• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 16:46

Famous

R 400+

The Chosen One schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 00:49:
€44,44 physical copy Forza Horizon 3. Maandag binnen. Laat dat giftcard gedoe maar lekker zitten. :p
Tja, ik heb nou eenmaal een hekel aan discs en deel de spellen met een vriend :+
Ding maakt ook teveel herrie joh met een disc erin.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Verwijderd

justifire schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 00:30:
Voordeel + gemak = Singapore O-)

Nu flink wat uren in Vermintide zitten en man, man wat is dat genieten.
Nu de maps op hard vrijgespeeld en daarbij vergeleken is Gears 4 op Insane zonder revives een eitje :P
En dan kan je ook nog Nightmare en Cataclysm vrijspelen.
Echt een pareltje op coop-gebied, dwaal je iets af van je team dan is de kans groot dat je gegrepen word door een packrat.
Blijf je als laatste over en denk je het wel even te redden, krijg je een gutter runner in je nek.
Game Over, back to start.
Ninja Gaiden eat your heart out !! >:)
Is het spel nou zo moeilijk dat je het binnen een week uitgespeeld hebt. Poepoe.

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:07
Verwijderd schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 11:46:
[...]

Is het spel nou zo moeilijk dat je het binnen een week uitgespeeld hebt. Poepoe.
Hij heeft het spel pas op Normal uitgespeeld nu de andere 3 modi nog :9

Gloeiende gloeiende.. Gisteravond tegen het einde van een level met MW2 komt iemand even langs (was gepland) vind de xbox daarna dat ik maar even dat hele stuk over mag doen door uit te gaan.... Dat word vanmiddag maar weer even vermaken met hetzelfde stuk als gisteren...

Gamertag: timmie271

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-12 09:17
Famous schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 00:55:
[...]

Tja, ik heb nou eenmaal een hekel aan discs en deel de spellen met een vriend :+
Ding maakt ook teveel herrie joh met een disc erin.
Ik heb sinds kort een xbox one. Het is toch zo dat hij, ookal heb je het spel op disc, hij alles naar de HD kopieerd, waardoor de cd niet meer hoeft te draaien?
Kwa lawai zou het niet moeten uitmaken of je een spel op disk speelt of via de online store download toch?. Bij de 360 was dat geloof ik wel zo.

Of heb ik dit fout?

Verwijderd

Mandarijntje schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 14:37:
[...]

Ik heb sinds kort een xbox one. Het is toch zo dat hij, ookal heb je het spel op disc, hij alles naar de HD kopieerd, waardoor de cd niet meer hoeft te draaien?
Kwa lawai zou het niet moeten uitmaken of je een spel op disk speelt of via de online store download toch?. Bij de 360 was dat geloof ik wel zo.

Of heb ik dit fout?
Volgens mij fout, zou digital only gaan als je het kan betalen, fuck disks.

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:27
Misschien een rare vraag, maar wil het toch weten. Ik heb mijn one S (heb ik pas een goeie week) zo ingesteld dat ie in standby gaat als ik hem "uit" zet. Dus heb hem niet in energiebespaarmodus. Maar goed nu gaat ie dus om de x aantal minuten automatisch even aan natuurlijk even om oa te checken of er updates zijn. Maar stel dat je op zon moment de stekker eruit trekt, kan dat kwaad? Want soms gebeurt t dat je ff de stekker er wil uithalen als er storing is of onweer, maar stel dattie dan net aan is (in standby dus dattie aan gaat uit zichzelf) wie weet hier t antwoord op?

En een tweede vraag. Ik laat project cars schijfje er altijd in, ook al zet ik de xbox uit. Kan dat kwaad?

• timmie271
dennis_rsb schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:00:
Misschien een rare vraag, maar wil het toch weten. Ik heb mijn one S (heb ik pas een goeie week) zo ingesteld dat ie in standby gaat als ik hem "uit" zet. Dus heb hem niet in energiebespaarmodus. Maar goed nu gaat ie dus om de x aantal minuten automatisch even aan natuurlijk even om oa te checken of er updates zijn. Maar stel dat je op zon moment de stekker eruit trekt, kan dat kwaad? Want soms gebeurt t dat je ff de stekker er wil uithalen als er storing is of onweer, maar stel dattie dan net aan is (in standby dus dattie aan gaat uit zichzelf) wie weet hier t antwoord op?

En een tweede vraag. Ik laat project cars schijfje er altijd in, ook al zet ik de xbox uit. Kan dat kwaad?
Hier gaat het stoom er uiteindelijk gewoon af. Staan ook in standby. Disks blijven er hier ook wel es inzitten en geen problemen mee.

• Famous

Famous

R 400+

Mandarijntje schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 14:37:
[...]

Of heb ik dit fout?
je hebt deels gelijk.
Hij gaat het spel inderdaad installeren maar je hebt ALTIJD een disc nodig.
Deze draait dan ook wanneer je het spel speelt.

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-12 20:11

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

sekeroglan schreef op zaterdag 08 oktober 2016 @ 23:07:
[...]

Heb je tips of waar/hoe ik dit kan doen? Heb een D-link 868L router
https://www.privateinternetaccess.com/pages/client-support/

En dan onderaan bij Advanced Router setup. Moet je wel firmware op je router hebben staan die het ondersteunt.

https://www.privateintern...nt-support/dd-wrt-openvpn
https://www.privateintern...client-support/tomato-vpn

Ik heb zelf een Edge Router Lite waarmee je het ook kunt instellen met gebruik van .ovpn bestanden, een aparte interface.

XBL: MRE Inc

• Mandarijntje
  • Laatst online: 29-12 09:17
Famous schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:40:
[...]

je hebt deels gelijk.
Bij de 360 draaide hij enkel de eerste 5 seconden bij het opstarten van het spel. Vreemd dat hij bij de one continu blijf draaien.

Wel jammer ik vind het namelijk wel leuk om die fysieke hoesjes op mijn plank te hebben staan

• sekeroglan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 25-12 17:00

sekeroglan

Bezint eer ge begint.

MRE-Inc schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 16:25:
[...]

https://www.privateinternetaccess.com/pages/client-support/

En dan onderaan bij Advanced Router setup. Moet je wel firmware op je router hebben staan die het ondersteunt.

https://www.privateintern...nt-support/dd-wrt-openvpn
https://www.privateintern...client-support/tomato-vpn

Ik heb zelf een Edge Router Lite waarmee je het ook kunt instellen met gebruik van .ovpn bestanden, een aparte interface.
Thx.

Heb dd-wrt-openvpn geprobeerd maar helaas ondersteund router het niet. Hierdoor router gebrick maar na paar uur googlen een work around kunnen vinden en router doet het weer.

Morgen Tomato proberen die wordt wel ondersteund zo te zien.

https://card.exophase.com/1/1116015.png

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Ik heb enkel Overwatch op een schijfje maar ik hoor dat ding niet draaien. Mijn XBO is nagenoeg geruisloos.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:17
Famous schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:40:
[...]

je hebt deels gelijk.
Hij draait alleen in het begin, daarna niet meer. De blu-ray drive gaat na een minuut ofzo in stand-by. Hoor hem eigenlijk alleen de eerste paar seconde dat hij daadwerkelijk wordt aangesproken.

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 15:35

The Chosen One

Zie signature!

Nog mensen met Destiny? Heb een vraagie; https://www.reddit.com/r/..._collection_xbo_how_solo/

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Ik hoop echt dat Microsoft de design language van de Xbox One S gaat gebruiken voor de Scorpio. Mooiste console dat ooit uitgebracht is imho. Lijkt er ook op dat steeds meer Xbox One's verkocht worden. PS4 is al een week niet gebruikt, nu ik de Xbox One S heb. Wanneer de Scorpio uitgebracht wordt verkoop ik mijn PS4 en Xbox One S om alleen op de Scorpio te gamen. PS4 Pro is het niet waard om te halen.
Afbeeldingslocatie: http://static.mondoxbox.com/shots/126/126237.jpg

[ Voor 55% gewijzigd door Koning-Admiraal op 10-10-2016 01:24 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Wat me trouwens ook opvalt is dat Microsoft de UI van de Xbox One met de maanden lelijker maakt. De "my Games" balkje bovenin zier er niet uit. Net zoals de banners die niet eens symmetrisch zijn. Als je dan toch reclame plaats op de homescreen why the fuck maar 3/4 van de balkjes aan de rechterkant er mee vullen. Zo lelijk is dat. Dit concept is mooier.Afbeeldingslocatie: http://www.sketchappsources.com/resources/source-image/xbox-one-ui.jpg

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Diederik-Jan schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 01:16:
Ik hoop echt dat Microsoft de design language van de Xbox One S gaat gebruiken voor de Scorpio. Mooiste console dat ooit uitgebracht is imho. Lijkt er ook op dat steeds meer Xbox One's verkocht worden. PS4 is al een week niet gebruikt, nu ik de Xbox One S heb. Wanneer de Scorpio uitgebracht wordt verkoop ik mijn PS4 en Xbox One S om alleen op de Scorpio te gamen. PS4 Pro is het niet waard om te halen.
[afbeelding]
Waar baseer je op dat de scorpio het wel waard gaat zijn en de ps4 pro niet? Onderbuikgevoel of is er meer bekend?
Niet dat ik het oneens ben met je, maar ik heb het idee dat van beiden eigenlijk nog niet genoeg bekend is.

Nou ga ik voorlopig sowieso nog niet overschakelen naar 4k omdat ik op een beamer game, dus voor mij zou het er vooral van af hangen hoeveel voordeel je hebt van de verhoogde power op fhd.

Als een groot deel van de games ineens mooi op 60 fps draait dan zou het de moeite waard zijn, maar bij Sony zijn ze er veel te vaag over en hangt het allemaal van de individuele uitgevers/ontwikkelaars af. Op dit moment zou het ook zomaar kunnen dat je er bij de meeste games gewoon niks van gaat merken. Hoe dat echt uit gaat pakken moeten we nog even afwachten denk ik.

De scorpio is echter nog veel verder weg en ik meen dat daar eigenlijk niet veel meer bekend is dan dat hij nog eens zo'n 50% meer GPU power zou krijgen dan de pro. Wat de games gaan doen is daar ook afwachten.

Gamertag: FinrazielNL

• MRE-Inc

MRE-Inc

sekeroglan schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 18:42:
[...]

Thx.

Heb dd-wrt-openvpn geprobeerd maar helaas ondersteund router het niet. Hierdoor router gebrick maar na paar uur googlen een work around kunnen vinden en router doet het weer.

Morgen Tomato proberen die wordt wel ondersteund zo te zien.
Het is idd niet zonder gevaren als je niet weet wat je doet. Maar Advanced Tomato zou wel moeten lukken:

https://advancedtomato.com/downloads

Ziet er overigens ook nog goed uit. Beter dan die dd-wrt zooi....

Na aanschaf wel je vpn uitzetten anders download je de game ook over de vpn verbinding en dat gaat traaaaaaaaahaaaaaag.....

Verwijderd

destiny kun je solo spelen, maar dat is niet heel boeiend.
je hebt public matchmaking: dat is leuk.
je hebt private matchmaking (vrienden): dat is nog leuker.
uiteindelijk ga je raids doen, dat doe je waarschijnlijk deels met vrienden en met kerels die je in het spel leert kennen.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 29-12 23:16

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:23:
[...]

destiny kun je solo spelen, maar dat is niet heel boeiend.
je hebt public matchmaking: dat is leuk.
je hebt private matchmaking (vrienden): dat is nog leuker.
uiteindelijk ga je raids doen, dat doe je waarschijnlijk deels met vrienden en met kerels die je in het spel leert kennen.
Ik heb Destiny vanaf de launch gespeeld en nog never nooit niet een raid gedaan :$ Totaal geen behoefte aan tbh. Ik heb het voornamelijk singleplayer gedaan. Wel de daily missions met random matchmaking gedaan alsmede wat andere dingen maar een raid met 6 man? Nope

Xbox Live ID:Notna8310

Verwijderd

Notna schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:24:
[...]

Ik heb Destiny vanaf de launch gespeeld en nog never nooit niet een raid gedaan :$ Totaal geen behoefte aan tbh. Ik heb het voornamelijk singleplayer gedaan. Wel de daily missions met random matchmaking gedaan alsmede wat andere dingen maar een raid met 6 man? Nope
Het hoeft zeker niet, maar het is wel leuk :)
Ik heb mn ballen uit mn broek gelachen bij de launch raid, met 5 maatjes uren proberen en falen en stommiteiten :P

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:58

Superkiwi

Hoi doei

Gisteren bezig geweest met het opslaan, knippen en proberen te uploaden van gameplayclips naar Youtube, maar dat laatste is hopeloos gefaald.

Kan ik op de Xbox zelf, dus buiten het gebruik van Upload Studio geen opgenomen clips bijknippen?
In de Upload Studio zag ik enkel een mogelijkheid om te uploaden naar Twitter, maar dat gaf een foutmelding. Volgens google moet ik via hier ook naar Youtube kunnen uploaden, maar hoe?
Moet ik sharen naar Xbox of naar Skydrive? Ik snap nog niet echt wat Skydrive nu bv doet.
Kan ik echt maar maximaal de laatste 5 minuten gameplay opslaan met DVR?
Moet ik per se de Youtube app downloaden om vanaf Youtube te uploaden naar Youtube?

Iemand die zo lief wil zijn een korte omschrijving te plaatsen van hoe ik deze zaken het makkelijkst voor elkaar krijg?
Google word ik niet echt wijzer van, ik blijf met dezelfde vragen zitten, maar zo moeilijk kan het toch zeker niet zijn?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Famous

Famous

R 400+

dvdkiwi schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:50:
Gisteren bezig geweest met het opslaan, knippen en proberen te uploaden van gameplayclips naar Youtube, maar dat laatste is hopeloos gefaald.

Kan ik op de Xbox zelf, dus buiten het gebruik van Upload Studio geen opgenomen clips bijknippen?
In de Upload Studio zag ik enkel een mogelijkheid om te uploaden naar Twitter, maar dat gaf een foutmelding. Volgens google moet ik via hier ook naar Youtube kunnen uploaden, maar hoe?
Moet ik sharen naar Xbox of naar Skydrive? Ik snap nog niet echt wat Skydrive nu bv doet.
Moet ik per se de Youtube app downloaden om vanaf Youtube te uploaden naar Youtube?

Iemand die zo lief wil zijn een korte omschrijving te plaatsen van hoe ik deze zaken het makkelijkst voor elkaar krijg?
Google word ik niet echt wijzer van, ik blijf met dezelfde vragen zitten, maar zo moeilijk kan het toch zeker niet zijn?
Ik heb ze nooit bewerkt maar knippen deed ik bijvoorbeeld in CoD zelf en nam het dan op met DVR. Destijds was er een work around om langer op te nemen maar geen idee of dat nog werkt.
Als je de YouTube app erop hebt is het wel het makkelijkst om te uploaden.

Je kan je ook aanmelden bij xboxdvr.com om je clips te bekijken maar weet even niet meer of je vanauit daar ook je video's kan bewerken/opslaan.

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 16:17

Smoonshine

Feyenoord!!

Volgens mij kun je alles solo doen, op de raids na. Ik heb het zelf een tijdje solo gespeeld en dat was best te doen. Maar nu speel ik samen met 2 collega's en dan is het toch echt wel een heel ander spel. Veel toffer vooral. Zelf zou ik er nu niet meer solo aan beginnen. Het kan wel, maar de grootste lol en ook tactische mogelijkheden beleef je toch echt wel in co-op. Laten we het zo zeggen, voor een goede singleplayer ervaring zijn er veel betere games op de markt.

uhm...

Verwijderd

dvdkiwi schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:50:

Clips opnemen.

Clips bewerken in upload studio en opslaan als video.

Video uploaden naar skydrive (heet nu onedrive).

Vanaf Onedrive uploaden naar YouTube eventueel door hem te downloaden naar telefoon/pc als je de YouTube app niet op je Xbox wil hebben.

Share jaar Xbox zet hem alleen in je friendsstream. Superleuk natuurlijk maar daarmee verdien je geen dikke youtube geldjes. :)

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 18:58

Superkiwi

Hoi doei

We gaan vanmiddag eens een poging wagen, thanks ;)

Dit heeft de PS4, met zijn share knop, toch wel een stukje beter voor elkaar imo.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 09:30:
[...]

Clips opnemen.

Clips bewerken in upload studio en opslaan als video.

Video uploaden naar skydrive (heet nu onedrive).

Vanaf Onedrive uploaden naar YouTube eventueel door hem te downloaden naar telefoon/pc als je de YouTube app niet op je Xbox wil hebben.

Share jaar Xbox zet hem alleen in je friendsstream. Superleuk natuurlijk maar daarmee verdien je geen dikke youtube geldjes. :)
http://xboxclips.com/

Deze is makkelijker. Bij het opzoeken van je clip kan je rechts kiezen voor download video.
Zo doe ik het steeds d:)b

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-12 09:37
Wat is Xbox One S een mooie console!!! :-)
Ik heb de gewone versie staan, wel de witte. Geen HDR, noch 4K tv staan, dus heb geen enkele reden om te upgraden behalve esthetisch, als ik het goed heb.

Zal dan maar gewoon verstandig zijn en verwateren :-)

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Notna schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 08:24:
[...]

Raids zijn toch wel echt het leukste onderdeel van Destiny imo.
Gisteren voor het eerst de nieuwe raid gedaan, niet heel moeilijk vergeleken met Vault of Glass of King's Fall de 1e keer maar er is wel een hoop coördinatie vereist wat hem toch leuk maakt.

Verwijderd

kevlar01 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 10:22:
[...]

http://xboxclips.com/

Deze is makkelijker. Bij het opzoeken van je clip kan je rechts kiezen voor download video.
Zo doe ik het steeds d:)b
Compressed die site de clip niet enorm?
Verwijderd schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:28:
[...]

Compressed die site de clip niet enorm?
Het is gewoon een api die dezelfde filmpjes afspeelt zoals ze op Xbox.com te zien zijn, maar direct linkbaar.

De compressie komt al vanuit het opnemen zelf, de lokale versie op je XBO is afaik niets hoger.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 10-10-2016 12:41 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:40:
[...]

Het is gewoon een api die dezelfde filmpjes afspeelt zoals ze op Xbox.com te zien zijn, maar direct linkbaar.

De compressie komt al vanuit het opnemen zelf, de lokale versie op je XBO is afaik niets hoger.
Ah OK. Handig!

Dan sla je de link van uploaden naar one drive over. Dat scheelt want dat kan best lang duren. Moet je wel je bewerkte clip sharen naar je feed denk ik.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

De kwaliteit is inderdaad niet top. Gebruik deze methode om het naar Youtube te uploaden, dat gaat inderdaad sneller dan via de Xbox(procedure met Onedrive zoals hierboven beschreven).

Als je echt goede kwaliteit wilt, dan zul je denk ik toch een extern opnameapparaat moeten aanschaffen lijkt me.
kevlar01 schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 12:50:
De kwaliteit is inderdaad niet top. Gebruik deze methode om het naar Youtube te uploaden, dat gaat inderdaad sneller dan via de Xbox(procedure met Onedrive zoals hierboven beschreven).

Als je echt goede kwaliteit wilt, dan zul je denk ik toch een extern opnameapparaat moeten aanschaffen lijkt me.
Inderdaad, zelfs de 'real time' record met de Game DVR snap optie blijft die 720/30 (al was hij ergens een keertje 60fps), zonder in te leveren op performance zal dat nooit hoger worden. Net als op de PC in FH3 kan het op wat mindere hardware schelen om DVR uit te schakelen, zodat hij niet op de achtergrond blijft opnemen (PC kan wel tot 1080/60 dacht ik).

Net als streamen op Twitch, het is 'goed genoeg', maar voor de wat pro-streamers gebruiken ze allemaal capture devices (ook om een overlay te maken).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-12 10:20
Net een xbox one s kado gekregen van me
Vriendin naja kado moest me oude (xbox one) in leveren kon zij mooi FIFA 17 spelen.

Dus dat was een goeie deal! :9

[ Voor 12% gewijzigd door deurklinkje op 10-10-2016 13:37 ]

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12 08:49
deurklinkje schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:37:
Net een xbox one s kado gekregen van me
Vriendin naja kado moest me oude (xbox one) in leveren kon zij mooi FIFA 17 spelen
Die van mij had mn controller van het weekend ook gekaapt... FH3 all the way _/-\o_

• deurklinkje
Battlefield 1 gekocht bij wehkamp 45 euro na de kortingscode : herfst

• mfneed
deurklinkje schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 13:41:
Battlefield 1 gekocht bij wehkamp 45 euro na de kortingscode : herfst
Twijfel hier nog over... zit op t moment diep in FH3, heb GoW4 aangeschaft, daarnaast wil in Quantum break afronden... eind van de maand is TF2 hier, die zal ik wss stuk vaker spelen dan BF1 op het moment... dus die denk ik maar lekker voor volgend jaar een x in de aanbieding ofzo:X

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-12 21:58
Ha, ik twijfel nog tussen FH3 en/of GoW4. Wil beiden eigenlijk wel graag, maar speel te weinig (en heb giga backlog) om plots 2 nieuwe games aan te schaffen. :)

Oh oh Mr. B, oh oh!

Verwijderd

VincentG schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 14:16:
Ha, ik twijfel nog tussen FH3 en/of GoW4. Wil beiden eigenlijk wel graag, maar speel te weinig (en heb giga backlog) om plots 2 nieuwe games aan te schaffen. :)
Zijn super vergelijkbare games dus snap je twijfel wel. :+

Waarom twijfel je?

• VincentG
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 25-12 21:58
Wil ze vroeg of laat allebei wel, alleen welke ik het eerste ga kopen... Of moet ze allebei gewoon bestellen. Maar dan de tijd ervoor... :p
Vind de Gears reeks sowieso wel lekker knallen. Af en toe even flink losgaan met je shotty.
En Forza Horizon 3 demo vond ik ook tof. Vind de Forza Motorsport delen steeds minder worden. Nu bezig met 6, maar die boeit me eigenlijk niet zo heel veel. Horizon is dan weer lekker toegankelijk.

Heb nu geen rabo reader bij me, dus wordt vanavond thuis bestellen en dan morgenavond spelen. :)

Neig naar FH3 (zit ik al een week over te twijfelen om die te halen). O-)

[ Voor 6% gewijzigd door VincentG op 10-10-2016 14:38 ]

Oh oh Mr. B, oh oh!

• deurklinkje
Ik zat te twijfelen tussen bf1 en cod mw remastered(infinite warfare)
Heb nu cod gekocht In Singapore voor 65

Cod kost hier 90 euro vind ik echt teveel voor die legacy edition
2 games voor 110 euro vind ik nog wel ok

[ Voor 10% gewijzigd door deurklinkje op 10-10-2016 15:01 ]

Wat lopen jullie nou te kneuzen met uploaden naar YouTube vanaf OneDrive ? :P
Met de YouTube-app op de Xbox One kan je zo een filmpje uploaden vanuit je opgeslagen clips.
Desgewenst eerst even editten met UploadStudio en dan hoppa rechtstreeks vanaf console op youtube zetten.
Gebruik zelf xbocclips.com om stukjes clip om te zetten naar animated gif, erg handig om even een kleine impressie te geven van een game.
Afbeeldingslocatie: https://imgur.com/lAwLLIV.gif

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

justifire schreef op maandag 10 oktober 2016 @ 17:30:
Wat lopen jullie nou te kneuzen met uploaden naar YouTube vanaf OneDrive ? :P
Met de YouTube-app op de Xbox One kan je zo een filmpje uploaden vanuit je opgeslagen clips.
Desgewenst eerst even editten met UploadStudio en dan hoppa rechtstreeks vanaf console op youtube zetten.
Gebruik zelf xbocclips.com om stukjes clip om te zetten naar animated gif, erg handig om even een kleine impressie te geven van een game.
[afbeelding]
Zoiets?

[ afbeelding ]

Edit: hmm, krijg hem niet zo mooi in beeld :(
Edit2: Doe eens even normaal CoD: https://www.vg247.com/201...odern-warfare-remastered/

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2016 19:27 ]

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23:57
Mijn Gears 4 doet het niet. Hij heeft een 'app' gedownload van 50GB die geen naam of titel heeft, niet te verwijderen en ook niet te openen is. Online zie ik bij mijn aankopen wel gears 4 staan maar ik kan hem niet installeren vanuit de store...

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• JesseAMD
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 02-04 15:52
Zo vandaag eindelijk de knoop maar doorgehakt en een Xbox One S 1tb met GoW 4 bundel gekocht. Komt morgen binnen :).

• timmie271
Als je een 500gb variant hebt kun je halo mcc en forza horizon 3 ernaast installeren + wat kleine spelletjes en hij is al vol :+

Vraag me af waar het ophoud voor de xbox...

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ik heb dan wel geen X1 en heb niks met de serie, maar Gears ziet er wel echt waanzinnig goed uit zeg. Kom maar op met meer Unreal Engine 4 games. :)

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Gisteren met een maat de eerste playthrough Gears 4 op Insane coop maar opgegeven en gewoon omlaag geschroefd voor 1e playthrough. >_<

AI helpt minder dan in 3 het geval was :+ alle AI een boomshot geven en achteirn hangen met longshot/Torquebow/Embar werkt niet meer zeg maar.

Wel is het nog steeds zo dat single player insane 'makkelijker' is dan coop puur omdat 2x speler is double margin of error :P

Horde 3.0 is wel beter dan 2.0, maar imho slechter dan Gears 2 horde (nostalgie ftw)
En op normal met 3 man is het toch echt nog wel zweten om naar 30 te komen... maar hoger lvl op je classes zodat je meerdere cards tegelijk kan gebruiken gaat zeker wel helpen.

Al met al ben ik zelf zeer tevreden. Enige grote minpunt op dit moment is dat Horde verplicht gebruikt maakt van dedicated servers en er dus geen mogelijkheid is om offline system link horde te doen zonder internet verbinding :X ... dikke faal imo

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• timmie271
Aanbiedingen voor dezeen week: https://majornelson.com/2...le-xbox-360-super-sale-2/

Iemand nog FH2 of fm5? En anders Is er nog heel veel rocksmith in de aanbieding. Verder nog wat andere spelletjes.

En voor de 360 Is er van alles wat in de aanbieding. Zoals CoD AC Rocksmith enz..

[ Voor 14% gewijzigd door timmie271 op 11-10-2016 07:24 ]

• MRE-Inc

MRE-Inc

timmie271 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 07:22:
Aanbiedingen voor dezeen week: https://majornelson.com/2...le-xbox-360-super-sale-2/

Iemand nog FH2 of fm5? En anders Is er nog heel veel rocksmith in de aanbieding. Verder nog wat andere spelletjes.

En voor de 360 Is er van alles wat in de aanbieding. Zoals CoD AC Rocksmith enz..
Must resist....COD 2 9.99euro.....Nog 5 euro te veel, maar goed.....Moet ik eigenlijk wel hebben..... Grijs gespeeld op de PC destijds.....

Kom die games ook nooit in de budget bak tegen bij diverse winkels......

[ Voor 5% gewijzigd door MRE-Inc op 11-10-2016 07:50 ]

• VirgoMossel
  • Laatst online: 24-12 13:49
Bij deze nog een code voor de Operations Gear Pack van Gears of War 4

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Xbox: Virgo Mossel

• Cardwizard
  • Laatst online: 30-12 12:29
VirgoMossel schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 08:22:
Bij deze nog een code voor de Operations Gear Pack van Gears of War 4

***members only***
is al gebruikt

Verwijderd

Ben bang dat we hier een Gears topic van moeten maken. De Gears topic bij shooters gaat over pc specs. Dat past niet bij Gears!

Meer serieus: wat een spel! Horde is erg pittig, zelfs op normal. Vanaf de boss op 20 moet je aardig goed spelen om door te komen. Misschien dat dat makkelijker wordt met upgraded skills maar ik zie mezelf dit nog niet op insane doen. :)

Multilpayer is ouderwets kd van 0,5 en het toch best grappig vinden. Jammer alleen dat de meeste randoms samen rond lopen eng vinden. Ik blijf het lastig vinden om alleen van 4 wallbouncende shotgunners te winnen. :(

*O*
*gaat kijken* fuck... alleen combo pack met FM5 en nog steeds 40 euro?! -O-
FM5 hoeft niet voor mij en dan is het nauwelijks een aanbieding te noemen...

Bij de 360 deals, jammer dat ze niet ook de DLC van Borderlands in de aanbieding doen. Borderlands 1 hebben we al via games with gold. Als ze de DLC nou voor een mooi prijsje aan zouden bieden dan zou ik daar best nog eens allemaal doorheen willen spelen, maar niet voor de volle prijs die er ooit jaren geleden aan gehangen is. Dat soort dingen mogen echt nog wel verbeterd worden vind ik.

Verder een aantal 360 deals waar ik graag de One versie van zou zien (Borderlands 2 + TPS en Diablo)... Beetje net niet deze set aan deals :(

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02 19:01
Codes voor Gears 1 t/m 3 & Judgement

Members only:

• Ereaser
Finraziel schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:09:
[...]

Bij de 360 deals, jammer dat ze niet ook de DLC van Borderlands in de aanbieding doen. Borderlands 1 hebben we al via games with gold. Als ze de DLC nou voor een mooi prijsje aan zouden bieden dan zou ik daar best nog eens allemaal doorheen willen spelen, maar niet voor de volle prijs die er ooit jaren geleden aan gehangen is. Dat soort dingen mogen echt nog wel verbeterd worden vind ik.
De backwards compatible GwG versie van Borderlands is inclusief alle DLC ;)
Ereaser schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:14:
[...]

Really? Cool :)
Alsof ik nog niet genoeg te doen had :+ maar wel leuk om weer eens te doen dan :)

• timmie271
Bearclaw schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:11:
Codes voor Gears 1 t/m 3 & Judgement

***members only***
Gears 1 en 2 zijn al gebruikt (niet door mij...)

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
timmie271 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:25:
[...]

Gears 1 en 2 zijn al gebruikt (niet door mij...)
Wil je deel 1 en 2 ? heb ze gisteren gekregen, maar heb deze al in mijn lijst van games staan.

• timmie271
Origins schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:34:
[...]

Wil je deel 1 en 2 ? heb ze gisteren gekregen, maar heb deze al in mijn lijst van games staan.
Zie net dat ik 2 al heb :9. (van games with gold)

Als je 1 en 3 over hebt zou het geweldig zijn :D

• mfneed
Ereaser schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:14:
[...]

is dat zo ja? die van een maand of 2a3 terug? heb de disks nog liggen maar die kunnen dus weg dan:X

Zojuist bericht gerkegen dat ik vanwege mn FH3 preorder de Mercedes Benz E63 S coupe krijg:X is dat wat?:P

[ Voor 15% gewijzigd door mfneed op 11-10-2016 11:58 ]

• timmie271
mfreriks schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 11:56:
[...]

is dat zo ja? die van een maand of 2a3 terug? heb de disks nog liggen maar die kunnen dus weg dan:X
Kun je weer geld vangen voor een nieuw spel :9
Zojuist bericht gerkegen dat ik vanwege mn FH3 preorder de Mercedes Benz E63 S coupe krijg:X is dat wat?:P
Hij reed best wel lekker, maar heb je die nu pas gekregen? die had ik al bijna 2 weken terug gehad :+

Verder heb ik nu alle pre-order auto's in de garage staan, maar kan er helaas niet mee spelen omdat ie een error geeft dan....

• Ereaser
[...]

Uit Maart ;)

• mfneed
Nice, wist ik niet. Kan ik de disc versie weer weg doen!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-12 20:39

Winkiller

De Mopperpot

Hier is nog een code om een Operations Gear Pack te ontgrendelen in Gears of War 4.

Members only:

Als je hem gebruikt meld dit dan even dan hoeven anderen het niet te proberen.

• rscheper
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 23:35
Winkiller schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:24:
Hier is nog een code om een Operations Gear Pack te ontgrendelen in Gears of War 4.

***members only***

Als je hem gebruikt meld dit dan even dan hoeven anderen het niet te proberen.
Bedankt! Ik heb hem gebruikt Ik heb vermoedelijk nog codes voor GoW 1, 2, 3 en Judgment. Zal ze even zoeken!

• Amelandbor
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 21:54
Ik heb ook nog een code voor een Operations Gear Pack in Gears 4:

Members only:

• Cardwizard
  • Laatst online: 30-12 12:29
Als iemand nog codes heeft van de oude Gears games en ze niet gebruikt dan hou ik me aanbevolen zou ze graag nog eens spelen :Y)

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 18:24
Amelandbor schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 12:38:
Ik heb ook nog een code voor een Operations Gear Pack in Gears 4:

***members only***
Code helaas al gebruikt!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ik zit nog steeds te wachten op mijn codes voor de games... Welke hier gepost worden komen die van de GoW UE xbox one S/digitale versie of de fysieke versie?

Als iemand een GoW3 code te gebruik/leen heeft zou dat fijn zijn. ^^ Post ik die van mij later weer hier. ;p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

• DC Vogelaar
  • Laatst online: 06-03-2021
Even een PSA; Ik had het fout :'(

Forza Horizon wordt pas op 20 oktober gedelist - je hebt dus nog ruim een week om alles te downloaden.

[ Voor 57% gewijzigd door DC Vogelaar op 11-10-2016 14:38 . Reden: Verkeerde informatie ]

• timmie271
DC Vogelaar schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:33:
Even een PSA; morgen wordt Forza Horizon weggehaald uit de Store. Er zijn nog een aantal Gratis DLC packs, ik raadt iedereen aan deze te downloaden. Want gratis = goed.
Ik dacht pas vanaf 20 oktober? Of was dat voor de ondersteuning.?

Hoop wel dat de forza hub er nog wel even aan gekoppeld blijft. Moet nog 30 dagen het spel opstarten....

[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 11-10-2016 14:35 ]

• DC Vogelaar
  • Laatst online: 06-03-2021
timmie271 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:35:
[...]

Ik dacht pas vanaf 20 oktober? Of was dat voor de ondersteuning.?

Hoop wel dat de forza hub er nog wel even aan gekoppeld blijft. Moet nog 30 dagen het spel opstarten....
Ahh klopt. Ik snap niet waarom ik al weken met 12 oktober in mijn hoofd zit :o Vanochtend ook in paniek nog alle DLC packs gedownload.

• timmie271
DC Vogelaar schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:37:
[...]

Ahh klopt. Ik snap niet waarom ik al weken met 12 oktober in mijn hoofd zit :o Vanochtend ook in paniek nog alle DLC packs gedownload.
Misschien van iets anders? :9

Gelukkig heb ik hem al op 1500/1500G staan dus hoef me verder nergens zorgen over te maken :P

Alleen dus over de forza hub

• Ereaser
DC Vogelaar schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 14:33:
Even een PSA; Ik had het fout :'(

Forza Horizon wordt pas op 20 oktober gedelist - je hebt dus nog ruim een week om alles te downloaden.
Ik kan er niks over vinden. nvm, zocht op server closure.
Wel apart als het zo is, want hij was in vorige maand nog gratis...

[ Voor 4% gewijzigd door Ereaser op 11-10-2016 15:05 ]

• deurklinkje
Wissel deze code in om Halo’s Warthog te ontgrendelen in Forza Horizon 3, die op 27 september wordt uitgebracht: 9GFPG-9KKQH-TXWHP-GPJ3G-KFDYZ

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Al gebruikt... bedank voor het laten weten mensen. :p
Net Horizon 3 van de week en groot Halo fan. Toch bedankt voor de vrijgevigheid. :+

[ Voor 44% gewijzigd door The Chosen One op 11-10-2016 15:41 ]

• deurklinkje
The Chosen One schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 15:40:
Al gebruikt... bedank voor het laten weten mensen. :p
Net Horizon 3 van de week en groot Halo fan. Toch bedankt voor de vrijgevigheid. :+
Dat was snel niet eens bedankje gehad hoe post je voor menners only

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 23:38
deurklinkje schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:02:
[...]

Dat was snel niet eens bedankje gehad hoe post je voor menners only
Dat kan met: [ membersonly] tekst [ /membersonly]

Spaties even weghalen achter [ natuurlijk, anders maak ik zelf een members tekst ;)

Heb straks zelf ook nog wel wat Gears 1 tm 3 codes - had ze zelf al nav de Gears Ultimate, maar vandaag ook GoW4 gekocht.

[ Voor 17% gewijzigd door Romius op 11-10-2016 16:17 ]

Verwijderd

Krijg je altijd bij gow 4 de codes voor 1 tm 3? Ik heb ze nog niet, thanks!

• deurklinkje
Thanks for being a loyal Gears of War fan! Here's a code to unlock an Operations Gear Pack in Gears of War 4, out 10/11/2016. Redeem on Xbox One or Xbox.com/redeemcode by 12/31/2016.
Members only:

Voor de lief hebbers

Bekijk dit bericht op je console.

• Smeldor
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:32
deurklinkje schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:04:
Thanks for being a loyal Gears of War fan! Here's a code to unlock an Operations Gear Pack in Gears of War 4, out 10/11/2016. Redeem on Xbox One or Xbox.com/redeemcode by 12/31/2016.
***members only***

Voor de lief hebbers

Bekijk dit bericht op je console.
Deze heb ik gebruikt waarvoor dank!!!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:45

Sagat

Is pappa x2!

Ik heb als trouwe fan ook een code gekregen (spreekwoordelijk 5 mins gears 1 gespeed en evenzoveel judgement......geloof dat ik misschien deel 2 of 3 via gwg heb......weet het niet eens.......)
Dus laat ik ook eens vrijgevig zijn ;)
Members only:

[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 11-10-2016 17:14 ]

10 second ninja DONE

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 16:30:
Krijg je altijd bij gow 4 de codes voor 1 tm 3? Ik heb ze nog niet, thanks!
Ik heb zojuist bij de lokale MM de game opgepikt en er zat een kaartje bij met de codes voor de eerste 4 delen. Stond ook op de voorkant van het hoesje.

Wel leuk, nieuw tot GoW en ik kan me dus helemaal uitleven op alle GoW games voor de prijs van 1. Heb deel 1 altijd nog willen spelen want toen ik op het punt stond om deel 1 te kopen toendertijd met een X360 had ik me op het laatst bedacht en ging voor de PS3 en M.A.G. Dat was best spijtig...

• deurklinkje
Klopt het dat we donderdag via ea access bf1 kunnen spelen ?

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:23:
de PS3 en M.A.G. Dat was best spijtig...
Maar die game blijft in mijn optiek 1 van de beste mass-shooters die ik ooit heb gespeeld.

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-12 11:13
deurklinkje schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:39:
Klopt het dat we donderdag via ea access bf1 kunnen spelen ?
Ja
[...]

Even bevestiging, ik heb inderdaad alle DLC en heb Borderlands alleen van gwg (heb ze alleen op de pc gespeeld namelijk)
Nog even inhouden omdat ik al genoeg games aan het spelen ben, maar binnenkort maar eens kijken hoe ver ik kom met achievements jagen :-P

Edit: wel grappig trouwens, ik ben bijna alleen nog maar bc games aan het spelen op de one :+ maar is toch al fijn want nou kan ik mijn elite controller gebruiken, die oude 360 controllers voelden maar schamel toen ik de elite eenmaal was gaan gebruiken (op pc). En bij horizon nu handmatig aan het schakelen met de paddles, iets wat me niet goed lukte met een reguliere controller :-)

[ Voor 24% gewijzigd door Finraziel op 11-10-2016 18:04 ]

Verwijderd

SinergyX schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:44:
[...]

Maar die game blijft in mijn optiek 1 van de beste mass-shooters die ik ooit heb gespeeld.
Het was idd zeker een feestje. Kreeg ook nog wel wat drastische veranderingen te verwerken, maar altijd om de game beter te maken. Helaas heeft Sony de studio de nek omgedraaid en waren de andere PS exclusives een stuk minder als die voor de X360.

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:23:
[...]

Ik heb zojuist bij de lokale MM de game opgepikt en er zat een kaartje bij met de codes voor de eerste 4 delen. Stond ook op de voorkant van het hoesje.

Wel leuk, nieuw tot GoW en ik kan me dus helemaal uitleven op alle GoW games voor de prijs van 1. Heb deel 1 altijd nog willen spelen want toen ik op het punt stond om deel 1 te kopen toendertijd met een X360 had ik me op het laatst bedacht en ging voor de PS3 en M.A.G. Dat was best spijtig...
Gaaf! Ik heb hem digitaal via MS gekocht en zie dat nergens staan. Grijp ik nu volledig mis? Wel jammer als dat zo is, in die store is hij het duurst (ik wil games het liefst digitaal).

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02 19:01
Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 18:19:
[...]

Gaaf! Ik heb hem digitaal via MS gekocht en zie dat nergens staan. Grijp ik nu volledig mis? Wel jammer als dat zo is, in die store is hij het duurst (ik wil games het liefst digitaal).
Codes worden verzonden in waves als je digitaal hebt gekocht. Ze komen vanzelf in je inbox.

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Heb bericht van Microsoft twitter gehad. 7-10 dagen wachten.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/4U4EsCo.png

Achterwaarts compatible :P

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• dennis_rsb
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:27
timmie271 schreef op zondag 09 oktober 2016 @ 15:06:
[...]

Hier gaat het stoom er uiteindelijk gewoon af. Staan ook in standby. Disks blijven er hier ook wel es inzitten en geen problemen mee.
Heb even afgewacht of er nog meer reacties kwamen. Maar goed stel dat hij bij jou in standby staat. Maar hij gaat uitzichzelf aan soms hé, en stel dat je dan op dat moment net de stekker eruit trekt, kan dat kwaad?

Verwijderd

Server update tijdens de releasedatum van Gears vind ik niet zo slim bedacht. :)

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:11:
Server update tijdens de releasedatum van Gears vind ik niet zo slim bedacht. :)
Wel goed dat ze de credit gains per match hebben verhoogd en de elite pack van 4k naar 3,5k hebben laten dalen.

• timmie271
dennis_rsb schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:02:
[...]

Heb even afgewacht of er nog meer reacties kwamen. Maar goed stel dat hij bij jou in standby staat. Maar hij gaat uitzichzelf aan soms hé, en stel dat je dan op dat moment net de stekker eruit trekt, kan dat kwaad?
Euh. Gaat ie soms aan dan? Nooit geweten :+ meestal gaat het stroom er direct af maar blijft ook wel es 2 uur op stand by staan voor het stroom eraf gaat. Let er eigenlijk nooit op. PC en Xboxen (360 en one) ook wel es van het stroom gehaald toen ze nog aanstonden :+ was niet helemaal de bedoeling :9

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Zit eigenlijk te wachten tot de Hitman games als BC uitkomen....
Pagina: 1 ... 42 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.