XBL: theArthurrrr
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 06:53
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
We happy few is wel een hele korte gratis preview met 45 minuten.
Weet nu eigenlijk nog niet wat ik er van moet vinden
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Oh, nou ik zit bij ziggo zal er eens naar kijken, is dat trouwens een DVR / tv tuner met HDD zoals Humax (die heb ik en daar kan dat namelijk niet mee)Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:40:
[...]
Hiervoor is de One geen goede oplossing.
De horizon van ziggo kan wel zo opnemen.
Thanks!!!
Is een dvr / tv tuner met HDD niet zoals de Humax, het is de Horizon..dirkhimself schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 20:19:
[...]
Oh, nou ik zit bij ziggo zal er eens naar kijken, is dat trouwens een DVR / tv tuner met HDD zoals Humax (die heb ik en daar kan dat namelijk niet mee)
Thanks!!!
Ik doe nu bijv F1 opnemen (kwalificatie en race) heel seizoen, maakt niet uit hoelaat die begint, hij neemt hem gewoon op.
Gewoon op de knop: rec en dan krijg je de oa de keuze: alleen deze aflevering / alle afleveringen.
Voor verdere vragen moet je uiteraard niet bij het XBOX ONE topic zijn maar bij het Ziggo topic
Thanks, klinkt cool genoeg!!LopendeVogel schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 20:28:
[...]
Is een dvr / tv tuner met HDD niet zoals de Humax, het is de Horizon..
Ik doe nu bijv F1 opnemen (kwalificatie en race) heel seizoen, maakt niet uit hoelaat die begint, hij neemt hem gewoon op.
Gewoon op de knop: rec en dan krijg je de oa de keuze: alleen deze aflevering / alle afleveringen.
Voor verdere vragen moet je uiteraard niet bij het XBOX ONE topic zijn maar bij het Ziggo topic
Je kunt al maanden lang PvZ GW2 spelen hoor. Al is de balans nog steeds niet optimaal.Coachman1978 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 18:03:
[...]
Die staat al een tijd op 100%,..............battle ages is de nieuwe.
Speel voor de rest alleen maar WoT, geen zin in iets anders
Eind augustus kunnen we weer kinderen schieten in Plants vs Zombies 2, zin in
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Uiteraard voor niets! dit is namelijk geen V&A advertentie
[ Voor 15% gewijzigd door mfneed op 27-07-2016 11:04 ]
Mij kan je er wel tevreden mee maken. Hoeveel moet dat kosten?mfreriks schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 08:21:
Kan ik hier nog iemand blij maken met een AC Unity key? Heb er teveel aangeschaft vorige week... Ook heb ik nog keys van GoW 1t/m3 en judgement (waarvan ik niet weet of ze werken). Het is het in ieder geval waard om het even te testen:)
Je krijgt zo een pmTits schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 08:35:
[...]
Mij kan je er wel tevreden mee maken. Hoeveel moet dat kosten?
https://nl.pepper.com/aan...ore-later-psn-en-pc-26004
En Xbox Live gold voor ~35 euro (niet een verschrikkelijk goede deal maar ook niet heel slecht
https://nl.pepper.com/aan...voor-eur3469-cdkeys-25973
[ Voor 34% gewijzigd door Notna op 27-07-2016 09:20 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Tiny op 27-07-2016 09:23 ]
Mocht je de Gears keys nog hebben heb ik ook wel interesse!Tits schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 08:35:
[...]
Mij kan je er wel tevreden mee maken. Hoeveel moet dat kosten?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles

[YouTube: https://youtu.be/hYKO-rBv18M]
[ Voor 13% gewijzigd door justifire op 27-07-2016 14:37 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
https://nl.pepper.com/aan...-voor-eur810-cdkeys-26059
[ Voor 14% gewijzigd door Kalkie op 27-07-2016 15:11 ]
XBL: KalkieNL PSN: KalkieNL
TOP! Voor EUR 8.53 binnen (Kost normaal nog 69.99). Werkt. Besteld op de aangegeven pagina aan de rechterkant 'Naar aanbieding'. Betaald via PayPal. Kreeg een download link waar je pas bij komt door extra beveiliging via code per SMS naar je 06. Code gekregen en deze ingevoerd om bij de key voor de game te komen. Key voor de game ingevoerd bij 'Code inwisselen' via Microsoft en The game is mine.Kalkie schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:11:
Call of Duty Ghosts voor €8.53, met instructie in de link zelfs voor €8.10
[ Voor 9% gewijzigd door LAPJENL70 op 27-07-2016 16:20 ]
Geen idee hoe het voor de One zit, maar ik heb het een tijdje terug geprobeerd met mijn Xbox360. Maar die hele applicatie ontbreekt gewoon hier. Via ingebouwde browser lukt ook niet i.v.m. Silverlight geloof ik.DeWaanzin schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 19:21:
[...]
Dat vroeg ik me dus af, er zijn hier zoveel handige jongens!
Toch jammer. Overal in NL-talige reviews zag je namelijk dat HBO GO op de 360 en One zou werken. Ze hadden alleen achterwege gelaten dat het alleen in de USA beschikbaar is
Ik wacht nog op een actie waarbij ik geld toe krijg om dat spel weer te spelen.Kalkie schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 15:11:
Call of Duty Ghosts voor €8.53, met instructie in de link zelfs voor €8.10
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Zo erg? Ach voor die 8 euro gok ik het er gewoon op; ben na Ryse opzoek naar een ander zoethoudertje todat Fallout 4 goedkoper is gewordenDeMoN schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 17:32:
[...]
Ik wacht nog op een actie waarbij ik geld toe krijg om dat spel weer te spelen.
Plants vs. Zombies™ Garden Warfare 2 komt in The Vault - 30 augustus, "gratis" via ea accessLekker Ventje schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 23:05:
[...]
Je kunt al maanden lang PvZ GW2 spelen hoor. Al is de balans nog steeds niet optimaal.
xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Ik moet zeggen dat de game in positieve zin is veranderd de afgelopen maanden. Minder campen, minder schildjes, geen spawnkillen meer en ik heb ook het idee dat ik wat minder laggy bullshit tegenkom. In ieder geval het proberen waard imo
En als er nog mensen zijn die het gaan spelen of nog steeds spelen, voeg me maar even toe (gamertag in signature)
[ Voor 54% gewijzigd door Martinspire op 27-07-2016 23:32 ]
Blijft jammer dat het design mij niet aanspreekt, vooral het feit dat je door de gaatjes aan de bovenkant een grote cirkel ziet waar de fan zit... dat hadden ze toch netter kunnen oplossen. Nu ziet het eruit als een slechte home mod.Verwijderd schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 07:51:
[afbeelding]
Voor het eerst dat ik ze naast elkaar zie. Aardig verschillend.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ik probeer samen met een vriend RS Vegas 2 te spelen via BC. Mijn console doet precies alsof ik niet online ben. Ik krijg ook precies het dat hij mijn oud profiel niet kan laden, want ik hij vind mij installgames niet.
Ook met andere games kan ik niet online spelen met BC. Weet iemand een oplossing?
Mijn voornaamste probleem is de kleur. Ik mag toch hopen dat ze de Scorpio ook in het zwart gaan leveren, zo moeilijk hoeft dat toch niet te zijn?Phusebox schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 07:57:
[...]
Blijft jammer dat het design mij niet aanspreekt, vooral het feit dat je door de gaatjes aan de bovenkant een grote cirkel ziet waar de fan zit... dat hadden ze toch netter kunnen oplossen. Nu ziet het eruit als een slechte home mod.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik snap het wel, ze willen voor de consument gewoon duidelijk laten zien dat dit niet de normale Xbox One is, en dat is meteen duidelijk door de kleur. Maar ja, leuk voor de domme consument, maar de trouwe Xbox klanten staan mooi in de kou of hebben straks een lelijke opvallende witte doos naast alle zwarte of metaalkleurige AV apparatuur.Lekker Ventje schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:56:
[...]
Mijn voornaamste probleem is de kleur. Ik mag toch hopen dat ze de Scorpio ook in het zwart gaan leveren, zo moeilijk hoeft dat toch niet te zijn?
ik heb zo'n 8 inch ONDA geval, het werkte wel, het enige nadeel is vaak de slechte WI-FI van het apparaat en hoe je een controller verbind. Verder werkte het best ok.Boinkie schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 23:20:
Is er al iemand die ervaring heeft met een cheap ass windows tab en games streamen zoals fifa? Ik zit er aan te denken om een kans te wagen dezer dagen om dit te gaan proberen.
Er zullen ook wel mensen blij zijn met wit maar geef dan de optie op een andere kleur. Hopelijk komt dat nog, er zijn al genoeg vragen over gesteld aan Spencer over wanneer de zwarte S komt. Maar effe een zwarte decall er overheen is er niet bij gezien de grote hoeveelheid gaatjes.Phusebox schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 08:58:
[...]
Ik snap het wel, ze willen voor de consument gewoon duidelijk laten zien dat dit niet de normale Xbox One is, en dat is meteen duidelijk door de kleur. Maar ja, leuk voor de domme consument, maar de trouwe Xbox klanten staan mooi in de kou of hebben straks een lelijke opvallende witte doos naast alle zwarte of metaalkleurige AV apparatuur.
Hoe gaat dat met de games die er nu op staan, kan hij die spelen zolang mijn account op de Xbox blijft staan, ook al logt hij in met z'n eigen account, en ik met de mijne op de nieuwe?
[ Voor 0% gewijzigd door Tiny op 28-07-2016 10:01 . Reden: fieptouwtje ]
Je kan Home Sharing instellen. Als jullie je accounts aan elkaar linken, dan kunnen jullie je digitale games van elkaar spelen.Tiny schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:01:
Ik heb ook een Xbox One s besteld, en wil mijn 'oude' Xbox one aan m'n broer geven.
Hoe gaat dat met de games die er nu op staan, kan hij die spelen zolang mijn account op de Xbox blijft staan, ook al logt hij in met z'n eigen account, en ik met de mijne op de nieuwe?
Je kan op je oude Xbox instellen dat die de home Xbox is van jou en je broer stelt op de nieuwe in dat die zijn home Xbox is, hierdoor krijgt hij al jouw games op je oude Xbox en jij al zijn games op je nieuwe Xbox. Je logt daarna in op je nieuwe Xbox met je eigen account en hij op de oude met zijn eigen account. Ik doe dit ook zo met mijn broer, twee keer zoveel gamesTiny schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:01:
Ik heb ook een Xbox One s besteld, en wil mijn 'oude' Xbox one aan m'n broer geven.
Hoe gaat dat met de games die er nu op staan, kan hij die spelen zolang mijn account op de Xbox blijft staan, ook al log hij in met z'n eigen account, en ik met de mijne op de nieuwe?
https://powershellisfun.com
kan dat ook wanneer je niet in hetzelfde huis woont?CuBras schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:04:
[...]
Je kan Home Sharing instellen. Als jullie je accounts aan elkaar linken, dan kunnen jullie je digitale games van elkaar spelen.
Je koppelt het aan Xbox Live accounts, kan overal dusTiny schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:13:
[...]
kan dat ook wanneer je niet in hetzelfde huis woont?
En volgens mij geldt dit alleen voor digitale games. De games op disc sharing werkt volgens mij niet.GiveMeThoseTags schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:15:
[...]
Je koppelt het aan Xbox Live accounts, kan overal dus
okay top, dankjullie wel!GiveMeThoseTags schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:15:
[...]
Je koppelt het aan Xbox Live accounts, kan overal dus
Klopt, alleen digitale aankopen zeg maarCuBras schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 10:23:
[...]
En volgens mij geldt dit alleen voor digitale games. De games op disc sharing werkt volgens mij niet.
Game is maar ook 20 euro nu op xbox liveMartinspire schreef op woensdag 27 juli 2016 @ 22:56:
Binnenkort gratis weekend Rainbow Six Siege: http://news.xbox.com/2016...six-siege-free-play-days/ 28 tot 31 juli. Wil wel weer die game gaan doen met een groepje dus nodig nog wat mensen uit
[afbeelding]
Ik moet zeggen dat de game in positieve zin is veranderd de afgelopen maanden. Minder campen, minder schildjes, geen spawnkillen meer en ik heb ook het idee dat ik wat minder laggy bullshit tegenkom. In ieder geval het proberen waard imo
En als er nog mensen zijn die het gaan spelen of nog steeds spelen, voeg me maar even toe (gamertag in signature)
Is dat niet de uitgeklede versie? want die zou ook komen toch? rond die prijs.
Nee, is de volledige versie. Uitgeklede versie is alleen voor pc uitgekomen.mfreriks schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 14:01:
[...]
Is dat niet de uitgeklede versie? want die zou ook komen toch? rond die prijs.
Dit gaat vrij makkelijk door middel van summon signs plaatsen of op bepaalde plekken elkaar invaden door middel van red eye orbs. Ook interessant voor de achievements hunters!
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Van de week begonnen aan een SL1 run.mikkelodeon schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:10:
Zijn er nog DS3 players te vinden hier? Ik kan wel wat hulp gebruiken bij het farmen van covenant items. En gezien de offline droprate denk ik andere waarschijnlijk ook.
Dit gaat vrij makkelijk door middel van summon signs plaatsen of op bepaalde plekken elkaar invaden door middel van red eye orbs. Ook interessant voor de achievements hunters!
Kan de frustratie zo nu en dan gelukkig wegspoelen met de vrolijke gameplay van Overwatch

Covenanats zijn een pain in the ass, evenals de ringen (laatste ring zit aan het eind van NG+2)
Heb heel wat uurtjes mogen farmen voordat ik DS3 op 100% had, dus die covenant shit pas ik even voor

Mocht je hulp nodig hebben met een baasje, ben ik altijd wel voor te porren.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Mocht je er een leuk geldbedrag bij weggeven wil ik er wel eens over nadenkenmfreriks schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:24:
Zal het nog eens vragen, heb nog 1 key AC Unity (werkt zeker) en 1key van GoW 1tm/3 en judgement (allemaal losse keys waarvan i kniet weet of ze nog werken) dus wie interesse heeft mag me een berichtje doen, gaan voor niets weg uiteraard
Een rode GOW is in elk geval al aangekondigd, maar denk dat die alleen voor echte fans zal aanspreken.Lekker Ventje schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 09:20:
[...]
Er zullen ook wel mensen blij zijn met wit maar geef dan de optie op een andere kleur. Hopelijk komt dat nog, er zijn al genoeg vragen over gesteld aan Spencer over wanneer de zwarte S komt. Maar effe een zwarte decall er overheen is er niet bij gezien de grote hoeveelheid gaatjes.
Nog mensen die ik kan toevoegen voor Siegen? Ervaren of onervaren maakt me weinig uit, zolang we maar lol hebben
Ik wil het wel dit weekend nog eens uitproberen helaas geen uren de tijd. Eerste week na de vakantie betekent lange dagen en in het weekend ook nog allerlei shit die ik moet doen.Martinspire schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 20:32:
Dat de Siege free-weekend begonnen is, is goed te merken. N00bs galore. Voor instappers natuurlijk ook fijn (al zou ik toch echt gewoon een dagje terror-hunt blijven doen), maar ik vind al die wins en ace-victories wel fijn eigenlijk
Nog mensen die ik kan toevoegen voor Siegen? Ervaren of onervaren maakt me weinig uit, zolang we maar lol hebben
[ Voor 4% gewijzigd door Phusebox op 28-07-2016 21:28 ]
Heb je de die GOW key nog? Niet voor mezelf, want ik heb hem al, maar mijn zwager zou je dankbaar zijn!mfreriks schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:24:
Zal het nog eens vragen, heb nog 1 key AC Unity (werkt zeker) en 1key van GoW 1tm/3 en judgement (allemaal losse keys waarvan i kniet weet of ze nog werken) dus wie interesse heeft mag me een berichtje doen, gaan voor niets weg uiteraard
Besteld bij Mediamarkt maar nu zie ik dat Bart Smit een tweede controller meelevert.. Leuke extra natuurlijk. Gaat Mediamarkt eigenlijk met zulke acties mee uit ervaring? Weet dat ze laagste prijs garantie hebben maar dat is dit in principe niet natuurlijk
Reken maar dat het een el cheapo 3rd party controller is die je gratis krijgt bij Bart smit.dglavimans schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 21:45:
Krijg volgende week eindelijk weer een Xbox One. De 2TB S en heel erg zin in!
Besteld bij Mediamarkt maar nu zie ik dat Bart Smit een tweede controller meelevert.. Leuke extra natuurlijk. Gaat Mediamarkt eigenlijk met zulke acties mee uit ervaring? Weet dat ze laagste prijs garantie hebben maar dat is dit in principe niet natuurlijk
Ze laten een 2e officiële controller zien, dus dan lijkt het me niet dat ze een el cheapo 3rd party erbij doen.Phusebox schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:51:
[...]
Reken maar dat het een el cheapo 3rd party controller is die je gratis krijgt bij Bart smit.
Haha dat zou wat zijn, de site zegt wel zwart exemplaar. Voor de rest maakt het me niet zo uit Mediamarkt hier is altijd prima voor me geweest met afhandelen van wat zaken vandaar dat ik de Xbox One bij hun heb besteld. Zou ze morgen is bellen voor een definitief antwoord maar dacht misschien heeft iemand al zoiets meegemaakt eensPhusebox schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 22:51:
[...]
Reken maar dat het een el cheapo 3rd party controller is die je gratis krijgt bij Bart smit.
De oude Xbox One staat nu beneden. Mis toch echt me Dark Souls 3 dus kan niet wachten daar weer terug in te duiken dinsdag
edit:
Ik zie wel "Nu met gratis 2e controller", maar waar zien jullie dat het om een zwarte controller gaat? Ook in de afbeelding is geen tweede controller te zien.
http://www.bartsmit.com/n...ne-s-2-tb-limited-edition
edit2:
Aha, in het winkelwagentje. Zwarte controller, linkt naar officiële Microsoft "Xbox One Draadloze Controller (3,5 mm)".
[ Voor 71% gewijzigd door MartijnS72 op 29-07-2016 00:21 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Ik word altijd finaal afgemaakt met PvZ. Wat betekent dat dan??Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 18:23:
[...]
Is die net zo brak en hersenloos?![]()
Pvz2 doe ik mee. Voelen we ons weer Elite gamers omdat 8 jarigen hun duimen niet snappen.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Geef ze niet voor niets weg:D haha, nee, AC unity was een foutje, GoW nog liggen van m'n ultimate versiejustifire schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 16:25:
[...]
Mocht je er een leuk geldbedrag bij weggeven wil ik er wel eens over nadenken
Mis het gamen wel een beetje op het moment! Te lang de xbox niet meer aangehad:O
Verwijderd
Dat je niet zo tof moet doen en weer met je handen moet gaan spelen ipv je voeten.Royeboi schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 01:04:
[...]
Ik word altijd finaal afgemaakt met PvZ. Wat betekent dat dan??
Toen ik een jaar of twee geleden speelde was het echt prijsschieten. Misschien dat nu alleen de echte fans nog spelen en de kindjes naar minecraft zijn verkast. Is ook wel een oud spelletje natuurlijk.
Nog steeds jammer dat Xbox heeft besloten geen stuurtjes van de vorige generatie te ondersteunen. Is voor mij de enige reden dat ik racegames vermijd op de Xbox One. Forza wel gekocht maar is geen zak aan zo,rwarmink schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 09:57:
Voor de liefhebbers van Formule 1, de digitale pre-order van F1 2016 is nu beschikbaar. In de NL store kost deze EUR. 69.99 maar als je hem in de Russische store kunt kopen is deze 2 499,00 р. en dat is omgerekend iets meer dan EUR. 33.00. Dat scheelt nogal!
De gok zit nog op Horzion 3 op de PC, Apex moet nog steeds ondersteuning krijgen, maar neem aan via de PC ze toch wel meer kunnen ondersteunen dan XBO.Phusebox schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 10:11:
[...]
Nog steeds jammer dat Xbox heeft besloten geen stuurtjes van de vorige generatie te ondersteunen. Is voor mij de enige reden dat ik racegames vermijd op de Xbox One. Forza wel gekocht maar is geen zak aan zo,
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Volgens mij gewoon zoeken op de Xbox in de store. Je ziet dan het spel staan met een prijs maar als je naar de details gaat kun je hem gewoon downloaden. Er staat naast de kopen button een download button.Royz schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:56:
Weet iemand waar in de store Rainbow Six Siege gratis te downloaden is? Ik zie alleen de 20e versie
Staat die niet in de ready to install lijst?Royz schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:56:
Weet iemand waar in de store Rainbow Six Siege gratis te downloaden is? Ik zie alleen de 20e versie
Stonden eerdere games ook in.
xbl: superlucky luke
Gewoon deze pagina: https://store.xbox.com/nl...6d-4d63-9604-d3f17fe594edRoyz schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 11:56:
Wel inloggen anders zie je de normale prijs.
Via de store op de X1 zelf kan het ook
[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 29-07-2016 12:45 ]
Als ik inlog staat er 20 euro ipv 40. Volgens mij heeft Annoying Orange gelijk... Ik installeer hem nu vanuit Ready to install en dat gaat wel goed komen zo te zien. Thanks!Martinspire schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:44:
[...]
Gewoon deze pagina: https://store.xbox.com/nl...6d-4d63-9604-d3f17fe594ed
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Val je eraf dan ben je af. Het is dus geen racer met ieder zijn eigen scherm, dus verwacht geen Mariokart-kloon (het rijdt verder wel gelijk en heeft ook powerups, maar blijft altijd 1 enkel beeld voor iedereen)
Waarschijnlijk wordt de prijs ook nog aardig, zo'n 15 tot 20 euro
Hier een voorbeeld hoe het met smartphones werkt.
Je kunt middels modifiers ook de hele game aanpassen, van The Floor Is Lava, naar low gravity, wapens uitschakelen, damage aanpassen, etc. Kortom: aardig wat mogelijkheden
[ Voor 37% gewijzigd door Martinspire op 29-07-2016 14:05 ]
Goede tip! Zojuist besteld. Staat trouwens op de website dat hij op voorraad is, voor 22:00 uur besteld morgen in huis! Ben benieuwd of ze dit waar kunnen maken, zou mooi zijn om hem voor de releasedatum al in huis te hebben.dglavimans schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 21:45:
Krijg volgende week eindelijk weer een Xbox One. De 2TB S en heel erg zin in!
Ik heb ook nog even met bart smit gebeld aangezien er voor 22:00 uur besteld en morgen in huis stond en ze hebben mij zelfs teruggebeld en bevestigd als je hem vandaag besteld dat je hem morgen in huis hebt en als je hem morgen zou bestellen dinsdag in huis hebt.MartijnS72 schreef op donderdag 28 juli 2016 @ 23:39:
Dat zal toch gewoon een officiële "oude" controller (zonder Bluetooth) zijn, waar ze nu vanaf moeten?
edit:
Ik zie wel "Nu met gratis 2e controller", maar waar zien jullie dat het om een zwarte controller gaat? Ook in de afbeelding is geen tweede controller te zien.
http://www.bartsmit.com/n...ne-s-2-tb-limited-edition
edit2:
Aha, in het winkelwagentje. Zwarte controller, linkt naar officiële Microsoft "Xbox One Draadloze Controller (3,5 mm)".
Wel een mooie deal dus met een extra controller.
Heb mijn order geanulleerd bij bol en hier besteld, maar ben alsnog wel benieuwd of ik hem morgen bezorgt krijg
Toch is het een soort Mario Kart spinoff, wel tofMartinspire schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:45:
In Augustus komt Obliteracers uit (die al op Steam en PS4 uit is) wat gewoon een Mashed-kloon lijkt (je weet wel, van Mashed Fully Loaded op de originele Xbox). Anyways, kan met maximaal 16 spelers lokaal gedaan worden (met controllers én smartphones LOLWUT) en lijkt me gewoon weer hilarisch:
[video]
Gelukkig lijkt ie ook online multiplayer te hebben, al is 16 spelers op 1 machine ook gewoon mogelijk omdat de bedoeling is dat je in beeld blijft. Val je eraf dan ben je af (dus niet 16 piepkleine schermpjes). Het is dus geen racer met ieder zijn eigen scherm, dus verwacht geen Mariokart-kloon (het rijdt verder wel gelijk en heeft ook powerups, maar blijft altijd 1 enkel beeld voor iedereen)
Waarschijnlijk wordt de prijs ook nog aardig, zo'n 15 tot 20 euro
[video]
Hier een voorbeeld hoe het met smartphones werkt
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
is deze alleen het weekend gratis te spelen?Martinspire schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:44:
[...]
Gewoon deze pagina: https://store.xbox.com/nl...6d-4d63-9604-d3f17fe594ed
Niet helemaal, de eerste Mashed (waar dit gewoon op gebaseerd is), is van 2004. In die tijd waren er wel meer van dat soort games met powerups e.d. Het is wel een echte party-game en ik ben blij dat er online modussen in zitten. Ik zie overigens dat de PC game al in februari uit was en PS4 in juli, maar je hoorde daar eigenlijk weinig over (0 marketing en 0 youtubers die het zijn gaan spelen ook), maar misschien krijgt het nu een nieuwe kans.DennusB schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:50:
[...]
Toch is het een soort Mario Kart spinoff, wel tof
Ja. Verder kan ik aanraden om eerst wat terror-hunt te spelen om vertrouwd te raken, voor je meteen online gaat. Er zijn wel meer noobs online, maar elke game heeft toch wel 1 of 2 gasten die weten hoe het moet en het dus snel afgelopen kan zijn.underworld202 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:56:
[...]
is deze alleen het weekend gratis te spelen?
Ok, thanks voor de tipMartinspire schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:58:
[...]
Ja. Verder kan ik aanraden om eerst wat terror-hunt te spelen om vertrouwd te raken, voor je meteen online gaat. Er zijn wel meer noobs online, maar elke game heeft toch wel 1 of 2 gasten die weten hoe het moet en het dus snel afgelopen kan zijn.
Wat echter volgens hun site enkel werkt voor de steam versie, ergens logisch, het lijkt gewoon een LAN/WAN principe te zijn met remote control. Enige andere game die ik ken was Jack in de box, die gebruikte hun eigen servers om ook op console dit te laten werken.Martinspire schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:45:
[video]
Hier een voorbeeld hoe het met smartphones werkt.
[ Voor 13% gewijzigd door SinergyX op 29-07-2016 14:03 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hier ben ik wel benieuwd naar! Zou misschien betekenen dat iedereen hem morgen al zou kunnen halen als bart smit inderdaad hem morgen levertLordFather schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:48:
[...]
Ik heb ook nog even met bart smit gebeld aangezien er voor 22:00 uur besteld en morgen in huis stond en ze hebben mij zelfs teruggebeld en bevestigd als je hem vandaag besteld dat je hem morgen in huis hebt en als je hem morgen zou bestellen dinsdag in huis hebt.
Heb mijn order geanulleerd bij bol en hier besteld, maar ben alsnog wel benieuwd of ik hem morgen bezorgt krijg
Ah idd. 4 offline en 16 online. Zal even aanpassenSinergyX schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:00:
[...]
Wat echter volgens hun site enkel werkt voor de steam versie, ergens logisch, het lijkt gewoon een LAN/WAN principe te zijn met remote control. Enige andere game die ik ken was Jack in de box, die gebruikte hun eigen servers om ook op console dit te laten werken.
Precies, zeker goede deal. Vond deze eerst te duur in vergelijking met de 500gb versie, maar met een tweede controller erbij en deze vroege levering is het de moeite waard.LordFather schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:48:
[...]
Ik heb ook nog even met bart smit gebeld aangezien er voor 22:00 uur besteld en morgen in huis stond en ze hebben mij zelfs teruggebeld en bevestigd als je hem vandaag besteld dat je hem morgen in huis hebt en als je hem morgen zou bestellen dinsdag in huis hebt.
Nu snel nog een paar 4K Blurays bestellen, gordijnen dicht en stereo aan!
Iemand van een andere site zegt bart smit te hebbe gebeld en de 2e controller was een foutje. Ik zie het nog op de site maar was gezegd dat het verwijderd was. Iets om op te letten dusBoerhof schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:14:
[...]
Precies, zeker goede deal. Vond deze eerst te duur in vergelijking met de 500gb versie, maar met een tweede controller erbij en deze vroege levering is het de moeite waard.
Nu snel nog een paar 4K Blurays bestellen, gordijnen dicht en stereo aan!
Maar bij de bestelling en op het factuur staat die er gewoon als gratis bij, dus lijkt mij niet dat ze hem dan niet leveren anders kun je er altijd nog een melding van makendglavimans schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:19:
[...]
Iemand van een andere site zegt bart smit te hebbe gebeld en de 2e controller was een foutje. Ik zie het nog op de site maar was gezegd dat het verwijderd was. Iets om op te letten dus
Als die er gewoon bij staat lijk je me niet veel te hoeven vrezenLordFather schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:43:
[...]
Maar bij de bestelling en op het factuur staat die er gewoon als gratis bij, dus lijkt mij niet dat ze hem dan niet leveren anders kun je er altijd nog een melding van maken
Ik laat wel wat weten hoordglavimans schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 14:46:
[...]
Als die er gewoon bij staat lijk je me niet veel te hoeven vrezenzou iemand kunnen zeggen als die hem inderdaad morgen binnen krijgt?
Schon ook met de gratis controller?Royeboi schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:28:
Mijn Bart Smit bestelling is zojuist verzonden in elk geval. Wordt morgenmiddag verwacht.
Op de site staat die er nu niet meer op.
Ik wacht nog rustig af op mijn mailtje dat die verzonden is.
Xbox One S 2 TB Limited Edition 399,99
Xbox One Draadloze Controller (3,5 mm) 59,99
Bezorgkosten
0,00
Totaal
399,99
Dit wordt aangegeven in de email met de verzendbevestiging. Vannacht nog besteld. Was misschien net op tijd. Mijn order bij Amazon Frankrijk (€404,-) geannuleerd.
p.s. Vergeet Shopkorting niet. krijg nog eens €6,30 korting.
[ Voor 9% gewijzigd door Royeboi op 29-07-2016 15:45 ]
Mijn mediamarkt wist me te vertellen dat ik hem pas de 3e kan ophalen en hoe fijn ik de winkel ook vindt was me dit toch echt de druppel. Ga er nu heen hem te cancelen en dan bij bart smit bestelle
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Waarom dan ?dglavimans schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 12:09:
Mediamarkt wou niet mee gaan in de actie voor een extra controllerjammer maar toch de order daar gehouden
Gaat me toch niet vertellen dat je Bart Smit onbetrouwbaar vind ?
En garantie afhandelingen zou ik sowieso rechtstreeks met MS doen.
*edit* had even moeten refreshen
[ Voor 10% gewijzigd door justifire op 29-07-2016 17:52 ]
Vindt Bart Smit zeker niet onbetrouwbaar. Maar vindt wel dat als een winkel (hoe groot ook) je aantal keren heel makkelijk helpt (controller was bijvoorbeeld van me PlayStation stuk, R2 zat vast en kreeg gewoon een nieuwe mee zonder gezeur) dat een winkel wel me 'krediet' krijgt bij een volgende aankoop.justifire schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 17:47:
[...]
Waarom dan ?
Gaat me toch niet vertellen dat je Bart Smit onbetrouwbaar vind ?
En garantie afhandelingen zou ik sowieso rechtstreeks met MS doen.
*edit* had even moeten refreshenzie hierboven dat je al geswitched bent
Zo heb ik me VITA bij de Intertoys gehaald en die had de eerste dag problemen. Die gaven echt niet toe om iets om te ruilen en moest allemaal via Sony. Daar haal ik dus voortaan ook helemaal niks meer, klantvriendelijkheid is ook heel belangrijk voor me ookal zijn ze wat duurder.
Mijn Xbox is maar niet vooruit te branden qua updates of games downloaden.
De Xbox is bedraad aangesloten en NAT is open.
Als ik een test uitvoer geeft de Xbox het volgende aan:
Download: 46.80 Mbps
Upload: 93.43 Mbps
MTU 1480
Echter kijk ik bij het daadwerkelijk gebruik van de Xbox en daar komt hij niet verder dan 3.00 Mbit/s.
Dit moet toch anders kunnen?
Ik snap dat ik niet mn volledige snelheid haal ( KPN Glas 500 Mbit ) Maar dit is wel heel bedroevend.
Tabletop Racing & Beach Buggy Racing lijkt er ook op.DennusB schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 13:50:
[...]
Toch is het een soort Mario Kart spinoff, wel tof

Klopt, maar ook die hebben per deelnemer een aparte camera. Dit speelt echt anders. Maar als party-game ongeevenaard imo. Ik hoop dat ik weer Polar Wharf terug kan krijgen naar de X1. Ik zag al een baan die eruit ziet als een lange rechthoek zonder zijkanten. Als je dan met een mutator de ondergrond in ijs kan veranderen, wordt dat echt episch (want dan kun je mensen er heel makkelijk afbeuken). Man man wat heb ik Mashed nog lang gedaan toen ik op kamers zat. 4 man en dan elkaar er de hele tijd af proberen te beuken of met powerups eraf te krijgen, op een baan met 2 lange rechte stukken en 2 bochtenWinkiller schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 19:23:
[...]
Tabletop Racing & Beach Buggy Racing lijkt er ook op.

[ Voor 56% gewijzigd door Martinspire op 29-07-2016 19:31 ]
Toevallig Ziggo? Die wilt wel eens afknijpen.WishmasterNL schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 19:14:
Ok, begin dit best wel vervelend te vinden.
Mijn Xbox is maar niet vooruit te branden qua updates of games downloaden.
De Xbox is bedraad aangesloten en NAT is open.
Als ik een test uitvoer geeft de Xbox het volgende aan:
Download: 46.80 Mbps
Upload: 93.43 Mbps
MTU 1480
Echter kijk ik bij het daadwerkelijk gebruik van de Xbox en daar komt hij niet verder dan 3.00 Mbit/s.
Dit moet toch anders kunnen?
Ik snap dat ik niet mn volledige snelheid haal ( KPN Glas 500 Mbit ) Maar dit is wel heel bedroevend.
Glasvezel, KPNRockvee2 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 19:33:
[...]
Toevallig Ziggo? Die wilt wel eens afknijpen.
Waar haal je dat vandaan ? ik heb al jaren Ziggo maar merk nooit iets van afknijpen...Rockvee2 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 19:33:
[...]
Toevallig Ziggo? Die wilt wel eens afknijpen.
Met de Pc haal ik altijd volle snelheid, met Xbox & Playstation moet je altijd langer wachten.
Vooral als er een nieuw spel is wat de hele wereld moet hebben op dag van verschijnen.

Hi,Winkiller schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 19:42:
[...]
Waar haal je dat vandaan ? ik heb al jaren Ziggo maar merk nooit iets van afknijpen...
Met de Pc haal ik altijd volle snelheid, met Xbox & Playstation moet je altijd langer wachten.
Vooral als er een nieuw spel is wat de hele wereld moet hebben op dag van verschijnen.
Een recent topic op Tweakers o.a
Knijpt Ziggo mijn verbinding?
Nou niet zo recent, de laatste reactie was op: dinsdag 22 september 2015 11:25.Rockvee2 schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 19:47:
[...]
Hi,
Een recent topic op Tweakers o.a
Knijpt Ziggo mijn verbinding?
Verwijderd
Geloof er niet zo in dat ziggo knijpt hierop. Zou wel raar zijn als de Xbox zoveel verkeer opriep bij ze dat dat nodig is. Er staan er maar 17 in heel Nederland.
Ik heb geen last, gebruik wel DNS van Google i.p.v. Ziggo.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 20:01:
Ik riep gisteren ook dat ziggo pokke traag was. Zat wel tussen de 30 en 40 mbps.
Geloof er niet zo in dat ziggo knijpt hierop. Zou wel raar zijn als de Xbox zoveel verkeer opriep bij ze dat dat nodig is. Er staan er maar 17 in heel Nederland.
17 wat ?
17 xboxen..... Kwartje valt niet!!!Winkiller schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 20:08:
[...]
Ik heb geen last, gebruik wel DNS van Google i.p.v. Ziggo.
17 wat ?
Cogitationis poenam nemo patitur
Dit topic is gesloten.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.