Allebei al gebruikt helaas. Ik moet er even wat actiever opzittendeurklinkje schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 16:22:
Infinite Warfare beta codes
Bedankje is altijd welkom
Zet even als je er 1 heb gebruikt
***members only***
Bekijk dit bericht op je console.
[ Voor 6% gewijzigd door toos87 op 21-10-2016 16:56 ]
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Thanks ik heb de 6V (2e code) gebruikt. Bedankt!deurklinkje schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:29:
Nog maals 2 codes voor cod beta
***members only***
- justifire
- Registratie: December 2001
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox Gift Card
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Eén woord : BRUUT !
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Waar is je CoD beta code? Dat is hier een voorwaarde om te posten.justifire schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:07:
Net de Ashes of Adriandel DLC binnen gehengeld voor Dark Souls 3.
Eén woord : BRUUT !![]()
![]()
Thnx man. Ik heb T3272-H2C6V-97VXK-K42XW-F3CMZ gebruiktdeurklinkje schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:29:
Nog maals 2 codes voor cod beta
***members only***
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
F**k CoD !Verwijderd schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:38:
[...]
Waar is je CoD beta code? Dat is hier een voorwaarde om te posten.
Heb hier al een link gepost naar de demo van Warhammer End Times : Vermintide, daar kan geen CoD betacode tegen op.
Wat mij betreft game of the year, en zie het mezelf volgend jaar ook nog wel spelen met alle (gratis) dlc die nog komen gaat.
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Precies: https://www.microsoft.com...$2142931$$03004l1krueu$$$srdevil schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 17:23:
Waarom de rush op codes als je de beta vrij en gratis kan verkrijgen via de xbox store? (Japan en singapore) via een simpele link?
link werkt bij mij niet!
krijg een foutmelding over aanmelden
PSN ID: Bitplanet Wii Code:1486-5351-7096-1324 Mijn Spellijst
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
https://nl.pepper.com/aan...voor-eur7-bart-smit-30036
http://www.bartsmit.com/nl/bsnl/xbox-live-giftcard-10-euro-1
10 euro kaarten voor 7 euro.
Gaat om oude kaarten die op voorraad moeten zijn in de winkel.
Ik heb er net een stapel kunnen kopen bij de dichtstbijzijnde bartsmit.
*De kaarten die 7 euro scannen bij de kassa zijn deze
http://www.bartsmit.com/n...-live-gift-card-euro10-nl
Deze hangen niet in de winkel omdat ze al geactiveerd zijn.
[ Voor 19% gewijzigd door mathy_ op 22-10-2016 11:29 ]
Dan zie je een aantal van die doorgewinterde CoD spelers bovenaan de scorelijst staan welke je de hele tijd met gemak afschieten. Elke respawn ga je er weer vol goede moed tegenaan, en boom headshot "dood".
Heb het na 5 falende potjes zonder enige vorm van verbetering maar weer opgegeven.
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Helemaal vergetenjustifire schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:07:
![]()
Ik had de Japanse versie op ps4 en nog wat credit over in die store dus echt lijden nu in het Japans
Edit: toevoeging dus op de post hierboven.
[ Voor 6% gewijzigd door Royeboi op 22-10-2016 15:02 ]
Ik heb me ontzettend vermaakt met Bloodborne (wat een pareltje was dat!), dus DS III zal er mettertijd ook wel moeten komen.justifire schreef op vrijdag 21 oktober 2016 @ 21:07:
![]()
Wellicht volgend jaar eens ergens op de kop tikken, zodat het weer een beetje als nieuw aanvoelt
Twee dezelfde soort games zo snel achter elkaar spelen doet het voor mij nooit zo.
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Was nog even aan het kijken of het iets voor me was, maar intussen gebruikt door iemand zonder een bedankje...justifire schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 16:46:
Gigantic closed beta key (nee geen CoD)
***members only***
People who live in glass houses shouldn't throw stones.
Keep practicingSaeverix schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 11:41:
Ik heb gister even de CoD Beta geprobeerd, maar voor een nieuwkomer is dat bijna niet te doen... Wat gaat dat snel zeg![]()
Dan zie je een aantal van die doorgewinterde CoD spelers bovenaan de scorelijst staan welke je de hele tijd met gemak afschieten. Elke respawn ga je er weer vol goede moed tegenaan, en boom headshot "dood".
Heb het na 5 falende potjes zonder enige vorm van verbetering maar weer opgegeven.
Heb nu 10 potjes gespeeld en drie ervan negatief gegaan (en goed ook!). Moest wel flink inkomen want was inmiddels paar maanden geleden dat ik BLOPS3 had gespeeld en dit lijkt er toch wel veel op.
Vind hem vermakelijk genoeg om aan te schaffen, al is de prijs deze keer wel erg hoog
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Lol never mindSaeverix schreef op zaterdag 22 oktober 2016 @ 18:11:
[...]
Was nog even aan het kijken of het iets voor me was, maar intussen gebruikt door iemand zonder een bedankje...
[ Voor 10% gewijzigd door wimpie007 op 23-10-2016 02:47 ]
Maar zeker een aanrader om te halen hoor!
Verwijderd
Kan ook beide doen. Ik schiet steeds de frustratie van ultra verdedigende online eikeltjes van me af in bf1.Kluutmaran schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 19:44:
Heb in BF1 via EA access die ik nog had van FIFA een paar uur ingestoken maar ondanks dat het echt een topgame is ga ik deze nog even overslaan omdat ik enkel FIFA speel nu.
Maar zeker een aanrader om te halen hoor!
Geeft mafia 3 en de remake van Arkham wel de tijd om in prijs te dalen.
Heb de beta genoeg gespeeld om te weten dat het hele WW1 sausje (zoals verwacht) niks voor mij is. Ik hou het wel bij BF4
Daar ben ik ook bang voor, ik hou het nog maar even bij Gears4 en Forza, genoeg tijd kan daar in gestoken wordendvdkiwi schreef op zondag 23 oktober 2016 @ 21:53:
Geen BF1 hier.
Heb de beta genoeg gespeeld om te weten dat het hele WW1 sausje (zoals verwacht) niks voor mij is. Ik hou het wel bij BF4
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Even los van het feit dat het er in vergelijk met Gears 4, Warhammer Vermintide of Dark Souls 3 totaal niet uit ziet.
Heb de beta gespeeld en dat was dus puur BF4 gemixt met wat ouwe-meuk-shaders
Gameplay vond ik ook veels te veel lopen, lopen, lopen, lopen, kogel koppen, wachten, wachten, wachten, respawn, lopen, lopen, lopen, schieten, schieten, nog meer schieten, tegenstander die met drie clips in zijn rug omdraait, kogel koppen, wachten, wachten, wachten, respawn, lopen, lopen, moet ik nog ff door gaan ?
Nee, ik vermaak me voorlopig wel met de drie bovenstaande titels
En het spel vind ik zeker net zo leuk als bf4 zo niet leuker omdat alles zo lekker primitief is.
Maar voor nu vermaak ik me prima met Forza en bf4, binnenkort komt mirrors enge en StarWars BF in the vault dus hebben we weer nieuw spul
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Ik vond die map ook niet echt super. Weet iemand of de andere maps wat kleiner zijn?Beltoni schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:31:
Gisteren evenwat uurtjes BF1 gespeeld met EA Access. Heb me wel vermaakt maar ik ben nog niet om. Vond de map van de bèta verschrikkelijk, andere maps in het spel zijn wel een stuk leuker. Krijg toch wel erg het Battlefront gevoel. Verlang dan snel terug naar BF4, wat gewoon een stuk beter in elkaar zit.
Ik heb toch maar CoD met de MW1:remastered gepreorderd. Ik heb dit kunnen doen aan een redelijk prijsje dus betaal de retailwaarde niet. Ik denk dat ik dit najaar vooral die MW1 ga spelen.
Ik ben nooit een fan geweest van BF en dan is het nu echt moeilijk om opeens om te zwaaien. Alles gaat daar zoveel trager en ik heb nooit het gevoel dat ik goed bezig ben, laat staan weeg op het team.
Ik twijfel alleen omdat wel wat vrienden hem aan het halen zijn.
[ Voor 3% gewijzigd door Tits op 24-10-2016 08:42 ]
Kleiner niet zo zeer, maar in de verschillende spelmodus is wel een klein gedeelte van de map maar speelbaar.Tits schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 08:42:
[...]
Ik vond die map ook niet echt super. Weet iemand of de andere maps wat kleiner zijn?
Ik heb toch maar CoD met de MW1:remastered gepreorderd. Ik heb dit kunnen doen aan een redelijk prijsje dus betaal de retailwaarde niet. Ik denk dat ik dit najaar vooral die MW1 ga spelen.
Ik ben nooit een fan geweest van BF en dan is het nu echt moeilijk om opeens om te zwaaien. Alles gaat daar zoveel trager en ik heb nooit het gevoel dat ik goed bezig ben, laat staan weeg op het team.
Ik twijfel alleen omdat wel wat vrienden hem aan het halen zijn.
voorbeeldje: in operations heb je eerst 1 plek die je moet verdedigen of overnemen. Als die is overgenomen dan val je terug naar achter in de map (die daarvoor dus niet speelbaar was) en daar verdedig je weer 1 of 2 punten etc.
Ik vind BF1 echt wel lekker wegspelen en het primitieve opzet omdat het WW1 is vind ik heerlijk!
In sommige levels zie je dan ook minder tanks en vliegtuigen?stijn1309 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 09:02:
[...]
Kleiner niet zo zeer, maar in de verschillende spelmodus is wel een klein gedeelte van de map maar speelbaar.
voorbeeldje: in operations heb je eerst 1 plek die je moet verdedigen of overnemen. Als die is overgenomen dan val je terug naar achter in de map (die daarvoor dus niet speelbaar was) en daar verdedig je weer 1 of 2 punten etc.
Ik vind BF1 echt wel lekker wegspelen en het primitieve opzet omdat het WW1 is vind ik heerlijk!
Dat vind ik gewoon minder. Ben je ff lekker bezig komt er eentje met een grote bank alles verstoren
Bij Mediamarkt hadden ze mooie aanbieding. Xbox One S met Fifa 17 voor €275.
Gelijk Fallout 4 mee genomen en vervolgens in de aanbieding de season pass erbij en voor €7,50 nog even Tomb Raider gekocht in de store.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Goed voor jezelf zorgenL1nt schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:30:
Zo, mag me hier eindelijk melden. Na zware periode vond ik het tijd mezelf te verwennen dus een Xbox One gekocht.
Bij Mediamarkt hadden ze mooie aanbieding. Xbox One S met Fifa 17 voor €275.
Gelijk Fallout 4 mee genomen en vervolgens in de aanbieding de season pass erbij en voor €7,50 nog even Tomb Raider gekocht in de store.
Tomb Raider als in Rise of the Tomb Raider voor 7,50? Nette prijs!
Nee, Tomb Raider: Definitive Edition. Had ik ooit al gewonnen bij Rabradio voor de 360 maar wou hem altijd nogmaals spelen dus nu maar gekocht voor de One.wes- schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:33:
[...]
Goed voor jezelf zorgen![]()
Tomb Raider als in Rise of the Tomb Raider voor 7,50? Nette prijs!
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ik heb m'n koffie nog niet op zie ikL1nt schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:35:
[...]
Nee, Tomb Raider: Definitive Edition. Had ik ooit al gewonnen bij Rabradio voor de 360 maar wou hem altijd nogmaals spelen dus nu maar gekocht voor de One.
Ik zie wel een patroon bij mij. Mijn Fiat's doen hetzelfde :-)
Waar ga je hem inleveren?L1nt schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 10:43:
Misschien binnenkort nog even de xbox 360 inleveren + games en kijken wat ik dan overhoud en daar nog eea voor kopen
Ik heb mijn 360 elite, 2 controllers, gitaar en 17 games op marktplaats staan maar krijg enkel biedingen van 30 en 40 euro
Had toch wel gehoopt op 90-100
[ Voor 4% gewijzigd door Mandarijntje op 24-10-2016 11:30 ]
Gameshop Twente maar zie daar op de site ook soms prijzen dat ik denk "steek het liever in de hens". €0,50 voor Gears of War. €1,50 voor Fallout.Mandarijntje schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:28:
[...]
Waar ga je hem inleveren?
Ik heb mijn 360 elite, 2 controllers, gitaar en 17 games op marktplaats staan maar krijg enkel biedingen van 30 en 40 euro
Voor die bedragen zet ik hem er wel naast.
voor iets meer dan 100 euro koop je al een tweedehands Xbox One. sowieso verkoopt een verzameling spellen erg slecht omdat er vaak teveel spellen tussen zitten waar een ander niet in is geinteresseerd is.Mandarijntje schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:28:
[...]
Waar ga je hem inleveren?
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Gears of War is ook al zo oud, al een keer bij Games with Gold geweest en hij is al 2-3x weg gegeven bij andere gears games.L1nt schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 11:41:
[...]
Gameshop Twente maar zie daar op de site ook soms prijzen dat ik denk "steek het liever in de hens". €0,50 voor Gears of War. €1,50 voor Fallout.
Voor die bedragen zet ik hem er wel naast.
PM anders even een lijstje, misschien ben ik wel geinteresseerd
Gamertag: FinrazielNL
De applicatie loskoppelen tussen twitch en de xbox en vervolgens account opnieuw instellen heeft het probleem niet opgelost. Deze oplossing kwam ik vaak tegen maar heeft dus niet geholpen.
Heeft een van jullie dit wel eens gehad en wellicht ook de oplossing? Googlen heeft me gisteren niet de oplossing kunnen geven.
AMD 7900XTX | Intel 13700 | 32GB | xTool S1 20W
Zit je op de insider? Dat geval zit daar je probleem, daar is twitch al weken, danwel maanden een probleem.Ngangatar schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:43:
Als ik Twitch probeer te streamen voor een paar maatjes (ik speel op Xbox One en stream dan naar mijn twitch account), dan blijft het scherm op Twitch zwart. De stream werkt feitelijk wel want er staat wel welk spel ik aan het spelen ben en de chat werkt ook normaal. Maar je ziet dus geen stream.
De applicatie loskoppelen tussen twitch en de xbox en vervolgens account opnieuw instellen heeft het probleem niet opgelost. Deze oplossing kwam ik vaak tegen maar heeft dus niet geholpen.
Heeft een van jullie dit wel eens gehad en wellicht ook de oplossing? Googlen heeft me gisteren niet de oplossing kunnen geven.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
De Insider? Ik denk dat ik hier een stukje vakliteratuur misSinergyX schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:51:
[...]
Zit je op de insider? Dat geval zit daar je probleem, daar is twitch al weken, danwel maanden een probleem.
Net iets over gelezen. Kan het zijn dat wanneer je onlangs voor het eerst een Xbox hebt gekocht en je PC draait op Windows 10 dat je daar automatisch in meedraait? Ik had onder Windows 10 al een Xbox account aangemaakt voor ik mijn Xbox binnen had. Dus wellicht zit ik al zonder het te weten in dat Insider programma?
[ Voor 35% gewijzigd door Ngangatar op 24-10-2016 14:02 ]
Je moet er voor worden uitgenodigd door iemand andersNgangatar schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:54:
[...]
De Insider? Ik denk dat ik hier een stukje vakliteratuur mis.
Net iets over gelezen. Kan het zijn dat wanneer je onlangs voor het eerst een Xbox hebt gekocht en je PC draait op Windows 10 dat je daar automatisch in meedraait? Ik had onder Windows 10 al een Xbox account aangemaakt voor ik mijn Xbox binnen had. Dus wellicht zit ik al zonder het te weten in dat Insider programma?
Standaard zit je er niet in iedere geval. Misschien dat het helpt om de xbox te resetten hoe vervelend het ook is?
Gamertag: timmie271
Ok dan is dat het niet. Reset had ik inderdaad ook a gedaan, niet echt een toffe optie was dat, alle spellen opnieuw downloadentimmie271 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 14:21:
[...]
Je moet er voor worden uitgenodigd door iemand anders
Standaard zit je er niet in iedere geval. Misschien dat het helpt om de xbox te resetten hoe vervelend het ook is?
cdkeys.comL1nt schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 13:37:
Sorry als dit verkeerde topic is maar waar kon je ook al weer goedkoop xbox live kopen? Was een site in Nieuw Zeeland of Australie maar ben hem kwijt helaas.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Top, meteen maar Assassins Creed Unity for €2,29 gekocht.

(top view: https://gfycat.com/MagnificentMisguidedIrrawaddydolphin )
Patchnotes:
https://forums.battlefiel...-1-update-10242016#latest
Zo op het oog even geen boeiende fixes
(ivm proxy kan ik het even niet copypasten)
[ Voor 12% gewijzigd door Martinspire op 24-10-2016 16:00 ]
Verwijderd
November #GamesWithGold kicks off the month with Super Dungeon Bros and Monkey Island: SE
https://majornelson.com/2...ber-2016/?linkId=30276273
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Weer de Xbox One spellen die ze aan de straatstenen niet kwijt kunnenVerwijderd schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:17:
/ Larry Hryb / + 1m
November #GamesWithGold kicks off the month with Super Dungeon Bros and Monkey Island: SE
https://majornelson.com/2...ber-2016/?linkId=30276273
[afbeelding]
Terwijl er zat leuke indiegames zijn waarvan ik ze net niet leuk genoeg vind om aan te schaffen, maar gratis met gold best te pruimen zouden zijn.
Super dungeon bros is nog niet eens gereleasedjustifire schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:53:
[...]
Weer de Xbox One spellen die ze aan de straatstenen niet kwijt kunnen![]()
Terwijl er zat leuke indiegames zijn waarvan ik ze net niet leuk genoeg vind om aan te schaffen, maar gratis met gold best te pruimen zouden zijn.
De enige 2 de ik eventueel zal spelen zijn die van de xbox one. Maar ben ook bezig met mn eigen backlog weg te werken....
Hopelijk komen morgen de laatste 2 DLC van lego uit zodat ik die ook volledig kan uitspelen.
Kan ik de rest van de week proberen F1 2015 uit te spelen
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Nee, maar de trailer is al wel even uit.timmie271 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:59:
[...]
Super dungeon bros is nog niet eens gereleased
Word jij er wel warm van ?
[YouTube: https://youtu.be/_tmSzsmC-eQ]
Bij nader inzien.... ga ik misschien maar 1 spel ervan spelenjustifire schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:04:
[...]
Nee, maar de trailer is al wel even uit.
[video]
Had de trailer nog niet gezien... nu wel..
Of het zijn makkelijke chievos en mn broertje wil het wel spelen (heeft wat weg van LoL speelstijl)
Over smaak valt niet te twisten.... Ik vind het wel een leuk rijtjejustifire schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 16:53:
[...]
Weer de Xbox One spellen die ze aan de straatstenen niet kwijt kunnen![]()
Verwijderd
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Uiteindelijke conclusie : hier is geen supportoptie voor, we sturen deze aanvraag door naar higher-support
Wat is er gebeurt met het systeem van stuur maar op naar Tsjechië, dan kijken we wel of je recht hebt op een vervangend exemplaar
Heb de mijne donderdag opgestuurd omdat de RB knop helemaal los zat.Kreeg vandaag bericht dat ze een nieuwe sturen,stond alleen bij het kon 28 dagen duren wtf.justifire schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 19:21:
Pfff net anderhalf uur in de chat gezeten met een MS medewerkster ivm het loslaten van het rubber op de grip van mijn Elite controller....
Uiteindelijke conclusie : hier is geen supportoptie voor, we sturen deze aanvraag door naar higher-support![]()
Wat is er gebeurt met het systeem van stuur maar op naar Tsjechië, dan kijken we wel of je recht hebt op een vervangend exemplaar
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Bedankt mensenRockvee2 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:22:
Dat komt omdat er een paar mensen misbruik van hebben gemaakt... bedank die mensen maar.
Ziet er uit als een cartoony Diablo III, dus het zou wel eens leuk kunnen zijnjustifire schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 17:04:
[...]
Nee, maar de trailer is al wel even uit.
[video]
https://www.microsoftstor...x-One/productID.318406400
Zelf pas 2de hands gekocht voor €`13,- en die is nog niet eens binnen.. maar misschien wat voor jullie!
Ook nog andere games rond deze prijs zoals State of Decay, Killer Instinct (is die niet gewoon gratis online?), Screamride, Kinect Sport Rival Xbox One en Sunset Overdrive.
https://www.microsoftstor...X_GAMES_spotlight_5_P9814 _Flashoffer_upto86off_241016_FR
Ha thanks, had die eerder gezien maar toen was bijna alles uitverkocht (stond toen op pepper). Rare replay, state of decay en kinect sports rivals besteldsrdevil schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 22:36:
Iemand nog interesse in Rare Replay? Franse Microsoft store voor €7.99 inclusief verzendkosten:
https://www.microsoftstor...x-One/productID.318406400
Zelf pas 2de hands gekocht voor €`13,- en die is nog niet eens binnen.. maar misschien wat voor jullie!
Ook nog andere games rond deze prijs zoals State of Decay, Killer Instinct (is die niet gewoon gratis online?), Screamride, Kinect Sport Rival Xbox One en Sunset Overdrive.
https://www.microsoftstor...X_GAMES_spotlight_5_P9814 _Flashoffer_upto86off_241016_FR
Ikzelf vind het niet zo spannend dus scheelt weer geld en een langere backlog
Ook niet Action Henk?timmie271 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 08:16:
Deals with gold voor deze week: https://majornelson.com/2...ght-sale-shocktober-sale/
Ikzelf vind het niet zo spannend dus scheelt weer geld en een langere backlog
The Walking Dead Michonne is trouwens ook maar €5,50 in de Braziliaanse / Russische Store. Hoewel wat kort, is dit net een leuk bedrag om er aan uit te geven imo.
Veel Zombies deze week dus!
TOMATEN NU!!!!!!!
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Het heeft echt voor de meeste hilariteit gezorgd met vrienden op de bank. Je zet met deze game wel echt vriendschappen op het spel.
''Loop nou doohoooor''
''Laat me er langs!!!''
''Nee, ik doe de tomaten al!''
''Bord...Bord...BORD!!?!??? Waarom is er niks afgewassen!?''
“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".
Alien Isolation
Blood Bowl 2?
Dead rising 3? (waarschijnlijk heb ik wel even genoeg zombie games...)
The Evil Within
Wolfenstein the Old Blood
Alsof ik niet al te veel games in mijn backlog heb, en heb pas net een Xbox One
Thuis maar eens wat gameplay video's bekijken of zo welke ik echt wil hebben...
Die van mij is net terug, duurde maar 11dgn totaal. RB en R3 zaten los. Kreeg een gloed nieuwe terug.maurieske72 schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 20:47:
[...]
Heb de mijne donderdag opgestuurd omdat de RB knop helemaal los zat.Kreeg vandaag bericht dat ze een nieuwe sturen,stond alleen bij het kon 28 dagen duren wtf.
* Convoy happy!
Die sla ik met alle liefde over
Bedoel je met M3 modern warfare 3?Royeboi schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:01:
Zombi (brazilie €4,50), en Zombie Army Trilogie (NL store) maar gekocht. Zombie Army Trilogy (Makers van Sniper Elite 3) voor slechts een tientje ivm 40% korting op de Bart Smit bonnen, kan ze gewoon niet laten liggen grrrr. En dat terwijl ik BF1 en M3 nog moet spelen... zucht.
Voor special ops heb ik al iemand, maar de campaign samenspelen met iemand lijkt mij ook wel leuk
Misschien toch even kijken maar grote kans dat ik die overslaThe Walking Dead Michonne is trouwens ook maar €5,50 in de Braziliaanse / Russische Store. Hoewel wat kort, is dit net een leuk bedrag om er aan uit te geven imo.
Veel Zombies deze week dus!
Vanmiddag weer even een DLC van lego star wars wegspelen en dan is het wachten tot de laatste uitkomt......
Dat valt dan nog mee 11 dagen.Ben benieuwd wanneer die van mij komt.Convoy schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:38:
[...]
Die van mij is net terug, duurde maar 11dgn totaal. RB en R3 zaten los. Kreeg een gloed nieuwe terug.
* Convoy happy!
Hier komt binnenkort een overzicht van alle dure apparatuur die ik thuis heb staan
Geen SSD hier, maar kan mij niet voorstellen dat het veel gaat opleveren op een USB3 poortje..Licko schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:03:
Zijn er hier mensen met een externe ssd aan de one? Levert t echt veel op mbt laadtijden?
http://www.cdkeys.com/xbo...in-the-old-blood-xbox-oneFinraziel schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:27:
Poeh, ik zie eigenlijk weer veel te veel
Alien Isolation
Blood Bowl 2?
Dead rising 3? (waarschijnlijk heb ik wel even genoeg zombie games...)
The Evil Within
Wolfenstein the Old Blood
Alsof ik niet al te veel games in mijn backlog heb, en heb pas net een Xbox One![]()
Thuis maar eens wat gameplay video's bekijken of zo welke ik echt wil hebben...
Oops, laat ik zo maar deze url vallen
Leuk spel trouwens, heerlijke shooter en het verhaal is ook redelijk goed
[ Voor 6% gewijzigd door Ereaser op 25-10-2016 14:17 ]
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Valt nog niet mee zo'n loskomend rubbertje
Maar mij werd verzekerd dat ze er bij higher-support druk mee bezig zijn, echter zijn er nog geen updates te vermelden in deze zaak.
Het is natuurlijk ook niet niks om toe te geven dat ze gewoon een waardeloos product hebben geleverd.
Oh nee, een Elite product met een prijskaartje waarbij je niet te veel mag verwachten
[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 25-10-2016 16:05 ]
Herkent iemand dit of word ik echt stroef?
Niveautje lager zetten. IMHO is dat al jaren een groot probleem bij FIFA. Als ik op semi-pro speel dan win ik met 4 of meer doelpunten verschil met sporadisch een wedstrijd waarin de AI zorgt dat al jou kansen mis gaan, de keeper een topdag heeft en die spits die max 10m/dag loopt opeens Bolt een slak laat lijken.PetruZ schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 16:19:
Ik meld me hier als oude lul met een nieuwe xbox one s. Desktop is al een tijdje de deur uit en miste een spelletje op z'n tijd toch wel. Sinds jaren ook weer eens een balletje trappen met fifa, en goedemorgen wat een klus is dat. Ik kan me niet herinneren dat een game zo'n steile learning curve had.
Herkent iemand dit of word ik echt stroef?
Ga je echter naar Pro dan verlies je elke pot met 2-3 doelpunten verschil.
[ Voor 34% gewijzigd door PetruZ op 25-10-2016 17:10 ]
Verwijderd
Is een goed spel hoor. En van Hollandse bodem.timmie271 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 10:58:
[...]
Action Henk
Die sla ik met alle liefde over
[...]
Mafia 3 natuurlijk. Daarnaast zit er geen Coop Campaign in mw2 of 3 voor zo ver ik me kan herinneren.Bedoel je met M3 modern warfare 3?
Voor special ops heb ik al iemand, maar de campaign samenspelen met iemand lijkt mij ook wel leukwel op veteran natuurlijk
Dat geloof ik graag, maar is niet echt mijn spelVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:24:
[...]
Is een goed spel hoor. En van Hollandse bodem.
Daar was ik ook achtergekomen na een pm van hemMafia 3 natuurlijk. Daarnaast zit er geen Coop Campaign in mw2 of 3 voor zo ver ik me kan herinneren.
in beide spellen zit wel co-op volgens de achterkant van de hoesjes
Wel irritant dat elite offline is gehaald. Kan daardoor de DLC niet downloaden.....
Verwijderd
Co-op in Spec ops ja. Niet in campaign.timmie271 schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:43:
[...]
Dat geloof ik graag, maar is niet echt mijn spel
[...]
Daar was ik ook achtergekomen na een pm van hem
in beide spellen zit wel co-op volgens de achterkant van de hoesjes
Wel irritant dat elite offline is gehaald. Kan daardoor de DLC niet downloaden.....
Owh. Dat kan ook natuurlijkVerwijderd schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 18:14:
[...]
Co-op in Spec ops ja. Niet in campaign.
Dan maar in me uppie door de campaign heenrennen.....
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 25-10-2016 19:04 ]
USB 3 poortje? Dat is wel heel kleinerend over USB 3 terwijl daar gewoon 5 Gbit/s overheen kan.Romius schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 13:08:
[...]
Geen SSD hier, maar kan mij niet voorstellen dat het veel gaat opleveren op een USB3 poortje..
Je moet het verlies in snelheid eerder zoeken in het OS van de Xbox One.
In theorie ja, ik heb nog nooit zulke snelheden gezien met disks. Disks die aan een sata poort hangen halen hun fysieke capaciteiten, muv ssd dan, en halen vaak ergens tussen de 150-300 MB/s, op usb3 kom je niet verder dan 60-90 MB/s..Donstil schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:02:
[...]
USB 3 poortje? Dat is wel heel kleinerend over USB 3 terwijl daar gewoon 5 Gbit/s overheen kan.
En dan heb ik het alleen nog maar over grote bestanden.
[ Voor 5% gewijzigd door Romius op 25-10-2016 23:43 ]
Die tijd is wel voorbij hoor.Romius schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:40:
[...]
In theorie ja, ik heb nog nooit zulke snelheden gezien met disks. Disks die aan een sata poort hangen halen hun fysieke capaciteiten, muv ssd dan, en halen vaak ergens tussen de 150-300 MB/s, op usb3 kom je niet verder dan 60-90 MB/s..
Goeie USB sticks halen tegenwoordig tussen de 200 en 300 MBps (Zie ook dit inmiddels al oude artikel https://nl.hardware.info/...-bestand-lezen--schrijven)
Goeie USB SSD'S doen ongeveer hetzelfde.
- justifire
- Nu online
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Het OS ?Donstil schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 20:02:
[...]
USB 3 poortje? Dat is wel heel kleinerend over USB 3 terwijl daar gewoon 5 Gbit/s overheen kan.
De bussnelheid op het moederbord van de One is gewoon te laag.
Dat is een hardwarematige bottleneck die je met software niet op kan lossen.
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
En wat doe je met die codes?SpoekGTi schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 06:49:
Ze willen heel graag dingen weggeven zeker bij MS, ik kreeg gisteren weer 2 messages met codes voor gears 1,2,3 en judgement als bedankje dat ik gears 4 heb gekocht
probeer eerst je skills is te verbeteren.PetruZ schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 17:07:
Nivootje amateur nu. Maar ik moet ook wennen aan de controller denk ik. Loop nu als een kip zonder kop door dat pookje. Maar een positieve verrassing is het trainingscentrum. Dat is best leuk en verslavend. Ondertussen speuren naar gta 5
https://www.youtube.com/watch?v=62qVUdsyM2o
gaat wat tijd in zitten, maar dat mag de pret niet drukken toch...
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.