Acties:
  • +1 Henk 'm!
sekeroglan schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 16:47:
[...]

Je kan per xbox 1 home account maken. Je kan daarnaast op 3 verschillende xbox je account als home instellen.( per jaar volgens mij)

Dus dan klopt bovenstaande bij je neef.
niet echt. je mag wellicht 3x per jaar van home xbox veranderen. dit verhaaltje werkt maar op 2 xboxen.

piet heeft xbox 1 als home xbox maar jan speelt hierop (jan kan alles doen wat piet heeft [gold of games]) jan heeft op xbox 2 als home gezet en piet logt daar op in. omdat piet zowiezo eigenaar is van gold en games kan die alles

https://www.gottabemobile...x-one-games-with-friends/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 11:36:
Weet alleen dat je bij de FIFA bundel van de S een maand gratis EA acces krijgt (en dus eerder kan spelen), maar verder nog geen extra's erbij gezien.
(en gezien GT wederom uitgesteld is, ga ik nu denk maar voor een S).
Coolblue voegt nog een gratis headset toe bij het 500 GB Fifa One S pakket. Het is een Trust, wat bij mij gelijk allergische reacties oproept, maar de reviewers lijken hem best goed te vinden. Er staat echter wel op=op bij (niet bovenaan, maar wel verder naar beneden in het 'standaard meegeleverd' stuk). Dat zou ik wel even na willen vragen als ik hier voor zou willen gaan want het is onzin natuurlijk als ze sales binnen trekken met zo'n lekkermakertje en over 3 weken doodleuk kunnen zeggen ja sorry hij is op }:O
Maar goed, zelf probeer ik me toch nog maar even in te houden en wacht even de deals af als we richting de feestdagen gaan.

edit: linkje... http://www.consoleshop.nl...00-gb-fifa-17-bundel.html

[ Voor 5% gewijzigd door Finraziel op 02-09-2016 18:23 ]

Gamertag: FinrazielNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ourplayground
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 12:23
quorumz schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:17:
[...]

heb je 1 xbox? als je instelt dat die xbox je home xbox is kan je zoon (of wie dan ook) alles erop spelen incl gebruik maken van gold.

werkte het maar zo met een family dan heb ik er met 3 xboxen geen last van :)
Het gaat om 2 xboxen, 1 One en 1 360

iRacing Profiel Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

quorumz schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 19:50:
[...]

op een 360 werkt dat sharen zowiezo niet. (daar moet iedereen die daar op aanlogt of het spel digitaal of gold bezitten) (fysiek spel natuurlijk wel)
Voor 360: Volgens mij kan elke account een spel spelen waarvan de licentie aanwezig is op de console. Ongeacht wie hem gekocht heeft.

Die contentlicentie kun je eenmalig overzetten naar een andere console. De Gamertag die het spel gekocht heeft kan hem spelen op elke 360.

Brak sharen kan dus wel. Moet je alleen steeds het spel kopen op jouw Xbox met de account van je kameraad. Speel jij op de contentlicentie op de console van aankoop en hij op de licentie die gekoppeld is aan zijn Tag.

Met gold heb je gelijk. Doe moet elke account zelf hebben. Bij sommige spelen kun je wel meeliften op de gold van een andere account zolang die ook in het spel zit. Als ik me niet vergis is bo1 zo een spel waarbij je je 2e account zonder gold kon laten spelen zolang je 1e account ingelogd was.

Ontopic: xbox one :)

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2016 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
justifire schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 17:45:
Hoop dat ik er volkomen naast zit maar vrees dat deze game niet is geworden wat velen er van verwacht hadden...
[video]
Ligt eraan wat je ervan verwacht? Mij lijkt het me een erg leuk spel!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 20:04:
[...]

Met gold heb je gelijk. Doe moet elke account zelf hebben.
Volgens mij deel je Gold net zoals je de spellen deelt. Zo doe ik het thuis tenminste ook. 2 Xboxen en 1 Gold abbo. Als je een derde console toevoegd moet je weer een extra Gold abbo afsluiten volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harrytasker schreef op vrijdag 02 september 2016 @ 21:44:
[...]

Volgens mij deel je Gold net zoals je de spellen deelt. Zo doe ik het thuis tenminste ook. 2 Xboxen en 1 Gold abbo. Als je een derde console toevoegd moet je weer een extra Gold abbo afsluiten volgens mij.
Dat stuk ging over de 360. :) Of bedoel je dat je gold aankoop ook een content licentie heeft op de 360? Nooit meegemaakt. Koop het altijd via grijze sitejes en redeem het meestal via de site.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 02-09-2016 21:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Oops mijn excuses...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 09:23

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Net even 30 minuten The Final Train gespeeld. Leuke game, maar die 30 minuten waren aan de korte kant en de texten zijn wel echt miniscuul.

Keek even naar de prijs; 15 euro :'). RU of AR store; 8.50....

Dan maar eens kijken naar RU giftcards, als die tenminste nog werken. Jammer dat internationaal kopen nu echt klaar schijnt te zijn met de CC :N

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Background music is wel erg fijn om weer te hebben. Groove werkt stukken beter op de One dan op Android iig. Zit fijn terrorist hunt te spelen terwijl ik muziek luister. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-09 10:28
Dat ziet er toch wel leuk uit! :)

Gisteren ook aan Earthlock begonnen en dat is wel mijn type RPG game. Mogen er meer van zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Net Forza horizon maar eens opgestart.. Man wat loopt die slecht zeg.. 15fps is hoog denk ik... Niet te racen zo... Meerdere mensen last van? Anders reset ik het ding even:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19-09 22:47
mfreriks schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:33:
Net Forza horizon maar eens opgestart.. Man wat loopt die slecht zeg.. 15fps is hoog denk ik... Niet te racen zo... Meerdere mensen last van? Anders reset ik het ding even:)
Ik heb hier ook last van, alleen is het bij mij niet altijd. wat ik dan doe is eerst het spel helemaal afsluiten, is het dan nog niet verholpen de xbox herstarten. Nu loopt hij bij mij zonder lag, maar het komt soms terug.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Viel heel erg tergen op de PS4 toch?

Kort, weinig inhoud dacht ik.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:11
Donstil schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 13:22:
[...]

Viel heel erg tergen op de PS4 toch?

Kort, weinig inhoud dacht ik.
Ligt eraan wat je met heel erg te(r)gen bedoelt ;)

Met een 7,5 gemiddeld op metacritic is het in elk geval zeker niet slecht te noemen.

http://www.metacritic.com/game/playstation-4/firewatch

Iemand met weinig tijd (zoals ik) vind korte games stiekem wel fijn :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02 19:01
mfreriks schreef op zaterdag 03 september 2016 @ 12:33:
Spel loopt vloeiend hier. Probeer een hard reset.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08:31
Speel nu opnieuw Ori, ditmaal DE. Wat een geniaal spel is het ook :)

Kan het iedereen aanraden.

[ Voor 18% gewijzigd door Silversin op 04-09-2016 10:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
quorumz schreef op zondag 04 september 2016 @ 10:04:
hmm das jammer, had gehoopt livelock ook met local co-op te spelen (dat staat er ook als je hem koopt).. maar het zit er mooi niet in grrrr. wel leuk spel!

[video]

nog geen 10 euro in Rusland
Vandaag de laatste chievos voor Livelock gehaald, spel is zijn 7 euro meer dan waard :Y
Hopelijk komt er ooit nog een update of wat mij betreft betaalde DLC, endgame is namelijk zo goed als niet aanwezig en dat verdient deze game juist wel !
De basis is goed, graphics zien er gelikt uit, humoristisch, coop is leuk en met vlagen heerlijk chaotisch d:)b

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op zondag 04 september 2016 @ 18:20:
[...]

Vandaag de laatste chievos voor Livelock gehaald, spel is zijn 7 euro meer dan waard :Y
Hopelijk komt er ooit nog een update of wat mij betreft betaalde DLC, endgame is namelijk zo goed als niet aanwezig en dat verdient deze game juist wel !
De basis is goed, graphics zien er gelikt uit, humoristisch, coop is leuk en met vlagen heerlijk chaotisch d:)b
je hebt iets meer uren dan ik erin zitten :) maar het is zeker een aanrader (zeker voor het geld :) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
quorumz schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:34:
[...]

het kost je in ieder geval maar zo'n 3 uur van je tijd :)
Niet de 8 tot 10 uur die Tweakers in hun review aangeven?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
quorumz schreef op maandag 05 september 2016 @ 10:34:
[...]

het kost je in ieder geval maar zo'n 3 uur van je tijd :)
Oke nou dat zijn dan mooi 2 speelsessies. 20 euro is dan wel veel geld, maar ik ben een grote fan van dit soort games dus dat vind ik het wel waard :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
outlandos schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:20:
[...]

Oke nou dat zijn dan mooi 2 speelsessies. 20 euro is dan wel veel geld, maar ik ben een grote fan van dit soort games dus dat vind ik het wel waard :)
Vast wel voor een prikkie te krijgen in een andere store :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
mfreriks schreef op maandag 05 september 2016 @ 11:21:
[...]

Vast wel voor een prikkie te krijgen in een andere store :+
Maar ik wil um op de Xbox One en die komt pas op 21 september uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10:21
Vandaag een nieuwe xbox one update gekregen (toevallig wilde ik mijn controller update en zag dat er wederom een nieuwe update stond) circa 446MB, update zal er gisteravond / vandaag toegevoegd moeten zijn.
Zo op google vind ik vrijwel nooit wat de update inhoud, iemand een link waar ik kan zien wat de update doet? 9 van de 10x valt me na de update niks op namelijk, maar ik ben er wel elke keer weer geïnteresseerd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LopendeVogel schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:53:
Vandaag een nieuwe xbox one update gekregen (toevallig wilde ik mijn controller update en zag dat er wederom een nieuwe update stond) circa 446MB, update zal er gisteravond / vandaag toegevoegd moeten zijn.
Zo op google vind ik vrijwel nooit wat de update inhoud, iemand een link waar ik kan zien wat de update doet? 9 van de 10x valt me na de update niks op namelijk, maar ik ben er wel elke keer weer geïnteresseerd in.
http://support.xbox.com/e...m-update-operating-system

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Nja dat lijkt inderdaad op de update van een aantal dagen terug, die kreeg ik direct tijdens het opstarten, ik heb het over de update die er nu staat xd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LopendeVogel schreef op maandag 05 september 2016 @ 16:56:
[...]

Nja dat lijkt inderdaad op de update van een aantal dagen terug, die kreeg ik direct tijdens het opstarten, ik heb het over de update die er nu staat xd.
de 3 sept update i guess. mijn ene xbox kreeg die gisteren, de andere 2 vandaag maar idd er staat niet bij wat er nieuw is (wat ze wel deden toen met het chime geluidje)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
justifire schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:06:
[...]

Dat zijn alle recente updates, jouw update van gisteren zal er eerdaags ook wel bij komen te staan.

Smaakvol trailertje met Jason :P
[video]
O men... dat is echt ziek..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

justifire schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:06:
[...]

Dat zijn alle recente updates, jouw update van gisteren zal er eerdaags ook wel bij komen te staan.

Smaakvol trailertje met Jason :P
[video]
Ow daar gaan vast wel weer wat ouders en organisaties over vallen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik vind het effect eigenlijk wel meevallen... om één reden, namelijk dat de graphics naar mijn idee echt zwak zijn. Het is zo overduidelijk nep, en ziet er eigenlijk ook erg last-gen uit. Gameplay is natuurlijk belangrijker, maar als dit soort gore de aantrekking moet zijn, dan moet het er ook zo goed mogelijk uitzien als je het mij vraagt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 05 september 2016 @ 17:48:
Ik vind het effect eigenlijk wel meevallen... om één reden, namelijk dat de graphics naar mijn idee echt zwak zijn. Het is zo overduidelijk nep, en ziet er eigenlijk ook erg last-gen uit. Gameplay is natuurlijk belangrijker, maar als dit soort gore de aantrekking moet zijn, dan moet het er ook zo goed mogelijk uitzien als je het mij vraagt.
Horrorfilms uit de jaren 70/80 zijn ook overduidelijk nep, maar die zie je ook niet op verjaardagpartijtjes :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit lees ik op reddit over game streaming naar win 10 via internet. Kan handig zijn te weten:

All you need to do is port forward port 4838, 5050, and 49000-65000. That's all.

So just open up the xbox app, go to game streaming, press "Add a device", and type in the PUBLIC IP adress of the network that your xbox one is on. If you wanna know your public ip adress, just google "what's my ip", and it'll give it to you. Record it or remember it. DO NOT share your public ip address. Your xbox one should come up after you typed in your ip, and just click on it and you can game stream. Easy and simple.

Also if you don't want to port forward you can always just dmz the xbox one. But be warned, as dmz can make your xbox one and/or your internet more prone to get hacked.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Had hier een Google Alert op staan en goed nieuws.. voor de mensen die vroeger Destruction Derby en dat soort spellen konden waarderen:

http://www.gamespresso.co...d-playstation-4-xbox-one/

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 18:41:
Dit lees ik op reddit over game streaming naar win 10 via internet. Kan handig zijn te weten:

All you need to do is port forward port 4838, 5050, and 49000-65000. That's all.

So just open up the xbox app, go to game streaming, press "Add a device", and type in the PUBLIC IP adress of the network that your xbox one is on. If you wanna know your public ip adress, just google "what's my ip", and it'll give it to you. Record it or remember it. DO NOT share your public ip address. Your xbox one should come up after you typed in your ip, and just click on it and you can game stream. Easy and simple.

Also if you don't want to port forward you can always just dmz the xbox one. But be warned, as dmz can make your xbox one and/or your internet more prone to get hacked.
Jammer alleen dat de xbox geen WOL ondersteund.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op maandag 05 september 2016 @ 19:50:
[...]

Jammer alleen dat de xbox geen WOL ondersteund.....
Laat je hem toch aan staan. :)

Meer serieus, daar schijnt een w10 app voor te zijn. XOON. Nooit zelf gebruikt. Als ik me niet vergis heeft mre het al langer aan de praat.

En anders gebruik ik gewoon WVW (wake up via wife).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Via de Xbox app op mijn phone kan ik de Xbox sinds kort aanzetten als hij in rest mode(of is dat ps4 ? Athans diezelfde modus) staat. Heeft nooit gewerkt bij mij maar ineens deed hij het. Dus dat is een soort van wol.

Edit wacht jullie bedoelen echt via het internet... Ik dacht in het netwerk als je thuis netwerk... Excuses.
Weet niet of het werkt met de app via het internet denk het niet.

[ Voor 29% gewijzigd door v8power67 op 05-09-2016 20:41 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 18:41:

Eerste 2 poortjes gewoon te forwarden... als ik 49000-65000 wil forwarden dan krijg ik de melding dat 49xxx gereserveerd is en niet te forwarden 8)7 |:(

Edit:
Nog een andere vraag, kun je met de Xbox app ook videos opnemen van windows games?:) (die wel vanuit xbox app te starten zijn uiteraard)

[ Voor 6% gewijzigd door mfneed op 05-09-2016 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Ik heb nu wel iets heel vreemds:

M'n headset viel net uit, en ik krijg hem met geen mogelijkheid meer werkend. Ik hoor via de headset nog wel de anderen in de party, maar ik kan zelf niet praten. Je zou denken dat de headset dus stuk is, maar nee. Het ringetje om mijn avatar licht ook niet op als ik praat, dus daar zit al iets mis. Als ik Kinect aanzet, licht de ring wel op, en anderen kunnen me dan ook verstaan.

Ik heb namelijk geprobeerd:
1. Een andere headset (ook origineel Microsoft, kwam bij mijn tweede Xbox One)
2. Een geheel andere headset (geschikt voor PC, dus 3.5mm aansluiting, alleen Mic kabel gebruikt. Anderen horen mij nog steeds niet, het ringetje rondom mijn avatar logo licht ook niet op.

Ik dacht dus, dan is het de (Elite) controller die stuk is. Maar ook dat heb ik weten te testen, door een backup controller te gebruiken. Ook hier werken beide Microsoft headsets niet.

Daarna blijft er dus maar één ding over... de console zelf. Echter, na een factory reset (Games & Apps bewaren), werkt de mic nog steeds niet.

Zijn er nog andere opties over? Het is inmiddels nogal frustrerend te noemen!

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Kan je het exacte merk geven van de eerste headset?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Degene waar het drama mee begon is de 'gewone' headset die bij de Xbox One kwam, de cheap-ass versie dus. Maar het lijkt dus nu niet meer uit te maken, want een andere controller / backup headset / PC gaming headset werkt ook niet. Heel bizar. Zelfs een factory reset van de Xbox werkt niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Royeboi schreef op maandag 05 september 2016 @ 23:48:
Degene waar het drama mee begon is de 'gewone' headset die bij de Xbox One kwam, de cheap-ass versie dus. Maar het lijkt dus nu niet meer uit te maken, want een andere controller / backup headset / PC gaming headset werkt ook niet. Heel bizar. Zelfs een factory reset van de Xbox werkt niet...
er was toevallig niet een storing op 1 van de onderdelen van xbox live netwerk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:17
https://majornelson.com/2...dai-namco-publisher-sale/

Aanbiedingen van deze week.
Veel AC en wat dark souls 3 en andere dingetjes.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
timmie271 schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 07:20:
https://majornelson.com/2...dai-namco-publisher-sale/

Aanbiedingen van deze week.
Veel AC en wat dark souls 3 en andere dingetjes.
Absolute aanrader (zeker voor 3,50):

https://www.microsoft.com...xmwh_bEyb.lwgj.Ua56mTw)()

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19-09 09:38

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 20:37:
[...]

Laat je hem toch aan staan. :)

Meer serieus, daar schijnt een w10 app voor te zijn. XOON. Nooit zelf gebruikt. Als ik me niet vergis heeft mre het al langer aan de praat.

Klopt via XOON werkt het prima. Vrijdag nog getest op het werk. Xbox aangezet via XOON app en daarna gestreamt.

Overigens als ik die steelcase van Hitman zie: The complete first season. Dat zou betekenen dat er een Seizoen 2 komt ????

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
quorumz schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 05:42:
[...]

er was toevallig niet een storing op 1 van de onderdelen van xbox live netwerk?
Geen idee, maar het lijkt me niet dat dat de oorzaak is. Kinect is de enige optie om nog gebruik te maken van een microfoon.. Dat is toch raar? Ik kan er echt met m'n pet niet bij wat er nu mis gaat. Aangezien ik verschillende controllers heb getest, en ook verschillende headsets, moet het dus aan de console liggen denk ik? Maar als zelfs een power cycle en factory reset niet werkt...

Update: Xbox Helpdesk Nederland zegt dat ik m'n poorten moet instellen op de router. Echter is NAT gewoon OPEN dus ik betwijfel of dit überhaupt zin heeft. Daarnaast is het dan ook vreemd dat ik reeds drie jaar heb kunnen gamen en m'n mic heb kunnen gebruiken, en nu twee maanden lang op m'n One S ook geen problemen had tot gistermiddag opeens.

Als ik dit zo lees, ben ik bang dat het probleem niet eens op te lossen is, maar een soort van software fout betreft in de communicatie tussen de console en de controllers.

https://www.reddit.com/r/...box_one_mics_not_working/
I've had the same issue for months, I've honestly found no solution. Multiple headsets, multiple adapter, multiple resets, attempted updates, and nothing works on the speech side although I can hear very clearly. I've just gone to using Kinect for chat.

[ Voor 45% gewijzigd door Royeboi op 07-09-2016 03:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ah eindelijk:

Met een Amerikaanse regio, kun je Star Trek Online ook gratis downloaden. Is nu nog alleen in de USA uit, maar dat is nog wel te omzeilen dus. Zelf snel via Xbox App gedaan (windows regio is vrij simpel te wisselen, site doet het bij mij niet altijd goed).

[ Voor 64% gewijzigd door Martinspire op 07-09-2016 00:02 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 19-09 08:26
Verwijderd schreef op maandag 05 september 2016 @ 20:37:
Is dit systeem ook compatible met 'girlfriend'? Anders moet voor dit betreffende model even de 'wifen' upgrade uitvoeren...

Ik merk dat ik met de dag minder enthousiast begin te worden voor ReCore. Had denk ik toch een hele andere game verwacht in het begin. Ik denk dat ik deze pas ga oppikken tijdens een aanbieding. Eerstvolgende game die ik ga aanschaffen is FH3. (Ja, out-of-nowhere komt dit :+ )

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Martinspire schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 23:47:
Ah eindelijk:
[video]

Met een Amerikaanse regio, kun je Star Trek Online ook gratis downloaden. Is nu nog alleen in de USA uit, maar dat is nog wel te omzeilen dus. Zelf snel via Xbox App gedaan (windows regio is vrij simpel te wisselen, site doet het bij mij niet altijd goed).
Inderdaad! Maakt het achievement hunten wat makkelijker/sneller doordat je mensen kunt zoeken die hetzelfde willen! Ii zie een tweakers club aankomen:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• incomer
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 19-09 07:51
Royeboi schreef op dinsdag 06 september 2016 @ 11:38:
[...]

Geen idee, maar het lijkt me niet dat dat de oorzaak is. Kinect is de enige optie om nog gebruik te maken van een microfoon.. Dat is toch raar? Ik kan er echt met m'n pet niet bij wat er nu mis gaat. Aangezien ik verschillende controllers heb getest, en ook verschillende headsets, moet het dus aan de console liggen denk ik? Maar als zelfs een power cycle en factory reset niet werkt...

Update: Xbox Helpdesk Nederland zegt dat ik m'n poorten moet instellen op de router. Echter is NAT gewoon OPEN dus ik betwijfel of dit überhaupt zin heeft. Daarnaast is het dan ook vreemd dat ik reeds drie jaar heb kunnen gamen en m'n mic heb kunnen gebruiken, en nu twee maanden lang op m'n One S ook geen problemen had tot gistermiddag opeens.

Als ik dit zo lees, ben ik bang dat het probleem niet eens op te lossen is, maar een soort van software fout betreft in de communicatie tussen de console en de controllers.

https://www.reddit.com/r/...box_one_mics_not_working/

[...]
Toevallig al geprobeerd kinect los te koppelen? Dat de kinect overruled met jou microfoon ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Headset tip: koptelefoon aansluiten. Hard reset terwijl controller aanstaat. Aanloggen in je profiel, uitloggen, weer inloggen. Dat lost dit probleem bij mij op.

_

Er schijnt Achievement rarity te gaan komen. Zoals met trophies op de PS. Je ziet dan bij Achievements hoeveel procent van de spelers een Achievement gehaald hebben. En je krijgt een markering als je een rare Achievement unlocked. Totaal onbelangrijk nieuws maar wel grappig voor de hunters.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:35:
Headset tip: koptelefoon aansluiten. Hard reset terwijl controller aanstaat. Aanloggen in je profiel, uitloggen, weer inloggen. Dat lost dit probleem bij mij op.

_

Er schijnt Achievement rarity te gaan komen. Zoals met trophies op de PS. Je ziet dan bij Achievements hoeveel procent van de spelers een Achievement gehaald hebben. En je krijgt een markering als je een rare Achievement unlocked. Totaal onbelangrijk nieuws maar wel grappig voor de hunters.
Maar de echte hunters zitten al op trueachievements ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
justifire schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:49:
[...]

Start Destiny maar weer op ! :+ _O-
die laatste chevo is wel welkom ja... alleen voor hoelang is het de laatste? aangezien er weer een dlc komt...

Dat vind ik toch jammer, je bent verplicht een dlc(waar chevos aan vast zitten) te kopen om je game 100% te krijgen... kunnen ze die niet gewoon splitten? dlc als dlc behandelen voor chevos en niet als basegame...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
incomer schreef op woensdag 07 september 2016 @ 08:35:
[...]

Toevallig al geprobeerd kinect los te koppelen? Dat de kinect overruled met jou microfoon ofzo?
Verwijderd schreef op woensdag 07 september 2016 @ 09:35:
Allemaal geprobeerd. Uitloggen, inloggen, Kinect losgekoppeld, hard reset, hard reset terwijl controller met headset aan staat, niks werkt. Net een half uur aan de lijn gehangen met Xbox support, zeggen doodleuk dat het kan komen door het Preview Program. Kortom, het wordt weer afgeschoven (derde keer gebeld, gisteren hadden ze storing waardoor ze überhaupt niets konden doen). Ik moet nu naar het Preview forum om daar m'n vraag te gaan stellen... pfff. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Royeboi schreef op woensdag 07 september 2016 @ 13:26:

Allemaal geprobeerd. Uitloggen, inloggen, Kinect losgekoppeld, hard reset, hard reset terwijl controller met headset aan staat, niks werkt. Net een half uur aan de lijn gehangen met Xbox support, zeggen doodleuk dat het kan komen door het Preview Program. Kortom, het wordt weer afgeschoven (derde keer gebeld, gisteren hadden ze storing waardoor ze überhaupt niets konden doen). Ik moet nu naar het Preview forum om daar m'n vraag te gaan stellen... pfff. 8)7
Heb je al geprobeerd de controller opnieuw via USB te verbinding, headset erin, update check, dan opnieuw alles aansluiten? Ik heb dit diverse malen gehad (vaak tijdens racen met racestuur en controller voor party-chat), maar dat was kwestie van bedraad aansluiten.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Yes, ook al gedaan. Meerdere controllers aan draad gelegd, maar alles was al up-to-date. Ik denk zelf dat er iets mis is met de console, maar probeer de helpdesk dat maar eens wijs te maken. Ze begonnen gisteren met het openzetten van poorten...

Ik wacht de respons uit het Preview forum af, daarna bel ik opnieuw en zeg ik gewoon dat ik de console wil omruilen onder credit card Exchange, ben er nu wel een beetje klaar mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Royeboi schreef op woensdag 07 september 2016 @ 14:14:
Yes, ook al gedaan. Meerdere controllers aan draad gelegd, maar alles was al up-to-date. Ik denk zelf dat er iets mis is met de console, maar probeer de helpdesk dat maar eens wijs te maken. Ze begonnen gisteren met het openzetten van poorten...

Ik wacht de respons uit het Preview forum af, daarna bel ik opnieuw en zeg ik gewoon dat ik de console wil omruilen onder credit card Exchange, ben er nu wel een beetje klaar mee.
Kun je niet met iemand anders uitwisselen? Dan kom je er misschien achter waarom ie het niet doet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Had een tijdje terug al de vraag gesteld over trackmania... of die de moeite was... voor wie hem gespeeld heeft, 15,- een nobrainer of?

Namelijk:
http://www.ibood.com/extr...a-turbo-ps4-xbox-one.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mfreriks schreef op woensdag 07 september 2016 @ 15:59:
Had een tijdje terug al de vraag gesteld over trackmania... of die de moeite was... voor wie hem gespeeld heeft, 15,- een nobrainer of?

Namelijk:
http://www.ibood.com/extr...a-turbo-ps4-xbox-one.html
Heb je vraag toen ook beantwoord. :)

Is een erg leuk spelletje. Wel vrij lastig en precies in de besturing. Erg veel voldoening als je een groene tijd rijdt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:00

nexhil

BAM!

Hoeveel accounts heb je op je Xbox staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Zoals timmie ook zegt, kan je ook niet testen op een compleet andere console/controller? De mic van je headset is puur een software aangelegenheid, factory reset zou eventueel softwarefoutje moeten afvangen. Of je moet het pure toeval hebben dan beide headsets (of controllers) kapot zijn, maar ik zou niet kunnen bedenken wat er hardware technisch fout zou zijn met de XBO.

Zelfde verhaal had ik vroeger met z'n racestuur, je moest daar op een zeer specifieke manier inloggen/opstarten/uitloggen, anders werkte het gewoon niet (en ook niet meer tot een powercycle).

Dat geval denk ik dat het nog steeds een account/setting ding is, of combinatie van in/uitloggen met de headset verbonden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
nexhil schreef op woensdag 07 september 2016 @ 17:33:
[...]

Hoeveel accounts heb je op je Xbox staan?
Twee nu, maar toen zich destijds het probleem voordeed, maar één account aangezien ik de One S pas een maand geleden heb ontvangen.

Ben nu bezig met een Exchange, maar Microsoft doet nu weer moeilijk over de credit card om de reservering op te zettten. Na contact met mijn CC maatschappij, blijkt dat er niet eens een poging is gedaan om de reservering te plaatsen. Wel had ik een mislukte incasso (voor iets anders), en is mijn nieuwe credit card vorige week verzonden maar nooit aangekomen. Echter zou dit volgens twee verschillende medewerkers niets te maken hebben met de 'poging' van Microsoft om het bedrag te reserveren.

Nu dus weer opnieuw 20 minuten in de wachten bij Xbox NL. Lekker middagje klantenservice vermaak zullen we maar zeggen. :9
SinergyX schreef op woensdag 07 september 2016 @ 17:38:
[...]

Zoals timmie ook zegt, kan je ook niet testen op een compleet andere console/controller? De mic van je headset is puur een software aangelegenheid, factory reset zou eventueel softwarefoutje moeten afvangen. Of je moet het pure toeval hebben dan beide headsets (of controllers) kapot zijn, maar ik zou niet kunnen bedenken wat er hardware technisch fout zou zijn met de XBO.

Zelfde verhaal had ik vroeger met z'n racestuur, je moest daar op een zeer specifieke manier inloggen/opstarten/uitloggen, anders werkte het gewoon niet (en ook niet meer tot een powercycle).

Dat geval denk ik dat het nog steeds een account/setting ding is, of combinatie van in/uitloggen met de headset verbonden.
Maar een account dingetje zou toch verholpen moeten worden met de allereerste Factory reset die ik heb uitgevoerd? Heb het account al verwijderd, na factory reset moet je sws opnieuw je account instellen, daarna nogmaals uit/ingelogd maar mocht niet baten. Ook de Kinect losgekoppeld indien dat voor een soort herkenningsprobleem zorgde o.i.d. Het gekke is, dat de headset wel gewoon als attachment herkend wordt in zowel het Dashboard, alsmede de 'controller/update instellingen'. De headset is dus gewoon zichtbaar in de menu's. Alleen ik wil graag lekker kunnen blèren door dat kreng! >:)

Ondertussen wel even lekker genieten van free-to-play game Star Trek: Online. Heb de game destijds gespeeld op de PC, dus het is wel even wennen om nu alles met een controller te doen. Ook lijkt de game wat minder uitgebreid dan de desktopversie, en bevat de games nog wat bugs. Maarja, Star Trek hè. Blijf het tof vinden.

[ Voor 12% gewijzigd door Royeboi op 07-09-2016 17:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Dat zou wat zijn hè! :o (Het ringetje om m'n avatar picture brandt ook niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Royeboi schreef op woensdag 07 september 2016 @ 17:45:
Dat zou wat zijn hè! :o (Het ringetje om m'n avatar picture brandt ook niet).
Staan je geluidsinstellingen in het linkermenu ook nog goed?

Toch maar alles langsgaan, wat je waarschijnlijk zelf ook al gedaan hebt :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hebben jullie ook wel eens problemen met het aanschaffen van games via de website (met de link vanaf majornelson) dat je een ERR_CONNECTION_CLOSED fout krijgt nadat je je wachtwoord ingevoerd hebt?
Had het vorige week ook toen ik geometry wars 3 probeerde te kopen, kwam er totaal niet doorheen. Volgende dag nog eens geprobeerd en het werkte gelijk. Nu weer hetzelfde liedje met Battlefield 4 en hardline... cache en cookies wissen mag niet baten. Is dit nou iets bij mij of mijn provider, of is MS zo aan het prutsen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
timmie271 schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:12:
[...]

Staan je geluidsinstellingen in het linkermenu ook nog goed?

Toch maar alles langsgaan, wat je waarschijnlijk zelf ook al gedaan hebt :9
Yes, je bedoelt dan de gewone Settings toch, oproepbaar vanuit het linkermenu? Chat mixer / Party Chat output (Headset). De enige geluidsinstelling in het linkermenu zelf is die van Kinect (mic aan/uit) op het moment dat deze is aangesloten. Deze heb ik nu losgekoppeld omdat het evt problemen zou opleveren.

Ik heb MS er nu wel van kunnen overtuigen dat ik een andere console wil krijgen. Ook al licht de bug aan het Preview program, je kunt niet zomaar de Preview verwijderen, je moet dan wachten tot de officiële next xbox update voordat de Preview eraf kan. Dat kan zomaar een maand (of twee) duren en zolang zonder microfoon optie zitten is ook wat te gek. Kinect microfoon werkt, maar de hoeveelheid achtergrond herrie die ik dan met mij meebreng is ongehoord, en vervelend voor de rest van de party.

Nog mensen die een Star Trek Online fleet willen beginnen? Elkaar een beetje helpen hier en daar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
Finraziel schreef op woensdag 07 september 2016 @ 19:15:
Hebben jullie ook wel eens problemen met het aanschaffen van games via de website (met de link vanaf majornelson) dat je een ERR_CONNECTION_CLOSED fout krijgt nadat je je wachtwoord ingevoerd hebt?
Had het vorige week ook toen ik geometry wars 3 probeerde te kopen, kwam er totaal niet doorheen. Volgende dag nog eens geprobeerd en het werkte gelijk. Nu weer hetzelfde liedje met Battlefield 4 en hardline... cache en cookies wissen mag niet baten. Is dit nou iets bij mij of mijn provider, of is MS zo aan het prutsen?
Ja, had hier precies hetzelfde gisteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Inderdaad... In Chrome wou hij nog steeds niet en in Edge wel gelijk.

why am I not surprised... Microsoft will you never learn...

edit: Naar aanleiding van de aankondigingen van Sony, ben benieuwd of MS nu nog met verdere prijsverlagingen gaat komen. De One S ligt nu weer op hetzelfde prijspeil als de PS4, en de PS4 pro ligt erg dichtbij. Dit moeten ze wel gaan voelen denk ik... De vraag is of er nog rek in de prijs zit?

[ Voor 52% gewijzigd door Finraziel op 07-09-2016 22:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Leuke dagaanbieding bij Bol (tenminste; mijn kinderen zullen hier heel blij mee zijn :P)

https://www.bol.com/nl/p/...box-one/9200000057580033/

€29.99 voor de Star Wars: The Force Awakens Deluxe Edition (incl. DLC/SeasonPass)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Notna schreef op donderdag 08 september 2016 @ 07:57:
Leuke dagaanbieding bij Bol (tenminste; mijn kinderen zullen hier heel blij mee zijn :P)

https://www.bol.com/nl/p/...box-one/9200000057580033/

€29.99 voor de Star Wars: The Force Awakens Deluxe Edition (incl. DLC/SeasonPass)
Die ga ik vanmiddag ook even bestellen :) kan ik die ook gaan spelen samen met mn broertje nadat ik lego star wars 3 op 100% heb gezet :9

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Kan je EA Acces ook aanschaffen met Xbox tegoed?
Inplaats van met een creditcard

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Royeboi
Nope. Je hebt hier een betaalmiddel voor nodig zoals Paypal, of een credit card.

• Arrne
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 19-09 18:31
quorumz schreef op woensdag 07 september 2016 @ 20:18:
[...]

met chrome? op edge werkt het grappig genoeg wel gelijk
Chrome inderdaad. Had eigenlijk geen andere browser geprobeerd.

• Mars18
Royeboi schreef op donderdag 08 september 2016 @ 11:19:
Nope. Je hebt hier een betaalmiddel voor nodig zoals Paypal, of een credit card.
Maar dit moet wel werken toch?
http://beltegoed.nl/xbox-...NSO2crV_84CFcEcGwodR0MK-w

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Royeboi
Dat ja, giftcards. Je hebt ze ook van 1 en 3 maanden geloof ik. Al zou ik dan gewoon een jaar-abbo kopen met PayPal of ander betaalmiddel, dat kost je minder dan op die site namelijk €24,99 voor een jaar als ik het goed heb.

Edit: Schijnt dat je ze ook in buitenlandse stores kunt kopen (dus met betaalmiddel). Je bent dan misschien nog iets goedkoper uit. Ik heb gewoon een doorlopend abonnement, voor €25,- per jaar kan ik me er geen buil aan vallen vind ik zelf.

[ Voor 35% gewijzigd door Royeboi op 08-09-2016 13:50 ]

Verwijderd

Mijn xbox live loopt bijna af. Vorige keer had ik hem voor geloof ik, ongeveer 26 eurie gekocht.
Weet iemand nog een goedkoop adresje?

34,95 bij cdkeys gekocht. Goedkoopste die ik kon vinden.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 08-09-2016 16:48 ]

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:33:
Mijn xbox live loopt bijna af. Vorige keer had ik hem voor geloof ik, ongeveer 26 eurie gekocht.

Mocht iemand een nog goedkoper adres weten dan hou ik mij aanbevolen. Zojuist een 2e hands Xbox gekocht.

Verwijderd

Thx. Zojuist aangeschaft. Een noob vraagje; gaat de download door als je de Xbox uitzet via het menu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
Royeboi schreef op donderdag 08 september 2016 @ 13:50:
Dat ja, giftcards. Je hebt ze ook van 1 en 3 maanden geloof ik. Al zou ik dan gewoon een jaar-abbo kopen met PayPal of ander betaalmiddel, dat kost je minder dan op die site namelijk €24,99 voor een jaar als ik het goed heb.

Edit: Schijnt dat je ze ook in buitenlandse stores kunt kopen (dus met betaalmiddel). Je bent dan misschien nog iets goedkoper uit. Ik heb gewoon een doorlopend abonnement, voor €25,- per jaar kan ik me er geen buil aan vallen vind ik zelf.
Ik moet ze zakelijk gebruiken ;) Dan is dit een juiste manier :)
Bedankt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 23:05:
Thx. Zojuist aangeschaft. Een noob vraagje; gaat de download door als je de Xbox uitzet via het menu?
Wel als je One in instant on modus staat. Niet als hij in energy saving staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Check pepper.com staan ze vaak op, ik had een 1TB + Division voor 240,- maar zie ze ook goedkoper voorbij komen maar dan met andere spellen en 500GB.

[ Voor 20% gewijzigd door NeoMe op 09-09-2016 11:29 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Staat letterlijk een paar Posts terug. Ook kun je de zoekfunctie gebruiken. Je vraag wordt echt al heel vaak gesteld...

Edit: Bericht hierboven mij is aangepast, er vroeg weer iemand om goedkope Xbox Live Gold abbo.

[ Voor 30% gewijzigd door Royeboi op 09-09-2016 13:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Pit People beta gaat vandaag van start, ben heel benieuwd :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

Verwijderd schreef op donderdag 08 september 2016 @ 14:33:

Als je hun liked op Facebook en op de 5% kortingsknop druk, gaat er nog wat van de prijs af ( 1.84 ) en dan heb je de goedkoopste te pakken.

[ Voor 4% gewijzigd door NeoMe op 09-09-2016 11:56 ]

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Pagina: 1 ... 33 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.