Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
SATA disks werken via AHCI, een usb flash drive niet. Harddisks, en ook SSD's werken enkel via AHCI. (nieuwere SSD's via NVME/PCIE, maar dat heeft de One sowieso niet) Je gaat dus de boel als het ware converteren van SATA AHCI naar USB3 > veel tragere performance. Misschien is een SSD wel wat sneller in een USB3 behuizing, maar je haalt bij lange na niet wat ie over een SATA poort kan. Of er moet 1 of andere superduper hdd behuizing zijn die dat wel kan, maar die heb ik nog niet gezienDonstil schreef op dinsdag 25 oktober 2016 @ 23:49:
[...]
Die tijd is wel voorbij hoor.
Goeie USB sticks halen tegenwoordig tussen de 200 en 300 MBps (Zie ook dit inmiddels al oude artikel https://nl.hardware.info/...-bestand-lezen--schrijven)
Goeie USB SSD'S doen ongeveer hetzelfde.
En USB3 verdeeld ook nog eens z'n snelheid over alle poorten, SATA niet.
Al zou je een 128 GB USB3 stick in de One duwen, gaat ie wellicht sneller, maar zoals eerder ook al geroepen, die One is geen snelheidsmonster verder qua CPU/interface.
[ Voor 13% gewijzigd door Romius op 26-10-2016 12:20 ]
Ja dat klopt allemaal hoor maar de SolidState USB disk's die ik aanhaalde halen deze snelheid dus op USB 3.0 niet op intern of extern Sata.Romius schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:00:
[...]
SATA disks werken via AHCI, een usb flash drive niet. Harddisks, en ook SSD's werken enkel via AHCI. (nieuwere SSD's via NVME/PCIE, maar dat heeft de One sowieso niet) Je gaat dus de boel als het ware converteren van SATA AHCI naar USB3 > veel tragere performance. Misschien is een SSD wel wat sneller in een USB3 behuizing, maar je haalt bij lange na niet wat ie over een SATA poort kan. Of er moet 1 of andere superduper hdd behuizing zijn die dat wel kan, maar die heb ik nog niet gezien![]()
En USB3 verdeeld ook nog eens z'n snelheid over alle poorten, SATA niet.
Al zou je een 128 GB USB3 stick in de One duwen, gaat ie wellicht sneller, maar zoals eerder ook al geroepen, die One is geen snelheidsmonster verder qua CPU/interface.
Maar goed die hoge snelheid wordt dus helaas niet door de One ondersteund, misschien dat de Scorpio er nog iets mee kan. Ik heb nog een snelle Externe SSD liggen namelijk
Ooh dat is zonde, hopen op de Scorpio dan.justifire schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 00:56:
[...]
Het OS ?
De bussnelheid op het moederbord van de One is gewoon te laag.
Dat is een hardwarematige bottleneck die je met software niet op kan lossen.
[ Voor 12% gewijzigd door Donstil op 26-10-2016 12:58 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Weg
[ Voor 6% gewijzigd door Willybubba op 26-10-2016 13:10 ]
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ja, maar daar zal je vast niet heel op kwijt kunnen, denk ik? Prijs per GB is helaas nog erg hoog bij SSD, en efficient met ruimte omgaan doen die developers al helemaal niet, een Halo 5 patch van 40 GB..Donstil schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 12:55:
[...]
Ja dat klopt allemaal hoor maar de SolidState USB disk's die ik aanhaalde halen deze snelheid dus op USB 3.0 niet op intern of extern Sata.
Maar goed die hoge snelheid wordt dus helaas niet door de One ondersteund, misschien dat de Scorpio er nog iets mee kan. Ik heb nog een snelle Externe SSD liggen namelijk
Ik vraag mij af wat er in die Scorpio komt, meestal is het niet bijzonder in consoles. Of de prijs moet flink worden, maar of dat slim is..
Klopt. Het vereist een investering, maar de voldoening is dan ook groter. Sowieso beter dan een game die na een slordige 10 uur uitgespeeld is.Mr-Music schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 07:54:
gaat wat tijd in zitten, maar dat mag de pret niet drukken toch...
Voor de rest vind ik de xbox one s een mooi ding. Werkt vooralsnog prima
Denk dat het 1TB wordt, misschien 1,5TB. Ga er wel vanuit dat de bus snelheid hoger is, dus dat de grootste bottleneck verdwijnt.Romius schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:45:
[...]
Ja, maar daar zal je vast niet heel op kwijt kunnen, denk ik? Prijs per GB is helaas nog erg hoog bij SSD, en efficient met ruimte omgaan doen die developers al helemaal niet, een Halo 5 patch van 40 GB..![]()
Ik vraag mij af wat er in die Scorpio komt, meestal is het niet bijzonder in consoles. Of de prijs moet flink worden, maar of dat slim is..
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:38
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Ik zie wel eens leuke deals maar dat Duits trek ik echt niet
Als het goed is moet de Engelse taal te kiezen zijn, waar je wel op moet letten is dat de duitse games vaak gecensureerd zijn in verband met strengere regels. Dus soms geen bloed of groen bloed of whatever.cardwizard schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:35:
weet iemand of spellen uit het buitenland , in mijn geval uit Duitsland ook altijd de Engelse taal bevatten ? heb eigenlijk geen idee hoe dat zit ?
Ik zie wel eens leuke deals maar dat Duits trek ik echt niet
• Built-in game broadcasting
Microsoft is integrating Beam into Windows 10 with the Creators Update, including support on the Xbox One. The company acquired Beam earlier this year
• Custom tournaments
Gamers will soon have the ability to create custom tournaments through the Arena feature on Xbox Live
• Audio improvements
Bitstream audio passthrough support for Blu-Ray on Xbox One S, including Dolby Atmos
Benieuwd wat er nog meer bij gaat komen in de komende tijd
Verwijderd
Dat klinkt wel cool. Zowel voor potjes FIFA/COD/Gears/RB6 etc als ook (hopelijk) voor achievement hunten. Zou lachen zijn om wedstrijdjes te hebben ivm gamerscore.Jaguar645 schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 19:21:
• Custom tournaments
Gamers will soon have the ability to create custom tournaments through the Arena feature on Xbox Live
Maar een simpel tweakers FIFA toernooitje organiseren zou dan heel makkelijk en leuk zijn.
Maakt me niets uit; ik heb toch een 6TB externe disk eraan hangenRomius schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 13:45:
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
blijft ook een cool speljustifire schreef op woensdag 26 oktober 2016 @ 16:21:
Van het weekeind maar weer eens opstarten, vind het toch altijd leuk om te zien dat een developer ook ruim na release nog wat extra's met zijn product doet.
[video]
https://www.microsoft.com...ntgrendelen/BVRK77XXGBWB#
Thankskevlar01 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:23:
Borderlands The Handsome collection is nu gratis te unlocken via de Microsoft site:
Die mistte ik nog
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Verwijderd
Bedankt en hoezo is die gratis?kevlar01 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:23:
Borderlands The Handsome collection is nu gratis te unlocken via de Microsoft site:
Thanks namens mij en mijn broerkevlar01 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:23:
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
Bedankt!kevlar01 schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 10:23:
Kom tijd te kort zo
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Geen idee... laten we maar gewoon dankbaar zijn
Gamertag: FinrazielNL
lame....Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 12:29:
Borderlands is alleen gratis te spelen dit weekend.
Daarna kun je em kopen voor 24 Euro.
Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Dat het slechts gratis is voor het weekend is lame
Verwijderd
Play Borderlands: The Handsome Collection free + XBL members without Gold can play online free from 27-30 October
https://majornelson.com/2...-on-xbox/?linkId=30406185
Kheb ze allemaal al op de 360, maar ben wel benieuwd of ik het dan moet gaan downloaden...
Iemand hier die het toevallig nog wel eens speelt en weet of de multiplayer nog een beetje leeft om gewoon door de campaign te spelen (dus niet alleen maar die super bosses proberen te killen)?
Verwijderd
Lijkt me typisch een spel om met een vast clubje te spelen. Met randoms doelgericht werken is altijd klote. Vooral omdat iedereen's doel anders is. Kijk naar battlefield waar de ptfo gasten zich enorm opwinden om Sniper gastjes. Of gears waar achievement hoeven (zoals ik) enorm balen van xp hoeven die quilten bij ronde 10.Finraziel schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:20:
Ze gaan echt niet bewust zo'n populaire game gratis weg geven buiten gold om... Had een foutje kunnen zijn, maar gezien de communicatie lijkt dat me niet het geval en is de game alleen dit weekend gratis. Ook gezien het feit dat het een aparte entry in de store is.
Iemand hier die het toevallig nog wel eens speelt en weet of de multiplayer nog een beetje leeft om gewoon door de campaign te spelen (dus niet alleen maar die super bosses proberen te killen)?
Edit: quilten en gears gaan enorm vaak hand in hand
Ik verwacht deze wel in je gears 4 achievementlijstje uiteindelijk: Seriously 4.0 (200 gamerscore)Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 18:58:
[...]
Lijkt me typisch een spel om met een vast clubje te spelen. Met randoms doelgericht werken is altijd klote. Vooral omdat iedereen's doel anders is. Kijk naar battlefield waar de ptfo gasten zich enorm opwinden om Sniper gastjes. Of gears waar achievement hoeven (zoals ik) enorm balen van xp hoeven die quilten bij ronde 10.
Alleen nog proberen een race te voltooien en 5x Q2 te halen in Pro season mode en dan heb ik alle chievos van F1 2015 ook binnen
Gamertag: timmie271
Je bedoelt quiten neem ik aan? Quilten heb ik nog nooit van gehoord maar ik zie een beeld van schotjes rokjes en gespierde Gears characters voor meVerwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 18:58:
[...]
Lijkt me typisch een spel om met een vast clubje te spelen. Met randoms doelgericht werken is altijd klote. Vooral omdat iedereen's doel anders is. Kijk naar battlefield waar de ptfo gasten zich enorm opwinden om Sniper gastjes. Of gears waar achievement hoeven (zoals ik) enorm balen van xp hoeven die quilten bij ronde 10.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Poolse Schotse hoeven !!Ereaser schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:10:
[...]
Je bedoelt quiten neem ik aan? Quilten heb ik nog nooit van gehoord maar ik zie een beeld van schotjes rokjes en gespierde Gears characters voor me
[ Voor 15% gewijzigd door justifire op 28-10-2016 13:16 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Zoals ik dat lees is ie dus wel gratis en kunnen mensen zonder gold het hele weekend deze game gratis online spelen.Verwijderd schreef op donderdag 27 oktober 2016 @ 17:02:
/ Larry Hryb / + 1m
Play Borderlands: The Handsome Collection free + XBL members without Gold can play online free from 27-30 October
https://majornelson.com/2...-on-xbox/?linkId=30406185
[afbeelding]
Verwijderd
Beetje vaag geschreven maar ik lees het dat je het tot en met 30 oktober gratis kan spelen. Daarna dus niet.L1nt schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 13:49:
[...]
Zoals ik dat lees is ie dus wel gratis en kunnen mensen zonder gold het hele weekend deze game gratis online spelen.
Wat ik lees is: Borderlands handome edition is gratis plus niet gold leden kunnen tot 30-10 gratis online spelen.Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:24:
[...]
Beetje vaag geschreven maar ik lees het dat je het tot en met 30 oktober gratis kan spelen. Daarna dus niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Romius op 28-10-2016 14:59 ]
Gezien de populariteit van Fifa en Battlefield momenteel ben ik echter bang dat als ik hem haal ik gewoon helemaal in mn uppie moet gaan spelen
[ Voor 26% gewijzigd door Martinspire op 28-10-2016 16:25 ]
Dat gevoel heb ik ook, terwijl ik die team vs CPU helemaal geweldig vond. BF1 heb ik nog steeds m'n irritaties met class-lock, FIFA .. nouja.. FIFA dus (zeker nu m'n league weer gestart is, bizar hoe ze werkende dingen kapot weten te maken), die blijf ik ook gewoon spelen.Martinspire schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 16:24:
Zijn er eigenlijk nog mensen hier die Titanfall 2 gaan halen? Ik zit nog even te twijfelen. Ben vooral benieuwd naar wat er ivm de beta nog is aangepast. Al zal spelen op Europese servers wel enorm helpen denk ik.
Gezien de populariteit van Fifa en Battlefield momenteel ben ik echter bang dat als ik hem haal ik gewoon helemaal in mn uppie moet gaan spelen
Was het nu een Play Anywhere was het nog een makkelijkere keuze, maar dat is het helaas niet.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Had hem vandaag in mijn handen. Maar heb zowel weinig vertrouwen in het spel na de bèta als te veel om te spelen. Gears vind ik online tof en battlefield vind ik ook niet onaardig. Daarnaast blijft Fifa trekken. En heb ik nog stapels SP spellen liggen. Tf2 pluk ik wel een keer uit EA access.Martinspire schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 16:24:
Zijn er eigenlijk nog mensen hier die Titanfall 2 gaan halen? Ik zit nog even te twijfelen. Ben vooral benieuwd naar wat er ivm de beta nog is aangepast. Al zal spelen op Europese servers wel enorm helpen denk ik.
Verwijderd
Misschien is jouw Engels beter dan de mijne.L1nt schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 14:30:
[...]
Wat ik lees is: Borderlands handome edition is gratis plus niet gold leden kunnen tot 30-10 gratis online spelen.
Lijkt me erg sterk dat het gratis blijft na de 30e maar hopelijk heb jij gelijk.
Edut: huh. 1 multiplayer achievement in titanfall 2. Ik heb de grootste lol gehad in Alle MP achievements halen in titanfall 1. Dit vind ik wel erg magertjes. Een middelmatige mech based campaign zit ik niet op te wachten als hoofdmoot van een spelletje.
[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 28-10-2016 23:31 ]
Middelmatig? Spel heeft een 8.5 gekregen hier... dat is alles behalve middelmatig...Verwijderd schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 17:20:
[...]
Een middelmatige mech based campaign zit ik niet op te wachten als hoofdmoot van een spelletje.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Verwijderd
Tweakers.net game reviews kan ik niet serieus nemen. Wij hebben ze uitvoerig gelezen maar misten kennis, diepgang en een fatsoenlijke schrijfstijl. Bijna elk spel krijgt positieve reviews hé. Zo een cijfer zegt niet dat het niet middelmatig is.harrytasker schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 08:28:
[...]
Middelmatig? Spel heeft een 8.5 gekregen hier... dat is alles behalve middelmatig...
Eigenlijk is mijn punt veel meer: doe multiplayer Achievements in titanfall. Die bevielen me in deel 1 uitstekend.
Het hoeft ook niet per se middelmatig te zijn. Dat is niet zozeer wat exactor it zegt. Hij zal de mulitplayer vast en zeker geweldig vinden (hoeft niet natuurlijk), maar hij mist gewoon alle multiplayer achievements van deel 1 die ik nog steeds wil halen....harrytasker schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 08:28:
[...]
Middelmatig? Spel heeft een 8.5 gekregen hier... dat is alles behalve middelmatig...
Zelf ga ik TF2 ook niet halen. Heb nog veelste veel games in de backlog staan wat alleen maar zal gaan groeien als ik er meer bij koop
[ Voor 12% gewijzigd door timmie271 op 29-10-2016 13:47 ]
Ben het helemaal met je eens, game reviews hier kan je echt niet serieus nemen. Daarom had ik ook al puntjes gezet in mijn reactie. De review van GOW4 deed bij mij toch wel de emmer overlopen qua review en de daarbij behorende waardering.Verwijderd schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 12:32:
[...]
Tweakers.net game reviews kan ik niet serieus nemen. Wij hebben ze uitvoerig gelezen maar misten kennis, diepgang en een fatsoenlijke schrijfstijl. Bijna elk spel krijgt positieve reviews hé. Zo een cijfer zegt niet dat het niet middelmatig is.
Eigenlijk is mijn punt veel meer: doe multiplayer Achievements in titanfall. Die bevielen me in deel 1 uitstekend.
Verwijderd
Ah OK. Sorry dacht dat je serieus was over de review van t.net. Gears was echt fantastisch ja. Spel was te makkelijk. Terwijl hij duidelijk op de 1e of 2e moeilijkheidsgraad speelde. Steeds in de 'wij-vorm' schrijven is ook te irritant.harrytasker schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:09:
[...]
Ben het helemaal met je eens, game reviews hier kan je echt niet serieus nemen. Daarom had ik ook al puntjes gezet in mijn reactie. De review van GOW4 deed bij mij toch wel de emmer overlopen qua review en de daarbij behorende waardering.
Dit is al tijden zo op T.net. Van mening kun je natuurlijk verschillen, maar er komen erg vaak reviews zonder diepgang binnen, heb me a.d.h.v. reviews hier nog wel eens laten leiden en dan kom ik vaak bedrogen uit. Soms kan ik me er wel in vinden, en merk ook wel een duidelijk kwaliteitsverschil tussen Paul en Jurian (waarbij ik me veel meer in Paul's reviews kan vinden). Komt echter wel eens voor dat games domweg fundamenteel te kort schieten, vol zitten met bugs of performance issues, en dan alsnóg bizarre cijfers als negens halen. Over de inhoud kun je het natuurlijk oneens zijn (al kun je daar ook best objectief oordelen over eentonigheid of gebrek aan inhoud, iets wat hier vaak niet gebeurt), maar over technische zaken kun je het moeilijk oneens zijn, en horen IMO zwaar te wegen.harrytasker schreef op zaterdag 29 oktober 2016 @ 20:09:
[...]
Ben het helemaal met je eens, game reviews hier kan je echt niet serieus nemen. Daarom had ik ook al puntjes gezet in mijn reactie. De review van GOW4 deed bij mij toch wel de emmer overlopen qua review en de daarbij behorende waardering.
Helaas heeft iemand hem alweer gebruikt zonder iets te laten weten.rscheper schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 01:48:
Ik heb nog een code voor om Halo's Warthog te ongrendelen in Forza Horizon 3:
***members only***
edit: Ik heb er ondertussen een, dank voor iedereen die in DM een code aanbood!
[ Voor 13% gewijzigd door Finraziel op 31-10-2016 11:00 ]
Jep korte maar goeie single-player. Matchmaking eu is prima, heb voor atrition en hardpoint nooit hoeven wachtenMartinspire schreef op vrijdag 28 oktober 2016 @ 16:24:
Ken niet zo veel mensen die voor de Logitech hebben gekozen. Bij onze 'racegroep' heeft vrijwel iedereen voor de Thrustmaster TX gekozen.giantgiantus schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 08:13:
Mensen ervaring met de g920? Denk eraan om dat stuur te kopen.
Voor welk spel wil je een stuurtje halen?
Heb ook gekeken naar de TX maar vind hem er zo lelijk uitzien.
Vind Forza met stuur maar niets. Andere 2 Games zijn wel top.giantgiantus schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 09:55:
F1, dirt rally, Forza.
Heb ook gekeken naar de TX maar vind hem er zo lelijk uitzien.
Zit best wat verschil tussen de 920 en de TX. Ze draaien immers op een compleet andere motor. De v-snaar van de TX zou wat beter aanvoelen, waar de 920 toch wat precisie mist door de tandwielen.
Standaardwiel van de TX is niet de mooiste inderdaad. Heb er zelf niet zoveel last van aangezien ik naar het scherm kijk tijdens het racen
Waarom speelt Forza niet lekker met stuur? Jullie gebruiken zeker allemaal project cars?
Aantal mensen hebben het Alcantara stuurtje, het is maar net hoeveel geld je er aan uit wilt geven.
[ Voor 21% gewijzigd door Beltoni op 30-10-2016 13:22 ]
Ik had in de beta nog wel het idee telkens met WestUS servers te maken te hebben. Ik was namelijk elke keer in 1 kogel dood of enorm snel. Nou was Titanfall geen trage game, maar zo snel sloeg nergens op. Dus mits dat idd een server-issue was, dan wil ik de game wel een kans geven. Anders is het snel afgelopen. Al zie ik nog helemaal niemand de game in mn friendslist doen, dus dat beloofd niet veel goeds. Dit gaat een grote flop worden ben ik bang. Ondanks dat de game dus niet slecht is, legt het het gewoon gigantisch hard af tegen BF1. Vergelijkbaar met Battlefront dusRmg schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 07:35:
[...]
Jep korte maar goeie single-player. Matchmaking eu is prima, heb voor atrition en hardpoint nooit hoeven wachten
Time to kill is aangepast sinds de beta.Martinspire schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 13:23:
[...]
Ik had in de beta nog wel het idee telkens met WestUS servers te maken te hebben. Ik was namelijk elke keer in 1 kogel dood of enorm snel. Nou was Titanfall geen trage game, maar zo snel sloeg nergens op. Dus mits dat idd een server-issue was, dan wil ik de game wel een kans geven. Anders is het snel afgelopen. Al zie ik nog helemaal niemand de game in mn friendslist doen, dus dat beloofd niet veel goeds. Dit gaat een grote flop worden ben ik bang. Ondanks dat de game dus niet slecht is, legt het het gewoon gigantisch hard af tegen BF1. Vergelijkbaar met Battlefront dus
Zelf onlangs ook een g920 gekocht en erg tevreden hierover. Maar moet zeggen dat ik geen vergelijkings materiaal heb, want dit is mijn eerste stuurwiel! Voelt degelijk aan, ook FBB is goed als je het mij vraagt. Gebruik hem zowel op PC als XO. Zeker de moeite waard van aankoop, zeker nu die de laatste tijd flink in prijs gedaald is. Later nog maar eens een stickshift bijkopen, vind ik toch wel lekkerder rijden!giantgiantus schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 08:13:
Mensen ervaring met de g920? Denk eraan om dat stuur te kopen.
Ik zie even veel BF1 en TF2 gespeeld worden in mijn friends list. Beide door maar 1 a 2 mensenMartinspire schreef op zondag 30 oktober 2016 @ 13:23:
[...]
Ik had in de beta nog wel het idee telkens met WestUS servers te maken te hebben. Ik was namelijk elke keer in 1 kogel dood of enorm snel. Nou was Titanfall geen trage game, maar zo snel sloeg nergens op. Dus mits dat idd een server-issue was, dan wil ik de game wel een kans geven. Anders is het snel afgelopen. Al zie ik nog helemaal niemand de game in mn friendslist doen, dus dat beloofd niet veel goeds. Dit gaat een grote flop worden ben ik bang. Ondanks dat de game dus niet slecht is, legt het het gewoon gigantisch hard af tegen BF1. Vergelijkbaar met Battlefront dus
kan ook iets over je friend list zeggenEreaser schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 03:05:
[...]
Ik zie even veel BF1 en TF2 gespeeld worden in mijn friends list. Beide door maar 1 a 2 mensen
Dat ze smaak hebben?cardwizard schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 09:24:
[...]
kan ook iets over je friend list zeggen
ongetwijfeld !! maar wat spelen ze dan ? BF1 lijkt me geen verkeerd spel , TF lijkt mij persoonlijk CoD 2.0
En is gebruikt zonder bedankje.......Makster schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 09:52:
Hier nog een code om de Halo Warthog in Forza Horizon 3 te ontgrendelen:
***members only***
http://supsooi.tweakblogs.net/ kijk eens bij mijn advertenties intressante spullen
[ Voor 93% gewijzigd door Player1S op 31-10-2016 10:47 ]
Destiny (ook niet het beste spel, maar blijft leuk om met vrienden te doen)cardwizard schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 10:30:
[...]
ongetwijfeld !! maar wat spelen ze dan ? BF1 lijkt me geen verkeerd spel , TF lijkt mij persoonlijk CoD 2.0
Rocket League, Gears of War 4, Overwatch, Bioshock en Skyrim remasters.
En je weet dat CoD een hoop van TF1 heeft "geleend"?
Gears of warEreaser schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:04:
[...]
Destiny (ook niet het beste spel, maar blijft leuk om met vrienden te doen)
Rocket League, Gears of War 4, Overwatch, Bioshock en Skyrim remasters.
En je weet dat CoD een hoop van TF1 heeft "geleend"?
De makers van Medal of Honor en later Call of Duty hebben Titanfall gemaakt dus dat is me bekend (korte versie uiteraard van een langer verhaal)
Verwijderd
Ik heb sinds 2 dagen de Xbox one S in mijn bezit, naar volle tevredenheid. Echter zit hier weer zo'n ontzettend korte voedingskabel bij en die redt het niet van de stekkerdoos naar mn tv meubel.
Zijn er tips voor goede alternatieve kabels of kan ik iedere willekeurig kabel met dezelfe pasvorm hiervoor gebruiken?
alvast bedankt!
Gewoon ergens een el cheapo power kabel vandaan halen!Verwijderd schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 17:41:
ik weet niet zeker of ik de vraag hier het beste kan stellen, maar leek me van wel.
Ik heb sinds 2 dagen de Xbox one S in mijn bezit, naar volle tevredenheid. Echter zit hier weer zo'n ontzettend korte voedingskabel bij en die redt het niet van de stekkerdoos naar mn tv meubel.
Zijn er tips voor goede alternatieve kabels of kan ik iedere willekeurig kabel met dezelfe pasvorm hiervoor gebruiken?
alvast bedankt!
Owner of DBIT Consultancy | DJ BassBrewer
Hier werk het nogL1nt schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 14:42:
Doet Borderlands 2 het eigenlijk nog bij jullie? Zit nu op werk dus kan niet checken
Verwijderd
Ik heb mijn UK reisadapter al meer dan 2 jaar er op zitten. Uiteraad geen probleem.Finraziel schreef op maandag 31 oktober 2016 @ 19:48:
Ik heb er ook gewoon een andere passende kabel in gestoken, geen probleem. Mijn one s komt namelijk uit Engeland, dus zat een Engelse kabel bij.
Behalve als ik wil scheren in Engeland.
accu (bijna) leeg , sluit kabel aan , lampje wordt oranje en na een paar seconden weer wit ... resultaat een controller die niet opladen wil ??
laden via console of usb lader maakt geen verschil....accu er uit en weer er in , brengt ook geen oplossing .... verschillende kabels is ook hetzelfde
ik weet het niet meer , iemand ?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Probeer eens een andere usb->micro-usb kabel.
Nog niet beschikbaar in Nederland, maar zou in de toekomst interessant kunnen zijn :
One of the core missions for Xbox has always been to offer premium gaming to the greatest number of people around the world – powered by the biggest lineup of games in Xbox history. Central to our goal of making gaming on Xbox accessible to more fans around the world is making sure gamers have a choice in how they purchase content in our Store.
That’s why we offer Mobile Operator Billing on Xbox to make buying your next favorite game easier and safer than ever. In case you’ve never heard of Operator Billing, it’s one of the most popular payment methods around the world because it doesn’t require a credit card. Today, many Xbox gamers use their phone number to pay for games, movies, TV shows and much more, and have the charges added directly to their phone bill. Best of all, once this payment method is added to a Microsoft Account, all future purchases can be charged automatically.
Xbox gamers on the following mobile operators can use Operator Billing today in the Xbox Store on Xbox One, as well as in the Xbox App on Windows 10 devices and iOS and Android smartphones, depending on location. It even includes purchasing Xbox Play Anywhere titles from the Windows Store, such as “ReCore,” “Forza Horizon 3,” and “Gears of War 4,” all available now.
Supported mobile operators:
Beeline Russia
DNA Finland
Elisa Finland
O2 Germany
O2 UK
Swisscom Switzerland
Telenor Hungary
Telenor Norway
Telenor Sweden
If your operator is not yet signed up, sit tight – we will be adding more partners in the future as we continue to grow the best gaming experiences for gamers worldwide.
Already a customer of one of the above mentioned mobile operators and want to set up Operator Billing? Just find a game you’d like to purchase, select “Buy,” choose “Add a new payment method’ on the payment screen, and select “Mobile phone.” Next, pick your mobile operator and enter your phone number to receive a verification code. When you receive the code, simply enter it on your Xbox and you’re done!
Gedaan , geen verschil ... krijg even het icoontje in beeld dat het snoer aangesloten is en even daarna is het weer weg en zie ik een icoontje van een bijna lege batterijjustifire schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 00:52:
Heb dit ook gehad, bleek de kabel / usb stekker defect te zijn.
Probeer eens een andere usb->micro-usb kabel.
https://nl.pepper.com/aan...-eur3480-mmoga-ebay-30538
Veel EA sport in ieder geval
[ Voor 17% gewijzigd door timmie271 op 01-11-2016 08:15 ]
Seagate announces new 512GB SSD Game Drive for Xbox
Seagate today announced the new Game Drive for Xbox SSD, offering gamers fast boot and game loading performance. It comes with 512GB of capacity, the Seagate Game Drive lets gamers store approximately 15 of their favorite game titles and downloadable content.
The Seagate Game Drive for Xbox SSD uses flash storage to improve the gaming experience. Helping gamers get into the action quicker, the Seagate Game Drive reduces waiting at welcome screens and enables quicker transitions between levels in top titles like Forza Horizon 3 and Gears of War 4.
Seagate Game Drive is very easy to setup and installs in seconds. The sleek and stylish aluminum enclosure also complements the Xbox ecosystem. Also, no power cable is required to operate. The Seagate Game Drive for Xbox SSD will be available for $199.99 USD and it will be available in November at Amazon, GameStop and other retailers.
[ Voor 7% gewijzigd door MRE-Inc op 01-11-2016 08:32 ]
XBL: MRE Inc
Ziet er wel goed uit.
Kheb nu zelf een externe SATA USB 3.0 disk er aan hangen, moet zeggen dat ik niet heel veel performance verschil merk.
Zou ik hier vooruitgang mee boeken qua snelheid?
Verwijderd

Mijn Xbox One S collectie games is aan het groeien met nu 100 games erop.
4TB for the win.
Ik heb er 5TB aan hangen, waarvan zo'n 1,5 in gebruik. Toch een beetje te veel van het goede aangezien er al een hoop games zijn die ik niet tot amper meer speel en er makkelijk af zou kunnen gooienVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:41:
[afbeelding]
4TB for the win.
Verwijderd
Ik heb een 2TB Xbox One S en een 2TB externe kleine harde schijf voor mijn collectieEreaser schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:54:
Ik heb er 5TB aan hangen, waarvan zo'n 1,5 in gebruik. Toch een beetje te veel van het goede aangezien er al een hoop games zijn die ik niet tot amper meer speel en er makkelijk af zou kunnen gooien
en dat is meer dan voldoende.
Hier 120-130 games ofzo, maar niet allemaal geïnstalleerdVerwijderd schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:41:
[afbeelding]
4TB for the win.
Heb 500gb Xbox One waar OS en apps op staan en 2tb externe hdd voor de games
Zou voor mij niet gek zijn. Ik speel eigenlijk alleen BF4 en nu de laatste tijd BF1. Bij BF1 zijn via de interne 500GB disk de laad tijden zooooo lang dat alle voertuigen bij het begin van een match al weg zijn. Nu staat de game op externe HDD en zijn de laad tijden wat sneller en kan ik af en toe wel in een voertuig spawnen.
Ik speel veel in een party en één van hen heeft BF1 op externe SSD staan en dat scheelt enorm. Hij kan dus altijd in een voertuig spawnen.
Het is voor mij dus niet de bedoeling om mijn gehele game collectie op de 512GB ssd te zetten, maar wel de games die ik het meest speel, dus BF4 en BF1. Die nemen beide ongeveer 80GB in beslag. Dan is die 512GB ruim voldoende
Zie mijn verhaal hierboven over BF1. Gisteren met iemand gespeeld die BF1 op externe SSD had staan. Verschil in laad tijden in BF1 multiplayer was ongeveer 1 minuut.kevlar01 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 09:40:
[...]
Ziet er wel goed uit.
Kheb nu zelf een externe SATA USB 3.0 disk er aan hangen, moet zeggen dat ik niet heel veel performance verschil merk.
Zou ik hier vooruitgang mee boeken qua snelheid?
[YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=mLe9VBp6IN4]
Interessant, iig multiplayer wat no mans sky niet heeft.
heeft ook veel weg van Minecraft
[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 01-11-2016 10:44 ]
nothing stops this train
Vet man, nog nooit van gehoord. Maar ziet er zeker tof uit.Kol Nedra schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:43:
Is dit al een keer hier voorbij gekomen?
[video]
Interessant, iig multiplayer wat no mans sky niet heeft.
heeft ook veel weg van Minecraft
Hoop wel dat je ook naar allemaal planeten kan vliegen enzo
Dat kan. Er zijn een bijna onbeperkt aantal planeten zelfs. Het grootste probleem alleen is dat er geen MP in zit wat wel belooft was..Clavis schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:52:
[...]
Vet man, nog nooit van gehoord. Maar ziet er zeker tof uit.
Hoop wel dat je ook naar allemaal planeten kan vliegen enzo
Phew, deze week gelukkig even niks om te kopen. Afgelopen week ging erg hard met Borderlands, Alien isolation, Blood Bowl 2 + DLC, Outlast, The Evil Within en Wolfenstein: The Old Bloodtimmie271 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 08:14:
Deals with gold: https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-62/
Veel EA sport in ieder geval
Ghehe Gelukkig zijn het allemaal aanbiedingenFinraziel schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 11:26:
[...]
Phew, deze week gelukkig even niks om te kopen. Afgelopen week ging erg hard met Borderlands, Alien isolation, Blood Bowl 2 + DLC, Outlast, The Evil Within en Wolfenstein: The Old Blood
Heb zelf de afgelopen 2-3 weken niks gekocht. Probeer eerst echt even m'n backlog weg te werken
Ik heb een SSD voornamelijk gehaald om framedrops ivm zoeken op disk te voorkomen. Maar inderdaad zit ik altijd vrij snel in een game en heb ik de voertuigen voor het uitkiezen. Vaak dan een landship pakken en vervolgens kan de squad bij me spawnen. Ik zit zo'n 20 tot 30 seconden eerder in een game nuMRE-Inc schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:31:
[...]
Zou voor mij niet gek zijn. Ik speel eigenlijk alleen BF4 en nu de laatste tijd BF1. Bij BF1 zijn via de interne 500GB disk de laad tijden zooooo lang dat alle voertuigen bij het begin van een match al weg zijn. Nu staat de game op externe HDD en zijn de laad tijden wat sneller en kan ik af en toe wel in een voertuig spawnen.
Ik speel veel in een party en één van hen heeft BF1 op externe SSD staan en dat scheelt enorm. Hij kan dus altijd in een voertuig spawnen.
Het is voor mij dus niet de bedoeling om mijn gehele game collectie op de 512GB ssd te zetten, maar wel de games die ik het meest speel, dus BF4 en BF1. Die nemen beide ongeveer 80GB in beslag. Dan is die 512GB ruim voldoende
[...]
Zie mijn verhaal hierboven over BF1. Gisteren met iemand gespeeld die BF1 op externe SSD had staan. Verschil in laad tijden in BF1 multiplayer was ongeveer 1 minuut.
Welke SSD en enclosure heb je ? Ik ga het ook op SSD zetten, ben die laad tijden echt zat.Martinspire schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 12:21:
[...]
Ik heb een SSD voornamelijk gehaald om framedrops ivm zoeken op disk te voorkomen. Maar inderdaad zit ik altijd vrij snel in een game en heb ik de voertuigen voor het uitkiezen. Vaak dan een landship pakken en vervolgens kan de squad bij me spawnen. Ik zit zo'n 20 tot 30 seconden eerder in een game nu
Dit topic is gesloten.
![]()
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.