Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:22
Het ziet er altijd gaaf uit, maar hoe lang blijft het leuk? Een offline seizoentje of 3/4, om je vervolgens te richten op de multiplayer tegen beter weten in. Ik vind het de prijs niet rechtvaardigen.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:49

Winkiller

De Mopperpot

halofreak1990 schreef op woensdag 15 juni 2016 @ 23:18:
[...]

Hier aan 't eind van de Ziggo kabel? Regelmatig. Vaak maar een halve minuut ofzo, maar 't is en blijft irritant. Die Wi-Fi modems van Ziggo zijn belabberd. Of de Wi-Fi valt weg, of het internet, of allebei.
Tja dat is vragen om dat soort problemen, altijd een kabel gebruiken, zelfs als je AP naast de XBO staat.
Wij hebben ook Ziggo en idd die WiFi wil wel eens moeilijk doen, daarom hebben wij een 2e AP.
Wifi wordt alleen gebruikt voor de telefoons en Toon, de rest is bekabeld hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Silversin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:11:
Nog even mijn laatste gedachten over Scorpio, Play Anywhere en PS4 Neo. Ik denk dat de concurrentie tussen Sony en Microsoft voor een groot deel voorbij is( qua console sales). Dat boeit MS niet meer, de focus zit op het Xbox Live platform.

Sony zit nu in een moeilijke positie en moet beslissen of ze zich beperken tot 40 mil PS4 gebruiker + potentiële Neo kopers of hun platform opengooien op PC. Interessante tijden :P
Denk dat dat voor Sony wat lastiger te doen is. Ze zullen dan of een samenwerking met iets als Steam aan moeten gaan, of weer een heel eigen platform lanceren, terwijl het "platform" van MS (de store) al op elke W10 pc staat.

Vind wel dat ze het heel erg goed doen bij MS wat dit betreft. Zie ook de cross platform games zoals Horizon 3 met veel plezier tegemoet, en hoop dat ze er ook voor zorgen dat party's tussen PC en XBO goed zullen werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThomasXIV schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:57:
Vind wel dat ze het heel erg goed doen bij MS wat dit betreft. Zie ook de cross platform games zoals Horizon 3 met veel plezier tegemoet, en hoop dat ze er ook voor zorgen dat party's tussen PC en XBO goed zullen werken.
Party zelf werkt al erg goed, wij hebben regelmatig PC-connected mensen in de party. Nadeel dat zij geen 'noise activated' headset hebben, dus kan je zelfs de kleinste geluiden nonstop meeluisteren (beetje kinect-situatie).

Heb nog niet getest of de XBO headset ook werkt met de controller op PC, dat zou helemaal ideaal zijn.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Winkiller schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:50:
[...]

Tja dat is vragen om dat soort problemen, altijd een kabel gebruiken, zelfs als je AP naast de XBO staat.
Wij hebben ook Ziggo en idd die WiFi wil wel eens moeilijk doen, daarom hebben wij een 2e AP.
Wifi wordt alleen gebruikt voor de telefoons en Toon, de rest is bekabeld hier.
Ja, heb nu m'n Xbox ook bekabeld. Maakt echter vrij weinig uit als het modem of de internetverbinding het laat afweten. Een losse, tweede AP hadden we een tijdje, maar die viel bijna altijd weg, samen met de ingebouwde Wi-Fi van het modem, wat mij doet vermoeden dat er firmware-technisch iets niet goed zit in die Ziggo-meuk, omdat dan ook de DHCP omvalt. Zelfde geldt voor de Web Interface van het modem, die sporadisch onbereikbaar is, totdat het modem wordt gereset.

Misschien een keer naar Ziggo bellen dat ze een keer hun shit op orde maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

SinergyX schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:02:
[...]

Party zelf werkt al erg goed, wij hebben regelmatig PC-connected mensen in de party. Nadeel dat zij geen 'noise activated' headset hebben, dus kan je zelfs de kleinste geluiden nonstop meeluisteren (beetje kinect-situatie).

Heb nog niet getest of de XBO headset ook werkt met de controller op PC, dat zou helemaal ideaal zijn.
Ah, laatste keer dat ik het probeerde werkte dat minder. Zou inderdaad fijn zijn, maar mag toch wel aannemen dat je er ook gewoon een Xbox headset in kan pluggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
SinergyX schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:02:
[...]

Precies wat ik gister/eergister dus vroeg, dat background noise zit er nog steeds in dus?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

halofreak1990 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:03:
[...]

Ja, heb nu m'n Xbox ook bekabeld. Maakt echter vrij weinig uit als het modem of de internetverbinding het laat afweten. Een losse, tweede AP hadden we een tijdje, maar die viel bijna altijd weg, samen met de ingebouwde Wi-Fi van het modem, wat mij doet vermoeden dat er firmware-technisch iets niet goed zit in die Ziggo-meuk, omdat dan ook de DHCP omvalt. Zelfde geldt voor de Web Interface van het modem, die sporadisch onbereikbaar is, totdat het modem wordt gereset.

Misschien een keer naar Ziggo bellen dat ze een keer hun shit op orde maken.
Welk modem heb je ? hier weinig problemen met de Cisco EPC3925.
Anders inderdaad het modem in bridge laten zetten en een eigen router kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:08:
[...]

Precies wat ik gister/eergister dus vroeg, dat background noise zit er nog steeds in dus?
Afhankelijk welke headset ze gebruiken. Ik heb nu een Roccat die ik gebruik tijdens Forza, daar lijkt het wel allemaal goed te werken, althans, kreeg geen opmerkingen. Maar de XBO app zelf heeft geen 'activation settings', zoals vroeger bv de PS3 had (geen idee of PS4 dit heeft). Die roccat heeft eigen stukje software waar je 'mic activation' kan instellen, voor Windows staat dat ding standaard altijd aan, maar de software van Roccat mute dat ding dus als je niet praat.

Andere kant, zijn ook diverse mensen met andere headset (of de nieuwe controller met gewoon een jack), waar je ook nonstop alles hoort. 1 gebruikt gelukkig correct z'n mute knop, maar de ander wordt je daar soms behoorlijk geïrriteerd door.

[ Voor 15% gewijzigd door SinergyX op 16-06-2016 13:18 ]

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Zijn er nog tweakers die vandaag The Crew (Games with Gold) gaan binnen halen en spelen ?
Ik wil dit spel nog een kans geven nadat ik hem op de Pc gestaakt ben vanwege de matige besturing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Silversin schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:11:
Nog even mijn laatste gedachten over Scorpio, Play Anywhere en PS4 Neo. Ik denk dat de concurrentie tussen Sony en Microsoft voor een groot deel voorbij is( qua console sales). Dat boeit MS niet meer, de focus zit op het Xbox Live platform.

Sony zit nu in een moeilijke positie en moet beslissen of ze zich beperken tot 40 mil PS4 gebruiker + potentiële Neo kopers of hun platform opengooien op PC. Interessante tijden :P
Ik zou niet weten waarom sony opeens pc games moet gaan maken, de 40 miljoen verkochte ps4 en die nog verkocht gaan worden. Heb je een behoorlijke markt hoor. Plus de inkomsten van verkochte consoles tegen over die anders de game op de pc hadden gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 18:35
Winkiller schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:25:
Zijn er nog tweakers die vandaag The Crew (Games with Gold) gaan binnen halen en spelen ?
Ik wil dit spel nog een kans geven nadat ik hem op de Pc gestaakt ben vanwege de matige besturing.
Ik wil m zeker gaan proberen, ik heb toendertijd de beta gespeeld en vond de besturing idd erg matig. Ik ben benieuwd of het nu beter rijd, zoniet dan ben ik er definitief klaar mee. En bijkomend voordeel is dat de game nu "gratis " is. :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

Gaat online straks ook crossplatform?
Dus dat je op de Xbox tegen pc spelers COD speelt? Hoe zit het dan met het verschil tussen controller en muis+tobo?

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 18:51
Cum Grano Salis schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 12:38:
Het ziet er altijd gaaf uit, maar hoe lang blijft het leuk? Een offline seizoentje of 3/4, om je vervolgens te richten op de multiplayer tegen beter weten in. Ik vind het de prijs niet rechtvaardigen.
1 seizoen: 21 races
kwalificatie gemiddeld: 10 min
race gemiddeld: 30 min

Totaal 1 seizoen: 840 min = 14 uur
3 seizoenen gaat dus al over de 40 uur.

Lijkt mij meer dan een gemiddelde SP game.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Winkiller schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:25:
Hier worden ze allemaal binnengehaald of ze gestart worden Is punt 2. Hangt ervanaf of ik deze start, vond de besturing tijdens de trial erg belabberd tenzij er genoeg tweakers samen willen crossen (sws 1 al) dan wil ik het nog wel opstarten..

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Nieuwevolger schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:47:
[...]

Ik zou niet weten waarom sony opeens pc games moet gaan maken, de 40 miljoen verkochte ps4 en die nog verkocht gaan worden. Heb je een behoorlijke markt hoor. Plus de inkomsten van verkochte consoles tegen over die anders de game op de pc hadden gekocht.
Ze hebben ook vorig jaar de PC tak verkocht (Sony Online Entertainment, nu Daybreak) dus dat zou inderdaad wel raar zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 21:22
Phusebox schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:02:
[...]

Hangt er vanaf wat je als gemiddelde (kwalitatieve) SP game hanteert.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Phusebox schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:02:
[...]

FM4 was volgens mij 150 uur om SP helemaal uit te spelen...

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Phusebox
MAX3400 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:23:
[...]

F1 heb je ook pas uitgespeeld als je 10 seizoenen doet, dus dan zit je ook op 140 uur.

Ik vind dat altijd zo'n gelul van wel of niet het geld waard. Een film in de bioscoop met 2 man kost je al snel 30-40 euro met versnaperingen en benzine/vervoer. Dan ben je na maximaal 3 uur klaar. En dat vindt wel iedereen acceptabel blijkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fonsmeister schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:56:
Dus dat je op de Xbox tegen pc spelers COD speelt? Hoe zit het dan met het verschil tussen controller en muis+tobo?
Ook daar heeft MS aan gedacht.
http://www.insidegamer.nl...-te-gebruiken-op-xbox-one
Hoop dat ze dit wel gaan beperken tot coop anders word ik er niet vrolijk van.
In het verleden Quake 3 Arena gespeeld op de Sega Dreamcast, dat was ook crossplatform met PC.
Aan de ene kant wel grappig maar aan de andere kant zo ongebalanceerd als maar kan.

[ Voor 9% gewijzigd door justifire op 16-06-2016 14:27 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:23:
[...]

En forza 6? Al gekocht dus ga het toch wel opstarten :9
Moet 3 ook nog steeds uitspelen maar dat gaat ook een eeuwigheid duren :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:30:
[...]

En forza 6? Al gekocht dus ga het toch wel opstarten :9
Moet 3 ook nog steeds uitspelen maar dat gaat ook een eeuwigheid duren :+
Geen idee; heb er dik 300 uur inzitten incl de DLC en online races/leagues... Ga maar uit van 125 uur ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fonsmeister schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:56:
Volgens mij is de crossplay vooral bedoelt voor coop en niet-competitieve multiplayer (horde modussen e.d.). Ze hebben bijvoorbeeld bij Gears gezegd dat je de campaign samen kunt doen. Idem bij Forza Horizon 3. Verder moeten we even afwachten, al zou het me niet verbazen als ze dat pas later vrij geven nadat mensen erom blijven zeuren omdat het niet vanaf launch beschikbaar is.
Bij Rocket League heb je in ieder geval de mogelijkheid om het uit te zetten om met pc-gamers gematched te worden, dus misschien gebruiken ze dat wel. Ga er in ieder geval vanuit dat je coop cross-play kunt doen en MP niet, dan kan het alleen maar meevallen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Winkiller schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:14:
[...]

Heb destijds direct de Cisco in bridge mode gezet en er zelf een Asus RT66AC achter gehangen als router. Met gamen op de Xbox in deze setup nooit problemen gehad met ziggo, sterker nog, het werkte vlekkeloos. Gamen via wifi doe ik niet aan daar ik voornamelijk BF4 speel in multiplayer.

Overigens heb ik een kort lijstje voor wat ik nog wil komend jaar aan games

F1 2016
Fifa 2017
Battlefield 1
Uncharted 4 op de PS4

En dan begin 2017 Ghost Recon Wildlands. Voor de rest staat er niet zoveel spannends voor mij op het game programma.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:32:
[...]

Geen idee; heb er dik 300 uur inzitten incl de DLC en online races/leagues... Ga maar uit van 125 uur ofzo :)
Nog een game die even duurt voor ik dus heb uitgespeeld :) en dan komen ook nog forza horizon 3 en halo wars 2 er later nog bij. Voorlopig moeten ze maar met slechte games komen bij games with gold :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fonsmeister
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 13-04-2024

fonsmeister

The Fonz

justifire schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 14:26:
[...]

Ook daar heeft MS aan gedacht.
http://www.insidegamer.nl...-te-gebruiken-op-xbox-one
Hoop dat ze dit wel gaan beperken tot coop anders word ik er niet vrolijk van.
In het verleden Quake 3 Arena gespeeld op de Sega Dreamcast, dat was ook crossplatform met PC.
Aan de ene kant wel grappig maar aan de andere kant zo ongebalanceerd als maar kan.
In het artikel heeft hij het alleen over tobo+muis ondersteuning voor de Xbox one, niet over crossplatform beperkingen.

Hoop toch niet dat je als consolespeler straks, soort van, verplicht wordt om met muis te spelen omdat je anders niet mee kan komen.

PSN: fonsmeister

Acties:
  • 0 Henk 'm!
fonsmeister schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:31:
[...]

In het artikel heeft hij het alleen over tobo+muis ondersteuning voor de Xbox one, niet over crossplatform beperkingen.

Hoop toch niet dat je als consolespeler straks, soort van, verplicht wordt om met muis te spelen omdat je anders niet mee kan komen.
Precies de reden dat ik al jaren geen shooters meer speel. Tenzij er een nieuwe Ghost Recon Advanced Warfighter komt (lekker traag sluipen/kruipen), dan ga ik wel weer gamen. Mogelijk, als er geen PvP multiplayer komt in Wildlands, ga ik die nog wel kopen want met een goed team kan je wel coop spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 16:47:
[...]

Precies de reden dat ik al jaren geen shooters meer speel. Tenzij er een nieuwe Ghost Recon Advanced Warfighter komt (lekker traag sluipen/kruipen), dan ga ik wel weer gamen. Mogelijk, als er geen PvP multiplayer komt in Wildlands, ga ik die nog wel kopen want met een goed team kan je wel coop spelen.
Shooters op een console is een ramp, ik krijg die rechter pook niet onder controle, voor mij PC dus.
Ga jij ook nog wat doen met The Crew tot Forza 3 is uitgekomen ? hoe meer spelers hoe beter. :Y

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Winkiller schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:12:
[...]

Shooters op een console is een ramp, ik krijg die rechter pook niet onder controle, voor mij PC dus.
Ga jij ook nog wat doen met The Crew tot Forza 3 is uitgekomen ? hoe meer spelers hoe beter. :Y
_O- _O- _O- Nee, ik heb toen de open beta gespeeld van The Crew en heeeel snel bedacht dat dat niet mijn spel zou worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

MAX3400 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 17:15:
[...]

_O- _O- _O- Nee, ik heb toen de open beta gespeeld van The Crew en heeeel snel bedacht dat dat niet mijn spel zou worden.
Kom op nou het is gratis en verbeterd, beetje doorzetten en dan wen je vanzelf aan de besturing. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
Winkiller schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 13:14:
[...]

Een Cisco EPC3928AD. Geen idee hoe gangbaar die is (hele straat heeft dezelfde problemen).
Heb wel het idee dat alles achteruit is gegaan na de komst van dat Wi-Fi modem.
De Ubee EVM3200 die we eerder hadden deed alles veel beter, maar dat was ook een kaal modem, zonder router of Wi-Fi.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

halofreak1990 schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 19:02:
[...]

Een Cisco EPC3928AD. Geen idee hoe gangbaar die is (hele straat heeft dezelfde problemen).
Heb wel het idee dat alles achteruit is gegaan na de komst van dat Wi-Fi modem.
De Ubee EVM3200 die we eerder hadden deed alles veel beter, maar dat was ook een kaal modem, zonder router of Wi-Fi.
Tweakers staat er vol mee: https://gathering.tweakers.net/forum/find?keyword=Cisco+EPC3928AD.

Ga eens lezen, misschien struikel je over de oplossing.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Didn't really talk about yesterday - for a limited time you get all previous Xbox 360 Gears games free when you buy Gears 4.
Twitter source
In an interview with ShackNews, the 'Gears Viking' Rod Fergusson revealed that Gears Of War 4 will not require all players to own DLC maps for the game's now (in)famous Horde mode.

Only the host will need to own the map, apparently. That means players can join on their friend and play Horde withouth having to worry about everyone in the party picking up any content packs that drop for the game post-launch. The theory behind this is that players get to enjoy a kind-of 'try-before-you-buy' deal.
Source
Out Now:
Ark: Survival Evolved
Killer Instinct: Season 3

2016:
We Happy Few (via Xbox Game Preview) - July 26
ReCore - September 16
Forza Horizon 3 - September 27
Gears Of War 4 - October 11
Cuphead - '2016'

2017:
Halo Wars 2 - February 21
Sea Of Thieves - '2017'
Scalebound - '2017'
State Of Decay 2 - '2017'
Crackdown 3 - '2017'
^ Play Anywhere lijst zoals nu bekend

Oftewel, we worden toch redelijk verwend met de mogelijkheden (en implementaties) die zijn aangekondigd op E3.
So, let's recap what we know for absolute certainty, regarding Scorpio:

There will be no Xbox Scorpio exclusives
Developers can opt to develop games in 4K, but don't have to
Games already released that support dynamic resolution may see improvements thanks to the Scorpio power boost
Games will look different on 1080p screens, but you need a 4KTV to reallly see the difference the console will make. Ergo: Scorpio will benefit 1080p TV users.
Announcement was made early for transparency ahead of the Xbox One S launch
Xbox One S will not play games better than vanilla Xbox One
Developers for Scorpio must support the Xbox One as well
All existing Xbox One accessories and hardware will carry over
Source

[ Voor 23% gewijzigd door MAX3400 op 16-06-2016 20:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Kopen in een buitenlandse store blijft toch een raar ding als je het mij vraagt.
Ik kan vanuit mijn console niets kopen in de US met mijn NL CC.
Als ik echter een US giftcard toevoeg van $15 of zo en ik wil een spel kopen, vraagt de store hoe ik de rest wil betalen. Selecteer dan gewoon mijn NL CC en dan werkt het wel gewoon 8)7 . Wordt de $15 afgeschreven en de rest van mijn NL CC!

[ Voor 3% gewijzigd door harrytasker op 16-06-2016 21:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

harrytasker schreef op donderdag 16 juni 2016 @ 21:51:
Kopen in een buitenlandse store blijft toch een raar ding als je het mij vraagt.
Ik kan vanuit mijn console niets kopen in de US met mijn NL CC.
Als ik echter een US giftcard toevoeg van $15 of zo en ik wil een spel kopen, vraagt de store hoe ik de rest wil betalen. Selecteer dan gewoon mijn NL CC en dan werkt het wel gewoon 8)7 Wordt de $15 afgeschreven en de rest van mijn NL CC!
Goede tip! Dank. Scheelt om het spel gift cards kopen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 20:17

BM

Moderator Spielerij
On toch blijf ik sceptisch over de dikgedrukte statements:
So, let's recap what we know for absolute certainty, regarding Scorpio:

There will be no Xbox Scorpio exclusives
Developers can opt to develop games in 4K, but don't have to
Games already released that support dynamic resolution may see improvements thanks to the Scorpio power boost
Games will look different on 1080p screens, but you need a 4KTV to reallly see the difference the console will make. Ergo: Scorpio will benefit 1080p TV users.
Announcement was made early for transparency ahead of the Xbox One S launch
Xbox One S will not play games better than vanilla Xbox One
Developers for Scorpio must support the Xbox One as well
All existing Xbox One accessories and hardware will carry over
Het verschil in rekenkracht tussen de X1 en Scorpio is dusdanig groot dat ik me afvraag hoe lang het duurt voordat developers hiertegen 'in opstand' komen. Over paar jaar als 'Scorpio' redelijk ingeburgerd is, hoe welwillend zijn developers dan nog om de 'oude, trage' X1 nog te ondersteunen? Als je de rekenkracht van Scorpio redelijk max gebruikt hebt, hoeveel moet je nog inleveren om het spel ook op de X1 werkend te krijgen?

Ik vermoed dat dit statement leuk is voor de 1e 2 jaar, maar dat ze dat daarna laten varen. Overigens krijgen beide consolefabrikanten dit probleem, en ik ben erg benieuwd hoe ze dat gaan oplossen :)

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!
BM schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 07:44:
[...]

On toch blijf ik sceptisch over de dikgedrukte statements:
Zeker; er staat inderdaad nergens dat er geen verschil mag zijn; je kan het ook lezen als "als je op Scorpio een 4K game uitbrengt, ben je verplicht om dezelfde game in lagere resolutie op de One uit te brengen".

Maar wat je zegt; we zullen vanzelf de komende 15 maanden meer informatie voor onze kiezen krijgen. Wie weet komt Microsoft erachter dat Scorpio over 2 maanden al achterloopt bij de vraag/ontwikkeling naar bijvoorbeeld 4K of bijvoorbeeld VR en kunnen ze meteen weer naar de tekentafel voor nieuwe/andere zaken in de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Mensen, ik heb een tijdje terug al wat meegekregen over het probleem hier... maar ik zit met het probleem dat mijn W10 xbox one app mijn xbox niet meer kan vinden, schijnt dat die niet op het zelfde netwerk zal zitten... Wat die uiteraard wel zit (incl. instant on). Kan mijn Xbox dus niet remote aanzetten... Was gister al laat dus nog niets geprobeerd of getest, vroeg me dus af of een reset met het legen van cache voldoende was? of dat dit gewoon een probleem in het preview program is icm de W10 xbox app?

Daarnaast, met het play anywhere in het achterhoofd vraag ik mij af hoe lang (of uberhaubt) de Xbox One nog exclusives blijft houden! Wat voor sommige misschien het moment is om geen xbox meer aan te schaffen of te behouden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 07:57:
Mensen, ik heb een tijdje terug al wat meegekregen over het probleem hier... maar ik zit met het probleem dat mijn W10 xbox one app mijn xbox niet meer kan vinden, schijnt dat die niet op het zelfde netwerk zal zitten... Wat die uiteraard wel zit (incl. instant on). Kan mijn Xbox dus niet remote aanzetten... Was gister al laat dus nog niets geprobeerd of getest, vroeg me dus af of een reset met het legen van cache voldoende was? of dat dit gewoon een probleem in het preview program is icm de W10 xbox app?

Daarnaast, met het play anywhere in het achterhoofd vraag ik mij af hoe lang (of uberhaubt) de Xbox One nog exclusives blijft houden! Wat voor sommige misschien het moment is om geen xbox meer aan te schaffen of te behouden!
Ik werkt hier met de fast ring van Windows 10 (laatste Xbox app) en draai op de Xbox de laatste preview update. Het mijn Win10 device als de Xbox One zien elkaar prima.

Ik zit eerder aan je netwerk te denken, geeft je router, je win10 device en de xbox maar eens een reset.
Heb jij je Xbox in je router zo staan dat hij een "vast" IP adres krijgt???

Is bij jullie de Xbox support forum ook nog trager dan normaal??
Niet door heen te komen op forum.xbox.com...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Bullet NL schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:42:
[...]

Ik werkt hier met de fast ring van Windows 10 (laatste Xbox app) en draai op de Xbox de laatste preview update. Het mijn Win10 device als de Xbox One zien elkaar prima.

Ik zit eerder aan je netwerk te denken, geeft je router, je win10 device en de xbox maar eens een reset.
Heb jij je Xbox in je router zo staan dat hij een "vast" IP adres krijgt???

Xbox heeft in ieder geval een vast adres op de xbox zelf meegekregen als ik me dat goed herinner, zal sowieso de router is nakijken... kan goed zijn dat die daar ook al vast in staat vanwege de NAT settings... Maar dat weet ik niet zeker. Zal daarnaast ook even mijn xbox een reset geven! Maar dat is allemaal voor vanavond, eerst aan het werk! bedankt voor de tip in ieder geval :) Laat wel even weten hoe het afgelopen is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mfreriks schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 08:49:
[...]

Xbox heeft in ieder geval een vast adres op de xbox zelf meegekregen als ik me dat goed herinner, zal sowieso de router is nakijken... kan goed zijn dat die daar ook al vast in staat vanwege de NAT settings... Maar dat weet ik niet zeker. Zal daarnaast ook even mijn xbox een reset geven! Maar dat is allemaal voor vanavond, eerst aan het werk! bedankt voor de tip in ieder geval :) Laat wel even weten hoe het afgelopen is.
Ik gok echt dat het een netwerk dingentje is..... Ik heb het ook wel eens gehad, maar een reset doet soms wonderen...

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:45
Toch maar de 2TB XOS besteld ipv 1TB. Zal mooi staan naast m'n witte PS4 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
wes- schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 11:21:
Toch maar de 2TB XOS besteld ipv 1TB. Zal mooi staan naast m'n witte PS4 :)
Waar is hij al in preorder?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
SunnieNL schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:08:
[...]

Waar is hij al in preorder?
Waar niet? Bol.com o.a. Maar waarom zou je zoiets pre-orderen? Komt genoeg voorraad van, wie koopt er in augustus in console van de grote massa? En hier en daar verwacht ik ook wel lagere prijzen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Phusebox schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 13:15:
[...]

Waar niet? Bol.com o.a. Maar waarom zou je zoiets pre-orderen?
_O- Omdat het kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
En omdat je altijd kunt annuleren, en achteraf kunt betalen. Als hij ergens anders goedkoper wordt, dan is een annulering heel snel gerealiseerd natuurlijk. Hier ook in de pre-order bij Bol. Gewoon omdat het kan, weet nog niet eens of ik hem echt wil hebben. Maar vooral gezien het feit dat ik de console vaak mee sleep van huis naar huis, is het erg interessant dat deze een stuk kleiner is en dat monster van een power brick hoef mee te slepen.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:45
Inderdaad bij Bol en waarom? Gewoon het gemak. :) De 2TB zal waarschijnlijk als enige beschikbaar zijn in Augustus en weet het ook niet heel zeker maar deze was dacht ik ook gelimiteerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Nou, heb even wat getest... maar als mijn xbox uitgezet wordt dan is die ook niet meer te pingen (weet niet of dat eigenlijk moet?)

Xbox staat op instant on
NAT is open
DMZ staat op dat adres
IP is static in de xbox
IP is static in mijn horizon box.

Cache geleegd (knop 10sec inhouden met uitzetten toch?)
stroom is van de xbox af geweest.

Als ik de xbox met het handje aanzet kan ik ook gewoon netjes streamen!

Weet even niet meer wat ik nu kan doen :) alle tips/tricks en handigheidjes zijn welkom!

EDIT: daarnaast blijven mijn toegevoegde (windows) games in de xbox app op W10 ook niet staan... vanuit steam...

[ Voor 10% gewijzigd door mfneed op 17-06-2016 16:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

mfreriks schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 16:20:
Nou, heb even wat getest... maar als mijn xbox uitgezet wordt dan is die ook niet meer te pingen (weet niet of dat eigenlijk moet?)

Xbox staat op instant on
NAT is open
DMZ staat op dat adres
IP is static in de xbox
IP is static in mijn horizon box.

Cache geleegd (knop 10sec inhouden met uitzetten toch?)
stroom is van de xbox af geweest.

Als ik de xbox met het handje aanzet kan ik ook gewoon netjes streamen!

Weet even niet meer wat ik nu kan doen :) alle tips/tricks en handigheidjes zijn welkom!

EDIT: daarnaast blijven mijn toegevoegde (windows) games in de xbox app op W10 ook niet staan... vanuit steam...
Gebruik je de horizon als modem? Zo ja, ziggo bellen en om een echte modem vragen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Verwijderd schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 16:32:
[...]

Gebruik je de horizon als modem? Zo ja, ziggo bellen en om een echte modem vragen. :)
Ja O-) helemaal nooit problemen mee! maar nu na alles een keer van het stroom af gehad te hebben lijkt het nu te werken!!

Bedankt!!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• NeoMe
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 25-02-2023

NeoMe

#Addict

In de mediamarkt Outlet nu twee 1TB + Division bundel voor 240,-

* Acer Aspire V15 Nitro - Intel Core i5-5200U 2,7Ghz - 8GB - GTX 850M 4GB- 500GB 5400RPM - 128GB SSD * MX518 * Xbox 360 + XBOX One * Philips LED 55" * Samsung Galaxy S9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-09 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Echt, Microsoft heeft echt een hekel aan Europa. De Xbox One controller die je zelf kunt maken qua kleurstelling komt niet naar Europa tot 2017.

http://mspoweruser.com/xb...ing-to-europe-until-2017/

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:09:
Echt, Microsoft heeft echt een hekel aan Europa. De Xbox One controller die je zelf kunt maken qua kleurstelling komt niet naar Europa tot 2017.

Had je anders verwacht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:09:

En dan nog; zolang ik geen Elite Controller kan samenstellen, zou ik toch al geen gebruik maken van deze optie.

Speaking of; heb ik iets gemist in de Microsoft Store of kan je amper/nergens nieuwe thumbsticks & paddles kopen voor de Elite Controller?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
mfreriks schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 16:48:
[...]

Ja O-) helemaal nooit problemen mee! maar nu na alles een keer van het stroom af gehad te hebben lijkt het nu te werken!!

Bedankt!!
Hier bewust gesplitst aangezien horizon en modem weleens vastliepen. Maar nu staat de modem in bridge modus en staat er een heerlijke Router die nog 0.0 storingen geeft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dead Rising 4 - timed exclusive?

Zal wel weer 6 of 12 maanden zijn en daarna kan je 'm dus ook spelen op, bijvoorbeeld, PS4 of NX?

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 17:37:
Dead Rising 4 - timed exclusive?

Zal wel weer 6 of 12 maanden zijn en daarna kan je 'm dus ook spelen op, bijvoorbeeld, PS4 of NX?
Het blijft een Windows 10 exclusive voor de eerste negentig dagen en console exclusive voor Xbox One voor één jaar.

Volgens GK.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Is die besturing van The Crew ondertussen nog aangepast of is het nog steeds het drama van de demo destijds ?

Dit is in ieder geval weer een stap in de goede richting met het dashboard.
Taal en locatie los van elkaar in te stellen, nu Cortana nog op een cursusje Nederlands zetten !
Afbeeldingslocatie: https://xbnlstorage.blob.core.windows.net/xbnlmedia/2016/06/taalinstelling.jpg

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
justifire schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:38:
Is die besturing van The Crew ondertussen nog aangepast of is het nog steeds het drama van de demo destijds ?

Taal en locatie los van elkaar in te stellen, nu Cortana nog op een cursusje Nederlands zetten !
[afbeelding]
The Crew is stukken beter geworden met de updates die het spel heeft gekregen. Zeker het waard om het opnieuw te proberen nu je het gratis kan krijgen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rockvee2 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:42:
[...]

The Crew is stukken beter geworden met de updates die het spel heeft gekregen. Zeker het waard om het opnieuw te proberen nu je het gratis kan krijgen.
Oke ga ik hem nog een kans geven, thanks !

Deze titel ga ik trouwens ook in de gaten houden, soort Dark Souls met mechs :P

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 17-06-2016 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ziet er goed uit alleen het probleem is.

Teveel goede games, te weinig tijd :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rockvee2 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:42:
[...]

Het ziet er alleen niet uit..... Helemaal wanneer je het vergelijkt met Forza (Horizon2) of GTA.....
De tranen schieten mij in de ogen van de pop-up in het spel...
Eigenlijk is gratis nog te duur....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

Mijn controller valt heel soms volledig uit (dus geen disconnects). Kan dit er op wijzen dat het een defecte accu is? Wanneer ik er batterijen in stop heb ik er geen last van.

[ Voor 5% gewijzigd door Koning-Admiraal op 17-06-2016 20:07 ]

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
justifire schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 19:38:Dit is in ieder geval weer een stap in de goede richting met het dashboard.
[afbeelding]
Hèhè, eindelijk. Kan ik gewoon vanaf me Xbox de games aanschaffen, i.p.v. dat via de site te moeten doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Bullet NL schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 20:04:
[...]

Het ziet er alleen niet uit..... Helemaal wanneer je het vergelijkt met Forza (Horizon2) of GTA.....
De tranen schieten mij in de ogen van de pop-up in het spel...
Eigenlijk is gratis nog te duur....
Je moet het spel ook niet vergelijken met Forza of GTA maar meer met een burnout . Het heeft echt arcade graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[afbeelding]
Het nadeel van deze update is dat ze de store stuk hebben gemaakt....
Hoop dat er snel een nieuwe preview update komt.
Rockvee2 schreef op vrijdag 17 juni 2016 @ 20:24:
[...]

Je moet het spel ook niet vergelijken met Forza of GTA maar meer met een burnout . Het heeft echt arcade graphics.
Arcade vind ik nog steeds te hoog, tis meer Xbox 360 kwaliteit halve wegen de ontwikkeling van de Xbox 360 console

[ Voor 22% gewijzigd door Bullet NL op 17-06-2016 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL

[afbeelding]
Heb er wel een probleem mee ontdekt. Heb nu regio op nl en de rest op Amerikaans Engels, maar dan doet Cortana de helft niet. Bij ' what is the weather in celsius' geeft ze een website, zet ik regio op US dan toont ze daadwerkelijk het weer in Celsius (als je Celsius er niet bij zegt toont ze het in Fahrenheit)
En dat probleem geldt bij meerdere zaken.

Ook stom, ze kan niets in de agenda zetten omdat ze geen toegang zou hebben. Maar ze kan wel bij mijn Contactpersonen en ze weet ook wanneer ik welke afspraak heb.. Dus waarom ze niets in mijn Outlook.com agenda kan plaatsen is me een raadsel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zeg ik, ze moet nog een cursus Nederlands doen ;)

The Crew :
Heb het nog een kans gegeven en tot nu toe bevalt het prima :Y
Besturing reageert een stuk beter als in de beta.
Had eerst een enorm sponsgevoel totdat ik overschakelde naar de Nissan ZX, ding snijd echt als een warm mes door de zachte boter.
Enkel het remmen vind ik niet echt denderend, pompen werkt het best, de handrem voelt niet aan als een handrem.
Nu zag ik ook perks voor het remmen dus waarschijnlijk heeft Ubi-Soft de remmen slecht afgesteld zodat je die kan upgraden (liefst natuurlijk met credits die je kan kopen O-) )
Heb met The Crew het gevoel of ik Test Drive Unlimited / Need for Speed zit te spelen, en dat bevalt me stiekem prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
justifire schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 00:14:
Dat zeg ik, ze moet nog een cursus Nederlands doen ;)

The Crew :
Heb het nog een kans gegeven en tot nu toe bevalt het prima :Y
Besturing reageert een stuk beter als in de beta.
Had eerst een enorm sponsgevoel totdat ik overschakelde naar de Nissan ZX, ding snijd echt als een warm mes door de zachte boter.
Enkel het remmen vind ik niet echt denderend, pompen werkt het best, de handrem voelt niet aan als een handrem.
Nu zag ik ook perks voor het remmen dus waarschijnlijk heeft Ubi-Soft de remmen slecht afgesteld zodat je die kan upgraden (liefst natuurlijk met credits die je kan kopen O-) )
Heb met The Crew het gevoel of ik Test Drive Unlimited / Need for Speed zit te spelen, en dat bevalt me stiekem prima :)
Als het net als need for speed shift rijd zou ik het nog wel kunnen wagen als roekeloze rijder :+ Kan daar echt niet mee recht rijden :9

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ondanks een zeer matige medespeler is het na 1 jaar en 2 maanden gelukt om Sniper Elite 3 op authentic uit te spelen.

Zonder voorbereiding gestart. Vorig jaar tientallen keren dood gegaan op de 7e missie. Vanavond 1 keer een restart nodig gehad en voor de rest zeer relaxed er door heen gefietst. :)

luister niet naar lul verhalen over panzerschreks

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 19-06-2016 02:07 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 19 juni 2016 @ 02:06:
Ondanks een zeer matige medespeler is het na 1 jaar en 2 maanden gelukt om Sniper Elite 3 op authentic uit te spelen.

Zonder voorbereiding gestart. Vorig jaar tientallen keren dood gegaan op de 7e missie. Vanavond 1 keer een restart nodig gehad en voor de rest zeer relaxed er door heen gefietst. :)

luister niet naar lul verhalen over panzerschreks
Lulverhaal over panzerschrecks. Er waren eens twee soldaten. Een veteraan die na een jaar weer een rookie mocht begeleiden in het gevecht tegen de Duitsers. Ze vochten hard door de achterste linies totdat ze een gepantserde wagen voorbij zien rijden. De rookie dacht slim te zijn door een panzerschreck te pakken en deze af te vuren, echter bleek de rookie niet te weten dat als je een panzerschreck tegen een muurtje aanschiet waar jezelf en je medesoldaat achter schuilen, dit niet heel erg goed uitpakt!

Maar erg tof dat we het inderdaad nog hebben uitgespeeld :)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Blauw Xbox logo als die aan staat... :(
Hadden ze daar geen groen lampje achter kunnen zetten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
SunnieNL schreef op zondag 19 juni 2016 @ 11:13:
Blauw Xbox logo als die aan staat... :(
Hadden ze daar geen groen lampje achter kunnen zetten
Nou ik zit totaal niet te wachten op een groen lampje in mijn gezichtsveld als dat ding aanstaat eigenlijk.
Liever helemaal geen lampje natuurlijk maar als ik dan moet kiezen is Wit/blauw(ig) fijner.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En toen wilde m'n Xbox niet meer aan :/ Hoor wil het dutuduh geluidtje, maar geen lampje die gaat branden :/

Misschien toch maar de Slim nemen, die extra Bluetooth op de controller is wel erg handig.

[ Voor 30% gewijzigd door SinergyX op 19-06-2016 17:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op zondag 19 juni 2016 @ 17:09:
En toen wilde m'n Xbox niet meer aan :/ Hoor wil het dutuduh geluidtje, maar geen lampje die gaat branden :/
Oeps lijkt de mijne wel, die deed vd week precies hetzelfde en is op reis gegaan, nog niets gehoord. :-(
Opstarten via de USB lukt dat bij jou wel ? bij mij niet en dus is hij op reis gegaan voor reparatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
uchiha tijntje schreef op zondag 19 juni 2016 @ 02:13:
[...]

Lulverhaal over panzerschrecks. Er waren eens twee soldaten. Een veteraan die na een jaar weer een rookie mocht begeleiden in het gevecht tegen de Duitsers. Ze vochten hard door de achterste linies totdat ze een gepantserde wagen voorbij zien rijden. De rookie dacht slim te zijn door een panzerschreck te pakken en deze af te vuren, echter bleek de rookie niet te weten dat als je een panzerschreck tegen een muurtje aanschiet waar jezelf en je medesoldaat achter schuilen, dit niet heel erg goed uitpakt!

Maar erg tof dat we het inderdaad nog hebben uitgespeeld :)
Jij probeerde gewoon iets terug te doen voor die veteraan wat helaas niet goed uitpakte :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Winkiller schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:00:
[...]

Oeps lijkt de mijne wel, die deed vd week precies hetzelfde en is op reis gegaan, nog niets gehoord. :-(
Opstarten via de USB lukt dat bij jou wel ? bij mij niet en dus is hij op reis gegaan voor reparatie.
6x stekker erin/eruit en hij gaat weer aan, was even slikken momentje :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

SinergyX schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:58:
[...]

6x stekker erin/eruit en hij gaat weer aan, was even slikken momentje :P
Heb jij even mazzel....of toch niet nu je voor een S wilde gaan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op zondag 19 juni 2016 @ 21:18:
@Justifire, hoe goed is Dark Souls 3? Dark Souls 1 was echt ontzettend gaaf. Dark Souls 2 was voor mij een grote tegenvaller.
Kan hier weer een heel verhaal schrijven maar laat ik het simpel houden DS3 = DS1 maar dan nog beter.
Halen dus !
(of eerst wat oude posts terugzoeken waarin ik het spel de hemel in prijs :P en dan halen !!)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
timmie271 schreef op zaterdag 18 juni 2016 @ 01:20:
[...]

Als het net als need for speed shift rijd zou ik het nog wel kunnen wagen als roekeloze rijder :+ Kan daar echt niet mee recht rijden :9
wanneer ik rij heb ik wel altijd het gevoel alsof mijn controller zijn batterij leeg aan het geraken is. Dit is niet, want hij is gewoon volledig opgeladen. Puur met dit game heb ik dat, als ik erna wat anders speel is het voorbij :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Wel ideaal dat je battlefield 4 / hardline tijdelijk gratis kan spelen. Mooi even de singleplayer archievements pakken! Weet eigenlijk niet precies tot wanneer. Zo snel mogelijk proberen uit te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Leijenman schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:10:
Wel ideaal dat je battlefield 4 / hardline tijdelijk gratis kan spelen. Mooi even de singleplayer archievements pakken! Weet eigenlijk niet precies tot wanneer. Zo snel mogelijk proberen uit te spelen.
Zou ik maar opschieten want deze week ergens loopt het af :)
Tits schreef op maandag 20 juni 2016 @ 09:34:
[...]

wanneer ik rij heb ik wel altijd het gevoel alsof mijn controller zijn batterij leeg aan het geraken is. Dit is niet, want hij is gewoon volledig opgeladen. Puur met dit game heb ik dat, als ik erna wat anders speel is het voorbij :P
We zullen zien. Heel kort in proefperiode gespeeld maar was toen alleen maar aan het driften....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leijenman schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:10:
Let wel op met BF4 singleplayer. Hij wist je voortgang als je multiplier opstart. Soms ook at random. Het beste speel je hem in 1 ruk uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:20:
[...]

Let wel op met BF4 singleplayer. Hij wist je voortgang als je multiplier opstart. Soms ook at random. Het beste speel je hem in 1 ruk uit.
Er bestaat een kans dat het gewist wordt. Hier geen problemen namelijk, maar net zoals bij exactor it zijn er ook mensen die er wel last van hebben/hadden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
Heeft BF4 een singleplayer? Dat is me nog nooit opgevallen :D

[ Voor 8% gewijzigd door Beltoni op 20-06-2016 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Beltoni schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:41:
Heeft BF4 een multiplayer? Dat is me nog nooit opgevallen :D
Alle DLC zijn multiplayer :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
timmie271 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:45:
[...]

Alle DLC zijn multiplayer :9
Haha ben niet helemaal scherp. Bedoel natuurlijk singleplayer... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 15:20:
[...]

Is ook een manier om een memorabele singleplayer te hebben natuurlijk :+

Persoonlijk vond ik trouwens met BF3, BF4 en BFH qua SP weinig mis. Sure, niet zo meeslepend, maar ook weer niet de complete bagger die sommigen hier beweren. 3 had zo zijn momenten (vliegdekschip bv), 4 was op zich niet verkeerd maar had wat rare locaties en een rare flow in het verhaal. En bij Hardline moest he tsfeertje je wel liggen maar ging dat ook prima. Het is alleen jammer dat ze niet echt weten wat ze ermee moeten. De ene keer zijn de karakters erg vet, de andere keer erg nep en slap geschreven. Dan weer een open stuk of een hardstikke lineair deel. Ze willen iets teveel op COD lijken, maar al met al vond ik het niet erg om te spelen. Al zal het voor menig achievementhunter minder interessant zijn geweest natuurlijk.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Martinspire schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:08:
[...]

Persoonlijk vond ik trouwens met BF3, BF4 en BFH qua SP weinig mis. Sure, niet zo meeslepend, maar ook weer niet de complete bagger die sommigen hier beweren. 3 had zo zijn momenten (vliegdekschip bv), 4 was op zich niet verkeerd maar had wat rare locaties en een rare flow in het verhaal. En bij Hardline moest he tsfeertje je wel liggen maar ging dat ook prima. Het is alleen jammer dat ze niet echt weten wat ze ermee moeten. De ene keer zijn de karakters erg vet, de andere keer erg nep en slap geschreven. Dan weer een open stuk of een hardstikke lineair deel. Ze willen iets teveel op COD lijken, maar al met al vond ik het niet erg om te spelen. Al zal het voor menig achievementhunter minder interessant zijn geweest natuurlijk.
Moet zeggen dat ik de campaign van Blops 3 tot nu toe waardeloos vind.... Blops 1 vind ik vele malen leuker...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Winkiller schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 12:00:
[...]

Even voor de duidelijkheid, "Advanced Exchange" was in mijn geval - na de garantie- niet meer mogelijk.
Maar ik heb mazzel, Microsoft wil hem gratis repareren omdat 18 dagen terug de garantie is vervallen.
Mijn XBO gaat vandaag op reis want via USB opstarten naar fabrieksinstellingen lukt ook niet meer. :-(
2 duimen omhoog voor Microsoft, binnen een week een (refurbished) Xbox One retour. d:)b
Het lijkt een nieuwe, allemaal plakfolie op het plastic, op een kleine beschadiging op de HDMI poortjes na.
Op de sticker (onderkant) een datum 6-6-2016, en een firmware update had hij niet nodig.
En GEEN KOSTEN, de box was al uit de garantie, ze noemen dit bij Microsoft een grey area. *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:08:
[...]

3 was OK. Hardline was best wel leuk. BF4 was echt dikke prut. Geen problemen in die spellen qua achievements (behalve dat bij 4 zowel de campaign als de achievements geglitched zijn). De opzet van de achievements zelf is best goed in BF.

Ik heb van een missie wel de achievement voor zo veel punten halen maar niet die van het missie uitgespeeld hebben. Vind ik vrij grappig. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 16:56:
[...]

3 was OK. Hardline was best wel leuk. BF4 was echt dikke prut. Geen problemen in die spellen qua achievements (behalve dat bij 4 zowel de campaign als de achievements geglitched zijn). De opzet van de achievements zelf is best goed in BF.

Ik heb van een missie wel de achievement voor zo veel punten halen maar niet die van het missie uitgespeeld hebben. Vind ik vrij grappig. :+
Had Hardline niet een paar achievements voor 10k kills per class? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 12:30:
[...]
We zullen zien. Heel kort in proefperiode gespeeld maar was toen alleen maar aan het driften....
Het rijd een enorm stuk beter dan tijdens de beta.
Ligt ook een beetje aan de auto die je kiest en de onderdelen die je er op hebt zitten.
Dat is het 'rpg-systeem' van het spel, steeds je auto iets beter zien te krijgen.
Gisteren wat missies gedaan, tot nog toe lekker gevarieerd ala Need for Speed.
Heerlijke arcade-racer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:04:
[...]

Had Hardline niet een paar achievements voor 10k kills per class? :P
Dat is dlc. Enige grind achievement was voor een bepaalde gun in de multiplayer. Maar dat voelde voor mij niet als gegrind omdat ik de MP een tijdje best ok vond. Kreeg daarnaast ook hulp van iemand die me vrij snel wist te boosten. :)

Aan de DLC ga ik niet beginnen. Volgens mij spelen er maandelijks minder mensen dan dat je per class moet killen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
justifire schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:15:
[...]

Het rijd een enorm stuk beter dan tijdens de beta.
Ligt ook een beetje aan de auto die je kiest en de onderdelen die je er op hebt zitten.
Dat is het 'rpg-systeem' van het spel, steeds je auto iets beter zien te krijgen.
Gisteren wat missies gedaan, tot nog toe lekker gevarieerd ala Need for Speed.
Heerlijke arcade-racer.
Heb de beta niet eens gespeeld :+ maar gewoon de trial :)
Maar merk in forza 6 en F1 dat de auto's ook snel grip verliezen met m'n rijstijl dus zal die gewoon even aan moeten passen O-)

Pagina: 1 ... 17 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.