• mitchel
  • Registratie: Maart 2001
  • Niet online
Thanks deurklinkje voor de code! Ik heb de RVXTZ

• toos87
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-12 18:51
deurklinkje schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:22:
Infinite Warfare beta codes
Bedankje is altijd welkom
Zet even als je er 1 heb gebruikt

***members only***

Bekijk dit bericht op je console.
Allebei al gebruikt helaas. Ik moet er even wat actiever opzitten :P

[ Voor 6% gewijzigd door toos87 op 21-10-2016 16:56 ]

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12 21:13
Waarom de rush op codes als je de beta vrij en gratis kan verkrijgen via de xbox store? (Japan en singapore) via een simpele link?

• deurklinkje
  • Registratie: Mei 2013
  • Laatst online: 23-12 10:20
Nog maals 2 codes voor cod beta

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35

• toos87
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 28-12 18:51
deurklinkje schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:29:

***members only***
Thanks ik heb de 6V (2e code) gebruikt. Bedankt!

Verwijderd

justifire schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:07:
Net de Ashes of Adriandel DLC binnen gehengeld voor Dark Souls 3.
Eén woord : BRUUT ! :9~ _/-\o_ *O*
Waar is je CoD beta code? Dat is hier een voorwaarde om te posten.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
deurklinkje schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:29:

***members only***
Thnx man. Ik heb T3272-H2C6V-97VXK-K42XW-F3CMZ gebruikt :)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• LAPJENL70
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 29-12 17:19
srdevil schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:23:
Waarom de rush op codes als je de beta vrij en gratis kan verkrijgen via de xbox store? (Japan en singapore) via een simpele link?
Precies: https://www.microsoft.com...$2142931$$03004l1krueu$$$

• Bitfighter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 23-12 21:01

Bitfighter

To Switch Or Not To Switch

link werkt bij mij niet!

krijg een foutmelding over aanmelden :X

PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-12 13:53
Werkt hier prima.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• mathy_
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 10:08
Best wel interessante aanbieding bij Bartsmit in de winkel.

https://nl.pepper.com/aan...voor-eur7-bart-smit-30036
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/xbox-live-giftcard-10-euro-1

10 euro kaarten voor 7 euro.

Gaat om oude kaarten die op voorraad moeten zijn in de winkel.

Ik heb er net een stapel kunnen kopen bij de dichtstbijzijnde bartsmit.

*De kaarten die 7 euro scannen bij de kassa zijn deze
http://www.bartsmit.com/n...-live-gift-card-euro10-nl

Deze hangen niet in de winkel omdat ze al geactiveerd zijn.

[ Voor 19% gewijzigd door mathy_ op 22-10-2016 11:29 ]

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-12 09:48
Ik heb gister even de CoD Beta geprobeerd, maar voor een nieuwkomer is dat bijna niet te doen... Wat gaat dat snel zeg :O

Dan zie je een aantal van die doorgewinterde CoD spelers bovenaan de scorelijst staan welke je de hele tijd met gemak afschieten. Elke respawn ga je er weer vol goede moed tegenaan, en boom headshot "dood".

Heb het na 5 falende potjes zonder enige vorm van verbetering maar weer opgegeven.

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 11-12 15:00
Helemaal vergeten :/ heb em nu ook binnen als het goed is :)
Ik had de Japanse versie op ps4 en nog wat credit over in die store dus echt lijden nu in het Japans >:)

• Royeboi
De kaarten van €25 zijn nu voor €15 bij Bart Smit. Alleen nog af te halen. Het gaat om de "oude" versie gift cards (witte) dus niet de kleine groene kaartjes. Overigens €10 nu voor €7 per stuk. Kijk op de site van Bart Smit voor de winkelvoorraad. Die wordt elk half uur bijgewerkt. Nog te koop in onder andere Amsterdam (Noord, gelderlandplein) en nog veel andere plekken.

Edit: toevoeging dus op de post hierboven. :9

[ Voor 6% gewijzigd door Royeboi op 22-10-2016 15:02 ]

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:57

Superkiwi

Hoi doei

Ik heb me ontzettend vermaakt met Bloodborne (wat een pareltje was dat!), dus DS III zal er mettertijd ook wel moeten komen.
Wellicht volgend jaar eens ergens op de kop tikken, zodat het weer een beetje als nieuw aanvoelt :)
Twee dezelfde soort games zo snel achter elkaar spelen doet het voor mij nooit zo.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

• Saeverix
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 29-12 09:48
justifire schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:46:
Gigantic closed beta key (nee geen CoD :z )

***members only***
Was nog even aan het kijken of het iets voor me was, maar intussen gebruikt door iemand zonder een bedankje...

People who live in glass houses shouldn't throw stones.

• DeMoN
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

Saeverix schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:41:
Ik heb gister even de CoD Beta geprobeerd, maar voor een nieuwkomer is dat bijna niet te doen... Wat gaat dat snel zeg :O

Dan zie je een aantal van die doorgewinterde CoD spelers bovenaan de scorelijst staan welke je de hele tijd met gemak afschieten. Elke respawn ga je er weer vol goede moed tegenaan, en boom headshot "dood".

Heb het na 5 falende potjes zonder enige vorm van verbetering maar weer opgegeven.
Keep practicing :+
Heb nu 10 potjes gespeeld en drie ervan negatief gegaan (en goed ook!). Moest wel flink inkomen want was inmiddels paar maanden geleden dat ik BLOPS3 had gespeeld en dit lijkt er toch wel veel op.

Vind hem vermakelijk genoeg om aan te schaffen, al is de prijs deze keer wel erg hoog :(

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-12 13:24
Saeverix schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:11:
[...]

Was nog even aan het kijken of het iets voor me was, maar intussen gebruikt door iemand zonder een bedankje...
Lol never mind :P

[ Voor 10% gewijzigd door wimpie007 op 23-10-2016 02:47 ]

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 29-12 16:01
Nog BF1 spelers hier? Zit te twijfelen om m te halen, CoD ga ik sowieso overslaan deze keer, echt nou wel gezien.

• Kluutmaran
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 03-08 21:45
Heb in BF1 via EA access die ik nog had van FIFA een paar uur ingestoken maar ondanks dat het echt een topgame is ga ik deze nog even overslaan omdat ik enkel FIFA speel nu.

Maar zeker een aanrader om te halen hoor!

Verwijderd

Kluutmaran schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 19:44:
Heb in BF1 via EA access die ik nog had van FIFA een paar uur ingestoken maar ondanks dat het echt een topgame is ga ik deze nog even overslaan omdat ik enkel FIFA speel nu.

Maar zeker een aanrader om te halen hoor!
Kan ook beide doen. Ik schiet steeds de frustratie van ultra verdedigende online eikeltjes van me af in bf1. :) Heb ook Gears, deus ex om me bezig te houden. Veel te druk dit najaar.

Geeft mafia 3 en de remake van Arkham wel de tijd om in prijs te dalen. :)

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

Geen BF1 hier.
Heb de beta genoeg gespeeld om te weten dat het hele WW1 sausje (zoals verwacht) niks voor mij is. Ik hou het wel bij BF4 ;)

• Romius
dvdkiwi schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 21:53:
Geen BF1 hier.
Heb de beta genoeg gespeeld om te weten dat het hele WW1 sausje (zoals verwacht) niks voor mij is. Ik hou het wel bij BF4 ;)
Daar ben ik ook bang voor, ik hou het nog maar even bij Gears4 en Forza, genoeg tijd kan daar in gestoken worden ;)
+1
Even los van het feit dat het er in vergelijk met Gears 4, Warhammer Vermintide of Dark Souls 3 totaal niet uit ziet.
Heb de beta gespeeld en dat was dus puur BF4 gemixt met wat ouwe-meuk-shaders :r
Gameplay vond ik ook veels te veel lopen, lopen, lopen, lopen, kogel koppen, wachten, wachten, wachten, respawn, lopen, lopen, lopen, schieten, schieten, nog meer schieten, tegenstander die met drie clips in zijn rug omdraait, kogel koppen, wachten, wachten, wachten, respawn, lopen, lopen, moet ik nog ff door gaan ?
Nee, ik vermaak me voorlopig wel met de drie bovenstaande titels ;)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• zoepersooi
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 07:15
Ik vind bf1 wel erg leuk zeker de verscheidenheid in Maps is mooi.
En het spel vind ik zeker net zo leuk als bf4 zo niet leuker omdat alles zo lekker primitief is.

Maar voor nu vermaak ik me prima met Forza en bf4, binnenkort komt mirrors enge en StarWars BF in the vault dus hebben we weer nieuw spul :)

http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 28-12 14:27
Gisteren evenwat uurtjes BF1 gespeeld met EA Access. Heb me wel vermaakt maar ik ben nog niet om. Vond de map van de bèta verschrikkelijk, andere maps in het spel zijn wel een stuk leuker. Krijg toch wel erg het Battlefront gevoel. Verlang dan snel terug naar BF4, wat gewoon een stuk beter in elkaar zit.

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-12 19:59
Beltoni schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:31:
Gisteren evenwat uurtjes BF1 gespeeld met EA Access. Heb me wel vermaakt maar ik ben nog niet om. Vond de map van de bèta verschrikkelijk, andere maps in het spel zijn wel een stuk leuker. Krijg toch wel erg het Battlefront gevoel. Verlang dan snel terug naar BF4, wat gewoon een stuk beter in elkaar zit.
Ik vond die map ook niet echt super. Weet iemand of de andere maps wat kleiner zijn?

Ik heb toch maar CoD met de MW1:remastered gepreorderd. Ik heb dit kunnen doen aan een redelijk prijsje dus betaal de retailwaarde niet. Ik denk dat ik dit najaar vooral die MW1 ga spelen.

Ik ben nooit een fan geweest van BF en dan is het nu echt moeilijk om opeens om te zwaaien. Alles gaat daar zoveel trager en ik heb nooit het gevoel dat ik goed bezig ben, laat staan weeg op het team.

Ik twijfel alleen omdat wel wat vrienden hem aan het halen zijn.

[ Voor 3% gewijzigd door Tits op 24-10-2016 08:42 ]

• stijn1309
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 29-12 12:35
Tits schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:42:
[...]

Ik vond die map ook niet echt super. Weet iemand of de andere maps wat kleiner zijn?

Ik heb toch maar CoD met de MW1:remastered gepreorderd. Ik heb dit kunnen doen aan een redelijk prijsje dus betaal de retailwaarde niet. Ik denk dat ik dit najaar vooral die MW1 ga spelen.

Ik ben nooit een fan geweest van BF en dan is het nu echt moeilijk om opeens om te zwaaien. Alles gaat daar zoveel trager en ik heb nooit het gevoel dat ik goed bezig ben, laat staan weeg op het team.

Ik twijfel alleen omdat wel wat vrienden hem aan het halen zijn.
Kleiner niet zo zeer, maar in de verschillende spelmodus is wel een klein gedeelte van de map maar speelbaar.

voorbeeldje: in operations heb je eerst 1 plek die je moet verdedigen of overnemen. Als die is overgenomen dan val je terug naar achter in de map (die daarvoor dus niet speelbaar was) en daar verdedig je weer 1 of 2 punten etc.

Ik vind BF1 echt wel lekker wegspelen en het primitieve opzet omdat het WW1 is vind ik heerlijk!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-12 19:59
stijn1309 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:02:
[...]

Kleiner niet zo zeer, maar in de verschillende spelmodus is wel een klein gedeelte van de map maar speelbaar.

voorbeeldje: in operations heb je eerst 1 plek die je moet verdedigen of overnemen. Als die is overgenomen dan val je terug naar achter in de map (die daarvoor dus niet speelbaar was) en daar verdedig je weer 1 of 2 punten etc.

Ik vind BF1 echt wel lekker wegspelen en het primitieve opzet omdat het WW1 is vind ik heerlijk!
In sommige levels zie je dan ook minder tanks en vliegtuigen?

Dat vind ik gewoon minder. Ben je ff lekker bezig komt er eentje met een grote bank alles verstoren :/ ;w

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Zo, mag me hier eindelijk melden. Na zware periode vond ik het tijd mezelf te verwennen dus een Xbox One gekocht.
Bij Mediamarkt hadden ze mooie aanbieding. Xbox One S met Fifa 17 voor €275.
Gelijk Fallout 4 mee genomen en vervolgens in de aanbieding de season pass erbij en voor €7,50 nog even Tomb Raider gekocht in de store.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• wes-
L1nt schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:30:
Zo, mag me hier eindelijk melden. Na zware periode vond ik het tijd mezelf te verwennen dus een Xbox One gekocht.
Bij Mediamarkt hadden ze mooie aanbieding. Xbox One S met Fifa 17 voor €275.
Gelijk Fallout 4 mee genomen en vervolgens in de aanbieding de season pass erbij en voor €7,50 nog even Tomb Raider gekocht in de store.
Goed voor jezelf zorgen :)
Tomb Raider als in Rise of the Tomb Raider voor 7,50? Nette prijs!

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

wes- schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:33:
[...]

Goed voor jezelf zorgen :)
Tomb Raider als in Rise of the Tomb Raider voor 7,50? Nette prijs!
Nee, Tomb Raider: Definitive Edition. Had ik ooit al gewonnen bij Rabradio voor de 360 maar wou hem altijd nogmaals spelen dus nu maar gekocht voor de One.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• wes-
L1nt schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:35:
[...]

Nee, Tomb Raider: Definitive Edition. Had ik ooit al gewonnen bij Rabradio voor de 360 maar wou hem altijd nogmaals spelen dus nu maar gekocht voor de One.
Ik heb m'n koffie nog niet op zie ik :z maar tof! Hier kun je voorlopig wel mee vooruit ;)

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Misschien binnenkort nog even de xbox 360 inleveren + games en kijken wat ik dan overhoud en daar nog eea voor kopen

• Bbfreak
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 18-07 10:58
Die restwaarde van de Xbox is nu vrij laag vind ik. Voor 100 euro heb je een Xbox360 met 2 controllers en shitload aan games. De Xbox One zakt relatief gezien nog harder; voor 175 euro heb je al een Xbox One met 2 controllers en 1 of meerdere spellen.

Ik zie wel een patroon bij mij. Mijn Fiat's doen hetzelfde :-)

Twitter @cmeerbeek / Halo Waypoint Profile

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 29-12 09:17
L1nt schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:43:
Misschien binnenkort nog even de xbox 360 inleveren + games en kijken wat ik dan overhoud en daar nog eea voor kopen
Waar ga je hem inleveren?
Ik heb mijn 360 elite, 2 controllers, gitaar en 17 games op marktplaats staan maar krijg enkel biedingen van 30 en 40 euro :/
Had toch wel gehoopt op 90-100

[ Voor 4% gewijzigd door Mandarijntje op 24-10-2016 11:30 ]

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Mandarijntje schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:28:
[...]

Ik heb mijn 360 elite, 2 controllers, gitaar en 17 games op marktplaats staan maar krijg enkel biedingen van 30 en 40 euro :/
Gameshop Twente maar zie daar op de site ook soms prijzen dat ik denk "steek het liever in de hens". €0,50 voor Gears of War. €1,50 voor Fallout.
Voor die bedragen zet ik hem er wel naast.

• RodeStabilo
  • Registratie: December 2013
  • Niet online
Mandarijntje schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:28:
[...]

voor iets meer dan 100 euro koop je al een tweedehands Xbox One. sowieso verkoopt een verzameling spellen erg slecht omdat er vaak teveel spellen tussen zitten waar een ander niet in is geinteresseerd is.
Daarom geef ik bijna elk jaar games weg aan van die inzamelacties voor gezinnen die het flink stuk slechter hebben, 'verlies' van die paar euro weegt niet op tegen de blijheid van zo'n kind, al is het maar een 360 of een PS3 game.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
L1nt schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:41:
[...]

Gameshop Twente maar zie daar op de site ook soms prijzen dat ik denk "steek het liever in de hens". €0,50 voor Gears of War. €1,50 voor Fallout.
Voor die bedragen zet ik hem er wel naast.
Gears of War is ook al zo oud, al een keer bij Games with Gold geweest en hij is al 2-3x weg gegeven bij andere gears games. :P

PM anders even een lijstje, misschien ben ik wel geinteresseerd :)
Ik zag zowaar nog een nieuwe 360 bij de Bart Smit in de winkel staan met als ik me niet vergis black ops 2, voor volgens mij rond de 250 euro of zo... Als iemand dat koopt dan is het per ongeluk lijkt me :P

Gamertag: FinrazielNL

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Sorry als dit verkeerde topic is maar waar kon je ook al weer goedkoop xbox live kopen? Was een site in Nieuw Zeeland of Australie maar ben hem kwijt helaas.

• Ngangatar
  • Registratie: April 2009
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

Als ik Twitch probeer te streamen voor een paar maatjes (ik speel op Xbox One en stream dan naar mijn twitch account), dan blijft het scherm op Twitch zwart. De stream werkt feitelijk wel want er staat wel welk spel ik aan het spelen ben en de chat werkt ook normaal. Maar je ziet dus geen stream.

De applicatie loskoppelen tussen twitch en de xbox en vervolgens account opnieuw instellen heeft het probleem niet opgelost. Deze oplossing kwam ik vaak tegen maar heeft dus niet geholpen.

Heeft een van jullie dit wel eens gehad en wellicht ook de oplossing? Googlen heeft me gisteren niet de oplossing kunnen geven.

AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W

Ngangatar schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:43:
Als ik Twitch probeer te streamen voor een paar maatjes (ik speel op Xbox One en stream dan naar mijn twitch account), dan blijft het scherm op Twitch zwart. De stream werkt feitelijk wel want er staat wel welk spel ik aan het spelen ben en de chat werkt ook normaal. Maar je ziet dus geen stream.

De applicatie loskoppelen tussen twitch en de xbox en vervolgens account opnieuw instellen heeft het probleem niet opgelost. Deze oplossing kwam ik vaak tegen maar heeft dus niet geholpen.

Heeft een van jullie dit wel eens gehad en wellicht ook de oplossing? Googlen heeft me gisteren niet de oplossing kunnen geven.
Zit je op de insider? Dat geval zit daar je probleem, daar is twitch al weken, danwel maanden een probleem.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

SinergyX schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:51:
[...]

Zit je op de insider? Dat geval zit daar je probleem, daar is twitch al weken, danwel maanden een probleem.
De Insider? Ik denk dat ik hier een stukje vakliteratuur mis ;).

Net iets over gelezen. Kan het zijn dat wanneer je onlangs voor het eerst een Xbox hebt gekocht en je PC draait op Windows 10 dat je daar automatisch in meedraait? Ik had onder Windows 10 al een Xbox account aangemaakt voor ik mijn Xbox binnen had. Dus wellicht zit ik al zonder het te weten in dat Insider programma?

[ Voor 35% gewijzigd door Ngangatar op 24-10-2016 14:02 ]

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 29-12 20:13
Ngangatar schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:54:
[...]

De Insider? Ik denk dat ik hier een stukje vakliteratuur mis ;).

Net iets over gelezen. Kan het zijn dat wanneer je onlangs voor het eerst een Xbox hebt gekocht en je PC draait op Windows 10 dat je daar automatisch in meedraait? Ik had onder Windows 10 al een Xbox account aangemaakt voor ik mijn Xbox binnen had. Dus wellicht zit ik al zonder het te weten in dat Insider programma?
Je moet er voor worden uitgenodigd door iemand anders :)
Standaard zit je er niet in iedere geval. Misschien dat het helpt om de xbox te resetten hoe vervelend het ook is?

Gamertag: timmie271

• Ngangatar
  • Niet online

Ngangatar

@clubREKT

timmie271 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:21:
[...]

Je moet er voor worden uitgenodigd door iemand anders :)
Standaard zit je er niet in iedere geval. Misschien dat het helpt om de xbox te resetten hoe vervelend het ook is?
Ok dan is dat het niet. Reset had ik inderdaad ook a gedaan, niet echt een toffe optie was dat, alle spellen opnieuw downloaden :).l

• DeMoN
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

L1nt schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:37:
Sorry als dit verkeerde topic is maar waar kon je ook al weer goedkoop xbox live kopen? Was een site in Nieuw Zeeland of Australie maar ben hem kwijt helaas.
cdkeys.com

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

Top, meteen maar Assassins Creed Unity for €2,29 gekocht.

Verwijderd

/ Larry Hryb / + 1m ‏

November #GamesWithGold kicks off the month with Super Dungeon Bros and Monkey Island: SE

https://majornelson.com/2...ber-2016/?linkId=30276273

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CvicTGYWAAAojWT.jpg

• timmie271
justifire schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:53:
[...]

Weer de Xbox One spellen die ze aan de straatstenen niet kwijt kunnen :|
Terwijl er zat leuke indiegames zijn waarvan ik ze net niet leuk genoeg vind om aan te schaffen, maar gratis met gold best te pruimen zouden zijn.
Super dungeon bros is nog niet eens gereleased :9

De enige 2 de ik eventueel zal spelen zijn die van de xbox one. Maar ben ook bezig met mn eigen backlog weg te werken....

Hopelijk komen morgen de laatste 2 DLC van lego uit zodat ik die ook volledig kan uitspelen.
Kan ik de rest van de week proberen F1 2015 uit te spelen :)

• timmie271
justifire schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:04:
[...]

Nee, maar de trailer is al wel even uit.
Word jij er wel warm van ?
[video]
Bij nader inzien.... ga ik misschien maar 1 spel ervan spelen :9
Had de trailer nog niet gezien... nu wel..

Of het zijn makkelijke chievos en mn broertje wil het wel spelen (heeft wat weg van LoL speelstijl)

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
justifire schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:53:
[...]

Weer de Xbox One spellen die ze aan de straatstenen niet kwijt kunnen :|
Terwijl er zat leuke indiegames zijn waarvan ik ze net niet leuk genoeg vind om aan te schaffen, maar gratis met gold best te pruimen zouden zijn.
Over smaak valt niet te twisten.... Ik vind het wel een leuk rijtje :)

Verwijderd

Murdered is best OK. Beetje de sherlock Holmes stijl met een paranormaal jasje. Verhaal slaat nergens op maar ik vond het het spelen waard.

• Ereaser
Nooit een Monkey Island game gespeeld dus die zal ik uitproberen. De One games zien er niet zo interesant uit en FC3: Blood Dragon heb ik al
Pfff net anderhalf uur in de chat gezeten met een MS medewerkster ivm het loslaten van het rubber op de grip van mijn Elite controller....
Uiteindelijke conclusie : hier is geen supportoptie voor, we sturen deze aanvraag door naar higher-support |:(
Wat is er gebeurt met het systeem van stuur maar op naar Tsjechië, dan kijken we wel of je recht hebt op een vervangend exemplaar :?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Dat komt omdat er een paar mensen misbruik van hebben gemaakt... bedank die mensen maar.

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-12 11:13
justifire schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 19:21:
Pfff net anderhalf uur in de chat gezeten met een MS medewerkster ivm het loslaten van het rubber op de grip van mijn Elite controller....
Uiteindelijke conclusie : hier is geen supportoptie voor, we sturen deze aanvraag door naar higher-support |:(
Wat is er gebeurt met het systeem van stuur maar op naar Tsjechië, dan kijken we wel of je recht hebt op een vervangend exemplaar :?
Heb de mijne donderdag opgestuurd omdat de RB knop helemaal los zat.Kreeg vandaag bericht dat ze een nieuwe sturen,stond alleen bij het kon 28 dagen duren wtf.

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 28-12 23:19
Kan ik de cd key van amazon.com gewoon gebruiken in nederland?

• Superkiwi

Superkiwi

Hoi doei

justifire schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:04:
[...]
Nee, maar de trailer is al wel even uit.
Word jij er wel warm van ?
[video]
Ziet er uit als een cartoony Diablo III, dus het zou wel eens leuk kunnen zijn :)

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12 21:13
Iemand nog interesse in Rare Replay? Franse Microsoft store voor €7.99 inclusief verzendkosten:
https://www.microsoftstor...x-One/productID.318406400

Zelf pas 2de hands gekocht voor €`13,- en die is nog niet eens binnen.. maar misschien wat voor jullie!

Ook nog andere games rond deze prijs zoals State of Decay, Killer Instinct (is die niet gewoon gratis online?), Screamride, Kinect Sport Rival Xbox One en Sunset Overdrive.
https://www.microsoftstor...X_GAMES_spotlight_5_P9814 _Flashoffer_upto86off_241016_FR
srdevil schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 22:36:
Iemand nog interesse in Rare Replay? Franse Microsoft store voor €7.99 inclusief verzendkosten:
https://www.microsoftstor...x-One/productID.318406400

Zelf pas 2de hands gekocht voor €`13,- en die is nog niet eens binnen.. maar misschien wat voor jullie!

Ook nog andere games rond deze prijs zoals State of Decay, Killer Instinct (is die niet gewoon gratis online?), Screamride, Kinect Sport Rival Xbox One en Sunset Overdrive.
https://www.microsoftstor...X_GAMES_spotlight_5_P9814 _Flashoffer_upto86off_241016_FR
Ha thanks, had die eerder gezien maar toen was bijna alles uitverkocht (stond toen op pepper). Rare replay, state of decay en kinect sports rivals besteld :)

• timmie271
Deals with gold voor deze week: https://majornelson.com/2...ght-sale-shocktober-sale/

Ikzelf vind het niet zo spannend dus scheelt weer geld en een langere backlog :)

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

timmie271 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 08:16:
Deals with gold voor deze week: https://majornelson.com/2...ght-sale-shocktober-sale/

Ikzelf vind het niet zo spannend dus scheelt weer geld en een langere backlog :)
Ook niet Action Henk? :+

• Royeboi
Zombi (brazilie €4,50), en Zombie Army Trilogie (NL store) maar gekocht. Zombie Army Trilogy (Makers van Sniper Elite 3) voor slechts een tientje ivm 40% korting op de Bart Smit bonnen, kan ze gewoon niet laten liggen grrrr. En dat terwijl ik BF1 en Mafia 3 nog moet spelen... zucht.

The Walking Dead Michonne is trouwens ook maar €5,50 in de Braziliaanse / Russische Store. Hoewel wat kort, is dit net een leuk bedrag om er aan uit te geven imo.

Veel Zombies deze week dus!

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-12 00:17

TommyGun

Stik er maar in!

Overcooked is wel een briljant spel trouwens, maar met z'n 2en te stressvol :D Wel erg grappig!

TOMATEN NU!!!!!!!

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Royeboi
Overcooked is inderdaad een hele toffe party game. Blijft een misser dat het niet online kan en alleen local co-op betreft. Ik heb de game nog steeds niet uit kunnen spelen omdat ik elke keer m'n console naar vrienden moet slepen om de game te kunnen spelen. De game is naar mijn mening in je eentje ook niet echt leuk, steeds switchen van karakter is zo lame en haalt de snelheid uit de game.

Het heeft echt voor de meeste hilariteit gezorgd met vrienden op de bank. Je zet met deze game wel echt vriendschappen op het spel. >:)

''Loop nou doohoooor''

''Laat me er langs!!!''

''Nee, ik doe de tomaten al!''

''Bord...Bord...BORD!!?!??? Waarom is er niks afgewassen!?''

• TommyGun
  • Laatst online: 25-12 00:17

TommyGun

Stik er maar in!

Absoluut, ik heb me kapot gelachen :D

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

Poeh, ik zie eigenlijk weer veel te veel :+
Alien Isolation
Blood Bowl 2?
Dead rising 3? (waarschijnlijk heb ik wel even genoeg zombie games...)
The Evil Within
Wolfenstein the Old Blood

Alsof ik niet al te veel games in mijn backlog heb, en heb pas net een Xbox One 8)7
Thuis maar eens wat gameplay video's bekijken of zo welke ik echt wil hebben...

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 29-12 14:57

Convoy

g44p

maurieske72 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:47:
[...]

Heb de mijne donderdag opgestuurd omdat de RB knop helemaal los zat.Kreeg vandaag bericht dat ze een nieuwe sturen,stond alleen bij het kon 28 dagen duren wtf.
Die van mij is net terug, duurde maar 11dgn totaal. RB en R3 zaten los. Kreeg een gloed nieuwe terug.

* Convoy happy!

• timmie271
Die sla ik met alle liefde over :)
Royeboi schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:01:
Zombi (brazilie €4,50), en Zombie Army Trilogie (NL store) maar gekocht. Zombie Army Trilogy (Makers van Sniper Elite 3) voor slechts een tientje ivm 40% korting op de Bart Smit bonnen, kan ze gewoon niet laten liggen grrrr. En dat terwijl ik BF1 en M3 nog moet spelen... zucht.
Bedoel je met M3 modern warfare 3?
Voor special ops heb ik al iemand, maar de campaign samenspelen met iemand lijkt mij ook wel leuk :) wel op veteran natuurlijk :9
The Walking Dead Michonne is trouwens ook maar €5,50 in de Braziliaanse / Russische Store. Hoewel wat kort, is dit net een leuk bedrag om er aan uit te geven imo.

Veel Zombies deze week dus!
Misschien toch even kijken maar grote kans dat ik die oversla :)

Vanmiddag weer even een DLC van lego star wars wegspelen en dan is het wachten tot de laatste uitkomt......

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 29-12 11:13
Convoy schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:38:
[...]

Die van mij is net terug, duurde maar 11dgn totaal. RB en R3 zaten los. Kreeg een gloed nieuwe terug.

* Convoy happy!
Dat valt dan nog mee 11 dagen.Ben benieuwd wanneer die van mij komt.

• Licko
  • Laatst online: 29-12 22:11

Licko

ZVDK

Zijn er hier mensen met een externe ssd aan de one? Levert t echt veel op mbt laadtijden?

Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan

• Romius
Licko schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:03:
Zijn er hier mensen met een externe ssd aan de one? Levert t echt veel op mbt laadtijden?
Geen SSD hier, maar kan mij niet voorstellen dat het veel gaat opleveren op een USB3 poortje..

• Ereaser
Finraziel schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:27:
Poeh, ik zie eigenlijk weer veel te veel :+
Alien Isolation
Blood Bowl 2?
Dead rising 3? (waarschijnlijk heb ik wel even genoeg zombie games...)
The Evil Within
Wolfenstein the Old Blood

Alsof ik niet al te veel games in mijn backlog heb, en heb pas net een Xbox One 8)7
Thuis maar eens wat gameplay video's bekijken of zo welke ik echt wil hebben...
http://www.cdkeys.com/xbo...in-the-old-blood-xbox-one

Oops, laat ik zo maar deze url vallen O-)

Leuk spel trouwens, heerlijke shooter en het verhaal is ook redelijk goed :)

[ Voor 6% gewijzigd door Ereaser op 25-10-2016 14:17 ]

• Royeboi
Maarja bij deals with gold is ie maar een tientje nu.. :D

Yup, en hij is out of stock bij cdkeys, maar toch bedankt :-P

Zo weer even een half uurtje met support gezeten.
Valt nog niet mee zo'n loskomend rubbertje :+
Maar mij werd verzekerd dat ze er bij higher-support druk mee bezig zijn, echter zijn er nog geen updates te vermelden in deze zaak.
Het is natuurlijk ook niet niks om toe te geven dat ze gewoon een waardeloos product hebben geleverd.
Oh nee, een Elite product met een prijskaartje waarbij je niet te veel mag verwachten :F

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 25-10-2016 16:05 ]

• PetruZ
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22-06-2024
Ik meld me hier als oude lul met een nieuwe xbox one s. Desktop is al een tijdje de deur uit en miste een spelletje op z'n tijd toch wel. Sinds jaren ook weer eens een balletje trappen met fifa, en goedemorgen wat een klus is dat :/ . Ik kan me niet herinneren dat een game zo'n steile learning curve had.

Herkent iemand dit of word ik echt stroef?

• Player1S
  • Nu online

Player1S

Probably out in the dark

PetruZ schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:19:
Ik meld me hier als oude lul met een nieuwe xbox one s. Desktop is al een tijdje de deur uit en miste een spelletje op z'n tijd toch wel. Sinds jaren ook weer eens een balletje trappen met fifa, en goedemorgen wat een klus is dat :/ . Ik kan me niet herinneren dat een game zo'n steile learning curve had.

Herkent iemand dit of word ik echt stroef?
Niveautje lager zetten. IMHO is dat al jaren een groot probleem bij FIFA. Als ik op semi-pro speel dan win ik met 4 of meer doelpunten verschil met sporadisch een wedstrijd waarin de AI zorgt dat al jou kansen mis gaan, de keeper een topdag heeft en die spits die max 10m/dag loopt opeens Bolt een slak laat lijken.
Ga je echter naar Pro dan verlies je elke pot met 2-3 doelpunten verschil. 8)7

• PetruZ
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 22-06-2024
Nivootje amateur nu. Maar ik moet ook wennen aan de controller denk ik. Loop nu als een kip zonder kop door dat pookje. Maar een positieve verrassing is het trainingscentrum. Dat is best leuk en verslavend. Ondertussen speuren naar gta 5 :9

[ Voor 34% gewijzigd door PetruZ op 25-10-2016 17:10 ]

Verwijderd

timmie271 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:58:
[...]

Action Henk
Die sla ik met alle liefde over :)
Is een goed spel hoor. En van Hollandse bodem.

[...]
Bedoel je met M3 modern warfare 3?
Voor special ops heb ik al iemand, maar de campaign samenspelen met iemand lijkt mij ook wel leuk :) wel op veteran natuurlijk :9
Mafia 3 natuurlijk. Daarnaast zit er geen Coop Campaign in mw2 of 3 voor zo ver ik me kan herinneren. :)

• timmie271
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:24:
[...]

Is een goed spel hoor. En van Hollandse bodem.
Dat geloof ik graag, maar is niet echt mijn spel :)
Mafia 3 natuurlijk. Daarnaast zit er geen Coop Campaign in mw2 of 3 voor zo ver ik me kan herinneren. :)
Daar was ik ook achtergekomen na een pm van hem :)
in beide spellen zit wel co-op volgens de achterkant van de hoesjes :9
Wel irritant dat elite offline is gehaald. Kan daardoor de DLC niet downloaden.....

Verwijderd

timmie271 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:43:
[...]

Dat geloof ik graag, maar is niet echt mijn spel :)

[...]

Daar was ik ook achtergekomen na een pm van hem :)
in beide spellen zit wel co-op volgens de achterkant van de hoesjes :9
Wel irritant dat elite offline is gehaald. Kan daardoor de DLC niet downloaden.....
Co-op in Spec ops ja. Niet in campaign.

• timmie271
Verwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 18:14:
[...]

Co-op in Spec ops ja. Niet in campaign.
Owh. Dat kan ook natuurlijk :+

Dan maar in me uppie door de campaign heenrennen.....

• Donstil
  • Niet online
Romius schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:08:
[...]

Geen SSD hier, maar kan mij niet voorstellen dat het veel gaat opleveren op een USB3 poortje..
USB 3 poortje? Dat is wel heel kleinerend over USB 3 terwijl daar gewoon 5 Gbit/s overheen kan.

Je moet het verlies in snelheid eerder zoeken in het OS van de Xbox One.

• Romius
Donstil schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:02:
[...]

USB 3 poortje? Dat is wel heel kleinerend over USB 3 terwijl daar gewoon 5 Gbit/s overheen kan.

Je moet het verlies in snelheid eerder zoeken in het OS van de Xbox One.
In theorie ja, ik heb nog nooit zulke snelheden gezien met disks. Disks die aan een sata poort hangen halen hun fysieke capaciteiten, muv ssd dan, en halen vaak ergens tussen de 150-300 MB/s, op usb3 kom je niet verder dan 60-90 MB/s..
En dan heb ik het alleen nog maar over grote bestanden.

[ Voor 5% gewijzigd door Romius op 25-10-2016 23:43 ]

• Donstil
  • Niet online
Romius schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:40:
[...]

In theorie ja, ik heb nog nooit zulke snelheden gezien met disks. Disks die aan een sata poort hangen halen hun fysieke capaciteiten, muv ssd dan, en halen vaak ergens tussen de 150-300 MB/s, op usb3 kom je niet verder dan 60-90 MB/s..
Die tijd is wel voorbij hoor.

Goeie USB sticks halen tegenwoordig tussen de 200 en 300 MBps (Zie ook dit inmiddels al oude artikel https://nl.hardware.info/...-bestand-lezen--schrijven)

Goeie USB SSD'S doen ongeveer hetzelfde.

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 27-12 09:28
Ze willen heel graag dingen weggeven zeker bij MS, ik kreeg gisteren weer 2 messages met codes voor gears 1,2,3 en judgement als bedankje dat ik gears 4 heb gekocht

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

• NL-RaVeR
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 09:32
SpoekGTi schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 06:49:
Ze willen heel graag dingen weggeven zeker bij MS, ik kreeg gisteren weer 2 messages met codes voor gears 1,2,3 en judgement als bedankje dat ik gears 4 heb gekocht
En wat doe je met die codes? :+

• Mr-Music
  • Registratie: Augustus 2005
  • Niet online
PetruZ schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:07:
Nivootje amateur nu. Maar ik moet ook wennen aan de controller denk ik. Loop nu als een kip zonder kop door dat pookje. Maar een positieve verrassing is het trainingscentrum. Dat is best leuk en verslavend. Ondertussen speuren naar gta 5 :9
probeer eerst je skills is te verbeteren.

https://www.youtube.com/watch?v=62qVUdsyM2o

gaat wat tijd in zitten, maar dat mag de pret niet drukken toch...
Pagina: 1 ... 45 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.