Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
justifire schreef op maandag 15 augustus 2016 @ 16:37:
[...]

Twenty dollaaaah vely cheap ;)
Zal waarschijnlijk een eurootje of 9 zijn in Singapore.

Vraag is alleen wanneer hij uitkomt, oorspronkelijk release was op 1 Augustus maar is toen 1 dag voor release uitgesteld voor onbepaalde tijd... :/
Aj dat is jammer! zal deze graag wel eens willen opstarten!:D houden we in de gaten!! Thanks mister fire!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Wil graag GTA V toch eens toevoegen aan de collectie, maar voor de prijzen die ze er nog voor vragen gaat dat niet gebeuren.

Ach ja, hou me nog wel even bezig met The Witcher 3 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:13
quorumz schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 09:58:
Ik zie dat je via xbox.com je kan inschrijven voor de open beta van battlefield 1
Waar zie je dat?

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-09 05:36

Famous

R 400+

Weet iemand of het mogelijk is om uit de Argentijnse store wat te kopen?
Uit de Russische lukte mij dit altijd met gift cards maar het lukte toen niet om wat uit de Argentijnse store wat te kopen. Nu wil ik toch graag daar wat vandaan toveren en heb enkel een digitale CC.

Iemand toevallig die weet of dit kan en waarom het toen misschien niet lukte?
Edit: Volgens mij geeft die nu een foutmelding voor de regio zelfs. :/

[ Voor 9% gewijzigd door Famous op 16-08-2016 14:03 ]

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Famous schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 13:58:
Weet iemand of het mogelijk is om uit de Argentijnse store wat te kopen?
Uit de Russische lukte mij dit altijd met gift cards maar het lukte toen niet om wat uit de Argentijnse store wat te kopen. Nu wil ik toch graag daar wat vandaan toveren en heb enkel een digitale CC.

Iemand toevallig die weet of dit kan en waarom het toen misschien niet lukte?
Edit: Volgens mij geeft die nu een foutmelding voor de regio zelfs. :/
de enige manier dat het bij Argentinië LUKTE is via VPN. tegenwoordig kijkt MS of je gamertag wel aan dat land gekoppeld is waardoor de VPN manier niet meer werkt en helaas heeft Argentinië geen gift cards. (daar zijn de ubisoft in het algemeen erg goedkoop) Gift cards voor Rusland en Zuid Afrika dus gebruiken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 17-09 14:46
kan iemand mij vertellen of de Samsung Portable SSD T1 ( 500GB ) ook te gebruiken is met de xbox one?

als je hem gebruikt voor een pc dan moet je hem eerst installeren/drivers downloaden ofzoiets las i in het engels,mijn engels is niet zo heel goed dus ik kan het ook fout hebben.

ik hoop eigenlijk dat je de Samsung Portable SSD T1 zo uit de doos kunt aansluiten op de xbox one,formateren en klaar....

heeft iemand hier ervaring mee?

alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

joey82 schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 16:32:
kan iemand mij vertellen of de Samsung Portable SSD T1 ( 500GB ) ook te gebruiken is met de xbox one?

als je hem gebruikt voor een pc dan moet je hem eerst installeren/drivers downloaden ofzoiets las i in het engels,mijn engels is niet zo heel goed dus ik kan het ook fout hebben.

ik hoop eigenlijk dat je de Samsung Portable SSD T1 zo uit de doos kunt aansluiten op de xbox one,formateren en klaar....

heeft iemand hier ervaring mee?

alvast bedankt :)
Anders google je eerst even zelf:

http://www.purexbox.com/f...ng_an_ssd_on_the_xbox_one

:+ ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Anders lees je zijn post ff en zie je dat zijn Engels niet zo goed is. :+

Het kan maar je moet eerst de Samsung software op pc gebruiken om de hoofdpartitie aan te wijzen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor wie geïnteresseerd is in de XB1S.
De FIFA bundle is nu online. Gratis bij een XB1S.
https://www.microsoftstor...IFA17-STH2-PO-81516-nl_NL

[ Voor 145% gewijzigd door Verwijderd op 16-08-2016 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 17-09 07:04

Convoy

g44p

Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 17:29:
[...]

Anders lees je zijn post ff en zie je dat zijn Engels niet zo goed is. :+

Het kan maar je moet eerst de Samsung software op pc gebruiken om de hoofdpartitie aan te wijzen.
Google translate misschien? d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:37
Ik ben nieuw hier. Recent de One S van mijn vriendin gekregen.

WIl graag de Witcher 3 kopen, maar is zoiets als dit nou legit?

http://www.shop4nl.com/xb...NMzBAVgoyj4GMUaAr288P8HAQ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

outlandos schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:22:

Wat denk jezelf? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

outlandos schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 22:22:

Ik zie niks niet legits. Wel beroerde levertijden en slechte service als ik het zo lees. Als een paar piek korting je wat mogelijke koppijn waard is, kun je het doen. Ik koop zelf nooit van buitenlandse dropshippers waarvan de enige pluspunt een lage prijs is.

Witcher 3 is al vaker voor 20 piek digitaal langsgekomen op de Xbox store. Zo cheap is deze deal niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Verwijderd schreef op dinsdag 16 augustus 2016 @ 23:40:
[...]

Ik zie niks niet legits. Wel beroerde levertijden en slechte service als ik het zo lees. Als een paar piek korting je wat mogelijke koppijn waard is, kun je het doen. Ik koop zelf nooit van buitenlandse dropshippers waarvan de enige pluspunt een lage prijs is.

Witcher 3 is al vaker voor 20 piek digitaal langsgekomen op de Xbox store. Zo cheap is deze deal niet. :)
Oh dat wist ik niet. Dan kan ik beter wachten tot de game in de Xbox store in de aanbieding is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17-09 21:26
Zo dit jaar eens totaal onvoorbereid op weg naar GamesCom. Dan is het tenminste nog een beetje verrassend wat je te zien krijgt.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
oh dit is handig om te weten: in de landen waar paypal zit kan je weer betalen in de xbox store! net in singapore Call of Duty®: Infinite Warfare - Digital Legacy Edition voor 66 euro (zou ook in usa en hong kong moeten werken, helaas geen argentinie of rusland)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Hebben jullie nog tips voor een nieuwe Xbox bezitter? Het hoeven dus geen recent uitgekomen games te zijn. Liefst een die een showcase is qua graphics, maar ook nog leuke gameplay heeft. Schietspellen uitgesloten, want ik kan niet mikken met een pookje :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
outlandos schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 07:45:
Hebben jullie nog tips voor een nieuwe Xbox bezitter? Het hoeven dus geen recent uitgekomen games te zijn. Liefst een die een showcase is qua graphics, maar ook nog leuke gameplay heeft. Schietspellen uitgesloten, want ik kan niet mikken met een pookje :+
* just cause 3 (shooter, maar 1 van de mooiste games op de x1)
* unravel (als een bolletje wol lopen, grafisch erg mooi)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
quorumz schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 07:48:
[...]

of wachten op de GOTY editie die 30 aug komt
Is de prijs daarvan al bekend?
quorumz schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 07:47:
[...]

* just cause 3 (shooter, maar 1 van de mooiste games op de x1)
* unravel (als een bolletje wol lopen, grafisch erg mooi)
Dank. Unravel gelijk even bestellen zodra ik thuis ben :Y

[ Voor 43% gewijzigd door outlandos op 17-08-2016 07:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Dan wacht ik rustig tot de GOTY versie uitkomt. Thanks!

[ Voor 16% gewijzigd door outlandos op 17-08-2016 08:03 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
outlandos schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 07:49:
[...]

[...]

Hopelijk heb je hem nog niet besteld:
Ik zou aanraden ea access te nemen. Ik weet niet wat Unravel nog kost (20 euro of 10 euro), maar voor 25 euro krijg je een 10-tal eagames volledig gratis te gebruiken voor een jaar.

Unravel zelf heeft quasi geen replaywaarde, buiten de collectables (toch niet voor mij) dus op een jaartje heb je dat game zeker uit- en beugespeeld;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
quorumz schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 07:45:
oh dit is handig om te weten: in de landen waar paypal zit kan je weer betalen in de xbox store! net in singapore Call of Duty®: Infinite Warfare - Digital Legacy Edition voor 66 euro (zou ook in usa en hong kong moeten werken, helaas geen argentinie of rusland)
Dat zou geweldig zin als dat werkt :)
Werkte tot nu toe alleen om giftcards te kopen via PayPal, maar niet direct de spellen.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!
timmie271 schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:42:
[...]

Dat zou geweldig zin als dat werkt :)
Werkte tot nu toe alleen om giftcards te kopen via PayPal, maar niet direct de spellen.
US werkt voor mij al weer een aardig tijdje, zelfs music&video kan ik nu gewoon kopen (dus de taal-lock op de video's is er zelfs niet meer).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
outlandos schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 07:49:
[...]

[...]

EAAccess zoals reeds gemeld :)

[ Voor 14% gewijzigd door harrytasker op 17-08-2016 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 09:46:
[...]

US werkt voor mij al weer een aardig tijdje, zelfs music&video kan ik nu gewoon kopen (dus de taal-lock op de video's is er zelfs niet meer).
het is jammer dat rusland (gift card nodig), zuid afrika (gift card nodig) en argentinie (hier nix meer) niet werken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRMBelgium
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 09:03
Ik vind het zo raar dat er nog nergens een grafische vergelijking is tussen de Xbox one en de Xbox One S. Halo 5 maakt gebruik van dynamische resolutie. Hierdoor zien sommige beelden er enorm slecht uit. Ik zou willen weten of de resolutie nu hoger is op de Xbox one s.

Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 18-09 12:06
Jelle Mees schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 20:22:
Ik vind het zo raar dat er nog nergens een grafische vergelijking is tussen de Xbox one en de Xbox One S. Halo 5 maakt gebruik van dynamische resolutie. Hierdoor zien sommige beelden er enorm slecht uit. Ik zou willen weten of de resolutie nu hoger is op de Xbox one s.
Kun je mij eens een voorbeeld laten zien van deze 'enorm slechte' beelden?
De resolutie op de S is hetzelfde als die van de oude 1.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JRMBelgium
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 15-09 09:03
wes- schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 20:33:
[...]

Kun je mij eens een voorbeeld laten zien van deze 'enorm slechte' beelden?
De resolutie op de S is hetzelfde als die van de oude 1.
Niet bepaald. Halo 5 maakt gebruik van Dynamic resolution. Dat wil dus zeggen dat als de console niet moet downgraden, de console het ook niet zal doen.

Een mooi voorbeeld van de lage resolutie die zeer goed opvalt ( gewoon eerste 30s bekijken ):
YouTube: Halo 5 Battle of Noctus New Warzone Map 1080p60fps

Nog een voorbeeld:
YouTube: Halo 5 WARZONE - MARCH ON STORMBREAK GAMEPLAY ( opnieuw eerste 30s )

Allesbehalve mooie beelden, praktisch allemaal low-texture, en toch zo'n lage resolutie. Ook in de singleplayer campagne zijn er van die scenes.

Mijn Twitch & Youtube | SSPECS Discord bot. Toon je rig op Discord!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jelle Mees schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 20:22:
Zoals dit?

Overigens zijn er problemen met sign in. Niet uitloggen als je er in zit.

Achievements unlocken overigens ook niet.

Edit: overigens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Vandaag een demo level van Gears 4 gespeeld op Gamescom, draaide op PC de versie die ik speelde, op een 4K monitor. Kan niet zeggen dat het er bijzonder uitzag. Prima graphics maar niks bijzonders, licht outdated eigenlijk.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
justifire schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 21:28:
[...]

Haha.
Ook nog positief nieuws vanaf Gamescom of valt alles weer tegen ?
Tja. Ik zei dat de graphics prima waren. Dat is toch positief? Gears is nu geen grafisch hoogstandje.

Positief. Ehm ja weinig wachtrijen... bij Gears 4 helemaal geen wachtrij, lege consoles zelfs.

Maar goed dat zal vanaf morgen wel anders zijn.

Verder is het een beetje een off year voor wat betreft echte nieuwe top franchises, merendeel is versie X van game Y. Niks dat mij echt verraste in ieder geval.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jelle Mees schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 20:47:
[...]

Niet bepaald. Halo 5 maakt gebruik van Dynamic resolution. Dat wil dus zeggen dat als de console niet moet downgraden, de console het ook niet zal doen.

Een mooi voorbeeld van de lage resolutie die zeer goed opvalt ( gewoon eerste 30s bekijken ):
YouTube: Halo 5 Battle of Noctus New Warzone Map 1080p60fps

Nog een voorbeeld:
YouTube: Halo 5 WARZONE - MARCH ON STORMBREAK GAMEPLAY ( opnieuw eerste 30s )

Allesbehalve mooie beelden, praktisch allemaal low-texture, en toch zo'n lage resolutie. Ook in de singleplayer campagne zijn er van die scenes.
Die eerste 30 sec zijn gewoon vooraf gerendeerde filmpjes, heeft niets met grafische capaciteit van je Xbox te maken. Ingame, ondanks ik helemaal Halo-af ben, is er niets aan de hand.

[ Voor 3% gewijzigd door Bullet NL op 17-08-2016 22:04 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jpelgrom
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Heeft iemand hier ervaring met de combinatie Xbox One (S) + Xbox One Digital TV Tuner + Ziggo (abonnement "Kabel TV")? In het keuzemenu staan er 5 Ziggo's vermeld (Ziggo, Ziggo - National Lineup, Ziggo (DVB-C only), Ziggo HD, Ziggo SD), maar geen van allen lijken ze te werken. Coaxkabel werkt wel gewoon, als ik hem in een Humax DVR stopt werkt het gewoon. Als ik de informatie goed heb begrepen, zijn de kanalen van Ziggo in mijn abonnement allemaal ongecodeerd en zou het dus i.c.m. de Xbox One moeten werken.

• Rickth64
  • Laatst online: 12-09 13:41
jpelgrom schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 23:00:
Heeft iemand hier ervaring met de combinatie Xbox One (S) + Xbox One Digital TV Tuner + Ziggo (abonnement "Kabel TV")? In het keuzemenu staan er 5 Ziggo's vermeld (Ziggo, Ziggo - National Lineup, Ziggo (DVB-C only), Ziggo HD, Ziggo SD), maar geen van allen lijken ze te werken. Coaxkabel werkt wel gewoon, als ik hem in een Humax DVR stopt werkt het gewoon. Als ik de informatie goed heb begrepen, zijn de kanalen van Ziggo in mijn abonnement allemaal ongecodeerd en zou het dus i.c.m. de Xbox One moeten werken.
Dat is alleen voor Free-To-Air kanalen. NPO 1, 2 en 3 onder andere.

Ik kan me slecht voorstellen dat de betaalzender ongecodeerd zijn. Die worden gedecodeerd met je smartcard en dat werkt dus niet op de Xbox.

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:00

nexhil

BAM!

Rickth64 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 09:48:
[...]

Dat is alleen voor Free-To-Air kanalen. NPO 1, 2 en 3 onder andere.

Ik kan me slecht voorstellen dat de betaalzender ongecodeerd zijn. Die worden gedecodeerd met je smartcard en dat werkt dus niet op de Xbox.
Het zou toch moeten werken:
Dit heb je nodig voor digitale Kabel TV

Heb je een moderne tv, maar geen digitale ontvanger? Dan kun je analoge televisie kijken, maar zal de kwaliteit tegenvallen. Kijk eenvoudig naar tientallen basiszenders in digitale kwaliteit. Het enige wat je nodig hebt is:

een tv-toestel met ingebouwde DVB-C-ontvanger
een Televisie abonnement van Ziggo
een coaxkabel
https://www.ziggo.nl/klan...levisie-radio/analoge-tv/

• Famous

Famous

R 400+

quorumz schreef op woensdag 17 augustus 2016 @ 07:45:
Ik heb net in de Microsoft store in Rusland nog F1 2016 voor een vriend aangeschaft.
Niet met PayPal maar gewoon met een digitale CC, werkt prima.

Pre-order editie met een of andere bundel voor 35,80 in plaats van 70,- hier..

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
http://www.insidegamer.nl...zonder-console-generaties

Volgens mij is dit een van de eerste keren dat ook hardop wordt uitgesproken dat de huidige generatie consoles naar verwachting ook de laatste is. Het statement wordt natuurlijk wel wat verdraaid daar het feit dat men verwacht een PC model op te gaan waarbij ze ieder x-jaar een nieuwer (krachtiger) model op de markt willen brengen.

Toch kun je van een ontwikkelaar straks niet verwachten dat over een jaar of 10 de spellen die ze uitbrengen zowel fatsoenlijk op de eerste Xbox One te spelen is als op de laatste iteratie van de Xbox One. Met de PC heb je dit namelijk nu ook, sommige spellen zijn op verouderde hardware simpelweg niet te spelen. Ik ben benieuwd hoe ze dat tegen die tijd willen oplossen.

• mfneed
Volgende week maar eens een pre-order FH3 plaatsen!! Heb er weer zin aan! hoop dat de pc versie ook fatsoenlijk draaid:X

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Remmetje schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:22:
http://www.insidegamer.nl...zonder-console-generaties

Volgens mij is dit een van de eerste keren dat ook hardop wordt uitgesproken dat de huidige generatie consoles naar verwachting ook de laatste is. Het statement wordt natuurlijk wel wat verdraaid daar het feit dat men verwacht een PC model op te gaan waarbij ze ieder x-jaar een nieuwer (krachtiger) model op de markt willen brengen.

Toch kun je van een ontwikkelaar straks niet verwachten dat over een jaar of 10 de spellen die ze uitbrengen zowel fatsoenlijk op de eerste Xbox One te spelen is als op de laatste iteratie van de Xbox One. Met de PC heb je dit namelijk nu ook, sommige spellen zijn op verouderde hardware simpelweg niet te spelen. Ik ben benieuwd hoe ze dat tegen die tijd willen oplossen.
Yoshida (een hoge piet bij playstation) had het er ook al over of hij niet wist of er ooit een playstation 5 kwam. Persoonlijk heb ik wel interesse in een scorpio/neo om zo te gamen met de console in de beste kwaliteit. Maar het wordt daarna een puur raadsel wanneer er weer opvolgers van de neo of scorpio komt. Wordt dit 3/4 jaar of zien we straks elk jaar een nieuwe console? beide partijen en dan vooral Microsoft ( die hun exclusives naar de pc brengt) moet serieus pakken dat ze niet de hardcore gamers (mensen die veel games kopen per jaar en waar het meeste geld word op verdient) weg jagen naar de PC. Maar ik denk dat beide partijen doen omdat ze ook wel inzien dat de ps4 en xbox one kwa power nooit 6 jaar mee kunnen komen. Dan heb je straks de consoles die alles op 900/1080@30 op medium draaien en nieuwste generatie videokaarten games kunnen draaien op 4k@60 op ultra.

• Remmetje
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 10-09 12:55
Vergis je niet dat de plug-and-play factor en 1 console per generatie zeker ook mee heeft gespeeld in de successen van de console markt ten opzichte van de PC markt. Het is misschien dan ook de reden waarom Microsoft zo zwaar inzet op 1 omgeving voor zowel PC als console. Zodat ze juist deze markt niet kwijtraken (ze verplaatsen alleen van het ene platform naar het andere).

Je ziet overigens dat zowel Sony en Microsoft al heel veel geld investeren in software ontwikkelstudio's waar steeds meer van hun omzet via deze kanalen binnen stroomt.

Ik ben in ieder geval vooral benieuwd wat er na de Neo en Scorpio gaat gebeuren. Dat is nog wel het grootste raadsel. Gaat het echt de kant op die Microsoft nu aangeeft of raken ze daardoor juist hun publiek kwijt. Maar laat maar eerst de Scorpio komen zodat ik een reden heb om mijn 6 a 7 jaar oude monitor te vervangen :).

[ Voor 25% gewijzigd door Remmetje op 18-08-2016 11:58 ]

• Nieuwevolger
Remmetje schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 11:53:
Vergis je niet dat de plug-and-play factor en 1 console per generatie zeker ook mee heeft gespeeld in de successen van de console markt ten opzichte van de PC markt. Het is misschien dan ook de reden waarom Microsoft zo zwaar inzet op 1 omgeving voor zowel PC als console. Zodat ze juist deze markt niet kwijtraken (ze verplaatsen alleen van het ene platform naar het andere).

Je ziet overigens dat zowel Sony en Microsoft al heel veel geld investeren in software ontwikkelstudio's waar steeds meer van hun omzet via deze kanalen binnen stroomt.

Ik ben in ieder geval vooral benieuwd wat er na de Neo en Scorpio gaat gebeuren. Dat is nog wel het grootste raadsel. Gaat het echt de kant op die Microsoft nu aangeeft of raken ze daardoor juist hun publiek kwijt. Maar laat maar eerst de Scorpio komen zodat ik een reden heb om mijn 6 a 7 jaar oude monitor te vervangen :).
Ik denk eigenlijk wel dat een behoorlijk grote groep overstappen op de ps4neo en xbox scorpio en dat beide partijen er goed geld aan kunnen verdienen. Kijk bijvoorbeeld ook eens naar hoeveel geld nvidia steeds pakt met een nieuwe generatie videokaarten, die verdienen zowel aan mensen die om de 1 of 2 jaar een nieuwe videokaart aanschaffen en verdienen ook aan nieuwe klanten. Maar de vraag wordt of deze tactiek niet in de toekomst tegen zich gaat werken.

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
Famous schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 10:46:
[...]

Ik heb net in de Microsoft store in Rusland nog F1 2016 voor een vriend aangeschaft.
Niet met PayPal maar gewoon met een digitale CC, werkt prima.
Klinkt goed. Gewoon zonder vpn? Welke digitale cc gebruikte jij? Mijn rabo cc werkte laatst niet

Verwijderd

Ik denk dat elk jaar een nieuwe standaard pc uitbrengen best wel eens heel goed kan gaan lopen.

Min specs en aanbevolen specs zijn dan heel helder weer te geven en alles blijft plug and play zolang je minimaal de juiste Xbox hebt.

Kun je als klant mooi kiezen wanner jij een upgrade wil ipv te moeten wachten cq gedwongen wordt te upgraden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

KookSpook schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 12:46:
[...]

Klinkt goed. Gewoon zonder vpn? Welke digitale cc gebruikte jij? Mijn rabo cc werkte laatst niet
Jep, zonder VPN.
Gebruik zelf NETELLER als credit card.

Op de Russische store koop je XBOX live kaarten en deze heb je met maximaal vijf minuten in je mail. Die redeem je in je account en je kan zo alles gewoon kopen. Het zelfde als met US enkel deze kaarten koop je ook gewoon in de Russische store.

• Nieuwevolger
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:04:
Ik denk dat elk jaar een nieuwe standaard pc uitbrengen best wel eens heel goed kan gaan lopen.

Min specs en aanbevolen specs zijn dan heel helder weer te geven en alles blijft plug and play zolang je minimaal de juiste Xbox hebt.

Kun je als klant mooi kiezen wanner jij een upgrade wil ipv te moeten wachten cq gedwongen wordt te upgraden.
Dat is waar, maar je hebt er dan meer aan als je 1x een systeem van 1000 euro haalt dan om de 3 jaar de console van 400 euro te vervangen. Bij de pc/console heb je dan dezelfde ervaring kwa power dan het apparaat wat later voor 400 euro op de markt komt. Ook was het hele idee van een console dat alles gehaald word uit goedkope hardware, maar als er steeds nieuwe versies komen zijn ontwikkelaars er ook lekker druk mee.

• Rickth64
  • Laatst online: 12-09 13:41
Maar de Xbox is alleen voor digitale TV.
Rickth64 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:52:
[...]

Maar de Xbox is alleen voor digitale TV.
Ziggo analoog werkt afaik gewoon via DVB-C, wat op de XBO zou moeten werken met de TV Tuner. Grootste probleem is encryptie, er is geen TV tuner die een smartcard ondersteund.

Zo wordt hier Rekam ongecodeerd uitgezonden (en kan ik dus op mn XBO gebruiken), maar Caiway weer niet, en die werkt dus niet op de XBO.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Voor analoge televisie moet je toch een analoge tuner hebben? Heeft de Xbox One/digtale ontvanger dat wel?
Is het misschien een instelling? Als ik bijvoorbeeld mijn televisie niet specifiek naar analoge zenders laat zoeken worden die ook niet gevonden.

Bij Ziggo heb je bij een DVB-C televisie zonder smartcard/CI+-module wel de (meeste) zenders in het basispakket in SD en NPO123 in HD beschikbaar.

[ Voor 4% gewijzigd door MartijnS72 op 18-08-2016 15:37 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• mfneed
Hmm, denk f paypal testen... FH3 preorder voor 72,- uit hongkong voor dat ik er erg in had:D
Famous schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:06:
[...]

Jep, zonder VPN.
Gebruik zelf NETELLER als credit card.

Op de Russische store koop je XBOX live kaarten en deze heb je met maximaal vijf minuten in je mail. Die redeem je in je account en je kan zo alles gewoon kopen. Het zelfde als met US enkel deze kaarten koop je ook gewoon in de Russische store.
https://www.g2a.com/xbox-live-2000-rub-ru.html

hier kan je ze ook halen

met code KCCOM krijg je 3% korting

[ Voor 3% gewijzigd door BM op 19-08-2016 09:33 ]

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
quorumz schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 18:27:
[...]

hier kan je ze ook halen

Op tweakers mag je geen affiliate link plaatsen. Je moet de gewone link plaatsen, anders verwijdert een mod straks je link. Even editten ;)

Ontopic:
Wil binnenkort ook FH3 kopen. In principe zou je op de xbox via Rusland voor goedkoop je dingen kunnen kopen en later op de pc kunnen spelen... of heb ik dit fout?

[ Voor 18% gewijzigd door Kartale op 18-08-2016 19:16 ]

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

• Winkiller
  • Laatst online: 20:29

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 14:48:
[...]

Ziggo analoog werkt afaik gewoon via DVB-C, wat op de XBO zou moeten werken met de TV Tuner. Grootste probleem is encryptie, er is geen TV tuner die een smartcard ondersteund.
:? https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/smartcard-activeren/
Ik heb Ziggo en de Samsung SMT-C7140 PVR tuner op de Xbox One aangesloten.
Werkt prima en gebruikt een smardcard voor de commerciele zenders, waar ik bijna niet naar kijk. :')
Winkiller schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:26:
[...]

:? https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/smartcard-activeren/
Ik heb Ziggo en de Samsung SMT-C7140 PVR tuner op de Xbox One aangesloten.
Werkt prima en gebruikt een smardcard voor de commerciele zenders, waar ik bijna niet naar kijk. :')
Via hdmi in zeker? we hebben het over de Xbox TV tuner, coax direct op je XBO.

• Winkiller
  • Laatst online: 20:29

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 19:42:
[...]

Via hdmi in zeker? we hebben het over de Xbox TV tuner, coax direct op je XBO.
Ach zo, soms is het verwarrend. :$
Leuk weekend voor de boeg. Titanfall open beta (download komt morgen) en F1 2016 komt morgen uit 8)

Ik geef Titanfall een grote kans om binnenkort aan te schaffen. Vorige game speelde prima en nu er toch wat meer focus komt op Pilot vs Pilot (vond zelf de titan-combat niet zo heel boeiend) denk ik dat ik deze toch nog wel een tijdje wil gaan spelen. Is wel afhankelijk van hoeveel spelers het gaan doen natuurlijk, al lijkt het erop dat ze de community niet gaan splitten met DLC.

[ Voor 66% gewijzigd door Martinspire op 18-08-2016 20:06 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 30-08 11:04
quorumz schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 18:27:
[...]

hier kan je ze ook halen

Het is balen dat india geen kaarten heeft. Ik kom telkens uit dat daar de games die ik wil het goedkoopste zijn

[ Voor 7% gewijzigd door BM op 19-08-2016 09:33 ]

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 13:17:
[...]

Dat is waar, maar je hebt er dan meer aan als je 1x een systeem van 1000 euro haalt dan om de 3 jaar de console van 400 euro te vervangen. Bij de pc/console heb je dan dezelfde ervaring kwa power dan het apparaat wat later voor 400 euro op de markt komt. Ook was het hele idee van een console dat alles gehaald word uit goedkope hardware, maar als er steeds nieuwe versies komen zijn ontwikkelaars er ook lekker druk mee.
Ik bedoelde meer dat MS een nieuwe PC zou uitbrengen elk jaar onder de naam Xbox console. Gewoon met standaard updates die voor iedereen hetzelfde zijn. Voor ontwikkelaars lijkt me dat nogal veel makkelijker ontwikkelen dan voor 10.000 verschillende configuraties in PC land. Moet kunnen lijkt mij. Heb je met je nieuwe Xbox PC 2018 net betere graphics dan je vriendje met zijn XBOX PC 2017.

• Nieuwevolger
Verwijderd schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:32:
[...]

Ik bedoelde meer dat MS een nieuwe PC zou uitbrengen elk jaar onder de naam Xbox console. Gewoon met standaard updates die voor iedereen hetzelfde zijn. Voor ontwikkelaars lijkt me dat nogal veel makkelijker ontwikkelen dan voor 10.000 verschillende configuraties in PC land. Moet kunnen lijkt mij. Heb je met je nieuwe Xbox PC 2018 net betere graphics dan je vriendje met zijn XBOX PC 2017.
Dan is echt nog het enigste voordeel van een console dat het iets makkelijker is om te achterhalen of je console nog een game kan draaien tegen over een pc. Dan kan microsoft net zo goed desktops uitbrengen voor onder je tv met het xbox logo erop, gewoon dan windows 10(of 11 in de toekomst) erop met een aangepaste versie zodat het windows goed te gebruiken met een controller voor de tv.

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Nieuwevolger schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:41:
[...]

Dan is echt nog het enigste voordeel van een console dat het iets makkelijker is om te achterhalen of je console nog een game kan draaien tegen over een pc. Dan kan microsoft net zo goed desktops uitbrengen voor onder je tv met het xbox logo erop, gewoon dan windows 10(of 11 in de toekomst) erop met een aangepaste versie zodat het windows goed te gebruiken met een controller voor de tv.
Wat ik wil: mijn eigen Xbox/ultieme (maar vooral gebruiksvriendelijke) HTPC bouwen!
Geef me een Windows 10 Xbox Edition met Blu-ray app, inclusief licenties. Eventueel alleen te gebruiken met een door Microsoft goedgekeurde speler, om Xbox gamediscs te kunnen spelen. Maar wel met vrije keuze van overige hardware, vooral ssd's en koeling.
Maar dan geen geforceerde OS-updates tijdens het gamen graag!

• Nieuwevolger
MartijnS72 schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:15:
[...]

Wat ik wil: mijn eigen Xbox/ultieme (maar vooral gebruiksvriendelijke) HTPC bouwen!
Geef me een Windows 10 Xbox Edition met Blu-ray app, inclusief licenties. Eventueel alleen te gebruiken met een door Microsoft goedgekeurde speler, om Xbox gamediscs te kunnen spelen. Maar wel met vrije keuze van overige hardware, vooral ssd's en koeling.
Maar dan geen geforceerde OS-updates tijdens het gamen graag!
Een modulaire console klinkt niet slecht, ook al begint het wel heel veel op een pc te lijken. Maar dan ben je wel een heel stuk duurder uit als je per onderdeel betaald ipv microsoft zelf wat in elkaar zet. Eigenlijk kan microsoft er dan net zo goed voor zorgen dat pc gamen meer gebruiksvriendelijk word.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Dat is de Xbox nu al. De Xbox is een PC met enkele beperkingen. Of mis ik iets?

Ik gebruik een console omdat ik geen zin heb in drivers en updates van minstens 4 partijen. En geen zin heb in rare installers van 3 partijen. En geen zin heb om onderdelen te vervangen (met bijbehorende benchmarktest analyse). Waar ik wel zin in heb is op een knop drukken en 30 seconden later een game spelen.

Een plug and play kastje bij de tv dat 'gewoon' werkt wil ik. En dat doet de One (ps4 net zo goed). Dat je elk jaar kan kiezen om bovenstaande ellende niet te hebben en wel up te graden zie ik als voordeel. Dat het daardoor meer een pc is dan een console zie ik niet als nadeel. De One is al gewoon een pc. En daarnaast snap ik niet goed dat de benaming van het type apparaat wat ik gebruik iets uitmaakt.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 18-08-2016 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
KookSpook schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:21:
[...]

Het is balen dat india geen kaarten heeft. Ik kom telkens uit dat daar de games die ik wil het goedkoopste zijn
Argentinie idem. daar zit het gross van de meeste goedkope games.

Wil een tip voor mensen die Uplay gebruiken: met 100 punten krijg je 20% korting bij bestellen.

[ Voor 14% gewijzigd door quorumz op 19-08-2016 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Martinspire schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:05:
Leuk weekend voor de boeg. Titanfall open beta (download komt morgen) en F1 2016 komt morgen uit 8)

Ik geef Titanfall een grote kans om binnenkort aan te schaffen. Vorige game speelde prima en nu er toch wat meer focus komt op Pilot vs Pilot (vond zelf de titan-combat niet zo heel boeiend) denk ik dat ik deze toch nog wel een tijdje wil gaan spelen. Is wel afhankelijk van hoeveel spelers het gaan doen natuurlijk, al lijkt het erop dat ze de community niet gaan splitten met DLC.
Ik slinger TF2 ook maar eens aan! Als het ook maar wegspeeld als deel 1 dan is het al bijna een must! Wat speelde dat heerlijk soepel en vlot weg zeg! Ben zeer benieuwd! Wellicht treffen we mekaar nog:)

EDIT: Iemand hier die TM Turbo heeft/speelt? lijkt me toch wel een leuke arcade racer!!

[ Voor 5% gewijzigd door mfneed op 19-08-2016 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
  • Laatst online: 08-09 08:19
[...]

Als MS een Custom Computer aanbied met de nieuwste Windows en Apps aangepast en geiinstalleerd en dat het gratis up to date blijft via Live Gold dan zijn er meer redens om voor de betaalde service te gaan.

Dan wordt het interessant voor gamers in het algemeen vooral als je een PC hebt en tussen beiden kunt switchen of je kunt ook de ene keer voor een PC upgrade kiezen en de software van PC en XB blijven spelen en de andere keer deze software vervolgen op weer een XB :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mfreriks schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 08:14:
[...]

EDIT: Iemand hier die TM Turbo heeft/speelt? lijkt me toch wel een leuke arcade racer!!
Yes! Ikke. Is een erg leuk spelletje. Wel heeft pittig om 100% te spelen. Ik merk dat ik het niet zo maar voor een half uurtje om de week kan spelen. Dan heb ik het niet meer in de vingers. Voor snelle tijden moet je echt goed zijn. Voor plezier maakt dat niet uit. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zat gisteren de stream van IGN nog te kijken, nu lieten ze For Honor ook zien, maar nu met die capture mode, opeens ziet die game er een stuk interessanter uit. De E3 singleplayer oogde echt saai, maar dit ziet er toch een stuk leuker uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous

Famous

R 400+

KookSpook schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 20:21:
[...]

Dit heb ik dus ook vaak..
Al ben ik blij dat Rusland vaak ook wel goedkoop is en er niet ver vanaf zit. Volgens mij komt 75% van mijn gekochte spellen uit Rusland en 15% uit Amerika :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
  • Laatst online: 08-09 08:19
Nieuwevolger schreef op donderdag 18 augustus 2016 @ 21:26:
[...]

Een modulaire console klinkt niet slecht, ook al begint het wel heel veel op een pc te lijken. Maar dan ben je wel een heel stuk duurder uit als je per onderdeel betaald ipv microsoft zelf wat in elkaar zet. Eigenlijk kan microsoft er dan net zo goed voor zorgen dat pc gamen meer gebruiksvriendelijk word.
De PC heeft gaming niet als doel maar een XB met aangepaste hardware en software zou puur voor gaming en media kunnen zijn zelfs via Windows :)

Daarom zie ik het XB gerucht ook zo zitten van wel je Software behouden maar de keuze om Hardware te vervangen! precies de redens waarom ik nu een PC heb ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Heeft iemand ergens toevallig een goede guide om streaming aan de gang te krijgen want zowel op mijn laptop als desktop lukt het niet. Zie de Xbox wel maar kan geen verbinding maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 10:47:
Heeft iemand ergens toevallig een goede guide om streaming aan de gang te krijgen want zowel op mijn laptop als desktop lukt het niet. Zie de Xbox wel maar kan geen verbinding maken.
http://support.xbox.com/e...how-to-use-game-streaming

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Tja, die stappen waren logisch en had ik uiteraard zelf al gedaan.

Ik bedoel meer een troubleshooting guide. Heb al handmatig poorten geforward maar nog werkt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:00:
[...]

Tja, die stappen waren logisch en had ik uiteraard zelf al gedaan.

Ik bedoel meer een troubleshooting guide. Heb al handmatig poorten geforward maar nog werkt het niet.
Ik kan je niet helpen. Ik weet niet wat voor jou logisch is. Ik weet ook niet wat je al gedaan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Verwijderd schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:11:
[...]

Ik kan je niet helpen. Ik weet niet wat voor jou logisch is. Ik weet ook niet wat je al gedaan hebt.
Heb de instellingen op de xbox gedaan om streaming in te schakelen.

Vervolgens xbox app op pc geopend. Die ziet de xbox maar zegt dan da ie geen verbinding kan maken. (Tot zover de standaard logische stappen en hoe het eigenlijk zou moeten werken.)

Dus ik dacht zal wel weer een poort zijn die open moet staan, opgezocht en vond alleen een artikel over poorten open zetten zodat je zelfs van buiten je eigen netwerk verbinding kan maken.

Werkt weer eens bij iedereen blijkbaar maar bij mij niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
http://www.gamespot.com/a...remium-prod/1100-6442817/

Dit is toch een andere uitspraak dan het moet de prijs van een console hebben, ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 11:22:
[...]

Heb de instellingen op de xbox gedaan om streaming in te schakelen.

Vervolgens xbox app op pc geopend. Die ziet de xbox maar zegt dan da ie geen verbinding kan maken. (Tot zover de standaard logische stappen en hoe het eigenlijk zou moeten werken.)

Dus ik dacht zal wel weer een poort zijn die open moet staan, opgezocht en vond alleen een artikel over poorten open zetten zodat je zelfs van buiten je eigen netwerk verbinding kan maken.

Werkt weer eens bij iedereen blijkbaar maar bij mij niet.
je laptop is bekabeld?
je laptop zit op zelfde netwerk als de xbox?
op de app met zelfde email account aangelogt als xbox?

(porten openen heeft alleen zin als je buiten je huis wilt proberen te connecten en volgens mij is dat nog niet eens mogelijk)..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:09:
http://www.gamespot.com/a...remium-prod/1100-6442817/

Dit is toch een andere uitspraak dan het moet de prijs van een console hebben, ben benieuwd.
Wat is 'de prijs' van een console? Vorige generatie zat ook lange tijd ver over 600 euro, als je high-end hardware wil hebben, heb je high-end prijs. Net als de vraag 'wat is de prijs van een telefoon'? Highend kan je krap over de 300 vinden, maar ook tegen de 1000 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
quorumz schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 12:29:
[...]

je laptop is bekabeld?
je laptop zit op zelfde netwerk als de xbox?
op de app met zelfde email account aangelogt als xbox?

(porten openen heeft alleen zin als je buiten je huis wilt proberen te connecten en volgens mij is dat nog niet eens mogelijk)..
Jep allemaal. Ach ja jammer. Tv is helaas meestal bezet dus veel gamen komt er niet meer van. Dacht probeer eens te streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

Als scorpio in eind 2017 met 6 teraflops komt en dan 1000+ durft te vragen dan denk ik dat het geen succes gaat worden. Zeker als Neo rond de 4a500 wordt. Een 6 teraflops gpu kost je nu 300 euro ong. Dan moet de rest van de hardware wel heel ziek zijn, Intel achtige CPU van 4a500 ofzo en veel ddr4 geheugen en een grote ssd anders is de prijs niet goed te praten lijkt mij.

Ik denk gewoon rond de 600 Max en dan gewoon een opgevoerde x1 cpu, of misschien de amd Zen CPU. 12gb gddr5 en klaar. Icm een opgevoerde 480 of nieuwere gpu. Dan is 5a600 te doen.

[ Voor 19% gewijzigd door v8power67 op 20-08-2016 13:20 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
v8power67 schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:18:
Als scorpio in eind 2017 met 6 teraflops komt en dan 1000+ durft te vragen dan denk ik dat het geen succes gaat worden. Zeker als Neo rond de 4a500 wordt. Een 6 teraflops gpu kost je nu 300 euro ong. Dan moet de rest van de hardware wel heel ziek zijn, Intel achtige CPU van 4a500 ofzo en veel ddr4 geheugen en een grote ssd anders is de prijs niet goed te praten lijkt mij.

Ik denk gewoon rond de 600 Max en dan gewoon een opgevoerde x1 cpu, of misschien de amd Zen CPU. 12gb gddr5 en klaar. Icm een opgevoerde 480 of nieuwere gpu. Dan is 5a600 te doen.
Uiteindelijk wordt het gewoon een pc, dat merk je met alles dat ze daar nu naartoe aan het werken zijn. Ding zal Windows 10 special draaien met een vm voor xbox one en 360 games ofzo.

Denk dat je dan toch snel richting de 8 a 900 euro gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17-09 09:16

v8power67

Psn: Mausosaurus

Phusebox schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:25:
[...]

Uiteindelijk wordt het gewoon een pc, dat merk je met alles dat ze daar nu naartoe aan het werken zijn. Ding zal Windows 10 special draaien met een vm voor xbox one en 360 games ofzo.

Denk dat je dan toch snel richting de 8 a 900 euro gaat.
Ik hoop het niet maar denk dat je gelijk hebt.
Dan hou ik het wel bij mijn pc en upgrade ik die van dat geld.
Zeker gezien exclusives nu niet meer bestaan voor de consoles bij MS.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Bij console prijzen denk ik aan 400-600 euro.

6 tflops in q4 van 2017 is niet eens zo heel bijzonder meer, de rx 480 voor 220 dollar is al 5,5 tflops en die zit kwa prestaties tussen de gtx 970 en 980. Dus met een beetje opgevoerde rx480 zit je al op 6 tflops. Maar goed tflops zeggen ook niet alles, nvidia krijgt betere prestaties dan amd met het zelfde aantal flops.

Zelf hoop ik dat microsoft het dit keer meteen goed gaat doen en komt met een gpu die gelijkt staat aan de gtx 1070 en een cpu die dit keer geen bottleneck veroorzaakt zoals de ps4 en xbone nu wel hebben. Als ze deze specs voor een goeie prijs kunnen verkopen dan zie ik microsoft weer goeie kansen hebben, over de prijs valt moeilijk te speculeren, aangezien het apparaat pas over 1,5 jaar uitkomt. Maar ik denk nog steeds dat microsoft met z'n exclusives naar de pc brengt z'n eigen ramen in gooit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Nieuwevolger schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:39:
Maar ik denk nog steeds dat microsoft met z'n exclusives naar de pc brengt z'n eigen ramen in gooit.
Mwah weet ik niet. De vraag is of je wel hardware fabrikant wil zijn. Dat kost klauwen met geld in R&D etc. Terwijl je ook een cross platform gaming dienst kan zijn zoals Steam dat doet.

Microsoft zal enkel en alleen kijken naar wat het meeste opbrengt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Phusebox schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:44:
[...]

Mwah weet ik niet. De vraag is of je wel hardware fabrikant wil zijn. Dat kost klauwen met geld in R&D etc. Terwijl je ook een cross platform gaming dienst kan zijn zoals Steam dat doet.

Microsoft zal enkel en alleen kijken naar wat het meeste opbrengt.
Exclusives zijn er om de hardware te verkopen en dan hoopt sony/ms erop dat die persoon meer games en accesoires gaat halen voor de console. Nu microsoft games naar de pc brengt leverd hun dat extra geld op, omdat die pc gamers waarschijnlijk toch geen xbox ging kopen. Maar in de toekomst kan dit er voor zorgen dat huidige xbox bezitters gaan overstappen naar de pc en dan maak je het xbox merk kapot. Ik vind het een beetje een half om half strategie van microsoft.

Vind het wel slim van microsoft dat ze met de windows store aan een beginetje hebben gemaakt aan een steam/origin/uplay concurrend. Je eigen games distruberen kan veel geld opleveren als je nagaat dat valve z'n 30 procent van de verkoop prijs krijgt per verkochte game op steam.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:03:
Exclusives zijn er om de hardware te verkopen en dan hoopt sony/ms erop dat die persoon meer games en accesoires gaat halen voor de console. Nu microsoft games naar de pc brengt leverd hun dat extra geld op, omdat die pc gamers waarschijnlijk toch geen xbox ging kopen. Maar in de toekomst kan dit er voor zorgen dat huidige xbox bezitters gaan overstappen naar de pc en dan maak je het xbox merk kapot. Ik vind het een beetje een half om half strategie van microsoft.

Vind het wel slim van microsoft dat ze met de windows store aan een beginetje hebben gemaakt aan een steam/origin/uplay concurrend. Je eigen games distruberen kan veel geld opleveren als je nagaat dat valve z'n 30 procent van de verkoop prijs krijgt per verkochte game op steam.
PC en Xbox zijn voor MS al 1 geheel, XBL platform is er nu ook op PC, party, chat, achievements, de volgende stap is de games aan beide kanten neerzetten, natuurlijk zal je canibalisme krijgen op de xbox console, maar dat wordt vervangen door PC.

Kan je natuurlijk zeggen, ik heb een PC dus ik heb geen XBO meer nodig, beter een PS4. Als de anywhere gelijktijdig gespeeld kunnen worden, heb ik liever ene PC en XBO, samen FH3 of GOW4 spelen, wil je easy mode gamen pak je de XBO, wil je mooie graphics pak je PC (fifa ziet er bijna identiek uit bv).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
SinergyX schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 14:43:
[...]

PC en Xbox zijn voor MS al 1 geheel, XBL platform is er nu ook op PC, party, chat, achievements, de volgende stap is de games aan beide kanten neerzetten, natuurlijk zal je canibalisme krijgen op de xbox console, maar dat wordt vervangen door PC.

Kan je natuurlijk zeggen, ik heb een PC dus ik heb geen XBO meer nodig, beter een PS4. Als de anywhere gelijktijdig gespeeld kunnen worden, heb ik liever ene PC en XBO, samen FH3 of GOW4 spelen, wil je easy mode gamen pak je de XBO, wil je mooie graphics pak je PC (fifa ziet er bijna identiek uit bv).
Aan de ene kant begrijp ik wel dat Microsoft meer op het groeiende pc gaming wilt richten samen met xbox. Maar consoles worden normaal gesproken verkocht met een verlies of minimale winst om dit zo terug te verdienen per verkochte game of accesoire. Dat een console boer zijn een dure grap is heeft zich ook al bewezen, kijk naar de verliezen die Sony maakte op het begin bij de ps3 of Microsoft met de eerste xbox.

Nu Microsoft het voor zich lief neemt dat er minder xbox'en verkocht gaan worden met deze strategie, ben ik benieuwd hoe ze al die marketing en ontwikkeling kosten gaan proberen terug te verdienen met xbox, want ga er maar van uit dat die kosten torenhoog zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:49:
GRR net mijn Deus Ex Mankinded Divided binnen werkt die *(^&T*O geeft de redeem code van Square Enix me nix.. *^*^TUIFSDFIS&T%&^*
Wut? Das meer dan een week te vroeg. Volgens mij moet je sowieso wachten tot ie uitkomt hoor?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
quorumz schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 15:49:
GRR net mijn Deus Ex Mankinded Divided binnen werkt die *(^&T*O geeft de redeem code van Square Enix me nix.. *^*^TUIFSDFIS&T%&^*
Hoe krijg je dat voor elkaar? Z'n game hoort het toch gewoon te doen voor release?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Verwijderd schreef op vrijdag 19 augustus 2016 @ 13:24:
[...]

Yes! Ikke. Is een erg leuk spelletje. Wel heeft pittig om 100% te spelen. Ik merk dat ik het niet zo maar voor een half uurtje om de week kan spelen. Dan heb ik het niet meer in de vingers. Voor snelle tijden moet je echt goed zijn. Voor plezier maakt dat niet uit. :)
Vroegere TM spellen ook wel eens gedaan, zijn leuk en idd pittig! Heb FH3 besteld, dus eerst daar even mijn tijd in kwijt. Daarna misschien wel eens aan TM beginnen. Ziet er toch lekker fris uit:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 16:09:
[...]

Hoe krijg je dat voor elkaar? Z'n game hoort het toch gewoon te doen voor release?
het spel is bezig met installeren. de square enix redeem code is voor de day one stuff (desperate measures en covert agent pack). die moet je op de square enix site invullen, hij registreert het spel ook en dan hoor je 2 x ms redeemcodes te krijgen...maar niet dus

ps 23e is officiele release date

[ Voor 3% gewijzigd door quorumz op 20-08-2016 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 16:21:
[...]

het spel is bezig met installeren. de square enix redeem code is voor de day one stuff (desperate measures en covert agent pack). die moet je op de square enix site invullen, hij registreert het spel ook en dan hoor je 2 x ms redeemcodes te krijgen...maar niet dus

ps 23e is officiele release date
Wat snap je dan niet aan 'Day One stuff' en 'Releasedate 23 Augustus' :?

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Earthlock - Game with Gold op 1 September, kan best interessant zijn.

[ Voor 16% gewijzigd door justifire op 20-08-2016 16:47 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Pagina: 1 ... 30 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.