Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18-09 21:37
Rivanov schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:13:
Mijn Xbox One is echt verschrikkelijk traag geworden. Opstarten duurt een eeuwigheid en ook het homescreen duurt lang voordat dit helemaal ingeladen is. Probleem is nu sinds paar weken. Op Reddit zit iemand met exact hetzelfde probleem. Erg vervelend. Gaat om een Day One Xbox One die in het Preview Program zit.
Hoe lang duurt het opstarten bij jou? Zou je het willen timen? Ik vind die van mij ook langzaam opstarten maar heb alleen de Wii U ter vergelijking.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
outlandos schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 16:55:
[...]

Hoe lang duurt het opstarten bij jou? Zou je het willen timen? Ik vind die van mij ook langzaam opstarten maar heb alleen de Wii U ter vergelijking.
Vanuit complete uitstand duurt het bij mij tussen de 1:00-1:30 minuten en vanuit stand by duurt het rond de 5-10 seconden. Zal het ook wel een keer voor je bijhouden :)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• outlandos
timmie271 schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 17:10:
[...]

Vanuit complete uitstand duurt het bij mij tussen de 1:00-1:30 minuten en vanuit stand by duurt het rond de 5-10 seconden. Zal het ook wel een keer voor je bijhouden :)
Oké dan is er niks met mijn One S: 45 seconden vanaf complete uitstand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
Thomas schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 22:55:
[...]

Volgens mij ook als je geen gold hebt. Als je bij "game beheren" kijkt zou het ergens moeten staan. Heb zelf onlangs nog mijn Xdoos gereset en alle savegames waren intact in de cloud.
Waar kan ik 'game beheren' precies vinden? Ik ben zojuist alles nagelopen op m'n Xbox.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
outlandos schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 17:26:
[...]

Oké dan is er niks met mijn One S: 45 seconden vanaf complete uitstand.
haal ik ook zoiets. Het is naar mijn gevoel wel eens erger geweest hoor maar het zou me niets verbazen dat je dan soms een build krijgt met extra debug features aan omdat je een preview dashboard krijgt. nu heb je dezelfde versie als iedereen ((geloof dat het chime geluidje ook al in de update voor iederen zit)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
outlandos schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 17:32:
[...]

Waar kan ik 'game beheren' precies vinden? Ik ben zojuist alles nagelopen op m'n Xbox.
Naar de game zelf toegaan en dan met het menuknopje erop klikken. Dan zie je de optie wel verschijnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MiAnVaSa
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 12:01
rickvwijk schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 01:33:
Misschien dat 1 van jullie mij hierbij kan helpen, ik probeer al een tijdje het streamen vanuit de Xbox naar Windows pc werkend te krijgen.

Ik kan verbinding maken met de Xbox, kan hem besturen en eventueel aan/uit zetten maar daadwerkelijk een game starten werkt niet.

Ik probeer het vanaf een schone Windows 10 installatie op mijn MacBook, de laptop en Xbox zitten op hetzelfde netwerk. Ook kreeg ik op het begin het knopje "test Connection" wel te zien maar nu ineens niet meer.

Windows is volledig ge-update en tevens is de Xbox app ook volledig up to date. Heb ook al een her-install van de Xbox app uitgeprobeerd.

De melding die ik krijg is, is dat de stream opties op de Xbox aangezet moeten worden ondanks dat die al juist aangevinkt zijn.

Iemand enig idee?

Bedankt alvast!
Als er een update is van de Xbox werkt streaming niet. Had dit probleem ook eens gehad, update uitgevoerd en kon terug streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickvwijk
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 04-07-2023
MiAnVaSa schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 19:45:
[...]

Als er een update is van de Xbox werkt streaming niet. Had dit probleem ook eens gehad, update uitgevoerd en kon terug streamen.
Stomme is, alles is momenteel up to date.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
justifire schreef op donderdag 25 augustus 2016 @ 00:29:
Livelock release op 30 Augustus, zin in !! *O*
niet toevallig vandaag al uit een land te kopen/installen/spelen? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 10:00:
[...]

niet toevallig vandaag al uit een land te kopen/installen/spelen? :+
Nee :P

Zie wel de Turing Test in de Russische store staan voor €9,50 maar volgens verscheidende reviews valt die tegen.
Jammer, had gehoopt op een nieuwe "Portal" ervaring.
Maar ja.......van de makers van Pneuma.......said enough.....

[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 29-08-2016 16:25 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
justifire schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:23:
[...]

Zie wel de Turing Test in de Russische store staan voor €9,50 maar volgens verscheidende reviews valt die tegen.
[video]
Vriend, waarom staat die nog steeds op comming soon? :+ is toch de 30ste vandaag?:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
The Witcher GOTY is uit. Wellicht nu toch een mooi moment om aan te schaffen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
outlandos schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:18:
lijkt me wel! moet je haast schamen dat je die nog niet gespeeld hebt >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
mfreriks schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:19:
[...]

lijkt me wel! moet je haast schamen dat je die nog niet gespeeld hebt >:)
Ik heb pas sinds kort een Xbox One (S). ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
outlandos schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:21:
[...]

Ik heb pas sinds kort een Xbox One (S). ;)
Dat verklaard een hoop! dan zou ik zeggen, niet twijfelen en doen:D gaat je een hoop tijd kosten _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
outlandos schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:18:
Zeker doen !
Heb hem van de week ook weer opgepakt (moet beide DLC's nog spelen :o , nu halverwege NG+ )
mfreriks schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 07:15:
[...]

Vriend, waarom staat die nog steeds op comming soon? :+ is toch de 30ste vandaag?:D
Straks is hij weer een paar uur voor de release uitgesteld :+
Zal er waarschijnlijk om 10.00 uur wel op staan, game is uit de store gehaald en zal nu waarschijnlijk handmatig terug geplaatst worden, gebeurt meestal rond 10.00 uur
Jammer, wilde de download alvast aanzetten voor ik de deur uit ging, vanavond dan maar eens kijken :9

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:00

nexhil

BAM!

Notna schreef op vrijdag 26 augustus 2016 @ 07:56:
[...]

Weet je wel zeker dat bootcamp geschikt is hiervoor en dus ook gewoon normaal werkt?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=OtgdVXf6Oh4]

Ja :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
justifire schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:37:
[...]

[...]

Straks is hij weer een paar uur voor de release uitgesteld :+
Zal er waarschijnlijk om 10.00 uur wel op staan, game is uit de store gehaald en zal nu waarschijnlijk handmatig terug geplaatst worden, gebeurt meestal rond 10.00 uur
Jammer, wilde de download alvast aanzetten voor ik de deur uit ging, vanavond dan maar eens kijken :9
Wekkertje maar eens even gezet :D

Heb een knopje kopen maar krijg nog error :( Gekocht :D

[ Voor 5% gewijzigd door mfneed op 30-08-2016 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 29 augustus 2016 @ 16:23:
[...]

[video]
Deze krijgt anders niet zulke slechte reviews. Pneuma was vooral bedoeld om een eigen budget bij elkaar te krijgen voor een volgende game (wat dit dus geworden is), zodat ze beter onafhankelijk kunnen blijven. Pneuma was vooral te kort en te afgeraffeld, maar in de kern was het idee nog prima. Bij deze lijkt het toch een prima puzzelspel te zijn. 74 op PC en 83 op X1 op Metacritic is niet echt slecht te noemen. En wederom een zacht prijsje.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 14:10
Nog meer mensen die een beta code voor BF1 hebben ontvangen ?

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Coachman1978 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:59:
yup, ik heb em binnen! Zit alleen op mijn werk :'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankB2k
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 16-09 09:51
Coachman1978 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 12:59:
Ja heb hem binnen en ook al geïnstalleerd. Na mijn werk ga ik direct testen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-09 09:30
Vanmorgen even de Beta Van Battlefield 1 gespeeld. Ik vind het erg wennen omdat het voor mij toch een beetje dat battlefront gevoel geeft. Battlefront vond ik dus helemaal niks. Het is echt een gevoels kwestie en nu zou ik veel liever tovh weer BF4 opstarten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06:57
Schimanski schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 14:37:
Vanmorgen even de Beta Van Battlefield 1 gespeeld. Ik vind het erg wennen omdat het voor mij toch een beetje dat battlefront gevoel geeft. Battlefront vond ik dus helemaal niks. Het is echt een gevoels kwestie en nu zou ik veel liever tovh weer BF4 opstarten.
Ik vond persoonlijk die map in de Closed Alpha leuker.Deze vind ik wat minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 08:59:
[...]

Wekkertje maar eens even gezet :D

Heb een knopje kopen maar krijg nog error :( Gekocht :D
Net ook uit de Russische store gehaald voor 7 eurootjes :D
https://www.microsoft.com...e/p/livelock/bnjtsctsmxgm

Dat aankopen hebben ze veranderd zie ik, kon nergens mijn RU giftcard redeemen.
Nu moet je dus eerst iets 'kopen' en dan staat er bij betaalwijze een optie 'redeem a code' (in Russisch :+ )
Voorheen stond deze optie onder het login / account kopje.
Kaartje kopen ging zoals vanouds vlekkeloos, gewoon in de RU ms-store met cc zonder vpn.

Anyway, dit word weer dikke co-op lol, alles moet kapot !!! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 15:27:
[...]

Net ook uit de Russische store gehaald voor 7 eurootjes :D
https://www.microsoft.com...e/p/livelock/bnjtsctsmxgm

Dat aankopen hebben ze veranderd zie ik, kon nergens mijn RU giftcard redeemen.
Nu moet je dus eerst iets 'kopen' en dan staat er bij betaalwijze een optie 'redeem a code' (in Russisch :+ )
Voorheen stond deze optie onder het login / account kopje.
Kaartje kopen ging zoals vanouds vlekkeloos, gewoon in de RU ms-store met cc zonder vpn.

Anyway, dit word weer dikke co-op lol, alles moet kapot !!! })
haal je die redeem codes bij g2a?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:57

Sagat

Is pappa x2!

Livelock was helemaal langs me heen gegaan, maar diablo met guns, als top down shooter. Als ik thuis ben even YT checken, klinkt als iets wat helemaal mijn ding kan zijn :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Misschien dat ik er overheen heb gelezen, maar ik heb nog niemand gehoord over Star Trek Online on Consoles.
In de herfst schijnt deze dus ook uit te komen op de Xbox One en PS4.
Grafisch is het opgepoetst, en de UI is aangepast voor het gebruik met een controller.

Check hier voor details en nieuws: http://www.arcgames.com/en/games/xbox/star-trek-online/news

Ik heb er in ieder geval heel veel zin in, aantal jaar geleden op de PC gespeeld, gaaf!
echter ben ik geen PC gamer meer, dus super blij dat deze naar de Xbox komt.

Qapla' !!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Maverick! schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:52:
Ligt het aan mij of kun je niet meer met credit card in de Argentijnse store kopen?
Gisteren VPN opgezet zoals ik altijd doe, game proberen te kopen met Argentijns adres dat al aan mijn cc is gekoppeld, maar krijg de melding dat deze manier van betalen niet mogelijk is ;(

Ik heb/had dus welgeteld 1 hardcopy game (Rocksmith 2014, aangezien je hier een gitaarkabel bij nodig hebt). Gisteren wilde ik spelen en ja hoor, disk nergens meer te vinden :(
Na een hoop ergernis besloten hem dan toch maar digitaal te kopen voor 31 euri in de ARG store (in NL 70 8)7 ), loop je dan natuurlijk ook hier weer tegenaan.
Uiteindelijk maar voor 40 in de BRA store gekocht met giftscards.
Maar zou balen zijn als het niet meer mogelijk is in de ARG store te kopen.
Bozznl schreef op woensdag 06 juli 2016 @ 13:57:
[...]

Bij mij werkt dit nog steeds.. gisteren wat DLC gekocht via de Argentijnse store met mijn credit card gegevens (wel met PPTP VPN aan). Wat wel raar was dat het aankopen zelf in de browser niet lukte, maar toen ik het via mijn xbox zelf probeerde wel. Al met al werkt nog steeds.
Ik weet dat ik nu zeer gevaarlijk gebied betreed, maar is er iemand die onlangs nog met succes in de Argentijnse Store heeft kunnen kopen?

Er zijn heel wat posts over problemen, maar het gekke is, twee maanden terug kon ik nog prima Hitman (Full pack) aanschaffen in de Argentijnse store, zonder VPN met gewone ABN CC. Echter, een maand later werkte dit niet meer, tot op heden. Zelfs met VPN lukt het niet. Ik vraag het hier even na omdat het wellicht een CC probleempje zou kunnen zijn.

Voorheen kon je ook op de Xbox zelf de game alsnog aanschaffen, maar ook hier komt dan een foutmelding: ''Try a different way to pay''.

Advanced Warfare is daar namelijk nu maar €13,00.

Edit: Als ik dit zo lees, hebben ze het nu echt dichtgegooid. Maar dan is het wel vreemd dat sommige gebruikers hier nog in juli DLC kunnen aanschaffen?
https://www.reddit.com/r/...s_from_different_regions/

[ Voor 9% gewijzigd door Royeboi op 30-08-2016 16:57 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Royeboi schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:51:
[...]

[...]

Ik weet dat ik nu zeer gevaarlijk gebied betreed, maar is er iemand die onlangs nog met succes in de Argentijnse Store heeft kunnen kopen?

Er zijn heel wat posts over problemen, maar het gekke is, twee maanden terug kon ik nog prima Hitman (Full pack) aanschaffen in de Argentijnse store, zonder VPN met gewone ABN CC. Echter, een maand later werkte dit niet meer, tot op heden. Zelfs met VPN lukt het niet. Ik vraag het hier even na omdat het wellicht een CC probleempje zou kunnen zijn.

Voorheen kon je ook op de Xbox zelf de game alsnog aanschaffen, maar ook hier komt dan een foutmelding: ''Try a different way to pay''.

Edit: Als ik dit zo lees, hebben ze het nu echt dichtgegooid. Maar dan is het wel vreemd dat sommige gebruikers hier nog in juli DLC kunnen aanschaffen?
ik kan het helaas al tijden niet meer, met of zonder vpn, je krijgt cross nog iets error (je account moet op argentinie staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:44:
[...]

Even goed lezen ;)
Gewoon uit de algemene Russische Microsoftstore (dus niet de gamestore)
Afrekenen met creditcard, geen vpn nodig.
En gewoon netjes de dagelijkse koers aftikken ipv door g2a verzonnen prijzen.
jah had hem daar ook gehaald (koers vorige keer bij g2a viel mee) mijn russish was wat roestig

nice graphs dat spel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 20:33
[...]

[...]

Yep, echt helemaal dicht nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 13:45

TheVMaster

Moderator WOS
justifire schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 21:44:
[...]

Even goed lezen ;)
Gewoon uit de algemene Russische Microsoftstore (dus niet de gamestore)
Afrekenen met creditcard, geen vpn nodig.
En gewoon netjes de dagelijkse koers aftikken ipv door g2a verzonnen prijzen.
Hmm...als ik nu bij de Russische MS Store Gift cards wil aanschaffen, dan kan ik ze alleen afhalen en moet ik gebeld worden om de transactie af te ronden....WTF :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:09
Major Nelsen, heeft een paar uur geleden bekend gemaakt dat Forza Horizon Backwards Compatible is.
Deze heb ik nu lekker geinstalleerd (via de disc die ik nog heb liggen) en kan hem ook opstarten en spelen.
Helaas is alleen de ingame marketplace van FH niet bereikbaar, waardoor ik mijn DLC auto's kan downloaden.

De XBONE heeft wel een aantal DLC's geinstalleerd, maar mis nog een heleboel auto's.

Iemand hier die dit ook heeft ?

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheVMaster schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 23:10:
[...]

Hmm...als ik nu bij de Russische MS Store Gift cards wil aanschaffen, dan kan ik ze alleen afhalen en moet ik gebeld worden om de transactie af te ronden....WTF :(
Ooh is dat zo ?!
Ken geen russisch dus de omschrijving heb ik niet op gelet.
Gewoon op dezelfde knoppen geklikt als ik in de NL/US store ook zou doen.
Zo dus 500 roebels gekocht en na het afrekenen stond de redeemcode meteen op het scherm.
Wie weet krijgen ze in het hotel waar ik doorlopend een kamer huur morgen nog een kaartje in de bus ?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
justifire schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 23:52:
[...]

Ooh is dat zo ?!
Ken geen russisch dus de omschrijving heb ik niet op gelet.
Gewoon op dezelfde knoppen geklikt als ik in de NL/US store ook zou doen.
Zo dus 500 roebels gekocht en na het afrekenen stond de redeemcode meteen op het scherm.
Wie weet krijgen ze in het hotel waar ik doorlopend een kamer huur morgen nog een kaartje in de bus ?
:+ Via Edge (met de Translate extensie) wordt het vertaald in het Nederlands. Nou ik kon dus niet betalen, toen ik wilde betalen kreeg ik een scherm waar ik een telefoonnummer moest invullen (en ja....ik zat echt op Microsoftstore.com/ru (ofzoiets).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
RickS29 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 23:36:
Major Nelsen, heeft een paar uur geleden bekend gemaakt dat Forza Horizon Backwards Compatible is.
Deze heb ik nu lekker geinstalleerd (via de disc die ik nog heb liggen) en kan hem ook opstarten en spelen.
Helaas is alleen de ingame marketplace van FH niet bereikbaar, waardoor ik mijn DLC auto's kan downloaden.

De XBONE heeft wel een aantal DLC's geinstalleerd, maar mis nog een heleboel auto's.

Kan het pas vanaf morgen zien, omdat ik mijn spel heb uitgeleend en het spel vanaf dan toch gratis is :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
Heb eigenlijk ook altijd zo mijn russichse giftcards gekocht!:) geen enkel probleem :+

Wat Livelock betreft! leuke flashy game:D eerste paar dingen solo gedaan.. denk dat co-op het een stuk chaotischer leuker en flashier maakt:D dus als er meer mensen deze game hebben! count me in:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
mfreriks schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 07:23:
Heb eigenlijk ook altijd zo mijn russichse giftcards gekocht!:) geen enkel probleem :+

Wat Livelock betreft! leuke flashy game:D eerste paar dingen solo gedaan.. denk dat co-op het een stuk chaotischer leuker en flashier maakt:D dus als er meer mensen deze game hebben! count me in:D
Ik heb dat dus altijd ook zo gedaan...maar nu lukte het niet meer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
RickS29 schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 23:36:

Ik heb het nog wel eens geregeld met Gears of War 3 dat hij mijn DLC niet ziet na het opstarten van het spel.
Gewoon het spel afsluiten en weer opnieuw opstarten. Dan pakt hij bij mij altijd de 2e keer de DLC wel.

Weet niet of dat het zelfde probleem is, maar je kunt het in ieder geval proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jpg97
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 14-09 08:23
Tiny schreef op dinsdag 30 augustus 2016 @ 16:49:
Misschien dat ik er overheen heb gelezen, maar ik heb nog niemand gehoord over Star Trek Online on Consoles.
In de herfst schijnt deze dus ook uit te komen op de Xbox One en PS4.
Grafisch is het opgepoetst, en de UI is aangepast voor het gebruik met een controller.

Check hier voor details en nieuws: http://www.arcgames.com/en/games/xbox/star-trek-online/news

Ik heb er in ieder geval heel veel zin in, aantal jaar geleden op de PC gespeeld, gaaf!
echter ben ik geen PC gamer meer, dus super blij dat deze naar de Xbox komt.

Qapla' !!!!
Hier wacht ik ook op, super zin in *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Merkte enkel dat mijn PayPal weer geblokkeerd is, alleen zonder vage code (pay different), maar enkel een 'contact support'.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 07:23:

Chaos ? Hell Yeah !!!

Misschien eens samen met quorumz wat coop achievements halen ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet iemand hier wellicht nog iets meer te zeggen over de zin/onzin van de elite console? Niet de controller dus, die is geweldig (en heb ik al voor mijn PC :P), maar de console met de 1 TB SSHD intern. Hij is momenteel in de aanbieding bij Nedgame voor 344 met nog een extra (normale) controller er bij.

Nou heb ik al een elite controller waarmee ik op de PC speel, maar wil er toch ook een One bij gaan kopen en ik vraag me af of die SSHD nou zin heeft of dat je het in de praktijk toch nauwelijks merkt. Ik verwacht richting de feestdagen eigenlijk ook wel weer leuke deals van het nieuwe S model, dus mijn andere optie is daarop wachten (en ik heb zat te spelen dus wachten is niet echt erg).

Ik kan maar heel erg weinig echte benchmarks vinden en wat ik vind is moeilijk in te schatten of het valide resultaten zijn omdat een SSHD wel de kans gehad moet hebben om te leren welke files hij moet cachen. Iemand ervaring?

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet je afvragen of kleine verschillen in laadtijden en meer opslag ruimte je console ervaring genoeg gaan verbeteren. Ik zou geen extra geld er voor over hebben. Zeker niet als ik al een Elite controller en externe harde schijf had. Dan zou ik veel eerder voor een S gaan of blijven zitten op mijn normale One. Zoals ik doe.

Edit: ik lees nu dat de solid state partitie 10gb is. De Elite console kan daardoor sneller opstarten. Games sneller laden doet hij niet. Als hij in instant on staat merk je dus welgeteld nul verschil. :)

[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 31-08-2016 19:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gaat weer lekker bij de BF1 beta met het connecten. Denk dat de meesten pas morgen aan de slag kunnen. Wel muf want er is een dog tag te behalen als je 4 dagen speelt (joepiedepoepie). Maar goed, ze zitten in ieder geval alles lekker te verkloten (slechte reclame dit) omdat ze wat euro's willen besparen :')

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-09 22:04
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij doen de links in de topicwarning het niet meer waar uitgelegd wordt hoe je games uit de buitenlandse stores kan kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
justifire schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 16:51:
[...]

Chaos ? Hell Yeah !!!

[video]
Misschien eens samen met quorumz wat coop achievements halen ?
Lijkt me een goed idee! Ben wel in voor wat co-op!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boinkie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 18-09 20:33
Arrne schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:41:
Het kan aan mij liggen, maar volgens mij doen de links in de topicwarning het niet meer waar uitgelegd wordt hoe je games uit de buitenlandse stores kan kopen..
Lijken inderdaad verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Nu Forza Horizon backward compatible is, zou dan Forza Motorsport binnenkort ook volgen? Is tenslotte dezelfde engine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Volgens mij is de engine niet zo het probleem maar gaat het meestal meer om de licenties die allemaal goed geregeld moeten zijn. En bij een game als Forza met allemaal echt bestaande auto's kan dat lastig zijn. En ik weet niet of FM net zoveel muziek heeft als Horizon (de enige die ik tot nu toe gespeeld heb), dat kan ook een hindernis zijn. Als er ergens een rechtenhebbende dwars gaat liggen (en de bestaande licentie niet al ruimte biedt om de game óók op de One aan te bieden) dan gaat het feest niet door.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:40
Wanneer zal de Xbox one S 1tb te bestellen zijn?
De 500gb + FIFA is overal op internet te bestellen maar van de 1tb versie is geen spoor te bekennen. Daar komt ook een FIFA bundel van toch?

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 00:17
Ben ook aan t wachten op de FIFA 1tb bundel vd One S.

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 21:12:
Gaat weer lekker bij de BF1 beta met het connecten. Denk dat de meesten pas morgen aan de slag kunnen. Wel muf want er is een dog tag te behalen als je 4 dagen speelt (joepiedepoepie). Maar goed, ze zitten in ieder geval alles lekker te verkloten (slechte reclame dit) omdat ze wat euro's willen besparen :')
Een beroerde bèta + release is deel van de ervaring bij battlefield. Net als onder de grond glitchen, spawnen zonder geweer en geen geluid hebben.

• CrazY1985
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 18-09 19:51
Mandarijntje schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 23:15:
Wanneer zal de Xbox one S 1tb te bestellen zijn?
De 500gb + FIFA is overal op internet te bestellen maar van de 1tb versie is geen spoor te bekennen. Daar komt ook een FIFA bundel van toch?
- peter - schreef op donderdag 01 september 2016 @ 01:08:
Ben ook aan t wachten op de FIFA 1tb bundel vd One S.
Deze is hier rechtstreeks bij Microsoft te pre-orderen:
KLIK

Succes!

PC gamer | AMD Ryzen 7800X3D | AMD Radeon 7900 GRE | Apple IPhone 15 Pro

• Ereaser
BF4 werkte gisteren overigens ook echt beroerd. Kreeg constant de melding dat ik niet online was en toen dat eenmaal wel werkte kreeg ik iedere 2-3 minuten een bericht dat battlelog het niet deed :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Ik kon uiteindelijk toch spelen. ik las ergens gisteren wel dat EA ge'DDOS't werd gisteren.
Mijn vrouw had ook problemen met the Simpsons op de telefoon.

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Finraziel schreef op woensdag 31 augustus 2016 @ 22:21:
Volgens mij is de engine niet zo het probleem maar gaat het meestal meer om de licenties die allemaal goed geregeld moeten zijn. En bij een game als Forza met allemaal echt bestaande auto's kan dat lastig zijn. En ik weet niet of FM net zoveel muziek heeft als Horizon (de enige die ik tot nu toe gespeeld heb), dat kan ook een hindernis zijn. Als er ergens een rechtenhebbende dwars gaat liggen (en de bestaande licentie niet al ruimte biedt om de game óók op de One aan te bieden) dan gaat het feest niet door.
Dit snap ik niet helemaal. Voor bijv. Forza 4 zijn toch alle licenties al betaald? Het spel is nu al een jaar of 4-5 op de markt. En voor BC is de vereiste dat je het spel bezit, dus de rechthebbenden hebben hun centen al gehad.
halofreak1990 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:44:
[...]

Dit snap ik niet helemaal. Voor bijv. Forza 4 zijn toch alle licenties al betaald? Het spel is nu al een jaar of 4-5 op de markt. En voor BC is de vereiste dat je het spel bezit, dus de rechthebbenden hebben hun centen al gehad.
Nou, die licenties (en dan hebben we het dus bijvoorbeeld over de licentie die de uitgever heeft om een Ferrari op te nemen in het spel, of om muziek track huppeldepup af te spelen in het spel, niet jouw licentie om de game te spelen) zijn vaak erg specifiek. Het kan heel goed dat de licentie specificeert dat zij dit mogen op het Xbox 360 platform. Dan is dat niet zomaar overdraagbaar naar de Xbox One, ook al emuleert de One eigenlijk gewoon de 360.
Volgens mij staat het hier ook uitgelegd:
http://gamerant.com/red-d...-one-backward-compatible/
Ik kan het alleen niet controleren want die site wordt hier geblockt (op het werk)...

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
halofreak1990 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 12:44:
[...]

Bij auteursrecht moet je voor elke boer of scheet rechten betalen. Zo werkt dat met de schrijver van bijvoorbeeld een nummer, die krijgt daar meestal niet 1 keer voor betaald zoals een "normale" arbeider, maar die krijgt betaald of zijn nabestaanden tot ver na zijn dood voor elke keer dat zijn nummer gebruikt wordt, waar ook ter wereld. Daarnaast moeten voor elk nummer in de game opnieuw afspraken gemaakt worden als het op een ander platform of op een nieuwe manier opnieuw wordt uitgebracht.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Waarom krijg ik instant een Red Snow 2 (de film) gevoel hierbij ? :P

Xbox Live ID:Notna8310

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:40
CrazY1985 schreef op donderdag 01 september 2016 @ 09:11:
[...]

[...]

Deze is hier rechtstreeks bij Microsoft te pre-orderen:
KLIK

Succes!
Ah super! Die heb ik over het hoofd gezien.

Komt er in Nederland eigenlijk ook een halo bundel net als in de vs? Die heb ik nog veel liever dan FIFA.
Pfff... was er bijna ingetuind omdat overal staat dat je de verticale standaard gewoon er bij krijgt bij de nieuwe One S... Alleen als je de te dure 2 TB versie koopt dus :( (vooral te duur als je toch liever een snellere externe drive er aan wil hangen). Erg teleurstellend dat MS vervolgens 20 euro wil hebben voor een stukje plastic...

Finraziel schreef op donderdag 01 september 2016 @ 19:09:
Pfff... was er bijna ingetuind omdat overal staat dat je de verticale standaard gewoon er bij krijgt bij de nieuwe One S... Alleen als je de te dure 2 TB versie koopt dus :( (vooral te duur als je toch liever een snellere externe drive er aan wil hangen). Erg teleurstellend dat MS vervolgens 20 euro wil hebben voor een stukje plastic...
haha ja het stelt idd niet veel voor :)

• Agadir
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 27-07 20:27
Ik ga de Xbox one s Fifa 17 bundel ook kopen, jammer dat ik nog 3 weken moet wachten xD.

• outlandos
De september update is live.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Overwatch Free Play weekend (start 9 september)

https://playoverwatch.com/en-us/blog/20243911

Eens kijken of ik daar wat tijd voor heb :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16-09 22:17
Hoi allemaal,

Het blijkt nu zo te zijn dat als je tussen nu en 6 september een Xbox One (S) besteld je er, onafhankelijk van welke bundel oid, een aantal dingen bij krijgt:

-Een Ubisoft game naar keuze
-Een 50 USD gift card
-10 USD korting op een controller

Hier zie je bijvoorbeeld deze aanbieding onder exclusives in de Amerikaanse store:
https://www.microsoftstor...sole/productID.3366999700

Nou is mijn vraag aan jullie, weet iemand of je deze aanbiedingen ook in Nederland kan krijgen, en zo ja, waar?

BVD!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet alleen dat je bij de FIFA bundel van de S een maand gratis EA acces krijgt (en dus eerder kan spelen), maar verder nog geen extra's erbij gezien.
(en gezien GT wederom uitgesteld is, ga ik nu denk maar voor een S).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Notna schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 07:44:
Overwatch Free Play weekend (start 9 september)

https://playoverwatch.com/en-us/blog/20243911

Eens kijken of ik daar wat tijd voor heb :Y
Nice !
Kunnen mijn ongelovige vrienden zelf eindelijk ook eens meemaken hoe gaaf Overwatch wel niet is :)
Steven030 schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:34:
Hoi allemaal,

Het blijkt nu zo te zijn dat als je tussen nu en 6 september een Xbox One (S) besteld je er, onafhankelijk van welke bundel oid, een aantal dingen bij krijgt:

-Een Ubisoft game naar keuze
-Een 50 USD gift card
-10 USD korting op een controller

Hier zie je bijvoorbeeld deze aanbieding onder exclusives in de Amerikaanse store:
https://www.microsoftstor...sole/productID.3366999700

Nou is mijn vraag aan jullie, weet iemand of je deze aanbiedingen ook in Nederland kan krijgen, en zo ja, waar?

BVD!
:N US only.
Zoals vele aanbiedingen, zie je duidelijk dat MS zich hoofdzakelijk richt op Amerika

Hier word ik blij van ! :*)
[YouTube: https://youtu.be/Z7SF0tlFT1s]

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 02-09-2016 11:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GOW4 is wel de Play Anywhere, maar kan je ook PC met XBO spelers spelen? (zoals FH3 gaat worden).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
SinergyX schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:57:
GOW4 is wel de Play Anywhere, maar kan je ook PC met XBO spelers spelen? (zoals FH3 gaat worden).
Als het goed is wel. Vraag me alleen nog af hoe het installeren op de pc in z'n werk gaat. Op de xbox is ie nu geïnstalleerd maar op de pc word ik steeds naar de website gestuurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

PvZ GW2 zit sinds vandaag in The vault. Spelen mensen die nog? Heb wel zin in af en toe een plant neerknallen.

Naast rb6:siege, just cause 3 en deus ex dan natuurlijk. :)

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2016 12:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je een 2e hands Xbox One koopt, blijven de spellen op de HD dan speelbaar? Er vanuit gaande dat het account van de eerste eigenaar niet overgenomen wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:13:
Als je een 2e hands Xbox One koopt, blijven de spellen op de HD dan speelbaar? Er vanuit gaande dat het account van de eerste eigenaar niet overgenomen wordt.
Nee, digitale aankopen zijn gebonden aan je account niet de console. Derhalve kan je zonder de account van de eigenaar niet de spellen spelen.

Dat gaat uiteraard niet op voor fysieke schijven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er een manier om een soort van transfer van digitale games te doen van de ene naar de andere account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:18:
Is er een manier om een soort van transfer van digitale games te doen van de ene naar de andere account?
Voor zover ik weet: nee. Enige wat je kan doen is het account van de huidige eigenaar overnemen bijv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:44
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:18:
Voor zo ver ik weet niet, tenzij je het account overneemt.
Een andere optie (maar weet niet of dat legaal is) is dat je je eigen account laat koppelen aan het account van die persoon van wie je hem over neemt. Dan ben je een soort familie en kan je alles wat hij/zij heeft gekocht (volgens mij) gewoon spelen.

Dit is niet ideaal, en zou voor mij persoonlijk geen reëele optie zijn

Zijn er trouwens ook Prominence Poker spelers? En wie lijkt het leuk een toernooitje op te zetten met tweaker pokeraars?

[ Voor 9% gewijzigd door ourplayground op 02-09-2016 14:23 ]

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

OK, Thx. Dan weet ik waar ik op moet letten bij 2e hands koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:25:
OK, Thx. Dan weet ik waar ik op moet letten bij 2e hands koop.
Je kunt ook het account overzetten naar je eigen email adres:
https://support.xbox.com/en-US/my-account/microsoft-account/change-email-sign-in-for-microsoft-account
Maar dan heb je wel toegang tot het account nodig en het is iets ingewikkelder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
ourplayground schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:21:
[...]

Een andere optie (maar weet niet of dat legaal is) is dat je je eigen account laat koppelen aan het account van die persoon van wie je hem over neemt. Dan ben je een soort familie en kan je alles wat hij/zij heeft gekocht (volgens mij) gewoon spelen.

Dit is niet ideaal, en zou voor mij persoonlijk geen reëele optie zijn

Zijn er trouwens ook Prominence Poker spelers? En wie lijkt het leuk een toernooitje op te zetten met tweaker pokeraars?
Ik speel een paar keer per week een paar potjes, voeg m'n GT maar toe hieronder.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WhySoSerious
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12:00

WhySoSerious

Be the change.

Te weinig bloed :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ourplayground schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 14:21:
[...]

dit is helemaal niet waar. dit is waar iedereen over klaagt. enige manier met sharen is met 2 xbox'n en elk je eigen home xbox in te stellen. iedereen die mee inlogt op de xbox met gold en de games kunnen er ook gebruik van maken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 08:44
quorumz schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:58:
[...]

dit is helemaal niet waar. dit is waar iedereen over klaagt. enige manier met sharen is met 2 xbox'n en elk je eigen home xbox in te stellen. iedereen die mee inlogt op de xbox met gold en de games kunnen er ook gebruik van maken
Ik kan mij vergissen maar volgens mij heb ik mijn zoon zijn account onder mijn account laten zweven zodat hij op zijn xbox de games kan spelen die ik heb aangeschaft.
Anyways.. met vreemden zou ik dit sowieso niet doen.

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 15:58:
[...]

Dit lijkt me toch te gaan veranderen, net als bij Win10 en Mobile moet je nu 1x in de zoveel tijd inloggen op 'master' account van die games om zooitje te verifiëren (maar ook op bv android met Groove), geen idee wanneer dit ook op de XBO gaat komen, maar ik voorzie met die aanpassing aardig wat gezeur :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Laatst online: 13:30
Ej guys..

Ik ervaar nog altijd hetzelfde probleem als wat ik hier een hele tijd terug gepost heb namelijk:
Als ik (bijvoorbeeld) op het dashboard zit en ik druk 1x naar onder, regelmatig gaat die 2x naar onder.. Ook met type (bijv een game zoeken) regelmatig dan springt die een letter te ver door.
Wat ik al geprobeerd heb: fabrieksinstellingen en een andere controller (ik heb er 2) maar dit verhelpt het probleem niet.
Nu heb ik een tijd terug een update gehad waarvan ik dacht dat het volledig opgelost was, nu na de grote update weer dit probleem terug (weer fabrieksinstellingen gedaan zonder resultaat).

Meer mensen last van dit probleem? In games en etc heb ik dit probleem totaal niet, het is alleen als ik in de ''xbox'' / ''dashboard'' omgeving zit.

Dit probleem ervaar ik trouwens sinds dag 1 met de xbox one.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
ourplayground schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:20:
[...]

Ik kan mij vergissen maar volgens mij heb ik mijn zoon zijn account onder mijn account laten zweven zodat hij op zijn xbox de games kan spelen die ik heb aangeschaft.
Ik kan mij ook vergissen, maar volgens mij is dat juist wat hij zegt.

Ik heb dit met een kennis van mij gedaan.
Ingelogd met zijn account op mijn xbox, die ingesteld als home account, daarna ingelogd met mijn eigen account en ik kan zijn games spelen.
Ditzelfde heeft hij ook gedaan, dus hij kan ook mijn games spelen.
Mijn neef zweeft ertussen, die kan ook de games van mijn kennis spelen (wat wel weer vaag is want wij kunnen niet bij zijn games, hij kan wel bij de games van onze kennis)

Bijv met BF1 indien wij hem gaan kopen, dan betalen we allemaal 1/3 deel en iedereen kan hem spelen (dan moet mijn kennis hem kopen dan hebben wij alle 3 toegang tot het spel xd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 10:10

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

LopendeVogel schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:40:
[...]

Ik kan mij ook vergissen, maar volgens mij is dat juist wat hij zegt.

Ik heb dit met een kennis van mij gedaan.
Ingelogd met zijn account op mijn xbox, die ingesteld als home account, daarna ingelogd met mijn eigen account en ik kan zijn games spelen.
Ditzelfde heeft hij ook gedaan, dus hij kan ook mijn games spelen.
Mijn neef zweeft ertussen, die kan ook de games van mijn kennis spelen (wat wel weer vaag is want wij kunnen niet bij zijn games, hij kan wel bij de games van onze kennis)

Bijv met BF1 indien wij hem gaan kopen, dan betalen we allemaal 1/3 deel en iedereen kan hem spelen (dan moet mijn kennis hem kopen dan hebben wij alle 3 toegang tot het spel xd)
Je kan per xbox 1 home account maken. Je kan daarnaast op 3 verschillende xbox je account als home instellen.( per jaar volgens mij)

Dus dan klopt bovenstaande bij je neef.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
sekeroglan schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:47:
[...]

Je kan per xbox 1 home account maken. Je kan daarnaast op 3 verschillende xbox je account als home instellen.( per jaar volgens mij)

Dus dan klopt bovenstaande bij je neef.
Aaah kijk relaxt :D We vonden het al tof voor hem, maar wij dachten dat het een bugje was xd

Ook toevallig antwoord op mijn reactie daarboven?

[ Voor 6% gewijzigd door LopendeVogel op 02-09-2016 16:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ourplayground schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:20:
[...]

heb je 1 xbox? als je instelt dat die xbox je home xbox is kan je zoon (of wie dan ook) alles erop spelen incl gebruik maken van gold.

werkte het maar zo met een family dan heb ik er met 3 xboxen geen last van :)
Pagina: 1 ... 32 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.