Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Bullet NL schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:21:
Hmmm, gisteren de nieuwe dashboard update gehad (preview/insider) maar kan nu niet meer in een buitenlandse store kopen via vpn. Zijn er meer mensen die tegen dit probleempje aanlopen???
Dat gaat voor de meeste mensen al weken niet. Niets nieuws.
https://www.avforums.com/...rst-post.1846057/page-428

[ Voor 15% gewijzigd door harrytasker op 13-06-2016 21:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:17:
Crackdown 3 is uitgesteld naar 2017 om de gamer, zoals dat zo mooi heet (en ondertussen behoorlijk afgezaagd is), de best mogelijke ervaring te bieden.

http://nl.ign.com/crackdo...news/crackdown-uitgesteld

Maar als ze nu helemaal niets konden laten zien dan zijn ze dus geen ruk opgeschoten met de game ten opzichte van een jaar terug.
Misschien op Gamescom net als vorig jaar...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PureLOOD
  • Registratie: April 2015
  • Laatst online: 21:36
Halo Wars 2 beta ook binnen, in het spaans. Hola Wars. Nog geen game kunnen spelen, het lijkt alsof het spel vastloopt zodra hij een potje wil starten

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Danfoss schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:28:
De Xbox One S heeft in mijn ogen wel een behoorlijke selling point: Het is echt een behoorlijk goedkope Ultra HD Bluray speler.

Ik wacht zelf wel op de Scorpio voor ik mijn Xbox One vervang (Dit jaar de 4k tv ;-)) Ik wordt wel blij van de strategie die Microsoft toont. De combinatie van Xbox en PC icm met Play-Anywhere garandeert zelfs de forward compatibiliteit van de games.

Nu Horizon 3 kopen en spelen en eind volgend jaar op de Scorpio ineens dezelfde game in 4k op je console. En dit zal opgaan voor naar ik vermoed bijna alle games die komende tijd uit gaan komen met cross-buy. Developers optimizen de games toch al voor 4k PC gaming.
Aan de andere kant dekken ze zich wel lekker in op deze manier.
Zo kunnen ze nu dus mooie gameplay laten zien die draait op een pc zonder iets "verkeerd" te doen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Volgens geruchten lijkt de One S ook meer op de Scorpio dan de normale One qua chips. Ook lichte performance increase?

Ik denk dat we Esram nooit meer terug zien =p

[ Voor 3% gewijzigd door Silversin op 13-06-2016 21:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Potverdorie 3 weken na verlopen van garantie start mijn XBO niet meer op, hij gaat aan maar geeft geen beeld.
Resetten (10 sec knop inhouden) helpt niet, stroom eraf en na 5 minuten weer aansluiten ook niet, iemand een tip voordat hij de kliko ingaat ?

Info: ik had hem gisteren van stand-by afgehaald i.v.m. stroom gebruik en vandaag wilde hij niet starten. }:|

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BiaggioLuciano
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 12:56
Misschien dat ik een Xbox S koop zodat ik dan nog kan Xboxen terwijl er beneden films worden bekeken. Ik wacht eerst nog wel op leuke bundels. Hopelijk een met DR4 of GoW4 en 2tb. En als de Scorpio er dan is, dan geef ik mijn day one editie wel weg.

Btw, nadat ik mijn controller heb proberen te updaten en de kabel uitviel werkte mijn controller niet meer. Ik moet nog kijken of het eraan ligt dat het een slechte kabel was of dat de controller gewoon dood is. IIG werkt ie draadloos ook niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Balance
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14-09 21:48
Toch een best mooie upgrade zo:
  • Ingebouwde powersupply _/-\o_
  • 40% kleiner (volume)
  • HDMI 2.0 voor 4k & HDR output
  • HDR gaming & 4k HDR video's
  • Tot 2TB opslag
  • IR Blaster
  • 500GB even duur als vorige Xbox
Heel slim van Microsoft: Laat de gaming features hetzelfde, zodat je compatible blijft met de originele Xbox One, maar wel nieuwe media mogelijkheden integreren zodat je een nieuwe markt aanspreekt. Nu kan ik een Xbox One S zo verwoorden: Ik betaal €100 voor een set-up box om 4k TV te kunnen kijken en €200 om te kunnen gamen. Dat het toevallig in een apparaat zit is alleen maar makkelijk. Een beetje hetzelfde idee als met de Nvidia Shield Console.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Winkiller schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:59:
Potverdorie 3 weken na verlopen van garantie start mijn XBO niet meer op, hij gaat aan maar geeft geen beeld.
Resetten (10 sec knop inhouden) helpt niet, stroom eraf en na 5 minuten weer aansluiten ook niet, iemand een tip voordat hij de kliko ingaat ?

Info: ik had hem gisteren van stand-by afgehaald i.v.m. stroom gebruik en vandaag wilde hij niet starten. }:|
Kliko? Volgens mij kan 'ie gerepareerd worden voor grofweg 110 Euro door Microsoft. Als in; alles waar ze geen zin in hebben om te troubleshooten, wordt vervangen of je krijgt een "default" refurb met weer 3 tot 6 maanden garantie. En met creditcard, is het zelfs same-day shipping en heb je 14 dagen ofzo om je oude op te sturen.

Mijn Day One begint ook wat luidruchtig te worden; alsof de CPU-fan langzaaam maar zeker het op gaat geven. Of 'ie het uithoudt tot Scorpio, valt nog te bezien. Ach, en anders is het binnenkort Sinterklaas dus mogelijk/tijdelijk een andere halen; we'll see.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Leuk om je controller zelf te configureren qua kleur. Iemand die al besteld heeft ? Ik ben iig klaar voor FIFA 17

https://xboxdesignlab.xbo...fd-4062-b8db-e8e7cdf55a78

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/tzGMqd3XFrvqEzThHz8ZblOw/full.png

[ Voor 18% gewijzigd door MRE-Inc op 13-06-2016 23:13 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Zit net naar For Honor te kijken en lijkt wel heel erg veel op Ryse, maar daar heb ik ook veel plezier mee gehad dus, dat is niet per definitie slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02 19:01
Halo Wars Beta werkt voor geen meter. Loopt constant vast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• guReMcO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 19:42

guReMcO

Praat mar frysk

Bearclaw schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:13:
Daar is het een beta voor. Een beta is geen demo hoewel dat tegenwoordig wel zo lijkt.

Croissant in hand, I was alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09:12
Hier komt nu waarschijnlijk een Xbox One S in huis om de 360 Slim op te volgen :)

Sterke presentatie dit jaar weer van Microsoft! Ben benieuwd wat Sony hier tegenin wil brengen, een goedkope console en een duurdere volgend jaar voor mensen met meer budget. :)
Silversin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:56:
Volgens geruchten lijkt de One S ook meer op de Scorpio dan de normale One qua chips.
Heb je een linkje? Ben wel geïnteresseerd :P

[ Voor 32% gewijzigd door brick5492 op 13-06-2016 23:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:11:
Leuk om je controller zelf te configureren qua kleur. Iemand die al besteld heeft ? Ik ben iig klaar voor FIFA 17
Mooi geel/rood is niet lelijk :+
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/gMiS2812OPYLTADmO7rhhPsS/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Bearclaw schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:13:
Na 5x vastlopen deed hij het bij mij voor 3 potjes achter elkaar :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 19:28

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:21:
Hmmm, gisteren de nieuwe dashboard update gehad (preview/insider) maar kan nu niet meer in een buitenlandse store kopen via vpn. Zijn er meer mensen die tegen dit probleempje aanlopen???
Nu heb ik al een paar maandjes geen games meer gekocht, maar eh....heb je nu een VPN nodig om een game te kopen in een buitenlandse Store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
TheVMaster schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:30:
[...]

Nu heb ik al een paar maandjes geen games meer gekocht, maar eh....heb je nu een VPN nodig om een game te kopen in een buitenlandse Store?
Met CC wel ;)

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Ohw....ik koop nooit games met CC, altijd met gift cards :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
MAX3400 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:19:
[...]

Mooi geel/rood is niet lelijk :+
[afbeelding]
Hmm straks claimt die het nog als een maatje en gaat ie er rare dingen mee doen.
Of super territoriaal gedrag na de controller. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Winkiller schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:59:

Er bestaat geen vaste garantie tijd in Nederland. MS drukt wel (net als elk bedrijf) een klein boekje met onzin in 37 talen erin bij elke One. Die kun je negeren. Een gekocht product moet deugdelijk zijn en een redelijk termijn mee gaan. De richtlijn van 2 jaar van de EU is een minimum die niet is overgenomen als vaste prik in NL. Teruggaan naar de winkel danwel praten met MS (Google ff op consuwijzer en garantie, jij laat je immers niets wijsmaken).

Maar eerst :

http://support.xbox.com/e...-is-blank-while-connected

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 13-06-2016 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheVMaster schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:34:
[...]

Ohw....ik koop nooit games met CC, altijd met gift cards :+
Is over dat onderwerp genoeg informatie te vinden.
Kijk eens in de topic-warning of in jouw eigen onderschrift :+ :P

Serieus : is natuurlijk onzin dat je door een dashboard upgrade niet meer in het buitenland kan kopen.
Gewoon even de tablet of laptop er bij pakken en kopen maar.
Misschien word je Xbox geblokkeerd of is door de update het ip veranderd, maar wie koopt er nu in het buitenland via de xbox zelf :?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:45
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ck2q1VyUoAA2yDA.jpg

HDMI in bevestigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
Hmm, ik zie geen Kinect poort. Waarschijnlijk is die dan achterwege gelaten. Snap ik wel met die IR blaster die nu voor geïntegreerd is. Toch zou het wel handig zijn als je jouw huidige Kinect gewoon kan houden.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:45
Kartale schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 01:27:
[...]

Hmm, ik zie geen Kinect poort. Waarschijnlijk is die dan achterwege gelaten. Snap ik wel met die IR blaster die nu voor geïntegreerd is. Toch zou het wel handig zijn als je jouw huidige Kinect gewoon kan houden.
Idd, maar er komt een USB naar Kinect verloopje dacht ik. Kan m'n vriendin blijven fitnessen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 25-08 15:18
wes- schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 01:29:
[...]

Idd, maar er komt een USB naar Kinect verloopje dacht ik. Kan m'n vriendin blijven fitnessen :)
Dan mag er ook meteen een extra USB poort erbij. Gebruik al een externe HDD en een stuurtje. De laatste vrije USB poort gebruik ik om de controller aan te sluiten als hij leeg is.

Ja weet het, first-world-problems

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kolere, die S is inderdaad een bizar stuk kleiner.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De S heeft ook een IR-blaster aan boord, die dus zonder Kinect te gebruiken is. En de controller (wut?) heeft Blue Tooth ondersteuning. Dus via Bluetooth kun je straks ook de audio doen denk ik dan.
Verder komt ie in augustus op de markt en zit die vertical-stand er dus ook nog apart bij. En HDMI-kabel is ook included.

[ Voor 65% gewijzigd door Martinspire op 14-06-2016 01:49 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Ziet er mooi uit.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/UGTOE2H.jpg
Afbeeldingslocatie: https://cdn3.vox-cdn.com/uploads/chorus_asset/file/6638759/vpavic_070616_1091_0023.0.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/QVmL6wr.jpg

[ Voor 80% gewijzigd door Koning-Admiraal op 14-06-2016 05:13 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is er misgegaan bij Microsoft met die nieuwe console?? "Once you go black...."??
Psyonara schreef op maandag 13 juni 2016 @ 23:39:
[...]

Hmm straks claimt die het nog als een maatje en gaat ie er rare dingen mee doen.
Of super territoriaal gedrag na de controller. :P
Meh, ze is sowieso al lastig als ik aan het gamen ben; schreeuwen op mijn hoofd/schouder of het lampje van de controller proberen te happen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

MAX3400 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 06:55:
Wat is er misgegaan bij Microsoft met die nieuwe console?? "Once you go black...."??

[...]

Meh, ze is sowieso al lastig als ik aan het gamen ben; schreeuwen op mijn hoofd/schouder of het lampje van de controller proberen te happen.
Is toch altijd zo. Toen er een witte 360 was gelanceerd, wilde iedereen een zwarten. Brengen ze alleen een zwarte uit, dan wil iedereen een witte....

Maar ondanks dat hij er mooi uitziet, laat ik deze voorlopig voorbij gaan. Met de nadruk op voorlopig aangezien junior ook 12,5 jaar is nu en de games als Plants vs Zombies 2 en meer van dat genre steeds vaker links laat liggen en steeds meer een "hardcore" gamer begint te worden. Zit dagelijks op Youtube filmpjes te kijken hoe dit moet en hoe dat moet en hoe je wapen x moet unlocken en het beste kunt schieten met wapen y. Ik zie dus nog wel gebeuren dat hij zelf z'n eigen console wil.

Zondag ochtend kwam ik beneden zat meneer ineens vrolijk "mijn" Battlefield 4 te spelen en dat deed hij nog niet eens zo slecht ook.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Psyonara
  • Registratie: September 2007
  • Nu online
MAX3400 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 06:55:

[...]

Dat vond ik ook irritant als ze op je schouder zit. Of ze zit op je Tobo/muis precies bij de knoppen die je nodig hebt.

Zit op je Controller vooral bij de Tumbsticks waar haar pootjes er mogelijk nog tussen kunnen komen >.> Hoe leuk deze beesten ook zijn. Ze weten precies in de weg te zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Ben erg benieuwd naar Project Scorpio, eind 2017 dan maar een 4k tv halen.
Al ga ik niks met VR doen

[ Voor 15% gewijzigd door Mars18 op 14-06-2016 07:21 ]

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online

Acties:
  • +2 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 00:54:
[...]

Is over dat onderwerp genoeg informatie te vinden.
Kijk eens in de topic-warning of in jouw eigen onderschrift :+ :P

Serieus : is natuurlijk onzin dat je door een dashboard upgrade niet meer in het buitenland kan kopen.
Gewoon even de tablet of laptop er bij pakken en kopen maar.
Misschien word je Xbox geblokkeerd of is door de update het ip veranderd, maar wie koopt er nu in het buitenland via de xbox zelf :?
Ikke.... Ingame transacties, tot 50% korting.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Wat, geen Kinect poort op die nieuwe XBO S?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Phusebox schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:00:
Wat, geen Kinect poort op die nieuwe XBO S?
http://www.windowscentral...s-kinect-usb-adapter-free
Microsoft has reduced the new Xbox One S by 40% when compared to the original Xbox. And while they managed to squeeze in the power brink into the device to save space on your counter they did have to remove the Kinect port to make room.

The good news is the Xbox One S is, of course, compatible with the Kinect sensor. However, you will need to pick up the Kinect USB connector kit, which is an extra $49. That purchase is not an insignificant add-on if you are a big user of voice, recognition auto-login, or gesture game support and it does mark up the price significantly for the One S.

Additionally, in order to make the Xbox One S as compact as possible and make all of these updates, we removed the dedicated Kinect port from the back. Kinect for Xbox One will still be compatible with Xbox One S via the Xbox Kinect Adapter for USB connection and offers the same great experiences as the current console.

The better news? Microsoft is giving away that connector to current Xbox One owners looking to upgrade. Microsoft has set up a dedicated page so that when the One S is available you can just enter in your serial numbers and get the adapter at zero cost.

This adapter will be available for free to customers who have an existing Xbox One console, an Xbox One Kinect and an Xbox One S console. Check back on this page when you have your Xbox One S console to order your free adapter. You will need the serial number for all three devices to get the free Xbox Kinect Adapter.

You can bookmark that page by going here: How to use an Xbox One Kinect Sensor with an Xbox One S console

Regardless, if you are committed to the new design, HDR gaming, and that significant 4K video output, the Xbox One S is your only choice at the moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 07:49:
[...]

Ikke.... Ingame transacties, tot 50% korting.....
Ooh ja...Pay2Win :F
Martinspire schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 01:45:
De S heeft ook een IR-blaster aan boord, die dus zonder Kinect te gebruiken is. En de controller (wut?) heeft Blue Tooth ondersteuning. Dus via Bluetooth kun je straks ook de audio doen denk ik dan.
Verder komt ie in augustus op de markt en zit die vertical-stand er dus ook nog apart bij. En HDMI-kabel is ook included.
Martin weet jij of er ook een mic ingebouwd is ?
Als dat het geval is komt hier een mooi strak slimmetje te staan ter vervanging van die 3 bakstenen (console, voeding en Kinect)

[ Voor 13% gewijzigd door justifire op 14-06-2016 08:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Ha... Ha... Ha...

Ik dacht echt, mooi een kleinere Xbox voor in de woonkamer, kan de oude naar de gameroom. Maar dan mag ik ook nog eens 50 euro extra uitgeven om een accessoire te kunnen blijven gebruiken die volgens Microsoft NOOIT zou verdwijnen...

[ Voor 6% gewijzigd door Phusebox op 14-06-2016 08:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Bleutooth? zie ik hier nou ondersteuning van streamen naar alle platformen? android/osx/ios? zal dat f goed komen!!! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:31

nexhil

BAM!

Phusebox schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:18:
[...]

Ha... Ha... Ha...

Ik dacht echt, mooi een kleinere Xbox voor in de woonkamer, kan de oude naar de gameroom. Maar dan mag ik ook nog eens 50 euro extra uitgeven om een accessoire te kunnen blijven gebruiken die volgens Microsoft NOOIT zou verdwijnen...
Je krijgt een gratis verloop kabel :?
Ik heb ook een kinect, maar ik gebruik hem ook alleen maar om mijn apparatuur aan/uit te zetten.
Ik snap de beslissing van MS opzicht wel, Kinect is gewoon dood sinds ze de console zonder dat ding zijn gaan verkopen.

[ Voor 20% gewijzigd door nexhil op 14-06-2016 08:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
nexhil schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:38:
[...]

Je krijgt een gratis verloop kabel :?
Ehm of je leest de post waarop ik reageer:

"The good news is the Xbox One S is, of course, compatible with the Kinect sensor. However, you will need to pick up the Kinect USB connector kit, which is an extra $49"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• triesvan
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 11:41
Phusebox schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:40:
[...]

"The good news is the Xbox One S is, of course, compatible with the Kinect sensor. However, you will need to pick up the Kinect USB connector kit, which is an extra $49"
Als je al een Xbox One hebt kan je een gratis kabel aanvragen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Phusebox schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:40:
[...]

The better news? Microsoft is giving away that connector to current Xbox One owners looking to upgrade. Microsoft has set up a dedicated page so that when the One S is available you can just enter in your serial numbers and get the adapter at zero cost.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
Oeps... sorry nu moet ik zelf even toegeven dat ik dus niet goed gelezen heb... Beetje vaag ook om dat stukje zo te schrijven, maar my bad dus.

Sorry guys. Wel netjes dat ze bestaande bezitters dan zo tegemoet komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Phusebox schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:46:
Oeps... sorry nu moet ik zelf even toegeven dat ik dus niet goed gelezen heb... Beetje vaag ook om dat stukje zo te schrijven, maar my bad dus.

Sorry guys. Wel netjes dat ze bestaande bezitters dan zo tegemoet komen.
;) tis nog vroeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Dus via Bluetooth kun je straks ook de audio doen denk ik dan.
BT audio zou leuk zijn. Een van men favoriete WiiU features is dat ik een hoofdtelefoon kan inpluggen en het geluid op de TV gemuted wordt.

Gisteravond naar de E3 conferentie gekeken. Na de afgelopen 3 jaar waren mijn verwachtigen absoluut nul, maar kom, kunnen we toch eens lachen.

Ik was aangenaam verrast. Meteen die aankondiging van de S editie die niet alleen kleiner is en 4K video kan spelen, maar ook nog eens een lap goedkoper is. Jammer dat de meeste mainstream games die ze showden totaal mijn ding niet zijn (gears of war, forza). De indie zooi kon ik meer smaken, vooral Cuphead ziet er fantastisch uit. Het is ook leuk dat ze google-stijl "we brengen dit uit, en je kan het NU proberen" aankondigingen doen. Meteen minecraft op mijn PC laten updaten om een gratis private servertje te claimen. Die dingen zijn overigens nog heel schappelijk qua prijs: Goedkoper dan wanneer je zelf een host voor een minecraft server moet betalen.

De grootste verrassing was op het einde met project Scorpio. Ik ben al een tijd geinteresseerd VR en heb al overwogen om in de nodige PC upgrades + VR hardware te investeren, en dat zou me ergens tussen de 1600-1800 euro achteruit zetten. ALs Microsoft het kan aanbieden voor 500 euro ben ik zeker geinteresseerd. Sony doet het ook, maar dan op bestaande hardware, met upscaling en frame interleaving, toch niet echt ideaal. Uiteindelijk zal het er natuurlijk ook sterk van afhangen hoeveel zo'n bril zelf zal kosten tegen eind 2017.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:51:
[...]

Kliko? Volgens mij kan 'ie gerepareerd worden voor grofweg 110 Euro door Microsoft. Als in; alles waar ze geen zin in hebben om te troubleshooten, wordt vervangen of je krijgt een "default" refurb met weer 3 tot 6 maanden garantie. En met creditcard, is het zelfs same-day shipping en heb je 14 dagen ofzo om je oude op te sturen.

Mijn Day One begint ook wat luidruchtig te worden; alsof de CPU-fan langzaaam maar zeker het op gaat geven. Of 'ie het uithoudt tot Scorpio, valt nog te bezien. Ach, en anders is het binnenkort Sinterklaas dus mogelijk/tijdelijk een andere halen; we'll see.
Ik had op een paar tips gerekend maar het ziet er naar uit dat ik maar even moet gaan bellen met support.
Ja ik ken het systeem "advanced exchange", heb ik een keer gebruikt met de Kinect sensor.
Kliko verhaal is omdat ik de pest in had gisteravond, iets met een bepaald frustratie level. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 19:32

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Phusebox schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:18:
[...]

Ha... Ha... Ha...

Als je 'upgrade' vanaf de oude Xbone kun je dat verloop gratis aanvragen.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 22:51:
[...]

Even voor de duidelijkheid, "Advanced Exchange" was in mijn geval - na de garantie- niet meer mogelijk.
Maar ik heb mazzel, Microsoft wil hem gratis repareren omdat 18 dagen terug de garantie is vervallen.
Mijn XBO gaat vandaag op reis want via USB opstarten naar fabrieksinstellingen lukt ook niet meer. :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:00:
[...]

Even voor de duidelijkheid, "Advanced Exchange" was in mijn geval - na de garantie- niet meer mogelijk.
Maar ik heb mazzel, Microsoft wil hem gratis repareren omdat 18 dagen terug de garantie is vervallen.
Mijn XBO gaat vandaag op reis want via USB opstarten naar fabrieksinstellingen lukt ook niet meer. :-(
Geluk bij een ongeluk dan maar! Wist niet dat de advanced exchange niet meer geldig was voor dat soort consoles; gelukkig ben ik ook niet zo vaak op de reparatie-site te vinden. d:)b d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:09:
[...]

Geluk bij een ongeluk dan maar! Wist niet dat de advanced exchange niet meer geldig was voor dat soort consoles
Haha en zo worden we hier allemaal een stukje wijzer. :+
:') hebben :( een beetje verdreven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Ik zit erover na te denken om mijn huidige witte Xbox One te verkopen (aangeschaft voor €290) en te upgraden voor €40-50 euro naar de slim versie. Maar de Scorpio ga ik ook halen. Dus een beetje zonde van het geld. Anderen die ook een normale Xbox One hebben en ook geïnteresseerd zijn in deze versie?

[ Voor 17% gewijzigd door Koning-Admiraal op 14-06-2016 12:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Diederik-Jan schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:22:
Ik zit erover na te denken om mijn huidige witte Xbox One te verkopen (aangeschaft voor €290) en te upgraden voor €40-50 euro naar de slim versie. Maar de Scorpio ga ik ook halen. Dus een beetje zonde van het geld. Anderen die ook een normale Xbox One hebben en ook geïnteresseerd zijn in deze versie?
Als er een zwarte komt, waarschijnlijk wel. Dan mijn huidige gewoon een SSD-ombouw doen, mocht het fout gaan, heb ik nog de slim.

Maar denk dat ik zeker zo'n eigen-kleur controller ga halen :P

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 16:27

Willybubba

Nut up or shut up.

Ik wacht toch de Scorpio af, ook al vind ik de S wel aanlokkelijk. Het is toch weer minimaal 300 euro die ik dan uitgeef voor een jaartje.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht wel op de Scorpio, heb sinds september mijn One dus ik zit nog wel even goed.
Als de Scorpio uitkomt zal ik ook eerst even de kat uit de boom kijken voordat ik m haal.
Al met al ziet de toekomst er voor de Xbox best zonnig uit. Met games waar ik echt geïnteresseerd in ben en dikke hardware voor de komende aantal jaren ben ik wel blij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Waarom zou je €300 euro uitgeven als je al een Xbox One hebt. Verkoop het tweedehands en dat bedrag zal eerder tussen de €40-70 euro liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Interessant... misschien toch maar een One S aanschaffen als deze uitkomt. Misschien komt er wel een leuke bundel.

http://www.windowscentral...er-when-compared-xbox-one

Zal uiteraard niet in verhouding staan met de Scorpio, maar dat zal de prijs ook niet ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:29:
[...]

Bleutooth? zie ik hier nou ondersteuning van streamen naar alle platformen? android/osx/ios? zal dat f goed komen!!! :D
In de controller zit bluetooth, dus dat is voor audio bedoelt. Niet streaming of whatever. Vind het zelf wel raar, want waarom zou je dat niet gewoon bij de console zelf doen?
justifire schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 08:15:
[...]

Martin weet jij of er ook een mic ingebouwd is ?
Als dat het geval is komt hier een mooi strak slimmetje te staan ter vervanging van die 3 bakstenen (console, voeding en Kinect)
Voor mic kun je gewoon je eigen microfoon gebruiken. Dus mic via headset + IR blaster via console is al bijna een Kinect. Dan mis je de motion sensor, maar die wordt eigenlijk nergens meer gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23
Ik wacht de Scorpio af al is de S wel wat krachtiger wat zich vertaald in stabielere en hogere framerates.

Ik hoop wel dat de Scorpio een beetje gunstig geprijsd wordt want ik zou zowel beneden als boven (bij de Playseat) een nieuwe XBox willen hebben dan. Die 4K tv komt nog wel een keer.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Ik ben al tevreden als de Scorpio alle games in native 1080P en 60hz kan afspelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juke!
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 24-02-2021
boe2 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:20:
[...]
De grootste verrassing was op het einde met project Scorpio. Ik ben al een tijd geinteresseerd VR en heb al overwogen om in de nodige PC upgrades + VR hardware te investeren, en dat zou me ergens tussen de 1600-1800 euro achteruit zetten. ALs Microsoft het kan aanbieden voor 500 euro ben ik zeker geinteresseerd. Sony doet het ook, maar dan op bestaande hardware, met upscaling en frame interleaving, toch niet echt ideaal. Uiteindelijk zal het er natuurlijk ook sterk van afhangen hoeveel zo'n bril zelf zal kosten tegen eind 2017.
Dit was voor mij ook aangenaam nieuws. Sta op het punt een 2e pc samen te stellen, deels VR ready deels omdat na 3 jaar het wel weer tijd wordt;P.

Vraag me alleen af of tegen die tijd alles so geoptimaliseerd is dat de hardware voldoende is(hardware van scorpio) en of de prijzen nog een beetje zakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Was deze al gepost de afgelopen 20 uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 13:34:
[...]
Voor mic kun je gewoon je eigen microfoon gebruiken. Dus mic via headset + IR blaster via console is al bijna een Kinect. Dan mis je de motion sensor, maar die wordt eigenlijk nergens meer gebruikt.
Ja ok, maar dan zit je dus weer constant met die headphone op.
Zou eigenlijk een klein goed luisterend microfoontje moeten hebben die je in je joypad kan steken dan.
Jammer dat er niet standaard een microfoon in die IR-blaster zit, zal wel tactiek zijn van MS omdat ze anders helemaal geen Kinect meer verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 14:46:
Was deze al gepost de afgelopen 20 uur?
[video]
Die selfie op 6:30 _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SinergyX schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:34:
[...]

Maar denk dat ik zeker zo'n eigen-kleur controller ga halen :P
Alleen jammer aan 90 euro terwijl je voor 125 ofzo de Elite controller hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fe®
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-09 10:53

Fe®

Xblive: Fer Lets Rock

Phusebox schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 15:54:
[...]

Alleen jammer aan 90 euro terwijl je voor 125 ofzo de Elite controller hebt.
Kan je die elite controller dan niet schilderren ( kleurtje geven bij aankoop ) ? Die heb ik namelijk nog niet .

[ Voor 5% gewijzigd door Fe® op 14-06-2016 16:06 ]

Walking on the bright side of life

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@ Bullet NL

• Playing Games
You may be unable to purchase content or currencies from the in-game interface with certain games.

• Xbox Universal Store
Certain types of consumable DLC (coins, points, currencies, etc.) may fail to appear in-game after being purchased from the Store.

You may be unable to buy, rent, or play certain movies or TV shows from the Store (the purchase button may not appear on the Store page). Please buy or rent from the Windows Store on a Windows 10 device or from the online Microsoft Store (http://www.microsoft.com/store/movies-and-tv) and the content will appear in the collection of your Xbox One’s Movies & TV app. The Xbox Video app can be used to purchase content on Windows 8.X/RT PCs and tablets and on Windows Phone 8.X devices. Windows XP, Vista, and 7.X users will need to purchase content from the online Microsoft Store.

• Payments and Billing
At this time it’s not possible to add, edit, or remove payment options on the console. Please use Xbox.com or another console not enrolled in the latest Xbox One update to manage payment options.

bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 16:08:
@ Bullet NL

• Playing Games
You may be unable to purchase content or currencies from the in-game interface with certain games.

• Xbox Universal Store
Certain types of consumable DLC (coins, points, currencies, etc.) may fail to appear in-game after being purchased from the Store.

You may be unable to buy, rent, or play certain movies or TV shows from the Store (the purchase button may not appear on the Store page). Please buy or rent from the Windows Store on a Windows 10 device or from the online Microsoft Store (http://www.microsoft.com/store/movies-and-tv) and the content will appear in the collection of your Xbox One’s Movies & TV app. The Xbox Video app can be used to purchase content on Windows 8.X/RT PCs and tablets and on Windows Phone 8.X devices. Windows XP, Vista, and 7.X users will need to purchase content from the online Microsoft Store.

• Payments and Billing
At this time it’s not possible to add, edit, or remove payment options on the console. Please use Xbox.com or another console not enrolled in the latest Xbox One update to manage payment options.

bron
Ahhhhhhhhhh, Yes... ik was al bang dat het permanent was! Ik ga er iig vanuit dat het niet permanent is ;-)
Ik had voor beukkie afgelopen weekend nog Plants vs Zombies 2 gekocht, wou gisteren zelf wat kopen en kreeg het maar niet voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 14-09 22:45
Ik heb nu hd ready tv 26 inch als monitor. Deze wil ik gaan inruilen straks voor een 32 inch full hd en daar mijn nieuwe scorpio aan hangen. Ik neem aan dat het er dan beter uit ziet. Ik game altijd'boven'. Niet in de woonkamer ☺

[ Voor 9% gewijzigd door mobygo76 op 14-06-2016 17:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Nieuwe Xbox One S ziet er zo nice uit, denk spijtig genoeg wel niet dat ik mijn day one xbox one (incl kinect) voor 300 verkocht krijg. Zeker niet sinds alle controllers er van stuk zijn :D

Dan maar wachten op Scorpio

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mobygo76 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 17:32:
Ik heb nu hd ready tv 26 inch als monitor. Deze wil ik gaan inruilen straks voor een 32 inch full hd en daar mijn nieuwe scorpio aan hangen. Ik neem aan dat het er dan beter uit ziet. Ik game altijd'boven'. Niet in de woonkamer ☺
Zou ik nu al doen. Het verschil zal echt groot zijn. Ook op de reguliere One. Op die formaten zou ik overigens een monitor kopen ivm scherpte en reactiesnelheid. Een 26inch monitor vind ik fijner spelen dan een 32 inch TV. Pas bij grotere schermen en kijkafstand vind ik TV boven monitor gaan.

Heb zelf een 26 inch monitor en 45 inch TV op de gameroom staan. Eerste voor schietspellen en andere spellen waarbij reactiesnelheid groot moet zijn en de tv voor alle SP spelletjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Zo vanavond even de Xbox One presentatie gekeken, ik word weer enthousiast van Forza Horizon 3. oOo
Al het overige doet me niet zoveel, ik ben ook niet van plan om een S te gaan kopen of Scorpio.
Misschien de Scorpio als ik ook beschik over een UHD TV, en die zie ik de komende 5 jaar niet komen.
Eens kijken wat Sony te bieden heeft het komende jaar.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 19:50:
[...]

Battlefield 4 of Battlefield Hardline voor €5,- leuke deal voor wie deze titels nog wil spelen.
Zie trouwens dat Re-Core ook niet al te duur in de store staat, zouden ze er zelf ook niet als te veel meer van verwachten :?
Re-Core viel mij een beetje tegen in de E3 pers-con, had na die van vorig jaar een veel beter gevoel...
Wat ze nu hebben laten zien is zeker weten niet mijn type spel...
Winkiller schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:47:
Zo vanavond even de Xbox One presentatie gekeken, ik word weer enthousiast van Forza Horizon 3. oOo
Al het overige doet me niet zoveel, ik ben ook niet van plan om een S te gaan kopen of Scorpio.
Misschien de Scorpio als ik ook beschik over een UHD TV, en die zie ik de komende 5 jaar niet komen.
Eens kijken wat Sony te bieden heeft het komende jaar.....
Oh, ik ga de Scorpio zeker in huis halen, meer = beter (in de zin van spec's enzo....:P )
Misschien ga ik ook wel over naar zo'n VR bril.... Het lijkt me wel cool om tijdens een Forza in mijn auto te zitten en gewoon rond te kijken..

Forza Horizon 3 ziet er zeker goed uit...
Neuh.... Leuk man!!

[ Voor 43% gewijzigd door Bullet NL op 14-06-2016 20:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:50:

Oh, ik ga de Scorpio zeker in huis halen, meer = beter (in de zin van spec's enzo....:P )
Misschien ga ik ook wel over naar zo'n VR bril.... Het lijkt me wel cool om tijdens een Forza in mijn auto te zitten en gewoon rond te kijken..

Forza Horizon 3 ziet er zeker goed uit...
Neuh.... Leuk man!!
Ja :*)

VR, als je kan blijven zitten No problem, als je moet gaan lopen Big problem. :Y

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:03:
[...]

Ja :*)

VR, als je kan blijven zitten No problem, als je moet gaan lopen Big problem. :Y
Lopen hoeft natuurlijk niet, maar kan in sommige gevallen wel.
Maar is niet echt handig voor een console, je moet VR op een console meer zien als sturing van je linker trigger, met name het om je heen kijken enzo.

Ik verwacht dat je in de meeste games voor je verplaatsing in het spel gebruik moet blijven maken van een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik zit net te kijken naar releasedates en zie dat er toch nog aardig wat verschil zit bij sommige titels tussen EU en US release. Vaak komt NL op vrijdag en US al op dinsdag. Mocht je dus eerder willen beginnen, dan dus even kijken ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Martinspire schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:17:
Ik zit net te kijken naar releasedates en zie dat er toch nog aardig wat verschil zit bij sommige titels tussen EU en US release. Vaak komt NL op vrijdag en US al op dinsdag. Mocht je dus eerder willen beginnen, dan dus even kijken ;)
Ja, daar had ik me laatst door laten foppen; game in de NL store gekocht, maar volgens m'n Xbox, die qua locatie op United States staat, kon ik de game 2 dagen eerder spelen. Ik proberen, krijg ik de melding "We know you really want to play the game, but you'll have to wait a little longer."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:09:
[...]

Lopen hoeft natuurlijk niet, maar kan in sommige gevallen wel.
Maar is niet echt handig voor een console, je moet VR op een console meer zien als sturing van je linker trigger, met name het om je heen kijken enzo.

Ik verwacht dat je in de meeste games voor je verplaatsing in het spel gebruik moet blijven maken van een controller.
Ik weet het maar ondanks dat loop ik niet echt warm voor VR, iets met de leeftijd denk ik.
Ook als ik naar die nieuwe games kijk, dat zijn echt games voor Red Bull ADHD'ers. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:30:
[...]

Ik weet het maar ondanks dat loop ik niet echt warm voor VR, iets met de leeftijd denk ik.
Ook als ik naar die nieuwe games kijk, dat zijn echt games voor Red Bull ADHD'ers. :+
Ach, er is inmiddels vast wel een klaverjasspel in de Xbox One store voor je te vinden?
Ik heb ook met heel veel games niet, maar als het een goede shooter of racers is.....
Ik ga nog steeds helemaal los op Word of Tanks....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 21:33:
[...]

Ach, er is inmiddels vast wel een klaverjasspel in de Xbox One store voor je te vinden?
Ik heb ook met heel veel games niet, maar als het een goede shooter of racers is.....
Ik ga nog steeds helemaal los op Word of Tanks....
Je kent me nog steeds niet goed he ? ook kaarten is niet aan mij besteed. _O- :w

Ik loop niet warm voor hypes en al helemaal niet meer voor een beetje verbetering in hardware. >:)
Maar iedereen doet maar lekker wat hij wil, over 2 maanden de XBO Day-One verkopen om een S te kopen en dan over 18 maanden de Scorpio als de S verkocht is of als die een ander plaatsje in huis krijgt. d:)b

Precies wat Microsoft wil. :+

Ik wacht met smart tot mijn XBO weer terug van reparatie is, kan ik verder met LIMBO. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nFo
  • Registratie: Januari 2003
  • Nu online

nFo

Ziet er slick uit, maar ik wacht de scorpio wel even af, dat lijkt mij wel tof om alle games @ 60fps te draaien.
Witcher 3 loopt nog steeds niet altijd op 30fps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
http://www.insidegamer.nl...maakt-pc-ports-10-duurder

Haha dit vind ik wel lekker van microsoft.

Weet niet of het hier al gemeld is, maar de xbox one s is niet kinect ready, moet eerst een adapter voor worden gehaald.

Bron:ign

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:14:

Weet niet of het hier al gemeld is, maar de xbox one s is niet kinect ready, moet eerst een adapter voor worden gehaald.

Iedereen die nu een Xbox account heeft waar een Xbox One/Kinect op geregistreed staat krijg het verkoopkabeltje gratis...

De kosten voor de adapter zijn dus alleen voor nieuwe Xbox eigenaren die ook nog een Kinect moeten aanschaffen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• X-Fighter
  • Laatst online: 29-01-2024
Bullet NL schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:18:
[...]

Iedereen die nu een Xbox account heeft waar een Xbox One/Kinect op geregistreed staat krijg het verkoopkabeltje gratis...

De kosten voor de adapter zijn dus alleen voor nieuwe Xbox eigenaren die ook nog een Kinect moeten aanschaffen.
En waarschijnlijk stoppen ze het dan er al bij in de doos

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Wel erg fijn dat die S niet die enorme powerbrick meer heeft, gewoon helemaal niet zelfs!!
Hopelijk scheelt dat ook in het geluid. Nu hoor je (als alles stil is) die fan in de adapter gewoon draaien.. :S

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger

Edit: bedoel met lekker, het stukje in de link. Dat van kinect heeft er niks mee te maken.

Dat had een wijziging moeten zijn...

[ Voor 4% gewijzigd door Nieuwevolger op 14-06-2016 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DeMoN schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:22:
Wel erg fijn dat die S niet die enorme powerbrick meer heeft, gewoon helemaal niet zelfs!!
Hopelijk scheelt dat ook in het geluid. Nu hoor je (als alles stil is) die fan in de adapter gewoon draaien.. :S
Het lijkt me dat als je de voeding in het kastje stopt je meer warmte krijgt. En dus meer fan herrie.

Ik snap niet zo goed wat het probleem met een brick is. Ik zie die van mij niet. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

DeMoN schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:22:
Ha, misschien krijgen de S versies dan mogelijk eerder warmte problemen of luidruchtiger fans bij warmte.
Ik hoor de fan in de externe voeding van XBO nooit, het is toch nooit stil als je aan het gamen bent. >:)
Eerlijk gezegd ben ik wel blij met die externe voedingen, zijn ook makkelijk uitwisselbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 19:23

Tja, je krijgt twee games voor de prijs van één maar of dit nu een goede ontwikkeling is? €69,95 voor een PC game is toch wel erg duur en als ze ook minder snel af gaan prijzen kunnen ze hunzelf in de voet schieten.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:40:
[...]

Tja, je krijgt twee games voor de prijs van één maar of dit nu een goede ontwikkeling is? €69,95 voor een PC game is toch wel erg duur en als ze ook minder snel af gaan prijzen kunnen ze hunzelf in de voet schieten.
Grote probleem is dat men alles via PC gaat bestellen en zo elke keer 10 euro bespaart.

Ik denk dat het ook beter was als er een speciale pc-only versie was en dat je bij Xbox One versies standaard play anywhere krijgt. Maar goed. Het grote probleem is eerder dat MS geen keys verkoopt voor hun Microsoft Store en dus ook de prijzen niet dalen zoals gewoonlijk. Men betaalde al nooit 60 euro, laat staan 70

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:40:
[...]

Ik vraag me af of je concurrent kan spelen. Oftewel, dat je met 1 gamertag de game tegelijk kan/mag opstarten op de One en op de PC. Want dan is het nog wel redelijk te doen als je een game koopt samen met iemand anders; eentje die graag op de PC speelt en eentje die graag op de One speelt.

Het enige wat ik me kan voorstellen dat eventueel concurrent multiplayer lastig/onmogelijk is (iets met XP-harvesting etc). maar voor een single-player campaign zoals ReCore of Dead Rising 4, zou ik weinig problemen zien.

Maar ja, iik ben Microsoft niet die de adviesprijzen op bijna 70 Euro neerzet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Martinspire schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:43:
[...]

Grote probleem is dat men alles via PC gaat bestellen en zo elke keer 10 euro bespaart.
Ja precies mijn idee, het is in mijn ogen ook bedoeld om meer publiek te trekken die geen XBO heeft.
Geen XBO maar wel een Win10 pc geen probleem, meer inkomsten voor MS gegarandeerd.
Slimme jongens daar, net als met verschillende kleuren bij controllers of consoles.
Vroeger kotste men op een witte en nu wil men een witte S, grijze playstation 4 controller was ook een hit.
Het gepeupel hoort volgzaam te zijn, net als wat Rutte en zijn rovers wil van ons, ik ga niet meer mee. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:43:
[...]

Ik denk dat het ook beter was als er een speciale pc-only versie was en dat je bij Xbox One versies standaard play anywhere krijgt. Maar goed. Het grote probleem is eerder dat MS geen keys verkoopt voor hun Microsoft Store en dus ook de prijzen niet dalen zoals gewoonlijk. Men betaalde al nooit 60 euro, laat staan 70
Je kunt vervolgens je games wel in een buitenlandse Store aanschaffen...dus tja, is maar net hoeveel moeite je wilt doen om een game te kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Probleem is inderdaad dat games in de xbox store ook 70 euro kosten, ook zo gek om de pc versie goedkoper te maken. Denk sowieso niet dat veel mensen geen behoefte hebben om een game 2x te krijgen voor de prijs van 1 als je hem niet kan delen of door verkopen. Mensen met een dikke pc gamen wel op een pc en mensen zonder spelen op de xbox. Maar ik heb geen medeleide met die pc gamers, maar ze zullen straks wel weer gaan zeiken op wpu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Nu online

Winkiller

De Mopperpot

Nieuwevolger schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:58:
Mensen met een dikke pc gamen wel op een pc en mensen zonder spelen op de xbox.
Je vergeet nog een doelgroep, de groep die beide heeft, die lacht zich rot. :Y
Ik denk dat mijn Pc sneller is dan mijn XBO, kan ik ze misschien verslaan met dat voordeel. :P
Pagina: 1 ... 15 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.