- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 17:36
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Waarom nu al inwisselen: omdat ik bang ben dat ik tegen die tijd vergeten ben dat ik een code heb....
Heb VPN opgezet naar Singapore en dan ingelogd in Xbox Store, credicardgegevens aangepast met adres in SG.
Toen ik Forza Horizon 3 wou kopen, kon ik enkel mijn 'creditcardgegevens' controleren en 'save' klikken. Ik kreeg nooit de mogelijkheid om effectief te kopen. Hoe komt dit? thanks :-)
Verwijderd
Uiteindelijk simpel dus: extra hypotheek en alles halen!
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 01-10-2016 21:02 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Axiom Verge niet ?Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:02:
Ik vind het maar lastig nu. Wil titanfall, gears, fifa, Forza, bf1, mafia, deus ex en COD spelen. Tegelijkertijd ga ik niet alles kopen. Nog meer tegelijk word ik van fifa en COD altijd chagrijnig. Vind ik BF kut omdat je veel te ver moet lopen. Ben ik zeer slecht in gears MP. Maak ik racespellen nooit af. Was de bèta van tf2 een tegenvaller.
Lijkt me echt een spel voor jou !
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Giftcards kopen,CC met VPN werkt niet meer.Matey schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 20:55:
Hmmmm.... Ik probeerde ook eens via een andere store te kopen, maar niet gelukt.
Heb VPN opgezet naar Singapore en dan ingelogd in Xbox Store, credicardgegevens aangepast met adres in SG.
Toen ik Forza Horizon 3 wou kopen, kon ik enkel mijn 'creditcardgegevens' controleren en 'save' klikken. Ik kreeg nooit de mogelijkheid om effectief te kopen. Hoe komt dit? thanks :-)
Super, ik probeer het meteen. Bedankt voor de reactiemaurieske72 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:30:
[...]
Giftcards kopen,CC met VPN werkt niet meer.
Verwijderd
Geef je me nou serieus nog een spel dat ik wil kopen? Etterbak!justifire schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:24:
[...]
Axiom Verge niet ?
Lijkt me echt een spel voor jou !
Gears ultimate net besteld. Campaign op insane!
Of je zit weer eens drie weken in Thailand, en kun je helemaal niet gamen*.Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:02:
Ik vind het maar lastig nu. Wil titanfall, gears, fifa, Forza, bf1, mafia, deus ex en COD spelen. Tegelijkertijd ga ik niet alles kopen. Nog meer tegelijk word ik van fifa en COD altijd chagrijnig. Vind ik BF kut omdat je veel te ver moet lopen. Ben ik zeer slecht in gears MP. Maak ik racespellen nooit af. Was de bèta van tf2 een tegenvaller.
Staat wel weer lekker eten tegenover en vriendelijkheid die we in Nederland al tig jaar geleden kwijt zijn geraakt.
*wel kopen
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Nu heb ik al de spellen van mijn huidige One op een externe schijf staan. Is het morgen gewoon een kwestie van USB erin prikken en dan ziet die One S dan al die spellen, of moet ik daar nog wat anders voor doen?
Verwijderd
Yep. Duurt 5seconden extra de 1e keer starten van elk spel. Verder vlekkeloos!smoken schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 22:20:
Morgen komt, als het goed is, de vandaag bestelde Xbxox One S binnen via bol.com.
Nu heb ik al de spellen van mijn huidige One op een externe schijf staan. Is het morgen gewoon een kwestie van USB erin prikken en dan ziet die One S dan al die spellen, of moet ik daar nog wat anders voor doen?
Yup, voor de zekerheid geprobeerd maar hij was al uptodate. De controller die bij de One S zat werd trouwens ook draadloos bijgewerkt (weet niet of oude 'normale' controllers dat dan niet konden).justifire schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 18:15:
[...]
Controller update al gedaan ?
(Kan met de Elite controller draadloos uitgevoerd worden)
Maar ik heb mijn One S nou op zijn uiteindelijke plek in de kast gezet (moest even plek maken en kabels leggen)... Hij stond eerst bovenop de oude One die weer bovenop mijn receiver staat. Net een uurtje of 2 gears 2 gespeeld en tot nu toe nergens last van (eerder vandaag bij hetzelfde spel vloog hij er zeker elk half uur wel uit). Hopen dat het op een of andere manier interferentie was van de twee consoles op elkaar? De oude stond gewoon uit (hing niet eens meer aan het stopcontact), maar wellicht dat de antennes te dicht bij elkaar toch op een of andere manier storen.
Wat een glitchy spel is dat trouwens zeg, Gears 2... Het is wel te spelen, maar om de haverklap staat er weer een teammate de lucht in te staren zonder mee te vechten, of je bent ineens alleen tot bij een cutscene je hele squad weer materialiseert (ik bedoel niet de punten waar je bewust opsplitst)... heb ook al ergens 30 cm boven de grond vast gehangen dat ik terug naar de vorige checkpoint moest, en een keer na reloaden van een checkpoint dat ineens de lucht die vol hing met beesten (soort mijnen of zo?) helemaal leeg was (terwijl je squadmates er wel nog opmerkingen over maken)... Niet gamebreaking allemaal, maar niet wat ik verwacht van zo'n high profile game, zeker niet zolang na launch. Of misschien ligt het aan de BC...
Maar goed, even doorheen spelen, dan Gears 3 en dan door naar 4 (Judgement heb ik al in coop bij een vriend gespeeld). Het is niet mijn type game op hoge difficulty te gaan spelen, dus ga er vrij vlot doorheen (net wormbloedsoep gemaakt, dat was wel cool
Gamertag: FinrazielNL
Singapore zou kunnen dat het niet werkt, India wel via vpn. Het rare weer is dat wanneer ik als vpn provider PrivateInternetAccess.com gebruik en dat via de laptop doe, een whatismyipaddress.com dan gewoon een US based ip adres geef. Wanneer ik dan via de laptop naar de Indiase store ga, krijg ik een foutmelding en kan ik niet kopen.maurieske72 schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 21:30:
[...]
Giftcards kopen,CC met VPN werkt niet meer.
Wanneer ik de OpenVPN client met diezelfde config naar India op mijn router aanzet, en dan op de Xbox de zooi op India instel, ik wel gewoon Fifa kan kopen. 46 euro ipv 69.
XBL: MRE Inc
Super, tx!!Verwijderd schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:06:
[...]
Yep. Duurt 5seconden extra de 1e keer starten van elk spel. Verder vlekkeloos!
Xbox S aangesloten en HDR ziet er super uit. En door de upscaledoor de xbox ook weinig lag tijdens gamen.
Forza3 ziet er super gaaf uit
Dusseh, zo maar even verder gaan, Twitch erop zetten, NetFlix, nog wat van dat spul en dan kijken of ik nog een beetje Fifa kan. Is inmiddels 22 jaar geleden dat ik dit gespeeld heb hehe.
Zal me niet verbazen wanneer ik binnen een week in een Witcher achtige game zit of een keer Destiny of The Division ga proberen. Maar we zullen zien.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
cdkeys.comFlying Blue schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 08:51:
Heeft iemand een goedkoop adres voor xbox live gold 12 maanden? Waar halen de meeste tweakers dit?
- quorumz
- Niet online
werken je aankopen dan ook naar argentine wanneer op deze manier? Met vyprvpn verbinding maken werkt al zeker een half jaar niet meer. (usa/rusland/singapore werken nu met cc kopen in de store en redeemen)MRE-Inc schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 23:52:
[...]
Singapore zou kunnen dat het niet werkt, India wel via vpn. Het rare weer is dat wanneer ik als vpn provider PrivateInternetAccess.com gebruik en dat via de laptop doe, een whatismyipaddress.com dan gewoon een US based ip adres geef. Wanneer ik dan via de laptop naar de Indiase store ga, krijg ik een foutmelding en kan ik niet kopen.
Wanneer ik de OpenVPN client met diezelfde config naar India op mijn router aanzet, en dan op de Xbox de zooi op India instel, ik wel gewoon Fifa kan kopen. 46 euro ipv 69.
1 TB was geen overbodige luxe geweest...Ngangatar schreef op vrijdag 30 september 2016 @ 17:01:
Na jaaaaren van PC gaming wil ik weer een Console aan gaan schaffen en zeker nu er een aantal mooie aanbiedingen voorbij komen voor de Xbox One S voor 279 euro lijkt dit me een mooi moment.
1 vraag echter, is de 500GB versie erg snel vol of? Ik zal beginnen met Fifa17, The Witcher 3, een racespel en een leuke shooter. Daar zal ik tijden mee doen maar waarschijnlijk is er via de shop ook wel het een en ander te testen/downloaden.
Kan ik makkelijk games deleten en later terugzetten en toch de savegames nog hebben? Of ben ik dan ook de savegames kwijt en raden jullie de 1TB versie aan?
Heb vrijdag ook een Xbox gekocht. van de 500 GB is hooguit 350 GB beschikbaar.
Oftewel er wordt schandalig veel ruimte ingenomen door het systeem zelf.
- quorumz
- Niet online
Goed we weten nu allemaal dat er een 500GB, 1TB en 2TB versie bestaat en dat je er usb 3.0 externe hd's kan aansluiten (die ook wat sneller zijn dan de interne hd's) en dat games ruimte in beslag nemenDweebus schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:49:
[...]
1 TB was geen overbodige luxe geweest...
Lijkt me verder zinloze discussie voor dit topic
10-20% is gereserveerd voor de opname functies, updates, etc. En daarnaast staat er een hypervisor en 2 os-en op (3 als je ook de backwards compatible xbox 360 os er op zet).Dweebus schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 10:49:
[...]
1 TB was geen overbodige luxe geweest...
500gb is daarnaast in opslag altijd al minder dan de naam doet vermoeden...
Dus zoveel ruimte wordt er ook weer niet ingenomen
Iemand een idee wat ik fout doe?
Fysiek verstuurd?Sinds wanneer is dat dan,ik krijg alles via de mail.Werkt die Hong Kong store dan anders dan die andere.Samplex schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:46:
Ik probeer gears of war ultimate te kopen in de Hong Kong Store, gift card gaat niet omdat deze fysiek worden verstuurd ipv via de email en PayPal werkt ook niet..
Ok,dan werkt die store dus anders dan die Russische en die van Singapore.Samplex schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:53:
@maurieske72 Als ik de gift kaart wilt kopen dan staat er dit: This is a physical product and will be arranged via delivery.
(n)iemand enig idee hierover?smoken schreef op zaterdag 01 oktober 2016 @ 19:44:
Stomme vraag wellicht, maar: ik heb een lopend Gold lidmaatschap tot 21-11-16. Nu heb ik een code gekregen voor 3 maanden. Als ik die nu inwissel, wordt mijn lidmaatschap dan met 3 maanden verlengd of gaan die 3 maanden direct in?
Waarom nu al inwisselen: omdat ik bang ben dat ik tegen die tijd vergeten ben dat ik een code heb....
Kun je gewoon inwisselen en dan wordt je abonnement met 3 maanden verlengd
Okay, top!rscheper schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 14:05:
[...]
Kun je gewoon inwisselen en dan wordt je abonnement met 3 maanden verlengd
Welke? Gears of War: Ultimate Edition, dus de remaster van het eerste spel, kost momenteel 12 euro op CDkeys.Samplex schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:46:
Ik probeer gears of war ultimate te kopen in de Hong Kong Store
Waarom Hong Kong,bij die Singapore Store krijg je gewoon die giftcards per mail en is maar €0.07 verschil ten opzichte van Hong Kong.Samplex schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:46:
Ik probeer gears of war ultimate te kopen in de Hong Kong Store, gift card gaat niet omdat deze fysiek worden verstuurd ipv via de email en PayPal werkt ook niet..
Verwijderd
- quorumz
- Niet online
hmz je hebt meer achievements dan ik... moet ik ook maar aan de bak gaan..toch eens tegen mijn werk zeggen dat het werk ten koste gaat van mijn gamingVerwijderd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 16:28:
Guacamelee op hard is nog best een opgave. 25 uur plezier (en af en toe frustratie) later en ik heb 60 Xbox One games op 1000GS. Nu gauw CoD2 afmaken voor Gow4 begint.
Verwijderd
Hoeveel heb jij er? Het gaat mij meer om spellen 100% uitspelen dan op hoeveel gs ik heb.quorumz schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 16:58:
[...]
hmz je hebt meer achievements dan ik... moet ik ook maar aan de bak gaan..toch eens tegen mijn werk zeggen dat het werk ten koste gaat van mijn gaming
Mja, jouw reactie is dus vrij zinloos inderdaad. Die van SunnieNL was juist wel weer zinvol.quorumz schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:21:
[...]
Goed we weten nu allemaal dat er een 500GB, 1TB en 2TB versie bestaat en dat je er usb 3.0 externe hd's kan aansluiten (die ook wat sneller zijn dan de interne hd's) en dat games ruimte in beslag nemen
Lijkt me verder zinloze discussie voor dit topic
- quorumz
- Niet online
145130, zag dat jij iets van 180318 hebt (als ik bij de goede gamerstag kijk)Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 17:23:
[...]
Hoeveel heb jij er? Het gaat mij meer om spellen 100% uitspelen dan op hoeveel gs ik heb.
60??? Koop je dan speciaal games waar ze haalbaar bij zijn of hoe?Verwijderd schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 16:28:
Guacamelee op hard is nog best een opgave. 25 uur plezier (en af en toe frustratie) later en ik heb 60 Xbox One games op 1000GS. Nu gauw CoD2 afmaken voor Gow4 begint.
60 in je hele xbox carriere ok... maar enkel op de One is echt veel:D
- quorumz
- Niet online
Via true achievements (aanrader die site trouwens voor degene die hem nog niet kennen)Tits schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:05:
[...]
60??? Koop je dan speciaal games waar ze haalbaar bij zijn of hoe?
http://www.trueachievements.com/
Dé website waar adblockers echt nut hebben, die links/rechts overlay die ze sinds een week of 2 hebben is compleet ruk. Helft van menu is foetsie, zelfs op een 1440 scherm komt die bar gewoon over de site heenquorumz schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:32:
[...]
Via true achievements (aanrader die site trouwens voor degene die hem nog niet kennen)
http://www.trueachievements.com/
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- quorumz
- Niet online
oh was me niet opgevallen met de ad blocker haha. vind het wel een gemis dat de android app niet gratis is (je moet dan een abbo nemen terwijl de app op de xbox one wel gratis is)SinergyX schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:45:
[...]
Dé website waar adblockers echt nut hebben, die links/rechts overlay die ze sinds een week of 2 hebben is compleet ruk. Helft van menu is foetsie, zelfs op een 1440 scherm komt die bar gewoon over de site heen
Ik heb nu een jaar de xbox one en heb sinds toen 36 spellen opgestart en er al 22 uitgespeeld, woensdag nummer 23 Forza Horizon 3Tits schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:05:
[...]
Daarna verder met modern warfare 2. spec Ops gaan nog wel een leuke uitdaging worden
Hebben ze een mobiele app dan? Ik gebruik altijd de website (heb nog tot 2020 gold abbo bij zequorumz schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:47:
[...]
oh was me niet opgevallen met de ad blocker haha. vind het wel een gemis dat de android app niet gratis is (je moet dan een abbo nemen terwijl de app op de xbox one wel gratis is)
[ Voor 29% gewijzigd door timmie271 op 03-10-2016 10:26 ]
Gamertag: timmie271
Verwijderd
110 in de 'carrière'. De One heb ik al best een tijdje.Tits schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 09:05:
[...]
Overigens heb ik een fulltime baan en kinderen.et een beetje planning kun je een end komen.
103 One spellen gespeeld.
OpenVPN met een config op je router bedoel je ? Ik heb tot dusver alleen India geprobeerd en dat werkt. Voor elk ander land waar ik een vpn naar toe wil maken, moet ik een config bestandje op mijn router installeren. Dat is simpel weg een soort txt bestand in een directory zetten en dan in de GUI interface van de router de juiste config opgeven. Argentinie kan ik overigens niet proberen omdat PrivateInternetAccess.com daar geen VPN servers heeft.quorumz schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 09:22:
[...]
werken je aankopen dan ook naar argentine wanneer op deze manier? Met vyprvpn verbinding maken werkt al zeker een half jaar niet meer. (usa/rusland/singapore werken nu met cc kopen in de store en redeemen)
- quorumz
- Niet online
lukt dat alleen via je xbox of ook via een web browser met PrivateInternetAccess (battlefield 1 is daar het goedkoopste)MRE-Inc schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:06:
[...]
OpenVPN met een config op je router bedoel je ? Ik heb tot dusver alleen India geprobeerd en dat werkt. Voor elk ander land waar ik een vpn naar toe wil maken, moet ik een config bestandje op mijn router installeren. Dat is simpel weg een soort txt bestand in een directory zetten en dan in de GUI interface van de router de juiste config opgeven. Argentinie kan ik overigens niet proberen omdat PrivateInternetAccess.com daar geen VPN servers heeft.
Ik heb het op 2 manieren geprobeerd:quorumz schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 11:20:
[...]
lukt dat alleen via je xbox of ook via een web browser met PrivateInternetAccess (battlefield 1 is daar het goedkoopste)
1. De PrivateInternetAccess (PIA) client op mijn Windows10 laptop gezet, ingelogd met mijn betaalde account en een VPN sessie opgezet naar India. Daarna naar http://www.whatismyipaddress.com gegaan terwijl ik dus een VPN naar India had opgezet. Toen kreeg ik een USA ip adres terug van die site ipv een IP adres in India. Daarna een aankoop gedaan in de Indiase store, maar toen kreeg ik de melding bij het betalen dat mijn cc gegevens niet overeen kwamen met het land waarin ik wilde kopen. Dat klopt dus wel, want ondanks een VPN naar India, kreeg ik een USA ip adress toegewezen als ik de site http://www.whatismyipaddress.com mag geloven
2. OpenVPN client op mijn Router (Edge Router Lite) gezet en de India.ovpn config file gebruikt en gezorgd dat al mijn internet verkeer via de OpenVPN client loopt op de router. Hierna alle instellingen op de Xbox One op India gezet en de X1 gereboot. Daarna de store geopend. De Indiase store werd netjes weergegeven, alle prijzen waren in Indiase Roepies. Daarna BF1 Early Enlister Ed. gekocht en Fifa17. Beide aankopen verder zonder problemen kunnen afronden. Hierna de Xbox One weer op NL instellingen gezet en gereboot en de OpenVPN verbinding op de router afgesloten. De games werden netjes en snel gedownload.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Heb de beta dit weekeind flink gespeeld, ben er zeer over te spreken.
Is bijna letterlijk Left 4 Dead 2 maar dan met ratten en middeleeuwse wapens
Voor 2 tientjes in Hong Kong zeker een aanrader !
https://www.microsoft.com...ollectors-ed/bqs098lxqp6d
[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 03-10-2016 12:06 ]
Krijg enorm het zigurat gevoel als ik allemaal zo ziejustifire schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:00:
Laatste dag om een gratis upgrade te krijgen naar Collector's Edition als je Warhammer : End Times Vermintide pre-ordered (release vannacht)
Heb de beta dit weekeind flink gespeeld, ben er zeer over te spreken.
Is bijna letterlijk Left 4 Dead 2 maar dan met ratten en middeleeuwse wapens
Voor 2 tientjes in Hong Kong zeker een aanrader !
https://www.microsoft.com...ollectors-ed/bqs098lxqp6d
[afbeelding]
Dus je hebt afgelopen zaterdag pak hem beet 1800 (1400 tv + 400 versterker) euro uitgegeven exclusief een nieuwe Xbox One S ? Dat doe je lekker manSunnieNL schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 01:15:
Vandaag mijn tv vervangen door een lg 55uh850v met HDR en versterker (die geen HDMI 2.2 doet) vervangen door een marantz nr1706.
Xbox S aangesloten en HDR ziet er super uit. En door de upscaledoor de xbox ook weinig lag tijdens gamen.
Forza3 ziet er super gaaf uit
Overigens heb ik zondag een Astro A50 hoofdtelefoon via Marktplaats gekocht. Dat ding werkt dus via een optische/toslink kabel van je console naar een TX unit die het signaal daarna draadloos naar de RX unit in de koptelefoon stuurt. Op de TX unit zit uiteraard maar 1 optische ingang. Nou had ik het idee om een Toslink switch ertussen te hangen omdat ik ook nog een Xbox 360 en PS4 heb die ik op de TX unit wil aansluiten. Nu moet ik dus elke keer die toslink kabel eruit trekken en omwisselen.
Na wat zoek werk, kom ik verschillende toslink switches tegen. Eentje van 13 euro, eentje van 44 euro en eentje van 69 euro. Zit verschil in het aantal poorten, maar bij de duurdere zie ik staan:
1
2
| - Ondersteund diverse audio formaten zoals Dolby Digital AC3, DTS, LPCM 5.1/7.1 - Ondersteund de sampling rates: 44.1 kHz, 48kHz en 96kHz |
Is bovenstaande gewoon bullshit en geldt dat voor alle switches of is het marketing praat net zoals bij hdmi kabels van de action van 3 euro en de vergulde hdmi kabels van de speciaal zaak voor 60 euro en hoger ?
[ Voor 49% gewijzigd door MRE-Inc op 03-10-2016 13:11 ]
Oh oh Mr. B, oh oh!
Ik heb dit euvel ook voor het eerst meegemaakt dit weekend.VincentG schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:10:
Heb regelmatig dat mijn controller connectie verliest en vervolgens direct zelf weer verbinding heeft gemaakt. Ben je toch steeds even een seconde ofzo in een soort van pauze stand. Is ook niet dat accu bijna leeg is. Meer mensen hier last van?
Dit was met het oude type controller (zonder jack plug). Hij begon dit pas te doen nadat ik hem naar de nieuwste versie geupdate had. Ik moest hem updaten omdat hij anders niet werkt met de xbox stereo headset.
Bij mij lag het aan de positie van de console, toen ik deze verder weg zette van andere apparaten had ik (tot nu toe) nergens last meer van.VincentG schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:10:
Heb regelmatig dat mijn controller connectie verliest en vervolgens direct zelf weer verbinding heeft gemaakt. Ben je toch steeds even een seconde ofzo in een soort van pauze stand. Is ook niet dat accu bijna leeg is. Meer mensen hier last van?
Ook gehad met meerdere controllers. Ik heb momenteel mijn 3de? Xbox, alle voorgaande hadden dit probleem maar er zou geen structureel probleem zijn......Starck schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:14:
[...]
Ik heb dit euvel ook voor het eerst meegemaakt dit weekend.
Dit was met het oude type controller (zonder jack plug). Hij begon dit pas te doen nadat ik hem naar de nieuwste versie geupdate had. Ik moest hem updaten omdat hij anders niet werkt met de xbox stereo headset.
Bij de eerste was het zelfs zo erg dat dit ook met USB kabel aangesloten zo was. Twee deed dit direct out of the box al en deze derde de eerste maand in folie laten zitten mocht ik hem ook terug moeten sturen maar gelukkig is dat niet het geval.
dit speelde zich wel een jaar geleden ofzo af.
Kan indd ook aan stoorzenders liggen in de omgeving (WiFi, andere apparaten e.d.)
[ Voor 4% gewijzigd door CUPCAKESENSE op 03-10-2016 13:21 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Dat zie je verkeerdmfreriks schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 12:25:
[...]
Krijg enorm het zigurat gevoel als ik allemaal zo zieklopt dat?
Hopelijk ga je me niet vertellen dat je nooit Left 4 Dead 2 hebt gespeeld ?
Dit is coop op zijn best, blijf je niet bij elkaar of gun je een ander niet dat ene flesje healthpotion terwijl je dat zelf eigenlijk ook best kan gebruiken dan is het definitief een wipe
Zigurat is overigens best een vermakelijk spelletje, maar totaal niet te vergelijken (afgezien van de fire-staf van de Bright Wizzard)
Ook flink wat uurtjes in zitten, origineel concept met de random maps en enemies maar dat is puur solo survive.
En qua looks en sfeer valt het totaal in het niet bij Vermintide.
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 03-10-2016 14:13 ]
Left 4 dead 2? wat is dat?justifire schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:07:
[...]
Dat zie je verkeerd
Hopelijk ga je me niet vertellen dat je nooit Left 4 Dead 2 hebt gespeeld ?
Dit is coop op zijn best, blijf je niet bij elkaar of gun je een ander niet dat ene flesje healthpotion terwijl je dat zelf eigenlijk ook best kan gebruiken dan is het definitief een wipe![]()
Zigurat is overigens best een vermakelijk spelletje, maar totaal niet te vergelijken (afgezien van de fire-staf van de Bright Wizzard)
Ook flink wat uurtjes in zitten, origineel concept met de random maps en enemies maar dat is puur solo survive.
En qua looks en sfeer valt het totaal in het niet bij Vermintide.
[afbeelding]
Ik denk wel bullshit. Aangezien de eindversterker in dit geval de TX Unit het zal moeten ondersteunen. Bij mij is dat het geval tussen de PC (nu xbox) en Versterker. PC doet niks met het geluid, maar stuurt het direct door naar de versterker die dan het geluid bewerkt en naar de speakers stuurt. In jou geval zal de TX Unit de versterker zijn in mijn verhaal. Dus de goedkoopste zal denk ik net zo goed werken. Alleen op langere afstanden zou die het signaal misschien beter kunnen doorsturen. Het is namelijk gewoon een glasvezelkabel (of normale?) die een RAW signaal doorstuurt.MRE-Inc schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:04:
[...]
Dus je hebt afgelopen zaterdag pak hem beet 1800 (1400 tv + 400 versterker) euro uitgegeven exclusief een nieuwe Xbox One S ? Dat doe je lekker man
Overigens heb ik zondag een Astro A50 hoofdtelefoon via Marktplaats gekocht. Dat ding werkt dus via een optische/toslink kabel van je console naar een TX unit die het signaal daarna draadloos naar de RX unit in de koptelefoon stuurt. Op de TX unit zit uiteraard maar 1 optische ingang. Nou had ik het idee om een Toslink switch ertussen te hangen omdat ik ook nog een Xbox 360 en PS4 heb die ik op de TX unit wil aansluiten. Nu moet ik dus elke keer die toslink kabel eruit trekken en omwisselen.
Na wat zoek werk, kom ik verschillende toslink switches tegen. Eentje van 13 euro, eentje van 44 euro en eentje van 69 euro. Zit verschil in het aantal poorten, maar bij de duurdere zie ik staan:
code:
1 2 - Ondersteund diverse audio formaten zoals Dolby Digital AC3, DTS, LPCM 5.1/7.1 - Ondersteund de sampling rates: 44.1 kHz, 48kHz en 96kHz
Is bovenstaande gewoon bullshit en geldt dat voor alle switches of is het marketing praat net zoals bij hdmi kabels van de action van 3 euro en de vergulde hdmi kabels van de speciaal zaak voor 60 euro en hoger ?
mfreriks schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:32:
[...]
Left 4 dead 2? wat is dat?ik ga schaamteloos zeggen dat ik die nooit opgestart heb:D zal eens kijken, dit moet ook in co-op gespeeld worden? en is solo alleen die survival modus of zo?

L4D² is het beste wat je ooit zal overkomen in Co-op. Vooral het geschreeuw van je teammates over de mic als ze weer door een tank gepakt worden is hilarisch
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Coop only, of singleplayer met 3 bots.......coop only dusmfreriks schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 14:32:
[...]
Left 4 dead 2? wat is dat?ik ga schaamteloos zeggen dat ik die nooit opgestart heb:D zal eens kijken, dit moet ook in co-op gespeeld worden? en is solo alleen die survival modus of zo?
Je kan trouwens tot 24.00 uur nog de open beta spelen, die staat onder de demos in de store.
[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 03-10-2016 14:38 ]
Wat bedoel je precies? Mis je iets of gaat het je erom dat er iets gelimiteerd wordt?MRE-Inc schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:04:
[...]
code:
1 2 - Ondersteund diverse audio formaten zoals Dolby Digital AC3, DTS, LPCM 5.1/7.1 - Ondersteund de sampling rates: 44.1 kHz, 48kHz en 96kHz
Want volgens mij heeft het inderdaad meer te maken hoe de input/output er uiteindelijk mee om gaat, maar misschien heeft dit nog te maken met stroom of de aansluiting zelf.
Weet even zelf niet precies welk merk switch ik heb, maar heb niet gemerkt dat ie iets niet/wel ondersteunt wat afwijkt van de specs.
Verwijderd
Ik geloof dat het enige verschil tussen passief en actief is dat je bij passief maar 1 apparaat aan mag hebben. Bij passief gaat ie raar doen met meer input. Verder is er geen verschil.MRE-Inc schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:04:
[...]
Dus je hebt afgelopen zaterdag pak hem beet 1800 (1400 tv + 400 versterker) euro uitgegeven exclusief een nieuwe Xbox One S ? Dat doe je lekker man
code:
Als ik Google op toslink switch passive or active Lees ik dit (waarin mijn idee over digitale signalen en splitten onderbouwd wordt. Het werkt ook zo met hdmi namelijk. ) :
http://www.avsforum.com/f...#/topics/729977?_k=7wmare
Nee, ik heb 1500 uitgegeven (1200 TV ivm kortingsweekend Foka en 300 versterker omdat ik hem voor duurder niet mee wilde nemen)MRE-Inc schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:04:
[...]
De oude Xbox One had ik in augustus al vervangen door een Xbox One S.
Heb gelukkig een baan waarbij ik redelijk rap kan sparen en dit mocht nu wel van me. Is alles weer voor de toekomst voorbereid
Dit euvel heb ik eigenlijk alleen als ik m'n Xbox One controller(s) via de USB-kabel aansluit. Draadloos heb ik enkel disconnects wanneer de batterij leeg is. Heb het nog niet getest, maar ik vermoed dat 't in mijn geval aan de Trust GXT-217 USB hub ligt die ik bij m'n Xbox One gebruik (want één USB poort aan de zijkant is een beetje karig).VincentG schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 13:10:
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Ja haha, zojuist twee rare chievos unlocked.
Had ff zoiets van wtf ?!
Net 9.000 roebel aan gift card uitgegeven
Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm
Links onderin kan je alleen de taal selecteren, niet het land..
Heb dus precies hetzelfde met Rusland waar het vorige maand nog werkteSamplex schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 21:35:
Net in de Singapore store giftcards gekocht alleen kan de codes niet redeemen, krijg hele tijd dat ze niet voor dit land is.
Links onderin kan je alleen de taal selecteren, niet het land..
Als ik Via Chrome met HolaVPN de locatie naar Rusland zet refresht de pagina de hele tijd maar kan niet door klikken naar 'Redeem a code'..
Op Firefox zegt hij "Proxy weigert de verbinding"..
[ Voor 4% gewijzigd door Famous op 03-10-2016 21:47 ]
Ga naar het spel wat je wilt kopen, klik op Pre-order in mijn geval (of buy) en klik dan op Redeem code.
Moest ik twee keer doen want had twee codes.
Daarna de pre-order afgebroken, en opnieuw de Pre-order van het spel gedaan en toen kon ik mijn giftcard credits gebruiken om het spel te kopen.
Mijn held!Samplex schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 21:52:
Oke, het is gelukt.
Ga naar het spel wat je wilt kopen, klik op Pre-order in mijn geval (of buy) en klik dan op Redeem code.
Moest ik twee keer doen want had twee codes.
Daarna de pre-order afgebroken, en opnieuw de Pre-order van het spel gedaan en toen kon ik mijn giftcard credits gebruiken om het spel te kopen.
Je hoeft hem trouwens niet af te breken, je kan gewoon continu de codes invoeren. Zelf moest ik het 9x doen
Geen 129 euro weggegooid gelukkig
Bij mij stond die ook erbij maar kon wel net zo lang een Gift Card toevoegen tot ik aan het minimale aantal Roebel zat.Samplex schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 22:03:
Ik moest m afbreken omdat me credit card in de lijst stond, en moest op change klikken om Redeem code optie te krijgen.
Kon vanmiddag/vanavond? Eerst al niet inloggen op de xbox app en had wat probleempjes met het weergeven van vrienden...
Yup. Kun je zien hoeveel mensen de chievo al hebben. Toen ik die haalde zal ie wel op 0% hebben gestaan
Net zoals dat er nog clubs (of iets wat erop lijkt) komen geloof ik..
[ Voor 37% gewijzigd door timmie271 op 03-10-2016 23:31 ]
Ligt het er niet aan dat het een achievement met challenge is? Dus met dat diamantje erbij?timmie271 schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 23:28:
[...]
Yup. Kun je zien hoeveel mensen de chievo al hebben. Toen ik die haalde zal ie wel op 0% hebben gestaanHeb alleen geen preview dashboard.
Net zoals dat er nog clubs (of iets wat erop lijkt) komen geloof ik..
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Vind het ergens een krom systeem want in mijn geval was het rarity 0% voor Vermintide.
Niet zo heel vreemd als de game enkel nog in Singapore uit is gekomen
Dus die rarity zegt eigenlijk helemaal niets omdat de rare achievements morgen totaal niet rare meer zijn....
[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 04-10-2016 00:48 ]
Dat heeft te maken met de rarity denk ik. Het Is namelijk een normale achievement aangezien ik hem vorige week al gehaald hebSpankmasterC schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 00:13:
[...]
Ligt het er niet aan dat het een achievement met challenge is? Dus met dat diamantje erbij?
Het gaat om het moment dat je ze unlockt en hoeveel mensen ze dus hebben. Als iedereen de volgende dag denkt laten weten allemaal die ene chievo halen dan zal ie niet zo rare meer zijn. Dus het Is opzich een krom systeem als je voor later kijkt. Dus gewoon op het moment kijken dat je hem haaltjustifire schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 00:46:
Heb er vanavond 6 unlocked, gaat om percentage rarity (percentage van gamers die hem gehaald hebben)
Vind het ergens een krom systeem want in mijn geval was het rarity 0% voor Vermintide.
Dus die rarity zegt eigenlijk helemaal niets omdat de rare achievements morgen totaal niet rare meer zijn....
Aanbiedingen deze week: https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-60/
Geen verkeerde aanbiedingen als je nog wat nieuws zoekt.
[ Voor 15% gewijzigd door timmie271 op 04-10-2016 07:04 ]
Trackmania Turbo.....hmmmm.....Demo was leuk, maar daarna wat filmpjes gekeken van andere tracks en die stonden me niet aan. Toch maar 13 euro in Argentinie..... Deze game komt volgens mij over een half jaar wel met GWG....timmie271 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 07:00:
Omdat ik gears 4 ultimate heb ge-preordered krijg ik weer 4 codes voor Gears 1, 2, 3 en judgement... net als toen ik de Ultimate beta had meegedaan
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Die rarity zit al tijden in Steam en daar zegt het ook lang niet altijd zoveel... Althans, het zegt nog steeds wel wat, maar het is niet dat een <1% achievement van spel a gelijkwaardig is aan een zelfde percentage achievement bij spel b. Zo zijn mijn zeldzaamste achievements van Torchlight 2 waar ik ze allemaal heb, maar die game is gewoon heel erg veel gekocht door mensen die het vervolgens vrij casual gespeeld hebben. Het aantal spelers dat er echt veel uren in gestopt hebben is dus vrij laag, puur door het hoge aantal sales (wat weer door de lage prijs en de hype kwam).justifire schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 00:46:
Heb er vanavond 6 unlocked, gaat om percentage rarity (percentage van gamers die hem gehaald hebben)
Maar toch, wel leuk dat Xbox het nou ook krijgt want ik vind het toch wel leuk om te zien
Mocht je ze over hebben....Bokkie schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:56:
Hmz vanochtend zie ik op mijn phone dat 2 berichten heb met xbox app.
Omdat ik gears 4 ultimate heb ge-preordered krijg ik weer 4 codes voor Gears 1, 2, 3 en judgement... net als toen ik de Ultimate beta had meegedaan
Zijn de Splinter Cell games een aanrader?timmie271 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 07:00:
Heb zelf Blacklist gespeeld, vond deze erg vet, maar deze zijn volgens mij ouder.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Bij de preorder van Gears Ultimate kreeg je 1, 2, 3 en Judgement er bij.Bokkie schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 08:56:
Hmz vanochtend zie ik op mijn phone dat 2 berichten heb met xbox app.
Voor de preorder van Gears 4 geldt hetzelfde
Splinter Cell Conviction heb ik destijds co-op met een collega gespeeld een tijd lang. Dus alle missies gehaald op hoogste moeilijkheidsgraad en dat was wel tof om te doen. Single Player was ook wel leuk. Ik houd er wel van om alles stealth te doen en dat kan met deze game prima. De andere Splinter Cell games niet gedaan....kevlar01 schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:38:
[...]
Zijn de Splinter Cell games een aanrader?
Heb zelf Blacklist gespeeld, vond deze erg vet, maar deze zijn volgens mij ouder.
Verbaaste mij erover, omdat ik mij niet kon herinneren dat het erbij stond toen ik pre order deed.justifire schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 09:53:
[...]
Bij de preorder van Gears Ultimate kreeg je 1, 2, 3 en Judgement er bij.
Voor de preorder van Gears 4 geldt hetzelfde
Lees wel net dat pre-orders de 7e al kunnen spelen.
Sorry heb ze helaas al vergeven >_<
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Thanks, misschien toch maar proberen voor die paar €MRE-Inc schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:01:
[...]
Splinter Cell Conviction heb ik destijds co-op met een collega gespeeld een tijd lang. Dus alle missies gehaald op hoogste moeilijkheidsgraad en dat was wel tof om te doen. Single Player was ook wel leuk. Ik houd er wel van om alles stealth te doen en dat kan met deze game prima. De andere Splinter Cell games niet gedaan....
cdkeys, is nu het goedkoopst. Je kan ook altijd even via budgetgaming kijken en dan bij de reacties lezen wat de goedkoopste is op dit momentFlying Blue schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 08:51:
Heeft iemand een goedkoop adres voor xbox live gold 12 maanden? Waar halen de meeste tweakers dit?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Pre-orders van de Ultimate Edition kunnen inderdaad vanaf de 7de spelen, de vanilla kopers mogen de 11de pas los.Bokkie schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 10:07:
[...]
Verbaaste mij erover, omdat ik mij niet kon herinneren dat het erbij stond toen ik pre order deed.
Lees wel net dat pre-orders de 7e al kunnen spelen.
Beide versies krijgen overigens wel alle 4 de voorgaande Gears delen.
http://news.xbox.com/2016...e-order-bonuses-detailed/
Werkt kopen in de Braziliaanse store ook nog? De link onderin de topicwarning komt op een lege pagina uit..
[ Voor 21% gewijzigd door Scrisissszzz op 04-10-2016 11:21 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Jawel, BR tegoed kopen bij bijv. offgamersScrisissszzz schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:16:
Day one patch Gears4 11gb pffff... dat wordt weer een feestje volgende week. Waarom kun je als je een disc versie koopt niet gewoon alleen de day one patch preloaden. Zou een mooie toevoeging zijn..
Werkt kopen in de Braziliaanse store ook nog? De link onderin de topicwarning komt op een lege pagina uit..
Echter vragen die zulke absurde bedragen dat het voordeel teniet word gedaan t.o.v. bijv. Singapore of Rusland met giftcards uit de officiele microsoft-store die de huidige wisselkoers hanteren.
Oh oh Mr. B, oh oh!
Werkt weer? Wat heb ik gemist? Dit mocht toch niet meer?
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Volgens mij heeft het altijd gewerktDeMoN schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 13:36:
http://www.storeparser.com/en-US/xbox-one/deals/
Werkt weer? Wat heb ik gemist? Dit mocht toch niet meer?
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
-Wat ze zeggen over de controller klopt, die ligt heel fijn in de hand! Pijltjestoetsen zijn wat ver naar het centrum geplaatst maar dat is een kleinigheid. Ook steken de triggers een stuk verder uit tov de Dualshock4, dat is wel even wennen.
-Oplaadbare batterijen... dat kan echt niet anno 2016. Waarom niet gewoon een accu in de controller en een oplaadkabel erbij?
-Geen oortje bij de console om te chatten? Jammer. Het oortje dat standaard met de PS4 komt is meer dan prima, gebruik hem al sinds launch.
-De interface van Xbox is heel rommelig vergeleken met de PS4. Nu weet ik onderhand de weg maar het blijft een aardig rommeltje. Het menu van de PS4 is een stuk rustiger en overzichtelijker.
-Switchen tussen games en het Xbox menu gaat soepel en snel, geen significante verschillen.
-Gisteren mijn eerste vastloper gehad tijdens Horzion 3. Xbox liep vast, scherm werd groen en het apparaat schakelde zichzelf uit, daarna niks. Opnieuw opstarten en geen foutmelding of iets gehad.
Playstation kent zulke problemen ook, het gebeurt niet vaak maar elke keer is er één teveel imo.
-Forza Horizon 3 spelende, zowel grafisch als qua framerate niks op aan te merken. Prima presterend apparaat.
Wat ik wel apart vond is dat Xbox bij het aanmaken van een nieuw account al een gamertag en avatar voor mij verzonnen had, iets met Peaches23nogwat en een panda. Waarom doet ie dat? Heel apart.
Ook stelde ik tijdens installatie Engels in als mijn taal, omdat ik alles graag in het Engels wil hebben. Opeens blijven er dan slechts een 7 tal landen over waar je vandaan kunt komen volgens Xbox, waaronder een 4 tal Oost-Europese landen. Nederland staat opeens niet meer tussen de opties. Ook heel apart.
Kleinigheidjes, maar toch erg opvallend.
Verder een prima apparaat die Xbox One S. Ik gebruik hem enkel om te gamen dus de rest van de functionaliteiten kunnen me gestolen worden. Tot nu toe doet ie meer dan prima waar ie voor is aangeschaft
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Wat betreft de batterij in de controller... Zijn de controllers van de PS4 niet na een uurtje of 4 a 5 leeg? Of klopt dat niet? Dat is wat ik gehoord had... Dan vind ik de losse batterijen van de Xbox controllers fijner. Je kunt er ook een play&charge kit bij kopen dan heb je wat je wil, maar het kost wel meer natuurlijk.dvdkiwi schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:53:
Als jarenlange Playstation speler heb ik de laatste dagen ook eens de XOne S aan de tand kunnen voelen en hier mijn bevindingen, voornamelijk vwb de belangrijkste/opvallendste verschillen tov de PS4:
-Wat ze zeggen over de controller klopt, die ligt heel fijn in de hand! Pijltjestoetsen zijn wat ver naar het centrum geplaatst maar dat is een kleinigheid. Ook steken de triggers een stuk verder uit tov de Dualshock4, dat is wel even wennen.
-Oplaadbare batterijen... dat kan echt niet anno 2016. Waarom niet gewoon een accu in de controller en een oplaadkabel erbij?
-Geen oortje bij de console om te chatten? Jammer. Het oortje dat standaard met de PS4 komt is meer dan prima, gebruik hem al sinds launch.
-De interface van Xbox is heel rommelig vergeleken met de PS4. Nu weet ik onderhand de weg maar het blijft een aardig rommeltje. Het menu van de PS4 is een stuk rustiger en overzichtelijker.
-Switchen tussen games en het Xbox menu gaat soepel en snel, geen significante verschillen.
-Gisteren mijn eerste vastloper gehad tijdens Horzion 3. Xbox liep vast, scherm werd groen en het apparaat schakelde zichzelf uit, daarna niks. Opnieuw opstarten en geen foutmelding of iets gehad.
Playstation kent zulke problemen ook, het gebeurt niet vaak maar elke keer is er één teveel imo.
-Forza Horizon 3 spelende, zowel grafisch als qua framerate niks op aan te merken. Prima presterend apparaat.
Wat ik wel apart vond is dat Xbox bij het aanmaken van een nieuw account al een gamertag en avatar voor mij verzonnen had, iets met Peaches23nogwat en een panda. Waarom doet ie dat? Heel apart.
Ook stelde ik tijdens installatie Engels in als mijn taal, omdat ik alles graag in het Engels wil hebben. Opeens blijven er dan slechts een 7 tal landen over waar je vandaan kunt komen volgens Xbox, waaronder een 4 tal Oost-Europese landen. Nederland staat opeens niet meer tussen de opties. Ook heel apart.
Verder een prima apparaat die Xbox One S. Ik gebruik hem enkel om te gamen dus de rest van de functionaliteiten kunnen me gestolen worden. Tot nu toe doet ie meer dan prima waar ie voor is aangeschaft
Geen oortje viel me ook op, die zat wel bij de originele One, maar niet bij de One S.
Die standaard gamertag heb ik niks van gemerkt, mij werd gewoon gevraagd mijn eigen gamertag in te voeren... Je hebt niet toevallig een gebruikte gekregen?
Dat van de taal en landen had ik ook, maar dat is ergens met een update verholpen. Nu zal je systeemsoftware ondertussen bijgewerkt zijn, als je nu naar settings - system - language & location gaat, dan kun je daar onafhankelijk van elkaar je fysieke locatie en je taal instellen. Ik heb hem zelf ook in het engels staan en de locatie wel gewoon op Nederland.
Ik dacht trouwens dat GoW 2 glitchy was... maar GoW 3 is gewoon onspeelbaar
Na 10 minuten spelen of zo blijft hij hangen en na even wachten reset de hele console...
Zou echter bekend moeten zijn volgens xbox support account op reddit: https://www.reddit.com/r/..._of_war_3_keeps_freezing/
Wel jammer, ik hoopte in ieder geval door de campaigns van alle eerdere Gears games heen gespeeld te hebben voor deeltje 4.
Verwijderd
Ik heb ook sinds kort een xbox one s en ben het helemaal met je eens. Wat ik wel echt een verademing vind is dat hij vergeleken met mijn PS4 muisstil is. En natuurlijk de 4k bluray speler is voor mij persoonlijk een grote plus als bezitter van een 4k tv. Onbegrijpelijk dat Sony dit niet in hun nieuwe PS4 pro stopt.dvdkiwi schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:53:
Als jarenlange Playstation speler heb ik de laatste dagen ook eens de XOne S aan de tand kunnen voelen en hier mijn bevindingen, voornamelijk vwb de belangrijkste/opvallendste verschillen tov de PS4:
Verwijderd
PS4 batterijen zijn geloof ik 1600 mah, kun je een uurtje of 10-12 makkelijk mee vooruit.Finraziel schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:58:
[...]
Wat betreft de batterij in de controller... Zijn de controllers van de PS4 niet na een uurtje of 4 a 5 leeg? Of klopt dat niet? Dat is wat ik gehoord had... Dan vind ik de losse batterijen van de Xbox controllers fijner. Je kunt er ook een play&charge kit bij kopen dan heb je wat je wil, maar het kost wel meer natuurlijk.
Mijn oplossing: 1 wired controller en 1 draadloze (x1). op de ps4 heb ik 2 draadloze en een charging station, maar dat voor beide werd wel erg duur
Verwijderd
hij is echt stil he? ook het verbruik is fors lager vergeleken met de ps4! die x1s is goed geluktSmeldor schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:37:
[...]
Ik heb ook sinds kort een xbox one s en ben het helemaal met je eens. Wat ik wel echt een verademing vind is dat hij vergeleken met mijn PS4 muisstil is. En natuurlijk de 4k bluray speler is voor mij persoonlijk een grote plus als bezitter van een 4k tv. Onbegrijpelijk dat Sony dit niet in hun nieuwe PS4 pro stopt.
- quorumz
- Niet online
https://www.microsoft.com...tlast-2-Demo/BQJ83QF7NXX4
[ Voor 73% gewijzigd door quorumz op 04-10-2016 20:13 ]
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.