MRE-Inc schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:04:
[...]

Welke SSD en enclosure heb je ? Ik ga het ook op SSD zetten, ben die laad tijden echt zat.
Samsung 850 500gb geloof ik. Was bij MM goedkoopst in ieder geval. Verder 1 of andere behuizing die ze daar hebben (wel een USB 3.1 versie). Werkt verder prima en vooralsnog geen problemen. Wel heb ik mn xbox meteen een reset gegeven, maar dat kwam doordat een eerdere reset bijna al mn games onbruikbaar had gemaakt :X
En ik had toch nog even extra stroom nodig (met 1 USB-aansluiting ga je het niet redden)

[ Voor 7% gewijzigd door Martinspire op 01-11-2016 13:19 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 11:13
Elite controller nog steeds niet terug nadat ik hem 20 Okt opgestuurd had vanwege kapotte RB knop.24 Okt kreeg ik bericht dat hij verstuurd is naar mij maar nog niks ontvangen.Net weer contact gehad en als ik donderdag nog geen heb ontvangen moet ik opbellen naar hun en word er meteen een opgestuurd naar mij pfffff wat een gezeik.

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
MRE-Inc schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 10:31:
[...]

Zou voor mij niet gek zijn. Ik speel eigenlijk alleen BF4 en nu de laatste tijd BF1. Bij BF1 zijn via de interne 500GB disk de laad tijden zooooo lang dat alle voertuigen bij het begin van een match al weg zijn. Nu staat de game op externe HDD en zijn de laad tijden wat sneller en kan ik af en toe wel in een voertuig spawnen.

Ik speel veel in een party en één van hen heeft BF1 op externe SSD staan en dat scheelt enorm. Hij kan dus altijd in een voertuig spawnen.

Het is voor mij dus niet de bedoeling om mijn gehele game collectie op de 512GB ssd te zetten, maar wel de games die ik het meest speel, dus BF4 en BF1. Die nemen beide ongeveer 80GB in beslag. Dan is die 512GB ruim voldoende

[...]

Zie mijn verhaal hierboven over BF1. Gisteren met iemand gespeeld die BF1 op externe SSD had staan. Verschil in laad tijden in BF1 multiplayer was ongeveer 1 minuut.
Vandaar dat als ik eindelijk kan joinen er al vlaggen ingenomen zijn.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-12 20:11

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Martinspire schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:19:
[...]
En ik had toch nog even extra stroom nodig (met 1 USB-aansluiting ga je het niet redden)
Wat bedoel je hiermee ?

Ga denk ik voor de Evo 750. Heb nog genoeg kosten komende maand, maar ik ga toch alleen BF1 en BF4 erop zetten.

Xbox One heeft toch 3x USB 3.0 poorten ? Één aan de zijkant en 2 aan de achterkant ?

XBL: MRE Inc

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 08:06
iemand enig idee wat de nieuwste (versie 3) controllers zijn ? ik heb een witte en die moet ik opsturen zodat ik een nieuwe krijg , maar ik heb er maar 1 dus moet er 1 bij kopen

wil dan wel graag een andere kleur maar het moet wel de laatste versie zijn (met allerhande verbeteringen)

in de Microsoft store is het me wel duidelijk !

trouwens : KWIJL wel 199 euro :F

[ Voor 29% gewijzigd door Cardwizard op 01-11-2016 13:59 ]

Ik heb deze week de normale elite controller gekocht. Wat een fijn dingetje :) Echt het geld waard.

Na ongeveer anderhalf jaar afwezigheid in gamewereld en multiplayer kan ik concluderen dat het overgrote deel van de gamers nog steeds een stelletje randdebielen zijn die niet weten hoe ze objectives spelen in Battlefield . 8)7

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Cardwizard
Zo "normaal" vind ik die ook niet ... ook flink duur ... is dat echt zo'n groot verschil ?

[ Voor 4% gewijzigd door Cardwizard op 01-11-2016 14:51 ]

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 28-12 20:20
uchiha tijntje schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:07:
Ik heb deze week de normale elite controller gekocht. Wat een fijn dingetje :) Echt het geld waard.

Na ongeveer anderhalf jaar afwezigheid in gamewereld en multiplayer kan ik concluderen dat het overgrote deel van de gamers nog steeds een stelletje randdebielen zijn die niet weten hoe ze objectives spelen in Battlefield . 8)7
vroeger op de xbox en xbox 360 deed men nog wel samen spelen, tegenwoordig zijn multiplayer games eigenlijk ook gewoon single player games, tenzij je met vrienden gaat spelen en dus samen werken.

nothing stops this train

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Kol Nedra schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:39:
[...]

vroeger op de xbox en xbox 360 deed men nog wel samen spelen, tegenwoordig zijn multiplayer games eigenlijk ook gewoon single player games, tenzij je met vrienden gaat spelen en dus samen werken.
Toch jammer dat iedereen een headset heeft (al is het zo'n simpel ding wat je bij je Xbox krijgt) en niemand gebruikt hem. Vroeger op de 360 (tijdens de MW2 dagen) zat ik ook altijd in gamechat met een headset op, zelfs als vrienden joinde bleven we in gamechat :p

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-12 00:17

TommyGun

Stik er maar in!

Ereaser schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:43:
[...]

Toch jammer dat iedereen een headset heeft (al is het zo'n simpel ding wat je bij je Xbox krijgt) en niemand gebruikt hem. Vroeger op de 360 (tijdens de MW2 dagen) zat ik ook altijd in gamechat met een headset op, zelfs als vrienden joinde bleven we in gamechat :p
Bij mijn One S zat er geen hoor :(

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• Ereaser
TommyGun schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:47:
[...]

Bij mijn One S zat er geen hoor :(
Serieus? :| Dat wist ik niet, apart!

• Romius
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 24-12 10:32
Ereaser schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 15:49:
[...]

Serieus? :| Dat wist ik niet, apart!
Ja onder het mom, we hebben er nu een 3.5 mm aansluiting op zitten, doen we er ook geen headset meer bij.

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 11:45

Player1S

Probably out in the dark

Mijn One S (FIFA 17 bundle) had ook geen headset.
En zat later wat aankondigings filmpjes te kijken waar ze het over de voet hadden en dat die bij elke One S zou zitten maar die heb ik ook niet. Niet dat ik hem perse wil.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• srdevil
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12 21:13
L1nt schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:45:
Mijn One S (FIFA 17 bundle) had ook geen headset.
En zat later wat aankondigings filmpjes te kijken waar ze het over de voet hadden en dat die bij elke One S zou zitten maar die heb ik ook niet. Niet dat ik hem perse wil.
De voet zit niet bij de 500GB versie, wel bij de 2TB versie, of hij ook bij de 1TB versie zit weet ik niet.
Headset zit bij de 500GB Xbox One S er inderdaad niet bij (andere versies is mij onbekend)

[ Voor 9% gewijzigd door srdevil op 01-11-2016 16:54 ]

De meeste mensen zullen wel een telefoon headset hebben, ik vermoed dat die meestal gewoon zullen werken...

Gamertag: FinrazielNL

• TommyGun
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-12 00:17

TommyGun

Stik er maar in!

srdevil schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 16:54:
[...]

De voet zit niet bij de 500GB versie, wel bij de 2TB versie, of hij ook bij de 1TB versie zit weet ik niet.
Headset zit bij de 500GB Xbox One S er inderdaad niet bij (andere versies is mij onbekend)
Ik heb de 1TB versie, eveneens geen voet :|

“In a world without walls and fences, who needs Windows and Gates".

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:32
Hier gebruik ik m'n headset via de PC voor party's.
Ben die krijsende kinderen na 1 minuut wel zat in de gamechat :+

Gamertag: timmie271

Je hebt 2 usb-poorten nodig bij de meeste schijven om de snelheid eruit te kunnen halen. Ik had er nog een schijf aan hangen (en nog iets op USB), maar dat trok ie toch net effe niet. Pas toen ik de 2e stekker aansloot (elders) werkte het. Anders krijg je telkens dat ie de schijven disconnect als ie even druk bezig is.
Ga denk ik voor de Evo 750. Heb nog genoeg kosten komende maand, maar ik ga toch alleen BF1 en BF4 erop zetten.
750 kan ook idd. Is vooral qua leessnelheid vrij gelijkwaardig aan de 850. Alleen bij wegschrijven zul je verschil merken, maar dat doet een game bijna niet. De reden om hem te halen is voorral omdat ik hem daarna dan ook nog als snelle USB-schrijf kan gebruiken voor weet ik wat. Dan is het handig als ie ook snel wegschrijft.
Xbox One heeft toch 3x USB 3.0 poorten ? Één aan de zijkant en 2 aan de achterkant ?
Klopt. Maar de kans is dus dat je alsnog te weinig stroom krijgt via 1 poort. Al weet ik niet of dat misschien ligt aan mijn specifieke situatie of de externe schijf. Maar volgens mij moet je dat altijd doen bij USB3 om de hoogste snelheid te halen.

maurieske72 schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 13:20:
Elite controller nog steeds niet terug nadat ik hem 20 Okt opgestuurd had vanwege kapotte RB knop.24 Okt kreeg ik bericht dat hij verstuurd is naar mij maar nog niks ontvangen.Net weer contact gehad en als ik donderdag nog geen heb ontvangen moet ik opbellen naar hun en word er meteen een opgestuurd naar mij pfffff wat een gezeik.
Zit ook op mijn vervanging te wachten, dingen gaan zo te zien aan de lopende band stuk :+

Merk nu pas goed hoezeer ik al gehecht ben aan die EIite nu ik terug speel met een normale controller.
Had van het weekeind gewoon kramp in mijn klauwen van de veel vlakkere houding, om nog maar te zwijgen over het instinctief knijpen in de controller terwijl er helemaal geen flippers zitten :F
Ook de RB en LB voelen stroef aan en mis de korte slag van de hairtriggers.
Dat gecombineerd met het korte pookje op de rechter thumbstick, wat een ellende zo'n standaard controller !!! _O-

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:23:
[...]
Je hebt 2 usb-poorten nodig bij de meeste schijven om de snelheid eruit te kunnen halen. Ik had er nog een schijf aan hangen (en nog iets op USB), maar dat trok ie toch net effe niet. Pas toen ik de 2e stekker aansloot (elders) werkte het. Anders krijg je telkens dat ie de schijven disconnect als ie even druk bezig is.

[...]
750 kan ook idd. Is vooral qua leessnelheid vrij gelijkwaardig aan de 850. Alleen bij wegschrijven zul je verschil merken, maar dat doet een game bijna niet. De reden om hem te halen is voorral omdat ik hem daarna dan ook nog als snelle USB-schrijf kan gebruiken voor weet ik wat. Dan is het handig als ie ook snel wegschrijft.

[...]
Klopt. Maar de kans is dus dat je alsnog te weinig stroom krijgt via 1 poort. Al weet ik niet of dat misschien ligt aan mijn specifieke situatie of de externe schijf. Maar volgens mij moet je dat altijd doen bij USB3 om de hoogste snelheid te halen.
Ligt eraan. Ik heb bijvoorbeeld naar 1 aansluiting op mijn harde schijf. Wordt wat lastig om stroom dan apart van data te regelen. :)

• maurieske72
justifire schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 17:37:
[...]

Zit ook op mijn vervanging te wachten, dingen gaan zo te zien aan de lopende band stuk :+

Merk nu pas goed hoezeer ik al gehecht ben aan die EIite nu ik terug speel met een normale controller.
Had van het weekeind gewoon kramp in mijn klauwen van de veel vlakkere houding, om nog maar te zwijgen over het instinctief knijpen in de controller terwijl er helemaal geen flippers zitten :F
Ook de RB en LB voelen stroef aan en mis de korte slag van de hairtriggers.
Dat gecombineerd met het korte pookje op de rechter thumbstick, wat een ellende zo'n standaard controller !!! _O-
Ik heb de mijne vandaag gekregen gelukkig.
En wat een verschil met die gewone controller.
En ja idd die RB en LB knoppen konden wel vast zitten bij die gewone controller als je die Elite gewend bent.
Dubbel aansluiten van USB heeft volgens mij niks met snelheid te maken, alleen met stroomvoorziening. En ja, als de schijf meer nodig heeft dan de poort levert dan zal ie uitvallen ja. Maar als de poort genoeg levert of je hebt bv een externe adapter, dan heeft een tweede poort gebruiken geen toegevoegde waarde.

• Lekker Ventje
cardwizard schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 14:47:
Zo "normaal" vind ik die ook niet ... ook flink duur ... is dat echt zo'n groot verschil ?
Ook al gebruik ik weinig van de mogelijkheden die je hebt met de Elite zou ik ze niet meer willen missen. Ik heb er twee zodat ik geen normale controller meer hoef te gebruiken. De grip en het gewicht maken deze controller voor mij perfect.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

• maurieske72
Lekker Ventje schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:34:
[...]

Ook al gebruik ik weinig van de mogelijkheden die je hebt met de Elite zou ik ze niet meer willen missen. Ik heb er twee zodat ik geen normale controller meer hoef te gebruiken. De grip en het gewicht maken deze controller voor mij perfect.
Ik dacht in het begin ook,wat een gelul over die Elite Controller dat die zoveel beter is, maar nu ik bijna 2 weken met die gewone controller heb gespeeld merk je toch echt wel het verschil weer.Ben blij dat die van mij vandaag terug is gekomen,ik vind het een top ding.Kost wel veel maar dat is het voor mij wel waard.

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Finraziel schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 20:04:
Dubbel aansluiten van USB heeft volgens mij niks met snelheid te maken, alleen met stroomvoorziening. En ja, als de schijf meer nodig heeft dan de poort levert dan zal ie uitvallen ja. Maar als de poort genoeg levert of je hebt bv een externe adapter, dan heeft een tweede poort gebruiken geen toegevoegde waarde.
Klopt idd, schijven met een dubbele aansluiting (Vaak de wat oudere of universele behuizingen) gebruiken de ene stekker voor power en de andere voor de data overdracht.

Dat komt omdat usb 1.1/2.0 vaak de benodigde power niet kon leveren. Je zag dit bv vroeger op laptops, ik moest altijd een dubbele stekker gebruiken op alle laptops behalve mac's, mac's ondersteunen al jaren meer wattage over usb maar bv ook Asus moederboarden hadden dit al best lang via een software update.

Sinds usb 3.0 is dit probleem wel verleden tijd, vrijwel elke usb 3.0 hdd kan met een enkele stekker functioneren.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Lekker Ventje schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 21:34:
[...]

Zou je toch aanraden om te leren gaan met de flippers.
Is vergelijkbaar met overstappen van joypad naar een fightstick.
In het begin zal je slechter presteren dan normaal.
Twee maanden verder en je wilt nooit meer terug.
Zo fijn om te kunnen springen / wallbouncen, wapen wisselen, herladen, commands geven en ondertussen lekker je duimen op de thumbsticks houden om kills te maken.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Vraagje aan de mensen die mij een beetje kennen. Welke SP games zijn er in het afgelopen jaar (vanaf medio 2015) uitgekomen die echt de moeite waar zijn om te spelen? Ik heb Inside en Quantum Break op mijn lijstje, maar verder heb ik geen idee.

@Justifire... Geen Dark Souls III. :) Ondanks dat die geweldig is heb ik al een volledige playthrough gezien van IGN (prepare to try, echt een aanrader), waardoor het denk ik ondanks de geweldige gameplay, niet meer verrast.

• Ereaser
justifire schreef op dinsdag 01 november 2016 @ 23:39:
Dacht vanavond voor de gein Skullgirls (x360 bc) even op te starten.
Blijkt dat ze een update hebben uitgebracht met nieuwe characters en.... tromgeroffel.... ondersteuning voor fightsticks op de Xbox One _/-\o_
Top ! *O*
Dat is zeker netjes :o

• Clavis
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 10:27
uchiha tijntje schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:37:
Vraagje aan de mensen die mij een beetje kennen. Welke SP games zijn er in het afgelopen jaar (vanaf medio 2015) uitgekomen die echt de moeite waar zijn om te spelen? Ik heb Inside en Quantum Break op mijn lijstje, maar verder heb ik geen idee.

@Justifire... Geen Dark Souls III. :) Ondanks dat die geweldig is heb ik al een volledige playthrough gezien van IGN (prepare to try, echt een aanrader), waardoor het denk ik ondanks de geweldige gameplay, niet meer verrast.
Witcher?

• Clavis
uchiha tijntje schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:00:
[...]

Ja The Witcher heb ik inderdaad gespeeld. Dat was mijn laatste game eigenlijk. Ik heb de expensions nog. Die moet ik nog uitspelen. Ik zag wel dat er 2000 GS te behalen viel.... Dat is toch veel meer dan 2 expension packs? Is er nog meer DLC uitgekomen?
Ja, alleen blood and Wine. Dat is denk ik de 2de pack die je hebt.
Best grote expansion, met +/- 30 uur gameplay.

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 22-12 19:59
Damn, die Super Dungeon Bros gisteren een kwartiertje gespeeld. Vond ik toch meteen tegenvallen. Dacht zeker dat dit een leuke co-op was met een paar vrienden.

Ik heb ook een elite controller, maar ik steek eigenlijk nooit de tijd erin om de config aan te passen. Ga ik mij dit weekend eens mee bezig houden!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 02 november 2016 @ 10:00:
[...]

Ja The Witcher heb ik inderdaad gespeeld. Dat was mijn laatste game eigenlijk. Ik heb de expensions nog. Die moet ik nog uitspelen. Ik zag wel dat er 2000 GS te behalen viel.... Dat is toch veel meer dan 2 expension packs? Is er nog meer DLC uitgekomen?
Er zit 1000gs in die 2 expansions.

Verder:

Deus ex mankind divided
Gears 4
Rise of Tomb Raider
Frosty's snowball fight

Inside en QB scheer ik over 1 kam. Kwalitatief uitstekend, kort en nul replay waarde. Ik heb geen spijt van het kopen overigens. Met beide goed vermaakt.

Voor jouw niveau qua skills zou ik eigenlijk naar Skylanders gaan kijken. :+

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2016 11:06 ]

Verwijderd schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:04:
[...]

Er zit 1000gs in die 2 expansions.

Verder:

Deus ex mankind divided
Gears 4
Rise of Tomb Raider
Frosty's snowball fight

Inside en QB scheer ik over 1 kam. Kwalitatief uitstekend, kort en nul replay waarde. Ik heb geen spijt van het kopen overigens. Met beide goed vermaakt.

Voor jouw niveau qua skills zou ik eigenlijk naar Skylanders gaan kijken. :+
Deus Ex heb ik wel wat van gezien. Trok me niet zo heel erg. Rise of Tomb Raider heb ik nog liggen, maar nooit uitgespeeld... Eens kijken of ik die nog een keer wil uitspelen. The Witcher moet ik eigenlijk nog wel een keer helemaal uitspelen met de expensions. Beste game van de afgelopen jaren.

En mijn skill niveau? Pfff, meneer ik schiet een Panzerfaust twee meter voor onze neus tegen een rots aan...

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:29:
[...]

Deus Ex heb ik wel wat van gezien. Trok me niet zo heel erg. Rise of Tomb Raider heb ik nog liggen, maar nooit uitgespeeld... Eens kijken of ik die nog een keer wil uitspelen. The Witcher moet ik eigenlijk nog wel een keer helemaal uitspelen met de expensions. Beste game van de afgelopen jaren.

En mijn skill niveau? Pfff, meneer ik schiet een Panzerfaust twee meter voor onze neus tegen een rots aan...
Dat was tactisch verantwoord. Onze geheime documenten mochten niet in Duitse handen vallen.

Misschien vind je trackmania leuk trouwens. Super moeilijk en zit qua mechanics goed in elkaar.

https://www.bol.com/nl/p/...63286604-9200000059132765

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 02-11-2016 12:46 ]

In het BF1 topic werd gemeld dat er blijkbaar meer mensen zijn bij wie men last heeft van echo of achtergrondgeluiden bij partychat. Lijkt vooral voor te komen bij mensen die een gameheadset gebruiken (dus geen speakers of whatever samen met zo'n el-cheapo headset). Zijn er meer mensen die dat merken of lul ik uit mn nek?

Want ik heb sterk het idee dat de afgelopen weken/maanden het erger lijkt te worden. Dat mensen waar eerst geen probleem mee is, ineens zachter klinken dan normaal of dat je een echo hoort, of soms gewoon gamegeluid. Daar koop je ook geen dure headset voor.

Nou kan ik het bij mezelf wel verklaren, mijn volume staat gewoon hard omdat ik slechthorend ben, maar volgens mij gebeurt het ook bij anderen waar weinig aan de hand is.

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:32
uchiha tijntje schreef op woensdag 02 november 2016 @ 11:29:
[...]

Tomb raider is de grootste klus om alles op gold te halen. Is mij nog lang niet gelukt, maar exactor it al wel.

Tegen een rots aanschieten? Dat valt best mee ik zou hem naar onszelf afvuren :+
(ben zo'n debiel die meestal onderaan staat met online potjes :))

Gamertag: timmie271

• Ereaser
Martinspire schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:46:
In het BF1 topic werd gemeld dat er blijkbaar meer mensen zijn bij wie men last heeft van echo of achtergrondgeluiden bij partychat. Lijkt vooral voor te komen bij mensen die een gameheadset gebruiken (dus geen speakers of whatever samen met zo'n el-cheapo headset). Zijn er meer mensen die dat merken of lul ik uit mn nek?

Want ik heb sterk het idee dat de afgelopen weken/maanden het erger lijkt te worden. Dat mensen waar eerst geen probleem mee is, ineens zachter klinken dan normaal of dat je een echo hoort, of soms gewoon gamegeluid. Daar koop je ook geen dure headset voor.

Nou kan ik het bij mezelf wel verklaren, mijn volume staat gewoon hard omdat ik slechthorend ben, maar volgens mij gebeurt het ook bij anderen waar weinig aan de hand is.
Niet echt, wij hebben altijd 2 mensen waarbij het erg is als ze even niet praten. Dan probeert hun dure headset enig geluid op te pikken en dan horen we omgevingsgeluid, maar geen echo.
uchiha tijntje schreef op woensdag 02 november 2016 @ 08:37:
Ik zou je Dark Souls III aan willen raden ! :P

Weet niet of je DOOM al hebt gespeeld, die is singleplayer echt te gek (mp daarintegen is totale bagger)
Rise of the Tomb Raider uiteraard, erg van genoten.
Daarnaast is de DLC van Dying Light ook goed te pruimen (evenals de game zelf)

Afgezien van deze vier titels heb ik dit jaar niets gespeeld waarvan de sp noemenswaardig is.
Gears4 moet ik nog steeds aan beginnen, dus kan ik vooralsnog niets over zeggen.
Damn you Warhammer : End Times - Vermintide !! }) :9~ _/-\o_ *O*

• Ereaser
Ik vind Wolfenstein TNO ook wel goed hoor!
Gewoon lekker knallen, skills unlocken en een vrij goed verhaal (wat ik helemaal niet verwachte)

De beide Wolfenstein games zijn ook al een paar keer in de aanbieding geweest :)

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Xbox One S will support BD-R and BD-RE. App update should happen today.
Mooie toevoeging weer, naast het aangekondigde bitstream support voot Atmos.
Dashboard is ook super snel geworden sinds de laatste preview updates. Gaat lekker zo.
Btw Gow4 heeft echt een leuke SP, zelfde voor TF2 en BF1, wel beide een beetje kort. Genieten de laatste tijd als je het mij vraagt.
En Mirror Edge Catalyst vanaf 9 nov. in EAaccess.

• mrtl
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 27-12 10:23
Ik zit eraan te denken om grotendeels TV-loos te gaan. Nu zie ik dat de Xbox One een DVB-tuner accessoire heeft. Ik wil namelijk wel NPO 1/2/3 kunnen ontvangen vanwege (breaking) nieuws en dergelijken.

Als ik het goed heb moeten zowel de kabelproviders als KPN (met hun digitenne) altijd die drie zenders doorgeven. Nu is mijn vraag: heeft iemand hier ervaring mee? Volgens mij kun je de tuner met een coax kabel doorlussen naar de aansluiting en zelfs zonder Ziggo gewoon die zenders ontvangen, maar dat wil ik even zeker weten voordat ik er 30 euro tegenaan gooi...

Edit: bedenk met net dat ik ook direct de televisie erop kan aansluiten :F. Maar mijn vraag staat, aangezien integratie met de Xbox One (non-S) mooi zou zijn.

[ Voor 12% gewijzigd door mrtl op 02-11-2016 21:25 ]

harrytasker schreef op woensdag 02 november 2016 @ 19:02:
Xbox One S will support BD-R and BD-RE. App update should happen today.
Mooie toevoeging weer, naast het aangekondigde bitstream support voot Atmos.
Dashboard is ook super snel geworden sinds de laatste preview updates. Gaat lekker zo.
Btw Gow4 heeft echt een leuke SP, zelfde voor TF2 en BF1, wel beide een beetje kort. Genieten de laatste tijd als je het mij vraagt.
En Mirror Edge Catalyst vanaf 9 nov. in EAaccess.
Vond gears of war 4 sp gewoon boring, hoe lame zijn die robots aan het begin.. Blijft deel 1 toch de beste...die was tenminste spannend en eng op sommige momenten

Verwijderd

Deze was je kwijt denk ik:

<
justifire schreef op woensdag 02 november 2016 @ 16:08:
[...]

Ik zou je Dark Souls III aan willen raden ! :P

Weet niet of je DOOM al hebt gespeeld, die is singleplayer echt te gek (mp daarintegen is totale bagger)
Rise of the Tomb Raider uiteraard, erg van genoten.
Daarnaast is de DLC van Dying Light ook goed te pruimen (evenals de game zelf)

Afgezien van deze vier titels heb ik dit jaar niets gespeeld waarvan de sp noemenswaardig is.
Gears4 moet ik nog steeds aan beginnen, dus kan ik vooralsnog niets over zeggen.
Damn you Warhammer : End Times - Vermintide !! }) :9~ _/-\o_ *O*
Oooh, Dark Souls III?! Echt waar?! Nee joh, had ik niet verwacht! :P Ik weet niet of je Prepare to Try van IGN kent, maar die van Dark Souls III is echt heel tof. Grappig en ook best veel achtergrond informatie over het spel en het verhaal zelf. Je bent wel even bezig met kijken want ik denk dat het in totaal iets van 20 uur is ofzo :)

Wat is dat Warhammer?

Ik ga een inhaalslag maken denk ik met:

Unravel
Quantum Break
Expensions van The Witcher
Rise of the Tomb Raider

Even afwachten wat Dishonered 2 gaat doen... En misschien Fallout 4... Andere pareltjes hoor ik ook graag.

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-12 13:53
srdevil schreef op maandag 24 oktober 2016 @ 22:36:
Iemand nog interesse in Rare Replay? Franse Microsoft store voor €7.99 inclusief verzendkosten:
https://www.microsoftstor...x-One/productID.318406400

Zelf pas 2de hands gekocht voor €`13,- en die is nog niet eens binnen.. maar misschien wat voor jullie!

Ook nog andere games rond deze prijs zoals State of Decay, Killer Instinct (is die niet gewoon gratis online?), Screamride, Kinect Sport Rival Xbox One en Sunset Overdrive.
https://www.microsoftstor...X_GAMES_spotlight_5_P9814 _Flashoffer_upto86off_241016_FR
Kijk wel uit met het kopen van discs in het buitenland. Ik heb een lange tijd zonder problemen gekocht, maar ik heb nu toch echt een game te pakken die alleen maar Franse tekst bevat (Dishonored Definitive Edition). Gekocht bij Amazon. Stond er niet duidelijk bij vermeld. Taal is niet aan te passen naar het Engels. Heb de game al in juli gekocht en probeer nu pas te spelen, dus retourneren gaat ook allang niet meer. :'(

Het is dus helaas niet vanzelfsprekend dat alle games in de systeem taal gekozen kunnen worden zoals ik lange tijd dacht.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

• Charly
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 10:10
Heeft iemand hier ervaring met de TV tuner voor de one? Ik heb gelezen dat ie niet met nederlandse abbonementsvormen schijnt te werken, maar ik ben vooral geintresseerd in het ontvangen van de publieke zenders via dvt-t/digitenne. Kan iemand bevestigen of dit werkt of niet?

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op donderdag 03 november 2016 @ 11:49:
Stomme vraag misschien, maar werken voicecommands nog steeds alleen maar met de Kinect, of inmiddels ook via de nieuwe controllers? Via google zie ik wel wat hits, maar die pagina's zijn voornamelijk geblokt op het werk. :F
Via Cortana kun je via elke mic het doen.

Voorbeeld

Hey Cortana, go to Frosty's snowball fight

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 00:10

Convoy

g44p

uchiha tijntje schreef op donderdag 03 november 2016 @ 11:49:
Stomme vraag misschien, maar werken voicecommands nog steeds alleen maar met de Kinect, of inmiddels ook via de nieuwe controllers? Via google zie ik wel wat hits, maar die pagina's zijn voornamelijk geblokt op het werk. :F
http://support.xbox.com/e...le/cortana-voice-commands

https://www.reddit.com/r/...list_of_all_cortanas_new/

[ Voor 10% gewijzigd door Convoy op 03-11-2016 12:23 ]

Verwijderd schreef op donderdag 03 november 2016 @ 12:20:
[...]

Via Cortana kun je via elke mic het doen.

Voorbeeld

Hey Cortana, go to Frosty's snowball fight
Sorry i didn't understand you, do you want me to search for 'Josti cowbell flight ? ' - Cortana

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Had op reddit een topic aangemaakt over het feit dat Skullgirls nu ook fightsticks ondersteunt op de Xbox One.
Krijg ik een PM van een MS medewerker die er voor gezorgd heeft dat dit nu dus werkt.
Hij schreef dat hij dit in Juli al geimplementeerd had in de BC-software, maar ze dit niet openbaar gemaakt hadden zodat spelers er zelf achter zouden komen.
Als bedankje dat ik het onder de aandacht had gebracht was de PM vergezeld van een redeemcode.
Ik die code invoeren, verwachtte een of ander waardeloos shirt voor mijn avatar.
Is het volop 12 maanden xbox live tegoed _/-\o_
Leuke verassing :)

[ Voor 50% gewijzigd door justifire op 04-11-2016 08:37 ]

• Ereaser
justifire schreef op donderdag 03 november 2016 @ 19:55:
[...]

Sorry i didn't understand you, do you want me to search for 'Josti cowbell flight ? ' - Cortana

+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Had op reddit een topic aangemaakt over het feit dat Skullgirls nu ook fightsticks ondersteunt op de Xbox One.
Krijg ik een PM van een MS medewerker die er voor gezorgd heeft dat dit nu dus werkt.
Hij schreef dat hij dit in Juli al geimplementeerd had in de BC-software, maar ze dit niet openbaar gemaakt hadden zodat spelers er zelf achter zouden komen.
Als bedankje dat ik het onder de aandacht had gebracht was de PM vergezeld van een redeemcode.
Ik die code invoeren, verwachtte een of ander waardeloos shirt voor mijn avatar.
Is het volop 12 maanden xbox live tegoed _/-\o_
Leuke verassing :)
Geniaal! Had het op reddit gezien en ook even een upvote gegeven. Toch fantastisch dat ze zoiets doen en dan ook nog een leuk presentje geven voor degene die er achter is gekomen :D

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 25-12 20:11

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Martinspire schreef op woensdag 02 november 2016 @ 13:46:

Bij mij werkt het nu prima. Hoor het game en chat geluid op de A50 in 50/50 verhouding icm de Microsoft Stereo headset adapter. Wanneer ik rechts op de schelp van de A50 druk, gaat het game geluid harder, druk ik links, dan gaat de chat harder.

Druk ik op de MS SHA knop voor game geluid dan gaat de chat alleen wel op mute. Druk ik weer op de chat button, dan is het geluid weer normaal.

Ik weet niet wat jij eergister nog gedaan had, maar ik hoor jou weer prima en zonder echo overigens. De anderen in de party chat hoor ik ook prima nu.

XBL: MRE Inc

Ik lig nog steeds een klein beetje achter, hoewel minder dan normaal... Maar vandaag horizon 3 binnen gekregen en net een paar uur zitten spelen. Wat een heerlijk spel! Lang geleden dat een nieuwe game zo'n grote grijns op mijn gezicht kon toveren en vast houden! Vooral na horizon 2 die me stiekem een beetje teleurstelde ben ik vooralsnog heel erg happy :)
Graphics zijn ook echt geweldig zeg, zit echt mijn ogen uit te kijken, en in dit deel lijkt de offroad wél heel erg leuk (in deel 2 voelde het saai en vooral heel erg opgedrongen). Happy :)

• mrtl
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 27-12 10:23
Skyrim was vorige week groots in de aanbieding bij de Media Markt onder het mom "we hebben gek veel ingekocht", een week later, nu dus, is ie 5 euro goedkoper voor de Xbox op 46,50.

Bizarre gang van zaken, maar ik ga morgen toch even langs om hem op te halen :).

• Royeboi
Als ie nu al zo goedkoop is, kun je wellicht ook nog even een maandje langer wachten. Ik denk dat de game nog wel verder in prijs zal zakken. Evenals Inifinite Warfare, diverse deals gezien van €55 al in Duitsland (inclusief MW Remastered).

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12 13:24
Ik heb de nieuw uit te brengen xbox one s storm grey eigenlijk alleen nog gezien in de Microsoft store en bij gamemania in de voorverkoop. Is dit een exclusive voor gamemania? Of heeft iemand hem in een andere Nederlandse winkel in de voorverkoop gezien?

A life lived in fear is a life half lived

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 28-12 21:58
Iemand interesse in een Gears 2 code?

Edit: geen v&a, gewoon giveaway.

[ Voor 36% gewijzigd door Silversin op 05-11-2016 22:38 ]

• TheKillingBean
  • Laatst online: 06-10 09:36
Cool, Mass Effect 2 en 3 zijn nu (of deze week) ook backwards compatible. Nu nog even zien hoe ik de save van deel 2 kan gebruiken voor 3.

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Vandaag nieuwe Elite controller ontvangen ter vervanging van het defecte exemplaar.
Toch apart dat ze instructies geven om voor het versturen van het defecte apparaat een goed passende doos te gebruiken, gevuld met dempend materiaal om schuiven te voorkomen.
Om vervolgens zelf het nieuwe product in een simpele bubbeltjesenveloppe toe te sturen :')

Verwijderd

TheKillingBean schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:09:
Cool, Mass Effect 2 en 3 zijn nu (of deze week) ook backwards compatible. Nu nog even zien hoe ik de save van deel 2 kan gebruiken voor 3.
In de cloud laden via je 360 zou voldoende moeten zijn.

• maurieske72
justifire schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:29:
Vandaag nieuwe Elite controller ontvangen ter vervanging van het defecte exemplaar.
Toch apart dat ze instructies geven om voor het versturen van het defecte apparaat een goed passende doos te gebruiken, gevuld met dempend materiaal om schuiven te voorkomen.
Om vervolgens zelf het nieuwe product in een simpele bubbeltjesenveloppe toe te sturen :')
Ja dat had ik ook vorige week,vond het ook raar alleen zo bubbeltjesenveloppe.

• Donstil
  • Niet online
justifire schreef op maandag 07 november 2016 @ 19:29:
Echt? Ik had ook een defecte elite en kreeg hem juist terug in de Case die erbij zat. Daardoor was hij prima beschermt tijdens het versturen.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 27-12 13:40

Famous

R 400+

Ben je twee uur bezig met de nieuwe zombies map van CoD, krijg je plots onderstaande melding.. Hoe dan ook de game kwijt terwijl ik net op record zat :'(
Mag een dringende update geweest zijn mag ik hopen!

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/ZxbzlsWJnjKpL5x1zEPQkGnc/full.jpg

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

• kevlar01
  • Registratie: Juni 2003
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Voor de liefhebbers:
de DwG van deze week https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-63/

• Cardwizard
DMC definitive edition voor een tientje pik ik wel even mee 👍🏻

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

cardwizard schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 08:41:
DMC definitive edition voor een tientje pik ik wel even mee 👍🏻
Die lijkt me ook gaaf.
Heb de originele al op de 360 gespeeld, maar deze is wat opgepoetst (1080p/60).
Misschien toch maar meepakken, had me er goed mee vermaakt :)
Sinds zondag ben ik bezig met Quantum Break. Ben nu bij Act 3 aanbeland. Ik moet zeggen, wat een cool spel! Het verhaal is tot nu toe echt tof, zeker in combinatie met de live action tv show. Dit doet zoveel meer voor de characters en verhaal. Daarnaast de collectibles! Deze voegen zowaar iets toe aan een game in tegenstelling tot de meeste games... Er zijn verschillende soorten collectibles. De ene heeft invloed op de gameplay als in upgrades voor abilities. De andere zijn juist emailberichten tussen verschillende characters uit de game waarbij dieper ingegaan wordt op de gebeurtenissen.

Verder zijn de gunplay en de time abilities prima uitgewerkt. Het is geen Gears of War met een snaar strakke gameplay, maar dat kun je Remedy niet kwalijk nemen. De platform elementen zijn tot op heden het minste.

Echt een aanradertje :)

---------------------------

Aanvullend. Ook Inside gespeeld dit weekend. Echt een sfeervolle game. Heb er van genoten. Het duurt maar een uurtje of 4, maar ik vond het spel het geld waard. Als ik Limbo en Inside naast elkaar zou moeten zetten zou ik denk ik wel eerder gaan voor Limbo, maar dat is omdat het toch gameplay technisch uitdagender is.

[ Voor 17% gewijzigd door uchiha tijntje op 08-11-2016 10:45 ]

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Is het eigenlijk mogelijk om in de store games te taggen zodat je melding krijgt zodra ze in de aanbieding zijn? Net zoals je bij Steam bijvoorbeeld kunt doen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Famous schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 01:15:
Ben je twee uur bezig met de nieuwe zombies map van CoD, krijg je plots onderstaande melding.. Hoe dan ook de game kwijt terwijl ik net op record zat :'(
Mag een dringende update geweest zijn mag ik hopen!

[afbeelding]
Belangrijk is relatief, zover ik begreep was het de aanpassing van het Preview programma naar het Insider programma, waar nu iedereen kan mee doen ipv via invites.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Gewoon lekker het insiderprogramma verlaten als je regelmatig gamed. Dat updateproces moet echt op de schop willen ze mij terug zien. Mijn console hangt ook de hele dag aan stroom en internet, maar die dingen wisten altijd precies online te komen als ik lekker zat te gamen. Ik heb het idee dat ze vanuit de VS gewoon gepushed worden en daardoor elke keer bij ons op prime-time worden geforceerd. En die "je hebt 24 uur de tijd gehad" is ook onzin, want je ziet nooit iets voorbij komen dat er een update is of dat ie is mislukt/annuleert

[ Voor 60% gewijzigd door Martinspire op 08-11-2016 13:32 ]

Martinspire schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:31:
Gewoon lekker het insiderprogramma verlaten als je regelmatig gamed. Dat updateproces moet echt op de schop willen ze mij terug zien. Mijn console hangt ook de hele dag aan stroom en internet, maar die dingen wisten altijd precies online te komen als ik lekker zat te gamen. Ik heb het idee dat ze vanuit de VS gewoon gepushed worden en daardoor elke keer bij ons op prime-time worden geforceerd. En die "je hebt 24 uur de tijd gehad" is ook onzin, want je ziet nooit iets voorbij komen dat er een update is of dat ie is mislukt/annuleert
Er zijn 2 verschillende updates, deze was duidelijk een push. Maar die van vorige week deed hij bij mij netjes in de nachtuurtjes in powermode, dat zijn degene waar je wel bepaalde tijd voor krijgt.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Clavis
kevlar01 schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 09:02:
[...]

Die lijkt me ook gaaf.
Heb de originele al op de 360 gespeeld, maar deze is wat opgepoetst (1080p/60).
Misschien toch maar meepakken, had me er goed mee vermaakt :)
Heb hem ook meegepikt :D

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

Bij mij doet ie het in de nacht. Soms als ik laat nog wakker ben hoor ik hem booten en updaten (lampje blijft uit maar je hoort de HDD opspinnen :P).

Ben je niet gewoon zo vaak online met je X1 dat ze geen goed profiel van je kunnen maken, waardoor ze niet goed weten wanneer je er niet bent? ;)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Royeboi
DeMoN schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 14:04:
[...]

Bij mij doet ie het in de nacht. Soms als ik laat nog wakker ben hoor ik hem booten en updaten (lampje blijft uit maar je hoort de HDD opspinnen :P).

Ben je niet gewoon zo vaak online met je X1 dat ze geen goed profiel van je kunnen maken, waardoor ze niet goed weten wanneer je er niet bent? ;)
Ze analyseren echt niet wanneer je er wel en niet bent hoor. Mijne update ook altijd als ik hem mee neem naar een vriend een keer in de twee weken. Altijd als ik daar ben moet ik via een brak WiFi lijntje een flinke update downloaden waardoor we pas een half uur later aan de slag kunnen (Insider). Die dingen weten altijd te updaten wanneer ik wil spelen, terwijl instant on gewoon aan staat dus kan makkelijk snachts of in de ochtend.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

Royeboi schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 20:22:
[...]

Ze analyseren echt niet wanneer je er wel en niet bent hoor. Mijne update ook altijd als ik hem mee neem naar een vriend een keer in de twee weken. Altijd als ik daar ben moet ik via een brak WiFi lijntje een flinke update downloaden waardoor we pas een half uur later aan de slag kunnen (Insider). Die dingen weten altijd te updaten wanneer ik wil spelen, terwijl instant on gewoon aan staat dus kan makkelijk snachts of in de ochtend.
Dan heb ik blijkbaar gewoon geluk dat de mijne het netjes in de nacht doet :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Royeboi schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 20:22:
[...]

Hier idem dito. Ik ben destijds gestopt toen ik 4x in 1 week geforceerde updates voor mn kiezen kreeg. Toen was de maat vol. Gezien er nog steeds berichten over zijn, ga ik er niet vanuit dat het minder is geworden. En het OS was er ook niet beter op geworden, dus dan maar een tijdje het normale dashboard.

Daarom zei ik al: ik ga pas weer verder als insider, als ze die bullshit fixen.

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 07:37
Zitten wel leuke games tussen.
Ik zie ook Darksiders 2 voor de 360.

Dat geeft je geen toegang om ook de One versie te spelen, of wel?

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Jan_V schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:52:
[...]

vond het eerlijk gezegd de zoveelste week troep..
ik wacht wel black friday en cyber monday af en hopelijk betere aanbiedingen met kerstsales...

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-12 14:24
Heb sinds gisteren een Xbox One S, maar ben wat teleurgesteld in het fan geluid.
Na wat rond te zoeken lijkt dit een veelvoorkomend probleem te zijn bij de S, en bij sommige mensen was het opgelost na de console om te ruilen. Maar hoe weet ik wanneer het geluid niet normaal is? Hoor je de fan te horen als je in de menu zit?
Voor mij lijkt het alsof hij voortdurend op 100% draait, en er zit ook nog wat geratel bij (al weet ik niet zeker of dat de HDD is). Als je een film wil kijken moet je het geluid al hard zetten, wil je hem niet meer horen.

Als de console uitgeschakeld is (op energiespaarstand, niet stand-by) hoor ik overigens ook wat coil whine aan 50Hz. Enkel merkbaar als ik ga slapen, maar op dat moment is het toch lastig.

Is mijn gehoor nu te goed, of scheelt er toch iets aan de console :?

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

Jan_V schreef op woensdag 09 november 2016 @ 06:52:
[...]

Dat is niet altijd zonder meer dat het BC is idd.
Laatst een deal voor de 360 gepakt (Splinter Cell), maar deze was niet backwards compatible.
Volvados schreef op woensdag 09 november 2016 @ 09:15:
Heb sinds gisteren een Xbox One S, maar ben wat teleurgesteld in het fan geluid.
Na wat rond te zoeken lijkt dit een veelvoorkomend probleem te zijn bij de S, en bij sommige mensen was het opgelost na de console om te ruilen. Maar hoe weet ik wanneer het geluid niet normaal is? Hoor je de fan te horen als je in de menu zit?
Voor mij lijkt het alsof hij voortdurend op 100% draait, en er zit ook nog wat geratel bij (al weet ik niet zeker of dat de HDD is). Als je een film wil kijken moet je het geluid al hard zetten, wil je hem niet meer horen.

Als de console uitgeschakeld is (op energiespaarstand, niet stand-by) hoor ik overigens ook wat coil whine aan 50Hz. Enkel merkbaar als ik ga slapen, maar op dat moment is het toch lastig.

Dit lijkt mij niet normaal...
Ik heb nog de 'ouwe' Xbox One, maar deze is geruisloos. HDD hoor je ook niet. Heb m in het tv kastje zitten, maar de voorkant is gewoon open. Ik zou hem na laten kijken.

[ Voor 58% gewijzigd door kevlar01 op 09-11-2016 09:17 ]

• maurieske72

Omruilen,heb de "gewone" Xbox One en hoor helemaal niks.Een vriend heeft de S en bij hem is die ook stil zoals bij mij,dus ik zou hem omruilen.

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Ik zou hem terug brengen of je hebt super oren.

Ik hoor de mijne nauwelijks. Hooguit af en toe de HDD maar niet stoorbaar. Maar ben dan ook de 360 stofzuiger gewend en ben al beetje doof

Ik hoor mijn One S ook nooit moet ik zeggen... De ene keer dat ik dacht van waarom maakt hij ineens geluid was ik vergeten dat ik er een bluray in had laten zitten die ging draaien :+

• Royeboi
Mijn One S is echt heel stil, net als dat de "oude" One dat was. Ik hoor hem niet terwijl ik in menu's zit. Vergeleken met de vliegtuigmotoren 360 en PS4 is het een verademing. Waarschijnlijk heb je een maandagochtend exemplaar te pakken, kan gebeuren maar zou er wel werk van maken. Is zonde en je stoort je er alleen maar aan.

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-12 14:24
Ik ben opgelucht dat het normaal niet de bedoeling is :)
Nu hopen dat de omwisseling makkelijk gaat en de nieuwe het niet meer heeft.

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
SinergyX schreef op dinsdag 08 november 2016 @ 13:35:
[...]

Er zijn 2 verschillende updates, deze was duidelijk een push. Maar die van vorige week deed hij bij mij netjes in de nachtuurtjes in powermode, dat zijn degene waar je wel bepaalde tijd voor krijgt.
Hier ook alle updates altijd snachts. Ik weet niet of het nog uit maakt op welk land je console staat, hier altijd US.

• Lekker Ventje
Iemand enig idee of de 4k versie van youtube ook naar de XBO S komt op korte termijn? Ik weet dat de nieuwe app wel naar de PS4 Pro komt maar heb niet veel zin om een Pro daarvoor te kopen omdat ik voornamelijk de XBO gebruik.

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
harrytasker schreef op woensdag 09 november 2016 @ 18:03:
[...]

Hier ook alle updates altijd snachts. Ik weet niet of het nog uit maakt op welk land je console staat, hier altijd US.
Nope. Xbox staat bij mij op Nederland sinds het mogelijk is i.c.m. Engels als taal, en deze laatste update was een van de weinige in het preview programma die ik tijdens actief gebruik moest installeren.

• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12 13:24
Heel apart, de grijze en blauw xbox zijn verdwenen van de Microsoft store. Ook bij gamemania is de grijze verdwenen bij de pre-orders.

Ik hoop dat ze snel terugkomen.

A life lived in fear is a life half lived

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 26-12 13:24
Ja nadat ik zo'n beetje idere keer als ik wilde gamen een update had heb ik me ook uitgeschreven.

Alleen dat had wel als naar effect dat ie om eruit te gaan een update ging draaien die alles ging factory resetten! Alles weg, gelukkig stonden alle games op een externe HDD
Lekker Ventje schreef op woensdag 09 november 2016 @ 22:00:
Iemand enig idee of de 4k versie van youtube ook naar de XBO S komt op korte termijn? Ik weet dat de nieuwe app wel naar de PS4 Pro komt maar heb niet veel zin om een Pro daarvoor te kopen omdat ik voornamelijk de XBO gebruik.
zo ver ik zie en je cast vanaf een laptop laat hij gewoon 4k you tube filmpjes zien hoor
Not_Disclosed schreef op donderdag 10 november 2016 @ 00:04:
Heel apart, de grijze en blauw xbox zijn verdwenen van de Microsoft store. Ook bij gamemania is de grijze verdwenen bij de pre-orders.

Ik hoop dat ze snel terugkomen.
Ik kreeg van gamemania in 5 minuten 2 mailtjes, 1 dat hij op voorraad was en nog geen 2 minuten laten, niet meer op voorraad.

Ben nog steeds geen fan van wit, hopelijk komen ze nog terug.

Edit, BF1 versie is er nog wel, legergroen.. dat dan wel :(.
http://www.xbox.com/nl-NL...onsoles/battlefield-1-1TB

[ Voor 18% gewijzigd door SinergyX op 10-11-2016 10:43 ]

Pagina: 1 ... 47 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.