Eneloops!Verwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 19:06:
[...]
PS4 batterijen zijn geloof ik 1600 mah, kun je een uurtje of 10-12 makkelijk mee vooruit.
Mijn oplossing: 1 wired controller en 1 draadloze (x1). op de ps4 heb ik 2 draadloze en een charging station, maar dat voor beide werd wel erg duurx1 staat er puur voor de exclusives. zin in GOW!
Verwijderd
Met de Playstation 4 controller heb ik geen ervaring, wel met die van de Playstation 3. Die vond ik maar matig. De Wii U Pro controller vond ik al een gigantische verbetering vergeleken met die. Ook leuk dat die wel een uurtje of 60 mee kan op een lading. De X1 controller vind ik verder ook erg fijn, losse accu bijgekocht. Kost een euro of 25 maar is toch wel wat gemak. Kan me echter ook voorstellen dat sommige mensen gewoon de voorkeur geven aan een (oplaadbaar) setje AA batterijen.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 15:48
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Thanks for being a loyal Gears of War fan! Here is a code to unlock an Operations Gear Pack in Gears of War 4, out 11/10/2016. Redeem on Xbox One or Xbox.com/redeemcode by 31/12/2016.
Komt dat doordat ik destijds ook Gears Ultimate gekocht heb, of heeft iedereen die Gears 4 gepreordered heeft dit gekregen ?
Komt dat doordat ik destijds ook Gears Ultimate gekocht heb, of heeft iedereen die Gears 4 gepreordered heeft dit gekregen ?
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik kan dit inmiddels bevestigen. Probeerde zojuist The Division / FC5 te kopen met Paypal in de Hong Kong store, maar dit wordt geblokkeerd helaas. Was leuk zolang het duurde. Over op een andere store.Samplex schreef op zondag 02 oktober 2016 @ 11:46:
Ik probeer gears of war ultimate te kopen in de Hong Kong Store, gift card gaat niet omdat deze fysiek worden verstuurd ipv via de email en PayPal werkt ook niet..
Iemand een idee wat ik fout doe?
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
euhmz het was nog vroeg, de 4 codes krijg je bij de pre order.justifire schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 01:14:
Thanks for being a loyal Gears of War fan! Here is a code to unlock an Operations Gear Pack in Gears of War 4, out 11/10/2016. Redeem on Xbox One or Xbox.com/redeemcode by 31/12/2016.
een collega heeft hetzelfde bericht als jij en heeft alleen GOW1 UE (zal ik hem vd week wel krijgen)
je krijgt hem bij pre order GOW4, ik heb ze ook. (vraag me af of je de x1 versie van gow1 krijgt of de xbox360 van gow1) Omdat ik ze al heb van de GOW1 UE heb ik ze maar weggegeven
[ Voor 11% gewijzigd door quorumz op 05-10-2016 07:27 ]
Finraziel schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 16:58:
[...]
Wat betreft de batterij in de controller... Zijn de controllers van de PS4 niet na een uurtje of 4 a 5 leeg?
Ik denk dat die zo'n uurtje of 6 á 8 meegaan hier. Maar met de meegeleverde kabel kun je gewoon altijd door blijven spelen eigenlijk, mocht je dat willen.
Dan vind ik de losse batterijen van de Xbox controllers fijner. Je kunt er ook een play&charge kit bij kopen dan heb je wat je wil, maar het kost wel meer natuurlijk.
Dat is dus al een eerste extra kostenpost: een batterijenlader met oplaadbare batterijen of een play&charge kit.
Geen oortje viel me ook op, die zat wel bij de originele One, maar niet bij de One S.
Mmm, oke. Erg jammer, ook weer een extra (en in mijn ogen onnodige) kostenpost.
als je nu naar settings - system - language & location gaat, dan kun je daar onafhankelijk van elkaar je fysieke locatie en je taal instellen.
Top, thanks!
Wat me gisteren ook opviel is dat het zoeken naar vrienden lastig kan zijn.Smeldor schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 18:37:
[...]
Wat ik wel echt een verademing vind is dat hij vergeleken met mijn PS4 muisstil is.
Echt he! Je hoort de X One S gewoon nietNu is de Xbox ook gewoon één grote gatenkaas, dus koeling zat.
Ik probeerde SkreppiedoeNL van hier toe te voegen maar blijkbaar schreef ik de tag niet helemaal goed want de Xbox vond geen spelers. Dat doet de PS4 dan wel beter, die komt met Playstation ID's die daarop lijken (ook als ik bv enkel "Skreppied" intik, PS4 maakt het zelf af) en vaak zit de juiste er wel tussen.
Twijfel je dan nog dan kun je het profiel bekijken om bv even te kijken of deze persoon ook "Dutch" als taal heeft ingesteld (je kunt meerdere talen als jouw taal instellen) en de kans is groot dat het de persoon is die je zoekt. Daarna stuur je een friend request waarin je aan kunt geven dat je van Tweakers bent en voila.
Op de Xbox is geen wederzijdse toestemming nodig (dmv een friend request)? Ik zoek een gamertag, vind een naam en voeg deze toe als vriend en hij staat direct bij mijn vrienden.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Voor mij de weg andersom. Jarenlange xbox speler en sinds November een PS4.dvdkiwi schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:53:
Als jarenlange Playstation speler heb ik de laatste dagen ook eens de XOne S aan de tand kunnen voelen en hier mijn bevindingen, voornamelijk vwb de belangrijkste/opvallendste verschillen tov de PS4:
De DS4 is al stukken beter dan de DS3 maar haalt het nog steeds niet bij de X1 controller. Wie bij Sony heeft bedacht dat de bolling in de thumbsticks in het midden net zo hoog moet zijn als de rand er om heen, moet zich eens achter de oren krabben. Je hebt totaal geen grip als je een beetje fanatiek speelt. Het wordt tijd om de thumbsticks van de DS4 te vervangen door de thumbsticks van de X1. Verder vind ik het een kwestie van gewenning mbt de plaatsing van de D-pad. Niet echt een min of pluspunt voor beide controllers.-Wat ze zeggen over de controller klopt, die ligt heel fijn in de hand! Pijltjestoetsen zijn wat ver naar het centrum geplaatst maar dat is een kleinigheid. Ook steken de triggers een stuk verder uit tov de Dualshock4, dat is wel even wennen.
Mjah...de DS4 gaat echt kort mee qua accuduur in vergelijking met de X1 controller. Zelfs niet verwisselbaar als je niet handig bent. Nu lukt het mij wel, maar velen zullen zich er niet aan wagen. Ook de usb kabel is gewoon te kort voor mij. Die van de X1 is veel langer. Ik heb toch liever oplaadbare accu packs dan een dedicated accu van de DS4.-Oplaadbare batterijen... dat kan echt niet anno 2016. Waarom niet gewoon een accu in de controller en een oplaadkabel erbij?
Bij de eerste X1 zat er gewoon een headset bij. Ik gebruik die dingen nooit en heb ze ook weggegooid. Ik heb een Astro A30 en A50 ook omdat games gewoon ondersteuning bieden voor DTS, Dolby, 5.1, 7.1. De game ervaring wordt dan voor mij 10x beter. Maar je hebt gelijk, voor die 50 cent die het Microsoft kost om een oortje erbij te doen, hadden ze dat best kunnen doen.-Geen oortje bij de console om te chatten? Jammer. Het oortje dat standaard met de PS4 komt is meer dan prima, gebruik hem al sinds launch.
Helemaal mee eens. X1 komt erg chaotisch over. PS4 menu is lekker clean en simpel en dat laatste heeft mijn voorkeur.-De interface van Xbox is heel rommelig vergeleken met de PS4. Nu weet ik onderhand de weg maar het blijft een aardig rommeltje. Het menu van de PS4 is een stuk rustiger en overzichtelijker.
Vind het op de PS4 toch beter. Heb regelmatig dat ik na het gamen de X1 in standy zet en de volgende dag is mijn game afgesloten. Dat heb ik bij de PS4 nog nooit meegemaakt. Zelfs niet na 2 weken de PS4 niet gebruikt te hebben. Bij de X1 moet ik toch echt regelmatig de game opnieuw opstarten.-Switchen tussen games en het Xbox menu gaat soepel en snel, geen significante verschillen.
Bij de PS4 nog nooit vastlopers gehad. Bij de X1 wel, maar daar zit ik ook in het preview program waardoor er vaak beta software op de X1 draait.-Gisteren mijn eerste vastloper gehad tijdens Horzion 3. Xbox liep vast, scherm werd groen en het apparaat schakelde zichzelf uit, daarna niks. Opnieuw opstarten en geen foutmelding of iets gehad.
Playstation kent zulke problemen ook, het gebeurt niet vaak maar elke keer is er één teveel imo.
Nog niet gespeeld. Komt tijd tekort. Snap ook werkelijk waar niet hoe Exactor IT, vader van een 2ling, een relatie, huishoudelijke plichten en werk kan combineren met zoveel gamen. Hij slaapt kennelijk niet-Forza Horizon 3 spelende, zowel grafisch als qua framerate niks op aan te merken. Prima presterend apparaat.
Je had je gamertag op op de pc moeten aanmaken. Werkt veel fijner. Verder gebruik ik de X1 ook alleen maar om te gamen. TV functionaliteit gebruik ik ook niet. Verder zijn beide consoles fijn om op te spelen. Veschil tussen framerates/betere hardware etc etc merk ik niet echt omdat ik daar niet op let.Wat ik wel apart vond is dat Xbox bij het aanmaken van een nieuw account al een gamertag en avatar voor mij verzonnen had, iets met Peaches23nogwat en een panda. Waarom doet ie dat? Heel apart.
Ook stelde ik tijdens installatie Engels in als mijn taal, omdat ik alles graag in het Engels wil hebben. Opeens blijven er dan slechts een 7 tal landen over waar je vandaan kunt komen volgens Xbox, waaronder een 4 tal Oost-Europese landen. Nederland staat opeens niet meer tussen de opties. Ook heel apart.
Kleinigheidjes, maar toch erg opvallend.
Verder een prima apparaat die Xbox One S. Ik gebruik hem enkel om te gamen dus de rest van de functionaliteiten kunnen me gestolen worden. Tot nu toe doet ie meer dan prima waar ie voor is aangeschaft
XBL: MRE Inc
Verwijderd
Ik heb een fysieke preorder van 4 en UE niet gespeeld. Is wss voor iedereen die ooit Gears opgestart heeft. Marketing noemen ze dat.quorumz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 05:47:
[...]
euhmz het was nog vroeg, de 4 codes krijg je bij de pre order.
een collega heeft hetzelfde bericht als jij en heeft alleen GOW1 UE (zal ik hem vd week wel krijgen)
je krijgt hem bij pre order GOW4, ik heb ze ook. (vraag me af of je de x1 versie van gow1 krijgt of de xbox360 van gow1) Omdat ik ze al heb van de GOW1 UE heb ik ze maar weggegeven
Ik heb nog 2 keer de Gow 1 2 3 en judgement codes over voor mensen die hem willen spelen.
Edit, Hierbij nog 3 codes.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers.
Inloggen
Members only:
Inloggen
[ Voor 23% gewijzigd door Henri_G op 05-10-2016 11:37 ]
FFXIV: Zodiark, Teddy Beer
Verwijderd
Ik heb net de Achievement lijst van Gow4 bekeken. Daar gaat wel wat tijd in zitten denk ik. Ff 50 rondes op horde insane met elke class, 1 miljoen credits en 10x re-up. En dan heb je de ribbons nog niet eens voor Seriously. Die gasten zijn echt hilarisch als het aankomt op grinden.
Ik heb Judgment van je gepakt, dank!Henri_G schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:34:
Ik heb nog 2 keer de Gow 1 2 3 en judgement codes over voor mensen die hem willen spelen.
***members only***
De andere code is alweer van 19-11 2015 en ik weet niet meer zeker of ik die al heb gebruikt of al heb weg gegeven. Als je deze wilt moet je mij maar even een PM sturen.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Even de echte kenner vragen, heeft GoW 4 nog veel temaken met de voorgaande delen?justifire schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 11:10:
[...]
Pre-orders van de Ultimate Edition kunnen inderdaad vanaf de 7de spelen, de vanilla kopers mogen de 11de pas los.
Beide versies krijgen overigens wel alle 4 de voorgaande Gears delen.
http://news.xbox.com/2016...e-order-bonuses-detailed/
Thanks! Ik heb de bovenste Gears of War 3 code gebruikt!Henri_G schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:34:
***members only***
De andere code is alweer van 19-11 2015 en ik weet niet meer zeker of ik die al heb gebruikt of al heb weg gegeven. Als je deze wilt moet je mij maar even een PM sturen.
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Codes zijn gebruikt, veel plezier aan de mensen die hem redeemed hebben!Henri_G schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:34:
***members only***
Krijgen alle mensen met een GoW4 aankoop deze codes? ben anders zeer geinteresseerd in een GoW 3 code.
TV kijk ik sowieso niet, maar ik heb wel de Netflix, Crunchyroll en Twitch apps geïnstalleerd en merk dat ik mijn PC echt veel minder aanslinger nu. Hij blijft af en toe rustig de hele dag in sleepmode. Als PC gamer vind ik het heerlijk hoe vlot ik heen en weer spring tussen verschillende games (ik heb de paar games waar ik mee bezig ben gepind, samen met mijn meest gebruikte apps) en als ik even genoeg gegamed heb zo in netflix zit voor de volgende aflevering van mijn serie of crunchyroll hetzelfde voor anime. Twitch zet ik dan soms aan bv als ik eten sta te maken en niet genoeg aandacht heb om echt iets te kijken maar het wel leuk vind om tussendoor wat te zien.MRE-Inc schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 09:05:
-knip-
Verder gebruik ik de X1 ook alleen maar om te gamen. TV functionaliteit gebruik ik ook niet. Verder zijn beide consoles fijn om op te spelen. Veschil tussen framerates/betere hardware etc etc merk ik niet echt omdat ik daar niet op let.
Natuurlijk kan dat allemaal ook op de PC, maar op een of andere manier voelt het op de Xbox veel gestroomlijnder. Een belangrijk pluspunt is de afwezigheid van afleidende webpagina's die mij verleiden. Zo spring ik gelijk in het volgende tijdverdrijf wat voor mij als efficiënter gebruik van mijn tijd voelt. Op de een of andere manier blijf ik op de PC dan toch vaak plakken in even tweakers checken, even kotaku checken, even facebook checken of... *shudder* 9gag (dan kom ik twee uur later bij mijn positieven en vraag ik me af wat ik met mijn tijd gedaan heb
Al met al moet ik zeggen dat ik eigenlijk veel happier ben met het ding dan ik van tevoren gedacht had
Waarschijnlijk zou dit op de PS4 vergelijkbaar zijn, maar mijn vergelijking is vooral met de PC en oudere consoles die ik echt alleen voor de games had. Wel typisch, ik vond het maar niks wat Microsoft probeerde te doen met het presenteren van de One als meer dan een gamingmachine, maar uiteindelijk is dat precies hoe ik hem ben gaan gebruiken.
Gamertag: FinrazielNL
Vraagje over aanschaffen van tegoed om in de US Marketplace te spenderen. Ik heb tot nu toe al mijn US Xbox tegoed via Offgamers gekocht. Nu zag ik gister dat je dat ook via MS zelf kan aanschaffen. Heeft iemand hier dat al eens gedaan? Moet ook werken neem ik aan, en zo kan je sneller het benodigde tegoed halen (en de Paypal fee niet hoeven te betalen bij offgamers).
Heb zelf ook nog zo'n GoW4 Operations Gear Pack. Ik speel het zelf toch niet dus mocht iemand interesse hebben. Veel plezier ermee
Members only:
Inloggen
Bij de edit heb ik Judgement gebruikt. Bedankt. Wil je er wat voor hebben?Henri_G schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:34:
***members only***
***members only***
@Finraziel, GoW3 heb ik gekocht (disc) om met BWC te spelen op de Xbox One S, maar ik begrijp dat deze niet speelbaar is
Er is iemand zo aardig geweest het te claimen zonder even een bedankje te geven.Lauke1982 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:55:
Heb zelf ook nog zo'n GoW4 Operations Gear Pack. Ik speel het zelf toch niet dus mocht iemand interesse hebben. Veel plezier ermee
***members only***
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Nee, ik gebruikte ze toch niet.srdevil schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:57:
[...]
Bij de edit heb ik Judgement gebruikt. Bedankt. Wil je er wat voor hebben?
@Finraziel, GoW3 heb ik gekocht (disc) om met BWC te spelen op de Xbox One S, maar ik begrijp dat deze niet speelbaar is?
FFXIV: Zodiark, Teddy Beer
[/quote]
***members only***
GOW 1: V3TR9-W64HD-6HVHP-*****-*****,
***members only***
[/quote]
Ik heb bovenstaande code gebruikt, Heel erg bedankt voor het willen delen
***members only***
GOW 1: V3TR9-W64HD-6HVHP-*****-*****,
***members only***
[/quote]
Ik heb bovenstaande code gebruikt, Heel erg bedankt voor het willen delen
Iemand met een xbox one S?
Ik heb mijn xbox aangesloten, heb een 4k televisie en deze zou volgens de website van de fabrikant HDR10 moeten kunnen tonen. type is:
LG 43UH610V
De xbox denkt daar echter anders over en vindt dat HDR niet ondersteund wordt. Iemand een idee?
Ik heb mijn xbox aangesloten, heb een 4k televisie en deze zou volgens de website van de fabrikant HDR10 moeten kunnen tonen. type is:
LG 43UH610V
De xbox denkt daar echter anders over en vindt dat HDR niet ondersteund wordt. Iemand een idee?
Ik zit niet helemaal in alle termen omtrent HDR en 4K weergave ( zelfs niet na het lezen van het frontpage artikelFrankoNL schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:19:
LG 43UH610V
http://www.tvstore.nl/pro...ml#product_specifications
Hier ook al eens naar gekeken? http://support.xbox.com/e...-4K-and-HDR-on-xbox-one-s
[ Voor 8% gewijzigd door McPoowl op 05-10-2016 13:30 . Reden: xbox link ]
Yup, je hebt gelijk. Lekker misleidende reclame van LG. "HDR10" maar dan niet vermelden dat het een 8 bits paneel is waardoor je er nog geen bal aan hebt. Dat is dus de laatste keer LG.McPoowl schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:29:
[...]
Ik zit niet helemaal in alle termen omtrent HDR en 4K weergave ( zelfs niet na het lezen van het frontpage artikel) maar ik zie op Coolblue dat je tv HDR ready is, en klaar is om 8bit te versturen, en niet 10bit?
http://www.tvstore.nl/pro...ml#product_specifications
Hier ook al eens naar gekeken? http://support.xbox.com/e...-4K-and-HDR-on-xbox-one-s
Ik zie op de website van LG zelf wel HDR10 staan. Ik weet niet wanneer je de TV hebt aangeschaft, maar misschien kun je een regeling treffen met de klantenservice ( of indien je hem online gekocht hebt binnen 14 dagen gewoon terugsturen?)FrankoNL schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:31:
[...]
Yup, je hebt gelijk. Lekker misleidende reclame van LG. "HDR10" maar dan niet vermelden dat het een 8 bits paneel is waardoor je er nog geen bal aan hebt. Dat is dus de laatste keer LG.
Nja ik had ervaringen met de Ps4 controller ( heb de ps4 2-3 maanden gehad vanaf de release ), en de controller is naar een paar uurtjes volledig leeg (ik had er 2 dus geen doaVerwijderd schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 21:42:
Met de Playstation 4 controller heb ik geen ervaring, wel met die van de Playstation 3. Die vond ik maar matig. De Wii U Pro controller vond ik al een gigantische verbetering vergeleken met die. Ook leuk dat die wel een uurtje of 60 mee kan op een lading. De X1 controller vind ik verder ook erg fijn, losse accu bijgekocht. Kost een euro of 25 maar is toch wel wat gemak. Kan me echter ook voorstellen dat sommige mensen gewoon de voorkeur geven aan een (oplaadbaar) setje AA batterijen.
Xbox one controller, batterijen heb ik 1x een half uur gebruikt daarnaast alleen de originele xbox one controller - accu.
Ik weet niet hoeveel uur ik ermee kan doen daar waar ik nooit hele dagen de tijd heb om te gamen, maar als ik elke dag 2-3 uur zou doen kan ik behoorlijk wat dagen vooruit, ik denk dus dat (ligt ook aan de game hoor) dat ik ongeveer 14 uur kan gamen met 1 accu lading.
Ook had ik op het begin een iets duurdere accu gekocht, volgens mij was die van Nikon, zou een stuk meer opslag hebben, maar die was veeel sneller leeg vergeleken de originele MS accu. Die heb ik na een aantal dagen ook teruggebracht en de originele MS (x one) accu gekregen.
Enige voordeel wat ik wel merkte met losse batterijen was dat de controller wat zwaarder werd, maar goed of dat ook prettig is wanneer je 1 a 2 uur achter elkaar gamed weet ik niet.
Ja ik heb hem alleen een maand geleden al gekocht, ter voorbereiding op mijn xbox ... Doos al weggedaan omdat daar geen ruimte voor was. (na 2 weken, LG zei immers HDR10)McPoowl schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:35:
[...]
Ik zie op de website van LG zelf wel HDR10 staan. Ik weet niet wanneer je de TV hebt aangeschaft, maar misschien kun je een regeling treffen met de klantenservice ( of indien je hem online gekocht hebt binnen 14 dagen gewoon terugsturen?)
ik vrees dus dat ik hang.
Ik lees ook al dat samsung en sony het zelfde flikken, maar goed dat is niks nieuws dat tv fabrikanten je er bij naaien in tv land.FrankoNL schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:31:
[...]
Yup, je hebt gelijk. Lekker misleidende reclame van LG. "HDR10" maar dan niet vermelden dat het een 8 bits paneel is waardoor je er nog geen bal aan hebt. Dat is dus de laatste keer LG.
Dat blijkt maar weer.Nieuwevolger schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:47:
[...]
Ik lees ook al dat samsung en sony het zelfde flikken, maar goed dat is niks nieuws dat tv fabrikanten je er bij naaien in tv land.
Maar goed, neemt niet weg dat ik over de xbox tevreden ben. Kan niet wachten op de nieuwe Gears. UI vindt ik fijner dan de UI van de PS4.
Volgend jaar project Scorpio als vervanger
Maar wie zegt dat de geplaatste bron het goed heeft en LG zelf fout?FrankoNL schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:57:
[...]
Dat blijkt maar weer.
Maar goed, neemt niet weg dat ik over de xbox tevreden ben. Kan niet wachten op de nieuwe Gears. UI vindt ik fijner dan de UI van de PS4.
Volgend jaar project Scorpio als vervanger
Zelf ben ik ook niet 100% thuis in de TV specs waardoor ik geen bron zou weten die het 100% juist heeft.
Punt blijft lijkt mij, als hun nog altijd aangeven dat het die ''10'' versie is, dan heb je nog altijd recht om iets met ze te regelen lijkt mij.
Als hun iets verkopen met bepaalde specs, terwijl dat niet klopt dan zijn ze nog altijd fout bezig toch? Al kom je er pas over 6 maanden achter..
Dat wel maar coolblue (waar ik heb hem heb besteld) heeft inderdaad wel 8 bits op de website staan. Hier had ik bij het bestellen niet naar gekeken omdat de LG website HDR10 zei. Ik heb ze een bericht gestuurd maar ik vrees ervoor.....LopendeVogel schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:03:
[...]
Maar wie zegt dat de geplaatste bron het goed heeft en LG zelf fout?
Zelf ben ik ook niet 100% thuis in de TV specs waardoor ik geen bron zou weten die het 100% juist heeft.
Punt blijft lijkt mij, als hun nog altijd aangeven dat het die ''10'' versie is, dan heb je nog altijd recht om iets met ze te regelen lijkt mij.
Als hun iets verkopen met bepaalde specs, terwijl dat niet klopt dan zijn ze nog altijd fout bezig toch? Al kom je er pas over 6 maanden achter..
Coolblue lijkt het goed te hebben. Xbox zegt: Geen 10 bit, dikke doei
Kom nu aan het kijken uit nieuwsgierigheid , heb zelf PHILIPS 55PUK6400/12 (geen xbox one s) maar kan eigenlijk niet echt vinden of hier nou HDR op zit:P zie dat HDCP 2.2 er op zit maar geen idee wat het doet op dit moment:P stiekem ga ik er van uit dat hdr standaard op UHD zit maar dat zou wel niet het geval zijn:PNieuwevolger schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:47:
[...]
Ik lees ook al dat samsung en sony het zelfde flikken, maar goed dat is niks nieuws dat tv fabrikanten je er bij naaien in tv land.
Geen HDR
Dat is zeer zeker niet het geval.mfreriks schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:07:
[...]
stiekem ga ik er van uit dat hdr standaard op UHD zit maar dat zou wel niet het geval zijn:P
Coolblue is helemaal de lastigste niet. Nooit geschoten is altijd mis toch? Misschien willen ze wel met je meedenken. Ze hebben tenslotte ook een HDR10 model van LG staan (wel het dubbele qua prijsFrankoNL schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:05:
[...]
Dat wel maar coolblue (waar ik heb hem heb besteld) heeft inderdaad wel 8 bits op de website staan. Hier had ik bij het bestellen niet naar gekeken omdat de LG website HDR10 zei. Ik heb ze een bericht gestuurd maar ik vrees ervoor.....
Coolblue lijkt het goed te hebben. Xbox zegt: Geen 10 bit, dikke doei.
Hmm nja ik heb ook nog een LG, een toppertje maar wel maar 1080p.. Daar had ik het probleem met de xbox one dat het beeld nooit goed schaalde, dan was het dashboard niet juist, dan miste ik delen in een game.. Andere hdmi kabel geprobeerd (hoewel het daar niet bepaald aan kon liggen), xbox helemaal na gepluisd. Toen een andere HDMI aansluiting gepakt van de TV en alles werkt perfect.FrankoNL schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:05:
[...]
Dat wel maar coolblue (waar ik heb hem heb besteld) heeft inderdaad wel 8 bits op de website staan. Hier had ik bij het bestellen niet naar gekeken omdat de LG website HDR10 zei. Ik heb ze een bericht gestuurd maar ik vrees ervoor.....
Coolblue lijkt het goed te hebben. Xbox zegt: Geen 10 bit, dikke doei.
Op diezelfde aansluiting de upc horizon aangesloten en die herkend wel alles goed...
Duss.... Wat als jij eens een andere HDMI aansluiting van de TV pakt, of heb je dat al geprobeerd?
Nee nog niet geprobeerd. Zal dat eventjes doen. Maar ik denk niet dat dit het probleem gaat opossenLopendeVogel schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:13:
[...]
Hmm nja ik heb ook nog een LG, een toppertje maar wel maar 1080p.. Daar had ik het probleem met de xbox one dat het beeld nooit goed schaalde, dan was het dashboard niet juist, dan miste ik delen in een game.. Andere hdmi kabel geprobeerd (hoewel het daar niet bepaald aan kon liggen), xbox helemaal na gepluisd. Toen een andere HDMI aansluiting gepakt van de TV en alles werkt perfect.
Op diezelfde aansluiting de upc horizon aangesloten en die herkend wel alles goed...
Duss.... Wat als jij eens een andere HDMI aansluiting van de TV pakt, of heb je dat al geprobeerd?
Coolblue zegt overigens: Onze informatie is correct, dus wij kunnen je niet helpen. Ga maar bij LG klagen. In principe een begrijpelijke reactie, dit wordt een gebed zonder einde, dus ik laat het er maar bij zitten.
Ik vrees ook het ergste, ja ik zou zeggen probeer het straks eens.. Laatste waar ik aan dacht was ook de HDMI aansluiting van de TV maar goed, ik pak een andere aansluiting en alles werkt perfect qua beeld.FrankoNL schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:20:
[...]
Nee nog niet geprobeerd. Zal dat eventjes doen. Maar ik denk niet dat dit het probleem gaat opossen![]()
Coolblue zegt overigens: Onze informatie is correct, dus wij kunnen je niet helpen. Ga maar bij LG klagen. In principe een begrijpelijke reactie, dit wordt een gebed zonder einde, dus ik laat het er maar bij zitten.
Aansluiting is naar mijn weten ook niks mis mee daar waar de horizon het perfect doet. Misschien iets met de software oid i dont know.
Laat even weten of het iets gedaan heeft..
Doen we. Ook nog maar even een email gestuurd naar LG. We wachten af.LopendeVogel schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:23:
[...]
Ik vrees ook het ergste, ja ik zou zeggen probeer het straks eens.. Laatste waar ik aan dacht was ook de HDMI aansluiting van de TV maar goed, ik pak een andere aansluiting en alles werkt perfect qua beeld.
Aansluiting is naar mijn weten ook niks mis mee daar waar de horizon het perfect doet. Misschien iets met de software oid i dont know.
Laat even weten of het iets gedaan heeft..
- quorumz
- Niet online
hm ik zie de hele hoop reacties maar je je moet zorgen dat je hdmi kabel op de hdmi port zit met hdcp 2.2FrankoNL schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 13:19:
LG 43UH610V
LG Ultra HD 4K TVs with HDR Pro
Select LG 2016 4K televisions support HDR10, which we call HDR Pro, because they provide full compatibility with this new standard while also delivering outstanding LG picture quality.
Zou gewoon moeten werken
Ja ik had al geadviseerd een andere hdmi aansluiting te pakken, gaat hij straks dan ook proberen. Wel goed dat je erbij vermeld dat die HDCP2.2 moet hebben (hoe die dat zo 1,2,3 kan zien weet ik niet? Handleiding oid?). Of gewoon elke poort in de TV even afgaan natuurlijkquorumz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:34:
[...]
hm ik zie de hele hoop reacties maar je je moet zorgen dat je hdmi kabel op de hdmi port zit met hdcp 2.2
Select LG 2016 4K televisions support HDR10, which we call HDR Pro, because they provide full compatibility with this new standard while also delivering outstanding LG picture quality.
Zou gewoon moeten werken
Hmm. Ik zie bij HDMI niet staan per aansluiting welke wel of geen hdcp 2.2 ondersteunen. Er staat gewoon: ondersteunt hdcp 2.2.quorumz schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 14:34:
[...]
hm ik zie de hele hoop reacties maar je je moet zorgen dat je hdmi kabel op de hdmi port zit met hdcp 2.2
Zou gewoon moeten werken
Xbox zeurt ook specifiek over het 8 bits paneel. Niet over dat HDR niet ondersteund zou worden.
Ga het straks eens proberen.
EDIT: The interwebs zegt dat je een bepaalde modus dient te activeren namelijk: HDMI ULTRA DEEP COLOR.
Ik kom erop terug vanavond
[ Voor 17% gewijzigd door FrankoNL op 05-10-2016 15:01 ]
ik heb nu al een paar keer meegemaakt op de Xbox one s dat een game teveel tijd nodig heeft om te starten en dan niet opstart.
Bij Quantum break heb ik dit gisteren twee keer achter elkaar gehad, na de derde keer start hij door.
bij andere gedownloade games heb ik dit ook al eens meegemaakt.
De One S is ongeveer 3 dagen oud. is dit normaal gedrag?
Bij Quantum break heb ik dit gisteren twee keer achter elkaar gehad, na de derde keer start hij door.
bij andere gedownloade games heb ik dit ook al eens meegemaakt.
De One S is ongeveer 3 dagen oud. is dit normaal gedrag?
Gears of war 4 UE ligt vrijdag op de mat. Woehoeee.
GT: The Bozzz88
Nou ja, bij mij is het eigenlijk niet speelbaar omdat de Xbox zichzelf elke 10 minuten herstart, en het is wel duidelijk dat meer mensen dat hebben... Maar ik weet niet of iedereen er last van heeft. Gewoon even uitproberen dus.srdevil schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 11:57:
[...]
Bij de edit heb ik Judgement gebruikt. Bedankt. Wil je er wat voor hebben?
@Finraziel, GoW3 heb ik gekocht (disc) om met BWC te spelen op de Xbox One S, maar ik begrijp dat deze niet speelbaar is?
Ze zullen het ook wel fixen want het is bekend en schijnt ook pas sinds een recente update een probleem te zijn, ik had alleen gehoopt klaar te zijn met de eerdere campaigns als deel 4 uit komt zodat ik die gelijk kon gaan spelen zonder een gat in het verhaal.
Verwijderd
Ik krijg net bericht van Yourgamezone dat hij morgen bezorgd wordt!Bozznl schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:21:
Gears of war 4 UE ligt vrijdag op de mat. Woehoeee.
______
Als er mensen zijn die voor insane horde en campaign willen gaan, voeg toe, voeg toe. Weet wel dat ik een chagrijnig mannetje ben die direct vertrekt bij scheldwoorden in de vorm van ziekte. Als je je niet kunt beheersen, even goede vriendjes.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
mfreriks schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 10:48:
[...]
Even de echte kenner vragen, heeft GoW 4 nog veel temaken met de voorgaande delen?
Heb alle delen gespeeld maar als je mij vraagt waar het verhaal over gaat, euh
Ik speel zulke spellen om het knallen, verhaal en lore interesseren me nooit ene bal.
Weet nog net wie Marcus is maar daar houd het dan ook wel zo'n beetje op
Mag ik trouwens vragen waarom zoveel mensen de Ultimate edition kopen van GoW4 ?
Zijn jullie echt van die fanatieke private spelers / hosters ?
Of puur voor de 4 daagjes eerder te kunnen spelen ?
[ Voor 17% gewijzigd door justifire op 05-10-2016 16:51 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ken je dat gezegde verder kijken dan je neus lang is?
dat heet in dit geval HDMI true deep color. aangezet en nu werkt het
dat heet in dit geval HDMI true deep color. aangezet en nu werkt het
DIt vraag ik mij ook af, op mijn Lumia met WIndows gaat dit prima, ik zie graag mijn Xbox ook in het engels maar weet niet wat de gevolgen zijn als ik hem vervolgens op een vreemd land zet qua locatie.. Hoe hebben andere dat gedaan?dvdkiwi schreef op dinsdag 04 oktober 2016 @ 15:53:
Ook stelde ik tijdens installatie Engels in als mijn taal, omdat ik alles graag in het Engels wil hebben. Opeens blijven er dan slechts een 7 tal landen over waar je vandaan kunt komen volgens Xbox, waaronder een 4 tal Oost-Europese landen. Nederland staat opeens niet meer tussen de opties.
Verwijderd
Voor gave series wil ik wel graag een leuk steelbookie en seizoenspasje. Zeker als dat kostenefficiënt is. Betaal nu 80 voor uw terwijl standaard 50 is. Heb ik voor 30 de seasonpass plus een paar grappige dingen.justifire schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:42:
[...]
![]()
Heb alle delen gespeeld maar als je mij vraagt waar het verhaal over gaat, euh![]()
Ik speel zulke spellen om het knallen, verhaal en lore interesseren me nooit ene bal.
Mag ik trouwens vragen waarom zoveel mensen de Ultimate edition kopen van GoW4 ?
Verwijderd
Je kunt dan niks kopen in de store vanaf je console. Geen ramp want de site is toch beter. Maarre je kunt met de One gewoon taal Engels en locatie Nederland combineren. Levert fijne Achievement lokalisatie op. Zo ben ik laatst lul de behanger genoemd door mijn Xbox.rscheper schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 17:20:
[...]
DIt vraag ik mij ook af, op mijn Lumia met WIndows gaat dit prima, ik zie graag mijn Xbox ook in het engels maar weet niet wat de gevolgen zijn als ik hem vervolgens op een vreemd land zet qua locatie.. Hoe hebben andere dat gedaan?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Leuk die seasonpass maar ben jij zo'n privat hoster dan ?Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 17:26:
[...]
Voor gave series wil ik wel graag een leuk steelbookie en seizoenspasje. Zeker als dat kostenefficiënt is. Betaal nu 80 voor uw terwijl standaard 50 is. Heb ik voor 30 de seasonpass plus een paar grappige dingen.
Dat is immers het enige wat de seasonpass doet, het kunnen hosten van nieuwe maps.
Speel je social of competitive multiplayer dan zitten de nieuwe maps gewoon in de rotatielijst, dus geen seasonpass nodig.
Verwijderd
Weet ik veel. Anders krijg ik mijn salaris toch nooit op!justifire schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 17:32:
[...]
Leuk die seasonpass maar ben jij zo'n privat hoster dan ?
Dat is immers het enige wat de seasonpass doet, het kunnen hosten van nieuwe maps.
Speel je social of competitive multiplayer dan zitten de nieuwe maps gewoon in de rotatielijst, dus geen seasonpass nodig.
Ik wil je daar best mee helpen hoorVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 17:38:
[...]
Weet ik veel. Anders krijg ik mijn salaris toch nooit op!
heb zojuist de normale versie voor 27,- opgepikt:) vind ik meer dan genoeg, speel niet genoeg om de multiplayermaps te rechtvaardigen...justifire schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:42:
[...]
![]()
Heb alle delen gespeeld maar als je mij vraagt waar het verhaal over gaat, euh![]()
Mag ik vragen waar? Mag je ook DMenmfreriks schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 18:44:
[...]
heb zojuist de normale versie voor 27,- opgepikt:) vind ik meer dan genoeg, speel niet genoeg om de multiplayermaps te rechtvaardigen...
zeker, van een tweaker uit de V&A pagina:) nvidia key:)
Ik heb ook een key via de V&A pagina! Mooie prijs voor zo een topgame en je hebt de mogelijkheid tot play anywhere.mfreriks schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 18:51:
[...]
zeker, van een tweaker uit de V&A pagina:) nvidia key:)
Net ook maar gekocht Gears of War 4 voor maar €20,-
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Stom dat ik daar niet aan gedacht heb
Nou ja vond €45 ook best netjes...
Annuleer hem,is toch pre-order.justifire schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:34:
Stom dat ik daar niet aan gedacht heb![]()
Annuleer,is toch pre-order.justifire schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:34:
Stom dat ik daar niet aan gedacht heb![]()
waar?maurieske72 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:31:
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
kewl!
wie de bal kaatst, kan hem gekorrigeert terug verwachten
Ja het is een beetje onhandig dat als je je Xbox voor het eerst gaat gebruiken dat je eerst in de oude software je locatie en taal moet kiezen, en daarna de update binnen hengelt die dat los koppelt. Mensen die dan niet specifiek nog eens in de settings gaan kijken weten dan niet dat dat veranderd is...Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 17:28:
[...]
Je kunt dan niks kopen in de store vanaf je console. Geen ramp want de site is toch beter. Maarre je kunt met de One gewoon taal Engels en locatie Nederland combineren. Levert fijne Achievement lokalisatie op. Zo ben ik laatst lul de behanger genoemd door mijn Xbox.
thanks, heb volgens mij z'n laatste code gekochtmaurieske72 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 21:31:
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
Ik heb ook een key van hem gekocht. Ik was toch erg benieuwd hoe gow 4 is nu. Heb alleen gow 1 gespeeld.Terryb47 schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 22:34:
[...]
thanks, heb volgens mij z'n laatste code gekocht
Moet wel zeggen dat ik nog steeds niet kan wennen aan shooters met controller. Maar bij gow 1 was dat in mijn herinnering nog wel goed te doen. We shall see
Ik heb toen alleen deel 1 en 2 gespeeld, heb niet heel lang geleden deel 3 en judgment via gold kunnen spelen, meer van hetzelfde maar toch erg leuk
heavy is good, heavy is reliable - boris the blade
De siege gang gaat sowieso horde maar vooral ranked mp GOW kapot spelen.Verwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:28:
[...]
Ik krijg net bericht van Yourgamezone dat hij morgen bezorgd wordt!
______
Als er mensen zijn die voor insane horde en campaign willen gaan, voeg toe, voeg toe. Weet wel dat ik een chagrijnig mannetje ben die direct vertrekt bij scheldwoorden in de vorm van ziekte. Als je je niet kunt beheersen, even goede vriendjes.
Fan van de franchise en ik host inderdaad eigenlijk altijd privave horde games etc.justifire schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:42:
[...]
![]()
Speel eigenlijk alleen private, nooit pubs hooguit pubs voor achievements eventueel.
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
dus als ik een pc koop kan ik hem ook op de xbox spellen (heb geen game pc )Smeldor schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 19:04:
[...]
Ik heb ook een key via de V&A pagina! Mooie prijs voor zo een topgame en je hebt de mogelijkheid tot play anywhere.
Als je de digitale versie koopt dan kan je normaal gesproken het spel spelen op je Pc en op je Xbox one.mcp1990 schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 10:37:
[...]
dus als ik een pc koop kan ik hem ook op de xbox spellen (heb geen game pc )
Dat klinkt gezellig schelden we samen door de waves heenVerwijderd schreef op woensdag 05 oktober 2016 @ 16:28:
[...]
Ik krijg net bericht van Yourgamezone dat hij morgen bezorgd wordt!
______
[ Voor 7% gewijzigd door Bozznl op 06-10-2016 11:01 ]
GT: The Bozzz88
Zo, code is redeemed... toch geen slechte prijs voor gow4
Vraagje over de (fabrieks)garantie voor de Xbox One, is deze 1 of 2 jaar?
Lees tegenstrijdige berichten op internet...
Die is twee jaar, of ruim twee jaar (hangt er denk ik vanaf hoe lang het apparaat in de winkel gelegen heeft). Als je op https://devicesupport.microsoft.com/nl-NL/ je serienummer registreert dan zie je tot welke datum Microsoft garantie biedt. Mijn One S heeft nog garantie tot in december 2018.Het Vosje schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:36:
Thanks! Las dit (zie 1C en 2) op de Xbox.com website namelijkFinraziel schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:45:
[...]
Die is twee jaar, of ruim twee jaar (hangt er denk ik vanaf hoe lang het apparaat in de winkel gelegen heeft). Als je op https://devicesupport.microsoft.com/nl-NL/ je serienummer registreert dan zie je tot welke datum Microsoft garantie biedt. Mijn One S heeft nog garantie tot in december 2018.
(en heb nog geen One dus kon zelf niet testen)
Ik zou oppassen met die Gears of war 4 keys van 20 euro. Had vorige week ook een key gekocht voor 20 euro(op MP), geactiveerd en alles leek prima tot gister. GoW4 staat niet meer in mijn Games lijst. Blijkt nu dat mijn key is revoked.....
https://www.reddit.com/r/..._nvidia_promo_are_getting
[ Voor 7% gewijzigd door masterrobo op 06-10-2016 13:45 ]
Hmm, net berichtje gestuurd naar iemand op V&A, ik laat 'm maar even voor wat het is dan.masterrobo schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:41:
Ik zou oppassen met die Gears of war 4 keys van 20 euro. Had vorige week ook een key gekocht voor 20 euro, geactiveerd en alles leek prima tot gister. GoW4 staat niet meer in mijn Games lijst. Blijkt nu dat mijn key is revoked.....
Oh wat zijn die reacties toch heerlijk zuur. 'Legitiem' gekocht, nu boos worden op MS/Nivdia omdat ze zulke keys gaan terugdraaien, enige op wie je boos kan zijn is de verkoper en jezelfmasterrobo schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:41:
Ik zou oppassen met die Gears of war 4 keys van 20 euro. Had vorige week ook een key gekocht voor 20 euro(op MP), geactiveerd en alles leek prima tot gister. GoW4 staat niet meer in mijn Games lijst. Blijkt nu dat mijn key is revoked.....
Andere topic van goeie week geleden is nog leuker, waar ze nog groot gillen dat Amazon/Nvidia dit nooit gaan doen, dus verkoop je key 3x, return je videokaart of gebruik een bounce-CC, gratis game ftw
Voor de V&A kopers van dezelfde verkoper, zou onderling wel even checken of je niet allemaal dezelfde code heb gekregen.
[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 06-10-2016 13:51 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Wat betreft xbox games kopen in buitenlandse marketplaces. De topicwarning heeft 2 linkjes die dood zijn, is daar een update van te vinden ergens?
User met feedback moet in veel gevallen geen probleem opleveren... ga ik altijd maar vanuit:) is toch altijd een risico 2e hands... is voor jezelf de vraag of je het 2e hands de moeite waard vind dat het kan gebeuren of niet..:)Romius schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 13:43:
[...]
Hmm, net berichtje gestuurd naar iemand op V&A, ik laat 'm maar even voor wat het is dan.
Verwijderd
Is in de EU minimaal twee jaar. In NL twee jaar plus wat je aan levensduur mag verwachten na die 2 jaar.Het Vosje schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 11:36:
Ik heb de ultimate edition bij bol.com besteld deze had volgens mij ook een release van 7 oktober.
maar nog niet verzonden
bij anderen al wel bol.com verzendbevestiging binnen?
maar nog niet verzonden
Sry verkeerde topic
[ Voor 92% gewijzigd door Format-C op 06-10-2016 18:34 ]
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 / Team M2 1TB SSD/ MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV
Ik heb een jaar geleden wel eens een game gekocht via de US marketplace. Werkt dit nog steeds? Ik geloof dat ik toen tegoed kocht via Offgamers en het vervolgens op mijn account heb gezet, moest ik daarvoor alleen mijn regio op de site & xbox aanpassen of ook mijn account? Hoop dat iemand me kan helpen! Thanks!
Nee dat klopt niet. Je hebt twee jaar garantie van waar je het ding gekocht hebt (kan toevallig ook Microsoft zijn, maar als je hem bv bij de mediamarkt gekocht hebt dan ligt de juridische verplichting ook bij de mediamarkt).Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 16:01:
[...]
Is in de EU minimaal twee jaar. In NL twee jaar plus wat je aan levensduur mag verwachten na die 2 jaar.
Daarnaast, na een half jaar (als ik me niet vergis) ligt juridisch de bewijslast dat het probleem de schuld van de leverancier/fabrikant is bij jou (voor die tijd moeten zij het bewijzen als ze vinden dat het apparaat door jouw toedoen defect is). Daarom maakt het nog een hoop uit waar je iets koopt en is een goede service nog een hoop waard.
Fabrieksgarantie is helemaal niet wettelijk geregeld en is gewoon goede service van Microsoft die ze niet verplicht zijn te geven (behalve dan als ze eenmaal zeggen dat ze het doen dan moeten ze het ook doen natuurlijk).
Verwijderd
Zoek eens op xkcd somebody is wrong on the Internet. Je kan een beetje doordraven in het uitleggen van iets terwijl je de haakjes mist.
___
Gears ziet er strak uit. Verhaal is onbegrijpelijk en saai (what's new?). Heb al 4 gasten met de kettingzaag gepakt.
Wacht nu even maandag/dinsdag af. Campaign is leuker met een paar man.
___
Gears ziet er strak uit. Verhaal is onbegrijpelijk en saai (what's new?). Heb al 4 gasten met de kettingzaag gepakt.
Pfff sorry hoor, zal proberen minder volledig te zijn in mijn uitleg
Verwijderd
Steep alpha toegang is begonnen. Kwam bij mij in Gmail onder promotions binnen.
De Elite gears controller is redelijk ziek. https://m.imgur.com/a/09W39
ben echt in staat een xbox te kopen voor dit spel ........
Hier kwam de invite ook binnen. Morgen maar effe kijken.Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:47:
Maar ik zag je alleen heel even Gears doen. Is het wat? En had je nou al een groep van 4 man om die game eens lekker te spelen?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Hier ook, verder mag ik er niets over zeggen.Verwijderd schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 22:47:
NDA
Krijg ik die Gears of War collectie ook als ik de PC versie koop via een Nvidia promo code bijvoorbeeld?
Heb geen XB1 wel nog een 360 en zou graag de vorige delen ook willen spelen
Heb geen XB1 wel nog een 360 en zou graag de vorige delen ook willen spelen
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Ziet er strak uit
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
kwam ik net ook achter, maar dan de US store, sinds het redeemen op de MS site wordt gedaan werkt dit niet meer volgens mij. Op de console zelf werkte het gisteren nog wel.Famous schreef op maandag 03 oktober 2016 @ 21:23:
Kan het zijn dat de Russische store niet meer werkt om dingen aan te schaffen?
Net 9.000 roebel aan gift card uitgegeven
- quorumz
- Niet online
via welke url proberen jullie dan? het lukt(e) me vorige keer wel via xbox.com (zorgen dat links onder je op rusland staat) en onder je gamerstag redeem code kiestshoombak schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 08:07:
[...]
kwam ik net ook achter, maar dan de US store, sinds het redeemen op de MS site wordt gedaan werkt dit niet meer volgens mij. Op de console zelf werkte het gisteren nog wel.
(dus niet in de microsoft.com store)
Bij mij werkte het alleen als ik alle andere betaal opties verwijderde. Dus creditcards etc moesten eerst verwijderd worden om te kunnen betalen.shoombak schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 08:07:
[...]
kwam ik net ook achter, maar dan de US store, sinds het redeemen op de MS site wordt gedaan werkt dit niet meer volgens mij. Op de console zelf werkte het gisteren nog wel.
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.