Vandaag de S besteld, ik had nog uberhaupt geen One, alleen nog een 360 (die al 1 of 2 jaar uit staat). Ik vind 'm erg mooi (de S) en wat moderner dan de One. Het enige wat ik nog moet testen is of het er OK gaat uitzien op mijn 3440 x 1440 monitor. De monitor ondersteund verticaal schalen, dan zouden er alleen links/rechts iets zwarte balken moeten zijn. Mocht het heel lelijk worden stuur ik 'm terug...
Verwijderd
Ik weet het niet. Dat digitaal doorverkopen lijkt wel goed. Alleen ben je dan helemaal afhankelijk van Microsoft voor de toekomst. Dat heeft meerdere nadelen.Phusebox schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:43:
De Xbox One had gewoon nooit aangepast moeten worden na dat gezeik van die boeren die geen verandering willen.
Dan hadden we nu een veel betere console qua experience.
Ze kunnen de servers uit de lucht halen. Met een schijfje kun je single player nog spelen. Weg spel.
Ze kunnen jouw account met alle games er aan blokkeren. Met een schijfje maak je een nieuwe account aan. Weg spel.
Ze hebben een monopolie op de verkoop via hun platform. Nu verkopen uitgevers via winkels. Als alles digitaal gaat heeft MS alle touwtjes. Nog een tandje erger dan Steam dus. Duur spel.
Overigens koop ik bijna alles digitaal. Maar ik ben blij met de beschermende factor die winkels nu nog hebben. Laat schijfjes nog maar even bestaan.
Goed punt, ben het helemaal met je eens. Uiteindelijk ontkomen wij hier niet meer aan, MS was alleen een beetje te vroeg met hun ideeën. Misschien nog een generatie of twee en dan hebben we geen fysiek meer, alles heeft tijd nodig om "normaal" te worden.Verwijderd schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:54:
[...]
Ik weet het niet. Dat digitaal doorverkopen lijkt wel goed. Alleen ben je dan helemaal afhankelijk van Microsoft voor de toekomst. Dat heeft meerdere nadelen.
Ze kunnen de servers uit de lucht halen. Met een schijfje kun je single player nog spelen. Weg spel.
Ze kunnen jouw account met alle games er aan blokkeren. Met een schijfje maak je een nieuwe account aan. Weg spel.
Ze hebben een monopolie op de verkoop via hun platform. Nu verkopen uitgevers via winkels. Als alles digitaal gaat heeft MS alle touwtjes. Nog een tandje erger dan Steam dus. Duur spel.
Overigens koop ik bijna alles digitaal. Maar ik ben blij met de beschermende factor die winkels nu nog hebben. Laat schijfjes nog maar even bestaan.
Met de 360 had ik maar een handje vol digitale games, bijna alles waren ouderwetse schijfjes. Na de onthulling van de One op de E3 zag ik het helemaal zitten, echter was ik in de minderheid en de algemene mening drukte de visie van MS naar de achtergrond. Heb mijn One sinds beschikbaarheid in duitsland en heb zeggen en schrijven 5 stuks fysieke games. Ik vind het heerlijk om geen schijfjes te moeten verwisselen, moet wel zeggen dat de hoofdreden is dat de store altijd vrij open is geweest en internationale aankomen mogelijk waren. Als ik alleen in de Nederlandse oplichtervariant van de store had kunnen kopen had ik waarschijnlijk wel veel meer fysieke games gehad. Zeg nou zelf, games in digitale versie verkopen zonder blikken en blozen voor een euro of 60 terwijl ze in de winkel voor minder te krijgen zijn. Wat dat aan gaande kan Microsoft nog aardig aan de bak om hun USA aanpak van verkoop en deals uit te breiden naar de rest van de wereld.
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Tja ik zag het ook helemaal zitten. Je hele library delen met 10 vrienden en jij dus die van hen had denk ik in mijn vrienden en kennissenkring veel mensen naar de Xbox One doen neigen ipv de PS4...
En dan hadden we op het werk ook een XBO gehad (met 50 spellen van mij gedeeld) ipv de ps4 die er nu staat met 4 spellen op disc.
En dan hadden we op het werk ook een XBO gehad (met 50 spellen van mij gedeeld) ipv de ps4 die er nu staat met 4 spellen op disc.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Ja hij had er ook in het zwart moeten zijn, maar ach het gaat niet om de buitenkant, toch ?Phusebox schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:27:
Nu ik hem zo op deze foto's zie ben ik toch blij dat ik hem niet heb gekocht. Formaat valt toch tegen en ik vind het de lelijkste console van de stapel.
Ik maak me er in elk geval niet druk over, ook niet over een controller met BT.
Neuh ik wacht wel op de Scorpio...
Juist, maar dat is in mijn ogen ook deels de schuld geweest van de pers en ze hebben daar hier op Tweakers ook lekker aan bijgedragen tijdens de release. Neemt niet weg dat MS sommige punten ook niet handig heeft aangepakt in het verleden...Phusebox schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:43:
De Xbox One had gewoon nooit aangepast moeten worden na dat gezeik van die boeren die geen verandering willen.
Dan hadden we nu een veel betere console qua experience.
Waarom moet Microsoft nu weer kloten met de UI. Ziet er weer minder mooi uit.
Set your goals high, and don't stop till you get there.
Heeft MS het kopen in andere stores nou volledig dichtgetimmerd ? FIFA 17 superdeluxe editie uit de India store kost daar 60 euro, hier in NL 100. Dat scheelt nogal wat. Voorheen kocht ik altijd US gift cards via offgamers.com maar met de huidige koers bespaar je daar niet zo veel meer mee..
Las iets over dat ze een nieuwe check hebben ingebouwd, dat ze meteen zien in welk land de CC is uitgegeven en zo de transactie blokkeren?
Las iets over dat ze een nieuwe check hebben ingebouwd, dat ze meteen zien in welk land de CC is uitgegeven en zo de transactie blokkeren?
Ik heb een uurtje geleden F1 2016 uit Rusland gekocht met gift cardsBenny schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 19:59:
Heeft MS het kopen in andere stores nou volledig dichtgetimmerd ? FIFA 17 superdeluxe editie uit de India store kost daar 60 euro, hier in NL 100. Dat scheelt nogal wat. Voorheen kocht ik altijd US gift cards via offgamers.com maar met de huidige koers bespaar je daar niet zo veel meer mee..
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
CC (visa?) toegevoegd met Russisch adres en toen op de Russische xbox store Gift Cards gekocht? Met VPN ? Of heb je die gift cards van een andere site?Royz schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 20:00:
[...]
Ik heb een uurtje geleden F1 2016 uit Rusland gekocht met gift cards
En wie weet of direct kopen met CC met VPN nog werkt? Of is dat nu geblokkeerd? Dit is nog de goedkoopste en makkelijkste optie eigenlijk.
Gewoon in de Russische microsoft store. Andere winkels rekenen toch altijd een toeslag.Benny schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 20:04:
[...]
CC (visa?) toegevoegd met Russisch adres en toen op de Russische xbox store Gift Cards gekocht? Met VPN ? Of heb je die gift cards van een andere site?
En wie weet of direct kopen met CC met VPN nog werkt? Of is dat nu geblokkeerd? Dit is nog de goedkoopste en makkelijkste optie eigenlijk.
Mijn creditcard stond nog op Argentinië maar zelfs dat was geen issue.
Oke.. Maar waarom dan niet gewoon direct de game kopen i.p.v met gift cards?
En VPN gebruiken is wel nodig denk ik?
Direct kopen lukt voor mij in geen enkele store zelfs niet met vpn en dns masking.Benny schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 20:16:
Oke.. Maar waarom dan niet gewoon direct de game kopen i.p.v met gift cards?
Kijk, daar was ik benieuwd naar. Dan is Russische Gift Cards de beste optie momenteel. India en zuid-afrika hebben helaas geen gift cards in hun stores.Phusebox schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 20:19:
[...]
Direct kopen lukt voor mij in geen enkele store zelfs niet met vpn en dns masking.
Klopt, CC visa met Russisch adres op https://www.microsoftstor...-LIVE/categoryID.67038600 zonder VPN of DNS masking. En inderdaad lukte het mij ook niet om direct te kopen.Benny schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 20:04:
[...]
CC (visa?) toegevoegd met Russisch adres en toen op de Russische xbox store Gift Cards gekocht? Met VPN ? Of heb je die gift cards van een andere site?
Overigens zie ik net dat er een speciaal topic voor is : [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
[ Voor 13% gewijzigd door Royz op 01-08-2016 20:33 ]
Fotografie kanalen: Website - Royz.nl | YouTube - @Royz.nl | Instagram - @Royz.nl.
Hey cyaan! Was jij niet op Neogaf degene die aan mij vroeg waar ik hem zo vroeg had haha.. je fotos zijn een stukkie mooier zeg.Caayn schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:36:
Stroom verbruik
Xbox One Halo 5 edition - FW 1608.160729-1700
45w - dashboard - Geen disc
99w - Forza Motorsport 6 Forzavista
Xbox One S - FW 1608.160725-1822
31w - dashboard - Geen disc
64w - Forza Motorsport 6 Forzavista
Picture time![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Aan de nieuwe one s bezitters: hoe bevalt het?
Hoop dat ik hem morgen ergens kan vinden. Gamemania zegt hem pas zaterdag te krijgen. Hoop op Bart Smit of Intertoys, en anders naar de Mediamarkt
fraudepreventie blabla.. belletje naar visa en was weer opgelost gelukkig.
Bedankt. Heb een CC aangevraagd, als die binnen is ga ik het ook zo doen. Gister geprobeerd met Visa van iemand anders(adres+tel uit India, direct kopen met VPN) maar zijn kaart werd meteen geblokkeerdRoyz schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 20:29:
[...]
Klopt, CC visa met Russisch adres op https://www.microsoftstor...-LIVE/categoryID.67038600 zonder VPN of DNS masking. En inderdaad lukte het mij ook niet om direct te kopen.
Overigens zie ik net dat er een speciaal topic voor is : [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
[ Voor 71% gewijzigd door Benny op 01-08-2016 22:43 ]
Jup, de enige echte. Dankjedglavimans schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 22:36:
[...]
Hey cyaan! Was jij niet op Neogaf degene die aan mij vroeg waar ik hem zo vroeg had haha.. je fotos zijn een stukkie mooier zeg.
Samen schelden en tieren ben ik altijd voor te porren!Bunta schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 18:15:
[...]
Netjes grondverf! Op welke difficulty was het en ben je ook al Underground level 40 of?
Ik heb trouwens morgen of overmorgen nog iemand nodig om samen wat missies te doen voor ik vertrek naar spanje, wat denk je er van? Gezellig ff samen schelden en tieren zoals vroegah!?
- justifire
- Registratie: December 2001
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Mooie deals with gold deze week !
Vooral de Bethesda aanbiedingen zijn imo een aanradertje.
Battleborn Digital Deluxe* Xbox One Game 50% DWG
Battleborn* Xbox One Game 50% DWG
Battlefield 4 China Rising* Add-On 100% DWG
Dishonored Definitive Edition Xbox One Game 40% Publisher
DOOM Xbox One Game 50% Publisher
DOOM Digital Deluxe Xbox One Game 30% Publisher
Fallout 4 Xbox One Game 50% Publisher
Fallout 4 Digital Deluxe Bundle Xbox One Game 30% Publisher
Fallout 4: Automatron Add-On 25% Publisher
Fallout 4: Contraptions Workshop Add-On 25% Publisher
Fallout 4: Far Harbor Add-On 25% Publisher
Fallout 4: Wasteland Workshop Add-On 25% Publisher
Guns, Gore and Cannoli* Xbox One Game 50% DWG
Killer Instinct: Character Cinder* Add-On 80% DWG
MagNets: Fully Charged Xbox One Game 40% Spotlight
Plants vs. Zombies Garden Warfare 2 Deluxe Edition* Xbox One Game 50% DWG
Plants vs. Zombies Garden Warfare 2* Xbox One Game 50% DWG
Super Mega Baseball: Extra Innings* Xbox One Game 50% DWG
The Elder Scrolls Online – 1500 Crowns Add-On 25% Publisher
The Elder Scrolls Online – 3000 Crowns Add-On 33% Publisher
The Elder Scrolls Online – 5500 Crowns Add-On 40% Publisher
The Elder Scrolls Online – 750 Crowns Add-On 25% Publisher
The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited Xbox One Game 60% Publisher
The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited Imperial Edition Xbox One Game 60% Publisher
The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited Premium Edition Xbox One Game 60% Publisher
The Evil Within Xbox One Game 75% Publisher
The Evil Within Digital Bundle Xbox One Game 75% Publisher
The Evil Within Season Pass Add-On 25% Publisher
The Incredible Adventures of Van Helsing Xbox One Game 50% Spotlight
The Incredible Adventures of Van Helsing II Xbox One Game 25% Spotlight
The Park* Xbox One Game 30% DWG
Tom Clancy’s Rainbow Six Siege Gold Edition* Xbox One Game 50% DWG
Tom Clancy’s Rainbow Six Siege* Xbox One Game 50% DWG
Van Helsing: Arcane Mechanic Add-On 50% Spotlight
Van Helsing: Thaumaturge Add-On 50% Spotlight
Wolfenstein: The New Order Xbox One Game 75% Publisher
Wolfenstein: The Old Blood Xbox One Game 50% Publisher
En de DLC voor Layers of Fear is ook uit vandaag (€2,75 bij onze Braziliaanse amigos)
Vooral de Bethesda aanbiedingen zijn imo een aanradertje.
Battleborn Digital Deluxe* Xbox One Game 50% DWG
Battleborn* Xbox One Game 50% DWG
Battlefield 4 China Rising* Add-On 100% DWG
Dishonored Definitive Edition Xbox One Game 40% Publisher
DOOM Xbox One Game 50% Publisher
DOOM Digital Deluxe Xbox One Game 30% Publisher
Fallout 4 Xbox One Game 50% Publisher
Fallout 4 Digital Deluxe Bundle Xbox One Game 30% Publisher
Fallout 4: Automatron Add-On 25% Publisher
Fallout 4: Contraptions Workshop Add-On 25% Publisher
Fallout 4: Far Harbor Add-On 25% Publisher
Fallout 4: Wasteland Workshop Add-On 25% Publisher
Guns, Gore and Cannoli* Xbox One Game 50% DWG
Killer Instinct: Character Cinder* Add-On 80% DWG
MagNets: Fully Charged Xbox One Game 40% Spotlight
Plants vs. Zombies Garden Warfare 2 Deluxe Edition* Xbox One Game 50% DWG
Plants vs. Zombies Garden Warfare 2* Xbox One Game 50% DWG
Super Mega Baseball: Extra Innings* Xbox One Game 50% DWG
The Elder Scrolls Online – 1500 Crowns Add-On 25% Publisher
The Elder Scrolls Online – 3000 Crowns Add-On 33% Publisher
The Elder Scrolls Online – 5500 Crowns Add-On 40% Publisher
The Elder Scrolls Online – 750 Crowns Add-On 25% Publisher
The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited Xbox One Game 60% Publisher
The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited Imperial Edition Xbox One Game 60% Publisher
The Elder Scrolls Online: Tamriel Unlimited Premium Edition Xbox One Game 60% Publisher
The Evil Within Xbox One Game 75% Publisher
The Evil Within Digital Bundle Xbox One Game 75% Publisher
The Evil Within Season Pass Add-On 25% Publisher
The Incredible Adventures of Van Helsing Xbox One Game 50% Spotlight
The Incredible Adventures of Van Helsing II Xbox One Game 25% Spotlight
The Park* Xbox One Game 30% DWG
Tom Clancy’s Rainbow Six Siege Gold Edition* Xbox One Game 50% DWG
Tom Clancy’s Rainbow Six Siege* Xbox One Game 50% DWG
Van Helsing: Arcane Mechanic Add-On 50% Spotlight
Van Helsing: Thaumaturge Add-On 50% Spotlight
Wolfenstein: The New Order Xbox One Game 75% Publisher
Wolfenstein: The Old Blood Xbox One Game 50% Publisher
En de DLC voor Layers of Fear is ook uit vandaag (€2,75 bij onze Braziliaanse amigos)

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 02-08-2016 12:08 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Had vorige week wel met mijn CC in de US store kunnen kopen, echter de Argentijnse store werkte niet helaas. Rest eigenlijk niet geprobeerd, wel vreemd dat US wel werkt.Benny schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 22:38:
Hoop dat ik hem morgen ergens kan vinden. Gamemania zegt hem pas zaterdag te krijgen. Hoop op Bart Smit of Intertoys, en anders naar de Mediamarkt
[...]
Bedankt. Heb een CC aangevraagd, als die binnen is ga ik het ook zo doen. Gister geprobeerd met Visa van iemand anders(adres+tel uit India, direct kopen met VPN) maar zijn kaart werd meteen geblokkeerdfraudepreventie blabla.. belletje naar visa en was weer opgelost gelukkig.
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Bevalt erg goed! Op zondag de update binnengehengeld en toen pas het potentieel kunnen unlocken. Inmiddels 2 4K blurays gekeken, Mad Max Fury Road en Creed. Vanavond The Revenant kijken.dglavimans schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 22:36:
[...]
Aan de nieuwe one s bezitters: hoe bevalt het?
Beeldkwaliteit is prachtig (heb een Samsung 55JS8500), een duidelijke upgrade vanaf de 'gewone' blurays.
Enige nadeel is dat hij soms wat buggy is bij het aan- en uitzetten of resetten. Blijft soms hangen. Buiten dat is het een mooi apparaat om te zien, véél betere plastics dan het oude apparaat (als je er naar keek kraste die al), heerlijke controller, snellere menunavigaties, 4K upscaling van games, etc.
Als upgrade van de oude Xbone zeker de moeite waard. Heb de oude voor 200 kunnen verkopen en deze voor 400 gekocht. Voor 200 euro extra dus een 4K bluray speler en 4K upscaling voor games. Superdeal.
Ik heb nog geen rare dingen zelf gehad trouwens met restarten enzo. Mijn oude Xbox One had dit wel dat hij de controller niet herkende en ik hem van het stroom moest halenBoerhof schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 10:51:
[...]
Bevalt erg goed! Op zondag de update binnengehengeld en toen pas het potentieel kunnen unlocken. Inmiddels 2 4K blurays gekeken, Mad Max Fury Road en Creed. Vanavond The Revenant kijken.
Beeldkwaliteit is prachtig (heb een Samsung 55JS8500), een duidelijke upgrade vanaf de 'gewone' blurays.
Enige nadeel is dat hij soms wat buggy is bij het aan- en uitzetten of resetten. Blijft soms hangen. Buiten dat is het een mooi apparaat om te zien, véél betere plastics dan het oude apparaat (als je er naar keek kraste die al), heerlijke controller, snellere menunavigaties, 4K upscaling van games, etc.
Als upgrade van de oude Xbone zeker de moeite waard. Heb de oude voor 200 kunnen verkopen en deze voor 400 gekocht. Voor 200 euro extra dus een 4K bluray speler en 4K upscaling voor games. Superdeal.

Zojuist een xbox one s besteld, kom morgen binnen
heb voorheen nog geen xbox one gehad, en heb n vraagje dat ik met google niet 123 beantwoord krijg.
Ik zou graag de functie gebruiken om mijn digitale tv kastje via de xbox te laten lopen, maar er staat me vaag iets van bij dat dit met nederlandse apparatuur niet ondersteund werd? klopt dit? of kan ik het gewoon gebruiken
Ik zou graag de functie gebruiken om mijn digitale tv kastje via de xbox te laten lopen, maar er staat me vaag iets van bij dat dit met nederlandse apparatuur niet ondersteund werd? klopt dit? of kan ik het gewoon gebruiken
Verwijderd
Het signaal word via HDMI IN gewoon naar de XBox verstuurd zodat je met OneGuide tv kan kijken.nowherebound123 schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 12:45:
Zojuist een xbox one s besteld, kom morgen binnenheb voorheen nog geen xbox one gehad, en heb n vraagje dat ik met google niet 123 beantwoord krijg.
Echter komen de Nederlandse providers niet voor in de database waardoor je niet met voice commands tussen kanalen kan wisselen. Je kan bijvoorbeeld wel pauzeren e.d. maar dit nog niet.
In Amerika kun je bijvoorbeeld "Hey Cortana, watch ESPN” zeggen. Omdat de zenders hier niet bekend zijn lukt dat niet.
Ook is het opnemen van TV op je Xbox nog niet ondersteund. De IR blaster is echter wel handig, zo kan je het volume van je tv met voice commands bijvoorbeeld regelen of zorgen dat je TV aan gaat als de Xbox aan gaat.
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 02-08-2016 12:59 ]
Ik zie de toegevoegde waarde nog steeds niet van je XBO hangen tussen de decoder en de tv. Zorgt alleen maar voor vertraging en een hoop extra stroomverbruik.
Mijn XBO staat toch bijna altijd aan, ik wacht nog steeds op de smartcard variant zodat ik heel m'n decoder niet meer nodig heb.Phusebox schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:28:
Ik zie de toegevoegde waarde nog steeds niet van je XBO hangen tussen de decoder en de tv. Zorgt alleen maar voor vertraging en een hoop extra stroomverbruik.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Is ook zo en ben ik met je eens maar het is verdomt handig als alles prettig samen werkt met elkaar. Ik heb het nu ook weer apart van elkaar maar dat komt vooral doordat mijn TV weer inschakelt na uitzetten.Phusebox schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 13:28:
Plex op XBO werkt veel beter dan Plex via onze Philips Android TV, misschien maar weer eens proberen alles te koppelen, de tv heeft inmiddels al weer 4 updates gehad maar kan nog niet tippen aan Plex via XBO.
Verwijderd
Koop een chromecast. Werkt veel beter.
@winkiller TV in en uit schakelen is een instelling op je One toch? Bij mij schakelt de tv uit als ik de One uitzet maar hen ik tv automatisch inschakelen juist uitgezet. Dit omdat ik vaak op een monitor speel en mijn tv dan niet aan hoeft te zijn. Bij jou kan ik me voorstellen dat je inschakelen aan laat staan maar uitschakelen uitzet.
Beetje duidelijk verhaal?
@winkiller TV in en uit schakelen is een instelling op je One toch? Bij mij schakelt de tv uit als ik de One uitzet maar hen ik tv automatisch inschakelen juist uitgezet. Dit omdat ik vaak op een monitor speel en mijn tv dan niet aan hoeft te zijn. Bij jou kan ik me voorstellen dat je inschakelen aan laat staan maar uitschakelen uitzet.
Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:00:
Koop een chromecast. Werkt veel beter.![]()

Heren, Batman – The Telltale Series is uit.
Alleen EP1 (6 euro): https://store.xbox.com/Xb...c9d17bbcb?cid=majornelson
Alles (30 euro): https://store.xbox.com/Xb...8afcd42c5?cid=majornelson
Season pass (2 tot 5 voor 24 euro): https://store.xbox.com/nl...a9-4df6-9328-a18cbc7882ef
Kortom: met alles in 1 win je niks, dus even aflevering 1 proberen voor 6 euro is nog een mooi prijsje. Ben er wel benieuwd naar. IGN: 7,5, Gamespot: 8, Verge: 8. Metacritic zal ook wel rond de 8 uitkomen.
Alleen EP1 (6 euro): https://store.xbox.com/Xb...c9d17bbcb?cid=majornelson
Alles (30 euro): https://store.xbox.com/Xb...8afcd42c5?cid=majornelson
Season pass (2 tot 5 voor 24 euro): https://store.xbox.com/nl...a9-4df6-9328-a18cbc7882ef
Kortom: met alles in 1 win je niks, dus even aflevering 1 proberen voor 6 euro is nog een mooi prijsje. Ben er wel benieuwd naar. IGN: 7,5, Gamespot: 8, Verge: 8. Metacritic zal ook wel rond de 8 uitkomen.
[ Voor 15% gewijzigd door Martinspire op 02-08-2016 14:26 ]
Mij niet gezien om 30 euro aan een zeer korte, technisch brakke Telltale game uit te geven. 
Ondanks de zeer slechte kwaliteit, krijgen de games wel steeds hoge cijfers.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Verwijderd
Dat ze kort zijn is voor mij de enige goede feature aan telltale games. Zo enorm saai. Zo enorm lelijk. Zo enorm irritant qua besturing en camerahoeken. Ben bij de twee die ik gespeeld hen, steeds blij geweest om klaar te zijn. Ik ben een enorme batman fan maar ga dit niet kopen.VincentG schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:48:
Mij niet gezien om 30 euro aan een zeer korte, technisch brakke Telltale game uit te geven.
Nu dat de nieuwe xbox geen dedicated Kinect poort meer heeft (alleen via een verloop touwtje naar USB), verwachten jullie dat er binnenkort ondersteuning voor webcams komt? anders zou Skype weinig toegevoegde waarde meer hebben op de Xbox.
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Reken daar maar niet op.Tiny schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:30:
Nu dat de nieuwe xbox geen dedicated Kinect poort meer heeft (alleen via een verloop touwtje naar USB), verwachten jullie dat er binnenkort ondersteuning voor webcams komt? anders zou Skype weinig toegevoegde waarde meer hebben op de Xbox.
MS wil gewoon dat jij daar een dure Kinect voor aanschaft, met verloopstekkertje uiteraard.
Als ze webcam ondersteuning hadden gewild had het er al lang op gezeten, evenals een simpele microfoon in de console zelf voor voicecommands.
[ Voor 13% gewijzigd door justifire op 02-08-2016 15:34 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Digital Foundry heeft de Xbox One S onder een vergrootglas gelegd. En een aantal interessante details gevonden.

Dit heeft als effect dat sommige games iets beter presteren. Bij Project Cars is er verschil van 5fps in framerate met een max van 9fps. Bij Rise of the Tomb Raider heeft de game minder last van frame tearing en is de framepacing beter.
Daarboven op is hij zuinger, maar ietsjes luider, dan zijn grotere broer.

http://www.eurogamer.net/...nd-we-have-benchmarked-it
En een interview met Albert Penello voor de geïnteresseerde

Dit heeft als effect dat sommige games iets beter presteren. Bij Project Cars is er verschil van 5fps in framerate met een max van 9fps. Bij Rise of the Tomb Raider heeft de game minder last van frame tearing en is de framepacing beter.

Was op zich wel te verwachten, Phil Spencer gaf al een tijdje geleden aan dat er andere componenten in zou komen te zitten, deze zijn over het algemeen zuiniger en een tandje sneller.Caayn schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:40:
Digital Foundry heeft de Xbox One S onder een vergrootglas gelegd. En een aantal interessante details gevonden.
[afbeelding]
[afbeelding]
Toch wel leuk om te lezen, vanavond de 2TB aansluiten
Jeetje, best een heel stuk zuiniger geworden! Nog steeds geen reden voor mij persoonlijk om een S aan te schaffen. Ik wacht wel op ScorpioCaayn schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:40:
[afbeelding]
[afbeelding]

Ietsje luider... overal minimaal 3dB, oftewel een verdubbeling van het geluid.Caayn schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 15:40:
[afbeelding]
[afbeelding]
10dB is toch een verdubbeling?Phusebox schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:25:
[...]
Ietsje luider... overal minimaal 3dB, oftewel een verdubbeling van het geluid.
Een verdubbeling??Phusebox schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:25:
[...]
Ietsje luider... overal minimaal 3dB, oftewel een verdubbeling van het geluid.
Volgens mij is 6 dB een verdubbeling. Zo werkt het bij mijn werk wel tenminste.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Excuus, ja 10 dB is inderdaad wat voor ons wordt waargenomen als twee keer zo luid. 3dB is echter een "verdubbeling van het geluid" maar dat wil niet zeggen "volume".
3dB is echter toch een behoorlijk verschil vind ik zelf.
Maar is bij die dB-waardes van de "oude" Xbox One het geluid van de losse voeding meegenomen?
Ik heb tijdens rustige passages in bijvoorbeeld films altijd meer last van het geluid van kleine, zogenaamd stillere ventilators, dan grote, eventueel luidere ventilators.
Ik heb tijdens rustige passages in bijvoorbeeld films altijd meer last van het geluid van kleine, zogenaamd stillere ventilators, dan grote, eventueel luidere ventilators.
Ik vind mijn Xbox one S toch aardig stil hoor, ik hoor hem nauwlijks.
Waarbij ik bij de oude zwarte xbox one nog de hardeschijf kon horen ratelen hoor ik hem bij deze niet meer.
Waarbij ik bij de oude zwarte xbox one nog de hardeschijf kon horen ratelen hoor ik hem bij deze niet meer.
Als ik eerst een game op disc koop en die installeer en speel, als ik die daarna digitaal koop en de disc verkoop, moet ik dan het gehele spel eerst verwijderen en opnieuw downloaden? Of kan ik direct doorgaan?
Je kan direct doorgaan.KookSpook schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 19:17:
Als ik eerst een game op disc koop en die installeer en speel, als ik die daarna digitaal koop en de disc verkoop, moet ik dan het gehele spel eerst verwijderen en opnieuw downloaden? Of kan ik direct doorgaan?
Zowel digitaal als fysiek wordt een game volledig geïnstalleerd. Het enige verschil is dat bij een digitale aanschaf je account de "unlock key" is en bij een fysieke versie de disc het is.
Hallo
Kan de Xbox One S ook 4k HEVC bestanden afspelen?
Kan de Xbox One S ook 4k HEVC bestanden afspelen?
Bedankt voor de foto's. Ik heb nu een PS4, maar de nieuwe ONE S ziet er aantrekkelijk uit.
Zie dat jij (en meerdere Tweakers) ze ook beide hebt, specifieke reden om zowel een Xbox One als PS4 te hebben? Puur de platform specifieke titels?
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Update: Nu 212 mensen voor me op de chat.... Gelukkig heb ik een referentie nummer. Hoop niet dat ze weer moeilijk gaan doen omdat ik de console vroeg krijg. Ik word op Vraag & Aanbod ook al belaagd met vragen als: hoe kom je aan deze controller / issie wel origineel? / Dit is de oude versie hoor... Zucht.Royeboi schreef op zondag 31 juli 2016 @ 13:40:
Lekker dan. Probeer die Kinect adapter te krijgen via de chat, zegt men dat de adapter officieel nog niet eens uit is... pas op 2 augustus. Moet dan weer terug op chat opnieuw de adapter aanvragen.
Ze vroeg ook tot drie keer aan toe of ik fysiek al in het bezit was van de Xbox One S... Ik denk dat Bart Smit hem dus lekker vroeg heeft uitgeleverd.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Wat een gedoe weer. Heb ik Rainbow gratis gespeeld, kan ik hem niet kopen omdat ik al eigenaar ben. Als ik de game start moet ik de disc erin doen of kopen.... Ik zit in een loop
Ik wil eigenlijk erg graag No man's Sky spelen en baalde eigenlijk een beetje dat het een Playstation Exclusive is. Nu hoor ik echter net dat de Game ook naar Windows komt en daarvoor wil ik best even Windows 10 Dual booten op de iMac
Heb ik dan met Windows 10 + een snel netwerk + een machine die het aankan genoeg?
Of moet ik er nog iets bij kopen om dit op de Xbox werkend te krijgen?
Heb ik dan met Windows 10 + een snel netwerk + een machine die het aankan genoeg?
Of moet ik er nog iets bij kopen om dit op de Xbox werkend te krijgen?
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Xbox Core services zijn ook ''Limited'' beschikbaar zag ik op de Support pagina omdat ik wilde chatten over die adapter.Royz schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 22:21:
Wat een gedoe weer. Heb ik Rainbow gratis gespeeld, kan ik hem niet kopen omdat ik al eigenaar ben. Als ik de game start moet ik de disc erin doen of kopen.... Ik zit in een loop
Wellicht werkt Xbox Live niet helemaal goed. Ook de Store schijnt problemen te hebben op het moment. Misschien ligt het dus daar aan.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Verwijderd
Via de site kopen? En sowieso meedoen in het groepje met Kapstokman, Martinspire, Mrlee en bloodyspartaan. Veel tacktiek (schiet hem door zijn kop) en veel plezier (MLG callouts) gegarandeerd.Royz schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 22:21:
BF 4: China Rising is gratis voor Gold members (voor het geval je het eerder genoemde overzicht niet gezien hebt):
https://store.xbox.com/nl...20-45ca-b971-e45d697fa66d
https://store.xbox.com/nl...20-45ca-b971-e45d697fa66d
[ Voor 17% gewijzigd door Notna op 03-08-2016 07:42 ]
Zijn er hier nog mensen die diablo 3 spelen? Binnenkort wel weer eens zin in wat chaos!
Verwijderd
Precies mijn idee. Aangezien ik ook nog geen 4k tv heb wacht ik ook nog wel een tijdje.Notna schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:16:
[...]
Jeetje, best een heel stuk zuiniger geworden! Nog steeds geen reden voor mij persoonlijk om een S aan te schaffen. Ik wacht wel op Scorpio
Ook jammer dat 'ie niet in het zwart te verkrijgen is, wit vind ik persoonlijk wat minder.
Hoe zit het met de geluid productie? Ik zit op sites dat hij soms 2 tot 5 db luider is ondanks het lagere verbruik (ook met digital content)Caayn schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:36:
Stroom verbruik
Picture time![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
Gisteren ook de S binnengekregen. Ik heb geen One om mee te vergelijken maar vergeleken met de 360 is hij fanloos
. Nee maar serieus vind ik 'm heel stil, ik heb er nog niet intensief mee gegamed maar in de menu's was hij gewoon stil, als ik met m'n oor op de console zit hoor ik wel wat van een fan o.i.d. Maar niets vergeleken bij wat ik gewend ben. Ook is hij kleiner dan ik had gedacht, ik ben er blij mee
Ik wacht inderdaad ook mooi op de Scorpio. Op zich ziet de S er leuk uit, maar ben nog tevreden over de 1e versie van de One. Kijk, mocht er nou een probleem met de One zich gaan voordoen, zoals vorig jaar met de bliksem inslag bij mij in huis en deze de geest geeft.... Dan zou ik de S misschien overwegen.
Do, or do not. There is no try. - Master Yoda
Hou mij even op de hoogte als je wil? Lijkt mij ook een interessante mogelijkheid. De nieuwe S controllers werken ook op de oude Xbox one?outlandos schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 10:57:
Xbox One S controller besteld op Bol.com. Benieuwd of ie werkt op mijn Nvidia Shield.
Bij jou opgevallen dat na de laatste update het boot geluid en afsluit geluid van die halo5 console ook afspeelt als je hem via de controller of cortana aanzet? Bij mij deed hij het alleen als ik hem fysiek zelf aan of uit zette.Caayn schreef op maandag 01 augustus 2016 @ 16:36:
Stroom verbruik
Picture time![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Vind trouwens de S variant de winst echt zitten in de interne powerbrick en de diepte.
Ook ik wacht op Scorpio vind die performance winst niet noemenswaardig.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Ze werken ook op de oude Xbox One ja.kwdtje schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:15:
[...]
Hou mij even op de hoogte als je wil? Lijkt mij ook een interessante mogelijkheid. De nieuwe S controllers werken ook op de oude Xbox one?
Op de Shield werkt het niet: je moet eerst de firmware van de controller updaten. Dit kan alleen door um eerst te koppelen aan een Xbox One of via een W10 PC.
Deze update heb ik via mijn PC gedaan en toen lukte het om de controller te pairen en werkt het in de menu's. Helaas werkt het in apps dan opeens weer niet. Schijnbaar is daar een update (vanaf de kant van Nvidia) voor nodig.
Zie ook:
https://forums.geforce.co...ler-for-the-shield-tv-/1/
[ Voor 8% gewijzigd door outlandos op 03-08-2016 09:37 ]
Ik heb ze ook beide. Inderdaad, voor de platform exclusives.Saeverix schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 20:06:
[...]
Bedankt voor de foto's. Ik heb nu een PS4, maar de nieuwe ONE S ziet er aantrekkelijk uit.
Zie dat jij (en meerdere Tweakers) ze ook beide hebt, specifieke reden om zowel een Xbox One als PS4 te hebben? Puur de platform specifieke titels?
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Lastig, lastig die One S. Heb sinds een maand of 2 een Samsung SUHD tv, HDR enz. Er komt volgend jaar zowiezo een Scorpio. De S upscaled games naar 4K. Ga ik dat merken tov 1080p op een UHD tv?
Ik neig ernaar om gewoon dat jaartje vol te zingen met m'n "gewone" One tot de Scorpio komt, maar die S blijft in mijn hoofd zitten
Ik neig ernaar om gewoon dat jaartje vol te zingen met m'n "gewone" One tot de Scorpio komt, maar die S blijft in mijn hoofd zitten
Volgens mij heb ik in de review van Digital Foundry gelezen dat de upscaling van de Panasonic TV beter was dan de upscaling van de One S. Dus dat maakt geen verschil t.o.v. de "oude" One.DutchOwnage schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:09:
Lastig, lastig die One S. Heb sinds een maand of 2 een Samsung SUHD tv, HDR enz. Er komt volgend jaar zowiezo een Scorpio. De S upscaled games naar 4K. Ga ik dat merken tov 1080p op een UHD tv?
"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."
Gister nog even Batman Telltale gedaan. Vind hem best leuk eigenlijk. Verhaal is in ieder geval prima en de setting komt goed over. Grafisch inderdaad wat achterhaald (al zit er een soort cellshade overheen), maar verder prima te doen. Tenzij je een grafhekel aan die games hebt natuurlijk. Maar ben in 1 zit tot ergens part 3 of 4 gekomen.
Gisteren, 2 augustus, mijn pre-order X-Box One-S opgehaald. Ik kocht hem hoofdzakelijk omdat ik er ook BR-3D op kan afspelen. X-Box aangesloten, update gedraaid en toen de Blu Ray's er in. Viel mij op dat "gewone" Blu Rays wel in 3D worden gedetecteerd maar Disney Blu Ray 3D niet. iemand anders dezelfde ervaringen?
Als ik al een One zou hebben had ik de S niet gekocht. Vrienden van mij blijven ook allemaal bij de One. Als je echt een 4k TV hebt kun je voor nu beter de TV laten upscalen en wachten op de Scorpio imho. Puur voor de looks zou ik het niet doen - of misschien als je een BR-speler zoekt.
Heb sinds afgelopen vrijdag een 4K Panasonic en dat is de reden dat ik de S over sla. Het upscalen van de Panasonic is prima, de games zien er duidelijk beter uit, al hangt het ook van de game zelf af. Bij bv Diablo 3 zie ik een groot verschil, bij PvsZ GW2 is dat verschil er nauwelijks.DutchOwnage schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:09:
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik heb ook een "oude" XO en geen 4K tv en toch de XOs gekocht. Waarom? Ik vind het 1 van de mooiste consoles qua looks en 2TB opslag leek mij wel handig.Razr schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 10:47:
Als ik al een One zou hebben had ik de S niet gekocht. Vrienden van mij blijven ook allemaal bij de One. Als je echt een 4k TV hebt kun je voor nu beter de TV laten upscalen en wachten op de Scorpio imho. Puur voor de looks zou ik het niet doen - of misschien als je een BR-speler zoekt.
En de Scorpio die komt er ook maar: wie dan leeft, wie dan zorgt
Ik koop de One S voornamelijk voor de 4K Blu-ray speler. De One S is goedkoper dan welke losse native 4K Blu-ray speler dan ook en kan er ook nog mee gamen, not bad 
Weet iemand toevallig wanneer de 500GB leverbaar gaat zijn, de meerprijs van €100 voor een 2TB versie vind ik het niet waard (heb toch zat losse schijven liggen).
Weet iemand toevallig wanneer de 500GB leverbaar gaat zijn, de meerprijs van €100 voor een 2TB versie vind ik het niet waard (heb toch zat losse schijven liggen).
Inderdaad, als losse 4K BR player is het niet slecht, maar ik wacht dan nog tot er een zwarte uitvoering komt.t!n0 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:25:
Ik koop de One S voornamelijk voor de 4K Blu-ray speler. De One S is goedkoper dan welke losse native 4K Blu-ray speler dan ook en kan er ook nog mee gamen, not bad
In ieder geval nog dit jaar als ik het goed heb, volgens mij rond eind september/begin oktober.t!n0 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 11:25:
Verwijderd
PvZ: Garden Warfare 2 is nu voor gold leden 10 uur gratis te spelen. Komt binnenkort in de EA access vault en is nu met 50% korting te kopen. Volgens mij willen ze iets doen met dit spelletje.
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Torment XIII greater rift ?mfreriks schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 08:37:
Zijn er hier nog mensen die diablo 3 spelen? Binnenkort wel weer eens zin in wat chaos!
http://us.battle.net/d3/en/forum/topic/20747905286
Blizzard blijft de boel lekker up-to-date houden
Overwatch heeft ook weer een update gehad.
Nieuwe loot en een soort Rocket League met Lucio in de hoofdrol
[ Voor 27% gewijzigd door justifire op 03-08-2016 12:39 ]
Heeft iemand de Xbox One S Gears of War al gepre-ordered?
https://www.microsoftstor...ndel/productID.5058956200
Ik ben een groot fan van GOW en heb nog geen Xbox one.. Zit er aan te twijfelen om deze te pre-orderen
Ik ben een groot fan van GOW en heb nog geen Xbox one.. Zit er aan te twijfelen om deze te pre-orderen
Dat kleine beetje minder stroom gebruik rechtvaardigt inderdaad geen aanschaf van een complete nieuwe S console, dat haal je er nooit uit.Notna schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 16:16:
[...]
Jeetje, best een heel stuk zuiniger geworden! Nog steeds geen reden voor mij persoonlijk om een S aan te schaffen. Ik wacht wel op Scorpio
Zoals je weet had ik problemen met de nieuwe Philips TV met aan en uit schakelen via XBO. Gisteravond de Xbox One weer aangesloten zodat hij het middelpunt is, dus met 1 knop alles aan en uit en het lijkt dat Philips met hun firmware updates de aan en uit problemen heeft opgelost.Verwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 14:00:

Precies dat! voelt na een update toch altijd net weer f wat anders en nieuw aan!justifire schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:32:
[...]
Torment XIII greater rift ?![]()
Overwatch heeft ook weer een update gehad.
Nieuwe loot en een soort Rocket League met Lucio in de hoofdrol![]()
[video]
Verwijderd
Ik ben blij voor je.Winkiller schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:53:
[...]
[...]
Zoals je weet had ik problemen met de nieuwe Philips TV met aan en uit schakelen via XBO. Gisteravond de Xbox One weer aangesloten zodat hij het middelpunt is, dus met 1 knop alles aan en uit en het lijkt dat Philips met hun firmware updates de aan en uit problemen heeft opgelost.
Welke firmware? Heb een tijdje terug een FW update gedaan bij m'n Philips TV, maar m'n Xbox kan 'm nog steeds niet aan- of uit zetten. Dit in tegenstelling tot mijn Philips Soundbar, die wél reageert.Winkiller schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:53:
[...]
Dat kleine beetje minder stroom gebruik rechtvaardigt inderdaad geen aanschaf van een complete nieuwe S console, dat haal je er nooit uit.![]()
[...]
Zoals je weet had ik problemen met de nieuwe Philips TV met aan en uit schakelen via XBO. Gisteravond de Xbox One weer aangesloten zodat hij het middelpunt is, dus met 1 knop alles aan en uit en het lijkt dat Philips met hun firmware updates de aan en uit problemen heeft opgelost.

Het betreft overigens een Philips TV uit de 6000 serie Powered by Android.
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Zou het doen, zeker als je fan bent !ZroBioNe schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:47:
Heeft iemand de Xbox One S Gears of War al gepre-ordered?
GoW4:Ultimate kost in NL €100,- dus daar pak je alvast €50,- mee.
005.234.13 van 8 juni, maar ik zie zojuist dat er weer een nieuwe is, 005.234.014.halofreak1990 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:02:
[...]
Welke firmware? Heb een tijdje terug een FW update gedaan bij m'n Philips TV, maar m'n Xbox kan 'm nog steeds niet aan- of uit zetten. Dit in tegenstelling tot mijn Philips Soundbar, die wél reageert.
Ik zal gaan updaten, kijken wat dat gaat brengen...
Zie wel dat ze firebird genered hebbenjustifire schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 12:32:
[...]
Torment XIII greater rift ?![]()
Torment 13, dat is GR55 gok ik zo? 45 lukt me solo al aardig, challenge accepted
Met die Zunimassa set blaas je echt overal doorheen. Heb m'n paragonpoints gereset en int tot een respectabel level gezet (350), mocht het niet lukken, kan ik altijd de rest van 10.000 punten erin gooien
Mijn Xbox zegt fijn mijn TV te herkennen, maar snapt nog steeds de 1sec aan niet, aan signaal is te kort om TV aan te zetten
[ Voor 9% gewijzigd door SinergyX op 03-08-2016 13:11 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
T13 = GR65SinergyX schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:11:
[...]
Zie wel dat ze firebird genered hebben
Torment 13, dat is GR55 gok ik zo? 45 lukt me solo al aardig, challenge accepted
Met die Zunimassa set blaas je echt overal doorheen. Heb m'n paragonpoints gereset en int tot een respectabel level gezet (350), mocht het niet lukken, kan ik altijd de rest van 10.000 punten erin gooien
Mijn Xbox zegt fijn mijn TV te herkennen, maar snapt nog steeds de 1sec aan niet, aan signaal is te kort om TV aan te zetten
Hmm,, 3 man sterk zie ik zo!
wanneer? ^^ Ik geef het vanavond alvast een slinger!
EDIT: zie dat de S controller via bleutooth te verbinden is met pc/laptop/nvidia shield? toch wel een potentie om te streamen naar naar ipad/andere tablets?
EDIT2: Streamen van xbox kan nog steeds alleen naar W10 devices?
EDIT: zie dat de S controller via bleutooth te verbinden is met pc/laptop/nvidia shield? toch wel een potentie om te streamen naar naar ipad/andere tablets?
EDIT2: Streamen van xbox kan nog steeds alleen naar W10 devices?
[ Voor 60% gewijzigd door mfneed op 03-08-2016 13:59 ]
Speel ook regelmatig Siege, ook weleens met Martin. Gamertag: GainesisVerwijderd schreef op dinsdag 02 augustus 2016 @ 23:03:
[...]
Via de site kopen? En sowieso meedoen in het groepje met Kapstokman, Martinspire, Mrlee en bloodyspartaan. Veel tacktiek (schiet hem door zijn kop) en veel plezier (MLG callouts) gegarandeerd.
Heb de One S maar even overgeslagen, wacht wel op de Scorpio. Wel de elite controller en nieuwe headset gehaald
Klopt het dat Nederland 1 2 en 3 niet in oneguide zitten? Begint bij kanaal 9
Wat wel stom is aan die nieuwe xbox one update, is dat je geluiden niet meer kan uitzetten van de xbox als die aan of uit gaat.
Xbox maar is open maken en die speaker er is uit slopen.
https://xbox.uservoice.co...le-xbox-one-startup-sound
Haha, ja sorry gister zat ik al bij Exactor in de groep toen ik je berichtje las. Maar volgens mij was jouw party op den duur ook wel compleet.Bearclaw schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:42:
[...]
Speel ook regelmatig Siege, ook weleens met Martin. Gamertag: Gainesis
Heb de One S maar even overgeslagen, wacht wel op de Scorpio. Wel de elite controller en nieuwe headset gehaald
Misschien nog een keer Tweakers 5vs5 doen? Overigens kun je gewoon wisselen van partychat naar gamechat als je wat meer wilt wisselen tussen teams (om de strijd een beetje gelijk te houden is dat wel handig, en toch gelijk allemaal in dezelfde party)
[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 03-08-2016 14:27 ]
Geen probleemMartinspire schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:25:
[...]
Haha, ja sorry gister zat ik al bij Exactor in de groep toen ik je berichtje las. Maar volgens mij was jouw party op den duur ook wel compleet.
Misschien nog een keer Tweakers 5vs5 doen? Overigens kun je gewoon wisselen van partychat naar gamechat als je wat meer wilt wisselen tussen teams (om de strijd een beetje gelijk te houden is dat wel handig, en toch gelijk allemaal in dezelfde party)
Heb nu een half groepje Nederlanders waar ik mee speel en een ander groepje Britten.
5v5 lijkt me een goed idee. Kunnen we meteen die nieuwe game mode uitproberen
Nee, ik heb gewoon alle 3 de NPO zenders, waarschijnlijk heb je iets verkeerd gedaan met instellen.nowherebound123 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:49:
Klopt het dat Nederland 1 2 en 3 niet in oneguide zitten? Begint bij kanaal 9
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Happy Dungeons is beschikbaar als (gratis) gamepreview.
Aanradertje, erg vermakelijk !
En 4 player co-op (local en/of online)
Aanradertje, erg vermakelijk !
En 4 player co-op (local en/of online)
[ Voor 35% gewijzigd door justifire op 03-08-2016 17:06 ]
De prijs is inderdaad zo gek nog niet!justifire schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:06:
[...]
Zou het doen, zeker als je fan bent !
GoW4:Ultimate kost in NL €100,- dus daar pak je alvast €50,- mee.
Ik pre-order hem wel, als ik niet meer wil, kan je hem altijd nog terug sturen of annuleren...
Het viel mij idd ook al op, als ik met de controller de console aanzette hoorde ik niets ( wel als ik m handmatig aanzette) . Ik heb nog geen tijd gehad om de settings in te duiken, maar dat heeft dus geen nut lees ik.nFo schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:13:
Wat wel stom is aan die nieuwe xbox one update, is dat je geluiden niet meer kan uitzetten van de xbox als die aan of uit gaat.
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Heeft iemand hier een ubiquiti edgerouter samen met een XBOX One?
Ik wil namelijk weten of NAT netjes open staan voor de xbox.
Ik wil namelijk weten of NAT netjes open staan voor de xbox.
Ik kon het niet meer vinden in de settings, inmiddels de speaker er uit gehaald.skreppiedoe schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 17:55:
[...]
Het viel mij idd ook al op, als ik met de controller de console aanzette hoorde ik niets ( wel als ik m handmatig aanzette) . Ik heb nog geen tijd gehad om de settings in te duiken, maar dat heeft dus geen nut lees ik.
Ik wil ook gewoon midden in nacht niemand wakker maken met mijn xbox.
Weet iemand of je die interne schijf ook kan upgraden ?
1TB zit vol, morgen is even proberen of een 4TB schijf werkt.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.