Twee nu, maar toen zich destijds het probleem voordeed, maar één account aangezien ik de One S pas een maand geleden heb ontvangen.
Ben nu bezig met een Exchange, maar Microsoft doet nu weer moeilijk over de credit card om de reservering op te zettten. Na contact met mijn CC maatschappij, blijkt dat er niet eens een poging is gedaan om de reservering te plaatsen. Wel had ik een mislukte incasso (voor iets anders), en is mijn nieuwe credit card vorige week verzonden maar nooit aangekomen. Echter zou dit volgens twee verschillende medewerkers niets te maken hebben met de 'poging' van Microsoft om het bedrag te reserveren.
Nu dus weer opnieuw 20 minuten in de wachten bij Xbox NL. Lekker middagje klantenservice vermaak zullen we maar zeggen.

SinergyX schreef op woensdag 07 september 2016 @ 17:38:
[...]
Zoals timmie ook zegt, kan je ook niet testen op een compleet andere console/controller? De mic van je headset is puur een software aangelegenheid, factory reset zou eventueel softwarefoutje moeten afvangen. Of je moet het pure toeval hebben dan beide headsets (of controllers) kapot zijn, maar ik zou niet kunnen bedenken wat er hardware technisch fout zou zijn met de XBO.
Zelfde verhaal had ik vroeger met z'n racestuur, je moest daar op een zeer specifieke manier inloggen/opstarten/uitloggen, anders werkte het gewoon niet (en ook niet meer tot een powercycle).
Dat geval denk ik dat het nog steeds een account/setting ding is, of combinatie van in/uitloggen met de headset verbonden.
Maar een account dingetje zou toch verholpen moeten worden met de allereerste Factory reset die ik heb uitgevoerd? Heb het account al verwijderd, na factory reset moet je sws opnieuw je account instellen, daarna nogmaals uit/ingelogd maar mocht niet baten. Ook de Kinect losgekoppeld indien dat voor een soort herkenningsprobleem zorgde o.i.d. Het gekke is, dat de headset wel gewoon als attachment herkend wordt in zowel het Dashboard, alsmede de 'controller/update instellingen'. De headset is dus gewoon zichtbaar in de menu's. Alleen ik wil graag lekker kunnen blèren door dat kreng!
Ondertussen wel even lekker genieten van free-to-play game Star Trek: Online. Heb de game destijds gespeeld op de PC, dus het is wel even wennen om nu alles met een controller te doen. Ook lijkt de game wat minder uitgebreid dan de desktopversie, en bevat de games nog wat bugs. Maarja, Star Trek hè. Blijf het tof vinden.
[
Voor 12% gewijzigd door
Royeboi op 07-09-2016 17:43
]