Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

You know me. Puur geluk overigens. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 18-09 09:42
Ben op zoek naar 2 nieuwe controllers, maar twijfel..

Heb de nieuwe Xbox One S controller mogen uitproberen, maar vind daar de buttons niet fijn van en de grip kan me ook nog niet direct bekoren. Vind de 'gewone zwarte' Xbone controller eigenlijk fijner.

Enfin, even op Amazon.co.uk zitten koekeloeren en daar staat de standaard zwarte Xbone controller voor 39 euro inclusief verzenden op, leuk prijsje dacht ik zo.

Echter zag ik ook de Afterglow controllers, voor nagenoeg dezelfde prijs (heel iets duurder). Iemand daar hier ervaringen mee? Vind het wel een kek dingetje en heeft ook nog eens extra mogelijkheden qua buttons, wel bedraad maar oké.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R4m0n_46 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 16:45:

Heb de nieuwe Xbox One S controller mogen uitproberen, maar vind daar de buttons niet fijn van en de grip kan me ook nog niet direct bekoren. Vind de 'gewone zwarte' Xbone controller eigenlijk fijner.

Enfin, even op Amazon.co.uk zitten koekeloeren en daar staat de standaard zwarte Xbone controller voor 39 euro inclusief verzenden op, leuk prijsje dacht ik zo.

Echter zag ik ook de Afterglow controllers, voor nagenoeg dezelfde prijs (heel iets duurder). Iemand daar hier ervaringen mee? Vind het wel een kek dingetje en heeft ook nog eens extra mogelijkheden qua buttons, wel bedraad maar oké.
er is idd zelfs een afterglow app voor de xbox, hoorde mensen zeggen dat deze fijner/beter vonden dan de elite. (die vind ik errug zwaar). vind zelfde x1 s controller super. licht , heerlijke grip, net wat minder glad dan de zwarte. hopelijk binnenkort ook bluetooth head sets

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 17:32:
[...]

er is idd zelfs een afterglow app voor de xbox, hoorde mensen zeggen dat deze fijner/beter vonden dan de elite. (die vind ik errug zwaar). vind zelfde x1 s controller super. licht , heerlijke grip, net wat minder glad dan de zwarte. hopelijk binnenkort ook bluetooth head sets
Beetje appels met peren vergelijken.
Zou niet meer zonder de 4 flippertjes van de Elite willen, vraag me soms wel eens af waarom er eigenlijk nog abxy-knoppen op de voorkant zitten :P

Dat terzijde, Afterglow joypad krijgt wel goede recensies (bij PDP producten varieren die nog al eens door gebruik van el-cheapo schakelaars)
Zou hem zelf niet kiezen, elke draad is er 1 te veel.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:37
R4m0n_46 schreef op maandag 08 augustus 2016 @ 16:45:

Ik heb zowel de oude zwarte als een nieuwe witte en vind de witte echt wel stukken fijner in de hand liggen. Over smaak valt niet te twisten zullen we maar zeggen ":+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Nu m'n Xdoos maar eens resetten. Netflix doet het al tijden niet, letterlijk alles geprobeerd, app verwijderd, DNS etc. aangepast, met netwerk zelf lopen kloten, op 4G geprobeerd, maar blijft al tijden aangeven dat hij niet kan verbinden (terwijl als ik op meer details klik en een test draai, van Netflix zelf, alles in orde zou moeten zijn.) Hopelijk werkt dit.

E: Dat deed 't 'm :) .

[ Voor 3% gewijzigd door Thomas op 08-08-2016 22:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Aanbiedingen voor deze week: https://majornelson.com/2...le-capcom-publisher-sale/

Voor mij niks interessants dus word weer een goedkope week :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DC Vogelaar
  • Laatst online: 06-03-2021
Ik heb afgelopen week Overcooked gekocht - wat een top game. Het is lang geleden dat ik zo'n leuke couch co-op game heb gespeeld. Aanrader voor iedereen die van dit specifieke genre houdt.

Sales van deze week niet heel interressant, misschien dat ik Strider oppik, voor de rest niet heel veel helaas..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
DC Vogelaar schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 10:43:
Ik heb afgelopen week Overcooked gekocht - wat een top game. Het is lang geleden dat ik zo'n leuke couch co-op game heb gespeeld. Aanrader voor iedereen die van dit specifieke genre houdt.
Heb ik ook gedaan, erg gelachen gisteren. Vooral leuk om samen een controller te delen, voor extra moeilijkheidsgraad (en kramp ;) )

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Overcooked zeker een aanrader voor local co-op, we hebben bijna 1,5 uur gedaan over 1 missie om 3 sterren te halen, elke keer finetunen van wat taken en teamwork :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:01:
Overcooked zeker een aanrader voor local co-op, we hebben bijna 1,5 uur gedaan over 1 missie om 3 sterren te halen, elke keer finetunen van wat taken en teamwork :P
Met 2 of 4 gedaan? Want mij lijkt 4 namelijk een stuk leuker. Met 2 spelers en elk 2 poppetjes onder 1 controller of ertussen wisselen vind ik toch erg irritant besturen. En geen mogelijkheid tot configureren maakt dat ik de keuze heb gemaakt om gewoon te wisselen ipv tegelijk besturen. Of er moet een foefje zijn waar ik nog niet aan gedacht heb.

Binnenkort maar eens wat maten regelen want die game verdiend dat wel :)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Je hoeft helemaal niet te wisselen als je met twee spelers bent. Je speelt ieder een eigen figuurtje in de campaign.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 12:28:
[...]

Met 2 of 4 gedaan? Want mij lijkt 4 namelijk een stuk leuker. Met 2 spelers en elk 2 poppetjes onder 1 controller of ertussen wisselen vind ik toch erg irritant besturen. En geen mogelijkheid tot configureren maakt dat ik de keuze heb gemaakt om gewoon te wisselen ipv tegelijk besturen. Of er moet een foefje zijn waar ik nog niet aan gedacht heb.

Binnenkort maar eens wat maten regelen want die game verdiend dat wel :)
Alleen singleplayer wissel je tussen 2 mannetjes, bij 2 of meer mensen heb je gewoon je eigen poppetje. Wij waren met z'n 3en, de score die krijgt per succesvolle order is ook afhankelijk van hoeveelheid mensen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02 19:01
Je kunt met z'n vieren tegelijk speler op 2 controllers, maar ook op 4.
Als je op 2 controllers speelt gebruikt een de linkerkant van de controller en de ander de rechterkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 09 augustus 2016 @ 15:02:
[...]

Voor 2 eurootjes in Brazilie zeker een aanrader :Y
Dat herinnert me er meteen aan dat ik hem zelf ook nog eens uit moet spelen.
Omdat ik te lui ben om te googlen (en omdat ik een lul de behanger ben) :wat voor game is het? Mark of the ninja+golden axe+schietgeweren?

Overigens kreeg ik net de achievement : 'jij komt er wel'. Bemoedigend!

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 09-08-2016 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Waarom is de NL Xbox store toch zo vreselijk duur vergeleken met de Amerikaanse....
Wil ik Halo 5 kopen kost deze $39.99 in US maar €59.99 in de NL store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tiny schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:26:
Waarom is de NL Xbox store toch zo vreselijk duur vergeleken met de Amerikaanse....
Wil ik Halo 5 kopen kost deze $39.99 in US maar €59.99 in de NL store.
BTW is een groot gedeelte. Je ziet daar prijs voor belasting. Hier zie verplicht de prijs inclusief belasting. Daarnaast is prijspeil in EU gewoon wat hoger op bepaalde spullen. Entertainment, kleding bijv.

Als je emigreert naar Alaska heb je geen last meer van BTW. Wel van ijsberen.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2016 09:36 . Reden: Benzine weggehaald. Die is kunstmatig hoog door accijns ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:35:
[...]

BTW is een groot gedeelte. Je ziet daar prijs voor belasting. Hier zie verplicht de prijs inclusief belasting. Daarnaast is prijspeil in EU gewoon wat hoger op bepaalde spullen. Entertainment, kleding bijv.

En nog meer kou..

Ik moet zeggen dat ik al enige tijd de xbox niet meer heb aangeraakt. Gisteren bij mijn zwager heel even met de Elite controller gespeeld met CoD (ging nog verrassend goed..). Wil het eigenlijk wel weer oppakken..
Iemand nog een leuke (kleine) game als aanrader? Ik vond bijvoorbeeld Villiant Heart prima om te spelen :Y

ook Fall-out 4 welke ik nog moet verder spelen maar elke keer dat lopen vind ik persoonlijk niet super voor een Xbox game..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:46:
[...]

En nog meer kou..

Ik moet zeggen dat ik al enige tijd de xbox niet meer heb aangeraakt. Gisteren bij mijn zwager heel even met de Elite controller gespeeld met CoD (ging nog verrassend goed..). Wil het eigenlijk wel weer oppakken..
Iemand nog een leuke (kleine) game als aanrader? Ik vond bijvoorbeeld Villiant Heart prima om te spelen :Y

ook Fall-out 4 welke ik nog moet verder spelen maar elke keer dat lopen vind ik persoonlijk niet super voor een Xbox game..
Inside(5uur)
Max and the curse of brotherhood (8 )
Unraveled (10)
Wolfenstein the new order En old blood (15 per stuk)
Witcher 3 (120 uur)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 10-08-2016 09:53 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:35:
[...]

Alleen is de BTW in dit soort gevallen nooit een goede verklaring geweest; $40 + 21% is namelijk geen €60. Bovendien is niet iedere $40 game op €60 geprijsd.
Dan komt zogenaamd het prijspeil om de hoek of de kosten van de Europese (support)afdeling, (die met subsidie in Ierland gevestigd is), of iedere lokale vertegenwoordiging (waar we vaak wel zonder zouden kunnen).

Enige echte reden: gewoon omdat het kan! >:)

[ Voor 33% gewijzigd door MartijnS72 op 10-08-2016 09:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:51:
[...]

Inside(5uur)
Max and the curse of brotherhood (8 )
Unraveled (10)
Wolfenstein the new order En old blood (15 per stuk)
Witcher 3 (120 uur)
Max inderdaad al gespeeld.
Unravel is een goede! Die heeft mijn zwager ook en was er wel tevreden mee. Zal er eens naar kijken vanavond! Thanks :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 09:46:
[...]

En nog meer kou..

Warframe is een aanrader. Free to play Shooter met onmenselijk veel quests/missies/alerts/upgrades (met volgende week weer een hele grote upgrade) (oneindig aantal uren, zie dat ik zelf op 1440 uur zit...)

Life is Strange, soort adventure waar je de tijd kan terug draaien, super goed verhaal en muziek. gaat zelfs serie van komen (8 uur)

Just Cause 3, free roaming shooter, alles vernietiger :) met spectaculaire graphics. (> 120 uur)

Tom Clancy Rainbow 6, serieuze shooter (oneindig uren) met welbekende terrorist hunt

Dying Light, zombie shooter (80 uur)

(wolfenstein old blood was vorige week zelf 2,60 in zuid afrika haha)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Microsoft zegt dat de s controller een betere blue tooth bereik heeft. Kan iemand mij vertellen of dat echt zo is of dat het niet merkbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
KookSpook schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:07:
Microsoft zegt dat de s controller een betere blue tooth bereik heeft. Kan iemand mij vertellen of dat echt zo is of dat het niet merkbaar is?
Klopt, is een van de features van de controller. Net als de nieuwe grip aan de onderkant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KookSpook schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:07:
het is geen betere bluetooth bereik. het bereik is 2x zo ver met bluetooth ten opzichte van de oude controllers
voelen erg fijn aan trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
quorumz schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:10:
[...]

het is geen betere bluetooth bereik. het bereik is 2x zo ver met bluetooth ten opzichte van de oude controllers
voelen erg fijn aan trouwens!
Thanks! Dan ga ik de xbox onder de trap plaatsen midden in het huis met twee hdmi kabels plus switch natuurlijk zodat ik op tv en in de pc kamer kan gamen 😎
Met de huidige controller is het bereik net niet, mogelijk dan nu wel

[ Voor 7% gewijzigd door KookSpook op 10-08-2016 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 10:51:

Warframe is een aanrader. Free to play Shooter met onmenselijk veel quests/missies/alerts/upgrades (met volgende week weer een hele grote upgrade) (oneindig aantal uren, zie dat ik zelf op 1440 uur zit...)
Verbaasde mij trouwens aardig hoe netjes die game is gepoort naar de XBO, ik ben founder van de PC versie, framerate is netjes stabiel en oogt gewoon netjes, al blijf ik toch een keyboard/muis speler.

En zou ook ooit een transfer mogelijk worden, maar helaas nog niet gezien, om nu op de XBO opnieuw te beginnen, zit ik ook niet op te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:21:
[...]

Verbaasde mij trouwens aardig hoe netjes die game is gepoort naar de XBO, ik ben founder van de PC versie, framerate is netjes stabiel en oogt gewoon netjes, al blijf ik toch een keyboard/muis speler.

En zou ook ooit een transfer mogelijk worden, maar helaas nog niet gezien, om nu op de XBO opnieuw te beginnen, zit ik ook niet op te wachten.
de pc loopt idd door de grote user db en dat het er natuurlijk eerder op uit was vaak een grote update voor. (geloof half jaar geleden dat de pc meer dan 15 miljoen spelers had, ps4, zon 5.5 miljoen en xbox one 3.5 miljoen). ik geef het dan ook elke keer bij nieuwe xbox friends aan dat het echt een aanrader is.

Jammer dat rank 22 nog buiten bereik is op de X1 ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Worms WMD is toch nog best geinig:

Die prijs van 30 euro is echter nog best hoog imo voor een uitgekauwde franchise:
https://store.xbox.com/nl...99382#bundleWidgetWrapper

Dat er online MP in zit is in ieder geval wel handig, maar vraag me af of je dan inderdaad zo'n 6 player modus online kunt doen

Martinspire - PC, PS5, XSX

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Martinspire schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 16:42:
[video]

Die prijs van 30 euro is echter nog best hoog imo voor een uitgekauwde franchise:

Dat er online MP in zit is in ieder geval wel handig, maar vraag me af of je dan inderdaad zo'n 6 player modus online kunt doen
Heb de vorige worms (battleground?) op xbox oon aangeschaft voor 5,- voordat die in de gwg kwam, spel nog nooit aangehad:X

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:23
KookSpook schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 11:16:
[...]

Thanks! Dan ga ik de xbox onder de trap plaatsen midden in het huis met twee hdmi kabels plus switch natuurlijk zodat ik op tv en in de pc kamer kan gamen 😎
Met de huidige controller is het bereik net niet, mogelijk dan nu wel
Bluetooth wordt toch niet gebruikt als connectie methode met de xbox one?
Dit blijft toch gewoon 2.4GHz radiografisch?

De bluetooth functionaliteit van de nieuwe controller is toch puur om ook draadloos met een pc of laptop/tablet te kunnen verbinden?

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 16-09 22:44

Tags NL

Harmful or Harmless?

jpg97 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 09:04:
[...]

Bluetooth wordt toch niet gebruikt als connectie methode met de xbox one?
Dit blijft toch gewoon 2.4GHz radiografisch?

De bluetooth functionaliteit van de nieuwe controller is toch puur om ook draadloos met een pc of laptop/tablet te kunnen verbinden?
Bluetooth is voor pc/laptop enzo, maar het wireless bereik is wel twee keer groter wireless las ik op de Xbox One S met die controller. Maar of dat voldoende is voor dit plan?

https://powershellisfun.com

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 22:01
Erg jammer dat No Man Sky niet voor de xbox komt of denken jullie dat er toch een klein kansje bestaat?

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-09 15:58

Sagat

Is pappa x2!

VirgoMossel schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:43:
Erg jammer dat No Man Sky niet voor de xbox komt of denken jullie dat er toch een klein kansje bestaat?
Als het een groot genoeg succes wordt bestaat de kans altijd, echter volgens mij was dit wel iets wat behoorlijk onder de Sony vlag zit, dus ik acht de kans niet groot.

Misschien echter alleen timed exclusive zoals tomb raider?

hmmm als je dit leest
http://gamerant.com/microsoft-no-mans-sky-xbox-one/undefined
Zou het ms zijn die in eerste instantie de boot afhoudt....maar lijkt me dat die barriere inmiddels voorbij is. Ik hoop iig dat het gaat lukken, voor dit soort games is console exclusive-ness iets slechts (eigenlijk voor alle games, maar bij een Halo of god of war ofzo kan je snappen dat dit moeilijker ligt, dan is een game vrijwel synoniem aan het platform)

10 second ninja DONE

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:23
Sagat schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 11:57:
[...]

Als het een groot genoeg succes wordt bestaat de kans altijd, echter volgens mij was dit wel iets wat behoorlijk onder de Sony vlag zit, dus ik acht de kans niet groot.

Misschien echter alleen timed exclusive zoals tomb raider?

hmmm als je dit leest
http://gamerant.com/microsoft-no-mans-sky-xbox-one/undefined
Zou het ms zijn die in eerste instantie de boot afhoudt....maar lijkt me dat die barriere inmiddels voorbij is. Ik hoop iig dat het gaat lukken, voor dit soort games is console exclusive-ness iets slechts (eigenlijk voor alle games, maar bij een Halo of god of war ofzo kan je snappen dat dit moeilijker ligt, dan is een game vrijwel synoniem aan het platform)
Ligt er ook aan hoeveel vinger Sony in de pap heeft gehad bij de ontwikkeling... kijk maar naar Streetfighter 5.
Een spelserie die altijd multi-platform is geweest, is nu enkel op de PS4 ( en PC ) beschikbaar. Hopelijk komt Namco weer snel met een goeie fighter.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

jpg97 schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 12:03:
[...]
Ligt er ook aan hoeveel vinger Sony in de pap heeft gehad bij de ontwikkeling... kijk maar naar Streetfighter 5.
Een spelserie die altijd multi-platform is geweest, is nu enkel op de PS4 ( en PC ) beschikbaar. Hopelijk komt Namco weer snel met een goeie fighter.
Eens, ik weet niet wat de rol is van Sony bij N.m.s., maar volgens mij was het wel meer dan gemiddeld.

V.w.b Sf (slightly offtopic) sf2 was een snes exclusive, Sega ging daarom heen door championship edition uit te brengen (andere game want 4 extra chars 8)7 ). Maar sf5 is idd echt console exclusive en de reden dat ik 'bij de buren' in het topic zit. Maar to be honest/imho, op dit moment mis je niet veel aan die game, tenzij je echt hardcore/semi prof bent.
Tekken 7 mogelijk ook op Xb? Then again, bij die gamereeks moet ik wel gelijk aan sony denken......does not bode well...........
Ach jullie hebben iig KI, die lijkt me ook best leuk! Wsl mijn eerste aankoop als mijn xb1 er komt........maar op dit moment al teveel backlog over meerdere console gens en pc :X

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DC Vogelaar
  • Laatst online: 06-03-2021
Sagat schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:36:
[...]

Eens, ik weet niet wat de rol is van Sony bij N.m.s., maar volgens mij was het wel meer dan gemiddeld.

V.w.b Sf (slightly offtopic) sf2 was een snes exclusive, Sega ging daarom heen door championship edition uit te brengen (andere game want 4 extra chars 8)7 ). Maar sf5 is idd echt console exclusive en de reden dat ik 'bij de buren' in het topic zit. Maar to be honest/imho, op dit moment mis je niet veel aan die game, tenzij je echt hardcore/semi prof bent.
Tekken 7 mogelijk ook op Xb? Then again, bij die gamereeks moet ik wel gelijk aan sony denken......does not bode well...........
Ach jullie hebben iig KI, die lijkt me ook best leuk! Wsl mijn eerste aankoop als mijn xb1 er komt........maar op dit moment al teveel backlog over meerdere console gens en pc :X
Tekken 7 is volgens mij al bevestigd voor de Xbox One, met release in 2017.

Daarnaast hebben we natuurlijk op de Xbox ook nog DOA.

• Royeboi
Martinspire schreef op woensdag 10 augustus 2016 @ 16:42:
[video]

De game ziet er nagenoeg hetzelfde uit als de vorige, met als grote verschil customized weapons (niet zichtbaar in het filmpje tho) en vehicles. Desalniettemin is het filmpje weer fun om te kijken. Ik zou het misschien nog leuker vinden dan de game zelf te spelen. Heerlijk met z'n zessen zo die chaos, en het is met Worms nooit zeker wie er gaat winnen tot op de laatste minuut.

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

DC Vogelaar schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:43:
[...]

Tekken 7 is volgens mij al bevestigd voor de Xbox One, met release in 2017.

Daarnaast hebben we natuurlijk op de Xbox ook nog DOA.
Mooi :)
Oh en de netherrealms games MK/injustice (met wsl relatief soon een sequel) natuurlijk ook. Dus ook op xb1 genoeg te knokken. En skullgirls is geloof ik inmiddels op elk denkbaar platform uitgekomen :+

10 second ninja DONE

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 12:06
Sommige mensen hebben kennelijk tijd teveel en absoluut geen smaak, zie hier het resultaat:

:F |:(

edit: smaak is subjectief maar Jezus wat vind ik dat ding lelijk

[ Voor 20% gewijzigd door wes- op 11-08-2016 16:10 ]

Sagat schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 13:36:
[...]

Hopelijk komt SFIV ooit nog als bc naar de One.
Heb op al mijn consoles SF gespeeld, toch wel de beste fighter naar mijn mening.
KI vind ik sinds de overname niets meer aan, Iron Galaxy heeft het spel goed ver***kt.
Bovendien draait het daarin meer om breakers en counterbreakers dan om de combos zelf, imo geen echte fighter dus.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 12:06
justifire schreef op donderdag 11 augustus 2016 @ 16:01:
[...]

Hopelijk komt SFIV ooit nog als bc naar de One.
Heb op al mijn consoles SF gespeeld, toch wel de beste fighter naar mijn mening.
KI vind ik sinds de overname niets meer aan, Iron Galaxy heeft het spel goed ver***kt.
Bovendien draait het daarin meer om breakers en counterbreakers dan om de combos zelf, imo geen echte fighter dus.
Ik zal het nooit meer vergeten: 250 Gulden voor Street Fighter II SNES
Ik ben na Super SF2 afgehaakt, omdat de arcade-hallen verdwenen, maar vooral omdat ik de oudere SF spellen gewoon lekker simpel vond spelen.
SFV heb ik een paar keer de demo van gespeeld op de PS4 maar kon mij niet bekoren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

@ki
Tsja ik was geen groot dan van het orgineel maar ik vind de huidige ki zeer interresant.

@sf
Alpha en sf3 waren best uitgebreid en technisch. Sf4 is al wat beginner vriendelijk gemaakt. En sf5 weer tov van 4. Indien mogelijk voor je om te spelen raad ik op dit moment sf4 aan als je iets zoekt wat niet te ingewikkeld is maar wel erg leuk. Online zal echter flink rustig tot uitgestorven zijn, maar mogelijk vergis ik me.

10 second ninja DONE

Verwijderd

Ben-hur schijnt én de slechtste game ooit én de snelste completion op de One te zijn.

45 minuten max.

Kost: €0,00

Je regio moet op US staan op console om te downloaden.

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Iemand anders last van frequente disconnects van Xbox One wireless controllers die zijn aangesloten via USB (Play and Charge Kit)? Draadloos nergens last van. Lijkt pas sinds de update van Juli voor te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Werkt de oude Play N Charge kit voor de oude X1 controller ook prima in de nieuwe X1 S controller?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21:35
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 13:02:
Werkt de oude Play N Charge kit voor de oude X1 controller ook prima in de nieuwe X1 S controller?
Jahoor die werken nog prima

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Heb vandaag (eindelijk) m'n Kinect adapter binnengekregen voor de One S. Heb deze aangevraagd via het upgrade programma van Microsoft dus netjes zonder extra kosten. Maar wat een ding is het zeg! Het zijn twee losse blokken, met een stroom adapter. Ik had een klein blokje verwacht zoals iets van een VGA > DVI aansluiting en that's it. Een hele doos kwam er net binnen. Jammer want dat zijn weer flink wat extra kabels. Maargoed, Kinect werkt in elk geval weer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rickth64
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 12-09 13:41
Royeboi schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:37:
Heb vandaag (eindelijk) m'n Kinect adapter binnengekregen voor de One S. Heb deze aangevraagd via het upgrade programma van Microsoft dus netjes zonder extra kosten. Maar wat een ding is het zeg! Het zijn twee losse blokken, met een stroom adapter. Ik had een klein blokje verwacht zoals iets van een VGA > DVI aansluiting en that's it. Een hele doos kwam er net binnen. Jammer want dat zijn weer flink wat extra kabels. Maargoed, Kinect werkt in elk geval weer.
Ja klopt, dit zal 'gewoon' de adapter voor Windows zijn (Kinect aansluting -> USB).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Royeboi schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 14:37:
ik had hem ook binnen en dank zij de debiele hoeveelheid kabels en ook extra stekker (van die adapter), gaat de kinect er per direct af

(voor de 2e keer in een kinect "getrapt" ...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quorumz schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 17:45:
[...]

ik had hem ook binnen en dank zij de debiele hoeveelheid kabels en ook extra stekker (van die adapter), gaat de kinect er per direct af

(voor de 2e keer in een kinect "getrapt" ...)
Heeft de adapter een eigen voeding? Vind ik een beetje gek.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 18:46:
Heeft de adapter een eigen voeding? Vind ik een beetje gek.
Google:

Afbeeldingslocatie: http://cdn.mos.techradar.com/art/games_consoles/Xbox%20One/Xbox%20One%20S/Xbox%20One%20S%20Kinect%20Adapter-970-80.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quorumz schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 18:49:
[...]

er zit een soort van hub tussen die voeding nodig heeft
Wat een idiocie zeg. Je zou bijna denken dat MS de Kinect niet meer helemaal serieus neemt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Leuk hoe ze met die verpakking nog hun best doen om het er strak en Apple-achtig uit te laten zien, maar het ondertussen gewoon een kabelkluw is :D

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 18-09 08:26
ik zou ook geen kinect willen .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
Wat zeuren jullie nou over een voedingskabel voor de Kinect? Dat had het origineel voor de 360 ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 16-09 11:20
Ik vraag me af wanneer deze in Nederland beschikbaar komt... Leuke deal namelijk, gratis Halo 5: Guardians & Halo: The Master Chief Collection.

https://amzn.com/B01GW3GY3K

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

halofreak1990 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 20:48:
Wat zeuren jullie nou over een voedingskabel voor de Kinect? Dat had het origineel voor de 360 ook.
Moet je me nu eens horen.

Overcooked. Flikker een end op met je 1 gamerscore achievement. Leuke woordspeling hoor 'lettuce begin'. Om weer rond uit te komen moet ik, met mijn vrouw, 3 sterren halen op elk Level. Dit gaat alimentatie worden! :+

Wel een geinig spel verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ASNNetworks
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 05-08 22:18
halofreak1990 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 20:48:
Leuk dat de 360 dat had, maar als je nu van de One overgaat naar de One S en je je Kinect wil blijven gebruiken, krijg je opeens wel extra adapters en zooi erbij. Dan haal je de One S omdat ie lekker compacter is, mag je alles buiten de Xbox zelf om verstoppen 8)7

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 22:57
Verwijderd schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 19:21:
[...]

Wat een idiocie zeg. Je zou bijna denken dat MS de Kinect niet meer helemaal serieus neemt. :)
Ik kan me nog een tijd herinneren dat Kinect helemaal het walhalla voor gamers zou worden. Daarom was het ook ooit verplicht voor een slordige 100.- piek. Nu nog wachten op een game die écht meerwaarde uit die Kinect gaat halen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 21:38:
[...]

Ik kan me nog een tijd herinneren dat Kinect helemaal het walhalla voor gamers zou worden. Daarom was het ook ooit verplicht voor een slordige 100.- piek. Nu nog wachten op een game die écht meerwaarde uit die Kinect gaat halen.
Moet je FRU eens spelen! Aardig briljant!

Voor de rest heb je fantasia. Maar meer dan dat ken ik niet aan games. (fitness schijnt goed te werken maar daar gaat de stekker uit.) (snap je? Stekker. Haha.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
ASNNetworks schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 21:36:
[...]

Leuk dat de 360 dat had, maar als je nu van de One overgaat naar de One S en je je Kinect wil blijven gebruiken, krijg je opeens wel extra adapters en zooi erbij. Dan haal je de One S omdat ie lekker compacter is, mag je alles buiten de Xbox zelf om verstoppen 8)7
Ja, en als je van de 360 naar de 360 Slim ging, dan had je een adapter over. Wat is je punt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Hopelijk krijgt de Scorpio wel een Kinect aansluiting... en wordt ie zwart.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
Ik hoop dat ze de Scorpio in de behuizing van de originele Xbox One bouwen. De One S vind ik lelijk, en niet omdat 'ie wit is, maar omdat de proporties t.o.v. de One niet kloppen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 20:29

Winkiller

De Mopperpot

halofreak1990 schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:56:
Ik hoop dat ze de Scorpio in de behuizing van de originele Xbox One bouwen. De One S vind ik lelijk, en niet omdat 'ie wit is, maar omdat de proporties t.o.v. de One niet kloppen.
Wat kan jouw dat nou schelen, de meeste consoles verdwijnen in VT wonen TV meubels die lelijk zijn.
Het gaat toch om wat dat ding kan of zit ik nu er helemaal naast met mijn simplistisch denken. ;)
Phusebox schreef op vrijdag 12 augustus 2016 @ 22:54:
Hopelijk krijgt de Scorpio wel een Kinect aansluiting... en wordt ie zwart.
Ja tekent beter af dan wit bij de VT wonen TV meublen, die meestal grijs achtig zijn..

Maar wat is dit nou ? 12-08-2016 22:56 was de laatste post in dit draadje, 20 uur geen post.
Dat kan echt niet hoor :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Winkiller schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 18:56:
[...]

Maar wat is dit nou ? 12-08-2016 22:56 was de laatste post in dit draadje, 20 uur geen post.
Dat kan echt niet hoor :+
Ik had ook van alles over VT wonen willen posten maar wist me in te houden. Sorry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 20:29

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op zaterdag 13 augustus 2016 @ 19:58:
[...]

Ik had ook van alles over VT wonen willen posten maar wist me in te houden. Sorry.
_O- Nu kon je je niet langer inhouden en je moest iets posten. :Y :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 19:24
justifire schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 08:58:
Laatste preview update : optie om het opstartgeluid aan of uit zetten. [afbeelding]
In een toekomstige update kunnen we ook het opstartgeluid zelf veranderen volgens Larry, ala Forza edition bijvoorbeeld.
Vroem vroem B-)
Ok dus als ik een halo console heb kan ik dus het Forza startupsound gebruiken ?

Wel vaag overigens dat ze een functie die ze in 2007 met Vista uit Windows hebben gesloopt brengen ze nu weer naar de Xbox en dus Windows 10

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SpoekGTi schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 09:26:
[...]

Ok dus als ik een halo console heb kan ik dus het Forza startupsound gebruiken ?

Wel vaag overigens dat ze een functie die ze in 2007 met Vista uit Windows hebben gesloopt brengen ze nu weer naar de Xbox en dus Windows 10
Volgens mij zelfs alle consoles niet alleen de special editions.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
De optie om het opstartgeluid aan of uit te zetten heet blijkbaar "Startup chime", maar dat kun je dus niet zien in de afbeelding. Slecht interface-design?

Naar het schijnt kun je met deze instelling ook het 'afsluitgeluid' aan en uit zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MartijnS72 schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 12:08:
De optie om het opstartgeluid aan of uit te zetten heet blijkbaar "Startup chime", maar dat kun je dus niet zien in de afbeelding. Slecht interface-design?

Naar het schijnt kun je met deze instelling ook het 'afsluitgeluid' aan en uit zetten.
Er is op geklikt. Dan zie je de opties. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben-Hur is denk ik echt de slechtste game ooit gemaakt. Hilarisch slecht zelfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 13:26:
Ben-Hur is denk ik echt de slechtste game ooit gemaakt. Hilarisch slecht zelfs.
Dus eigenlijk wel een aanrader? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Famous schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 13:27:
[...]

Dus eigenlijk wel een aanrader? :+
Als je 1000GS in 30 minuten wil en hard wil lachen dan wel. Als je er van gaat balen dat je het spel twee keer moet uitspelen omdat een achievement stom is dan niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 16:55:
[...]

Pneuma niet gespeeld ? :P
Ik vond het wel meevallen, lekker op 1 wiel door de bocht heen schreeuwend "FOR ROME !!!!"
Het is uiteindelijk gewoon een stukje 'reclame' voor de film.
Pneuma had tenminste iets van gameplay. Bij dit spel win je als je naar links kan sturen. Ben hur heeft wel iets voor op pneuma. Je hoeft veel minder lang te spelen. :o

Wel grappig dat je pneuma noemt. Dat was voor ben hur de laatste game die ik puur voor achievements heb gespeeld, ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 13:33:
[...]

Als je 1000GS in 30 minuten wil en hard wil lachen dan wel. Als je er van gaat balen dat je het spel twee keer moet uitspelen omdat een achievement stom is dan niet. :)
Even voor de duidelijkheid het uitspelen betreft:
- 1 race van 2 ronden.
- 1 race van 3 ronden.
- 1 race van 4 ronden.

Maar zo ver komt het waarschijnlijk niet als je voor de achievements gaat en iedereen sloopt. Echt een geweldige game _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 00:05:
[...]

- 1 race van 2 ronden.
- 1 race van 3 ronden.
- 1 race van 4 ronden.

Maar zo ver komt het waarschijnlijk niet als je voor de achievements gaat en iedereen sloopt. Echt een geweldige game _O-
om te glitchen (werkte bij mij niet):

Step 1: Start a game
Step 2: Crash into the wall. As soon as the screen turns grey press start.
Step 3: Quit the game (b), and restart.
Step 4: Press A really fast when at the main menu and to skip the cutscene seems to help..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 14 augustus 2016 @ 12:15:
[...]

Er is op geklikt. Dan zie je de opties. :)
Ja, dat snap ik. Het ging er meer om dat de drop-down list de naam van de instelling ("Startup chime", die ook gebruikt wordt voor het afsluitgeluid) afschermt.
Niet handig als een enkele afbeelding gebruikt wordt om iets uit te leggen. Makkelijk op te lossen door die list een fractie lager te laten verschijnen.

Ik begrijp dat jullie denken "lekker belangrijk". Maar zulke kleine slordigheidjes, of bewuste keuzes van Microsoft vallen mij gewoon op. Geen aanval op justifire, alleen een opmerking van een voormalig handleidingenschrijver die gebruikersinterfaces op door Microsoft voorgestelde consistentie mocht controleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Ereaser schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 00:05:
[...]

- 1 race van 2 ronden.
- 1 race van 3 ronden.
- 1 race van 4 ronden.

Mijn Record is degene van 4 ronden in 1 rondje te finishen doordat iedereen crashte of ik hem liet crashen :9

Verder moest ik het 3x doen doordat ik er 2 miste in de laatste race met het destroyen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271

Pagina: 1 ... 29 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.