• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:39

Superkiwi

Hoi doei

cardwizard schreef op donderdag 06 oktober 2016 @ 23:03:
[...]
ben echt in staat een xbox te kopen voor dit spel ........ :9
Gewoon doen ;)
Ik heb vorige week speciaal een One S gekocht (voor 230 euro; Fifa 17 verkocht) enkel en alleen voor Forza Horizon en geen spijt van.
Voordeel is dat ik nu ook wat Xbox exclusives zoals GoW kan spelen, mocht ik dat willen.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 20-01 12:34
Heb trouwens een nvidia key van GoW4 gebruikt... gister al gedownload en kon vanochtend starten:X (iig dat is wat de store aangaf...)

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Hier ook een Xbox One S aangeschaft ivm de fifa bundle, biedt ook kansen voor MS exclusives, twijfel alleen nog tussen GoW4 en Forza :+

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 21:39

Superkiwi

Hoi doei

Van Forza 6 is een demo beschikbaar zag ik.
Die kun je dus even gratis aan de tand voelen ;)

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• JaySparda
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-02 15:36
Mijn broer en ik hebben elkaars xbox live gedeeld dmv 'home sharing'. Hierdoor als ik een spel digitaal koop op xbox live, dan word het spel automatisch oip zijn xbox one gedownload..(sorry voor de uitleg haha)

Wat ik mij nu afvraag omtrent Gears of War 4..Als ik de spel (Ultimate edition) nu digitaal aanschaf, kan hij Gears of War 4 op de PC spelen omdat dit een 'Play Anywhere' spel is?

Kan iemand mij dit bevestigen?

Alvast bedankt :-)

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 05-02 12:37
JaySparda schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 10:46:
Mijn broer en ik hebben elkaars xbox live gedeeld dmv 'home sharing'. Hierdoor als ik een spel digitaal koop op xbox live, dan word het spel automatisch oip zijn xbox one gedownload..(sorry voor de uitleg haha)

Wat ik mij nu afvraag omtrent Gears of War 4..Als ik de spel (Ultimate edition) nu digitaal aanschaf, kan hij Gears of War 4 op de PC spelen omdat dit een 'Play Anywhere' spel is?

Kan iemand mij dit bevestigen?

Alvast bedankt :-)
Volgens mij moet je gewoon zorgen dat je Xbox live account gekoppeld is aan de Windows account (lees: windows store). Dus eerst even checken in de Xbox app op de pc of je kan connecten met de Xbox :)

[ Voor 5% gewijzigd door Matey op 07-10-2016 11:10 ]

Ik ben nog bezig met Forza Horizon 1 :+
Zou eigenlijk deeltje 2 daarna wel willen spelen voor ik naar 3 doorga, maar helaas is die nog behoorlijk duur overal. Is wel een paar keer in de aanbieding geweest, maar dat vind ik dan wel weer het nadeel van console games, de prijs wil soms maar niet omlaag komen en het is erg lastig in te schatten of hij nog eens in de aanbieding gaat (liefst in de deals with gold of spotlight sale)...

Misschien moet ik gewoon het nieuwe deel maar halen en genieten van het feit dat die nu zeer actief gespeeld wordt... Het is niet alsof het om het 'verhaal' gaat natuurlijk :+

Gamertag: FinrazielNL

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02 13:22

The Chosen One

Zie signature!

Vanaf nu de trotse eigenaar van een Gow 4 Ultimate Xbox One S. 8)

Ff paar snelle vraagjes voor ik ga werken.

1. Heb hem nu aangekoppelt maar de one guide/zenderinstelling is compleet anders (all over the place).
Iemand die daar meer van weet? KPN -> Motorola VIP1963,

2. En wanneer/hoe krijg je nu GoW 1-3.5? GoW4 gedownload en opgestart. Komt dat pas op official release? Vind geen officiële info daarover behalve dat je het unlocked.

2.5 Gow 4 is cross platform ofc, inclusief multiplayer voor Horde (en de rest?) maar kun je tussen beide switchen met dezelfde unlocked 'gear', sprays of w/e je allemaal unlocked. :p

3. Ik kan zelf de "beste" titels ook wel opzoeken maar zijn er nog hidden gems die ik moet spelen? XBLA had altijd vette games.

[ Voor 33% gewijzigd door The Chosen One op 07-10-2016 11:31 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 23-01 20:12
Grote kans dat nu FH3 uit is dat je bij de volgende uitverkoop van MS FH2 met een flinke korting kunt kopen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07-02 08:05
The Chosen One schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:27:
GoW al ergens te koop ?

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Gisteren bezorgd via bol.com

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Cardwizard
ik dacht vandaag even GoW te regelen en een XBO te kopen , hele weekend tijd om te gamen , komt het volgende week pas uit (en dan heb ik geen tijd) haha #fail

[ Voor 8% gewijzigd door Cardwizard op 07-10-2016 12:17 ]

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Dit is nog erger dan wc eend haha
Nieuwevolger schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:12:
[...]

Dit is nog erger dan wc eend haha
Tellsell 'ervaringen' komen toch redelijk in de buurt :+

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Nieuwevolger
SinergyX schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:16:
[...]

Tellsell 'ervaringen' komen toch redelijk in de buurt :+
Dan zouden ze er allemaal gratis dingen bij moeten doen. Zo van, bestel nu en ontvang watch dogs 1 gratis en ooh wacht, als je nu besteld krijg je ook meteen alle assasins creed gratis. Je bespaard 160 euro haha.

• JaySparda
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 02-02 15:36
cardwizard schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:07:
ik dacht vandaag even GoW te regelen en een XBO te kopen , hele weekend tijd om te gamen , komt het volgende week pas uit (en dan heb ik geen tijd) haha #fail
Ik begreep dat eigenaren van een GoW 4 ultimate edition de spel al vandaag kunnen spelen.

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 24-01 20:24
JaySparda schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:14:
[...]

Ik begreep dat eigenaren van een GoW 4 ultimate edition de spel al vandaag kunnen spelen.
Gisteren al had een maat van mij de game op zijn deurmat.
Er waren alleen nog super weinig mensen online, qua game is het weer prima zei die....

Verwijderd

The Chosen One schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 11:27:

Ff paar snelle vraagjes voor ik ga werken.

1. Heb hem nu aangekoppelt maar de one guide/zenderinstelling is compleet anders (all over the place).
Iemand die daar meer van weet? KPN -> Motorola VIP1963,

2. En wanneer/hoe krijg je nu GoW 1-3.5? GoW4 gedownload en opgestart. Komt dat pas op official release? Vind geen officiële info daarover behalve dat je het unlocked.

2.5 Gow 4 is cross platform ofc, inclusief multiplayer voor Horde (en de rest?) maar kun je tussen beide switchen met dezelfde unlocked 'gear', sprays of w/e je allemaal unlocked. :p

3. Ik kan zelf de "beste" titels ook wel opzoeken maar zijn er nog hidden gems die ik moet spelen? XBLA had altijd vette games.
Geen verstand van One guide.

Bij mijn UE van Gow4 zat een briefje met 4 codes. Als dat er niet bij zit zul je het vast snel krijgen via een Xbox live message.

Je voortgang is volledig gelijk bij crossplay. Dus ja, je leuke skins en schattige pakjes doen het ook op pc.

Inside. Guacamelee super turbo championship edition. So many me. Super time force. Dat zijn de eerste echt goede arcade games die in me opkomen. Veelal platformers.

Verwijderd

cardwizard schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 12:07:
Moet je de ultimate edition kopen. Die is vandaag verschenen.

Verwijderd

Hoe werkt de MP van GOW4? X1 vs PC is vrij oneerlijk gezien muis/ keyboard voordeel, is dat van elkaar afgebakend?

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 22:44
Hoe bevalt GOW4?

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 13:25:
Hoe werkt de MP van GOW4? X1 vs PC is vrij oneerlijk gezien muis/ keyboard voordeel, is dat van elkaar afgebakend?
Is afgebakend. Je speelt dus alleen tegen mensen op hetzelfde platform. Dus kun je op de pc over een maand niet meer MP spelen.

Horde is volgens mij wel te spelen tussen de platforms. Maar dat weet ik niet zeker. Mijn pc kan het gok ik niet aan, dus kan het niet testen voor je.

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 14:57:
[...]

Is afgebakend. Je speelt dus alleen tegen mensen op hetzelfde platform. Dus kun je op de pc over een maand niet meer MP spelen.

Horde is volgens mij wel te spelen tussen de platforms. Maar dat weet ik niet zeker. Mijn pc kan het gok ik niet aan, dus kan het niet testen voor je.
Ok, goed om te horen. Hoezo is op de PC over een maand afgelopen? Is de doorlooptijd van games daar zo kort? :P Thanks voor je antwoord!
Mocht iemand nog een leuke headset voor de Xbox zoeken...
https://www.amazon.de/dp/...rd_r=3W116F0RKX6WSN3FD5S4
wel snel zijn, deal zit bijna vol.

Eh, ging nog sneller dan ik dacht, deal zit al vol...

[ Voor 9% gewijzigd door Finraziel op 07-10-2016 15:16 ]

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:15

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Finraziel schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:15:

100% geclaimed

Jammer maar helaas :)

Xbox Live ID:Notna8310

• Cardwizard
dvdkiwi schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 08:43:
[...]

Gewoon doen ;)
Ik heb vorige week speciaal een One S gekocht (voor 230 euro; Fifa 17 verkocht) enkel en alleen voor Forza Horizon en geen spijt van.
Voordeel is dat ik nu ook wat Xbox exclusives zoals GoW kan spelen, mocht ik dat willen.
ach fuck it :Y)

XBO

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 21:38

nexhil

BAM!

Wie heeft er de beste plek/land om BF1 digitaal te pre-orderen?

[ Voor 12% gewijzigd door nexhil op 07-10-2016 15:26 ]

Ik zag hem gisteren in de winkel, vond het witte kleurtje eigenlijk niet eens zo lelijk meer.

Totdat ik die bluray drive knop zag.. Waarom is dat zo'n foeilelijk dom knopje op de voorkant geworden? :/

http://cdn.redmondpie.com...Xbox-One-eject-button.png
Zo mooi weggewerkt, heb je opeens zo'n lomp knopje op de voorkant, zo jammer.

Daarbij had ik het gevoel bij die S controller dat menu/options knoppen ook 'minder' zijn geworden tov oude controllers, of ik ben gewoon zo gewend geraakt aan de elite controller :+

Mocht je toch nog teveel geld hebben, kan je altijd nog eigen kleurtje kiezen.. 650 dollar :+
http://www.colorware.com/p-674-xbox-one-s.aspx

[ Voor 11% gewijzigd door SinergyX op 07-10-2016 15:34 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Ik vind het wel fijn dat de One S fysieke knoppen gekregen heeft in plaats van die touch onzin van de originele (en de 360 slim die ik er voor had trouwens ook)... Gebeurde me daarbij veel te makkelijk dat ik per ongeluk het ding aanzette of de schijf uitwierp.
Wat er lelijk aan is snap ik ook niet zo, ik vind hem minder opvallen dan de zilveren knop op de oude zwarte.

Verwijderd

Finraziel schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:15:

zijn weer nieuwe, kennelijk 120 euro? ik heb al een headset, maar toch, worth posting.

• Cardwizard
SinergyX schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:32:
[...]

Totdat ik die bluray drive knop zag.. Waarom is dat zo'n foeilelijk dom knopje op de voorkant geworden? :/

......

Mocht je toch nog teveel geld hebben, kan je altijd nog eigen kleurtje kiezen.. 650 dollar :+
http://www.colorware.com/p-674-xbox-one-s.aspx
kun je mooi dat knopje een andere kleur geven zodat die nog harder opvalt :+

• Cardwizard
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/HCgoHPK3dnJvGNnXfXaSVjsT/medium.jpg

thanks mede-tweaker...... :9

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 15:01:
[...]

Ok, goed om te horen. Hoezo is op de PC over een maand afgelopen? Is de doorlooptijd van games daar zo kort? :P Thanks voor je antwoord!
Er gaat over een maand of wat geen hond online zijn op de pc. PC spelers zijn dan weer league en csgo aan het spelen. De echte Gears fanaten zitten op Xbox. Met controller. Die maken de overstap naar pc niet zo 1,2,3. De toevallige pc fanaat die Gears leuk genoeg vindt om maanden te spelen, zal zwaar in de minderheid zijn.

En meh. Veel eerder thuis dan verwacht. Ligt ziggo er uit. Valt er niks met een lancer te zagen online. :(

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 07-10-2016 20:08 ]

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ach het gaat mij voor 99% toch om Horde mode. Als de pc versie er dan extra spelers aan meelevert is dat mooi. :)

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Interessant verhaal over de tot stand koming van GOW4:
http://motherboard.vice.c...them?utm_source=mbtwitter

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:17
Kom ik thuis en wil ik mafia3 gaan spelen eindigd het starten steeds in de store om vervolgens een update van 43gb te gaan downloaden :(

• Sky2k
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 04-02 13:37
Voor de liefhebbers! Ik heb deze spel niet en ga hem ook niet kopen.

Hier is een code om een Operations Gear Pack te ontgrendelen in Gears of War 4, beschikbaar vanaf 11-10-16. Wissel voor 31-12-16 in op Xbox One of Xbox.com/redeemcode.

Redeem code
D2HXJ-JTRFG-YHCJQ-3D7HM-W49CZ

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:06
SunnieNL schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 21:39:
Kom ik thuis en wil ik mafia3 gaan spelen eindigd het starten steeds in de store om vervolgens een update van 43gb te gaan downloaden :(
Hier werkt het anders gewoon goed.. kreeg wel een day one update van 2.6GB of iets in die richting.

Ik heb het spel vandaag bij de mediamarkt zelf gehaald.

[ Voor 7% gewijzigd door BlazeMuis op 07-10-2016 21:48 ]

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 23:17
wesley17 schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 21:47:
[...]

Hier werkt het anders gewoon goed.. kreeg wel een day one update van 2.6GB of iets in die richting.

Ik heb het spel vandaag bij de mediamarkt zelf gehaald.
Vermoed dat er weer een probleem is geweest met de pre-download. Is wel vaker voorgekomen. Dat die het bij jou wel goed doet komt waarschijnlijk omdat je hem voor 95% van disc hebt geïnstalleerd

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 08-02 12:55
Modern warfare 2 gestart op veteran difficulty nadat de intro zei dat ik het op regular moest spelen :+
Eerste 3 missies waren erg makkelijk tot nu toe met maar 5 deaths dus ben benieuwd wat de rest gaat brengen :)

Gamertag: timmie271

• Nieuwevolger
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 20:07:
[...]

Er gaat over een maand of wat geen hond online zijn op de pc. PC spelers zijn dan weer league en csgo aan het spelen. De echte Gears fanaten zitten op Xbox. Met controller. Die maken de overstap naar pc niet zo 1,2,3. De toevallige pc fanaat die Gears leuk genoeg vindt om maanden te spelen, zal zwaar in de minderheid zijn.

En meh. Veel eerder thuis dan verwacht. Ligt ziggo er uit. Valt er niks met een lancer te zagen online. :(
Ik denk dat door de nvidea bundel de pc versie nog best interresant word, helemaal omdat die keys voor veel minder worden doorgekocht. Voor die 70 euro nu in de windows store is het voor veel pc gamers inderdaad niet interresant.

Verwijderd

Sky2k schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 21:44:
Voor de liefhebbers! Ik heb deze spel niet en ga hem ook niet kopen.

Hier is een code om een Operations Gear Pack te ontgrendelen in Gears of War 4, beschikbaar vanaf 11-10-16. Wissel voor 31-12-16 in op Xbox One of Xbox.com/redeemcode.

Redeem code

[...]
Thanks!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 22:07:
[...]

Ik denk dat door de nvidea bundel de pc versie nog best interresant word, helemaal omdat die keys voor veel minder worden doorgekocht. Voor die 70 euro nu in de windows store is het voor veel pc gamers inderdaad niet interresant.
Ik had het over de toekomst. Gears is niet echt een toegankelijke serie. Zeker wat MP betreft. Ik geloof daarom niet zo dat er mensen dit lang gaan spelen op pc.

Veel problemen trouwens met Gears online services deze avond. Klapt er om de 15 minuten uit.

Verwijderd

Net het half uurtje gratis Recore gespeeld. Vond het de moeite waard. Als de game nog een beetje in prijs zakt koop ik het wel.

Verwijderd

Ik was vergeten hoe idioot Gears op insane ook alweer is. Erg jammer dat er geen revive mogelijkheid is in coop campaign. 3 kogels en je mag vanaf de vorige checkpoint. Maar goed, hij gaat net als de eerdere delen wel op insane uitgespeeld worden. :)
Verwijderd schreef op vrijdag 07 oktober 2016 @ 16:06:
[...]

zijn weer nieuwe, kennelijk 120 euro? ik heb al een headset, maar toch, worth posting.
Het was vanmiddag een flash deal, ik heb hem voor 46,25 kunnen bestellen :-) voor de reguliere prijs weet ik niet of het echt bijzonder is (waarschijnlijk niet), maar bij die deal wou ik wel een gokje wagen (en net op tijd dus want ging gelijk hier posten maar was al uitverkocht).
Die flash deals zijn volgens mij altijd maar een paar uur geldig en max zoveel producten (zelfs als ze duidelijk dus wel meer voorraad hebben). Maar goed dit was ook echt erg goedkoop :-)

Net trouwens Halo ce uitgespeeld, nog steeds een erg cool spel, al is het op sommige vlakken natuurlijk een tikje gedateerd (maar valt mee vind ik voor hoe oud het spel is). Maar damn zeg, even zitten kijken wat je allemaal zou moeten doen als je werkelijk alle achievements zou willen halen... Met de andere delen er bij in de mcc ben je gewoon jaren zoet volgens mij :-P
15-20 jaar geleden zou ik erg blij zijn geweest met zoveel content, maar poeh, tegenwoordig is er veel te veel aanbod om zolang op één titel te focussen :-P

[ Voor 28% gewijzigd door Finraziel op 08-10-2016 00:51 ]

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 00:33:
Ik was vergeten hoe idioot Gears op insane ook alweer is. Erg jammer dat er geen revive mogelijkheid is in coop campaign. 3 kogels en je mag vanaf de vorige checkpoint. Maar goed, hij gaat net als de eerdere delen wel op insane uitgespeeld worden. :)
Ja hallo met 5 man coop op insane en dan wil je nog reviven ook ?!
Sommige mensen zouden ze eens verplicht op een paar uurtjes Dark Souls moeten zetten >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 00:59:
[...]

Ja hallo met 5 man coop op insane en dan wil je nog reviven ook ?!
Sommige mensen zouden ze eens verplicht op een paar uurtjes Dark Souls moeten zetten >:)
Mwaha. Een beetje pit mag een spel wel hebben. Maar een reviveje hier of daar verhoogt wel de lol. Dark Souls is overigens overrated qua moeilijkheid. Volgens mij hebben de fans afgesproken daar heel bijzonder over te doen. Terwijl ze allemaal een duim of 2 missen. Ga Ninja Gaiden maar eens spelen. ;p
Bij Dark Souls is de moeilijkheid ook overdreven door de marketing volgens mij... Heb ook wel gelezen dat dat erg goed werkte in de vs maar in Europa juist averechts werkte omdat veel mensen het daardoor uit de weg gingen.
Zelf had ik dat ook, lang niet gespeeld tot ik de moed had om dat supermoeilijke spel eens te proberen... En dan valt het enorm mee, er zijn veel moeilijkere spellen.

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Ik heb blijkbaar de verkeerde editie van Gears gekocht. Haha. Krijg je met die buitenlandse stores.

Dacht ook te kunnen spelen maar helaas. Vind het wel erg lame worden tegenwoordig. Wil je eerder spelen? Betaal 40 euro meer. Wil je MW1 remake? Betaal 40 euro meer.

Is gewoon niet in verhouding en pure geldklopperij.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 18-01 22:54
Zolang die buitenlandse stores uberhaupt nog werken. Langzaam maar zeker wordt alles dichtgetimmerd. Vergeleken met een jaar geleden is het een stuk moeilijker en krimpt het geschikte aanbod aanzienlijk.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Lekker Ventje
Heb vorige week nog BF1 in de US store gekocht.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Finraziel schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 08:17:
Bij Dark Souls is de moeilijkheid ook overdreven door de marketing volgens mij... Heb ook wel gelezen dat dat erg goed werkte in de vs maar in Europa juist averechts werkte omdat veel mensen het daardoor uit de weg gingen.
Zelf had ik dat ook, lang niet gespeeld tot ik de moed had om dat supermoeilijke spel eens te proberen... En dan valt het enorm mee, er zijn veel moeilijkere spellen.
Ik zal er niet te diep op in gaan, maar wel eens een Soul Level 1 run gedaan ?

@exactorit Eens wat betreft Ninja Gaiden !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Phusebox
  • Nu online
Royeboi schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 08:53:
Zolang die buitenlandse stores uberhaupt nog werken. Langzaam maar zeker wordt alles dichtgetimmerd. Vergeleken met een jaar geleden is het een stuk moeilijker en krimpt het geschikte aanbod aanzienlijk.
Tja hebben ze zich zelf mee. De dag dat ik 70 euro voor een spel ga betalen is nog ver weg. Dus ipv 15 games per jaar worden het er dan 3 of 4.

• Lekker Ventje
Ik heb maar enkele games die ik persé meteen wil spelen, met anderen kan ik wel wachten tot het wat voordeliger is. Zo heb ik afgelopen week voor 4 tientjes Overwatch gekocht. Helaas is het dan wel op een schijfje maar dat bedrag haal ik er wel uit omdat ik nu al op 30 uur speeltijd zit en er gaat nog veel meer bij komen. Maar €70 voor een game doe ik niet meer.

• Royeboi
Lekker Ventje schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 08:56:
Heb vorige week nog BF1 in de US store gekocht.
Ik doelde dan ook niet op de US store. Denk aan India, Argentinië. Landen waar de games soms wel 50% goedkoper zijn (Syndicate is maar €12 in India ipv €20 in NL). Het wordt steeds moeilijker daar te kopen zonder aan je internetverbinding te gaan lopen sleutelen.

Royeboi schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:42:
[...]

Ik doelde dan ook niet op de US store. Denk aan India, Argentinië. Landen waar de games soms wel 50% goedkoper zijn (Syndicate is maar €12 in India ipv €20 in NL). Het wordt steeds moeilijker daar te kopen zonder aan je internetverbinding te gaan lopen sleutelen.
In 95% van de gevallen is Singapore het op een-na-goedkoopste land en kan je gewoon met giftcards betalen. (Hong Kong is meestal het goedkoopst maar giftcards daarvoor zijn veels te duur)
En dan betaal je eens twee euro meer voor een spel, dan scheelt het nog steeds € 30-40 met Nederland, zie het probleem niet zo.

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 20:27

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

Lukt het jullie nog op via VPN spellen te kopen uit andere landen?

Ik krijg nu onderstaande melding. (ik gebruik PIA vpn) Als ik het goed begrijp doen ze nu een check op je cc van welke regio het is.

PUR-RiskRejected-CrossRegion

Of zijn we weer over op giftcards kopen ;-)

[ Voor 16% gewijzigd door sekeroglan op 08-10-2016 10:34 ]

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 19:38
Kan ik iemand blij maken met een code voor het Operations Gear Pack vor GoW4 ? Ik kreeg hem als "trouwe" GoW speler 8)7 . Stuur een dm en wie t eerst komt.......

Ze hadden beter een Halo Warthog code voor FH3 kunnen sturen daar heb ik tenminste wat aan. :+

De code is inmiddels weggegeven.

[ Voor 29% gewijzigd door skreppiedoe op 08-10-2016 14:56 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

justifire schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 09:05:
[...]

Ik zal er niet te diep op in gaan, maar wel eens een Soul Level 1 run gedaan ?

@exactorit Eens wat betreft Ninja Gaiden !
Ja hallo, dat is niet de game zoals die in de basis is. Er zijn een heleboel games die je moeilijker kan maken door jezelf beperkingen op te leggen, maar dat betekent niet dat de basis game zo moeilijk is.
Ik zeg overigens ook niet dat het een makkelijke game is hoor, maar de moeilijkheidsgraad wordt wel overdreven.

Verwijderd

Finraziel schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 00:46:
[...]

Het was vanmiddag een flash deal, ik heb hem voor 46,25 kunnen bestellen :-) voor de reguliere prijs weet ik niet of het echt bijzonder is (waarschijnlijk niet), maar bij die deal wou ik wel een gokje wagen (en net op tijd dus want ging gelijk hier posten maar was al uitverkocht).
Die flash deals zijn volgens mij altijd maar een paar uur geldig en max zoveel producten (zelfs als ze duidelijk dus wel meer voorraad hebben). Maar goed dit was ook echt erg goedkoop :-)

Net trouwens Halo ce uitgespeeld, nog steeds een erg cool spel, al is het op sommige vlakken natuurlijk een tikje gedateerd (maar valt mee vind ik voor hoe oud het spel is). Maar damn zeg, even zitten kijken wat je allemaal zou moeten doen als je werkelijk alle achievements zou willen halen... Met de andere delen er bij in de mcc ben je gewoon jaren zoet volgens mij :-P
15-20 jaar geleden zou ik erg blij zijn geweest met zoveel content, maar poeh, tegenwoordig is er veel te veel aanbod om zolang op één titel te focussen :-P
Wow voor 46 euro is dat een goede deal idd :) Heb zelf een turtle beach 500p, die was volgens mij dik 300 toen hij nieuw was lol.

• Royeboi
justifire schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 10:14:
[...]

In 95% van de gevallen is Singapore het op een-na-goedkoopste land en kan je gewoon met giftcards betalen. (Hong Kong is meestal het goedkoopst maar giftcards daarvoor zijn veels te duur)
En dan betaal je eens twee euro meer voor een spel, dan scheelt het nog steeds € 30-40 met Nederland, zie het probleem niet zo.
Ik weet niet of je hebt gekeken naar de Gold deals van deze week, maar Singapore komt daar bij lange na niet als 95% van de gevallen als goedkoopst uit de bus. Bijna bij geen enkele deal eigenlijk. Over de HK store kan ik je gelijk geven, zonder Paypal is dat het vaak niet meer waard. Heb er zelf nog wel BF1 kunnen kopen met een gift card van een vriend die in Hong Kong woont dus de gift card zonder meerkosten aan me heeft kunnen geven.

• FrankNLD
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 04-09-2025
Is er ook een indicatie dat de bundel van Xbox One S 500 Gb met Battlefield One via retail aangeboden gaat worden?

(En dus niet, zoals nu, alleen via MS Store.)

Edit: komt dus ook naar retail. En het dan nu wel goed zoeken 7(8)7 https://www.google.nl/sea...x+one+s+500gb+battlefield :P

[ Voor 40% gewijzigd door FrankNLD op 08-10-2016 23:03 ]

Royeboi schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 11:24:
[...]

Ik weet niet of je hebt gekeken naar de Gold deals van deze week, maar Singapore komt daar bij lange na niet als 95% van de gevallen als goedkoopst uit de bus. Bijna bij geen enkele deal eigenlijk. Over de HK store kan ik je gelijk geven, zonder Paypal is dat het vaak niet meer waard. Heb er zelf nog wel BF1 kunnen kopen met een gift card van een vriend die in Hong Kong woont dus de gift card zonder meerkosten aan me heeft kunnen geven.
Nee Gold deals kijk ik niet naar, koop spellen die ik wil op release en die koop ik toch echt voor 95% uit Singapore en 5% uit Rusland.
Finraziel schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 10:45:
[...]

Ja hallo, dat is niet de game zoals die in de basis is. Er zijn een heleboel games die je moeilijker kan maken door jezelf beperkingen op te leggen, maar dat betekent niet dat de basis game zo moeilijk is.
Ik zeg overigens ook niet dat het een makkelijke game is hoor, maar de moeilijkheidsgraad wordt wel overdreven.
Daar heb je dan weer gelijk in :)
Tijden zijn ook veranderd, Last Battle op de Megadrive bijvoorbeeld, 3 keer dood gaan en je mocht helemaal overnieuw beginnen.
Wat is nog echt een uitdaging tegenwoordig ?
Gears of War 4 campaign op Insane zonder revives misschien ? :+

[ Voor 33% gewijzigd door justifire op 08-10-2016 12:50 ]

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:32
justifire schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:39:
[...]

Nee Gold deals kijk ik niet naar, koop spellen die ik wil op release en die koop ik toch echt voor 95% uit Singapore en 5% uit Rusland.
Maar hoe zit dat dan met je regio..
Stel ik zou dat doen (ik koop alles gewoon terwijl het op NL staat), dan koop ik een game uit Singapore, dus dan moet mijn xone ook op die regio staan?
Wat als ik dan terug switch naar NL, kan ik dan het spel die ik in de Singapore store gekocht heb blijven spelen?
Hoe zit het met Multiplayer, als ik mijn regio op Singapore zet, maakt die dan gebruik van de servers die daar in de buurt staan?

Ik hoor namelijk regelmatig zeer veel nadelen over het kopen van xone games in het buitenland door je regio aan te passen waardoor ik me er nooit aan gewaagd heb.

Wat ik hoor:
- Vele slechtere multiplayer connectie
- Games werken niet meer of verdwijnen nadat je de xone op je echte regio zet, game komt weer terug indien je switcht naar de buitenlandse regio

Als al deze nadelen 1 grote onzin is dan wil ik er ook nog weleens naar kijken, maar als deze nadelen inderdaad van toepassing zijn... Dan kan ik net zo goed terug naar de PC indien ik ongemak zoek..

[ Voor 8% gewijzigd door LopendeVogel op 08-10-2016 12:50 ]

• Royeboi
Zelfs al pak ik de nieuwe releases (zo uit het hoofd even GOW4 Ultimate, Mafia 3, en BF1 standard genomen), maar geen van deze zijn helaas aantrekkelijk in de SG store. Zelfs de US is in een enkel geval dan nog goedkoper :).

@vogel hierboven,

Allemaal onzin. Spellen die je koopt uit het buitenland, werken niet opeens op een buitenlandse server. Er staat trouwens heel veel info op deze pagina's over het aanschaffen en de werking van games die je in het buitenland koopt. Games die daar gekocht worden, hebben dezelfde werking als NL games. Dat van dat multiplayer is dus onzin. Je kunt gewoon in je eigen regio spelen ook met games uit buitenlandse stores. Niet voor niets zijn daar dan ook tientallen posts over te vinden hier in dit topic...

Als je van regio switcht op je xbox zelf zijn je games ook niet opeens weg. Misschien een uitzondering Ben-Hur, maar dat is een US game met een US release, geen NL release. Maar zelfs op Nederlands werkt die game volgens mij gewoon nog (niet dat je die wilt spelen verder :+ ). Kan het niet testen want verblijf in het buitenland momenteel, maar kan het bijna met 100% zekerheid zeggen dat elke game gewoon werkt. Ben d'r nog geen eentje tegengekomen die het niet doet, en ik heb zo'n 130 games waarvan meer dan de helft uit het buitenland.

Edit: Heb je ook een bron van deze ''regelmatig gehoorde'' nadelen? Dit topic staat namelijk vol met ervaringen, en geen eentje is er van een game die niet te spelen was of een trage multiplayer oplevert (wat ook echt onmogelijk is daar je gewoon op dezelfde servers speelt ongeacht locatie van aankoop).

[ Voor 87% gewijzigd door Royeboi op 08-10-2016 12:56 ]

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:39:
[...]

[...]

Daar heb je dan weer gelijk in :)
Tijden zijn ook veranderd, Last Battle op de Megadrive bijvoorbeeld, 3 keer dood gaan en je mocht helemaal overnieuw beginnen.
Wat is nog echt een uitdaging tegenwoordig ?
Gears of War 4 campaign op Insane zonder revives misschien ? :+
Je bent van harte welkom mee te doen als je hem hebt hoor. :) (zie je wel vaak exactor it died op je scherm.)
LopendeVogel schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:48:
[...]

Maar hoe zit dat dan met je regio..
Stel ik zou dat doen (ik koop alles gewoon terwijl het op NL staat), dan koop ik een game uit Singapore, dus dan moet mijn xone ook op die regio staan?
Wat als ik dan terug switch naar NL, kan ik dan het spel die ik in de Singapore store gekocht heb blijven spelen?
Hoe zit het met Multiplayer, als ik mijn regio op Singapore zet, maakt die dan gebruik van de servers die daar in de buurt staan?

Ik hoor namelijk regelmatig zeer veel nadelen over het kopen van xone games in het buitenland door je regio aan te passen waardoor ik me er nooit aan gewaagd heb.

Wat ik hoor:
- Vele slechtere multiplayer connectie
- Games werken niet meer of verdwijnen nadat je de xone op je echte regio zet, game komt weer terug indien je switcht naar de buitenlandse regio

Als al deze nadelen 1 grote onzin is dan wil ik er ook nog weleens naar kijken, maar als deze nadelen inderdaad van toepassing zijn... Dan kan ik net zo goed terug naar de PC indien ik ongemak zoek..
Eerst kijk je op je laptop / pc / phone in welke store ze een goede prijs hebben op deze site : http://xbox-store-checker.com/en/
Klik op de prijs en je word doorgestuurd naar de betreffende MS-store
Klik op aankopen en het spel komt in je ready to install lijst op de Xbox (en evt PC met play everywhere)
Je Xbox houd je gewoon op regio NL (evt taal op Engels voor Kinect)
Ga naar my games & apps -> ready to instal-> klik op het spel en downloaden maar.
Je hoeft dus niet telkens van regio te wissellen.

Wat je wel moet doen is een buitenlandse verblijfplaats toevoegen aan je NL-account en buitenlandse giftcards aanschaffen, hoe je dat doet lees je hier http://xbox-store-checker.com/en/how-buy

Succes !

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:32
Royeboi schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 12:49:
Zelfs al pak ik de nieuwe releases (zo uit het hoofd even GOW4 Ultimate, Mafia 3, en BF1 standard genomen), maar geen van deze zijn helaas aantrekkelijk in de SG store. Zelfs de US is in een enkel geval dan nog goedkoper :).

@vogel hierboven,

Allemaal onzin. Spellen die je koopt uit het buitenland, werken niet opeens op een buitenlandse server. Er staat trouwens heel veel info op deze pagina's over het aanschaffen en de werking van games die je in het buitenland koopt. Games die daar gekocht worden, hebben dezelfde werking als NL games. Dat van dat multiplayer is dus onzin. Je kunt gewoon in je eigen regio spelen ook met games uit buitenlandse stores. Niet voor niets zijn daar dan ook tientallen posts over te vinden hier in dit topic... StWesleyT

Als je van regio switcht op je xbox zelf zijn je games ook niet opeens weg. Misschien een uitzondering Ben-Hur, maar dat is een US game met een US release, geen NL release. Maar zelfs op Nederlands werkt die game volgens mij gewoon nog (niet dat je die wilt spelen verder :+ ). Kan het niet testen want verblijf in het buitenland momenteel, maar kan het bijna met 100% zekerheid zeggen dat elke game gewoon werkt. Ben d'r nog geen eentje tegengekomen die het niet doet, en ik heb zo'n 130 games waarvan meer dan de helft uit het buitenland.

Edit: Heb je ook een bron van deze ''regelmatig gehoorde'' nadelen? Dit topic staat namelijk vol met ervaringen, en geen eentje is er van een game die niet te spelen was of een trage multiplayer oplevert (wat ook echt onmogelijk is daar je gewoon op dezelfde servers speelt ongeacht locatie van aankoop).
Nee ik had het er laatst over met een paar kennissen via de xbox party chat, wij hebben samen Forza ultimate en BF1 ultimate besteld, voor de normale (NL?) prijs.
Toen gooide ik die bal op en toen gaf een kennis aan dat hij dat voorheen ook vaker deed, maar al een tijdje problemen daarmee ervaart (waaronder dus games die weggaan wanneer je de regio aanpast en pas terugkomen wanneer je terug gaat naar de regio waarin het spel gekocht is etc).

Ja zelf lees ik er niet veel over hier (wel het kopen in het buitenland), maar niet met switchen en blijven spelen.
Ik ging er dus vanuit dat sommige hier een game kopen met de regio op Singapore, het spel uitspelen op die regio en dan terug switchen naar de echte (NL) regio oid.

Maar goed dat is dus niet van toepassing?

• Terryb47
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-05-2025
Je moet dan ook niet je xbox van regio switchen, maar de regio van je xbox store. Zou van de zotte zijn dat je games zomaar "kwijtraakt" ;)

heavy is good, heavy is reliable - boris the blade

• Royeboi
Yes, is dus niet van toepassing. Want je verandert je regio niet, je koopt alleen aan in een andere regio zoals Justifire uitlegt. Zijn uitleg zou tevens ook wel in het rode vak hieronder kunnen trouwens, daar de linkjes van TheVMaster al een tijd zijn verlopen en de vraag steeds terugkeert.

GoW4 Ultimate : een-na-goedkoopste
http://xbox-store-checker...mate-Edition/9nblggh4t8z9

BF1 Ultimate : een-na-goedkoopste
http://xbox-store-checker...mate-Edition/br2h94xgwqfr

Maffia III : http://xbox-store-checker...re/Mafia-III/bvv8lhvgpbs3
Heb je gelijk maar scheelt zoals gezegd 2 euro met de goedkoopste, Hong Kong en India kan je sowieso niet kopen met giftcards.

Komen we toch weer op die 95% een-na-goedkoopste van Singapore :+

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Iemand die de GoW codes voor de eerdere games al binnen heeft gekregen?

Heb wat gechecked op reddit maar

https://www.reddit.com/r/...ns_megathread_faq/d8j2dif meer mensen hebben dit blijkbaar.

Als je het fysiek koopt heb je blijkbaar een blaadje met de 4 codes erbij maar dan telt de Xbox One S GoW4 versie als digitaal? Gezien GoW4 daar als code bij zit.

Moet eerst GoW3 nog spelen, dan The Slab lezen, dan Judgement dan GoW4 volgens mij. :)

Verwijderd

The Chosen One schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 13:45:
Iemand die de GoW codes voor de eerdere games al binnen heeft gekregen?

Heb wat gechecked op reddit maar

https://www.reddit.com/r/...ns_megathread_faq/d8j2dif meer mensen hebben dit blijkbaar.

Als je het fysiek koopt heb je blijkbaar een blaadje met de 4 codes erbij maar dan telt de Xbox One S GoW4 versie als digitaal? Gezien GoW4 daar als code bij zit.

Moet eerst GoW3 nog spelen, dan The Slab lezen, dan Judgement dan GoW4 volgens mij. :)
Ik zou judgement overslaan. Die is stukken minder goed dan de andere delen. Zielloos, minder bombastisch en saai is mijn voornaamste herinnering aan het spel.

spoiler:
Heerlijk trouwens gisteren om weer keihard boom te horen en een corpser met de Hammer of Dawn te slopen. (Kan er wel spoilers o maken maar volgens mij vertel ik niet iets onverwachts hier. :))

[ Voor 1% gewijzigd door Verwijderd op 08-10-2016 13:54 . Reden: Toch maar spoilers ]

Verwijderd

De laadtijden van MP in GOW 4 zijn echt bedroevend. Hoop dat ze dit weten te patchen, anders zie ik mezelf dit niet spelen na de campaign.

• Royeboi
justifire schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 13:11:
[...]

GoW4 Ultimate : een-na-goedkoopste
http://xbox-store-checker...mate-Edition/9nblggh4t8z9

BF1 Ultimate : een-na-goedkoopste
http://xbox-store-checker...mate-Edition/br2h94xgwqfr

Maffia III : http://xbox-store-checker...re/Mafia-III/bvv8lhvgpbs3
Heb je gelijk maar scheelt zoals gezegd 2 euro met de goedkoopste, Hong Kong en India kan je sowieso niet kopen met giftcards.

Komen we toch weer op die 95% een-na-goedkoopste van Singapore :+
Correctie wel: HK kun je wel degelijk kopen met gift cards, gisteren nog gedaan namelijk. :D

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 14:34:
De laadtijden van MP in GOW 4 zijn echt bedroevend. Hoop dat ze dit weten te patchen, anders zie ik mezelf dit niet spelen na de campaign.
Na het recent spelen van the witcher 3 en just cause 3 vind ik het reuze meevallen. Korter mag wel maar ik vind het niet echt dramatisch. In horde heb je er sowieso maar 1x last van per potje.

• Phusebox
  • Nu online
Wel een verademing dat ik eindelijke 120 Mbps haal op de XBO.

GoW 3 crash probleem is ook weer opgelost :)
Zou een patch uitgebracht zijn en heb net inderdaad dik twee uur gespeeld zonder crashes.

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 21:06
Phusebox schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 16:02:
Ik heb hier 500/500 en ik haal maximaal (met games downloaden) 200-210mbps meh.

• Phusebox
  • Nu online
wesley17 schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 16:42:
[...]

Ik heb hier 500/500 en ik haal maximaal (met games downloaden) 200-210mbps meh.
Ik haalde tot voor kort maximaal 20 Mbps via mijn 150 lijn. Glasvezel komt hier pas in 2025 ofzo.

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-02 20:45
http://www.ea.com/eaacces...oming-soon-fall-2016.html

Mirrors Edge Catalyst, Star Wars Battlefront en UFC 2 + 6 popcap titel komen naar de vault van EA access. Het lijkt bijna alsof EA om hun klanten geeft en hun waar voor hun geld willen geven :")

[ Voor 8% gewijzigd door BiaggioLuciano op 08-10-2016 18:06 ]

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Me wifi wisselt tussen de ~1 en 5 Mb's (100/100)... ff Horizon 3 demo downloaden... :p
Kabel wilt die nog niet pakken voor w/e reason.

Vraagie; ik krijg als ik naar de store ga en ik wil een game bekijken of iets anders gelijk een scherm voor me neus van vul je/een code in... steeds weer. Is dit een bug, hebben meer mensen dit?

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 18-01 15:20

v8power67

Psn: Mausosaurus

Phusebox schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 16:02:
Fijn want bij mij precies andersom. Haalde meestal wel de 200mbit van mijn 200/20 lijn, maar nu ineens nog maar 20mbit...

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Verwijderd

BiaggioLuciano schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:05:

Mirrors Edge Catalyst, Star Wars Battlefront en UFC 2 + 6 popcap titel komen naar de vault van EA access. Het lijkt bijna alsof EA om hun klanten geeft en hun waar voor hun geld willen geven :")
Of doorhebben dat uitzuigen per titel minder lucratief is dan een abonnement service gebruiken. Het spotify/Netflix idee is erg goed aan het blijken voor consumenten en bedrijven. Je ziet steeds meer van dit soort ideeën komen. Enige jammere daarvan is dat het steeds meer versplintert. Een tientje voor Netflix is OK maar 50 voor voetbal, hbo, Netflix en prime zorgt voor een opbloei van torrents en indiaanse stream sites.
BiaggioLuciano schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 18:05:

Eindelijk wat meer spelers voor Battlefront :D

Wel jammer dat BF1 dan waarschijnlijk al uit is en het dan toch niks meer uitmaakt :')

Martinspire - PC, PS5, XSX

Verwijderd

Battlefront ga ik zekers wel spelen op de X1. Speel het nu op een brakke pc. En alhoewel ik het voor 20 euro gekocht heb en alsnog weinig waar voor mijn geld vind is het stiekem best vermakelijk zo nu en dan.
Pff... ik denk laat ik dat in een andere store kopen ook eens proberen. Prima gelukt, Watch Dogs complete edition gekocht in Canada... Alleen... niet gedacht aan de sales tax die er daar nog bij komt 8)7
20 dollar voucher voor een 20 dollar game was dus niet genoeg. Uiteindelijk nog een 10 dollar voucher er bij moeten kopen en 90 cent duurder uit dan als ik het gewoon normaal gekocht had. Maar goed, heb wel nog credit over nu natuurlijk. Maar voor wie het dus ook wil proberen, denk aan die sales tax :P (en waarschijnlijk kun je nog wat besparen door slim een adres te kiezen, ik had nou een adres in Toronto gepakt maar daar is niet de laagste sales tax van Canada).

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

...
...
...

Kwam net wel dit tegen; http://www.insidegamer.nl/forum/topic/87049
Kans zal wel niet superhoog zijn maar of je daar je XXX/XXXX waarde xbox/account aan op wilt hangen...

Wil zelf ook wel graag Forza Horizon 3 ergens halen maar nu maar ff kijken waar precies eerst.

[ Voor 5% gewijzigd door The Chosen One op 08-10-2016 20:58 ]

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
The Chosen One schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:57:
[...]

Kans zal wel niet superhoog zijn maar of je daar je XXX/XXXX waarde xbox/account aan op wilt hangen...

Wil zelf ook wel graag Forza Horizon 3 ergens halen maar nu maar ff kijken waar precies eerst.
Artikel van 15-2-2015. Ik heb zo wat in alle landen gekocht en nog nooit problemen gehad. En met mij waarschijnlijk duizenden anderen.
Singapore is volgens mij op het moment de gemakkelijkste en goedkoopste oplossing met MS tegoed.

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 08-02 13:33
The Chosen One schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 20:57:
[...]

Gewoon kopen in de Singapore store die Forza Horizon 3,de gewone versie is daar het goedkoopste,ik heb hem daar ook gekocht 2 weken geleden samen met Battlefield 1.Ik koop alles in de buitenlandse store Argentinië,Rusland,Singapore dus gewoon doen.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 06-02 17:18

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

sekeroglan schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 10:32:
Lukt het jullie nog op via VPN spellen te kopen uit andere landen?

Ik krijg nu onderstaande melding. (ik gebruik PIA vpn) Als ik het goed begrijp doen ze nu een check op je cc van welke regio het is.

PUR-RiskRejected-CrossRegion

Of zijn we weer over op giftcards kopen ;-)
Krijg ik ook met PIA vpn op de laptop. OpenVPN client op je router installeren en je xbox op het land waar je wil kopen instellen en rebooten. Daarna kopen in de store en de vpn op je router weer uitschakelen en je xbox op NL terug zetten en rebooten. Krijg je die melding ook niet meer.

XBL: MRE Inc

Verwijderd

Wat ik graag doe is in de supermarkt de kartonnen inlegstukken van Heineken fotograferen. Elke keer dat je dat doet heb je 1 gratis bier. Vroeger maakte ik ook zakken chips open om flippo's te jatten. De zegels uit boterkuipen plakken net niet genoeg om op te houden met sparen. Ja ik doe aan koopzegels bij de supermarkt.

Rare lui die Hollanders.

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 17-01 14:59

Famous

R 400+

Verwijderd schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 21:49:
Wat ik graag doe is in de supermarkt de kartonnen inlegstukken van Heineken fotograferen. Elke keer dat je dat doet heb je 1 gratis bier. Vroeger maakte ik ook zakken chips open om flippo's te jatten. De zegels uit boterkuipen plakken net niet genoeg om op te houden met sparen. Ja ik doe aan koopzegels bij de supermarkt.

Rare lui die Hollanders.
_O- _O-
Koop zo nu en dan een DLC via de XBO zelf (paypal gekoppeld) maar dit werkte vandaag ook niet meer toen ik de DLC voor CoD wilde kopen.
Denk omdat de regio op US staat, stukje gemak weg ;(

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 01-02 20:27

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

MRE-Inc schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 21:18:
[...]

Krijg ik ook met PIA vpn op de laptop. OpenVPN client op je router installeren en je xbox op het land waar je wil kopen instellen en rebooten. Daarna kopen in de store en de vpn op je router weer uitschakelen en je xbox op NL terug zetten en rebooten. Krijg je die melding ook niet meer.
Heb je tips of waar/hoe ik dit kan doen? Heb een D-link 868L router

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 06-02 20:45
Martinspire schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 19:44:
[...]

Eindelijk wat meer spelers voor Battlefront :D

Wel jammer dat BF1 dan waarschijnlijk al uit is en het dan toch niks meer uitmaakt :')
Battlefront komt wel rond de release van de nieuwe film in de vault waarschijnlijk, dus het is mogelijk dat het spelersaantal niet erg verschilt.
---
Nooit gedacht dat ik 99% van mijn gametijd aan een racegame zo besteden, omdat het te snel eentonig zou worden. Toch heeft Fora Horizon 3 mijn hart gestolen, en de UE was het meer dan waard. Wel wordt het frusterend wanneer ik er niet helemaal inzit, en daardoor met moeite kan racen.
Zijn er trouwens nog mensen die de LCE van BF 1 gaan halen, ik denk wel, maar ik vind het teleurstellend dat er geen premiumpas inzit.
Voordeel + gemak = Singapore O-)

Nu flink wat uren in Vermintide zitten en man, man wat is dat genieten.
Nu de maps op hard vrijgespeeld en daarbij vergeleken is Gears 4 op Insane zonder revives een eitje :P
En dan kan je ook nog Nightmare en Cataclysm vrijspelen.
Echt een pareltje op coop-gebied, dwaal je iets af van je team dan is de kans groot dat je gegrepen word door een packrat.
Blijf je als laatste over en denk je het wel even te redden, krijg je een gutter runner in je nek.
Game Over, back to start.
Ninja Gaiden eat your heart out !! >:)

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

€44,44 physical copy Forza Horizon 3. Maandag binnen. Laat dat giftcard gedoe maar lekker zitten. :p

Pagina: 1 ... 41 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.