Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mike0001
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 14-09 12:42
Oppedmi1 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:12:
[...]

Klopt, in de PC wereld was dat inderdaad zo. In de console wereld is het compleet nieuw en ik ben van mening dat dat echt gevolgen gaat hebben. Er moeten keuzes worden gemaakt waar dat voorheen niet nodig was.
Ik verwacht dat dit meevalt. Nu moeten ontwikkelaars (even cross denken) voor de X1, PS4 en pc ontwikkelen. Het spel is op alle drie kwa gameplay exact hetzelfde (achievements even daar gelaten) alleen de eye candy kan per systeem verschillen en zelfs op de pc heel erg verschillen tussen een low en high end pc.

Kleine moeite om voor de X1 een mid en high eye candy kwaliteit te creeeren. Zelfde geldt dadelijk voor de PS4 dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• greyfox1987
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 05-09 12:16
ThomasXIV schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:31:
Ik vraag me af of de geruchten waar zijn, wacht het liever af. Zou liever een add on module zien die je op je Xdoos kan aansluiten o.i.d, trouwens.
Het probleem met een add on module is dat je een interface moet hebben die snel genoeg is om ook een performance upgrade te geven.. het probleem is dat de XB1 die niet heeft aangezien USB3 niet snel genoeg is.

Xbox Live Gamertag: Greyfox1987

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oppedmi1 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:02:
[...]

En wat als de developers geen zin hebben om te ontwikkelen voor knikkers en parels? Linksom of rechtsom, het is meer werk om voor verschillende types consoles te programmeren. En er komt niet magisch meer ontwikkelgeld of -tijd bij. Ergens zal er dus iets gekort moeten worden.

Ik bewonder je optimisme maar ik heb mijn twijfels. Helemaal omdat de prestatie verschilllen absurd groot zijn. Ik kan niet geloven dat ze dat alleen gaan gebruiken voor een hogere framerate en resolutie.
Kijk nu eens naar GTA5, het is al gedaan. Bijna elke game doet dit al, kijk maar eens naar de basis waarin games worden gemaakt.. op de PC. Dat is de benchmark, vanuit daar gaan ze terugschalen net zolang tot het draaien op de consoles.

Een extra console erbij is (wat betreft XBO) niets bijzonders voor een developer, het is in de basis gewoon een Win10 PC waar ze enkel voor die hardware specifiek zaken moeten fine-tunen om bv rocksolid 60fps te draaien. Je denkt toch niet dat een developer enkel "err.. XBO, PS4 check, PC, check, klaar!' doet? PC met z'n duizenden configuraties is een uitdaging an sich.

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 26-05-2016 14:56 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoamingZombie
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 13-09 20:25

RoamingZombie

Watching the sheeple...

SinergyX schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:56:
[...]

Kijk nu eens naar GTA5, het is al gedaan. Bijna elke game doet dit al, kijk maar eens naar de basis waarin games worden gemaakt.. op de PC. Dat is de benchmark, vanuit daar gaan ze terugschalen net zolang tot het draaien op de consoles.

Een extra console erbij is (wat betreft XBO) niets bijzonders voor een developer, het is in de basis gewoon een Win10 PC waar ze enkel voor die hardware specifiek zaken moeten fine-tunen om bv rocksolid 60fps te draaien. Je denkt toch niet dat een developer enkel "err.. XBO, PS4 check, PC, check, klaar!' doet? PC met z'n duizenden configuraties is een uitdaging an sich.
Ik denk niet dat het zo simpel ligt maar we gaan het zien. Voor mij is iig vaarwel Xbone. Ook vanwege de andere redenen.

Ninety percent of everything is crap.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Oppedmi1 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 15:05:
[...]

Ik denk niet dat het zo simpel ligt maar we gaan het zien. Voor mij is iig vaarwel Xbone. Ook vanwege de andere redenen.
Dat is je goed recht, wie ben ik om je tegen te houden :)

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ThomasXIV schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:31:
Ik vraag me af of de geruchten waar zijn, wacht het liever af. Zou liever een add on module zien die je op je Xdoos kan aansluiten o.i.d, trouwens.
Hoe zie jij dat voor je? De constructie van de Xbox is behalve USB niet echt geschikt voor "losse modulles"
Ik snap trouwens niet waarom een nieuwe hi-end console rond 2017 een probleem is. Het is niet zo dat de huidige Xbox One de games niet meer kan draaien.

Volgens de geruchten wordt het ding volledig compatible met de huidige versie. Iemand die een 4K tv heeft kan gewoon een keuze maken, gamen op 4K of de resoluties die de Xbox er nu uit weet te poepen.

Ik zie alleen maar voordelen, je hebt wat te kiezen naar je eigen budget. Wil je veel besteden aan je Xbox dan koop je de nieuwste variant, wil je rustig aan doen dan hou je gewoon de huidige.

Vooruitgang is goed boys and girls.... Geld moet rollen, vooral mijn kant op...
Oppedmi1 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 15:05:
[...]

Joh lekker gaan.... Xbox One op marktplaats, voor 25 euro ben je er zo vanaf....

Wat maakt het nu uit dat jij wil stoppen met de Xbox, voor jou weet ik toevallig twee anderen die destijds van de Xbox 360 over zijn gestapt naar de PS4, om vervolgens de overstap naar de Xbox One te maken....

De Xbox community is gewoon lekker dynamisch, voor de gene die vertrekt komt er vast wel weer een andere..

[ Voor 24% gewijzigd door Bullet NL op 26-05-2016 16:13 ]

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Yaz schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:30:
[...]
Help me even. Wat maakt hem hier precies onbetrouwbaar? Ik lees niets nieuws of negatiefs?
Verkeerde link geplaatst |:(
http://www.techradar.com/...says-phil-spencer-1318199
greyfox1987 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:46:
[...]

Het probleem met een add on module is dat je een interface moet hebben die snel genoeg is om ook een performance upgrade te geven.. het probleem is dat de XB1 die niet heeft aangezien USB3 niet snel genoeg is.
Afbeeldingslocatie: https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/a/a0/Sega-Genesis-Model2-32X.jpg
Afbeeldingslocatie: http://home.versatel.nl/gpsinfo/images/sega/sega.jpg

:P

[ Voor 44% gewijzigd door justifire op 26-05-2016 17:43 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Voor de mensen die het nog niet snappen, de xbox one zou net zo hard genaaid als de ps4 worden met de komst van de ps4k, stel je voor dat game een game als main platform op de ps4k word gemaakt. Dan zou de ps4 een gedowngrade versie krijgen en de xbox dus een nog tikkeltje slechter door de mindere kracht. In dat opzich maakt de komst van de xbox 1,5 niet meer uit. Het is gewoon te hopen dat de normale xbox one en ps4 het mainplatform blijft en ze vanuit daar een geuprade versie bouwen voor de nieuwe versies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19:50

Winkiller

De Mopperpot

Bullet NL schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:50:
Wat is iedereen allemaal ineens negatief, leest iedereen allemaal over het dingentje in de geruchten heen dat je niet hoeft te over te stappen, de games blijven op de huidige console net zo speelbaar als op de nieuwe verbeterde (en snellere) console.
Jij hoort als commercieel kereltje toch te weten dat iedere XBO fanatiekeling net als bij de elite controller de nieuwste Xdoos One MOET hebben, daarom sputteren ze nu een beetje. :+

Waarschijnlijk kopen er een paar echte fanatiekelingen eerst nog even de Xdoos slim aan komende kerst. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:50:
Wat is iedereen allemaal ineens negatief, leest iedereen allemaal over het dingentje in de geruchten heen dat je niet hoeft te over te stappen, de games blijven op de huidige console net zo speelbaar als op de nieuwe verbeterde (en snellere) console.
Noem jij 30fps op 720p speelbaar ?
Nee, Microsoft dwingt ons wel degelijk om over te stappen naar hun nieuwe 60fps 4K machine !
:+

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 19:12:
[...]

Jij hoort als commercieel kereltje toch te weten dat iedere XBO fanatiekeling net als bij de elite controller de nieuwste Xdoos One MOET hebben, daarom sputteren ze nu een beetje. :+

Waarschijnlijk kopen er een paar echte fanatiekelingen eerst nog even de Xdoos slim aan komende kerst. ;)
Dat dus. Zijn we stiekem beetje allemaal Apple :P

Behalve bij VR zut :P

[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 26-05-2016 20:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:33
justifire schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 19:40:
[...]

Noem jij 30fps op 720p speelbaar ?
Nee, Microsoft dwingt ons wel degelijk om over te stappen naar hun nieuwe 60fps 4K machine !
:+
Games ga je de komende jaren nog niet spelen hoor in 4K want dat staat op de PC nog in de kinderschoenen.
Het zal gewoon Video in 4K zijn.[Voor die optie natuurlijk ook een 4K scherm nodig]

Deze consoles zitten al tegen de max aan van wat ze kunnen dus daar kan je niet nog eens 4 jaar mee doorgaan lijkt me.

Zoizo staan er voor deze XO nog leuke games klaar:

- Gears of War 4
- Recore
- Halo Wars 2
- Sea of Thieves
- Scalebound
- Crackdown 3

[ Voor 41% gewijzigd door jori040 op 26-05-2016 20:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Beltoni schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 12:45:
Moet zeggen dat ik ook nog niet enthousiast wordt van het verhaal/gerucht. Koop een console omdat deze 5+ jaar meegaat en iedereen gelijk is. De Elite controller verdeelde het speelveld al een beetje maar met een complete nieuwe console wordt het mij iets te.
Nou de 360/ps3 generatie ging idd erg lang mee maar als de next Xbox eind 2017 komt dan is dat na 4 jaar.

Tussen de Xbox en de 360 zat ook "maar" 4 jaar.

Vind dat eigenlijk wel prima.
Elke vier jaar een console kopen betekend spelen voor maar €8,- pm :)
SinergyX schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 20:25:
Dat dus. Zijn we stiekem beetje allemaal Apple :P
Microsoft zou een moord doen voor de loyaliteit van de Apple Gebruikers :+

[ Voor 16% gewijzigd door Donstil op 26-05-2016 21:41 ]

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
jori040 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 20:28:
[...]

Games ga je de komende jaren nog niet spelen hoor in 4K want dat staat op de PC nog in de kinderschoenen.
Het zal gewoon Video in 4K zijn.[Voor die optie natuurlijk ook een 4K scherm nodig]
Dat juist! Misschien een paar procent van de PC gamers speelt op een scherm met een resolutie van 4k. Voor console gamers zal het nog lager liggen. Compleet nutteloos op het moment voor het grootste deel van de consumenten. Moet altijd :) als ik hoor hoe gamers zitten te spellen op een 2k schermpje van 30inch of zo....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 22:18
Ziezo defense grid 2 ook op 1000/1000 gezet na 3 avondjes grinden voor de temporal upgrade (erg fijn als ze zo random worden gegeven). Op naar het volgende spel om op 100% te zetten :9

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!
timmie271 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 22:58:
Ziezo defense grid 2 ook op 1000/1000 gezet na 3 avondjes grinden voor de temporal upgrade (erg fijn als ze zo random worden gegeven). Op naar het volgende spel om op 100% te zetten :9
Beter laat dan nooit ;) Vond het inderdaad zelf ook een fijn spel. Zelfs zo fijn dat ik bepaalde missies meerdere keren heb gespeeld om zo "zuinig" mogelijk 100% te scoren (dus geen kristallen gejat etc).

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MAX3400 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 22:59:
[...]

Beter laat dan nooit ;) Vond het inderdaad zelf ook een fijn spel. Zelfs zo fijn dat ik bepaalde missies meerdere keren heb gespeeld om zo "zuinig" mogelijk 100% te scoren (dus geen kristallen gejat etc).
Op een gegeven moment wist ik waar ik de torens neer moest zetten dus ging maar wat anders doen ondertussen :+

Had alleen een level op een gegeven moment waarbij ik 300 punten tekort kwam.... Kon ik weer opnieuw beginnen met dat level :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04:26
Ik denk dat de meesten van jullie één belangrijk punt vergeten. Hoe luid wordt de Scorpio? :P

Ik ga dus echt niet meer terug naar een luid console. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

greyfox1987 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:46:
[...]

Wellicht dat de Xbox One Slim die dan wel zou hebben?
Anders zie ik weinig toegevoegde waarde voor de Slim.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiny schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 09:45:
[...]

Wellicht dat de Xbox One Slim die dan wel zou hebben?
Anders zie ik weinig toegevoegde waarde voor de Slim.
Hij is kleiner, dat is al een pluspunt voor sommige, vergelijkend met een DVD speler of TV decoder is de huidige Xbox natuurlijk een flink bakbeest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-09 09:28

v8power67

Psn: Mausosaurus

Heb een probleem met mijn x1 en de smartglass app.
Je zou de console vanuit standby aan moeten kunnen zetten met de app.
Maar hij geeft dan een error en zegt dat ze niet op zelfde netwerk zitten, wat raar is want hij detecteert hem wel en zitten gewoon op zelfde netwerk.
Iemand een idee hoe dit te fixen, lijkt me wel relaxed hem zo van afstand aan te kunnen zetten.

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jori040
  • Registratie: September 2015
  • Laatst online: 22:33
In wezen zal het niet slim zijn om op de E3 als die consoles aan te kondigen want dan koopt nu niemand meer een XO lijkt me.

En waarom zou je een Slim kopen als er in 2017 een krachtige console komt ?
Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:22:
Heb een probleem met mijn x1 en de smartglass app.
Je zou de console vanuit standby aan moeten kunnen zetten met de app.
Maar hij geeft dan een error en zegt dat ze niet op zelfde netwerk zitten, wat raar is want hij detecteert hem wel en zitten gewoon op zelfde netwerk.
Iemand een idee hoe dit te fixen, lijkt me wel relaxed hem zo van afstand aan te kunnen zetten.
Zit je in de insider? Dit is al een probleem sinds dacht ik de maart release. Ik zit zelfs op de zelfde switch, maar nog steeds zegt hij dat ik niet op hetzelfde netwerk zit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

SinergyX schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:29:
[...]

Zit je in de insider? Dit is al een probleem sinds dacht ik de maart release. Ik zit zelfs op de zelfde switch, maar nog steeds zegt hij dat ik niet op hetzelfde netwerk zit.
Insider zegt met niks dus denk het niet :P
Ja zitten op zelfde router, herkent hem wel maar zodra ik op aanzetten klik gebeurt er niks...
Zonde want leek me wel handig :P

Wat ik ook wel apart vind en dit geld voor ps4 en x1, is dat youtube geen 5.1 ondersteund.
Heb sinds 2 dagen een home cinema set 5.1, en krijg het voor geen mogelijkheid werkend op beide.
Verder moet ik zeggen dat forza met zon set wereld van verschil is vergeleken met tv speakerts....
Alleen merk ik wel weer dat netflix op de x1 films beetje droog klinken, geen subwoofer bijna en beetje flets.
Heb geluid op bitstream en dan dts staan.

[ Voor 32% gewijzigd door v8power67 op 27-05-2016 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:30:
[...]

Insider zegt met niks dus denk het niet :P
Ja zitten op zelfde router, herkent hem wel maar zodra ik op aanzetten klik gebeurt er niks...
Zonde want leek me wel handig :P
Gebruik je smartglass of de nieuwe Xbox app? Die laatste wordt regelmatig bijgewerkt, mogelijk dat die het wel kan? En ik neem aan dat je je Xbox wel in standby hebt staan? :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

SinergyX schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:33:
[...]

Gebruik je smartglass of de nieuwe Xbox app? Die laatste wordt regelmatig bijgewerkt, mogelijk dat die het wel kan? En ik neem aan dat je je Xbox wel in standby hebt staan? :P
Gebruik smartglass op mn telefoon en xbox app op win 10. En idd standby ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:34:
[...]

Gebruik smartglass op mn telefoon en xbox app op win 10. En idd standby ;)
Ik zal dat vanavond eens testen, kan best dat door de grote dashboard update heel die functie gewoon niet goed werkt.

Wat betreft 5.1 geluid, dat is al sinds consoles 5.1 kregen, elke console had ik braaf via optical naar m'n 5.1 set, dan weer stereo, dan weer flets, en soms de juiste 5.1 geluiden. An sich geen probleem, maar zowel XBO als PS4 hebben 0,0 instellingen om dit te veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 14-09 14:01
Ah. Maar is het wel een "1.5". Ik zie een .5 als een kleine upgrade. Dus dat de esram in de X1 van 32MB naar 128MB vergroot zou worden. Of dat de CPU ipv 8 cores nu 12 cores krijgt waarvan er 9 voor games gebruikt kunnen worden (ipv de 6.5 als nu). Maar zeker geen snellere CPU of GPU of een combinatie van upgrades.

Maar als ik zo het performance verschil lees is dit niet even een kleine upgrade. Dat vind ik ook van de PS4 overigens. Ook dat is een aardige toename in performance en wat mijn betreft gewoon een nieuwe generatie.
Eentje die standaard backwards compatibility heeft, dat dan wel.

[ Voor 4% gewijzigd door Yaz op 27-05-2016 10:44 ]

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

SinergyX schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:39:
[...]

Ik zal dat vanavond eens testen, kan best dat door de grote dashboard update heel die functie gewoon niet goed werkt.

Wat betreft 5.1 geluid, dat is al sinds consoles 5.1 kregen, elke console had ik braaf via optical naar m'n 5.1 set, dan weer stereo, dan weer flets, en soms de juiste 5.1 geluiden. An sich geen probleem, maar zowel XBO als PS4 hebben 0,0 instellingen om dit te veranderen.
Okee apart, merk wel dat ps4 ps3 netflix beter klinkt, maar dat is denk omdat je daar meer audio codecs kan kiezen via hdmi, bij x1 is het of DD 5.1 of DTS 5.1, niet beide en dat hij beste pakt voor de situatie...
Hoe dan ook klinkt beter dan mn tv speakers :P

[ Voor 0% gewijzigd door v8power67 op 27-05-2016 10:45 . Reden: Ps3 ipv ps4 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn er mensen die hier via de Amerikaans xbox games store games kopen?

Zo bespaar je een hoop geld, maar bestaat er ook een kans dat je gebant wordt?
En is dit legaal of niet?

We hebben het over een tax free staat in Amerika.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 12:43:

Even de zoek functie gebruiken, of kijk even in de topic warning.....
Het is niet 1, niet 2 en ook niet 3 keer besproken.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:42:
[...]

Okee apart, merk wel dat ps4 ps3 netflix beter klinkt, maar dat is denk omdat je daar meer audio codecs kan kiezen via hdmi, bij x1 is het of DD 5.1 of DTS 5.1, niet beide en dat hij beste pakt voor de situatie...
Hoe dan ook klinkt beter dan mn tv speakers :P
Kun je geen uncompressed PCM gebruiken? Dat is volgens mij altijd beter dan een lossy codec te moeten gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 13:44:
[...]

Kun je geen uncompressed PCM gebruiken? Dat is volgens mij altijd beter dan een lossy codec te moeten gebruiken.
Ga het eens testen. Wist niet dat dat beter was.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 14-09 08:24

nexhil

BAM!

Verwijderd schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 12:43:

Hey bedankt! Geen idee dat dat kon!
pssst kijk eens helemaal beneden dit topic

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jori040 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 10:25:
In wezen zal het niet slim zijn om op de E3 als die consoles aan te kondigen want dan koopt nu niemand meer een XO lijkt me.

En waarom zou je een Slim kopen als er in 2017 een krachtige console komt ?
Ik ben benieuwd hoe ze dit gaan brengen.
Ligt helemaal aan de prijsstelling.
Als ze een slim kunnen uitbrengen met een goedkoper procede en deze voor 5 tientjes minder kunnen wegzeten dan de huidige xbox is dit voor veel mensen aantrekkelijk.
Als ze daar tegenover een xbox 1.5 neerzetten van 5-800 euro is er voor velen nog reden genoeg om voor de goedkope variant te gaan die dezelfde spellen kan afspelen tegen iets mindere kwaliteit.
Dat hier een klein groepje gekken zit die altijd het nieuwste / snelste willen hebben is totaal geen afspiegeling van de doorsnee gamer / gezin.

Ben wel benieuwd wat er straks gaat gebeuren, met de Elite controller schreeuwde iedereen ook meteen moord en brand.
Onzin, te duur, achterlijk.....ondertussen speelt 50% uit mijn friendslist met zo'n ding _O-
(Al geldt ook hier weer dat daar behoorlijk wat tweakers tussen zitten :+ )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 16:15:
Ben wel benieuwd wat er straks gaat gebeuren, met de Elite controller schreeuwde iedereen ook meteen moord en brand.
Onzin, te duur, achterlijk.....ondertussen speelt 50% uit mijn friendslist met zo'n ding _O-
(Al geldt ook hier weer dat daar behoorlijk wat tweakers tussen zitten :+ )
Ze schreeuwen nog steeds moord en brand, je hebt een oneerlijk voordeel in games :P

Daarom ben ik ook voor het verbieden van racestuurtjes in racegames, 5.1 geluid in shooters, TV's groter dan 40" bij overige games. Oja, en minimaal 2.25meter afstand van je <40" TV afzitten natuurlijk.

Ok, zonder gekheid, die controller staat in m'n top3 beste aankopen afgelopen jaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Iemand nog zin in Wildlands?

F1 2016 is overigens ook eindelijk aangekondigd, maar op een persbericht na nog niet veel boeiends.
http://blog.codemasters.com/f1/05/introducing-f1-2016/

Hier trouwens de komende missie van Hitman (31 mei release)

Oja en GTA Online krijgt net voor E3 nog een mooie update:
http://www.rockstargames....finance-and-felony-coming

[ Voor 85% gewijzigd door Martinspire op 27-05-2016 20:05 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nexhil schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 14:34:
[...]

Hey bedankt! Geen idee dat dat kon!
pssst kijk eens helemaal beneden dit topic
Ik heb dit inderdaad gelezen, hier wordt niet uit duidelijk of dit legaal is.
Ik weet hoe het moet heb het al eens gedaan dat was niet mijn vraag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 13-09 14:04
Van mij mogen ze met een nieuwe XBO komen in 2017. Geen probleem. De hele cyclus mag van mij wel naar 5 jaar ipv 7/8. Maar ik zie het niet zo snel gebeuren eigenlijk.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Martinspire schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 18:48:
[video]

F1 2016 is overigens ook eindelijk aangekondigd, maar op een persbericht na nog niet veel boeiends.
Meh die Ghost Recon game ziet er weer uit als een 13 in een dozijn game. Rainbow 6 was ook al een grote flop en dit ziet er ook weer allemaal te standaard en makkelijk uit. Rainbow 6 en Ghost Recon behoorden tot mijn favoriete games vanwege het tactische element maar tegenwoordig moet alles hap slik weg zijn voor de simpele consument.

F1 2016, tja als F1 fan houdt ik die natuurlijk in de gaten maar de 2015 editie heb ik welgeteld 1 raceweekend gespeeld. Wat een drama was dat zeg.

Na 2010 is het alleen maar bergaf gegaan. Tijd dat iemand anders die licentie krijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 18:48:
[video]

Hier trouwens de komende missie van Hitman (31 mei release)
[video]

Oja en GTA Online krijgt net voor E3 nog een mooie update:
http://www.rockstargames....finance-and-felony-coming
F1, na 2013 niet meer gekocht, matige racer op z'n best. GTAO is enkel nog PVP missies onzin, zit ik ook niet op te wachten. Valt beetje tegen allemaal. Naja, E3 komt eraan, zal de rest er wel komen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Is er een manier waarop ik achievements kan forceren? Zit met het probleem dat ik bij RoTTR terwijl ik offline was alle documenten van Baba Yaga heb gehaald, maar de achievement op 95% progress blijft steken. Andere achievements had ik vreemd genoeg geen probleem mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:48:
Wildlands ziet er weer uit als een Far Cry spinoff 8.0
Vind het vreemd dat ze na The Division voor deze game dan weer van die plastic glimmende FC characters gebruiken die heel het realisme weghalen.

Beter nieuws :
[video]
Pip-box :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:32

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Die wildlands gaat er hier wel komen. Stond al een tijdje op mijn lijst. De rest wat hier aangehaald wordt (Far Cry etc etc, heb ik toch niet gespeeld). En als de gameplay niks is, dan doe ik wel een kopie van Top Gear Bolivia special :D

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
halofreak1990 schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 22:25:
Is er een manier waarop ik achievements kan forceren? Zit met het probleem dat ik bij RoTTR terwijl ik offline was alle documenten van Baba Yaga heb gehaald, maar de achievement op 95% progress blijft steken. Andere achievements had ik vreemd genoeg geen probleem mee.
Dan mis je toch echt nog die laatste 5% :+
Weet je zeker dat je dan alles gehaald hebt? Ik ga ervan uit dat je die 95% in de xbox app zit op de xbox en niet op de pc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
timmie271 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 01:06:
[...]

Dan mis je toch echt nog die laatste 5% :+
Weet je zeker dat je dan alles gehaald hebt? Ik ga ervan uit dat je die 95% in de xbox app zit op de xbox en niet op de pc?
Inmiddels staat de progressie in de Achievents app op de Xbox op 100%, maar de achievement is nog steeds niet vrijgegeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
halofreak1990 schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 01:29:
[...]

Inmiddels staat de progressie in de Achievents app op de Xbox op 100%, maar de achievement is nog steeds niet vrijgegeven.
Kan zijn dat ie er geen zin heeft. Had/heeft ie bij mij ook met een paar achievements... maar bij andere spellen pakt ie ze wel gewoon in 1x.

Zolang ze maar op unlocken staan dan is het gewoon geduld hebben helaas.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Even uit en weer inloggen wil ook wel eens helpen.
Aan de andere kant kreeg ik een half jaar later opeens 4 achievements van Ryse, terwijl ik Titanfall aan het spelen was 7(8)7

Ligt het trouwens aan mij of is de activity-feed (deels) buiten werking ?
Zowel op smartglass, win10 app als de xbox zelf zie ik weinig gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
justifire schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 08:05:
Even uit en weer inloggen wil ook wel eens helpen.
Aan de andere kant kreeg ik een half jaar later opeens 4 achievements van Ryse, terwijl ik Titanfall aan het spelen was 7(8)7

Ligt het trouwens aan mij of is de activity-feed (deels) buiten werking ?
Zowel op smartglass, win10 app als de xbox zelf zie ik weinig gebeuren.
Hier ook eentje de er last van heeft. Zie alleen alle activity-feed van de 360 op de pc langskomen de rest komt af en toe langs.....

Pff Pc achievements hebben er ook geen zin meer in bij mij... Gisteren was pas heel laat die van solitaire unlockt en die van de Bingo willen nu ook al niet meer unlocken.... |:( |:(

[ Voor 13% gewijzigd door timmie271 op 28-05-2016 10:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kapotte activity feed https://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status

Niet unlockende achievements http://support.xbox.com/e...t-achievements-challenges

Mijn bijna hoogste achievement streak is gesneuveld door dit geintje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op zaterdag 28 mei 2016 @ 10:55:
Kapotte activity feed https://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status

Niet unlockende achievements http://support.xbox.com/e...t-achievements-challenges

Mijn bijna hoogste achievement streak is gesneuveld door dit geintje. :)
Alles staat gewoon groen bij mij? Dus alles zou gewoon moeten werken volgens xbox.com

...Laat ook maar, de achievements pagina op xbox.com laat amper... toch ergens een probleempje bij de server..

(klopt het dat je xbox nu al meer dan 24 uur onafgebroken aanstaat op home of is dat ook een bug? :+)

[ Voor 9% gewijzigd door timmie271 op 28-05-2016 11:07 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 01:46
Frustrerend :P

Was van plan met mijn vakantiegeld te kijken om toch een X-Box One te halen... krijg je geruchten over de X-Box One II -O-

Wacht nog maar heel even... nu toch weinig tijd om games te spelen :+

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thalaron schreef op zondag 29 mei 2016 @ 09:42:
Frustrerend :P

Was van plan met mijn vakantiegeld te kijken om toch een X-Box One te halen... krijg je geruchten over de X-Box One II -O-

Wacht nog maar heel even... nu toch weinig tijd om games te spelen :+
Xbox upgrade eind 2017.
Dat is iets langer dan heel even wachten :+
Zou wel even wachten op E3, meestal gooien ze er een aantal leuke aanbiedingen / bundels uit tijdens de presentatie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Convoy
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-09 13:54

Convoy

g44p

Ik zag dat mijn Xbox live binnenkort afloopt, iemand nog goedkope adresjes om m'n abonnement te verlengen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
justifire schreef op zondag 29 mei 2016 @ 09:51:
[...]

Xbox upgrade eind 2017.
Dat is iets langer dan heel even wachten :+
Maar het zijn allemaal geruchten lijkt me :)
Wacht sowieso E3 wel even af inderdaad!

SolarEdge - 18x305Wp Denon (Glas-Glas) 5,49 kWp 120° ZO + Growatt - 15x430Wp Denon (Glas-Glas) 6,45kWp 300° NW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
Waarom zou microsoft eigenlijk zo vroeg een nieuwe xbox aankondigen die pas in 2017 moet uitkomen. Lijkt me niet best voor de verkopen van de huidige xbox en het slim model.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Convoy schreef op zondag 29 mei 2016 @ 09:53:
Ik zag dat mijn Xbox live binnenkort afloopt, iemand nog goedkope adresjes om m'n abonnement te verlengen?
Heb me 2 maanden geleden rot gezocht voor een mooie aanbieding van rond de 32€. Dat was de prijs die ik er vorig jaar voor had betaald, maar niet kunnen vinden. Via via wel weer aan kortings bonnen van Wehkamp kunnen komen en dus maar een echt kaartje gekocht voor 22€ inclusief verzenden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nieuwevolger schreef op zondag 29 mei 2016 @ 10:59:
Waarom zou microsoft eigenlijk zo vroeg een nieuwe xbox aankondigen die pas in 2017 moet uitkomen. Lijkt me niet best voor de verkopen van de huidige xbox en het slim model.
Waarom niet? Games als GoW, Deus Ex, Final Fantasy, Mafia, BF1 en CoD komen binnenkort. Je krijgt nog steeds (in wisselende kwaliteit) games gratis elke maand. Met de nieuwe firmware kan je UWP's draaien. En, maar dat ben ik; een instappakket Xbox One is vanaf 266 Euro te krijgen. Ongetwijfeld zijn er mensen die dat best veel grof geld vinden voor een console maar persoonlijk (ook gezien garantie-regelingen van Microsoft en garantie-regelingen Nederland), schrijf ik een dergelijk bedrag rustig in 2 jaar af.

Komt tijd, komt raad; voor hetzelfde geld zijn het allemaal geruchten en zien we alleen een One Slim op de E3 en wachten ze, mogelijk voor de verkopen, met de One2 tot E3 2017.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
MRE-Inc schreef op zondag 29 mei 2016 @ 12:28:
[...]

Heb me 2 maanden geleden rot gezocht voor een mooie aanbieding van rond de 32€. Dat was de prijs die ik er vorig jaar voor had betaald, maar niet kunnen vinden. Via via wel weer aan kortings bonnen van Wehkamp kunnen komen en dus maar een echt kaartje gekocht voor 22€ inclusief verzenden.
Wehkamp heeft alleen al een tijd geen Xbox Live- of tegoedkaarten meer.

Een van de goedkopere aanbieders is waarschijnlijk cdkeys.com, voor net geen 40 euro voor 12 maanden (+ eventueel 5% korting via code op hun facebook-pagina, waar je geen facebook-account voor nodig hebt).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
MAX3400 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 13:04:
[...]

Waarom niet? Games als GoW, Deus Ex, Final Fantasy, Mafia, BF1 en CoD komen binnenkort. Je krijgt nog steeds (in wisselende kwaliteit) games gratis elke maand. Met de nieuwe firmware kan je UWP's draaien. En, maar dat ben ik; een instappakket Xbox One is vanaf 266 Euro te krijgen. Ongetwijfeld zijn er mensen die dat best veel grof geld vinden voor een console maar persoonlijk (ook gezien garantie-regelingen van Microsoft en garantie-regelingen Nederland), schrijf ik een dergelijk bedrag rustig in 2 jaar af.

Komt tijd, komt raad; voor hetzelfde geld zijn het allemaal geruchten en zien we alleen een One Slim op de E3 en wachten ze, mogelijk voor de verkopen, met de One2 tot E3 2017.
Heb je gelijk in, maar het heeft toch geen meerwaarde om de nieuwe xbox 1,5 dan zo snel aantekondigen? ( zijn natuurlijk ook geruchten) of ze doen het zodat mensen niet meteen overstappen naar de ps4k ( als die word aangekondigd), omdat mensen anders denken dat ze bij microsoft met geen antwoord komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thalaron
MAX3400 schreef op zondag 29 mei 2016 @ 13:04:
[...]
Ongetwijfeld zijn er mensen die dat best veel grof geld vinden voor een console
Normaal ben ik niet zo van het bezuinigen op Consoles. Heb er heel wat consoles doorheen gejaagd. NES/SNES/N64/GC/Wii/PS2/PS3/Xbox360. Heb eigenlijk alleen deze generatie helemaal niets gehaald. Dit vanwege de aanschaf van een woning waardoor het er niet in zat en we hebben nog steeds veel dingen die we willen doen :)

Dus tja... Ik had voor mezelf om deze reden nog geen current gen aangeschaft dus voor mij persoonlijk mag de next gen z.s.m. komen!. Ik verwacht niet dat indien ze echt met een X-Box One-II komen dat er snel een opvolger zal zijn gezien Nintendo EN Sony ook een "update" uitgebracht hebben. En indien het wel zo is boeit dat, tegen die tijd, toch niet meer budget technisch >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 13-09 16:20
MRE-Inc schreef op vrijdag 27 mei 2016 @ 23:24:
Die wildlands gaat er hier wel komen. Stond al een tijdje op mijn lijst. De rest wat hier aangehaald wordt (Far Cry etc etc, heb ik toch niet gespeeld). En als de gameplay niks is, dan doe ik wel een kopie van Top Gear Bolivia special :D
Hier ook :)
Erg veel zin in deze game. Het lijkt me meer een GTA / Far Cry / Rainbow Six combo, wat me ontzettend gaaf lijkt.
Qua gameplay is het natuurlijk afwachten, evenals uieindelijke graphics (remember Watchdogs op de 360 :/ ).

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Dit zou wel heel gaaf zijn als dit waar is:

nieuws: Bèta-app Xbox hint op streamen van games van console naar Windows Mobile

Wacht ik eigenlijk best al wel een tijdje op namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiny schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:57:

nieuws: Bèta-app Xbox hint op streamen van games van console naar Windows Mobile

Maar hoe ga je spelen dan? Zowel bedraad als wireless zie ik geen mogelijkheid om mijn controller te gebruiken als ik al in een kamer verderop ga zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

Martinspire schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:20:
[...]

Maar hoe ga je spelen dan? Zowel bedraad als wireless zie ik geen mogelijkheid om mijn controller te gebruiken als ik al in een kamer verderop ga zitten.
Gewoon in de woonkamer, met m'n lief op de bank. Kan zij lekker d'r series en meuk kijken, terwijl ik naast haar zit te gamen. Al dan niet met een universele VR-Phone houder op mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Maverick! schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:33:
[...]

Hier ook :)
Erg veel zin in deze game. Het lijkt me meer een GTA / Far Cry / Rainbow Six combo, wat me ontzettend gaaf lijkt.
Qua gameplay is het natuurlijk afwachten, evenals uieindelijke graphics (remember Watchdogs op de 360 :/ ).
Ook het verhaal lijkt me wel leuk. Het oprollen van een van de meest gevreesde en gevaarlijke drugsbendes. En dat in een mooie setting van Zuid Amerika.

Qua graphics zou ik wel een echte ingame movie willen zien voor de Xbox One. Ben momenteel met Hitman bezig en als ik daar de graphics bekijk, dan is dat echt teleurstellend. Denk dat de graphics op de PS4 niet veel beter zijn. Wat dat betreft mag er wel een nieuwe Xbox One met verbeterde hardware komen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Tiny schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:29:
[...]

Gewoon in de woonkamer, met m'n lief op de bank. Kan zij lekker d'r series en meuk kijken, terwijl ik naast haar zit te gamen. Al dan niet met een universele VR-Phone houder op mijn hoofd.
Waar ik later achter kwam, je moet wel zo'n VR ding hebben die een single-image vergroot en niet zoals de vele VR dingen links/rechts apart.
Martinspire schreef op maandag 30 mei 2016 @ 10:20:
[...]

De 950 kan bv gewoon USB apparaten aansluiten, zou best mogelijk zijn dat dit ook op andere apparaten. En mocht je alsnog in bereik van je XBO zitten, gewoon vanuit de XBO zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:56:
[...]

Ook het verhaal lijkt me wel leuk. Het oprollen van een van de meest gevreesde en gevaarlijke drugsbendes. En dat in een mooie setting van Zuid Amerika.
Dacht dat Wildlands net als The Crew niet op "1 lokatie" afspeelde maar dat er sprake was dat je na een bepaalde tijd ook missies kreeg in, pak 'm beet, Vietnam, Somalie, Maasvlakte, New York etc?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Nieuwevolger schreef op zondag 29 mei 2016 @ 13:28:
[...]

Heb je gelijk in, maar het heeft toch geen meerwaarde om de nieuwe xbox 1,5 dan zo snel aantekondigen? ( zijn natuurlijk ook geruchten) of ze doen het zodat mensen niet meteen overstappen naar de ps4k ( als die word aangekondigd), omdat mensen anders denken dat ze bij microsoft met geen antwoord komen.
Zou inderdaad vanwege de PS4Neo zijn, al vraag ik me af of mensen dan echt een jaar gaan wachten op die XBO 2.0.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
MRE-Inc schreef op maandag 30 mei 2016 @ 12:56:
[...]

Qua graphics zou ik wel een echte ingame movie willen zien voor de Xbox One. Ben momenteel met Hitman bezig en als ik daar de graphics bekijk, dan is dat echt teleurstellend. Denk dat de graphics op de PS4 niet veel beter zijn. Wat dat betreft mag er wel een nieuwe Xbox One met verbeterde hardware komen.
Je noemt graphics van 1 game, maar games als star wars battlefront en the division zien er toch gewoon prima uit op de console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwevolger schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:28:
[...]

Je noemt graphics van 1 game, maar games als star wars battlefront en the division zien er toch gewoon prima uit op de console.
In vergelijking met een goede pc is het allemaal pet op console. Maar goed, dat is altijd zo. Ook bij een verbeterde Xbox blijft pc mooier. Als graphics doorslaggevend zijn voor je, je moet je niet op console spelen. Af en toe er op zaniken moet echter kunnen. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Nieuwevolger schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:28:
[...]

`
Dat zal best, maar ik beide games niet gespeeld. :)

Over die locaties, dacht dat Wildlands alleen in Zuid Amerika is. Iemand een release date van die game ? Weet nog niet of ik die game alleen of co-op ga spelen. Met co-op heb je altijd dat je iets wil doen maar dan wil persoon 2 nog een achievement halen en persoon 3 wil nog wapen X unlocken waardoor er meestal niks gedaan wordt.

Alleen spelen kan je met Wildlands ook, maar heb Operation Flashpoint een paar weken geleden gespeeld en daarbij kun je je team genoten ook commando's geven, maar dat werkte dan weer niet echt fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:57:
[...]

`
Dat zal best, maar ik beide games niet gespeeld. :)

Over die locaties, dacht dat Wildlands alleen in Zuid Amerika is. Iemand een release date van die game ? Weet nog niet of ik die game alleen of co-op ga spelen. Met co-op heb je altijd dat je iets wil doen maar dan wil persoon 2 nog een achievement halen en persoon 3 wil nog wapen X unlocken waardoor er meestal niks gedaan wordt.

Alleen spelen kan je met Wildlands ook, maar heb Operation Flashpoint een paar weken geleden gespeeld en daarbij kun je je team genoten ook commando's geven, maar dat werkte dan weer niet echt fijn.
Flashpoint is makkelijker uit te spelen met vrienden maar er was geen (volledige) coop in de Campaign? Helaas, en dat is vaker bij dat soort scripted games; als je op een gegeven moment weet waar je moet zijn, heb je je AI-maatjes niet echt meer nodig tenzij ze wat covering fire moeten geven. Voor de rest is/was het Rambo of Sniper door het spel lopen ;)

Persoonlijk zou ik het erg leuk vinden om Wildlands gewoon met een vaste crew te spelen. Het liefst ook "bekenden" bijvoorbeeld van GoT.

De eerste trailer van Wildlands laat toch echt "world domination" zien: YouTube: Tom Clancy’s Ghost Recon Wildlands Reveal Trailer – E3 2015 [Europe]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny

Tiny

Wat eten we?

SinergyX schreef op maandag 30 mei 2016 @ 13:16:
[...]

Waar ik later achter kwam, je moet wel zo'n VR ding hebben die een single-image vergroot en niet zoals de vele VR dingen links/rechts apart.
Ja da's een goed punt... thanks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Tiny schreef op maandag 30 mei 2016 @ 09:57:

Ja heel leuk, voor die 3 mensen die in een Windows Phone getrapt zijn :+

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiny schreef op maandag 30 mei 2016 @ 15:28:
[...]

Ja da's een goed punt... thanks.
Zit nu al even te zoeken, bestaan die dingen eigenlijk wel? :P

Edit, RC scene lijkt er meer in te zitten:
http://www.hobbyking.com/...wItem.asp?idProduct=97842

Verzendkosten alleen.. minimaal 22 euro :/

[ Voor 28% gewijzigd door SinergyX op 30-05-2016 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
http://www.xboxoneuk.com/...ld-and-spotlight-sale-19/

Aanbiedingen deze week. Major kwam er zelf niet mee deze keer. Aanbiedingen zijn echter wel geldig dus bij deze de aanbiedingen van deze week... niks spannends al zeg ik het zelf...

https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-49/ voor de liefhebbers ook de van Major Nelson die nu online staat. Geen verschil verder maar misschien wel een fijnere site..

[ Voor 33% gewijzigd door timmie271 op 31-05-2016 18:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
timmie271 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 12:27:
http://www.xboxoneuk.com/...ld-and-spotlight-sale-19/

Aanbiedingen deze week. Major kwam er zelf niet mee deze keer. Aanbiedingen zijn echter wel geldig dus bij deze de aanbiedingen van deze week... niks spannends al zeg ik het zelf...
Wow, Battle Born nu al in de aanbieding...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ereaser schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:39:
[...]

Ligt ook op schijf voor 40 in de schappen vaak. Volgens mij is de prijs ook officieel verlaagd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Vanavond maar weer es proberen de mile high club achievement van modern warfare te halen, maar wat een klote achievement is dat zeg..... gisteren al een halfuurtje geprobeerd zonder succes...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ereaser schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 13:39:
[...]

Tja, moet zich achteraf toch wel meten met Overwatch, waar ook de nodige discussie is over de prijsrechtvaardigheid, vind het voor Battleborn nog wel meevallen, maar leuk om meer spelen op deze manier te zien, vermaak me er nog steeds enorm mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:14:
[...]

Tja, moet zich achteraf toch wel meten met Overwatch, waar ook de nodige discussie is over de prijsrechtvaardigheid, vind het voor Battleborn nog wel meevallen, maar leuk om meer spelen op deze manier te zien, vermaak me er nog steeds enorm mee.
Battleborn en Overwatch zijn twee totaal verschillende spellen.
Wist dit ook niet van tevoren, maar afgezien van de grote keuze uit characters is de gameplay niet te vergelijken.
Dat gezegd hebbende : Battleborn -> tegenvaller, Overwatch -> topgame _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:28:
[...]

Wist dit ook niet van tevoren, maar afgezien van de grote keuze uit characters is de gameplay niet te vergelijken.
Kun je me in drie zinnen overtuigen overwatch te kopen? Heb wel interesse maar weet niet of ik het echt wat ga vinden. Vond tf2 ook niet zo boeiend als primair solo speler.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:28:
[...]

Dat snap ik ook wel, maar gros van de 'SCHIETEN WOOO' mensen blijkbaar niet.

Het was vanaf begin al vrij duidelijk welke kant die 2 opgingen, waar voor mij Overwatch echt de COD van BF vs COD is, totaal mijn ding niet en direct top3 slechtste aankoop 2016 :P Gelukkig voor PC, dus viel nog wel mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:40:
[...]

Kun je me in drie zinnen overtuigen overwatch te kopen? Heb wel interesse maar weet niet of ik het echt wat ga vinden. Vond tf2 ook niet zo boeiend als primair solo speler.
TF2 vond ik ook helemaal niets.

Redenen om Overwatch aan te schaffen :
- gebalanceerd
- veel unieke heros, elk met hun eigen sterke en zwakke punten
- geen voordeel door rankingsysteem (levellen levert enkel cosmetische extras op)
- geweldige netcode, geen een keer het idee gehad dat ik kansloos was door een slechte verbinding
- goed sfeer, geen hatemail of geklaag over de chat
- tactisch spelen loont
- snelle gameplay, dood gaan is hierdoor totaal niet frustrerend (al loont het natuurlijk om te blijven leven :+ )
- easy to learn hard to master
- Blizzard (Diablo III RoS:UEE beste 60 euro ooit gespendeerd aan een game kwa gameplay, content en gratis updates) ze hebben aangegeven dit ook voor Overwatch te gaan doen.

En het belangrijkste, het speelt gewoon verdomd lekker weg.
Overwatch is geen game waarvan ik zeg WOW die moet je hebben !!
Maar de game is gewoonweg erg leuk om te spelen, al is het maar voor zo nu en dan tussendoor.
Wat mij betreft heeft Blizzard weer goud in handen *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
justifire schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:53:
[...]

- gebalanceerd
- geen voordeel door rankingsysteem (levellen levert enkel cosmetische extras op)
- geweldige netcode, geen een keer het idee gehad dat ik kansloos was door een slechte verbinding
- tactisch spelen loont
- snelle gameplay, dood gaan is hierdoor totaal niet frustrerend (al loont het natuurlijk om te blijven leven :+ )
- Blizzard (Diablo III RoS:UEE beste 60 euro ooit gespendeerd aan een game kwa gameplay, content en gratis updates) ze hebben aangegeven dit ook voor Overwatch te gaan doen.

Maar de game is gewoonweg erg leuk om te spelen, al is het maar voor zo nu en dan tussendoor.
Ja, daar issie weer: ik vind het niet echt een bijzonder spel. Meer dan een middelmatige shooter is het niet. Matchmaking is gaar en traag, sommige classes zijn wel degelijk underpowered of niet in balans met de rest. Enkel en alleen maar 1 punt veroveren is wel heel karige gameplay (ja en escort shit, maar dat is helemaal gaar en in principe hetzelfde maar dan met een bewegend gebied).

Het is leuk, en ziet er ok uit, maar na een uur of 8 spelen heb ik het wel weer gezien. Steeds maar hetzelfde, over and over and over again.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Mijn xbox one is toch echt raar, nu starten de games weer niet op.

Ik krijg de melding 0x8027025a zo vervelend

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Nu online

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

justifire schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 17:53:
[...]

- gebalanceerd
- tactisch spelen loont

'Beschrijf in 3 zinnen'....
Als ik nu vraag; schrijf een epistel, krijgen we dan 3 zinnen?

* Notna rent :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
Denk dat ik wel wacht tot Overwatch voor een prikkie in de Sale zit, of in GwG. Echt véél te weinig content om de hoge prijs te rechtvaardigen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Notna schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 18:30:
[...]

'Beschrijf in 3 zinnen'....
Als ik nu vraag; schrijf een episteel, krijgen we dan 3 zinnen?

* Notna rent :+
Hou je meer van COD dan BF, ben je meer tf2 dan CS, dan is overwatch voor jou.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
Het is meer hou je van Raving Rabbids en wil je ook een shooter spelen naast dat en Animal Crossing? Koop dan Overwatch.

Had het kunnen weten, van de makers van Kung Fu Panda the expansion pack...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Phusebox schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 19:03:
Het is meer hou je van Raving Rabbids en wil je ook een shooter spelen naast dat en Animal Crossing? Koop dan Overwatch.

Had het kunnen weten, van de makers van Kung Fu Panda the expansion pack...
Ff los van overwatch (die ik tijdens of na mijn vakantie vast wel koop) was Rayman en the raving rabbids op de wii echt een pareltje!

Vanavond eerst Heart of Stone afmaken en dan door met Blood and Wine. Nieuwste updates voor w3 zijn trouwens erg goed. Betere menu's en scaling monsters zijn top toevoegingen.

Edit @notna is een episteel een nog langere epistel? :+

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-05-2016 19:37 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Nieuwevolger
http://www.insidegamer.nl...letoads-en-age-of-empires

Zou het een sterke zet microsoft vinden om aoe naar de xbox one te brengen.

Zie ook overal grave posters hangen bij bushaltes van de xbox prijs verlaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

timmie271 schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 14:12:
Vanavond maar weer es proberen de mile high club achievement van modern warfare te halen, maar wat een klote achievement is dat zeg..... gisteren al een halfuurtje geprobeerd zonder succes...
Haha, daar ben ik toen een middagje voor gaan zitten. Echt 3 uur achter elkaar geprobeerd, maar niet gehaald. Volgende dag binnen 2x gehaald nadat ik wat bier op had. Maar hij is idd lastig. Heb ook via een filmpje gekeken hoe het moest, maar dan nog is deze lastig, 1 klein foutje en je kan opnieuw beginnen.

Overigens GTA V is in de Indiase store met DWG korting nu 30 euro. Waarschijnlijk ben ik een van de weinigen die nog noooooit een GTA game gespeeld heeft, maar vraag me af of me het gaat bevallen die game.

[ Voor 14% gewijzigd door MRE-Inc op 01-06-2016 00:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MRE-Inc schreef op woensdag 01 juni 2016 @ 00:25:
[...]

Haha, daar ben ik toen een middagje voor gaan zitten. Echt 3 uur achter elkaar geprobeerd, maar niet gehaald. Volgende dag binnen 2x gehaald nadat ik wat bier op had. Maar hij is idd lastig. Heb ook via een filmpje gekeken hoe het moest, maar dan nog is deze lastig, 1 klein foutje en je kan opnieuw beginnen.
Stond op een grgeven op een meter voor het einde toen er ineens een enemy wakker werd ofzo.... gelukkig wist ik m'n controller nog vast te houden :+ Vanmiddag weer heel lang de tijd om het te proberen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SinergyX schreef op dinsdag 31 mei 2016 @ 18:55:
[...]

Hou je meer van COD dan BF, ben je meer tf2 dan CS, dan is overwatch voor jou.
Toch vreemd dat ik het dan leuk vind om te spelen :?
BF -> CS -> COD -> TF2 is hier de 'favoriete volgorde'
Juist doordat BF en CoD zo'n uitgekauwde serie is geworden is het goed om te zien dat Blizzard het over een andere boeg gooit.
Ach ja games, de een vind het fantastisch, de ander heeft nog nooit zo'n baggerspel gespeeld >:)

Pagina: 1 ... 11 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.