Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
justifire schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 08:02:
[...]

Toch vreemd dat ik het dan leuk vind om te spelen :?
BF -> CS -> COD -> TF2 is hier de 'favoriete volgorde'
Juist doordat BF en CoD zo'n uitgekauwde serie is geworden is het goed om te zien dat Blizzard het over een andere boeg gooit.
Ach ja games, de een vind het fantastisch, de ander heeft nog nooit zo'n baggerspel gespeeld >:)
Heb zelf een hekel aan TF2 maar vind Overwatch echt geweldig :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frans92
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

Even Goat Simulator 'gekocht' met games with gold van juni :)
Daar ga ik me vanmiddag mee vermaken :P

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vrijdag komt "Dangerous Golf" uit; trailer vond ik er best vermakelijk uitzien dus denk dat ik die ga toevoegen aan mijn verzameling :)

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• timmie271
  • Laatst online: 14-09 22:18
Mijn dag kan niet meer stuk :)
Mile high club achievement gehaald in modern warfare. Nu alleen nog even de campaign op easy uitspelen voor de 2 intel chievos en nog 2 losse chievos.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn hemel, wat kunnen mensen slecht zijn in Ryse. Het enige wat je moet snappen zijn vier knopjes, focus en geen combo's breken. In de meeste potjes snapt mijn partner 1 van de drie. Ben meestal aan het reviven of aan het wachten tot hij op een knopje, met een enorme pijl er boven, komt staan. Ik denk dat solo de juiste weg is voor dit spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 12:59

TheVMaster

Moderator WOS
En het is weer tijd voor een Nieuwe Xbox One Preview.....althans je kunt je nu aanmelden.

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/ztWEpy5fUAiCSZzLfbOgztu6/full.jpg

[ Voor 5% gewijzigd door TheVMaster op 02-06-2016 10:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TheVMaster schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:54:
En het is weer tijd voor een Nieuwe Xbox One Preview.....althans je kunt je nu aanmelden.

[afbeelding]
Mooi want het update proces staat al een tijdje stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheVMaster schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 10:54:

[afbeelding]
Ik twijfel momenteel. Ik denk niet dat ze veel gaan veranderen qua parties en chat, maar bij de vorige update was er nog zo'n moment dat je niet me er met mensen van een oude versie kon chatten voor een paar dagen. Dat was toch wel even erg frustrerend. Maar goed, aan de andere kant speel ik de komende tijd toch niet echt veel online met anderen (of mensen die de update niet kunnen krijgen).

Wat zijn eigenlijk de verwachtingen van wat erin gaat komen? Ergens nog een analyse van de pers?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 11:54:
[...]

Ik twijfel momenteel. Ik denk niet dat ze veel gaan veranderen qua parties en chat, maar bij de vorige update was er nog zo'n moment dat je niet me er met mensen van een oude versie kon chatten voor een paar dagen. Dat was toch wel even erg frustrerend. Maar goed, aan de andere kant speel ik de komende tijd toch niet echt veel online met anderen (of mensen die de update niet kunnen krijgen).

Wat zijn eigenlijk de verwachtingen van wat erin gaat komen? Ergens nog een analyse van de pers?
Tja....dan doe je even twee weken niet mee :? Dat gedoe met de parties was alleen tijdens de eerste vernieuwing (1 1/2 jaar terug ofzo). Volgens mij waren er bij de laatste dashboard vernieuwing geen issues.....althans mij niet bekend.

Volgens mij komt er een nieuwe Store, dus ik vermoed ook wel wat finetuning van het dashboard, maar verdre weinig aanpassingen denk ik.....Misschien beetje layout van je Windows 10 Startscherm....live tiles voor de Apps ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheVMaster schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:18:
[...]

Tja....dan doe je even twee weken niet mee :? Dat gedoe met de parties was alleen tijdens de eerste vernieuwing (1 1/2 jaar terug ofzo). Volgens mij waren er bij de laatste dashboard vernieuwing geen issues.....althans mij niet bekend.

Volgens mij komt er een nieuwe Store, dus ik vermoed ook wel wat finetuning van het dashboard, maar verdre weinig aanpassingen denk ik.....Misschien beetje layout van je Windows 10 Startscherm....live tiles voor de Apps ofzo?
Het is vaker voorgekomen dat parties niet goed samenwerkten door preview-updates. Volgens mij een stuk of 3 keer. Maar ook andere problemen (geen instant-resume of background-downloads) waren vrij frustrerend.

Aan de andere kant is het OS al wel verder gevorderd dan toen ze bv vorig jaar begonnen. Zelf verwacht ik ook vooral meer features en niet zozeer dingen die de basis in de soep gaan laten lopen. Grote kans dat je straks UWP apps kunt draaien bv. Dat is niet iets wat de basis aantast. Tenminste, ik mag hopen van niet :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:21:
[...]
Het is vaker voorgekomen dat parties niet goed samenwerkten door preview-updates. Volgens mij een stuk of 3 keer. Maar ook andere problemen (geen instant-resume of background-downloads) waren vrij frustrerend.

Aan de andere kant is het OS al wel verder gevorderd dan toen ze bv vorig jaar begonnen. Zelf verwacht ik ook vooral meer features en niet zozeer dingen die de basis in de soep gaan laten lopen. Grote kans dat je straks UWP apps kunt draaien bv. Dat is niet iets wat de basis aantast. Tenminste, ik mag hopen van niet :+
Geen idee we gaan het meemaken..ik ga all in.... :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheVMaster schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:23:
[...]

Geen idee we gaan het meemaken..ik ga all in.... :+
Ik kan niets aangeven in de Preview app, jij wel dan?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:28:
[...]

Ja...

Afbeeldingslocatie: http://static.tweakers.net/ext/f/QJjzX4zKV7te83tkfdyJcgkR/full.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:28:
[...]

Heb je de Xbox Message wel gehad?

Xbox PReview Dashboard app->Tile: Registration->Pending->Lijstje waar je #2 ipv #1 moet kiezen->Confirm->Confirm->Done

[ Voor 22% gewijzigd door Martinspire op 02-06-2016 12:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Martinspire schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 12:45:
[...]

Heb je de Xbox Message wel gehad?
Schijnt dat ze het bericht alleen sturen naar mensen die veel dingen melden (niet dat ik dat nu veel doe, maar goed)...

Dit lees ik net op het Xbox Preview forum
Hey everyone!

The next Xbox One update is nearly here and we're excited to start receiving feedback on it. This release includes substantial under-the-hood changes and some exciting new features. Over the next few weeks we'll be gradually enabling the new update option for the Preview audience.

During the rollout of the New Xbox One Experience last year, there was some confusion surrounding our selection process. This time we’re making it more simple. The option to enroll a console to test the latest update will be made available to users according to their Preview Award point score at the end of the last Preview wave (the users with the most Preview Award points will be eligible to opt-in first). Once you're eligible (and again, everyone in Preview will ultimately be eligible), you'll receive an Xbox Live message indicating that you now have the option to enroll in the latest Xbox One Experience via the Xbox Preview Dashboard. If you elect to enroll, your console will begin receiving updates shortly thereafter. Note: 'Shortly thereafter' is subjective :). The amount of time between opting in and receiving a build will vary based on issues identified by the Preview audience. Not to worry though, we will add people in the order that they opted in.

[ Voor 72% gewijzigd door TheVMaster op 02-06-2016 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Aha, dan sta ik dus ergens achter in de rij...

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Bullet NL schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 13:04:
Aha, dan sta ik dus ergens achter in de rij...
:+ Eindelijk sta jij ook een keer niet vooraan....maar eh..ik zal je wel laten weten hoe de nieuwe preview bevalt.. O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zal hem vanavond er ook eens weer toevoegen, is alweer tijdje geleden dat we een grote update kregen in de preview.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Cortana kunnen we in NL toch niet gebruiken (en wat ga je daarmee doen wat je niet al met voice commands kunt dan?), Background music is leuk maar die van mij staat al aangesloten op mn PC waar ik al lang spotify mee afspeel tijdens Rocket League. En UWP was al wel bekend, maar eigenlijk boeit me dat ook geen flikker.

Goed, ieder zijn ding natuurlijk, maar ik heb liever iets als het community-gedeelte wat de PS4 had gekregen een paar updates geleden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Dan zet je je Xbox gewoon engels? Mijne heeft sinds dag 1 nooit op NL gestaan, mijn Phone is ook engels, hopelijk wordt de 'xbox' commands ook vervangen door contana.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
SinergyX schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:41:
Dan zet je je Xbox gewoon engels? Mijne heeft sinds dag 1 nooit op NL gestaan, mijn Phone is ook engels, hopelijk wordt de 'xbox' commands ook vervangen door contana.
Dit gaat dus ook gebeuren.
Het hele "Xbox doe dit" word vervangen voor "Cortana doe dit"
Heb er vorig jaar al even mee kunnen spelen via de verborgen optie in het preview dashboard en dat werkte al verbazingwekkend goed.
Zaten dan nog geen xbox commands in, maar dingen zoals het weer, een winkel in de buurt of het laatste nieuws werden probleemloos op het scherm weergegeven.
Daar waar ik na jaren nog steeds last heb van haperende xbox commands verstond Cortana moeiteloos ieder woord dat ik zei (dit zie je ook woord voor woord gefilterd worden en omgezet in logische zinnen)
Kom maar door met die Anniversary update *O*

Even het artikel opgezocht waarin Phil Spencer toelichting geeft op Cortana :

GamesBeat: With Cortana, there’s already Kinect voice integration. Will Cortana change that?

Spencer: The way to think about Cortana — the microphone is the same. The device is the same. Cortana is basically an input layer for voice, natural language. “Cortana, order me a pizza.” All of the analytics on the backend figuring out the intent of what you say, we don’t have that on Xbox today. You say, “Xbox on,” it literally does a string match, and we trigger the power switch. Our dictionary is fairly closed as far as voice interaction on Xbox.

Bringing in Cortana, you’ll have the same mic, the same ability to parse what you say, but the opportunity to get a broader hit base. “Hey, Cortana, what’s the weather?” Xbox today doesn’t even know what weather is.

GamesBeat: You’ll say “Cortana” instead of “Xbox?”

Spencer: We’ve toyed with that back and forth. I think it’s going to work that way on your desktop because the icon’s the same. But when we started with “Xbox on,” Cortana was over here, and the Xbox team was over there. We don’t want it to have to be “Xbox, Cortana…” and you end up saying 15 things to make your point. So, it’ll just be “Cortana.”

There’s a lot of potential there to streamline the process of getting from one place to another on Xbox. Something pops up and you say “open that,” and you have to snap to something. Cortana could eliminate all of those snaps by just opening that party, joining that party.

This work we’ve been doing around this functionality — the semantic understanding of what’s happening on Live — “Cortana, is Mike online now,” goes through and knows that I probably mean this particular “Mike.” Is he online? Yes, he is. What’s he playing right now? OK, join his party. My ability to go back and forth with Cortana and understand the context in Live — we’ve even looked at games. Things like, “Cortana, how do I get through this level?” We know what game you’re playing, what character you are, where you are in the game from achievements, and what’s happening in the frame. We can bring up game DVR clips of where you are and show how other people have completed the level you’re in.

Bron

[ Voor 59% gewijzigd door justifire op 02-06-2016 15:34 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Martinspire schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 14:38:
[...]

Cortana kunnen we in NL toch niet gebruiken (en wat ga je daarmee doen wat je niet al met voice commands kunt dan?), Background music is leuk maar die van mij staat al aangesloten op mn PC waar ik al lang spotify mee afspeel tijdens Rocket League. En UWP was al wel bekend, maar eigenlijk boeit me dat ook geen flikker.

Goed, ieder zijn ding natuurlijk, maar ik heb liever iets als het community-gedeelte wat de PS4 had gekregen een paar updates geleden.
Met de anniversary update komt Cortana ook naar NL (eigenlijk naar alle regio's) maar kan je deze NIET in het Nederlands gebruiken. Ook weet Cortana niets over onze regio (al vind ze best goed de dichtsbijzijnde pizzaria als ik het haar nu vraag).

Bronnetje: http://forums.windowscent...vailable-all-regions.html
Tweakers had er ook over geschreven maar dit vond Bing niet zo goed met engelse zoektermen.

edit: een paar letters

[ Voor 11% gewijzigd door Yaz op 02-06-2016 15:49 ]

Gamertag: YazNL

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Yaz schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:31:
[...]

Met de anniversary update komt Cortana ook naar NL (eigenlijk naar alle regio's) maar kan je deze NIET in het Nederlands gebruiken. Ook weet Cortana niets over onze regio (al vind ze best goed de dichtsbijzijnde pizza als ik het haar nu vraag).
_O- _O- Cortana weet jouw vriesvak aan te wijzen????

Ben in ieder geval benieuwd we ons, als One-bezitters, de komende weken/maanden te wachten staat. Crossplay, E3, UWP... d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
MAX3400 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 15:40:
[...]

_O- _O- Cortana weet jouw vriesvak aan te wijzen????
Dat zal die van de buren zijn, ik gruwel van diepvriespizza's. Blerh :r

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

[...]

Met de anniversary update komt Cortana ook naar NL (eigenlijk naar alle regio's) maar kan je deze NIET in het Nederlands gebruiken. Ook weet Cortana niets over onze regio (al vind ze best goed de dichtsbijzijnde pizza als ik het haar nu vraag).

Tweakers had er ook over geschreven maar dit vond Bing niet zo goed met engelse zoektermen.
Dat ga je niet menen! Had er niet meer op gerekend eerlijk gezegd ;) Dat zoiets simpels toch 2 jaar nodig heeft.... 1 van de redenen dat ik Windows Phone vaarwel gezegd heb, voel me echt second class citizen bij MS...

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Met de anniversary update komt Cortana ook naar NL (eigenlijk naar alle regio's) maar kan je deze NIET in het Nederlands gebruiken. Ook weet Cortana niets over onze regio (al vind ze best goed de dichtsbijzijnde pizzaria als ik het haar nu vraag).

edit: een paar letters
Het kan aan mij liggen, maar voor mn gevoel werkt dat gewoon niet lekker om in het Engels tegen mn Xbox, Pc of telefoon te babbelen. Ik doe dat dan eigenlijk ook nooit. Maar goed, in mijn situatie heb ik Cortana ook helemaal niet nodig op mn Xbox. Ieder zijn ding.
Het ging me er dan ook omdat het niet in het Nederlands werkt, dat is toch wat de meesten hier wel willen lijkt me.

Ik hoop alleen dat er nog wel wat meer in de komende update komt, zoals bv communities.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14:14

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Martinspire schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:03:
[...]
Het kan aan mij liggen, maar voor mn gevoel werkt dat gewoon niet lekker om in het Engels tegen mn Xbox, Pc of telefoon te babbelen. Ik doe dat dan eigenlijk ook nooit. Maar goed, in mijn situatie heb ik Cortana ook helemaal niet nodig op mn Xbox. Ieder zijn ding.
Het ging me er dan ook omdat het niet in het Nederlands werkt, dat is toch wat de meesten hier wel willen lijkt me.

Ik hoop alleen dat er nog wel wat meer in de komende update komt, zoals bv communities.
Ik zal blij zijn dat ik mijn dure overbodige bonk plastic (Kinect) eindelijk eens kan gebruiken :) Ik juich het dus toe dat MS eindelijk voice mogelijk maakt voor mensen zoals ik die hun apparatuur graag op dezelfde taal hebben staan als ze spreken.

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nosferatu111072
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 12-08 19:41
En zo moeilijk hoeft het toch niet te zijn. Siri van Apple werkt toch ook prima!

Rega planar 2 (exact-cartridge), Jamo C97II, Xbox series X - LG55CX6LA - Onkyo tx-rz900 - Xbox One X - Xbox One - Xbox 360 - Xbox - Gamertag: NOSFERAT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Ook uitnodiging gehad om me aan te melden voor de nieuwe Anniversary Update Preview

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Iemand Super Meatboy al kunnen downloaden? Krijg steeds een error in de store, zowel via Xbox.com als het Xbox dashboard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tomba schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 16:54:
[...]

Ik zal blij zijn dat ik mijn dure overbodige bonk plastic (Kinect) eindelijk eens kan gebruiken :) Ik juich het dus toe dat MS eindelijk voice mogelijk maakt voor mensen zoals ik die hun apparatuur graag op dezelfde taal hebben staan als ze spreken.
Cortana gaat ook gewoon met de headset werken.
Dus daar hoef je die plastic baksteen niet voor te hebben :P
Hopelijk komt er nog eens een soort microfoon die de kinect kan vervangen, die (dure) cameras gebruik ik toch niet.
Maar zou niet meer zonder spraakbesturing willen.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Zojuist het eerste uurtje in quantum break zitten... Mijn god wat een vette game zeg!! Eerste keer time Dodgen!!!:o mijn mond viel open hoe gruwelijk dat er uit ziet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
halofreak1990 schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 19:04:
Iemand Super Meatboy al kunnen downloaden? Krijg steeds een error in de store, zowel via Xbox.com als het Xbox dashboard.
Heb de game gisteren zonder problemen binnen kunnen halen.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Xbox staat nu ook op Pending, ben benieuwd naar de nieuwe update. Had stiekem gehoopt dat meteen de WP streaming ook toegevoegd zou worden, maar gok dat na de E3 zal zijn.

Toch maar die Quanum V2 gekocht, best grappig ding en m'n 950XL past er netjes in.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Frans92
  • Laatst online: 26-08 09:02

Frans92

VFR800

mfreriks schreef op donderdag 02 juni 2016 @ 20:01:
Zojuist het eerste uurtje in quantum break zitten... Mijn god wat een vette game zeg!! Eerste keer time Dodgen!!!:o mijn mond viel open hoe gruwelijk dat er uit ziet!
Ik had precies hetzelfde! Lekker goedkoop gescoord bij bol.com om maar eens te proberen en het is zo'n goed spel. Ben blij dat ik het gekocht heb!

XBL: DonFrans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

Iemand deze al gespeeld?

http://www.windowscentral...-robbers-friends-xbox-one

Klinkt wel aardig als ik het zo lees. Van het weekend maar eens proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Tiny schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:13:
Iemand deze al gespeeld?

Heb het op PC gespeeld. Het idee is leuk, maar de kwaliteit is niet heel erg hoog en is heel erg pay 2 win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiny schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:13:
Iemand deze al gespeeld?

APB op de PC is compleet bagger, p2w, nog steeds cheaters en een behoorlijk corrupte admin-club erachter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

SinergyX schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 13:39:
[...]

APB op de PC is compleet bagger, p2w, nog steeds cheaters en een behoorlijk corrupte admin-club erachter.
Awesome, ik kan niet wachten!

:o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 18:29:
[...]
Ik wens alle achievement hunters vast super veel plezier met Flappy Goat! koop maar vast een nieuwe controller
Wurg, hoe heb jij flappy goat gehaald? Heb verdere alle chievos al :9 Mis alleen die nog |:( |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 14-09 23:35
timmie271 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:32:
[...]

Wurg, hoe heb jij flappy goat gehaald? Heb verdere alle chievos al :9 Mis alleen die nog |:( |:(
Daar begin ik ook echt niet mee, dan heb ik maar 970 op 1000.

Ik krijg mijn geit niet op haar voorste poten. Weet iemand hoe dat werkt? Google brengt ook geen raad. Precies alsof ik een bug heb...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Tits schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:38:
[...]

Ik krijg mijn geit niet op haar voorste poten. Weet iemand hoe dat werkt? Google brengt ook geen raad. Precies alsof ik een bug heb...
L-stick naar achteren en naar voren bewegen en dan slow motion aanzetten. daarna krijg je een balk te zien en die moet je een beetje in het midden houden met langzaam naar boven en naar beneden bewegen van je L-stick. als je de 3000 hebt gehaald moet je op A klik om op 4 poten te belanden en dan unlockt ie ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Toevallig gisteravond de flapmaster achievement gehaald. Een hoop frustratie vanwege de slechte collission detection en input lag, maar uiteindelijk is het wel te doen (na 100+ pogingen haha). Heb er nog een DVR van gemaakt.
Tits schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:38:
[...]

Linker stick snel naar achteren en naar voren als je stil staat. Daarna in slow-mo en met de linker stick ballanceren.

Edit: Zoals timmie271 hierboven dus al melde.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:43:
[...]
Toevallig gisteravond de flapmaster achievement gehaald. Een hoop frustratie vanwege de slechte collission detection en input lag, maar uiteindelijk is het wel te doen (na 100+ pogingen haha). Heb er nog een DVR van gemaakt.
Stream naar de PC misschien dat ik dat maar even niet moet doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 14:44:
[...]

Stream naar de PC misschien dat ik dat maar even niet moet doen :)
Nee dat lijkt me niet verstandig :+ de ingame lag is al zwaar irritant genoeg. Ow... en zet uit voorzorg je geluid ook maar uit ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 15:14:
[...]

Nee dat lijkt me niet verstandig :+ de ingame lag is al zwaar irritant genoeg. Ow... en zet uit voorzorg je geluid ook maar uit ;)
Geluid van het spel zelf had ik sws al uitgezet. Zelf ben ik tot de 5 gekomen (daar gecrasht) en mijn geheime wapen (broertje) is ook al tot daar gekomen maar dan in de helft minder pogingen. Hij gaat het later nog wel een keer proberen. Ikzelf misschien ook wel af en toe maar voor vanmiddag en wss vanavond laat ik het wel mooi links liggen :)

Zit ook nog een versterker tussen misschien dat ik het maar is een keer rechtstreeks moet proberen naar de tv. om zo min mogelijk inputlag te verkrijgen :9

[ Voor 11% gewijzigd door timmie271 op 03-06-2016 15:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Je bent een gamer met skill of niet hé.

Al die tips die online staan zijn onzin. Het is niet moeilijk. Gewoon op het knopje drukken op het juiste moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 17:22:
[...]
...Gewoon op het knopje drukken op het juiste moment.
"That's what she said" :*)

Vanochtend trouwens Dangerous Golf even gespeeld voordat ik naar werk moest. Leuk bedacht, mooie kleuren en hoge resolutie. Waarschijnlijk best een lange campaign want heeeel veeeel medals te halen en natuurlijk altijd de uitdaging om nog meer punten/schade te krijgen. Nadeeltje; rinse & repeat van veel levels maar dat is vaker met dit soort games. Oh, en er is couch co-op alsmede online co-op dus d:)b

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 17:22:
[...]

Je bent een gamer met skill of niet hé.

Al die tips die online staan zijn onzin. Het is niet moeilijk. Gewoon op het knopje drukken op het juiste moment.
In flappy bird zelf ook nooit goed geweest :9 En op het goede moment klikken is bij meestal net te laat of te vroeg waardoor ik te hoog ga.... Maar ik haal wel een keer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 19:05:
[...]

In flappy bird zelf ook nooit goed geweest :9 En op het goede moment klikken is bij meestal net te laat of te vroeg waardoor ik te hoog ga.... Maar ik haal wel een keer :)
Daarom zeg ik dat je op het goede moment moet klikken en dus niet op het verkeerde moment. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 19:34:
[...]

Daarom zeg ik dat je op het goede moment moet klikken en dus niet op het verkeerde moment. :+
Maar wat is het goede moment :+
Gelukkig vermaak ik me ondertussen ook met F1 2015 :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op vrijdag 03 juni 2016 @ 17:30:
[...]

"That's what she said" :*)

Vanochtend trouwens Dangerous Golf even gespeeld voordat ik naar werk moest. Leuk bedacht, mooie kleuren en hoge resolutie. Waarschijnlijk best een lange campaign want heeeel veeeel medals te halen en natuurlijk altijd de uitdaging om nog meer punten/schade te krijgen. Nadeeltje; rinse & repeat van veel levels maar dat is vaker met dit soort games. Oh, en er is couch co-op alsmede online co-op dus d:)b
Het ziet er voor mij uit als een game waar je even om moet lachen, maar al snel inwisselt voor iets wat houdbaarder is. Lijkt me 15 min leuk en daarna heb ik het wel gezien. Had ook het idee dat er weinig strategie bij kwam kijken omdat je alles toch wel op tijd red. Maar laat ons zeker weten hoe het volgende week nog gaat ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dark Souls 3 op 1000 GS en nu weer verder met Overwatch.
Damn wat een geweldig spel is het toch _/-\o_
Paar potjes gehad die eindigden met overtime, dan zit je echt op het puntje van je stoel om zo snel mogelijk bij de payload te komen.
En als je het dan red en je super kan activeren zodat je jouw team naar de overwinning helpt, punten, respect en play of the game binnen harkt, is het helemaal genieten :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Ja hoor. Komt m'n broertje even binnen zal ik het nog een keer proberen? Is goed. Binnen 10 pogingen heeft ie de 10 gehaald in flappy goat. Die staat nu ook mooi op 1000G :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mu.siQ
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 30-08 18:01

Mu.siQ

XBL: MusiQ2

Grr, foutmelding 0x88de0017. Meer mensen last van. Nieuwe ddos?
https://www.reddit.com/r/...yn/error_code_0x87de0017/

Eindelijk weer even vrije tijd zonder schuldig te voelen. Nou is dat online gebeuren toch wel erg klote. Heb de console, heb t spel. Maar gamen ho maar...

[ Voor 36% gewijzigd door Mu.siQ op 04-06-2016 17:43 ]

Therefore I must know what I am doing. Maybe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Mu.siQ schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 17:42:

Eindelijk weer even vrije tijd zonder schuldig te voelen. Nou is dat online gebeuren toch wel erg klote. Heb de console, heb t spel. Maar gamen ho maar...
Hier nergens last van? Maar hierboven heb ik het ook bij iemand langs zien komen tenzij jij diezelfde persoon bent :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Mu.siQ schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 17:42:

Nergens last van hier. Maar mijn Xbox is ook mijn home Xbox, dus ook als Xbox live eruit ligt accepteerd hij mijn spellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Tropico 5 digitale versie ben ik nu aan het spelen.Dus geen last.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kan geen online games joinen. En dan zeggen die boefjes op Xbox.com dat alles Up and running is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-09 17:21
Deze x nergens last van, vanmiddag giftcard gekocht in de brasilstore, en heel de tijd al online in WoT.

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 20:42:
Ik kan geen online games joinen. En dan zeggen die boefjes op Xbox.com dat alles Up and running is.
Het is de laatste tijd jammerlijk vaak in storing.
Dat was ten tijden van de Xbox 360 een stuk beter voor elkaar.

Toch jammer.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
justifire schreef op zondag 05 juni 2016 @ 13:58:
[...]

Er gaat nu ook wel een bak meer data over de servers met oa de record en stream functies van de One.
Opschalen die servers dan, dit gooit hun goeie reputatie ten grabbel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zondag 05 juni 2016 @ 13:58:
[...]

Er gaat nu ook wel een bak meer data over de servers met oa de record en stream functies van de One.
Stom van ze dan. Hoewel het net als internet bankieren is. Dat werkt 99,9% goed. Net zoals 99,9% van de post aankomt. Alleen als Xbox of ING er uit knalt heeft iedereen er tegelijk last van. En kunnen we schreeuwen. Terwijl post (meestal) per stuk kwijtraakt. Dan schreeuwt er steeds maar eentje.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 05-06-2016 14:50 . Reden: Swiftkey ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Donstil schreef op zondag 05 juni 2016 @ 14:30:
[...]

Opschalen die servers dan, dit gooit hun goeie reputatie ten grabbel.
De servers zijn het probleem niet bij een ddos aanval, dat is de hoeveelheid verkeerd verkeer. En dat ga je echt niet opvangen zonder dat de prijs veel verder omhoog moet.
Het probleem is dat de afgelopen 10 jaar er veel meer mensen online zijn met veel snellere verbindingen. Van die vele mensen zitten er heel veel in een botnet, zonder dat ze het weten. Er is een reden waarom Microsoft in Windows 10 updates automatisch naar home gebruikers pushed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SunnieNL schreef op zondag 05 juni 2016 @ 17:49:
[...]

De servers zijn het probleem niet bij een ddos aanval, dat is de hoeveelheid verkeerd verkeer. En dat ga je echt niet opvangen zonder dat de prijs veel verder omhoog moet.
Het probleem is dat de afgelopen 10 jaar er veel meer mensen online zijn met veel snellere verbindingen. Van die vele mensen zitten er heel veel in een botnet, zonder dat ze het weten. Er is een reden waarom Microsoft in Windows 10 updates automatisch naar home gebruikers pushed.
Waarom en hoe vind ik als eind gebruiker eigenlijk niet zo belangrijk, dat is alleen maar goed praten van een probleem.

Ik merk als "gamer" simpelweg meer problemen en dat is irritant, zeker als het net op het moment is dat je even kunt spelen en zelfs je single player games niet opstarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu Live weer werkt kan ik maar 1 ding zeggen: Rocket league!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
timmie271 schreef op zaterdag 04 juni 2016 @ 17:27:
Ja hoor. Komt m'n broertje even binnen zal ik het nog een keer proberen? Is goed. Binnen 10 pogingen heeft ie de 10 gehaald in flappy goat. Die staat nu ook mooi op 1000G :)
Heb het denk een half uur geprobeerd, maar de input lag kan ik echt niet aan wennen. 50% van de keren dat ik begon registreerde de Y knop ook niet dus viel ik meteen tegen de onderkant van het scherm aan.

Na een half uur was ik maar gestopt voordat het mijn humeur ging beïnvloeden :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Martinspire schreef op maandag 06 juni 2016 @ 11:02:
[...]

Huh? Sinds wanneer heb jij die game?
Sinds gisteren.
/stalker-mode off :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Ereaser schreef op maandag 06 juni 2016 @ 09:52:
[...]

Heb het denk een half uur geprobeerd, maar de input lag kan ik echt niet aan wennen. 50% van de keren dat ik begon registreerde de Y knop ook niet dus viel ik meteen tegen de onderkant van het scherm aan.

Na een half uur was ik maar gestopt voordat het mijn humeur ging beïnvloeden :P
Klopt verder helemaal niks van dat spelletje. Als je zelf denkt dat je er voorbij bent vind het spelletje dat nog niet..... ben blij dat ik er vanaf ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op maandag 06 juni 2016 @ 12:45:
[...]

Sinds gisteren.
/stalker-mode off :P
Oeh das wel interessant. Wordt ie telkens met andere noobs gematchmaked en kun je als mlg-pro elite even lekker je skills laten zien :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat een aandacht jongens. Voel me zeer gevleid.

Wel een geinig spelletje trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:48
Larry de ja-knikker :+

Verder ziet het er goed uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
En geen woord over de traagheid, zowel de XB App op Win10 als XBO zelf, daar mogen ze nog flink wat in verbeteren. Wel leuk dat er dus nieuwe PC games bijkomen om clips op te nemen, zou leuk zijn als party-systeem van XBL ook in PC games gaat komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 12:34
Tom Warren ‏@tomwarren 38m38 minutes ago

1 thing that Microsoft isn't sharing publicly about the Xbox One update... language independence. You'll be able to set options per language
_/-\o_

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 13-09 13:31
iemand Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v0v7blR.jpg al gehad?
(elite controller )

[ Voor 25% gewijzigd door rejer op 06-06-2016 18:41 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Neen. Maar aan de vuil in de groef te zien zou 'slecht onderhouden' een oorzaak kunnen zijn. Ik zou zeggen, neem contact op met de winkel ivm garantie. Zou ik wel ff een microvezel doekje en/of wat alcohol eerst ter hand nemen. :)

Edit: in het kader van slecht onderhoud: iemand ervaring met cola uit de face knopjes krijgen. Is allang droog en er is flink wat alcohol in gegaan. Steeds doet hij het een avondje goed, daarna is de B toets weer plakkerig.

[ Voor 33% gewijzigd door Verwijderd op 06-06-2016 18:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 18:50:
Neen. Maar aan de vuil in de groef te zien zou 'slecht onderhouden' een oorzaak kunnen zijn. Ik zou zeggen, neem contact op met de winkel ivm garantie. Zou ik wel ff een microvezel doekje en/of wat alcohol eerst ter hand nemen. :)
Idd lijkt me t handigst, en is het handig om MS zelf te vragen of gewoon via waar ik 'm weg heb gekocht? (bol)

ps. zonder flits zie je geen vuil :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
Ik hoop wel dat ik ook snel de optie voor de nieuwe preview krijg. Krijg ik misschien ook weer n's quests die ik wél kan doen. (Kan de Chat pad quests niet doen want heb geen Chat pad).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

rejer schreef op maandag 06 juni 2016 @ 18:57:
[...]

Idd lijkt me t handigst, en is het handig om MS zelf te vragen of gewoon via waar ik 'm weg heb gekocht? (bol)

ps. zonder flits zie je geen vuil :+
Ik denk dat bol sneller zal zijn als MS eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Eerst zien dan geloven.
Zal het morgenochtend gelijk eens proberen (ik zit in de eerste wave)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 06 juni 2016 @ 20:08:
[...]

Te lui om te lezen Martin ?
Voortaan misschien iets eerder nieuws videootjes delen ?
Ik quote graag liever de source dan een 1 of andere gamesite die er nog tussendoor babbelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 19:13:
[...]

Ik denk dat bol sneller zal zijn als MS eerlijk gezegd.
Ik heb bol maar gemaild,

bedankt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ben wel benieuwd naar fifa op frostbite. Zou je destructible tribunes hebben? Zou Robben letterlijk breken van een tackle een meter naast hem? Kun je dwars door de muur schieten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
Kan niet wachten tot 0:01 vannacht; lekker Mirror's Edge: Catalyst spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
halofreak1990 schreef op maandag 06 juni 2016 @ 22:02:
Kan niet wachten tot 0:01 vannacht; lekker Mirror's Edge: Catalyst spelen.
Al een paar dagen gespeeld met EA access! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 21:50:
Ben wel benieuwd naar fifa op frostbite. Zou je destructible tribunes hebben? Zou Robben letterlijk breken van een tackle een meter naast hem? Kun je dwars door de muur schieten?
Als er lag is, schiet je en 10 seconde laten scoor je pas :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SinergyX schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:14:
[...]

Als er lag is, schiet je en 10 seconde laten scoor je pas :P
Frostbite en fifa lag samen, gaat geweldig worden. :)

Om hoekjes schieten is awesome. Net als geblesseerde spelers reviven. Pipo Inzaghi wordt daarnaast designated sniper voor de goal. Overigens zou de lat doormidden schieten best realistisch zijn. Deed Hagi immers al in 94.:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:26:
[...]

Om hoekjes schieten is awesome. Net als geblesseerde spelers reviven. Pipo Inzaghi wordt daarnaast designated sniper voor de goal. Overigens zou de lat doormidden schieten best realistisch zijn. Deed Hagi immers al in 94.:)
YouTube: E.T.A. 5 MINUTES TO BEDTIME BOYS
Zo'n persoon in Fifa zou zooooo geweldig zijn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 06 juni 2016 @ 23:26:
[...]

Een niet realistische grappenmakende commentator zou echt top zijn. Lekker zeiken op verkeerde passes en slechte schoten. Voor op de bank spelen echt cool.

Maar ik zeg niks. Dadelijk bestaat dit als dlc voor een tientje per stuk. Zoals toen Tomtom zijn midlife crisis had.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheVMaster

TheVMaster

Moderator WOS
Zoohw...de rs1_xbox_rel_1606.160603-1924 update loopt hier binnen. Het nieuwe Preview forum is ook live.
HOW TO GET IT

•If your console is in Instant-On mode, it will download and install the update and reboot to standby.

•NOTE: Once the update is available, you can manually begin the update by navigating to Settings > System and selecting System Update.

•If your console hasn’t downloaded and installed the update by 1:30AM PDT 6/8/2016, you will be prompted to do so at that time.

DETAILS

OS version released: th2_xb_rel_1606.160603-1924
Available: 6:30PM PDT 6/6 (1:00AM GMT 7/6)

Thanks for helping us test the latest Xbox One update! We’re eager to show off the new features and experiences we’ve been working on. We’ve noted below a few important things be aware of before you jump in.

Certain content (games, apps, DLC) purchased in the new Store may only be available on consoles enrolled in the latest Preview update. This means…
Games purchased on a console running the latest Preview update can only be played on that console or other consoles running the latest Preview update.
Games purchased via Xbox.com can be played on any console.
Games purchased on a console running the previous update can be played on any console.

We’ve added several settings that are already found on Windows today. These include SmartScreen Filter, which sends URLs you visit in apps to Microsoft to check against a list of potentially harmful sites, and advertising ID, which helps Microsoft present you with more personalized ads in Universal Windows Apps. You can choose to turn these off and manage your preferences for how Xbox One uses your information in Settings.
Cortana
Welcome to Cortana on Xbox One! Cortana is one of the major new experiences introduced in the latest Xbox One update. Below is a short message from the Cortana team, as well as a list of voice commands and scenarios to try out.

Thanks for participating in the Xbox One Preview and checking out Cortana! Our vision is for Cortana to help elevate your game and become your personal digital assistant for gaming.

To get started you can just say “Hey Cortana”. You can also launch Cortana from Snap Center in the Guide, or from My Games & Apps.
Cortana works with headsets. If you don’t have a Kinect just plug in a headset and start using speech on your console.
Cortana also understands you when you speak naturally, and will recognize commands you’re already familiar with. Just say “Hey Cortana” instead of “Xbox” for commands you already use. For instance you can say “Hey Cortana, go home” in place of “Xbox go home”.

Things to Try:

Launch a game or app by saying “Hey Cortana, open {game/app name}” or something fun like “Hey Cortana, let’s play {game name}”.
Check on what a friend is up to without pausing your game by saying “Hey Cortana, what is {friend name} up to?”
Invite a friend to a party with a single phrase by saying “Hey Cortana, invite {friend name} to a party.
Search the web with “Hey Cortana, search the web for Xbox One”.

Known Issues:
It’s early for Cortana on Xbox One and we’ll continue to make improvements and build new features. We’re still tuning Cortana, so please bear with us, and be sure to report issues via Report a problem!

If Cortana doesn’t hear you the first time, you can usually try saying the phrase again.
In some cases Cortana won’t recognize the name of a game or app. This is an issue we’re working to address, so please use Report a problem if you encounter it.
If Cortana says she didn’t hear you right after you say “Hey Cortana”, navigate to Settings > Account > Privacy > App > Speech > Collect Info (accept)” and toggle the setting On/Off.
When Cortana is “Thinking…” sometimes the sounds continue longer than intended. You can open Cortana from Guide or My Games & Apps and then close it again by hitting B button.

We need your feedback to make Cortana the best experience possible. When you encounter an issue, please use Report a problem (hold down the Xbox button on the controller and select Report a problem from the power menu) to let us know.

Thank you so much for helping us perfect Cortana on Xbox One!

-The Cortana Team
Cortana Voice Commands
wer - Turn your Xbox on and off
“Hey Cortana, Xbox on” (only with Kinect)
“Hey Cortana, turn off”
“Hey Cortana, restart”

Media controls - Control your media playback
“Hey Cortana, pause the movie”
“Hey Cortana, rewind”
“Hey Cortana, play the next song”
“Hey Cortana, mute”

Audio controls - Control your sound level
“Hey Cortana, volume up”
“Hey Cortana, mute”

Navigation - Getting around on Xbox One
“Hey Cortana, go home”
“Hey Cortana, go back”
“Hey Cortana, show menu”
“Hey Cortana, change view”
“Hey Cortana, switch”
“Hey Cortana, show notifications”

Profile - Sign in, out, and off
“Hey Cortana, sign in”
“Hey Cortana, sign in as John”
“Hey Cortana, sign out”

Friends - Play and chat with friends
“Hey Cortana, is Michael online?”
“Hey Cortana, what’s Amy doing?”
“Hey Cortana, start a party with Ryan”
“Hey Cortana, send a message to Jasmine”

Games & apps - Jump in and have fun
“Hey Cortana, snap friends”
“Hey Cortana, launch settings”
“Hey Cortana, play Forza”

Game captures - Record your awesomeness
“Hey Cortana, take a screenshot”
“Hey Cortana, start broadcast”
“Hey Cortana, record that”

TV & OneGuide - Sit back and enjoy
“Hey Cortana, watch TV”
“Hey Cortana, watch ESPN”
“Hey Cortana, show the OneGuide”

Search - Find what you’re looking for
“Hey Cortana, search the web for news about Xbox One”
“Hey Cortana, search the store for Minecraft”

Help - Get answers
“Hey Cortana, help”
“Hey Cortana, what can I say?”

Places - Get directions
“Hey Cortana, show me a map of 123 Main Street”
“Hey Cortana, how far to the Grand Canyon”
“Hey Cortana, when does Starbucks open?”
“Hey Cortana, find cheap pizza restaurants near me”

Facts - People, places, things, stuff
“Hey Cortana, who is the tallest woman in the world?”
“Hey Cortana, who is the president of Finland?”
“Hey Cortana, what’s the capital of Qatar?”
“Hey Cortana, who won the first Super Bowl?”
"Hey Cortana, how tall is Mount Kilimanjaro?"
"Hey Cortana, how many floors are in the Empire State Building?"
"Hey Cortana, who built the White House?"
"Hey Cortana, who are Tom Hanks’ parents?"
"Hey Cortana, when does Fall begin?"
"Hey Cortana, where was Obama born?"

Tracking - Flights and packages
"Hey Cortana, what time does Alaska 32 depart?"
"Hey Cortana, flight status for Southwest 11?"
"Hey Cortana, what’s the status of Hawaiian flight 21?"
"Hey Cortana, when will my package arrive?"

Sports - Scores, stats, and predictions
"Hey Cortana, when is the next Seahawks game?"
"Hey Cortana, what is the score of the Packers game?"
"Hey Cortana, what’s the Arsenal score?"
"Hey Cortana, who will win the 49ers Cardinals game?"

Show times - Movies and concerts
“Hey Cortana, what are the showtimes for Star Wars?”
"Hey Cortana, what movies are playing near me?"
"Hey Cortana, Daft Punk events near me?"

Finance - Currency conversions and stocks
"Hey Cortana, convert 60 dollars to yen?"
"Hey Cortana, bitcoin exchange rate?"
"Hey Cortana, how much is Costco stock worth?"
"Hey Cortana, what’s the stock market symbol for Ford Motors?"
"Hey Cortana, how are the US markets doing?"
"Hey Cortana, what’s the value of Microsoft stock?"

Math - Calculations and conversions
"Hey Cortana, convert 172 pounds to kilograms"
"Hey Cortana, how many meters in 1 kilometer?"
"Hey Cortana, what’s the value of cos 60?"
"Hey Cortana, what is the square root of 256?"

Dictionary - Define and translate
"Hey Cortana, define delve"
"Hey Cortana, what is the meaning of spartan?"
"Hey Cortana, translate hello to German"
"Hey Cortana, how do you say how are you in French?"

Weather - What’s it like out there?
"Hey Cortana, is it hot in Rio de Janeiro?"
"Hey Cortana, will it rain this weekend?"
"Hey Cortana, do I need an umbrella?"
"Hey Cortana, what’s the weather right now?"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
Update komt hier ook binnen. Maar vanaf 75% download gaat het wel heeeeeeel langzaam. Dus denk niet dat hij klaar is met de update voor ik naar mijn werk moet
Pagina: 1 ... 12 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.