Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:29

Winkiller

De Mopperpot

nFo schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 18:13:
[...]

Ik kon het niet meer vinden in de settings, inmiddels de speaker er uit gehaald.
Ik wil ook gewoon midden in nacht niemand wakker maken met mijn xbox. :P

Weet iemand of je die interne schijf ook kan upgraden ?
1TB zit vol, morgen is even proberen of een 4TB schijf werkt.
Beetje raar dat speakertje verwijderen, waar je je al niet druk over kan maken. :+
Maar goed, wat betreft de HD, ik zou voor een externe gaan, ook i.v.m. de garantie.

https://tweakers.net/nieuws/92761/harde-schijf-xbox-one-te-vervangen-ten-koste-van-garantie.html

[ Voor 7% gewijzigd door Winkiller op 03-08-2016 18:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 00:17

nFo

Winkiller schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 18:43:
[...]

Beetje raar dat speakertje verwijderen, waar je je al niet druk over kan maken. :+
Maar goed, wat betreft de HD, ik zou voor een externe gaan, ook i.v.m. de garantie.

https://tweakers.net/nieuws/92761/harde-schijf-xbox-one-te-vervangen-ten-koste-van-garantie.html
Ik heb liever een interne schijf dan extern, ik heb nu toch de xbox open liggen.
Kloon de schijf wel en dan de partitie User Content uitbreiden.
Ja die speaker is kut. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:24
nFo schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 18:58:
[...]

Ik heb liever een interne schijf dan extern, ik heb nu toch de xbox open liggen.
Let wel er moet wel een 2,5" in he die zijn er nog niet of erg schaars met 4 TB

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nFo

nFo

SpoekGTi schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 19:10:
[...]

Let wel er moet wel een 2,5" in he die zijn er nog niet of erg schaars met 4 TB
Ja klopt, extern zijn die er wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bearclaw schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 13:42:
[...]

Speel ook regelmatig Siege, ook weleens met Martin. Gamertag: Gainesis
Heb de One S maar even overgeslagen, wacht wel op de Scorpio. Wel de elite controller en nieuwe headset gehaald :9
Cool! Voeg je straks toe goed?

5v5 lijkt me uitstekend. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toets23
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 18-09 13:19
Zonet bericht gekregen van Xbox Live met codes van mijn Preorder Final Fantasy XV. Maar krijg ze niet geredeemd? Iemand anders dit probleem ook?

Zero to hero, just like that!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caayn
  • Registratie: Oktober 2011
  • Niet online
SpoekGTi schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 09:18:
[...]
Bij jou opgevallen dat na de laatste update het boot geluid en afsluit geluid van die halo5 console ook afspeelt als je hem via de controller of cortana aanzet? Bij mij deed hij het alleen als ik hem fysiek zelf aan of uit zette.
Doet de mijne inderdaad ook sinds de summer update. Blijkbaar een nieuwe feature |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 17:57
Kort gesprek met een ontwikkelaar over Sea of Thieves en wat hele korte nieuwe gameplay beelden.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
[...]

Cool hou ons op de hoogte.
Was al geruime tijd benieuwd wat er zou gebeuren als ik de HDD naar een 1TB SSD zou clonen met bv HDClone of Acronis.
nFo schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 14:13:
Wat wel stom is aan die nieuwe xbox one update, is dat je geluiden niet meer kan uitzetten van de xbox als die aan of uit gaat.
Xbox maar is open maken en die speaker er is uit slopen.
https://xbox.uservoice.co...le-xbox-one-startup-sound
Kan dat niet uit?
Stoorde me al aan het geluid maar eigenlijk nog niet gekeken of het uit kon.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 18-09 14:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Isane schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 18:10:
Heeft iemand hier een ubiquiti edgerouter samen met een XBOX One?

Ik wil namelijk weten of NAT netjes open staan voor de xbox.
Ik heb een ERL 3 en de poorten geforward zover dat kon. Op de X1 staat netjes NAT: Open. Dus dat gaat prima. Remote game streaming werkt ook prima evenals het aanzetten vanaf mijn telefoon via 4g.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 21:10
MRE-Inc schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 00:04:
[...]

Ik heb een ERL 3 en de poorten geforward zover dat kon. Op de X1 staat netjes NAT: Open. Dus dat gaat prima. Remote game streaming werkt ook prima evenals het aanzetten vanaf mijn telefoon via 4g.
Bedankt voor je bericht. Deze router had ik ook op het oog.
Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Lekker Ventje schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 23:01:
Kort gesprek met een ontwikkelaar over Sea of Thieves en wat hele korte nieuwe gameplay beelden.

[video]
Ondanks de cartoonie stijl (wat velen niets vinden maar ik persoonlijk altijd wel gaaf vindt) ziet het er echt prachtig uit!stukje met zonsondergang :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 07:47:
[...]

Ondanks de cartoonie stijl (wat velen niets vinden maar ik persoonlijk altijd wel gaaf vindt) ziet het er echt prachtig uit!stukje met zonsondergang :O
Maar nog steeds zie je ze maar wat aankloten...
Ik wil wel onderhand wat meer zien dan de pvp gevechten op zee. Ze zeggen dat er allemaal andere dingen in zitten, maar daar laten ze niks van zien

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 04-08-2016 08:14 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dennism
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 16:54
Eerste (kleine) nadeeltje gespot op de One S op Audio gebied (waarschijnlijk vooral media speler / Blu Ray gerelateerd), nog steeds geen goede Bitstream support lijkt het en dus ook geen support voor formaten als Dolby Atmos en DTS:X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Martinspire schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 08:14:
[...]

Maar nog steeds zie je ze maar wat aankloten...
Ik wil wel onderhand wat meer zien dan de pvp gevechten op zee. Ze zeggen dat er allemaal andere dingen in zitten, maar daar laten ze niks van zien
Verder wordt ik er inderdaad ook nog niet echt warm of koud van...moet nog wel wat gebeuren voordat ik dit tot aankoop omzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 13:41
Isane schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 18:10:
Heeft iemand hier een ubiquiti edgerouter samen met een XBOX One?

Ik wil namelijk weten of NAT netjes open staan voor de xbox.
Check! Ik heb daarvoor upnp2 geactiveerd op eth1 en eth2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• t!n0
  • Laatst online: 17-07 17:44
Vernomen dat de One S 500GB vanaf 23 augustus beschikbaar komt, daar wacht ik mooi op om 100euro in m'n zak te houden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 09:02:
[...]

Verder wordt ik er inderdaad ook nog niet echt warm of koud van...moet nog wel wat gebeuren voordat ik dit tot aankoop omzet.
Mja ik krijg er hetzelfde gevoel bij als bij No Mans Sky. Veel potentie, ziet er op het oog prima uit, maar als je verder graaft dan kom je tot de conclusie dat het eigenlijk een vrij saai geheel is met weinig uitdaging en content welke vooral leunt op 1 ding.

Ook heb ik nog niks vernomen van local multiplayer. Mij lijkt dat zo'n game dat ook wel moet hebben, wil het een beetje verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Dennism schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 08:48:
Eerste (kleine) nadeeltje gespot op de One S op Audio gebied (waarschijnlijk vooral media speler / Blu Ray gerelateerd), nog steeds geen goede Bitstream support lijkt het en dus ook geen support voor formaten als Dolby Atmos en DTS:X
Het is al bevestigd dat ze bezig zijn bitstream-support toe te voegen. Wanneer durven ze nog niet te zeggen, maar ze zijn ermee bezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Zeer benieuwd of het blijft werken, zat vorige maand nog wat te lezen, veel mensen kregen problemen met de laatste updates waardoor de xbo bleef vastlopen, moesten terug naar de 500gb stock schijf om te kunnen updaten.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de meest complete media oplossing ooit (zoals MS de One lanceerde) blijft het 3 jaar later erg stil over dit gebrek.

Is er eigenlijk ooit nog nieuws geweest over de Xbox streaming stick? Leek me toen een gerucht maar zou er wel oren naar hebben.

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 04-08-2016 11:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Laatst online: 21:10
Rickth64 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 09:44:
[...]

Werkt dus allemaal zonder pr oblemen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 11:15:
[...]

Voor de meest complete media oplossing ooit (zoals MS de One lanceerde) blijft het 3 jaar later erg stil over dit gebrek.

Is er eigenlijk ooit nog nieuws geweest over de Xbox streaming stick? Leek me toen een gerucht maar zou er wel oren naar hebben.
Gerucht was rond aanloop naar de E3, maar daar is dat ding nooit langsgekomen, iedereen kopieerde masaal elkaars nieuws, terwijl er nooit iets concreet is geweest (dat het logisch zou zijn geweest, ze hebben al zo'n miracast dongle). Grappig was dat precies het jaar ervoor, diverse mensen op bv reddit en ook uservoice juist de wens hadden uitgesproken voor zo'n ding.

Zelfde trouwens voor die TV tuner, vorig jaar gaven ze al aan met nog een te komen voor smartcard, maar die is er ook nog steeds niet. Hauppauge zou er toen met eentje komen.. ook nog niets.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Deze vraag kwam een paar dagen geleden ook voorbij op Reddit. Major Nelson heeft daar op gereageerd (antwoord heb je concreet gezien niks aan maar het is dus bekend).

https://www.reddit.com/r/..._lacking_in_a_key/d5pxhqd

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-09 08:26
kon het niet laten toch maar gekocht
Afbeeldingslocatie: https://i931.photobucket.com/albums/ad155/beau555/IMG_0620_zps7lii6ths.jpg

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

Wie koopt er nou een zebra meubel, of heb je het over die xbox s? :+

[ Voor 5% gewijzigd door Convoy op 04-08-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
hahaa ja precies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 16:50
Ik heb een probleem...... Ik ben mijn Xbox one (1st gen) 3 weken kwijt voor reparatie, zal ik nu de one s kopen en de gerepareerde doorverkopen of gewoon wachten?

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zoepersooi schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:45:
Ik heb een probleem...... Ik ben mijn Xbox one (1st gen) 3 weken kwijt voor reparatie, zal ik nu de one s kopen en de gerepareerde doorverkopen of gewoon wachten?
Hoe is dat een probleem? :P Puur je eigen keuze, als je het geld heb (je zal minder krijgen voor de oude xbox nu) om de S te kopen.. zal alsnog je eigen keuze moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beaudog
ik heb ook nog de eerste x1 en de s erbij gekocht als je het kan doen waarom niet .

Acties:
  • 0 Henk 'm!
zoepersooi schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 13:45:
Zo deed ik dat vroeger altijd met te ver overclockte / afgefikte videokaarten en andere hardware O-)
Kaart onder garantie terug naar fabrikant, in de winkel meteen een nieuw exemplaar aanschaffen, lekker verder klooien en de nieuwe kaart die terug kwam van de garantie voor 5 tientjes minder op vraag en aanbod zetten.
Met de (overigens zeer nette maar langdurige) garantieafhandeling van ASUS destijds hoefde ik voor die 5 tientjes dan niet 6-8 weken zonder te zitten.
Even bij jezelf te rade gaan wat die 3 weken je waard zijn (en de upgrade naar S uiteraard)

+

Lees dat er een app komt om achtergrondmuziek vanaf usb/hdd af te spelen.
https://twitter.com/XboxQwik/status/760857238839754752

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 04-08-2016 15:31 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo

nFo

SinergyX schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 10:42:
[...]

Zeer benieuwd of het blijft werken, zat vorige maand nog wat te lezen, veel mensen kregen problemen met de laatste updates waardoor de xbo bleef vastlopen, moesten terug naar de 500gb stock schijf om te kunnen updaten.
Ah oke, dat is inderdaad wel een risico dat het met updates niet meer werkt.
Donstil schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 23:40:
[...]

Cool hou ons op de hoogte.
Was al geruime tijd benieuwd wat er zou gebeuren als ik de HDD naar een 1TB SSD zou clonen met bv HDClone of Acronis.

[...]

Kan dat niet uit?
Stoorde me al aan het geluid maar eigenlijk nog niet gekeken of het uit kon.
Nee kan niet uit, vorige update nog wel.

Hdd clone nog niet gelukt, al zou het wel moeten werken tot 2tb.
http://www.ludvikjerabek....ox-one-fun-with-gpt-disk/

Speaker er nu wel uit, xbox werkt nog prima.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/KUdkSRtKrqRd2vMrQhDXp2FA/full.jpg

[ Voor 29% gewijzigd door nFo op 04-08-2016 15:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 22 juli 2016 @ 01:12:
Die Overcooked ziet er hilarisch uit in 4 player local coop _O-

[video]

Helaas GEEN online coop :(
Gister is deze game uitgekomen en heb ik er het eerste uurtje in doorgebracht.
Het is idd dikke pret :)

Je kunt met maximaal 8 man spelen als ik het goed begrijp, je kunt namelijk 4 controler aansturen welke je elk met twee man kunt bedienen.

Gister de game even met mijn vriendin gespeelt (welke echt nooit gamed) en na een paar minuten zaten we er midden in en was het een grote chaos, toen we later besloten samen te werken scheelde dat al een hele hoop.

Vanavond snel verder, dit gaat nog leuk worden voor de zaterdag avonden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Begrijp ik dit :http://support.xbox.com/en-US/games/game-setup/how-to-use-game-streaming nou goed. Kan je alleen van Xbox One naar Windows 10 streamen en niet anders om?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02 19:01
Donstil schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:30:
Begrijp ik dit :http://support.xbox.com/en-US/games/game-setup/how-to-use-game-streaming nou goed. Kan je alleen van Xbox One naar Windows 10 streamen en niet anders om?
Op dit moment kun je inderdaad alleen van de X1 naar je Win 10 pc streamen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Bearclaw schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:53:
[...]

Op dit moment kun je inderdaad alleen van de X1 naar je Win 10 pc streamen
Mm dat is wel dood zonde zeg.
Microsoft had met de Xbox daarmee juist PC gaming naar de huiskamer kunnen halen.

Gemiste kans als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

Fijn dat er nu background music optie is maar er is amper support...
Heb nu de app cast gedownload en daarmee wat podcast met muziek aangezet, maar ik wil spotify zoals op mn ps4...
Nu moet je iets van groove gebruiken(wat ik begreep alleen werkt voor preview members).
Is het nou echt zo moeilijk om na bijna 3 jaar goede background muziek opties te regelen...
En dat voor een software bedrijf.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
v8power67 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 18:59:
Fijn dat er nu background music optie is maar er is amper support...
Heb nu de app cast gedownload en daarmee wat podcast met muziek aangezet, maar ik wil spotify zoals op mn ps4...
Nu moet je iets van groove gebruiken(wat ik begreep alleen werkt voor preview members).
Is het nou echt zo moeilijk om na bijna 3 jaar goede background muziek opties te regelen...
En dat voor een software bedrijf.
Het is inderdaad laat maar ze zijn druk bezig om meer apps te krijgen .

Spotify zal niet op Xbox One verschijnen vanwege de deal met Sony om het exclusief op de PS4 te hebben

Ik vermoed binnenkort dat Deezer/Tunein radio binnenkort ook wel naar Xbox One komen met background support

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Rockvee2 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:09:
[...]
Spotify zal niet op Xbox One verschijnen vanwege de deal met Sony om het exclusief op de PS4 te hebben
Juist, dat kan je MS niet kwalijk nemen. Zal wel nooit gebeuren aangezien Sony aandelen in Spotify bezit.
Waarschijnlijk dezelfde reden dat Sony niks ziet in crossplay tussen de verschillende netwerken. Wat dat betreft een gemiste kans...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 16:08:
[...]

Gister is deze game uitgekomen en heb ik er het eerste uurtje in doorgebracht.
Het is idd dikke pret :)

Je kunt met maximaal 8 man spelen als ik het goed begrijp, je kunt namelijk 4 controler aansturen welke je elk met twee man kunt bedienen.

Gister de game even met mijn vriendin gespeelt (welke echt nooit gamed) en na een paar minuten zaten we er midden in en was het een grote chaos, toen we later besloten samen te werken scheelde dat al een hele hoop.

Vanavond snel verder, dit gaat nog leuk worden voor de zaterdag avonden :)
Volgens mij heb je alleen met 1 of 2 spelers nog een extra poppetje erbij. Zoals ik ook al laatst liet zien in die coop video heb je met 4 man gewoon 4 poppetjes lopen. Of zit er in het menu echt een optie voor 8 spelers?

Anyways, lijkt me ook wel leuk. Nu nog vrienden :')
Rockvee2 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:09:
[...]

Het is inderdaad laat maar ze zijn druk bezig om meer apps te krijgen .

Ik vermoed binnenkort dat Deezer/Tunein radio binnenkort ook wel naar Xbox One komen met background support
Volgens mij is die deal met Spotify helemaal niet exclusief dat er geen app meer komt. Vergeet niet, die app is al vorig jaar Maart op PS4 beschikbaar, dus exclusive hoeft helemaal niet "exclusief voor altijd tot in sint juttemis" te betekenen. Het is leuk dat PS4-eigenaren je dat wil doen geloven maar volgens mij is het gewoon bullshit. Reken maar dat die gewoon met een app bezig zijn die straks UWP is op PC, Mobile en Xbox. Dat maakt hun eigen development ook veel simpeler namelijk.

De API is er nu, nu de apps nog en ik denk dat Pandora 1 van de partners is geweest om het mee te ontwikkelen en dat die daarom al een app hebben. Niet in de laatste plaats omdat hun UWP-app er ook al gewoon is.

Wat ik me eerder afvraag: gaat Google Play Music en Apple Music nog naar het platform komen? Ik geef het een kleine kans natuurlijk, maar zou het onmogelijk zijn?

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 04-08-2016 19:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 19:41:
Volgens mij heb je alleen met 1 of 2 spelers nog een extra poppetje erbij. Zoals ik ook al laatst liet zien in die coop video heb je met 4 man gewoon 4 poppetjes lopen. Of zit er in het menu echt een optie voor 8 spelers?
Nou ik weet het ook niet zeker hoor maar als je in het hoofdmenu zit zie je 4 controllers staan welke zich kunnen aanmelden.

Als je dan vervolgens een game start zie je een laadscherm met uitleg over 1 controller met 2 man te gebruiken is.

Misschien is het limiet alsnog 4x1 of 2x2 hoor maar het doet vermoeden dat het 4x2 is. Ik kan dat alleen nergens vinden in game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

Hoe speel ik nu achtergrond muziek af vanaf een externe HDD tijdens bijv Forza?

Welke app?

Of wil dit nog niet. ?

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Hoe vind je die app op een Xbox ?
Heb lopen zoeken in de Store maar niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Format-C
  • Laatst online: 05-09 11:40

Format-C

Tracing Rays

v8power67 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 20:55:
[...]

Idd

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Rickth64 schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 09:44:
[...]

Kun je een screenshot maken van je UPNP2 instellingen op de ERL ? Ik heb net vanaf een remote lokatie proberen te streamen, maar met alleen portforwarding van 5050 en 4838 en 49000-65000 werkt het niet bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRMBelgium
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 09:03
[...]

Je moet uw land instellen als "Verenigde staten" om altijd de laatste nieuwe features of apps te kunnen gebruiken. Dat is spijtig genoeg ook al jaren het geval op Windows Phone.

Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Hebben jullie ook dat met de laatste preview update het opstart geluid niet meer werkt? Blijkbaar was @nFo een beetje voorbarig met zijn mod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toets23
toets23 schreef op woensdag 03 augustus 2016 @ 22:10:
Zonet bericht gekregen van Xbox Live met codes van mijn Preorder Final Fantasy XV. Maar krijg ze niet geredeemd? Iemand anders dit probleem ook?
Een kleine push of iemand anders hier ook problemen mee heeft? :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toets23 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 07:30:
[...]

Een kleine push of iemand anders hier ook problemen mee heeft? :'(
Omdat niemand reageert een reactie van iemand die er niks van weet. :)

Probeer je de codes via site of app te gebruiken? Vaak werken codes alleen op de console zelf. Dat was tenminste zo bij Quantum break preorder spul.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 23:01
Zo, ik ben ook eindelijk over. Morgen komt de XBO binnen, uiteindelijk niet voor de S gegaan omdat de meerprijs voor mij weinig extra's oplevert en ik nu dus voor de prijs van een One S 500GB een One 1TB met extra controller en Tomb Raider op de kop kon tikken!

Ik heb al een X360 die er straks uitgaat, eerst even uitzoeken welke games backwards compatible zijn en welke ik daadwerkelijk wil bewaren.

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Arjan90 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 08:05:
Zo, ik ben ook eindelijk over. Morgen komt de XBO binnen, uiteindelijk niet voor de Samsung gegaan omdat de meerprijs voor mij weinig extra's oplevert en ik nu dus voor de prijs van een One S 500GB een One 1TB met extra controller en Tomb Raider op de kop kon tikken!

Ik heb al een X360 die er straks uitgaat, eerst even uitzoeken welke games backwards compatible zijn en welke ik daadwerkelijk wil bewaren.
Gouden tip: Zet al je 360 saves om naar cloud saves. Als er dan iets BC wordt dat je wil spelen heb je je vooruitgang tenminste nog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
[...]

Om de UWP apps te krijgen moet je sowieso in de preview program zitten. Er zijn nog maar een of twee apps beschikbaar in de normale ring (Groove en nog een, naam even kwijt) voor zover ik weet.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:23
HOPPA!!! WELKOM IN 1996 !!

:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toets23
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 07:47:
[...]

Omdat niemand reageert een reactie van iemand die er niks van weet. :)

Probeer je de codes via site of app te gebruiken? Vaak werken codes alleen op de console zelf. Dat was tenminste zo bij Quantum break preorder spul.
Hahaha thanks! ;) Alles geprobeerd, code via site, via xbox, via windows 10 xbox app, windows 10 smartglass. Steeds een error. Was benieuwd of bij andere dit wel werkte? Het gaat om de volgende items:
Final Fantasy XV Noctis & Carbuncle Avatar items

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-09 14:42
Arjan90 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 08:05:
en ik nu dus voor de prijs van een One S 500GB een One 1TB met extra controller en Tomb Raider op de kop kon tikken!
Hoe kom je aan die deal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arjan90
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 17-09 23:01
Hier, er zitten trouwens twee Tomb Raider games bij.
https://www.nedgame.nl/xb...ss-controller/2677687552/

Hij is er ook met "The Division" voor dezelfde prijs:
https://www.nedgame.nl/xb...ss-controller/5464531700/

"Everybody is a genius. But if you judge a fish by its ability to climb a tree, it will live its whole life believing that it is stupid."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toets23 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 11:15:
[...]

Hahaha thanks! ;) Alles geprobeerd, code via site, via xbox, via windows 10 xbox app, windows 10 smartglass. Steeds een error. Was benieuwd of bij andere dit wel werkte? Het gaat om de volgende items:
Final Fantasy XV Noctis & Carbuncle Avatar items
Kan het een regio ding zijn? In welke regio heb je het gekocht? Misschien moet je je One op die regio zetten voor verzilvering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
https://www.gottabemobile...e-background-on-xbox-one/
Groove ondersteund het nu dus ook, probleem opgelost voor mij :)

En daarbij
You don’t need a Groove Music Pass to play music in the background on Xbox One. Microsoft allows everyone to store music in their OneDrive Music folder for playback with any Groove Music client, be it on phone, tablet, notebook PC or Xbox One.

[ Voor 47% gewijzigd door SinergyX op 05-08-2016 12:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Nou leuk die nieuwe update... M'n Xbox doet echt heel raar sinds dien. Net wou ik even de Store in maar als ik ergens klikte deed hij niks. Daarna wou ik naar settings en settings menu laad niet. Wou ik de console restarten en deed hij ook niet. Moest hem handmatig uitzetten..
Ook werkt background music met de cast app heel Bagger. Na 10min crasht de app. Elke keer opnieuw op zelfde punt. Heb al een volledige shutdown gedaan niks helpt. Wordt hier niet blij van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 12:53:
Nou leuk die nieuwe update... M'n Xbox doet echt heel raar sinds dien. Net wou ik even de Store in maar als ik ergens klikte deed hij niks. Daarna wou ik naar settings en settings menu laad niet. Wou ik de console restarten en deed hij ook niet. Moest hem handmatig uitzetten..
Ook werkt background music met de cast app heel Bagger. Na 10min crasht de app. Elke keer opnieuw op zelfde punt. Heb al een volledige shutdown gedaan niks helpt. Wordt hier niet blij van.
Even contact op nemen met support en je Xbox omruilen.
Hier nergens last van.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Sinds de nieuwe update kraakt het geluid een beetje als je van een app terug komt in het home scherm terwijl je oordopjes in hebt? Is dit een bekend probleem. Ook vroeg ik mij af hoe je Cortana kunt starten zonder telkens de app te hoeven openen.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 13:41
MRE-Inc schreef op donderdag 04 augustus 2016 @ 21:00:
[...]

Kun je een screenshot maken van je UPNP2 instellingen op de ERL ? Ik heb net vanaf een remote lokatie proberen te streamen, maar met alleen portforwarding van 5050 en 4838 en 49000-65000 werkt het niet bij mij.
Nou zo spannend was dat niet. Ik heb het volgens mij enkel geactiveerd met "set service upnp2 listen-on ethX".

upnp2 {
listen-on eth2
listen-on eth1
nat-pmp disable
secure-mode disable
wan pppoe0
}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 20:42
In de store staat 50% korting op Rainbow Six Siege.Als ik erop klik staat er dat ik het spel al in bezit heb,terwijl ik dit spel nooit gekocht heb.Ik kan de game ook installeren maar als ik het wil spelen vraagt die om een disc.Zijn er meerdere hier dit dit ook hebben als ze op Rainbow Six Siege klikken en dan krijgen te zien dat ze de game al hebben maar nooit hebben gekocht.

[ Voor 3% gewijzigd door maurieske72 op 05-08-2016 16:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Rickth64 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:39:
[...]

Nou zo spannend was dat niet. Ik heb het volgens mij enkel geactiveerd met "set service upnp2 listen-on ethX".

upnp2 {
listen-on eth2
listen-on eth1
nat-pmp disable
secure-mode disable
wan pppoe0
}
Ah dank. Ik kon geen verbinding krijgen met de x1 via de xbox app op windows 10. Blijkt die app dus gewoon bagger te zijn, want zodra je op verbinden drukt en er kan geen verbinding gemaakt worden, dan lijkt het wel of het hele netwerkgedeelte van de x1 over de zeik gaat. Ja, online gamen gaat nog prima, maar aanzetten via de xbox app niet meer. Dan moet je echt 10s power off doen alvorens de x1 weer reageert op verzoeken van bv de xbox app.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• m00n
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 06-08 11:01
maurieske72 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 16:15:
In de store staat 50% korting op Rainbow Six Siege.Als ik erop klik staat er dat ik het spel al in bezit heb,terwijl ik dit spel nooit gekocht heb.Ik kan de game ook installeren maar als ik het wil spelen vraagt die om een disc.Zijn er meerdere hier dit dit ook hebben als ze op Rainbow Six Siege klikken en dan krijgen te zien dat ze de game al hebben maar nooit hebben gekocht.
Komt dit niet doordat deze gratis te spelen was afgelopen tijd? Ik had hem ook eens eerder volledig kunnen installeren met DLC en al, ondanks ik hem nooit gekocht had. Maar wilde ik hem spelen buiten het weekend dat deze vrij was, kreeg ik "need disc"-melding.

SteamID: m00n22NL | GT: m00n22 | My Game PC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
m00n schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 17:15:
[...]

Komt dit niet doordat deze gratis te spelen was afgelopen tijd? Ik had hem ook eens eerder volledig kunnen installeren met DLC en al, ondanks ik hem nooit gekocht had. Maar wilde ik hem spelen buiten het weekend dat deze vrij was, kreeg ik "need disc"-melding.
Och ja dat kan ook ja.
Ik vond het al vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
Hebben meer mensen problemen met het redeemen van giftcards in buitenlandse valuta? Heb een braziliaanse card gekocht, maar als ik die probeer te redeemen krijg ik "Você não fez logon. Faça logon antes de resgatar um token.", iets met dat je moet inloggen voordat ik kan redeemen. Ik ben natuurlijk wel ingelogd, heb een mooi adres in m'n profiel staan.

Werkt deze methode niet meer? Zou het via een VPN wel werken? Voorheen werkte het zonder problemen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maurieske72
SpankmasterC schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 19:10:
Hebben meer mensen problemen met het redeemen van giftcards in buitenlandse valuta? Heb een braziliaanse card gekocht, maar als ik die probeer te redeemen krijg ik "Você não fez logon. Faça logon antes de resgatar um token.", iets met dat je moet inloggen voordat ik kan redeemen. Ik ben natuurlijk wel ingelogd, heb een mooi adres in m'n profiel staan.

Werkt deze methode niet meer? Zou het via een VPN wel werken? Voorheen werkte het zonder problemen.
Volgens mij moet dat gewoon nog werken.Ik heb zelf giftcards van de Singapore store en dat werkt nog prima ook zonder VPN.
Direct met CC betalen dat werkt niet meer in die stores, behalve in de US begreep ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Darky03
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 23-05 13:50
Diederik-Jan schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 15:28:
Sinds de nieuwe update kraakt het geluid een beetje als je van een app terug komt in het home scherm terwijl je oordopjes in hebt? Is dit een bekend probleem. Ook vroeg ik mij af hoe je Cortana kunt starten zonder telkens de app te hoeven openen.
Door "Hey Cortana" te roepen, dan komt rechts in beeld cortana te voor schijn en kan je praten. Als je xbox uit staat roep je bijv: Hey Cortana, Xbox on. Daarna start je xbox.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SpankmasterC schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 19:10:

vpn manier werkt al maanden niet meer. je gamerstag moet nl nu ook in dat land geregistreerd zijn.
giftcards werken prima hier

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• toets23
Verwijderd schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 12:19:
[...]

Kan het een regio ding zijn? In welke regio heb je het gekocht? Misschien moet je je One op die regio zetten voor verzilvering.
Via de xbox website de taal aangepast naar en-us daarna redeemen via de website geen probleem meer! Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

toets23 schreef op vrijdag 05 augustus 2016 @ 23:52:
[...]

Via de xbox website de taal aangepast naar en-us daarna redeemen via de website geen probleem meer! Thanks!
Fijn zo! Handig ook voor mij om te weten. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbopinda
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-12-2024
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 19:27:
[...]

Als die zo raar doet zou ik fabrieksinstellingen terugzetten. Als daarna updaten niet werkt, contacten met MS support voor garantie.
Hmmm zelfde probleem is weer terug. Weer bij de update

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
De zomer update is echt wel een verbetering. Ik heb nu de xbox op nederland met engelse taal.
Maar die Cortana daar heb ik wel een probleem mee, die trut is echt heel langzaam.
Als ik voorheen riep "Xbox record that!" dan werd dat ook direct gedaan.

Is het nu zo dat de roep xbox functie weg is en compleet vervangen door cortana of moet ik iets anders doen om mijn geliefde xbox roepen weer terug te krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Schimanski schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 11:51:
De zomer update is echt wel een verbetering. Ik heb nu de xbox op nederland met engelse taal.
Maar die Cortana daar heb ik wel een probleem mee, die trut is echt heel langzaam.

Is het nu zo dat de roep xbox functie weg is en compleet vervangen door cortana of moet ik iets anders doen om mijn geliefde xbox roepen weer terug te krijgen.
Vind het ook zwaar irritant... dit gebeurt me wel tig keer:

"Hey cortana"
... wachten ... oh er gebeurt niks
"Hey cortana"
...

*plop* search results for 'hey cortana'

Grrmble

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Schimanski schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 11:51:

Je kunt Cortana uitzetten in het menu. Zit onder system. Dan heb je de normale Xbox commands weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 12:06:
[...]

Vind het ook zwaar irritant... dit gebeurt me wel tig keer:

"Hey cortana"
... wachten ... oh er gebeurt niks
"Hey cortana"
...

*plop* search results for 'hey cortana'

Grrmble
Ik lul nu gewoon door, ze lijkt het wel gewoon direct op te pakken, maar het is alsof ze eerst verbinding moet maken ofzo, je ziet aan je Kinect ook dat Cortana actief wordt, xbox logo licht op.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
Thnx, meteen terug gezet naar xbox voice controls. Wat een verademing :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Vandaag de One S op de plek van de oude X11 gezet en alles weer geïnstalleerd. Ben ik gewoon al mijn punten in de preview kwijt :(
Weg 250ste plek :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bonzz.netninja
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:37

bonzz.netninja

Niente baffi

Net de update gedaan. tjah...het is een fractie beter maar het is alsnog de UX from hell. Ik weet niet welke drugs ze daar slikken in Seatle maar het helpt iig niet :(

Waar ik ook last van hem is dat hij na de update weer een stuk trager is geworden. Trage responses op met name de terug knop, zodat ik elke keer weer veel te ver terug ga in het menu ipv 1 stap. Alles duurt gewoon net iets te lang. Inmiddels ook een harde reset en iets met een MAC adres gecleart (dat zou een oplossing zijn volgens het internet) maar dan is ook niet de oplossing :(

Iemand anders hier ook last van?

vuistdiep in het post-pc tijdperk van Steve  | Joepie joepie. Dat ging echt toppie! | https://www.dedigitaletuin.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
bonzz.netninja schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 09:14:
Net de update gedaan. tjah...het is een fractie beter maar het is alsnog de UX from hell. Ik weet niet welke drugs ze daar slikken in Seatle maar het helpt iig niet :(

Waar ik ook last van hem is dat hij na de update weer een stuk trager is geworden. Trage responses op met name de terug knop, zodat ik elke keer weer veel te ver terug ga in het menu ipv 1 stap. Alles duurt gewoon net iets te lang. Inmiddels ook een harde reset en iets met een MAC adres gecleart (dat zou een oplossing zijn volgens het internet) maar dan is ook niet de oplossing :(

Iemand anders hier ook last van?
Ik ben ook niet volledig enthousiast voor deze update. de interface is idd voor de zoveelste keer op de schop en bepaalde mogelijkheden (Zoals bv games en apps) zijn wederom verplaatst.

Ook hier is de One langzaam geworden. Bv als je op heg eerste scherm zit en je drukt naar links (dan komen je "vrienden" enz) is een groot lag feest.

Ook dubbel op de home knop drukken tijdens een game vergt seconden.

Erg jammer want ik hoef die zogenaamde Windows tien "ervaring" helemaal niet. Ik wil gewoon een console welke games afspeelt.

[ Voor 4% gewijzigd door Donstil op 07-08-2016 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 20:29

Winkiller

De Mopperpot

Donstil schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 10:44:
[...]

Ik ben ook niet volledig enthousiast voor deze update. de interface is idd voor de zoveelste keer op de schop en bepaalde mogelijkheden (Zoals bv games en apps) zijn wederom verplaatst.

Ook hier is de One langzaam geworden. Bv als je op heg eerste scherm zit en je drukt naar links (dan komen je "vrienden" enz) is een groot lag feest.

Erg jammer want ik hoef die zogenaamde Windows tien "ervaring" helemaal niet. Ik wil gewoon een console welke games afspeelt.
:Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
[...]
Dat merkte ik idd ook heel erg, had het idee alsof de functie eruit was gehaald :+

Verder zitten al je apps en games ineens rechts in plaats van dat je naar beneden moest. Opzich handiger geplaats, maar zat onderaan naar dat knopje te zoeken :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Punten in de preview lijken gekoppeld aan de Xbox versie die je hebt. Ik zie in de global leaderboars de nr 1 met 195 punten.

Verder net mijn gratis Kinect adapter besteld, welke dezelfde is om hem aan een pc te hangen. Mis de voice commands behoorlijk.

Net ook stuk van de nieuwe TellTale Batman gespeeld, maar geen van de archievements unlocken. Iemand datzelfde probleem? Kan wat lastig achterhalen wat het is nu ik net alles omgeswitched heb naar de nieuwe Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_vie
  • Laatst online: 23:56
SunnieNL schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 16:35:
Net ook stuk van de nieuwe TellTale Batman gespeeld, maar geen van de archievements unlocken. Iemand datzelfde probleem? Kan wat lastig achterhalen wat het is nu ik net alles omgeswitched heb naar de nieuwe Xbox.
Hier geen nieuwe Xbox One S, maar ik unlock sinds gisteren ook geen achievements meer. Gisteren was de eerste keer dat ik speelde sinds de laatste update. Dus misschien dat het daar mee te maken heeft!?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Da_vie schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 17:48:
[...]

Hier geen nieuwe Xbox One S, maar ik unlock sinds gisteren ook geen achievements meer. Gisteren was de eerste keer dat ik speelde sinds de laatste update. Dus misschien dat het daar mee te maken heeft!?
krijg je ze niet of zie je ze niet pop-up'en (want dat heb ik al jaar en dag)
de 1e achievement liet hij niet zien, de rest wel (heb ze wel allemaal)

idd het naar links duwen is al een tijdje traag, op de x1 s vliegt dat dashboard beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_vie
  • Laatst online: 23:56
quorumz schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 18:26:
[...]

krijg je ze niet of zie je ze niet pop-up'en (want dat heb ik al jaar en dag)
de 1e achievement liet hij niet zien, de rest wel (heb ze wel allemaal)

idd het naar links duwen is al een tijdje traag, op de x1 s vliegt dat dashboard beter.
Ik krijg ze helaas helemaal niet :) Ze blijven op locked staan. Overigens had ik er nog even bij moeten zeggen dat het in mijn geval niet om de TellTale Batman game ging, maar twee andere games. Misschien betreft het dus een algemeen probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CuBras
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 23:33
Da_vie schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 18:44:
[...]

Ik krijg ze helaas helemaal niet :) Ze blijven op locked staan. Overigens had ik er nog even bij moeten zeggen dat het in mijn geval niet om de TellTale Batman game ging, maar twee andere games. Misschien betreft het dus een algemeen probleem.
Vandaag in Wolfenstein: The Old Blood 4 achievements unlocked (de pop up + tekst). Punten zijn bijgeschreven. In ieder geval niet een wijd algemeen probleem.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Dit dashboard is ook toekomst gericht.
Op de Scorpio zal hij draaien als een zonnetje, de One trekt het gewoon niet.
Hoor Phil Spencer al : " With Project Scorpio we wanted to give you the best experience ever, that includes the dashboard where all of you are familair with, now we got it as we had in mind, fast, fluid and in crisp 4k, Scorpio with the best multimedia and socializing features available today !!!" :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Laatst online: 02:05
[...]

Het is hier inderdaad ook één groot lagfeest. Zelfs het opstarten van de Xbox One duurt gewoon veel te lang..

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Da_vie schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 18:44:
[...]

Hard reset (10sec de Powerknop inhouden) helpt meestal. Duurt daarna soms even. Soms helpt het om het spel opnieuw op te starten na de reset. Soms unlocken ze random 3 weken later. Heb dit probleem voor het laatst in 2015 gehad overigens.

Done! Unlocking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zondag 07 augustus 2016 @ 19:55:
[...]

Dit dashboard is ook toekomst gericht.
Op de Scorpio zal hij draaien als een zonnetje, de One trekt het gewoon niet.
Hoor Phil Spencer al : " With Project Scorpio we wanted to give you the best experience ever, that includes the dashboard where all of you are familair with, now we got it as we had in mind, fast, fluid and in crisp 4k, Scorpio with the best multimedia and socializing features available today !!!" :+
Release het dan tegelijk met de Scorpio. En hoezo kan mijn Xbox wel een spel volledig afdraaien maar niet een suf menuutje. Volgens mij lult mijnheer Spencer een beetje uit zijn nek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
SunnieNL schreef op zaterdag 06 augustus 2016 @ 23:47:
Vandaag de One S op de plek van de oude X11 gezet en alles weer geïnstalleerd. Ben ik gewoon al mijn punten in de preview kwijt :(
Weg 250ste plek :(
Je bent ze niet kwijt. Je moet met je nieuwe One S even opnieuw aanmelden voor de Preview. Zodra je weer enrolled bent, heb je de punten weer. Had hier hetzelfde namelijk. ;)

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik vind de nieuwe update ook maar zo, zo.... (erg matig dus).

Gisteren zag ik aan de linker kant dat ik 28 nieuwe meldingen had. Ga ik kijken, blijken het allemaal: <Gamtertag> vind je clip leuk (1 min geleden). Dan kun je op de knop Bekijken drukken. Als je dat dan doet, krijg je een zwart venster en reageren de ABXY knoppen en de thumbsticks niet meer. Enige wat werkt, is de Guide button. Blijken de clips die geliked zijn dus van tig dagen geleden te zijn en die zijn blijkbaar niet meer beschikbaar waardoor het venster dus zwart blijft.

Verder heb ik op mijn laptops de Windows 10 Anniversary Update geinstalleerd. Ik maakte veel gebruik van game streaming. Dus via de Xbox App op Windows 10 het scherm overnemen en dus gamen op je laptop. Als je nu de Xbox app opstart en op Verbinden klikt, dan is vaak de XBox niet eens te vinden. Als de Xbox dan uiteindelijk wel gevonden kan worden en je klikt op Aanzetten, dan gaat het 9/10x mis. Daarna lijkt het wel of de Xbox zelf helemaal fucked up is met data pakketjes want daarna reageert de Xbox dus helemaal niet meer op het remote aanzetten via de Xbox app en moet je dus de verlichte Xbox button op de XBox zelf 10 seconden ingedrukt houden.

Verder is het opnemen van gameplay via een dubbel tap op de Guide button idd erg traag wat natuurlijk weer resulteert in dat je nog 3x een dubbel tap doet waardoor je 3 game clips hebt. Cortana heb ik nog niet geprobeerd, maar zal ik nog eens een kans geven.

Wat wel sneller is dan voorheen is het opstarten vanaf standby. Dan heb ik echt binnen 2 tellen het homescreen voor mijn neus. Voor de rest....tja, geef mij de huidige interface van de XBox 360 maar. Ziet er veel mooier uit aangezien dat een beetje 3d effect heeft, die van de huidige X1 is gewoon compleet plat.

Over game streaming gesproken; afgelopen donderdag was ik bij mijn schoonouders, dus mooi de gelegenheid om het allemaal eens te testen. Heb een 1000mbit up/down verbinding, dus bandbreedte zou geen beperking moeten zijn. Hier en daar lees ik dat game streaming via internet op de hoogste kwaliteit zo'n 19mbit in beslag kan nemen. Uiteraard geprobeerd, maar ik kreeg de Xbox remote niet aan.

Omdat ik ook een PS4 heb die ook remote game streaming ondersteunt, dat maar eens getest op de hoogste kwaliteit (720p). Dat werkte vlekkeloos. Voor de PS4 hoef je maar 1 poort open te zetten, namelijk 9304. Daarna op je laptop de PS Remote play app opstarten en gaan. Rete stabiel dus geen onderbrekingen of lag ondervonden.

Eenmaal thuis maar eens op de 5Ghz band wifi game streaming op het lokale netwerk getest. Dat ging weer bagger traag. Beide devices (XBox en laptop) in hetzelfde subnet, maar game streaming op de hoogste, middelhoogste en laagste snelheid, is gewoon brak. Het hapert aan alle kanten. Voor de zomer update ging dat vaak wel goed. Vanavond nog maar eens via een utp kabel proberen. Wat ook weer klote is, is natuurlijk dat game streaming poort 5050, 4838 en een willekeurige poort tussen 49000-65000 gebruikt. Echt WTF Microsoft, pak gewoon netzoals Sony het doet, 1 poort, bouw een fatsoenlijke applicatie en laat ons remote games !!!

[ Voor 27% gewijzigd door MRE-Inc op 08-08-2016 07:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Laatst online: 21:37
Kun je eigenlijk gamestreamen van de PC naar de TV via Xbox One S?
Dus dat je PC games kunt spelen op je TV via de Xbox One S, zoals dat met de Nvidia Shield mogelijk is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Nee, phill had hier wel eens op gehint maar tot nu toe niet mogelijk. Zou wel een ideaal zijn. Xbox de Steambox 🤓

Ik hoop dat het wel een keer komt.

Daarnaast hoop ik dat assassin's creed rogue een keer bc gaat worden. Het enigste 360 spel wat ik nog wil spelen

[ Voor 38% gewijzigd door KookSpook op 08-08-2016 08:14 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Soms zijn Nederlandstalige achievements hilarisch.

Meatwall: Kill an enemy with a Breach Charge in Casual/Ranked Multiplayer. (Secret) wordt vertaald als:

Lul de behanger.
Pagina: 1 ... 28 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.