Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
justifire schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 14:04:
[...]

Gisteren ook mijn beta code mogen ontvangen.
Als ik de videos bekijk is het niets voor mij, maar hey wie weet ?

Vergeet overigens ook niet dat Overwatch nu gratis uit te proberen is !
Gaaf, dit weeekend?

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ja, dit weekend. Zojuist al een potje gedaan.

Ook de worstelgame even geprobeerd die je gratis met gold krijgt. Man man man, echt niets voor mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
justifire schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 14:04:
[...]

Gisteren ook mijn beta code mogen ontvangen.
Als ik de videos bekijk is het niets voor mij, maar hey wie weet ?

Vergeet overigens ook niet dat Overwatch nu gratis uit te proberen is !
Ze beschrijven het als een turn based game, maar dan faster paced want ze vonden regulier turn based te langzaam.
Ben erg benieuwd, maar ik ga er vanuit dat het qua humor gewoon weer in orde is net zoals in Castle Crashers and Battleblock Theatre :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
http://www.insidegamer.nl...es-gelaten-door-microsoft
Een beetje lullig dat Microsoft een nes emulator hebben toegelaten in de store, maar goed hij doet het wel goed op m'n laptop tenminste. Moet zeggen die windows store werkt best lekker, lekker snel en geen gezeur met wachtwoorden of installatie schermen. Alleen zit de xbox one met het probleem dat het geen bestanden van het internet kan downloaden die je nodig hebt om een game af te spelen via de emulator, als ik het goed heb tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:17
Overwatch en NBA 2K17:The Prelude is dit weekend gratis te spelen.

[ Voor 22% gewijzigd door maurieske72 op 09-09-2016 18:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier zijn alle spotify playlists van Forza Horizon 3 te luisteren (per radiostation of allemaal in 1 lijst): https://www.reddit.com/r/...o_stations_spotify_lists/

Verder zijn online:
Overwatch Free weekend (download kun je overigens alleen via de console aanzetten zo lijkt)
F1 2016 update voor Xbox One
Rocket League update met nieuwe modus

Forza Horizon 3 demo komt maandag

Kortom, weer genoeg te doen :P

[ Voor 45% gewijzigd door Martinspire op 09-09-2016 21:08 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 21:04:
Hier zijn alle spotify playlists van Forza Horizon 3 te luisteren (per radiostation of allemaal in 1 lijst): https://www.reddit.com/r/...o_stations_spotify_lists/

Verder zijn online:
Overwatch Free weekend (download kun je overigens alleen via de console aanzetten zo lijkt)
F1 2016 update voor Xbox One
Rocket League update met nieuwe modus

Forza Horizon 3 demo komt maandag

Kortom, weer genoeg te doen :P
Wat lul je nou? Het is terrorist Hunt weekend bij rb6. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Nu online
maurieske72 schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 18:06:
Overwatch en NBA 2K17:The Prelude is dit weekend gratis te spelen.
Overwatch is wel erg leuk. Jammer dat ik zo slecht kan mikken met een stickje :+

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 10:49:
[...]

Bedoel je niet Teamkill-galore?
Ook een mooie modus. Zag je gespam van gisteren net pas, notificaties bliepjes gisteren niet.

___

Nba2k17 the prelude is overigens 1000gs voor 1,5 uur (als je alleen maar overtredingen maakt) of 2,5 uur als je je best doet om te winnen. Eerste pot moet je wel winnen om een aankoop te doen in The store.

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Nieuwevolger schreef op vrijdag 09 september 2016 @ 16:17:
http://www.insidegamer.nl...es-gelaten-door-microsoft
Een beetje lullig dat Microsoft een nes emulator hebben toegelaten in de store, maar goed hij doet het wel goed op m'n laptop tenminste. Moet zeggen die windows store werkt best lekker, lekker snel en geen gezeur met wachtwoorden of installatie schermen. Alleen zit de xbox one met het probleem dat het geen bestanden van het internet kan downloaden die je nodig hebt om een game af te spelen via de emulator, als ik het goed heb tenminste.
Ik weet niet hoe het met de Xbox One zit, maar op Windows Phone (zal bij W10M vast ook wel kunnen) kon een game of app gewoon dingen via internet ophalen, al dan niet via DropBox of OneDrive. Deze laatste twee zijn v.z.i.w. ook op de Xbox One aanwezig, dus 't zou moeten kunnen.
quorumz schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 09:01:
en weer klaar voor de nieuwe warframe: (13 sept)

[video]

[video]
Wel handig dat deze eerst op PC is uitgekomen, de nodige fixes waren alweer gedaan.

Titania is een erg leuke class, hoewel de abilities zelf niet echt super zijn (dat hele 'floating' klinkt leuk, in de praktijk werkt het amper), de 4de ability is helemaal top.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 12:51:
[...]

Wel handig dat deze eerst op PC is uitgekomen, de nodige fixes waren alweer gedaan.

Titania is een erg leuke class, hoewel de abilities zelf niet echt super zijn (dat hele 'floating' klinkt leuk, in de praktijk werkt het amper), de 4de ability is helemaal top.
de pc heeft ook de grootste userbase idd. het hele principe met leveling vergeleken met bv destiny maakt het een erg leuk en goed spel en verveelt nooit. (straks mastery rank 22 opnieuw proberen grrrr) ook het meehelpen maakt het spel beter dan destiny (daar wordt je rank gedowngrade naar de level) of the division (daar wordt de level aangepast naar iemand met hoogste rank).
quorumz schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 13:18:
[...]

de pc heeft ook de grootste userbase idd. het hele principe met leveling vergeleken met bv destiny maakt het een erg leuk en goed spel en verveelt nooit. (straks mastery rank 22 opnieuw proberen grrrr) ook het meehelpen maakt het spel beter dan destiny (daar wordt je rank gedowngrade naar de level) of the division (daar wordt de level aangepast naar iemand met hoogste rank).
MR22 op de XBO? Doe je goed :P Die rankup is best leuk, als je die arena veel doet met die 80 en 100 mobs (om daarna 1 of andere boss te meppen), is die best te doen.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

SinergyX schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 15:16:
[...]

MR22 op de XBO? Doe je goed :P Die rankup is best leuk, als je die arena veel doet met die 80 en 100 mobs (om daarna 1 of andere boss te meppen), is die best te doen.
Ja rank up knippert voor mastery rank 22 (was mogelijk door de vorige update (katten) en necros prime)

ik moet even op de update van dinsdag wachten. Dan wordt de manier van je mods upgraden anders. Kan ik meer primed mods maxen hoop ik.Ga het zo wel weer even proberen met Ash (met trainen lukte het wel maar de qualify had ik pech grr)
quorumz schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 15:34:
[...]

Ja rank up knippert voor mastery rank 22 (was mogelijk door de vorige update (katten) en necros prime)

ik moet even op de update van dinsdag wachten. Dan wordt de manier van je mods upgraden anders. Kan ik meer primed mods maxen hoop ik.Ga het zo wel weer even proberen met Ash (met trainen lukte het wel maar de qualify had ik pech grr)
Oja, geen 128 van dezelfde mods in een prime zetten en nog steeds maar halve bar omhoog. Nieuwe systeem werkt erg goed, stuk makkelijker om mods te maxen.

Verwijderd

Net een witte X1 S gekocht met 2 TB ruimte.
Xlive gekocht + Forza motorsport 6 ff gekocht, nu aftellen tot Horizons 3 :)
Heb ook een PS4, dus alle grote spellen al gespeeld, welke XBOX exclusives raden jullie mij aan te spelen? Beschik over muis en keyboard en controller. Ryse leek mij matig, maar spellen als Quantum Break etc lijken me juist wel weer vet. Wat zijn must plays volgens jullie? :) Thanks!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 16:40:
Net een witte X1 S gekocht met 2 TB ruimte.
Xlive gekocht + Forza motorsport 6 ff gekocht, nu aftellen tot Horizons 3 :)
Waar heb je die vandaan? Zit ook te zoeken naar een leuke bundel. Ik dacht eigenlijk de X1 S al overal te koop was.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Verwijderd

TheKillingBean schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 16:44:
[...]

Waar heb je die vandaan? Zit ook te zoeken naar een leuke bundel. Ik dacht eigenlijk de X1 S al overal te koop was.
Ik heb hem voor 399 bij de mediamarkt in the wall (utrecht) gekocht, het was de laatste... Staan nog vast wel een paar ergens, maar ik vond het er inderdaad weinig. Geen aanbiedingen gezien, je kunt MP proberen, stonden 2 advertenties op, heb ze voor 350 geprobeerd maar niemand hapte dus maar nieuw gekocht :)
SinergyX schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 16:28:
[...]

Oja, geen 128 van dezelfde mods in een prime zetten en nog steeds maar halve bar omhoog. Nieuwe systeem werkt erg goed, stuk makkelijker om mods te maxen.
even los van de hoeveelheid credits. (heb 25 miljoen credits kan wel even voorruit haha).. net mastery rank 22 geworden op xb1

heb alleen nog nooit zo'n raid gedaan wel een sortie een paar keer (zelfs alleen) maar wordt kriebelig van award table

Verwijderd

Ook maar even hier de vraag; maar klopt het dat de install van Halo 5 90GB is terwijl je de disc versie hebt? Ik hoop niet dat dat de gebruikelijke grote is van games die je op disc koopt.
Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 16:56:
Ook maar even hier de vraag; maar klopt het dat de install van Halo 5 90GB is terwijl je de disc versie hebt? Ik hoop niet dat dat de gebruikelijke grote is van games die je op disc koopt.
Halo 5 is 87GB
Halo collectie 67,2GB
GTA V 66,4GB
Just Cause 3 56GB

halo 5 is erg extreem...
en een paar games die redelijk hoog zitten qua GBs (en hoe cares, even 2tb 2.5"usb eraan hangen en gaan (is ook sneller))

Verwijderd

Xbox live gold: verloopt op 10-9-2017 op mijn Xbox live account. Kennelijk staat die nog aan de X360 gekoppeld die ik destijds had. Ik zie rechts op het scherm 'gold delen op deze xbox' doet hij het dan op mijn X1? Ik kan daar niet op klikken... Begrijp er niks van, zie ik iets over het hoofd? Dacht ik hengel die gratis games ff binnen, maar ik moet gewoon betalen.

Edit: dit geldt alleen bij Forza Horizon. Kan dit? Is volgens mij een X360 spel, maar die moet je toch ook op de X1 kunnen downloaden? De X1 games kan ik gewoon 'gratis' kopen.

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2016 17:05 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 17:02:
Xbox live gold: verloopt op 10-9-2017 op mijn Xbox live account. Kennelijk staat die nog aan de X360 gekoppeld die ik destijds had. Ik zie rechts op het scherm 'gold delen op deze xbox' doet hij het dan op mijn X1? Ik kan daar niet op klikken... Begrijp er niks van, zie ik iets over het hoofd? Dacht ik hengel die gratis games ff binnen, maar ik moet gewoon betalen.

Edit: dit geldt alleen bij Forza Horizon. Kan dit? Is volgens mij een X360 spel, maar die moet je toch ook op de X1 kunnen downloaden? De X1 games kan ik gewoon 'gratis' kopen.
zou gewoon aan je account moeten hangen. wat zie je wanneer je inlogt op xbox.com? daar kan je bv voor x1 en x360 ze gratis downloaden (je moet WEL een betaal optie hebben voor de 360 zoals paypal ook al is het gratis)

Verwijderd

quorumz schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 17:08:
[...]

zou gewoon aan je account moeten hangen. wat zie je wanneer je inlogt op xbox.com? daar kan je bv voor x1 en x360 ze gratis downloaden (je moet WEL een betaal optie hebben voor de 360 zoals paypal ook al is het gratis)
Heb betaaloptie (paypal), maar hij rekent gewoon 29,99 voor me... Moet je hem eerst op je 360 downloaden voor hij op je X1 kan? Ik kan alleen op demo proberen klikken, das gratis.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 10-09-2016 17:16 ]

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58
Zeg wie heeft die GoT club opgericht maar is vergeten join requests aan te zetten? :P

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/Xh3E5oK.png
Ik kan hem alleen kopen, op dat gratis klikken leidt tot een live abonnement aankoop.
mijn services:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/9gWDZGj.png

WWE en zo'n ander X1 spel heb ik wel 'gratish' gedownload (wel weer verwijdert, speel t mss in de toekomst een keer). Erg jammer dit, FH wil ik juist supergraag spelen, ga FH3 kopen en speel nu FM6... Enige reden voor xbox voor mij op dit moment hehe :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Je hebt niet eerst de gratis trial van xbox live gold geactiveerd die bij je One zat? En daarna een jaar er bij? (aangezien hij precies over een jaar afloopt).
Bij die trial mag je namelijk wel online gamen, maar geen gratis games downloaden. Als dat het probleem is dan zou het morgen wel moeten werken denk ik (aangezien je jaar tot 10-9-2017 loopt).

Edit: Hmm had er overheen gelezen dat je WWE 2K16 wel binnen had kunnen halen, dus dat kan het probleem eigenlijk niet zijn.

Edit2: MS chat support even aanspreken? In mijn ervaring zijn die erg snel en behulpzaam.

[ Voor 23% gewijzigd door Finraziel op 10-09-2016 19:07 ]

Gamertag: FinrazielNL

Verwijderd

Finraziel schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 19:05:
Je hebt niet eerst de gratis trial van xbox live gold geactiveerd die bij je One zat? En daarna een jaar er bij? (aangezien hij precies over een jaar afloopt).
Bij die trial mag je namelijk wel online gamen, maar geen gratis games downloaden. Als dat het probleem is dan zou het morgen wel moeten werken denk ik (aangezien je jaar tot 10-9-2017 loopt).

Edit: Hmm had er overheen gelezen dat je WWE 2K16 wel binnen had kunnen halen, dus dat kan het probleem eigenlijk niet zijn.

Edit2: MS chat support even aanspreken? In mijn ervaring zijn die erg snel en behulpzaam.
Dank voor je edit 2, ik zal die maandag even contacten. Ach, heb forza motorsport 6 dus kan wel ff vooruit, maar hoopte dat ik FH ook direct kon spelen :) Ben meer van de open world race games.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 19:24:
[...]

Dank voor je edit 2, ik zal die maandag even contacten. Ach, heb forza motorsport 6 dus kan wel ff vooruit, maar hoopte dat ik FH ook direct kon spelen :) Ben meer van de open world race games.
Klik eens op kopen. Je komt dan in een betaalmiddel scherm. Daar staat waarschijnlijk gratis. Zo werkt het bij mij altijd namelijk. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 19:50:
[...]

Klik eens op kopen. Je komt dan in een betaalmiddel scherm. Daar staat waarschijnlijk gratis. Zo werkt het bij mij altijd namelijk. :)
Geprobeerd en werkt, wel gek dat je die met paypal moet autoriseren, haakte de vorige keer daardoor af, maar is achteraf inderdaad 0,00 euro!

• Winkiller
  • Laatst online: 17:44

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 16:48:
[...]

Ik heb hem voor 399 bij de mediamarkt in the wall (utrecht) gekocht, het was de laatste... Staan nog vast wel een paar ergens, maar ik vond het er inderdaad weinig. Geen aanbiedingen gezien, je kunt MP proberen, stonden 2 advertenties op, heb ze voor 350 geprobeerd maar niemand hapte dus maar nieuw gekocht :)
Ik was donderdag avond even in de Mediamarkt Arena en dacht eens even te gaan kijken naar zo'n S.
Kwam ik even bedrogen uit, er stond er GEEN, gelukkig hadden ze de Wifi Repeater waarvoor ik daar was. :+

Verwijderd

Zal dan wel populair zijn denk ik. 😀

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Nu online
Valt er nog ergens te achterhalen hoeveel uur playtime ik in bepaalde games heb zitten? Zoals bijvoorbeeld op Steam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:00

nexhil

BAM!

outlandos schreef op zondag 11 september 2016 @ 09:13:
Valt er nog ergens te achterhalen hoeveel uur playtime ik in bepaalde games heb zitten? Zoals bijvoorbeeld op Steam.
Als je naar je behaalde achievements kijkt dan kun je het zien. Iig als je jouw achievements van een specifieke game vergelijkt met die van een vriend.

[ Voor 3% gewijzigd door nexhil op 11-09-2016 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winkiller schreef op zaterdag 10 september 2016 @ 21:11:
[...]

Ik was donderdag avond even in de Mediamarkt Arena en dacht eens even te gaan kijken naar zo'n S.
Kwam ik even bedrogen uit, er stond er GEEN, gelukkig hadden ze de Wifi Repeater waarvoor ik daar was. :+
Ik zie dat de 'standaard' versie (399) idd is uitverkocht bij de MM.
Alleen nog inclusief afstandbediening (voor blurays/ netflix ofzo?) te krijgen.
Als iemand m nog wil kopen, idd snel zijn.
Nedgame heeft de normale nog wel, maar die tonen op hun site niet hoeveel ze er nog hebben.

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/g8BnXg2.png

Let op: binnenkort komt natuurlijk wel die limited edition gears of war versie van 444 uit hè. Dat is in oktober ofzo? Ook 2tb geloof ik.

[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2016 09:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2016 @ 09:40:
[...]

Ik zie dat de 'standaard' versie (399) idd is uitverkocht bij de MM.
Alleen nog inclusief afstandbediening (voor blurays/ netflix ofzo?) te krijgen.
Als iemand m nog wil kopen, idd snel zijn.
Nedgame heeft de normale nog wel, maar die tonen op hun site niet hoeveel ze er nog hebben.

[afbeelding]

Let op: binnenkort komt natuurlijk wel die limited edition gears of war versie van 444 uit hè. Dat is in oktober ofzo? Ook 2tb geloof ik.
Ik wilde de XBO S slechts bekijken niet kopen, ik ben nog tevreden met de eerste generatie, toch bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net voor het eerste een potje online Halo 5 gedaan (de laatste ervaring met een shooter op de console zal BF3 geweest zijn op de PS3). Heb tegen verwachting nog 2 kills weten te maken en 3 assists. Wel 11 keer zelf overhoop geschoten.

Het richten is wel weer ontzettend wennen en ik hoop dat ik er wat sneller in wordt. Ook maar even EA Access afgesloten om Dragon Age te kunnen spelen. De storyline van deeltje 1 vond ik geweldig, hoop dat deze net teleur stelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is nou echt een reden om te upgraden naar S?

Scorpio snap ik wel maar S doet zo weinig meer of beter dat ik geld toeleggen nog niet snap. Als je een nieuwe One koopt, tuurlijk. Maar als One bezitter die al 1tb of meer wilde heb je allang een extern schijfje. Als je 4k video wil, heb je, lijkt me, maar ook al een andere oplossing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:25:

Scorpio snap ik wel maar S doet zo weinig meer of beter dat ik geld toeleggen nog niet snap. Als je een nieuwe One koopt, tuurlijk. Maar als One bezitter die al 1tb of meer wilde heb je allang een extern schijfje. Als je 4k video wil, heb je, lijkt me, maar ook al een andere oplossing.
Geen, eigenlijk. Je kan de S rechtop zetten, mits je de standaard erbij koopt, maar t.o.v. de 'fat' Xbox One is er weinig om de aanschaf te rechtvaardigen. (Daarbij vind ik de oude Xbox One mooier dan de S, maar da's mijn eigen voorkeur).

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Upgraden zou ik ook niet snel doen denk ik (maar ik heb er nog geen), hoewel het interessant kan zijn als je je oude console nog goed verkocht krijgt. Je hebt dan wel ook weer twee jaar garantie.
Verder natuurlijk de 4K bluray speler, het ding is goedkoper dan als je er een dedicated moet kopen. De nieuwe controller kan fijn zijn al kun je die ook los kopen (betere texture, bluetooth voor PC). Het formaat en het rechtop kunnen zetten kan aantrekkelijk zijn (de oude past bij mij bv niet in de kast, de nieuwe wel). Je hebt ook niet meer zo'n lompe adapter liggen.
Als een combinatie van die redenen aantrekkelijk is voor je dan kan ik me voorstellen dat er wel mensen 100 euro bijleggen of zo om een nieuwe te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:25:

Omdat het kan en voor anderen omdat ze misschien willen opscheppen, zoveel mensen zoveel wensen. >:)
Persoonlijk zie ik ook geen geldige reden om een S te gaan halen, wij hebben ook nog geen 4K TV in huis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
Een hele goede reden om te upgraden is er misschien niet, maar als nieuwe gebruiker zou ik geen 2de handse kopen.

Ik heb naar een 2de handse xbox one gekeken, maar de meeste willen er 170-230€ voor hebben (ookal is hij zonder garantie/erg oud).

Heb nu een Xbox One S gekocht voor €299 en FIFA 17 doorverkocht voor €45.
De Xbox One S kost me nu 254€. Hiervoor heb ik dan 2jaar garantie, iets betere specs (4K maakt mij niet uit) en een controller zonder adapters welke op de PC kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb zelf ook al naar verschillende deals zitten kijken en er zijn wat mooie... maar de verbeteringen van de S zijn voor mij ook voldoende om daar toch de voorkeur aan te geven. Ik verwacht alleen dat richting de feestdagen er ook wel mooiere deals komen met de One S en ik heb nog meer dan genoeg te spelen op PC en Wii U, dus ik wacht daar nog even op.
Maar sommige mensen doen alles voor een paar tientjes winst... ik snap zelf sowieso niet waarom mensen een 2e hands console kopen terwijl er aanbiedingen langs komen voor een nieuwe voor een prijs die maar iets hoger ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
srdevil schreef op zondag 11 september 2016 @ 17:56:
Een hele goede reden om te upgraden is er misschien niet, maar als nieuwe gebruiker zou ik geen 2de handse kopen.

Ik heb naar een 2de handse xbox one gekeken, maar de meeste willen er 170-230€ voor hebben (ookal is hij zonder garantie/erg oud).

De Xbox One S kost me nu 254€. Hiervoor heb ik dan 2jaar garantie, iets betere specs (4K maakt mij niet uit) en een controller zonder adapters welke op de PC kan.
Ik dacht dat de Xbox One S met FIFA 17 de digitale versie was. Waar heb je die vandaan?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 13:40

De 1tb en 500gb versie zijn toch nog helemaal nergens te koop? Op de preorders voor 22 september na dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 04-11-2024
TheKillingBean schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:48:
[...]

Ik dacht dat de Xbox One S met FIFA 17 de digitale versie was. Waar heb je die vandaan?
Het is ook een digitale versie, van de Bol.com site:
Inhoud Microsoft Xbox One S 500 GB Fifa bundel
• Xbox One 500GB S Console
• Xbox One draadloze controller
• FIFA 17 (gamedownload) vervroegde toegang (22 sept 2016)
• 1 maand EA Access
• 3 FIFA Ultimate Team™ leenlegendes
• 14 dagen Xbox Live Gold
• HDMI Kabel
Dus ik stuur de FIFA 17 code en de 1 maand EA Access code door. Ik zag meer mensen die dat deden en dat leek me een strak plan. Bij tweakers V&A staan ook mensen die het spel vragen. €45 is wel netjes voor de voetbalfans onder ons met deze extra's :9

Het betreft een Pre-order inderdaad, met 'gekocht' bedoeld ik 'besteld en ik wacht op ontvangst'. Word bij de Praxis bezorgd waar ik hem dan gewoon kan ophalen!

[ Voor 8% gewijzigd door srdevil op 11-09-2016 18:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Je moet er snel bij zijn. Ik heb van de week een tweedehands Xbox gekocht met nog meer dan een jaar garantie. 160 euro. Ik vond het een mooi deal en verkoos het dus boven een nieuwe S.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Mandarijntje schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:52:
[...]

De 1tb en 500gb versie zijn toch nog helemaal nergens te koop? Op de preorders voor 22 september na dan.
Inderdaad ben ook al de hele tijd op zoek. Maar de eerste versies komen pas in nl uit op 22 september. Alleen de 2tb versie zijn in sommige winkels te koop.

Weet iemand eigenlijk wanneer Mass Effect 3 compatibel wordt met de Xbox one? Ik moet die nog steeds uitspelen. En zijn eigenlijk save games op de Xbox 360 om te zetten naar een Xbox one?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Toch heeft het zo zijn voordeel dat er momenteel geen interessante spellen uitkomen.
The Witcher maar weer eens opgepakt en is weer volop genieten, best knap als je ziet wat voor grafisch pareltje CD project RED destijds heeft neer weten te zetten.
Nu 'even' door NG+ heen zien te komen en dan eindelijk eens aan beide DLC's beginnen (al kwam ik op reeds bekende locaties ook al vampieren tegen, DLC is dus ook netjes verweven in het originele gedeelte)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheKillingBean schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:57:
[...]

Inderdaad ben ook al de hele tijd op zoek. Maar de eerste versies komen pas in nl uit op 22 september. Alleen de 2tb versie zijn in sommige winkels te koop.

Weet iemand eigenlijk wanneer Mass Effect 3 compatibel wordt met de Xbox one? Ik moet die nog steeds uitspelen. En zijn eigenlijk save games op de Xbox 360 om te zetten naar een Xbox one?
Of en wanneer ME3 BC wordt weet ik niet, maar savegames zijn makkelijk om te zetten. Op je xbox 360 moet je dan cloud saves aanzetten en je save game naar de cloud moven. Deze verschijnt dan automatisch ook op je One als je daar met hetzelfde account inlogt.
Zie bv hier voor de stap voor stap instructies: http://kotaku.com/how-to-...es-to-xbox-one-1722241280

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 13:40
TheKillingBean schreef op zondag 11 september 2016 @ 18:57:
[...]

Precies. Ik snap sowieso ook niet waarom het allemaal maanden moet duren. De ps4 slim die vorige week is gepresenteerd komt al eerder, namelijk 16 september al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
Mandarijntje schreef op zondag 11 september 2016 @ 19:51:
[...]

Precies. Ik snap sowieso niet waarom het allemaal zo lang moet duren. De ps4 slim en pro die vorige week zijn gepresenteerd komen al eerder, namelijk 16 september al.
Ja jammer. Toen ik besloot een Xbox one s te kopen in plaats van een ps4 pro dacht ik dat de Xbox one s allang hier te koop was. Nog even wachten helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Ik ben wel weer klaar met Star Trek: Online voorlopig.

Ik ben level 10 geworden, waardoor ik een nieuw schip mocht uitzoeken. Na dit te hebben gedaan, is het nieuwe schip helemaal nergens te bekennen. Het hoort bij Ship Selection menu te staan, maar daar staat alleen het oude schip nog. De game is dus gebugged. Nu had ik daar al het één en ander over gelezen, en ik vind kleine bugs echt niet erg, maar ik ga nu niet 750 ZEN aanschaffen om een nieuw schip te kopen. En met het oude schip de volgende 10 levels halen is bijna niet te doen, want de vijanden in de game worden steeds sterker en de missies wat moeilijker. De extra Hitpoints die het nieuwe schip heeft, heb je ook wel echt nodig dan.

Dus de game gaat voor mij (helaas) de ijskast in. Misschien dat ik ooit nog zin krijg de game op te pakken, maar voor nu is de fun er wel een beetje uit.

Zijn er nog mensen die Ark spelen? Ik zit in een NL/ENG mixed server (eenmalig €3,- omdat iemand de server in de lucht houdt). De server is geschikt voor zowel PvP als PvE. Er worden evenementen georganiseerd, en ik zit zelf in een kleine tribe (4 man) vooral gericht om lekker bases te bouwen en de handelen met andere spelers. Een aanrader als je op zoek bent naar een leuke server!

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

halofreak1990 schreef op zondag 11 september 2016 @ 13:28:
[...]

Geen, eigenlijk. Je kan de S rechtop zetten, mits je de standaard erbij koopt, maar t.o.v. de 'fat' Xbox One is er weinig om de aanschaf te rechtvaardigen. (Daarbij vind ik de oude Xbox One mooier dan de S, maar da's mijn eigen voorkeur).
Ter info: de standaard zit in de doos, ik dacht dat ik die er ook los bij moest kopen, maar zit er gewoon in. Verder issie sneller en koeler dan de X1. Zie tweakers review op de fp.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:19:
[...]

Ter info: de standaard zit in de doos, ik dacht dat ik die er ook los bij moest kopen, maar zit er gewoon in. Verder issie sneller en koeler dan de X1. Zie tweakers review op de fp.
De standaard zit alleen in de 2tb limited edition. Deze zou niet in de 500gb/1tb versie zitten, maar mss doen ze dat alsnog.

StarTrek online had in ik de missie die je lvl10 maakt ook problemen en heb ook mijn schip niet. Dus ik wacht ff af.

En mijn Kinect lijkt dood. Ik heb hem via de adapter op de Xbox S zitten. Werkte als een trein, maar nu licht het logo niet meer op. De adapter heeft nog wel een wit ledje dus die krijgt stroom en ziet de Xbox. Zal hem volgende week weer eens helemaal los koppelen en opnieuw aansluiten. Ik mis mijn voice commands wel :0 de Xbox ziet de Kinect ook niet meer.
Garantie zal er ook wel af zijn vrees ik gezien de Kinect bij de Duitse day One zat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SunnieNL schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:27:
[...]

De standaard zit alleen in de 2tb limited edition. Deze zou niet in de 500gb/1tb versie zitten, maar mss doen ze dat alsnog.

StarTrek online had in ik de missie die je lvl10 maakt ook problemen en heb ook mijn schip niet. Dus ik wacht ff af.

En mijn Kinect lijkt dood. Ik heb hem via de adapter op de Xbox S zitten. Werkte als een trein, maar nu licht het logo niet meer op. De adapter heeft nog wel een wit ledje dus die krijgt stroom en ziet de Xbox. Zal hem volgende week weer eens helemaal los koppelen en opnieuw aansluiten. Ik mis mijn voice commands wel :0 de Xbox ziet de Kinect ook niet meer.
Garantie zal er ook wel af zijn vrees ik gezien de Kinect bij de Duitse day One zat.
Vervelend. Vond je de Kinect van toegevoegde waarde? Wat deed je er zoal mee? En ga je hem vervangen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Laatst online: 11-09 13:22
Verwijderd schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:33:
[...]

Vervelend. Vond je de Kinect van toegevoegde waarde? Wat deed je er zoal mee? En ga je hem vervangen?
Ik bedien mijn hele Xbox via voice. Gebruik de controller alleen bij games. Starten van games, etc, wisselen van zender opende tv receiver, clips opnemen, picture maken, alles met voice :p

Dus ja, mis hem en als die echt defect is vraag ik MS eerst wat vervangen kost. Want dan komt het defect vast door de adapter (iets te toevallig dat die paar weken daarna defect is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SunnieNL schreef op zondag 11 september 2016 @ 22:27:
[...]

Kinect gewoon loskoppellen terwijl de xbox aan staat en weer inpluggen.
De xbox zoekt dan ook meteen naar een upgrade voor de Kinect firmware.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Forza Horizon 3 demo zou nu uit moeten zijn. Kennelijk zijn er wat problemen, zie reddit en twitter. Denk dattie in de loop van de dag wel beschikbaar komt. Ik verwacht 10:00 nederlandse tijd op basis van deze informatie. Ref link UTC -> GMT+1.

Link naar de relevante store pagina om hem te downloaden.

[ Voor 42% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2016 05:43 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:00

nexhil

BAM!

Vandaag een refurb Xbox ONE + kinect + 2 games
Bij ibood voor 219 Euro

http://www.ibood.com/extr...ct-controller-refurb.html

Afbeeldingslocatie: https://iboodimage.cachefly.net/73111/mobile/xbox-one-kinect-controller-refurb.jpg

[ Voor 23% gewijzigd door nexhil op 12-09-2016 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oh wow... Met die kinect er bij is dat best een erg goede deal... Eens even snel serieus over denken.
Ibood koop ik meestal liever niet vanwege crap service, maar ms is toch prima rechtstreeks te benaderen. Eens denken hoe graag ik de s wil en hoeveel toegevoegde waarde die kinect is. Hij zou voornamelijk voor voice commands zijn, mijn huiskamer setup leent zich niet echt om er voor te gaan staan dansen (gebruik een beamer en kan de kinect daar niet neerzetten dus hij zou niet bij het beeld staan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Je kunt Kinect altijd nog verkopen voor 50-70, dan houd je nog meer over natuurlijk. Goede deal is het zeker, al komt dat vooral door de service van Microsoft. Wel zou ik meteen informeren bij MS of er nog garantie op zit. Ook na de garantieperiode kunnen ze nog zeker wat betekenen, ligt er vooral aan wie je aan de telefoon hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zondag 11 september 2016 @ 19:09:
Toch heeft het zo zijn voordeel dat er momenteel geen interessante spellen uitkomen.
The Witcher maar weer eens opgepakt en is weer volop genieten, best knap als je ziet wat voor grafisch pareltje CD project RED destijds heeft neer weten te zetten.
Nu 'even' door NG+ heen zien te komen en dan eindelijk eens aan beide DLC's beginnen (al kwam ik op reeds bekende locaties ook al vampieren tegen, DLC is dus ook netjes verweven in het originele gedeelte)
Hmmmmmmmmm. Krijg ook zin in The witcher. JC3, Deus Ex en RB6 houden me alleen nog even uit Toussaint. (Daarnaast nog 4 of 7 indy games die ik uit sales heb. Er komt toch best wat langs als je bijna niks op release koopt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie de demo van Forza al gevonden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-09 23:13
Nope, staat nog op "niet beschikbaar"

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op maandag 12 september 2016 @ 17:28:
[...]

Dat is een hele chique jongen.
Als je er 70 piek wil betalen voor 500 GB wel ja. Edit: Oh wacht het is 70 euro voor 500gb en een gecamoufleerde Xbox. Mijn fout. Dat is het geld meer dan waard!

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2016 17:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
De prijs?

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Wel vreemd dat MS het dan 30 euro duurder aanbied misschien dat er iets speciaals van MS erbij zat, die van 350 zou ik dan wel overwegen, nu de normale One afgelopen weekend verkocht is.
Alhoewel de witte ook wel erg nice is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1277316

Oef "slechte" reviews score voor recore.
Is natuurlijk afhankelijk van de speler of het wat is of niet.
Zelf niet echt geïnteresseerd geweest in deze game.

Metacritic-64

Ik kijk wel erg uit naar horizon 3 demo. zeker op de pc. Hopen dat m'n rig het trekt.

[ Voor 38% gewijzigd door v8power67 op 12-09-2016 18:42 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben voor de bijl gegaan voor de ibood aanbieding, hopen dat ze beetje snel leveren :P

Misschien even een waarschuwing... de meeste vaste posters hier zullen er niet in trappen, maar het viel me net op dat srdevil in V&A XBO download codes aanbiedt voor games die toevallig allemaal bij cdkeys.com te krijgen zijn, voor exact 5 euro minder dan wat hij er voor vraagt. Niet doen dus, tenzij je graag een gewetensloze tweaker aan wat extra centen helpt.

edit: Zoals meneer ter verdediging aanvoert, er zijn er nog die nog meer durven te vragen. Let dus op met die downloadcodes overnemen van iemand.

[ Voor 14% gewijzigd door Finraziel op 12-09-2016 19:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• treative
v8power67 schreef op maandag 12 september 2016 @ 18:36:
http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1277316

Oef "slechte" reviews score voor recore.
Is natuurlijk afhankelijk van de speler of het wat is of niet.
Zelf niet echt geïnteresseerd geweest in deze game.

Metacritic-64

Ik kijk wel erg uit naar horizon 3 demo. zeker op de pc. Hopen dat m'n rig het trekt.
Demo is nu te downloaden

Sig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 19-09 23:43

v8power67

Psn: Mausosaurus

Thnx. Heb hem aanstaan de download. Nu pc. Nog maar niet meer vandaag zeggen ze.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Hier is de promo filmpje met wat false advertising @ 0:40 :+
Misschien toch maar een witte Xbox One S halen voor de 4K Blu-ray player, voor maar 250 als ik de downloadcode voor 50 euro kan verkopen.

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Finraziel schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:01:
...
Misschien even een waarschuwing... de meeste vaste posters hier zullen er niet in trappen, maar het viel me net op dat srdevil in V&A XBO download codes aanbiedt voor games die toevallig allemaal bij cdkeys.com te krijgen zijn, voor exact 5 euro minder dan wat hij er voor vraagt. Niet doen dus, tenzij je graag een gewetensloze tweaker aan wat extra centen helpt.

edit: Zoals meneer ter verdediging aanvoert, er zijn er nog die nog meer durven te vragen. Let dus op met die downloadcodes overnemen van iemand.
T.net haalt hier z'n neus voor op. Ze hebben er simpelweg geen zin in om dit soort verkopers aan te pakken (argument: vrijwilligerswerk, geen tijd). Het verkopen van keys is toegestaan, zolang je maar niet weet waar ze vandaan komen. Als het Steam gifts zijn, is het echter niet toegestaan. De rest dus (helaas) wel. Dus krijg je dit soort handelaartjes die een paar euro per key verdienen door ze op CDkeys.com te kopen, en hier weer te verhandelen. Kunnen we niets tegen doen.

Als je een Windows licentie verkoopt, dan ben je opeens wel weer de sjaak en kan je advertentie wel weer worden verwijderd. Tenzij een aanbieding wordt geplaatst op het Centrale Aanbieding forum, of dit topic. Dan mag het ook weer wel. Ongeacht of het legaal is of niet (en met een verkoopprijs van €15,- voor Windows 7, kun je dat zelf eigenlijk al raden...). :9 Zo werkt de verkoophandel op T.net.

Zie ook: \[V&A] Verkoop (game)keys
zeef schreef op dinsdag 04 november 2014 @ 21:17:
We laten het voorlopig maar even zoals het is. Zolang er geen klachten zijn van de kopers, de keys legaal verhandeld mogen van de uitgever/producent worden en de keys zonder omwegen in Nederland te zijn gebruiken, is het toegestaan.
...
Dat gezegd hebbende; Nog iemand die Battleborn (wilt) speelt? Game kost een tientje bij de MM. Maar in je eentje nogal saai. :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het is ook niet dat het niet mag, maar ik vind het niet tweakers waardig, zoiets dus:
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/40Idny0.png?1

Dat gedrag past meer op marktplaats als je het mij vraagt (en daar zal het ongetwijfeld ook volop gebeuren).
Moest wel lachen toen hij me even in een DM liet weten dat hij mij gerapporteerd had omdat er niet met mij te praten zou zijn :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Finraziel schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:55:
Het is ook niet dat het niet mag, maar ik vind het niet tweakers waardig, zoiets dus:
[afbeelding]

Dat gedrag past meer op marktplaats als je het mij vraagt (en daar zal het ongetwijfeld ook volop gebeuren).
Moest wel lachen toen hij me even in een DM liet weten dat hij mij gerapporteerd had omdat er niet met mij te praten zou zijn :P
Ach. Er zijn mensen die auto's kopen en doorverkopen aan anderen via een garage of marktplaats. Ook t.net is een grote site. Dat trekt jochies aan die handel zien in 5 euro winst maken. Totdat een key niet werkt en ze uren werk er aan hebben om het op te lossen/geband worden omdat ze het niet opgelost krijgen. Of omdat de prijs op de keysites omhoog gaat voordat hun advertentie gewijzigd is. Sommige van die jochies zullen opgroeien tot echte handelaren. Anderen verdienen 70 euro in een maand tijd en beseffen dat ze nogal inefficiënt geld verdienen.

Je waarschuwing is aardig. Anderzijds ben je ook nogal stom als je een key koopt zonder te checken of het voordeliger kan. Waarom koop je een key via een onbetrouwbare weg als een ander mens/grijze keysite? Vanwege de goedkopere prijs. Het lijkt me dan nogal logisch om te checken of je het product elders goedkoper kan krijgen.

Lang verhaal kort. Boeien. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Finraziel schreef op maandag 12 september 2016 @ 19:01:
Maar wat is hier het probleem dan dan?

Zijn dit niet legale codes of heb je een probleem met het feit dat hij ze aanbied voor meer dan cdkeys?

Dat eerste mag niet, dat tweede is natuurlijk jou zaak totaal niet.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Forza Horizon 3 Demo nu te downloaden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Isane
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 18-09 21:10
harrytasker schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:24:
inderdaad. Ik zit m al binnen te halen. Ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:17:
[...]

Maar wat is hier het probleem dan dan?

Zijn dit niet legale codes of heb je een probleem met het feit dat hij ze aanbied voor meer dan cdkeys?

Dat eerste mag niet, dat tweede is natuurlijk jou zaak totaal niet.
Nou ja, hij mag ze best aanbieden, en ik mag best mensen waarschuwen dat ze genaaid worden als ze er op ingaan :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Finraziel schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:51:
[...]

Nou ja, hij mag ze best aanbieden, en ik mag best mensen waarschuwen dat ze genaaid worden als ze er op ingaan :)
Ooh absoluut maar het stond er zo veroordelend.
harrytasker schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:24:
En het gaat traditie getrouw weer enorm traag.
nexhil schreef op maandag 12 september 2016 @ 06:58:
Vandaag een refurb Xbox ONE + kinect + 2 games
Bij ibood voor 219 Euro

http://www.ibood.com/extr...ct-controller-refurb.html

[afbeelding]
Zo met twee kraken oude games erbij. Een ibood leverancier vond nog een palet launch consoles zeker :+

Wel een prima prijs verder.

[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 12-09-2016 21:02 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 10:17
Bespin dlc van Star Wars Battlefront gratis te spelen deze week.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
[...]

En het gaat traditie getrouw weer enorm traag.

[...]
Gewoon met 150Mb/s hier. Niks te klagen!

[ Voor 39% gewijzigd door harrytasker op 12-09-2016 22:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op maandag 12 september 2016 @ 20:54:
[...]

Zo met twee kraken oude games erbij. Een ibood leverancier vond nog een palet launch consoles zeker :+

Wel een prima prijs verder.
Die twee zitten er bij omdat het kinect games zijn lijkt me, er zijn nou niet echt veel nieuwe kinect games :+
Ik heb Fantasia nog besteld en dan heb ik geloof ik de interesantste kinect games al te pakken.

(ik bedacht me dat ik het ding toch nog op een andere manier neer kon zetten en dan speel ik gewoon op mijn oude TV, niet op de beamer, vandaar... gezien mijn eerdere opmerking :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Laatst online: 13:02
Weet iemand van jullie dit: Als ik nu de 1 Month Trial start via mijn "Abonnementen pagina", kan ik dan volgende week de 14 Day Trial (die ik bij mijn One S krijg) ook nog activeren?

Ik wil dit graag omdat ik dan Battlefield enzo alvast kan downloaden, anders mis ik die net...

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Battlefield? Die is toch niet gratis met gold deze maand? Of bedoel je de korting van vorige week, geldt die nog?

Hoe dan ook zou ik uitkijken met die trials... De trial is alleen voor online gamen, je kan er geen gratis games mee downloaden. En nog erger, zelfs als je dan betaalt voor een abonnement dan kun je pas games gaan downloaden als de trial afgelopen is en je betaalde abo in werking treedt.
Dat geldt echter voor de gratis games with gold, ik heb geen idee of je met een trial wel gebruik kunt maken van de extra korting die je met gold krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Dit is wel een stap achteruit zeg... Storeparser.com is vanaf nu geblokkeerd door MS.

https://www.reddit.com/r/...tal_games_sales_tracking/

[ Voor 14% gewijzigd door DeMoN op 13-09-2016 11:01 ]

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saeverix
  • Laatst online: 13:02
Finraziel schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 10:38:
Battlefield? Die is toch niet gratis met gold deze maand? Of bedoel je de korting van vorige week, geldt die nog?

Hoe dan ook zou ik uitkijken met die trials... De trial is alleen voor online gamen, je kan er geen gratis games mee downloaden. En nog erger, zelfs als je dan betaalt voor een abonnement dan kun je pas games gaan downloaden als de trial afgelopen is en je betaalde abo in werking treedt.
Dat geldt echter voor de gratis games with gold, ik heb geen idee of je met een trial wel gebruik kunt maken van de extra korting die je met gold krijgt.
Ja bedoelde die korting inderdaad. Maar het is dus niet zeker of ik daar gebruik van kan maken met een Trial. Hmm lastig. Als het geen volledig membership is dan heb ik er volgende week alleen maar last van denk ik.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
DeMoN schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 11:01:
Dit is wel een stap achteruit zeg... Storeparser.com is vanaf nu geblokkeerd door MS.

https://www.reddit.com/r/...tal_games_sales_tracking/
Je kunt nog wel xbox-store-checker.com gebruiken. En volgens mij is Storeparser niet zozeer geblokkeerd, maar is de methode die de site gebruikt om de data te extracten, gepatcht door Microsoft. Andere sites doen het namelijk nog wel, dus het lijkt geen bewuste actie te zijn om dit soort sites te gaan dwars zitten.

Update: De prijzen bij xbox store Checker lijken ook niet meer goed te staan. Dragon Ball Z Xenoverse 1 zou nog $13,20 USD zijn, maar deze is inmiddels 39,99. Wellicht dat ze vandaag nog de boel moeten updaten. Zou wel jammer zijn als geen enkele site de prijzen meer goed kan doorgeven. Ik heb het afgelopen jaar minimaal 100 euro bespaard door te kopen in buitenlandse stores dankzij de prijsvergelijkers. >:)

[ Voor 25% gewijzigd door Royeboi op 13-09-2016 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Royeboi schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 14:13:
[...]

Je kunt nog wel xbox-store-checker.com gebruiken. En volgens mij is Storeparser niet zozeer geblokkeerd, maar is de methode die de site gebruikt om de data te extracten, gepatcht door Microsoft. Andere sites doen het namelijk nog wel, dus het lijkt geen bewuste actie te zijn om dit soort sites te gaan dwars zitten.

Update: De prijzen bij xbox store Checker lijken ook niet meer goed te staan. Dragon Ball Z Xenoverse 1 zou nog $13,20 USD zijn, maar deze is inmiddels 39,99. Wellicht dat ze vandaag nog de boel moeten updaten. Zou wel jammer zijn als geen enkele site de prijzen meer goed kan doorgeven. Ik heb het afgelopen jaar minimaal 100 euro bespaard door te kopen in buitenlandse stores dankzij de prijsvergelijkers. >:)
www.xbox-store-checker.com heeft wel vaker rare foutjes, zoals korting rekenen over de prijs waar al korting op zit.
Niet echt storend want even op de link klikken en je ziet de juiste prijs, de goedkoopste blijft toch de goedkoopste.
Vooralsnog vind ik Xbox Store Checker de fijnste vergelijkingssite :Y

Strom Grey Xbox One S BF1 bundel
Afbeeldingslocatie: https://cdn.reshift.nl/media/media/thumbnails/600x222/20160913101224314794730030624/xbox-one-s-bf-1-bundle-us-only-600x222.png

[ Voor 8% gewijzigd door justifire op 13-09-2016 16:49 ]

Pagina: 1 ... 34 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.