• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-01 21:40
greyfox1987 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 10:50:
[...]

De marketplace waar je het hebt gekocht telt... dus heb je m in de Amerikaanse store gekocht, dan heb je een Amerikaanse releasedate.
Cool, maar geen idee welke het dan gaat zijn in mijn geval. Mijn broertje had het met een download code bij de Xbox One S, en dus hij zal het gekocht hebben van de Belgische store. Maar mijn Xbox is eigenlijk altijd via Amerikaans store gegaan, dus als ik het installeer ging het misschien ook via daar.

Zal het wel zien wanneer ik thuis ben :)

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-01 22:54
Saeverix schreef op zaterdag 24 september 2016 @ 15:04:
Ik heb nu twee dagen mij One S binnen, bevalt prima alleen is er 1 ding waar ik me aan stoor. En ik vraag me af of dit zo hoort, of dat ik een fout exemplaar heb, dus vraag het even aan jullie.

De controller heeft links en rechts een rumble motor voor beide triggers. De linker motor produceerd een erg vervelende hoge toon als hij trilt. Zo hoog dat ik hem tijdens het spelen van Forza 6 of Overwatch zelfs hoor.
De rechter motor hoor ik niet, dat is het standaard vibratie geluid zoals ik ook van mij PS4 gewend ben.

Ik heb de Controller even getest met de "Controller Tester" app op de Xbox, en daar hoor ik ook echt duidelijk verschil tussen beide kanten. Ook merk ik dat de linker kan minder snel trilt, maar wel sterker. Maar dat is misschien wel de bedoeling, dat beide kanten een verschillende trilsterkte hebben.

Kunnen jullie bevestigen of die linker motor bij jullie ook zo'n hoge toon produceert? Want anders kan ik hem opsturen naar de winkel.
Niet dat ie herrie hoort te maken natuurlijk, maar er hoort wel degelijk een verschil te zitten tussen de linker- wn rechter rumble. De ene is namelijk wat zwaarder dan de ander. Een feature dus. Soms gaat alleen de rechter aan, soms alleen de linker. Het is afhankelijk van het soort rumble dat de game maker wil dat jij voelt.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 04-02 22:42
Royeboi schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 12:15:
[...]

Niet dat ie herrie hoort te maken natuurlijk, maar er hoort wel degelijk een verschil te zitten tussen de linker- wn rechter rumble. De ene is namelijk wat zwaarder dan de ander. Een feature dus. Soms gaat alleen de rechter aan, soms alleen de linker. Het is afhankelijk van het soort rumble dat de game maker wil dat jij voelt.
Het gevoel is prima, mooi systeem. Maar het kan denk ik niet de bedoeling zijn dat je het geluid van de Rumble boven het spelgeluid uit hoor komen.
Ik stuur hem vanmiddag op naar Coolblue, die ruilen hem voor een nieuwe. Hopen dat die wel gewoon goed is.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 02-02 10:26
X-Fighter schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 11:06:
[...]

Cool, maar geen idee welke het dan gaat zijn in mijn geval. Mijn broertje had het met een download code bij de Xbox One S, en dus hij zal het gekocht hebben van de Belgische store. Maar mijn Xbox is eigenlijk altijd via Amerikaans store gegaan, dus als ik het installeer ging het misschien ook via daar.

Zal het wel zien wanneer ik thuis ben :)
Ah ok, ja dan is vanaf nu alles wat ik zeg speculatie :-)
Die codes zijn geloof ik niet regio gebonden, de vraag is welke licentie je terug krijgt op het moment dat je de code redeemed, het zou best wel eens kunnen dat je dan een EU licentie of zo krijgt.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-02 13:34
Afbeeldingslocatie: http://www.xboxworld.nl/media/uploads/articles/content/xbox_audi.jpg

De nieuwe Audi xbox one haha 7(8)7

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 13:19
Best slechte photoshop, terwijl het toch veel aandacht op het web krijgt. :/

Oh oh Mr. B, oh oh!

• Mandarijntje

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Hoe is dit nu weer mogelijk? Ik heb een headset in de controller jack gedaan en toch komt er zowel uit mijn koptelefoon als uit de tv speakers geluid.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Verwijderd

Diederik-Jan schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:31:
Hoe is dit nu weer mogelijk? Ik heb een headset in de controller jack gedaan en toch komt er zowel uit mijn koptelefoon als uit de tv speakers geluid.
Zie settings. Onder play sound through headset and speakers...

Verwijderd

\\ Larry Hryb \\ ‏

Call of Duty: World at War is coming to Xbox One Backward Compatibility today. Now, all back compat COD titles are purchasable on Xbox One

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CtX022FWAAQQ6aj.jpg

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

Diederik-Jan schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 17:31:
8)7 8)7 8)7

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Wow, Amazon UK is nog sneller dan verwacht, hij is al binnen :)
Xbox one vs Xbox one s
Ik moet zeggen, het verschil in formaat is toch nog uitgesprokener in het echt dan hoe het op een foto er uit ziet... Ik ben blij dat ik hem besteld heb, hij is toch echt een stuk mooier vind ik :)
Nou snel die Fifa code op V&A gooien :P

Gamertag: FinrazielNL

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 02-01 23:53
Aan de andere kant, de Lamborghini Centenario Xbox One S ziet er wel heel strak uit:
Afbeeldingslocatie: http://i.fokzine.net/upload/16/09/160927_104357_xbox-one-s-lambo-1.jpg

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-01 20:12
Zal wel een stuk duurder zijn maar die speciale versies mogen van mij vaker en in grotere oplages komen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• X-Fighter
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 18-01 21:40
greyfox1987 schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 13:23:
[...]

Ah ok, ja dan is vanaf nu alles wat ik zeg speculatie :-)
Die codes zijn geloof ik niet regio gebonden, de vraag is welke licentie je terug krijgt op het moment dat je de code redeemed, het zou best wel eens kunnen dat je dan een EU licentie of zo krijgt.
Ik kan gewoon spelen ;)

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-01 15:04
Hmm, mijn Xbox One S heeft wel wat kuren helaas. De ventilator loopt aan, al vanaf het eerste opstarten, en nu begint mijn controller ook te piepen bij 'rumble'/trillen. Dat wordt toch maar laten fixen/terugsturen. Valt me wel tegen qua quality control. Lees dat meer mensen dezelfde issues hebben.

• Saeverix
- peter - schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:05:
Hmm, mijn Xbox One S heeft wel wat kuren helaas. De ventilator loopt aan, al vanaf het eerste opstarten, en nu begint mijn controller ook te piepen bij 'rumble'/trillen. Dat wordt toch maar laten fixen/terugsturen. Valt me wel tegen qua quality control. Lees dat meer mensen dezelfde issues hebben.
Die piep van die rumble had ik ook. Aan de linkerkant...
Ik heb de controller vandaag voor RMA opgestuurd, kijken wanneer ik een nieuwe ontvang...

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 26-01 15:04
Saeverix schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:21:
[...]

Die piep van die rumble had ik ook. Aan de linkerkant...
Ik heb de controller vandaag voor RMA opgestuurd, kijken wanneer ik een nieuwe ontvang...
Idd, aan de linkerkant hier ook. Apart. Dat zou toch tijdens testen moeten opvallen zou je denken.

• ran-dy
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 08-10-2025
Is er hier iemand die ervaring heeft met de Xbox accounts van allkeyshop.com? Hoe gaat dit in z'n werk? Ik lees veel dat je het spel maar een keer kan installeren op je Xbox.
Allkeyshop.com is zelf toch geen winkel? Meen dat die alleen naar andere shops door linken.
Zelf koop ik echter nooit iets wat met een account werkt, veel te fraudegevoelig naar mijn smaak en zelfs als het allemaal goed gaat is het me te veel gedoe om een paar euro uit te sparen.

Mijn One S overigens nog niet aangesloten, ben benieuwd of ik dan geen problemen ga hebben met vreemde geluidjes.

• AcidXTR
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:41

AcidXTR

Overal en altijd AcidXTR

ran-dy schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:25:
Is er hier iemand die ervaring heeft met de Xbox accounts van allkeyshop.com? Hoe gaat dit in z'n werk? Ik lees veel dat je het spel maar een keer kan installeren op je Xbox.
Van de allekeyshop.com affiliate krijg je accountgegevens via e-mail opgestuurd. Met deze gegevens log je in op jouw xbone. Vervolgens installeer je het spel en log je in op je eigen account. Het is dan mogelijk om vanaf dat moment het spel te spelen op je eigen account. Of je het spel maar één keer kan installeren durf ik niet te zeggen. Ik heb het één keer geprobeerd maar daarna niet opnieuw hoeven installeren. Ik zal voortaan echter niet meer op deze manier games aanschaffen ivm eventuele ban.

Verwijderd

Guacamelee is redelijk goed zeg! Houdt me zelfs weg bij deus ex. Net als CoD2. Wat daaraan fantastisch is, naast de uitstekende gameplay, zijn de niet aanwezige laadtijden. (mag ook wel met de nadespam:))

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 06-02 15:45
Verwijderd schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:44:
Guacamelee is redelijk goed zeg! Houdt me zelfs weg bij deus ex. Net als CoD2. Wat daaraan fantastisch is, naast de uitstekende gameplay, zijn de niet aanwezige laadtijden. (mag ook wel met de nadespam:))
Geen idee wat voor game dat is, heb wel 3 achievements behaald in 2014 zie ik :9

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Zo raar is het niet. Zelden een apparaat gezien waarvoor je dat apart moet instellen. Normaal gesproken hoort dat automatisch over te gaan van het een op de ander.

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Finraziel schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:26:
Wow, Amazon UK is nog sneller dan verwacht, hij is al binnen :)
[afbeelding]
Ik moet zeggen, het verschil in formaat is toch nog uitgesprokener in het echt dan hoe het op een foto er uit ziet... Ik ben blij dat ik hem besteld heb, hij is toch echt een stuk mooier vind ik :)
Ook gisteren binnen gekregen :P.
Afbeeldingslocatie: http://static.trustedreviews.com/94/00003a30a/a23e_oq80_orh234w417/xbox-one-s.jpg

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

Diederik-Jan schreef op woensdag 28 september 2016 @ 05:32:
[...]

Zo raar is het niet. Zelden een apparaat gezien waarvoor je dat apart moet instellen. Normaal gesproken hoort dat automatisch over te gaan van het een op de ander.
Doelde meer erop dat ik zelf precies hetzelfde probleem had.
Omdat ik de headset op had hoorde ik het niet maar de TV stond nog aardig hard :D

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-02 17:18

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Finraziel schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 19:26:
Ik ben in de race voor een Fifa17 voor een leuk prijsje. Net even bij VA gekeken. Daar staan wel wat codes van Fifa17 voor de fucking hoofdprijs. Dan krijg je een gratis code bij je console, ga je 6 euro minder vragen dan in de Indiase store. Dan snap je het niet. Bied die dingen voor 20 euro max 25 aan en iedereen is blij. Jij 20-25 extra korting op je console en de koper 20 euro korting op zijn game. Maar nee, de gierigheid slaat weer toe, dus we vragen gewoon 40-45 euro. Dan betaal ik liever die 6 euro meer in een buitenlandse MS store....

XBL: MRE Inc

• gysman11
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online
Kwestie van vraag en aanbod toch? Staat de verkoper vrij om zijn vraagprijs te bepalen, en staat jou vrij om elders te shoppen,

Overigens: JIJ vindt 6 euro blijkbaar niet voldoende, jij wil meer...

[ Voor 3% gewijzigd door gysman11 op 28-09-2016 09:28 ]

• Saeverix
MRE-Inc schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:22:
[...]

Ik ben in de race voor een Fifa17 voor een leuk prijsje. Net even bij VA gekeken. [...] Dan snap je het niet. Bied die dingen voor 20 euro max 25 aan en iedereen is blij. Jij 20-25 extra korting op je console en de koper 20 euro korting op zijn game. Maar nee, de gierigheid slaat weer toe, dus we vragen gewoon 40-45 euro. Dan betaal ik liever die 6 euro meer in een buitenlandse MS store....
Ben jij dan niet diegene die gierig is? 45 euro is nog steeds flink goedkoper dan de laagste prijs hier in Nederland (53 euro inclusief verzending). Daar heb ik hem ook voor verkocht omdat je een week eerder kon spelen dan de officiële release.

Nu de Game officieel uit is lijkt mij 40 euro een nette prijs. Maar de 20-25 euro die jij wilt bieden is wat ik noem gierig...

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Waarom zouden mensen aan liefdadigheid moeten doen? En zo'n voucher is zeker niet "gratis" bij een console. Meestal zit dat gewoon in de prijs doorberekend.

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05-2025
je bent nederlander of niet heh? :)F

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

MRE-Inc schreef op woensdag 28 september 2016 @ 09:22:
[...]

Ik ben in de race voor een Fifa17 voor een leuk prijsje. Net even bij VA gekeken. Daar staan wel wat codes van Fifa17 voor de fucking hoofdprijs. Dan krijg je een gratis code bij je console, ga je 6 euro minder vragen dan in de Indiase store. Dan snap je het niet. Bied die dingen voor 20 euro max 25 aan en iedereen is blij. Jij 20-25 extra korting op je console en de koper 20 euro korting op zijn game. Maar nee, de gierigheid slaat weer toe, dus we vragen gewoon 40-45 euro. Dan betaal ik liever die 6 euro meer in een buitenlandse MS store....
Ik heb hem voor 40 euro aangeboden en 20 minuten later al drie man die hem wouden hebben dus ik zou nogal gek zijn als ik hem voor veel minder aan zou bieden.

Edit: trouwens, je krijgt niet een 'gratis' code bij je console, je betaalt een totaalprijs voor een console met bijgeleverde game, dat is iets heel anders. Dat het vervolgens erg voordelig uitpakt om die game los te verkopen is een geluk voor mij maar maakte die game niet ineens gratis voor mij.

[ Voor 15% gewijzigd door Finraziel op 28-09-2016 10:03 ]

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 27-01 22:22
Ik twijfel echt voor mijn Xbox One om te wisselen met een Xbox One S, maar ik zie eigenlijk geen enkel voordeel. Alles is hetzelfde, maar enkel kleiner (en dan nog maar een cm of 3 in de breedte, wat voor mij in de kast wel belangrijk was)

Mis ik een voordeel, buiten extra garantie?
Tits schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:26:
Ik twijfel echt voor mijn Xbox One om te wisselen met een Xbox One S, maar ik zie eigenlijk geen enkel voordeel. Alles is hetzelfde, maar enkel kleiner (en dan nog maar een cm of 3 in de breedte, wat voor mij in de kast wel belangrijk was)

HDR en 4k afspelen, mocht je een TV hebben die dat ondersteund.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Mandarijntje
Tits schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:26:

Waarom dan in godsnaam willen upgraden als je geen voordeel ziet.

• dr_dreey
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 06-02 13:19
@ Tits,
Zoals SinergyX al aangeeft is het voordeel er alleen als je een 4K HDR capabele TV hebt.
Ikzelf Heb sinds kort een 4K HDR oled TV gekocht en speel nu Forza Horizon 3 welke HDR ondersteund en het is in één woord fantastisch. HDR in FH3 zorgt voor adembenemende verschillen tussen helder en donker in beelden zoals tegen de zon in rijden maar ook heldere sterrenhemels, koplampen van tegenliggers, reflecterende bewegwijzeringsborden, reflecties van lantaarnpaal lichten in de auto bij 's nachts rijden. Tevens is het naar 4K upscalen wat de One S doet ook fijn, veel minder 'kartel randjes'. Ik heb mijn 'oude' One ook nog en heb de verschillen naast elkaar gezien.
Verder wilde ik bij mijn nieuwe TV ook graag een 4K Blu-ray speler welke stand alone te koop zijn voor rond de €200 van het merk 'steen' maar de One S beschikt ook over een 4K Blu-ray speler. Ik heb Mad Max- Fury Road op 4K Blu-ray gekocht, deze film ondersteund ook HDR en voor de film beleving geldt hetzelfde als voor FH3 en de beelden zijn ook nog eens haarscherp daar deze film in native 4K is opgenomen.

Ik heb de Xbox One S Fifa bundel bij de MM voor €279 gekocht en de Fifa voucher voor €40 verkocht en ga mijn oude Xbox One samen met 2 controllers voor €175 verkopen aan een vriend, de upgrade naar de One S kost mij dan nog €64 en dat is het mijns inziens dubbel en dwars waard.

[ Voor 34% gewijzigd door dr_dreey op 28-09-2016 11:05 ]

HDR heb ik niks aan met mijn beamer en ditto voor 4K, maar ik vind het formaat toch wel een voordeel. Het verschil is groter dan het lijkt, vooral optisch. Ik vind hem vooral echt veel mooier! Daarnaast past hij nu wel in mijn kast terwijl de oude echt er bovenop moest blijven staan. Verder is de afwezigheid van die lompe baksteen van een voeding fijn.

Ook de nieuwe controller is een pluspunt, de wat groffere textuur voelt fijner vind ik en door de toevoeging van bluetooth kan ik gaan proberen of ik hem kan gebruiken in de retro hoek. Je kunt hem koppelen met Android (en waarschijnlijk in mijn geval de OpenPandora), al moet je daarbij wel opletten dat de standaard bindings van de knoppen niet overeen komen met 'standaard' controllers. Als je echter bv emulators gebruikt waarbij je zelf de bindings aan kunt passen dan is dat geen probleem.

Verder heb je natuurlijk ook gewoon weer meer garantie. Ik heb nu weer tot eind 2018 garantie (te zien door het serienummer in je microsoft account te registreren).

Hoeveel dit alles je waard is is persoonlijk. Ik ben vooral blij met dat hij er mooier uitziet. Voor sommige mensen is dat totaal geen factor, maar hij staat toch in je huiskamer en ik vind dat wel een belangrijk punt. Door slim inkopen en verkopen kost het me uiteindelijk waarschijnlijk maar een paar tientjes (afhankelijk van voor hoeveel ik de oude verkocht krijg) en daar wegen de voordelen wat mij betreft ruimschoots tegen op.

• Tits
Mandarijntje schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:52:
[...]

Waarom dan in godsnaam willen upgraden als je geen voordeel ziet.
dr_dreey schreef op woensdag 28 september 2016 @ 10:53:
@ Tits,
Zoals SinergyX al aangeeft is het voordeel er alleen als je een 4K HDR capabele TV hebt.
Ikzelf Heb sinds kort een 4K HDR oled TV gekocht en speel nu Forza Horizon 3 welke HDR ondersteund en het is in één woord fantastisch. HDR in FH3 zorgt voor adembenemende verschillen tussen helder en donker in beelden zoals tegen de zon in rijden maar ook heldere sterrenhemels, koplampen van tegenliggers, reflecterende bewegwijzeringsborden, reflecties van lantaarnpaal lichten in de auto bij 's nachts rijden. Tevens is het naar 4K upscalen wat de One S doet ook fijn, veel minder 'kartel randjes'. Ik heb mijn 'oude' One ook nog en heb de verschillen naast elkaar gezien.
Verder wilde ik bij mijn nieuwe TV ook graag een 4K Blu-ray speler welke stand alone te koop zijn voor rond de €200 van het merk 'steen' maar de One S beschikt ook over een 4K Blu-ray speler. Ik heb Mad Max- Fury Road op 4K Blu-ray gekocht, deze film ondersteund ook HDR en voor de film beleving geldt hetzelfde als voor FH3 en de beelden zijn ook nog eens haarscherp daar deze film in native 4K is opgenomen.

Ik heb de Xbox One S Fifa bundel bij de MM voor €279 gekocht en de Fifa voucher voor €40 verkocht en ga mijn oude Xbox One samen met 2 controllers voor €175 verkopen aan een vriend, de upgrade naar de One S kost mij dan nog €64 en dat is het mijns inziens dubbel en dwars waard.
Om lang verhaal kort te maken, ik heb maar 1 bruikbare plank. Daar staat mijn digicorder op. Ik durf mijn xbox hier niet op te zetten qua ventilatie. Ik wou dus ofwel een plank bijmaken (wat ook geld kost) ofwel een kleinere xbox, als de xbox 40 procent kleiner was in de breedte paste hij ruim, maar nu hij is nog te groot hiervoor. Hem eropzetten kan nu helpen, want nu kan de xbox op de digicorder ipv omgekeerd. (Digicorder is niet zo belangrijk;-)).

Ik wou het ook doen zoals Dr dreey, maar ik vraag mij af of ik 150 euro krijg voor de console + controller.

Voor ongeveer 80 euro kan ik upgraden, maar dat is het eigenlijk niet waard.

Verwijderd

Tits schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:35:
[...]

[...]

Ik wou het ook doen zoals Dr dreey, maar ik vraag mij af of ik 150 euro krijg voor de console + controller.

Voor ongeveer 80 euro kan ik upgraden, maar dat is het eigenlijk niet waard.
Ik had voor exact die combi een bod van 150 op Marktplaats. Niet gedaan omdat ik geen 140 piek over heb voor een kleine upgrade. Wacht ik liever tot de Scorpio.

• Tits
AcidXTR schreef op dinsdag 27 september 2016 @ 22:36:
[...]

Van de allekeyshop.com affiliate krijg je accountgegevens via e-mail opgestuurd. Met deze gegevens log je in op jouw xbone. Vervolgens installeer je het spel en log je in op je eigen account. Het is dan mogelijk om vanaf dat moment het spel te spelen op je eigen account. Of je het spel maar één keer kan installeren durf ik niet te zeggen. Ik heb het één keer geprobeerd maar daarna niet opnieuw hoeven installeren. Ik zal voortaan echter niet meer op deze manier games aanschaffen ivm eventuele ban.
Eigenlijk kan ik mijn oude xbox dus verkopen met alle games die erop geinstalleerd zijn? Het is de koper zijn verantwoordelijkheid wat hij ermee doet...?

• Tits
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:42:
[...]

Ik had voor exact die combi een bod van 150 op Marktplaats. Niet gedaan omdat ik geen 140 piek over heb voor een kleine upgrade. Wacht ik liever tot de Scorpio.
Inderdaad, maar bij de Scorpio krijg je wss ook meer voor je eigen S ipv voor de One. Veel gaat dat wss niet schelen. Anyway, de consoles zijn nu echt wel te verkrijgen aan dumpprijzen. Alleen maar goed voor de gamers:-)

Verwijderd

Tits schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:43:
[...]

Eigenlijk kan ik mijn oude xbox dus verkopen met alle games die erop geinstalleerd zijn? Het is de koper zijn verantwoordelijkheid wat hij ermee doet...?
Als je je nieuwe One als home instelt kan die ander je games niet meer spelen.

• Tits
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 11:45:
[...]

Als je je nieuwe One als home instelt kan die ander je games niet meer spelen.
Ook niet als hij inlogt met een nieuw account?

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 16:27

nexhil

BAM!

Hey Jongens (en meiden? :P) ik heb nog een Kinect voor de ONE liggen waar ik eigenlijk niets mee doe. Wat zou een realistische verkoopprijs zijn?

Omdat ik de ONE S wil halen wil ik mijn eerste ONE graag verkopen incl. een controller is dan een prijs van 175/200 Euro (zonder of met kinect?) reëel?

[ Voor 8% gewijzigd door nexhil op 28-09-2016 12:12 ]

Verwijderd

Ik heb mijn One enkele weken geleden voor 160 gekocht met controller en zonder Kinect. Voor die prijs wisselt het wel redelijk snel van eigenaar heb ik het idee.

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06-02 16:27

nexhil

BAM!

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 12:15:
Ik heb mijn One enkele weken geleden voor 160 gekocht met controller en zonder Kinect. Voor die prijs wisselt het wel redelijk snel van eigenaar heb ik het idee.
Dus 200 euro met kinect zou niet overdreven veel zijn?

• dr_dreey
@nexhil,
€200 met controller en kinect is prima prijs als je ziet wat de kinect los kost. Probleem is dat mensen liever kopen zonder kinect en daardoor is de waarde van de kinect niet hoog tweedehands. Ik heb daarom mijn kinect niet verkocht bij mijn One.

Verwijderd

dr_dreey schreef op woensdag 28 september 2016 @ 13:37:
@nexhil,
€200 met controller en kinect is prima prijs als je ziet wat de kinect los kost. Probleem is dat mensen liever kopen zonder kinect en daardoor is de waarde van de kinect niet hoog tweedehands. Ik heb daarom mijn kinect niet verkocht bij mijn One.
Bij game mania krijg je 6 euro voor inruilen Kinect. :+

• dr_dreey
@ exactor it,
Kinect 2.0 of 1.0...
Kan t zo niet vinden op de site of moet je ingelogd zijn...
Kan t me niet voorstellen, nieuw gaan ze rond de €100 en op ebay tussen €40 en €50... Verkoop dan.

[ Voor 34% gewijzigd door dr_dreey op 28-09-2016 14:29 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:03

Superkiwi

Hoi doei

Kiwi meldt zich hier ook maar even :)

Van nature ben ik een PS gamer (nog steeds), maar ik wilde altijd al de Forza games spelen.
Dus nu speciaal voor Forza Horizon 3 een witte Xbox One S aangeschaft, al met al voor een erg lekkere prijs:
-Fifa 17 bundel was 279 euro;
-20 euro korting gehad in de webshop;
-Fifa + Early Acces gelijk verkocht voor 40 euro;
-Forza Horizon 3 bij de Mediamarkt gehaald voor 51 euro;
-Tegoedbon Mediamarkt van 40 euro had ik nog liggen.

Dus voor totaal 230 euro een Xbox One S met Forza Horizon 3, ik vind het een prima deal :P
Voor nu niet echt van plan om Xbox Live aan te schaffen (heb wel 3 maanden gratis) en er veel meer mee te gaan doen dan Forza spelen, maar zeg nooit nooit.

Als PS4 gamer ben ik ook heel benieuwd naar de verschillen tussen de consoles, de interface, de controller etc :)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Verwijderd

kiwi ben benieuwd wat jij van de interface vindt, ik vind het vergeleken met de ps4 ruk, maar de x1s is wel echt super stil vergeleken met de ps4, ook verbruikt hij veel minder :)

[ Voor 87% gewijzigd door Verwijderd op 28-09-2016 17:53 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 14:03

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb een hele goede Harman Kardon set, dus het lawaai van de console maakt me niet zo veel uit eigenlijk ;)
De keuze voor de S was inderdaad wel vanwege het lagere verbruik, en het kleinere formaat is ook wel lekker.
Als ik de console vandaag of morgen een keer uit de doos gehaald en aangesloten heb laat ik mijn bevindingen vwb de verschillen wel weten.

Wat ik wel ontzettend jammer vind is dat mijn Thrustmaster T500 RS niet werkt op een Xbox :(

[ Voor 11% gewijzigd door Superkiwi op 28-09-2016 17:58 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Ja, dat heb ik ook altijd een zwak punt van Xbox gevonden, de belabberde ondersteuning voor stuurtjes (of liever, dat MS gewoon alles blokkeert waar zij niet licentiegeld voor gekregen hebben).

Verwijderd

dr_dreey schreef op woensdag 28 september 2016 @ 14:27:
@ exactor it,
Kinect 2.0 of 1.0...
Kan t zo niet vinden op de site of moet je ingelogd zijn...
Kan t me niet voorstellen, nieuw gaan ze rond de €100 en op ebay tussen €40 en €50... Verkoop dan.
Die van de One. En je kunt het je misschien niet voorstellen. Toch is het zo. Althans dat zei een medewerker toen ik belde. 100 piek voor de One en 6 voor de Kinect.

Welkom heer kiwi. Trackmania heb je ook voor de One. :)

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
GoW 4 staat inmiddels op pre-load, and now we wait :P

• MRE-Inc

MRE-Inc

Zo Battlefield 1 is hier aan het downloaden. 42,70GB. Zal nog wel een day-1 patch van 6-9GB overheen komen, maar goed. Ik ben er klaar voor. Maar even een dag vrij nemen op de release dag. Doe ik eigenlijk nooit, maar naar deze game kijk ik wel uit.

Afbeeldingslocatie: http://mre.tweak.nl/BF1a.png

[ Voor 48% gewijzigd door MRE-Inc op 28-09-2016 21:12 ]

Verwijderd

Moet je nou de Ultimate Edition van Gow4 hebben om op de 7e al los te kunnen? Snap er geen iota meer van met al die preorder toestanden.

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-02 20:50
Ik heb net een xbox one s gekocht inclusief forza horizon 3. Nu las ik dat je dan ook gelijk de pc versie hebt en dat deze game cross play is. Is het dan ook mogelijk dat ik op mijn xbox speel in co op met mijn vrouw die dan op pc zit? Of kan je de game maar op 1 platform tegelijk spelen.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Smeldor schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:36:
Ik heb net een xbox one s gekocht inclusief forza horizon 3. Nu las ik dat je dan ook gelijk de pc versie hebt en dat deze game cross play is. Is het dan ook mogelijk dat ik op mijn xbox speel in co op met mijn vrouw die dan op pc zit? Of kan je de game maar op 1 platform tegelijk spelen.
Je kan tegelijk spelen!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13:46
Ik heb ergens gelezen dat dit niet kon:

Can I be signed into the same game on Xbox One and my Windows 10 PC?

At any single point in time, you may only sign into the game on one Xbox One console or one Windows 10 PC. You cannot be signed into the same game on both platforms at the same time.
maurieske72 schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:14:
[...]

Ik heb ergens gelezen dat dit niet kon:

Can I be signed into the same game on Xbox One and my Windows 10 PC?

At any single point in time, you may only sign into the game on one Xbox One console or one Windows 10 PC. You cannot be signed into the same game on both platforms at the same time.
de xbox je home xbox maken, je vrouw er op laten spelen en jij op windows?

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 28-01 20:52
Voor de mensen die nog Halo 5 of Black Ops 3 willen voor €15, ook andere deals met wat (mindere) games:
http://www.mediamarkt.nl/...age=1&sourceRef=-L780rAUX

Koopnacht bij de Mediamarkt, tot 9:00 morgen ochtend!

Zelf BO 3 besteld

Verwijderd

Smeldor schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:36:
Heb je Forza digitaal of op schijf? Op schijf heb je geen play anywhere.

Met twee accounts kan dit met de digitale versie. Met 1 account niet (of iig erg ingewikkeld). Stel, met de account waarop je Forza geredeemd hebt, je home xbox one. Laat je vrouw op haar account inloggen op je One en log zelf uit. Log nu in op je PC en spelen maar. (Als het spel op de One zoet dat je op de One ingelogd bent kunt je niet op pc spelen.)

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:36
justifire schreef op woensdag 28 september 2016 @ 16:53:
De schijf maar weer eens een beetje opschonen, Gears of War 4 installatie neemt 54.6 GB in beslag :o
Nergens last van heb nog 2,2TB vrij en nu inmiddels 150+ games geinstalleerd staan :)

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 16:36
Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 21:19:
Moet je nou de Ultimate Edition van Gow4 hebben om op de 7e al los te kunnen? Snap er geen iota meer van met al die preorder toestanden.
Ja

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

SpoekGTi schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:59:
[...]

Nergens last van heb nog 2,2TB vrij en nu inmiddels 150+ games geinstalleerd staan :)
Ook nergens last van hoor, beetje ouwe meuk zoals Destiny en The Division verwijderd, weer ruimte genoeg op het 1TB schijfje.

Overigens kijk ik meer uit naar de release van Warhammer dan van Gears.
Beta bevalt me prima en smaakt naar meer, veel meer !
Eindelijk weer eens good old Left 4 Dead achtige gameplay, waar alles valt of staat door teamwork, of het gebrek daar aan.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• MRE-Inc

MRE-Inc

Pfff. Het geld jeukt echt in mijn portemonnee..... Zo'n leger groene is natuurlijk wel mooi (je moet er van houden uiteraard)
1TB versie inclusief BF1 Digital Deluxe Early Enlister voor 369 euro....

Afbeeldingslocatie: https://dri1.img.digitalrivercontent.net/Storefront/Company/msemea/images/English/en-INTL-XboxOneS-Oxnard-234-00043/PDP/en-INTL-PDP0-XboxOneS-Oxnard-234-00043-P2.jpg

Verwijderd schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:38:
[...]

Heb je Forza digitaal of op schijf? Op schijf heb je geen play anywhere.

Met twee accounts kan dit met de digitale versie. Met 1 account niet (of iig erg ingewikkeld). Stel, met de account waarop je Forza geredeemd hebt, je home xbox one. Laat je vrouw op haar account inloggen op je One en log zelf uit. Log nu in op je PC en spelen maar. (Als het spel op de One zoet dat je op de One ingelogd bent kunt je niet op pc spelen.)
Dit inderdaad, met 1 account is de kans iets te groot dat je een corrupte saving krijgt, of ieder geval je progress niet meer wordt opgeslagen. Op XBO gewoon 2de account aanmaken, vriendjes met je PC (main XBO) account worden, 2de account op XBO spelen, main op PC, racen maar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

srdevil schreef op woensdag 28 september 2016 @ 22:25:
Voor de mensen die nog Halo 5 of Black Ops 3 willen voor €15, ook andere deals met wat (mindere) games:
http://www.mediamarkt.nl/...age=1&sourceRef=-L780rAUX

Koopnacht bij de Mediamarkt, tot 9:00 morgen ochtend!

Zelf BO 3 besteld
Helaas was Halo 5 al erg snel niet meer te bestellen... beetje dooie mus van MM, mooie actie zonder fatsoendelijke voorraad of mogelijkheid te bestellen met langere levertijd. Door dit soort acties krijg ik eerder een hekel aan ze, kan toch niet hun bedoeling zijn. Mail om 22:11 gekregen en voor 23:00 geprobeerd te bestellen maar no-go. Zag op pepper dat anderen dezelfde ervaring hadden met BO3 voor PS4 (en die was nota bene wel nog voor een hogere prijs te bestellen 8)7)

• Joster
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 08:55
Bunta schreef op dinsdag 05 januari 2016 @ 16:10:
[...]

Ik kan hier over meepraten, werkt heel goed. Destijds eentje aangeschaft om SF gamepad en Fightstick van de 360 op de One te gebruiken.
Bovenstaande post afkomstig uit Deel 4 gaat over het gebruik van een Cronus Max op een X1. Is er iemand die ervaring heeft met het gebruik van een Xbox 360 stuur i.c.m. met de Cronus Max op een X1?

• Bunta
  • Laatst online: 25-11-2025
Joster schreef op donderdag 29 september 2016 @ 14:48:
[...]

Bovenstaande post afkomstig uit Deel 4 gaat over het gebruik van een Cronus Max op een X1. Is er iemand die ervaring heeft met het gebruik van een Xbox 360 stuur i.c.m. met de Cronus Max op een X1?
In het begin toen de One net uit was waren er wat problemen met de aansturing via de Cronus Max. Dit zou inmiddels opgelost moeten zijn, ik kan het helaas niet testen voor je, ben maar zelden thuis en heb zelf ook geen stuur...... Hopelijk kan iemand anders je een duidelijk antwoord geven.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 02-02 23:31
Oe..kan niet wachten, ook met HDR - ben daar erg benieuwd naar. FH3 ziet er echt veel beter uit met HDR.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Na jaaaaren van PC gaming wil ik weer een Console aan gaan schaffen en zeker nu er een aantal mooie aanbiedingen voorbij komen voor de Xbox One S voor 279 euro lijkt dit me een mooi moment.

1 vraag echter, is de 500GB versie erg snel vol of? Ik zal beginnen met Fifa17, The Witcher 3, een racespel en een leuke shooter. Daar zal ik tijden mee doen maar waarschijnlijk is er via de shop ook wel het een en ander te testen/downloaden.

Kan ik makkelijk games deleten en later terugzetten en toch de savegames nog hebben? Of ben ik dan ook de savegames kwijt en raden jullie de 1TB versie aan?

[ Voor 6% gewijzigd door Ngangatar op 30-09-2016 17:02 ]

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Ngangatar schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:01:
Na jaaaaren van PC gaming wil ik weer een Console aan gaan schaffen en zeker nu er een aantal mooie aanbiedingen voorbij komen voor de Xbox One S voor 279 euro lijkt dit me een mooi moment.

1 vraag echter, is de 500GB versie erg snel vol of? Ik zal beginnen met Fifa17, The Witcher 3, een racespel en een leuke shooter. Daar zal ik tijden mee doen maar waarschijnlijk is er via de shop ook wel het een en ander te testen/downloaden.

Kan ik makkelijk games deleten en later terugzetten en toch de savegames nog hebben? Of ben ik dan ook de savegames kwijt en raden jullie de 1TB versie aan?
Ja, kopie van je savegames word gesynchroniseerd met the cloud :)
En qua opslagruimte kan je altijd nog een externe schijf aan de USB-poort hangen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

justifire schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:06:
[...]

Ja, kopie van je savegames word gesynchroniseerd met the cloud :)
En qua opslagruimte kan je altijd nog een externe schijf aan de USB-poort hangen.
Tx, ff op de bestelknop drukken dan.

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ngangatar schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:01:

500 GB is wel aan de erg krappe kant als je ook demo's en de xbox games with gold gaat downloaden. Vooral als je al een beetje gamecollectie voor de xbox hebt verzameld is 1tb geen overbodige luxe. Maar goed de 500 gb xbox one bundel is te scherp om te missen. Je zult misschien in de toekomst wel een paar keer een game moeten verwijderen, maar als je steeds de games verwijdert waarbij je denk die start ik toch niet meer zo snel op moet je het wel redden met 500gb.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Thanks :). Morgen binnen samen met 3 maanden live account. Zat er gratis bij.

Verwijderd

Na het razende succes van de 1e twee delen heb ik hier super veel zin in!

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 18:27
Ngangatar schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:36:
[...]

Thanks :). Morgen binnen samen met 3 maanden live account. Zat er gratis bij.
Waar heb je gekocht?
Nieuwevolger schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:23:
[...]

500 GB is wel aan de erg krappe kant als je ook demo's en de xbox games with gold gaat downloaden. Vooral als je al een beetje gamecollectie voor de xbox hebt verzameld is 1tb geen overbodige luxe. Maar goed de 500 gb xbox one bundel is te scherp om te missen. Je zult misschien in de toekomst wel een paar keer een game moeten verwijderen, maar als je steeds de games verwijdert waarbij je denk die start ik toch niet meer zo snel op moet je het wel redden met 500gb.
Dat is waar... Maar ik zou zeggen, steek het prijsverschil in een externe schijf. Die zijn sowieso sneller, en je houdt ook die 500 GB in de console zelf nog, dus zelfs met een 1 TB externe er bij (wat eigenlijk al klein is tegenwoordig) heb je al ruim meer plek dan met een 1 TB interne schijf.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Bol.com

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Finraziel schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 20:46:
[...]

Dat is waar... Maar ik zou zeggen, steek het prijsverschil in een externe schijf. Die zijn sowieso sneller, en je houdt ook die 500 GB in de console zelf nog, dus zelfs met een 1 TB externe er bij (wat eigenlijk al klein is tegenwoordig) heb je al ruim meer plek dan met een 1 TB interne schijf.
Daar heb ik er geloof ik nog eentje van liggen.

Ngangatar schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 21:09:
[...]

Daar heb ik er geloof ik nog eentje van liggen.
Moet wel USB 3 zijn om er games op te kunnen zetten.

Edit: trouwens, ben forza horizon aan het spelen op de one nou, maar ik krijg nooit meer de optie om tegen een rival te racen nadat ik een wedstrijd gewonnen heb. Nou heb ik ook nog geen nieuw jaar live gold gekocht... Iemand enig idee of het daar aan kan liggen? Of werkt het rivals systeem gewoon niet lekker met bc?

Edit: om mijn eigen vraag te beantwoorden, rivals staat gewoon uit op dit moment... http://forums.forzamotors...nd-real-money-wasted.aspx

[ Voor 57% gewijzigd door Finraziel op 30-09-2016 23:21 ]

• smoken
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-02 18:27
Top! Zie het nu staan inderdaad!
Mooie aanbieding op zich.

Ben mij huidige One aan het proberen te verkopen (lukt nog niet echt) en zou dan graag de S kopen (FIFA verkoop ik dan samen met mijn huidige One)

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 18:07:
[...]

Na het razende succes van de 1e twee delen heb ik hier super veel zin in!
De sarcasme smiley ontbreekt. Man wat zat deel 1 vol met fouten. Knal je 2 patrouillerende soldaten neer, blijven ze door praten :F dat soort dingen.

De MP ook nog een paar x gespeeld. Die was dan best wel weer geinig....tot op zekere hoogte. Deel 2 nooit gespeeld. Het enige wat die game goed deed, waren de leuke omgevingen....

Zijn er hier tweakers (naast Martinspire) die een Astro A50 als headset gebruiken ? Zo ja, wat zijn de ervaringen ?

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 04-02 14:33
Helaas lijkt www.digitalgamesprices.com niet meer te werken. Vond ik ideaal om een game voor een lagere prijs te kopen in een ander land. Iemand nog een alternatief?

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Waar ik me best aan stoor op de Xbox One is dat je nooit op de hoogte wordt gehouden van een nieuwe patch in games en wat daarin zit. Is het zo moeilijk om een patch note vrij te geven. Ik vind dat een serieuze toevoeging hebben. Zoals Sony op de PS4 dat doet.

• Beaudog
  • Registratie: Augustus 2015
  • Laatst online: 12:20
ik heb mijn x1 ook maar te koop gezet.

• Samplex
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 18:18
Is het nog mogelijk om games te kopen in de Hong Kong store of kan dit niet meer.

Lees hier verschillende verhalen..

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 06-02 20:50
Gears of war gepreload, aftellen nu :)

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Diederik-Jan schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 12:07:
Waar ik me best aan stoor op de Xbox One is dat je nooit op de hoogte wordt gehouden van een nieuwe patch in games en wat daarin zit. Is het zo moeilijk om een patch note vrij te geven. Ik vind dat een serieuze toevoeging hebben. Zoals Sony op de PS4 dat doet.
Dat kan wel maar wordt overgelaten aan de ontwikkelaars.
Ik denk dat veel ontwikkelaars te lui zijn om het ff toe te voegen aan de gamehub. :O
Die wordt zo wie zo veel te weinig gebruikt als je het mij vraagt.

[ Voor 6% gewijzigd door harrytasker op 01-10-2016 16:05 ]

Ugh, vaker gelezen van controller disconnects, maar heb er nou zelf ook last van :(
Vreemd genoeg lijkt het alleen te gebeuren met mijn elite controller en niet met de controller die bij de One S zat. Die elite controller heb ik echter vele uren gebruikt op mijn PC (met de wireless dongle), dus die kan ook niet defect zijn of zo. Heb ook de play&charge accu er uit gehaald en verse batterijen geplaatst maar helpt niet. Snap er niks van :S
Misschien de oude One nog eens aansluiten en testen of daar hetzelfde mee gebeurt (heb daar niet met de elite controller op gespeeld).

Pagina: 1 ... 38 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.