- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:31
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Lukt mij ook niet meer om te kopen met CC met VPN.Lees overal dat meerdere dit probleem hebben.justifire schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:48:
[...]
Probeer via Argentinië die Wild Run DLC te kopen maar krijg steeds de melding dat ik een andere betaalmethode moet kiezen.
Visa via VyperVPN, vanuit de gele M
Verwijderd
Jij hebt dan ook schandalig veel spellen. Geen waarde oordeel overigens. Vraag me alleen af of je niet meer uit je spellen kan halen. Ik schiet ver door qua completion maar jij zit aan de andere kant. Wat voor beeld heb je bijvoorbeeld van trackmania als je alleen de 1e 10 levels doet. Het spel komt pas tot leven als je een stuk verder bent. Ben wel benieuwd naar jouw afwegingen hierin.
Je hebt al genoeg aan Mario na het eerste level als je platform jumpers niets vind, of de eerste race in NFS als je niets in arcade racing zietVerwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 17:57:
[...]
Jij hebt dan ook schandalig veel spellen. Geen waarde oordeel overigens. Vraag me alleen af of je niet meer uit je spellen kan halen. Ik schiet ver door qua completion maar jij zit aan de andere kant. Wat voor beeld heb je bijvoorbeeld van trackmania als je alleen de 1e 10 levels doet. Het spel komt pas tot leven als je een stuk verder bent. Ben wel benieuwd naar jouw afwegingen hierin.
Ze moeten weer eens met demo's komen van bv eerste 2 lvls, of gewoon 20 minuten spelen (ok, EA games kan je dacht 10 uur testen met Access), zou mij behooooorlijk wat geld gescheeld hebben.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik zie Martin ook vaak in de leaderboards met games die ongeveer 15 minuten tot twee uurtjes gespeeld zijn in totaal. Heb ik zelf overigens ook hoor. Ik doe soms ook miskopen, probeer daarom nog steeds zoveel mogelijk op disc te nemen zodat ze verkoopbaar blijven. Zoals Just Cause 3. Het verhaal is matig, explosies vet maar dat heb je na 2-3 uurtjes ook wel weer gezien.Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 17:57:
[...]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
In de browser kreeg ik ook constant die melding.. vervolgens met VPN aan in de router.. me xbox op de Argentijnse store gezet en toen deen dlc gekocht. Toen ging alles goed. Probeer dat eens..justifire schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 16:48:
[...]
Probeer via Argentinië die Wild Run DLC te kopen maar krijg steeds de melding dat ik een andere betaalmethode moet kiezen.
Visa via VyperVPN, vanuit de gele M
GT: The Bozzz88
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Zou je mij eens uit willen leggen hoe ik dat doe ?Bozznl schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:27:
[...]
In de browser kreeg ik ook constant die melding.. vervolgens met VPN aan in de router.. me xbox op de Argentijnse store gezet en toen deen dlc gekocht. Toen ging alles goed. Probeer dat eens..
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Mwoah het is meer in de trant van "die doe ik binnenkort nog wel een keer" en dat komt dan nooitVerwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 17:57:
[...]
Verder doe ik bij veel spellen de campaign een keer en daarna zal het me een zorg zijn. Veel miskopen ook gedaan en sommigen gekocht om nog eens samen met iemand op de bank te doen (wat er dan ook weer nooit van komt). Completion-rate is ook erg laag en daarom boeien die achievements me meestal ook geen drol (alleen als ze echt leuk zijn wil ik ze doen). En gezien ik weinig met grinden heb of leaderboards, boeit het me ok weinig hoe ver ik kom daarin. Overigens had ik van Trackmania alleen de beta gedaan. Die bevatte niet alles en vond ik ook vrij saai, dus daarom heb ik de full game ook niet. Ik vind het jammer dat ze forceren dat je veel op goud e.d. moet halen, omdat je anders te weinig sterren of iets hebt om door te gaan. Ook het stijltje trok me totaal niet.
Verwijderd
In repliek 2 punten.SinergyX schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 18:00:
[...]
Je hebt al genoeg aan Mario na het eerste level als je platform jumpers niets vind, of de eerste race in NFS als je niets in arcade racing ziet
1. Als ik weet dat ik platformers niks vind, dan koop ik geen 10 platformers.
2. Als ik alleen het eerste level speel, weet ik niet of ik het spel tof of brak vind. Zeker niet als gameplay mechanics gaandeweg worden geïntroduceerd.
Wederom heb ik geen oordeel (ook al is mijn schrijfstijl wel altijd wat aan de toon) maar ben ik vooral benieuwd naar de redenen om spellen niet uit te spelen danwel zeer kort te spelen. (ff los van echte meuk games. Die donder ik ook na 1 uur weg. Crimson dragon bijvoorbeeld.)
Verwijderd
Zag je reactie pas na mijn vorige post.Martinspire schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 20:17:
[...]
Mwoah het is meer in de trant van "die doe ik binnenkort nog wel een keer" en dat komt dan nooit
Verder doe ik bij veel spellen de campaign een keer en daarna zal het me een zorg zijn. Veel miskopen ook gedaan en sommigen gekocht om nog eens samen met iemand op de bank te doen (wat er dan ook weer nooit van komt). Completion-rate is ook erg laag en daarom boeien die achievements me meestal ook geen drol (alleen als ze echt leuk zijn wil ik ze doen). En gezien ik weinig met grinden heb of leaderboards, boeit het me ok weinig hoe ver ik kom daarin. Overigens had ik van Trackmania alleen de beta gedaan. Die bevatte niet alles en vond ik ook vrij saai, dus daarom heb ik de full game ook niet. Ik vind het jammer dat ze forceren dat je veel op goud e.d. moet halen, omdat je anders te weinig sterren of iets hebt om door te gaan. Ook het stijltje trok me totaal niet.
Ik snap dat achievements niet boeiend zijn.
Was bij trackmania vooral verbaasd dat ik steeds sneller ben dan jij. Terwijl ik zeker weet dat jij minimaal 2 keer zo goed kunt racen als ik.
Overigens moet ik mijn punt over jouw hoeveelheid games nuanceren. Je hebt er 2 meer dan ik op de One.
Arkham spellen heb ik allemaal uitgespeeldVerwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 20:35:
[...]
Zag je reactie pas na mijn vorige post.
Ik snap dat achievements niet boeiend zijn.Maar het lijkt me zo een gemis als je de diepgang van de topspeler mist. Denk aan Arkham spellen. Die vind ik juist tof worden als je echt in de campaign zit of eindelijk die ene challenge op 3 sterren hebt.
Witcher 3 vond ik al lang voordat het wat begon te worden al niks aan. Ben gewoon geen RPG-fan en heb niks met draken/monsters/ongedierte. Geeft niet, zijn weer andere spellen die ik leuk vind.Of the witcher die pas echt vet is als je alle signs en potions gebruikt.
Was allemaal mn eerste try en gezien het beta was had ik er ook niet veel aan besteed. Dacht dat het wel reset zou worden, nou niet dusWas bij trackmania vooral verbaasd dat ik steeds sneller ben dan jij. Terwijl ik zeker weet dat jij minimaal 2 keer zo goed kunt racen als ik.
Niet helemaal juist. Ik heb er nog een aantal gekocht maar niet gespeeldOverigens moet ik mijn punt over jouw hoeveelheid games nuanceren. Je hebt er 2 meer dan ik op de One.

Ach, komt vast wel wat meer gamerscore bij als ik me echt ga vervelen

Toch maar gekocht voor een kleine 80 euries
Gamertag: timmie271
timmie271 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 22:03:
[afbeelding]
Toch maar gekocht voor een kleine 80 eurieskon het niet laten
Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168
Wat een prachtige game is dat zeg, tot nu toe de mooiste van deze generatie als je het mij vraagt.
Absoluut een aanrader voor (bijna) iedereen.
€ 9,- in de Russische store.
Is dit in de HongKong store? Daar is hij het goedkoopst toch? (Iets van €74,- ofz)timmie271 schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 22:03:
[afbeelding]
Toch maar gekocht voor een kleine 80 eurieskon het niet laten
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Yup. Koste mij iets meer doordat ik geen CC heb en dus gift cards heb gekocht via offgamers. Dus heb nog wat over voor iets andersDonstil schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 22:45:
[...]
Is dit in de HongKong store? Daar is hij het goedkoopst toch? (Iets van €74,- ofz)
Verwijderd
Inside vond ik ook schitterend. In 1 ruk uitgespeeld.Donstil schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 22:45:
Vanmiddag met Inside begonnen.
Wat een prachtige game is dat zeg, tot nu toe de mooiste van deze generatie als je het mij vraagt.
Absoluut een aanrader voor (bijna) iedereen.
€ 9,- in de Russische store.
[...]
Is dit in de HongKong store? Daar is hij het goedkoopst toch? (Iets van €74,- ofz)
Trackmania houdt me nu al twee avonden bezig. Heb ghosts toegevoegd van de top 3 spelers. Man man wat kunnen die gassen zeg.
Cortana vind ik maar ruk overigens. Enige wat ze kan is bingen. Hey Cortana record dat brengt me naar een zoekscherm. Meh.
En hij is goed voor de Achievements.Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 23:03:
[...]
Inside vond ik ook schitterend. In 1 ruk uitgespeeld.
Heb er tot nu toe twee gemist maar 10 gehaald. Er zitten er 14 in begreep ik. Dit wordt mijn eerste game op 1000
Ik heb hem na vier uur uitgezet. Het is ongeveer 5 uur gameplay begreep ik?
Indie game gebaseerd op shadow of the colossus. Vind het er heel mooi uitzien en veel belovend. Ze willen 300k ophalen (staan nu op 35k na 6 uur) en 600k voor een console versie. Jammer dat we niks lezen in de pers over deze game want het kan een pareltje worden.
Over NFS en EA Acces gesproken: http://www.ea.com/eaacces...cid=8877&ts=1467841787980. Ik wilde NFS pas kopen als ie rond de 10-15 euro was, omdat hij niet zo goed bleek. Maar nu ie gratis wordt ga ik hem zeker spelen. Unravel heeft nooit mij interesse gehad, misschien toch eens proberen. En ik vond de eerste GW al geniaal, hopen dat de tweede ook zo wordt. Ben trouwens ook benieuwd welke X360 titels er nog aankomen. Ik hoop Mirrors Edge.SinergyX schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 18:00:
[...]
Je hebt al genoeg aan Mario na het eerste level als je platform jumpers niets vind, of de eerste race in NFS als je niets in arcade racing ziet
Ze moeten weer eens met demo's komen van bv eerste 2 lvls, of gewoon 20 minuten spelen (ok, EA games kan je dacht 10 uur testen met Access), zou mij behooooorlijk wat geld gescheeld hebben.
Btw, weet iemand die Joyride Turbo heeft hoe ik het beeld normaal kan krijgen? De kleuren kloppen niet helemaal.
Yep. Heb hem ook op 1000. Het laatste stuk is vrij bizar overigensDonstil schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 23:16:
[...]
En hij is goed voor de Achievements.
Heb er tot nu toe twee gemist maar 10 gehaald. Er zitten er 14 in begreep ik. Dit wordt mijn eerste game op 1000![]()
Ik heb hem na vier uur uitgezet. Het is ongeveer 5 uur gameplay begreep ik?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Moet zeggen dat na de laatste update Cortana een stuk beter reageert en niet alles bingt.Cortana vind ik maar ruk overigens. Enige wat ze kan is bingen. Hey Cortana record dat brengt me naar een zoekscherm. Meh.
"go to sleep" is wel 1 van de meeste gebruikte commands nu.
Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel
Met de videokaart drivers moet ik al naar bèta versies vanwege forza 6 apex. Dus ik sla die previews mooi over al heb ik ze nog nooit gehadBeltoni schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 11:55:
Gisteren uitgeschreven voor het preview program. Ben wel een beetje klaar met de bugs. Nu werkte de EA Access app niet waardoor ook mijn premium raar deed bij BF4. Met Pcars was het ook altijd gezeik door het preview program. Ga voortaan gewoon lekker wachten op de updates.
pricewatch: Rock Band 4: Band-in-a-Box, Xbox One
Ik speel geen Blu-Ray's of DVD's meer af, waarom zie jij dit als gaaf ?TheVMaster schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 11:51:
Toch wel gaaf, er komt weer een UWP App beschikbaar op de Xbox One : De Blu-Ray speler. In eerste instantie alleen voor de 20.000 Preview members die de meeste punten (?) hebben en later ook voor de rest. Althans volgens WinBeta. Ik heb hem in ieder geval nog niet...
Ik denk eerder dat hij het gaaf vind dat er weer een UWP app op Xbox komt, maakt niet uit wat voor app dat dan isWinkiller schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:55:
[...]
Ik speel geen Blu-Ray's of DVD's meer af, waarom zie jij dit als gaaf ?
Ereaser schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 13:26:
[...]
Ik denk eerder dat hij het gaaf vind dat er weer een UWP app op Xbox komt, maakt niet uit wat voor app dat dan is

Pre:justifire schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 19:31:
[...]
Zou je mij eens uit willen leggen hoe ik dat doe ?
- Abonnement op pureVPN of soortgelijke aanbieder welke ook PPTP addressen aanbieden.
- Router wat PPTP VPN ondersteund.
- Info waar je je game wilt kopen.
Stappen:
1. In de router instellen: PPTP aanvinken/aanzetten, serveradres van het betreffende land (vpn), gebruikersnaam en wachtwoord van je VPN. Hoe dit moet verschilt per router/merk > even googelen.
2. Restart router.
3. Zet de xbox site onderaan op het betreffende land..
4. Op je (buitenlandse) xbox account je CC toevoegen (van je bank of van bijv. skrill), adres instellen van betreffende land, opslaan.
5. Normaal gesproken kan je nu gewoon de game kopen via je browser, echter kreeg ik de melding dat ik een andere betaalmethode moest kiezen (in het verleden niet).
6. Ipv via de browser kopen, zet je je xbox console even op het betreffende land/taal. Vervolgens via de store op de console alsnog je aankoop doen.
Deze methode werkte bij mij nog wel van de week.
GT: The Bozzz88
Ik speel heeeeel af en toe nog een nou-ray af, dvd's al zeker een jaar of 10 niet meer. Anders verstoft de nou-ray speler van de Xbox zo.Winkiller schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:55:
[...]
Ik speel geen Blu-Ray's of DVD's meer af, waarom zie jij dit als gaaf ?
Het gaat me meer om het feit dat er UWP apps komen, wat hierboven ook staat...maakt me niet uit WELKE als ze maar komen.
Mooie aanbieding inderdaadSSnEAkyy schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 12:41:
Vandaag is er een leuke deal bij iBood: Mad Catz Rock Band 4 incl. instrumenten voor €69.95 + €8.95 verzendkosten
pricewatch: Rock Band 4: Band-in-a-Box, Xbox One
Ik heb een tijdje terug bij Zavvi van een ook al mooi aanbieding gebruik gemaakt (€91,69), maar deze ook maar besteld voor de extra gitaar. Het drumstel, de game en evt de microfoon raak ik toch wel weer kwijt
Exact de zelfde manier zoals ik het ook altijd deed, maar nu zeurt de store op de Xbox dat dit ook niet meer kan. Dit was vorige week overigens, in Canada kan ik gek genoeg met Nederlandse IP wel weer met PayPal kopen.Bozznl schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:09:
[...]
Pre:
- Abonnement op pureVPN of soortgelijke aanbieder welke ook PPTP addressen aanbieden.
Stappen:
1. In de router instellen: PPTP aanvinken/aanzetten, serveradres van het betreffende land (vpn), gebruikersnaam en wachtwoord van je VPN. Hoe dit moet verschilt per router/merk > even googelen.
2. Restart router.
4. Op je (buitenlandse) xbox account je CC toevoegen (van je bank of van bijv. skrill), adres instellen van betreffende land, opslaan.
5. Normaal gesproken kan je nu gewoon de game kopen via je browser, echter kreeg ik de melding dat ik een andere betaalmethode moest kiezen (in het verleden niet).
6. Ipv via de browser kopen, zet je je xbox console even op het betreffende land/taal. Vervolgens via de store op de console alsnog je aankoop doen.
Ik zal mijn PureVPN/Argentijnse store dingetje vanavond eens weer proberen.
Cogitationis poenam nemo patitur
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Bedankt, zeer helderBozznl schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:09:
[...]
Pre:
Stappen:
2. Restart router.
Vertel eens wat voor Universal Windows Platform Apps zie jij graag komen, het is een spel console hoor.TheVMaster schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 14:22:
[...]
Ik speel heeeeel af en toe nog een nou-ray af, dvd's al zeker een jaar of 10 niet meer. Anders verstoft de nou-ray speler van de Xbox zo.
Het gaat me meer om het feit dat er UWP apps komen, wat hierboven ook staat...maakt me niet uit WELKE als ze maar komen.
Ik heb mijn tuner uit de xbox getrokken en kijk geen tv meer via de XBO, af en toe Plex of Netflix.
Maar alleen als de Philips Android TV weer eens de streams niet kan verwerken en de hik krijgt.

Er staat bij dat er nog wel tax overheen komt. Een 15 dollar giftcard is dus te weinig..
Deze link heb ik wel bekeken, maar vraag me af of dit nog wel werkt:
http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/
[ Voor 33% gewijzigd door The Jackel op 07-07-2016 20:13 ]
eh....De Xbox One is een 'media/game hub' in mijn woonkamer en tja...je kunt er op gamen, TV op kijken of een filmpje streamen...Winkiller schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 19:12:
[...]
Vertel eens wat voor Universal Windows Platform Apps zie jij graag komen, het is een spel console hoor.![]()
Ik heb mijn tuner uit de xbox getrokken en kijk geen tv meer via de XBO, af en toe Plex of Netflix.
Maar alleen als de Philips Android TV weer eens de streams niet kan verwerken en de hik krijgt.
Als je een 'game-only' console wilt moet je een PS4 kopen. De Xbox heeft niet voor niets het UWP platform omarmd, er komen veel apps naar de Xbox en wen er maar aan dat je (als de keyboard/muis ondersteuning later dit jaar komt) ook gewoon je mail kunt checken via dat ding....en een briefje kunt typen...
...maar misschien ben jij daar gewoon te oud voor
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Yes dat was bij mij ook zo, maar sinds de nieuwe tv ook van alles kan niet meer.TheVMaster schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 19:38:
[...]
eh....De Xbox One is een 'media/game hub' in mijn woonkamer en tja...je kunt er op gamen, TV op kijken of een filmpje streamen...
Daar hebben we een laptop, desktop of mijn vrouw haar tablet voor.TheVMaster schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 19:38:
[...]
Als je een 'game-only' console wilt moet je een PS4 kopen. De Xbox heeft niet voor niets het UWP platform omarmd, er komen veel apps naar de Xbox en wen er maar aan dat je (als de keyboard/muis ondersteuning later dit jaar komt) ook gewoon je mail kunt checken via dat ding....en een briefje kunt typen...
TheVMaster schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 19:38:
[...]
...maar misschien ben jij daar gewoon te oud voor![]()

Dus jij zit te wachten op een App op de XBO waarmee je kan modereren en emailen.
Weinig nuttige zaken voor een man van jouw kaliber, je deed toch alles met je surface pro.
Natuurlijk niet.....maar ook ik ben gewoon fan van het 'een platform' gebeuren. Het feit dat games dus overal te spelen zijn etc....of dat ik gewoon Youtube op mijn xbox kan doen. Natuurlijk kan dat met je nieuwe tv. Het probleem bij een SmartTV is alleen dat ze ongeveer 1 jaar updates uitbrengen (althans was bij onze huidige tv zo) en alles wat daarna aan nieuwigheden uitkomt, tja...daarmee heb je pech. Geen idee of dat nu anders is hoor...dat zou de zaak wel veranderen.Winkiller schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 19:47:
[...]
Yes dat was bij mij ook zo, maar sinds de nieuwe tv ook van alles kan niet meer.
[...]
Daar hebben we een laptop, desktop of mijn vrouw haar tablet voor.
[...]
![]()
![]()
![]()
Dus jij zit te wachten op een App op de XBO waarmee je kan modereren en emailen.
Weinig nuttige zaken voor een man van jouw kaliber, je deed toch alles met je surface pro.
Maar goed.....wat ik zeg 1 platform...SUPER zouden er meer moeten doen
Wij hebben sinds eind vorige jaar een Android Tv van Philips, het Android OS bied zo'n platform.TheVMaster schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 19:55:
[...]
Natuurlijk niet.....maar ook ik ben gewoon fan van het 'een platform' gebeuren. Het feit dat games dus overal te spelen zijn etc....of dat ik gewoon Youtube op mijn xbox kan doen. Natuurlijk kan dat met je nieuwe tv. Het probleem bij een SmartTV is alleen dat ze ongeveer 1 jaar updates uitbrengen (althans was bij onze huidige tv zo) en alles wat daarna aan nieuwigheden uitkomt, tja...daarmee heb je pech. Geen idee of dat nu anders is hoor...dat zou de zaak wel veranderen.
Maar goed.....wat ik zeg 1 platform...SUPER zouden er meer moeten doen
Dit en omdat de xbox one toch nog wat energie verbruikt probeer ik het alleen bij de TV te houden.
Plex en Netflix voor Android draaien bij mij nu ook op de Tv, en ja ik kan er ook mee emailen.
Toon heeft me energie bewuster gemaakt, alleen de tv gebruiken is slechts 40 watt, met XBO 168 watt.
Maaar ja....Philips is niet meer wat is geweest (heb nu een geweldige Philips), maar die nieuwe modellen...Chinees spul vaak niet al te best. Ieder platform (oa. Samsung en LG) kunnen Plex draaien....maar goed....ik doe het nu lekker met de Xbox.Winkiller schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 20:11:
[...]
Wij hebben sinds eind vorige jaar een Android Tv van Philips, het Android OS bied zo'n platform.
Dit en omdat de xbox one toch nog wat energie verbruikt probeer ik het alleen bij de TV te houden.
Plex en Netflix voor Android draaien bij mij nu ook op de Tv, en ja ik kan er ook mee emailen.
Toon heeft me energie bewuster gemaakt, alleen de tv gebruiken is slechts 40 watt, met XBO 168 watt.
Eens, Philips heeft mij al een nieuwe aangeboden maar dat heb ik afgeslagen, ze lossen het maar op.TheVMaster schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:07:
[...]
Maaar ja....Philips is niet meer wat is geweest (heb nu een geweldige Philips), maar die nieuwe modellen...Chinees spul vaak niet al te best. Ieder platform (oa. Samsung en LG) kunnen Plex draaien....maar goed....ik doe het nu lekker met de Xbox.
Het beeld met Xbox One & Playstation 4 is echt perfect maar de rest had beter gekund voor die prijs.
Het ging mij in eerste instantie om het beeld, daarna stroomgebruik en Ambilight + Hue en toen pas Android.
Samsung is ook niet meer wat het geweest is, die tv's gaan maar 4 jaar mee en dan eerst een nieuwe psu.
Dan bestel je een psu unit voor een paar tientjes en een jaar later kan je precies hetzelfde weer doen.

Zal er vast overheen kijken, maar waar kan je tijden vergelijken ?Verwijderd schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 20:35:
[...]
Was bij trackmania vooral verbaasd dat ik steeds sneller ben dan jij. Terwijl ik zeker weet dat jij minimaal 2 keer zo goed kunt racen als ik.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Ja werkt prima, heb het een paar dagen geleden nog gebruikt om GTA V uit de Amerikaanse Marketplace te downloaden. De link nog even goed doorlezen, alle info klopt nog. Er zijn staten waar je geen tax betaald, zoals Delaware.The Jackel schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 19:35:
Ik zie dat Batman arkham knight 15 dollar cost in de us store. Ik lees dat je als gold member nog eens 10% korting krijgt. Kan ik een 15 dollar us giftcard inruilen met mijn eigen nl Xbox account? Of kan je geen us giftcard gebruiken met een nl account?
Er staat bij dat er nog wel tax overheen komt. Een 15 dollar giftcard is dus te weinig..
Deze link heb ik wel bekeken, maar vraag me af of dit nog wel werkt:
http://ikwerkindeict.nl/2...open-in-de-us-xbox-store/
Game is aan het downloaden op de Xbox!L23 schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:56:
[...]
Ja werkt prima, heb het een paar dagen geleden nog gebruikt om GTA V uit de Amerikaanse Marketplace te downloaden. De link nog even goed doorlezen, alle info klopt nog. Er zijn staten waar je geen tax betaald, zoals Delaware.
Verwijderd
Je ziet de tijden van je Live vrienden in het scherm waarin je je Ghost kiest.Merdera schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 21:53:
[...]
Zal er vast overheen kijken, maar waar kan je tijden vergelijken ?
Verwijderd
FAQ: When will Red Dead be available for BC? A: I don't know but when it is, I'll let you know here.
Wel jammer dat de GOTY editie niet ook in de aanbieding is digitaal. Die is zoiezo niet digitaal te koop voorzover ik kon zien. Maar voor 7,49 ga ik dit spel uiteraard aanschaffen, en zometeen weer ff spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 06:49:
Larry Hryb
FAQ: When will Red Dead be available for BC? A: I don't know but when it is, I'll let you know here.
Windows 11 PC,RTX2080,32GB,i9 | Samsung S20+ 5G | iPad Pro 12.9 | PS5 | PSN ID : DReaMeRD71 | Xbox Series X | XBL : DReaMeR2601 | Switch 2
Game is nu speelbaar.Verwijderd schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 06:49:
Larry Hryb
Verwijderd
Klopt, Larry is gaan slapen zonder een update te geven dat de game er al is.DidierB schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 10:50:
Game is nu speelbaar.
Alan Wake American Nightmare (X360 BC US/VPN)
Batman Arham Knight (X1 BC US/VPN)
Red Dead redemption (X360 US/VPN)
Jet Set Radio (X360 BC US/VPN)
edit: foutje gemaakt
[ Voor 11% gewijzigd door nexhil op 08-07-2016 15:33 ]
Verwijderd
Trackmania Turbonexhil schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:36:
Mijn summer sale tussenstand:
Alan Wake American Nightmare (X360 BC US/VPN)
Batman Arham Knight (X360 BC US/VPN)
Red Dead redemption (X1 US/VPN)
Jet Set Radio (X360 BC US/VPN)
Sleeping Dogs
Just Cause 3 XL
Watch_dogs Complete
Metro 2033
Alles via de NL store vanaf mijn console. Nu ik de taal op Engels en locatie op nl kan hebben, gaat gemak boven voordeel.
(weliswaar met de tekst Hey Cortana turn yourself off until you work)
https://marketplace.xbox....f-00025454082b?noSplash=1
Btw iemand nog carmageddon max damage gekocht
[ Voor 33% gewijzigd door deurklinkje op 08-07-2016 15:41 ]
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Mijn tussenstand:nexhil schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 12:36:
Mijn summer sale tussenstand:
-
Niets
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De Myths & Mavericks bonus pack is nu ook gratis. Gisteren waren beide nog betaald. De andere DLC is nog wel betaald.nexhil schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:39:
Voor de mensen die Red dead retention nu hebben(gekocht) de Legends and Killers add-on is gratis te downloaden zie ik net.
Do, or do not. There is no try. - Master Yoda
Nice. Al krijg ik ze met geen mogelijkheid vanuit de site besteldnexhil schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:39:
Voor de mensen die Red dead retention nu hebben(gekocht) de Legends and Killers add-on is gratis te downloaden zie ik net.

Ik doe het net via mijn iPhone zonder problemen of tussenkomst van VPN in de US store. DeMartinspire schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 16:10:
[...]
Nice. Al krijg ik ze met geen mogelijkheid vanuit de site besteld
Myths and Mavericks pack
[ Voor 5% gewijzigd door nexhil op 08-07-2016 17:05 ]
Zojuist ook uit de NL store gratis verkregennexhil schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 17:03:
[...]
Ik doe het net via mijn iPhone zonder problemen of tussenkomst van VPN in de US store. De
Myths and Mavericks pack
Ik loop continue tegen errors aan met het kopen.KookSpook schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 17:15:
[...]
Zojuist ook uit de NL store gratis verkregen
Zowel rdd zelf als de gratis content. Na het betalingsscherm direct error
(Dacht dat ik hem al een keer met Xbox gold had gekregen, maar blijkbaar niet)
[edit] uiteindelijk gelukt te kopen via de xbox360
[ Voor 18% gewijzigd door SunnieNL op 08-07-2016 20:26 ]
Ik had vroeger de diskversie, maar kan hem niet meer vinden, waarschijnlijk uitgeleend....
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik heb al meerdere browsers geprobeerd, maar het wil gewoon echt nietnexhil schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 17:03:
[...]
Ik doe het net via mijn iPhone zonder problemen of tussenkomst van VPN in de US store. De
Myths and Mavericks pack
Bij de diverse browsers ook al even de cache geleegd? Het kan helpen.Martinspire schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 21:42:
[...]
Ik heb al meerdere browsers geprobeerd, maar het wil gewoon echt niet
Do, or do not. There is no try. - Master Yoda
Volgens mij moet je hier genoeg uit kunnen halen!Bullet NL schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 19:53:
Kan iemand een ingame filmpje van Red Dead op de Xbox One maken?
Ik had vroeger de diskversie, maar kan hem niet meer vinden, waarschijnlijk uitgeleend....
http://www.polygon.com/20...x-one-xbox-360-comparison
Zo idd, vond dat eigenlijk alleen maar afbreuk doen aan de verder prachtige ervaring.Willybubba schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 08:53:
[...]
Yep. Heb hem ook op 1000. Het laatste stuk is vrij bizar overigens
Yep hier een Carmageddon speler,deurklinkje schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 15:40:
Assasins creed nu voor 18 euro Argentijnse store
Btw iemand nog carmageddon max damage gekocht
Het is wel aardig, redelijke remake van het origineel, MAAR met redelijke up to dat graphics EN multiple game modus, zoals Ped Tag en checkpoint hunt. Ik
vind hem vermakelijk
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Totale schade:
Sleeping Dogs: Def edition (€7,50 NL Store)
Life is Strange: Season Pass 1-5 (€4,27 BR Store)
Rocket League (€10,56 BR Store)
Saints Row IV: Re-Elected + Gat Out of Hell (€4,00 BR Store)
Ik ben nog voor Metal Gear aan het spotten. Was helaas net in de Media Markt de Day One editie misgelopen voor €10,-. Hij is nu €20,- op Amazon maar dat vind ik net te duur voor die game (ik weet het, gevaarlijke uitspraak, game of the year etc).
Het valt me wel op overigens dat vrij grote games zo snel in prijs zakken, op enkele na (GTA standvastig €35+)
[ Voor 5% gewijzigd door Royeboi op 09-07-2016 17:52 ]
Verwijderd
Ja hé. Gwg en EA vault zijn zeker in ons voordeel!Royeboi schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 17:02:
Toch weer wat games gekocht in de Brasil store...
Het valt me wel op overigens dat vrij grote games zo snel in prijs zakken, op enkele na (GTA standvastig €35+)
[ Voor 96% gewijzigd door nexhil op 09-07-2016 19:15 ]
RDR is wel eens gratis bij PS Plus geweest, maar ik vind dat RDR gewoon in augustus in GWG moet zittenSunnieNL schreef op vrijdag 08 juli 2016 @ 19:43:
[...]
(Dacht dat ik hem al een keer met Xbox gold had gekregen, maar blijkbaar niet)
Hier ben ik het niet mee eens, de PS4 heeft immers geen ForzaTheVMaster schreef op donderdag 07 juli 2016 @ 19:38:
[...]
Als je een 'game-only' console wilt moet je een PS4 kopen.
[ Voor 38% gewijzigd door skreppiedoe op 09-07-2016 18:55 ]
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Dat is ook geen enkel probleem. Het ging er alleen even om dat een Xbox veel meer is dan alleen een game console. Dat er vervolgens volksstammen zijn die er alleen op gamen vind ik geen enkel probleem. Ik gebruik hem voornamelijk als Media-Hubskreppiedoe schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 18:46:
[...]
RDR is wel eens gratis bij PS Plus geweest, maar ik vind dat RDR gewoon in augustus in GWG moet zitten.
[...]
Hier ben ik het niet mee eens, de PS4 heeft immers geen Forza. Dus ik gebruik de Xbox One alleen voor games, en de andere functies interesseren mij persoonlijk niets. (Ok ,af en toe Netflix )
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Damn, zal sinds Resident Evil 1 zijn geweest dat ik zo op het puntje van mijn stoel heb gezeten

Verwijderd
Wel een dure oplossing dan. Of niet? Wat kan de One meer dan een mediaspeler met kodi? Of een chromecast voor de streamers?TheVMaster schreef op zaterdag 09 juli 2016 @ 20:22:
[...]
Dat is ook geen enkel probleem. Het ging er alleen even om dat een Xbox veel meer is dan alleen een game console. Dat er vervolgens volksstammen zijn die er alleen op gamen vind ik geen enkel probleem. Ik gebruik hem voornamelijk als Media-Hub
Dat grote zwarte blok heb ik niet onder mijn tv. Daarvoor is hij juist te beperkt. Een pi is zuiniger (niet dat dat echt het argument is), kleiner, makelijker (mijn vrouw snapt het iig) en minder warm.
De One bivakkeert tegenwoordig op de gameroom. (Hij maakt overigens genoeg vlieguren.)
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Een dure oplossing? Ik heb niet gezegd dat ik hem niet gebruik om op te gamen. een Pi is inderdaad zuiniger en dat is inderdaad niet een argument. Daarnaast kan mijn vrouw ook perfect overweg met de Xbox One (TV, games, en Plex). By default springt hij naar TV, dus alleen als ze 'films' wil kijken of wil gamen heeft ze echt de xbox nodig. Voordeel is wel dat je game notificaties gewoon door je tv beeld heen ziet.Verwijderd schreef op zondag 10 juli 2016 @ 00:36:
[...]
Wel een dure oplossing dan. Of niet? Wat kan de One meer dan een mediaspeler met kodi? Of een chromecast voor de streamers?
Dat grote zwarte blok heb ik niet onder mijn tv. Daarvoor is hij juist te beperkt. Een pi is zuiniger (niet dat dat echt het argument is), kleiner, makelijker (mijn vrouw snapt het iig) en minder warm.
De One bivakkeert tegenwoordig op de gameroom. (Hij maakt overigens genoeg vlieguren.)
Een gameroom heb ik niet...waarom zou ik? Ik game gewoon op de grote tv in de woonkamer. Moet er niet aan denken dat ik dan avonden in een aparte ruimte zou zitten met een kleiner (?) scherm om op te gamen. Lekker gezellig.....doe dat veel liever gewoon in de woonkamer, ruimte genoeg
Koop giftcards, die werken nog steeds primadeurklinkje schreef op zondag 10 juli 2016 @ 16:59:
wou vandaag assassin's creed Syndicate gold edition kopen uit de ultimate games sale in argetinie maar helaas werkt het niet meer iemand tips ?

- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Argentijnse giftcards ?
volgens mij bestaan er geen Argentijnse gift cards

Mea Culpa

...
dat gaat zeker werken, heb dat ooit op ebay gekocht voor een tientje (zoek maar op Toslink to Analog RCA)Luxicon schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:46:
Een vriend heeft een Xbox One via een pc monitor. De pc speakers kunnen nergens aangesloten worden. Wat is een oplossing? Hij dacht aan toslink naar coax converter. Gaat dat werken?
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Of de koptelefoon aansluiting van de controller gebruiken, of bij de allernieuwste versies van de S misschien via Bluetooth van de controller.Luxicon schreef op zondag 10 juli 2016 @ 17:46:
Een vriend heeft een Xbox One via een pc monitor. De pc speakers kunnen nergens aangesloten worden. Wat is een oplossing? Hij dacht aan toslink naar coax converter. Gaat dat werken?
Ah bedankt bij de hoofdtelefoon aansluiting, maar er is geen geluid?nexhil schreef op zondag 10 juli 2016 @ 18:43:
[...]
Of de koptelefoon aansluiting van de controller gebruiken, of bij de allernieuwste versies van de S misschien via Bluetooth van de controller.
...
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Het gaat wel echt alleen om geluid wat uit je ONE komt. En er zijn ergens volume instellingen voor de koptelefoon zodra je hem inplugtLuxicon schreef op zondag 10 juli 2016 @ 19:09:
[...]
Ah bedankt bij de hoofdtelefoon aansluiting, maar er is geen geluid?
Double tap op de Xbox knop en dan instellingennexhil schreef op zondag 10 juli 2016 @ 21:46:
[...]
Het gaat wel echt alleen om geluid wat uit je ONE komt. En er zijn ergens volume instellingen voor de koptelefoon zodra je hem inplugt
Ik heb een insider dashboard, dus durfde niet met zekerheid te zeggen of dat nog op dezelfde plek zittimmie271 schreef op maandag 11 juli 2016 @ 00:33:
[...]
Double tap op de Xbox knop en dan instellingen
Overigens, waar hebben jullie EA access gekocht ? Zie dat die ook via de store is aan te schaffen (logisch), maar de prijzen daarvan verschillen nog al. Verschil ARG > NL is toch al gauw een euro of 9. Op een prijs van 24,99 euro..... toch leuk....
XBL: MRE Inc
Heel misschien komt The Banner Saga er nog in, maar ik denk dat ik dat game te moeilijk ga vinden;-p
360:
- Dark Souls
- RDR
- South Park: SoT
One:
- Metro 2033
- Metro Last Light
Verwijderd
Vijf fantastische spellen! Kreeg bij 2033 wel een enorme bug waardoor ik opnoeuw kon beginnen maar dat was geen straf.wes- schreef op maandag 11 juli 2016 @ 14:56:
Bij deze ultimate sale heb ik meer 360 dan One spellen gekocht
360:
- Dark Souls
- RDR
- South Park: SoT
One:
- Metro 2033
- Metro Last Light
Ik twijfel om South park te kopen. Heb hem op de pc al gespeeld maar het jeukt toch.
Anderzijds heb ik aan mijn inkopen wel voldoende voor de komende maanden. Watch Dogs houdt me bijvoorbeeld nog wel 2 weken bezig. Ondanks de matige graphics en het nietszeggende verhaal vind ik het een aardig spel. De missies zijn best afwisselend en grappig opgezet.
Dit topic is gesloten.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.