Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
Bij het opstarten van 2 verschillende hardeschijfgames de laatste dagen, maakte mijn xbox een enorm hard lawaai. Hij werd ook enorm, maar dan ook echt enorm warm. Weet iemand waar dit aan kan liggen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 10:46

Smoonshine

Feyenoord!!

Willybubba schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 10:58:
Sinds de laatste paar updates lijkt NetFlix bij mij veel te donker te zijn. Ik had dat gevoel al even, ben van de week begonnen aan Stranger Things, dar vond ik het écht wel heel donker. Vervolgens dezelfde episode op de PS4 bekeken. Stuk lichter.

Plex, YouTube, games zien er gewoon prima uit, het lijkt wel alleen NetFlix.

Iemand anders hier last van?
Alle problemen die ik in het verleden heb gehad met Netflix op de One waren op te lossen door de console een keer helemaal uit te zetten (power knop 5 seconden inhouden). Ik had dit weekend nog het probleem dat het scherm na 10 minuten werd gedimd. Even de Xbox helemaal uit en alles was weer ok.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Tits schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 13:22:
Bij het opstarten van 2 verschillende hardeschijfgames de laatste dagen, maakte mijn xbox een enorm hard lawaai. Hij werd ook enorm, maar dan ook echt enorm warm. Weet iemand waar dit aan kan liggen?
Was het even tijdelijk tijdens het opstarten van de game? Dat heb ik af en toe, lijkt erop dat ie dan heel hard met de blurayspeler in de weer gaat. Erg stom, want de game is volledig digitaal (geen disc).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
SpankmasterC schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 14:23:
[...]

Was het even tijdelijk tijdens het opstarten van de game? Dat heb ik af en toe, lijkt erop dat ie dan heel hard met de blurayspeler in de weer gaat. Erg stom, want de game is volledig digitaal (geen disc).
Jep, precies alsof hij gaat ontploffen omdat ik een vierkante cd in de lezer gestoken heb, terwijl hij moet lezen van de harde schijf:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• netblade
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 17-09 08:36

netblade

Sunrise

Bbfreak schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:46:
Ik heb dit weekend de Xbox wireless adapter voor Windows 10 uitgeprobeerd. Werkt top! Xbox Controller connecten en gamen maar.
Heb even een potje Halo 5 arena gestreamd vanaf mijn One en dat ging goed. Het liep allemaal soepel.
Daarna nog even wat NES en GameCube spellen in de emulator geprobeerd en dat ging ook als een dolle :-)
Morgenavond even Mario Kart Double Dash met 2 controllers uitproberen 8)
Je moet hem daarna zeker wel weer opnieuw connecten met je xbox? Of onthoud deze dat je die controller eerder gebruikt hebt op de console?

There's no limit to the human brain, the only barrier is the way we think

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Sinds de laatste paar updates lijkt NetFlix bij mij veel te donker te zijn. Ik had dat gevoel al even, ben van de week begonnen aan Stranger Things, dar vond ik het écht wel heel donker. Vervolgens dezelfde episode op de PS4 bekeken. Stuk lichter.

Ik heb het wel een hele tijd geleden gehad. Maar sindsdien geen last meer van gehad.
Volgens mij had ik gewoon Netflix opnieuw geinstaleerd of er was een preview update geweest (ben ik inmiddels uit)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Life is Strange episode 1 is vanaf morgen gratis te downloaden

Vanaf morgen is de eerste episode van Life is Strange gratis te downloaden.

De eerste episode van de adventurereeks is gratis op pc, Mac, PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One en Xbox 360.

Life is Strange is een episodisch spel waarbij spelers hoofdpersoon Maxine Caulfield besturen. Zij beschikt over krachten waarmee zij tijd kan terugdraaien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 16:29:

Life is Strange is een episodisch spel waarbij spelers hoofdpersoon Maxine Caulfield besturen. Zij beschikt over krachten waarmee zij tijd kan terugdraaien.
En deze is morgen gratis te downloaden ?? :P

Maar ik las het. Ben erg benieuwd, ik hoor er goede dingen over.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 11:35

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

Yaz schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 16:59:
[...]

Het is zeker een leuk spel. Ben zelf alleen even bij deeltje 1 blijven steken. Moet weer eens verder spelen. :)

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yaz schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 16:59:
[...]

Episode 1 is wel wat kinderachtig qua opzet. Spel komt beter uit de verf vanaf deel 2.

Ben zelf blijven steken bij 4. Maar dat is vooral omdat ik de telltale formule iets saais vind hebben. Speel eigenlijk alleen als ik een kater heb. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Laatst online: 11-09 13:22

Ja klopt, is bekend probleem in de preview. Wordt aan gewerkt
(Ik ben al lang blij dat ze de screensaver bug er weer uit hebben, deze vind ik iets minder erg)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 18:39
Beste alle,

Ik heb nu een PS4 en wil deze verkopen en zo dus een X-1 aanschaffen zodat ik met vrienden kan gamen.

Nu heb je bij GAMEMANIA een X-1 console voor €225,- inclusief Quantem Brake! Is het nog waard om de normale te halen of zou ik moeten wachten op de X-1(s). Ik heb btw geen 4K scherm dus qua gameplaybeelden heb ik daar vrij weinig aan.

Is het dus goed of niet? om dan gewoon de X-1 te halen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12:19
Ik zou zelf voor de Xbox one S gaan alleen is het nog niet zeker wanneer de 500 gb of 1 tb versie uitkomt en de 2 tb die op 2 augustus uitkomt ligt al gauw op 400 euro zonder games.
Maar zelf ga ik mijn zwarte xbox one wel verkopen en ga voor de xbox one S omdat die veel kleiner is etc maar kwa speelervaring zul je er niks van merken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theduke1989 schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 18:45:
Beste alle,

Ik heb nu een PS4 en wil deze verkopen en zo dus een X-1 aanschaffen zodat ik met vrienden kan gamen.

Nu heb je bij GAMEMANIA een X-1 console voor €225,- inclusief Quantem Brake! Is het nog waard om de normale te halen of zou ik moeten wachten op de X-1(s). Ik heb btw geen 4K scherm dus qua gameplaybeelden heb ik daar vrij weinig aan.

Is het dus goed of niet? om dan gewoon de X-1 te halen...
Gewoon lekker die X1 met Quantum Break bij gamemania halen.
De S versie is niet zo interressant als je geen 4k scherm hebt en een stuk duurder dan die € 225 + game.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

De eerste episode van de adventurereeks is gratis
Probeer je nou te zeggen dat het eerste deel vanaf morgen gratis te downloaden is? Het is niet helemaal duidelijk uit je tekst namelijk :+

[ Voor 20% gewijzigd door Donstil op 20-07-2016 22:47 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 16-09 18:39
justifire schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 19:34:
[...]

Gewoon lekker die X1 met Quantum Break bij gamemania halen.
De S versie is niet zo interressant als je geen 4k scherm hebt en een stuk duurder dan die € 225 + game.
Is goed, misschien wordt die zelfs nog goedkoper! Qua slimline hecht ik sowieso niet zoveel waarde aan.
Hopelijk zullen de tweedehands xboxen nog goedkoper worden misschien zo eentje nemen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 22:46:
[...]

Probeer je nou te zeggen dat het eerste deel vanaf morgen gratis te downloaden is? Het is niet helemaal duidelijk uit je tekst namelijk :+
Deel 1 is volgens mij gratis. Vanaf morgen kun je hem gratis downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 23:20:
[...]

Deel 1 is volgens mij gratis. Vanaf morgen kun je hem gratis downloaden.
Ooh ja morgen pas? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 08:49

Willybubba

Nut up or shut up.

SunnieNL schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 18:42:
[...]

Ja klopt, is bekend probleem in de preview. Wordt aan gewerkt
(Ik ben al lang blij dat ze de screensaver bug er weer uit hebben, deze vind ik iets minder erg)
Ik kwam 'm gister ook inderdaad tegen op het preview forum ja... Even afwachten dan maar, en de PS4 dan maar even gebruiken als Netflix-bak.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 13:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Voor de mensen die AC: Unity nog overwegen:

https://nl.pepper.com/aan...-voor-eur184-cdkeys-24832

En nog 2 andere leuke aanbiedingen:

https://nl.pepper.com/aan...-voor-eur654-cdkeys-24513

https://nl.pepper.com/aan...35-xbox-live-canada-25752

[ Voor 45% gewijzigd door Notna op 21-07-2016 09:40 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt de WiFi AC niet meer goed met de nieuwste preview updates?

Sinds de laatste update connect de X1 niet meer via WiFi AC,
maar nog wel via de gewone 2,4Ghz band.

Op mijn andere WiFi AC gadgets werkt het nog wel prima zoals het het voor de update
het nog prima op de X1 deed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:00

nexhil

BAM!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Het begint wel bijzonder te worden dat de xbox one goedkoper te krijgen is dan de wii u. Gelukkig zijn die bodem prijzen alleen maar gunstig voor de consument.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

justifire schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 15:46:
[...]

Zo is het maar net, snel één halen !

[video]
Nice! Kijk ik nu alweer naar uit, lekker platformen! _/-\o_ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ondanks dat dit er allemaal wat herhalend uitziet kijk ik toch wel uit naar deze titel.
Wanneer komt hij uit eigenlijk?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Die Overcooked ziet er hilarisch uit in 4 player local coop _O-

Helaas GEEN online coop :(

[ Voor 10% gewijzigd door Martinspire op 22-07-2016 01:22 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Laatst online: 17-09 21:26
Martinspire schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 01:12:

[video]

Haha cool. Ja helaas want wanneer ga ik 3 vrienden vinden die dit willen spelen?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tits

De eerste episode van de adventurereeks is gratis op pc, Mac, PlayStation 4, PlayStation 3, Xbox One en Xbox 360.

Is hij gratis?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser

[video]

AchievmentHunter _/-\o_

En geen online coop :(
Dat is zo zonde, ook #IDARB en Chariot hadden dat niet terwijl het goede coop games zouden zijn. Waarvan het bij #IDARB er meteen voor zorgde dat niemand het meer speelde onder mijn vrienden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
IDARB kon je toch wel online spelen tegen anderen?

En bedankt voor her Overcooked filmpje. Heb in tijden niet zo gelachen om een game. Lekker simpel maar goede game mechanics en de verschillende levels houden het een tijdje leuk. Ik ga de game zeker aanschaffen, leuk voor een avondje met vrienden!

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
Ereaser schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:40:
[...]

AchievmentHunter _/-\o_

En geen online coop :(
Dat is zo zonde, ook #IDARB en Chariot hadden dat niet terwijl het goede coop games zouden zijn. Waarvan het bij #IDARB er meteen voor zorgde dat niemand het meer speelde onder mijn vrienden.
Heeft Chariot geen online coop? Dat spel is toch echt gemaakt voor coop te spelen, niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Tits schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 09:52:
[...]

Heeft Chariot geen online coop? Dat spel is toch echt gemaakt voor coop te spelen, niet?
Heeft inderdaad geen online coop. Je kan prima alles solo doen, er zijn wel bepaalde puzzles die je meer geld opleveren die je alleen in coop kan doen. Ook maakt coop alles een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
Ereaser schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 10:13:
[...]

Heeft inderdaad geen online coop. Je kan prima alles solo doen, er zijn wel bepaalde puzzles die je meer geld opleveren die je alleen in coop kan doen. Ook maakt coop alles een stuk makkelijker.
Ongelovelijk in feite. Vergt online coop dan zoveel meer mankracht/programmeerwerk/budget? Das hetzelfde als dat ge een smartphone ontwikkeld met een batterij van 15000 MAh die je enkel binnenhuis kunt gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
netblade schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 14:40:
[...]

Je moet hem daarna zeker wel weer opnieuw connecten met je xbox? Of onthoud deze dat je die controller eerder gebruikt hebt op de console?
Ja je moet opnieuw connecten elke keer. Klein euvel :-)

Het werkt echt super. Afgelopen dinsdag met 2 personen Mario Kar Double Dash gespeeld via Dolphin emulator. Werkt helemaal top!
Voor mijn gevoel heb ik er nu echt een hoop consoles bij 8)

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
Nieuwevolger schreef op donderdag 21 juli 2016 @ 12:49:
Het begint wel bijzonder te worden dat de xbox one goedkoper te krijgen is dan de wii u. Gelukkig zijn die bodem prijzen alleen maar gunstig voor de consument.
Als je kijkt naar het gebruik van het apparaat is dat echt een koopje. Ik game er 2 a 3 x per week op. Kijk geregeld NetFlix en Twitch. Heel af en toe nog een bluray...en dan Plex nog niet te vergeten! Dat allemaal voor 225... :9~

Het enige nare voor mij is dat mijn vrienden er geen één hebben. Ik zou dolgraag Halo 5 co-op willen spelen met vrienden maar die willen er niet aan. De één heeft een PS4, de ander een Wii U en de ander overweegt een PS4. Heb ik allemaal niets aan. Prutsers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
Bbfreak schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:30:
[...]

Hoe werkt dat CDkeys precies? Niet eerder gebruikt.
Perfect veilig, je krijgt een downloadcode. Dus geen geprul met homeaccounts etc.

Ik denk persoonlijk dat ze de games halen uit consolepacks. Het zijn ook enkel de games die ooit in een pack hebben gezeten die ze verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 06:38:
[...]

Haha cool. Ja helaas want wanneer ga ik 3 vrienden vinden die dit willen spelen?
Kom op, beetje creatief :P

VPN opzetten met iemand, remote Xbox via de XBO app, jij lokaal, hij op afstand.. et voila :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi

[video]

De game kost normaal €15,99, maar er is nu een tijdelijke pre-order korting. De prijs is nu €12,79. De game komt op 3 augustus uit. Ik heb hem alvast ge pre-ordered. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 17-09 11:18

[video]

Ziet er wel erg gaaf uit! Zit alleen echt nooit met 4 man achter de xbox...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik hoor niemand over tumblestone. Is een erg aardig spelletje. Prima multiplayer ook. Gezien de trueachievements scores voor de meeste achievements heeft iedereen de 1e wereld uitgespeeld en het toen opzij gezet. Jammer want hoe verder je komt, hoe uitdagender de puzzles. Er zitten leuke wendingen in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Waar blijft Microsoft met de feature van het afspelen van muziek op de achtergrond? Dat zou in de zomer komen. Het liefst Spotify maar denk niet dat Sony dat toelaat.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Diederik-Jan schreef op zondag 24 juli 2016 @ 02:30:
Waar blijft Microsoft met de feature van het afspelen van muziek op de achtergrond? Dat zou in de zomer komen. Het liefst Spotify maar denk niet dat Sony dat toelaat.
Komt met de anniversary edition op 2 augustus. Als je in het preview programma zit, kan je er al eerder mee spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diederik-Jan schreef op zondag 24 juli 2016 @ 02:30:
2 Aug: http://m.ign.com/articles...ic-release-date-announced

Geen Spotify totdat ze met een UWP komen. Duurde ook pokke lang tot ze met een fatsoenlijke Win8 versie kwamen dus ik hou mijn adem niet in.

Groove Music wordt direct ondersteund. Die laat je ook geripte muziek via Onedrive afspelen. Groove heeft tegenwoordig explore en radio. Is aardig verbeterd afgelopen jaar maar nog niet zo goed als Spotify en Google Play Music (die laatste vind ik erg fijn).

Ik las dat het draaien van background music in game muziek niet uitschakelt. Doen ze er 3 jaar over om een feature die al bestond te herintroduceren. Is het slechter dan de oorspronkelijke versie. Best knap. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op zaterdag 23 juli 2016 @ 22:47:
Ik hoor niemand over tumblestone. Is een erg aardig spelletje. Prima multiplayer ook. Gezien de trueachievements scores voor de meeste achievements heeft iedereen de 1e wereld uitgespeeld en het toen opzij gezet. Jammer want hoe verder je komt, hoe uitdagender de puzzles. Er zitten leuke wendingen in.
Ik heb nog tijd genoeg om weer verder te gaan, het is iets waar je even aan moet denken. ;)
Ja het is leuk, en soms uitdagend omdat het wel even tijd kost om het te zien, good for the brains. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Hoe zit het met Tunein Radio?. Kan je die op 2 augustus als background applicatie gebruiken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Jammer dat we niks horen over een zwarte One S... ik zou er dan namelijk meteen een bestellen, maar wit past gewoon echt niet bij de rest van mijn zwarte apparatuur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:02:
Jammer dat we niks horen over een zwarte One S... ik zou er dan namelijk meteen een bestellen, maar wit past gewoon echt niet bij de rest van mijn zwarte apparatuur.
Dat is toch geen probleem? Gewoon je overige apparatuur vervangen in de kleur wit...

Maar ff serieus, je gaat ff opzoek naar decals voor een Xbox One S en je beplakt hem naar elk gewenste kleur...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Bullet NL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:05:
[...]

Dat is toch geen probleem? Gewoon je overige apparatuur vervangen in de kleur wit...

Maar ff serieus, je gaat ff opzoek naar decals voor een Xbox One S en je beplakt hem naar elk gewenste kleur...
Haha, ja je koopt een apparaat van 400 euro en plakt er dan van die el cheapo stickers op. Nee dank u.

Dan maar wachten tot de Scorpio komt voor ik mijn gare Xbox One kan vervangen.

[ Voor 10% gewijzigd door Phusebox op 25-07-2016 09:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13:21

Sagat

Is pappa x2!

Of je kijkt het een jaartje aan met die witte, neemt jezelf een hoop ergernis weg over je huidige one, en verkoopt (of moved naar de slaapkamer oid) de witte en neemt dan de Scorpio. Kan niet in je portemonnee kijken maar gezien jou verhalen hier zou kleur me minder irriteren dan het gedrag van je current one.

offtopic:
Ik heb zelf overigens iets gelijksoortigs met mijn ps4. Hij denkt dat ie een stofzuiger on steroids is, wat een herrie, voor mijn gevoel nog erger dan de 1e gen x360 en zelfs mijn overclockers cpu cooler die ik ooit in mijn pctje had. Ik stoor me hier dusdanig erg aan dat ik toch zsm van deze ps4 af wil een naar een stiller model wil. Maar ik wacht dan idd af wat de neo gaat brengen. Als het apparaat zelf voor mij niet interresant is, dan mogelijk de resulterende prijsdaling voor de huidige ps4 wel. (de laatste revisie is schijnbaar een stuk stiller dan degene die ik heb)

[ Voor 4% gewijzigd door Sagat op 25-07-2016 11:07 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hopelijk laat de teardown van de S zien dat de HDD wat makkelijker te vervangen is, dan neem ik meteen een S model. Laatste tijd mijn PC en consorten wat stiller gemaakt, begin me nu te ergeren aan het HDD geluid van de XBO, zelfs als die in standby staat.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Phusebox schreef op maandag 25 juli 2016 @ 09:02:
Idem hiero, maar ik wacht sowieso op de 500 Gb versie. Mijn nieuwe tv (komt over een week) zou upscalen naar 4K, gaat de beeldkwaliteit er zo al op vooruit dan wacht ik op de zwarte versie en anders weet ik al waar mijn dertiende maand van 2017 naar toe gaat :)

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:14:
Hopelijk laat de teardown van de S zien dat de HDD wat makkelijker te vervangen is, dan neem ik meteen een S model. Laatste tijd mijn PC en consorten wat stiller gemaakt, begin me nu te ergeren aan het HDD geluid van de XBO, zelfs als die in standby staat.
Que? Die van mij is gewoon stil..... Het enige wat je een heel heel heel klein beetje hoort is de fan van de powerbrick... Maar dat valt helemaal weg omdat deze onder een kastje ligt.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:14:
Jep same here, als ie updates aan het downloaden is maakt ie constant een whine geluid. Zo erg zelfs dat ik laatst uit ergernis de stekker eruit heb getrokken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:22:

Que? Die van mij is gewoon stil..... Het enige wat je een heel heel heel klein beetje hoort is de fan van de powerbrick... Maar dat valt helemaal weg omdat deze onder een kastje ligt.
Die van mij maakt het kenmerkend HDD geluid maar al te goed, dacht eerst dat het m'n externe schijf was, maar losgetrokken en geluid bleek dus uit de XBO zelf te komen. Snap niet dat ze daar gewoon zo moeilijk over doen, een SSD wint op elk vlak, elke manier, handsdown van een HDD, alleen kost zo'n ding meer. Laat mij dan lekker zelf kiezen, ik betaal rustig paar 100 euro om dat ding stil én sneller te hebben.

[ Voor 20% gewijzigd door SinergyX op 25-07-2016 11:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

SinergyX schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:29:
[...]

Die van mij maakt het kenmerkend HDD geluid maar al te goed, dacht eerst dat het m'n externe schijf was, maar losgetrokken en geluid bleek dus uit de XBO zelf te komen. Snap niet dat ze daar gewoon zo moeilijk over doen, een SSD wint op elk vlak, elke manier, handsdown van een HDD, alleen kost zo'n ding meer. Laat mij dan lekker zelf kiezen, ik betaal rustig paar 100 euro om dat ding stil én sneller te hebben.
Echt zo'n enorm verschil!
Heb ook nu ook voor mijn 2e ONE een externe SSD gekocht.
Werd he-le-maal gek, als je eenmaal die snelheden gewend bent en je gaat weer terug, allemamaggies wat gaat dat allemaal langzaam dan zeg :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nexhil schreef op maandag 25 juli 2016 @ 11:53:
[...]

Echt zo'n enorm verschil!
Heb ook nu ook voor mijn 2e ONE een externe SSD gekocht.
Werd he-le-maal gek, als je eenmaal die snelheden gewent bent en je gaat weer terug, allemamaggies wat gaat dat allemaal langzaam dan zeg :D
Ik heb het over de interne schijf, niet de externe :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Die interne schijf is toch officieel niet te vervangen? Dacht je zelfs niet meer je schijf eruit kon halen zoals dit op de 360 wel kon?
Ben toch altijd bang met niet ms hd's en dan moeten bios/firmware flashen o.i.d. voor bans op XBL (al hoewel ik 2 collegae hier heb die......en dan weliswaar met ps3 en x360, gewoon online kunnen spelen ondanks chippen/modden en daarmee dus back ups spelen)

[ Voor 21% gewijzigd door Sagat op 25-07-2016 12:30 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 16-09 10:49

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Sagat schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:28:
Die interne schijf is toch officieel niet te vervangen? Ben toch altijd bang met dat soort zaken voor bans op XBL (al hoewel ik 2 collegae hier heb die......en dan weliswaar met ps3 en x360, gewoon online kunnen spelen ondanks chippen/modden en daarmee dus back ups spelen)
Helaas niet nee, zou hem heel graag vervangen door een grotere rappe SSD....

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op maandag 25 juli 2016 @ 12:28:
Die interne schijf is toch officieel niet te vervangen? Dacht je zelfs niet meer je schijf eruit kon halen zoals dit op de 360 wel kon?
Ben toch altijd bang met niet ms hd's en dan moeten bios/firmware flashen o.i.d. voor bans op XBL (al hoewel ik 2 collegae hier heb die......en dan weliswaar met ps3 en x360, gewoon online kunnen spelen ondanks chippen/modden en daarmee dus back ups spelen)
Dat is nog altijd de angst bij aantal die hem hebben vervangen, anderen zaten opeens met updates die ze niet geïnstalleerd kregen, MS lijkt er nog steeds weinig mee te doen, maar heb het gevoel dat het OS met de maanden steeds trager wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Als we het over hetzelfde hebben kan ik me daar iets bij voorstellen. als je 'illegaal' in de ogen van ms dan, je hd wisselt, dan kan je geen support verwachten.

Ik vind het wel jammer dat ze niet de ps3/4 optie hebben genomen wat dat betreft.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Bbfreak schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 11:26:
[...]
Het enige nare voor mij is dat mijn vrienden er geen één hebben. Ik zou dolgraag Halo 5 co-op willen spelen met vrienden maar die willen er niet aan. De één heeft een PS4, de ander een Wii U en de ander overweegt een PS4. Heb ik allemaal niets aan. Prutsers ;)
Dan voeg je toch een paar tweakers toe? Ik zelf ben de laatste weken weer hard aan de Halo (FireFight!!!). Join gerust als je me ziet knallen!

Halo Waypoint profile: https://www.halowaypoint....ice-records/players/yaznl

[ Voor 10% gewijzigd door Yaz op 25-07-2016 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

*knip*. Hoewel vast goed bedoeld, is het toch een vorm van spam ;)

[ Voor 89% gewijzigd door F_J_K op 26-07-2016 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
nexhil schreef op maandag 25 juli 2016 @ 14:39:
Voor mensen die nog een elite controller zoeken:
*bliep*

Ik ben niet de verkoper noch ken ik hem/haar
Thnx. Ik heb hem doorgestuurd naar een vriend van me.

[ Voor 24% gewijzigd door F_J_K op 26-07-2016 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:28
Yaz schreef op maandag 25 juli 2016 @ 13:59:
[...]

Dan voeg je toch een paar tweakers toe? Ik zelf ben de laatste weken weer hard aan de Halo (FireFight!!!). Join gerust als je me ziet knallen!

Halo Waypoint profile: https://www.halowaypoint....ice-records/players/yaznl
Ga ik eens doen! Zat er toevallig van het weekend over na te denken weer wat Halo te gaan doen. Blijft toch wel heerlijk weg spelen ook al ben ik een enorme noob :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zag in de store die platform-brawl-style-fighter ook staan, maar moment dat ik die wil downloaden op m'n Xbox, crashed de store en zit weer op m'n hoofdscherm. Zal ik iets te vroeg zijn geweest? (rivals of nogiets?)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Pfff wat een ongelofelijke zuurpruimen zitten er hier op Tweakers. XO titels komen naar PC, niet goed vanwege UWP. Prijs te hoog voor games in MS store. Prijsverlaging voor XO, ook al niet goed want PC is toch beter, blabla en zo gaat het met zowat elk artikel gepost op de hoofdpagina over MS. Ik probeer dat maar gewoon te negeren, maar wel erg vermoeiend.... Zeker als je zelf zowel op PS, XO, Pc speelt, elk heeft zo zijn voor en nadelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
harrytasker schreef op maandag 25 juli 2016 @ 19:40:
Pfff wat een ongelofelijke zuurpruimen zitten er hier op Tweakers. XO titels komen naar PC, niet goed vanwege UWP. Prijs te hoog voor games in MS store. Prijsverlaging voor XO, ook al niet goed want PC is toch beter, blabla en zo gaat het met zowat elk artikel gepost op de hoofdpagina over MS. Ik probeer dat maar gewoon te negeren, maar wel erg vermoeiend.... Zeker als je zelf zowel op PS, XO, Pc speelt, elk heeft zo zijn voor en nadelen.
Elk platform heeft zo zijn voor en nadelen. Daar zijn al zoveel topics over geweest die eindigen in moddergooien.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Precies, platformen boeien niet, games zijn goed of slecht (waarbij beauty ook nog in the eye of the beholder is, voor 99% van de lezers zal een barbie spel per definitie waardeloos zijn, maar mijn dochter is er vast blij mee :P )

De xbone heeft minder games die ik momenteel interresant vind dan de ps4, echter ik zou er graag een willen, killer instinct, forza en horizon, en natuurlijk rare replay (voor mij als retro fan zeer intressant), en wsl nog veel anderen. Ik vind het ook heel interresant dat de xbox games ook regelmatig goedkoop voorbij komen op pepper, dat is altijd leuk. ben niet zo'n fps/shooter fan, maar de halo collection voor een paar euro? sign me up! Leuk dat ik op de pc kan spelen, maar mijn pc is al wat ouder, en direct op de tv spelen blijf leuk (Al hoewel steam link voor veel spelen werkt....maar iets als killer instinct bij voorkbeur zonder zaken die wat lag kunnen veroorzaken)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Laatst online: 11-09 13:22
Komen de oude Batman games in de BC of worden ze opnieuw uitgebracht?
SouthPark stick of truth staat ook als Xbox One game afgebeeld maar is ook alleen BC. Dus lijkt erop dat de Batman games ook op de BC lijst staan

https://store.xbox.com/en...36-485c-80ef-85bcb0f9c64a

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:50
Is het alweer iemand gelukt om met een creditcard in een buitenlandse store te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand die 2 testgames gezien van Flight01 in de store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Boinkie schreef op maandag 25 juli 2016 @ 21:17:
Is het alweer iemand gelukt om met een creditcard in een buitenlandse store te kopen?
Ja, ik heb Hitman in de Argentijnse store gekocht voor ongeveer €34 met mijn ABN cc. Zit wel in de Preview program. Geen PC voor nodig gehad, gewoon gegevens invullen, en een adresje in Argentinië opgezocht. Werkte prima. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op maandag 25 juli 2016 @ 22:09:
Iemand die 2 testgames gezien van Flight01 in de store?
Heb je ook linkjes? Ah lees net dat het useless crap is.

[ Voor 9% gewijzigd door Phusebox op 26-07-2016 06:07 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CoQYRvhVIAE4PeI.jpg

Xbox August Games w Gold: WARRIORS OROCHI 3 Ultimate #WWE2K16, Beyond Good & Evil, Spelunky.

http://news.xbox.com/2016/07/25/august-games-with-gold/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Mwah, Orochi wil ik wel proberen. Heb nooit een dergelijke game gespeeld en op Metacritic scoort die rond de 8 gemiddeld. Maar ik heb toch nog genoeg te spelen, heb RDR nog en via EA Acces heb ik pas geleden zowel BF4 Premium als BF Hardline Premium gratis binnen kunnen halen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeWaanzin
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 11:49

DeWaanzin

Ja dat zeggen ze allemaal

Heeft iemand HBO Go al werkend op de XBox One? Ik heb echt even geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.

XBL: theArthurrrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 07:45:
[...]

Nog een maand vol bagger :r
Jammer, want er komt toch al niets interessants uit deze maand.
Orochi schijnt wel een goed spel te zijn. Als je van bizarre Japanse shit houdt. WWE lijkt me niks. Maar ik drink dan ook geen bud lite en heb nog pickup truck nog shotgun.

De 360 spellen heb ik al. Spelunky is wel een grandioos spelletje. Beyond good and evil is hoog aangeschreven maar in mijn ogen zeer gedateerd. Kon er niet inkomen toen ik hem 3 jaar geleden kocht.

___

In ander nieuws zijn de laatste achievements van Watch Dogs echt klote. Drink spelletjes zijn zeer frustrerend en muziek zoeken is veel te random. Ik zie mijn ratio 100% spellen binnenkort onder de 50% duiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 09:25:
[...]

Orochi schijnt wel een goed spel te zijn. Als je van bizarre Japanse shit houdt. WWE lijkt me niks. Maar ik drink dan ook geen bud lite en heb nog pickup truck nog shotgun.

De 360 spellen heb ik al. Spelunky is wel een grandioos spelletje. Beyond good and evil is hoog aangeschreven maar in mijn ogen zeer gedateerd. Kon er niet inkomen toen ik hem 3 jaar geleden kocht.

___

In ander nieuws zijn de laatste achievements van Watch Dogs echt klote. Drink spelletjes zijn zeer frustrerend en muziek zoeken is veel te random. Ik zie mijn ratio 100% spellen binnenkort onder de 50% duiken.
Haha, je moet bij die drinkspellen ook niet alleen je ingame character laten drinken ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dirkhimself
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 15-02-2024
Nu Windows 10 mijn Media Center niet meer installeert, wil ik uitzien naar een andere mogelijkheid.

Is de Xbox een goede oplossing? Ik wil programma's opnemen dmv een tv gids, en net zoals in MediaCenter de dvr functie gebruiken met trefwoorden zoals bijvoorbeeld "Midsomer Murders", ik noem maar eens wat.

Ik heb ook een dvr van ziggo (Humax) maar daar kun je alleen maar opnemen met een tijd instelling, en kun je niet opnemen met een trefwoord, heel irritant als je bijvoorbeeld series wilt opnemen die op verschillende tijden uitgezonden worden ......

Elke andere passende oplossing is ook welkom!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

dirkhimself schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 11:12:
Nu Windows 10 mijn Media Center niet meer installeert, wil ik uitzien naar een andere mogelijkheid.

Is de Xbox een goede oplossing? Ik wil programma's opnemen dmv een tv gids, en net zoals in MediaCenter de dvr functie gebruiken met trefwoorden zoals bijvoorbeeld "Midsomer Murders", ik noem maar eens wat.

Ik heb ook een dvr van ziggo (Humax) maar daar kun je alleen maar opnemen met een tijd instelling, en kun je niet opnemen met een trefwoord, heel irritant als je bijvoorbeeld series wilt opnemen die op verschillende tijden uitgezonden worden ......

Elke andere passende oplossing is ook welkom!
Hiervoor is de One geen goede oplossing.

De horizon van ziggo kan wel zo opnemen.

Ik heb het geduld niet voor opnemen. Ik heb series op mijn pc staan die ik via plex op de One en via chromecast kijk. Uiteraard is alles keurig van dvdtjes geript. Ik zou ook nooit een auto downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met die decoder-usb-ding-apparaat kan je volgens mij aardig wat doen met die oneguide, zal het zelf nog een keer opnieuw moeten testen (3 USB is te weinig), maar daar kon je ook zoeken etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeWaanzin schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 08:16:
Heeft iemand HBO Go al werkend op de XBox One? Ik heb echt even geen idee hoe ik dat voor elkaar moet krijgen.
Is die app er niet alleen voor US HBO accounts?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
Ik speel tumblestone wel regelmatig, ik vind het wel chill. Online vond ik het de keren dat ik het kon spelen ook heel leuk. Ik vind alleen raar dat ik zo weinig online games vind. Dat spel wordt gratis gegeven aan miljoenen mensen. Dat kan toch niet zijn dat ik quasi de enige ben die het tof vind?

Nog iemand problemen met online games te vinden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 12:43:
[...]

Is die app er niet alleen voor US HBO accounts?
Dat dacht ik ook... Go is hier nog niet. Zou wel geïnteresseerd zijn als dit wel zo was btw!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
[...]

Ik zag dat je er mee bezig was inderdaad. Succes met dat drankspelletje :9 . Haast niet te doen. En dat maal drie. Ook dat muziek zoeken is me nooit gelukt, ben er op een gegeven moment mee gestopt. Heb sowieso geen zin om te dure DLC aan te schaffen om deze game op 100% te krijgen. Open-world games zijn leuk, maar niet echt de meest ideale als het aankomt op game completion / achievements hunten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb destijds meermaals het laatste nummer gezocht dat ik nog mis in Watch Dogs.
Zelfs met de guide de juiste shop bezocht waar hij langs zou moeten komen, uren geprobeerd, alles voorbij horen komen behalve dat ene nummer :(
Ben er toen ook maar mee gestopt....
Dat drankspelletje is helemaal bezopen :P

Overigens vind ik de DLC best wel ok, behoorlijk wat content en het verhaal bezien vanuit een ander personage, geen spijt van mijn seasonpass deze keer.

Deals with Gold :
Another World - 20Th Anniversary -50%
Aria -80%
Battlefield Hardline Criminal Activity FREE -100%
Bridge Constructor -50%
Knight Squad USD -33%
Metal Gear Solid V: Ground Zeroes -75%
Metal Gear Solid V: The Phantom Pain -33%
Pro Evolution Soccer 2016: Digital Exclusive Bundle -33%
Rory Mcilroy PGA Tour -70%
Sheltered -33%
Starpoint Gemini 2 50%
The Escapists -67%
Worms Battlegrounds -75%

[ Voor 31% gewijzigd door justifire op 26-07-2016 16:42 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mooie lijst rotzooi en spul dat al een keer voor nop is aangeboden. :)

@tits Ik vind wel potjes. Speel meestal na 8u. Als ik niet snel een Quick match heb zet ik een private potje op. Daarna in settings online op open zetten. Dan heb ik meestal binnen 2 potjes tegen bots prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:51
[...]

blablabla,........... Ik zie mijn ratio 100% spellen binnenkort onder de 50% duiken.
dan ben je geen echte hunter/achievement bitch meer :) ;w

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royeboi schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 14:36:
[...]

Ik zag dat je er mee bezig was inderdaad. Succes met dat drankspelletje :9 . Haast niet te doen. En dat maal drie. Ook dat muziek zoeken is me nooit gelukt, ben er op een gegeven moment mee gestopt. Heb sowieso geen zin om te dure DLC aan te schaffen om deze game op 100% te krijgen. Open-world games zijn leuk, maar niet echt de meest ideale als het aankomt op game completion / achievements hunten.
Vaak te veel gegrind idd. GTAV was wat dat betreft het ergste ooit. Stukjes metaal zoeken met een tergend trage onderzeeër. Mij niet gezien. Sleeping Dogs en Mad Max daarentegen vond ik zeer vermakelijk om op 100% te halen.

Heb nu zo veel games open staan dat het net lijkt alsof ik voor plezier speel ipv nutteloze punten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coachman1978 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 17:57:
[...]

dan ben je geen echte hunter/achievement bitch meer :) ;w
Ga jij nou maar battle islands grinden. _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:51
Verwijderd schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 17:59:
[...]

Ga jij nou maar battle islands grinden. _/-\o_
Die staat al een tijd op 100% :9 ,..............battle ages is de nieuwe.

Speel voor de rest alleen maar WoT, geen zin in iets anders

Eind augustus kunnen we weer kinderen schieten in Plants vs Zombies 2, zin in

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coachman1978 schreef op dinsdag 26 juli 2016 @ 18:03:
[...]

Die staat al een tijd op 100% :9 ,..............battle ages is de nieuwe.

Speel voor de rest alleen maar WoT, geen zin in iets anders

Eind augustus kunnen we weer kinderen schieten in Plants vs Zombies 2, zin in
Is die net zo brak en hersenloos? :)

Pvz2 doe ik mee. Voelen we ons weer Elite gamers omdat 8 jarigen hun duimen niet snappen.
Pagina: 1 ... 24 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.