Martinspire schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 00:05:
FFFFFUUUUUUU

Gaat ie FH3 opnieuw downloaden omdat ie een "47gb update" (redownload dus) wilt binnenharken :'( :(

Hij was al volledig geïnstalleerd, maar dat gaat nu dus niet werken. Gvd
volgens mij is de update maar 1.49gb...
ok dit is apart, op de xbox one s is de update 4.33gb

[ Voor 7% gewijzigd door quorumz op 23-09-2016 07:55 ]

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12-2025
Martinspire schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 00:05:
FFFFFUUUUUUU

Gaat ie FH3 opnieuw downloaden omdat ie een "47gb update" (redownload dus) wilt binnenharken :'( :(

Hij was al volledig geïnstalleerd, maar dat gaat nu dus niet werken. Gvd
Ik kon gister om 01:00 de game nog niet starten omdat die nog steeds op pre-order stond... toen was ik er wel klaar mee, vanochtend maar een beginnetje gemaakt! :D

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 30-12-2025
Moest iemand een Fifa 17-code verkopen.

Ik heb er 30 euro voor over:-)

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Gisteren mijn Xbox One S bundel binnen gehad, moet zeggen dat mijn oude Xbox One toch wat meer snappy aanvoelde.. Verder heb ik de snelle standby optie gekozen, maar vannacht zijn mijn games in de queue niet verder gedownload?
En sowieso, als ik de Xbox start duurt het voor mijn gevoel lang voordat deze start, blijft best lang op dat groene Xbox scherm staan.. heb ik een gare Xbox te pakken?

• mfneed
shoombak schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:44:
Gisteren mijn Xbox One S bundel binnen gehad, moet zeggen dat mijn oude Xbox One toch wat meer snappy aanvoelde.. Verder heb ik de snelle standby optie gekozen, maar vannacht zijn mijn games in de queue niet verder gedownload?
En sowieso, als ik de Xbox start duurt het voor mijn gevoel lang voordat deze start, blijft best lang op dat groene Xbox scherm staan.. heb ik een gare Xbox te pakken?
Groene xbox scherm zou je niet moeten krijgen als je je xbox op Instant on hebt staan :) dus denk dat je het daar moet zoeken:)

[ Voor 3% gewijzigd door mfneed op 23-09-2016 08:46 ]

• shoombak
  • Niet online
mfreriks schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 08:46:
[...]

Groene xbox scherm zou je niet moeten krijgen als je je xbox op Instant on hebt staan :) dus denk dat je het daar moet zoeken:)
Maar dat zit toch in de power options? Instant of Powersave? Die van mij staat op instant :)

[ Voor 68% gewijzigd door shoombak op 23-09-2016 10:17 ]

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Gisteren Recore gespeeld, moet zegen alhoewel het een simpele game is het wel een zeer vermakelijke game is.
Mooie prijs voor een leuke game tot nu toe.

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 17:40
Is het 'idle' verbruik veel hoger bij instant on?

Speel niet zo vaak op de One, dus kan er wel even op wachten, maar toch. De One blijft ivt de 360 wel enorm traag. Heel het dashboard voelt ook al zo traag aan. Even snel achievo's openen en de boel lijkt voor je gevoel bijna vast te lopen.

Van mij mogen ze met de volgende generatie het hele Windows gebeuren eruit slopen, al die extra niet-gaming features eruit en weer terug naar een snelle gameconsole gaan. Gaat alleen niet gebeuren helaas.

Oh oh Mr. B, oh oh!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:29

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Als er nog mensen Fallout 4 willen:

https://www.amazon.co.uk/...ZF34?_encoding=UTF8&psc=1

Gebruik AMZEGXF4 bij promotional codes (note: werkt alleen op de eerste 800 exemplaren). Dan komt het totaal, incl. verzendkosten uit op €21.49 euro

Ik heb iig een bestelling staan :)

Xbox Live ID:Notna8310

• shoombak
  • Niet online
Zie nu overigens in mijn MS account dat mijn oude Xbox One, die ik al een paar jaar geleden verkocht heb, nog als home console ingesteld staat.. Kan em ook niet verwijderen via de webinterface.. Betekent dat in theorie dat de huidige eigenaar ook mijn account standaard heeft ingelogd en mijn games kan spelen? Heb destijds natuurlijk alles gewist.

Verwijderd

shoombak schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:17:
Zie nu overigens in mijn MS account dat mijn oude Xbox One, die ik al een paar jaar geleden verkocht heb, nog als home console ingesteld staat.. Kan em ook niet verwijderen via de webinterface.. Betekent dat in theorie dat de huidige eigenaar ook mijn account standaard heeft ingelogd en mijn games kan spelen? Heb destijds natuurlijk alles gewist.
Dat betekent het. Althans hij kan je spellen spelen. Hij kan zonder ww niets met je account.

Totdat je je nieuwe One als home instelt.

• shoombak
  • Niet online
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:23:
[...]

Dat betekent het. Althans hij kan je spellen spelen. Hij kan zonder ww niets met je account.

Totdat je je nieuwe One als home instelt.
Duidelijk, instellen nieuwe Home kan niet remote vrees ik?

Verwijderd

shoombak schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:32:
[...]

Duidelijk, instellen nieuwe Home kan niet remote vrees ik?
Geen idee. Maar wat zou je dat opleveren?

• Awesomo4k
  • Registratie: Januari 2010
Notna schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:01:

Gebruik AMZEGXF4 bij promotional codes (note: werkt alleen op de eerste 800 exemplaren). Dan komt het totaal, incl. verzendkosten uit op €21.49 euro

Dankje!

• Tits
Ik heb mijn xbox ingesteld dat hij na een uur uitvalt zonder activiteit.

Kan dat dat dat niet werkt als ik tv aan het kijken ben via oneguide?

Mijn vriendin kijkt tv en vergeet altijd de xbox uit te zetten en dan staat ie de hele nacht uit.

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:37
Tits schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 11:41:

Mijn vriendin kijkt tv en vergeet altijd de xbox uit te zetten en dan staat ie de hele nacht uit.
Maar het is toch ook jouw bedoeling je Xbox de hele nacht uit te hebben staan?
justifire schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 10:10:
Zie dat je in de Singapore store nu ook je giftcards kan afrekenen met PayPal, handiger dan met CC :)
Gears 4 maar op de lijst gezet voor €45,- Horde 3.0 belooft weer een berg chaotisch coop plezier >:)
werkt in 1x met paypal betalen niet meer dan? laatste keer wel

• joey82
  • Registratie: Juli 2010
ik weet niet of het bij de xbox one ook zo gaat maar als je bij de ps4 een paar keer een internetverbinding test doet dan geeft hij na een paar keer proberen een hogere down/upload snelheid aan....

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 28-12-2025
Ik ben fifa 17 binnen aan het harken het wilt niet echt vlotte met glasvezel vodafone... ik zag dat er meerdere mensen last van hebben. Dit is voor mij het grootste reden dat ik een game in een fysieke winkel wilt kopen. We leven in de 21 eeuw heb je nog een download snelheid van 10 jaar geleden...

Verwijderd

Wel gek dat de snelheid minder dan normaal is rondom release van fh3 en fifa 17.

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
Ik heb wat research gedaan voor slome download.
via reddit kwam ik dit tegen:

https://www.reddit.com/r/...ox_one_slow_download_fix/

Nu download ik zonder probleem 100mbit per sec!

Verwijderd

Hmm, ik kan niet echt goed begrijpen waarom het aanpassen van de DNS instellingen je download sneller kan laten gaan. De DNS server doet niets anders dan het IP adres van een hostname terug geven. Vervolgens zal de Xbox een verbinding maken met dit IP en heeft dus feitelijk de hele DNS server niet meer nodig.

Ik vraag me dus af of het rebooten van de Xbox de eigenlijke oplossing is. Mijn Xbox sluit altijd helemaal af, mogelijk dat dus voornamelijk de mensen met een instant-on mode het meeste last hebben van trage downloads ?

Edit: Tevens ben ik een beetje huiverig om de Google DNS servers te gebruiken. Ze weten al genoeg van mij.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 23-09-2016 16:48 ]

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Zijn er hier mensen die hun normale Xbox One verkocht hebben om daarvoor de Xbox One S te halen? Ik zit te twijfelen om de Fifa 17 bundel te kopen. Maar lees hier en daar dat de Xbox One S best een trage hd heeft waardoor alles trager laad.

[ Voor 3% gewijzigd door Koning-Admiraal op 23-09-2016 21:52 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Diederik-Jan schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:50:
Zijn er hier mensen die hun normale Xbox One verkocht hebben om daarvoor de Xbox One S te halen? Ik zit te twijfelen om de Fifa 17 bundel te kopen. Maar lees hier en daar dat de Xbox One S best een trage hd heeft waardoor alles trager laad.
Merk geen verschil. Beiden even snel of even traag....het is maar hoe je het bekijkt....

Verwijderd

Zijn er mensen die gears 4 campaign en horde op insane willen gaan spelen?
justifire schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 18:25:
[...]

Ooh dat weet ik niet, zou nog mooier zijn :)
Maar dan moet je zeker aankopen vanaf de Xbox zelf ?
Dat is dan weer omslachtiger aangezien ik vlugger een code copy-paste dan dat ik de regio om moet gooien en de Xbox herstarten......
nee via xbox.com en op singapore (english) zetten en betalen

• Origins
  • Niet online
Diederik-Jan schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 21:50:
Merk ook geen verschil, het is wel prima zo.
justifire schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 00:49:
[...]

Goed om te lezen, thanks :)
Volgende keer maar eens proberen.
zucht ze hebben iets aangepast.. we can't process your payment..

wilde watch dogs 2 gold editie daar halen, is 74 euro dan maar via gifts idd

ps meer mensen waar de zoek functie van xbox store checker niet meer werkt?

[ Voor 23% gewijzigd door quorumz op 24-09-2016 08:48 ]

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 31-12-2025
Verwijderd schreef op vrijdag 23 september 2016 @ 23:11:
Zijn er mensen die gears 4 campaign en horde op insane willen gaan spelen?
Ik ga wel op Insane aan de gang met de Campaign ja, its the only way

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• Notna

Notna

Where are you?®

Als je al die extras er niet bij wilt én het item sneller in huis wilt én iets goedkoper uit wilt zijn: dagdeal van vandaag:

https://www.bol.com/nl/p/...0045603037/#product_title

Ow, en XBO Live Gold is weer in de aanbieding ij CD Keys @ 33,05 euro voor een jaar

https://nl.pepper.com/aan...305-cdkeys-28648#comments

[ Voor 15% gewijzigd door Notna op 24-09-2016 09:50 ]

Nu 18 euro bij bol

De one s schijnt wel heel goedkoop te bestellen te zijn van Amazon uk, maar dan moet je even de instructies op pepper volgen, en je hebt een stekker adapter nodig.
https://nl.pepper.com/aan...eur23851-amazoncouk-28669

Edit: ha, ninja'd :-P mobiele site gaf geen waarschuwing dat er een post verschenen was terwijl ik typte ;-)

[ Voor 6% gewijzigd door Finraziel op 24-09-2016 09:55 ]

Gamertag: FinrazielNL

• Notna

Notna

Where are you?®

Finraziel schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 09:53:
[...]

Nu 18 euro bij bol

De one s schijnt wel heel goedkoop te bestellen te zijn van Amazon uk, maar dan moet je even de instructies op pepper volgen, en je hebt een stekker adapter nodig.
https://nl.pepper.com/aan...eur23851-amazoncouk-28669

Edit: ha, ninja'd :-P mobiele site gaf geen waarschuwing dat er een post verschenen was terwijl ik typte ;-)
})

Verwijderd

SpoekGTi schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 09:40:
[...]

Ik ga wel op Insane aan de gang met de Campaign ja, its the only way
justifire schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 00:46:
[...]

Is gras groen ?
De paus katholiek ?

Willen ? Moeten !!
Ik zie de begin contouren van een epische squad die op basis van samenwerking en een voorliefde voor aliens doorzagen tot 15% van seriously 4.0 komen! :)

Tenminste als jullie zin hebben om samen aan de slag te gaan. })

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:15:
[...]

[...]

Ik zie de begin contouren van een epische squad die op basis van samenwerking en een voorliefde voor aliens doorzagen tot 15% van seriously 4.0 komen! :)

Ik vind het goed maar heb wel een baan en 2 koters rondlopen die ik wil behoeden voor eng monsters en losgeslagen ledematen

De preorders worden de 7de uitgeleverd toch? Ben dan nog dagje weg en de 8ste heb ik een verjaardag van de wederhelft. Over het algemeen ben ik doordeweeks wel beschikbaar na 21:00

Even afstemmen denk :)

Trouwens voor de liefhebbers

Alleen vandaag: Fallout 4 17,99! https://www.bol.com/nl/p/...0045603037/#product_title

[ Voor 3% gewijzigd door SpoekGTi op 24-09-2016 10:20 ]

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:15:

Zijn de achievements al ergens bekend ?
Seriously 4.0 sla ik even over, in de tussentijd kan je pak hem beet 30 andere spellen op 100% zetten :P
SpoekGTi schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 10:19:
[...]
De preorders worden de 7de uitgeleverd toch? Ben dan nog dagje weg en de 8ste heb ik een verjaardag van de wederhelft. Over het algemeen ben ik doordeweeks wel beschikbaar na 21:00
Als je de Ultimate edition hebt ge-preordered dan mag je de 7de aan de slag, de vanilla versie unlocked pas op de 11de.
Qua tijd maar even kijken inderdaad, horde zal hier in de avonduren best vaak gespeeld gaan worden (tenminste..... tot de DLC van DS3 uitkomt O-) )
Tegen die tijd maar even een Gears-of-War-4-achievement-hunters-club aanmaken :+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Notna

Notna

Where are you?®

[...]

Ik vind het goed maar heb wel een baan en 2 koters rondlopen die ik wil behoeden voor eng monsters en losgeslagen ledematen

Alleen vandaag: Fallout 4 17,99! https://www.bol.com/nl/p/...0045603037/#product_title
Kijk eens wat posts omhoog O-)

Verwijderd

[...]

Same here qua baan en koters. 'Papa mannetje 'pot maken' is 1 keer leuk. Maar dan niet in Gears.
Groepje maken om rustig aan door de campaign te wandelen zonder gedoe en vaste tijden lijkt me een puik plan.

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Beetje off-topic maar is er een Xbox One S Fifa 17 bundel dat goedkoper is dan €238,- euro waarvoor ik het kan krijgen bij Amazon?

-edit net besteld, voor wie ook interesse heeft, goedkoper dan dit zul je het nooit vinden! https://nl.pepper.com/aan...eur23851-amazoncouk-28669

Mediamarkt €279 8).

Nu nog mijn oude Xbox One verkopen en effectief €38,- euro betaald voor een upgrade met Fifa 17 :D .

[ Voor 59% gewijzigd door Koning-Admiraal op 24-09-2016 13:50 ]

Diederik-Jan schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 13:17:
Beetje off-topic maar is er een Xbox One S Fifa 17 bundel dat goedkoper is dan €238,- euro waarvoor ik het kan krijgen bij Amazon?

-edit net besteld, voor wie ook interesse heeft, goedkoper dan dit zul je het nooit vinden! https://nl.pepper.com/aan...eur23851-amazoncouk-28669

Mediamarkt €279 8).
Om de gevleugelde woorden van Notna te gebruiken, kijk eens wat posts omhoog...

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Finraziel schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 13:51:
[...]

Om de gevleugelde woorden van Notna te gebruiken, kijk eens wat posts omhoog...
Haha, ach misschien voor de Tweakers die er overheen hebben gelezen :P.

Als je je Xbox One inderdaad voor 200 verkocht krijgt dan heb je inderdaad voor weinig mooi een upgrade, maar ik denk dat dat wel eens lastiger kan zijn dan je denkt. Er staan er nogal wat op V&A en zelfs op marktplaats vind ik ze al meteen goedkoper... Anders deed ik het zelf misschien ook wel, maar ik denk dat je blij kunt zijn als je 180 terug krijgt.

Iets anders, ik probeer mijn Xbox One te registreren bij MS op deze pagina en dan register device:
https://support.xbox.com/...anty-and-registration-faq
Maar hij blijft maar steeds zeggen "Registration didn't work. We couldn't register this device right now. Try again in a few minutes."
Had dit vorige week ook al en nu hetzelfde, dus het is niet dat de service er even uit ligt of zo volgens mij... Iemand anders dit ook gehad? Ik wou eens kijken of MS zelf iets zegt over de garantie omdat het een refurb is (misschien is dat ook wel waarom dit niet lukt).

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Dat zijn bijna crimineel lage prijzen, dat geeft toch weer hoop dat Microsoft de Scorpio voor een hele goeie prijs kan aanbieden.

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Finraziel schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 14:04:
Als je je Xbox One inderdaad voor 200 verkocht krijgt dan heb je inderdaad voor weinig mooi een upgrade, maar ik denk dat dat wel eens lastiger kan zijn dan je denkt. Er staan er nogal wat op V&A en zelfs op marktplaats vind ik ze al meteen goedkoper... Anders deed ik het zelf misschien ook wel, maar ik denk dat je blij kunt zijn als je 180 terug krijgt.

Iets anders, ik probeer mijn Xbox One te registreren bij MS op deze pagina en dan register device:
https://support.xbox.com/...anty-and-registration-faq
Maar hij blijft maar steeds zeggen "Registration didn't work. We couldn't register this device right now. Try again in a few minutes."
Had dit vorige week ook al en nu hetzelfde, dus het is niet dat de service er even uit ligt of zo volgens mij... Iemand anders dit ook gehad? Ik wou eens kijken of MS zelf iets zegt over de garantie omdat het een refurb is (misschien is dat ook wel waarom dit niet lukt).
Voordeel van een Xbox One white, het is meer waard dan een zwart exemplaar. Heb de mijne net onder voorbehoud al kunnen verkopen ;).

Nice, mooie deal dan :)
En ik heb mezelf ondertussen ook omgepraat en ik doe met je mee, ook al zal ik ongetwijfeld minder voor de mijne terug krijgen :+ Maar Fifa hoef ik ook niet, dus uiteindelijk heb ik dan ook voor een paar tientjes of zo waarschijnlijk wel de witte One S die ik mooier vind en die wel in mijn kast past in plaats van boven er op.

Oh, en registreren is nou ook gelukt via een andere pagina: https://devicesupport.microsoft.com/nl-NL
Gevonden bij het zoeken hoe je een gratis Kinect adapter aan kon vragen. Heb nog garantie tot 23-10-2017, not bad :)

• Nieuwevolger
Dat is eigenlijk ook wel slecht dat mensen geld willen besparen door het apparaat 2e hands te kopen maar wel weer extra betalen voor een wit model, waarschijnlijk zal die persoon zich ook wel kut voelen als hij erachter komt wat jij hebt betaald voor de one s haha.
Tja ik snap bij consoles sowieso nooit waarom mensen tweedehands kopen als ze voor iets van 30 euro meer nieuw kunnen kopen, maar het gebeurt.

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
Ik heb nu twee dagen mij One S binnen, bevalt prima alleen is er 1 ding waar ik me aan stoor. En ik vraag me af of dit zo hoort, of dat ik een fout exemplaar heb, dus vraag het even aan jullie.

De controller heeft links en rechts een rumble motor voor beide triggers. De linker motor produceerd een erg vervelende hoge toon als hij trilt. Zo hoog dat ik hem tijdens het spelen van Forza 6 of Overwatch zelfs hoor.
De rechter motor hoor ik niet, dat is het standaard vibratie geluid zoals ik ook van mij PS4 gewend ben.

Ik heb de Controller even getest met de "Controller Tester" app op de Xbox, en daar hoor ik ook echt duidelijk verschil tussen beide kanten. Ook merk ik dat de linker kan minder snel trilt, maar wel sterker. Maar dat is misschien wel de bedoeling, dat beide kanten een verschillende trilsterkte hebben.

Kunnen jullie bevestigen of die linker motor bij jullie ook zo'n hoge toon produceert? Want anders kan ik hem opsturen naar de winkel.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Controller laten omruilen door Microsoft of de winkel waarvan je het vandaan hebt. Zou daarvoor niet een Xbox One S terugsturen.

[ Voor 19% gewijzigd door Koning-Admiraal op 24-09-2016 15:14 ]

• Nieuwevolger
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1283795

N64 emulator beschikbaar voor xbox one voor 9 euro. Is gewoon te downloaden uit de windows en xbox store als app.

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Wanneer zijn de Microsoft store apps überhaupt beschikbaar op de Xbox One? Zie ze nergens in de store staan namelijk.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12-2025
De emulator is blijkbaar alweer verdwenen. Geloof ook niet dat het legaal is.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Nieuwevolger
Dat denk ik ook niet, maar ik kan de app wel kopen vanuit de windows 10 store op de pc. Daar staat bij beschikbare apparaten nog steeds xbox one. De app heet win64e10.

• joey82
voor de 360 moest een externe HDD fat32 hoe zit dit met de xbox one/xbox one S? moet hier ook een externe hdd Fat32 zijn of maakt dat niet uit?

• Notna

Notna

Where are you?®

joey82 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:50:
voor de 360 moest een externe HDD fat32 hoe zit dit met de xbox one/xbox one S? moet hier ook een externe hdd Fat32 zijn of maakt dat niet uit?
Als je het voor Media wilt gebruiken: NTFS en FAT 32 zijn allebei gesupport

Als je het voor games wilt gebruiken formatteert de XBO je schijf op zijn eigen manier die niet leesbaar is voor Windows.

• joey82
Notna schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:55:
[...]

Als je het voor Media wilt gebruiken: NTFS en FAT 32 zijn allebei gesupport

Als je het voor games wilt gebruiken formatteert de XBO je schijf op zijn eigen manier die niet leesbaar is voor Windows.
ik wil de externe HDD idd voor games gebruiken :)

edit:

misschien een rare vraag maar....

dat rooster aan de bovenkant van de xbox one s blaast dat zeg maar de warme lucht uit de xbox one of zuigt het juist koele lucht naar binnen als een stofzuiger? het lijkt mij nogal lastig om zo'n rooster stofvrij te maken....

[ Voor 32% gewijzigd door joey82 op 24-09-2016 16:32 ]

Verwijderd

joey82 schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 16:07:
[...]

ik wil de externe HDD idd voor games gebruiken :)

edit:

misschien een rare vraag maar....

dat rooster aan de bovenkant van de xbox one s blaast dat zeg maar de warme lucht uit de xbox one of zuigt het juist koele lucht naar binnen als een stofzuiger? het lijkt mij nogal lastig om zo'n rooster stofvrij te maken....
Blaast uit. Intake is aan de linkerzijkant en achterkant. Scheelt best wat warmte als je genoeg ruimte erom heen hebt. Koude lucht achter binnenhalen is natuurlijk een beetje stom aangezien je daar een warme voedingskabel en vaak onvoldoende ventilatie hebt door muren/tv meubel.

Wel een goed idee. Stofzuiger waarop je games kan spelen. :)

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2016 16:48 ]

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Xbox One wordt nu opgehaald, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik deze Xbox uitschakel als Home console, zodat niemand bij het account kan komen?

Verwijderd schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 16:45:
[...]

Blaast uit. Intake is aan de linkerzijkant en achterkant. Scheelt best wat warmte als je genoeg ruimte erom heen hebt. Koude lucht achter binnenhalen is natuurlijk een beetje stom aangezien je daar een warme voedingskabel en vaak onvoldoende ventilatie hebt door muren/tv meubel.

Wel een goed idee. Stofzuiger waarop je games kan spelen. :)
Als de voedingskabel significant warm wordt, genoeg om langsstromende lucht te verwarmen, dan heb je denk ik een ander probleem.

Verwijderd

Finraziel schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 16:56:
[...]

Als de voedingskabel significant warm wordt, genoeg om langsstromende lucht te verwarmen, dan heb je denk ik een ander probleem.
Is ook geen 100 graden. Maar wel een stuk warmer dan de lucht in mijn kamer. Dat is bij jou niet anders.
Houd je hand maar eens achter je One. Denk niet dat het verkoeling brengt.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-09-2016 17:27 ]

Diederik-Jan schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 16:54:
Xbox One wordt nu opgehaald, hoe kan ik ervoor zorgen dat ik deze Xbox uitschakel als Home console, zodat niemand bij het account kan komen?
https://account.microsoft.com/devices?refd=account.xbox.com -> moet je dan niet "Remove Xbox" kiezen?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17:32
Gewoon je nieuwe xbox als home instellen, dan verdwijnt die vanzelf bij de andere. Je kan maar 1 xbox als home instellen

• Nieuwevolger
Ik dacht er net aan, maar hopelijk brengt microsoft meteen een special edition of elite model uit van de scorpio. Normaal de doelgroep voor special editions (meestal duurdere versie van de console) heeft al een standaard xbox of ps. Kom dan ook meteen met een scorpio met een grote sshd en elite controller.

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
Inmiddels wat uurtjes in Forza Horizon 3 gestopt, ziet er erg goed uit. Ik moet ook zeggen dat de HDR die er nu in zit, echt een aardig verschil maakt, waarschijnlijk maakt dat meer uit dan 4K.

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Woensdag de Xbox One S in huis, leuke 4k blueray upgrade van €38,- euro :p. Nu vroeg ik mij het volgende af. Ik heb twee hdmi poorten waarvan een mijn Ziggo decorder is en de ander van mijn PS4. De Xbox One had ik aangesloten op de monitor.

Dit keer sluit ik het aan op mijn Sony tv scherm. Maar kun je de hdmi kabel van de PS4 ook gebruiken voor de Xbox One S of is dit een andere type? Zo hoef ik alleen de hdmi ingangen van beide consoles te veranderen wil ik op de een of ander gaan gamen.

[ Voor 74% gewijzigd door Koning-Admiraal op 25-09-2016 10:08 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12-2025
Volgens mij is HDMI gewoon HDMI en maakt het dus niets uit.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Zijn er geen HDMI standaarden zoals 1.4 en 2.0. Of maakt dit voor beide consoles niet uit.

[ Voor 31% gewijzigd door Koning-Admiraal op 25-09-2016 10:24 ]

Verwijderd

Diederik-Jan schreef op zondag 25 september 2016 @ 10:22:
Zijn er geen HDMI standaarden zoals 1.4 en 2.0. Of maakt dit voor beide consoles niet uit.
Voor 4k hdr op 60fps heb je 2.0 nodig.

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Verwijderd schreef op zondag 25 september 2016 @ 10:26:
[...]

Voor 4k hdr op 60fps heb je 2.0 nodig.
Maar als ik die hdmi kabel gebruik van de Xbox One S levert dat geen problemen op voor de PS4? Of werkt dat juist prima.

• jmignolet
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 22-12-2025
Diederik-Jan schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 13:17:

Mediamarkt €279 8).

Nu nog mijn oude Xbox One verkopen en effectief €38,- euro betaald voor een upgrade met Fifa 17 :D .
Leuke deal en bij deze bestelling geplaatst. Maar ik krijg dus zoals altijd een mail dat ze mijn creditcard niet aanvaarden. Das dus echt keer op keer bij amazon.. no idea. Lukt altijd op andere webshops..

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 00:37
Diederik-Jan schreef op zondag 25 september 2016 @ 10:33:
[...]

Maar als ik die hdmi kabel gebruik van de Xbox One S levert dat geen problemen op voor de PS4? Of werkt dat juist prima.
Zou gewoon goed moeten werken :)

• mcp1990
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 20:33
Zo ik kon de aanbieding ook niet weerstaan en heb ook maar een xbox one s gekocht. Hopelijk aan het eind van de week bezorgd.

Verwijderd

[...]

Mijn idee us dan altijd gewoon proberen. :) Maar nee dat levert geen problemen op. Hdmi 2.0 kan meer data tegelijk doorlaten. Het doet verder niks aparts.

• donald_dick
  • Registratie: November 2001
[...]

Allemaal HDMI en allemaal backwards compatible

wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten

• patrieckske
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16-12-2025
Toch ook maar besteld bij Amazon. Word m'n eerste xbox. Ben benieuwd wanneer die die binnen is.
Heb ook meteen via andere site een C7 kabel besteld. (mocht dit nodig zijn) :+
De mijne is al verzonden en verwachting is dat die woensdag binnenkomt dus ze lijken best snel te zijn. Toevallig ook een Kindle Oasis besteld (die dan bij amazon.de), samen met een xbox one remote voor de bluray playback (met controller werkt niet fijn vind ik), dus wordt een leuk weekje om uit te kijken naar DHL (waarschijnlijk) :+

Verwijderd

Finraziel schreef op zondag 25 september 2016 @ 16:46:
De mijne is al verzonden en verwachting is dat die woensdag binnenkomt dus ze lijken best snel te zijn. Toevallig ook een Kindle Oasis besteld (die dan bij amazon.de), samen met een xbox one remote voor de bluray playback (met controller werkt niet fijn vind ik), dus wordt een leuk weekje om uit te kijken naar DHL (waarschijnlijk) :+
Nieuwe hypotheek genomen? Waarom de Oasis? Paperwhite kost de helft en kan bijna alles hetzelfde. :) Dat je geen kobo haalt snap ik. :+
Haha, valt wel mee, maar ik geef eigenlijk bijna niks uit buiten af en toe wat computer/gadget spul, en voordat ik die eerste xbox bestelde had ik al een hele tijd weinig gekocht dus had wat zakgeld opgespaard :+

Wat die Oasis betreft, ik lees tot nu toe op mijn smartphone. Was al een tijdje naar ereaders aan het kijken en heb er vroeger een gehad zonder verlichting, maar het pagina's omslaan via touchscreen staat me heel erg tegen. Op de smartphone gebruik ik daar de volume knoppen voor zodat ik makkelijk met één hand het ding kan vasthouden en bladzijdes om kan slaan. Ik weet dat sommige mensen dat ook prima kunnen met touchscreen bediening... maar ik vind dat niet handig. Ik had ook al even naar de Voyage gekeken, die kwam in de richting, maar was het ook nog niet helemaal (lees veel dat het onhandig vasthouden is met die smalle rand en niet duidelijk te voelen waar die drukgevoelige knoppen zitten).

De Oasis klinkt voor mij als de perfecte ereader. Niet iedereen is er tevreden mee, maar de nadelen die mensen noemen vind ik allemaal niet zo boeiend. Geen lichtsensor maakt me niet uit, kortere accuduur los van de cover (ik doe de cover er tussendoor wel weer op), asymmetrisch ontwerp (dat is juist waardoor hij zo geweldig in de hand zou liggen). Verder vind ik het lage gewicht een heel erg aantrekkelijk punt. De superenthousiaste reviews klinken ook veelal alsof ze erg op mijn gebruik aansluiten en drukken precies de juiste knoppen in bij mij :P

Al met al zou ik niet voor een paperwhite gaan, want daar wegen de voordelen voor mij niet genoeg op tegen de nadelen ten opzichte van gewoon mijn telefoon blijven gebruiken. De Voyage is dan weer duur voor een apparaat wat het net niet is en een Voyage + originele cover is niet veel goedkoper dan een Oasis. De Oasis lijkt me dan dusdanig fijn dat het voor mij mijn leesplezier aanzienlijk kan vergroten. Aangezien ik verwacht dat hij toch wel een aardig aantal jaren mee zal gaan en ik dagelijks lees, is het me de investering waard :)

Sorry voor de off topic O-)

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Dit design :).
Afbeeldingslocatie: http://icdn4.digitaltrends.com/image/xbox-one-s-review-8-1200x9999.jpg

[ Voor 126% gewijzigd door Koning-Admiraal op 26-09-2016 00:00 ]

Verwijderd

bol.com games ‏

Nu in de Bulk: Xbox One S 500 GB met gratis FIFA 17 en 3 maanden Xbox Live Gold voor €279,-!

https://www.bol.com/nl/p/...-500-gb/9200000059364704/

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/EuKgKGV9U7oZKVrzvULFOpk8/full.jpg?nohitcount=1

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
2ehands een Xbox One ('oud' model met 500gb) overgenomen en meteen voor 2,80 Assassins Creed: Unity erbij gekocht. :) Een hele upgrade van mijn oude 360! Nu heb ik de laatste jaren niet echt veel meer gegamed, wat zijn volgens jullie echt de pareltjes die je móet spelen op de One? Was al aan het kijken naar de nieuwe Forza, maar ben nu eigenlijk op zoek naar een leuke sandbox game. Heb GTA V destijds helemaal grijs gedraaid op m'n 360 :P

• Tits
brick5492 schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:38:
2ehands een Xbox One ('oud' model met 500gb) overgenomen en meteen voor 2,80 Assassins Creed: Unity erbij gekocht. :) Een hele upgrade van mijn oude 360! Nu heb ik de laatste jaren niet echt veel meer gegamed, wat zijn volgens jullie echt de pareltjes die je móet spelen op de One? Was al aan het kijken naar de nieuwe Forza, maar ben nu eigenlijk op zoek naar een leuke sandbox game. Heb GTA V destijds helemaal grijs gedraaid op m'n 360 :P
Wat heb je betaald als ik vragen mag?

Goh, mafia 3 gaatt wellicht wel een toppertje worden. Shadow of Mordor kan ik ook wel aanraden.

• Notna

Notna

Where are you?®

brick5492 schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:38:
Leuke Sandbox? Far Cry 4 / Primal heb ik mij uitermate goed mee vermaakt.

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
Tits schreef op maandag 26 september 2016 @ 13:12:
[...]

Wat heb je betaald als ik vragen mag?

Goh, mafia 3 gaatt wellicht wel een toppertje worden. Shadow of Mordor kan ik ook wel aanraden.
150 euro voor een 2015 500gb model incl 2 controllers en 14 dagen Xbox Gold :) Best mooi prijsje vond ik zo ;)

Mafia 3 staat idd ook op mijn Wishlist :)

[ Voor 6% gewijzigd door brick5492 op 26-09-2016 14:24 ]

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
quorumz schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:08:
ik snap niet helemaal waar "dit design" op slaat...
De tv denk ik of de speaker? Ik zou ook niet weten waar die het over heeft haha.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:16:
bol.com games ‏

Nu in de Bulk: Xbox One S 500 GB met gratis FIFA 17 en 3 maanden Xbox Live Gold voor €279,-!

[afbeelding]
Ik wacht eigenlijk nog op een mooie aanbieding, maar dan met een andere game...

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

TommyGun schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:45:
Ik wacht eigenlijk nog op een mooie aanbieding, maar dan met een andere game...
FIFA 17 kun je voor een mooie prijs doorverkopen.

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004

TommyGun

Stik er maar in!

Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 14:46:
[...]

FIFA 17 kun je voor een mooie prijs doorverkopen.
Dat is waar...

Keuzes |:( :+

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Verwijderd

justifire schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:46:
Waardeloze kwaliteit die Elite controller.
Heb hem 11 maanden en nu gaat de softgrip loslaten.
Zou daar nog garantie op zitten ?
Ja.

• Origins
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 26 september 2016 @ 12:16:
bol.com games ‏

[afbeelding]
Had hem dus bij bol.com gehaald vorige week voor 299, gister contact opgenomen en 30 euro teruggekregen + 3 maanden Xbox Live.
Prima service daar bij bol.com

• mfneed
justifire schreef op maandag 26 september 2016 @ 17:46:
Waardeloze kwaliteit die Elite controller.
Heb hem 11 maanden en nu gaat de softgrip loslaten.
Zou daar nog garantie op zitten ?
Aj das niet best, ben eigenlijk wel benieuwd hoe precies :+

Ik klop hem even af, heb volgens mij wel veel geluk met controllers (al wissel ik veel af), heb er nooit een brakke tussen zitten.

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Hoe werkt het eigenlijk met release date van digitale games. Bijvoorbeeld FIFA 17 komt vandaag (27/09) uit in Amerika, maar in Europa pas 29/09. Aangezien mijn account op Amerika staat, ga ik het vandaag dan al kunnen spelen, of kijkt hij naar de locatie van mijn console, en beslist dan om het pas donderdag te releasen?

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 19-12-2025
X-Fighter schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:20:
Hoe werkt het eigenlijk met release date van digitale games. Bijvoorbeeld FIFA 17 komt vandaag (27/09) uit in Amerika, maar in Europa pas 29/09. Aangezien mijn account op Amerika staat, ga ik het vandaag dan al kunnen spelen, of kijkt hij naar de locatie van mijn console, en beslist dan om het pas donderdag te releasen?
De marketplace waar je het hebt gekocht telt... dus heb je m in de Amerikaanse store gekocht, dan heb je een Amerikaanse releasedate.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Pagina: 1 ... 37 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.