Werkt de digitale tv-tuner een beetje? Ik heb nu iets te veel kastjes bij de tv staan (horizon box, ps4, Blu-ray speler, mediaspeler) en wil dat wat gaan inperken. De Blu-ray speler heb ik omdat de ps4 geen HD audio overbrengt naar mijn receiver. Mijn idee was om een htpc te nemen, maar misschien ben ik met een xbox one ook geholpen?
Op mijn Xbox One S kan ik bij instellingen zowel de resolutie als kleurendiepte instellen. De resolutie gaat vanzelfsprekend om 4k. Maar hoe zit het met de kleurendiepte? Ik kan kiezen tussen 8, 10 en 12-bit. Geldt 'hoe hoger hoe beter' hier?
Euh zware en ook verwarrende materie maar ik dacht;outlandos schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:15:
Op mijn Xbox One S kan ik bij instellingen zowel de resolutie als kleurendiepte instellen. De resolutie gaat vanzelfsprekend om 4k. Maar hoe zit het met de kleurendiepte? Ik kan kiezen tussen 8, 10 en 12-bit. Geldt 'hoe hoger hoe beter' hier?
Hoe hoger de kleurdiepte, des te beter is de weergavekwaliteit van de afbeelding.
--begin knip en plakwerk--
Bit depth is what is responsible for the number of colors you can see on a display. Increasing the bit depth of a display product (and matching the source components and cabling to support that display) means that you will incur a much lower chance of experiencing color banding where smooth color gradients cannot be accurately reproduced and break up into bands. To understand how this affects bitrate, let's consider the following:
8-bit color = 2^8 x 3 = 2^24 = 16.7 million colors
12-bit color = 2^12 x 3 = 2^36 = 68.7 billion colors
Increasing the bit depth results in almost exponentially better color rendition.
--knip en plakwerk einde--
http://www.audioholics.com/audio-video-cables/hdmi-1-3-cables-bitrate/8-bit-10-bit-12-bit-whats-the-deal.html
Verwijderd
'Streamen testen' geeft dezelfde melding?Phusebox schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 13:12:
[...]
Jep allemaal. Ach ja jammer. Tv is helaas meestal bezet dus veel gamen komt er niet meer van. Dacht probeer eens te streamen.
Wilde gok: land/taal/regio instellingen staan ook gelijk?
Ziet er idd leuk uit!justifire schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 16:37:
[...]
Earthlock - Game with Gold op 1 September, kan best interessant zijn.
[video]
Filmpje doet me een beetje denken aan Final Fantasy 7.
Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ
Kan ik dan nog ergens de refresh rate checken? Want die wil ik namelijk wel op 60 houden.Winkiller schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:47:
[...]
Euh zware en ook verwarrende materie maar ik dacht;
Hoe hoger de kleurdiepte, des te beter is de weergavekwaliteit van de afbeelding.
--begin knip en plakwerk--
Bit depth is what is responsible for the number of colors you can see on a display. Increasing the bit depth of a display product (and matching the source components and cabling to support that display) means that you will incur a much lower chance of experiencing color banding where smooth color gradients cannot be accurately reproduced and break up into bands. To understand how this affects bitrate, let's consider the following:
8-bit color = 2^8 x 3 = 2^24 = 16.7 million colors
12-bit color = 2^12 x 3 = 2^36 = 68.7 billion colors
Increasing the bit depth results in almost exponentially better color rendition.
--knip en plakwerk einde--
http://www.audioholics.com/audio-video-cables/hdmi-1-3-cables-bitrate/8-bit-10-bit-12-bit-whats-the-deal.html
50Hz uitzetten in de settings van de Xbox One.outlandos schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 09:53:
[...]
Kan ik dan nog ergens de refresh rate checken? Want die wil ik namelijk wel op 60 houden.
https://support.xbox.com/nl-NL/xbox-one/console/adjust-display-settings
[ Voor 23% gewijzigd door Winkiller op 21-08-2016 11:21 ]
Houdt er wel rekening mee dat je TV de geselecteerde kleurendiepte moet ondersteunen.outlandos schreef op zaterdag 20 augustus 2016 @ 21:15:
De opties zouden er toch niet staan als mijn TV ze niet zou ondersteunen? Ik kan iig kiezen tussen 8, 10 en 12-bit. Helaas zie ik nergens de refresh rate.halofreak1990 schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 15:50:
[...]
Houdt er wel rekening mee dat je TV de geselecteerde kleurendiepte moet ondersteunen.
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

ik zou zelf na al het uitzoeken met hdr/versterker/tv denken: (ook al kon de vorige xbox dat ook) 10 bits hdr10 is standaard en 12 bits dolby vision (wat xbox one s trouwens niet doet op dit moment). Voor Dolby VIsion ondersteunen alleen de LG Ultra HDR tv's beide formaten. Dan zou ik de logica wel snappen dat die keuzes er zijnoutlandos schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 16:00:
[...]
De opties zouden er toch niet staan als mijn TV ze niet zou ondersteunen? Ik kan iig kiezen tussen 8, 10 en 12-bit. Helaas zie ik nergens de refresh rate.
Ohja inderdaad: dat het ertussen staat wil niet per se zeggen dat mijn tv het ondersteunt. Volgens de Xbox One S ondersteunt mijn tv wel 10 bit 4k op 60hz. Dus ik heb de Xbox op 10bit gezet. Het ziet er allemaal prachtig uit.quorumz schreef op zondag 21 augustus 2016 @ 16:35:
[...]
ik zou zelf na al het uitzoeken met hdr/versterker/tv denken: (ook al kon de vorige xbox dat ook) 10 bits hdr10 is standaard en 12 bits dolby vision (wat xbox one s trouwens niet doet op dit moment). Voor Dolby VIsion ondersteunen alleen de LG Ultra HDR tv's beide formaten. Dan zou ik de logica wel snappen dat die keuzes er zijn
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de S controller? Moet je steeds weer opnieuw verbinding maken met het switchen van pc/xbox? of onthoud die de config (laten we het maar even zo noemen) van zowel bluetooth en de verbinding naar de xbox?
Nu is namelijk het geval, als je op de pc de controller hebt aangesloten en weer met diezelfde controller je xbox wil bedienen, je of de kabel moet gebruiken of de verbindingsknop op xbox/controller weer moet gebruiken.
Nu is namelijk het geval, als je op de pc de controller hebt aangesloten en weer met diezelfde controller je xbox wil bedienen, je of de kabel moet gebruiken of de verbindingsknop op xbox/controller weer moet gebruiken.
Verwijderd
Je moet telkens opnieuw verbinden als je gaat wisselen tussen Windows 10 en One S.mfreriks schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 09:00:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de S controller? Moet je steeds weer opnieuw verbinding maken met het switchen van pc/xbox? of onthoud die de config (laten we het maar even zo noemen) van zowel bluetooth en de verbinding naar de xbox?
Zijn er hier mensen die voor de XO een race stuur hebben gekocht? Ik speel vrij veel race spellen gewoon op de bank met controller (elite). Toch gaat het meer en meer jeuken en zit ik te kijken of een race stuur niet iets is. Ik wil wel op de bank kunnen blijven zitten..
Dan is dit wat je zoekt https://www.wheelstandcentre.nl/ . Kun je gewoon op de bank blijven zitten.wes- schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 11:57:
Zijn er hier mensen die voor de XO een race stuur hebben gekocht? Ik speel vrij veel race spellen gewoon op de bank met controller (elite). Toch gaat het meer en meer jeuken en zit ik te kijken of een race stuur niet iets is. Ik wil wel op de bank kunnen blijven zitten..
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Thxskreppiedoe schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:06:
[...]
Dan is dit wat je zoekt https://www.wheelstandcentre.nl/ . Kun je gewoon op de bank blijven zitten.
Kabeltjes los halen en je kan hem zo ergens in de berging zetten. Merkte gisteren voor het eerst dat hij bij de chicane op Monaco wel wat stabiliteit mist maar heb er heel veel mee geracet (>1 jaar) en het bevalt erg goed.wes- schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:24:
[...]
Thxmaar of ik zo'n geval in de huiskamer neer kan zetten zonder weerstand van m'n wederhelft is natuurlijk de vraag.
Welke racespellen speel je?
Forza, Dirt en nu vooral F1 2016.Beltoni schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:39:
[...]
Kabeltjes los halen en je kan hem zo ergens in de berging zetten. Merkte gisteren voor het eerst dat hij bij de chicane op Monaco wel wat stabiliteit mist maar heb er heel veel mee geracet (>1 jaar) en het bevalt erg goed.
Welke racespellen speel je?
Welk stuurtje heb je?
Ik heb de standaard TX. FFB is wel echt een must bij zo'n stuurtje. Speel zelf eigenlijk alleen Project Cars in groepsverband met het stuur. Forza 6 heb ik juist overgeslagen omdat het met stuur gewoon niet lekker aanvoelde. Daar zou ik zelf geen stuurtje voor kopen dus. Over Dirt (rally?) en F1 hoor ik wel goede dingen, moet Dirt Rally nog steeds halen maar heb momenteel genoeg andere spellen en voor de multiplayer hoef je het ook niet te doen.wes- schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 12:54:
[...]
Forza, Dirt en nu vooral F1 2016.
Welk stuurtje heb je?
Deze week komt ook Assetto Corsa uit voor consoles, dat is ook een spel om in de gaten te houden als je een stuurtje hebt.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 06:50
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Zo die vernieuwde Xbox-store is wel een verademing zeg !
Eindelijk lekker overzichtelijk en een strakke opmaak
Titanfall 2 test speelt best lekker weg enkel vrees ik dat ik hier toch te oud voor begin te worden.
Soms lig ik al op de grond voordat ik door heb waar de kogels vandaan komen
Eindelijk lekker overzichtelijk en een strakke opmaak
Titanfall 2 test speelt best lekker weg enkel vrees ik dat ik hier toch te oud voor begin te worden.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Een echte fps-er roept dan: lag & hax!justifire schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:46:
Eerste titanfall gespeeld?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Jazeker, TF1 aardig kapot gespeeldVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:55:
[...]
Een echte fps-er roept dan: lag & hax!

Als ik de killcam zie dan schreeuw ik altijd Aimbot of Muis !!!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ho ho, zo vaak roep ik geen haxVerwijderd schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:55:
[...]
Een echte fps-er roept dan: lag & hax!
Maar die WestUS servers zijn wel zaad
- quorumz
- Niet online

achter je...justifire schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:46:
Zo die vernieuwde Xbox-store is wel een verademing zeg !
Eindelijk lekker overzichtelijk en een strakke opmaak![]()
(duurde errug lang voordat ik een match kreeg gisteren)
met teveel SP en coop games toch zelf geen tijd voor MP.. komt ie er maar in voor de SP
Verwijderd
Cool! Dacht even dat je een nepperd was!justifire schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 18:02:
[...]
Jazeker, TF1 aardig kapot gespeeld![]()
Als ik de killcam zie dan schreeuw ik altijd Aimbot of Muis !!!
Ik vond deze alpha/tech test niet super denderend. Heb enige plezier gehad maar vooral veel gemist. Misschien zijn de skillz net anders maar ik kreeg geen vaart. Ook was het een lagfest in elk potje dat ik deed. Voor een spel dat titanfall heeft heb ik er niet meer dan 5 gezien per potje.) Wel erg jammer want ik vond deel 1 echt top. Deze koop ik wel omdat BF en COD me niet trekken maar mijn hype/zin is wel wat lager als voor de tech test.
_____
RB6 is wel een aanrader voor slome ouwe zakken (ik kan het weten). De netcode is niet altijd even denderend maar het spel draait veel meer om tactiek dan schietskill. In bf4 kom ik weg met mijn COD aim en speelwijze. In RB6 moet ik echt anders spelen.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 22-08-2016 18:20 ]
- quorumz
- Niet online

R6 is idd even wennen na andere snelle games zoals Warframe. Alsof ik met betonnen schoenen loop.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 18:18:
[...]
Cool! Dacht even dat je een nepperd was!![]()
Ik vond deze alpha/tech test niet super denderend. Heb enige plezier gehad maar vooral veel gemist. Misschien zijn de skillz net anders maar ik kreeg geen vaart. Ook was het een lagfest in elk potje dat ik deed. Voor een spel dat titanfall heeft heb ik er niet meer dan 5 gezien per potje.) Wel erg jammer want ik vond deel 1 echt top. Deze koop ik wel omdat BF en COD me niet trekken maar mijn hype/zin is wel wat lager als voor de tech test.
_____
RB6 is wel een aanrader voor slome ouwe zakken (ik kan het weten). De netcode is niet altijd even denderend maar het spel draait veel meer om tactiek dan schietskill. In bf4 kom ik weg met mijn COD aim en speelwijze. In RB6 moet ik echt anders spelen.
Heb in ieder geval mijn redeem code binnen voor deus ex!
En de store..vroeger kon je makkelijk op een spel staan en daarna zien in de store wat er eventueel voor uit is. dat mis ik, incl als er iets nieuws is binnen een season pass (waren kennelijk extra karakters uit voor lego star wars wat in season pass zit, voor just cause 3 kon je met de pass een week eerder de laatste content downloaden, die kon ik pas vinden toen ik de deluxe versie van just cause 3 koos en zag wat ik miste)
justifire schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:46:

Verwijderd
Dat installeren deed ik meestal toch al via ready to install bij games and apps. Omdat mijn console nooit op NL stond. Misschien helpt dit.quorumz schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 19:04:
[...]
En de store..vroeger kon je makkelijk op een spel staan en daarna zien in de store wat er eventueel voor uit is. dat mis ik, incl als er iets nieuws is binnen een season pass (waren kennelijk extra karakters uit voor lego star wars wat in season pass zit, voor just cause 3 kon je met de pass een week eerder de laatste content downloaden, die kon ik pas vinden toen ik de deluxe versie van just cause 3 koos en zag wat ik miste)
Qua loden schoenen merk ik niet zo veel in siege. Wel een wat houterige besturing wat meer op BF lijkt dan COD. Wel merk ik dat ik vaak onderaan eindig terwijl ik bij BF en vooral COD wat vaker bovenaan eindig. En toch meer lol aan siege momenteel. #tactics
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Voor die Titans hadden ze gisteren een hotfix uitgebracht, chargerate was veels te laag.Verwijderd schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 18:18:
[...]
Cool! Dacht even dat je een nepperd was!![]()
_____
Vond TF1 ook een veel beter mapdesign hebben qua wallrunning en zo, komt misschien ook doordat je nu veel hoger kan komen met de grapling hook waar het in TF1 voornamelijk gebouwen van twee verdiepingen hoog waren, kan moeilijk de gang er in houden...
Terug naar Overwatch maar weer, daar kan deze bejaarde nog aardig in meekomen
Nog tips om goedkoop live te scoren?
Goedkoopste die ik heb kunnen vinden is 32,68 euro via gamesdeal.
https://card.exophase.com/1/1116015.png
- quorumz
- Niet online

zo te zien een mazzel aanbieding daar. het is overal duurder geworden (bij cd keys nu bijna 38 euro)sekeroglan schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 23:19:
Voor die prijs zou ik hem nemen, want denk niet dat je hem goedkoper krijgt.sekeroglan schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 23:19:
(Koop er gelijk een paar, heb die van mij bij een mazzeldeal van 29 gelijk voor 3 jaar afgekocht)
Daar heb ik zojuist een jaar gekocht voor 36,99 euro.sekeroglan schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 23:19:
Hoe lang duurt het alvorens ze de key mailen?
Ik heb um ontvangen.
[ Voor 4% gewijzigd door outlandos op 23-08-2016 08:02 ]
Ik moest lachen! kan niet ontkennen dat ik hetzelfde hadjustifire schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 17:46:
Miste ook een beetje de snelheid wat jij aangeeft, en die grapling had ik ook nog niet lekker in de vingers zitten... Kans is vrij groot dat TF2 gewoon in de lijst komt te staan al hoop ik stiekem een beetje op crossbuy
Ander dingetje, je hebt me gister weer 2 uur slaap gekost... zag je Diablo spelen en ik zal en moest ook even wat rondjes rennen

- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
mfreriks schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 07:51:
[...]
Ik moest lachen! kan niet ontkennen dat ik hetzelfde hadHeb een potje of 7 gespeeld denk ik, na wat wennen wilde het wel aardig... maar wat exactor ook al aangeeft, miste meer dan dat ik meer gehyped werd. Hoop op nog een (open) beta test zodat ze nog even kunnen laten zien dat het de goede kant op gaat.
Miste ook een beetje de snelheid wat jij aangeeft, en die grapling had ik ook nog niet lekker in de vingers zitten... Kans is vrij groot dat TF2 gewoon in de lijst komt te staan al hoop ik stiekem een beetje op crossbuy![]()
Ander dingetje, je hebt me gister weer 2 uur slaap gekost... zag je Diablo spelen en ik zal en moest ook even wat rondjes rennen

Diablo blijft gewoon goud.
Dacht ook even een riftje te doen ter afwisseling van de shooters.
En dan nog maar één, en nog één, nog ééntje dan.........
Trouwens wel een flinke damagebuff sinds de laatste patch volgens mij ?
Laatst haalde ik GR50 solo met mijn hakken over de sloot, nu bijna 5 minuten over op de klok.
Gem of ease weer lekker kunnen levellen gisteren, de paragonlevels vliegen me om de oren
Binnenkort moet mijn Witchdoctor maar weer eens rondstampen met jouw Crusader !
Idd, aardige boost! Gister de WD uit de kast gehaald, omgezet naar jade harvest setje! Had nog wel leuke gear liggen wat nog niet compleet is maar toch al t8/9 makkelijk loopt.justifire schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:21:
[...]
![]()
En dan nog maar één, en nog één, nog ééntje dan.........![]()
Laatst haalde ik GR50 solo met mijn hakken over de sloot, nu bijna 5 minuten over op de klok.
Gem of ease weer lekker kunnen levellen gisteren, de paragonlevels vliegen me om de oren![]()
Crusader draaide voor de patch t10 easy! Binnenkort maar weer eens checken inderdaad:) lekkere afwisseling, Daarnaast vind ik het met controller toch wat lekkerder wegspelen als op de pc
Verwijderd
Thanks voor de tip!sekeroglan schreef op maandag 22 augustus 2016 @ 23:19:
Need for Speed is nu ook op Ea Acces, toch maar weer activeren !
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Zijn er nog mede-tweakers hier die (actief) Battlefront spelen? Ik wil de game na lange tijd eigenlijk wel weer eens oppakken, maar een potje waarbij iedereen individueel kills maakt en rondrent als kip zonder kop staat me wat tegen. Misschien leuk om de game met een paar anderen te spelen. GT staat hieronder 
Verder gisteren voor een kleine 8 euro Disney Infinity 3.0 op de kop getikt. Het is jammer dat de servers gaan sluiten eind september, maar voor nu is het nog een leuke game, en het zelf maken van een online speelwereld staat me toch niet zo aan. Wel nog even snel proberen de online achievements allemaal proberen binnen te harken voor Disney definitief handdoek in de ring gooit.
Verder gisteren voor een kleine 8 euro Disney Infinity 3.0 op de kop getikt. Het is jammer dat de servers gaan sluiten eind september, maar voor nu is het nog een leuke game, en het zelf maken van een online speelwereld staat me toch niet zo aan. Wel nog even snel proberen de online achievements allemaal proberen binnen te harken voor Disney definitief handdoek in de ring gooit.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Wil mijn helltooth set nog eens compleet maken, kijken hoe die draait (1500% wpn/sec op primairy skills), al is die Zunimassa's zo ziekelijk sterk, dat ik wel daar bij blijf. En easy mode, zolang je maar niet geraakt wordtjustifire schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 08:21:
[...]
![]()
En dan nog maar één, en nog één, nog ééntje dan.........![]()
Gem of ease weer lekker kunnen levellen gisteren, de paragonlevels vliegen me om de oren![]()
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
ik moet bekennen dat ik niet eens meer weet wat mijn WD aan heeft

Oh en je kunt binnenkort in stijl gamen:

Oh en je kunt binnenkort in stijl gamen:

[ Voor 13% gewijzigd door Jaguar645 op 23-08-2016 18:06 ]
Zijn er meer mensen die problemen hebben met de Microsoft store om spellen te kopen. Ik bedoel dan niet op de XBOX zelf maar via de website? Het lijkt wel of ze de store via de website ook aan het aanpassen zijn.
Deze site is niet bereikbaar
www.microsoft.com heeft de verbinding onverwacht verbroken.
Probeer het volgende:
Controleer de verbinding
Controleer de proxy en firewall
ERR_CONNECTION_CLOSED
Ik heb verder geen enkel probleem met de Internet verbinding.
Deze site is niet bereikbaar
www.microsoft.com heeft de verbinding onverwacht verbroken.
Probeer het volgende:
Controleer de verbinding
Controleer de proxy en firewall
ERR_CONNECTION_CLOSED
Ik heb verder geen enkel probleem met de Internet verbinding.
[ Voor 38% gewijzigd door LAPJENL70 op 23-08-2016 17:48 ]
Verwijderd
Larry Hryb
Call of Duty 2 is coming to Xbox One Backward Compatibility today:
https://majornelson.com/b...e-backward-compatibility/

Verwijderd
Een aanrader voor als je grenadespam vanuit de AI leuk vindt. (denk waw maar dan veel erger.)Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:15:
Larry Hryb
[afbeelding]
Dat gezegd zijn er mensen die binnenkort voor BO1 te porren zijn?
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 23-08-2016 18:42 ]
Verwijderd
Ik heb op de X360 28 dagen speeltijd in de multiplayer van BO I zitten.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:41:
Ik kan niet meer wennen aan de besturing van BO I (laatst getest op de X1)
Verwijderd
Ik dacht dat ik met 17 dagen en meer dan 100k kills erg was.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 19:00:
[...]
Ik heb op de X360 28 dagen speeltijd in de multiplayer van BO I zitten.
Ik kan niet meer wennen aan de besturing van BO I (laatst getest op de X1)
Ik vond het ook niks op de One. Meer door input lag dan besturing. Zat al weer klaar met de g11.
Ok ik heb hier een vaag iets:
Ik heb een Xbox One Halo 5 console staan die uitzichzelf aan gaat. en niet elke dag, kan best wel eens 3 dagen tussen zitten
1. Ik zet in de nacht altijd de stroom er af. Kortom als ik morgens de stroom er op zet staat hij uit uit en niet op instant on.
2. de instant on functie is wel ingeschakeld maar dit is pas na een eerste boot, maar hij schakelt dus voor die eerste boot al zelf in.
3. De one zit gewoon op een WCD, ander stopcontact is ook al getest.
4. Controllers liggen in de lade (afgesloten)
5. Ik heb kinect, maar die zou ook nog niets mogen doen voor die eerste boot en daarbij als ik kinect los haal doet hij het ook.
6. Met of zonder externe USB disk maakt ook niet uit.
7. Afstandbediening ligt ook gewoon op tafel.
8. Xbox app op iPad of iPhone heb ik wel maar is niet ingelogd en zou ook voor de eerste boot geen connectie kunnen maken.
9. Soft reset geprobeerd.
10. lokale cache al gewist.
Factory default maken nog niet geprobeerd.
Iemand nog ideeën?
Ik heb een Xbox One Halo 5 console staan die uitzichzelf aan gaat. en niet elke dag, kan best wel eens 3 dagen tussen zitten
1. Ik zet in de nacht altijd de stroom er af. Kortom als ik morgens de stroom er op zet staat hij uit uit en niet op instant on.
2. de instant on functie is wel ingeschakeld maar dit is pas na een eerste boot, maar hij schakelt dus voor die eerste boot al zelf in.
3. De one zit gewoon op een WCD, ander stopcontact is ook al getest.
4. Controllers liggen in de lade (afgesloten)
5. Ik heb kinect, maar die zou ook nog niets mogen doen voor die eerste boot en daarbij als ik kinect los haal doet hij het ook.
6. Met of zonder externe USB disk maakt ook niet uit.
7. Afstandbediening ligt ook gewoon op tafel.
8. Xbox app op iPad of iPhone heb ik wel maar is niet ingelogd en zou ook voor de eerste boot geen connectie kunnen maken.
9. Soft reset geprobeerd.
10. lokale cache al gewist.
Factory default maken nog niet geprobeerd.
Iemand nog ideeën?
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Verwijderd
Gebeurt het ook als de hdmi kabel er niet in zit? iaw Kan het zijn dat hij reageert op een signaal vanuit je TV/reciever/mediabox?
Hij zit op een handmatige HDMI switch en het gebeurt vaak ook als de rest ook gewoon uit staat.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:12:
Gebeurt het ook als de hdmi kabel er niet in zit? iaw Kan het zijn dat hij reageert op een signaal vanuit je TV/reciever/mediabox?
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Verwijderd
Hoe staan je settings qua aan en uit gaan via HDMI?SpoekGTi schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:14:
[...]
Hij zit op een handmatige HDMI switch en het gebeurt vaak ook als de rest ook gewoon uit staat.
Nou niet, er wordt niets geschakeld als er wordt omgezet op de tv naar een andere HDMI inputVerwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 20:48:
[...]
Hoe staan je settings qua aan en uit gaan via HDMI?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Ik wil best wel es meedoen al weet je dat ik een beste noob benVerwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:41:
[...]
Een aanrader voor als je grenadespam vanuit de AI leuk vindt. (denk waw maar dan veel erger.)
Ziezo Forza horizon ook op 100% staan
Edit: heb hem nog niet gezien dus bij deze de deals van komende week: https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-57/
Mirrors edge is ook snel in de aanbieding overigens..

[ Voor 20% gewijzigd door timmie271 op 23-08-2016 23:59 ]
Gamertag: timmie271
- quorumz
- Niet online

omdat mirrors edge een slechte rating kreeg net als homeland (fysiek goedkoper trouwen)timmie271 schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 23:53:
[...]
Ik wil best wel es meedoen al weet je dat ik een beste noob ben
Ziezo Forza horizon ook op 100% staan. Nu mag FH3 wel uitkomen
Edit: heb hem nog niet gezien dus bij deze de deals van komende week: https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-57/
Mirrors edge is ook snel in de aanbieding overigens..![]()
Heb DS3 Japans op PS4 gespeeld, maar denk dat ik ga triple-dippen (heb em ook op Steam maar geen PC meer) en de Engelse eind van het jaar op de XO ga halen.justifire schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 21:30:
![]()
[afbeelding]
Update : 25 Oktober eerste DLC-pack

Verwijderd

September #GamesWithGold starts off with Earthlock: Festival of Magic and Forza Horizon
https://majornelson.com/2...ber-2016/?linkId=28003715
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Earthlock lijkt me interessant.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 17:49:
AC Chronicles China is verrassend leuk. Aanrader als je Mark of the ninja tof vond.
Assassins Creed..... zucht hoeveel AC kan een mens hebben in zijn leven ......
Iemand hier The Valley al gespeeld ?
Trailer wekt wel mijn interesse maar ben bang dat het weer uitdraait op de zoveelste indie-flop.
Verwijderd
https://mobile.twitter.co...status/768115626917453824
Bo2 CoD2 in backwards compatible selectie!
@justifire Chronicles lijkt totaal niet op de andere AC games. 2d platform stealth games zijn het. Heb geen veer gezien (wel vantage Points maar die hoef je niet eens te beklimmen.
)
Bo2 CoD2 in backwards compatible selectie!
@justifire Chronicles lijkt totaal niet op de andere AC games. 2d platform stealth games zijn het. Heb geen veer gezien (wel vantage Points maar die hoef je niet eens te beklimmen.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
wes- schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 10:03:
[...]
Heb DS3 Japans op PS4 gespeeld, maar denk dat ik ga triple-dippen (heb em ook op Steam maar geen PC meer) en de Engelse eind van het jaar op de XO ga halen.![]()
![]()
Dit is niet black ops 2 . Dit is call of duty 2.Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 18:08:
https://mobile.twitter.co...status/768115626917453824
Bo2 in backwards compatible selectie!
@justifire Chronicles lijkt totaal niet op de andere AC games. 2d platform stealth games zijn het. Heb geen veer gezien (wel vantage Points maar die hoef je niet eens te beklimmen.)
Verwijderd
Oh kut. Iets te enthousiast.Rockvee2 schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 18:29:
[...]
Dit is niet black ops 2 . Dit is call of duty 2.
Earthlock: Festival of Magic, een turn based rpgVerwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 17:29:
[afbeelding]
September #GamesWithGold starts off with Earthlock: Festival of Magic and Forza Horizon
zodra het kan gaat in de download que hier
Lol, erger dan bij WoW kan toch niet. ? Eens kijken of ik deze ergens op de kop kan tikken dit weekend.Verwijderd schreef op dinsdag 23 augustus 2016 @ 18:41:
[...]
Een aanrader voor als je grenadespam vanuit de AI leuk vindt. (denk waw maar dan veel erger.)
Pff, je weet, ik ben best voor BO1 te porren. Echter gaat de wekker om 4:50 uur. Daarna 1:10 uur reistijd, dan 8 uur werken en om 15:00 uur weer 1:10 uur reistijd. Dan kom je thuis en zit junior part 2 te huilen. Ik ben dinsdag avond al helemaal gesloopt
XBL: MRE Inc
Verwijderd
Stuur maar een invite als je me online ziet. Voor legendes uit de BO1 tijd wil ik me best uit een spel laten halen.MRE-Inc schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 20:36:
[...]
Lol, erger dan bij WoW kan toch niet. ? Eens kijken of ik deze ergens op de kop kan tikken dit weekend.
Pff, je weet, ik ben best voor BO1 te porren. Echter gaat de wekker om 4:50 uur. Daarna 1:10 uur reistijd, dan 8 uur werken en om 15:00 uur weer 1:10 uur reistijd. Dan kom je thuis en zit junior part 2 te huilen. Ik ben dinsdag avond al helemaal gesloopt
Ik heb een vraagje met betrekking tot aankopen in de US store van Xbox. Zat vanmiddag te kijken naar COD2 en dacht, aah is kijken of mijn Paypal het doet direct via xbox.com, gelinkt aan mijn acc. En tot mijn verbazing werkte het gewoon en heb ik "per ongeluk" COD2 gekocht (via paypal NL/US acc.)
Nu wilde vrienden van mij de game ook kopen, doormiddel van Paypal (NL/USS acc.) maar deze krijgen de aankoop niet voor elkaar, ze krijgen de melding "Your purchase cannot be completed at this time. Please try again."
Ze doen niks anders, maar krijgen de game niet gekocht, iemand enig idee?
Nu wilde vrienden van mij de game ook kopen, doormiddel van Paypal (NL/USS acc.) maar deze krijgen de aankoop niet voor elkaar, ze krijgen de melding "Your purchase cannot be completed at this time. Please try again."
- quorumz
- Niet online

je kan (dacht dat ik het eerder getikt had) idd met paypal in usa, hong kong en singapore kopen. misschien storing met de store. ms heeft genoeg issues de laatste tijd met het migreren van xbox naar ms storeswoutr schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:17:
Ik heb een vraagje met betrekking tot aankopen in de US store van Xbox. Zat vanmiddag te kijken naar COD2 en dacht, aah is kijken of mijn Paypal het doet direct via xbox.com, gelinkt aan mijn acc. En tot mijn verbazing werkte het gewoon en heb ik "per ongeluk" COD2 gekocht (via paypal NL/US acc.)
Eindelijk weer een maand met (naar mijn mening) A klasse titelsVerwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 17:29:
[afbeelding]
Nee lijkt me niet, ze hebben er al langer last van, het lukt ze ook niet in combinatie met EA Access, dit lukt bij mij ook, Hun Paypal acc staat ook op US. Dus weet niet waar ik instellingen anders heb staan, en kan er ook niks over vinden.quorumz schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 22:27:
[...]
je kan (dacht dat ik het eerder getikt had) idd met paypal in usa, hong kong en singapore kopen. misschien storing met de store. ms heeft genoeg issues de laatste tijd met het migreren van xbox naar ms store
Sowieso werkt de xbox store bij mij niet meer. Als ik op een game klik krijg ik 60 redirects en daarna "download" die het bestand login.srf op Safari (Mac OS X)
Op FireFox krijg ik de melding dat de proxyserver niet goed werkt. Terwijl deze niet eens ingesteld staat.
Op FireFox krijg ik de melding dat de proxyserver niet goed werkt. Terwijl deze niet eens ingesteld staat.
[ Voor 25% gewijzigd door Boinkie op 24-08-2016 23:06 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Livelock release op 30 Augustus, zin in !!

Waarom niet forza horizon op de xbox one?Verwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 17:29:
[afbeelding]
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Het lijkt mij dat Forza Horizon eerdaags word toegevoegd aan de BC lijst, is volgens mij tegenwoordig standaard voor X360 games die in GWG komen.Mars18 schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 06:39:
[...]
Waarom niet forza horizon op de xbox one?
Dus dan is hij speelbaar op de XOne (nu hopen dat dit ook gaat gebeuren met andere FM titels)
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Oef 3 van de 4 zie ik wel zitten!:D toevallig gistre nog gekeken naar FH maar voor 30,- in de nl store is het veel en veel te duur als je het aan mij vraagtVerwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 17:29:
[afbeelding]
- quorumz
- Niet online

dit gemekker krijg ik ook spontaan op chrome, alleen maar error paginas. gebruik ik daarna Edge en laat hij de pagina wel zien... erg apartBoinkie schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 23:04:
Sowieso werkt de xbox store bij mij niet meer. Als ik op een game klik krijg ik 60 redirects en daarna "download" die het bestand login.srf op Safari (Mac OS X)
- quorumz
- Niet online

Quanta Costa? En waar haal ik de tijd vandaan...(nog bezig met just cause 3, wolfensteins, deus ex, warframe (blijft cool), bioshock remastered (pre-order) en batman remastered (pre-order) en call of duty legacy editie (pre-order) komen er aan.. forza horizon 3, watch dogs 2, dead rising 4, gears of war 4, titanfall 2, mafia 3, dishonored 2..)... ik moet minder gaan werken
(al die indiemeuk met zon lijst ook niet nodig)
Mirrors Edge nooit gespeeld, dus wil ik weleens proberen. FH1 lijkt me overbodig omdat ik FH2 al speel. De 2 Xbox One-titels: dikke mehVerwijderd schreef op woensdag 24 augustus 2016 @ 17:29:
[afbeelding]

Ik was 27 euro kwijt voor alles dankzij een aanbieding van 7 euro voor de disc in de microsoft storemfreriks schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 07:51:
[...]
Oef 3 van de 4 zie ik wel zitten!:D toevallig gistre nog gekeken naar FH maar voor 30,- in de nl store is het veel en veel te duur als je het aan mij vraagt
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Jaloers !!
Life is Strange aangeschaft en inmiddels al heel wat uren in doorgebracht. De volledige game staat in de Nederlandse store voor 20 euro. Goedkoper vind je het in Nederland niet.
Geweldig spel, of ja, meer een serie/verhaal/film dan een spel.
Verwijderd
Mooi dat je het leuk vindt. Ik verveel me er kapot mee. Telltale games (althans de genre) zijn niet helemaal mijn ding. Deze vind ik echt tenenkrommend. Dat hyper Amerikaanse tienerpraat trekt me niet. Zal me echt jeuken of jankebal X of Y uiteindelijk wint. Wel is de gameplay in elk geval smooth in plaats van dat typische telltale 16 bit met 20 FPS met framedrops. Pluspuntje! De hype rondom deze game heb ik echt nooit gesnapt. Maar goed, dat is vast een smaak dingetje.Thomas schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 21:48:
Life is Strange aangeschaft en inmiddels al heel wat uren in doorgebracht. De volledige game staat in de Nederlandse store voor 20 euro. Goedkoper vind je het in Nederland niet.
Hoe zit het met save games? Staan die automatisch in de cloud als je gold hebt? Hoe kan ik dat controleren?
Volgens mij ook als je geen gold hebt. Als je bij "game beheren" kijkt zou het ergens moeten staan. Heb zelf onlangs nog mijn Xdoos gereset en alle savegames waren intact in de cloud.outlandos schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 22:21:
Hoe zit het met save games? Staan die automatisch in de cloud als je gold hebt? Hoe kan ik dat controleren?
Bij de one heb ik het nooit ingesteld maar staan ze wel in de cloud (heb ook gold).outlandos schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 22:21:
Op de 360 moet je ze zelf verplaatsen naar de cloud.
Misschien dat 1 van jullie mij hierbij kan helpen, ik probeer al een tijdje het streamen vanuit de Xbox naar Windows pc werkend te krijgen.
Ik kan verbinding maken met de Xbox, kan hem besturen en eventueel aan/uit zetten maar daadwerkelijk een game starten werkt niet.
Ik probeer het vanaf een schone Windows 10 installatie op mijn MacBook, de laptop en Xbox zitten op hetzelfde netwerk. Ook kreeg ik op het begin het knopje "test Connection" wel te zien maar nu ineens niet meer.
Windows is volledig ge-update en tevens is de Xbox app ook volledig up to date. Heb ook al een her-install van de Xbox app uitgeprobeerd.
De melding die ik krijg is, is dat de stream opties op de Xbox aangezet moeten worden ondanks dat die al juist aangevinkt zijn.
Iemand enig idee?
Bedankt alvast!
Ik kan verbinding maken met de Xbox, kan hem besturen en eventueel aan/uit zetten maar daadwerkelijk een game starten werkt niet.
Ik probeer het vanaf een schone Windows 10 installatie op mijn MacBook, de laptop en Xbox zitten op hetzelfde netwerk. Ook kreeg ik op het begin het knopje "test Connection" wel te zien maar nu ineens niet meer.
Windows is volledig ge-update en tevens is de Xbox app ook volledig up to date. Heb ook al een her-install van de Xbox app uitgeprobeerd.
De melding die ik krijg is, is dat de stream opties op de Xbox aangezet moeten worden ondanks dat die al juist aangevinkt zijn.
Iemand enig idee?
Bedankt alvast!
Ik vroeg het om het volgende:
Ik heb nu in totaal 3 maal meegemaakt dat mijn Xbox One S tijdens het spelen van The Binding of Isaac (een soort van) crashed naar de desktop. Vanuit daar kan ik direct het spel opnieuw starten, maar daarom niet minder vervelend! Bij andere spellen heb ik daar tot op heden geen last van. Verder loopt ook alles vlot. Twijfel er om de Xbox One S opnieuw intestellen en daarbij alle apps verwijder, maar dan wil ik wel zeker weten dat ik mijn save games niet verlies.
Ik heb nu in totaal 3 maal meegemaakt dat mijn Xbox One S tijdens het spelen van The Binding of Isaac (een soort van) crashed naar de desktop. Vanuit daar kan ik direct het spel opnieuw starten, maar daarom niet minder vervelend! Bij andere spellen heb ik daar tot op heden geen last van. Verder loopt ook alles vlot. Twijfel er om de Xbox One S opnieuw intestellen en daarbij alle apps verwijder, maar dan wil ik wel zeker weten dat ik mijn save games niet verlies.
[ Voor 7% gewijzigd door outlandos op 26-08-2016 07:39 ]
- quorumz
- Niet online

dan zou ik toch denken dat het het spel ligt..... maar ook:, als je al je games op een externe hd zet een factory reset van je xbox doet, opnieuw inlogt en hd er aan hangt je gelijk al je games weer hebt..outlandos schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 07:37:
Ik vroeg het om het volgende:
Weet je wel zeker dat bootcamp geschikt is hiervoor en dus ook gewoon normaal werkt?rickvwijk schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 01:33:
Misschien dat 1 van jullie mij hierbij kan helpen, ik probeer al een tijdje het streamen vanuit de Xbox naar Windows pc werkend te krijgen.
Iemand enig idee?
Bedankt alvast!
Ik heb afgelopen weekend nog met iemand samen gespeeld die het via de Mac deed. Dus het zou het moeten kunnen. Uiteindelijk was de optie of geluid of beeld door een foutje van zijn kant want niet meer helemaal goed kwam voor die avond helaas.Notna schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 07:56:
[...]
Weet je wel zeker dat bootcamp geschikt is hiervoor en dus ook gewoon normaal werkt?
Maar het is dus wel mogelijk
Dubbele quote, maar hierbij het antwoord van de xbox site:outlandos schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 22:21:
Do I need an Xbox Live Gold subscription to use cloud storage?
No. Anyone who is signed up for the Xbox Live service can synchronize their saved games to the cloud.
[ Voor 31% gewijzigd door timmie271 op 26-08-2016 08:26 ]
Heb ook Bootcamp draaien op mijn mac, stream hier vlekkenloos naar toe:) over 5ghz wifi zelfs, hoogste kwaliteit uit mn hoofd:) Dus het zit hem in ieder geval niet in bootcamp dan:)Notna schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 07:56:
[...]
Weet je wel zeker dat bootcamp geschikt is hiervoor en dus ook gewoon normaal werkt?
EDIT: is nog vroeg, zie de reactie van Timmie nu pas
[ Voor 7% gewijzigd door mfneed op 26-08-2016 08:29 ]
Hebben we dat iig uitgesloten
Het was ook een legitieme vraag overigens, nog niet eerder over nagedacht dat het een optie zou zijn
Thanks. Vanavond dan maar even de Xbox opnieuw instellen: kan nooit kwaad lijkt me!timmie271 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 08:22:
[...]
Ik heb afgelopen weekend nog met iemand samen gespeeld die het via de Mac deed. Dus het zou het moeten kunnen. Uiteindelijk was de optie of geluid of beeld door een foutje van zijn kant want niet meer helemaal goed kwam voor die avond helaas.
Maar het is dus wel mogelijk
[...]
Dubbele quote, maar hierbij het antwoord van de xbox site:
Do I need an Xbox Live Gold subscription to use cloud storage?
No. Anyone who is signed up for the Xbox Live service can synchronize their saved games to the cloud.
Bootcamp is inderdaad niet het probleem, vind het ook maar een raar probleem. Vooral door die foutmelding over de instellingen van de Xbox die gewoon goed staan.
Heeft het uberhaubt zin om de xbox opnieuw in te stellen na een grote update? Zoals bij Android devices bijvoorbeeld wel handig is.
Ik heb 1 keer alle fabrieks instellingen terug gezet, omdat ik geen social notificiaties krijg. Maar het heeft niet geholpen en een hoop tijd gekostoutlandos schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 10:03:
Heeft het uberhaubt zin om de xbox opnieuw in te stellen na een grote update? Zoals bij Android devices bijvoorbeeld wel handig is.
Die updates van de Xbox zelf doen er de laatste 30% om een of andere reden altijd een stuk langer over dan normaal.
Mijn Xbox One is echt verschrikkelijk traag geworden. Opstarten duurt een eeuwigheid en ook het homescreen duurt lang voordat dit helemaal ingeladen is. Probleem is nu sinds paar weken. Op Reddit zit iemand met exact hetzelfde probleem. Erg vervelend. Gaat om een Day One Xbox One die in het Preview Program zit.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- quorumz
- Niet online

en als je hem eens uit het programma haalt...Rivanov schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:13:
Mijn Xbox One is echt verschrikkelijk traag geworden. Opstarten duurt een eeuwigheid en ook het homescreen duurt lang voordat dit helemaal ingeladen is. Probleem is nu sinds paar weken. Op Reddit zit iemand met exact hetzelfde probleem. Erg vervelend. Gaat om een Day One Xbox One die in het Preview Program zit.
Kan ik dan er nog wel terug in mocht dit niet de oplossing zijn?
[ Voor 32% gewijzigd door Rivanov op 26-08-2016 16:16 ]
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- quorumz
- Niet online

zo ver ik weet wel, het gaat om je xbox die je er even uit haalt. en anders stuur ik wel inviteRivanov schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:16:
Kan ik dan er nog wel terug in mocht dit niet de oplossing zijn?
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.