Of deze: https://gamecamper.com
http://xbox-now.com
http://xbox-now.com
[ Voor 66% gewijzigd door harrytasker op 13-09-2016 18:07 ]
Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.
[ Voor 66% gewijzigd door harrytasker op 13-09-2016 18:07 ]
Jammer dat deze niet naar de normale winkels komt buiten de US.... vind hem er mooi uitzien!justifire schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 16:43:
[...]
www.xbox-store-checker.com heeft wel vaker rare foutjes, zoals korting rekenen over de prijs waar al korting op zit.
Niet echt storend want even op de link klikken en je ziet de juiste prijs, de goedkoopste blijft toch de goedkoopste.
Vooralsnog vind ik Xbox Store Checker de fijnste vergelijkingssite
Strom Grey Xbox One S BF1 bundel
[afbeelding]
Ik vind die Grey Storm stiekem mooier dan mijn witte 2TB One S eigenlijk...Jaguar645 schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 17:45:
[...]
Jammer dat deze niet naar de normale winkels komt buiten de US.... vind hem er mooi uitzien!
[ Voor 38% gewijzigd door Royeboi op 13-09-2016 18:52 ]
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Verwijderd
Volgens mij ben je doofstom en heeft niemand je dat ooit verteld. Enige logische verklaring.Royeboi schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:21:
Nu breekt m'n spreekwoordelijke klomp wel...
Zojuist een vervangende Xbox One S gekregen... maar de headset(s) doen het nog steeds niet!
Nu dus:
- Verschillende controllers
- Verschillende headsets (2x Microsoft Xbox headsets + 1 PC Headset)
- Verschillende consoles (2x Xbox One S)
- Alle updates uitgevoerd (Console, controllers up-to-date, Headset bedraad aansluiten, geen melding van updates).
- Software versies: Met Preview Program, en nu zonder Preview Program (straight out of the box install)
Het enige wat ik mij nu nog kan bedenken is dat ik Kinect wel vooraf heb ingesteld weer... Dit had ik eigenlijk niet moeten doen. Ik ga nu weer een factory reset doen, en dan Kinect losgekoppeld laten. Het enige wat me nog logisch lijkt is dat Kinect mijn mic switch verpest. Dat de console niet omswitcht van de Kinect mic naar de headset mic. Ik ga zo de headsets nog even testen bij een vriend van me.
Très bizarre.
[...]
Ik vind die Grey Storm stiekem mooier dan mijn witte 2TB One S eigenlijk...
Na weer getest te hebben, doet opeens de 'tweede' headset het wel met de nieuwe controller, maar eerst niet met de Elite versie. Nu weer opnieuw erin geprikt, en nu doet de mic het direct. Echt heel vreemd. Er is dus zowel één headset echt stuk, en de ander moet er soms meerdere keren ingeprikt worden. Vind de aansluiting methode echt ronduit brak moet ik zeggen. Tijd voor een Turtle beach, al hoor ik liever het game-geluid via m'n 5.1 setup.Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 18:49:
[...]
Heb je gecheckt of je je profiel gemute hebt? Heb je alle volume en geluidsinstellingen nagelopen? Staat chat via Kinect uit? Werkt het met losgekoppelde Kinect?
Werken beide headsets op een ander apparaat?
(pc/ps4/360). Kun je voice messages opnemen? Heb je misschien een comms ban? (werkt live berichten sturen wel?) Werkt het wel in de Skype app? Heb je ouderlijk toezicht op je account? Is je NAT strict? Heb je iets raar in je MS/xbox account ingesteld qua privacy?
[ Voor 12% gewijzigd door Royeboi op 13-09-2016 18:54 ]
Verwijderd
Bij mijn headset moet je de mic kabel eerst in de headset doen en dan in de controller. Anders werkt hij niet. Totdat je een reset doet. Super handig en logisch. (tritton ding)Royeboi schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:12:
Yes, al gedaan (was allemaal al up-to-date behalve de nieuwe controller uit de doos die ik eigenlijk wilde doorverkopen). Ben het nog steeds even aan het testen, nu ook met de oude console. Het is raar dat de controllers niet direct de headset herkennen. Alsof die pinnetjes van de headsets er niet helemaal lekker in gaan.
Shut up and squat !!
[ Voor 29% gewijzigd door justifire op 14-09-2016 00:03 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ben blij dat ik weer lekker sociaal kan babbelen nu ja. Kinect was echt een verschrikking, voor mijzelf (slecht te horen als je game-geluid ook via je speakers komt) en voor anderen (ze hoorde mijn game-geluid ook continue als ik praatte).Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:15:
[...]
Bij mijn headset moet je de mic kabel eerst in de headset doen en dan in de controller. Anders werkt hij niet. Totdat je een reset doet. Super handig en logisch. (tritton ding)
Fijn dat het (een soort van) werkt!
Verwijderd
Heb je zo een ouderwetse controller met headset adapter? Die zijn wel brak ja. Op mijn nieuwere hoef ik niet zo een adapter er tussen te doen. Werkt wel wat beter.Royeboi schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 19:19:
[...]
Ben blij dat ik weer lekker sociaal kan babbelen nu ja. Kinect was echt een verschrikking, voor mijzelf (slecht te horen als je game-geluid ook via je speakers komt) en voor anderen (ze hoorde mijn game-geluid ook continue als ik praatte).
Vind die pinnetjes wel enorm rot. Je moet de headset aansluiting vaak een beetje 'aandrukken' voordat hij goed zit. Dat ze daar niet wat op hebben gevonden om dat beter voor elkaar te krijgen.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 13-09-2016 20:26 ]
Elke store inmiddelsharrytasker schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 21:54:
Fifa17 demo nu te downloaden in de russian store....
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ik heb er drie, een 2014 versie, eentje 2015 met 3,50mm, en de Elite. Op géén van alle werkte beide headsets eerst, heb dit meerdere malen getest. Maargoed, het werkt nu, dus in het kader van: ''If it ain't broken (anymore)....''Verwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:24:
[...]
Heb je zo een ouderwetse controller met headset adapter? Die zijn wel brak ja. Op mijn nieuwere hoef ik niet zo een adapter er tussen te doen. Werkt wel wat beter.
Shut up and squat !!
Doet me denken aan Crysis qua graphics (pc tig jaar terug, palmbomen die je om kon schietenVerwijderd schreef op dinsdag 13 september 2016 @ 20:59:
FH3 demo geprobeerd. Doet me een beetje denken aan Burnout Paradise dus dat is positief.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
denk met Black FridayPhusebox schreef op woensdag 14 september 2016 @ 06:50:
En nu nog een zwarte versie van die One S... gaan ze natuurlijk wachten tot thanksgiving ofzo.
Verbaasde me er ook al over dat jij met de demo bezig was gister...:Pjustifire schreef op woensdag 14 september 2016 @ 00:08:
[...]
Doet me denken aan Crysis qua graphics (pc tig jaar terug, palmbomen die je om kon schieten)
En qua gameplay aan The Crew, waar ik laatstgenoemde prefereer door de meer realistische graphics (minder felle kleuren / kunstof ogende objecten) en hey, die was gratis !
De BF1 editie komt redelijk in de buurt al.Phusebox schreef op woensdag 14 september 2016 @ 06:50:
En nu nog een zwarte versie van die One S... gaan ze natuurlijk wachten tot thanksgiving ofzo.
1gb ga je niet ver mee komen ben ik bangOrigins schreef op woensdag 14 september 2016 @ 08:49:
Toch maar voor de XBox One S gegaan, de Fifa 17 versie van 500gb, heb toch nog een externe hdd van 1gb dus dat is meer dan zat.
Nu wachten tot volgende week.
Oepsie!Ereaser schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:37:
[...]
1gb ga je niet ver mee komen ben ik bang
[ Voor 4% gewijzigd door Origins op 14-09-2016 10:42 ]
Het klopt denk ik wel, ik kreeg ditzelfde bericht vanochtend.mfreriks schreef op woensdag 14 september 2016 @ 10:26:
Even een andere vraag... begin van de maand FH3 gekocht via paypal in hongkong... kan het kloppen dat ik nu pas bericht van betalen krijg via mijn paypal app?
Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168
Gamertag: MichaelHolyman
Ik wil Forza Horizon Ultimate kopen in HK maar het is mij niet gelukt. Is er nog een soort van mini handleiding om dit voor elkaar te krijgen?Royeboi schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:43:
Russisch tegoed kun je op de Microsoft website kopen met een credit card.
Hong Kong kan gewoon met PayPal.
Braziliaans tegoed kopen via offgamers.com, daarna invoeren op de Braziliaanse Xbox website. Onderaan elke Xbox website kun je de locatie veranderen naar het gewenste land. of via xbox-store-checker.com de game kiezen die je wilt, en dan het land kiezen waar je de game wilt kopen. Dan kom je automatisch op het juiste land terecht voor de betreffende game.
Thanks, ik ga straks dan maar even proberenRoyeboi schreef op woensdag 14 september 2016 @ 15:43:
Russisch tegoed kun je op de Microsoft website kopen met een credit card.
Hong Kong kan gewoon met PayPal.
Braziliaans tegoed kopen via offgamers.com, daarna invoeren op de Braziliaanse Xbox website. Onderaan elke Xbox website kun je de locatie veranderen naar het gewenste land. of via xbox-store-checker.com de game kiezen die je wilt, en dan het land kiezen waar je de game wilt kopen. Dan kom je automatisch op het juiste land terecht voor de betreffende game.
Gamertag: MichaelHolyman
waarom niet in singapore met je paypal? is ultimate het goedkoopste voor 72 eurowes- schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:09:
[...]
Ik wil Forza Horizon Ultimate kopen in HK maar het is mij niet gelukt. Is er nog een soort van mini handleiding om dit voor elkaar te krijgen?
Hmm lukt ook niet, ik krijg:quorumz schreef op woensdag 14 september 2016 @ 16:34:
[...]
waarom niet in singapore met je paypal? is ultimate het goedkoopste voor 72 euro
[ Voor 11% gewijzigd door wes- op 14-09-2016 16:47 ]
Shut up and squat !!
[ Voor 54% gewijzigd door justifire op 14-09-2016 17:32 ]
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Verwijderd
Je kijkt naar je NL store geschiedenis. Je moet onderaan de pagina switchen naar de regio waar je het gekocht hebt om het te zien.Saeverix schreef op woensdag 14 september 2016 @ 20:23:
Ik heb vorige week "Max: The Curse of Brotherhood" voor 2,00 gekocht, en nu zojuist voor 5,70 "Ori and the Blind Forest: Definitive Edition" uit Rusland via een Giftcard. Alleen kan ik beide games niet terugvinden op https://account.xbox.com/nl-NL/MyGames?xr=shellnav
Daar zie ik alleen twee andere games die ik eerder gekocht heb, "Halo: The Master Chief Collection" en "Assassin's Creed Unity".
Als ik op de shop pagina's van de twee ontbrekende games kijk dan staat er wel gewoon "Al gekocht", dus hij weet dat ik hem gekocht heb. Zijn er meer van jullie die dit ook hebben? Ik zou verwachten dat ik daar al mijn games terug kan vinden, maar nu werkt dat dus duidelijk niet.
Dat is het niet, zojuist naar Rusland geswitched maar toen kwam Ori and the Blind Forest niet tevoorschijn. Naar welke taal ik ook switch, hij laat steeds dezelfde twee games zien. Dat lijkt dus geen invloed te hebben.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:17:
[...]
Je kijkt naar je NL store geschiedenis. Je moet onderaan de pagina switchen naar de regio waar je het gekocht hebt om het te zien.
Verwijderd
Dat is het wel. Althans gedeeltelijk. De reden die ik noem klopt, de oplossing niet.Saeverix schreef op woensdag 14 september 2016 @ 21:24:
[...]
Dat is het niet, zojuist naar Rusland geswitched maar toen kwam Ori and the Blind Forest niet tevoorschijn. Naar welke taal ik ook switch, hij laat steeds dezelfde twee games zien. Dat lijkt dus geen invloed te hebben.
Hmm ok raar. Ik zie het niet net als jij als "billing info", maar als mijn Xbox Game/Software Library. Verwacht dat dit overzicht hetzelfde weergeeft als mijn Xbox volgende week. Vandaar dat ik me afvroeg of het normaal is, maar als ik jou zo begrijp dan is het normaal. Misschien eens een feedback mailtje richting Microsoft sturen, vind het een beetje verwarrend zo.Verwijderd schreef op woensdag 14 september 2016 @ 22:05:
[...]
Dat is het wel. Althans gedeeltelijk. De reden die ik noem klopt, de oplossing niet.Je kijkt naar je NL aankopen. Ik zie nu dat je idd niet meer makkelijk kan switchen tussen je accounts in verschillende landen. Vroeger zat er een dropdown menu daarvoor. Nu niet meer. Kan zo 1, 2, 3 niet zien waar je dat wel kan doen.
Anderzijds. Wat maakt het uit of je het wel of niet kan zien. Je hebt het gekocht en kan het downloaden naar je console. Ik heb al jaren niet meer naar billing info gekeken omdat je al je zooi toch al op de One zelf kan zien onder ready to install.
Verwijderd
Ik denk niet dat je feedback mail over de overzichtelijkheid van je aankopen, die je tegen de voorwaarden van Microsoft in, in verschillende landen doet, veel uit gaat halen. (overigens vind ik die voorwaarden nogal bullshit maar goed dat is een andere discussie)Saeverix schreef op woensdag 14 september 2016 @ 23:35:
[...]
Hmm ok raar. Ik zie het niet net als jij als "billing info", maar als mijn Xbox Game/Software Library. Verwacht dat dit overzicht hetzelfde weergeeft als mijn Xbox volgende week. Vandaar dat ik me afvroeg of het normaal is, maar als ik jou zo begrijp dan is het normaal. Misschien eens een feedback mailtje richting Microsoft sturen, vind het een beetje verwarrend zo.
Maar bedankt voor de opheldering!
[ Voor 12% gewijzigd door Royeboi op 15-09-2016 00:06 ]
Shut up and squat !!
Hoezo niet ?Royeboi schreef op donderdag 15 september 2016 @ 00:06:
Het lijkt me inderdaad niet een erg goede zet om te gaan mailen naar ze dat jij games die je uit andere landen aanschaft, niet netjes in één overzichtje op een webpagina kunt bekijken.
[ Voor 18% gewijzigd door Royeboi op 15-09-2016 01:16 ]
Dat was mijn gedachte ook. Maar misschien komt het omdat ik nog niet daadwerkelijk op een Xbox gespeeld heb. Wie weet dat hij dan iets doet waardoor de Games ook daar in het profiel zichtbaar worden...justifire schreef op donderdag 15 september 2016 @ 00:23:
[...]
Hoezo niet ?
Netjes betaald en heb zelfs het bonnetje nog, bij mij staan alle games wel netjes in het overzicht onder de link die hierboven gepost is.
Op NL account, games uit alle windstreken.
Als iets waar je netjes voor betaald hebt niet werkt / zichtbaar is heb je een goede reden om te klagen.
Gamertag: timmie271
Verwijderd
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2016 09:21 ]
[ Voor 10% gewijzigd door mfneed op 15-09-2016 09:11 ]
Verwijderd
Same here. Nostalgie maakt soms mooie herinneringen kapot. Zie Sleeping Dogs (beroerde port). Maar ja soms is het top (HALO 2). Ik wacht iig tot hij 30 is. Heb genoeg andere games om me me te vermaken. Zo kijk ik al weken tegen de prachtige laadschermen van Jc3 aan!mfreriks schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:10:
@Exactor, weet niet zo goed of ik de collectie wil hebben ja of nee... Dikke twijfel hier.
Verwijderd
Volgens mij zijn games die je via een key redeemed niet zichtbaar op die store page.Saeverix schreef op woensdag 14 september 2016 @ 20:23:
Ik heb vorige week "Max: The Curse of Brotherhood" voor 2,00 gekocht, en nu zojuist voor 5,70 "Ori and the Blind Forest: Definitive Edition" uit Rusland via een Giftcard. Alleen kan ik beide games niet terugvinden op https://account.xbox.com/nl-NL/MyGames?xr=shellnav
Daar zie ik alleen twee andere games die ik eerder gekocht heb, "Halo: The Master Chief Collection" en "Assassin's Creed Unity".
Als ik op de shop pagina's van de twee ontbrekende games kijk dan staat er wel gewoon "Al gekocht", dus hij weet dat ik hem gekocht heb. Zijn er meer van jullie die dit ook hebben? Ik zou verwachten dat ik daar al mijn games terug kan vinden, maar nu werkt dat dus duidelijk niet.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 15-09-2016 09:21 ]
Precies, genoeg om mee te vermaken... ben weer eens druk met Borderlands2 wat vervolgens borderlands presequel gaat worden als bl2 op 100% staat... daarnaast komt FH3 deze maand uit:) genoeg te doen!!Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:20:
[...]
Same here. Nostalgie maakt soms mooie herinneringen kapot. Zie Sleeping Dogs (beroerde port). Maar ja soms is het top (HALO 2). Ik wacht iig tot hij 30 is. Heb genoeg andere games om me me te vermaken. Zo kijk ik al weken tegen de prachtige laadschermen van Jc3 aan!
Als je op de game staat, drukt op de menu/start button, manage game en dan kan je naar de store page gaan.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 09:21:
Vraagje: hoe kun je op de xbox store makkelijk zien welke dlc's er allemaal voor een game zijn? Voorbeeld: Forza Motorsport 6: ik zat ff te zoeken en kwam die autopass tegen. Ik denk: leuke aanbieding (7,50 ipv 30,00). Maar ik zie dat er ook nog allerlei andere uitbereidingen zijn (porsche pack, nascar pack), kortom: in hoeverre heb je 'alles' met die autopass? Graag zou ik willen weten of ik makkelijk per game kan zien welke dlc er totaal is en of zo'n aanbieding dan eigenlijk wel de moeite is. Bij voorbaat dank!!
[...]
Volgens mij zijn games die je via een key redeemed niet zichtbaar op die store page.
Zal wel een fout zijnVerwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:54:
Bioshock collection is een keer redelijk geprijsd bij MS. EUR49 VS USD59. Zie je ook niet elke dag.
Verwijderd
Thanks, duidelijk.Ereaser schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:01:
[...]
Als je op de game staat, drukt op de menu/start button, manage game en dan kan je naar de store page gaan.
Vanuit daar kan je onderaan alle DLC bekijken, als je op een DLC klikt zie je of in welke bundle de DLC zit of welke DLC er in de bundle zit.
Bijvoorbeeld:
Op de pagina van de Porsche Expansion zie je "Bundles containing this item"
Op de pagina van de Forza Motorsport 6 Expansion Bundle zie je "In this bundle" (NASCAR zit er ook bij)
Ja, er staat een pijltje aan de rechterkant waardoor je de rest van de uitbreidingen kunt zien.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 10:32:
[...]
Thanks, duidelijk.
Maar bijvoorbeeld onderstaand:
https://www.microsoft.com...mate-edition/c4bg9rwx1pvk
Daar zie je onder 'populairste uitbereidingen' zijn dat ze allemaal?
Verwijderd
Bizar veel dlc, gaat dat met fh3 ook gebeuren?Ereaser schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:03:
[...]
Ja, er staat een pijltje aan de rechterkant waardoor je de rest van de uitbreidingen kunt zien.
Grootste deel van de DLC waren carpacks, FH2 en FM5 hadden deze ook al, verwacht ik ook bij FH3.Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 11:41:
[...]
Bizar veel dlc, gaat dat met fh3 ook gebeuren?
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Shut up and squat !!
En zo gaat ons land dus naar de kloteSaeverix schreef op donderdag 15 september 2016 @ 08:42:
[...]
En wat betreft het insturen wat feedback, ja inderdaad het heeft denk ik toch weinig zin en werkt misschien wel averechts. Dus dat laat ik maar
Geheel offtopic, maar wat betreft ons land ben ik het volledig met je eensjustifire schreef op donderdag 15 september 2016 @ 13:21:
[...]
En zo gaat ons land dus naar de klote
Verwijderd
Willen we meer of minder games?Verwijderd schreef op donderdag 15 september 2016 @ 16:19:
Zullen we er hier anders geen PVV congres van maken?
Shut up and squat !!
Heb hem op pc gespeeld en vond hem eerlijk gezegd erg repetatief.sparow schreef op donderdag 15 september 2016 @ 15:01:
Zie net dat The Witness voor de X1 uitgekomen is.
https://www.microsoft.com.../the-witness/bx1wpt5rjsb2
Lijkt me een leuke/mooi puzzel game.
ik wist niet dat je tijd had om te werkenjustifire schreef op donderdag 15 september 2016 @ 19:22:
[...]
Vanavond maar eens wat For Honor spelen, zojuist bij thuiskomst even snel opgestart en ziet er best geinig uit
Ik had gisteren al de code gehad maar die kon toen nog niet geredeemed worden. Nu wel dus en zonder jouw post was ik het vergetenSinergyX schreef op donderdag 15 september 2016 @ 19:10:
Lees net dat er beta invites uitgaan van for honor, vond het vanuit gamescom nog beste vette game, maar helaas nog geen mail hier.
[ Voor 18% gewijzigd door Ereaser op 15-09-2016 20:58 ]
Had ook code gekregen, die game is stiekem behoooorlijk vet. Grafisch erg mooi, wel pittig tactisch, maar heerlijk slachtwerk.Ereaser schreef op donderdag 15 september 2016 @ 20:48:
[...]
Ik had gisteren al de code gehad maar die kon toen nog niet geredeemed worden. Nu wel dus en zonder jouw post was ik het vergeten
Trouwens ontzettend jammer dat je de Gears of War 4 Elite Controller alleen bij de MS store kan kopen, dat betekend dus ook alleen maar met CC betalen en die heb ik niet
Wat filmpjes zitten kijken op de xbox app, ziet er iet wat het zelfde uit steets:) heb het gevoel dat het een soort van moba game is? correct me if im wrongSinergyX schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 00:50:
[...]
Had ook code gekregen, die game is stiekem behoooorlijk vet. Grafisch erg mooi, wel pittig tactisch, maar heerlijk slachtwerk.
Shut up and squat !!
Gisteren niet kunnen spelen, maar hoor soort gelijke verhalen. Hopelijk kan Ubisoft er nog wat mee doen omdat het maar Alpha is, maar ik betwijfel het.justifire schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:25:
Hier word hij zeker overgeslagen.
Wat enorm saai![]()
Degene die als eerste slaat heeft eigenlijk al gewonnen.
Dan kan je blocken maar de tegenstander kan gewoon blijven meppen, stamina anyone ?!
Na twee potjes had ik het wel gezien, bagger
Het is een CTF basis met meestal 1-2 nodes als Moba, het 1 vs 1 doet me enorm denken aan Wushu Online, waar het ook kwestie van tactisch en timed vechten.mfreriks schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 07:54:
Wat filmpjes zitten kijken op de xbox app, ziet er iet wat het zelfde uit steets:) heb het gevoel dat het een soort van moba game is? correct me if im wrongdacht ergens dat het een beetje skyrim achtig zou zijn:+ Kans is dus vrij groot dat we deze gaan overslaan:)
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik heb Ark geprobeerd, beviel me op zich wel maar doordat ik continu dood ging was er de lol snel af. Of heb je daar ook een niet-survival mode?Royeboi schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:52:
Ark komt ook in de buurt. Realistischer, survival, gigantische structures bouwen resources verzamelen maar dan met dino's erbij die je kunt vangen en temmen enzo. Of "The Valley".
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Na 3 epileptische aanvallen door screentearing en lage FPS was ik er wel klaar meeLekker Ventje schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:56:
[...]
Ik heb Ark geprobeerd, beviel me op zich wel maar doordat ik continu dood ging was er de lol snel af. Of heb je daar ook een niet-survival mode?
Shut up and squat !!
Komt Fallout 4 dan ook niet in de buurt ?Royeboi schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:52:
Ark komt ook in de buurt. Realistischer, survival, gigantische structures bouwen resources verzamelen maar dan met dino's erbij die je kunt vangen en temmen enzo. Of "The Valley".
Het klopt wel dat ik family settings heb ingesteld. Mijn zoon heb ik als kind toegevoegd aan de family setting zodat ik kan zien waar hij uithangt en een beetje zijn surfgedrag kan monitoren. Maar dat je dan op je eigen account een foutmelding krijgt. Bij de family settings kan je op het hoofdaccount van mijn namelijk niks aanpassen, alleen personen toevoegen of verwijderen.Ask an adult to change your settings
To buy this, an adult needs to change your family settings at account.microsoft.com/family.
PUR-MaturityRatingsDenialUserInFamily
PFsGkRDVu69nNNed.0.5
2016/08/31 - 17:25:30 UTC
I am the primary account holder and family settings show that I am an adult.
XBL: MRE Inc
Dat kan ik zeker begrijpen. Je gaat in het begin erg vaak dood voordat je jezelf een beetje goed kunt verdedigen of een gebied kunt afzetten met wat muren. Ik heb d'r een beetje doorheen gebeten en zit nu op een leuke Nederlandse server met wat vrienden. Wij gaan nu nooit meer dood tenzij we het een beetje uitlokken (buiten de basis op zoek naar goede dino's). De learning curve is wat hoger dan minecraft, hoewel minecraft op het begin ook nog wel eens "pittig" kan zijn op Hard mode survival. Nadat je echter je huisje hebt gebouwd en wat eten hebt kunnen vinden, is het echt een waanzinnig verslavende game.Lekker Ventje schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 12:56:
[...]
Ik heb Ark geprobeerd, beviel me op zich wel maar doordat ik continu dood ging was er de lol snel af. Of heb je daar ook een niet-survival mode?
Je wordt moe van Microsoft omdat je illegale manier van downloaden niet goed werkt? Euh... okMRE-Inc schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:27:
Ik wordt een beetje moe van Microsoft. Wil ik een game in India kopen via de website middels vpn, krijg je onderstaande melding bij het afrekenen...
PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean
Ho, wacht eens even... misschien is het tegen de voorwaarden van Microsoft (weet ik eigenlijk niet), maar daarmee is het nog niet illegaal!TheKillingBean schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:47:
[...]
Je wordt moe van Microsoft omdat je illegale manier van downloaden niet goed werkt? Euh... ok
Gamertag: FinrazielNL
Verwijderd
Bij de meeste fatsoenlijke betaalde vpns kan dit. Je zou het ook alleen moeten willen via een snelle, limietloze natuurlijk. Ik gebruik private internet access. Die levert hulp bij installatie bij de bekendere custom router software pakketjes zoals dd wrt en die ene tomaatdinges. Het lijkt me via Edge zeker mogelijk. Dat is zo een hyper instelbare ding toch? Via mijn netduma kan het iig erg simpel via de web interface.MRE-Inc schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 16:27:
[...]
Maar eens uitzoeken of ik al het verkeer via mijn Edge Router naar buiten via bv een vpn provider kan laten lopen.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 17-09-2016 00:32 ]
Wel zolang je hier in Nederland niet netjes BTW betaald over je geïmporteerde product.Finraziel schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:54:
[...]
Ho, wacht eens even... misschien is het tegen de voorwaarden van Microsoft (weet ik eigenlijk niet), maar daarmee is het nog niet illegaal!
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hmm, dat vraag ik me af eigenlijk. Ik heb net eens op de site van de belastingdienst zitten grasduinen, maar het enige dat daar voor particulieren terug te vinden is is dat je inderdaad BTW moet betalen (als het bedrag boven de €22 ligt), en je kunt een rekenhulp vinden hoeveel dat dan zal zijn, maar nergens staat hoe je dat dan zelf zou moeten doen. Volgens mij is het allemaal er op ingericht dat er een invoerende partij is die die kosten voor je betaalt en het dan bij jou incasseert, of dat je zelf vanuit het buitenland komt en door de douane gaat en het daar ter plekke aan moet geven.Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:05:
[...]
Wel zolang je hier in Nederland niet netjes BTW betaald over je geïmporteerde product.
[ Voor 7% gewijzigd door Finraziel op 17-09-2016 13:29 ]
Microsoft hoort sinds vorig jaar de BTW voor digitale goederen af te handelen op basis van het woonadres van de Europese aankoper. Iedereen liegt echter over dat woonadres om goedkoop games te kunnen aanschaffen.Finraziel schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:27:
[...]
Hmm, dat vraag ik me af eigenlijk. Ik heb net eens op de site van de belastingdienst zitten grasduinen, maar het enige dat daar voor particulieren terug te vinden is is dat je inderdaad BTW moet betalen (als het bedrag boven de €22 ligt), en je kunt een rekenhulp vinden hoeveel dat dan zal zijn, maar nergens staat hoe je dat dan zelf zou moeten doen. Volgens mij is het allemaal er op ingericht dat er een invoerende partij is die die kosten voor je betaalt en het dan bij jou incasseert, of dat je zelf vanuit het buitenland komt en door de douane gaat en het daar ter plekke aan moet geven.
Ik vermoed dat internetaankopen van digitale goederen van buiten de EU momenteel nog buiten het zicht ligt van de belastingdienst. Officieel heb je vast gelijk, maar als het niet eens te vinden is hoe je het zou moeten betalen dan denk ik dat je toch wel kunt stellen dat het in de praktijk niet illegaal te noemen is. Waarschijnlijk komt het ook zo weinig voor dat het niet de moeite waard is om er processen voor in te regelen. Die paar euro die ze mislopen van mensen die software buiten de EU kopen is waarschijnlijk niet eens genoeg om de kosten te dekken die zij hiervoor zouden moeten maken.
edit: Ook op douane.nl wordt alleen gesproken over fysieke producten die het land binnenkomen waarbij de transporterende partij de BTW en eventuele invoerrechten afhandelt. Wie zou dat hier moeten zijn, je ISP?
Verwijderd
De verplichting om btw te betalen zit bij de verkoper niet bij de particulier. De belastingdienst gaat natuurlijk niet half Nederland aanschrijven elke keer dat een groot bedrijf er een potje van maakt.Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 13:05:
[...]
Wel zolang je hier in Nederland niet netjes BTW betaald over je geïmporteerde product.
Nou dit is met aankopen vanuit het buitenland ook niet zo, boven de 22,- moet je BTW afdragen.Verwijderd schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:03:
[...]
De verplichting om btw te betalen zit bij de verkoper niet bij de particulier.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Dat geldt niet voor digitale diensten. Verkoper is verantwoordelijk hiervoor.Donstil schreef op zaterdag 17 september 2016 @ 15:13:
[...]
Nou dit is met aankopen vanuit het buitenland ook niet zo, boven de 22,- moet je BTW afdragen.
Niet de buitenlandse verkoper.
Euh nee, want als ik het op de legale manier doe, dus in de NL store aanschaf, dan krijg ik ook de melding dat ik mijn Family settings moet aanpassen en dat de koop niet door kon gaan.TheKillingBean schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 19:47:
[...]
Je wordt moe van Microsoft omdat je illegale manier van downloaden niet goed werkt? Euh... ok
[ Voor 24% gewijzigd door MRE-Inc op 18-09-2016 13:40 ]
Verwijderd
Dat kan. Als je tenminste onderdeel wil zijn van een botnet en/of het prima vindt de vpn dienst je gegevens doorverkoopt. Voor niets gaat de zon op.MRE-Inc schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:38:
[...]
Overigens geprobeerd om op mijn Edge Router iets van Openvpn te installeren en te connecten via VyprVPN, maar het VyprVPN Free account staat geen manuele vpn verbindingen toe, alleen maar vanuit hun vpn applicatie op desktops. Kan dus wel al het verkeer via de router over een vpn laten gaan, maar dan moet ik een betaald account nemen. Ik ben dus nog opzoek naar een goedkope vpn provider die lt2p/openvpn ondersteunt op routerniveau met servers in oa India en Argentinie.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 18-09-2016 14:10 ]
Gratis bestaat nietVerwijderd schreef op zondag 18 september 2016 @ 14:08:
[...]
Dat kan. Als je tenminste onderdeel wil zijn van een botnet en/of het prima vindt de vpn dienst je gegevens doorverkoopt. Voor niets gaat de zon op.
Edit Sorry dacht gratis te lezen. Private internet access doet wat jij wil. 4.95 per maand. Erg simpel in gebruik. Netflix trapt er alleen niet meer in (moet je kloten met dns, veel te veel gedoe om dat dagelijks te doen) . Voor de rest is hij perfect.
Ik begrijp niet dat de 500gb versie vrijwel overal te bestellen is, en vanaf donderdag ook fysiek in winkels als de mediamarkt ligt, maar de 1tb versie enkel in de Microsoft store te vinden is.shoombak schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:06:
De Fifa 17 Xbox One S bundel ziet er wel erg interessant uit, Wehkamp is het goedkoopst maar die hebben niet zo'n goede trackrecord met leveren op releasedag
# | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Seagate ST2000DX001, 2TB | € 93,95 | € 93,95 |
1 | Sharkoon Swift Case Pro USB3.0 Zwart | € 25,41 | € 25,41 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 119,36 |
Gewoon de goedkoopste seagate 2TB.. die was 2 weken geleden oid 77 euro bij de MediaMarkt.Finraziel schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:23:
De 500 GB versie is inderdaad echt ziek snel vol... had een paar games aangezet om te downloaden en de ruimte gaat echt bizar hard omlaag. Nou wist ik dat en ga ik een 2TB externe schijf er bij bestellen, maar voor wie het met de interne schijf wil doen zou ik de 500 GB versie echt niet aanraden inderdaad.
Hebben mensen trouwens nog advies voor wat voor schijf te kopen? Ik had dit op het oog:
# Product Prijs Subtotaal 1 Seagate ST2000DX001, 2TB € 93,95 € 93,95 1 Sharkoon Swift Case Pro USB3.0 Zwart € 25,41 € 25,41 Bekijk collectie
Importeer productenTotaal € 119,36
2GB 7200 toeren schijf met 8 GB flash cache voor de veelgebruikte bestanden, lijkt me in theorie het beste zonder meteen kapitalen uit te geven aan een snelle SSD waar de One toch niet optimaal gebruik van kan maken...
Dit laatst heb ik, maar werkt niet meer.... Digitale gift cards it is....MRE-Inc schreef op zondag 18 september 2016 @ 13:38:
[...]
Overigens geprobeerd om op mijn Edge Router iets van Openvpn te installeren en te connecten via VyprVPN, maar het VyprVPN Free account staat geen manuele vpn verbindingen toe, alleen maar vanuit hun vpn applicatie op desktops. Kan dus wel al het verkeer via de router over een vpn laten gaan, maar dan moet ik een betaald account nemen. Ik ben dus nog opzoek naar een goedkope vpn provider die lt2p/openvpn ondersteunt op routerniveau met servers in oa India en Argentinie.
Cogitationis poenam nemo patitur
Shut up and squat !!
http://www.hddmag.com/201...rnal-hard-drives-for.htmlFinraziel schreef op maandag 19 september 2016 @ 14:23:
Hebben mensen trouwens nog advies voor wat voor schijf te kopen?
[ Voor 12% gewijzigd door justifire op 19-09-2016 17:33 ]
Dit topic is gesloten.
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq