Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 16:26

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Enige reden om die preview erop te zetten is Cortana, maar ik las al dat het weer niet in NL zou werken. Klopt dat ? Althans, eerst in DE, IT, FR en UK en later in NL.... Zal ook niet....

[ Voor 23% gewijzigd door MRE-Inc op 07-06-2016 07:13 ]

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Trouwens regio's niet meer te veranderen op de xbox site? als ik regio wil aanpassen dan blijft die netjes op de regio pagina staan waar die normaal gesproken terug naar je geopende pagina in de aangepaste taal sprint..

Nvm, google chrome -_-

Lijkt toch meer problemen op te leveren...

[ Voor 15% gewijzigd door mfneed op 07-06-2016 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 16:14
SunnieNL schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 06:58:
Update komt hier ook binnen. Maar vanaf 75% download gaat het wel heeeeeeel langzaam. Dus denk niet dat hij klaar is met de update voor ik naar mijn werk moet
Dat heb ik met iedere update. Tot 75% vliegt het binnen.. En vanaf 75% gaat het altijd tergend langzaam.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 14-09 22:18
https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-50/

Wat laat vandaag maar hier de deals with gold

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
MRE-Inc schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 07:13:
Enige reden om die preview erop te zetten is Cortana, maar ik las al dat het weer niet in NL zou werken. Klopt dat ? Althans, eerst in DE, IT, FR en UK en later in NL.... Zal ook niet....
Je schijnt nu je taal los te kunnen koppelen van je land, wat zou betekenen dat je gewoon in het Engels/Duits/Italiaans/Frans/Spaans met Cortana kan kletsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 15:27
Ben wel benieuwd naar de ervaringen van de update, vooral of de party nog werkt enzo... was bij de vorige update een drama

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• To_Tall
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 14-09 15:46
FIFA staat al in de store als preorder :+
https://majornelson.com/2...pre-download-on-xbox-one/

A Soldiers manual and a pair of boots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-09 22:41
Hier is de nieuwe update nog niet binnen.......staat nog op enrolchange pending.
Geen ramp als het niet binnenkomt deze keer ben nog tevreden over de huidige preview versie :)

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Iemand hier die costume quest heeft uitgespeeld en weet of je later in een nieuwe spel of in hetzelfde spel gemiste quests kan doen zonder het spel weer van begin tot eind te spelen? (Voor de complete al quests achievement) Heb er al 1 gemist namelijk..... vergat een keer door te klikken bij een poppetje......

[ Voor 7% gewijzigd door timmie271 op 07-06-2016 14:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:43:
Iemand hier die costume quest heeft uitgespeeld en weet of je later in een nieuwe spel of in hetzelfde spel gemiste quests kan doen zonder het spel weer van begin tot eind te spelen? (Voor de complete al quests achievement) Heb er al 1 gemist namelijk..... vergat een keer door te klikken bij een poppetje......
Ja dat kan, gewoon je huidige save starten en dan start het spel vlak voor de boss battle.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:01:
[...]

Ja dat kan, gewoon je huidige save starten en dan start het spel vlak voor de boss battle.
Zover ben ik nog niet :9, maar bedoel dat je dan dus ook helemaal terug kan naar het begin om een quest te doen die je gemist zodat je alsnog alle quests hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 14:43:
1 of 2? In 2 is alleen die voor een nutteloze party member missable. In 1 helemaal niks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04-09 12:38

DeMoN

Pastafari

Heeft iemand hier het volgehouden Goat Simulator langer dan laten we zeggen 1,5 uur te spelen?

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:34
DeMoN schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:57:
Heeft iemand hier het volgehouden Goat Simulator langer dan laten we zeggen 1,5 uur te spelen?
uhm even denken, volgens mij niet. Ik irriteerde me al vanaf minuut 1 aan alles in dat spel. Gelukkig nog maar 1 achievement te gaan.

Helaas is dat wel Flappy goat :( :(

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

RickS29 schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:59:
[...]

uhm even denken, volgens mij niet. Ik irriteerde me al vanaf minuut 1 aan alles in dat spel. Gelukkig nog maar 1 achievement te gaan.

Helaas is dat wel Flappy goat :( :(
OMG waarom speel je het dan :D Spelletjes spelen is wel voor je plezier he :P

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 15:38:
[...]

1 of 2? In 2 is alleen die voor een nutteloze party member missable. In 1 helemaal niks.
2 aangezien die gratis was :9. Ik was vergeten met de baron te praten(200 snoepjes geven/quest 4) verder ben ik helemaal bij tot nu toe...
Teller staat hier op 6-7 uur waarvan zeker 2+ uur in flappy goat :+ maar staat nu wel op 1000G :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 14:34
DeMoN schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:00:
[...]

OMG waarom speel je het dan :D Spelletjes spelen is wel voor je plezier he :P
i know, weet ook niet echt waarom. Het hielp dat ie gratis was. Plus ik hou van achievements halen 8)7

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
justifire schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:37:
[afbeelding]
Kan niet wachten tot de shitstorm losbreekt _O-

Speciaal voor Martin :
[video]
Was gisteren al bekend en toen kwam de shit storm al :P
Ubisoft kan op het moment echt niks goed doen, dus ben blij dat ze AC in de kast laten liggen tot volgend jaar.
3 hrs 35 mins en toen had ik alles gedaan behalve flappy goat, na 2 uur was het grappige er ook wel vanaf en ben ik voor de achievements gegaan.

[ Voor 25% gewijzigd door Ereaser op 07-06-2016 16:48 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ereaser schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 16:45:
[...]

Was gisteren al bekend en toen kwam de shit storm al :P
Ubisoft kan op het moment echt niks goed doen, dus ben blij dat ze AC in de kast laten liggen tot volgend jaar.
Toch heb ik me prima vermaakt met Watch Dogs, was zelfs met de DLC meer dan tevreden :)
Benieuwd wat ze er deze keer van maken, morgenavond zullen we het weten.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
SpankmasterC schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 11:34:
[...]

Je schijnt nu je taal los te kunnen koppelen van je land, wat zou betekenen dat je gewoon in het Engels/Duits/Italiaans/Frans/Spaans met Cortana kan kletsen.
gechecked (net voor ik weg ging). Het is nog niet helemaal los gekoppeld.
Op het moment dat je kiest voor Engels, staan er wel meerdere landen bij, maar geen Nederland. Als je kies voor Nederland eindig je alleen bij Nederlands en kun je geen selectie maken voor Cortana en spraak (Cortana is niet geschikt voor uw region).

Het kan natuurlijk zijn dat ze aan de achterkant nog bezig zijn om alles te regelen en het daarom in deze preview nog uit staat en pas in latere preview helemaal open wordt gezet. Als je voor engels kiest kun je in ieder geval een reeks meer landen kiezen dan vroeger, waaronder India (waar ze echt verrot engels praten, dus vind het al een heel wonder dat Cortana hen kan verstaan).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpankmasterC
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 28-08 10:27
SunnieNL schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 17:09:
[...]

gechecked (net voor ik weg ging). Het is nog niet helemaal los gekoppeld.
Op het moment dat je kiest voor Engels, staan er wel meerdere landen bij. Als je kies voor Nederland eindig je alleen bij Nederlands en kun je geen selectie maken voor Cortana en spraak (Cortana is niet geschikt voor uw region).

Het kan natuurlijk zijn dat ze aan de achterkant nog bezig zijn om alles te regelen en het daarom in deze preview nog uit staat en pas in latere preview helemaal open wordt gezet. Als je voor engels kiest kun je in ieder geval een reeks meer landen kiezen dan vroeger, waaronder India (waar ze echt verrot engels praten, dus vind het al een heel wonder dat Cortana hen kan verstaan).
Thanks voor het uitzoeken! Jammer dat er alsnog restricties op zitten, had goede hoop dat ze het nu eens helemaal hadden losgekoppeld...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
SpankmasterC schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 17:41:
[...]

Thanks voor het uitzoeken! Jammer dat er alsnog restricties op zitten, had goede hoop dat ze het nu eens helemaal hadden losgekoppeld...
Ze zijn op weg en het is aangekondigd dat het later erin zou komen maar dat Cortana in het begin maar in 7 landen beschikbaar zou zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Paar kleine stomme dingen in de update:
* Kinect logo naast de batterij indicator op het home scherm (mits je Kinect hebt)
* afsluit/opstart/stand-by geluid niet alleen als je de power knop aan raakt, maar ook als,je de Xbox inschakelt via remote control

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
SunnieNL schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 19:26:
Paar kleine stomme dingen in de update:
* Kinect logo naast de batterij indicator op het home scherm (mits je Kinect hebt)
* afsluit/opstart/stand-by geluid niet alleen als je de power knop aan raakt, maar ook als,je de Xbox inschakelt via remote control
Dat laatste lijkt me juist handig; weet je tenminste dat 'ie aangesprongen is. Ik heb het altijd gemist als ik m'n Xbox niet via Kinect of de power knop aanzette.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15:02
De nieuwe store vind ik ook echt wel een verbetering! :)

En wat ik veel fijner vind is de nieuwe apps & games sectie. Veel overzichtelijker geworden doordat de ready to install games ook weg gehaald zijn naar een nieuwe sectie. Daarnaast is de downloading/installing ook duidelijker geworden waarbij je nu iig kunt zien hoever hij al is en ook hoe snel de download gaat.

Moet nog even verder rommelen maar de eerste ervaringen zijn zeker goed! :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Voor degenen die nog een mooie deal zoeken voor 12 maanden Xbox Live Gold:
https://nl.pepper.com/aan...voor-eur2907-newegg-23997

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Annoying-Orange schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 21:23:
Das wel een mooie deal ja. Ik heb die van mij een jaar geleden met zo'n deal tot 2019 verlengt, dus sla het even over :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 13-09 09:40
Je moet er wat voor over hebben maar na wat geklooi netjes beveiligd via creditcard betaald.

Edit: helaas geannuleerd :X
Edit2: via Paypal gaat iedere keer fout heb adres op de letter nauwkeurig bij zowel newegg als Paypal ingevuld
We apologize that we are not able to authorize payment for your order now.

We encourage you to try again if you feel this message was prompted in error.

To opt for another payment method and proceed with checkout, Click here.

[ Voor 32% gewijzigd door Wingie op 08-06-2016 08:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
SunnieNL schreef op dinsdag 07 juni 2016 @ 23:50:
[...]

Das wel een mooie deal ja. Ik heb die van mij een jaar geleden met zo'n deal tot 2019 verlengt, dus sla het even over :)
Ik heb nog tot 2018, dus ik wacht misschien ook best nog even;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Helaas te laat; zijn inmiddels uitverkocht en de prijs is nu 54 dollar ;w

Als alternatief zou je hier nog voor kunnen gaan:

http://www.allkeyshop.com...live-code-compare-prices/

Dan komt het per 12 maanden op 29.44 euro uit. Helaas is daar ook de voorraad op :F

[ Voor 23% gewijzigd door Notna op 08-06-2016 09:02 ]

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Niet veel langer maar ik krijg de meest basic achievements nog niet voor elkaar. Knock an object 250 meter, met geen mogelijkheid te halen. Zelfs na opzoeken op internet how-to niet.

Frustrerend kut spel :D

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Phusebox schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:07:
[...]

Niet veel langer maar ik krijg de meest basic achievements nog niet voor elkaar. Knock an object 250 meter, met geen mogelijkheid te halen. Zelfs na opzoeken op internet how-to niet.

Is dat wel een achievement? Ik haalde die anders wel zonder het te weten :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 16:17
haha nee, ik denk dat ik er hooguit 30 minuten mee gespeeld heb, heb 1 achievment gehaald en de game weer deleted van de harde schijf, wat een gaar spel is dat!

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Kol Nedra schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:15:
[...]

haha nee, ik denk dat ik er hooguit 30 minuten mee gespeeld heb, heb 1 achievment gehaald en de game weer deleted van de harde schijf, wat een gaar spel is dat!
Je moet er dan ook wel de lol van inzien anders is er niks aan natuurlijk :p moet toegeven dat ik het hier tussen 23:00 en 01:00 heb zitten spelen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Phusebox schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:07:
[...]

Gewoon als een mallot op die grote brandstoftanks etc springen, knalt er van alles in het rond :P
Ook ging ik een keer ver de zee in, zag ik een walvis. Ga op die spuit van hem zitten en je vliegt kilometers de lucht in. Niet goed voor je objective, wel leuk :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
timmie271 schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 09:09:
[...]

Is dat wel een achievement? Ik haalde die anders wel zonder het te weten :+
Oh nee sorry niet achievement, ik bedoel ik haal zelfs die basic opdrachten niet, laat staan achievements. Na anderhalf uur had ik volgens mij 40 G.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
DeMoN schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:06:
[...]

Gewoon als een mallot op die grote brandstoftanks etc springen, knalt er van alles in het rond :P
Ook ging ik een keer ver de zee in, zag ik een walvis. Ga op die spuit van hem zitten en je vliegt kilometers de lucht in. Niet goed voor je objective, wel leuk :P
Ik heb zelfs een basketbal en een gastank meegesleept naar de hoogste plek in het spel en toen met een backkik ertegen getrapt maar verder dan 228 meter kwam ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
Wij zijn hier echt al 8 dagen over dat "puuut"-spel aan het praten op het forum=D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Phusebox schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 10:08:
[...]

Ik heb zelfs een basketbal en een gastank meegesleept naar de hoogste plek in het spel en toen met een backkik ertegen getrapt maar verder dan 228 meter kwam ik niet.
nog 30G als je de toren inspringt bij de startplek van de eerste startplaats :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankB2k
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 09-09 11:41
Ik ben al een paar uur bezig om de flappy goat achievement te halen... |:( 8)7 is denk ik wel een van de meest frusterende achievements die ik ken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
FrankB2k schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 11:20:
[...]

Ik ben al een paar uur bezig om de flappy goat achievement te halen... |:( 8)7 is denk ik wel een van de meest frusterende achievements die ik ken.
Gewoon een ander het laten doen :) Bij mij deed m'n broertje het. Moet toegeven dat het te horen was beneden en buiten dat ie het gehaald had :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Toffe trailer wel. SF is ook wel een gave stad voor een dergelijke setting.

Ik vraag me alleen af wat hiervan game engine is en wat gewoon CGI.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
Hallo,

Vraagje, ik had gelezen dat je alleen preview member kon worden als iemand
(die ook preview is) jou uitnodigt via de xbox one.
Kan iemand mij misschien helpen door mij ook met het preview programma mee te laten doen?
Of moet je daar eerst voor door een dikke keuring heen.

Alvast bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Leijenman schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 20:44:
Hallo,

Vraagje, ik had gelezen dat je alleen preview member kon worden als iemand
(die ook preview is) jou uitnodigt via de xbox one.
Kan iemand mij misschien helpen door mij ook met het preview programma mee te laten doen?
Of moet je daar eerst voor door een dikke keuring heen.

Alvast bedankt.
Kijk eens helemaal onderaan dit topic, in dat rode kader. Het is 1 van de eerste regels ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Leijenman
  • Registratie: Mei 2016
  • Niet online
oh wat stom! mijn excuus haal het gelijk weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Leijenman schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 20:46:
oh wat stom! mijn excuus haal het gelijk weg.
Het is geen doodzonde hoor, maar daar is de topicwarning voor ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 20:21:
Toffe trailer wel. SF is ook wel een gave stad voor een dergelijke setting.

Ik vraag me alleen af wat hiervan game engine is en wat gewoon CGI.
Ik kan je verklappen dat 80% cgi is en 20% video opname.

De sfeer spreekt me meer aan dan 1. Terwijl ik daar de sfeer ok wel cool vond. De gameplay alleen verwarrend en saai tegelijk. De hackers met hoodies gedachte is wel een pakkende voor mensen die in de jaren 90 zijn opgegroeid. Ben wel benieuwd naar naar Watch Dogs 2.

Nu aan de slag met AC Syndicate. Had wel weer zin in een AC na de vorige 3 overgeslagen te hebben.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Hier een langere kijk op de game (vanaf 14:00) waarbij je wel wat meer van de stad ziet ook. En gameplay :)
[video]YouTube: Watch Dogs 2 World Premiere]

Ziet er niet verkeerd uit, maar de AA ontbreekt wel overduidelijk. Met zo'n video, ik vraag me af of we nog veel gaan zien bij E3. Qua gameplay ziet het er wel weer prima uit imo. Ben benieuwd naar het verhaal. Hopelijk iets boeiender dan in de vorige game. En verder hoop ik dat ze wat meer met de MP doen, want de opzet van 1 vond ik niet echt boeiend. Het lijkt er wel op, maar of het fullflown coop is, is nog even afwachten.
Het lijkt in ieder geval wat originele ideeën te pakken, de bestaande zaken uit te breiden en een frisse wind te waaien door wat de vorige game toch wat matig maakte. Ik ben benieuwd naar meer :)

[ Voor 53% gewijzigd door Martinspire op 08-06-2016 22:06 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Eerste vage acties van dashboard preview gehad vandaag. Berichten waarbij je alleen nog 'more' te zien krijgt, errors die nergens op slaan, apps en games die niet starten met allemaal dezelfde foutmelding. Code inwisselen vanuit een bericht resulteerd in wit leeg scherm.. Moest hem volledig laten restarten om de boel weer te fixen (en 5 bugreports verder)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En Xbox Live is het weekend gratis te proberen.

Verder van 12 tot 22 juni gratis EA Access voor alle Gold leden. Waar je dan dus de volgende games kunt spelen: Battlefield Hardline, EA SPORTS UFC, Battlefield 4, FIFA 16, Dead Space, Madden NFL 16, Dragon Age: Inquisition, Rory McIlroy PGA TOUR, NHL15, Titanfall, Plants vs. Zombies Garden Warfare, Need for Speed Rivals, NBA LIVE 15, Peggle 2, FIFA 14, and Madden NFL 14.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

"Microsoft schrapt videorecorder-functie voor Xbox One"

"Na zorgvuldige overweging hebben we besloten om de ontwikkeling van DVR voor terrestrische televisie stil te leggen zodat we kunnen focussen op het lanceren van nieuwe, meer gewilde game-ervaringen op Xbox One en Windows 10," zegt een woordvoerder van Microsoft tegenover The Verge.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:54:
"Microsoft schrapt videorecorder-functie voor Xbox One"

"Na zorgvuldige overweging hebben we besloten om de ontwikkeling van DVR voor terrestrische televisie stil te leggen zodat we kunnen focussen op het lanceren van nieuwe, meer gewilde game-ervaringen op Xbox One en Windows 10," zegt een woordvoerder van Microsoft tegenover The Verge.
Betekent dat dat je dus niet meer zelf filmpjes kan maken van momenten waar je het graag bij wilt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
timmie271 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:55:
[...]

Betekent dat dat je dus niet meer zelf filmpjes kan maken van momenten waar je het graag bij wilt?
Denk dat de functie er gewoon in blijft alleen het verder/doorontwikkelen zal stoppen, zo lees ik het hier.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 10:55:
[...]

Er staat dat het om dvr voor tv gaat.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DeMoN

DeMoN

Pastafari

Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:14:
[...]

Sterker nog, TV via radiogolven, strikt genomen dan. Dat wil zeggen dat de DVR-functie voor kabel-tv etc. zou moeten blijven werken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
mfreriks schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:13:
[...]

Denk dat de functie er gewoon in blijft alleen het verder/doorontwikkelen zal stoppen, zo lees ik het hier.
Valt er nog zoveel in te verbeteren dan :+
Verwijderd schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:14:
[...]

TV gebruik ik niet via de xbox (laat staan dat ik wel es tv kijk..) en als het echt zo is wat jij zegt hoef ik me nergens zorgen om te maken :)

Toch maar begonnen met de campaign van blops :9?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jerrymcburg
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 08:19
Notna schreef op woensdag 08 juni 2016 @ 08:53:

https://nl.pepper.com/aanbiedingen/xbox-live-gold-12-maanden-digitale-code-voor-eur2907-newegg-23997

Helaas te laat; zijn inmiddels uitverkocht en de prijs is nu 54 dollar ;w

[knip]
vandaag 9-6-2016 besteld ($32,95) en binnen 10 minuten geleverd gekregen. Zorg ervoor dat je bestel adres van newegg overeenkomt met je paypal afleveradres.

[ Voor 32% gewijzigd door jerrymcburg op 09-06-2016 11:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

jerrymcburg schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:26:
[...]

vandaag 9-6-2016 besteld ($32,95) en binnen 10 minuten geleverd gekregen. Zorg ervoor dat je bestel adres van newegg overeenkomt met je paypal afleveradres.
Erm, ik krijg toch echt op de site van Newegg te zien dat ze uitverkocht zijn?

http://www.newegg.com/Pro...ve-_-74-103-360-_-Product

Of kijk ik naar het verkeerde product?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• jerrymcburg
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13-09 08:19
Notna schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:28:
[...]

Erm, ik krijg toch echt op de site van Newegg te zien dat ze uitverkocht zijn?

http://www.newegg.com/Pro...ve-_-74-103-360-_-Product

Of kijk ik naar het verkeerde product?
ja denk het, volg de link in de pepper aanbieding aan de rechterkant

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

jerrymcburg schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:30:
[...]

ja denk het, volg de link in de pepper aanbieding aan de rechterkant
Die zie ik nu net ook pas :') . Nog niet eerder op Peopper geweest en had die link rechts compleet niet gezien :')

Thanks ! :9

Nu ook 2 in de bestelling gezet en betaald. Even wachten op bevestiging

[ Voor 6% gewijzigd door Notna op 09-06-2016 11:44 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

YouTube: Co-op, More Hacking, and a Bigger Open World - Watch Dogs 2

[ Voor 19% gewijzigd door MRE-Inc op 09-06-2016 12:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
Notna schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:31:
[...]

Die zie ik nu net ook pas :') . Nog niet eerder op Peopper geweest en had die link rechts compleet niet gezien :')

Thanks ! :9

Nu ook 2 in de bestelling gezet en betaald. Even wachten op bevestiging
Schiet mij maar lek, net voor de 10e keer geprobeerd compleet nieuw adres opgegeven bij newegg en ook ingevoerd bij Paypal krijg ik weer de tekst sorry for the inconvenience, om maf van te worden controleren ze ook je mailadres van account Newegg met dat van PayPal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

Wingie schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:37:
[...]

Schiet mij maar lek, net voor de 10e keer geprobeerd compleet nieuw adres opgegeven bij newegg en ook ingevoerd bij Paypal krijg ik weer de tekst sorry for the inconvenience, om maf van te worden controleren ze ook je mailadres van account Newegg met dat van PayPal?
Hhmmm, niet dat ik weet? Maar zeker weten doe ik het niet aldaar ik bij beide hetzelfde adres gebruikt heb (lees: ik hen het adres waarmee ik heb geregistreerd bij Newegg, als alternative bij PayPal staan.). Ik had de codes na iets van 30 minuten binnen (en zit weer snor tot 6-08-2018 :9 )

[ Voor 7% gewijzigd door Notna op 09-06-2016 13:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Notna schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 13:40:
[...]

Hhmmm, niet dat ik weet? Maar zeker weten doe ik het niet aldaar ik bij beide hetzelfde adres gebruikt heb (lees: ik hen het adres waarmee ik heb geregistreerd bij Newegg, als alternative bij PayPal staan.). Ik had de codes na iets van 30 minuten binnen (en zit weer snor tot 6-08-2018 :9 )
Ik kan wel een alternatief adres bij paypay toevoegen, maar alleen met als land Nederland :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Nu online

Notna

Where are you?®

MRE-Inc schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:02:
[...]

Ik kan wel een alternatief adres bij paypay toevoegen, maar alleen met als land Nederland :(
Ik moet duidelijker zijn:

Ik heb het emailadres dat ik bij Newegg heb gebruikt, als alternative staan bij PayPal. Wellicht dat hier óók een controle op is (lees: de mailadressen moeten matchen). Maar dat betwijfel ik, omdat bij het uitchecken mijn andere primaire emailadress bij PayPal te zien was, welke niet hetzelfde is als bij Newegg.

Dit zijn overigens de stappen die ik genomen heb:

1. Ga naar newegg.com
2. Registreer je bij NewEgg met een US post adres en voltooi het proces
3. Ga naar http://www.newegg.com/Pro...D=7988222&SID=03004lv0v48
4. Voeg dit toe aan je boodschappenlijst
5. Ga naar de checkout en vul de kortingscode in
6. Selecteer PayPal als betalings optie
7. Log in bij Paypal (note: je wordt bij stap 6 automatisch naar Paypal geleid) en doe daar 'Add new Address'
8. Vul het adres in wat je bij Stap 2 ook gebruikt hebt
9. Vervolg het aankoopprocess

Note; ik heb PayPal gekoppeld aan mijn bankrekening met een CC als alternative.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

39 dollar met wat tax en uiteindelijk 39 euro betaald via Paypal, newegg lukte niet een paar dagen geleden en dan maar zo ;) https://www.microsoftstor...msusa&productID=335448600

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Notna schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:12:
[...]

Ik heb het emailadres dat ik bij Newegg heb gebruikt, als alternative staan bij PayPal. Wellicht dat hier óók een controle op is (lees: de mailadressen moeten matchen). Maar dat betwijfel ik, omdat bij het uitchecken mijn andere primaire emailadress bij PayPal te zien was, welke niet hetzelfde is als bij Newegg.

1. Ga naar newegg.com
7. Log in bij Paypal (note: je wordt bij stap 6 automatisch naar Paypal geleid) en doe daar 'Add new Address'

Held _/-\o_ Nu is het wel gelukt om een alternatief adres toe te voegen en is de aankoop geslaagd.
GiveMeThoseTags schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:19:
39 dollar met wat tax en uiteindelijk 39 euro betaald via Paypal, newegg lukte niet een paar dagen geleden en dan maar zo ;) https://www.microsoftstor...msusa&productID=335448600
Haha, had 2 van die codes in mijn winkel wagen met de gedachte er hier eentje aan te bieden. Uiteindelijk toch maar 1 code gekocht.....Anders had je die 2e zo overkunnen nemen voor 29euro...

Overigebns, vraag over de thumbsticks van mijn controller: het profiel op de thumbsticks is bovenop helemaal versleten. Hoe zit dat bij die Elite controller ? Is dat van ander materiaal welke minder slijtage vertoont, of gaat dat er op den duur ook zo uitzien als hieronder ?

Afbeeldingslocatie: http://mre.tweak.nl/Thumbstick.png

[ Voor 8% gewijzigd door MRE-Inc op 09-06-2016 14:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 13-09 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

MRE-Inc schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 14:36:
[...]

Haha, had 2 van die codes in mijn winkel wagen met de gedachte er hier eentje aan te bieden. Uiteindelijk toch maar 1 code gekocht.....Anders had je die 2e zo overkunnen nemen voor 29euro...

[afbeelding]
Maakt niet uit, is nog steeds goedkoper dan via de normale automatische verlenging van 59 euro ;)

https://powershellisfun.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Held _/-\o_ Nu is het wel gelukt om een alternatief adres toe te voegen en is de aankoop geslaagd.

[...]

Overigebns, vraag over de thumbsticks van mijn controller: het profiel op de thumbsticks is bovenop helemaal versleten. Hoe zit dat bij die Elite controller ? Is dat van ander materiaal welke minder slijtage vertoont, of gaat dat er op den duur ook zo uitzien als hieronder ?

[afbeelding]
Dat plaatje uploaden duurde langer dan 'Elite Controller thumbsticks' googlen. :)

Die van de elite zijn metal bij de pootjes met hardere rubber bovenop. Zijn opklapbaar en dus vervangbaar. Setjes koop je bij MS voor 15 euro dacht ik.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Haha, ja das waar Exactor.....maar een plaatje zegt meer dan duizend woorden..... :)

Toch jammer, want ze slijten volgens mij best snel. Mijn duimen glijden er toch redelijk vaak vanaf in een potje Battlefield 4.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

DeMoN schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 11:16:
[...]

Sterker nog, TV via radiogolven, strikt genomen dan. Dat wil zeggen dat de DVR-functie voor kabel-tv etc. zou moeten blijven werken.
Scherp! Eerlijk gezegd heb ik nooit gesnapt wat de BBC bedoelde met terrestial viewers. Nu via een Duitse site en jouw post wat geleerd. Dank. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wingie
[...]

1. Ga naar newegg.com

Dank voor de stappen maar ik geef het op, net een nieuw account aangemaakt met ander emailadres , alternatief mailadres aan paypal toegevoegd en geverifieerd bij paypal maar krijg nog steeds dezelfde foutmelding. Oh en heb ook andere browser geprobeerd namelijk chrome ipv safari.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:20
[...]

1. Ga naar newegg.com

Thanks, helemaal duidelijk. Mij is het hiermee gelukt!

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[...]

[afbeelding]
Materiaal lijkt iets stugger te zijn, draai de sticks uit voorzorg om de zoveel tijd een kwart slag.
Toch zie ik ook bij de elite al weer iets van slijtage optreden, ook die rare putjes in de midden van de stick verschijnen weer (hoe die ontstaan blijft mij nog steeds een raadsel :? )
Nu moet ik er wel bij vermelden dat ik grof schuurpapier aan de binnenkant van mijn knuisten heb en waarschijnlijk ook iets meer kracht op de knoppen uitoefen dan de gemiddelde gamer O-)
Voordeel is wel dat je A. de sticks los kan halen en draaien en B. 2 setjes sticks meegeleverd krijgt, gebruik links laag en rechts hoog, zo heb ik dus nog een reservesetje voor het geval de sticks echt versleten zijn.

Nu we het toch over de Elite-controller hebben, was zojuist even een profiel aan het maken voor Overwatch en zag dat je tegenwoordig ook de gevoeligheid van de thumbsticks in kan stellen (of nooit eerder op gelet...)
Op welke setting hebben jullie die staan ?

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:20
Ik moet me ook nog steeds verdiepen in hoe de Elite controller te configureren.
Was laatst voor het eerst sinds tijden GTA aan het spelen en tijdens auto/motor rijden schakelde hij maar niet hoger dan de 4e versnelling. Dacht dat het een bug was in het spel. Vanalles geprobeerd, bleek het aan de Elite configuratie te liggen (die nog compleet default stond) 8)7
Heel effe de configuratie app gestart en met de instellingen van de triggers gespeeld, maar kreeg het niet helemaal opgelost. Dus uiteindelijk maar weer een andere controller gepakt.
Niemand hier last van gehad?

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ElectricHead
  • Laatst online: 11-08 11:35

ElectricHead

Xbox Live: Gortoth666

MRE-Inc schreef op donderdag 09 juni 2016 @ 15:25:
Haha, ja das waar Exactor.....maar een plaatje zegt meer dan duizend woorden..... :)

Toch jammer, want ze slijten volgens mij best snel. Mijn duimen glijden er toch redelijk vaak vanaf in een potje Battlefield 4.
Die van mij vertoont hetzelfde slijtpatroon inmiddels. De One in mijn bezit sinds de officiele launch in NL. heb ook de Elite controller, maar voor gewone games grijp ik toch terug naar de standaard controller.

Do, or do not. There is no try. - Master Yoda

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Maverick! schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 11:44:
Ik moet me ook nog steeds verdiepen in hoe de Elite controller te configureren.
Was laatst voor het eerst sinds tijden GTA aan het spelen en tijdens auto/motor rijden schakelde hij maar niet hoger dan de 4e versnelling. Dacht dat het een bug was in het spel. Vanalles geprobeerd, bleek het aan de Elite configuratie te liggen (die nog compleet default stond) 8)7
Heel effe de configuratie app gestart en met de instellingen van de triggers gespeeld, maar kreeg het niet helemaal opgelost. Dus uiteindelijk maar weer een andere controller gepakt.
Niemand hier last van gehad?
De triggerstops veroorzaken dit. Dat zijn de schuifjes bij RT en LT. Je hebt twee opties. Triggers los maken zodat ze weer helemaal in te drukken zijn of via de configuratie app Triggers instellen dat ze korter ingedrukt hoeven worden voor Max input. Nadeel van die tweede is dat je minder controle hebt over je snelheid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

[afbeelding]
Johhhh, ik heb in die 2.5 jaar dat ik de One nu heb al 4 controllers versleten. Ben nu met mijn Elite bezig (5e) Ik weet niet wat het is, op een gegeven moment worden de thumbsticks te soepel, dan moet hij weg.
Ik gebruik nu een Elite, die geeft zeker minder slijtage (materiaal van de ring om de thumbstick is sterker)
Maar de pookjes worden wel weer soepel...

Dus... zal eerdaags een nieuwe bestellen, dan kan deze de prullenbak weer in,

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op vrijdag 10 juni 2016 @ 13:01:
[...]

Johhhh, ik heb in die 2.5 jaar dat ik de One nu heb al 4 controllers versleten. Ben nu met mijn Elite bezig (5e) Ik weet niet wat het is, op een gegeven moment worden de thumbsticks te soepel, dan moet hij weg.
Ik gebruik nu een Elite, die geeft zeker minder slijtage (materiaal van de ring om de thumbstick is sterker)
Maar de pookjes worden wel weer soepel...

Dus... zal eerdaags een nieuwe bestellen, dan kan deze de prullenbak weer in,
Dat blijft nog steeds mijn hekelpunt met elke controller, je kan die weerstand niet herstellen. Pakte voor de grap m'n x360 controller, al blaas je naar dat pookje gaat hij al naar rechts.

Ik weet nog bij de sixaxis controllers (PS2) kon je een piepschuin-puntje onder de thumbstick doen om weer wat weerstand te krijgen, maar volgens mij gaat dat niet meer bij de nieuwe controllers.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoihoi!

Aan alle oudbekenden die mij een beetje 'kennen'. ik heb een jaar lang ongeveer niet gegamed. Met uitzondering een heel klein beetje Call of Duty. Ik zou wel weer een nieuwe game willen. Welke aanraders hebben jullie? Keek heel erg uit naar Quantum Break. Is dit ook daadwerkelijk een goed spel geworden? Zijn er nog pareltjes die ik gemist kan hebben? Heb op zich nog wel wat gamenieuws gevolgd.

Ik zie jullie reacties graag tegemoet.

-----------------
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 17:22:
[...]

Je bent een gamer met skill of niet hé.
Heb je dus eindelijk Giana Sisters op 100%?!?!?

[ Voor 21% gewijzigd door uchiha tijntje op 11-06-2016 10:56 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 13:54

Convoy

g44p

uchiha tijntje schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 10:43:
Hoihoi!

Aan alle oudbekenden die mij een beetje 'kennen'. ik heb een jaar lang ongeveer niet gegamed. Met uitzondering een heel klein beetje Call of Duty. Ik zou wel weer een nieuwe game willen. Welke aanraders hebben jullie? Keek heel erg uit naar Quantum Break. Is dit ook daadwerkelijk een goed spel geworden? Zijn er nog pareltjes die ik gemist kan hebben? Heb op zich nog wel wat gamenieuws gevolgd.

-----------------
Destiny jonguh! *O* :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

uchiha tijntje schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 10:43:
Hoihoi!

-----------------
QB is best goed. Niet echt een parel maar wel een prima spel. De uitbreidingen voor The witcher 3 zijn wel briljant goed. Rise of the Tomb Raider is erg ok. Rocket League is super geinig om met een paar man te spelen. Superhot vind je denk ik ook gaaf. Is best wel lastig als je alle challenges wil halen. Geinig concept iig.

Daarnaast moet je nutjitsu nog spelen

[...]
Heb je dus eindelijk Giana Sisters op 100%?!?!?
Heb wel 15k meer gamerscore dan jij inmiddels. Mwaha ha.

Edit: 25k, slacker. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
_O-
Mijn stem gaat naar Dark Souls 3, als je van het genre houd Best Game Ever _/-\o_
Rise of the Tomb Raider is ook een aanrader.
Qua shooter : SP=DOOM, MP=Overwatch
The Division was een grappige poging maar als ze met de DLC van deze maand niet goed uitpakken mogen we gerust spreken van een mislukking.
Mis ik dan nog pareltjes ? Nee, afgezien misschien van de DLC voor The Witcher III is er afgelopen jaar niet veel bijzonders uitgekomen.

[ Voor 5% gewijzigd door justifire op 11-06-2016 13:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal
  • Registratie: Maart 2016
  • Laatst online: 02-08-2021

Koning-Admiraal

De commandant!

In welke store kun je het beste Rocket league kopen (qua prijs).

Set your goals high, and don't stop till you get there.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Diederik-Jan schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 13:17:
In welke store kun je het beste Rocket league kopen (qua prijs).
http://www.digitalgamesprices.com/xboxone.php

En voer in het zoekveld Rocket in.

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Thanks, Rusland dus. Alleen hoe gaat dat? Eerste keer namelijk dat ik dit op de Xbox ga doen in een foreign store.

[ Voor 3% gewijzigd door Koning-Admiraal op 11-06-2016 13:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-09 07:51

Famous

R 400+

Diederik-Jan schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 13:24:
[...]

Thanks, Rusland dus. Alleen hoe gaat dat? Eerste keer namelijk dat ik dit op de Xbox ga doen in een foreign store.
:)
http://ikwerkindeict.nl/2...-braziliaanse-xbox-store/

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Heb je toevallig een goedkope giftcard link. Dit is mij net iets te gortig :P https://www.livecodes.nl/xbox-gift-cards/rusland

Liefst eentje van max 10-20 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Diederik-Jan schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 13:31:
[...]

Heb je toevallig een goedkope giftcard link. Dit is mij net iets te gortig :P https://www.livecodes.nl/xbox-gift-cards/rusland

Liefst eentje van max 10-20 euro.
Het is de bedoeling dat je dit zelf wel een beetje gaat uitzoeken, dit onderwerp is al tot in den treuren besproken, om de zoveel pagina's komt het weer terug.

Het komt het topic niet ten goede als het steeds gekaapt wordt door mensen die ook graag goedkoop games willen kopen.

Nogmaals, het is mogelijk, hoe staat allemaal beschreven.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Prima hoor, inmiddels al gevonden.

Edit, ik loop tegen een probleem aan, 1000 rub aan mijn account toegevoegd maar wanneer ik het spel wil kopen kan ik de aankoop niet bevestigen? Krijg telkens de melding ''add billing info to continue'' in het Russisch.

[ Voor 85% gewijzigd door Koning-Admiraal op 11-06-2016 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Diederik-Jan schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 13:39:
Prima hoor, inmiddels al gevonden.

Edit, ik loop tegen een probleem aan, 1000 rub aan mijn account toegevoegd maar wanneer ik het spel wil kopen kan ik de aankoop niet bevestigen? Krijg telkens de melding ''add billing info to continue'' in het Russisch.
Misschien een goed idee om de link in de topic warning te lezen. Als je niks uit wil zoeken, kun je ook in euro's afrekenen in de NL store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Diederik-Jan schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 13:39:
Krijg telkens de melding ''add billing info to continue'' in het Russisch.
Nou doe dat eens dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning-Admiraal

Koning-Admiraal

De commandant!

Dat gaat dus om het toevoegen van een creditcard ;), je billingadres kan alleen gewijzigd worden op je console. Dus probleem is verholpen.

[ Voor 12% gewijzigd door Koning-Admiraal op 11-06-2016 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Diederik-Jan schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 15:26:
[...]

Dit noem jij vriendelijk en behulpzaam? ''Misschien een goed idee om de link in de topic warning te lezen. Als je niks uit wil zoeken, kun je ook in euro's afrekenen in de NL store.''

Nee, dus wie moet nou beter lezen? Maar goed, Famous is tenminste wel normaal.
Ik denk dat je een beetje in moet dammen als je in de toekomst nog geholpen wil worden, alles is op google te vinden want "wij" hebben het ook niet zelf bedacht natuurlijk.

Ik leg je even uit hoe het op een forum werkt:

1. Je stelt een vraag met zoveel mogelijk informatie en legt goed uit wat je zelf al gedaan hebt.
2. Mensen regeren daar op.
3. jij leest de antwoorden, stellen ze je niet tevreden dan wacht je langer en ga je niet met een blazende toon andere aanspreken.
4. Je bedankt de eventuele goeie antwoorden als ze je verder hebben geholpen.
Diederik-Jan schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 15:31:
[...]

Dat gaat dus om het toevoegen van een creditcard ;), je billingadres kan alleen gewijzigd worden op je console.
Nee hoor dat kan ook op de Website. Wel de russische pakken.
edit: Je kan ook een CreditCard toevoegen en dat russische adres gebruiken voor je prepaid kaarten.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 11-06-2016 15:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Diederik-Jan schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 15:31:
[...]

Dat gaat dus om het toevoegen van een creditcard ;), je billingadres kan alleen gewijzigd worden op je console. Dus probleem is verholpen.
Hier kan je je billing address veranderen of toevoegen. Het kan ook op de PC.Ik heb zelf geen creditcard

https://commerce.microsoft.com/PaymentHub/Profile?lang=nl-nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rockvee2 schreef op zaterdag 11 juni 2016 @ 15:35:
[...]

Hier kan je je billing address veranderen of toevoegen. Het kan ook op de PC.Ik heb zelf geen creditcard

https://commerce.microsoft.com/PaymentHub/Profile?lang=nl-nl
Ooh nice dat kende ik nog niet, deed het altijd via de xbox site.

Lukte wel zo te zien :)

Afbeeldingslocatie: http://i63.tinypic.com/deu5g9.png

Pagina: 1 ... 13 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.