Gamertag: timmie271
Verwijderd
Tuurlijk! Maar doe dat gisteren.Verwijderd schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:16:
[...]
Wel goed dat ze de credit gains per match hebben verhoogd en de elite pack van 4k naar 3,5k hebben laten dalen.
De rede dat ik dit vraag is dat op zijn PC in de Windows Store staat dat ie 'm dan moet kopen. We zijn met dezelfde account in Windows 10 ingelogd als waarmee we doen game sharen. Ik wil zeker weten dat het niet gaat want nu lukt het dus niet. Als iemand hierover iets weet, is er dan ook een bron? Ik wil namelijk voorkomen dat ik tijd ga steken in een ticket aanmaken. Google, Reddit... niets helpt.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
- justifire
- Registratie: December 2001
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
http://www.wehkamp.nl/spe...9_FIA_789858/?eid=9268158
Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.
Lijkt erg op de gewone FIFA bundel, oftewel met 1 controller. Staat ook onderaan bij inhoud: 1 controller.Koning Willy schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 00:12:
Weet iemand of hierbij een extra 2de controller zit of zijn ze weer goed bezig met hun woorden?
http://www.wehkamp.nl/spe...9_FIA_789858/?eid=9268158
Het is volgens mij toch ook niet echt een 'feature'? Het is meer dat we allemaal misbruik maken van hoe het home console systeem werkt maar volgens mij is het eigenlijk niet bedoeld om twee mensen die niet bij elkaar wonen lekker games te laten sharen.justifire schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 23:30:
Game sharing is volgens mij een Xbox One feature en werkt voor zover ik weet niet op pc.
Het lijkt me dan dus ook logisch dat het niet werkt op de PC. De enige reden dat het op de Xbox werkt is dat account A (die de game gekocht heeft) de console van meneer B ingesteld heeft als home. Als meneer B dan met zijn account op Windows inlogt, dan is dat niet meer van toepassing en heeft hij alleen nog toegang tot de games van account B, niet opeens ook van account A.
Gamertag: FinrazielNL
Vanaf 21:00u. Had die vraag ook in het BF1 topic gesteld en kreeg daar dit antwoord.deurklinkje schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 17:39:
Klopt het dat we donderdag via ea access bf1 kunnen spelen ?
Overigens voor wie nog wat wallpapers wil: http://www.xbox.com/en-us...skiptag=1#/all-wallpapers
XBL: MRE Inc
Ik had gehoopt iets eerder tebeginnen ben donderdag namelijk vrij en d8 effe een middagje te gamen maar helaasMRE-Inc schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:12:
[...]
Vanaf 21:00u. Had die vraag ook in het BF1 topic gesteld en kreeg daar dit antwoord.
Overigens voor wie nog wat wallpapers wil: http://www.xbox.com/en-us...skiptag=1#/all-wallpapers
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Helemaal zeker weten doe ik ik het ook niet. Wellicht dat je meer info kunt vinden op de site van EA of Dice of op battlefield.com. Dan moet je nog rekening houden met de tijdzones en waarschijnlijk de tijd in het land waar je de game gekocht hebt. Ik heb BF1 in India gekocht. Weet niet zeker of je dan in NL op NL release tijd kan spelen of echt op de Indiase tijd moet wachten.deurklinkje schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:27:
[...]
Ik had gehoopt iets eerder tebeginnen ben donderdag namelijk vrij en d8 effe een middagje te gamen maar helaas
EA Access toegang staat los van welke store je hem gekocht hebtMRE-Inc schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:36:
[...]
Helemaal zeker weten doe ik ik het ook niet. Wellicht dat je meer info kunt vinden op de site van EA of Dice of op battlefield.com. Dan moet je nog rekening houden met de tijdzones en waarschijnlijk de tijd in het land waar je de game gekocht hebt. Ik heb BF1 in India gekocht. Weet niet zeker of je dan in NL op NL release tijd kan spelen of echt op de Indiase tijd moet wachten.
Dat start gewoon wanneer de publisher zegt dat je mag starten
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 12-10-2016 08:58 ]
De controller van mijn eerste One S had het ook. Die heb ik toen terug moeten sturen omdat omruilen van alleen de controller niet mogelijk was.- peter - schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 01:17:
Mijn Xbox One S controller heeft helaas last van piepen bij het trillen. Ik heb een service aanvraag gedaan, maar het blijkt dat je dan zelf voor de kosten van het verzenden opdraait, a 16 euro. Beetje slechte service zeg... Het moet helemaal naar Tsjechië. Erg karig.
Ik heb daarna bij een andere winkel de zelfde One S besteld voor 20 euro minder, maar ook die controller heeft een soort pieptoon aan de linkerkant bij het trillen. Ik heb me er maar bij neergelegd dat het zo hoort. Twee controllers van verschillende winkels, dan kan geen toeval zijn.
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Verwijderd
Weet iemand of er nog een beetje mensen online zijn?
Eventjes terug naar de goede oude tijd, voor dat Modern Warfare uitkomt.....
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 12-10-2016 10:16 ]
Schijnt zeer goed te draaien onder BC, en de game op zich is ook fantastisch. Ik zeg, doen.Matey schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:33:
Iemand die 'Red dead redemption' op de Xbox One (gespeeld) heeft? Ik twijfel om die nog eens aan te schaffen, vond dit een top game en zie dat hij in korting staat op Xbox Store. Fysieke copies kosten helaas (bijna) even veel en 2de hands koop ik van zo'n oude game geen disc meer ;-).
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Zie verschillende sites voor rond de €33-35, is dat de reguliere prijs of is er ergens nog een hidden gem beschikbaar?
Oh oh Mr. B, oh oh!
Verwijderd
De laatste keer dat ik multiplayer WaW aan het spelen wasVerwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 10:13:
Ik zit te denken om World at War aan te schaffen nu je hem ook op de xbox one kan spelen. Hij is nu toch in de aanbieding in de store en 2ehands zijn ze ongeveer even duur en dan moet je maar afwachten of er geen krassen opzitten ofzo.
Weet iemand of er nog een beetje mensen online zijn?
Eventjes terug naar de goede oude tijd, voor dat Modern Warfare uitkomt.....
zat het vol met cheaters met oneindige honden enzo.
Dat weet ik. Maar als je toch een Play Anywhere game in je Xbox One games catalogus hebt, dan moet je die toch ook op PC kunnen spelen?justifire schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 23:30:
Game sharing is volgens mij een Xbox One feature en werkt voor zover ik weet niet op pc.
Forever raver!
Specs: Workstation Server
Die kun je gewoon gebruiken, ook als je bijvoorbeeld bij een vriend(in) wilt spelen.wimpie007 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:13:
Even een vraagje, als ik overga naar de xbox one s kan ik dan mijn huidige externe HDD gebruiken of moet ik alle spellen opnieuw downloaden
Gewoon inloggen en klaar.
Nou ik heb 1 van de 2 XBOX ONE's hier op V&A gezet om de S te kunnen kopen.
En ik heb echt zoooveeel zin in Battlefield one
[ Voor 16% gewijzigd door nexhil op 12-10-2016 12:07 ]
'Techno Overlord schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:24:
[...]
Dat weet ik. Maar als je toch een Play Anywhere game in je Xbox One games catalogus hebt, dan moet je die toch ook op PC kunnen spelen?
De eigenaar kan ze op elke PC spelen, elke andere persoon kan het alleen spelen op de xbox welke de home is van jouw account
| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |
Cool thanks! En nog iets vreemds, heb gisteren via de MS store een Digital gift card gekocht om te giften zeg maar. Nu duurde dat al halve dag voordat ik die code kreeg maar als ik hem wil redeemen op de site zegt ie dat ie voor canada is en dat ik die niet kan redeemen maar mijn account heeft al gewoon currency voor 4 regios. Vanavond even via de xbox proberen met regio op CADnexhil schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:24:
[...]
Die kun je gewoon gebruiken, ook als je bijvoorbeeld bij een vriend9in) wilt spelen.
Gewoon inloggen en klaar.
Nou ik heb 1 van de 2 XBOX ONE's hier op V&A gezet om de S te kunnen kopen.
En ik heb echt zoooveeel zin in Battlefield one![]()
![]()
![]()
Installeer ook even Chrome en installeer de Zenmate VPN extensie.wimpie007 schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:03:
[...]
Cool thanks! En nog iets vreemds, heb gisteren via de MS store een Digital gift card gekocht om te giften zeg maar. Nu duurde dat al halve dag voordat ik die code kreeg maar als ik hem wil redeemen op de site zegt ie dat ie voor canada is en dat ik die niet kan redeemen maar mijn account heeft al gewoon currency voor 4 regios. Vanavond even via de xbox proberen met regio op CAD
Ik heb echt al de hele week problemen, ook met US Giftcards en een simpele region change voor het activeren van de kaarten.
Ja, maar, het is niet 'jouw' Xbox. Je hebt in de settings gezet dat het de Xbox is van degene die het spel gekocht heeft en daarom kun jij hem spelen als je op diezelfde Xbox met jouw gamertag inlogt.Techno Overlord schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 11:24:
[...]
Dat weet ik. Maar als je toch een Play Anywhere game in je Xbox One games catalogus hebt, dan moet je die toch ook op PC kunnen spelen?
Verwachten dat je hem op de PC dan ook kan spelen is hetzelfde als verwachten dat je hem op elke willekeurige Xbox waar je inlogt kan spelen, dat werkt ook niet. De game is namelijk beschikbaar op die specifieke console en is eigenlijk helemaal niet aan jouw account gelinkt.
Ik vraag me trouwens af of Microsoft toch langzaam wat tegen het cross-region kopen probeert te doen... Ik kreeg gister steeds connection refused als ik een andere regio instelde op de website en nou mensen die de codes niet in kunnen voeren? Was van plan om de Forza Horizon 2 + Motorsport 5 pack via Singapore te kopen, maar als je codes dan mogelijk ineens niet meer werken...
Heb de game voor die BC werd digitaal op de 360 gekocht voor een tientje. Heb er pas twee uur in zitten wegens teveel games die ik spelen wil. Van die twee uur kan ik wel zeggen dat de game prima speelt en grafisch prima mee kan komen. Gewoon een aanrader wat mij betreft.Matey schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:33:
Iemand die 'Red dead redemption' op de Xbox One (gespeeld) heeft? Ik twijfel om die nog eens aan te schaffen, vond dit een top game en zie dat hij in korting staat op Xbox Store. Fysieke copies kosten helaas (bijna) even veel en 2de hands koop ik van zo'n oude game geen disc meer ;-).
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik heb voor je eventueel wel een fysieke versie die bij mij op de stapel ligt om in te ruilen, DM me maar als je geinteresseerd bent.Matey schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:33:
XboxLive: Dave 130R
Bedankt voor het aanbod, maar ik verkies toch digitale versie. Hoef ik niet elke keer disc uit te halen enz. om te spelen.Earzz schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:27:
[...]
Ik heb voor je eventueel wel een fysieke versie die bij mij op de stapel ligt om in te ruilen, DM me maar als je geinteresseerd bent.
Echter reviews zijn niet goed, maar hij is wel low price
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ik snap het helemaal, daarom ruim ik hemzelf ook opMatey schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:43:
[...]
Bedankt voor het aanbod, maar ik verkies toch digitale versie. Hoef ik niet elke keer disc uit te halen enz. om te spelen.
XboxLive: Dave 130R
Ja hier wel. Heb de One S, gekozen voor standby. Maar hij gaat dan soms aan op de achtergrond aan, denk dat hij dan checkt op updates. Dusja stel dat het onweert, dan ga je niet ff rustig wachten tot hij niet meer aan is.timmie271 schreef op dinsdag 11 oktober 2016 @ 20:25:
[...]
Euh. Gaat ie soms aan dan? Nooit gewetenmeestal gaat het stroom er direct af maar blijft ook wel es 2 uur op stand by staan voor het stroom eraf gaat. Let er eigenlijk nooit op. PC en Xboxen (360 en one) ook wel es van het stroom gehaald toen ze nog aanstonden
was niet helemaal de bedoeling
Net ff snel door gelezen en vanavond zomnics killen en kijken hoe ver we komen
Ik gebruik een X360 controller voor het gamen op mijn pc. Nu is die langzamerhand een beetje versleten en wilde ik hem eens proberen te customizen. Heeft iemand hier tips voor webshops die de buttons/sticks etc verkopen? Via google kwam ik nergens echt goede sites mbt aanbod tegen. Andere kleur ledjes zijn leuk maar geen must.
X1 controller is natuurlijk ook een optie, maar wel meteen weer wat prijziger. Daarnaast vind ik het ook gewoon leuk er zelf een beetje aan te "prutsen"
fookin mad fer it
Ik ga er even vanuit dat India het spel op dezelfde dag krijgt als Nederland. Dan hoop ik juist voor jou dat hij unlocked op de indiase tijd, dan kan je des te eerder knallen!MRE-Inc schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 08:36:
[...]
Ik heb BF1 in India gekocht. Weet niet zeker of je dan in NL op NL release tijd kan spelen of echt op de Indiase tijd moet wachten.
Gamertag: YazNL
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
werkt met vpn ook niet. via xbox.com ook niet meer. via de redeem pagina ook niet. het lukte me net wel op de xbox door de xbox op russisch te zetten.nexhil schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:07:
[...]
Installeer ook even Chrome en installeer de Zenmate VPN extensie.
Ik heb echt al de hele week problemen, ook met US Giftcards en een simpele region change voor het activeren van de kaarten.
Zal hier ook vast wel zijn dan, maar let er om eerlijk te zijn nooit opdennis_rsb schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 14:25:
[...]
Ja hier wel. Heb de One S, gekozen voor standby. Maar hij gaat dan soms aan op de achtergrond aan, denk dat hij dan checkt op updates. Dusja stel dat het onweert, dan ga je niet ff rustig wachten tot hij niet meer aan is.
Overigens hoor ik sinds een week ofzo een krakend geluid uit de de xbox one komen bij het opstarten. Zodra ik het homescherm zie is het gelijk weg. Als het stroom eropgaat begint ie ook al te kraken (gebeurde net toevallig..). HDD die begint te slijten oid.?
Gamertag: timmie271
Je krijgt standaard dashboard 'niet ingelogd', vervolgens naar rechts om de user te selecteren, als je je main account niet op auto login hebt staan.cardwizard schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 17:37:
Ik heb meerdere accounts op de One staan , is het niet mogelijk een soort van inlogscherm te krijgen als je de console opstart ? Ik kan het niet vinden in ieder geval
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Even in de xbox store van het betreffende land kijken, bij het spel staat aangegeven wanneer en hoe laat hij speelbaar is.Yaz schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 16:20:
[...]
Ik ga er even vanuit dat India het spel op dezelfde dag krijgt als Nederland. Dan hoop ik juist voor jou dat hij unlocked op de indiase tijd, dan kan je des te eerder knallen!
Vervolgens de wereldklok er bij pakken en je weet hoe laat je kan spelen.
Release van Singapore is meestal een dag eerder op 16.00 uur NL tijd.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Dan maar een Xbox Gift Card van 20 euro gekocht, met kredietkaart, geen probleem. Ik redeem de code online in de Belgische store en dat krediet wordt gekoppeld aan mijn account.
Wanneer ik de game wil kopen kan ik enkel kiezen voor kredietkaart en niet voor het bedrag dat op mijn account staat. Het is precies alsof de Xbox Gift Card gekoppeld wordt aan Microsoft, maar niet aan de Xbox One store, kan dit? Oplossing hiervoor?
Verwijderd
Verwijderd
Ja vandaar mijn vraag ook .... dat is onhandig toch ? Waarom geen scherm met gebruikers die je simpel kan selecteren en klaarSinergyX schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 17:59:
[...]
Je krijgt standaard dashboard 'niet ingelogd', vervolgens naar rechts om de user te selecteren, als je je main account niet op auto login hebt staan.
En ik denk dat de overgrote meerderheid van Xbox eigenaren gewoon automatisch op hun eigen profiel inloggen en dus helemaal niet naar dat scherm hoeven te gaan.
Net die thrustmaster powered doom headset binnen gekregen en even getest met forza horizon. Bevalt goed, wordt toch een stuk intenser zo. Voor muziek geef ik de voorkeur aan open koptelefoons (en die heb ik dus), maar voor games is de sterkere bass van een gesloten koptelefoon wel fijn. De doom surround knop die er op zit lijkt mij vooralsnog alleen de bass tot in het absurde te versterken dus die laat ik maar met rust.
Het ding is wel een beetje plastic fantastic naar mijn gevoel. Het is wel stevig maar voor de prijs die ze normaal vragen zou hij iets meer premium mogen voelen. Voor het prijsje wat ik betaald heb echter erg blij mee :-)
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Zal met placements te maken hebben in welke tier je terecht komt.Verwijderd schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 21:21:
Ik ben erg slecht in mp Halo 5, maar in GoW4 heb ik zojuist mijn eerste online potje niet eens zo keihard gefaald. Best wel leuk zo'n shooter waar mensen niet al springend rondrennen als halfje garen (en ik dus niet snel en goed genoeg mik).
Wacht maar tot je een goede wallbouncer tegenkomt, daarbij vergeleken is iemand die rondrent als een halve gare een appeltje eitje.
Gisteren even campaign gespeeld en vind het maar meh....
Multiplayer is wel leuk, speelt lekker weg en servers lijken eindelijk eens te werken.
En toch...vanavond en gisteravond langer Vermintide gespeeld dan Gears.....nuff said.
justifire schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 18:28:
[...]
Even in de xbox store van het betreffende land kijken, bij het spel staat aangegeven wanneer en hoe laat hij speelbaar is.
Vervolgens de wereldklok er bij pakken en je weet hoe laat je kan spelen.
Release van Singapore is meestal een dag eerder op 16.00 uur NL tijd.
Indiase MS Store
Release date: 17/10/2016, 8:30:00 PM
Bovenstaande is de release van BF1 Early Enlister Edition.Nederlandse MS Store
Datum van vrijgave: 18-10-2016 00:00:00
Dat zou dan inhouden dan de BF1 Early Enlister Edition op maandag 17 oktober om 17:00 NL tijd al te spelen is en dus 5 uur eerder kan beginnen als je hem in India bestelt.Location Local time Time zone UTC offset
New Delhi (India - Delhi) Monday, 17 October 2016, 20:30:00 IST [UTC+5:30 hours
Amsterdam (Netherlands) Monday, 17 October 2016, 17:00:00 CEST UTC+2 hours
Corresponding UTC (GMT) Monday, 17 October 2016, 15:00:00
Vraagje, is er een manier om je xbox fatsoenlijk beeld te laten geven op een 1900x1200 scherm? wat ik nu zie gebeuren is dat het beeld buiten de zijkanten komt dus ik niet alles meer kan zien... en daarnaast ook nog een fisheye effect er in krijg... zo lijkt het iig.
b.v.d.
Verwijderd
Dat denk ik ook. Maar zodra ik in een hogere tier kom zal ikzelf ook weer iets beter zijn.justifire schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 00:31:
[...]
Zal met placements te maken hebben in welke tier je terecht komt.
Wacht maar tot je een goede wallbouncer tegenkomt, daarbij vergeleken is iemand die rondrent als een halve gare een appeltje.
Voor mij werkt het redeemen van de gift cards niet meer via de website, sinds je deze redeemed op de MS site ipv Xbox site. De Xbox naar de betreffende regio zetten werkte dinsdag nog wel, FH3 in de Singapore store gekocht.Finraziel schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 12:16:
[...]
Ik vraag me trouwens af of Microsoft toch langzaam wat tegen het cross-region kopen probeert te doen... Ik kreeg gister steeds connection refused als ik een andere regio instelde op de website en nou mensen die de codes niet in kunnen voeren? Was van plan om de Forza Horizon 2 + Motorsport 5 pack via Singapore te kopen, maar als je codes dan mogelijk ineens niet meer werken...
Maar het zal me niets verbazen als ze dit tegen gaan werken.
"Hi there! In order to use account currency to purchase backwards compatible titles, you'll need to do so through an Xbox 360 console. ^TJ"Matey schreef op woensdag 12 oktober 2016 @ 19:07:
Lap, probleem in de Store. Ik probeerde een game via kredietkaart aan te kopen in de (Belgische) store, kreeg ik tot 3 keer toe een foutmelding dat ik de game niet kon kopen.
Dan maar een Xbox Gift Card van 20 euro gekocht, met kredietkaart, geen probleem. Ik redeem de code online in de Belgische store en dat krediet wordt gekoppeld aan mijn account.
Wanneer ik de game wil kopen kan ik enkel kiezen voor kredietkaart en niet voor het bedrag dat op mijn account staat. Het is precies alsof de Xbox Gift Card gekoppeld wordt aan Microsoft, maar niet aan de Xbox One store, kan dit? Oplossing hiervoor?
Dit antwoord heb ik gekregen van Xbox op twitter. Weet ik dus ook meer, zal die 20 euro dan voor iets anders gebruiken op de One
Mogelijk, maar hoe beviel de EA Access preview dan?MRE-Inc schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 07:14:
[...]
Bovenstaande is de release van BF1 Early Enlister Edition.
[...]
Dat zou dan inhouden dan de BF1 Early Enlister Edition op maandag 17 oktober om 17:00 NL tijd al te spelen is en dus 5 uur eerder kan beginnen als je hem in India bestelt.
[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 13-10-2016 09:15 ]
Ik snap nog steeds niet hoe dat werkt, soms kom ik op de xbox.com redeem pagina uit en soms op de microsoft.comshoombak schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 08:27:
[...]
Voor mij werkt het redeemen van de gift cards niet meer via de website, sinds je deze redeemed op de MS site ipv Xbox site. De Xbox naar de betreffende regio zetten werkte dinsdag nog wel, FH3 in de Singapore store gekocht.
Martinspire schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:14:
[...]
Mogelijk, maar hoe beviel de EA Access preview dan?![]()
![]()
Hopenlijk dat het vanavond wel werkt. Kunnen we effe knallen....
Volgens mij zijn ze dus idd steeds meer opties aan het dichttimmeren..Ereaser schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 09:18:
[...]
Ik snap nog steeds niet hoe dat werkt, soms kom ik op de xbox.com redeem pagina uit en soms op de microsoft.com
Gisterenavond had ik ook weer eens Singapore credits gekocht in de MS store.. Deze wil ik inwisselen maar het werkte meerdere keren achter elkaar niet (niet met Hola VPN en niet via de gewone weg..). Toch een aantal pogingen gewaagd en plots werkte het! Snel Gears aangeschaft maar alles bij elkaar toch wel een uurtje mee bezig geweest.. Volgende keer toch maar weer gewoon in de NL store
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
Ik heb nu idd hetzelfde. Had 1000 RUB in Russische store gekocht. Op xbox.com springt de "redeem"knop naar ms site. Ook op de xbox.com/redeem (whatever url) op russchisch zetten EN met VPN nog niet werken, dus ik begon al te schelden. Xbox op Rusland gezet (toch handig dat display taal op nederlands kan blijven) en daar werd de code wel gepakt.Blijft apart als je wereldwijd gewoon online zaken zou moeten kunnen kopenshoombak schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 08:27:
[...]
Voor mij werkt het redeemen van de gift cards niet meer via de website, sinds je deze redeemed op de MS site ipv Xbox site. De Xbox naar de betreffende regio zetten werkte dinsdag nog wel, FH3 in de Singapore store gekocht.
Om US games voor de 360 via de site van MS te kopen heb ik wel standaard altijd VPN nodig.Matey schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 08:28:
[...]
"Hi there! In order to use account currency to purchase backwards compatible titles, you'll need to do so through an Xbox 360 console. ^TJ"
Dit antwoord heb ik gekregen van Xbox op twitter. Weet ik dus ook meer, zal die 20 euro dan voor iets anders gebruiken op de One
Achja alles om een paar euro te besparen
Haha, van VPN gesproken. Is een pechdag op vlak van digitale aankopen. Had een lopend abo bij een VPN service en is automatisch verlengd haha. Dus jaartje extra betaald én een nutteloze gift card gekocht. Achja, you win some, you lose some.nexhil schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 10:50:
[...]
Om US games voor de 360 via de site van MS te kopen heb ik wel standaard altijd VPN nodig.
Achja alles om een paar euro te besparen
Zal met die 20 euro dan in een Europese Store iets digitaals aanschaffen in de vorm van deals with gold. Geen zin om overpriced games te kopen aan 69 euro.
Leuk dat je ze kunt doorverkopen, maar voor wie dat eigenlijk nooit doet en liever alles digitaal op de console heeft staan om makkelijk van game naar game te kunnen switchen is het zuur, want daarvoor betaal je nu de hoofdprijs omdat de games online niet te snel gediscount mogen worden omdat de retail kanalen dan over de zeik gaan.
De play&charge accu voor de One controllers verdwijnt toch gewoon achter het klepje? Of is dat anders bij de One S controllers? Ik heb zo'n ding alleen in mijn elite controller en volgens mij zie je daar aan de buitenkant niks aan, die accu duw je gewoon op de plek van de AA batterijen.Razr schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:25:
Is er al een witte versie van de charge/battery-pack beschikbaar? Geen enkele webshop lijkt zoiets aan te bieden (i.v.m. de One S controller) - behalve een aantal van die namaak/Chinese-items. Ik kan me niet voorstellen dat er geen officiele accessoires zijn in het wit?!
Edit: Dit dus in tegenstelling tot de play&charge accu voor de 360 controllers, daar had je inderdaad een volledige module die aan de buitenkant zichtbaar was.
[ Voor 10% gewijzigd door Finraziel op 13-10-2016 11:32 ]
Ah, was dat misschien op de 360 anders (die had ik voor het laatst). Ik meen me te herinneren dat het achterste klepje vastzat aan de accu, dus dan zou je een stuk zwart plastic zien achterop je witte controller.Finraziel schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:31:
[...]
De play&charge accu voor de One controllers verdwijnt toch gewoon achter het klepje? Of is dat anders bij de One S controllers? Ik heb zo'n ding alleen in mijn elite controller en volgens mij zie je daar aan de buitenkant niks aan, die accu duw je gewoon op de plek van de AA batterijen.
Maar nu ik de foto's beter bekijk lijkt het inderdaad alsof bij de One je echt alleen een accu koopt. Dan heb ik alleen een zwarte oplaadkabel, maar daar zet ik me wel overheen
En ja bij de 360 was het een volledige module die er in klikte. Het ding waar de batterijen in gingen kwam er in zijn geheel uit en werd vervangen door de accu. Het klepje nu is ook fijner voor bv custom controllers waar ze nu steeds mee uitkomen, en op het klepje van de elite controller staan ook wat markeringen bv voor de triggerstops.
[ Voor 73% gewijzigd door Finraziel op 13-10-2016 11:37 ]
Heb je dit op je Xbox One console voor of online? Probeer anders eens via xbox.com de game aan je account toe voegen.Matthiassnoep schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:54:
Hallo, ik zit hier met een probleem. Ik heb een xbox one met xbox live gold, zit niet in de proefperiode maar ik kan geen games with gold voor xbox360 claimen. Dat kon ik de eerste maanden wel, maar mirrors edge en nu mx vs atv reflex kon ik niet claimen. Ik heb wel een geldige betaalmethode (paypal). Heeft iemand hier ervaring in?
Via Chrome. De eerste 4 keer lukte het niet met met de ZenMate VPN extensie.
Toen ik overschakelde naar de Unlimited Free VPN - Hola extensie deed hij het gelijk!
Daar kost hij met gold trouwens $9.99 ipv 15 euro
[ Voor 8% gewijzigd door nexhil op 13-10-2016 12:56 ]
Xbox One console blijkbaar. Via xbox.com lukte het wel, bedankt!Matey schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:48:
[...]
Heb je dit op je Xbox One console voor of online? Probeer anders eens via xbox.com de game aan je account toe voegen.
Ik houd me aanbevolen heb deze week net Assassins Creed Syndicate afgerond dus ga nu aan Gears beginnen
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
En trouwens kijken hoe GoW4 op mijn pc draait, kan ik daar maybe wel Horde spelen. ^^
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc
Krijg het hier helaas niet voor elkaar met de hola extensie, kom in een oneindige refresh loop terecht van het betaalschermnexhil schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 12:52:
Ik heb net via de Amerikaanse website World At War kunnen aanschaffen met een NL Creditcard.
Via Chrome. De eerste 4 keer lukte het niet met met de ZenMate VPN extensie.
Toen ik overschakelde naar de Unlimited Free VPN - Hola extensie deed hij het gelijk!
Daar kost hij met gold trouwens $9.99 ipv 15 euro
Verwijderd
Dat waren justifire en ik.SpoekGTi schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 14:25:
Er waren hier toch mensen die GoW 4 op insane coop wilden gaan doen? Justfire dacht ik en Martinspire?
Ik houd me aanbevolen heb deze week net Assassins Creed Syndicate afgerond dus ga nu aan Gears beginnen
Verwijderd
Ik zou de accu's van MS overslaan en eneloops kopen. Kost hetzelfde en gaan veel langer mee.Razr schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 11:25:
Is er al een witte versie van de charge/battery-pack beschikbaar? Geen enkele webshop lijkt zoiets aan te bieden (i.v.m. de One S controller) - behalve een aantal van die namaak/Chinese-items. Ik kan me niet voorstellen dat er geen officiele accessoires zijn in het wit?!
Enerloops bedoel jeVerwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:59:
[...]
Ik zou de accu's van MS overslaan en eneloops kopen. Kost hetzelfde en gaan veel langer mee.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
LinkjesVerwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:59:
[...]
Ik zou de accu's van MS overslaan en eneloops kopen. Kost hetzelfde en gaan veel langer mee.
Maar laden die nu ook via de normale USB verbinding? Ik had die Energizer kit en heb ik weggedaan omdat die niet via USB (cable connected met XBO) werden opgeladen. Nu slinger ik dat ding aan de USB als batterij bijna leeg is, speel ik connected door en laad hij gelijktijdig op.Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:59:
[...]
Heb ze toen bij MM gekocht met die 21% actie, 18 euro voor zo'n kit was het geld ook niet meer.
[ Voor 8% gewijzigd door SinergyX op 13-10-2016 16:08 ]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
Kan je xbox gift cards
Kopen voor India ?
nietdeurklinkje schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:40:
Btw waar
Kan je xbox gift cards
Kopen voor India ?
Dus effe met vpn en
Creditcard dus. Meestal werkt creditcard hier niet meer
Huh? Geen 4 player SP?Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 15:58:
[...]
Dat waren justifire en ik.Heb al een maatje voor Campaign maar voor horde en versus ben ik altijd in. Campaign is overigens max 2 spelers.
Verwijderd
Nee. 2 speler co-op. Zoals in 2. Maakt het iets uitdagender in insane. In 3 en judgement was het te makkelijk met 4 man.
Singapore kan je giftcards kopen met paypal!deurklinkje schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 16:40:
Btw waar
Kan je xbox gift cards
Kopen voor India ?
Wat betreft de accu, ik geef vooralsnog ook de voorkeur aan de play&charge charge kit. Het is naar mijn idee gewoon makkelijker om even een kabel in te prikken als de accu leeg raakt dan om batterijen te wisselen en in een lader te stoppen. Wat daarbij helpt is dat mijn Xbox zo dichtbij staat dat ik er vanaf de bank bij kan en ik er gewoon een kabel in heb hangen. Als je op moet staan en een kabel door je huiskamer moet trekken dan kun je misschien beter een vers setje eneloops er in stoppen.
Verwijderd
GT: SpoekGTi
Verwijderd
Geen idee of je hem ook in de NL store wilt doen? Maar voor 100 euro had ik via cjs cd keys 125 aan tegoed in de EU, met die discount heb je dan voor 100 euro de 140 euro versie (ultimate) voor BF1.Finraziel schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 18:40:
Maar heeft iemand de laatste dagen nog zonder allerlei VPN toeren Singapore vouchers kunnen gebruiken? Weinig zin om een stel te kopen en ze wellicht niet te kunnen gebruiken.
Wat betreft de accu, ik geef vooralsnog ook de voorkeur aan de play&charge charge kit. Het is naar mijn idee gewoon makkelijker om even een kabel in te prikken als de accu leeg raakt dan om batterijen te wisselen en in een lader te stoppen. Wat daarbij helpt is dat mijn Xbox zo dichtbij staat dat ik er vanaf de bank bij kan en ik er gewoon een kabel in heb hangen. Als je op moet staan en een kabel door je huiskamer moet trekken dan kun je misschien beter een vers setje eneloops er in stoppen.
Dat is ook geen slechte deal, maar die hebben ze op dit moment niet zo te zien.Verwijderd schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 19:05:
[...]
Geen idee of je hem ook in de NL store wilt doen? Maar voor 100 euro had ik via cjs cd keys 125 aan tegoed in de EU, met die discount heb je dan voor 100 euro de 140 euro versie (ultimate) voor BF1.
Maar eh, hoe kom je van 100 euro voor 125 euro tegoed, naar een spel van 140 euro kopen voor 100? Dan kom je toch nog 15 euro te kort?
Nu willen we ook samen EA access aanschaffen. Mijn vraag is nu: gaat dit werken?
Ik zou zeggen van wel, want de games die ik koop/krijg via EA access kan mijn broertje spelen, als ik ze download, toch?
Yep, zou moeten werken (ook Xbox live Kun je zo delen)xAnarchyBaS schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:31:
Even een vraagje, mijn broertje en ik hebben de truc uitgehaald met de home Xbox's omwisselen zodat hij mijn "home xbox" heeft en ik de zijn, we delen dus de games.
Nu willen we ook samen EA access aanschaffen. Mijn vraag is nu: gaat dit werken?
Ik zou zeggen van wel, want de games die ik koop/krijg via EA access kan mijn broertje spelen, als ik ze download, toch?
Verwijderd
Werkt. Tenminste 6 maanden geleden kon mijn broertje mijn access spellen spelen. Daarna niet meer geprobeerd.xAnarchyBaS schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:31:
Even een vraagje, mijn broertje en ik hebben de truc uitgehaald met de home Xbox's omwisselen zodat hij mijn "home xbox" heeft en ik de zijn, we delen dus de games.
Verwijderd
als je ea access hebt op de x1 krijg je 10% korting op alle EA games, zo maak je van 140 125,99Finraziel schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:28:
[...]
Dat is ook geen slechte deal, maar die hebben ze op dit moment niet zo te zien.
Maar eh, hoe kom je van 100 euro voor 125 euro tegoed, naar een spel van 140 euro kopen voor 100? Dan kom je toch nog 15 euro te kort?
Doordat de Store meer en meer gesloten lijkt te worden ivm gebruik CC in buitenlandse stores enz, vraag ik het hier toch maar even na :-).
Dat werkt nog steeds prima aangezien je die codes gewoon krijgt van een shop vs zelf in de store van MS moet gaan kopenMatey schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:14:
Is het nog altijd mogelijk om de Xbox Live te verlengen met een online key? De mijne loop binnen een maandje af.
Doordat de Store meer en meer gesloten lijkt te worden ivm gebruik CC in buitenlandse stores enz, vraag ik het hier toch maar even na :-).
Okido, bedankt! Ik vermoed dat ik nog steeds gelijke welke Europese key mag gebruiken en niet in enkel in België moet kopen? Heb vroeger eens in Duitsland één gekocht ook omdat ie toen goedkoper was.Notna schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:16:
[...]
Dat werkt nog steeds prima aangezien je die codes gewoon krijgt van een shop vs zelf in de store van MS moet gaan kopen
http://www.allkeyshop.com...ox-live-12-months-europe/Matey schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:21:
[...]
Okido, bedankt! Ik vermoed dat ik nog steeds gelijke welke Europese key mag gebruiken en niet in enkel in België moet kopen? Heb vroeger eens in Duitsland één gekocht ook omdat ie toen goedkoper was.
Even goed op de shop rating letten en een keuze maken
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.