Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gaan spellen straks wel op de Xbox Store staan in win10 en niet op Steam? Ik geloof niet dat PC gamers 70 piek voor een spel gaan neerleggen. De (grijze) key handel is daar al jaren gemeengoed. Nieuwe releases heb je meestal voor drie tientjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:28:
Gaan spellen straks wel op de Xbox Store staan in win10 en niet op Steam? Ik geloof niet dat PC gamers 70 piek voor een spel gaan neerleggen. De (grijze) key handel is daar al jaren gemeengoed. Nieuwe releases heb je meestal voor drie tientjes.
RotTR kwam wel naar Steam, maar Quantum Break bv nog niet. Forza Apex staat er ook niet.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:35
MAX3400 schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:44:
[...]

Ik vraag me af of je concurrent kan spelen. Oftewel, dat je met 1 gamertag de game tegelijk kan/mag opstarten op de One en op de PC. Want dan is het nog wel redelijk te doen als je een game koopt samen met iemand anders; eentje die graag op de PC speelt en eentje die graag op de One speelt.

Het enige wat ik me kan voorstellen dat eventueel concurrent multiplayer lastig/onmogelijk is (iets met XP-harvesting etc). maar voor een single-player campaign zoals ReCore of Dead Rising 4, zou ik weinig problemen zien.

Maar ja, iik ben Microsoft niet die de adviesprijzen op bijna 70 Euro neerzet.
Met 2 X1 consoles werkt het ook, dus ik denk dat het met 1 console en 1 pc ook wel werkt om met 2 accounts tegelijkertijd te spelen.
We gaan het wel zien of het idd zo is. :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Heb een vaag probleem en vraag me af of dat aan de preview ligt. Soms geeft games and apps aan dat hij aan het downloaden is met 30mbit maar dan gebeurd er niets. Blijft eeuwig op een bepaald percentage hangen. Modem geeft nauwelijks verkeer en ook de teller in het netwerk menu doet niets. Xbox live blijft het doen net als online multiplayer, behalve die download. Moet dan helemaal rebooten om de boel weer aan het downloaden te krijgen.

Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
skreppiedoe schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:51:
[...]

Met 2 X1 consoles werkt het ook, dus ik denk dat het met 1 console en 1 pc ook wel werkt om met 2 accounts tegelijkertijd te spelen.
Het wordt was lastig om de pc van een vriend als home Xbox aan te melden :)
Dus dan zou hij alles moeten kopen en mijn Xbox als die van hem bestempelen. Of kun je op de pc ook een game vanuit de store installeren voor iedereen op die pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 20:50:
[...]

Re-Core viel mij een beetje tegen in de E3 pers-con, had na die van vorig jaar een veel beter gevoel...
Wat ze nu hebben laten zien is zeker weten niet mijn type spel...
Eens !
Zelfde geldt voor Scalebount.
Waar ik vorig jaar best wel hyped was voor deze games vielen ze nu simpelweg tegen :|
Re-Core kan nog wel leuk worden, zeker voor die 3 tientjes die ze vragen in Brazilie, maar zo bijzonder als ze het vorig jaar deden voorkomen word het in ieder geval niet.
Als Dark Souls liefhebber keek ik ook enorm uit naar de Xbox exclusive Ashen, op de E3 2015 een van de interessantste titels.
Daar kregen we nu ook niets meer van te zien....
Pijlen staan nu op Prey en Quake Champions, rest is maar meh...

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
SunnieNL schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:54:
Heb een vaag probleem en vraag me af of dat aan de preview ligt. Soms geeft games and apps aan dat hij aan het downloaden is met 30mbit maar dan gebeurd er niets. Blijft eeuwig op een bepaald percentage hangen. Modem geeft nauwelijks verkeer en ook de teller in het netwerk menu doet niets. Xbox live blijft het doen net als online multiplayer, behalve die download. Moet dan helemaal rebooten om de boel weer aan het downloaden te krijgen.

Meer mensen last van?
Had iets vergelijkbaars; Killer Instinct was een 26+GB update aan het downloaden, maar gaf geen Mb/s weer en bleef hangen op dezelfde 206,48MB. Skype stond ook in de queue op dat moment. Heb toen de Skype download maar gestart, en toen die klaar was pakte hij de KI download weer op, dit keer mét voortgang.

Wellicht kan je kijken of je er even iets anders tussendoor kunt gooien, of de download even pauzeren en weer hervatten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:55
Gasten, ik heb me volgens mij diep vergist.
Dat One S model ligt binnen kort in de winkels, toch? Of is dat nu die nieuwe console die ze alvast getoond hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 22:33:
[...]

Het lijkt me dat als je de voeding in het kastje stopt je meer warmte krijgt. En dus meer fan herrie.

Ik snap niet zo goed wat het probleem met een brick is. Ik zie die van mij niet. :)
Principekwestie in mijn geval, heb de PS4 altijd al mooier gevonden. De X1 geeft qua uiterlijk nou niet echt dat next-gen-gevoel. Zeker niet met zo'n baksteen met daarin nog actieve koeling :o

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:39

Convoy

g44p

Mosin schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:30:
Gasten, ik heb me volgens mij diep vergist.
Dat One S model ligt binnen kort in de winkels, toch? Of is dat nu die nieuwe console die ze alvast getoond hebben?
Nieuwe Xbox "Scorpio" pas vanaf 2017. One S vanaf augustus 2016 ;)

nieuws: Xbox One S is verkrijgbaar vanaf augustus voor 299 euro - update

One S:

•500GB Xbox One S is $299 USD/ £249 GBP / €299 EUR,
•1TB Xbox One S is $349 USD / £299 GBP / €349 EUR
•Limited launch edition 2TB Xbox One S will be available in select markets for $399 USD / £349 GBP / €399 EUR.

Afbeeldingslocatie: http://cdn.pocket-lint.com/r/s/970x/assets/images/phpeswt4f.jpg

[ Voor 44% gewijzigd door Convoy op 15-06-2016 09:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosin
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 19:55
Convoy schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 09:37:
[...]

Nieuwe Xbox "Scorpio" pas vanaf 2017. One S vanaf augustus 2016 ;)

nieuws: Xbox One S is verkrijgbaar vanaf augustus voor 299 euro - update

One S:

•500GB Xbox One S is $299 USD/ £249 GBP / €299 EUR,
•1TB Xbox One S is $349 USD / £299 GBP / €349 EUR
•Limited launch edition 2TB Xbox One S will be available in select markets for $399 USD / £349 GBP / €399 EUR.

[afbeelding]
Dat moest ik weten! Bedankt :D
Volgens mij vergissen een hoop mensen zich wel met de One S en Scorpio 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:44
Heeft iemand hier de Halo Wars 2 open beta al gespeeld? Mij lukt het nog niet echt om er goed in te worden. Het ene potje wordt ik finaal ingemaakt en het andere potje win ik met gemak. Het spel was ook nog eens in het Spaans om één of andere reden...

Ik denk dat ik een single player campaign best vermakelijk zou vinden maar ik denk niet dat de multiplayer me echt gaat trekken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
skreppiedoe schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 23:51:
[...]

Al vraag ik me af of elke game ook wel cross-platform online is, FH3 in ieder geval, maar kan best dat andere games wel hun eigen servers krijgen (DR4 misschien).

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Heeft een Xbox One met een 1TB SSHD meerwaarde t.o.v. een Xbox met een 'gewone' 1 TB schijf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:45
Bij Bol is de XOs al te bestellen. Wel alleen de 500GB en 1TB variant. De 1TB alvast besteld maar ik hoop dat ze ook de 2TB variant krijgen, die heb ik liever :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14-07 21:42
Tiny schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:51:
Heeft een Xbox One met een 1TB SSHD meerwaarde t.o.v. een Xbox met een 'gewone' 1 TB schijf?
Dit is wellicht een interessant stuk voor je om te lezen, worden ook sshd's besproken:
http://www.eurogamer.net/...your-xbox-one-with-an-ssd

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2dope schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:19:
[...]

Dit is wellicht een interessant stuk voor je om te lezen, worden ook sshd's besproken:
http://www.eurogamer.net/...your-xbox-one-with-an-ssd
En daar zit nog steeds 1 probleem, het OS zal altijd intern draaien. Goed, je games allemaal extern heeft altijd meerwaarde (zelfs op een reguliere HDD), maar er is maar zeer weinig te vinden over het SSD 'in' je Xbox principe (waarom noemen ze het ook een 'upgrade with ssd', je upgrade immers je HDD niet, je plugt gewoon een schijf bij).

Als de S nu ook in het zwart komt, ga ik deze zomer toch eens m'n SSD 'in' Xbox proberen.

Met de simpele logica dat je een PC ook factor 2 sneller kan maken met een HDD->SSD vervanging, neem ik aan dat een een XBO toch wel ergens baat moet hebben van een SSD.. nadeel, niemand die lijkt te weten of XBO OS wel een trim functie heeft :P

[ Voor 14% gewijzigd door SinergyX op 15-06-2016 11:36 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
ErikT738 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:27:
Heeft iemand hier de Halo Wars 2 open beta al gespeeld? Mij lukt het nog niet echt om er goed in te worden. Het ene potje wordt ik finaal ingemaakt en het andere potje win ik met gemak. Het spel was ook nog eens in het Spaans om één of andere reden...

Ik denk dat ik een single player campaign best vermakelijk zou vinden maar ik denk niet dat de multiplayer me echt gaat trekken.
Ik heb hem nog niet gespeeld, maar zit er geen offline modus in de beta dan? En wordt er niet rekening gehouden met skill in de matchmaking?
Tiny schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 10:51:
Het scheelt iets, maar niet veel. Vergeet niet dat je er alleen games op zet, dus de winst daar is niet zo heel groot. Maar een SSHD of SSD is wel sneller dan een HDD, maar niet zoveel dat je er heel veel aan hebt. Ik prefereer dan opslag boven enkele seconden loading-performance. Ingame heb je er ook niet echt veel aan, je krijgt er geen extra FPS van, maar een checkpoint is sneller met herladen.

Interessante kijk op Scorpio:

Spec Analysis: Xbox Project Scorpio

[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2016 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ErikT738
  • Registratie: Oktober 2014
  • Laatst online: 16:44
Martinspire schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:39:
[...]
Ik heb hem nog niet gespeeld, maar zit er geen offline modus in de beta dan? En wordt er niet rekening gehouden met skill in de matchmaking?
Voor zover ik heb gezien zit er alleen één soort multiplayer in (twee tegen twee capture de vijf Forerunner dingen), verder niets. Ik heb wel nog maar iets van vijf potjes gespeel dus wellicht dat ik andere modes gewoon niet ben tegen gekomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
SinergyX schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:34:
[...]

En daar zit nog steeds 1 probleem, het OS zal altijd intern draaien. Goed, je games allemaal extern heeft altijd meerwaarde (zelfs op een reguliere HDD), maar er is maar zeer weinig te vinden over het SSD 'in' je Xbox principe (waarom noemen ze het ook een 'upgrade with ssd', je upgrade immers je HDD niet, je plugt gewoon een schijf bij).
Maar als je kijkt naar laadtijden in games (dat zou voor mij na opslagruimte het belangrijkste argument zijn) dan scheelt het toch behoorlijk (20 tot 50 procent sneller), bijvoorbeeld laadtijden van fast travel in The Witcher 3 gaat van 47 (HDD) naar 26 (SSD) seconden. Het OS zelf boot snel zat wat mij betreft.

Ik heb hier zelf overigens geen ervaring mee en ga puur uit van wat DigitalFoundry schrijft. Ik weet dat ze zich wel vaker bedienen van speculatie maar hier lijkt het toch aardig grondig getest te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2dope schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:53:
[...]

Maar als je kijkt naar laadtijden in games (dat zou voor mij na opslagruimte het belangrijkste argument zijn) dan scheelt het toch behoorlijk (20 tot 50 procent sneller), bijvoorbeeld laadtijden van fast travel in The Witcher 3 gaat van 47 (HDD) naar 26 (SSD) seconden. Het OS zelf boot snel zat wat mij betreft.

Ik heb hier zelf overigens geen ervaring mee en ga puur uit van wat DigitalFoundry schrijft. Ik weet dat ze zich wel vaker bedienen van speculatie maar hier lijkt het toch aardig grondig getest te zijn.
Bedoel je dan intern HDD naar extern SSD? Extern HDD/SHDD/SSD is altijd sneller dan HDD intern, maar onderling extern is het marginaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
SinergyX schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 11:56:
[...]

Bedoel je dan intern HDD naar extern SSD? Extern HDD/SHDD/SSD is altijd sneller dan HDD intern, maar onderling extern is het marginaal.
Ah zo bedoel je, ik bedoelde inderdaad intern (stock) in vergelijking met extern SSD/SSHD.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe bijvoorbeeld de interne SSHD van de Elite zich verhoudt tot de normale HDD, behalve dat 'ie sneller uit power save mode komt (bron)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
2dope schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:13:
[...]

Ah zo bedoel je, ik bedoelde inderdaad intern (stock) in vergelijking met extern SSD/SSHD.
Ik heb eigenlijk geen idee hoe bijvoorbeeld de interne SSHD van de Elite zich verhoudt tot de normale HDD, behalve dat 'ie sneller uit power save mode komt (bron)
Extern is inderdaad altijd sneller, de laatste filmpjes van interne vervanging gaf SHDD een kleine winst over HDD (~2 seconde cold boottime), SSD gaat daar weer met 2-3 seconde onder zitten. Maar de rest is moeilijk te meten, hoe snel is het OS als je een clip opneemt, game speelt en game installeert, gelijktijdig.

Soms is mijn OS UI zo bizar traag, komt vanzelf weer goed, maar irriteert soms wel behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:52:
[...]

Soms is mijn OS UI zo bizar traag, komt vanzelf weer goed, maar irriteert soms wel behoorlijk.
Networking... Haal je One maar eens van het netwerk af en ga dan eens flink tekeer in de UI; geen greintje vertraging.

Trouwens, geen idee of het aan mij ligt maar de meest recente firmware (Anniversary Update whatever wave) lijkt echt wel veeeeel sneller op te starten (cold boot).

[ Voor 11% gewijzigd door MAX3400 op 15-06-2016 12:53 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:53:
[...]

Networking... Haal je One maar eens van het netwerk af en ga dan eens flink tekeer in de UI; geen greintje vertraging.

Trouwens, geen idee of het aan mij ligt maar de meest recente firmware (Anniversary Update whatever wave) lijkt echt wel veeeeel sneller op te starten (cold boot).
Het lijkt me niet dat het 'blokje voor blokje' inladen van berichten of hoofdmenu iets met internet te maken heeft, of dat mijn Forza bijna vastloopt (geluid loopt gewoon door) als ik een clip opneem.

Cortana neem ik aan dat dit wel puur internet is, 'hey cortana record that' en na 5-10sec eindelijk eens een clip opnemen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Forza Horizon 3 info + gameplay:

Eerste stat is al binnen: 2x zo groot als FH2. Persoonlijk vind ik dat nog wel wat klein eigenlijk. FH2 had ik ook al wel snel gezien

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Martinspire schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:53:
Forza Horizon 2 info + gameplay:
[video]

Eerste stat is al binnen: 2x zo groot als FH2. Persoonlijk vind ik dat nog wel wat klein eigenlijk. FH2 had ik ook al wel snel gezien
Heb hier wel weer zin in! Horizon 2 toch wel met veel plezier gedaan!!:) Alleen even kjiken of ik voor een carpass ga... heb ze voor FH2 wel maar dat allemaal pas in de sale.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:59:
[...]

Heb hier wel weer zin in! Horizon 2 toch wel met veel plezier gedaan!!:) Alleen even kjiken of ik voor een carpass ga... heb ze voor FH2 wel maar dat allemaal pas in de sale.
99.99 Euries voor alles jonguh...

[ Voor 26% gewijzigd door MAX3400 op 15-06-2016 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Braziliaanse store 80,- voor ultimate edition zie ik?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:09:
[...]

Braziliaanse store 80,- voor ultimate edition zie ik?
Afbeeldingslocatie: https://static.tweakers.net/ext/f/vKEt3hYp70tMCf45quCgq6In/medium.jpg
Ik ben niet zo moeilijk met een tientje; gewoon in NL gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
MAX3400 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:12:
[...]

[afbeelding]
Dacht dat FH2 voor 130/140 in de nl store stond toen die tijd? wel nette prijs dan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
De inhoud van de Ultimate Edition van Halo Wars 2, die $79.99 gaat kosten, is ook bekend:
  • Halo Wars 2 - Of course. Don't forget it's part of the Play Anywhere program, so one purchase unlocks the game on both Xbox One and Windows 10.
  • Early Access - Four days of early access to the game.
  • Halo Wars 2 Season Pass - Sold separately for $29.99 but included with the Ultimate Edition, this pass will grant access to new leaders, new units for multiplayer, and a new campaign expansion over the course of six months. There are no details on whether any of that content will be sold separately.
  • Halo Wars: Definitive Edition - Players will get to relive the full Halo Wars story with improved visuals, both DLC packs and, most importantly, new achievements for you to enjoy. There are no details on whether this will be available separately. It is also a part of the Play Anywhere program, so this will be the first time players will be able to play Halo Wars on a PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:12:
[...]

[afbeelding]
Hier ook, 89 of 99, en heb ik geen gezeur met PC locatie als ik straks weer US/NL installatie issues krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:31:
De inhoud van de Ultimate Edition van Halo Wars 2, die $79.99 gaat kosten, is ook bekend:
  • Halo Wars 2 - Of course. Don't forget it's part of the Play Anywhere program, so one purchase unlocks the game on both Xbox One and Windows 10.
  • Halo Wars 2 Season Pass - Sold separately for $29.99 but included with the Ultimate Edition, this pass will grant access to new leaders, new units for multiplayer, and a new campaign expansion over the course of six months. There are no details on whether any of that content will be sold separately.
  • Halo Wars: Definitive Edition - Players will get to relive the full Halo Wars story with improved visuals, both DLC packs and, most importantly, new achievements for you to enjoy. There are no details on whether this will be available separately. It is also a part of the Play Anywhere program, so this will be the first time players will be able to play Halo Wars on a PC.
Pssst, kijk eens op https://store.xbox.com/nl-NL/ naar wat er allemaal al te pre-orderen is ;)

Valt me wel op hoeveel games een luxe versie hebben met season pass of iets. Alleen Titanfall valt daarmee door de mand door alleen extra skins in de deluxe te gooien en geen echte content :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:15:
[...]

Dacht dat FH2 voor 130/140 in de nl store stond toen die tijd? wel nette prijs dan!
Nee, was ook 99.99 in NL en 89.99 in USA. Heb dat toen om laten zetten door Microsoft ivm early access :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:34:
[...]

Pssst, kijk eens op https://store.xbox.com/nl-NL/ naar wat er allemaal al te pre-orderen is ;)

Valt me wel op hoeveel games een luxe versie hebben met season pass of iets. Alleen Titanfall valt daarmee door de mand door alleen extra skins in de deluxe te gooien en geen echte content :')
Krijg je als alle speelbare dlc in je game gratis wordt toch? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 01-09 16:31
http://www.gameinformer.c...softs-shannon-lofits.aspx

Oef, mocht dit het geval zijn ben ik eigenlijk direct al niet meer geintresseerd in de Scorpio. Ik hoef geen 4k, want ik heb geen 4k tv, Ik zou daarintegen wel Battlefield 1 op 1080p 60fps en alles Maxed out willen spelen. In plaats van 720p 45-60fps en medium settings op de huidige xbox. niet in precies dezelfde game met dezelfde grafische foefjes en zelfde framerate in 4k. Ik dacht dat ze deze xbox maakten voor de "hardcore" gamers die juist om dit soort toeters en bellen geven als betere AA, stabielere of hogere frames en hogere texture's in plaats van slechts een hogere output.

[ Voor 16% gewijzigd door swoutr op 15-06-2016 15:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Martinspire schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:34:
[...]

Daar staat niet bij dat de Remaster van Halo Wars 1 erbij zit.
Staat in de beschrijving :P

[ Voor 3% gewijzigd door Ereaser op 15-06-2016 15:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
swoutr schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:06:
http://www.gameinformer.c...softs-shannon-lofits.aspx

Oef, mocht dit het geval zijn ben ik eigenlijk direct al niet meer geintresseerd in de Scorpio. Ik hoef geen 4k, want ik heb geen 4k tv, Ik zou daarintegen wel Battlefield 1 op 1080p 60fps en alles Maxed out willen spelen. In plaats van 720p 45-60fps en medium settings op de huidige xbox. niet in precies dezelfde game met dezelfde grafische foefjes en zelfde framerate in 4k. Ik dacht dat ze deze xbox maakten voor de "hardcore" gamers die juist om dit soort toeters en bellen geven als betere AA, stabielere of hogere frames en hogere texture's in plaats van slechts een hogere output.
Ik snap jouw uitspraken niet? Of ik snap het artikel niet?

De One, One S, Windows 10 en Scorpio lijken erop dat ze games kunnen afhandelen. En dat Microsoft eigenlijk de zweep eroverheen gooit om iedereen dezelfde framerate te geven zodat er geen competitief verschil kan ontstaan, bijvoorbeeld bij online gaming.

Dat voor sommige platformen mogelijk een texture of shadow of whatever er iets beter uitziet, daar kan ik nog wel inkomen. Ja, voor de mensen die niet (willen) investeren is dat natuurlijk koren op de molen om te zeuren dat ze benadeeld worden.

We zien het wel; nog een maand of 15 en dan zal je de eerste video's wel weer online vinden van "Unboxing Scorpio on Black Friday" ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Ereaser schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 14:31:
Dat is uiteraard wel gigantisch interresant! wilde Halo wars al halen vanwege BC maar doe dit maar eens niet... preorder deze wel eind dit jaar! lekker met opgepoetste graphics!:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
MAX3400 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:16:
[...]

Ik snap jouw uitspraken niet? Of ik snap het artikel niet?

De One, One S, Windows 10 en Scorpio lijken erop dat ze games kunnen afhandelen. En dat Microsoft eigenlijk de zweep eroverheen gooit om iedereen dezelfde framerate te geven zodat er geen competitief verschil kan ontstaan, bijvoorbeeld bij online gaming.

Dat voor sommige platformen mogelijk een texture of shadow of whatever er iets beter uitziet, daar kan ik nog wel inkomen. Ja, voor de mensen die niet (willen) investeren is dat natuurlijk koren op de molen om te zeuren dat ze benadeeld worden.

We zien het wel; nog een maand of 15 en dan zal je de eerste video's wel weer online vinden van "Unboxing Scorpio on Black Friday" ;)
Het artikel gaat erover dat de Scorpio als enige toevoeging 4k en VR gaat ondersteunen. Geen betere visuals of framerate, slechts een hogere resolutie. Ze geven aan dat de scorpio geen toegevoegde waarde heeft bij een full hd tv, maar alleen verschil gaat maken bij het hebben van een 4k tv.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
swoutr schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 15:50:
[...]

Het artikel gaat erover dat de Scorpio als enige toevoeging 4k en VR gaat ondersteunen. Geen betere visuals of framerate, slechts een hogere resolutie. Ze geven aan dat de scorpio geen toegevoegde waarde heeft bij een full hd tv, maar alleen verschil gaat maken bij het hebben van een 4k tv.
Ik denk juist wel dat Scorpio toegevoegde waarde heeft. Een hoop games werken nu met dynamic resolution (waaronder Halo 5 die op 60fps zeer zelden frame drops heeft), dus als de enige het niet meer aan kan gaat de resolutie omlaag. Op de Scorpio zal je dat in ieder geval niet meer hebben.

Ik denk dat juist 60fps voorkeur gaat krijgen, omdat de games er op de Scorpio dan gewoon beter uit hun verf komen. De Battlefield games zijn bijvoorbeeld ook 60fps met een lagere resolutie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Even heel wat anders... werkt party al beter wanneer je aan het streamen bent naar je pc? laatste paar keer kregen mijn mede partygangers een hoop kabaal om hun oren doordat ik aan het streamen was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

Wat er bedoeld werd is dat de scorpio alleen maar gemaakt wordt voor 4k gaming. Als je dan een 1080p tv hebt zet je tv het om naar 1080p niet de console. En dan ijft de framerate dus 30fps (wat ong Max is met 4k dalijk).
Maar ze hebben alweer een correctie op dit bericht uitgebracht. Het is afhankelijk van de developers.
Dus weer lekkere mixing pr bij Microsoft...

Gewoon zo maken dat je in de settings je resolutie zet zoals altijd. En dat een game dan kiest voor 1080p/60 of 4k/30(licht aan setting gekozen).Lijkt me geen rocket science...

[ Voor 19% gewijzigd door v8power67 op 15-06-2016 16:11 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 23:00

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

MAX3400 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 12:53:
[...]

Ik hoop dat t ooit nog eens op de snelheid van de 360S komt. Laatst (voor AC Rogue) mijn 360 nog eens aangezet en ik schrok er van hoeveel sneller die opstart dan mijn Xbone. (Heb hem altijd volledig uitstaan)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Martinspire schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 13:53:
Forza Horizon 3 info + gameplay:
[video]

Die offroad delen doen me wel héél erg denken aan Dirt 2 zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swoutr
v8power67 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:09:
Wat er bedoeld werd is dat de scorpio alleen maar gemaakt wordt voor 4k gaming. Als je dan een 1080p tv hebt zet je tv het om naar 1080p niet de console. En dan ijft de framerate dus 30fps (wat ong Max is met 4k dalijk).
Maar ze hebben alweer een correctie op dit bericht uitgebracht. Het is afhankelijk van de developers.
Dus weer lekkere mixing pr bij Microsoft...

Gewoon zo maken dat je in de settings je resolutie zet zoals altijd. En dat een game dan kiest voor 1080p/60 of 4k/30(licht aan setting gekozen).Lijkt me geen rocket science...
Nee daarom juist, leek mij ook geen rocket science, maar als ze het alweer hebben gecorrigeerd dan is het goed :+ .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Een Full-HD Tv maakt niet van een 4K signaal een 1080p weergave.

Dat moet het product ervoor doen, de Scorpio gaar straks gewoon meerdere resoluties ondersteunen. Eigenlijk zoals de One dat ook al doet.

[ Voor 10% gewijzigd door Donstil op 15-06-2016 16:33 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ergens raar dat dat in console wereld zo 'bijzonder is', terwijl het in PC wereld een standaard is.

Ik wil best bv GTA6 in 4k/30fps spelen, maar geef mij Forza/Tekken maar toch echt in 60fps, dan maar 1080, zolang ik die 60fps maar heb. Horizon was afaik ook 30fps, was voor mij goed genoeg, geef dan de Scorpio de optie of 1080/60 of 4k/30, snelheid of eyecandy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ze hebben toch ook aangegeven dat ze de ontwikkelaars de vrijheid geven om te doen met de power wat ze willen ?
Zolang games maar zowel op de Xbox One (S) als op de Scorpio draaien.
Best kans dat ze er een bak AA en AF tegenaan gooien of bijvoorbeeld mooiere textures.
Games moeten op beide systemen draaien, er is niets gezegd over hoe ze daadwerkelijk moeten draaien.
Ik verwacht een soort low vs high met bijbehorende schaling op basis van de gekozen resolutie, zoals het op pc altijd al is geweest (enkel dan met vaste waarden die de developer vaststelt op basis van performance, immers hebben we allemaal dezelfde hardware itt pc's)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:32:
[...]

Een Full-HD Tv maakt niet van een 4K signaal een 1080p weergave.

Dat moet het product ervoor doen, de Scorpio gaar straks gewoon meerdere resoluties ondersteunen. Eigenlijk zoals de One dat ook al doet.
Ik verwacht ook wel wat verschil te zien, er komt gewoon meer bij de ontwikkelaars te liggen.... wil je op dd Scorpion goed mee doen zal je op de standaard Xbox ook je best moeten doen.

[ Voor 35% gewijzigd door Bullet NL op 15-06-2016 16:51 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:40:
Ze hebben toch ook aangegeven dat ze de ontwikkelaars de vrijheid geven om te doen met de power wat ze willen ?
Zolang games maar zowel op de Xbox One (S) als op de Scorpio draaien.
Best kans dat ze er een bak AA en AF tegenaan gooien of bijvoorbeeld mooiere textures.
Games moeten op beide systemen draaien, er is niets gezegd over hoe ze daadwerkelijk moeten draaien.
Ik verwacht een soort low vs high met bijbehorende schaling op basis van de gekozen resolutie, zoals het op pc altijd al is geweest (enkel dan met vaste waarden die de developer vaststelt op basis van performance, immers hebben we allemaal dezelfde hardware itt pc's)
Vond net het andere artikel, de mediamolen maakt het hele verhaal van MS alweer kapot, verdraaien teksten en interviews, mensen volgen de grootste mediakanelen en je krijgt weer zo'n 'anti MS' front wat werkelijk nergens op slaat.

Acties:
  • +3 Henk 'm!
SinergyX schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:53:
[...]

Vond net het andere artikel, de mediamolen maakt het hele verhaal van MS alweer kapot, verdraaien teksten en interviews, mensen volgen de grootste mediakanelen en je krijgt weer zo'n 'anti MS' front wat werkelijk nergens op slaat.
Ach laten we volgens jaar nog maar eens kijken.
Vind het wel grappig, eerst is 1080p en 4k een must, nu MS er mee komt is het plotsklaps nutteloos :+

In beter nieuws : http://nyko.com/products/speakercom-for-xbox-one
Afbeeldingslocatie: https://cdn.shopify.com/s/files/1/0762/1493/products/SpeakerCom_Xbox_One_1024x1024.png
Als dit werkt met Cortana kan de Kinect de deur uit :9

En deze moet ik hier gewoon even posten :') _O-

[ Voor 6% gewijzigd door justifire op 15-06-2016 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hier nog wat F1 2016 footage die 31 augustus uit moet komen:

YouTube: E3 2016 - F1 2016 direct feed gameplay (rain) 2/3
YouTube: E3 2016 - F1 2016 direct feed gameplay 3/3

Neem de audio en video niet te serieus, het blijft Youtube kwaliteit

En ook nog Forza:

[ Voor 67% gewijzigd door Martinspire op 15-06-2016 17:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• outlandos
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:31
Heeft iemand enig idee of je met de Xbox One S ook games kunt streamen vanaf je PC? Zoals dat kan met de Nvidia Shield en de Steam Link.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
outlandos schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 17:59:
Heeft iemand enig idee of je met de Xbox One S ook games kunt streamen vanaf je PC? Zoals dat kan met de Nvidia Shield en de Steam Link.
Halverwege 2015 waren er al geruchten dat je PC -> Xbox kon gaan doen. We zijn een jaar verder; dit topic loopt op qua replies en vooralsnog zie ik 0 resultaat van Micosoft.

Dus je kan er veilig vanuit gaan dat het er niet is en waarschijnlijk ook nooit gaat komen. En imho komt dat door het "debiele" verschil in implementatie & controle van de DX12-API's op de PC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 22:53
Battlefield 4 en hardline nu 5 euro. Ik heb bf4 ook nog gekocht. Heb hem via ea access, nu voor altijd 😎

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 2dope
SinergyX schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:53:
[...]

Nou ja ik moet zeggen dat Spencer zelf een beetje meehelpt aan de verwarring door te impliceren
dat de extra rekenkracht van de Scorpio uitsluitend geschikt is voor 4K-spul.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• halofreak1990
justifire schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 18:54:
Zie best veel moves die rechtsreeks uit MKX komen maar verder ziet het er best goed uit.
Tekken 7 is mijn ding niet dus dan deze maar in de gaten houden, word de fightstick ook weer eens gebruikt.
[video]
Ligt het nou aan mij of heeft SuperGirl echt zo'n dikke kop?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• 2dope
justifire schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 18:54:
Zie best veel moves die rechtsreeks uit MKX komen maar verder ziet het er best goed uit.
Tekken 7 is mijn ding niet dus dan deze maar in de gaten houden, word de fightstick ook weer eens gebruikt.
[video]
Die special van Aquaman _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 21:49

Winkiller

De Mopperpot

justifire schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 16:58:
[...]
[video]
Hilarious, niet ver bij de waarheid vandaan. :') Ik vond de Sony presentatie op het muziekstuk na waardeloos.
Microsoft was niet veel beter, op misschien FH3 en de nieuwe xbox one project scorpio na. :w
Ik vraag mij af of er klapvee in de zaal zat bij Sony of werkelijk liefhebbers.
Op naar volgend jaar. :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

In beter nieuws : http://nyko.com/products/speakercom-for-xbox-one
[afbeelding]
Als dit werkt met Cortana kan de Kinect de deur uit :9
Ik zou de microfoon nog wat groter maken. Kun je er tenminste ook maanlandingsgeluiden opnemen vanaf je luie stoel. :+

Mag toch hopen dat er een iets minder lompe oplossing komt. Zoals een klein USB microfoontje.

Blijft wel jammer dat de Kinect, op de microfoon van 2 euro na, niets meer voorstelt. Is toch een aardig stukje techniek.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Verwijderd schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:03:
[...]

Ik zou de microfoon nog wat groter maken. Kun je er tenminste ook maanlandingsgeluiden opnemen vanaf je luie stoel. :+

Mag toch hopen dat er een iets minder lompe oplossing komt. Zoals een klein USB microfoontje.

Blijft wel jammer dat de Kinect, op de microfoon van 2 euro na, niets meer voorstelt. Is toch een aardig stukje techniek.
Het is toch juist de speaker die veel ruimte gebruikt, die mic is dat kleine gaatje links boven volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
Vind het wel jammer dat Cortana niets kan zonder internet. Zelfs niet iets simpels als je Xbox in stand-by zetten... Hoop dat ze op z'n minst een deel van de 'interne' commando's loskoppelen, want anders ben je met een haperende verbinding mooi in de aap gelogeerd.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Laatst online: 21:49

Winkiller

De Mopperpot

justifire schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:21:
Zeg eens eerlijk, hoe vaak zit je daadwerkelijk zonder internet ?
Haha precies en als het gebeurd is het vaak een stroomstoring, tenminste bij ons. :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 21:17

v8power67

Psn: Mausosaurus

Dynamic Res XB1 Games Like Halo 5 Should Render at 1080p at All Times on Scorpio

http://m.neogaf.com/showthread.php?t=1234217
Halo 5's a good example - when Halo 5 runs it wants to max out at 1080p/60 frames per second or highest resolution/60 frames per second. As scenes get more complex, the vertical resolution will shrink... to keep the 60 frames per second. When that same game's running on Scorpio, because of the compute capability, it's effectively is going to run at its max resolution the whole time. And so you will see advantages like that when your Xbox One games are running on Scorpio

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
justifire schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 22:21:
Zeg eens eerlijk, hoe vaak zit je daadwerkelijk zonder internet ?
Hier aan 't eind van de Ziggo kabel? Regelmatig. Vaak maar een halve minuut ofzo, maar 't is en blijft irritant. Die Wi-Fi modems van Ziggo zijn belabberd. Of de Wi-Fi valt weg, of het internet, of allebei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Nog even over de Scorpio.

Ik zat net een stukje van de Gamekings stream te kijken (Zitten in de La vanwegen E3, streamen in de morgen hun bevindingen) en daar zat een meneer van Xbox (Kale meneer. Weet zijn naam ff niet meer).

Hem werd gevraagd naar de Scorpio en hoe het zit met de games op huidige tv's maar voornamelijk ook wat hij van de reacties vond van sommige One eigenaren (welke bang zijn dat games alleen naar de Scorpio komen enz).

Hij maakte daarop de vergelijking met pc gaming en zei letterlijk dat kwaliteit een prijs heeft. Games blijven op de One uitkomen maar worden simpel weg mooier op de Scorpio.

Hij zei. "Of een gamer dat er voor over heeft moeten ze zelf bepalen, net zoals bij pc gaming".

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

halofreak1990 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 23:18:
[...]

Hier aan 't eind van de Ziggo kabel? Regelmatig. Vaak maar een halve minuut ofzo, maar 't is en blijft irritant. Die Wi-Fi modems van Ziggo zijn belabberd. Of de Wi-Fi valt weg, of het internet, of allebei.
Kabel. Kabel. Kabel. Of koop een fatsoenlijke router en zet je modem in bridge mode. De modems van Ziggo zijn idd brak. Ik heb ook Ziggo maar heb hoogst zelfde dat internet weg valt. Toen ik nog de modem uit bridge mode had viel inet wel vaak weg.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
[...]

[video]
Is het erg als ik hier heel hard om moest lachen?:D geniaal filmpje!!

Wat kinect betreft, toevallig vorige week de deur uit gedaan toen ik ergens gelezen had dat Cortana ook over je mic werkt! Die ene xbox on functie ga ik dan ook weer niet missen.

Wishlist ook weer aardig gegroeid! waar uiteraard ook de scorpio op staat! Halo 5 constant 1920x1080 60 fps? hallelujah! Take my money!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Hoe zit dat met die F1 2016 en de rest van die F1 games (dus F1 2015). Kun je ook gewoon dom racen ? Ik ben niet zo van 2 uur bezig zijn om je setup van de auto af te stellen om vervolgens een paar rondjes te rijden om dan weer 30 minuten je setup aan te moeten passen etc etc. Ik wil gewoon het spel start, circuit selecteren en racen.

Zijn er overigens nog tweakers die gisteravond Battlefield 4 hebben gespeeld en ook op elke server last hadden van een slechte verbinding ? Ben sinds half mei overgestapt van Ziggo naar Tweak als internetprovider, dus van kabel naar glasvezel, maar gisteravond had ik in BF4 dus echt continu dat "Bad connection" icoontje in het scherm staan. Ging ook diverse keren hard onderuit in 1 op 1 gevechten waar ik dat eerst nooit had.

Enige verschil is dat ik de netwerkkabel die in de woonkamer uitkomt in de wandcontactdoos nu niet meer rechtstreeks op de internetverbinding (in de router) heb zitten, maar heb afgemonteerd op een patchpanel en via een korte utp patch kabel naar een core switch en de core switch zit natuurlijk op de router aangesloten voor het internet verkeer.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
MRE-Inc schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 07:49:
Hoe zit dat met die F1 2016 en de rest van die F1 games (dus F1 2015). Kun je ook gewoon dom racen ? Ik ben niet zo van 2 uur bezig zijn om je setup van de auto af te stellen om vervolgens een paar rondjes te rijden om dan weer 30 minuten je setup aan te moeten passen etc etc. Ik wil gewoon het spel start, circuit selecteren en racen.
F1 2015:
Je kan kan gewoon quick race starten en zelf alles instellen zoals je wilt (weer, track, coureur/auto en moeilijkheidsgraad. daarnaast in de race zelf ook nog banden en dergelijke). Zelf stel ik nooit wat aan op de auto al zal dat wel moeten als ik ooit voor de pro season mode achievements ga :9.

En als je season mode start ben je ook 2 uur bezig per race als je hem helemaal wilt uitrijden.

F1 2016:
Gok dat dat hetzelfde als hierboven zal zijn, maar nog niet zeker..

Ergens is goat simulator toch wel verslavend :+, heb de 2 nieuwe DLC ook maar gewoon gekocht en de 1e ervan al uitgespeeld 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door timmie271 op 16-06-2016 08:35 ]

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:31

nexhil

BAM!

Ik zat gisteren dus nog even wat video's van de E3 op de ONE zelf te kijken.
Toen kwam ik bij de presentatie van Gears of War uit. Die game vond ik verdacht mooi en soepel spelen.
Ik heb stiekem het idee dat ze de windows 10 versie hebben laten zien...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 00:00
timmie271 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 08:34:
[...]

F1 2015:
Je kan kan gewoon quick race starten en zelf alles instellen zoals je wilt (weer, track, coureur/auto en moeilijkheidsgraad. daarnaast in de race zelf ook nog banden en dergelijke). Zelf stel ik nooit wat aan op de auto al zal dat wel moeten als ik ooit voor de pro season mode achievements ga :9.

En als je season mode start ben je ook 2 uur bezig per race als je hem helemaal wilt uitrijden.
Je hoeft geen 2 uur per race bezig te zijn met Season Mode, dit kan je namelijk zelf instellen per race hoelang je wilt rijden. Je kan dus instellen of je 3 of 5 ronden kan rijden of je kan kiezen voor 25, 50, 75 of 100% van de race, ook in Season mode hoef je niet persee je auto aan te passen.

Zoals Timmie al wel aangeeft is het wel handig om in Pro season je auto aan te passen, maar dan rij je echt in een realistische mode vind ik.
F1 2016:

Ergens is goat simulator toch wel verslavend :+, heb de 2 nieuwe DLC ook maar gewoon gekocht en de 1e ervan al uitgespeeld 8)7

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nexhil schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 08:48:
Ik zat gisteren dus nog even wat video's van de E3 op de ONE zelf te kijken.
Toen kwam ik bij de presentatie van Gears of War uit. Die game vond ik verdacht mooi en soepel spelen.
Ik heb stiekem het idee dat ze de windows 10 versie hebben laten zien...
Vond de meeste games die ik zag te mooi om console te zijn, Horizon was geen verschil te zien met PC en console, BF1 was uitsluitend PC, opgepoetste trailers.. maarja, dat is nu wel standaard bij E3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Mwah, tuurlijk wordt het zo goed mogelijk neergezet. Maar denk nog eens goed terug aan die tijd van de eerste PS3-games zoals Wipeout en een van de laatste zoals GTA 5... wat een verschil. Het duurt soms jaren voordat devs de consoles' capaciteiten volledig weten te benutten.

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
timmie271 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 08:34:
[...]

F1 2015:

F1 2016:

Ik speel altijd alleen 1 hot lap qualify, en dan 3 rondes een race, in mijn 1e seizoen. Daarna ga ik het wel uitbreiden.

F1 2015 is voor mij toch wel _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Mars18 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:24:
[...]
Ik speel altijd alleen 1 hot lap qualify, en dan 3 rondes een race, in mijn 1e seizoen. Daarna ga ik het wel uitbreiden.

F1 2015 is voor mij toch wel _/-\o_
hier hetzelfde. echter heb ik nog wel 500 laps te gaan op time trail en quick race mode voor alle chievos :p. dus ik vermaak me daar nog wel even mee :)

Zaterdag forza 6 opstarten incl. alle DLC op de Nascar na. en dan heb ik voorlopig wel weer wat te doen, aangezien ik forza 6 Apex ook al had opgestart :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

DeMoN schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:15:
Mwah, tuurlijk wordt het zo goed mogelijk neergezet. Maar denk nog eens goed terug aan die tijd van de eerste PS3-games zoals Wipeout en een van de laatste zoals GTA 5... wat een verschil. Het duurt soms jaren voordat devs de consoles' capaciteiten volledig weten te benutten.
Vind dat er nu al veel verschil te zien is, als je iets als Just Cause 3, super slecht geoptimaliseerd, met Quantum Break of iets dergelijks vergelijkt dan is het ook wel duidelijk dat de One meer kan dan je denkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

SinergyX schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:10:
[...]

Vond de meeste games die ik zag te mooi om console te zijn, Horizon was geen verschil te zien met PC en console, BF1 was uitsluitend PC, opgepoetste trailers.. maarja, dat is nu wel standaard bij E3.
Wat ik dank vervelend vind (Commercieel snap ik het wel hoor) is dat ik live gameplay shizzle zie waardoor de indruk gewekt wordt dat het op de XO super strak draait en na de demo gelijk een pre-order venster te zien krijg, maar eigenlijk pas later besef van hey: Draaide het eigenlijk wel op de ONE zelf?

Juridisch zal het wel kloppen, maar ik hou de boot nu gewoon af omdat ik het ergens het gevoel heb dat ik misschien voor de gek werd gehouden. Ook een beetje de les die ik geleerd hebt door andere E3's ;) :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvdhoorn
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 10-09 21:39
Wellicht een domme vraag maar toch ;)
Hoe zit het nu met ea acces? Op meerdere site's heb ik voorbij zien komen dat ea acces nu 10 dagen gratis is te gebruiken voor gold members. Echter krijg ik het met geen mogelijkheid voor elkaar om bijvoorbeeld fifa 16 te downloaden. Iemand enig idee hoe het zit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

lvdhoorn schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:44:
Wellicht een domme vraag maar toch ;)
Hoe zit het nu met ea acces? Op meerdere site's heb ik voorbij zien komen dat easyJet acces nu 10 dagen gratis is te gebruiken voor gold members. Echter krijg ik het met geen mogelijkheid voor elkaar om bijvoorbeeld fifa 16 te downloaden. Iemand enig idee hoe het zit?
Download de EA acces app, open hem en dan vanuit daar de link naar fifa volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvdhoorn
Als ik via de ea acces App ga naar vault games. Daar fifa 16 selecteer. Krijg ik alleen de optie, Join ea acces. En wordt daan doorgestuurd naar de pagina waar je een lidmaatschap kan kopen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-09 13:26
Zijn er overigens nog tweakers die gisteravond Battlefield 4 hebben gespeeld en ook op elke server last hadden van een slechte verbinding ? Ben sinds half mei overgestapt van Ziggo naar Tweak als internetprovider, dus van kabel naar glasvezel, maar gisteravond had ik in BF4 dus echt continu dat "Bad connection" icoontje in het scherm staan. Ging ook diverse keren hard onderuit in 1 op 1 gevechten waar ik dat eerst nooit had.
ik heb het gister ook nog gespeeld, maar nergens last van. Hoe laat had je het? Ik was er namelijk vanaf een uur of 22:00

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nexhil schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:44:
[...]

Wat ik dank vervelend vind (Commercieel snap ik het wel hoor) is dat ik live gameplay shizzle zie waardoor de indruk gewekt wordt dat het op de XO super strak draait en na de demo gelijk een pre-order venster te zien krijg, maar eigenlijk pas later besef van hey: Draaide het eigenlijk wel op de ONE zelf?

Juridisch zal het wel kloppen, maar ik hou de boot nu gewoon af omdat ik het ergens het gevoel heb dat ik misschien voor de gek werd gehouden. Ook een beetje de les die ik geleerd hebt door andere E3's ;) :P
Die MS games hebben 1 plus, met Play Anywhere kan je daadwerkelijk op zulke graphics spelen als je beetje PC thuis hebt staan :+
lvdhoorn schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 10:52:
Als ik via de ea acces App ga naar vault games. Daar fifa 16 selecteer. Krijg ik alleen de optie, Join ea acces. En wordt daan doorgestuurd naar de pagina waar je een lidmaatschap kan kopen....
Insider? Als je wel betaald EA lid bent (dus niet de free dagen), moet je naar 'Ready to install' gaan van je games&apps, daar staan nu alle EA access games tussen. Is bekend probleem, zou met volgende insider gefixed worden.

[ Voor 25% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2016 11:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
SinergyX schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:16:
[...]

Die MS games hebben 1 plus, met Play Anywhere kan je daadwerkelijk op zulke graphics spelen als je beetje PC thuis hebt staan :+

[...]

Insider? Als je wel betaald EA lid bent (dus niet de free dagen), moet je naar 'Ready to install' gaan van je games&apps, daar staan nu alle EA access games tussen. Is bekend probleem, zou met volgende insider gefixed worden.
Scheelt dat ik die wel heb staan :9, maar toch vind ik de xbox leuker dan pc :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt gewoon quick setups met directe races van een ronde of 3 tot x% van een race. Punt is natuurlijk wel dat je misschien niet goed overweg kan met de setup die ze aanleveren, al zijn er ook weer websites die je een goede all-round setup kunnen bieden.

Je hoeft het niet te doen, zeker als je offline speelt. Online is het vaak wel handig om ergens setups vandaan te halen, maar je kunt natuurlijk met maten ook gewoon afspreken dat je dat niet gaat gebruiken.
Gister niet BF4 gespeeld maar wel andere games en had eigenlijk nergens last van. Nou kan het BF zelf zijn natuurlijk of je had een brakke server gekozen, maar ik zou even ook in andere games kijken over hoe of wat
Enige verschil is dat ik de netwerkkabel die in de woonkamer uitkomt in de wandcontactdoos nu niet meer rechtstreeks op de internetverbinding (in de router) heb zitten, maar heb afgemonteerd op een patchpanel en via een korte utp patch kabel naar een core switch en de core switch zit natuurlijk op de router aangesloten voor het internet verkeer.
Je zou het even kunnen kijken. Wat ook kan is dat je NAT niet op open staat of dat je via wifi ipv bekabeld zit.
Bij Rocket League kun je ingame je ping zien, misschien is dat nog een indicator. En verder even de internet-test van de console doen om te kijken of die problemen geeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvdhoorn
[...]

[/quote]

Insider inderdaad. En niet betalend lid. Leek me een leuk moment om eens te proberen. ;) (we zijn toch Nederlanders) :)F

Als ik het goed begrijp is het dus als insider nu niet mogelijk om van de free dagen gebruik te maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:21:
[...]

Play Anywhere, precies waar ik al bang voor was.
Met het verschil, nu kan je daadwerkelijk zo spelen, ipv dumbed down versies uiteindelijk te krijgen. MS en Sony deden dit al lang voordat PC in de picture was, bij aantal games krijg je nu daadwerkelijk de optie fullblown 60fps te gaan op 1080p native, of nog mooier (wat nog afwachten is), je kan co-op gaan spelen met 1 op de XBO en de ander PC.
lvdhoorn schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:24:
Insider inderdaad. En niet betalend lid. Leek me een leuk moment om eens te proberen. ;) (we zijn toch Nederlanders) :)F

Als ik het goed begrijp is het dus als insider nu niet mogelijk om van de free dagen gebruik te maken?
Zover ik heb van anderen heb gehoord, inderdaad dus niet. Ik ben wel betalend, dus heb alle EA 16 games, 4 andere op de gratis dagen hebben ze dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Laatst online: 15-09 10:33

Nou zelf zit ik wel te wachten op F1 2016, Nu bij F1 2015 kan je natuurlijk alles aanpassen wat nodig is maar je kan ook gewoon rijden zonder aanpassingen.
Net als in het echt kan je tijdens het rijden via je stuur instellingen aanpassen: 2e motor inschakelen bijvoorbeeld, je fuel aanpassen: zuinig rijden of juist heel snel (wat ten koste gaat van je benzine en dus een extra pit kan betekenen).
Rij je gewoon standaard, staat ook bijna alles op standaard. Het is goed genoeg om gewoon te race maar wil je echt 1e worden met online races, is de kans klein tot dat lukt door non stop standaard te rijden. Af en toe die 2e motor inschakelen zorgt voor betere tijden.

Wat je doet alvorens je race begint: je kiest je banden (sof, wet etc). En vanaf dat moment kan je in principe beginnen met race.. Nja kost je 5 seconde

Maar blijf er rekening mee houden dat het geen Need for Speed is, bij F1 kunnen aanpassingen voor betere ronde tijden zorgen, iets waar het bij F1 natuurlijk wel om draait.
Wil je gewoon verstand op 0 en race, ja het kan met F1 maar daar is die niet voor gemaakt uiteraard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• lvdhoorn
SinergyX schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:25:
[...]

Met het verschil, nu kan je daadwerkelijk zo spelen, ipv dumbed down versies uiteindelijk te krijgen. MS en Sony deden dit al lang voordat PC in de picture was, bij aantal games krijg je nu daadwerkelijk de optie fullblown 60fps te gaan op 1080p native, of nog mooier (wat nog afwachten is), je kan co-op gaan spelen met 1 op de XBO en de ander PC.

[...]

Zover ik heb van anderen heb gehoord, inderdaad dus niet. Ik ben wel betalend, dus heb alle EA 16 games, 4 andere op de gratis dagen hebben ze dus niet.
Helaas dan. Thanks voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Laatst online: 15-09 10:33
DrakeNL schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:10:
[...]

ik heb het gister ook nog gespeeld, maar nergens last van. Hoe laat had je het? Ik was er namelijk vanaf een uur of 22:00
Mijn neef en een vriend zaten gisteren de gehele avond online (xbox one / bf4) zonder problemen.

Beste wat hij kan doen is gewoon een simpel speedtestje wanneer die problemen ervaart, zijn de resultaten slecht en de ping hoog oid dan weet je min of meer al waar het probleem zit. In dit geval denk ik gewoon dat het aan zijn internet ligt omdat hier en bij jou geen problemen aanwezig waren. Of hij had natuurlijk gewoon een slechte server gekozen (een kleine indicatie is toch het connectie logo aan de rechterkant van de server alvorens je hem selecteert)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

JeroenC schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:34:
[...]

Mijn neef en een vriend zaten gisteren de gehele avond online (xbox one / bf4) zonder problemen.

Beste wat hij kan doen is gewoon een simpel speedtestje wanneer die problemen ervaart, zijn de resultaten slecht en de ping hoog oid dan weet je min of meer al waar het probleem zit. In dit geval denk ik gewoon dat het aan zijn internet ligt omdat hier en bij jou geen problemen aanwezig waren. Of hij had natuurlijk gewoon een slechte server gekozen (een kleine indicatie is toch het connectie logo aan de rechterkant van de server alvorens je hem selecteert)
Gisteravond van 21:00 tot 23:30 gespeeld. Op 2 verschillende servers. Uiteraard in BF4 de connection test gedaan en daar was alles goed. Iig bedankt, ga het even in de gaten houden. Anders toch weer rechtstreeks op de router aansluiten.

Connection logo in de server browser staat bij mij altijd op volledig 4 balkjes, dus dat zou uitstekend moeten zijn. Kun je dus blijkbaar ook geen pijl op trekken.

[ Voor 8% gewijzigd door MRE-Inc op 16-06-2016 11:53 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Hoop dat F1 2016 toch wel heel wat beter is dan 2015 want die heb ik het minst gespeeld van alle F1 games. Vooral door het gemis aan career mode maar ook de physics waren echt "off".

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 11:25:
[...]

Heb mijn PC jaren al weer even achter me gelaten en ben niet van plan daar ooit nog naar terug te gaan.
Vind het ook geen probleem als het er op pc mooier uitziet dan op console, dat is immers een bewuste keuze van mij geweest -> gemak boven graphics te stellen.
Maar het zou MS sieren als ze Xbox games ook daadwerkelijk weergeven zoals ze op de Xbox draaien of anders even aangeven op welk platform het draait (Xbox One, Scorpio of PC)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 21:57
Nog even mijn laatste gedachten over Scorpio, Play Anywhere en PS4 Neo. Ik denk dat de concurrentie tussen Sony en Microsoft voor een groot deel voorbij is( qua console sales). Dat boeit MS niet meer, de focus zit op het Xbox Live platform.

Sony zit nu in een moeilijke positie en moet beslissen of ze zich beperken tot 40 mil PS4 gebruiker + potentiële Neo kopers of hun platform opengooien op PC. Interessante tijden :P
Pagina: 1 ... 16 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.