Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Of deze: https://gamecamper.com

http://xbox-now.com

[ Voor 66% gewijzigd door harrytasker op 13-09-2016 18:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58
justifire schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:43:
[...]

www.xbox-store-checker.com heeft wel vaker rare foutjes, zoals korting rekenen over de prijs waar al korting op zit.
Niet echt storend want even op de link klikken en je ziet de juiste prijs, de goedkoopste blijft toch de goedkoopste.
Vooralsnog vind ik Xbox Store Checker de fijnste vergelijkingssite :Y

Strom Grey Xbox One S BF1 bundel
[afbeelding]
Jammer dat deze niet naar de normale winkels komt buiten de US.... vind hem er mooi uitzien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Nu breekt m'n spreekwoordelijke klomp wel...

Zojuist een vervangende Xbox One S gekregen... maar de headset(s) doen het nog steeds niet!

Nu dus:
- Verschillende controllers
- Verschillende headsets (2x Microsoft Xbox headsets + 1 PC Headset)
- Verschillende consoles (2x Xbox One S)
- Alle updates uitgevoerd (Console, controllers up-to-date, Headset bedraad aansluiten, geen melding van updates).
- Software versies: Met Preview Program, en nu zonder Preview Program (straight out of the box install)

Het enige wat ik mij nu nog kan bedenken is dat ik Kinect wel vooraf heb ingesteld weer... Dit had ik eigenlijk niet moeten doen. Ik ga nu weer een factory reset doen, en dan Kinect losgekoppeld laten. Het enige wat me nog logisch lijkt is dat Kinect mijn mic switch verpest. Dat de console niet omswitcht van de Kinect mic naar de headset mic. Ik ga zo de headsets nog even testen bij een vriend van me.

Très bizarre.

Weer wat te vroeg van de toren geblazen. De ingepakte headset (microsoft) doet het nu opeens wel met zowel de '3,5mm controller) alsmede de Elite controller. Alleen dus niet de allereerste keer dat ik testte, en ook niet toen ik het zojuist testte. Pas bij de tweede keer. Die aansluitingen vind ik ook erg rot moet ik zeggen, dat mini usb ding met die twee pinnetjes. Ik ben altijd erg voorzichtig met m'n spullen, maar deze aansluiting moet je altijd wel even flink doorduwen voor 'ie goed zit.

Maargoed. Probleem dus opgelost zo te zien. Oude headset is wel stuk, dus die gaat alsnog retour bij Microsoft.
Jaguar645 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:45:
[...]

Jammer dat deze niet naar de normale winkels komt buiten de US.... vind hem er mooi uitzien!
Ik vind die Grey Storm stiekem mooier dan mijn witte 2TB One S eigenlijk... :D

[ Voor 38% gewijzigd door Royeboi op 13-09-2016 18:52 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royeboi schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:21:
Nu breekt m'n spreekwoordelijke klomp wel...

Zojuist een vervangende Xbox One S gekregen... maar de headset(s) doen het nog steeds niet!

Nu dus:
- Verschillende controllers
- Verschillende headsets (2x Microsoft Xbox headsets + 1 PC Headset)
- Verschillende consoles (2x Xbox One S)
- Alle updates uitgevoerd (Console, controllers up-to-date, Headset bedraad aansluiten, geen melding van updates).
- Software versies: Met Preview Program, en nu zonder Preview Program (straight out of the box install)

Het enige wat ik mij nu nog kan bedenken is dat ik Kinect wel vooraf heb ingesteld weer... Dit had ik eigenlijk niet moeten doen. Ik ga nu weer een factory reset doen, en dan Kinect losgekoppeld laten. Het enige wat me nog logisch lijkt is dat Kinect mijn mic switch verpest. Dat de console niet omswitcht van de Kinect mic naar de headset mic. Ik ga zo de headsets nog even testen bij een vriend van me.

Très bizarre.

[...]

Ik vind die Grey Storm stiekem mooier dan mijn witte 2TB One S eigenlijk... :D
Volgens mij ben je doofstom en heeft niemand je dat ooit verteld. Enige logische verklaring. :)

Meer serieus. Dit moet haast aan jouw setup/instellingen liggen. Hier een stuk of 10 vragen voor bij het troubleshooting. Veel zal nogal logisch en te stom voor woorden klinken maar goed nee heb je..

Heb je gecheckt of je je profiel gemute hebt? Heb je alle volume en geluidsinstellingen nagelopen? Staat chat via Kinect uit? Werkt het met losgekoppelde Kinect? Werken beide headsets op een ander apparaat? (pc/ps4/360). Kun je voice messages opnemen? Heb je misschien een comms ban? (werkt live berichten sturen wel?) Werkt het wel in de Skype app? Heb je ouderlijk toezicht op je account? Is je NAT strict? Heb je iets raar in je MS/xbox account ingesteld qua privacy?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:49:
[...]

Heb je gecheckt of je je profiel gemute hebt? Heb je alle volume en geluidsinstellingen nagelopen? Staat chat via Kinect uit? Werkt het met losgekoppelde Kinect?

Werken beide headsets op een ander apparaat?

(pc/ps4/360). Kun je voice messages opnemen? Heb je misschien een comms ban? (werkt live berichten sturen wel?) Werkt het wel in de Skype app? Heb je ouderlijk toezicht op je account? Is je NAT strict? Heb je iets raar in je MS/xbox account ingesteld qua privacy?
Na weer getest te hebben, doet opeens de 'tweede' headset het wel met de nieuwe controller, maar eerst niet met de Elite versie. Nu weer opnieuw erin geprikt, en nu doet de mic het direct. Echt heel vreemd. Er is dus zowel één headset echt stuk, en de ander moet er soms meerdere keren ingeprikt worden. Vind de aansluiting methode echt ronduit brak moet ik zeggen. Tijd voor een Turtle beach, al hoor ik liever het game-geluid via m'n 5.1 setup.

[ Voor 12% gewijzigd door Royeboi op 13-09-2016 18:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:58
Kan het er niet aan liggen dat je een firmware ofzo mist voor je controller? accesoires ingeplugged laten en ff checken met de kabel :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Yes, al gedaan (was allemaal al up-to-date behalve de nieuwe controller uit de doos die ik eigenlijk wilde doorverkopen). Ben het nog steeds even aan het testen, nu ook met de oude console. Het is raar dat de controllers niet direct de headset herkennen. Alsof die pinnetjes van de headsets er niet helemaal lekker in gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royeboi schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:12:
Yes, al gedaan (was allemaal al up-to-date behalve de nieuwe controller uit de doos die ik eigenlijk wilde doorverkopen). Ben het nog steeds even aan het testen, nu ook met de oude console. Het is raar dat de controllers niet direct de headset herkennen. Alsof die pinnetjes van de headsets er niet helemaal lekker in gaan.
Bij mijn headset moet je de mic kabel eerst in de headset doen en dan in de controller. Anders werkt hij niet. Totdat je een reset doet. Super handig en logisch. (tritton ding)

Fijn dat het (een soort van) werkt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:15:
[...]

Bij mijn headset moet je de mic kabel eerst in de headset doen en dan in de controller. Anders werkt hij niet. Totdat je een reset doet. Super handig en logisch. (tritton ding)

Fijn dat het (een soort van) werkt!
Ben blij dat ik weer lekker sociaal kan babbelen nu ja. Kinect was echt een verschrikking, voor mijzelf (slecht te horen als je game-geluid ook via je speakers komt) en voor anderen (ze hoorde mijn game-geluid ook continue als ik praatte).

Vind die pinnetjes wel enorm rot. Je moet de headset aansluiting vaak een beetje 'aandrukken' voordat hij goed zit. Dat ze daar niet wat op hebben gevonden om dat beter voor elkaar te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royeboi schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:19:
[...]

Ben blij dat ik weer lekker sociaal kan babbelen nu ja. Kinect was echt een verschrikking, voor mijzelf (slecht te horen als je game-geluid ook via je speakers komt) en voor anderen (ze hoorde mijn game-geluid ook continue als ik praatte).

Vind die pinnetjes wel enorm rot. Je moet de headset aansluiting vaak een beetje 'aandrukken' voordat hij goed zit. Dat ze daar niet wat op hebben gevonden om dat beter voor elkaar te krijgen.
Heb je zo een ouderwetse controller met headset adapter? Die zijn wel brak ja. Op mijn nieuwere hoef ik niet zo een adapter er tussen te doen. Werkt wel wat beter.

Edit: nog 2 potjes Terrorist Hunt en rb6 is compleet. Ben echt helemaal klaar met de idioten die dat spelen. Castle bouwt alle tussendeuren dicht waardoor je nergens bij kan en elke derde potje heeft een team killer. Terug naar de MP!

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2016 20:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

FH3 demo geprobeerd. Doet me een beetje denken aan Burnout Paradise dus dat is positief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Fifa17 demo nu te downloaden in de russian store....

Acties:
  • +1 Henk 'm!
harrytasker schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:54:
Fifa17 demo nu te downloaden in de russian store....
Elke store inmiddels :>

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Royeboi
Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:24:
[...]

Heb je zo een ouderwetse controller met headset adapter? Die zijn wel brak ja. Op mijn nieuwere hoef ik niet zo een adapter er tussen te doen. Werkt wel wat beter.
Ik heb er drie, een 2014 versie, eentje 2015 met 3,50mm, en de Elite. Op géén van alle werkte beide headsets eerst, heb dit meerdere malen getest. Maargoed, het werkt nu, dus in het kader van: ''If it ain't broken (anymore)....'' :P

Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:59:
FH3 demo geprobeerd. Doet me een beetje denken aan Burnout Paradise dus dat is positief.
Doet me denken aan Crysis qua graphics (pc tig jaar terug, palmbomen die je om kon schieten :9 )
En qua gameplay aan The Crew, waar ik laatstgenoemde prefereer door de meer realistische graphics (minder felle kleuren / kunstof ogende objecten) en hey, die was gratis ! :P

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 19:30
En nu nog een zwarte versie van die One S... gaan ze natuurlijk wachten tot thanksgiving ofzo.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
justifire schreef op woensdag 14 september 2016 @ 00:08:
[...]

Doet me denken aan Crysis qua graphics (pc tig jaar terug, palmbomen die je om kon schieten :9 )
En qua gameplay aan The Crew, waar ik laatstgenoemde prefereer door de meer realistische graphics (minder felle kleuren / kunstof ogende objecten) en hey, die was gratis ! :P
Verbaasde me er ook al over dat jij met de demo bezig was gister...:P

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Toch maar voor de XBox One S gegaan, de Fifa 17 versie van 500gb, heb toch nog een externe hdd van 1gb dus dat is meer dan zat.
Nu wachten tot volgende week.

• mradem
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21-03-2024
Phusebox schreef op woensdag 14 september 2016 @ 06:50:
En nu nog een zwarte versie van die One S... gaan ze natuurlijk wachten tot thanksgiving ofzo.
De BF1 editie komt redelijk in de buurt al.

• mfneed
Even een andere vraag... begin van de maand FH3 gekocht via paypal in hongkong... kan het kloppen dat ik nu pas bericht van betalen krijg via mijn paypal app?:+

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Origins schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:49:
Toch maar voor de XBox One S gegaan, de Fifa 17 versie van 500gb, heb toch nog een externe hdd van 1gb dus dat is meer dan zat.
Nu wachten tot volgende week.
1gb ga je niet ver mee komen ben ik bang :Y)

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Ereaser schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:37:
[...]

1gb ga je niet ver mee komen ben ik bang :Y)
Oepsie! 8)7, bedoel dus 1tb

[ Voor 4% gewijzigd door Origins op 14-09-2016 10:42 ]

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 18:55
mfreriks schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:26:
Even een andere vraag... begin van de maand FH3 gekocht via paypal in hongkong... kan het kloppen dat ik nu pas bericht van betalen krijg via mijn paypal app?:+
Het klopt denk ik wel, ik kreeg ditzelfde bericht vanochtend.

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

• MichaelHolyman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-12-2023

MichaelHolyman

Blaffende koeien loeien niet

Aangezien de links onderaan de pagina niet meer werken, kan iemand mij uitleggen hoe je precies kunt downloaden vanuit de Russische / Braziliaans / Hong Kong Stores?

Ik heb voorheen altijd gedownload uit de US Store maar dat werkte niet meer met mijn Nederlandse Paypal.

Alle suggesties zijn welkom! :)

Gamertag: MichaelHolyman

• Royeboi
Russisch tegoed kun je op de Microsoft website kopen met een credit card.

Hong Kong kan gewoon met PayPal.

Braziliaans tegoed kopen via offgamers.com, daarna invoeren op de Braziliaanse Xbox website. Onderaan elke Xbox website kun je de locatie veranderen naar het gewenste land. of via xbox-store-checker.com de game kiezen die je wilt, en dan het land kiezen waar je de game wilt kopen. Dan kom je automatisch op het juiste land terecht voor de betreffende game.

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:16
Royeboi schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:43:

Braziliaans tegoed kopen via offgamers.com, daarna invoeren op de Braziliaanse Xbox website. Onderaan elke Xbox website kun je de locatie veranderen naar het gewenste land. of via xbox-store-checker.com de game kiezen die je wilt, en dan het land kiezen waar je de game wilt kopen. Dan kom je automatisch op het juiste land terecht voor de betreffende game.
Ik wil Forza Horizon Ultimate kopen in HK maar het is mij niet gelukt. Is er nog een soort van mini handleiding om dit voor elkaar te krijgen?

• MichaelHolyman
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-12-2023

MichaelHolyman

Blaffende koeien loeien niet

Royeboi schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:43:

Thanks, ik ga straks dan maar even proberen :*)

Gamertag: MichaelHolyman

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:16
quorumz schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:34:
[...]

waarom niet in singapore met je paypal? is ultimate het goedkoopste voor 72 euro
Hmm lukt ook niet, ik krijg:

Contact Microsoft support
We can’t process your payment.

Ik heb een Singapore adres toegevoegd op mijn paypal account

Oh wacht ik denk dat ik het weet, jij bedoeld giftcards kopen via de singapore store met paypal?

[ Voor 11% gewijzigd door wes- op 14-09-2016 16:47 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• ingo92
  • Registratie: April 2014
  • Laatst online: 20:37
Voor meer uitleg kan ik je http://xbox-store-checker.com/en/how-buy aanraden, deze site heeft ook een overzicht(je) van voor welke landen giftcards te krijgen zijn. Heb zelf laatst FH3 uit Singapore gehaald met giftcards uit de Singaporese Microsoft Store, en Fifa17 uit Zuid Afrika met giftcards van prepaidgamer.com, ging in beide gevallen vlekkeloos.

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 20-09 13:02
Ik heb vorige week "Max: The Curse of Brotherhood" voor 2,00 gekocht, en nu zojuist voor 5,70 "Ori and the Blind Forest: Definitive Edition" uit Rusland via een Giftcard. Alleen kan ik beide games niet terugvinden op https://account.xbox.com/nl-NL/MyGames?xr=shellnav
Daar zie ik alleen twee andere games die ik eerder gekocht heb, "Halo: The Master Chief Collection" en "Assassin's Creed Unity".

Als ik op de shop pagina's van de twee ontbrekende games kijk dan staat er wel gewoon "Al gekocht", dus hij weet dat ik hem gekocht heb. Zijn er meer van jullie die dit ook hebben? Ik zou verwachten dat ik daar al mijn games terug kan vinden, maar nu werkt dat dus duidelijk niet.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• mfneed
Xbox One S Controller besteld! morgen in huis, ben zeer benieuwd:)

Verwijderd

Saeverix schreef op woensdag 14 september 2016 @ 20:23:
Ik heb vorige week "Max: The Curse of Brotherhood" voor 2,00 gekocht, en nu zojuist voor 5,70 "Ori and the Blind Forest: Definitive Edition" uit Rusland via een Giftcard. Alleen kan ik beide games niet terugvinden op https://account.xbox.com/nl-NL/MyGames?xr=shellnav
Daar zie ik alleen twee andere games die ik eerder gekocht heb, "Halo: The Master Chief Collection" en "Assassin's Creed Unity".

Als ik op de shop pagina's van de twee ontbrekende games kijk dan staat er wel gewoon "Al gekocht", dus hij weet dat ik hem gekocht heb. Zijn er meer van jullie die dit ook hebben? Ik zou verwachten dat ik daar al mijn games terug kan vinden, maar nu werkt dat dus duidelijk niet.
Je kijkt naar je NL store geschiedenis. Je moet onderaan de pagina switchen naar de regio waar je het gekocht hebt om het te zien.

• Saeverix
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:17:
[...]

Je kijkt naar je NL store geschiedenis. Je moet onderaan de pagina switchen naar de regio waar je het gekocht hebt om het te zien.
Dat is het niet, zojuist naar Rusland geswitched maar toen kwam Ori and the Blind Forest niet tevoorschijn. Naar welke taal ik ook switch, hij laat steeds dezelfde twee games zien. Dat lijkt dus geen invloed te hebben.

• Pakka Pakka
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-04 09:58
Heeft iemand ervaring met het Thrustmaster TMX Force Feedback stuurtje?

Voor € 199 inclusief F1 2016 bij coolblue lijkt me dit geen slechte deal.

Verwijderd

Saeverix schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:24:
[...]

Dat is het niet, zojuist naar Rusland geswitched maar toen kwam Ori and the Blind Forest niet tevoorschijn. Naar welke taal ik ook switch, hij laat steeds dezelfde twee games zien. Dat lijkt dus geen invloed te hebben.
Dat is het wel. Althans gedeeltelijk. De reden die ik noem klopt, de oplossing niet. :) Je kijkt naar je NL aankopen. Ik zie nu dat je idd niet meer makkelijk kan switchen tussen je accounts in verschillende landen. Vroeger zat er een dropdown menu daarvoor. Nu niet meer. Kan zo 1, 2, 3 niet zien waar je dat wel kan doen.

Anderzijds. Wat maakt het uit of je het wel of niet kan zien. Je hebt het gekocht en kan het downloaden naar je console. Ik heb al jaren niet meer naar billing info gekeken omdat je al je zooi toch al op de One zelf kan zien onder ready to install. :)

• Saeverix
Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:05:
[...]

Dat is het wel. Althans gedeeltelijk. De reden die ik noem klopt, de oplossing niet. :) Je kijkt naar je NL aankopen. Ik zie nu dat je idd niet meer makkelijk kan switchen tussen je accounts in verschillende landen. Vroeger zat er een dropdown menu daarvoor. Nu niet meer. Kan zo 1, 2, 3 niet zien waar je dat wel kan doen.

Anderzijds. Wat maakt het uit of je het wel of niet kan zien. Je hebt het gekocht en kan het downloaden naar je console. Ik heb al jaren niet meer naar billing info gekeken omdat je al je zooi toch al op de One zelf kan zien onder ready to install. :)
Hmm ok raar. Ik zie het niet net als jij als "billing info", maar als mijn Xbox Game/Software Library. Verwacht dat dit overzicht hetzelfde weergeeft als mijn Xbox volgende week. Vandaar dat ik me afvroeg of het normaal is, maar als ik jou zo begrijp dan is het normaal. Misschien eens een feedback mailtje richting Microsoft sturen, vind het een beetje verwarrend zo.

Maar bedankt voor de opheldering!

Verwijderd

Saeverix schreef op woensdag 14 september 2016 @ 23:35:
[...]

Hmm ok raar. Ik zie het niet net als jij als "billing info", maar als mijn Xbox Game/Software Library. Verwacht dat dit overzicht hetzelfde weergeeft als mijn Xbox volgende week. Vandaar dat ik me afvroeg of het normaal is, maar als ik jou zo begrijp dan is het normaal. Misschien eens een feedback mailtje richting Microsoft sturen, vind het een beetje verwarrend zo.

Maar bedankt voor de opheldering!
Ik denk niet dat je feedback mail over de overzichtelijkheid van je aankopen, die je tegen de voorwaarden van Microsoft in, in verschillende landen doet, veel uit gaat halen. (overigens vind ik die voorwaarden nogal bullshit maar goed dat is een andere discussie)

• Royeboi
Het lijkt me inderdaad niet een erg goede zet om te gaan mailen naar ze dat jij games die je uit andere landen aanschaft, niet netjes in één overzichtje op een webpagina kunt bekijken. :+

[ Voor 12% gewijzigd door Royeboi op 15-09-2016 00:06 ]

Royeboi schreef op donderdag 15 september 2016 @ 00:06:
Het lijkt me inderdaad niet een erg goede zet om te gaan mailen naar ze dat jij games die je uit andere landen aanschaft, niet netjes in één overzichtje op een webpagina kunt bekijken. :+
Hoezo niet ?
Netjes betaald en heb zelfs het bonnetje nog, bij mij staan alle games wel netjes in het overzicht onder de link die hierboven gepost is.
Op NL account, games uit alle windstreken.
Als iets waar je netjes voor betaald hebt niet werkt / zichtbaar is heb je een goede reden om te klagen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Royeboi
Het werkt toch? Het is ook gewoon zichtbaar, alleen niet op die specifieke pagina. Hij heeft alle games en er staat zelfs bij dat je ze gekocht hebt op de game pagina zelf. Ze staan alleen niet allemaal in één enkel overzicht, wat nogmaals, vrij logisch is, want hij heeft ze in allerlei verschillende landen aangekocht. Dat het bij sommige wel werkt is mooi meegenomen (bij mij staat er ook van alles bij elkaar), maar als dat niet zo is, is dat toch niet zo heel erg? Misschien doet Rusland het iets anders met zijn site, zou kunnen.

De games staan gewoon op je Account, je kunt ze prima zien onder Ready To Play zoals hierboven reeds is aangegeven. Als het nou echt nergens duidelijk was dat je de eigenaar van de games bent oké, maar dat is niet het geval. Ook krijg je een mail van je aankoop naar je email adres gestuurd. Je hebt dus gewoon een 'bon'. Naar mijn mening heeft het dan ook echt zeer weinig nut hierover te gaan klagen bij MS. Ze gaan er echt niet voor zorgen dat jij games uit andere landen kunt kopen, en speciaal daarvoor een weekje zitten devven zodat wij onze internationale aankopen overzichtelijk krijgen. Wees blij dat we überhaupt uit andere regio's kunnen kopen (zolang dat nog duurt zou ik zeggen). :9

ALS ze al zouden kijken naar zo'n klacht/feedback (wat ze echt niet doen na een enkele melding), wat denk je dat de oplossing gaat zijn? Dat ze het nog makkelijker maken om games aan te schaffen in buitenlandse stores? Of gaan ze juist de beveiliging erop aanscherpen, zodat we straks alleen nog games uit eigen land kunnen kopen? Ik denk zelf dat laatste. Ze zitten daar niet op te wachten, maar laten het voorlopig nog toe omdat het waarschijnlijk te ingewikkeld is om aan te passen voor nu, slechts een kleine groep koopt überhaupt in buitenlandse stores.

[ Voor 18% gewijzigd door Royeboi op 15-09-2016 01:16 ]

• Saeverix
justifire schreef op donderdag 15 september 2016 @ 00:23:
[...]

Hoezo niet ?
Netjes betaald en heb zelfs het bonnetje nog, bij mij staan alle games wel netjes in het overzicht onder de link die hierboven gepost is.
Op NL account, games uit alle windstreken.
Als iets waar je netjes voor betaald hebt niet werkt / zichtbaar is heb je een goede reden om te klagen.
Dat was mijn gedachte ook. Maar misschien komt het omdat ik nog niet daadwerkelijk op een Xbox gespeeld heb. Wie weet dat hij dan iets doet waardoor de Games ook daar in het profiel zichtbaar worden...

En wat betreft het insturen wat feedback, ja inderdaad het heeft denk ik toch weinig zin en werkt misschien wel averechts. Dus dat laat ik maar :)

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 16:17
Hier staat alles gewoon op dezelfde pagina met verschillende prijzen van verschillende landstreken erachter. Hoef er niks voor aan te klikken. Maar klopt wel idd dat ie niet altijd alles aangeeft. Moet je maar gewoon mee leven, niks aan te doen.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

Bioshock collection is een keer redelijk geprijsd bij MS. EUR49 VS USD59. Zie je ook niet elke dag.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2016 09:21 ]

• mfneed
Ook even gekeken, omdat ik wel benieuwd was... als ik kijk op de order history pagina kan ik kiezen voor show all en voor all available... als ik dit geselecteerd heb dan zie ik alles onder mekaar:) honkong, rusland, nederland,us en brasil!

Gift cards en games:)

Kom aan het kijken, had 18aug, FH3 al besteld... kreeg gister pas melding van paypal:+ geld gaat toch niet zo snel als ze zeggen:P

@Exactor, weet niet zo goed of ik de collectie wil hebben ja of nee... Dikke twijfel hier.

[ Voor 10% gewijzigd door mfneed op 15-09-2016 09:11 ]

Verwijderd

dubbel

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2016 09:21 ]

Verwijderd

mfreriks schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:10:

@Exactor, weet niet zo goed of ik de collectie wil hebben ja of nee... Dikke twijfel hier.
Same here. Nostalgie maakt soms mooie herinneringen kapot. Zie Sleeping Dogs (beroerde port). Maar ja soms is het top (HALO 2). Ik wacht iig tot hij 30 is. Heb genoeg andere games om me me te vermaken. Zo kijk ik al weken tegen de prachtige laadschermen van Jc3 aan!

Verwijderd

Vraagje: hoe kun je op de xbox store makkelijk zien welke dlc's er allemaal voor een game zijn? Voorbeeld: Forza Motorsport 6: ik zat ff te zoeken en kwam die autopass tegen. Ik denk: leuke aanbieding (7,50 ipv 30,00). Maar ik zie dat er ook nog allerlei andere uitbereidingen zijn (porsche pack, nascar pack), kortom: in hoeverre heb je 'alles' met die autopass? Graag zou ik willen weten of ik makkelijk per game kan zien welke dlc er totaal is en of zo'n aanbieding dan eigenlijk wel de moeite is. Bij voorbaat dank!!
Saeverix schreef op woensdag 14 september 2016 @ 20:23:

Volgens mij zijn games die je via een key redeemed niet zichtbaar op die store page.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2016 09:21 ]

• mfneed
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:20:
[...]

Same here. Nostalgie maakt soms mooie herinneringen kapot. Zie Sleeping Dogs (beroerde port). Maar ja soms is het top (HALO 2). Ik wacht iig tot hij 30 is. Heb genoeg andere games om me me te vermaken. Zo kijk ik al weken tegen de prachtige laadschermen van Jc3 aan!
Precies, genoeg om mee te vermaken... ben weer eens druk met Borderlands2 wat vervolgens borderlands presequel gaat worden als bl2 op 100% staat... daarnaast komt FH3 deze maand uit:) genoeg te doen!!

al moet ik wel toegeven dat ik de hele serie nog nooit echt goed gespeeld heb:+

Trouwens, snelle levering bol.com... xbox s controller al binnen! man wat ziet dat ding er shiny uit zeg:D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:21:
Vraagje: hoe kun je op de xbox store makkelijk zien welke dlc's er allemaal voor een game zijn? Voorbeeld: Forza Motorsport 6: ik zat ff te zoeken en kwam die autopass tegen. Ik denk: leuke aanbieding (7,50 ipv 30,00). Maar ik zie dat er ook nog allerlei andere uitbereidingen zijn (porsche pack, nascar pack), kortom: in hoeverre heb je 'alles' met die autopass? Graag zou ik willen weten of ik makkelijk per game kan zien welke dlc er totaal is en of zo'n aanbieding dan eigenlijk wel de moeite is. Bij voorbaat dank!!

[...]

Volgens mij zijn games die je via een key redeemed niet zichtbaar op die store page.
Als je op de game staat, drukt op de menu/start button, manage game en dan kan je naar de store page gaan.
Vanuit daar kan je onderaan alle DLC bekijken, als je op een DLC klikt zie je of in welke bundle de DLC zit of welke DLC er in de bundle zit.

Bijvoorbeeld:
Op de pagina van de Porsche Expansion zie je "Bundles containing this item"
Op de pagina van de Forza Motorsport 6 Expansion Bundle zie je "In this bundle" (NASCAR zit er ook bij)
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:54:
Bioshock collection is een keer redelijk geprijsd bij MS. EUR49 VS USD59. Zie je ook niet elke dag.
Zal wel een fout zijn :Y)

Verder vond ik Bioshock niet echt iets om 2 of meerdere keren uit te spelen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Ereaser schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:01:
[...]

Als je op de game staat, drukt op de menu/start button, manage game en dan kan je naar de store page gaan.
Vanuit daar kan je onderaan alle DLC bekijken, als je op een DLC klikt zie je of in welke bundle de DLC zit of welke DLC er in de bundle zit.

Bijvoorbeeld:
Op de pagina van de Porsche Expansion zie je "Bundles containing this item"
Op de pagina van de Forza Motorsport 6 Expansion Bundle zie je "In this bundle" (NASCAR zit er ook bij)
Thanks, duidelijk.
Maar bijvoorbeeld onderstaand:
https://www.microsoft.com...mate-edition/c4bg9rwx1pvk
Daar zie je onder 'populairste uitbereidingen' zijn dat ze allemaal?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:32:
[...]

Thanks, duidelijk.
Maar bijvoorbeeld onderstaand:
https://www.microsoft.com...mate-edition/c4bg9rwx1pvk
Daar zie je onder 'populairste uitbereidingen' zijn dat ze allemaal?
Ja, er staat een pijltje aan de rechterkant waardoor je de rest van de uitbreidingen kunt zien.

Verwijderd

Ereaser schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:03:
[...]

Ja, er staat een pijltje aan de rechterkant waardoor je de rest van de uitbreidingen kunt zien.
Bizar veel dlc, gaat dat met fh3 ook gebeuren?
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:41:
[...]

Bizar veel dlc, gaat dat met fh3 ook gebeuren?
Grootste deel van de DLC waren carpacks, FH2 en FM5 hadden deze ook al, verwacht ik ook bij FH3.

De 2 grootste DLC waren de Porsche en nascar, die kregen ook racemodus erbij.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• sparow
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 19-09 13:49
Zie net dat The Witness voor de X1 uitgekomen is.
https://www.microsoft.com.../the-witness/bx1wpt5rjsb2

Lijkt me een leuke/mooi puzzel game.

• Saeverix
justifire schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:21:
[...]

En zo gaat ons land dus naar de klote :+
Geheel offtopic, maar wat betreft ons land ben ik het volledig met je eens _/-\o_
Voor wat betreft het Xbox deel kon ik me vinden in de gedachte dat ze dan misschien het wereldwijd aanschaffen van games onmogelijk gaan maken na het indienen van feedback.

Verwijderd

Zullen we er hier anders geen PVV congres van maken?

Volgens mij hebben ze iets verbeterd aan game streaming naar win10. Ik heb het het gevoel dat er minder lag is. Niets veranderd aan mijn netwerk en kan veel soepeler combo's maken in Batman.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• Ereaser
Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:19:
Zullen we er hier anders geen PVV congres van maken?
Willen we meer of minder games?
Lees net dat er beta invites uitgaan van for honor, vond het vanuit gamescom nog beste vette game, maar helaas nog geen mail hier.

sparow schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:01:
Zie net dat The Witness voor de X1 uitgekomen is.
https://www.microsoft.com.../the-witness/bx1wpt5rjsb2

Lijkt me een leuke/mooi puzzel game.
Heb hem op pc gespeeld en vond hem eerlijk gezegd erg repetatief.
Constant lijnpuzzeltjes waarbij je van punt a naar b moet zien te komen x 500
Het is helaas niet de gedroomde puzzelaar a-la Myst.
Nu las ik geruchten dat Obduction ook naar de consoles komt, daar ben ik dan wel enthousiast over !

Vanavond maar eens wat For Honor spelen, zojuist bij thuiskomst even snel opgestart en ziet er best geinig uit B-)

• Ereaser
SinergyX schreef op donderdag 15 september 2016 @ 19:10:
Lees net dat er beta invites uitgaan van for honor, vond het vanuit gamescom nog beste vette game, maar helaas nog geen mail hier.
Ik had gisteren al de code gehad maar die kon toen nog niet geredeemed worden. Nu wel dus en zonder jouw post was ik het vergeten :X

Trouwens ontzettend jammer dat je de Gears of War 4 Elite Controller alleen bij de MS store kan kopen, dat betekend dus ook alleen maar met CC betalen en die heb ik niet :(

[ Voor 18% gewijzigd door Ereaser op 15-09-2016 20:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:48:
[...]

Ik had gisteren al de code gehad maar die kon toen nog niet geredeemed worden. Nu wel dus en zonder jouw post was ik het vergeten :X

Trouwens ontzettend jammer dat je de Gears of War 4 Elite Controller alleen bij de MS store kan kopen, dat betekend dus ook alleen maar met CC betalen en die heb ik niet :(
Had ook code gekregen, die game is stiekem behoooorlijk vet. Grafisch erg mooi, wel pittig tactisch, maar heerlijk slachtwerk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
SinergyX schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 00:50:
[...]

Had ook code gekregen, die game is stiekem behoooorlijk vet. Grafisch erg mooi, wel pittig tactisch, maar heerlijk slachtwerk.
Wat filmpjes zitten kijken op de xbox app, ziet er iet wat het zelfde uit steets:) heb het gevoel dat het een soort van moba game is? correct me if im wrong :) dacht ergens dat het een beetje skyrim achtig zou zijn:+ Kans is dus vrij groot dat we deze gaan overslaan:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
justifire schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:25:
Hier word hij zeker overgeslagen.
Wat enorm saai :Z
Degene die als eerste slaat heeft eigenlijk al gewonnen.
Dan kan je blocken maar de tegenstander kan gewoon blijven meppen, stamina anyone ?!
Na twee potjes had ik het wel gezien, bagger :r
Gisteren niet kunnen spelen, maar hoor soort gelijke verhalen. Hopelijk kan Ubisoft er nog wat mee doen omdat het maar Alpha is, maar ik betwijfel het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 07:54:

Wat filmpjes zitten kijken op de xbox app, ziet er iet wat het zelfde uit steets:) heb het gevoel dat het een soort van moba game is? correct me if im wrong :) dacht ergens dat het een beetje skyrim achtig zou zijn:+ Kans is dus vrij groot dat we deze gaan overslaan:)
Het is een CTF basis met meestal 1-2 nodes als Moba, het 1 vs 1 doet me enorm denken aan Wushu Online, waar het ook kwestie van tactisch en timed vechten.

Grootste probleem nu is het 'ganken', je team negeert compleet waar de rest rondloopt en jij zit weer 2 vs 1. Domination met 4 CPU vind ik dan ook leuker, daar splitsen de bots zich altijd op als je 2 vs 2 krijgt.

Zal een game niveau battleborn gaan worden, inhoudelijk best leuk voor aardig wat mensen maar niet voor de masses.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:57
Is er een minecraft achtige game met fatsoenlijke graphics? Of is Terraria dan het enige alternatief voor de XBox?
Ik zoek een game als Minecraft maar kan niet wennen aan die graphics.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Ark komt ook in de buurt. Realistischer, survival, gigantische structures bouwen resources verzamelen maar dan met dino's erbij die je kunt vangen en temmen enzo. Of "The Valley".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 18:57
Royeboi schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:52:
Ark komt ook in de buurt. Realistischer, survival, gigantische structures bouwen resources verzamelen maar dan met dino's erbij die je kunt vangen en temmen enzo. Of "The Valley".
Ik heb Ark geprobeerd, beviel me op zich wel maar doordat ik continu dood ging was er de lol snel af. Of heb je daar ook een niet-survival mode?

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 18-09 09:00

nexhil

BAM!

Lekker Ventje schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:56:
[...]

Ik heb Ark geprobeerd, beviel me op zich wel maar doordat ik continu dood ging was er de lol snel af. Of heb je daar ook een niet-survival mode?
Na 3 epileptische aanvallen door screentearing en lage FPS was ik er wel klaar mee :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17:54

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Ik wordt een beetje moe van Microsoft. Wil ik een game in India kopen via de website middels vpn, krijg je onderstaande melding bij het afrekenen:
Ask an adult to change your settings
To buy this, an adult needs to change your family settings at account.microsoft.com/family.
PUR-MaturityRatingsDenialUserInFamily
PFsGkRDVu69nNNed.0.5
2016/08/31 - 17:25:30 UTC
I am the primary account holder and family settings show that I am an adult.
Het klopt wel dat ik family settings heb ingesteld. Mijn zoon heb ik als kind toegevoegd aan de family setting zodat ik kan zien waar hij uithangt en een beetje zijn surfgedrag kan monitoren. Maar dat je dan op je eigen account een foutmelding krijgt. Bij de family settings kan je op het hoofdaccount van mijn namelijk niks aanpassen, alleen personen toevoegen of verwijderen.

Daarna mijn XBox maar eens op India ingesteld. Reboot gedaan, Store gestart en BF1 proberen te kopen, krijg je dus weer de melding dat je je ouders toestemming moet vragen om de content te kopen. Als je dan op Next klikt, dan mag dat wel uiteindelijk onder mijn eigen account, maar dan komt alsnog de melding dat je een betaaloptie in het land zelf moet selecteren. Ja zonder VPN werkt dat niet. Maar eens uitzoeken of ik al het verkeer via mijn Edge Router naar buiten via bv een vpn provider kan laten lopen.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
Lekker Ventje schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:56:
[...]

Dat kan ik zeker begrijpen. Je gaat in het begin erg vaak dood voordat je jezelf een beetje goed kunt verdedigen of een gebied kunt afzetten met wat muren. Ik heb d'r een beetje doorheen gebeten en zit nu op een leuke Nederlandse server met wat vrienden. Wij gaan nu nooit meer dood tenzij we het een beetje uitlokken (buiten de basis op zoek naar goede dino's). De learning curve is wat hoger dan minecraft, hoewel minecraft op het begin ook nog wel eens "pittig" kan zijn op Hard mode survival. Nadat je echter je huisje hebt gebouwd en wat eten hebt kunnen vinden, is het echt een waanzinnig verslavende game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-08 18:20
MRE-Inc schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:27:
Ik wordt een beetje moe van Microsoft. Wil ik een game in India kopen via de website middels vpn, krijg je onderstaande melding bij het afrekenen...
Je wordt moe van Microsoft omdat je illegale manier van downloaden niet goed werkt? Euh... ok 8)7

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Acties:
  • +1 Henk 'm!
TheKillingBean schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:47:
[...]

Je wordt moe van Microsoft omdat je illegale manier van downloaden niet goed werkt? Euh... ok 8)7
Ho, wacht eens even... misschien is het tegen de voorwaarden van Microsoft (weet ik eigenlijk niet), maar daarmee is het nog niet illegaal!

Gamertag: FinrazielNL

Verwijderd

MRE-Inc schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:27:

[...]

Maar eens uitzoeken of ik al het verkeer via mijn Edge Router naar buiten via bv een vpn provider kan laten lopen.
Bij de meeste fatsoenlijke betaalde vpns kan dit. Je zou het ook alleen moeten willen via een snelle, limietloze natuurlijk. Ik gebruik private internet access. Die levert hulp bij installatie bij de bekendere custom router software pakketjes zoals dd wrt en die ene tomaatdinges. Het lijkt me via Edge zeker mogelijk. Dat is zo een hyper instelbare ding toch? Via mijn netduma kan het iig erg simpel via de web interface.

Enige is dat je dan voor land switches steeds je routerinstellingen moet aanpassen. Dat lijkt me snel vervelend worden.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2016 00:32 ]

• Donstil
  • Niet online
Finraziel schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:54:
[...]

Ho, wacht eens even... misschien is het tegen de voorwaarden van Microsoft (weet ik eigenlijk niet), maar daarmee is het nog niet illegaal!
Wel zolang je hier in Nederland niet netjes BTW betaald over je geïmporteerde product.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:05:
[...]

Wel zolang je hier in Nederland niet netjes BTW betaald over je geïmporteerde product.
Hmm, dat vraag ik me af eigenlijk. Ik heb net eens op de site van de belastingdienst zitten grasduinen, maar het enige dat daar voor particulieren terug te vinden is is dat je inderdaad BTW moet betalen (als het bedrag boven de €22 ligt), en je kunt een rekenhulp vinden hoeveel dat dan zal zijn, maar nergens staat hoe je dat dan zelf zou moeten doen. Volgens mij is het allemaal er op ingericht dat er een invoerende partij is die die kosten voor je betaalt en het dan bij jou incasseert, of dat je zelf vanuit het buitenland komt en door de douane gaat en het daar ter plekke aan moet geven.

Ik vermoed dat internetaankopen van digitale goederen van buiten de EU momenteel nog buiten het zicht ligt van de belastingdienst. Officieel heb je vast gelijk, maar als het niet eens te vinden is hoe je het zou moeten betalen dan denk ik dat je toch wel kunt stellen dat het in de praktijk niet illegaal te noemen is. Waarschijnlijk komt het ook zo weinig voor dat het niet de moeite waard is om er processen voor in te regelen. Die paar euro die ze mislopen van mensen die software buiten de EU kopen is waarschijnlijk niet eens genoeg om de kosten te dekken die zij hiervoor zouden moeten maken.

edit: Ook op douane.nl wordt alleen gesproken over fysieke producten die het land binnenkomen waarbij de transporterende partij de BTW en eventuele invoerrechten afhandelt. Wie zou dat hier moeten zijn, je ISP? :S

[ Voor 7% gewijzigd door Finraziel op 17-09-2016 13:29 ]

Verwijderd

Iemand enig idee wanneer Verdun naar de X1 komt?

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Finraziel schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:27:
[...]

Hmm, dat vraag ik me af eigenlijk. Ik heb net eens op de site van de belastingdienst zitten grasduinen, maar het enige dat daar voor particulieren terug te vinden is is dat je inderdaad BTW moet betalen (als het bedrag boven de €22 ligt), en je kunt een rekenhulp vinden hoeveel dat dan zal zijn, maar nergens staat hoe je dat dan zelf zou moeten doen. Volgens mij is het allemaal er op ingericht dat er een invoerende partij is die die kosten voor je betaalt en het dan bij jou incasseert, of dat je zelf vanuit het buitenland komt en door de douane gaat en het daar ter plekke aan moet geven.

Ik vermoed dat internetaankopen van digitale goederen van buiten de EU momenteel nog buiten het zicht ligt van de belastingdienst. Officieel heb je vast gelijk, maar als het niet eens te vinden is hoe je het zou moeten betalen dan denk ik dat je toch wel kunt stellen dat het in de praktijk niet illegaal te noemen is. Waarschijnlijk komt het ook zo weinig voor dat het niet de moeite waard is om er processen voor in te regelen. Die paar euro die ze mislopen van mensen die software buiten de EU kopen is waarschijnlijk niet eens genoeg om de kosten te dekken die zij hiervoor zouden moeten maken.

edit: Ook op douane.nl wordt alleen gesproken over fysieke producten die het land binnenkomen waarbij de transporterende partij de BTW en eventuele invoerrechten afhandelt. Wie zou dat hier moeten zijn, je ISP? :S
Microsoft hoort sinds vorig jaar de BTW voor digitale goederen af te handelen op basis van het woonadres van de Europese aankoper. Iedereen liegt echter over dat woonadres om goedkoop games te kunnen aanschaffen.
Microsoft kan bij veel van die opgegeven adressen echter weten dat dit geen woonadres van de geregistreerde gebruiker is, dus als de Belastingdienst/EU kwaad wil heeft in ieder geval Microsoft een probleem...

https://ec.europa.eu/taxa...nic-services_en#new_rules

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:05:
[...]

De verplichting om btw te betalen zit bij de verkoper niet bij de particulier. De belastingdienst gaat natuurlijk niet half Nederland aanschrijven elke keer dat een groot bedrijf er een potje van maakt.

Ook al misleid jij MS is het toch hun probleem richting de belastingdienst. Hadden ze hun aankoopsites maar op orde moeten hebben. Als er ooit zo een boete komt vanuit de Eu of de Nederlandse belastingdienst zou MS wel eens wat bans kunnen gaan uitdelen.

• Donstil
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:03:
[...]

De verplichting om btw te betalen zit bij de verkoper niet bij de particulier.
Nou dit is met aankopen vanuit het buitenland ook niet zo, boven de 22,- moet je BTW afdragen.
Niet de buitenlandse verkoper.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Het gaat in dit geval niet om geïmporteerde goederen, maar om een digitaal geleverd product van buiten de EU naar binnen de EU. Dan moet de verkoper de BTW rekenen van het land van de aankoper en deze afdragen. Ook voor bedragen onder de €22.

Verwijderd

Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:13:
[...]

Nou dit is met aankopen vanuit het buitenland ook niet zo, boven de 22,- moet je BTW afdragen.
Niet de buitenlandse verkoper.
Dat geldt niet voor digitale diensten. Verkoper is verantwoordelijk hiervoor.

https://www.informer.nl/a...n-nederland-binnen-de-eu/

http://www.belastingdiens...itale_diensten_vanaf_2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

TheKillingBean schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:47:
[...]

Euh nee, want als ik het op de legale manier doe, dus in de NL store aanschaf, dan krijg ik ook de melding dat ik mijn Family settings moet aanpassen en dat de koop niet door kon gaan.

Sterker nog, ik heb ooit eens contact opgenomen over een probleem wat ik had, met de aanschaf van van een onderdeel voor de Xbox 360. Zegt die Microsoft medewerker dat hij wel een account in het buitenland voor mij aanmaakt met betalings gegevens. Toen had ik in mijn overzicht naast een NL account ook een RO account. Roemenie blijkbaar.

Overigens geprobeerd om op mijn Edge Router iets van Openvpn te installeren en te connecten via VyprVPN, maar het VyprVPN Free account staat geen manuele vpn verbindingen toe, alleen maar vanuit hun vpn applicatie op desktops. Kan dus wel al het verkeer via de router over een vpn laten gaan, maar dan moet ik een betaald account nemen. Ik ben dus nog opzoek naar een goedkope vpn provider die lt2p/openvpn ondersteunt op routerniveau met servers in oa India en Argentinie. O-)

[ Voor 24% gewijzigd door MRE-Inc op 18-09-2016 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:38:
[...]

Overigens geprobeerd om op mijn Edge Router iets van Openvpn te installeren en te connecten via VyprVPN, maar het VyprVPN Free account staat geen manuele vpn verbindingen toe, alleen maar vanuit hun vpn applicatie op desktops. Kan dus wel al het verkeer via de router over een vpn laten gaan, maar dan moet ik een betaald account nemen. Ik ben dus nog opzoek naar een goedkope vpn provider die lt2p/openvpn ondersteunt op routerniveau met servers in oa India en Argentinie. O-)
Dat kan. Als je tenminste onderdeel wil zijn van een botnet en/of het prima vindt de vpn dienst je gegevens doorverkoopt. Voor niets gaat de zon op. :)

Edit Sorry dacht gratis te lezen. Private internet access doet wat jij wil. 4.95 per maand. Erg simpel in gebruik. Netflix trapt er alleen niet meer in (moet je kloten met dns, veel te veel gedoe om dat dagelijks te doen) . Voor de rest is hij perfect.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2016 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:08:
[...]

Dat kan. Als je tenminste onderdeel wil zijn van een botnet en/of het prima vindt de vpn dienst je gegevens doorverkoopt. Voor niets gaat de zon op. :)

Edit Sorry dacht gratis te lezen. Private internet access doet wat jij wil. 4.95 per maand. Erg simpel in gebruik. Netflix trapt er alleen niet meer in (moet je kloten met dns, veel te veel gedoe om dat dagelijks te doen) . Voor de rest is hij perfect.
Gratis bestaat niet :D Tenzij je een schop onder je hol wil, die wil ik gratis aan je uitdelen ;)

Dank voor de tip. Heb een 4.95 euro accountje voor 1 maand afgesloten bij PIA. Ben momenteel aan het testen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
De Fifa 17 Xbox One S bundel ziet er wel erg interessant uit, Wehkamp is het goedkoopst maar die hebben niet zo'n goede trackrecord met leveren op releasedag :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 19-09 13:40
shoombak schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:06:
De Fifa 17 Xbox One S bundel ziet er wel erg interessant uit, Wehkamp is het goedkoopst maar die hebben niet zo'n goede trackrecord met leveren op releasedag :+
Ik begrijp niet dat de 500gb versie vrijwel overal te bestellen is, en vanaf donderdag ook fysiek in winkels als de mediamarkt ligt, maar de 1tb versie enkel in de Microsoft store te vinden is.

Hoe dan ook, ik heb de 1tb FIFA bundel zojuist bij Microsoft besteld. Weet iemand of Microsoft op de releasedatum levert? Zou toch haast wel moeten aangezien ze adverteren met dat je FIFA een week eerder kan spelen op de 22e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De 500 GB versie is inderdaad echt ziek snel vol... had een paar games aangezet om te downloaden en de ruimte gaat echt bizar hard omlaag. Nou wist ik dat en ga ik een 2TB externe schijf er bij bestellen, maar voor wie het met de interne schijf wil doen zou ik de 500 GB versie echt niet aanraden inderdaad.

Hebben mensen trouwens nog advies voor wat voor schijf te kopen? Ik had dit op het oog:
#ProductPrijsSubtotaal
1Seagate ST2000DX001, 2TB€ 93,95€ 93,95
1Sharkoon Swift Case Pro USB3.0 Zwart€ 25,41€ 25,41
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 119,36

2GB 7200 toeren schijf met 8 GB flash cache voor de veelgebruikte bestanden, lijkt me in theorie het beste zonder meteen kapitalen uit te geven aan een snelle SSD waar de One toch niet optimaal gebruik van kan maken...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Finraziel schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:23:
De 500 GB versie is inderdaad echt ziek snel vol... had een paar games aangezet om te downloaden en de ruimte gaat echt bizar hard omlaag. Nou wist ik dat en ga ik een 2TB externe schijf er bij bestellen, maar voor wie het met de interne schijf wil doen zou ik de 500 GB versie echt niet aanraden inderdaad.

Hebben mensen trouwens nog advies voor wat voor schijf te kopen? Ik had dit op het oog:
#ProductPrijsSubtotaal
1Seagate ST2000DX001, 2TB€ 93,95€ 93,95
1Sharkoon Swift Case Pro USB3.0 Zwart€ 25,41€ 25,41
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 119,36

2GB 7200 toeren schijf met 8 GB flash cache voor de veelgebruikte bestanden, lijkt me in theorie het beste zonder meteen kapitalen uit te geven aan een snelle SSD waar de One toch niet optimaal gebruik van kan maken...
Gewoon de goedkoopste seagate 2TB.. die was 2 weken geleden oid 77 euro bij de MediaMarkt.
Externe SSD blijkt bij testen niet sneller te performen dan een tradionele externe hd.
Beide zijn wel sneller vergeleken met de interne HD (bij het ene spel meer voordeel dan het andere)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
De interne 2TB schijf van de One S is de ST2000LM003, ietsje sneller dan zijn voorganger van de One fat. Maar nog steeds 5400RPM.

Ik zou zelf ook voor de goedkoopste externe gaan. Ik heb zelf de Western Digital MyBook 4TB genomen (was destijds 89,99 actie). Absoluut geen spijt van. Kopiëren van en naar de interne schijf gaat snel. Ik neem de xbox regelmatig mee naar andere locaties, dus voor mij is het ideaal dat de One S kleiner is, geen voeding heeft, en een grotere interne opslag. Alle games die ik co-op speel met vrienden, zet ik dus op de interne schijf zodat ik hem gemakkelijk mee kan nemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:38:
[...]

Dit laatst heb ik, maar werkt niet meer.... Digitale gift cards it is....

Cogitationis poenam nemo patitur

Pagina: 1 ... 35 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.