Acties:
  • +1 Henk 'm!
Jongens, klaar nu.

Er komen weer een aantal nieuwe gamerpics aan:
http://imgur.com/gallery/cwjjz

Verder, nog maar een dag tot E3 Xbox persconferentie!
In tegenstelling tot vorig jaar is er nog niks uitgelekt. Wat voor verrassingen denken jullie dat er gaan komen? Nog een nieuwe IP?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Relax jongens, neem een biertje. Het is tenslotte weekend :+
Online komen dingen nu eenmaal anders over, niet moeilijk over doen. Moraalridder spelen doe je maar tijdens je werk :D

Ben zelf enige tijd geleden gestart met Fall-out. Moet zeggen dat het redelijk bevalt al had ik dit totaal niet verwacht. Ook de gratis game 'costume quest 2' binnen een dag uitgespeeld. Speelde ook lekker weg :Y
Binnenkort maar eens Forza 6 oppakken (heb tenslotte alle uitbreidingen maar raak het spel nooit aan).
Worden er nog leuke games verwacht? Tijdje niet meer in verdiept..

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Diederik-Jan schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 15:54:
[...]

Ik had gehoopt op Xbox Scorpion maar daar is het veels te vroeg voor.
Hoezo is het daar te vroeg voor? Juist nu Sony het laat varen, lijkt het me dat Sony alleen maar kan tegenvallen als MS nu al met de Scorpion komt. Al is het maar alleen tonen van het design...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thanks mensen. Ik ga de DLC van the witcher 3 maar eens downloaden. Die had ik tenslotte al betaald :) En misschien dan maar meteen die achterlijke pijl in hoofd achievement halen....

En exactor.. 25k aan achievements... Hoeveel ninjutsu games heb je daarvoor gespeeld ;)

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Voor de Xbox Scorpio is het idd wat vroeg, Microsoft moet nu geen prijzen of specificaties bekend maken voor Sony dat gedaan heeft.

Anders krijg je 2013 volledig opnieuw, Sony gaat dan onder de Xbox Scorpio prijs zitten of brengt net iets krachtigere hardware uit.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ik verwacht de scorpio juist niet tijdens de e3, misschien dat phil spencer er wat over zegt of ze er wel of niet mee bezig zijn. Maar wat kunnen ze vertellen over een apparaat dat in 2017 uit zou moeten komen. Waarschijnlijk zijn het design en specs nog niet definitief er is ook nog niks klaar om voor te showen. Iedereen was er ook zo overtuigd vand dat de ps neo op de e3 zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:06:
Thanks mensen. Ik ga de DLC van the witcher 3 maar eens downloaden. Die had ik tenslotte al betaald :) En misschien dan maar meteen die achterlijke pijl in hoofd achievement halen....

En exactor.. 25k aan achievements... Hoeveel ninjutsu games heb je daarvoor gespeeld ;)
Ga je nou achievements hunten? In dat geval mag je beginnen met Sniper Elite 3. Maak die graag nog een keer af. :) Weinig nutjisu. Enkel cubot en pneuma als brakke games die puur voor 1000gs zijn geweest. Nu bezig met AC Syndicate die verrassend ok is. Of ik heb genoeg tijd laten verstrijken sinds mijn laatste AC waardoor ik de doffe verveling van de standaard Ubisoft openworld vergeten ben.

Edit: nieuwe gamer pics https://m.imgur.com/a/QNKpc

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-06-2016 17:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 16:58:
[...]

Ga je nou achievements hunten? In dat geval mag je beginnen met Sniper Elite 3. Maak die graag nog een keer af. :) Weinig nutjisu. Enkel cubot en pneuma als brakke games die puur voor 1000gs zijn geweest. Nu bezig met AC Syndicate die verrassend ok is. Of ik heb genoeg tijd laten verstrijken sinds mijn laatste AC waardoor ik de doffe verveling van de standaard Ubisoft openworld vergeten ben.

Edit: nieuwe gamer pics https://m.imgur.com/a/QNKpc
Ik vond het ook wel een prima game. Dat je die lijn kunt schieten naar de overkant is echt een zege om snel door de stad heen te komen. Al zitten er wel weer van die typische open-world/ubisoft dingen in. Het verhaal vond ik in ieder geval prima en de gameplay was weer lekker vlot. Jaartje vrij vind ik niet erg, maar waarom gaan ze niet een keer naar een hele andere tijd toe? Gewoon effe iets zonder zwaardvechten? Juist die serie moet het van variatie hebben en de afgelopen jaren zijn ze gewoon te makkelijk bezig geweest.

Maar goed, die 1000GP komt er wel aan dus?

Rocket League is ook vrij makkelijk, wanneer doen we die ? :P

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Diederik-Jan schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 15:39:
[...]
Die gozer zat te zeiken dat ik hier op het forum naar websites zocht voor de aanschaf van een Russische giftcard.
Waarschijnlijk ligt daar ook het probleem.
Dit topic bestaat uit een aantal tweakers die hier al langer rondhangen en redelijk respectvol met elkaar omgaan (soms word er wat geprikt maar daar zijn vaak al de nodige credits voor opgebouwd om dat te ondervangen ;) )
'Die gozer' die jij aanhaalt is een van de betere posters hier op het forum die in het verleden al meer dan behulpzaam is geweest voor anderen.
Jij komt hier nieuw binnen en begint meteen kritiek te leveren als het antwoord jou niet aanstaat.
Misschien beter even het eind van de dag afwachten, kijken wie en wat er gereageerd heeft en dan de voor jou behulpzame antwoorden eruit filteren ipv meteen een topic-report te maken ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 17:32:
[...]

Ik vond het ook wel een prima game. Dat je die lijn kunt schieten naar de overkant is echt een zege om snel door de stad heen te komen. Al zitten er wel weer van die typische open-world/ubisoft dingen in. Het verhaal vond ik in ieder geval prima en de gameplay was weer lekker vlot. Jaartje vrij vind ik niet erg, maar waarom gaan ze niet een keer naar een hele andere tijd toe? Gewoon effe iets zonder zwaardvechten? Juist die serie moet het van variatie hebben en de afgelopen jaren zijn ze gewoon te makkelijk bezig geweest.

Maar goed, die 1000GP komt er wel aan dus?

Rocket League is ook vrij makkelijk, wanneer doen we die ? :P
Die 1000gs komt uiteraard. Meteen nummertje 50 op de One en 100e in totaal. :)

Rocket League heb ik al op 100% maar wil die zeker nog wel spelen in de toekomst. Gaaf spelletje.
uchiha tijntje schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 17:26:
Zit er in de Witcher 3 dlc difficulty related achievements? Want zal na een jaar wel ontzettend slecht zijn...
Nope. Wel wat verzamelwerk (zeker in de 2e dlc). Wel is er 1 glitchy achievement in Heart of Stone. Wild rose dethroned zou ik de guide voor lezen voor je begint. 1 keer opletten ergens is beter dan een nieuwe save moeten starten voor die schamele 30gs zoals ik nog zal gaan doen. :) Heb hem overigens ook teruggezet in moeilijkheid omdat ik de laadtijden spuugzat ben. Death March is veel leuker behalve als je doodgaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:37:
[...]

Rocket League heb ik al op 100% maar wil die zeker nog wel spelen in de toekomst. Gaaf spelletje.
Ik weet wel zeker dat je hem nog een keer gaat spelen :9 (althans weet niet hoe het verder met die DLC in elkaar zit) maar maandag worden er 8 nieuwe achievements online gezet op trueachievements.com. Op de website staat verder ook hoe en wat.

Ik heb hem zelf ook maar even uitgespeeld in 6 uurtjes :+ Ben nu bezig met achievements halen in Halo MCC, zitten geweldige easter eggs tussen waaronder een voetbal :D

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Royeboi
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 05-09 00:04
Verwijderd schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 19:37:
[...]

Heb je serieus 50 titels op 100% staan? Hè shit, ik begin een beetje te balen dat ik al drie maanden in Azië verblijf (en geen Xbox mee kan tillen). Fijn dat de leaderboards wel weer terug zijn, kunnen we lekker (nutteloos) vergelijken >:)

XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmm
E3 2016 Fanfest- Phil Spencer:"Monday will be one of the most special events in Xbox history, comparable to Zero Hour 360 launch in terms of importance"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Royeboi schreef op zondag 12 juni 2016 @ 06:39:
[...]

Heb je serieus 50 titels op 100% staan? Hè shit, ik begin een beetje te balen dat ik al drie maanden in Azië verblijf (en geen Xbox mee kan tillen). Fijn dat de leaderboards wel weer terug zijn, kunnen we lekker (nutteloos) vergelijken >:)
Leader boards vind ik ook leuk. Hoewel ze meestal voor geen meter kloppen. Vertrouw trueachievements.com een stuk meer. Vorige maand zei MS dat ik op 11.000 zat voor mei. Volgens TA was het een iets bescheidener getal.

Zit nu op 49 op de One. Is wel een slechte vergelijking met 360 titels omdat kleine indy games nu ook 1000 hebben. Op de 360 was dat max 400.

Voor de geïnteresseerden : http://www.trueachievemen...1&platformid=8&complete=1

Veel plezier in Azië. Gok dat je reis meer plezier op gaat leveren dan een potje gamen. :)

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2016 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Soort van SW TOR, companions met morals en voorkeur, beetje simpel/dodgy combat, vraag me af of er ook nog MP is zit.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Donstil schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 15:57:
[...]

Ik heb toevallig zojuist nog even Forza zitten doen, was erg lang geleden maar bevalt toch elke keer weer erg goed, zeker een aanrader.
Morgen maar even kijken dan!
Nu echt te brak, dan zal het vast niet lukken :+

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:48
Meestal is Phil wel eerlijk dus ik ben nu heel erg benieuwd :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zondag 12 juni 2016 @ 16:15:
Was dat vorig jaar ook al niet het geval met 'The New Xbox One Experience' en BC- games ?
Zullen wel groot uitpakken met Cortana update, maar verwacht echt niets schokkends te gaan zien morgen.
Misschien iets als buitenshuis streamen of toch weer de digitale doorverkoop maar dan zonder always online verplichting. Kan ook die One stick zijn waar hij op doelt. Dat het groter is dan 360 is onzin maar hij moet wat zeggen om de hype groot te maken.

BC was iig groot nieuws op reddit. Mij doen BC en streamen niet zo veel. Gebruik het toch nauwelijks. Digitale doorverkoop zou wel nice zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Of de Scorpion ligt vanaf dinsdag al in de winkels😛

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wel benieuwd hoe en of ze het gevoel van pilot snelheid in de campaign gaan verwerken. Zonder dat het fantastische parcour systeem gebruikt wordt, wordt dit een suffe SP. Met kan het wat worden maar had ik toch liever gezien dat ze vol op MP ingezet hadden. Reviews en klagers op social media ten spijt. Dat gebrek aan content verhaal bij MP spellen heb ik nooit begrepen. Ben ook benieuwd naar MP beelden van Titanfall 2. 1 was tot nu toe de leukste shooter op de One wat mij betreft.

[ Voor 0% gewijzigd door Verwijderd op 12-06-2016 21:04 . Reden: TF was een shooter niet een scooter ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Misschien heb je wel gelijk. Alleen heb ik er moeite mee om het volle pond te betalen voor alleen een MP, hoe goed deze ook is (Overwatch bv.). Rocket League doet dat dan wel weer goed met een redelijke prijs.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/8XK4z8S.png

Xbox Slim

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Das wel een heel mooi apparaat zo zeg damn. Klein mooie kleur en ziet er minder vcr uit.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Fotoshop zeker? Kan me niet voorstellen dat ie snel gaat komen. Indien wel, dan staat mijn preorder als vast.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 15:00
Lekker Ventje schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:32:
[...]

Fotoshop zeker? Kan me niet voorstellen dat ie snel gaat komen. Indien wel, dan staat mijn preorder als vast.
Omdat je Xbox dan wat kleiner is? Verder schiet je er weinig mee op...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Nu online
http://news.xbox.com/2016..._xboxmark_Organic_6.12.1y

Wow! Geweldig nieuws!

[ Voor 9% gewijzigd door Kol Nedra op 12-06-2016 22:48 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Rossi46 schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:47:
[...]

Omdat je Xbox dan wat kleiner is? Verder schiet je er weinig mee op...
Als hij een stuk krachtiger is, waarom niet? Of is het hier alleen de afmeting wat veranderd? In het wit zou ik 'm trouwens niet moeten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• revertive
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 15-01 14:03
Lekker Ventje schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:54:
[...]

Als hij een stuk krachtiger is, waarom niet? Of is het hier alleen de afmeting wat veranderd? In het wit zou ik 'm trouwens niet moeten.
Alleen kleiner gewoon een slim versie zoals de xbox 360 dat ook had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Lekker Ventje schreef op zondag 12 juni 2016 @ 22:32:
[...]

Gewoon een Slim. Zelfde game hardware erin en waarschijnlijk een h265 chip zodat 4k en HDR "ineens" mogelijk zijn via BV Netflix.

Ziet er wel goed uit. Ik upgrade er niet voor verder maar hij oogt een stuk moderner als de VHS speler die we nu hebben :)

Edit: Oké spuit 11 hier. Zie hierboven de vhs grap ook al terug 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Donstil op 12-06-2016 23:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Toch wel benieuwd naar morgen inmiddels.
Zie nu net online dat er waarschijnlijk een Dead Rising 4 aan zit te komen. http://gamer.nl/articles/...van-dead-rising-4-gelekt/

Daar kan ik persoonlijk toch wel blij van worden, deel 1 en 2 waren fantastisch (drie volde wat gerushed).

Voor morgen keek ik voornamelijk uit naar Crackdown beelden/informatie maar daar komt DR4 dus nu bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
EA access elite controller, wit/blauw.. bruut :D

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:27
Heeft iemand die de preview van xbox heeft gedownload ook last om via de voice command de xbox uit te zetten?

"hey Cortona, xbox turn off".. Krijg wel de reactie van "say Yes or No" maar dan blijft het "thinking" geluid aan en verder gebeurd er niks....

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chrosser
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14:46

Chrosser

ook wel sjef oponthoud genoemd

Schijnt dat die Dead Rising screenshots niet deeltje 4 betreffen maar een remake van Dead Rising 1.

Kan de bron even niet zo heel snel vinden, maar dacht van IGN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
VirgoMossel schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:27:
Heeft iemand die de preview van xbox heeft gedownload ook last om via de voice command de xbox uit te zetten?

"hey Cortona, xbox turn off".. Krijg wel de reactie van "say Yes or No" maar dan blijft het "thinking" geluid aan en verder gebeurd er niks....
Dat is veruit het grootste probleem met Cortana, dat 'thinking' is blijkbaar via een server, ligt dat ding er uit -> doet ie niets.

Betekent dus ook als je even snel clip wil opnemen, als Cortana weer vertraging heeft, je clip pas tot 10sec later wordt opgenomen.

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet echt blij ben met Cortana, het 'thinking' is irritant, ze snapt sommige dingen niet (show my friends - krijg je bing resultaten) en de snap legt dus ook de focus naar de snapped-app.

Was dus aan het racen, doe een 'hey cortana record that' (daarna wat gemompel over de race), blijkbaar nam ze dat gemompel mee en gooit ze zoekresultaten in bing open.. met de focus op die snap - ik kon m'n auto niet meer besturen :/

Verder mute het geluid ook wanneer ze 'bezig is', fijn als teamleader in party net aan het praten is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mitchl89
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-07 13:30
Ik kijk uit naar de presentatie vanavond. Ik hoop meer te weten te komen over de gelekte Xbox One S, prijs, release date, verschillende versies.

Op NeoGAF wordt er veel over gespeculeerd. Er wordt over een prijs van $449 gesproken, wat ik vrij duur vind als het uiteindelijk om dezelfde Xbox gaat (game-wise dan. Het 4k gedeelte is voor mensen met een 4k tv wellicht een extra bonus). Dat maakt het niet aantrekkelijk om het nieuwere model aan te schaffen en om mensen naar het Xbox platform te lokken. Ik hoop dat de S eerder richting de $300 - 350 gaat. Anders komt er hier toch echt een (tweedehands) Xbox VCR te staan..

Kortom, erg benieuwd naar vanavond!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobinFM
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 10-09 09:13
SinergyX schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:51:
[...]

Ik moet eerlijk zeggen dat ik nog niet echt blij ben met Cortana, het 'thinking' is irritant, ze snapt sommige dingen niet (show my friends - krijg je bing resultaten) en de snap legt dus ook de focus naar de snapped-app.

Verder mute het geluid ook wanneer ze 'bezig is', fijn als teamleader in party net aan het praten is.
Eens, ik ben ook nog niet wildenthousiast over Cortana. Vaak begrijpt ze je niet, het muten van het geluid is irritant en ze 'thinkt' inderdaad vaak veel te lang.

Maar welke dwaas bij Microsoft heeft beslist dat het commando voor Cortana op alle devices hetzelfde moet zijn...?? |:(

Als ik alleen roep 'Hey Cortana, Xbox on', dan krijg ik ook antwoord van mijn Lumia, Surface en pc. En die weten uiteraard niet wat ze met dat commando moeten: krijg je drie keer "Sorry, I didn't catch that" uit alle hoeken van de kamer. Heel hinderlijk...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 17:39

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Voor degene die het nog willen: Limbo is gratis:

https://store.xbox.com/en...d4bb5921d6a?Purchase=full

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!
RobinFM schreef op maandag 13 juni 2016 @ 13:03:
[...]

Eens, ik ben ook nog niet wildenthousiast over Cortana. Vaak begrijpt ze je niet, het muten van het geluid is irritant en ze 'thinkt' inderdaad vaak veel te lang.

Maar welke dwaas bij Microsoft heeft beslist dat het commando voor Cortana op alle devices hetzelfde moet zijn...?? |:(

Als ik alleen roep 'Hey Cortana, Xbox on', dan krijg ik ook antwoord van mijn Lumia, Surface en pc. En die weten uiteraard niet wat ze met dat commando moeten: krijg je drie keer "Sorry, I didn't catch that" uit alle hoeken van de kamer. Heel hinderlijk...
Jup, mijn PC gaat ook meteen piepen :P

Terwijl Xbox commando's icm Kinect wel degelijk 'richting' gebruikte, ik kon vanaf mijn PC geen commando's rondroepen, het moest echt richting de Xbox. Cortana vind alles best, lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Laatst online: 31-03 09:48
Bedankt :)

Misschien een promotie actie voor vanavond?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 16:31

nexhil

BAM!

Thanks! Toch maar even aangeklikt :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09
Is dit gratis voor de komende 7 of 8 dagen of is dit gratis voor altijd als je het eenmaal hebt?

Heb zin in vanavond, ben benieuwd waar Microsoft allemaal mee komt. Gisteren vond ik nogal tegenvallen, Battlefield 1 was wel fantastisch en verder vond ik alleen Dishonored 2 er wel gaaf uit zien.

Vond beide shows wel een beetje 'meh' verder. Weinig verassingen.

[ Voor 27% gewijzigd door aevitas1 op 13-06-2016 15:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

aevitas1 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:55:
[...]

Is dit gratis voor de komende 7 of 8 dagen of is dit gratis voor altijd als je het eenmaal hebt?
Er staat zowel 'try for free' als buy. Ik neem aan dat het dus compleet gratis is en niet alleen een trial voor de komende dagen.

Maar het kost je niets om op kopen te drukken, dus waarom niet gewoon doen :P. Ergste geval kan je het niet spelen

(overigens staat er nu op de pagina dat ik de game al gekocht heb vandaag. Lijkt mij dus het hele spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aevitas1
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 07-09 14:09
Notna schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:57:
[...]

Er staat zowel 'try for free' als buy. Ik neem aan dat het dus compleet gratis is en niet alleen een trial voor de komende dagen.

Maar het kost je niets om op kopen te drukken, dus waarom niet gewoon doen :P. Ergste geval kan je het niet spelen

(overigens staat er nu op de pagina dat ik de game al gekocht heb vandaag. Lijkt mij dus het hele spel)
Klopt, maar er stond '8 days remaining' bij toen ik het kocht.

Misschien is het dus nog 8 dagen gratis of je licence is maar voor 8 dagen. Guess we'll wait and see. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• brick5492
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 09:12
Mitchl89 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 12:54:
Ik kijk uit naar de presentatie vanavond. Ik hoop meer te weten te komen over de gelekte Xbox One S, prijs, release date, verschillende versies.

Op NeoGAF wordt er veel over gespeculeerd. Er wordt over een prijs van $449 gesproken, wat ik vrij duur vind als het uiteindelijk om dezelfde Xbox gaat (game-wise dan. Het 4k gedeelte is voor mensen met een 4k tv wellicht een extra bonus). Dat maakt het niet aantrekkelijk om het nieuwere model aan te schaffen en om mensen naar het Xbox platform te lokken. Ik hoop dat de S eerder richting de $300 - 350 gaat. Anders komt er hier toch echt een (tweedehands) Xbox VCR te staan..

Kortom, erg benieuwd naar vanavond!
Nerdleaks heeft het over $299 voor de Xbox One S :) Dit zal dan wel het basismodel zijn (500gb/1tb). Ook staat er op hun Twitter dat Microsoft de Xbox Scorpio alleen zal teasen (als 'The most powerful console ever') maar dat ze deze verder nog niet zullen tonen... ;(

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 08:36
aevitas1 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 15:58:
[...]

Klopt, maar er stond '8 days remaining' bij toen ik het kocht.

Misschien is het dus nog 8 dagen gratis of je licence is maar voor 8 dagen. Guess we'll wait and see. ;)
Ik had een knop proberen en een knop kopen :P

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker !!! :9

Hoop alleen niet dat ze van die super-shit ala Doom er in gaan stoppen (zag al iemand vuurballen gooien en zo :r )
Quake 3 Arena was juist zo goed door de eenvoud en balans, Quad-damage is meer dan super genoeg.
Desalnietemin komt deze zeker boven aan mijn lijstje om in de gaten te houden.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Chrosser schreef op maandag 13 juni 2016 @ 11:33:
Schijnt dat die Dead Rising screenshots niet deeltje 4 betreffen maar een remake van Dead Rising 1.

Kan de bron even niet zo heel snel vinden, maar dacht van IGN.
Mm zie liever een nieuw deel eigenlijk.
Hoewel ik de Remaster van deel 1 ook wel koop denk ik :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
Slim ziet er mooi uit, ik zal wel de enige zijn maar zou graag zien dat de hdmi / tv ingang er nog bij zit. En anders een CI+ slot. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
Zitten we allemaal klaar voor zometeen? :) Benieuwd wat we dit jaar gaan zien naast de bekende games die uit moeten gaan komen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Ben hyped hoor

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Dit filmpje van The Verge geeft wel een mooi beeld van de One S in vergelijking met de huidige One:

http://volume.vox-cdn.com...DE6_dqqgfW_Sjo91KfTbm09BV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Ha, toch een Dead Rising 4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Nice toch Dead Rising 4!, beetje pijnlijk wel dat Frank zijn phone een iPhone is en later ineens in een Windows Phone veranderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
wes- schreef op maandag 13 juni 2016 @ 18:22:
Slim ziet er mooi uit, ik zal wel de enige zijn maar zou graag zien dat de hdmi / tv ingang er nog bij zit. En anders een CI+ slot. :)
HDMI in lijkt er nog steeds op te zitten.

Sla hem zelf wel over en neem volgend jaar wel gelijk de Scorpio. Hou anders geen plek meer over :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
draakhoofd schreef op maandag 13 juni 2016 @ 19:18:
Dit filmpje van The Verge geeft wel een mooi beeld van de One S in vergelijking met de huidige One:

http://volume.vox-cdn.com...DE6_dqqgfW_Sjo91KfTbm09BV
Meh. Ik vind de 'oude' Xbox One toch echt mooier. Door de S lager te maken, maar niet smaller, ziet 'ie er qua proporties niet helemaal lekker uit, vind ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
halofreak1990 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:08:
[...]

Meh. Ik vind de 'oude' Xbox One toch echt mooier. Door de S lager te maken, maar niet smaller, ziet 'ie er qua proporties niet helemaal lekker uit, vind ik.
Is ie niet smaller dan? ik dacht toch echt dat ie dat wel is.
timmie271 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:08:
[...]

HDMI in lijkt er nog steeds op te zitten.

Sla hem zelf wel over en neem volgend jaar wel gelijk de Scorpio. Hou anders geen plek meer over :9
Ik wil wel een 1TB versie als het niet te duur wordt.

[ Voor 32% gewijzigd door wes- op 13-06-2016 20:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Bankrekening loopt voor Scorpio; meteen een mooie tijd om in 2017 een 4K One en een 4K HDR TV neer te zetten :)

In other news (preordered):
Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/mt54b6n8ODrSZWtOnG5VgSsX/full.jpg

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
wes- schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:10:
[...]
Ik wil wel een 1TB versie als het niet te duur wordt.
300 dollar waarschijnlijk.
Zelf meer beniewd naar de prijs van de scorpio en dergelijke.

Forza Horizon 3 komt hier in de pre-order (1 bijna uitgespeeld en 2 al op 100% staan) Uiteraard wel op disc dan :)
Halo wars 2 komt ook maar niet gelijk. Duurt toch nog even voor ie uitkomt.

[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 13-06-2016 20:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:16:
Bankrekening loopt voor Scorpio; meteen een mooie tijd om in 2017 een 4K One en een 4K HDR TV neer te zetten :)

[afbeelding]
Haha doe je snel. Ik doe volgende maand wel weer 2 games om het een beetje uit te spreiden :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:18:
[...]

Haha doe je snel. Ik doe volgende maand wel weer 2 games om het een beetje uit te spreiden :+
Iets met vakantiedagen, better half en voorbereid zijn; ik speel niet zoveel games per jaar dus een 100Euro kan er best af vandaag :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Ik vraag me af of we ooit nog de grotere games in BC gaan zien. Heb er een hard hoofd in dat ik ooit nog FM4 kan spelen op m'n Xbox One.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Mijn full-HD tv is 2 jaar oud, dan heeft de Scorpio niet zoveel zin zonder een nieuwe tv. Sowieso zit ik op 4 meter van het scherm en dan zie ik het verschil toch nauwelijks met een 55".

Geen aankondigingen vandaag van BC games, de grote games zoals RDR2 gaan we niet zien vrees ik. Ook FM3 en FM4 gaan we niet zien terwijl dat games zijn waar de meeste vraag naar is. Vreemd dat Rockstar dat zelf niet ziet, ze kunnen zonder veel moeite extra games verkopen.

[ Voor 42% gewijzigd door Lekker Ventje op 13-06-2016 20:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:16:

[afbeelding]
Damn 23-9-2016 :o
Teletijdmachine ?

Dacht overigens echt even dat MS een tik terug zou geven aan Sony met Tekken X Streetfighter exclusive op de Xbox One.
Maar nee, voor fans van fighters en toernooien is het andere kamp nog steeds heer en meester.

[ Voor 21% gewijzigd door justifire op 13-06-2016 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:27:
Geen aankondigingen vandaag van BC games, de grote games zoals RDR2 gaan we niet zien vrees ik. Ook FM3 en FM4 gaan we niet zien terwijl dat games zijn waar de meeste vraag naar is. Vreemd dat Rockstar dat zelf niet ziet, ze kunnen zonder veel moeite extra games verkopen.
Geen idee wat er nog wordt aangekondigd de komende dagen; in de aftiteling van Microsoft zag ik heleboel titels waar niet eens een screenshot in het afgelopen anderhalf uur van was getoond. Ach, komt tijd, komt raad; Wildlands staat ook nog op de kalender, zeggen ze :)
justifire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:30:
[...]

Damn 23-9-2016 :o
Teletijdmachine ?
Reverse NTP :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Is de Halo wars 2 beta ook in het spaans bij jullie? Taal van de xbox staat op Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Rockvee2 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:32:
Is de Halo wars 2 beta ook in het spaans bij jullie? Taal van de xbox staat op Nederlands.
Is nog aan het downloaden bij mij, maar voor de andere die ook Halo 5 hebben/spelen:

Na je 1e match krijg je 1 gold req pack in Halo 5.
Na je 5e match krijg je nog 2 gold req packs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Alleen mijn spaans is niet echt goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:32:
Pinata Grunts incoming! Los van taal, is het wat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 17:35
Gimme Scorpio!!

Al denk ik dat Sony wel de betere conference gaat hebben qua games. Was beetje een snoozefest bij Microsoft =(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Silversin schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:40:
Gimme Scorpio!!

Al denk ik dat Sony wel de betere conference gaat hebben qua games. Was beetje een snoozefest bij Microsoft =(
Is afwachten, Sony is ook niet altijd even sterk met hun shows en zullen waarschijnlijk vooral veel 2017 nieuws hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Wel vet dat ik alle xbox one games kan spelen zonder een xbox one!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
DeeSung schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:43:
Wel vet dat ik alle xbox one games kan spelen zonder een xbox one!
Niet alle. Er zullen nog steeds games exclusief zijn. Ik zit pas net 10 min in een mp game van halo wars 2. Kan er niet veel over zeggen.Ziet er wel goed uit verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Qua games vond ik Gwent (HYPE!), Sea of Thives, Gears 4 (Horde! :D) en Halo Wars 2 er wel echt uitspringen.

Recore wist ik vorig jaar niet goed wat ik ervan moest vinden, maar ik denk nu dat de game toch een wat simpele puzzle platformer wordt met wat vechten tussen door.
Scalebound keek ik eerst nog naar uit, maar na de gameplay niet meer. Dacht dat het meer Medieval stijl werd, ipv modern met Neon draken.
Final Fantasy gameplay was echt een aanfluiting :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Lekker Ventje schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:41:
[...]

Is afwachten, Sony is ook niet altijd even sterk met hun shows en zullen waarschijnlijk vooral veel 2017 nieuws hebben.
Ze hebben waarschijnlijk Destiny expansion /Destiny 2 teaser. Is al een win voor me =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:10
Zolang de S er niet in het zwart komt hoef ik hem niet. Jammer. Heb je alles zwart qua av apparatuur moet je er dan zo'n goedkoop witte doos tussen zetten.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
justifire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:47:
[...]

Dat vind MS ook, op software verdienen ze meer dan op hardware ;)
Gelukkig niet van mij :D ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Phusebox schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:51:
Zolang de S er niet in het zwart komt hoef ik hem niet. Jammer. Heb je alles zwart qua av apparatuur moet je er dan zo'n goedkoop witte doos tussen zetten.
Hier hetzelfde, wit past totaal niet in mijn hifi meubel in vergelijking met de rest. Mag toch hopen dat MS zelf ook snapt dat niet iedereen op wit zit te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:57:
[...]

Hier hetzelfde, wit past totaal niet in mijn hifi meubel in vergelijking met de rest. Mag toch hopen dat MS zelf ook snapt dat niet iedereen op wit zit te wachten.
Zal vast wel komen, maar misschien niet bij launch. Ik denk dat wit momenteel voor promo-doeleinden is, zodat iedereen de juiste foto pakt :+

Maar ik snap niet waarom je over wil naar een S als je al een X1 hebt. Zoveel voordelen biedt het nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
TEKKEN TAG TOURNAMENT 2 nu gratis te downloaden voor BC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Martinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:01:
[...]

Zal vast wel komen, maar misschien niet bij launch. Ik denk dat wit momenteel voor promo-doeleinden is, zodat iedereen de juiste foto pakt :+

Maar ik snap niet waarom je over wil naar een S als je al een X1 hebt. Zoveel voordelen biedt het nog niet.
Ik ga voorlopig ook niet over, heb er op dit moment geen reden toe. Was meer om aan te geven dat een enkele kleur leveren niet handig is. Ik had een witte 360 maar toen had ik nog een hifi meubel met deurtje (en open achterkant vanwege de koeling).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Rockvee2 schreef op maandag 13 juni 2016 @ 20:37:
Alleen mijn spaans is niet echt goed.
Mijne is gewoon in het Engels met zijn console op US - Engels.

Hij is al wel een keer gecrashed en nu na de tutorial video kan ik niks doen, ondanks de skip button rechts onderin :P

[ Voor 22% gewijzigd door Ereaser op 13-06-2016 21:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ik ben Halo Wars 2 aan het herdownloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 17:10
Martinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:01:
[...]

Een tweede is altijd handig en die van mij maakt nog altijd een pokke herrie ;)

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 13 juni 2016 @ 21:13:
[...]

Waar heb je die gevonden dan?
Ik bedoel de beta. Niet de echte game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
In de store, via de zoekfunctie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
Crackdown 3 is uitgesteld naar 2017 om de gamer, zoals dat zo mooi heet (en ondertussen behoorlijk afgezaagd is), de best mogelijke ervaring te bieden.

http://nl.ign.com/crackdo...news/crackdown-uitgesteld

Maar als ze nu helemaal niets konden laten zien dan zijn ze dus geen ruk opgeschoten met de game ten opzichte van een jaar terug.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hmmm, gisteren de nieuwe dashboard update gehad (preview/insider) maar kan nu niet meer in een buitenlandse store kopen via vpn. Zijn er meer mensen die tegen dit probleempje aanlopen???

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
Ben wel hyped voor TES6 nu, aangezien Todd Howard te zien was in Scorpio promo filmpje =p

Die gaat echt helemaal los met zn 'world building'.

'See that star? You can go there' :9

[ Voor 10% gewijzigd door Silversin op 13-06-2016 21:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Ik heb mijn taal op engels gezet en regio UK en nu is mijn halo wars 2 wel in Engels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Danfoss
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:49

Danfoss

Deze ruimte is te koop..

De Xbox One S heeft in mijn ogen wel een behoorlijke selling point: Het is echt een behoorlijk goedkope Ultra HD Bluray speler.

Ik wacht zelf wel op de Scorpio voor ik mijn Xbox One vervang (Dit jaar de 4k tv ;-)) Ik wordt wel blij van de strategie die Microsoft toont. De combinatie van Xbox en PC icm met Play-Anywhere garandeert zelfs de forward compatibiliteit van de games.

Nu Horizon 3 kopen en spelen en eind volgend jaar op de Scorpio ineens dezelfde game in 4k op je console. En dit zal opgaan voor naar ik vermoed bijna alle games die komende tijd uit gaan komen met cross-buy. Developers optimizen de games toch al voor 4k PC gaming.

Sys Specs

Pagina: 1 ... 14 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.