• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 00:41
xAnarchyBaS schreef op donderdag 13 oktober 2016 @ 20:31:
Even een vraagje, mijn broertje en ik hebben de truc uitgehaald met de home Xbox's omwisselen zodat hij mijn "home xbox" heeft en ik de zijn, we delen dus de games.

Nu willen we ook samen EA access aanschaffen. Mijn vraag is nu: gaat dit werken?

Ik zou zeggen van wel, want de games die ik koop/krijg via EA access kan mijn broertje spelen, als ik ze download, toch?
Nee werkt niet! (uitroepteken omdat iemand zegt van wel)

Zelf heb ik de xbox gekoppeld met een kennis, ik heb al sinds het begin EA ACCESS, alle games die ik download via EA komen niet bij zijn xbox erbij.
Alleen de games die direct via de xbox store gedownload worden.

Mijn kennis heeft nu bijv ook EA access moeten nemen voor de BF1 trial daar waar EA ACCESS niet gedeeld wordt maar echt per xbox/gebruiker is.

Zelfs toen hij EA ACCESS nam, werden mijn ea downloads niet gedeeld.

[ Voor 12% gewijzigd door LopendeVogel op 14-10-2016 08:30 ]

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 09:44

GmR

Of via een mede-tweakers (en goedkoper) @ https://www.nkon.nl/rechargeable/aa-size.html :)

Volgens mij is hij destijds vanuit de samenkopen.net acties deze shop begonnen, die dus al wat jaartjes meedraait :)

• LopendeVogel
GmR schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:31:
[...]

[...]

Of via een mede-tweakers (en goedkoper) @ https://www.nkon.nl/rechargeable/aa-size.html :)

Volgens mij is hij destijds vanuit de samenkopen.net acties deze shop begonnen, die dus al wat jaartjes meedraait :)
Hmm maar wat als je bijv zeer sterke (veel capaciteit) oplaadbare batterijen neemt, kan je die dan ook via de usb kabel (aansluiten op de controller) opladen?

Ik meen me te herinneren dat ik op dag 1 van de xbox one release oplaadbare batterijen gebruikt heb maar die kon ik dus elke keer gaan omwisselen, om die reden juist een originele ms accu gehaald met oplaadkabel en dat ding gaat 1 langer mee (veel minder opslag?) en kan laden terwijl ik speel. En vooral dit laatste vind ik juist prettig.

Ben ik een potje aan het race met een kennis of neef (gebruiken beiden nog batterijen) en poef zie je weer iemand tegen een huis staan omdat de batterijen leeg zijn :D
Volgens mij werkt die accu % ook niet helemaal correct kan dat kloppen? Oftewel, zo krijg je een melding dat de batterijen bijna leeg zijn terwijl ze nog vol zijn en kan die uitvallen zonder dat je een melding krijgt dat ze bijna leeg waren?

Maar goed we zijn inmiddels in deze paar jaar wel wat xbox en controller updates verder dus ik weet niet hoe dat nu werkt?

[ Voor 4% gewijzigd door LopendeVogel op 14-10-2016 08:36 ]

• GmR

GmR

LopendeVogel schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:35:
[...]

Hmm maar wat als je bijv zeer sterke (veel capaciteit) oplaadbare batterijen neemt, kan je die dan ook via de usb kabel (aansluiten op de controller) opladen?
Microsoft zegt hierover @ http://support.xbox.com/n...r-rechargeable-batteries:
Opmerking Oplaadbare AA-batterijen (LR6) worden niet opgeladen wanneer ze in de Xbox One draadloze controller zijn geplaatst. Alleen de Xbox One oplaadbare batterij bij de Play & Charge-kit kan worden opgeladen terwijl ze in de controller is geplaatst. Laad standaard AA-batterijen op volgens de methode die wordt aanbevolen door de fabrikant.
Ik wissel over het algemeen op een geschikt moment niet te lang nadat de melding komt, en dan is het meestal ook wel nodig :)

• LopendeVogel
GmR schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:47:
[...]

Microsoft zegt hierover @ http://support.xbox.com/n...r-rechargeable-batteries:

[...]

Ik wissel over het algemeen op een geschikt moment niet te lang nadat de melding komt, en dan is het meestal ook wel nodig :)
Ah werkt dus nog steeds niet allemaal, nja nee dan houdt het gewoon op helaas :D
LopendeVogel schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:27:
[...]

Nee werkt niet! (uitroepteken omdat iemand zegt van wel)

Zelf heb ik de xbox gekoppeld met een kennis, ik heb al sinds het begin EA ACCESS, alle games die ik download via EA komen niet bij zijn xbox erbij.
Alleen de games die direct via de xbox store gedownload worden.

Mijn kennis heeft nu bijv ook EA access moeten nemen voor de BF1 trial daar waar EA ACCESS niet gedeeld wordt maar echt per xbox/gebruiker is.

Zelfs toen hij EA ACCESS nam, werden mijn ea downloads niet gedeeld.
Zoals eerder aangegeven: de Trials zijn echt gelimiteerd aan accounts. Dus als je jouw account op zijn xbox hebt staan, zou je in principe daarmee de trial kunnen doen.

En volgens mij moet je de vault-games gewoon een keer gedownload hebben, wil je ze sharen met je vriend. Je moet ze zogezegd "unlocken". Vault games zijn dan verder prima te delen met andere accounts.

[ Voor 3% gewijzigd door Martinspire op 14-10-2016 09:20 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• LopendeVogel
Martinspire schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 09:19:
[...]

Zoals eerder aangegeven: de Trials zijn echt gelimiteerd aan accounts. Dus als je jouw account op zijn xbox hebt staan, zou je in principe daarmee de trial kunnen doen.

En volgens mij moet je de vault-games gewoon een keer gedownload hebben, wil je ze sharen met je vriend. Je moet ze zogezegd "unlocken". Vault games zijn dan verder prima te delen met andere accounts.
Bij mij is er spraken van feiten niet van volgens mij...
Ik heb bijv fifa 16 gedownload, plants vs zombies etc etc, geen 1 ea access game verschijnt bij mijn kennis. Wel de normale uit de xbox store.
LopendeVogel schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:35:
[...]

Ik meen me te herinneren dat ik op dag 1 van de xbox one release oplaadbare batterijen gebruikt heb maar die kon ik dus elke keer gaan omwisselen, om die reden juist een originele ms accu gehaald met oplaadkabel en dat ding gaat 1 langer mee (veel minder opslag?) en kan laden terwijl ik speel. En vooral dit laatste vind ik juist prettig.

Ben ik een potje aan het race met een kennis of neef (gebruiken beiden nog batterijen) en poef zie je weer iemand tegen een huis staan omdat de batterijen leeg zijn :D
Volgens mij werkt die accu % ook niet helemaal correct kan dat kloppen? Oftewel, zo krijg je een melding dat de batterijen bijna leeg zijn terwijl ze nog vol zijn en kan die uitvallen zonder dat je een melding krijgt dat ze bijna leeg waren?

Maar goed we zijn inmiddels in deze paar jaar wel wat xbox en controller updates verder dus ik weet niet hoe dat nu werkt?
De play&charge accu heeft ook extra contactpunten met de controller (niet alleen de twee polen waar de AA's ook contact maken). Ik vermoed dat deze zich daar identificeert en dat de controller dan pas stroom terug gaat leveren over de twee polen (of wellicht gaat het opladen zelf al via die extra contactpunten).
De controller zal nooit zomaar normale (oplaadbare) batterijen gaan opladen want dan loop je het risico dat het ding dat ook gaat proberen bij niet oplaadbare batterijen en opeens doet Microsoft een Samsungetje met ontploffende controllers :+

Overigens moet ik zeggen dat ik gister ook met de play&charge kit ineens had dat hij uitviel zonder een batterijwaarschuwing gegeven te hebben, dus daar is ie blijkbaar niet immuun voor helaas... Wellicht dat dit met eneloops juist beter gaat? Was even op die nkon site aan het kijken en zie dat eneloops ook een hoger voltage leveren waardoor dat soort problemen minder voor zouden moeten komen. Hoe zijn de ervaringen daarin van mensen die eneloops in de controller hebben? Krijg je altijd netjes een waarschuwing dat je controller bijna dood gaat?

Gamertag: FinrazielNL

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:46

nexhil

BAM!

Man man man man wat ziet Battlefield 1 er toch geweldig uit zeg. _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_

Het was lang geleden dat ik op een doordeweekse dag doorgegamed heb tot 01:30 :*)
Alleen die pleuris melding van EA Access om de zoveel minuten is super irritant.

Eindelijke een paar fatsoenlijke kills met een vliegtuig:
[YouTube: https://youtu.be/l8lANs-rWLE]

[ Voor 127% gewijzigd door nexhil op 14-10-2016 10:47 ]

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 06:57
justifire schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:44:
[...]

Maar ja, dat Warhammer Vermintide he.....

[afbeelding]

[afbeelding]
mooi he verschillende smaken ? dat lijkt me een vreselijk spel haha

Verwijderd

LopendeVogel schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:06:
[...]

Bij mij is er spraken van feiten niet van volgens mij...
Ik heb bijv fifa 16 gedownload, plants vs zombies etc etc, geen 1 ea access game verschijnt bij mijn kennis. Wel de normale uit de xbox store.
Hij moet ze uit de vault pakken. Althans zo was het 6 maanden geleden.

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Finraziel schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 10:32:
[...]

Overigens moet ik zeggen dat ik gister ook met de play&charge kit ineens had dat hij uitviel zonder een batterijwaarschuwing gegeven te hebben, dus daar is ie blijkbaar niet immuun voor helaas... Wellicht dat dit met eneloops juist beter gaat? Was even op die nkon site aan het kijken en zie dat eneloops ook een hoger voltage leveren waardoor dat soort problemen minder voor zouden moeten komen. Hoe zijn de ervaringen daarin van mensen die eneloops in de controller hebben? Krijg je altijd netjes een waarschuwing dat je controller bijna dood gaat?
Ik ben destijds bij de 360-controller overgestapt op de zwarte Eneloop Pro's omdat met de witte geen batterijwaarschuwing werd gegeven (of niet lang genoeg om 'm op te merken) en de controller gewoon uitviel. Dat was wel met de eerste generatie witte Sanyo Eneloops, die nog minder vaak herladen konden worden.
Met de Xbox One-controller heb ik helaas nog geen ervaring.

Bij Eneloops is het overigens wel belangrijk om ze correct te laden; van een gewone snellader schijnen ze nog sneller kapot te gaan dan standaard oplaadbare batterijen.
De Panasonic Eneloop BQ-CC16/BQ-CC55 snelladers zijn speciaal voor deze batterijen gemaakt. Maar zelfs dan is het beter om per 4 op te laden, omdat dan een lagere laadstroom wordt gebruikt dan bij 2 accu's.

[ Voor 8% gewijzigd door MartijnS72 op 14-10-2016 14:34 ]

MartijnS72 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 14:29:
[...]

Ik ben destijds bij de 360-controller overgestapt op de zwarte Eneloop Pro's omdat met de witte geen batterijwaarschuwing werd gegeven (of niet lang genoeg om 'm op te merken) en de controller gewoon uitviel. Dat was wel met de eerste generatie witte Sanyo Eneloops, die nog minder vaak herladen konden worden.
Met de Xbox One-controller heb ik helaas nog geen ervaring.

Bij Eneloops is het overigens wel belangrijk om ze correct te laden; van een gewone snellader schijnen ze nog sneller kapot te gaan dan standaard oplaadbare batterijen.
De Panasonic Eneloop BQ-CC16/BQ-CC55 snelladers zijn speciaal voor deze batterijen gemaakt. Maar zelfs dan is het beter om per 4 op te laden, omdat dan een lagere laadstroom wordt gebruikt dan bij 2 accu's.
Goed punt, als ik ze ga proberen bestel ik anders gewoon de niet-snellader :-P maakt me toch niet uit of hij er 2 uur of 10 uur over doet...

Zojuist Xbox naar windows phone kunnen streamen, howel er latency is (snel gokken denk ik 80-120ms), wel een leuke feature. Nu m'n headset nog fixen (single lens), eens kijken hoe dat rijd :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• RovloSQL
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 11:55
Voor de liefhebber:
Bedankt dat je een trouwe Gears of War-fan bent! Hier is een code om een Operations Gear Pack te ontgrendelen in Gears of War 4, beschikbaar vanaf 11-10-16. Wissel voor 31-12-16 in op Xbox One of Xbox.com/redeemcode.

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-12 09:37
Pffff....
Iedere keer als ik Red Dead Redemption (voor Xbox One bc) wil aankopen krijg ik een foutmelding. Zowel op site als Xbox One. Mijn visa kaart staat standaard als betaalmiddel, alles correct, maar lukt niet.
Als ik naar 'Betalen en facturen' ga, kan ik nergens mijn kredietkaart vinden, laat staan verwijderen/aanpassen..

De kaart zelf is actief en niet geblokkeerd, heb dit vandaag nog nagevraagd en ze getest bij andere diensten.

Die stomme Xbox Store is natuurlijk als Belg half NL/FRA. Als ik de game wil kopen schakelt hij over naar Frans, niet echt een probleem, maar wel die 'Désolé' -boodschap.

Iemand? :-) Alvast bedankt!
Matey schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 20:39:
Pffff....
Iedere keer als ik Red Dead Redemption (voor Xbox One bc) wil aankopen krijg ik een foutmelding. Zowel op site als Xbox One. Mijn visa kaart staat standaard als betaalmiddel, alles correct, maar lukt niet.
Als ik naar 'Betalen en facturen' ga, kan ik nergens mijn kredietkaart vinden, laat staan verwijderen/aanpassen..

De kaart zelf is actief en niet geblokkeerd, heb dit vandaag nog nagevraagd en ze getest bij andere diensten.

Die stomme Xbox Store is natuurlijk als Belg half NL/FRA. Als ik de game wil kopen schakelt hij over naar Frans, niet echt een probleem, maar wel die 'Désolé' -boodschap.

X360 games zijn itt Xbox One games regio-locked.
Waarschijnlijk zit daar het probleem aangezien je als Belg in Frankrijk "wil" kopen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Matey
justifire schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 20:40:
[...]

X360 games zijn itt Xbox One games regio-locked.
Waarschijnlijk zit daar het probleem aangezien je als Belg in Frankrijk "wil" kopen.
Onderaan links zet ik nochtans locatie op 'Nederlands (België)'. Bij bestellen springt de pagina naar het Frans, maar dat gebeurt wel vaker in België. Heel wat bedrijven denken dat België 100% Franstalig is. :+

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
RovloSQL schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 19:14:
Voor de liefhebber:
Bedankt dat je een trouwe Gears of War-fan bent! Hier is een code om een Operations Gear Pack te ontgrendelen in Gears of War 4, beschikbaar vanaf 11-10-16. Wissel voor 31-12-16 in op Xbox One of Xbox.com/redeemcode.

***members only***
+1, hoewel ik niet heb geredeemed!
Ik heb hier ook nog 4 codes voor de voorgaande Gears of War via de BC.
Interesse stuur maar een PM welk deel je wilt spelen (1 per persoon).
Gow4 echt een grafisch pareltje als je het mij vraagt, maar anderen denken er net zo over:

Jammer van de halfbakken review hier op Tweakers.

[ Voor 16% gewijzigd door harrytasker op 14-10-2016 21:48 ]

• Fzim
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 29-12 21:41
Matey schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 20:39:
Pffff....

Krijg je het probleem ook als je hem aankoopt via de website van Xbox?

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-12 13:24
Het is best schrijnend dat nu Gears 4 zowel op de Xbox als op PC te spelen is dat ik merk hoe de Xbox achterloopt. Kan Gears 4 op Ultra draaien op 1080P en man wat is dat nice en smooth. Op de Xbox 30Fps als ie dat al haalt....

Verwijderd

Vermaak me er anders prima mee, vind het er prima uitzien en het draait soepel en ook online loopt als een zonnetje.
wimpie007 schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 23:38:
Het is best schrijnend dat nu Gears 4 zowel op de Xbox als op PC te spelen is dat ik merk hoe de Xbox achterloopt. Kan Gears 4 op Ultra draaien op 1080P en man wat is dat nice en smooth. Op de Xbox 30Fps als ie dat al haalt....
Dream on....
Multiplayer is 60 fps / 1080p
Singleplayer 30 fps / 1080p
Dat hij op pc beter loopt is logisch, maar downplayen is ook een vak :Z

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• wimpie007
justifire schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 00:20:
[...]

Dream on....
Multiplayer is 60 fps / 1080p
Singleplayer 30 fps / 1080p
Dat hij op pc beter loopt is logisch, maar downplayen is ook een vak :Z
Ik heb niks aan te merken op de Multiplayer maar ik heb het over Campaign, hele vreemde motion blur en 30fps.

Ik ben groot Xbox fan don't get me wrong maar merk nu echt veel verschil nu ik hem zowel op de xbox als pc speel. Wel cool dat je doorkan waar je gebleven bent tussen PC en Xbox in. Even voor de duidelijkheid ik heb dus ook een XBox en kwam niet om te bashen maar om mijn bevinding te posten

[ Voor 8% gewijzigd door wimpie007 op 15-10-2016 01:20 ]

wimpie007 schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 01:19:
[...]

Ik heb niks aan te merken op de Multiplayer maar ik heb het over Campaign, hele vreemde motion blur en 30fps.

Ik ben groot Xbox fan don't get me wrong maar merk nu echt veel verschil nu ik hem zowel op de xbox als pc speel. Wel cool dat je doorkan waar je gebleven bent tussen PC en Xbox in. Even voor de duidelijkheid ik heb dus ook een XBox en kwam niet om te bashen maar om mijn bevinding te posten
Als je nou hetzelfde kan doen op een PC van 300-400 euro, zou ik onder de indruk zijn. In alle andere gevallen, is niet te vergelijken. (pak bf4 maar eens, wereld van verschil op een 800+ PC).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• wimpie007
SinergyX schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 01:26:
[...]

Als je nou hetzelfde kan doen op een PC van 300-400 euro, zou ik onder de indruk zijn. In alle andere gevallen, is niet te vergelijken. (pak bf4 maar eens, wereld van verschil op een 800+ PC).
True ;-)

Maar mijn PC is niet eens mega high end (meer) en toch scheelt het al heel veel qua gevoel. 60 vs30fps

Speel nu op mijn PC met mijn Elite Xbox controller, kan met gears niet wennen aan TOBO en muis ;-)

Wel wijs dat Gears gewoon herkent dat ik die controller eraan heb, is nu gewoon een XBox maar dan 4 keer zo duur :P

• Matey
Fzim schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 21:56:
[...]

Krijg je het probleem ook als je hem aankoopt via de website van Xbox?
Ja...

Op de Xbox One krijg ik 'bekijk prijs' bij RDR en als ik dan doorga, geeft hij me de betalingsoptie (cc). Ik ga akkoord, en dan sluit dat kader af en kom ik opnieuw op de pagina van RDR, maar zonder het spel aangeschaft te hebben.

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 08:43
Matey schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 08:07:
[...]

Ja...

Op de Xbox One krijg ik 'bekijk prijs' bij RDR en als ik dan doorga, geeft hij me de betalingsoptie (cc). Ik ga akkoord, en dan sluit dat kader af en kom ik opnieuw op de pagina van RDR, maar zonder het spel aangeschaft te hebben.
Controleer wat je account aankoop country is en match die onderin de aankoop pagina. Die moet hetzelfde zijn bij de xbox360. En anders gewoon een chat openen met xbox support, dan ben je er waarschijnlijk binnen een kwartier uit

• Matey
SunnieNL schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 08:11:
[...]

Controleer wat je account aankoop country is en match die onderin de aankoop pagina. Die moet hetzelfde zijn bij de xbox360. En anders gewoon een chat openen met xbox support, dan ben je er waarschijnlijk binnen een kwartier uit
Alles geprobeerd, steeds opnieuw die foutmelding. Chat gesloten vandaag, dus maandag eens proberen dan. Bedankt!

Door al die rotzooi met het aankopen van RDR heb ik straks geen zin meer ;w

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
harrytasker schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 21:45:
[...]
Ik heb hier ook nog 4 codes voor de voorgaande Gears of War via de BC.
Interesse stuur maar een PM welk deel je wilt spelen (1 per persoon).
Gow4 echt een grafisch pareltje als je het mij vraagt, maar anderen denken er net zo over:
[video]
Jammer van de halfbakken review hier op Tweakers.
Codes allemaal verdeeld!

• Cardwizard
Niet meer van toepassing

[ Voor 81% gewijzigd door Cardwizard op 16-10-2016 12:14 ]

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online
Matey schreef op zaterdag 15 oktober 2016 @ 09:42:
[...]

Alles geprobeerd, steeds opnieuw die foutmelding. Chat gesloten vandaag, dus maandag eens proberen dan. Bedankt!

Door al die rotzooi met het aankopen van RDR heb ik straks geen zin meer ;w
De Amerikaanse chat is open en kunnen ze je net zo goed helpen.
Hebben jullie ook dat de gamerscore leaderboard voor geen meter update? Hij staat bij mij al minstens een week op dezelfde waarde (zeker voor mij, maar volgens mij voor iedereen op mijn lijstje). Mijn totaal gaat wel omhoog, maar van de laatste 30 dagen is geen beweging in te krijgen. Heb al met lt+rt+y een refresh gedaan van dashboard wat ik online zag als tip en Xbox gereboot, maar helpt niet. Iemand nog tips, of is dit gewoon zo'n 'leuk als het werkt maar anders pech' feature?

Net een code bij cdkeys gekocht voor een jaar gold maar die wil ook al niet :-( zegt al de hele dag onverwachte fout, probeer het later nog eens (op web en console). Had gehoopt vandaag nog even de 360 game van de eerste helft van de maand te redeemen...

edit: Ok, de gold code is gelukt... Geen idee of het komt door het verwijderen van billing options voor buitenlandse stores of doordat ik nou vanaf account.microsoft.com de key probeerde in te voeren, maar het werkt :)

[ Voor 13% gewijzigd door Finraziel op 15-10-2016 18:23 ]

Verwijderd

Die leaderboard klopt sowieso nooit.

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:45

Sagat

Is pappa x2!

GmR schreef op vrijdag 14 oktober 2016 @ 08:31:
[...]

[...]

Paar keer via fysieke winkels gp pro batterijen+lader in de aanbieding gekocht maar werkte niet lekker, batterijen gingen snel kapot en/of de lader deed het slecht. Op zich zijn oplaadbare battrijen wel een goede oplossing, want de accu's van mijn 360 worden slechter, en voor de wii heb ik ze ooit 2e hands gekocht en die zijn helemaal drama. Ik moet erbij zeggen dat ik wel iemand ben die zeer weinig speelt. Ik vind bekabeld eigenlijk nog het allerfijnste, met als enige nadeel dat ik dan niet lui op de bank kan hangen maar dan een stoel iets dichter bij de tv moet zetten :+

Wat zouden jullie aanbevelen als je dus nog geen (goede) oplader hebt? Zeker bij een tweaker wil ik nog wel is een gokje wagen dan.

10 second ninja DONE

Sagat schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 09:43:
[...]

Paar keer via fysieke winkels gp pro batterijen+lader in de aanbieding gekocht maar werkte niet lekker, batterijen gingen snel kapot en/of de lader deed het slecht. Op zich zijn oplaadbare battrijen wel een goede oplossing, want de accu's van mijn 360 worden slechter, en voor de wii heb ik ze ooit 2e hands gekocht en die zijn helemaal drama. Ik moet erbij zeggen dat ik wel iemand ben die zeer weinig speelt. Ik vind bekabeld eigenlijk nog het allerfijnste, met als enige nadeel dat ik dan niet lui op de bank kan hangen maar dan een stoel iets dichter bij de tv moet zetten :+

Wat zouden jullie aanbevelen als je dus nog geen (goede) oplader hebt? Zeker bij een tweaker wil ik nog wel is een gokje wagen dan.
Als je het liefst bekabeld hebt, maar de kabellengte houdt je tegen, dan koop je toch een langere kabel (of verlengkabel)? Dingen kosten een paar euro (bv bij allekabels.nl)...

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 10:45

Sagat

Is pappa x2!

Finraziel schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 09:58:
[...]

Als je het liefst bekabeld hebt, maar de kabellengte houdt je tegen, dan koop je toch een langere kabel (of verlengkabel)? Dingen kosten een paar euro (bv bij allekabels.nl)...
offtopic:
Heh is idd ook een optie, maar de reden dat ik voor bekabeld kies is puur om het ongemakt van accu's/batterijen te omzeilen. Ik vind draadloos games op de bank toch wel erg fijn. En bijvoorbeel bij de wii kan je niet eens bekabeld (lijkt me ook flink lastig met wii tennis ofzo :+ )

10 second ninja DONE

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Sagat schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 09:43:
[...]

Gewone oplaadbare batterijen hebben het probleem dat ze "leeg lopen" als je ze niet gebruikt. En met een snellader gaan ze ook nog eerder kapot zodat ze de gespecificeerde mAh niet meer bereiken. Vaak werken ze na een week al onvoldoende als je ze opgeladen weglegt.

De Panasonic Eneloops zijn zogenaamde voorgeladen, "low self-discharge" oplaadbare batterijen. Je kunt ze gelijk uit de verpakking gebruiken en moeten na 1 jaar nog 85% van hun geladen capaciteit kunnen leveren. (Ook andere merken maken tegenwoordig dit soort batterijen; bij GP heten ze geloof ik Recyko).
Dit type batterijen moet je wel correct laden om de eigenschappen te behouden. Daarom zijn echte snelladers niet aan te raden.

Ik heb zelf een voorkeur voor Eneloop Pro's, omdat de batterijwaarschuwing van de 360-controller dan beter werkt (zie mijn eerdere post). Laden doe ik met een langzame snellader met 500 mA per uur.
De Eneloop (Pro) accu's zijn ook met een geschikte snellader (BQ-CC55, of de oudere BQ-CC16) te krijgen. Deze laadt 2 AA's in 2/2,5 uur, 4 AA's in 4/5uur. Om de langzamere stand te gebruiken moet je dan wel een extra set oplaadbare batterijen hebben/kopen.

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/DVNYKGlF74PQ53Ak1NumpZbU/medium.png

Tijd voor hype? :o

Ik gok dat een vervolg op RDR er aan komt :D .

• Pannekoek81
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:34
Code over voor Operations Gear Pack in Gears of War 4

Graag even laten weten als je hem hebt gebruikt :)

Edit:code gebruikt door Toos87 :)

[ Voor 26% gewijzigd door Pannekoek81 op 16-10-2016 21:20 ]

• toos87
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-12 18:51
Pannekoek81 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 20:48:
Code over voor Operations Gear Pack in Gears of War 4

Graag even laten weten als je hem hebt gebruikt :)

***members only***
Ik heb hem gepakt. Heel erg bedankt!

• GmR

GmR

MartijnS72 schreef op zondag 16 oktober 2016 @ 10:51:
[...]

Gewone oplaadbare batterijen hebben het probleem dat ze "leeg lopen" als je ze niet gebruikt. En met een snellader gaan ze ook nog eerder kapot zodat ze de gespecificeerde mAh niet meer bereiken. Vaak werken ze na een week al onvoldoende als je ze opgeladen weglegt.

De Panasonic Eneloops zijn zogenaamde voorgeladen, "low self-discharge" oplaadbare batterijen. Je kunt ze gelijk uit de verpakking gebruiken en moeten na 1 jaar nog 85% van hun geladen capaciteit kunnen leveren. (Ook andere merken maken tegenwoordig dit soort batterijen; bij GP heten ze geloof ik Recyko).
Dit type batterijen moet je wel correct laden om de eigenschappen te behouden. Daarom zijn echte snelladers niet aan te raden.

Ik heb zelf een voorkeur voor Eneloop Pro's, omdat de batterijwaarschuwing van de 360-controller dan beter werkt (zie mijn eerdere post). Laden doe ik met een langzame snellader met 500 mA per uur.
De Eneloop (Pro) accu's zijn ook met een geschikte snellader (BQ-CC55, of de oudere BQ-CC16) te krijgen. Deze laadt 2 AA's in 2/2,5 uur, 4 AA's in 4/5uur. Om de langzamere stand te gebruiken moet je dan wel een extra set oplaadbare batterijen hebben/kopen.
Ik heb een paar jaar geleden een Technoline BC-700 oplader met een lading witte Eneloops gekocht, en deze werken nog steeds prima. Ik laad iid ook met maximaal 500 mA. Overigens hebben zowel mijn 360 controllers als de Xbox One controllers altijd netjes aangegeven dat het tijd was om te wisselen.

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-12 13:53
Xbox One 500gb €155 in de Zwitserse Microsoft store. Linkje in het levertijden en Prijzen topic of op pepper!

Leuk voor de twijfelaars, budgetgamers die weinig aan een extra spel hebben (games with gold of oude 360 games willen spelen) of gewoon een extra Xbox willen aanschaffen. ;)

Weinig reden om niet over te stappen vanaf de 360 voor zo'n bedrag zou ik zeggen.

Update; uitverkocht. Komt wellicht in de toekomst nog op voorraad. Ging erg snel.

[ Voor 32% gewijzigd door Royeboi op 17-10-2016 13:15 ]

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
quorumz schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 11:26:
Om het weer een beetje on topic te krijgen:

Een andere website voor:
Worldwide price comparision of digital Xbox One games

http://www.xbox-now.com/home

en het forum van de schrijver:

https://www.reddit.com/r/.../?st=IUDSN0B4&sh=3ae590af
Maar werkt het redeemen van giftcards in andere regio's nog steeds dan?

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 25-10 20:55
shoombak schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 15:13:
[...]

Tuurlijk :) Laatst nog gedaan in zowel de US als Singapore. Ging prima!

Gamertag: YazNL

[...]

Ik heb net de gok maar eens gewaagd, eerst met een 20 singapore dollar key en die kon ik redeemen, dus nog een gekocht (paypal), en met die twee samen de Forza Horizon 2 + Motorsport 5 pack gekocht en die staan nu inderdaad in mijn queue om te downloaden.
Wel liep ik tegen het probleem dat als ik op mijn PC probeerde om de game te kopen ik weer een connection reset melding bleef krijgen. Vervolgens dezelfde pagina geopend op mijn telefoon die via wifi op dezelfde internetverbinding zit en daar werkte het wel. Op de telefoon dus de twee codes ingevoerd... vervolgens nog een foutmelding gekregen dat ze mijn payment niet konden processen, maar een tweede poging ging er wel doorheen.
Het werkt dus wel, maar het kan wat gehannes kosten en ik zou van tevoren besluiten dat je het risico dat je misschien het geld voor de vouchers kwijt kan zijn accepteert. Uiteindelijk als het in ieder geval een paar keer gelukt is dan zul je er toch netto winst uit gehaald hebben, maar als je er net mee begint zou het dus kunnen dat het niet lukt en je je geld kwijt bent (kans is waarschijnlijk niet heel groot, maar hij is er wel).

[...]

volgens mij had ms vorige week issues. rusland kan je met paypal een gift card in ms store halen en op je xbox redeemen (xbox op rusland zetten en taal in nederlands)

heb gisteren bij prepaidgamer gift points voor zuid afrika gehaald. ik kocht cheap warframe platinum (23 euro normaal 100 euro) en kon tijdens het kopen mijn tegoed bij vullen met redeem code.

singapore (punten via ms store halen in singapore) werkt ook op deze manier en usa (giftcards via offgamers.nl)

zijn denk ik wel de 4 meest gebruikte landen (rest werkt niet of niet gunstig, misschien later de uk wanneer de pond onder de euro gaat haha)

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Mensen hier ervaring met het aanpassen van de faceplate van de XBO-S? Aangezien dat ding wit is en ik hem liever zwart heb... :P

Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer

• toos87
DennusB schreef op maandag 17 oktober 2016 @ 23:25:
Mensen hier ervaring met het aanpassen van de faceplate van de XBO-S? Aangezien dat ding wit is en ik hem liever zwart heb... :P
Er zijn vast genoeg bedrijven die xbox one s skins hebben.

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Mooie deals! Zojuist gekocht:
Fallout 4 Digital Deluxe Bundle
Dirt Rally
Tomb Raider: Definitive Edition

Fallout 4 en Dirt Rally stonden al op mijn verlanglijstje en was aan het wachten tot ze weer in de aanbieding waren, Tomb Raider kon ik voor 7,50 niet laten liggen.

Redeemen van Amerikaanse giftcard was geen probleem.

• giantgiantus
  • Nu online
Zijn er giftcards voor de Indiase store nog beschikbaar?

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-12 10:20
giantgiantus schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:32:
Zijn er giftcards voor de Indiase store nog beschikbaar?
Ik kon ze nergens vinden wou ze gebruiken voor bf 1

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

• giantgiantus
  • Nu online
deurklinkje schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:44:
[...]

Ik kon ze nergens vinden wou ze gebruiken voor bf 1
Ik had het zelfde idee. Waar heb jij hem uiteindelijk gekocht?

• deurklinkje
giantgiantus schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:48:
[...]

Ik had het zelfde idee. Waar heb jij hem uiteindelijk gekocht?
Heb hem bij de wehkamp voor 42 euro de standaard editie voor xbox one maar wil wel THE early enlister anders kan je het halen in Afrika is paar euro duurder dan India

https://www.evopoints.co.za/store/digital/xbox-live/

[ Voor 11% gewijzigd door deurklinkje op 18-10-2016 14:52 . Reden: Goedkoper ]

• giantgiantus
  • Nu online
deurklinkje schreef op dinsdag 18 oktober 2016 @ 14:51:
[...]

Heb hem bij de wehkamp voor 42 euro de standaard editie voor xbox one maar wil wel THE early enlister anders kan je het halen in Afrika is paar euro duurder dan India

https://www.evopoints.co.za/store/digital/xbox-live/
Dankje!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 25-12 21:49
Ik zit te twijfelen om GTA V te kopen nu die in de aanbieding is.
Maar wat heb je aan 1.25, 3 of zelfs 8 miljoen in MP?

Ik heb hem al gespeeld op de 360 en wilde hem eigenlijk niet halen voor de one. Maar het is en blijft toch een leuk spel.

twijfels twijfels.....

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
mike0001 schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:01:
Ik zit te twijfelen om GTA V te kopen nu die in de aanbieding is.
Maar wat heb je aan 1.25, 3 of zelfs 8 miljoen in MP?

Ik heb hem al gespeeld op de 360 en wilde hem eigenlijk niet halen voor de one. Maar het is en blijft toch een leuk spel.

twijfels twijfels.....
Je kan wat leuke auto's/huizen kopen net zoals dat op de 360 ook al kon, alleen is er nu veel meer om te kopen.

• mike0001
Ereaser schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 12:08:
[...]

Je kan wat leuke auto's/huizen kopen net zoals dat op de 360 ook al kon, alleen is er nu veel meer om te kopen.
Maar hoever kom je met 1.25, 3 of 8?

• Bokkie
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

Bokkie

What the hell are you?

Ligt eraan wat je wil kopen
duurste woningen zijn 500k
Auto max tunen is ook al snel 300k
Nieuwe shit allemaal rond de 1M

| Respect to the man in the icecream van! |
| i'm not completely useless, I can be used as a bad example! |

• mike0001
Dank je wel voor het antwoord.

Ik zal eens kijken of ik hem ga kopen. Zal dan alleen voor de MP zijn want de SP heb ik al uitgespeeld op de 360 (al is dat best een tijdje geleden...)

• appeltje eitje
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 26-11 08:56
Heb twee trail versies over voor xbox live twee weken. Ik heb er zelf al eentje gebruikt en heb er twee over nu. Die trail versies mag je er maar eentje per account van gebruiken (helaas :O ).

Succes! (ps: als je hem gebruikt meld dit dan even dan hoeven anderen het niet te proberen)

Members only:

Members only:

[ Voor 4% gewijzigd door appeltje eitje op 19-10-2016 16:04 ]

• michael40
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 03:38
Thnx heb djm3t ect gebruikt 👍

• Licko
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10:56

Licko

ZVDK

Kopen in zuid Afrika werkt gewoon toch? Gewoon weer adres zoeken en via xbox.com kopen?

Al weer ff geleden dat ik in buitenlandse store heb gekocht namelijk.

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• PacinoAllstars
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 11:03
Licko schreef op woensdag 19 oktober 2016 @ 17:47:
Kopen in zuid Afrika werkt gewoon toch? Gewoon weer adres zoeken en via xbox.com kopen?

Al weer ff geleden dat ik in buitenlandse store heb gekocht namelijk.
paar dagen geleden zuid afrika gift carten gekocht en redeemed, werkt nog steeds.

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 29-12 08:49
Misschien niet helemaal de juiste plaats hier... Maar giftcards scoren, redemen en vervolgens uitbesteden, werkt ook gewoon onder W10? :)

Andere vraag, wat wordt er allemaal meegenomen als je je xbox live verplaats van email adres? Alle xbox games lijkt me duidelijk :) maar komen daar ook alle w10 store aankopen bij etc?:)

[ Voor 53% gewijzigd door mfneed op 20-10-2016 11:40 ]

mfreriks schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:37:
Andere vraag, wat wordt er allemaal meegenomen als je je xbox live verplaats van email adres? Alle xbox games lijkt me duidelijk :) maar komen daar ook alle w10 store aankopen bij etc?:)
Je wijzigt in de basis alleen je emailadres, account zelf blijft hetzelfde, dus ook alles wat daar aan vast zit.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
SinergyX schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:44:
[...]

Je wijzigt in de basis alleen je emailadres, account zelf blijft hetzelfde, dus ook alles wat daar aan vast zit.
Voor zo ver ik weet verlies je ook al het tegoed dat je nog hebt of ze moeten dat verandert hebben.
mfreriks schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:37:
Misschien niet helemaal de juiste plaats hier... Maar giftcards scoren, redemen en vervolgens uitbesteden, werkt ook gewoon onder W10? :)
Het werkt in ieder geval door onder W10 met chrome naar xbox.com te gaan en daar te redeemen... geen idee of het ook zou werken in de windows store of zo...

Finraziel schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 11:54:
[...]

Het werkt in ieder geval door onder W10 met chrome naar xbox.com te gaan en daar te redeemen... geen idee of het ook zou werken in de windows store of zo...
9 van de 10 keer werkt die pagina niet en moet je het via edge doen maar soms lukt ook het redeemen niet eens. wel op je xbox zelf (volgens mij is ms aan het klooien ermee)

• GmR

GmR

quorumz schreef op donderdag 20 oktober 2016 @ 12:53:
[...]

9 van de 10 keer werkt die pagina niet en moet je het via edge doen maar soms lukt ook het redeemen niet eens. wel op je xbox zelf (volgens mij is ms aan het klooien ermee)
Ik had gisteren ook het issue dat het redeemen van een Braziliaanse code op de site niet werkte. Een ander alternatief igv een Windows 10 PC is dan het land naar (in dit geval) Brazilïe veranderen en in de Xbox app de code redeemen :).

• wimpie007
WTF! Ik kreeg net update van 4.1GB voor de kiezen en nadat ie klaar was had ie zichzelf gefactory reset!!!!!!

Verwijderd

Vraagje... Een maat van me is FIFA 17 zat en stapt over naar PES.
Nu heeft hij de FIFA-verpakkingscode op zijn account ingevuld.
Kan ik dit dan ook nog doen en dus gebruikmaken van Xbox-live? Of kan dit slechts op één account?

Alvast bedankt!

• Saeverix
  • Laatst online: 29-12 09:48
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 08:57:
Vraagje... Een maat van me is FIFA 17 zat en stapt over naar PES.
Nu heeft hij de FIFA-verpakkingscode op zijn account ingevuld.
Kan ik dit dan ook nog doen en dus gebruikmaken van Xbox-live? Of kan dit slechts op één account?

Alvast bedankt!
Zou een mooie boel zijn...

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-12 19:59
Heeft iemand een betacode voor CoD: IW te veel voor mij?

Eeuwige dank alvast!=D

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12 21:13
Via nl.pepper, gratis code te redeemen via volgende link: https://www.microsoft.com...(2142931)(03004l1krueu)()

In de Japanse Xbox store is de beta vrij toegankelijk.

EDIT: Voor Wim, ik wist niet welke link ik te pakken had, maar bij beide is hij gratis te verkrijgen ;)
Zat op m'n mobiel

[ Voor 18% gewijzigd door srdevil op 21-10-2016 12:08 ]

• wimpie007
srdevil schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:08:
Via nl.pepper, gratis code te redeemen via volgende link: https://www.microsoft.com...(2142931)(03004l1krueu)()

In de Japanse Xbox store is de beta vrij toegankelijk
Je link is naar de Singapore store he haha, dat is geen Japan

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12 13:24
Ik zie zo juist dat de FIFA 17 bundel met de XBOX Storm Grey en Deep Blue in de nederlandse Microsoft store staan met een release datum van respectievelijk 17 Nov 2016 en 14 Nov 2016.

Weet iemand waar deze nog meer te verkrijgen zal zijn?

Mijn voorkeur gaat toch uit naar een donkere variant omdat ik de witte een beetje erg wit vind ;) !

A life lived in fear is a life half lived

• Cardwizard
CoD tokens !! even melden als je ze hebt gebruikt aub

Members only:
Not_Disclosed schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:16:
Ik zie zo juist dat de FIFA 17 bundel met de XBOX Storm Grey en Deep Blue in de nederlandse Microsoft store staan met een release datum van respectievelijk 17 Nov 2016 en 14 Nov 2016.

Weet iemand waar deze nog meer te verkrijgen zal zijn?

Mijn voorkeur gaat toch uit naar een donkere variant omdat ik de witte een beetje erg wit vind ;) !
Gamemania heeft hem in de webshop staan, dacht de 19de als releasedatum, neem aan dat MM en consorten richting die datum wel zullen volgen.

Zit nog in twijfel voor de S, kleiner/geen powerbrick is een plus, maar de USB aan de voorzijde en geen directe Kinect aansluiting is weer flinke min. USB achterzijde wordt dan schijf en Kinect, dan zou m'n stuur dus aan de voorkant moeten, maar ik moet mijn controller ook connected houden tijdens races anders gaat dat ding uit (voor voicechat). Kan ik wel usb hub nemen, maar schiet beetje z'n doel voorbij.
cardwizard schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 10:30:

***members only***
_/-\o_ _/-\o_
Ik heb de DQ77D genomen, bedankt *O*

[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 21-10-2016 10:32 ]

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 11:50

***members only***
Code 4 door mij gebruikt!

Bedankt!!!!!! _/-\o_

[ Voor 14% gewijzigd door stijn1309 op 21-10-2016 10:33 ]

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online

***members only***
3e gekozen, thanks!

• cpt.skydiver
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 29-12 23:54

***members only***
Code 1 gebruikt, hartelijk dank!

• Tits
Damn,

alles gemist:D

Verwijderd

Saeverix schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 09:01:
[...]

Zou een mooie boel zijn...
Klinkt neerbuigend... M.a.w. het is gewoon mogelijk?

• Cardwizard
PM !

ik vraag nooit om thumbs up mannen , maar niet eens 1 ? valt me tegen :+

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-12 17:19
Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:43:
[...]

Klinkt neerbuigend... M.a.w. het is gewoon mogelijk?
Nee, de code is al gebruikt en dus niet opnieuw te gebruiken.

• Earzz
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 15-12 18:41
cardwizard schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 12:49:
[...]

PM !

ik vraag nooit om thumbs op mannen , maar niet eens 1 ? valt me tegen :+
Alsjeblieft he, zelfs zonder code van je te hebben gebruikt :*) (Nee ik heb er ook echt geen nodig)

XboxLive: Dave 130R

• Saeverix
  • Laatst online: 29-12 09:48
[...]

PM !

Nu heb je er twee :P

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

[...]

PM !

Ik zo ook geen duim 'op' mannen willen vragen hoor, up misschien wel :P

• Tits
Bedankt voor de codes jongens!

• layzzzz
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 27-12 00:40
Ah men, als iemand nog een code heeft :) btw thumbs up!

• Cardwizard
SinergyX schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 13:28:
[...]

Ik zo ook geen duim 'op' mannen willen vragen hoor, up misschien wel :P
Oeps :X

• toos87

***members only***
Was dit voor de infinite warfare beta?

Mocht er iemand nog 1 hebben voor me pm me ff dan ;).

[ Voor 10% gewijzigd door toos87 op 21-10-2016 15:57 ]

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 11:46

nexhil

BAM!

Wat zijn dat voor een COD tokens? Call of duty 4?, die werken toch niet stand alone?
Soms moet ik gewoon ff wat verder terug lezen

[ Voor 24% gewijzigd door nexhil op 21-10-2016 18:54 ]

• deurklinkje
Infinite Warfare beta codes
Bedankje is altijd welkom
Zet even als je er 1 heb gebruikt

Members only:

Bekijk dit bericht op je console.

Pagina: 1 ... 44 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.