xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Die van mij is ook zojuist verzonden.Royeboi schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 15:28:
Mijn Bart Smit bestelling is zojuist verzonden in elk geval. Wordt morgenmiddag verwacht.
Er circuleren wel verontrustende berichten op internet over dat de Xbox one S geen 4k output heeft vóór de releasedatum en dat er wellicht een day 1 update nodig is om 4k output en 4k bluray playback mogelijk te maken.
Stel je voor 3 dagen zonder geupscalede 4k.Boerhof schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 20:41:
[...]
Die van mij is ook zojuist verzonden.
Er circuleren wel verontrustende berichten op internet over dat de Xbox one S geen 4k output heeft vóór de releasedatum en dat er wellicht een day 1 update nodig is om 4k output en 4k bluray playback mogelijk te maken.
Verwijderd
Sst. Iedereen mag af en toe klagen!
Dit is een klein grapje Winkiller. Ik drijf een beetje spot met de negatieve schrijfstijl van Phusebox.
Behalve dat de game er uitziet als een slechte 360 poort vermaak ik me er eigenlijk best mee. Vooral de wapens schieten erg lekker.
Alleen ik kan de TerroristHunt mode niet vinden, moet ik daarvoor de hele training voltooien oid?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Bij mij staat die in de main menu als derde in het rijtje.Donstil schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 21:51:
Ik heb RainbowSix gedownload nu hij (even) gratis is.
Behalve dat de game er uitziet als een slechte 360 poort vermaak ik me er eigenlijk best mee. Vooral de wapens schieten erg lekker.
Alleen ik kan de TerroristHunt mode niet vinden, moet ik daarvoor de hele training voltooien oid?
-Situations
-Multiplayer
-Terrorist Hunt
Wel moet de installatie voltooid zijn. Daarvoor was hij uitgegrijsd.
Heb de installatie gister al aangezet en ziet er ook voltooid uit op de Xbox.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:01:
[...]
Bij mij staat die in de main menu als derde in het rijtje.
-Situations
-Multiplayer
-Terrorist Hunt
Wel moet de installatie voltooid zijn. Daarvoor was hij uitgegrijsd.
Ik heb echter
- Training
- Multiplayer
- Antiterreur.
Ik dacht eerst dat het laatste misschien de Nederlandse TerroristHunt zou zijn alleen ook dit is een soort 5 player multiplayer.
Dat klopt, terrorist hunt is ook met medespelers, tenzij je hem op lone wolf zet. Volgens mij is dat linkerknuppel inklikken nadat je TH kiest.Donstil schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:58:
[...]
Heb de installatie gister al aangezet en ziet er ook voltooid uit op de Xbox.
Ik heb echter
- Training
- Multiplayer
- Antiterreur.
Ik dacht eerst dat het laatste misschien de Nederlandse TerroristHunt zou zijn alleen ook dit is een soort 5 player multiplayer.
Verwijderd
Je kunt nu een party joinen als je terrorist hunt wil spelen.Donstil schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:58:
[...]
Ik heb echter
- Training
- Multiplayer
- Antiterreur.
Nee ik wil juist lekker alleen, zoals in RainboxSix Vegas en Vegas 2.Verwijderd schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:09:
[...]
Je kunt nu een party joinen als je terrorist hunt wil spelen.
Nice dit is het idd, glad overheen gekeken maar het is idd L3 indrukken.Xgar schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 23:00:
[...]
Dat klopt, terrorist hunt is ook met medespelers, tenzij je hem op lone wolf zet. Volgens mij is dat linkerknuppel inklikken nadat je TH kiest.
Anti Terreur = terrorhunt. Het is soort van random modus met random map en bots erin (meestal ook random). Kun je met 5 man spelen en standaard staat ie ook met matchmaking, maar je kunt lone-wolf doen door inderdaad de linker joystick in te drukken. Verschil met Training is niet zo groot (al is daar de map en de modus statisch, plus je kunt geen karakter kiezen. Wel legt het je veel uit hoe het werkt en wat je moet doen (al zijn daar ook tutorials voor).Donstil schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 22:58:
[...]
Ik heb echter
- Training
- Multiplayer
- Antiterreur.
Online is ook wel leuk al is het handig als je wat meer ervaring hebt, maar ik wil je ook best helpen met uitleg. Online met anderen is in ieder geval niet verplicht, maar je bent niet de enige die ik even een beginnerscursus geef
Tijd voor een senioren modus in spellen want de jeugd hou ik toch niet meer bij. Als ik kijk naar mijn buurjongens als ze CoD ofzo spelen, gaat ecHT een factor 3 sneller allemaal dan hoe ik speel.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 21:08
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Overwatch al eens geprobeerd ?Phusebox schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 07:22:
Blij dat ik R6 destijds niet heb gekocht... kan het alleen in lone wolf mode spelen (niemand die ik ken heeft überhaupt een Xbox en met vreemden werkt niet) en nou daar bak dus helemaal niks van.
Tijd voor een senioren modus in spellen want de jeugd hou ik toch niet meer bij. Als ik kijk naar mijn buurjongens als ze CoD ofzo spelen, gaat ecHT een factor 3 sneller allemaal dan hoe ik speel.
Daar kan je van supersnel aanvallen, wat minder snel supporten tot op je gemak een beetje snipen en alles daar tussen in.
Kan je naarmate je ouder word steeds een stapje verder terug doen
Maar serieus, probeer het eens, weet zeker dat zelfs jij als stoffige oude van dagen daar je draai in kan vinden
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Martinspire schreef op vrijdag 29 juli 2016 @ 19:28:
[...]
Klopt, maar ook die hebben per deelnemer een aparte camera. Dit speelt echt anders. Maar als party-game ongeevenaard imo. Ik hoop dat ik weer Polar Wharf terug kan krijgen naar de X1. Ik zag al een baan die eruit ziet als een lange rechthoek zonder zijkanten. Als je dan met een mutator de ondergrond in ijs kan veranderen, wordt dat echt episch (want dan kun je mensen er heel makkelijk afbeuken). Man man wat heb ik Mashed nog lang gedaan toen ik op kamers zat. 4 man en dan elkaar er de hele tijd af proberen te beuken of met powerups eraf te krijgen, op een baan met 2 lange rechte stukken en 2 bochtenDe mogelijkheden tot psychologische oorlogvoering waren echter enorm
10 second ninja DONE
Gekocht op dag 1 omdat het me op GamesCom zo goed was bevallen, maar na 10 uur was ik er wel weer klaar mee. Kon geen class vinden waarmee ik overweg kon en na een never-ending loss streak maar opgegeven.justifire schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 08:35:
[...]
Overwatch al eens geprobeerd ?
Daar kan je van supersnel aanvallen, wat minder snel supporten tot op je gemak een beetje snipen en alles daar tussen in.
Kan je naarmate je ouder word steeds een stapje verder terug doen
Maar serieus, probeer het eens, weet zeker dat zelfs jij als stoffige oude van dagen daar je draai in kan vinden
Het enige waar ik nog redelijk in mee kan komen zijn racegames en daar is de Xbox voor mij het minst geschikte platform voor (aangezien ik voor de 360 een investering in een stuur en bijbehorende heb gedaan van 700 euro en dat 2 jaar later niet meer ondersteund werd).
Bij shooters vraag ik me soms echt af of anderen een 80 inch scherm op 2 meter afstand hebben want ik wordt neergeschoten van plekken dat ik denk hoe de -beep- kun je mij zien? Als ik dan van die filmpjes zie van Battlefield hoe sommigen dat spelen, echt ziek.
Heb gewoon de tijd niet om nog online mee te kunnen want als je een spel niet vanaf dag 1 tien uur per week speelt kun je het tegenwoordig wel vergeten. Daarom vind ik het ook zo jammer dat tegenwoordig alles maar online is.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Dan kan ik je Dark Souls 3 aanraden, lekker offlline op je eigen tempo frustratie opbouwenPhusebox schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 08:46:
[...]
Gekocht op dag 1 omdat het me op GamesCom zo goed was bevallen, maar na 10 uur was ik er wel weer klaar mee. Kon geen class vinden waarmee ik overweg kon en na een never-ending loss streak maar opgegeven.
Het enige waar ik nog redelijk in mee kan komen zijn racegames en daar is de Xbox voor mij het minst geschikte platform voor (aangezien ik voor de 360 een investering in een stuur en bijbehorende heb gedaan van 700 euro en dat 2 jaar later niet meer ondersteund werd).
Bij shooters vraag ik me soms echt af of anderen een 80 inch scherm op 2 meter afstand hebben want ik wordt neergeschoten van plekken dat ik denk hoe de -beep- kun je mij zien? Als ik dan van die filmpjes zie van Battlefield hoe sommigen dat spelen, echt ziek.
Heb gewoon de tijd niet om nog online mee te kunnen want als je een spel niet vanaf dag 1 tien uur per week speelt kun je het tegenwoordig wel vergeten. Daarom vind ik het ook zo jammer dat tegenwoordig alles maar online is.
Maar als ik het zo lees kan je beter je Xbox inruilen voor een goede hengel

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Misschien wel, maar ook dat lijkt me saai alleen. Ben gewoon meer een co-op type maar dat soort games is zo goed als uitgestorven.justifire schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:15:
[...]
Dan kan ik je Dark Souls 3 aanraden, lekker offlline op je eigen tempo frustratie opbouwen
Maar als ik het zo lees kan je beter je Xbox inruilen voor een goede hengel
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
Verwijderd
http://www.co-optimus.com/system/24/xbox-one.htmlPhusebox schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 10:42:
[...]
Misschien wel, maar ook dat lijkt me saai alleen. Ben gewoon meer een co-op type maar dat soort games is zo goed als uitgestorven.
Ja? Ik vind toch aardig wat.
Release date
7/29/2016
New or updated features
Cortana available in the U.S. and UK
Talk to Cortana on your Xbox One with your headset or Kinect. To start, just say "Hey Cortana" or launch the Cortana app. If you're not sure what to say, try "Hey Cortana, what can I say?"
If you're using Kinect, turn on your console by saying, "Hey Cortana, Xbox on."
Background music
Music apps will now be able to play music in the background. In an app that supports background music, just start some music. You'll be able to switch to other apps and games while the music plays.
After starting your music: To play, pause, skip, and adjust music volume from anywhere, double-tap the Xbox button to open the guide, choose Multitasking, then select your music controls.
The app must support background music. An updated Pandora app in the U.S. is the first app to support background music—and more are coming soon.
My games & apps
Your stuff is closer. From Home, move right and select My games & apps.
In My games & apps, there are new sorting options.
"Ready to Install" has its own area, so you can quickly find the games and apps you've purchased but haven't installed.
Game and app updates will show up in their own area, when available.
The queue area now tells you what's been recently installed in addition to what's in your queue.
Language & location settings
You can now choose your location separately from your system language. To change your language and location, double-tap the Xbox button to open the guide, select Settings > All settings, then choose System > Language & location.
All languages aren't available for all locations. When you choose a language that isn't usually associated with your location, most of the system will be in your chosen language, but you may see a mix of languages in areas like Store or online content.
Top PC games on Xbox Live
Top PC games now have game hubs on Xbox Live. Whether you're on PC, Xbox, or mobile, you'll see what PC games your friends are playing, share PC game clips and screenshots, and message friends on Xbox Live. On Xbox One and Windows 10 PCs, you can join a party chat with your friends no matter what they're doing.
New Store
Xbox Store and the Windows Store have come together, making the shopping experience more streamlined. From Home, move right to Store to start browsing all content.
Preorders now get charged closer to game launch instead of at time of purchase. You can also cancel and change your payment option for preorders anytime at account.microsoft.com.
Customers in the U.S., Switzerland, Norway, Italy, Germany, and Finland can now use mobile operator billing to make purchases. Customers in China can now use China Union Pay.
Find Facebook friends
Find friends from Facebook by linking your Facebook and Xbox Live accounts. In the guide, go to the Friends tab, then choose Friends > Suggestions. Select Find Facebook friends and follow the steps. Your Facebook friends that have done the same will start showing up in your suggestions.
Control automatic sharing
You can now choose to automatically share your achievements, screenshots, and game clips to your activity feed. To change your sharing settings, go to Settings > Preferences > Activity feed.
Bron: http://support.xbox.com/e...m-update-operating-system
Phusebox schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 08:46:
[...]

Misschien moeten we een ouwe lullen topic open, ik kan het ook niet en het lukt me ook echt niet.
Voor mij ook alleen race games en soms platform, shooters alleen op mijzelf en op Pc met muis en tobo.
Heb mijn 4K tv binnen en Diablo 3 ziet er nu door het upscalen geweldig uit!
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Toch wel een aardig verschillend t.o.v de oude.
En de extra gratis controller zit er ook gewoon netjes bij
Nice. Enjoy. Had graag ook de upgrade gedaan maar wit vind ik gewoon echt niet passen in mijn setup. Wetje lame dat ze de 2tb versie maar tijdelijk verkopen.LordFather schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:15:
Mijn xbox one S van bart smit is binnen😀😀
Dat klopt de rest van mijn appratuur is ook zwart maar stoor mij daar nie zo aan.Phusebox schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:24:
[...]
Nice. Enjoy. Had graag ook de upgrade gedaan maar wit vind ik gewoon echt niet passen in mijn setup. Wetje lame dat ze de 2tb versie maar tijdelijk verkopen.
Mijn xbox 360 is ook altijd wit geweest😉
Nu kan ik hem gelukkig wel netjes rechtop langs mijn meubel zetten aangezien ik hem niet meer in mijn tv meubel kwijt kon
Rechtop is ook geen optie want bij mij staat ie dan rechts en zie je dus de onderkant...LordFather schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:34:
[...]
Dat klopt de rest van mijn appratuur is ook zwart maar stoor mij daar nie zo aan.
Mijn xbox 360 is ook altijd wit geweest😉
Nu kan ik hem gelukkig wel netjes rechtop langs mijn meubel zetten aangezien ik hem niet meer in mijn tv meubel kwijt kon
Als je nou eens wat meer gaat gamen en minder op het forum rondhangt, dan krijg je misschien wel de benodigde skills om online te gamenPhusebox schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:38:
[...]
Rechtop is ook geen optie want bij mij staat ie dan rechts en zie je dus de onderkant...
Edit:
Verder over dat "ik weet niet hoe hij mij zag": Siege is ook een game waar je op andere manieren aan informatie kunt komen waar je tegenstanders uithangen. Grote kans dat ze al wisten waar je vandaan moest komen en je dus alleen maar even af hoeft te drukken
Camera's, team gadgets e.d. kunnen er allemaal voor zorgen dat mensen weten waar je bent, of op zijn minst vandaan komt. Het is jammer dat zoveel mensen in een party zitten, waardoor je weinig kunt communiceren in de meeste teams, maar ze zijn er wel degelijk. En anders gewoon een message sturen of je even kunt joinen (als je echt wil)
Maar volgens mij moet je gewoon wat Situations/'Training spelen om de game wat beter te leren kennen. Want je bent niet de enige die zich nogal verslikt op online door gebrekkige voorbereiding. En ja dat is ook deels schiet-skills, maar tactiek en weten wat je hoe moet gebruiken van je gadgets is ook belangrijk. Sowieso zou ik zonder unlocks van operators die game niet meteen online gaan doen. Oja en die Situations geven je middels die sterren ook nog aardig wat credits om snel wat dingen te kunnen kopen.
En wil je weten welke handig zijn, dan is het het best om je te richten op de pick-rate van de operators. Er zweven via Google nog wel wat lijstjes rond die populair zijn zoals Thermite, Ash, Thatcher, Sledge als attackers of Castle, Rook, Jäger of Pulse. De operators die je gratis krijgt bij season pass (of heel duur zijn ingame), zijn ook erg tof. Ik speel meestal zelf met Blackbeard, Frost Valkyrie of Buck. Maar die kun je niet zomaar spelen dus vandaar dat andere lijstje.
Beter niet Tachanka, Montagne of Glaz, die zijn niet veelzijdig genoeg en in meeste potjes belabberd. Denk er ook aan dat sommige operators minder health hebben (maar sneller zijn) of meer health maar tergend traag lopen. Je Recruit kun je ook instellen daarbij, maar handig is om vooral een beetje te spelen. Zelf vind ik 2/2 fijner dan 1/3 of 3/1 (health/speed). Schilden kunnen ook handig zijn, maar er zijn tegenwoordig meer operators met C4 als defenders wat je nogal snel killen. Voor TerrorHunt is dat echter wel weer erg handig (mits je om kunt gaan met de pistolen).
[ Voor 94% gewijzigd door Martinspire op 30-07-2016 12:50 . Reden: Aangevuld om er geen troll-post van te maken ]
Verwijderd
Schiet skills zijn wat minder belangrijk in dit spel meen ik na 5 potjes online. Het gaat er meer om dat je voorbereid bent op wat je tegenstander aan het doen is zodat je hem rustig neer kan maaien als hij in je prikkeldraad vast zit.
Heb me wel vermaakt er mee gisteren. (al is terrorist Hunt op normal met 4 man geen kloot aan.) Kijk het vanavond nog aan maar goede kans dat ik het koop. Ben COD tijdelijk zat, dit is wel een leuke, iets tactischere, afwisseling.
Martinspire schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:41:
[...]
Als je nou eens wat meer gaat gamen en minder op het forum rondhangt, dan krijg je misschien wel de benodigde skills om online te gamen

Krijg jij hem op 4k ingesteld? Tot nu toe blijken de geruchten bij mij waar te zijn, namelijk dat het apparaat out of the box exact gelijk is aan een reguliere Xbone. Dus geen 4k, geen HDR en geen 4k bluray playback.LordFather schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:15:
Mijn xbox one S van bart smit is binnen😀😀
Nee nog niet maar heb op dit moment nog geen 4k tv.Boerhof schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:55:
[...]
Krijg jij hem op 4k ingesteld? Tot nu toe blijken de geruchten bij mij waar te zijn, namelijk dat het apparaat out of the box exact gelijk is aan een reguliere Xbone. Dus geen 4k, geen HDR en geen 4k bluray playback.
Maar aangezien die officieel nog niet uit is komt er dinsdag mischien nog wel een update vooruit
Ik heb de Xbox One S inmiddels ook staan. De oude staat in de verkoop inclusief de nieuwe witte controller en de 3,5mm controller (hoef die er toch niet bij, heb al drie controllers). Mooi klein, en geen power brick meer. Aangezien ik hem vaak mee sleep, is dit wel een mooie uitkomst. En 5TB aan opslag nu totaal, kan ik weer ff voort.
[ Voor 13% gewijzigd door Royeboi op 30-07-2016 14:43 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Zit te twijfelen voor aankoop, heb echter geen 4k tv en die zit er voorlopig ook niet in.
Maar als de S echt sneller/stiller is..
Verwacht ook niet dat de normale Xbones nog heel veel verder in prijs zullen zakken, denk dat de meeste bundels met game/2controller toch wel in de buurt van 250 zullen blijven ivm kostprijs.
Maar als de S dan nog een extra controller+game nodig heeft zit je wel aan een verschil van 200-250 euro, wat misschien wel iets teveel is.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Weet dat er voor Amerika 2 bundels zijn aangekondigd. 1 met madden en 1 met Halo MCC en Halo 5Demoterror schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 14:58:
Zijn er ergens ook bundels voor de S met games?
Zit te twijfelen voor aankoop, heb echter geen 4k tv en die zit er voorlopig ook niet in.
Maar als de S echt sneller/stiller is..
Verwacht ook niet dat de normale Xbones nog heel veel verder in prijs zullen zakken, denk dat de meeste bundels met game/2controller toch wel in de buurt van 250 zullen blijven ivm kostprijs.
Maar als de S dan nog een extra controller+game nodig heeft zit je wel aan een verschil van 200-250 euro, wat misschien wel iets teveel is.
Mja ik vind zelf Terrorist Hunt op Hard (niet de moeilijkste) nog wel leuk om te doen met een paar. Bij de hoogste stand wordt echt alles afgestraft en lukt het je haast niet om alleen te doen. Maar online blijf ik leuker vinden. Door alle n00bs is het verschil in skill nog wel hoog (paar maanden terug was het echt veel lastiger). Probleem is dat je COD nog prima alleen kunt spelen, maar je voor dit spel eigenlijk wel wat vrienden nodig hebt. Ik denk dat er wel wat meer noobs bij komen nu, maar het verschil na de free-weekend zal groot zijn. Zoveel mogelijk punten scoren en wennen aan de operators is in ieder geval aan te raden als je door wilt gaan.Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:51:
Ach. Ik kon toch ok meekomen met alleen de recruit. Wel handig om wat tips te krijgen maar het is geen super ingewikkeld spelletje. Volgens mij moet je gewoon doen wat je leuk vindt.![]()
Schiet skills zijn wat minder belangrijk in dit spel meen ik na 5 potjes online. Het gaat er meer om dat je voorbereid bent op wat je tegenstander aan het doen is zodat je hem rustig neer kan maaien als hij in je prikkeldraad vast zit.
Heb me wel vermaakt er mee gisteren. (al is terrorist Hunt op normal met 4 man geen kloot aan.) Kijk het vanavond nog aan maar goede kans dat ik het koop. Ben COD tijdelijk zat, dit is wel een leuke, iets tactischere, afwisseling.
Verder ben je qua shooters ook wel wat gewend, dat helpt enorm. Maar knowledge = key. Weten wat voor operators de tegenstander heeft is al erg belangrijk en waar de objective is ook. Of weten waar ze vandaan gaan komen als je verdedigd. Momenteel kun je in je eentje een pot wel naar je toe trekken, maar dat red je tegen de wat doorgewinterde spelers, die ook met meerdere online zijn, niet zo makkelijk meer.
Al heb ik gemerkt dat je soms best even een berichtje kunt sturen naar de mensen waar je mee speelt om hun party tijdelijk te joinen. Zolang je niet bij fransen of duitsers komt, gaat dat redelijk (want die trekken echt niks van je aan en blijven vrolijk in het duits of frans doorlullen).
Anyways, met RS6 Siege en Rocket League kom ik de zomer wel door zo totdat er nog wat andere games bij komen. Al denk ik dat ik alleen Battlefield 1 echt veel ga spelen na launch.
[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 30-07-2016 15:56 ]
Kan je hier iets mee?Boerhof schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 13:55:
[...]
Krijg jij hem op 4k ingesteld? Tot nu toe blijken de geruchten bij mij waar te zijn, namelijk dat het apparaat out of the box exact gelijk is aan een reguliere Xbone. Dus geen 4k, geen HDR en geen 4k bluray playback.
4K:
https://youtu.be/WJwUC_IQQHM
[YouTube: https://youtu.be/WJwUC_IQQHM]
HDR
https://youtu.be/kOu9-8KkINQ
[YouTube: https://youtu.be/kOu9-8KkINQ]
[ Voor 8% gewijzigd door harrytasker op 30-07-2016 16:00 ]
Verwijderd
Hier bij mij nog geen update.Tiny schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:18:
Nee volgens mij niet
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Of kan hij games ook upscalen ?
http://www.xboxnederland....-xbox-one-wordt-uitgeroldharrytasker schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 16:30:
[...]
Mijn laatste preview update is van 27 juli....
[ Voor 72% gewijzigd door justifire op 30-07-2016 16:33 ]
Probleem is dat ik nooit zin heb om te gamen omdat ik alles alleen moet spelen. Dan is er voor mij gewoon geen bal aan...Martinspire schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 12:41:
[...]
Als je nou eens wat meer gaat gamen en minder op het forum rondhangt, dan krijg je misschien wel de benodigde skills om online te gamen
Maar aan tijd zal het bij mij ook minder liggen immers heb ik de Cof reeks wel ergens in de 600 uur gespeeld over de jaren heen als het niet meer is.
Maar lone wolf mode in R6 is mij op normal al te moeilijk. Haha.
R6 Vegas vond ik echt geweldig, jammer dat ik die lol hier nI niet meer mee kan hebben. Mis ook de splitscreen co-op. Ook de reden waarom Halo 5 de enige is die ik niet heb gekocht. Geen split screen? Doei. Zeker bij Halo was dat hét selling point voor mij.
[ Voor 8% gewijzigd door Phusebox op 30-07-2016 17:01 ]
En nu lees ik hier dat sommigen hem al in huis hebben, terwijl die besteld zijn bij bol, coolblue, bart smid of mediamarkt.....
Damn....
Verwijderd
http://www.bartsmit.com/n...ne-s-2-tb-limited-editionTiny schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 17:53:
Hmmm mijn order op de Microsoft Store site voor de XB-S staat nog steeds op 'wordt verwerkt'... En release date op 31-08-2016.....
En nu lees ik hier dat sommigen hem al in huis hebben, terwijl die besteld zijn bij bol, coolblue, bart smid of mediamarkt.....
Damn....
Vandaag besteld, dinsdag in huis.
(maar toch nog ff kijken naar een 4k/hdr tv in de tussentijd)
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Welke versie heb je dan gepakt?Tiny schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 17:53:
Hmmm mijn order op de Microsoft Store site voor de XB-S staat nog steeds op 'wordt verwerkt'... En release date op 31-08-2016.....
Damn....
Alleen de 2 tb versie komt officieel 2 augustus uit en de 500 gb en 1tb 23 augustus geloof ik, maar ook nog niet zeker of dat in nederland ook zo is
Maar goed dat ik nog even moet sparen...:+
Oh oh Mr. B, oh oh!
De 2TB versie.... Naja, maandag maar even met MS contact opnemen.LordFather schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 20:19:
[...]
Welke versie heb je dan gepakt?
Alleen de 2 tb versie komt officieel 2 augustus uit en de 500 gb en 1tb 23 augustus geloof ik, maar ook nog niet zeker of dat in nederland ook zo is
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
http://support.xbox.com/e.../kinect-adapter#upgradingBunta schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 20:34:
Vraag voor de kersverse One S eigenaren, hoe sluit je nou de Kinect aan, zit er een usb adaptor ofzo bijgeleverd want ik meen gezien te hebben dat de poort er niet meer op zit.
1 tot 1.5 meter afstand tot een 55 inch telt dat ook ? En ben ook niet meer de jongste (bouwjaar 1975) en ik speel toch aardig een potje Battlefield 4. K/D vansb 1.43 ofzo, niet heel goed, maar ook weer niet verdomd slecht. Meestal toch wel vrij boven aan aan het einde van een potje.Phusebox schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 08:46:
[...]
En over dat niet vanaf dag 1 10 uur per dag spelen ? Dat valt wel mee hoor. Mijn zoon van 12 is net met BF4 begonnen. Met de nodige tips van mij doet hij het best aardig. Momenteel level 38 ofzo, maar hij doet niet onder voor de level 140 pro's
Ik moet er wel bij zeggen dat ik zo dichtbij zit omdat ik het anders ook niet meer zo goed zie. Dit houdt niet in dat ik stekeblind ben, maar tegenstanders die echt heel ver van mij af in de map zitten, die zie ik nu wel maar niet als ik 5 meter ervanaf zit op de bank.

Fauteuil sinds 2 weken. Heerlijk stoeltje, beetje achterover, ogen op gelijke hoogte met het midden van de TV en als ik echt lui ben, de voeten op het TV meubel.
XBL: MRE Inc
Verwijderd
Geen last van vertraging met je tv beeld? Ik word helemaal leip van shooters op een tv spelen. Als ik ga knallen stop ik de hdmi in een monitor.MRE-Inc schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 21:55:
[...]
1 tot 1.5 meter afstand tot een 55 inch telt dat ook ? En ben ook niet meer de jongste (bouwjaar 1975) en ik speel toch aardig een potje Battlefield 4. K/D vansb 1.43 ofzo, niet heel goed, maar ook weer niet verdomd slecht. Meestal toch wel vrij boven aan aan het einde van een potje.
En over dat niet vanaf dag 1 10 uur per dag spelen ? Dat valt wel mee hoor. Mijn zoon van 12 is net met BF4 begonnen. Met de nodige tips van mij doet hij het best aardig. Momenteel level 38 ofzo, maar hij doet niet onder voor de level 140 pro's![]()
Ik moet er wel bij zeggen dat ik zo dichtbij zit omdat ik het anders ook niet meer zo goed zie. Dit houdt niet in dat ik stekeblind ben, maar tegenstanders die echt heel ver van mij af in de map zitten, die zie ik nu wel maar niet als ik 5 meter ervanaf zit op de bank.
[afbeelding]
Fauteuil sinds 2 weken. Heerlijk stoeltje, beetje achterover, ogen op gelijke hoogte met het midden van de TV en als ik echt lui ben, de voeten op het TV meubel.
mooie setup overigens. Leuk dat je een kooitje voor de allerkleinste toeschouwers hebt.
Neuh, tv is gecalibreerd en staat in game mode en daarnaast nog van alles uit gezet wat uit moet en aangezet wat aan moet.Verwijderd schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 22:30:
[...]
Geen last van vertraging met je tv beeld? Ik word helemaal leip van shooters op een tv spelen. Als ik ga knallen stop ik de hdmi in een monitor.
mooie setup overigens. Leuk dat je een kooitje voor de allerkleinste toeschouwers hebt.![]()
Jup, junior part 2 is net 4 weken. Zware nachten
XBL: MRE Inc
Al is het wel zo dat ik in PvZ GW vaker over de 10 kills ga dan in BF waar ik meestal met 3 kills al heel tevreden ben. Geen idee waar die anderen elke keer vandaan komen en hoe ze zo snel kunnen richten.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik hoop niet dat de box die op je foto staat die van je zoon van 12 is ;-)MRE-Inc schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 21:55:
[...]
En over dat niet vanaf dag 1 10 uur per dag spelen ? Dat valt wel mee hoor. Mijn zoon van 12 is net met BF4 begonnen. Met de nodige tips van mij doet hij het best aardig. Momenteel level 38 ofzo, maar hij doet niet onder voor de level 140 pro's![]()
[afbeelding]
Ik zit met sommige games ook iets dichter bij de tv, niets mis met mijn ogen..... de beleving wordt wat groter...
Cogitationis poenam nemo patitur
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Lijkt mij juist dat je dan het overzicht verliest, de reden dat (pc) gamers voor een monitor zitten.
Ook nog eens extreem vermoeiend voor je ogen, het tennisbal-effect.
En dan heb ik het nog geneens over die felle lamp waar je continue in zit te turen....
Na de update werkt alles perfect! Xbox herkent automatisch je scherm en stelt alles direct goed in. 4k, HDR, werkt prima. 4k blurays afspelen werkt nu ook, wat een prachtige en praal. Wat me ook opvalt is dat de menu's nu een stuk sneller zijn vergeleken met de oude xbone.harrytasker schreef op zaterdag 30 juli 2016 @ 15:59:
[...]
Kan je hier iets mee?
4K:
https://youtu.be/WJwUC_IQQHM
[video]
HDR
https://youtu.be/kOu9-8KkINQ
[video]
Verwijderd
Ze vroeg ook tot drie keer aan toe of ik fysiek al in het bezit was van de Xbox One S... Ik denk dat Bart Smit hem dus lekker vroeg heeft uitgeleverd.
Maar nu zegt die "je kunt het saldo van je microsoft account niet gebruiken om het kanaal te kopen"
Iemand enig idee of ik deze game gewoon met mijn tegoed kan betalen of dat ik genaaid ben en dus 25 euro voor niks heb opgewaardeerd
ja ik heb gewoon tegoed als ik kijk staat er 29,75 op mijn xbox account maar op 1 of andere manier kan je dus geen 360 games kopen zonder creditcard via de xbox one, nu in de chat met iemand van microsoft die zegt dat ik de game wel kan kopen met me tegoed op een 360 console die ik dus helaas niet heb.Royeboi schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:45:
Waar en wanneer heb je Points gekocht? Microsoft werkt al een aantal jaar niet meer met Points, als je tegoed koopt dankoop je dit tegenwoordig direct in valuta dus euro's, dollars etc.
beetje vreemd van microsoft imo
Je moet voor digitale 360 games op de one een andere betaalmethode zoals creditcard/paypal hebben.Inhumanous schreef op zondag 31 juli 2016 @ 14:33:
Ik ben sinds een weekje in het bezit van een xbox one. Nu heb ik net 2100 microsoft points op mijn account gezet ( 25 euro ) en wil een digitale 360 game kopen in de store.
Maar nu zegt die "je kunt het saldo van je microsoft account niet gebruiken om het kanaal te kopen"
Iemand enig idee of ik deze game gewoon met mijn tegoed kan betalen of dat ik genaaid ben en dus 25 euro voor niks heb opgewaardeerd
Je kan je game nog steeds kopen door naar xbox.com te gaan en via daar je game te kopen. Dan moet het wel lukken .
nee dit gaat niet ik moet echt een creditcard koppelen ook op de xbox site. enigste optie is iemand vinden met een xbox 360 die kan inloggen op mijn account en zo de game kan kopen.Rockvee2 schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:20:
[...]
Je moet voor digitale 360 games op de one een andere betaalmethode zoals creditcard/paypal hebben.
Je kan je game nog steeds kopen door naar xbox.com te gaan en via daar je game te kopen. Dan moet het wel lukken .
helaas ken ik niemand met een xbox 360
Komt dat doordat ik geen gold lidmaatschap meer heb ?
Mijn wiiU ,ps4 en pc hebben hier nooit last van. Allemaal op wifi in dezelfde kamer.
Angelo NL / Global Cargo VTC
[ Voor 21% gewijzigd door outlandos op 01-08-2016 09:55 ]
Ik heb overigens ook een Samsung Portable SSD T3 500GB besteld om sneller te kunnen gamen
Bij Bart Smit is hij al op voorraad.revox862 schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:48:
Mijn One S pre-order bij Coolblue zou 2-8-2016 worden geleverd, maar staat nu op 3-8-2016.
Ik heb overigens ook een Samsung Portable SSD T3 500GB besteld om sneller te kunnen gamen
No way, José.outlandos schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 09:39:
Morgen komt de 2TB versie uit. Weet iemand wat voor HD er in de 2TB zit en welke er in de 500GB versie komt? Als in de 500GB versie een SSD komt dan wacht ik liever..
Zag ik. Geen zin om twee keer 400 euro uit te geven
Klopt,Inhumanous schreef op zondag 31 juli 2016 @ 15:25:
[...]
nee dit gaat niet ik moet echt een creditcard koppelen ook op de xbox site. enigste optie is iemand vinden met een xbox 360 die kan inloggen op mijn account en zo de game kan kopen.
helaas ken ik niemand met een xbox 360
Ik heb dat nog altijd op de xbox one met het krijgen van de maandelijkse gratis 360 game, lukt gewoon niet.
Via site als via de console zelf gaat het niet, tenzij je je creditcard geeft.
Op de site komt die volgens mij met dezelfde melding, toen veel lopen klote ermee en de hoop maar opgegeven.
Trouwens..
Wat is die update tof zeg!!
Eindelijk in 1 keer updates uitvoeren, zonder dat die er pas over begint wanneer je het spel opstart
Download snelheid te zien, altijd wel prettig
Ik heb ook een aantal games erbij in mijn gamelijst (paar 360 games waaronder dark souls en nog een paar?, die heb ik er eerder nooit bij zien staan).
Dan de gehele store is op de schop gegooid, zwaar positief vind ik
Menu's lopen sneller
Voor de rest nog geen tijd gehad, toevallig gisteren toen mijn vrouw en ik Netflix wilde opstarten viel het me ineens op. Ik dacht even snel een beetje koekeloere maar zag er tof uit!
Nice done zou ik zeggen.
edit: Op de site van de Bart Smite staat dat deze standaard erbij zit, vreemd dat hij ook los te koop is dan.
edit2: Ah, de "Launch Edition" geeft de standaard als extra (en de 2TB HDD), bij de andere edities van de S zit deze er dus niet bij
[ Voor 27% gewijzigd door Razr op 01-08-2016 10:52 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Vreemde is dat ze wel in de lijst staan en ik ook een pingeltje vanuit mijn laptop krijg (xbox app) als ik een achievement unlock, maar dus geen pop-up on screen

In de settings staat alles aangevinkt, iemand suggesties ?
Nee geen problemen mee, vorige week nog een pop-up gezien:justifire schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:49:
Hebben er hier meer dat er op de Xbox One geen melding meer word gegeven als je een achievement hebt behaalt ?
Vreemde is dat ze wel in de lijst staan en ik ook een pingeltje vanuit mijn laptop krijg (xbox app) als ik een achievement unlock, maar dus geen pop-up on screen![]()
Tom Clancy's The Division
In a group of 4 finish an Operation on Challenge with 5 directives enabled.
UNLOCKED 4 days ago
40
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Yep. Heb ik ook. Volgens mij ligt het aan de app op telefoon of pc open hebben staan. Vergeet het af en toe. Heb laatst nog een uur voor niks zitten grinden in AC Syndicate. Niet zo erg want lampen kapot rijden is best leuk.justifire schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:49:
Hebben er hier meer dat er op de Xbox One geen melding meer word gegeven als je een achievement hebt behaalt ?
Vreemde is dat ze wel in de lijst staan en ik ook een pingeltje vanuit mijn laptop krijg (xbox app) als ik een achievement unlock, maar dus geen pop-up on screen![]()
Als we het toch over achievements hebben: vorige maand 140 stuks voor 5k gamerscore unlocked.

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 01-08-2016 11:05 ]
Hmm wat bedoel je hiermee?SinergyX schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:59:
Ik wacht nog even tot die gekleurde varianten uitkomen, heb 4 controllers (1 elite) die nog steeds netjes werken. Al is die BT functie op de nieuwe S controller wel fijn, regelmatig m'n usb kabel losgetrokken
Al is die BT functie op de nieuwe S controller wel fijn, regelmatig m'n usb kabel losgetrokken
Ik heb namelijk geen idee waar je het over hebt haha? Regelmatig usb kabel losgetrokken? Fijnere BT functie?
Begrijp me niet verkeerd, ik stel deze vragen uit interesse, daar waar ik nog de gewone xbox one heb (S gaat er niet komen, tenzij deze defect gaat en de scorpio er nog niet is), maar ik heb 0x de kabel losgetrokken? Ook geen verbinding problemen, sta er zelfs van te kijken hoever dat bereik gaat, door muren heen en etc.
http://www.windowscentral...sal-windows-apps-xbox-one
Tevens kunnen we nu zelf aan de slag met apps te ontwikkelen:
http://www.windowscentral...-uwp-apps-xbox-store-soon
Eens kijken of het mogelijk is een popcorn time app te maken, uiteraard voor persoonlijk gebruik, want zoiets krijg je nooit in de store. Maar goed, je kan dus geen retail games spelen als je in dev mode draait, dus dat wordt dan een beetje omslachtig.
Misschien dan toch een nieuwe xbox kopen, een voor de dev en de ander voor retail.
De nieuwe S controller heeft naast de normale draadloze verbinding met de Xbox, nu ook bluetooth om bv met je pc of tablet te verbinden. Ik speel gta 5 op de pc met controller via een usb kabel, die heb ik er regelmatig uitgetrokken als ik even in de gedachte was draadloos te spelen.LopendeVogel schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:06:
[...]
Hmm wat bedoel je hiermee?
Al is die BT functie op de nieuwe S controller wel fijn, regelmatig m'n usb kabel losgetrokken
Ik heb namelijk geen idee waar je het over hebt haha? Regelmatig usb kabel losgetrokken? Fijnere BT functie?
Begrijp me niet verkeerd, ik stel deze vragen uit interesse, daar waar ik nog de gewone xbox one heb (S gaat er niet komen, tenzij deze defect gaat en de scorpio er nog niet is), maar ik heb 0x de kabel losgetrokken? Ook geen verbinding problemen, sta er zelfs van te kijken hoever dat bereik gaat, door muren heen en etc.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
I get it, dat stukje zal ik dan wel ergens gemist hebbenSinergyX schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 11:33:
[...]
De nieuwe S controller heeft naast de normale draadloze verbinding met de Xbox, nu ook bluetooth om bv met je pc of tablet te verbinden. Ik speel gta 5 op de pc met controller via een usb kabel, die heb ik er regelmatig uitgetrokken als ik even in de gedachte was draadloos te spelen.
Maar inderdaad, ik heb weleens een keer een game stream gedaan van xbox one naar PC en daar had ik de controller+usb kabel voor nodig. Ik kan me dan inderdaad indenken, indien de PC onder het bureau staat (zoals bij mij) dat je die nog weleens los kan trekken ja, ben je direct je verbinding kwijt
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
https://dvsgaming.org/livelock-release-delayed/
Leek me juist een leuke coop game nu het zo stil is rondom de AAA-releases.
Xbox One Halo 5 edition - FW 1608.160729-1700
45w - dashboard - Geen disc
99w - Forza Motorsport 6 Forzavista
Xbox One S - FW 1608.160725-1822
31w - dashboard - Geen disc
64w - Forza Motorsport 6 Forzavista
Picture time

Mooi verschil in stroomverbruik! Zeker handig aangezien het ding de meeste tijd Netflix staat te draaien.Caayn schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:36:
Stroom verbruik
Xbox One Halo 5 edition - FW 1608.160729-1700
45w - dashboard - Geen disc
99w - Forza Motorsport 6 Forzavista
Xbox One S - FW 1608.160725-1822
31w - dashboard - Geen disc
64w - Forza Motorsport 6 Forzavista
Ook wel grappig om te zien hoe erg het stroomverbruik van de Halo 5 editie verschilt met launchedities (zie bv Eurogamer). Is natuurlijk wel de vraag in hoeverre een andere meter, wel/geen kinect en nieuwe software een rol spelen. Maar goed om te zien dat er (waarschijnlijk) ook op de oude hardware al slagen zijn gemaakt!
Heb zojuist gekeken hoeveel de Kinect verbruikt met behulp van de PC adapter. En hij verbruikt 15 watt.SpankmasterC schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 17:03:
[...]
Mooi verschil in stroomverbruik! Zeker handig aangezien het ding de meeste tijd Netflix staat te draaien.
Ook wel grappig om te zien hoe erg het stroomverbruik van de Halo 5 editie verschilt met launchedities (zie bv Eurogamer). Is natuurlijk wel de vraag in hoeverre een andere meter, wel/geen kinect en nieuwe software een rol spelen. Maar goed om te zien dat er (waarschijnlijk) ook op de oude hardware al slagen zijn gemaakt!
Ik heb het verbruik van de console gemeten zonder Kinect.
Netjes grondverf! Op welke difficulty was het en ben je ook al Underground level 40 of?Convoy schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:58:
[...]
Nee geen problemen mee, vorige week nog een pop-up gezien:
Tom Clancy's The Division
In a group of 4 finish an Operation on Challenge with 5 directives enabled.
UNLOCKED 4 days ago
40
Ik heb trouwens morgen of overmorgen nog iemand nodig om samen wat missies te doen voor ik vertrek naar spanje, wat denk je er van? Gezellig ff samen schelden en tieren zoals vroegah!?
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Je doet je ondertitel wel eer aanPhusebox schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:27:
Nu ik hem zo op deze foto's zie ben ik toch blij dat ik hem niet heb gekocht. Formaat valt toch tegen en ik vind het de lelijkste console van de stapel.
Moet zeggen dat ik al enige tijd geen XBOX meer heb aangeraakt en wel benieuwd was naar de S.
Hij valt mij echter ook flink tegen qua formaat..
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Zolang we nog diskdrives in onze consoles nodig hebben zal hij niet veel kleiner worden.Famous schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:31:
[...]
Je doet je ondertitel wel eer aan
Moet zeggen dat ik al enige tijd geen XBOX meer heb aangeraakt en wel benieuwd was naar de S.
Hij valt mij echter ook flink tegen qua formaat..
Grootse deel van de ruimte zit vol met je diskdrive en hdd.
Wii U is wel een stuk kleiner maar daar zit slechts een 32(dacht ik?)gb schijfje in.
Beetje koeling er nog bij en je kast is wel echt vol.
Zonder diskdrives zullen consoles wel een stuk kleiner kunnen worden maar dan forceer je wel dat iedereen een internetverbinding heeft ter verificatie.
Hate us when you see us, fear us when you dont.
Dan hadden we nu een veel betere console qua experience.
Dit topic is gesloten.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.