Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 18:33:
[...]
Aan de DLC ga ik niet beginnen. Volgens mij spelen er maandelijks minder mensen dan dat je per class moet killen. :)
Is maar 1 DLC verder zijn er nog wel heel veel makkelijke chievos in de verschillende DLC voor je :) je moet het alleen even goed bekijken op trueachievements

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op maandag 20 juni 2016 @ 21:37:
[...]

Is maar 1 DLC verder zijn er nog wel heel veel makkelijke chievos in de verschillende DLC voor je :) je moet het alleen even goed bekijken op trueachievements
Je hoeft mij weinig uit te leggen over achievements oude stalker. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op maandag 20 juni 2016 @ 21:23:
[...]

Neenee.. Ik was die veteraan! Na jaren hard strijden en vele oorlogen overleefd te hebben zit ik naast een rookie die denkt dat die rambo is! :+
Denkt? Ik gedraag me ook zo. Door weer, wind en kogels sprinten om de vege lijf van de gozer, die je door een missie trekt, aan de schoenveters, te reviven. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op maandag 20 juni 2016 @ 22:51:
[...]

Je hoeft mij weinig uit te leggen over achievements oude stalker. ;)
:P

Deals with gold van deze week
https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-52/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Nu online

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

PvZ GW2 is gewoon 50% off.... Best snel na de release van eind februari toch ? GTA V komt op 45 euro of 29 euro via India. Haal die wel een keer via marktplaats op.....

Overigens in oktober een demo van Wildlands. Vind het wat dat betreft steeds gekker worden met die aankondigingen. Prima dat game studio's / ontwikkelaars etc op beurzen als E3 hun games laten zien, maar om dan nu al een pre-order in de store te zetten van bv Ghost Recon Wildlands terwijl deze pas in maart 2017 uitkomt 8)7 Zelfde met de aankondiging van de demo.....in fucking oktober pas..... Ja leuk.....over 2 weken ben ik het vergeten.....

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Pvz2 kriebelt wel. Heb met deel 1 veel plezier gehad!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
  • Laatst online: 06:18
MRE-Inc schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 07:34:
[...]

Overigens in oktober een demo van Wildlands. Vind het wat dat betreft steeds gekker worden met die aankondigingen. Prima dat game studio's / ontwikkelaars etc op beurzen als E3 hun games laten zien, maar om dan nu al een pre-order in de store te zetten van bv Ghost Recon Wildlands terwijl deze pas in maart 2017 uitkomt 8)7 Zelfde met de aankondiging van de demo.....in fucking oktober pas..... Ja leuk.....over 2 weken ben ik het vergeten.....
oOo Demo!

Tegen de tijd dat de demo beschikbaar zal zijn, zal het nog wel een paar keer vermeld worden in het topic. Ben zelf erg benieuwd naar het spel, dus de demo is welkom. De gameplay clips zien er erg gaaf uit, maar speelt het ook leuk, hoe is de wereld, etc zal in demo naar voren komen. Mogelijk dan een pre order

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
[...]

PvZ GW2 is gewoon 50% off.... Best snel na de release van eind februari toch ? GTA V komt op 45 euro of 29 euro via India. Haal die wel een keer via marktplaats op.....

Binnen dit en 5 maanden is hij gratis bij EA Access, ik denk dat ik nog even ga wachten. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Pannekoek81 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:47:
[...]

oOo Demo!

Tegen de tijd dat de demo beschikbaar zal zijn, zal het nog wel een paar keer vermeld worden in het topic. Ben zelf erg benieuwd naar het spel, dus de demo is welkom. De gameplay clips zien er erg gaaf uit, maar speelt het ook leuk, hoe is de wereld, etc zal in demo naar voren komen. Mogelijk dan een pre order
Ben ook erg benieuwd. Hoor hier vaak dat het The Division achtig is, maar die game heb ik niet gespeeld. Merk wel weer dat mijn enthousiasme voortkomt uit de graphics van de trailers. Straks bij de release zullen de graphics wel weer een stuk minder zijn, maar goed dat weet je.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
MRE-Inc schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:04:
[...]

Ben ook erg benieuwd. Hoor hier vaak dat het The Division achtig is, maar die game heb ik niet gespeeld. Merk wel weer dat mijn enthousiasme voortkomt uit de graphics van de trailers. Straks bij de release zullen de graphics wel weer een stuk minder zijn, maar goed dat weet je.....
Toch maar eens even kijken naar Wildlands dan... Afgelopen weekend aan The Division begonnen (dan wel niet op de pc...) maar nadat ik bij release het niet aandurfde... nu met een kameraad er aan begonnen... speelt toch wel heerlijk weg!! Als Wildlands ong. hetzelfde doet is dat dus een een potentiele klant om in het lijstje terecht te komen! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Tits schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 08:54:
[...]

Binnen dit en 5 maanden is hij gratis bij EA Access, ik denk dat ik nog even ga wachten. ;)
Misschien zelfs gratis bij games with gold :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

mfreriks schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:07:
[...]

Toch maar eens even kijken naar Wildlands dan... Afgelopen weekend aan The Division begonnen (dan wel niet op de pc...) maar nadat ik bij release het niet aandurfde... nu met een kameraad er aan begonnen... speelt toch wel heerlijk weg!! Als Wildlands ong. hetzelfde doet is dat dus een een potentiele klant om in het lijstje terecht te komen! _/-\o_
Meer info over Wildlands: http://news.xbox.com/2016...l_xboxmark_Organic_6.20.3

Dus The Division speelt wel lekker weg dus....Hmmm.....zo veel games, zo weinig tijd :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Division heb ik ook gespeeld. Was ik wat snel klaar mee. Vond de wereld niet bijzonder, ja grafisch leuk, maar verder stil (nadeel van een stad nabouwen die normaal gesproken druk is en ja ik weet het virus blabla). Ander ding van division. Ik had het spel bij de release. Maatje van me paar weken later. Hij level 1 ik level 30. Voor hem werd het te moeilijk, iedere keer dood. Was gewoon niet leuk samen spelen. Na level 30 nog wat dark zone gedoe. Vond ik niet bijzonder en soms nogal irritant. Neergeschoten worden door andere om niets (geen loot bij me en gewoon beetje aan het winkelen/rondkijken). Dit is een keer prima, maar na een aantal keer werd ik dit wel zat. Loot oppakken in de Dark Zone was ook niet bijzonder veel beter. Volgens mij is dit later wel aangepast, geen idee, spel verkocht.

Dus ben blij met de demo en hoop dat meer Rainbow 6 meets GTA gaat worden dan het loot principe en speel stijl van Division.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
[...]

Wat te denken van Homefront? :P Die game is echt hard geflopt.

Ik vind het ook jammer dat er nooit eens een goede sale voor GTA V is. Voor $20 had ik hem zo gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
De game Homefront heeft dan ook zeer weinig aandacht gekregen. Ik heb er hier in het topic niemand over gehoord in elk geval! Deeltje 1 was ook niet ijzersterk maar toch vermakelijk. Laatst nog eens opgestart en de laatste restjes achievements aangevuld. Matige shooter. Imo niet meer waard dan een tientje.

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Ereaser schreef op maandag 20 juni 2016 @ 17:04:
[...]

Had Hardline niet een paar achievements voor 10k kills per class? :P
Hardline haal je per missie iets van 40gp ofzo het regende archievements dat ik die uit ging spelen. Bf4 singleplayer is meer een grafische showcase van hun engine. Weljaat het is gratis, ik vermaak me wel haha.
Terwijl je vroeger veel meer geld kwijt was aan spellen dan tegenwoordig lijkt wel. Tenminste als je tegenwoordig een beetje geduld heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Zojuist zelf ook maar de Xbox One S 2TB versie besteld.... niet omdat het moest.... maar omdat het kon ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat er hier mensen zijn die GTA 5 nog niet hebben, beste singleplayer en een hele vermakelijke multiplayer

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Bullet NL schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:17:
Dat er hier mensen zijn die GTA 5 nog niet hebben, beste singleplayer en een hele vermakelijke multiplayer
Heb hem op de 360 ook al gespeeld. Vind het geen $40 waard om hem nog een tweede keer te kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pannekoek81
Eens voor wat betreft de multiplayer. Op de 360 gespeeld, op de One speel ik het ook nog steeds. Pas een keer gekeken hoeveel tijd ik in online heb zitten... :F

Ik hoop wel op een leuke heist erbij ofzo.

Play en Charge kit bevalt nog steeds ontzettend goed. Disconnects in GTA nog hooguit 2 op een avond (ik kom af van stuk of 10 per avond). Tijdens Rainbow Six geen enkele disconnect tot op heden (was voorheen 4x per avond)

Ben erop vooruit gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 10:57:
[...]

Blijf er bij dat ze het net zo goed Far Cry 5 hadden kunnen noemen.
Die Ghost recons hebben in ieder geval iets boven farcry. Ze zijn moeilijk en fatsoenlijk in co-op te doen. Niet zo goed als Sniper Elite 3 maar toch vermakelijk. :)

Zat nog te kijken naar de DLC van SE3. Zeer onhandig te kopen. Drie pakketjes van 8 euro die niet veel voorstellen. 8k ga wel door met AC Chronicles. Is Mark of the Ninja maar iets grauwer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 18:51
;w

Ik heb hem wel, maar buiten 1x opstarten nooit meer aangeraakt... ik heb een concreet doel nodig heb ik gemerkt waardoor ik dit soort spellen (en daar reken ik AC, The Division, etc ook toe) echt veel te snel naast me neer leg.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!
100% lineaire singleplayer (leuk verhaal, maar echt maar eenmalig te doen - behalve het einde), online is aardige meh geworden, stuk minder dan ik initieel had verwacht. Net als Division, de lol is er wel vanaf.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:13:
[...]

Die Ghost recons hebben in ieder geval iets boven farcry. Ze zijn moeilijk en fatsoenlijk in co-op te doen. Niet zo goed als Sniper Elite 3 maar toch vermakelijk. :)

Zat nog te kijken naar de DLC van SE3. Zeer onhandig te kopen. Drie pakketjes van 8 euro die niet veel voorstellen. 8k ga wel door met AC Chronicles. Is Mark of the Ninja maar iets grauwer.
Ja voor die DLC kan je volgens mij beter een GotY edition uit de knakenbak bij de Bart Smit trekken.
Zit zelf te kijken naar de DLC voor The Crew, die is ook duurder dan de complete Wild Run edition op disc 8)7
Wachten op een deals with gold dan maar :z

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:19:
[...]

100% lineaire singleplayer (leuk verhaal, maar echt maar eenmalig te doen - behalve het einde), online is aardige meh geworden, stuk minder dan ik initieel had verwacht. Net als Division, de lol is er wel vanaf.
Huh? Er zitten toch echt keuzes in die je beide gespeeld moet hebben, wil je alles gezien hebben. Ik vond het wel leuk om de heists meerdere keren te doen

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:20:
[...]

Huh? Er zitten toch echt keuzes in die je beide gespeeld moet hebben, wil je alles gezien hebben. Ik vond het wel leuk om de heists meerdere keren te doen
Marginale keuzes die de voortgang van het spel niet beïnvloeden, buiten je geld en links/rechts cutscenes. Aparte savegame maken voor een missie, ander ventje kiezen en dat ook weer gedaan (net als je aandelen). GTA4 had precies datzelfde probleem, wederom met de 'gamebreaker' keuze, scripted events tijdens de belangrijke missies, daar hadden zoveel meer van kunnen maken.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:29:
[...]

Marginale keuzes die de voortgang van het spel niet beïnvloeden, buiten je geld en links/rechts cutscenes. Aparte savegame maken voor een missie, ander ventje kiezen en dat ook weer gedaan (net als je aandelen). GTA4 had precies datzelfde probleem, wederom met de 'gamebreaker' keuze, scripted events tijdens de belangrijke missies, daar hadden zoveel meer van kunnen maken.
Andere missie, ander dialoog en andere gevolgen. Sure je wordt er niet rijker van of iets, maar ik vond het nog wel wat meer invloed hebben. En ja ze gaan niet de hele game omgooien natuurlijk, maar het feit dat je de keuze had, zorgde er bij mij wel voor dat ik hem nog een 2e keer uit heb gespeeld.

Tenslotte was het op de Xbox One ook alweer even geleden, dus veel dialogen was ik ook alweer vergeten. Al moet ik hem nog wel afmaken.

Anyways, RocketLeague heeft grote update gehad vannacht. Rainbow Six Siege krijgt vanavond een grote patch. Nog liefhebbers van beiden die ik kan toevoegen aan mn friendslist?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-08 15:52
Martinspire schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 12:56:
[...]

Andere missie, ander dialoog en andere gevolgen. Sure je wordt er niet rijker van of iets, maar ik vond het nog wel wat meer invloed hebben. En ja ze gaan niet de hele game omgooien natuurlijk, maar het feit dat je de keuze had, zorgde er bij mij wel voor dat ik hem nog een 2e keer uit heb gespeeld.

Tenslotte was het op de Xbox One ook alweer even geleden, dus veel dialogen was ik ook alweer vergeten. Al moet ik hem nog wel afmaken.

Anyways, RocketLeague heeft grote update gehad vannacht. Rainbow Six Siege krijgt vanavond een grote patch. Nog liefhebbers van beiden die ik kan toevoegen aan mn friendslist?
Voeg me maar toe, R4monPWNS.

Rocket League fan it is.

Nu atm bezig met Goat Simulator (ik weet het :')). Ff de chievos hunten en dan verder met m'n veel te grote backlog aan games. Afstuderen snoept veel tijd weg. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
R4m0n_46 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 13:08:
[...]

Voeg me maar toe, R4monPWNS.

Rocket League fan it is.

Nu atm bezig met Goat Simulator (ik weet het :')). Ff de chievos hunten en dan verder met m'n veel te grote backlog aan games. Afstuderen snoept veel tijd weg. :'(
Gelukkig heb ik die al op 2000 van de 2000 staan :)

Ben zelf nog aan het bedenken wat ik es zal weg spelen van me backlog naast de racegames en halo mcc..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08:54

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Ik ben gisteren aan Unraveled begonnen, door andere verplichtingen niet aan toe gekomen. Wat een juweeltje zeg :D

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 08:32
[...]

Voeg mij maar ook toe voor Rocket League, leuke nieuwe dlc om te spelen zag ik met leuke chievo's

Verder ben ik nu bezig om wat punten te scoren in Fifa zodat me algemeen gemiddelde omhoog gaat 8)7

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1GNZ
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-06 16:24
Zijn er nog mensen die Doom online spelen? Heb afgelopen weekend een match proberen te spelen, maar ik kon geen match vinden :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 22:32:
[...]

Het ziet er voor mij uit als een game waar je even om moet lachen, maar al snel inwisselt voor iets wat houdbaarder is. Lijkt me 15 min leuk en daarna heb ik het wel gezien. Had ook het idee dat er weinig strategie bij kwam kijken omdat je alles toch wel op tijd red. Maar laat ons zeker weten hoe het volgende week nog gaat ;)
We zijn ondertussen 2 weken verder... En, het spel is nog steeeds leuk & uitdagend! Er zitten ongeveer 8 levels in die frustrerend kunnen zijn (een soort van bepaalde timed challenge) maar de rest is erg leuk om te doen en steeds je punten te verbeteren. Speel het elke dag wel even; de ene dag een kwartiertje, de volgende dag misschien 4 uur.

Het is frustrerender dat een bepaalde bug ervoor zorgt dat je de aftiteling/credits steeds moet kijken dan dat je ruzie/last hebt van een bepaalde doelstelling in een level.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:49

Winkiller

De Mopperpot

Tja we zijn ook niet allemaal verliefd op dezelfde vrouw he. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
[...]

Anyways, RocketLeague heeft grote update gehad vannacht.
Grote update valt toch ook wel mee?
- Nieuwe achievements
- Bestaande items, maar de met de 'painted' of 'certified' attributen
- 2 nieuwe Arena's, waarvan 1 in rocket labs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Winkiller schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 14:31:
[...]

Tja we zijn ook niet allemaal verliefd op dezelfde vrouw he. :+
Tatjana? :o

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Ereaser schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:08:
[...]

Grote update valt toch ook wel mee?
http://www.rocketleaguega...tes-v1-19-title-update-7/ :+

Geen idee wat voor resolutie jij hebt maar bij mij past het niet op 8000px hoogte...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
MAX3400 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 15:24:
[...]

http://www.rocketleaguega...tes-v1-19-title-update-7/ :+

Geen idee wat voor resolutie jij hebt maar bij mij past het niet op 8000px hoogte...
Ah ok, bedankt voor de link :)
Wist helemaal niet dat het inruilen er aan zat te komen. Extra chat opties wel, maar was die alweer vergeten :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dubbeldekkert
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 10:17
[...]

...

GTA V komt op 45 euro of 29 euro via India. Haal die wel een keer via marktplaats op.....

....
Is dat niet de 360 versie? De Xbox One versie komt hier gewoon voor 3500,- Rupee in beeld, wat €45,92 is. Zelfs nog 40 cent duurder dan de versie hier met korting.

Jammer, heb de 360 versie al maar zou hem graag nog een keer willen spelen op de One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• S1GNZ
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 05-06 16:24
dubbeldekkert schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:33:
[...]

Is dat niet de 360 versie? De Xbox One versie komt hier gewoon voor 3500,- Rupee in beeld, wat €45,92 is. Zelfs nog 40 cent duurder dan de versie hier met korting.

Jammer, heb de 360 versie al maar zou hem graag nog een keer willen spelen op de One.
Zelfde hier. Vind het zonde om nog eens 45 euro uit te geven voor deze game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Nu online

MRE-Inc

dubbeldekkert schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 16:33:
[...]

Aangepaste prijs zie je als je bent ingelogd. Dan staat er een streek door de oude prijs en staat de nieuwe prijs ernaast.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Alleen de 360 variant Is in de aanbieding geloof ik... dus dan blijft die voor de One net zo duur :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Net Overwatch gekocht. Als er Tweakers zijn die het spelen kunnen jullie me toevoegen op XBL.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 11:13:
[...]

Als er nog een coop game uitkomt ala Ghost Recon of SWAT 4 dan houd ik me aanbevolen! Dat waren nog eens coole tijden. :)

De DLC van SE3 doen we wel een keer als ze in de aanbieding zijn :) Misschien is Cuphead iets als die een keertje uitkomt!

[ Voor 3% gewijzigd door uchiha tijntje op 21-06-2016 19:14 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:09:
[...]

Als er nog een coop game uitkomt ala Ghost Recon of SWAT 4 dan houd ik me aanbevolen! Dat waren nog eens coole tijden. :)

De DLC van SE3 doen we wel een keer als ze in de aanbieding zijn :) Misschien is Cuphead iets als die een keertje uitkomt!
Deal! Wat gosht recon betreft. Moet het wel een beetje goed zijn. Ik tel geen 60 piek ne'er voor matige shooters meer. :)

De DLC van se3 is single player volgens mij. :( Denk dat ik hem 2e hands bij game mania haal en dan binnen 7 dagen ruil voor iets anders. Doe ik anders nooit met korte games. O-)

Het is overigens elke keer schrikken hoe mager de One collectie is bij gamewinkels. Waar je voor ps4 meters 2e hands hebt, zag ik voor de One misschien 40 spellen liggen. Logisch gezien de verkopen in NL van die consoles en goede digitale deals maar toch wel jammer. Heb daar veel 360 spellen gehaald.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 21-06-2016 19:42 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

justifire schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:23:
[...]

Volgens mij sta je al in mijn lijst.
Benieuwd hoe de ranked gameplay uit gaat pakken.
Mocht ik er niet in staan, voeg me maar toe. Vermaak me in ieder geval enorm, wat een geweldige game!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
uchiha tijntje schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 19:09:
[...]

Als er nog een coop game uitkomt ala Ghost Recon
Wildlands misschien? Ondanks dat de trailers er vrij rap/snel uitzien, denk ik dat je met een vast groepje spelers ook wel een tikje langzamer kan gamen en er een tactischer spelletje van kan maken.

Ik hou me in ieder geval warm aanbevolen als er inderdaad gespeeld gaat worden met Tweakers :)
Little Ones _/-\o_ _/-\o_
* MAX3400 gaat ff kopen spelen!

[ Voor 35% gewijzigd door MAX3400 op 21-06-2016 21:35 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

The Crew is toch wel erg gaaf, ik merk alleen dat ik totaal niet het verhaal volg... ik ben eigenlijk alleen maar wat aan het rond rijden..... Heerlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:28

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Tiny schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:58:
The Crew is toch wel erg gaaf, ik merk alleen dat ik totaal niet het verhaal volg... ik ben eigenlijk alleen maar wat aan het rond rijden..... Heerlijk!
Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het nu wel of niet wat vind. De laadtijden die je krijgt als je een waypoint zet, zijn wel erg vervelend overigens.

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Notna schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 13:59:
[...]

Ik ben er nog niet helemaal over uit of ik het nu wel of niet wat vind. De laadtijden die je krijgt als je een waypoint zet, zijn wel erg vervelend overigens.
Valt toch wel mee?
Eerste ding wat ik deed na dat ik in Detroit aangekomen was, koers naar San Francisco selecteren en gaan.
Ja hij stond even te rekenen, maar volgens mij niet langer dat een seconde of 10.

Misschien erg lang voor iemand anders, maar ik ben nog van het cassette bandjes tijdperk.... 20 minuten wachten om Ghostbusters te spelen op m'n MSX was normaal, zeg maar. ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 08:28

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Tiny schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 14:05:
[...]

Valt toch wel mee?
Eerste ding wat ik deed na dat ik in Detroit aangekomen was, koers naar San Francisco selecteren en gaan.
Ja hij stond even te rekenen, maar volgens mij niet langer dat een seconde of 10.

Misschien erg lang voor iemand anders, maar ik ben nog van het cassette bandjes tijdperk.... 20 minuten wachten om Ghostbusters te spelen op m'n MSX was normaal, zeg maar. ;-)
Het is eerder vervelend omdat ik het laden niet snap. WTF valt er te laden aan een waypoint? Een TomTom is zelfs sneller dan dit spel met calculeren van een goede route :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:20
Pannekoek81 schreef op dinsdag 21 juni 2016 @ 09:23:
...
Dus ben blij met de demo en hoop dat meer Rainbow 6 meets GTA gaat worden dan het loot principe en speel stijl van Division.
Precies wat ik er van hoop (/verwacht)!
Kijk toch wel al een hele tijd uit naar deze game, dus hier nog iemand blij dat er eindelijk een demo gaat verschijnen, ook al is het pas over 3 maanden.

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

http://m.au.ign.com/artic...ofts-map-unlocking-towers

Dan hoeft het van mij niet hoor! Ik wil voor de 18e keer 13 torens beklimmen!

Acties:
  • +2 Henk 'm!
[...]

Valt toch wel mee?

3 kwartier in het gepiep zitten voor Jet Set Willy en dan billetjes knijpen dat er tijdens het lezen geen fout ontstond.
Dan kon je weer met een schroevendraaiertje de bandrecorder iets bij gaan zitten stellen, uithuilen en dan maar hopen dat het bandje wel foutloos uitgelezen werd, rinse and repeat :')
Wat een verademing was het toen games op floppy uitkwamen :P

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 22-06-2016 19:27 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

justifire schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 19:21:
[...]

3 kwartier in het gepiep zitten voor Jet Set Willy en dan billetjes knijpen dat er tijdens het lezen geen fout ontstond.
Dan kon je weer met een schroevendraaiertje de bandrecorder iets bij gaan zitten stellen, uithuilen en dan maar hopen dat het bandje wel foutloos uitgelezen werd, rinse and repeat :')
Wat een verademing was het toen games op floppy uitkwamen :P
Hahahaha, ja heel herkenbaar!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

[...]
_O- :Y

In mijn geval C=16 en C=64.

The Crew is verbeterd, het speelt/rijd beter dan toen het uitkwam, ik heb er ook al weer een paar uur opzitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 14:19
Heb alweer een controller stuk (3e keer al). Als je de linker tumbstick een beetje naar rechts beweegt en weer los laat, dan blijft de auto naar rechts sturen in een race game (in dit geval project cars).

Aan het eind van de middag contact opgenomen en het probleem gemeld. Krijg ik door dat er geen garantie meer op de controller zit. De controller is krap aan 6 maand oud..

Meer mensen met een dergelijke ervaring?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 15-09 18:51
The Jackel schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 20:44:
Heb alweer een controller stuk (3e keer al). Als je de linker tumbstick een beetje naar rechts beweegt en weer los laat, dan blijft de auto naar rechts sturen in een race game (in dit geval project cars).

Aan het eind van de middag contact opgenomen en het probleem gemeld. Krijg ik door dat er geen garantie meer op de controller zit. De controller is krap aan 6 maand oud..

Lijkt me belachelijk als hier maar 6 mnd garantie op zit?

Gevalletje terugsturen maar de winkel dan maar?

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

Phusebox schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 20:45:
[...]

Ja maar als je er over nadenkt hoe met die dingen gegooid kan worden is het niet raar.
Ik heb wel eens gelezen dat er over 90 dagen was gesproken, maar inderdaad terug naar de winkel ermee.
Wie weet heb je mazzel...

[ Voor 37% gewijzigd door Winkiller op 22-06-2016 21:12 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Lees dit eens. https://www.consuwijzer.n...garantieperiode-in-europa

Zie vooral de let op onderaan.

Moraal van het verhaal, terug naar de verkoper als je er niet direct met MS uitkomt.

90 dagen is een VS ding. Zij hebben erg korte garantietermijn. Staan overigens ook lagere prijzen tegenover. Is een verklaring ook voor lagere console prijzen. Dollar=Euro is een veelgehoorde klacht. 90 dagen tot minimaal 2 jaar garantie is niet gratis.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:06:
[...]

90 dagen is een VS ding. Zij hebben erg korte garantietermijn. Staan overigens ook lagere prijzen tegenover. Is een verklaring ook voor lagere console prijzen. Dollar=Euro is een veelgehoorde klacht. 90 dagen tot minimaal 2 jaar garantie is niet gratis.
Pure wijsheid dit.

Jammer genoeg lijkt niemand dat verder te begrijpen, of het nou over nieuwe consoles gaat, nieuwe smartphone of auto's er zijn altijd wijsneuzen die de Amerikaanse prijs erbij halen. "Want alles is zo duur hier".

Al die gemakken welke ze daar voor terug krijgen wordt voor het gemak vergeten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb alweer een controller stuk (3e keer al).

Nee... Sterker nog; ik weet niet precies wat je met je controllers doet maar ik heb er eentje in gebruik sinds release-day (Duitsland dus 2014...), eentje sinds halverwege 2015 en recentelijk ook een Elite aangeschaft.

Toegegeven, de oudste controller is misschien niet meer helemaal netjes/schoon maar werkt nog perfect. Ondanks dat ik, pak 'm beet, 750 uur aan Forza erin heb zitten en daarnaast nog wat andere games waaronder #IDARB en Guacamelee; ook best button-bashers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Geweldig. Niet alle games kunnen overweg met de nieuwe location settings van de preview.

Zit nu met m'n location op Netherlands en heb voor iig ME: Catalyst en Halo: TMC geen save data.
Teruggezet op United States, en alles is weer present. GoW: UE had geen issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
halofreak1990 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:51:
Geweldig. Niet alle games kunnen overweg met de nieuwe location settings van de preview.
Daar is het ook een preview voor, om dit soort problemen te vinden. Heb je het doorgegeven aan MS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
SpankmasterC schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 23:09:
[...]

Daar is het ook een preview voor, om dit soort problemen te vinden. Heb je het doorgegeven aan MS?
Yep

Location lijkt ook invloed te hebben op de dowloadvoortgang, waarbij om de haverklap downloads worden gestopt en geresumed om onverklaarbare redenen. Zag trouwens in My Games and Apps dat m'n externe HDD een (2) achter z'n naam heeft staan in de Netherlands location. Misschien dat het daar vandaan komt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zie voor het eerst in jaren weer eens Nederlandstalige achievements op mijn One. Bij AC Chronicles Russia. Locatie is Ierland en taal is Engels. Gekke jongens daar bij MS of Ubisoft. Ik moet wel lachen om die teksten maar vind het nogal irritant dat ik ze niet in het Engels zie. Iemand een oplossing? Geen preview oid overigens.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2016 00:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:13:
[...]

Pure wijsheid dit.

Jammer genoeg lijkt niemand dat verder te begrijpen, of het nou over nieuwe consoles gaat, nieuwe smartphone of auto's er zijn altijd wijsneuzen die de Amerikaanse prijs erbij halen. "Want alles is zo duur hier".

Al die gemakken welke ze daar voor terug krijgen wordt voor het gemak vergeten.
En toch....
Als ik de keuze had uit twee jaar garantie, of 90 dagen garantie en 150 euro minder betalen voor een xbox, dan wist ik het wel.
Je kan het gemakken noemen, je kan ook zeggen dat de Nederlandse regering alles moedwillig door je strot heen ramt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
justifire schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 00:04:
[...]

En toch....
Als ik de keuze had uit twee jaar garantie, of 90 dagen garantie en 150 euro minder betalen voor een xbox, dan wist ik het wel.
Je kan het gemakken noemen, je kan ook zeggen dat de Nederlandse regering alles door je strot heen ramt.
Ik vind die langere garantietermijn wel handig. Als het korter zou zijn, zou ik nooit binnen de garantieperiode iets in kunnen leveren, want over het algemeen gaat alles bij mij wel redelijk lang mee.
Heb bijvoorbeeld nog geen enkel mankement aan een Xbox One controller gehad, en ik game gemiddeld toch zeker 2 uur per dag, en dat sinds de release van de One hier in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 00:01:
Ik zie voor het eerst in jaren weer eens Nederlandstalige achievements op mijn One. Bij AC Chronicles Russia. Locatie is Ierland en taal is Engels. Gekke jongens daar bij MS of Ubisoft. Ik moet wel lachen om die teksten maar vind het nogal irritant dat ik ze niet in het Engels zie. Iemand een oplossing? Geen preview oid overigens.
Dan heb je de nieuwe instelbare quick-chats van Rocket League nog niet in het Nederlands gezien. Een greep uit de lijst:
  • Weloverwogen
  • Gaaaaaf
  • Wreed
  • Wat een spel!
En post game:
  • Iedereen dansen
  • Wat een bewegingen
8)7 :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
Phusebox schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 20:45:
[...]

Ik heb gisteren een brief gestuurd naar MS. Even de reactie afwachten die ik daarop krijg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Jackel
MAX3400 schreef op woensdag 22 juni 2016 @ 22:16:
[...]

Nee... Sterker nog; ik weet niet precies wat je met je controllers doet maar ik heb er eentje in gebruik sinds release-day (Duitsland dus 2014...), eentje sinds halverwege 2015 en recentelijk ook een Elite aangeschaft.

Toegegeven, de oudste controller is misschien niet meer helemaal netjes/schoon maar werkt nog perfect. Ondanks dat ik, pak 'm beet, 750 uur aan Forza erin heb zitten en daarnaast nog wat andere games waaronder #IDARB en Guacamelee; ook best button-bashers.
Ik ben erg zuinig op mijn spullen en heb nog nooit met een controller gesmeten. Zelf heb ik ook een day one controller welke geen problemen heeft. Bij de aanschaf van de One heb ik meteen een tweede controller aangeschaft. Deze tweede controller deed het perfect, maar na een paar maand begon deze erg te kraken bij het trillen van de rechter trigger. Op garantie heb ik een nieuwe ontvangen van MS, maar deze controller had ook meteen al problemen met de linker stick. Deze controller is ook weer vervangen door MS, maar nu heeft deze dezelfde kuren met de stick als de controller die vervangen is geweest.

De controllers van de One zijn kwalitatief gewoon een stuk minder dan de controller van de 360. Ik heb de 360 sinds de launch-dag in 2005 en beide controllers werken nog perfect.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Oh nee he, krijg al weer flashbacks naar de 360 -O-

Die is daar ook zo vervelend mee, location op UK, taal Engels en nog zijn delen van het dashboard in het Nederlands 8)7 (Gelukkig games & teksten in de guide niet)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
Verschrikkelijk, die nederlandse vertalingen... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als een sluipmoordenaar klinkt toch anders als as an assassin. En tussen de oogjes. Blergh. Ik weet niet wat het zo irritant maakt. Ik stoor me ook niet aan de taal op t.net bijvoorbeeld. Misschien dat het gewenning is dat alles met de Xbox Engels moet zijn. Ik ga straks de One maar eens achter een UK VPN hangen. Kijken of dat het oplost.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 10:59:
Als een sluipmoordenaar klinkt toch anders als as an assassin. En tussen de oogjes. Blergh. Ik weet niet wat het zo irritant maakt. Ik stoor me ook niet aan de taal op t.net bijvoorbeeld. Misschien dat het gewenning is dat alles met de Xbox Engels moet zijn. Ik ga straks de One maar eens achter een UK VPN hangen. Kijken of dat het oplost.
Ik vergeet Saints Row 2 echt nooit meer, waar je van die popups kreeg voor bepaalde kills
- Hoofdschot
- Ballen geraakt
- Enige manier van doodgaan, dus ook vallen/auto crash: Je bent neergeschoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik zit nog in het oude preview programma en heb al maanden geen system update meer.

In de preview app heb ik alleen maar een optie om uit te schrijven.

Hoe kom ik in het nieuwste preview systeem zodat ik weer updates ontvang?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller

Winkiller

De Mopperpot

justifire schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 00:04:
[...]

je kan ook zeggen dat de Nederlandse regering alles moedwillig door je strot heen ramt.
Ja dat is precies waar ik ook moeite mee hebt, maar ik denk dat het daarnaast ook aan de EU ligt.
Oei gaan we aan politiek doen hier ? Mensen maak je niet druk om een controller. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:45
Winkiller schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:22:
[...]

Ja dat is precies waar ik ook moeite mee hebt, maar ik denk dat het daarnaast ook aan de EU ligt.
Oei gaan we aan politiek doen hier ? Mensen maak je niet druk om een controller. >:)
Verplichting om de richtlijn te implementeren komt voort uit het 'lidmaatschap' van de EU, oftewel de regering(+ Parlement) heeft hier niet veel vrijheid in. (Wetgevende macht in Nederland: regering + Parlement)

Waar hadden we het ook alweer over, o ja, controllers, mijn thumbstick had van het ene op het andere moment de neiging om voorover te hellen.

Gaude et aude

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:16:
Ik zit nog in het oude preview programma en heb al maanden geen system update meer.

In de preview app heb ik alleen maar een optie om uit te schrijven.

Hoe kom ik in het nieuwste preview systeem zodat ik weer updates ontvang?
Kan je niet "enrollen" naar het Anniversary Program? Dat gezegd hebbende; je moet dan wel een XBL-message hebben ontvangen van Microsoft hierover.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:41:
[...]

Kan je niet "enrollen" naar het Anniversary Program? Dat gezegd hebbende; je moet dan wel een XBL-message hebben ontvangen van Microsoft hierover.
Ik heb dat bericht niet gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
MAX3400 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:41:
[...]

Bericht gehad, Enrolled, maar geen update voor de kiezen gehad... hoe lang kan dit duren? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
mfreriks schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:44:
[...]

Bericht gehad, Enrolled, maar geen update voor de kiezen gehad... hoe lang kan dit duren? :)
Gemiddeld een dag of twee, schat ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
halofreak1990 schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:49:
[...]

Gemiddeld een dag of twee, schat ik.
hmm, vorige week geloof ik enrolled... vandaag/morgen maar eens kijken dan.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:43:
[...]

Ik heb dat bericht niet gehad.
Dan krijg je ook geen nieuwe Preview; zal moeten wachten (waarschijnlijk) tot ergens in juli totdat de huidige Preview dus Produktie wordt.
mfreriks schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:44:
[...]

Dag of 2 a 3 inderdaad; maar dan krijg je ook een flinke update voor je kiezen... Ben toen maar gaan koken want de One stond een minuut of 20 te updaten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cum Grano Salis schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 12:37:
[...]

Verplichting om de richtlijn te implementeren komt voort uit het 'lidmaatschap' van de EU, oftewel de regering(+ Parlement) heeft hier niet veel vrijheid in. (Wetgevende macht in Nederland: regering + Parlement)

Waar hadden we het ook alweer over, o ja, controllers, mijn thumbstick had van het ene op het andere moment de neiging om voorover te hellen.
Garantie was al ver voor de EU richtlijn zo geregeld in NL. Daarnaast gaan de Nederlandse garantieregels verder dan wat de EU voorschrijft. Zaniken over de EU zul je bij een ander onderwerp moeten doen. :)

____
Vergeet overigens niet dat je niet zo maar je controllers in kan wisselen. Binnen 6 maanden zo een beetje wel. Na 6 maanden moet jij aantonen dat het niet jou schuldeisers dat hij kapot is. Dat zal meestal een beslissing van MS bij het insturen zijn. Als zij valschade of een liter cola ontdekken heb je pech (als de controller dus ouder is dan 6 maanden). Controllers zijn niet gemaakt om te vallen of om als glas te fungeren.

Dat mensen niet beter weten wat hun rechten zijn verbaasd me. Voor 60 piek ga ik altijd wel wat googlen. Binnen een paar minuten 60 euro verdienen doe ik niet zo vaak. :)

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 23-06-2016 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cum Grano Salis
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 08:45
Verwijderd schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 13:08:
[...]

Garantie was al ver voor de EU richtlijn zo geregeld in NL. Daarnaast gaan de Nederlandse garantieregels verder dan wat de EU voorschrijft. Zaniken over de EU zul je bij een ander onderwerp moeten doen. :)

____
Wat een charmante reactie, het is geen gezeur over de EU, maar puur informatief. Dat de Nederlandse garantieregels verder gaan dan wat de EU voorschrijft is toegestaan, het is een minimumstandaard.

Gaude et aude

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• guReMcO
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-09 19:42

guReMcO

Praat mar frysk

Fallout New Vegas is nu backwards compatible :D : https://twitter.com/majornelson/status/746010039228469249

Croissant in hand, I was alone.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 16:21:
[...]

Hier al 10 dagen op pending, gisteren was de nieuwe wave en ook daar zat ik niet bij.
Ach heb in ieder geval geen last van vertraging in het maken van screenshots / clips :P
Vreemd, na de melding dat ik me aan kon melden voor de new-preview update gedaan, 24u later had ik al toegang en kwam het nieuwe dashboard binnen.

Overigens wees blij dat je hem nog niet hebt, de store is compleet van het potje, ingame aankopen als de normale game kopen wil niet, zelfs demo's kan je niet vanuit de Xbox Store downloaden

Dit is tevens de reden waarom ik denk dat ze niet meer mensen toelaten in het programma, de Xbox One store is echt van het patje....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:10:
[...]

Vreemd, na de melding dat ik me aan kon melden voor de new-preview update gedaan, 24u later had ik al toegang en kwam het nieuwe dashboard binnen.

Overigens wees blij dat je hem nog niet hebt, de store is compleet van het potje, ingame aankopen als de normale game kopen wil niet, zelfs demo's kan je niet vanuit de Xbox Store downloaden

Dit is tevens de reden waarom ik denk dat ze niet meer mensen toelaten in het programma, de Xbox One store is echt van het patje....
Had juist gelezen dat het na de update van gisteren enorm verbeterd was.
Vernieuwde store en Cortana die vlotter reageert.
Uiteraard ben ik niet blij dat ik de update nog niet heb, ben niet voor niets previewmember, wil ook wat te klagen hebben ! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Bullet NL schreef op donderdag 23 juni 2016 @ 20:10:
[...]

Het gaat in waves. Ik zit er vanaf begin Juni al op. Heeft deels te maken met eerder ingevulde quest en enquêtes en hoeveel bugs je meld.
Ik sta qua punten in de top 100 van de preview. Van nieuwe dashboard al weer redelijk wat doorgegeven helaas :(
Veel fouten in Cortana en regio instellingen. Aankopen die er ineens niet meer zijn, gold games die verdwenen zijn en ander moment terug komen maar om disc vragen. Kinect die staat te knipperen. Cortana die vanuit het niets de tv geluiden vertaalt en uitvoert...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Vannacht dan eindelijk het preview bericht gehad voor de nieuwste system updates.

Nu is het een kwestie van wachten.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Willybubba
  • Laatst online: 22:16

Willybubba

Nut up or shut up.

Cortana is wat mij betreft echt onwijs ruk. "Hey Cortana, resume!" resulteert nu in een gesnapte Bing-pagina met zoekesultaten over Curriculum Vitae's bijvoorbeeld (en ja, ik spreek het correct uit). "Hey Cortana, go to netflix!" -> routebeschrijving naar het NetFlix hoofdkwartier in Amsterdam...

Dus of ik zeg niet het goede, of Cortana is niet meer geschikt voor voice besturing met de huidige set.

"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Laatst online: 09:00
In 1 van de laatste surveys van de preview app wordt gevraagd aan je wat je van Cortana vindt.
Ik ben redelijk negatief geweest want elke command resulteert in bing resultaten...

"hey cortana, xbox turn off", bing resultaten hoe ik de xbox moet uit zetten... ja trut, zet dat ding dan ook uit! ;)

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 06:57

nexhil

BAM!

Stel ik koop nu games in Engeland via XBOX live, zou die nieuwe koers al doorgevoerd zijn? >:)

Afbeeldingslocatie: http://i65.tinypic.com/jsc32d.png

[ Voor 27% gewijzigd door nexhil op 24-06-2016 08:42 ]

Pagina: 1 ... 18 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.