Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:06
Verwijderd schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:05:
[...]

Vijf fantastische spellen! Kreeg bij 2033 wel een enorme bug waardoor ik opnoeuw kon beginnen maar dat was geen straf.

Ik twijfel om South park te kopen. Heb hem op de pc al gespeeld maar het jeukt toch.

Anderzijds heb ik aan mijn inkopen wel voldoende voor de komende maanden. Watch Dogs houdt me bijvoorbeeld nog wel 2 weken bezig. Ondanks de matige graphics en het nietszeggende verhaal vind ik het een aardig spel. De missies zijn best afwisselend en grappig opgezet.
Ben met 2033 begonnen maar kan mij nog niet bekoren, het speelt..raar, de FPS besturing vind ik vrij ruk en het Russisch / Lets Engels accent irriteert mij :P
South Park heb ik toch gekocht, ook ik heb deze op PC uitgespeeld en ik weet niet zeker of er nou nog een volwaardige XO variant voor komt, maar voor die paar Euro heb ik em toch toegevoegd aan m'n library :)
justifire schreef op maandag 11 juli 2016 @ 16:53:
[...]

Dacht dat jij Dark Souls 3 al had ?
Dan zat DS1 er nl gratis bij :)

Anyway, veel plezier met dood gaan ! :P
Oh ja ik heb de Japanse DS3 op PS4 en de Engelse op Steam :)
Heb DS1 ook op Steam met hi-res packs etc, maar wilde toch 'de originele' op 360 ook een keertje uitspelen..
Tot nu toe gaat het wel, af en toe dipt de framerate echt tot bijna onspeelbaar wat het allemaal nog moeilijker maakt.

Op zich wel een gemiste kans als ik zie dat RDR wel een constante framerate weet te halen en dus een verbetering is ten opzichte van de performance op de 360

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
wes- schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:55:
Ben met 2033 begonnen maar kan mij nog niet bekoren, het speelt..raar, de FPS besturing vind ik vrij ruk en het Russisch / Lets Engels accent irriteert mij :P
Metro heb ik op Russisch met Engelse ondertiteling gezet. Afhankelijk van de setting van een game geef ik de voorkeur aan de oorspronkelijke taal, i.p.v. Engels (zo speel ik bijvoorbeeld Final Fantasy of Soul Calibur waar mogelijk altijd in Japans).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wes- schreef op maandag 11 juli 2016 @ 17:55:
Oh ja ik heb de Japanse DS3 op PS4 en de Engelse op Steam :)
Heb DS1 ook op Steam met hi-res packs etc, maar wilde toch 'de originele' op 360 ook een keertje uitspelen..
Tot nu toe gaat het wel, af en toe dipt de framerate echt tot bijna onspeelbaar wat het allemaal nog moeilijker maakt.

Op zich wel een gemiste kans als ik zie dat RDR wel een constante framerate weet te halen en dus een verbetering is ten opzichte van de performance op de 360
Ja de framerates zijn een ramp, vooral tijdens de eerste bossfight (of tweede als je de proloog meetelt) en in New Londo.....
Maar de gameplay is om van te smullen dus wie maalt er om framerates ? :9~

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-54/

Major Nelson is een fijne vent die onze portemonnee een week spaart.

(hoewel qube een aardig puzzelspelletje is)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dglavimans
  • Registratie: December 2011
  • Nu online
Van het weekend voor het eerst een hardware revisie gekocht waar ik ervoor nooit bijvoorbeeld een nieuwe 3DS had gekocht en de oude versie hield.

De 2TB gaf me de doorslag en over een jaar wordt die dan wss verkocht voor Scorpio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
justifire schreef op maandag 11 juli 2016 @ 19:56:
[...]

Ja de framerates zijn een ramp, vooral tijdens de eerste bossfight (of tweede als je de proloog meetelt) en in New Londo.....
Maar de gameplay is om van te smullen dus wie maalt er om framerates ? :9~
Ik moet zeggen toen ik DS1 op de One uitgespeeld heb, had ik bijzonder weinig last van frame drops.
Alleen vlak voor het 1e bonfire in Blighttown, bij het 2e bonfire langs het water tot en met die elevator en op sommige plekken in darkroot garden had ik was last van framedrops.

Moet eigenlijk nog een keer opnieuw beginnen en de DLC uitspelen die ik pas gekocht heb :)
Ook in NG+ nog wat wapens verzamelen voor de achievements :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-09 12:12

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 07:25:

Idd slecht aanbod deze week....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 07:25:

Nou ik ben hem (maar vooral jou in dit geval) toch wel dankbaar, ik zie nu ineens dat de Metal Slug games beschikbaar zijn in Arcade :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Niet elke week kunnen er top deals zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch lijkt Flockers me wel grappig, hopelijk komt die nog eens bij games with gold.
Zou wel weer eens een echte Lemmings willen zien, vraag me af wat er met die franchise gebeurd is ?
In mijn tijd speelde echt iedereen die maar iets had wat op een computer leek Sim City, Prince of Persia en Lemmings.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blizzard houd zijn reputatie weer hoog.
Kom maar door met die gratis nieuwe characters en maps *O*

[ Voor 37% gewijzigd door justifire op 12-07-2016 19:52 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Unravel en nfs zitten in de vault van EA access sinds vandaag. Unravel ga ik spelen. Nfs ga ik volledig negeren. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16-09 16:51
Verwijderd schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 22:21:
Unravel en nfs zitten in de vault van EA access sinds vandaag. Unravel ga ik spelen. Nfs ga ik volledig negeren. :)
:+ is die zo slecht dan ?
Eind augustus plants vs zombies 2 ;)

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:59

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Voor de mensen die nog opzoek zijn naar een leuke Live deal:

https://nl.pepper.com/aan...-5-amazon-gift-card-25496

(12 maanden Gold + 10 GBP gift card + 5 GBP Amazon gift card voor € 37 euro)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 08:37

GmR

Notna schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:18:
Voor de mensen die nog opzoek zijn naar een leuke Live deal:

https://nl.pepper.com/aan...-5-amazon-gift-card-25496

(12 maanden Gold + 10 GBP gift card + 5 GBP Amazon gift card voor € 37 euro)
Helaas is hij vandaag wel iets duurder (39,99 GBP; zo'n 48 euro) en dus minder interessant.
Die 31,49 GBP voor het setje en de 5 GBP gratis bij een 30 GBP Amazon gift card waren beidenPrime Day aanbiedingin.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 09:27
justifire schreef op dinsdag 12 juli 2016 @ 19:35:
Toch lijkt Flockers me wel grappig, hopelijk komt die nog eens bij games with gold.
Zou wel weer eens een echte Lemmings willen zien, vraag me af wat er met die franchise gebeurd is ?
In mijn tijd speelde echt iedereen die maar iets had wat op een computer leek Sim City, Prince of Persia en Lemmings.

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Blizzard houd zijn reputatie weer hoog.
Kom maar door met die gratis nieuwe characters en maps *O*
[video]
Flockers is wel grappig, heb hem op de 360 al, meer een topdown/strategie hoard je schaapjes naar een ufo ding.

Inderdaad na Lemmings 3D (wat al niet hoefde te komen) eigenlijk niets meer van Lemmings vernomen terwijl het best een vermakelijke puzzelaar was, deel 1 en 2 dan)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 11:59

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

GmR schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:24:
[...]

Helaas is hij vandaag wel iets duurder (39,99 GBP; zo'n 48 euro) en dus minder interessant.
Die 31,49 GBP voor het setje en de 5 GBP gratis bij een 30 GBP Amazon gift card waren beidenPrime Day aanbiedingin.
Ah, je hebt gelijk. Ik dacht dat het nog zou gelden maar het is idd alleen vanwege Prime Day. Excuses :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-09 20:37

BM

Moderator Spielerij
Afgelopen dagen beetje bezig geweest met Unravel. Heerlijk sfeertje, maar toch knaagt er ergens iets. De eerste levels zijn voornamelijk puzzelen. Daarna vallen ze wat mij betreft terug op 'makkelijke' mechanics om je het leven als speller zuur te maken, en word het meer een platformer dan een puzzelgame. Nog steeds leuk, maar nu al paar keer gehad dat ik op de bank zat met het idee van 'moet dat nu?'.

Wellicht dat komende levels anders zijn :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 08:59:
Afgelopen dagen beetje bezig geweest met Unravel. Heerlijk sfeertje, maar toch knaagt er ergens iets. De eerste levels zijn voornamelijk puzzelen. Daarna vallen ze wat mij betreft terug op 'makkelijke' mechanics om je het leven als speller zuur te maken, en word het meer een platformer dan een puzzelgame. Nog steeds leuk, maar nu al paar keer gehad dat ik op de bank zat met het idee van 'moet dat nu?'.

Wellicht dat komende levels anders zijn :)
Ik miste vooral de mogelijkheid om voorbij dingen op meerdere manieren te komen, het was allemaal zo 'statisch' hoe je zaken moest oplossen. Soms extra sprong of touwtje hier en daar, maar verder was het gewoon 1 manier.

Vaak kon je ook aan lengte van je draad als snel uitvogelen wat je moest doen.

Maar blijft een top game.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fru is net uit. Scoort 9,5 op destructiod. Van een gloednieuwe indy. Voor een tientje een gave Kinect game lijkt het. Meteen maar gekocht. Wordt, na watchdogs, mijn volgende game gok ik. Ondertussen af en toe regen op trackmania. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Microsoft doet geen persco tijdens de gamescom

Bron: ign

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
justifire schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 17:12:
[...]

_O-
Klikte even op karmabadges :')
Die dingen blijven wel m'n levens werk he.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 17:12:
[...]

_O-
Klikte even op karmabadges :')
Ik ook op die van jou. Ouwe fanboy. oOo

ik ben kennelijk het prototype Xbox mannetje. Alleen maar MS en COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
justifire schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 19:17:
[...]

Microsoft gaat toch wel een persco doen tijdens de gamescom 8)7

Bron

Heerlijk al die geruchten rondom zulke events :9

[...]

Daarom zal je mij ook niet op het andere forum zien ;)
Mag toch hopen dat ze wat meer laten zien dan die titels. Crackdown 3 mag ook wel weer eens aandacht krijgen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 12:06
[...]

Bron

http://news.xbox.com/2016/07/13/xbox-at-gamescom-2016/
While we will not be hosting a media briefing this year, we’re planning a new and more intimate Xbox FanFest experience for our fans across Europe and worldwide attending gamescom 2016. We will be sharing more details on our gamescom 2016 Xbox FanFest soon.
Read more at http://news.xbox.com/2016...2016/#mkjtwX5csOL2wwhX.99

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn die badges voor postfrequentie of lengte? :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

Damn wat is het weer genieten geblazen met RDR op de x1.
Wat een game is dat toch. Had heel graag betaald voor een remaste met gta5 engine... Maja nu maar voor 7 euro de x360 versie herleven.
Eerste bc game die ik speel. Nooit nut van ingezien maar nu wel ;)

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kom er met toeval achter, ik krijg normaal een PBR9002 met mijn CC als ik in de US store wil kopen op de XBO, maar toen ik eerst het restantje op mijn wallet ($7) koos, kreeg ik de optie om de rest alsnog met de CC te betalen. Et voila.. dat werkt :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• McPoowl
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 16-09 08:53
SinergyX schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:30:
Kom er met toeval achter, ik krijg normaal een PBR9002 met mijn CC als ik in de US store wil kopen op de XBO, maar toen ik eerst het restantje op mijn wallet ($7) koos, kreeg ik de optie om de rest alsnog met de CC te betalen. Et voila.. dat werkt :)
Een game kopen met CC zonder eerst via de wallet te betalen werkte bij mij niet (CrossRegion error) maar de game meteen betalen via PayPal werkte weer wel!
Zou dit iets te maken kunnen hebben met het feit dat ze talen / regio's hebben aangepast?. Net dus vanaf de XBO Forza Horizon 3 gekocht met PayPal

Acties:
  • 0 Henk 'm!
McPoowl schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 21:11:
[...]

Een game kopen met CC zonder eerst via de wallet te betalen werkte bij mij niet (CrossRegion error) maar de game meteen betalen via PayPal werkte weer wel!
Zou dit iets te maken kunnen hebben met het feit dat ze talen / regio's hebben aangepast?. Net dus vanaf de XBO Forza Horizon 3 gekocht met PayPal
Direct CC of paypal werkt hier niet helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
justifire schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 20:51:
Wat een verademing : Xbox go to Overwatch -> start Overwatch.
Beter dan na twee minuten een Bingsearch van horloges te krijgen :')
Was het commando voor Cortana niet "Hey Cortana, Let's play <game>"? Go To werkt idd niet met haar. Overigens heb ik zelden dat ze niet met het internet kan praten. Soms doet ze er een paar seconden over, maar ik heb eigenlijk alleen die melding gehad toen de zooi hier echt plat lag, maar dat was toen ook logisch.

Even iets anders; bij Overwatch was toch de 'deal' dat je alle toekomstige DLC die ervoor uitkwam gratis kreeg, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
[...]

Bron

[...]

Daarom zal je mij ook niet op het andere forum zien ;)
http://www.gamespot.com/a...microsoft-c/1100-6441764/ Ik leek toch wel met een met een Nederlandse primeur te zijn gekomen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 23:07:
[...]
Ik leek toch wel met een met een Nederlandse primeur te zijn gekomen.
Proficiat!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 23:07:
[...]

http://www.gamespot.com/a...microsoft-c/1100-6441764/ Ik leek toch wel met een met een Nederlandse primeur te zijn gekomen.
Cool. Je kunt je prijs morgen hier ophalen. Heb je meer super boeiend nieuws?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
halofreak1990 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:12:
[...]

Was het commando voor Cortana niet "Hey Cortana, Let's play <game>"? Go To werkt idd niet met haar. Overigens heb ik zelden dat ze niet met het internet kan praten. Soms doet ze er een paar seconden over, maar ik heb eigenlijk alleen die melding gehad toen de zooi hier echt plat lag, maar dat was toen ook logisch.

Even iets anders; bij Overwatch was toch de 'deal' dat je alle toekomstige DLC die ervoor uitkwam gratis kreeg, toch?
Hey cortana go to netflix werkt dan wel weer, ze is niet erg consequent.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
halofreak1990 schreef op woensdag 13 juli 2016 @ 22:12:
[...]

:Y
Zelfde als bij Diablo 3 RoS:UEE
Enorm veel plezier / content gehad voor die 6 tientjes.
Speel Overwatch nu bijna twee maanden en het blijft gewoon ontzettend leuk.
Blizzard kennende komt er nog voldoende content aan om dit een x aantal jaar te blijven spelen.
Ze luisteren dan ook actief naar hun klanten, deze week weer een patch met aanpassingen om het zo gebalanceerd mogelijk te maken, terwijl de vorige nog geen week oud is.
En binnenkort dus het eerste nieuwe character, eerste extra map word momenteel intern getest en is dus ook onderweg.
Spel staat gewoon als een huis, omdat het draait om skills ipv ranks / perks / pay2win (wot) en het de characters nagenoeg perfect gebalanceerd heeft.
De nieuwe competitive mode heeft nog wel wat tuning nodig, maar ook daar heeft Blizzard eerlijk aangegeven dat het eerste seizoen (t/m september) niet perfect zal zijn en voornamelijk een test is om te zien wat er verbeterd kan worden.
In Oktober als het nieuwe seizoen start verwacht ik een mooi uitgebalanceerde shooter te spelen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
Een elite controller gekocht. Ik hoop dat het wat gaat meevallen want zo een progamer ben ik niet:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Even een crosspost tussen xbox en ps4 forum. Dit omdat deze vraag voor beide is.
Als alles goed gaat heb ik eind augustus mijn bouwvergunning binnen om een dakopbouw te realiseren. Dit gaat een flinke verbouwing worden waarbij de tv van de woonkmr op een andere verdieping komt als van de pc.
Ik gebruik nu mijn xbox en ps4 op de tv en pc aangezien deze redelijk dichtbij staan. Nu kan dit makkelijk met een hdmi splitter naar beide schermen. Aangezien de controllers nog werken op deze afstand.
In de nieuwe situatie wil ik dat ook alleen gaat de afstand groter worden. Circa 15 meter.
Nu ben ik bezig met een plan te maken hoe alle kabels het beste kunnen lopen. Aangezien alle plafonds open gaan is er veel mogelijk. Mits wel op tijd bedacht. Een hdmi kabel tussen tv-pc kan nog wel maar volgens mij halen de controllers deze afstand niet. Is er nog iets om het bereik van de controllers te vergroten?
Andere ideeën of tips?

Inhome streaming vind ik nog geen optie, liever alles bedraad en zonder streaming.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:43
Tits schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:18:
Een elite controller gekocht. Ik hoop dat het wat gaat meevallen want zo een progamer ben ik niet:-)
Goede aankoop! Heb hem nu meer als een jaar en ik geniet er elke dag van. Je bent er zo aan gewendt ;)

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

KookSpook schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:28:
Even een crosspost tussen xbox en ps4 forum. Dit omdat deze vraag voor beide is.
Als alles goed gaat heb ik eind augustus mijn bouwvergunning binnen om een dakopbouw te realiseren. Dit gaat een flinke verbouwing worden waarbij de tv van de woonkmr op een andere verdieping komt als van de pc.
Ik gebruik nu mijn xbox en ps4 op de tv en pc aangezien deze redelijk dichtbij staan. Nu kan dit makkelijk met een hdmi splitter naar beide schermen. Aangezien de controllers nog werken op deze afstand.
In de nieuwe situatie wil ik dat ook alleen gaat de afstand groter worden. Circa 15 meter.
Nu ben ik bezig met een plan te maken hoe alle kabels het beste kunnen lopen. Aangezien alle plafonds open gaan is er veel mogelijk. Mits wel op tijd bedacht. Een hdmi kabel tussen tv-pc kan nog wel maar volgens mij halen de controllers deze afstand niet. Is er nog iets om het bereik van de controllers te vergroten?
Andere ideeën of tips?

Inhome streaming vind ik nog geen optie, liever alles bedraad en zonder streaming.
Ik heb iets vergelijkbaars. Mijn oplossing gaat simpel maar ook duurder zijn. Tweede One kopen. Ik wacht op de Scorpio hiervoor.

Streamen is zoals je zegt onbetrouwbaar (nog los ervan of je controller 15m door muren haalt). HDMI door mijn huis trekken zie ik niet zitten (met wederom de vraag of de controller het redt). Ook omdat hdmi op langere afstanden storingsgevoelig is.

Van bereik controllers vergroten hen ik geen verstand. Het lijkt me niet mogelijk zonder kabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• erik_s
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20-04 16:45
je kan ook gebruik maken van ethernet kabel met convertors voor je HDMI, 15 meter is wel erg lang en hangt van veel factoren af of dit nog (goed) gaat werken.

je hebt ook convertors met een ir retour (blaster) is ook wel handig om het e.e.a naar een ander apparaat te sturen.

zeker als je later 4K of hoger zou willen is dit een oplossing die misschien meer op de toekomst gericht is.

https://www.google.nl/sea...op&q=4k+hdmi+via+ethernet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
VirgoMossel schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 10:48:
[...]

Goede aankoop! Heb hem nu meer als een jaar en ik geniet er elke dag van. Je bent er zo aan gewendt ;)
Ok, ik speel wel veel op mijn One, dus kan hem wel goed gebruiken:-).

Ik vind hem alleen zooo verschrikkelijk duur. Voor 150 euro moet je niet veel bijleggen voor een tweedehands PS4 of een nieuwe Xbox One.

[ Voor 13% gewijzigd door Tits op 14-07-2016 11:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Zijn er meer mensen die het is opgevallen dat de 'glas kanalen' ontbreken in de OneGuide als je KPN of XS4All glasvezel hebt (kanaal 661 t/m 700). Ik heb hiervoor een melding aangemaakt op het Xbox Preview forum. Misschien dat er wat meer NL-ers zouden willen reageren, mogelijk wordt het dan sneller opgepakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-08 11:35

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

TheVMaster schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 14:40:
Zijn er meer mensen die het is opgevallen dat de 'glas kanalen' ontbreken in de OneGuide als je KPN of XS4All glasvezel hebt (kanaal 661 t/m 700). Ik heb hiervoor een melding aangemaakt op het Xbox Preview forum. Misschien dat er wat meer NL-ers zouden willen reageren, mogelijk wordt het dan sneller opgepakt.
Ik gok ten eerste dat dit alleen met de preview werkt? En alleen voor KPN en Xs4All? Heb bij mij thuis namelijk een Sparql box achter de One hangen en die vindt het maar een vreemd apparaat volgens mij. :)
Vind het niet erg om de dingen op die Sparql box te doen, maar zou leuker zijn als het geintegreerd zou zijn.

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
ElectricHead schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:15:
[...]

Ik gok ten eerste dat dit alleen met de preview werkt? En alleen voor KPN en Xs4All? Heb bij mij thuis namelijk een Sparql box achter de One hangen en die vindt het maar een vreemd apparaat volgens mij. :)
Vind het niet erg om de dingen op die Sparql box te doen, maar zou leuker zijn als het geintegreerd zou zijn.
Het werkt volgens mij ook gewoon met de 'productie' versie van het Dashboard. De OneGuide wordt al meer dan een jaar ondersteund in NL. Het enige wat geintegreerd is is het zappen zeg maar zowel channel up/down als via de OneGuide.

Je provider moet er wel in staan natuurlijk...in de lijst met aanbieders. Welke provider heb jij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead

ElectricHead

TheVMaster schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:18:
[...]

Het werkt volgens mij ook gewoon met de 'productie' versie van het Dashboard. De OneGuide wordt al meer dan een jaar ondersteund in NL. Het enige wat geintegreerd is is het zappen zeg maar zowel channel up/down als via de OneGuide.

Je provider moet er wel in staan natuurlijk...in de lijst met aanbieders. Welke provider heb jij?
Zoals ik al zei, Sparql. ;)
Volgens mij heb ik inderdaad al wel eens gekeken en staat die er nog niet in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
ElectricHead schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 16:20:
[...]

Zoals ik al zei, Sparql. ;)
Volgens mij heb ik inderdaad al wel eens gekeken en staat die er nog niet in.
Oohw oke..ik dacht dat dat de TV aanbieder was. Weet dat veel aanbieders ook gewoon de zenders van Glashart gebruiken, die staat er dan wel weer in.Vaag trouwens dat niet alle providers standaard aanwezig zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
Iemand ervaring met
There was a problem starting Overwatch.
TE-205
bij het starten van Overwatch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Grrrrr. Boeven zijn het bij MS.... Red Dead Redemption was tot voor woensdag 7.50 in de Xbox Store, het raakt wat meer bekend dat het spel nu in de BC programma zit..... Wohoppa.... Spel kost nu 29,99 in de store.

Natuurlijk, geld verdienen is niet erg, helemaal niet als de opgerolde Eurobriefjes mijn kant op rollen, maar dit is te overduidelijk....

Te makkelijk....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Nu online

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:29:
Grrrrr. Boeven zijn het bij MS.... Red Dead Redemption was tot voor woensdag 7.50 in de Xbox Store, het raakt wat meer bekend dat het spel nu in de BC programma zit..... Wohoppa.... Spel kost nu 29,99 in de store.

Natuurlijk, geld verdienen is niet erg, helemaal niet als de opgerolde Eurobriefjes mijn kant op rollen, maar dit is te overduidelijk....

Te makkelijk....
Het zijn bandieten! :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jah, geld verdienen is niet erg, zolang ik maar mee verdien!
Hier verdien ik niets aan, is dus per definitie slecht....

Misschien moet ik maar hovenier worden, die hebben naast wormen (van het vele zand), zwarte randen onder hun nagels ook genoeg poen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990

Te makkelijk....
Je had 'm natuurlijk ook uit de Games with Gold kunnen halen toen die daar een tijdje terug gratis verkrijgbaar was. ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:37

Te makkelijk....
Dat MS boeven zijn bestrijd ik totaal niet, echter in dit geval was RDR gewoon onderdeel van de summersale die aangekondigd was en die op 12 juli zou eindigen. (zelfs bekend gemaakt voordat de BC van RDR bekend werd)
halofreak1990 schreef op donderdag 14 juli 2016 @ 18:33:
[...]

Je had 'm natuurlijk ook uit de Games with Gold kunnen halen toen die daar een tijdje terug gratis verkrijgbaar was. ;)
Alleen is RDR nooit gratis geweest met Games with gold...

Wikipedia: Lijst van Games with Gold-spellen

[ Voor 26% gewijzigd door Merdera op 14-07-2016 18:41 ]

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Merdera
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:37
Delete

[ Voor 99% gewijzigd door Merdera op 14-07-2016 18:37 ]

Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lauke1982
  • Registratie: Februari 2016
  • Laatst online: 15-06-2021
Vandaag m'n Xbox terug gekregen van de reparatie en wat denk je????

1. Ze konden niks vinden dus zit nog steeds met m'n controller disconnect issue. Goh wat een verrassing.
2. M'n xbox is beschadigd terug gekomen. Krassen op de bovenkant en aan de zijkant lijkt alsof ze hem op de grond hebben laten vallen.

Zit as we speak weer met de customer service te chatten. Dit had ik echt niet verwacht. Krijg nu via de advanced exchange een nieuwe opgestuurd. Dat is dan weer wel goeie service

Al met al toch wat gemengde gevoelens hier over

:'( :'( :X :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
Ik zou toch zweren dat ik 'm daar een keer heb gezien. Maar goed, kan best dat ik 'm bij zo'n 75% korting actie heb gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meh. Mijn gameroom is te klein voor FRU. Had er wel zin in na de lovende reviews. Dan maar begonnen aan Unravel. Wat een prachtig ogend spel zeg.

Watch dogs even opzij gelegd wegens de grind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 16-09 18:27
Ik heb RDR maanden geleden in de store voor nog geen tientje kunnen kopen. Zou triest zijn als ze nu vanwege BC de prijs flink verhogen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lekker Ventje schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 07:28:
Ik heb RDR maanden geleden in de store voor nog geen tientje kunnen kopen. Zou triest zijn als ze nu vanwege BC de prijs flink verhogen.
http://www.storeparser.co...6562/red-dead-redemption/

Je bedoelt waarschijnlijk eind mei toen hij in deals with gold zat.

Dit geschreeuw (ook van hier boven) over prijsverhogingen klopt niet. Basisprijs is 30 piek. Het geschreeuw moet gaan over te hoge prijzen in het algemeen voor oudere spellen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
Werkt bij jullie de Preview Dashboard app nog? Bij mij geeft 'ie al een tijdje
Something went wrong.
Unexpected error.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-07 11:10
halofreak1990 schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 17:57:
Werkt bij jullie de Preview Dashboard app nog? Bij mij geeft 'ie al een tijdje
[...]
Klopt inderdaad dit is vrij algemeen bekend en er wordt naar gekeken volgens Microsoft.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem1e
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 25-02 19:54
Hallo,
ik heb ook een Xbox one aangeschaft, reden was voor mij omdat de Fallout4 niet meer goed op te starten was op de PC.
Kreeg alleen maar zwart scherm en moest pc uit en aan zetten om wel te kunnen spelen, lang verhaal, maar dat laat ik ff achterwege.
Via de Xbox werkt het iig, dat is het belangrijkste en ben daarom heel tevreden.
Maar wat ik me nu nog afvraag en daar al een paar dagen voor aan het zoeken ben is,
Weet iemand me te vertellen of de Steam Controller op gang te krijgen is met de Xbox, of moet ik die optie voorlopig vergeten?
2e vraag is, kan iker een blue tooth toetsenbord op aansluiten?
3e vraag, ik had in de haast een spel er bij gekocht, in de winkel zegmaar, genaamd, Transformers Devastation, blijkt nu dus, die is voor de Xbox 360, waarbij ik dacht, backwards compatible, maar toch wil het (nog) niet,, dit is afwachten tot hij vanzelf in de lijst komt?
Ik hoop een antwoord te kunnen krijgen van kenners met meer ervaring, mijn ervaring zal wel komen in de toekomst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 16-09 15:34

PL3X4N

Add me on XBL: PL3X4N

Zijn er eigenlijk GOTters die nog Need for Speed spelen sinds deze met Gold gratis was? Vind m stiekem best leuk 😂

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N

PL3X4N

Zijn er eigenlijk GOTters die nog Need for Speed spelen sinds deze met Gold gratis was? Vind m stiekem best leuk :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gem1e schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:09:
Hallo,
ik heb ook een Xbox one aangeschaft, reden was voor mij omdat de Fallout4 niet meer goed op te starten was op de PC.
Kreeg alleen maar zwart scherm en moest pc uit en aan zetten om wel te kunnen spelen, lang verhaal, maar dat laat ik ff achterwege.
Via de Xbox werkt het iig, dat is het belangrijkste en ben daarom heel tevreden.
Maar wat ik me nu nog afvraag en daar al een paar dagen voor aan het zoeken ben is,
Weet iemand me te vertellen of de Steam Controller op gang te krijgen is met de Xbox, of moet ik die optie voorlopig vergeten?
2e vraag is, kan iker een blue tooth toetsenbord op aansluiten?
3e vraag, ik had in de haast een spel er bij gekocht, in de winkel zegmaar, genaamd, Transformers Devastation, blijkt nu dus, die is voor de Xbox 360, waarbij ik dacht, backwards compatible, maar toch wil het (nog) niet,, dit is afwachten tot hij vanzelf in de lijst komt?
Ik hoop een antwoord te kunnen krijgen van kenners met meer ervaring, mijn ervaring zal wel komen in de toekomst.
Steam controller? Nope.

Bluetooth keyboard? Nope.

Regulier toetsenbord? In de nabije toekomst, bij bepaalde spellen.

Backwards compatible? Elke maand komen er 360 spellen bij de collectie. Er zijn steeds geruchten over welke. Zonder officiële bevestiging moet je dat met een korrel zout nemen. Major Nelson zijn blog lezen de meesten voor nieuws daarover.

Transformers? Of hij BC wordt of niet maakt niet uit. Het is een boutspel. Terugbrengen en iets fatsoenlijks kopen. :)

Edit: veel plezier met je Xbox. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 16-07-2016 00:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Laatst online: 11-09 13:22
Ik kan in de nieuwe store ineens weer met Paypal betalen in dollars als de Xbox op US staat. Van de week eens kijken of dat ook lukt in andere stores

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead

ElectricHead

PL3X4N schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:18:
Zijn er eigenlijk GOTters die nog Need for Speed spelen sinds deze met Gold gratis was? Vind m stiekem best leuk :)
Ik heb 'm wel gehaald met de korting nog niet gespeeld. Ik neem tenminste aan dat je de laatste bedoelt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem1e
Verwijderd schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 23:35:
[...]

Steam controller? Nope.

Bluetooth keyboard? Nope.

Regulier toetsenbord? In de nabije toekomst, bij bepaalde spellen.

Backwards compatible? Elke maand komen er 360 spellen bij de collectie. Er zijn steeds geruchten over welke. Zonder officiële bevestiging moet je dat met een korrel zout nemen. Major Nelson zijn blog lezen de meesten voor nieuws daarover.

Transformers? Of hij BC wordt of niet maakt niet uit. Het is een boutspel. Terugbrengen en iets fatsoenlijks kopen. :)

Edit: veel plezier met je Xbox. :)
Top, dank, scheelt weer zoeken, alleen zien of Mediamarkt de cd weer terugneemt, denk het niet als ie al uit de verpakking is......

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gem1e schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:27:
[...]

Top, dank, scheelt weer zoeken, alleen zien of Mediamarkt de cd weer terugneemt, denk het niet als ie al uit de verpakking is......
Een toevoeging: je kunt wel een bedraad toetsenbord aansluiten voor het typen van berichten en voor Bing. Werkt alleen niet als besturing in een spel. Ik gokte dat je vraag over spellen ging vandaar dat antwoord. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
PL3X4N schreef op vrijdag 15 juli 2016 @ 22:18:
Wanneer zat die in Gold? Damn enige game with gold afgelopen jaar die ik wel had gewild heb ik gemist dus.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 17-09 20:48

Winkiller

De Mopperpot

Phusebox schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:57:
[...]

Wanneer zat die in Gold? Damn enige game with gold afgelopen jaar die ik wel had gewild heb ik gemist dus.
Ik had het ook niet gezien of eerder gehoord, beslist niet de laatste 2015 in het donker flop. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gem1e
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:46:
[...]

Een toevoeging: je kunt wel een bedraad toetsenbord aansluiten voor het typen van berichten en voor Bing. Werkt alleen niet als besturing in een spel. Ik gokte dat je vraag over spellen ging vandaar dat antwoord. :)
Idd om beter ergens je txt in te kunnen vullen dan met de controler..
thx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Zit in de EA Acces Vault. Is nooit games with gold geweest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SunnieNL schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 10:03:
Ik kan in de nieuwe store ineens weer met Paypal betalen in dollars als de Xbox op US staat. Van de week eens kijken of dat ook lukt in andere stores
Oh dat klinkt interessant. Heb je daar een bankrekening of CC aan gekoppeld verder?
En wat heb je dan aangeschaft wat lukte?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:38:
[...]

Oh dat klinkt interessant. Heb je daar een bankrekening of CC aan gekoppeld verder?
En wat heb je dan aangeschaft wat lukte?
Dit werkt al een poosje, niet elk goedkoop land heeft echter de paypal mogelijkheid

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 13:42:
[...]

Dit werkt al een poosje, niet elk goedkoop land heeft echter de paypal mogelijkheid
Maar kun je tegenwoordig dan weer zonder problemen in de US-Store betalen met je paypal dan? Want dat werkte volgens mij al heel lang niet meer? Dat het niet in andere landen werkt, boeit me dan weer minder. Ik heb liever de releasedate van sommige games die de VS aanhoudt dan dat het me 5 euro scheelt

[ Voor 18% gewijzigd door Martinspire op 16-07-2016 14:13 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PL3X4N

PL3X4N

[...]

Ah K*tje Gold? Ik bedoel natuurlijk de EA Acces vault... 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 11:46:
[...]

Draadloos toetsenbord werkt ook perfect als je maar een bluetooth dongle gebruikt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Laatst online: 11-09 13:22
Martinspire schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:12:
[...]

Maar kun je tegenwoordig dan weer zonder problemen in de US-Store betalen met je paypal dan? Want dat werkte volgens mij al heel lang niet meer? Dat het niet in andere landen werkt, boeit me dan weer minder. Ik heb liever de releasedate van sommige games die de VS aanhoudt dan dat het me 5 euro scheelt
In ieder geval wel via de store in het dashboard preview. Heb het nog niet online geprobeerd. Weet dat het eerder niet werkte. Vind dit wel handiger, geen geklooi met giftcards.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb net een uurtje tumblestone er op zitten. Ben volledig zen. Zeer vermakelijk spelletje tot nu toe.

Unravel kan ik maar niet inkomen ook al is het zeer mooi en goed qua puzzeltjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09:50
Hmm.. probeer net FIFA 17 in India te kopen maar ook dat werkt niet meer, zag vorige week bij een aantal mensen dezelfde melding hier. Weet niet of dat bij diegene inmiddels alweer gelukt is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Ik heb dit weekend de Xbox wireless adapter voor Windows 10 uitgeprobeerd. Werkt top! Xbox Controller connecten en gamen maar.
Heb even een potje Halo 5 arena gestreamd vanaf mijn One en dat ging goed. Het liep allemaal soepel.
Daarna nog even wat NES en GameCube spellen in de emulator geprobeerd en dat ging ook als een dolle :-)
Morgenavond even Mario Kart Double Dash met 2 controllers uitproberen 8)

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bbfreak schreef op maandag 18 juli 2016 @ 16:46:
Ik heb dit weekend de Xbox wireless adapter voor Windows 10 uitgeprobeerd. Werkt top! Xbox Controller connecten en gamen maar.
Heb even een potje Halo 5 arena gestreamd vanaf mijn One en dat ging goed. Het liep allemaal soepel.
Daarna nog even wat NES en GameCube spellen in de emulator geprobeerd en dat ging ook als een dolle :-)
Morgenavond even Mario Kart Double Dash met 2 controllers uitproberen 8)
Ik vraag me af hoe het performance verschil tussen de nieuwe controller (Bluetooth) en de oude controller via adapter is, lijkt me dat die adapter wat toegankelijker is omdat het een regulier connected controller wordt, of ondersteunen games uit of the box ook gewoon Bluetooth devices?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nu Netflix te kijken op mijn Xbox one en headset, maar het geluid is een beetje te hard. Vroeger als ik 2 keer op de home knop drukte, of als ik in het hoofdmenu naar links drukte kreeg ik bij instellingen altijd zo'n menuutje waar je het volume van de headset kon aanpassen.
Nu kan ik alleen maar kiezen uit:
-alle instellingen
-console uitzetten
-console opnieuw opstarten

Normaal stond hierboven altijd een volume balkje die je naar links of rechts kon schuiven voor harder of zachter. Nu niet meer. Ik kan in de instellingen ook geen oplossing vinden.

Komt dit door de update? Hebben anderen dit ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op zaterdag 16 juli 2016 @ 14:12:
[...]

Confirmed, dit werkt dus. Gisteren via commerce (kan niet direct via xbox) PayPal toegevoegd, ze hebben die pagina dus aangepast waar je blijkbaar kan aangeven in welk land je de aankopen wil doen.

Ook (US regio) kon ik nu gewoon series en films kopen, 1 aflevering van wheeler dealers gisteren gekocht (2016S03).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
SinergyX schreef op maandag 18 juli 2016 @ 17:07:
[...]

Ik vraag me af hoe het performance verschil tussen de nieuwe controller (Bluetooth) en de oude controller via adapter is, lijkt me dat die adapter wat toegankelijker is omdat het een regulier connected controller wordt, of ondersteunen games uit of the box ook gewoon Bluetooth devices?
Bedoel je games op Windows 10 of games op de XBox One? In beide gevallen gaat het om de herkenning van de controller door het OS. De game vraagt aan het OS op welke controllers beschikbaar zijn. Dat is niet anders.
Daarom werkt de adapter nu ook zo goed op andere games en emulators.

Ik weet alleen niet of de adapter die ik nu heb ook werkt met de nieuwe controllers. Ga er eigenlijk vanuit dat de nieuwe controllers ook nog steeds "de oude manier" van connecten ondersteunen...

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 08:49

Willybubba

Nut up or shut up.

Sinds de laatste paar updates lijkt NetFlix bij mij veel te donker te zijn. Ik had dat gevoel al even, ben van de week begonnen aan Stranger Things, dar vond ik het écht wel heel donker. Vervolgens dezelfde episode op de PS4 bekeken. Stuk lichter.

Plex, YouTube, games zien er gewoon prima uit, het lijkt wel alleen NetFlix.

Iemand anders hier last van?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• donald_dick
  • Laatst online: 06:48
Willybubba schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 10:58:
Sinds de laatste paar updates lijkt NetFlix bij mij veel te donker te zijn. Ik had dat gevoel al even, ben van de week begonnen aan Stranger Things, dar vond ik het écht wel heel donker. Vervolgens dezelfde episode op de PS4 bekeken. Stuk lichter.

Plex, YouTube, games zien er gewoon prima uit, het lijkt wel alleen NetFlix.

Iemand anders hier last van?
Daar heb ik al een jaar last van. Ik denk eerder dat het te maken heeft met de 24bit kleurinstelling van de Xbox dan van de PS4. Mijn PS4 ziet dat ik een Sony tv heb, dus ik gokte erop dat hij de kleuren afstelt op de content wat ik afspeelde.

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 08:49

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik heb het echt net sinds een paar weken. Ik zit overigens in de preview cyclus, misschien gaat het daarop mis.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead

ElectricHead

Willybubba schreef op woensdag 20 juli 2016 @ 12:07:
Ik heb het echt net sinds een paar weken. Ik zit overigens in de preview cyclus, misschien gaat het daarop mis.
Ik zit niet in de preview. Zal vanavond (mits de temperatuur draagbaar is) eens even kijken met die serie. Van de week met Californication viel me niet iets op over te donker onder Netflix.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• veincode
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 04-11-2024
Verwijderd schreef op maandag 18 juli 2016 @ 22:29:
Ik zit nu Netflix te kijken op mijn Xbox one en headset, maar het geluid is een beetje te hard.
...
Komt dit door de update? Hebben anderen dit ook?
Ik heb dit ook! Netflix zowel headset als over speakers. Ik heb de Xbox headset met volumeknoppen dus kan hem wel gewoon zachter zetten..
Pagina: 1 ... 23 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.