• Not_Disclosed
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19-12 13:24
SinergyX schreef op donderdag 10 november 2016 @ 10:41:
Ik kreeg van gamemania in 5 minuten 2 mailtjes, 1 dat hij op voorraad was en nog geen 2 minuten laten, niet meer op voorraad.
Was dat naar aanleiding van een directe vraag? of een bestelling? Gaven ze meer informatie?

Ik probeer in te schatten wat de kansen zijn dat de grijze versie nog voor eind november beschikbaar is.

A life lived in fear is a life half lived

Not_Disclosed schreef op donderdag 10 november 2016 @ 11:47:
[...]

Was dat naar aanleiding van een directe vraag? of een bestelling? Gaven ze meer informatie?

Ik probeer in te schatten wat de kansen zijn dat de grijze versie nog voor eind november beschikbaar is.
Ik ha hem in m'n wishlist staan, waren 2 van die automatische mailtjes.

Edit, die ink blue staat nu wel weer in pre-order (FIFA pack).

[ Voor 7% gewijzigd door SinergyX op 10-11-2016 12:01 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 27-12 20:39

Winkiller

De Mopperpot

Hebben jullie wel eens het volgende gehad/gezien na een XBO reset ?

Afbeeldingslocatie: http://i66.tinypic.com/148g4ec.jpg

_O-

• Willybubba
  • Laatst online: 28-12 15:38

Willybubba

Nut up or shut up.

Winkiller schreef op donderdag 10 november 2016 @ 16:35:

[afbeelding]

_O-
Staat je regio op Australië misschien?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• _Chris_
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22-12 22:10
Volvados schreef op woensdag 09 november 2016 @ 12:09:
Ik ben opgelucht dat het normaal niet de bedoeling is :)
Nu hopen dat de omwisseling makkelijk gaat en de nieuwe het niet meer heeft.
De mijne is ook alles behalve stil. De fan maakt wel duidelijk hoorbaar geluid. Heb ook een S, de Battlefield1 uitvoering.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Willybubba schreef op donderdag 10 november 2016 @ 16:41:
[...]

Staat je regio op Australië misschien?
_O-

Verwijderd

Winkiller schreef op donderdag 10 november 2016 @ 16:35:

[afbeelding]

_O-
Je hebt je tv verkeerd om opgehangen. En dan zeuren op MS. Boefje.

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:45
Gears of Wars 4 nu 29,99 bij Bol. Dus maar even besteld.

Verwijderd

mobygo76 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:27:
Zo. Dat is een snelle prijsverlaging zeg. Echt een prachtspel. Zowel campaign, horde als MP speelt top weg. Gisteren weer Wave 50 gehaald op casual met 2 anderen. Zonder ook maar enig probleem. Misschien toch maar eens de moeilijkheidsgraad omhoog.

Veel plezier er mee. Als je mee wil spelen, laat het weten!

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 24-12 11:28
en Gears of War 4 - Ultimate Edition 44,99 + gratis t-shirt

Tom Clancy's The Division (Xbox One download) voor €14,15 @ CDKeys !!

Beide erg aantrekkelijk geprijst nu :9

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Goh die zakt wel heeeeel snel... Niet zo best verkocht?

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 21:04
Ik heb hem op de release gekocht, 1x een uurtje gespeeld. Vind het maar een slap aftreksel van wat Gears ooit was.

Graphics zijn ok-ish, maar verder qua gameplay voelt het gewoon niet lekker. Minder vloeiend voor mijn gevoel. Kan alleen over campaign spreken want online begin ik niet meer aan.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Willybubba schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:22:
Goh die zakt wel heeeeel snel... Niet zo best verkocht?
Goed verkocht, maar spelers aantal is keihard gekelderd omdat het niet boeiend genoeg bleef. Dus dan verkoopt de DLC minder.

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 28-12 13:25

nexhil

BAM!

Coachman1978 schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 10:51:
[...]

en Gears of War 4 - Ultimate Edition 44,99 + gratis t-shirt

Tom Clancy's The Division (Xbox One download) voor €14,15 @ CDKeys !!

Beide erg aantrekkelijk geprijst nu :9
Halo 5 is daar ook maar € 16.09
http://www.cdkeys.com/xbo...ion-xbox-one-digital-code

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Nu Xbox Clubs voor iedereen beschikbaar is, word lid van de enige echte GoT Live club. Te vinden onder de naam: GoT Live NL

xbl: superlucky luke

Phusebox schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:27:
[...]

Ik heb hem op de release gekocht, 1x een uurtje gespeeld. Vind het maar een slap aftreksel van wat Gears ooit was.

Graphics zijn ok-ish, maar verder qua gameplay voelt het gewoon niet lekker. Minder vloeiend voor mijn gevoel. Kan alleen over campaign spreken want online begin ik niet meer aan.
Ben het niet vaak met je eens maar deze keer sluit ik me volkomen aan bij jouw mening.
Campaign stukje gespeeld, veels te veel robots (wtf gears met robots 8)7 ) en veels te weinig locusts, zal verderop best goed komen maar vind er vooralsnog geen bal aan.
Multiplayer speelt best lekker weg maar mis gewoon de motivatie die voorgaande delen wel had.
Bedoel, random skins unlocken via die koffers (waarvan er nog een hele zooi achter pay-only zitten ook) haalt voor mij de lol van het levellen totaal weg.
Gisteren even een half uurtje mp gedaan, meteen 2 hatemails in de inbox :r

Nee deze jongen rent weer met een noodgang terug naar Warhammer End Times : Vermintide, daar waar het draait om teamwork ipv elkaar de huid vol te schelden :w

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Ik kan mn ogen niet geloven. Jij? Spelen op Casual? Wut? Of zijn er geen achievements meer te halen op hogere moeilijkheidsgraden? :+

[ Voor 17% gewijzigd door Martinspire op 11-11-2016 14:48 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

• soldier wolf
  • Registratie: Mei 2016
  • Laatst online: 17-12 13:00
Annoying-Orange schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 12:21:
Nu Xbox Clubs voor iedereen beschikbaar is, word lid van de enige echte GoT Live club. Te vinden onder de naam: GoT Live NL
Ik wou al komen vragen of de 'gathering of tweakers' club met twee leden van iemand hier was... Maar die got live ziet er actiever uit inderdaad :-P

Gamertag: FinrazielNL

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 14:47:
[...]

Ik kan mn ogen niet geloven. Jij? Spelen op Casual? Wut? Of zijn er geen achievements meer te halen op hogere moeilijkheidsgraden? :+
Zeker wel maar ik moet mijn horde mannetjes levelen. Plus ik ben slecht in gears. :)

De Campaign speel ik op insane (maar wel met spartaan die alles op Casual kapot schiet. Easy times!)

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 11-11-2016 16:20 ]

Phusebox schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 11:27:
[...]

Met welke spellen vermaak je je tegenwoordig? Je mag een spel best meer kans geven dan een uurtje spelen denk ik? Hoe deed je dat toen je nog games reviewde? :P

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Steep beta code
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Aangezien hier toch nooit bedankt word voor codes heb ik besloten dat er deze keer wel wat moeite voor gedaan mag worden.
Heb het eerste cijfer en de laatste letter weg gelaten, degene die het als eerste goed invult wens ik veel plezier in de sneeuw :)

[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 11-11-2016 16:51 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

• - peter -
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 27-12 13:26
Wat betreft dat geluid van de Xbox One S. Mijn fan ratelt al vanaf het begin. Heb m teruggestuurd naar een repair centrum, maar kreeg hem met de melding dat er niets gevonden was. Helaas dus. T is ook niet echt erg, maar t stoorde me wel.

• Phusebox
uchiha tijntje schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:30:
[...]

Met welke spellen vermaak je je tegenwoordig? Je mag een spel best meer kans geven dan een uurtje spelen denk ik? Hoe deed je dat toen je nog games reviewde? :P
Geen meer eigenlijk. Er is jaren niks meer uitgekomen dat ik langer dan acht uur vol heb gehouden.

De volledig shift naar online heeft mij grotendeels doen afhaken, aangezien ik te oud ben om daar nog goed mee te kunnen komen. Bovendien vind ik er steeds minder en minder tijd voor.

Dishonored 2 zat ik echt om te springen een jaar geleden maar nu? Het kan me weinig meer boeien. En als ik dan weer eens een game MOET hebben doe ik er vervolgens niks mee. Op de release kocht ik zo The Rise of Tomb Raider en Witcher 3 o.a. Maar beiden heb ik zelfs nog niet 1x opgestart. Zo staan er nog wel meer spellen in mijn aankopen waarvan ik het bestaan vergeten ben.

Dit is het eerste jaar sinds CoD 1 dat ik geen enkele first person shooter heb gekocht of zal gaan kopen.

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Verwijderd schreef op donderdag 10 november 2016 @ 20:26:
[...]

Je hebt je tv verkeerd om opgehangen. En dan zeuren op MS. Boefje.
:N het probleem was de TV na een XBO vastloper, na een TV reset was alles weer normaal. :w
Phusebox schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:53:
[...]

Geen meer eigenlijk. Er is jaren niks meer uitgekomen dat ik langer dan acht uur vol heb gehouden.

De volledig shift naar online heeft mij grotendeels doen afhaken, aangezien ik te oud ben om daar nog goed mee te kunnen komen. Bovendien vind ik er steeds minder en minder tijd voor.

Dit is het eerste jaar sinds CoD 1 dat ik geen enkele first person shooter heb gekocht of zal gaan kopen.
Te oud??? Ik ben ouder en heb in mijn friendlist nog veel oudere gasten...
Maakt niet uit in welke online shooter we zitten, "m'n vriendeclubje" doen redelijk mee.....

Cogitationis poenam nemo patitur

• Phusebox
Bullet NL schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 19:09:
[...]

Te oud??? Ik ben ouder en heb in mijn friendlist nog veel oudere gasten...
Maakt niet uit in welke online shooter we zitten, "m'n vriendeclubje" doen redelijk mee.....
Tja meer een combinatie tussen nooit echt goed zijn geweest en nu nog oud daar bovenop.

• whiteclear
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18-12 15:02
Heb zojuist de Xbox One S Storm Grey binnen gekregen.

• Phusebox
whiteclear schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 19:36:
Heb zojuist de Xbox One S Storm Grey binnen gekregen.
Die kleur had ik helemaal gemist. Ziet er mooi uit. Spijtig dat er nog steeds geen zwarte is.

Alhoewel, ik game toch nooit meer... gebruik hem alleen nog als veredelde chromecast voor af en toe een youtube video.

justifire schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:49:
Steep beta code
***members only***

Aangezien hier toch nooit bedankt word voor codes heb ik besloten dat er deze keer wel wat moeite voor gedaan mag worden.
Heb het eerste cijfer en de laatste letter weg gelaten, degene die het als eerste goed invult wens ik veel plezier in de sneeuw :)
Was het 7 en Z? :+
Niet dat ik nou zo om Steep zit te springen trouwens maar kon het niet laten te proberen de code te vinden. Had eigenlijk niet verwacht dat de Xbox website het toe zou staan om op zo'n snel tempo codes achter mekaar te proberen O-)

Voor de duidelijkheid, ik heb hem niet geclaimed he, hij was al gebruikt :-P

• Schimanski
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 25-12 09:54
justifire schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 16:49:
Steep beta code
***members only***

Thnx Ik heb de code gebruikt en hopelijk vanavond tijd om hem te proberen.

Mocht ik mijn code nog binnenkrijgen zal ik hem hier delen.

Nogmaals bedankt he ;)

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 27-12 19:29
Finraziel schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 15:57:
[...]

Ik wou al komen vragen of de 'gathering of tweakers' club met twee leden van iemand hier was... Maar die got live ziet er actiever uit inderdaad :-P
Die is al heel lang geleden geregistreerd alleen kan kennelijk niet op vrij joinen gezet worden :/

Verwijderd

justifire schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 13:05:
[...]

Ben het niet vaak met je eens maar deze keer sluit ik me volkomen aan bij jouw mening.
Campaign stukje gespeeld, veels te veel robots (wtf gears met robots 8)7 ) en veels te weinig locusts, zal verderop best goed komen maar vind er vooralsnog geen bal aan.
Multiplayer speelt best lekker weg maar mis gewoon de motivatie die voorgaande delen wel had.
Bedoel, random skins unlocken via die koffers (waarvan er nog een hele zooi achter pay-only zitten ook) haalt voor mij de lol van het levellen totaal weg.
Gisteren even een half uurtje mp gedaan, meteen 2 hatemails in de inbox :r

Nee deze jongen rent weer met een noodgang terug naar Warhammer End Times : Vermintide, daar waar het draait om teamwork ipv elkaar de huid vol te schelden :w
Tegen het einde wordt het 20 minuten lang Gears of Transformers:Cybertron tegen de locust. Daarvoor wel veel locust om te slachten gelukkig. :)

• MenN
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 27-12 16:43
ik ben op het moment aan het twijfelen om toch de overstap van mijn 360 naar de XBO te maken. Voor mij geld ook dat ik wat ouder ben geworden, minder tijd in gaming kan stoppen en ook niet echt meer interesse heb in al dat online gedoe. Dus kon ik nog altijd vooruit met alle mooie SP games op de 360. Zo zit ik nu weer helemaal in Splinter Cell Blacklist, en heb ik zo nog een paar 360 titels waar ik nog niet mee klaar ben.

Maar toch begon het te kriebelen dit jaar door games als Quantum Break, Rise of the Tombraider, Doom, Far Cry primal, Trackmania Turbo, Mirror's Edge Catalist, F1 2016 en nu Battlefield 1. Dus ben ik voorzichtig eens gaan kijken voor een 2e handsje.

Qua prijs zijn ze tegenwoordig vrij aantrekkelijk. Zo heb ik een vriendin uit Duitsland, en zie ik ze daar al voor 140/150 euro van eigenaar verwisselen (zeker rond kerst kan daar nog wellicht over onderhandeld worden).

Maar voordat ik zomaar een console op de kop tik, zijn er specifieke zaken waar ik op moet letten bij aankoop? Zaken die gevoelig zijn en vaker stuk gaan, of eigenaardigheden waarvoor ik moet oppassen?

"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark

• Verwijderd
  • Registratie: Januari 1970
  • Niet online
MenN schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 00:39:
Maar voordat ik zomaar een console op de kop tik, zijn er specifieke zaken waar ik op moet letten bij aankoop? Zaken die gevoelig zijn en vaker stuk gaan, of eigenaardigheden waarvoor ik moet oppassen?
Xbox One of Xbox One S, het maakt niet uit als je geen hoge eisen stelden voor jezelf.
Maar, ik denk dat je veel digitale games voor xbox 360 had gekocht, zo heb je meer kans dat je veel digitale Xbox 360 games die onder compatibility games vallen voor gratis kan downloaden en spelen voor geen geld op je Xbox One, ipv Xbox 360. ( Gold vereist )

Alleen heb je idd Live Gold voor nodig, zonder dit Gold abbonomeent kan je niks mee met de maandelijkse gratis games of multiplayer gamen. Zonder gold, speel je offline zonder multiplayer (xbox live silver).
Voor 4K of HDR, laat ik het aan de tweakers over. Met de abbonement Gold, download je 2 (Xbox One) gratis games per maand.

Ik weet niet wat je eisen zijn voor het overstap van Xbox 360 naar Xbox One / Xbox One S.
Neem Xbox One en Gold abbo, je zit zeker goed, elke maand 2x gratis games bij.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2016 01:05 ]

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 01:50:
Klopt het dat smartglass (op iphone) nog geen clubs ondersteunt ?!
Ook op Android staat er coming soon als je op het icoontje voor groups klikt.

Gekke is dat hij gisteren wel kort groepen toonde. Als je er op klikte verdween de groep.

Lijkt me wel een fijne feature. Makkelijker dan trueachievements.com om andere apen te vinden die hersenloos willen grinden.

[ Voor 29% gewijzigd door Verwijderd op 12-11-2016 08:56 ]

In de Xbox app op mijn Android doen clubs het gewoon... Neem tenminste aan dat die app bedoeld wordt? Ik zie ook wel een smartglass app in de store maar die lijkt nog specifiek voor de 360 te zijn.

Phusebox schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 17:53:
[...]

Dishonored 2 zat ik echt om te springen een jaar geleden maar nu? Het kan me weinig meer boeien. En als ik dan weer eens een game MOET hebben doe ik er vervolgens niks mee. Op de release kocht ik zo The Rise of Tomb Raider en Witcher 3 o.a. Maar beiden heb ik zelfs nog niet 1x opgestart. Zo staan er nog wel meer spellen in mijn aankopen waarvan ik het bestaan vergeten ben.

Jammer dat je the Witcher 3 niet gespeeld hebt. Beste game van 2015. Nog niet te laat om te beginnen ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-12 18:05
Al geruime tijd trage downloads met xbox live vanaf mijn Xbox one.
Vorige week begon het echt vervelend te worden: CoD Modern warfare had een snelheid van 5 Mbit per seconde en vandaag Gears 4 met eenzelfde snelheid.
Uren downloaden en weinig stappen voorbij komen.
Heb een 30 Mbit verbinding hier.

Andere hier ook ervaringen mee? De volgende stappen gedaan:

- Speedtest gedaan. (tussen de 25 en 30 Mbit)
- xbox one vast IP adres gegeven
- in modem /router vast ip adres gegeven. (moden: Experia Box v8)
- de diverse box poorten open gezet
- QoS mee getest.

Met bovenstaande stappen had ik even een hogere snelheid, maar met Cod en Gears dit niet voorbij zien komen.

Geen idee of het aan drukte ligt?
Misschien dat andere nog tops hebben hiervoor?

Erg jammer dat het zo moeizaam is. koop al bewust de games op disc om zoveel mogelijk downloaden te voorkomen en dat is dit erg jammer.
Ik had eerst de xbox in DMZ gezet, maar sinds m'n nieuwe kabel (120mbit) nooit meer problemeng gehad, gemiddeld 50-90mbit downloads.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Nieuwe UI update is heel mooi gedaan. Eindelijk ook symmetrisch.

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Henkje.doc schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 19:45:
Vorige week begon het echt vervelend te worden: CoD Modern warfare had een snelheid van 5 Mbit per seconde en vandaag Gears 4 met eenzelfde snelheid.

- QoS mee getest.

Met bovenstaande stappen had ik even een hogere snelheid, maar met Cod en Gears dit niet voorbij zien komen.

Erg jammer dat het zo moeizaam is. koop al bewust de games op disc om zoveel mogelijk downloaden te voorkomen en dat is dit erg jammer.
Laatste update zou de downloadsnelheid moeten fixen.
Heb al aardig wat mensen gesproken waarbij de downloadsnelheid eindelijk vol uit ging met het nieuwe dashboard :)

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-12 16:01
De xbox one controller als je die via de usb aansluit dan krijgt hij hierdoor stroom maar stuurd hij dan ook de data via de usb kabel? Of blijft hij bluetooth verbinden? Ik vraag dit even omdat ik mijn xbox one op ca 15m van mijn monitor wil plaatsen en met de allereerste xbox one controller via bluetooth haal ik dat niet.
KookSpook schreef op zondag 13 november 2016 @ 07:56:
De xbox one controller als je die via de usb aansluit dan krijgt hij hierdoor stroom maar stuurd hij dan ook de data via de usb kabel? Of blijft hij bluetooth verbinden? Ik vraag dit even omdat ik mijn xbox one op ca 15m van mijn monitor wil plaatsen en met de allereerste xbox one controller via bluetooth haal ik dat niet.
Dan gaan de signalen ook via de kabel volgens mij ja... Ik heb soms wel eens dat mijn controller ineens veel last heeft van disconnects (denk dat misschien dan ergens in de buurt een apparaat actief wordt die stoort of zo) en dan sluit ik ook de kabel even aan en heb ik nergens meer last van.

Alleen... 15 meter is erg lang, ik betwijfel dat zo'n lange USB kabel gaat werken (en als je 15 meter exacte afstand tussen de twee punten bedoelt dan heb je misschien dus wel een nog langere USB kabel nodig). Maximum lengte voor USB 2.0 is meen ik 5 meter. USB 3.0 zou langer moeten kunnen, maar ik betwijfel dat Microsoft de controllers 3.0 gemaakt heeft (waarom zouden ze?)

De Xbox one werkt trouwens niet met Bluetooth maar met een eigen protocol, maar dat terzijde.

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23-12 16:01
Finraziel schreef op zondag 13 november 2016 @ 08:49:
[...]

Dan gaan de signalen ook via de kabel volgens mij ja... Ik heb soms wel eens dat mijn controller ineens veel last heeft van disconnects (denk dat misschien dan ergens in de buurt een apparaat actief wordt die stoort of zo) en dan sluit ik ook de kabel even aan en heb ik nergens meer last van.

Alleen... 15 meter is erg lang, ik betwijfel dat zo'n lange USB kabel gaat werken (en als je 15 meter exacte afstand tussen de twee punten bedoelt dan heb je misschien dus wel een nog langere USB kabel nodig). Maximum lengte voor USB 2.0 is meen ik 5 meter. USB 3.0 zou langer moeten kunnen, maar ik betwijfel dat Microsoft de controllers 3.0 gemaakt heeft (waarom zouden ze?)

De Xbox one werkt trouwens niet met Bluetooth maar met een eigen protocol, maar dat terzijde.
Thanks. Ik dacht om dan misschien van die usb versterkers er tussen te zetten. Maarja of dat gaat werken 8)7

• Volvados
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 28-12 14:24
Volvados schreef op woensdag 09 november 2016 @ 09:15:
Heb sinds gisteren een Xbox One S, maar ben wat teleurgesteld in het fan geluid.
Na wat rond te zoeken lijkt dit een veelvoorkomend probleem te zijn bij de S, en bij sommige mensen was het opgelost na de console om te ruilen. Maar hoe weet ik wanneer het geluid niet normaal is? Hoor je de fan te horen als je in de menu zit?
Voor mij lijkt het alsof hij voortdurend op 100% draait, en er zit ook nog wat geratel bij (al weet ik niet zeker of dat de HDD is). Als je een film wil kijken moet je het geluid al hard zetten, wil je hem niet meer horen.

Als de console uitgeschakeld is (op energiespaarstand, niet stand-by) hoor ik overigens ook wat coil whine aan 50Hz. Enkel merkbaar als ik ga slapen, maar op dat moment is het toch lastig.

Is mijn gehoor nu te goed, of scheelt er toch iets aan de console :?
Update: Heb de console in de winkel omgeruild voor een ander exemplaar, en deze is aanzienlijk stiller :D. Het tikkend geluid van de fan is weg, en hij blaast ook wat minder hard. De coil whine wanneer de Xbox uitstaat is ook opgelost.
KookSpook schreef op zondag 13 november 2016 @ 08:51:
[...]

Thanks. Ik dacht om dan misschien van die usb versterkers er tussen te zetten. Maarja of dat gaat werken 8)7
Lees dit eens:
http://www.tested.com/for...om-office-to-living-room/

In ieder geval met een 360 controller lijkt het dus niet zoveel problemen te geven (blijft natuurlijk afwachten of het met de one net zo makkelijk gaat, wireless van de one is bv stukken minder betrouwbaar), maar wellicht dat je juist met je HDMI signaal in de problemen raakt...

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 28-12 16:41
Verwijderd schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 08:55:
[...]

Ook op Android staat er coming soon als je op het icoontje voor groups klikt.

Gekke is dat hij gisteren wel kort groepen toonde. Als je er op klikte verdween de groep.

Lijkt me wel een fijne feature. Makkelijker dan trueachievements.com om andere apen te vinden die hersenloos willen grinden.
Hier werkt ie wel gewoon als ik erop klik :?
Krijg zelfs de uitnodiging voor groepen via de appnotificatie..
KookSpook schreef op zondag 13 november 2016 @ 07:56:
Signaal gaat dan zoald hierboven gezegd via de kabel (is ook een makkelijke manier van controller verbinden met xbox) het werkt zo ook voor de pc met kabel namelijk ;)
Een normale 15m usb kabel en dan nog de 3m van de lader is denk ik teveel van het goede. Misschien dat een actieve usb verlenger wel wil helpen? Bij mijn telefoon ging ie na 6 meter al niet eens meer opladen... heeft ruim een uur over 1% gedaan :+

Gamertag: timmie271

• Henkje.doc
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 28-12 18:05
justifire schreef op zondag 13 november 2016 @ 04:12:
[...]

Laatste update zou de downloadsnelheid moeten fixen.
Heb al aardig wat mensen gesproken waarbij de downloadsnelheid eindelijk vol uit ging met het nieuwe dashboard :)
Dank voor de tip. Vanochtend de update uitgevoerd en daarna geen problemen meer gehad met de download snelheid. Netjes tussen de 20-25 mbit.

Als extra met de nieuwe update: voortgang wordt nu getoont van zowel de disk content als de download content.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 28-12 12:18

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

GTA V voor een eindelijk wat fatsoenlijkere prijs:

https://www.amazon.de/gp/...W2FM5E?tag=peppercom09-21

Xbox Live ID:Notna8310

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 24-12 07:51

Player1S

Probably out in the dark

Krijg je dan niet de Duitse versie en is die niet uber gecensureerd?

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Notna

Notna

Where are you?®

L1nt schreef op maandag 14 november 2016 @ 09:36:
[...]

Krijg je dan niet de Duitse versie en is die niet uber gecensureerd?
Afbeeldingslocatie: https://static.pepper.com/live_nl/comments/full_screen/hrKkN/90387.jpg

• wimpie007
  • Laatst online: 26-12 13:24
Henkje.doc schreef op zaterdag 12 november 2016 @ 19:45:

- QoS mee getest.

Ik ook, haal vaak maar 200Mbs van de 500

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Welke ISP hebben jullie?

Hier met Caiway haal ik 8 van de 10 keer volledige snelheid (240-250MBIT) .

Verwijderd

Lieve hemel, wat zijn die games in de store duur geworden zeg! Battlefield 1 Ultimate 125 euro. Dan moet je nog een live abo hebben dan zit je ruim over de 150 euro. :X

Ik klaag echt niet snel over prijzen, maar dit is mij echt te gortig hoor. Ik heb net Forza 6 gekocht voor 20 euro en Fallout 4 voor 16 euro. Die staan ook fors hoger in de shop en deze kan ik weer doorverkopen.

Sinds wanneer zijn deze idiote prijzen?

• Rockvee2
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2016 @ 19:59:
Lieve hemel, wat zijn die games in de store duur geworden zeg! Battlefield 1 Ultimate 125 euro. Dan moet je nog een live abo hebben dan zit je ruim over de 150 euro. :X

Ik klaag echt niet snel over prijzen, maar dit is mij echt te gortig hoor. Ik heb net Forza 6 gekocht voor 20 euro en Fallout 4 voor 16 euro. Die staan ook fors hoger in de shop en deze kan ik weer doorverkopen.

Sinds wanneer zijn deze idiote prijzen?
Ik vermoed dat je die 2 spellen in een winkel heb gekocht.

Deze willen zo snel mogelijk af van hun games omdat er steeds nieuwe games komen.

Daarom kost bijvoorbeeld Gears of War 4 bij de vriendelijke blauwe bollie ook nog maar 44.99 voor de Ultimate editie of 29.99 voor de gewone editie terwijl de ultimate editie op xbox store 99.99 kost.

Verwijderd

Rockvee2 schreef op maandag 14 november 2016 @ 20:10:
[...]

Ik vermoed dat je die 2 spellen in een winkel heb gekocht.

Deze willen zo snel mogelijk af van hun games omdat er steeds nieuwe games komen.

Daarom kost bijvoorbeeld Gears of War 4 bij de vriendelijke blauwe bollie ook nog maar 44.99 voor de Ultimate editie of 29.99 voor de gewone editie terwijl de ultimate editie op xbox store 99.99 kost.
Nee niet via de winkel. Maar ze zouden toch juist meer moeten concurreren met hun prijzen? Het is verdorie digitaal spul. De kostprijs daarvoor ligt ook lager. Ik heb mijn games graag digitaal maar met deze absurde prijzen is dat gewoon geen doen.

• Rockvee2
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 14 november 2016 @ 20:16:
[...]

Nee niet via de winkel. Maar ze zouden toch juist meer moeten concurreren met hun prijzen? Het is verdorie digitaal spul. De kostprijs daarvoor ligt ook lager. Ik heb mijn games graag digitaal maar met deze absurde prijzen is dat gewoon geen doen.
Ik heb wel eens gelezen dat de online stores van Xbox en Playstation het wel eens hebben gedaan (lagere prijzen) maar de offline winkels vonden dat helemaal niks .

Maar als je iemand heb die ook een Xbox One heeft en die je goed vertrouwd kan je aan game-sharen doen,

1 game voor 2 personen .

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:29

Sagat

Is pappa x2!

Beetje long shot dit, en vermoedelijk eerder een issue met mijn eigen router of mijn experiabox......maar iemand met kpn die opeens naar status nat moderate is gegaan? Dit zondag middag opeens ontdekt, hiervoor nooit issues gehad na het initeel instellen (Geloof dat ik niet eens hoefde te port forwarden...) regio Amersfoort

10 second ninja DONE

• wimpie007
  • Laatst online: 26-12 13:24
Sagat schreef op maandag 14 november 2016 @ 20:24:
Beetje long shot dit, en vermoedelijk eerder een issue met mijn eigen router of mijn experiabox......maar iemand met kpn die opeens naar status nat moderate is gegaan? Dit zondag middag opeens ontdekt, hiervoor nooit issues gehad na het initeel instellen (Geloof dat ik niet eens hoefde te port forwarden...) regio Amersfoort
Had ik ook ineens met COD, heb toen udp en tcp poort 3076 erbij opengedaan reboot van xbox en router en voila ;-)

• Mandarijntje
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 23-12 11:36
Ik kon voorheen altijd heel eenvoudig het percentage van de voortgang van een spel zien in de Gamehub van het spel, onder Achievements.

Sinds de nieuwe update van deze week is dit verdwenen.
Is er nog een andere manier om dat te kunnen zien?
Voor zover ik weet is de hoofdreden dat de standaard online prijs zo hoog ligt inderdaad dat retail kanalen dreigden de games uit de winkel te halen als de online prijzen te laag zouden worden. Zelf koop ik vooral games in de sales maar het is wel jammer dat je eigenlijk altijd genaaid wordt als je daar niet op wil wachten.

Wat dat betreft is het ook jammer dat de originele plannen van microsoft niet door gegaan zijn omdat mensen zo bang waren voor de online check. Tweede hands games verkopen kan me echt gestolen worden, ik had veel liever gezien dat ik goedkoop in de winkel een game kon kopen waar dan gewoon een code in het doosje zat zodat ik deze aan mijn account kon binden en alle gemak van digitaal had zonder dat gedoe met de hoge prijzen...

• timmie271

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 10-12 18:41
Phusebox schreef op vrijdag 11 november 2016 @ 19:12:
[...]

Tja meer een combinatie tussen nooit echt goed zijn geweest en nu nog oud daar bovenop.
Hangt bij mij van de game af. CoD kan ik vergeten, is te snel geworden voor mij maar met BF1, Overwatch en PvZ Garden Warfare kan ik nog prima mee terwijl ik bijna lid van Omroep Max mag worden.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Jammer dat die Xbox Lab controllers nog hier niet te krijgen zijn, megamodz levert wel naar NL, maar zijn a. behoorlijk duur, b. met mods (ok.. ik zal niet 123 nee zeggen tegen zo'n mod functie :P).

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:34
Bij de xbox app kan ik enkel de Got Live NL club volgen maar niet joinen als lid ???
Bij andere clubs kan ik ofwel een invite aanvragen ofwel direct joinen maar bij de got club is er nergens de optie om een invitte te vragen of te joinen.
Enkel gewoon de club volgen is de enige optie die ik hier dus te zien krijg.

Iemand een idee ??

Xbox id : Doctor Wodka

[ Voor 3% gewijzigd door Opuske op 15-11-2016 14:14 ]

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 28-11 19:51

DeMoN

Pastafari

Lekker Ventje schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 10:06:
[...]

Hangt bij mij van de game af. CoD kan ik vergeten, is te snel geworden voor mij maar met BF1, Overwatch en PvZ Garden Warfare kan ik nog prima mee terwijl ik bijna lid van Omroep Max mag worden.
Haha! Een van de redenen dat ik CoD blijf spelen. Zolang ik regelmatig bovenaan blijf staan in de potjes weet ik dat ik geestelijk nog jong ben :P (33)

Alleen even wachten tot Sinterklaas nog helaas.. :D

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Format-C
  • Laatst online: 01:38

Format-C

Tracing Rays

Hoe zat dit ook alweer? Elke dag andere aanbiedingen ofzo?

Heb vorig jaar een stuk of wat games gekocht en ben dat dit jaar eigenlijk weer van plan. :D

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 / Team M2 1TB SSD/ MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 24-12 13:49
Opuske schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:14:
Bij de xbox app kan ik enkel de Got Live NL club volgen maar niet joinen als lid ???
Bij andere clubs kan ik ofwel een invite aanvragen ofwel direct joinen maar bij de got club is er nergens de optie om een invitte te vragen of te joinen.

Iemand een idee ??

Dan gewoon even via de xbox doen, daar lukte het bij mij.

Xbox: Virgo Mossel

• timmie271
Opuske schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:14:

Iemand een idee ??

Invite verzonden.
Format-C schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 14:42:
[...]

Hoe zat dit ook alweer? Elke dag andere aanbiedingen ofzo?

Heb vorig jaar een stuk of wat games gekocht en ben dat dit jaar eigenlijk weer van plan. :D
Ik denk dat we daar wel achter komen in de loop van de week. Dat staat er nu nog niet zo duidelijk namelijk. Ik kijk eerst nog wel even wat er gaat komen voordat ik iets ga halen :)

• Format-C
  • Laatst online: 01:38

Format-C

Tracing Rays

Had vorig jaar iets van 5 games voor 5 tientjes. Al moet ik zeggen dat ik de meeste niet eens zo lang en vaak gespeeld heb.

Koop de laatste tijd alleen nog maar games waarvan ik echt zeker weet dat ik ze 100% uit ga spelen. Of iig dat ik er veel tijd aan ga besteden.

Zal wel even kijken de komende weken.

F1, Dirt, BF1 en Fifa 17 zou ik nog wel willen. Verder niets eigenlijk. De meeste wat oudere games zijn al voor een prikkie gewoon in de winkel te koop.

Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ 32GB G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 / Team M2 1TB SSD/ MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX/ LG 65" OLED TV

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:34
Thx ontvangen en accepted :)

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 15-12 09:37
Probleem met de Xbox One. Deze namiddag lekker Watch_Dogs 2 gaan halen. Kom thuis, installeer de game, geen vuiltje aan de lucht.

Als ik de game opstart is het tijd voor een update. Ik krijg constant de melding 'Er is een fout opgetreden tijdens het updaten'.

Heb al met draadloos/kabel geprobeerd. Ook de Xbox al opnieuw ingesteld met behoud van gegevens; telkens zelfde melding.

Zou dit een probleem vanuit Microsoft / Ubisoft kunnen zijn? De update om de console in te stellen lukte wél zonder problemen.

• timmie271
Matey schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:02:
Probleem met de Xbox One. Deze namiddag lekker Watch_Dogs 2 gaan halen. Kom thuis, installeer de game, geen vuiltje aan de lucht.

Als ik de game opstart is het tijd voor een update. Ik krijg constant de melding 'Er is een fout opgetreden tijdens het updaten'.

Heb al met draadloos/kabel geprobeerd. Ook de Xbox al opnieuw ingesteld met behoud van gegevens; telkens zelfde melding.

Zou dit een probleem vanuit Microsoft / Ubisoft kunnen zijn? De update om de console in te stellen lukte wél zonder problemen.
Misschien vervelend, maar misschien even het spel opnieuw proberen te installeren :X

• Matey
timmie271 schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:03:
[...]

Misschien vervelend, maar misschien even het spel opnieuw proberen te installeren :X
Dank je voor de tip, ben hem inmiddels aan het herinstalleren. Hopelijk werkt dit :)
Matey schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:12:
[...]

Dank je voor de tip, ben hem inmiddels aan het herinstalleren. Hopelijk werkt dit :)
Eventueel even console van het internet halen. Dan heb je niet de day-one patch maar kun je in ieder geval spelen ;)

Martinspire - PC, PS5, XSX

• Matey
Opnieuw diezelfde error na herinstalleren. Offline de game dan maar eens testen.

Is een teken dat het aan Ubi zelf ligt zeker? Of wat denken jullie? :)

• timmie271
Matey schreef op dinsdag 15 november 2016 @ 16:49:
Opnieuw diezelfde error na herinstalleren. Offline de game dan maar eens testen.

Is een teken dat het aan Ubi zelf ligt zeker? Of wat denken jullie? :)
Als iedereen aan het downloaden is kan de server best wel es platliggen. Waarschijnlijk heb je vanavond meer geluk..

Als je offline speelt plingen er geen achievements. Pas als je weer online gaat plingen ze dus schrik daar niet van :)

Verwijderd

Ik zit er aan te denken om ook een Xbox one S te kopen. Momenteel geen console, in het verleden altijd Playstations gehad. Echter me PS4 verkocht omdat ik hem niet veel gebruikte. Nu wat meer tijd en betere games.

Denk dat ik maar een keer een xbox ga uitproberen als trouwe Microsoft dev ^^

Verwijderd

Ik heb pas sinds kort een xbox, dus geen idee of dit iets is wat velen al weten, maar je kan soort van credits verdienen ofzo. Ik zag vandaag dat je 15.000 credits krijgt (dit is gelijk aan 15 euro, kun je evt op je rekening laten storten) als je 3 games preordered. Het complete lijstje staat hier:
De hoofdlink is: https://rewards.xbox.com/mymissions/
De link waar ik over spreek mbt de preorders is: https://rewards.xbox.com/gamesondemand/

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 16-11-2016 18:23 ]

• timmie271
Verwijderd schreef op woensdag 16 november 2016 @ 18:22:
Ik heb pas sinds kort een xbox, dus geen idee of dit iets is wat velen al weten, maar je kan soort van credits verdienen ofzo. Ik zag vandaag dat je 15.000 credits krijgt (dit is gelijk aan 15 euro, kun je evt op je rekening laten storten) als je 3 games preordered. Het complete lijstje staat hier:
De hoofdlink is: https://rewards.xbox.com/mymissions/
De link waar ik over spreek mbt de preorders is: https://rewards.xbox.com/gamesondemand/
Even 200 euro uitgeven om 15 euro te verdienen vind ik het niet waard als ik het in andere landen of in de winkel veel sneller heb terugverdiend... Degene die misschien wel van nut kunnen zijn is datgene wat je ingame koopt om er dan reward points voor te krijgen. Daar zit immers geen kortingen op oid.

Verwijderd

Heb gisteren brothers gekocht. Tweede keer dat ik het speel. 5 euro voor een goed spel vind ik niet zo erg.

Als je dit niet eerder gespeeld hebt, zeker doen!

• timmie271
Verwijderd schreef op donderdag 17 november 2016 @ 08:22:
Heb gisteren brothers gekocht. Tweede keer dat ik het speel. 5 euro voor een goed spel vind ik niet zo erg.

Als je dit niet eerder gespeeld hebt, zeker doen!
We waren ongeveer tegelijk gestart zag ik gisteravond :9

Is een leuk spelletje inderdaad. Kost me alleen wat moeite iedere keer de besturing onder controle te krijgen....

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 06:29

Sagat

Is pappa x2!

Brothers is een geweldige game. Of misschien beter, geweldige ervaring. Gameplay vind ik eerlijk gezegd niet geweldig, maar de ervaring maakt het meer dan goed. Misschien binnenkort nog is starten om trophies te halen (ik heb em zelf op ps3).

10 second ninja DONE

• Willybubba

Willybubba

Nut up or shut up.

Heren (en wellicht dames, geen idee eigenlijk :P) mag ik ook bij de GoT Live club? Ik kan alleen followen, heb geen request invite-knop.

Verwijderd

Sagat schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:07:
Brothers is een geweldige game. Of misschien beter, geweldige ervaring. Gameplay vind ik eerlijk gezegd niet geweldig, maar de ervaring maakt het meer dan goed. Misschien binnenkort nog is starten om trophies te halen (ik heb em zelf op ps3).
Gameplay is idd niet super. Sfeer, verhaal, graphics en geluid is echt prima.

• timmie271
Willybubba schreef op donderdag 17 november 2016 @ 09:14:
Heren (en wellicht dames, geen idee eigenlijk :P) mag ik ook bij de GoT Live club? Ik kan alleen followen, heb geen request invite-knop.
Mag ik je gamertag? Dan zal ik je inviten :)

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06:24
timmie271 schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:42:
[...]

Mag ik je gamertag? Dan zal ik je inviten :)
Doe mij ook maar een invite :) ,Wel een beetje vreemd dat je niet gewoon kan joinen aangezien het een Openbare club is.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

• timmie271
skreppiedoe schreef op donderdag 17 november 2016 @ 10:57:
[...]

Doe mij ook maar een invite :) ,Wel een beetje vreemd dat je niet gewoon kan joinen aangezien het een Openbare club is.
Verzonden.

Was in het begin wel zo maar waarschijnlijk aangepast. Kan ook komen daar het maximaal aantal mensen dat nu tegelijk uitgenodigd mag worden.

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
quorumz schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:51:
Black Friday start 18e voor GOLD members (wie is dat nu niet hier..)

[video]
Is dat voor iedereen of alleen als je een Amerikaanse account hebt?

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

• Notna

Notna

Where are you?®

TheKillingBean schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:54:
[...]

Is dat voor iedereen of alleen als je een Amerikaanse account hebt?
Black Friday is voor iedereen, wereldwijd :)

• TheKillingBean
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 06-10 09:36
Notna schreef op donderdag 17 november 2016 @ 14:55:
[...]

Black Friday is voor iedereen, wereldwijd :)
Ok cool, ik ben benieuwd. Er zijn nog een aantal spellen op mijn verlanglijst :)

PSN: http://psnprofiles.com/TheKillingBean | Xbox Live: https://www.xboxgamertag.com/search/TheKillingBean

Pagina: 1 ... 48 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.