justifire schreef op maandag 19 september 2016 @ 17:29:
[...]

http://www.hddmag.com/201...rnal-hard-drives-for.html

Ikzelf geef de voorkeur aan de HGST Touro S / Pro, maar verkies dan ook snelheid boven capaciteit, gebruik deze al weer jaren naar volle tevredenheid.
https://www.amazon.com/HG...ble-0S03729/dp/B00IVFDQ48
Ik had deze ook al op het oog:
pricewatch: Hitachi Touro Desk Pro 4TB Zwart
Ben me nog even aan het bedenken of ik zoveel ruimte nodig heb... het is jammer dat de sprong bij de touro zo groot is, 1 TB of gelijk 4 TB. Alternatief zou zijn de WD My Book inderdaad, maar zoveel duurder is die 4 TB Touro dan ook weer niet. Als je eenmaal tegen de 100 euro uit gaat geven dan voelt het voor mij ook weer zonde om een 2TB model te nemen als de 4 TB maar 3 a 4 tientjes meer is. Nog eens over denken :9

Leuke trailer trouwens... alleen wie bedacht had dat een cover van nothing else matters er een goede keuze bij zou zijn...

[ Voor 5% gewijzigd door Finraziel op 19-09-2016 17:58 ]

Gamertag: FinrazielNL

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-01 22:54
Ik heb bij opslag altijd in m'n hoofd ''liever iets teveel dan te weinig...'' En met 4TB (+2 intern) hoef ik me de komende jaren niet meer druk te maken in ieder geval, ik sla echt elke game rustig op die ik nu heb zonder dingen te hoeven verwijderen.

Het is wellicht iets decadent, maar aan 1TB zou ik echt niet genoeg hebben en dan achteraf weer spijt hebben dat ik een te kleine schijf heb gekocht.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Verwijderd

Ik zit nog lang niet aan de 2 TB die ik in totaal heb. Denk nog onder 1 TB. Maar goed ik gooi alles wat ik 100% heb en nooit meer ga spelen ook direct er af. Speel misschien 3 games max tegelijk. Anderzijds had ik aan 500GB maar nauwelijks genoeg op de 360 tegen het einde van de console. Spellen worden groter en groter om iets meer eruit te persen. Dat zal op de One vast niet anders zijn. Als je nu al Halo MCC (75 GB volgens mij), Quantum break (meer nog door de filmpjes op blu ray kwaliteit) en andere games ziet gaat het al rap richting 100GB per spel.
Mediamarkt heeft de Fifa bundel van de One S 500 GB nou voor 279 zie ik trouwens, mocht er nog iemand op zitten te azen. 3 dagen nog dan komt hij uit.

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 03-02 20:50
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:10:
Ik zit nog lang niet aan de 2 TB die ik in totaal heb. Denk nog onder 1 TB. Maar goed ik gooi alles wat ik 100% heb en nooit meer ga spelen ook direct er af. Speel misschien 3 games max tegelijk. Anderzijds had ik aan 500GB maar nauwelijks genoeg op de 360 tegen het einde van de console. Spellen worden groter en groter om iets meer eruit te persen. Dat zal op de One vast niet anders zijn. Als je nu al Halo MCC (75 GB volgens mij), Quantum break (meer nog door de filmpjes op blu ray kwaliteit) en andere games ziet gaat het al rap richting 100GB per spel.
Laatst geteld dat ik van de 74 games (incl. back.) dat ik er maar 15 boven de 20 gig heb. Waarbij halo 5 (87gb) halo mcc (61gb) en blops 3 (56gb en 80-90gb met alle DLC) bovenaan staan. daarna dondert het heel hard in. Spellen zoals Forza horizon 2, Titanfall en ROTTR zijn maar 20-25gb.

Echter is de niewe forza horizon al wel op 40-60 geschat (die ruimte moet je ook vrijhouden op de HDD), net zoals forza 6. Dus nu zullen de spellen wel een stuk groter worden verwacht ik.

Ik heb een 250gb hdd in mn 360 en merk dat die nu al wel vol zit :+ Word tijd dat ik weer wat ga uitspelen, maar met 4 seizoenen Knight Rider schiet dat niet op :9 (gelukkig nog maar 3 afleveringen :))

Je schiet trouwens al aardig op met Just cause 3. Ik heb hier nog Just cause 1 en 2 liggen om te spelen, kan er alleen nog geen tijd voor vinden :9

[ Voor 5% gewijzigd door timmie271 op 19-09-2016 19:55 ]

Gamertag: timmie271

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:10:
+1
Houd mijn 1TB externe schijf zo rond de 750 GB gevuld.
Heb een tiental spellen die ik geregeld speel die er vast op staan.
Rest word vervangen door nieuw, als ik iets 6 maanden niet speel zal het daarna ook niet snel meer gebeuren.
Mocht ik het toch op de heupen krijgen kan je het spul zo weer downloaden (not..... :z )
Durf met mijn gameverzameling wel te stellen dat in principe 99% van de gamers makkelijk toe kan met 1TB

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14:29

Winkiller

De Mopperpot

justifire schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:50:
[...]

+1
Houd mijn 1TB externe schijf zo rond de 750 GB gevuld.
Heb een tiental spellen die ik geregeld speel die er vast op staan.
Rest word vervangen door nieuw, als ik iets 6 maanden niet speel zal het daarna ook niet snel meer gebeuren.
Mocht ik het toch op de heupen krijgen kan je het spul zo weer downloaden (not..... :z )
Durf met mijn gameverzameling wel te stellen dat in principe 99% van de gamers makkelijk toe kan met 1TB
hm zie dat ik met 119 games installed op de interne 2TB 70% vrij heb en op mijn externe 2TB 70%

fh3 is 47GB

Verwijderd

timmie271 schreef op maandag 19 september 2016 @ 19:47:
[...]

Je schiet trouwens al aardig op met Just cause 3. Ik heb hier nog Just cause 1 en 2 liggen om te spelen, kan er alleen nog geen tijd voor vinden :9
Is een zeer vermakelijk spel. Kon niet goed in JC2 komen. Heb ik de 1e missie gedaan en weggelegd. Bij deze vind ik het heerlijk om relaxed alle basissen te slopen en af en toe wat rond te vliegen voor collectibles. Enige jammere zijn de tergend laadtijden, inkakkende framerates en onverklaarbare crashes to desktop. Voor de rest is het 1 van de leukste games die ik dit jaar gespeeld heb. Het houdt zelfs deus ex uit mijn One.

• timmie271
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:06:
[...]

Is een zeer vermakelijk spel. Kon niet goed in JC2 komen. Heb ik de 1e missie gedaan en weggelegd. Bij deze vind ik het heerlijk om relaxed alle basissen te slopen en af en toe wat rond te vliegen voor collectibles. Enige jammere zijn de tergend laadtijden, inkakkende framerates en onverklaarbare crashes to desktop. Voor de rest is het 1 van de leukste games die ik dit jaar gespeeld heb. Het houdt zelfs deus ex uit mijn One.
Het is dat ik nog teveel spellen heb liggen, maar anders had ik hem misschien ook wel gekocht.
Moet me eerst nog even vermaken met modern warfare 2 en 3 nadat ik de eerste op 1000G had gezet :D Geweldig spel was dat, zeker op veteran had ik wel es moeite met bepaalde stukken :9

[ Voor 5% gewijzigd door timmie271 op 19-09-2016 20:11 ]

Verwijderd

timmie271 schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:10:
[...]

Het is dat ik nog teveel spellen heb liggen, maar anders had ik hem misschien ook wel gekocht.
Moet me eerst nog even vermaken met modern warfare 2 en 3 nadat ik de eerste op 1000G had gezet :D Geweldig spel was dat, zeker op veteran had ik wel es moeite met bepaalde stukken :9
Veel succes met speciale ops op veteran. Die met de juggernauts en rpgs is het leukst.

• timmie271
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:12:
[...]

Veel succes met speciale ops op veteran. Die met de juggernauts en rpgs is het leukst.
Ga het hard nodig hebben denk ik zomaar :+

Verwijderd

timmie271 schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:14:
[...]

Ga het hard nodig hebben denk ik zomaar :+
MW3 is een eitje in vergelijking met 2. You have been warned.

Een fatsoenlijke speelpartner is wel aan te raden voor mw2.

Overigens zijn de challenges in jc3 ook fijn moeilijk. :)

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12:18
Zag dat de andere club gedelete is? Heb er een aangemaakt "Gathering of Tweakers" waarbij men een request kan doen en tevens ook anderen uitnodigen die erbij willen :)

Ik twijfel trouwens om ReCore te gaan kopen de game leek me ontzettend leuk maar de verschillende reviews die ik lees zijn ook enorm gemixed allemaal... Hier iemand al mee bezig geweest?

Zag van Gears of War 4 wel een preview online staan bij Polygon: http://www.polygon.com/20...gears-of-war-4-pre-review Klinkt erg goed en zin om de game te gaan spelen!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 04-02 10:01

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:28:
[...]

Veel plezier aan de Spec Ops van MW2 gehad. Idd een goede partner is essentieel.

OpenVPN met PIA is gelukt op de EdgeRouter. Vanmiddag de Xbox One op India ingesteld en Battlefield 1 Early Enlister Edition gekocht. Kreeg wel de melding tijdens het aankoop proces dat ik toestemming moest vragen aan een ouder om de koop af te ronden. Maar door op Next te klikken, ging dat gewoon door en werd de transactie afgerond. Dit in tegenstelling op de PC. Daarin krijg je gewoon een foutmelding dat je je family instellingen van je MS account moet aanmaken. Heb inmiddels het hele familiy gebeuren verwijder voor zover dat kan, maar nog steeds kreeg ik de foutmelding bij de aanschaf van een game, zowel in de NL store als overige stores.

Vandaar de noodzaak van vpn op de router. Die 6 euro heb voor een maand vpn toegang heb ik er alweer uit met de aanschaf van BF1. Die was 30 euro goedkoper in curry land. 8)

XBL: MRE Inc

• Bark_At_The_Cat
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 14:14
shoombak schreef op maandag 19 september 2016 @ 13:06:
De Fifa 17 Xbox One S bundel ziet er wel erg interessant uit, Wehkamp is het goedkoopst maar die hebben niet zo'n goede trackrecord met leveren op releasedag :+
Hij is bij de Mediamarkt nu €279,- Ik heb me daar door een medewerker laten vertellen dat als je hem bij de Mediamarkt Westerhaven (Groningen) haalt kan je t/m 30 september (geloof ik) 10% studentenkorten krijgen als je zowel een geldige studentenkaart hebt als een Mediamarkt "club kaart."

Dan is hij op eens nog maar €251,10.

Ik heb hem meteen maar gereserveerd. Ik heb nog een 3TB externe schijf liggen die niet echt heel veel gebruikt wordt, dus 500GB is voldoende.

[ Voor 10% gewijzigd door Bark_At_The_Cat op 19-09-2016 22:23 ]

• timmie271
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:28:
[...]

MRE-Inc schreef op maandag 19 september 2016 @ 21:33:
[...]

Veel plezier aan de Spec Ops van MW2 gehad. Idd een goede partner is essentieel.
MW2 is op dit moment uitgeleend aan mn neef dus misschien dat ik daar maar eerst even op wacht voor ik aan 3 ga beginnen. Zeker als er verschil in moeilijkheidsgraad zit :+

Maar zo te horen ga ik er nog wel genoeg uren mee volmaken :9

Komend weekend toch eerst even vermaken met forza horizon 3. Daarna pak ik de shooters wel weer volledig op. Al ben ik af en toe met Killerrnl bezig om halo mcc op legendary uit te spelen :)

Jaguar645 schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:28:
Zag dat de andere club gedelete is? Heb er een aangemaakt "Gathering of Tweakers" waarbij men een request kan doen en tevens ook anderen uitnodigen die erbij willen :)
Het beste lijkt me gewoon een open publieke club waar je zelf kunt joinen en weggaan, zonder dat er iemand toestemming moet verlenen. Dat er daarna kleinere specifieke clubs ontstaan voor andere zaken is prima, maar gewoon 1 grote centrale groep voor alles moet er gewoon zijn.

Ben zelf geen insider meer, anders had ik hem zelf wel aangemaakt.

Maar hoe bevalt het verder? Niet zo heel boeiend volgens mij?

Martinspire - PC, PS5, XSX

• MRE-Inc

MRE-Inc

timmie271 schreef op maandag 19 september 2016 @ 23:00:
[...]

[...]

MW2 is op dit moment uitgeleend aan mn neef dus misschien dat ik daar maar eerst even op wacht voor ik aan 3 ga beginnen. Zeker als er verschil in moeilijkheidsgraad zit :+

Maar zo te horen ga ik er nog wel genoeg uren mee volmaken :9
De Spec Ops van MW2 vond ik best lastig, maar dat was ook de eerste game die speelde op een console, de Xbox360. Daarvoor nooit een console en controller gehad. Dus alles was nieuw toen voor mij. Mijn collega had al langer een xbox360 en dat kon je tijdens het spelen van Spec Ops wel merken. Wellicht dat ik nu er zo door heen zou lopen op de moeilijkste graag. Ik vond het iig erg leuk om te doen er heb er veel uren inzitten. Soms waren we op de hoogste moeilijkheid 3 avonden bezig om een level te halen.

Verwijderd

https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-58/

Deals with gold. Als je wil vissen of draken wil vangen zit je goed. JC3 is ook in de aanbieding.
DA:I goty lijkt me toch ook interessant... De versie in de EA Access vault heeft volgens mij de DLC niet, of wel?

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-01 12:34
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 08:09:
https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-58/

Deals with gold. Als je wil vissen of draken wil vangen zit je goed. JC3 is ook in de aanbieding.
Toevallig vorige week JC3 en DA:I voor de pc aangeschaft voor een klein bedrag van 10,- :+

• Jaguar645
Zit wat in om de groep open te maken... zal het veranderen als ik thuis ben!

Voor de rest is het inderdaad niet super spannend. Wel makkelijk denk ik is het hele LFG stuk waardoor je makkelijker samen wat moet kunnen spelen :)

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Ik wil het hier nog maar even verifieren, maar is het kopen van games in buitenlandse stores is nog steeds mogelijk met Paypal, of alleen dmv giftcards van die specifieke store?

Mijn microsoft account zegt dat mijn Paypal account geschikt is voor het aankopen in de US store, maar dit xbox account heb ik 2 jaar geleden voor het laatst gebruikt op deze manier en daarna heb ik dit niet meer geprobeerd.

• timmie271
shoombak schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 14:02:
Ik wil het hier nog maar even verifieren, maar is het kopen van games in buitenlandse stores is nog steeds mogelijk met Paypal, of alleen dmv giftcards van die specifieke store?

Mijn microsoft account zegt dat mijn Paypal account geschikt is voor het aankopen in de US store, maar dit xbox account heb ik 2 jaar geleden voor het laatst gebruikt op deze manier en daarna heb ik dit niet meer geprobeerd.
In de meeste shops zou je het nu direct moeten kunnen kopen en anders via giftcards.
De beste oplossing om het gewoon zelf uit te proberen :+

• Ereaser
  • Laatst online: 31-03-2025
Verwijderd schreef op maandag 19 september 2016 @ 20:06:
[...]

JC2 had ook 7 hele verhaal missies, de rest was allemaal basissen slopen :P

Verwijderd

Ereaser schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:25:
[...]

Zie nu dat ik niet eens de 1e missie afgemaakt heb. Denk dat ik toen andere spellen leuker vond. Misschien start ik hem nog wel een keer op via BC. Stijltje bevalt me iig nu wel.

• timmie271
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:59:
[...]

Zie nu dat ik niet eens de 1e missie afgemaakt heb. Denk dat ik toen andere spellen leuker vond. Misschien start ik hem nog wel een keer op via BC. Stijltje bevalt me iig nu wel.
Zag net op trueachievements dat jij met halo MCC al die special ops in 1 dag had voltooid op legendary. Jij kon dus nog mooi van die bug genieten die er nu niet meer is.... Die bug had er van mij nu nog in mogen zitten :9

Just cause 1 heeft overigens een hele vage besturing voor mijn doen met de modernere spellen. Gaat dus nog heel wat worden om die uit te spelen :+
Ereaser schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 15:25:
[...]

Dus al die basissen slopen gaat veel meer tijd kosten dan het verhaal zelf? Ben benieuwd hoe ver ik dan ga komen aan het eind }:|

[ Voor 19% gewijzigd door timmie271 op 20-09-2016 18:38 ]

Verwijderd

timmie271 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:36:
[...]

Zag net op trueachievements dat jij met halo MCC al die special ops in 1 dag had voltooid op legendary. Jij kon dus nog mooi van die bug genieten die er nu niet meer is.... Die bug had er van mij nu nog in mogen zitten :9

Just cause 1 heeft overigens een hele vage besturing voor mijn doen met de modernere spellen. Gaat dus nog heel wat worden om die uit te spelen :+
Welke Special Ops op legendary? Bedoel je Laso? Daar heb ik er welgeteld nul van. Halo MCC is veel te veel werk. :)

• timmie271
Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:41:
[...]

Welke Special Ops op legendary? Bedoel je Laso? Daar heb ik er welgeteld nul van. Halo MCC is veel te veel werk. :)
Die ook bij halo 4 zit. Niet LASO dan moet je alle skulls aan hebben staan :9.

Edit: bedoel spartan ops :+

Heb zelf al 350 van de 600 chievos binnen dus schiet al aardig op :P (kom maar tot 450-500max denk ik)

[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 20-09-2016 18:56 ]

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 02-02 15:48
Laatste paar weken met regelmaat xbox one system updates gehad. Console is niet meer lid van het beta programma. Duurt nog best een tijd.

Hoe ervaren jullie dit? Is het meer geworden de laatste periode?

[ Voor 0% gewijzigd door Henkje.doc op 20-09-2016 21:55 . Reden: Typo ]

Verwijderd

Ik zag toevallig een .gif over Everspace. Even zoeken kwam ik erachter dat die ook haar de X1 komt, kan echter geen datum vinden. Iemand een idee?

• Jaguar645
Las de eerste review van Forza Horizon 3 http://www.polygon.com/20...06/forza-horizon-3-review

laat vrijdag maar komen! Ga hem ook gelijk op de pc erbij installeren :P

• mfneed
Jaguar645 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 00:02:
Las de eerste review van Forza Horizon 3 http://www.polygon.com/20...06/forza-horizon-3-review

laat vrijdag maar komen! Ga hem ook gelijk op de pc erbij installeren :P
Ik kan ook niet wachten idd!! vraag me alleen af, starte vanmorgen even Forza Apex op, kreeg de melding, your system doesnt meet the requirements....

Nu draai ik een i5 4460 - 16gb 1600mhz en een gtx970 gigabyte oc... lijkt me meer dan genoeg aangezien minimum een i3 is... Kon hem wel gewoon starten... FH3 heeft minimum een i5 4460 nodig... dus ben toch heel benieuwd:+

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 17:59:
[...]

Dat dacht ik ook te doen, maar graphic wise valt JC2 dan ineens heel erg tegen itt JC3. Is ook logisch natuurlijk, maar het wat voor mij een deal breaker.

Overigens is JC2 vele malen leuker dan JC3. In JC2 is echt de hele eilanden groep bevolkt en is er overal wel wat te doen. In JC3 was ik klaar met het onderste gedeelte van de map. Toen naar het noorden gegaan, bleek alleen maar landschap....geen bewoners, dorpjes etc. Echt dun bevolkt daar itt JC2.

MRE-Inc schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:30:
[...]

Dat dacht ik ook te doen, maar graphic wise valt JC2 dan ineens heel erg tegen itt JC3. Is ook logisch natuurlijk, maar het wat voor mij een deal breaker.

Overigens is JC2 vele malen leuker dan JC3. In JC2 is echt de hele eilanden groep bevolkt en is er overal wel wat te doen. In JC3 was ik klaar met het onderste gedeelte van de map. Toen naar het noorden gegaan, bleek alleen maar landschap....geen bewoners, dorpjes etc. Echt dun bevolkt daar itt JC2.
Mja erg jammer. Heb het meeste destijds vanuit de Jet gedaan om hem vervolgens uit te kunnen spelen (op PC weliswaar, op console eigenlijk geen trek meer in gehad)

• Ereaser
timmie271 schreef op dinsdag 20 september 2016 @ 18:36:
[...]

Dus al die basissen slopen gaat veel meer tijd kosten dan het verhaal zelf? Ben benieuwd hoe ver ik dan ga komen aan het eind }:|
Er zijn wel 3 factions waar je side missies voor moet doen, maar dat komt neer op vernietig x aantal van x object en je hebt de missie klaar :P

• timmie271
Ereaser schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:35:
[...]

Er zijn wel 3 factions waar je side missies voor moet doen, maar dat komt neer op vernietig x aantal van x object en je hebt de missie klaar :P
Zal dan vast nooit erger worden dan de 168 championships van horizon 2. Wat werd dat saai uiteindelijk....

En als er geen missables zijn qua chievos dan knal ik er gewoon op los en haal ik de overige chievos erna wel :9

• Ereaser
timmie271 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:43:
[...]

Zal dan vast nooit erger worden dan de 168 championships van horizon 2. Wat werd dat saai uiteindelijk....

En als er geen missables zijn qua chievos dan knal ik er gewoon op los en haal ik de overige chievos erna wel :9
Voor zo ver ik weet moet je eerst alle faction missies en stronghold takeovers doen, want dat kan niet meer na de laatste 2 missies.

• timmie271
Ereaser schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:50:
[...]

Voor zo ver ik weet moet je eerst alle faction missies en stronghold takeovers doen, want dat kan niet meer na de laatste 2 missies.
Dat is een goeie om rekening mee te houden 8)7 bedankt in ieder geval. Scheelt me heel wat werk later :+

Verwijderd

MRE-Inc schreef op woensdag 21 september 2016 @ 08:30:
[...]

Klopt. Er zijn maar 3 steden in het noorden. Anderzijds ben je dan ook in 2 uur klaar met alles regelen qua basissen en collectibles als je een beetje handig bent met een helikopter. :)

Heb nu nog 2 wingsuit challenges open voor de 5 gears in alle challenges achievement. Die zijn me een partij moeilijk. Op volledige topsnelheid een baan van 3 minuten met overal obstakels en scherpe bochten. Man, man, man. Verder heb ik bijna alles af. Ga uitkomen op een uurtje of 80 waarvan het overgrote merendeel erg leuk was. Hen alleen gevloekt bij een enkele challenge en een enkele te verzamelen voertuig. Normaal maak ik open wereld spellen niet af. Deze zeker wel!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-02 23:31
Zit erover te denken om m'n huidige Xbox One 500 GB weg te doen en de One S terug te kopen, aangezien mijn tv HDR heeft is dat wellicht interessant. Maarja, over een jaartje komt er ook een Scorpio uit..moeilijk. Wat denken jullie, is het de One S waard of toch wachten op de Scorpio?

• MRE-Inc

MRE-Inc

Romius schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:06:
Zit erover te denken om m'n huidige Xbox One 500 GB weg te doen en de One S terug te kopen, aangezien mijn tv HDR heeft is dat wellicht interessant. Maarja, over een jaartje komt er ook een Scorpio uit..moeilijk. Wat denken jullie, is het de One S waard of toch wachten op de Scorpio?
Zulke dingen zijn heel simpel.

1. Jij komt zelf met het voorstel, dus je wilt die One S.
2. Heb je het geld liggen ? Zo ja, dan gewoon doen. Zo niet, doorsparen voor de scorpio.

Elk jaar komt er wel wat nieuws, dus elke keer daar op wachten resulteert alleen maar in het feit dat je nooit iets koopt want over x maand komt versie 2 en daarna versie 3 na 6 maand....Zo blijf je wachten.

• Romius
MRE-Inc schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:43:
[...]

Zulke dingen zijn heel simpel.

1. Jij komt zelf met het voorstel, dus je wilt die One S.
2. Heb je het geld liggen ? Zo ja, dan gewoon doen. Zo niet, doorsparen voor de scorpio.

Elk jaar komt er wel wat nieuws, dus elke keer daar op wachten resulteert alleen maar in het feit dat je nooit iets koopt want over x maand komt versie 2 en daarna versie 3 na 6 maand....Zo blijf je wachten.
Haha, je kent mij nu al te goed ;)
Fuck it, we doen het gewoon, ik neem aan dat de Fifa bundel een voucher is, misschien kan ik die nog verpatsen, ben toch niet van de voetbal games.

• MRE-Inc

MRE-Inc

Romius schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:53:
[...]

Haha, je kent mij nu al te goed ;)
Fuck it, we doen het gewoon, ik neem aan dat de Fifa bundel een voucher is, misschien kan ik die nog verpatsen, ben toch niet van de voetbal games.
Tja, ik ken jou situatie niet, maar ik werk keihard voor mijn geld. Dus als ik de One S zou willen, dan zou ik hem gewoon kopen met als "excuus": ik leef maar 1x en werk er hard voor, dus mag je je zelf best af en toe belonen :)

Verder, als die fifa een voucher is, noem een leuk prijsje en ik neem hem van je over. 8)

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-02 22:42
quorumz schreef op woensdag 21 september 2016 @ 11:10:
[...]

komt de minecraft editie niet in de Benelux dan :)
Ja op 11 oktober komt de Minecraft editie naar Verenigd Koninkrijk, West Europa & Centraal Europa. Bron: https://majornelson.com/2...necraft-favorites-bundle/

[ Voor 4% gewijzigd door Saeverix op 21-09-2016 11:25 ]

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• Romius
MRE-Inc schreef op woensdag 21 september 2016 @ 10:59:
[...]

Tja, ik ken jou situatie niet, maar ik werk keihard voor mijn geld. Dus als ik de One S zou willen, dan zou ik hem gewoon kopen met als "excuus": ik leef maar 1x en werk er hard voor, dus mag je je zelf best af en toe belonen :)

Verder, als die fifa een voucher is, noem een leuk prijsje en ik neem hem van je over. 8)
Ik zal je in gedachten houden, heb 'm net via mediamarkt.nl besteld met ophaal bij de lokale winkel. Ik verwacht dat ie morgen klaarstaat.

@quorumz: Minecraft ben ik ook niet van ;)
De laatste dagen vermaak ik me eigenlijk prima met Star Trek Online. Voelt vrij vergelijkbaar aan als de PC (grafisch geen wonder, soms nog wel wat buggy, vooral het gevoel dat het niet afgewerkt is heerst en soms kan een missie vastlopen), maar speelt op zich wel prima. Op PC was ik Science, maar nu als Tactical gaat het echt zoveel makkelijker. En nu ik "Torpedo Barrage" (oid) unlocked heb, moet ik ook aardig lachen om de space battles. Dat je dan ineens 30 van die dingen weg schiet is echt hilarisch. Samen met een maat kunnen we dat dus 4 keer per minuut doen dus space is dan echt een lachertje. Goed, bijna level 30 dus dat gaat eigenlijk wel lekker en het is niet dat je echt ingame purchases nodig hebt om de missies te doen. Misschien voor PVP, maar daar heb ik toch weinig behoefte aan. Prijzen zijn trouwens niet mis (10 euro voor een starship bv, al krijg je bij elke 10 levels er gewoon 1 gratis).

Wel is het jammer dat samenspelen met mensen van een veel hoger/lager level nog steeds brak werkt (damage en health gaan dan gelijk aan de andere speler maar je houdt je abilities wat het gewoon heel easy maakt voor degene met hoger level).

Mocht je wat tijd over hebben, dan moet je hem wel es proberen. Al moet je wel even wennen aan de opzet en dat het misschien toch wat gedateerd aan voelt.
Qua gratis MMO kun je vrij veel doen en ben je niet enorm gelimiteerd.

• Ereaser
timmie271 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 09:54:
[...]

Dat is een goeie om rekening mee te houden 8)7 bedankt in ieder geval. Scheelt me heel wat werk later :+
Ik was toen ik 74% completion op normal had een hardcore save begonnen en toen per ongeluk over die 74% heen gesaved en voor 75% is er een achievement 8)7
Ik zou trouwens gelijk op hardcore beginnen, aangezien ik het verschil amper merkte.

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:17
Weet ieamqnd wanneer de nieuwe games with gold worden aangekondigd? Evenals nieuwe backwardcompatibility games?

Thx!

• Ereaser
Joel22 schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:00:
Weet ieamqnd wanneer de nieuwe games with gold worden aangekondigd? Evenals nieuwe backwardcompatibility games?

Thx!
Meestal 1 tot 3 dagen voor het einde van de maand.
En backward compatibility wanneer ze klaar zijn, daar is geen vast moment meer voor.

• Joel22
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 09:17
Ereaser schreef op woensdag 21 september 2016 @ 13:07:
[...]

Meestal 1 tot 3 dagen voor het einde van de maand.
En backward compatibility wanneer ze klaar zijn, daar is geen vast moment meer voor.
Thx!

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13:34
Mijn 1tb one S FIFA bundel is vandaag door Microsoft verzonden. Bij Microsoft levering op de releasedag dus:)

• timmie271
Ereaser schreef op woensdag 21 september 2016 @ 12:55:
[...]

Ik was toen ik 74% completion op normal had een hardcore save begonnen en toen per ongeluk over die 74% heen gesaved en voor 75% is er een achievement 8)7
Ik zou trouwens gelijk op hardcore beginnen, aangezien ik het verschil amper merkte.
Dat is mooi lullig :+

Ga ik ook zeker doen. Desnoods doe ik daarna een speedrun op easy als het nodig is :9

Verwijderd

\\ Larry Hryb \\ ‏

October #GamesWithGold kicks off with Super Mega Baseball: Extra Innings & MX vs ATV Reflex:

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cs4uksBWEAQbvaB.jpg

https://majornelson.com/2...ber-2016/?linkId=29037918
justifire schreef op vrijdag 16 september 2016 @ 09:25:
Hier word hij zeker overgeslagen.
Wat enorm saai :Z
Degene die als eerste slaat heeft eigenlijk al gewonnen.
Dan kan je blocken maar de tegenstander kan gewoon blijven meppen, stamina anyone ?!
Na twee potjes had ik het wel gezien, bagger :r
Om even terug te komen op mijn eerdere uitspraken :+
De alpha nog een kans gegeven en toch aardig wat uurtjes in weten te steken.
Mijn slechte ervaring kwam voornamelijk door de slechte internetverbinding (peer-to-peer anno 2016 8)7 )
Tegen AI en spelers zonder al te veel lag is het toch een verdomd vermakelijk spelletje.
Het voelt gewoon enorm goed om achter iemand aan te rennen en vervolgens met een flinke zwiep jouw bijl in zijn of haar nek te leggen :P
Hopelijk komt er nog een beta, best kans dat ik For Honor alsnog ga aanschaffen.
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/YFbCd9f.gif

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Ja echt indrukwekkend is het momenteel niet he...
Mijn gold is verlopen maar heb nog geen nieuwe gekocht in afwachting van de nieuwe games, of als er een deal with gold langskwam die ik echt wou hebben. Deze games roepen mij nog niet meteen op om naar cdkeys.com te rennen voor een nieuw jaar.

Verwijderd

justifire schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:28:
[...]

Ga mijn Gold maar eens opzeggen }:|
Hoef je for honor tenminste ook niet meer te kopen voor online gameplay. :)

The escapists is best een goed spelletje. Dat honkballen geloof ik wel.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-01 20:12
Ik heb tot nu toe nauwelijks te krijgen wat die gratis games betreft. Als ik zie wat Sony weggeeft dan doet MS het wat mij betreft een stuk beter, zeker dankzij die XBox 360 games.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Dat klopt, het blijft een geweldige deal inderdaad :)
Alleen als je net moet verlengen dan heb ik bij deze maand wel zoiets van, mwa, kan ook wel even wachten...

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 15:25

Sagat

Is pappa x2!

Mx vs atv is toch al geweest? Die heb ik nog 'geredeemed' en ik heb al maanden (jaren?) geen gold meer

10 second ninja DONE

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-02 21:39
Ik ben juist blij met de gratis gold games. Alweer zin in!

• timmie271
Mooi dat het wat slechte games zijn die ik niet ga spelen :) Kan ik weer even wat van mn backlog wegwerken :+

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Sagat schreef op woensdag 21 september 2016 @ 20:40:
Mx vs atv is toch al geweest? Die heb ik nog 'geredeemed' en ik heb al maanden (jaren?) geen gold meer
Dat was MX vs. ATV Alive, deze keer is het Reflex.
Die in de aanbieding was toen Alive gratis was, of vlak daarna, en ik toen al gekocht heb. Ach ja...

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-01 22:54
Verwijderd schreef op woensdag 21 september 2016 @ 17:17:
\\ Larry Hryb \\ ‏

October #GamesWithGold kicks off with Super Mega Baseball: Extra Innings & MX vs ATV Reflex:

[afbeelding]

https://majornelson.com/2...ber-2016/?linkId=29037918
Afbeeldingslocatie: http://i68.tinypic.com/ngrqw.jpg

Frappant wel dat ze melden: 3200 gamerscore, terwijl de game MX vs ATV Reflex niet meer online te spelen is en dus 7 achievements (150GS) bevat die niet gehaald kunnen worden.

Al met al kijk ik wel uit naar The Escapists. En Assassin's Creed China houdt me ook wel even bezig.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Vandaag de Xbox One S binnen met Fifa 17,, ik heb er zin in!
Van de week een heel zooi games ingeleverd bij Game Mania, waardoor ik ook Battlefield 1 en Mafia III "gratis" krijg.
Gears of War ook nog in de pre-order dus ik vermaak me voorlopig wel.

Nog GoW co op spelers hier eventueel?

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 15:15
Heb lange tijd terug (half jaar ofzo) Gold verlengt. Nagenoeg niet online gespeeld en Games with Gold titels speel ik 95% ook niet van. Deals with Gold of special sales vind ik laatste jaar (jaren) ook tegenvallen. Koop weinig meer in de online store, vaak veel te duur en/of duurder dan fysiek exemplaar.

Oh oh Mr. B, oh oh!

Sinds vandaag ook een Xbox One S bezitter :-) eerst maar GTA5 downloaden, benieuwd hoe lang dat duurt.

Verwijderd

Oktober wordt nog druk met gears, titanfall, bf1 en COD. Ga niet alles kopen. Mafia 3 wil ik ook spelen maar die wacht maar tot een paar nieuwe scooters gespeeld zijn.

En de backlog groeit en groeit. :)

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Forza Horizon 3 komt morgen uit voor mensen met de deluxe versie. Nu heb ik de game in Singapore gekocht.

Betekend dat dat ik de game 00:00 Singapore tijd kan spelen? Of moet ik hier tot 00:00 wachten?

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Romius
Donstil schreef op donderdag 22 september 2016 @ 13:21:
Forza Horizon 3 komt morgen uit voor mensen met de deluxe versie. Nu heb ik de game in Singapore gekocht.

Betekend dat dat ik de game 00:00 Singapore tijd kan spelen? Of moet ik hier tot 00:00 wachten?
Singapore komt eerst, ik zou zeggen probeer het uit :o , dan kan je hier om 18.00 aan de gang.

Ik heb overigens de normale besteld bij yourgamezone zojuist, daar schijnt ie op voorraad te zijn en wordt vandaag verzonden..hopelijk.

• Donstil
  • Niet online
Ja ga het zeker even proberen. Was alleen al benieuwd :)

• mfneed
Donstil schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:04:
Ja ga het zeker even proberen. Was alleen al benieuwd :)
Door meerdere mensen getest, lijkt niet te werken helaas.

• Donstil
  • Niet online
mfreriks schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:17:
[...]

Door meerdere mensen getest, lijkt niet te werken helaas.
Vanavond bedoel ik. Zodra het 00:00 is in Singapore.
Anders morgen vrij dus 00:01 spelen kan ook altijd nog.

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 04-02 21:06
Heb FH3 gewoon online uit de NL store gekocht, de ultimate edition. Mooie economische tijden dit: gisteren de iPhone 7+ opgehaald, volgende maand trouwen O+ dus kan dit er ook nog wel bij O-)

• Romius
Hmm, heb net de verzendbevestiging gehad van Forza Horizon 3, de normale editie. Zou je dan problemen krijgen omdat je 'm al voor de launch speelt?
Laat Sony maar met No Man's sky, dit ziet er fucking awesome uit:
Astroneer brings ambient co-op space travels to Xbox One this December

Release is verder ook prima. Net na de grote najaarsdrukte als iedereen weer overal op uitgekeken raakt :D

Toch wel raar dat ze dit soort games dan niet op de E3 hebben imo

[ Voor 19% gewijzigd door Martinspire op 22-09-2016 14:51 ]

Verwijderd

Ziet er idd vet uit, ben benieuwd wat voor een prijs deze game krijgt op de x1

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:35
Martinspire schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:50:
Laat Sony maar met No Man's sky, dit ziet er fucking awesome uit:
Astroneer brings ambient co-op space travels to Xbox One this December

[video]

[video]

Release is verder ook prima. Net na de grote najaarsdrukte als iedereen weer overal op uitgekeken raakt :D

Toch wel raar dat ze dit soort games dan niet op de E3 hebben imo
Ja het ziet er leuk uit, maar volgens mij niet echt als een reactie op No Man's Sky?

Trouwens, ik heb de vraag ook in het vrijwel dode BF4 console topic gesteld:
Meer mensen last van crashes in het (hoofd)menu van BF4? Wij krijgen niet eens een squad aangemaakt want de game sluit al direct af naar het xbox dashboard (xbox one)..

Circa 2-3 maanden geleden hadden wij dit probleem niet, het enige probleem wat toen speelde was de server lijst (stond er bijv 50/64 en zat je in een wachtrij van 50+ mensen xd).. Toevallig vanochtend even de tijd gehad met zijn 3e na een ''zomerbreak van circa 2 maanden'', en gewoonweg niet mogelijk om te spelen (tenzij je direct op quick match drukte en geluk had, oftewel niks in het hoofdmenu doen).

Wat ik al gedaan heb: bf4 verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, maar dat maakt helaas geen verschil..

[ Voor 19% gewijzigd door LopendeVogel op 22-09-2016 15:29 ]

Downloaden van Xbox One games gaat traag. GTA 5 haalt de Xbox binnen met 3 a 5 Mb/s. Terwijl de Xbox 360 BC games Mass Effect en Mirror's Edge met 10 a 20 Mb/s vrij snel binnen waren. Is het verschil altijd zo groot?

Net even de DNS server ingesteld op die van Google en nu download GTA 5 met een snelheid van 15 a 20 Mb/s :-)

[ Voor 20% gewijzigd door L23 op 22-09-2016 16:38 ]

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-02 14:33
Romius schreef op donderdag 22 september 2016 @ 14:40:
Hmm, heb net de verzendbevestiging gehad van Forza Horizon 3, de normale editie. Zou je dan problemen krijgen omdat je 'm al voor de launch speelt?
Nee. Maar ik zie al mensen op de xbox die het volledige spel 3 dagen geleden al konden spelen. Erg vreemd.

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 04-02 17:01
LopendeVogel schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:25:
[...]

Ja het ziet er leuk uit, maar volgens mij niet echt als een reactie op No Man's Sky?

Trouwens, ik heb de vraag ook in het vrijwel dode BF4 console topic gesteld:
Meer mensen last van crashes in het (hoofd)menu van BF4? Wij krijgen niet eens een squad aangemaakt want de game sluit al direct af naar het xbox dashboard (xbox one)..

Circa 2-3 maanden geleden hadden wij dit probleem niet, het enige probleem wat toen speelde was de server lijst (stond er bijv 50/64 en zat je in een wachtrij van 50+ mensen xd).. Toevallig vanochtend even de tijd gehad met zijn 3e na een ''zomerbreak van circa 2 maanden'', en gewoonweg niet mogelijk om te spelen (tenzij je direct op quick match drukte en geluk had, oftewel niks in het hoofdmenu doen).

Wat ik al gedaan heb: bf4 verwijdert en opnieuw geïnstalleerd, maar dat maakt helaas geen verschil..
Bij mij inderdaad ook al veel crashes de laatste tijd en dan voornamelijk in het (nieuwe) menu :(

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 06:35
zoepersooi schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:39:
[...]

Bij mij inderdaad ook al veel crashes de laatste tijd en dan voornamelijk in het (nieuwe) menu :(
Precies, ik heb nu ook dat nieuwe menu, echter weet ik niet wat er de afgelopen 2 maanden allemaal gebeurt is. Maar ik zou ook kunnen stellen; sinds de nieuwe menu.

Maar kennelijk (wij zijn al met zijn 3e) zijn er meer mensen met dit probleem? Is er ook een eventuele fix? Ik heb weinig behoefte om de xbox one weer volledig te herinstalleren.

• ran-dy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-10-2025
Heeft iemand enig idee of de FIFA 17 licentie van de Xdoos die verkocht wordt bij de MediaMarkt los te verkopen is?
ran-dy schreef op donderdag 22 september 2016 @ 17:08:
Heeft iemand enig idee of de FIFA 17 licentie van de Xdoos die verkocht wordt bij de MediaMarkt los te verkopen is?
Nee, spel komt pas volgende week uit. Maar met de Xbox One S bundel met Fifa kan je het spel vandaag al spelen. Wel zijn er genoeg mensen die de Xbox One S vandaag gekocht hebben en Fifa doorverkopen. Kijk eens op Vraag & Aanbod.

Of begrijp ik je vraag verkeerd? Ik heb vandaag de Xbox One S Fifa 17 bundel gekocht, de gamekey heb ik vervolgens via Vraag & Aanbod verkocht. Dus ja, kan je los verkopen :-)

[ Voor 16% gewijzigd door L23 op 22-09-2016 17:21 ]

L23 schreef op donderdag 22 september 2016 @ 16:11:
Downloaden van Xbox One games gaat traag. GTA 5 haalt de Xbox binnen met 3 a 5 Mb/s. Terwijl de Xbox 360 BC games Mass Effect en Mirror's Edge met 10 a 20 Mb/s vrij snel binnen waren. Is het verschil altijd zo groot?

Net even de DNS server ingesteld op die van Google en nu download GTA 5 met een snelheid van 15 a 20 Mb/s :-)
dat duurt wel even :)

het kan met 200

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:04
In het begin trok hij FIFA 17 met 80 Mb/s binnen, nu is het al een tijdje tussen de 2 en 4 Mb/s. Dit duurt nog wel even....

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

Verwijderd

\\ Larry Hryb \\ 

Call of Duty 3 is coming to Xbox One Backward Compatibility today :

https://majornelson.com/b...e-backward-compatibility/

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Cs-EwrVWgAAfQRD.jpg
LopendeVogel schreef op donderdag 22 september 2016 @ 15:25:
[...]

Is het ook niet echt, maar vergelijkbaar genre en in feite doe je veel hetzelfde: exploren, minen, planeten bezoeken. Dat het niet een gigantisch universum zal hebben boeit me ook weinig. Het ziet er vooral leuk uit om te spelen en dat is al een voorsprong op NMS.

Het gaat me er vooral om dat ze toch aardig wat (indie) titels uitbrengen, maar wel wat extra games op de E3 hadden kunnen tonen. Zeker als je weet dat er een exclusieve game uit gaat komen die in hetzelfde genre zit als een exclusieve titel van de concurrent.

De hele reden dat Sony elk jaar de E3 wint volgens velen, komt vooral omdat ze het idee krijgen veel exclusieve titels voor geschoteld te krijgen. Dat uiteindelijk de helft pas 2 jaar later uit komt of niet zo gaaf is als de eerste reveal doet vermoeden is dan weer iets anders, maar volgens mij kan MS veel beter de titels eruit pikken die ze kunnen showen. Veel indie-titels op afgelopen E3 vond ik vrij matig en de meesten die ik uiteindelijk heb gespeeld (overcooked is ook een goed voorbeeld) die zag je daar dan weer totaal niet terug.

[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 22-09-2016 19:22 ]

Martinspire schreef op donderdag 22 september 2016 @ 19:20:
[...]

Is het ook niet echt, maar vergelijkbaar genre en in feite doe je veel hetzelfde: exploren, minen, planeten bezoeken. Dat het niet een gigantisch universum zal hebben boeit me ook weinig. Het ziet er vooral leuk uit om te spelen en dat is al een voorsprong op NMS.

Het gaat me er vooral om dat ze toch aardig wat (indie) titels uitbrengen, maar wel wat extra games op de E3 hadden kunnen tonen. Zeker als je weet dat er een exclusieve game uit gaat komen die in hetzelfde genre zit als een exclusieve titel van de concurrent.

De hele reden dat Sony elk jaar de E3 wint volgens velen, komt vooral omdat ze het idee krijgen veel exclusieve titels voor geschoteld te krijgen. Dat uiteindelijk de helft pas 2 jaar later uit komt of niet zo gaaf is als de eerste reveal doet vermoeden is dan weer iets anders, maar volgens mij kan MS veel beter de titels eruit pikken die ze kunnen showen. Veel indie-titels op afgelopen E3 vond ik vrij matig en de meesten die ik uiteindelijk heb gespeeld (overcooked is ook een goed voorbeeld) die zag je daar dan weer totaal niet terug.
Vroeg me deze E3 vooral af wat er met Ashen was gebeurt.
Op de E3 2015 groots aankondigen als exclusive voor 2016, om er vervolgens dit jaar helemaal niets van te laten zien :?

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
carpebios schreef op donderdag 22 september 2016 @ 18:58:
In het begin trok hij FIFA 17 met 80 Mb/s binnen, nu is het al een tijdje tussen de 2 en 4 Mb/s. Dit duurt nog wel even....
Hier met 220Mb/s! Dat is wel de max. volgens mij....

• carpebios
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 12:04
Hm, vreemd, de xbox herstarten doet wonderen. Nu weer met 88 Mb/s aan het binnenkomen.

O Zeeuws-Vlaanderen, vrijstaande woning bj.1967, enkelsteens, 180m2, 8x radiator, Tado v3+, Quatt duo, Atag ketel

• mufana
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 05-06-2023
Weet iemand toevallig nog een goede/betrouwbare online shop voor xbox live gift cards. Ik koop spellen altijd via de store met live gift cards. (Heb geen creditcard). Normaal kocht ik deze altijd bij bol.com (kreeg dan code via mail) maar daar zijn ze momenteel niet meer leverbaar. Weet niet of er nog andere vergelijkbare sites zijn die ook codes versturen via mail!?

[ Voor 4% gewijzigd door mufana op 22-09-2016 22:18 ]

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08-2025
Maar kennelijk (wij zijn al met zijn 3e) zijn er meer mensen met dit probleem? Is er ook een eventuele fix? Ik heb weinig behoefte om de xbox one weer volledig te herinstalleren.
[/quote]

Ik had hetzelfde probleem en heb battlefield 4 volledig verwijdert en opnieuw geïnstalleerd. Hij doet het nu weer.

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

• Romius
Heb ook nog een Fifa 17 key voor geinteresseerden, vandaag ook een One S gehaald.

• Rubenus
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 14:39
Je hebt DM!
FFFFFUUUUUUU

Gaat ie FH3 opnieuw downloaden omdat ie een "47gb update" (redownload dus) wilt binnenharken :'( :(

Hij was al volledig geïnstalleerd, maar dat gaat nu dus niet werken. Gvd

[ Voor 4% gewijzigd door Martinspire op 23-09-2016 00:06 ]

Pagina: 1 ... 36 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.