Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Link: https://www.bol.com/nl/p/...bf92970060b11cd4000029439
Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168
Mooie prijs zeg! Twijfelde wel even, maar besefte me op tijd dat ik echt geen discs meer wil. (tenzij het echt niet anders kan)RickS29 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:49:
Voor de mensen die Quantum Break willen, en niet de volle mep willen betalen. Hij is nu in de aanbieding bij Bol.com
Wow, gelijk besteld... een echte singelplayer game die eigenlijk na uitspelen/ 1000/1000 weer verkocht kan worden.RickS29 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:49:
Voor de mensen die Quantum Break willen, en niet de volle mep willen betalen. Hij is nu in de aanbieding bij Bol.com
Whow heeft de game het zo slecht gedaan dat deze zo kort op release al met 50% korting weg gaat?RickS29 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:49:
Dan wacht ik nog maar even tot hij gratis komt met Gold.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:20
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Zie dat dit ook geld voor Forza 6 en Rise of the Tomb Raider (beide 57% korting)RickS29 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 12:49:
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Beide geprobeerd inderdaad, niet mijn ding.DeMoN schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:46:
Mensen hier die ARK en SOLUS hebben gespeeld? Beide gratis game previews voor 60 minuten te spelen. Vond ze beiden wel vermakelijkArk is wel uitgebreid ook, nog wel buggy, maar leuk gevonden
Gisteren ook nog even de preview van Subnautica gespeeld.
Wel leuk concept maar vind de gameplay te omslachtig (lees : de draagbare inventory te beperkt en dus te vaak heen en weer zwemmen naar het vlot)
Het duiken zelf is wel leuk met al die rare vissen om je heen
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Subnautica kende ik nog niet, het concept spreekt me zeker aan. Goeie tipjustifire schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:50:
[...]
Beide geprobeerd inderdaad, niet mijn ding.
Gisteren ook nog even de preview van Subnautica gespeeld.
Wel leuk concept maar vind de gameplay te omslachtig (lees de draagbare inventory te beperkt en dus te vaak heen en weer zwemmen naar het vlot)
Het duiken zelf is wel leuk met al die rare vissen om je heen

"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Bij MediaMarkt ook. Ze hebben daar ook de 3 halen, 2 betalen actie. Forza niet, wel Halo.justifire schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:45:
[...]
Zie dat dit ook geld voor Forza 6 en Rise of the Tomb Raider (beide 57% korting)
[ Voor 3% gewijzigd door Bearclaw op 23-05-2016 13:55 ]
En dat vond je van Ark niet?DeMoN schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:53:
[...]
Subnautica kende ik nog niet, het concept spreekt me zeker aan. Goeie tipAlleen vind ik de graphics wel tegenvallen als ik het zo zie, vond ik bij Solus ook al zo erg.. alsof je een generatie terug gaat zelfs
Ik heb Ark met 3 vrienden gespeeld, maar de host barrier was een grote frustratie. Daarbij was het ook vlak na de release en dino's af en toe konden verdwijnen wanneer je dood ging...
Bij Ark zag ik dino's door elkaar heenlopen en dino's half wegglitchen etc... idd erg zonde. Maar het is een preview he.. dus ik wil niet te streng oordelen. Maar als ik in Ark in de zee sprong en ik zwom wat rond, vond ik het erg karig onder water. GTA 5 is vele malen mooier, terwijl het bij GTA 5 een 'dingetje voor erbij' is. Ark gaat echt om de natuur en de survival, dan hadden ze dat wel beter aan mogen kleden.Ereaser schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:55:
[...]
En dat vond je van Ark niet?
Ik heb Ark met 3 vrienden gespeeld, maar de host barrier was een grote frustratie. Daarbij was het ook vlak na de release en dino's af en toe konden verdwijnen wanneer je dood ging...
Heb het spel inmiddels al ongeveer een half jaar niet aangeraakt, maar dino's die door elkaar heen lopen had ik toen niet meegemaakt. Wel dat ze vast kwamen te zitten omdat er net een boompje spawnde terwijl ze erover heen liepen, waardoor ze vast zatenDeMoN schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:57:
[...]
Bij Ark zag ik dino's door elkaar heenlopen en dino's half wegglitchen etc... idd erg zonde. Maar het is een preview he.. dus ik wil niet te streng oordelen. Maar als ik in Ark in de zee sprong en ik zwom wat rond, vond ik het erg karig onder water. GTA 5 is vele malen mooier, terwijl het bij GTA 5 een 'dingetje voor erbij' is. Ark gaat echt om de natuur en de survival, dan hadden ze dat wel beter aan mogen kleden.
Hoeveel bespaar je op je jaarbasis met deze manier van werken ?Bullet NL schreef op zondag 22 mei 2016 @ 23:30:
Net weer wat uit de Argentijnsestore gekocht, geen centje pijn.
ong. 20 pleuri op een game van 60 euro..Winkiller schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:33:
[...]
Hoeveel bespaar je op je jaarbasis met deze manier van werken ?
Xbox Live Gamertag: Greyfox1987
Tot 50%, beetje afhankelijk van de game.Winkiller schreef op maandag 23 mei 2016 @ 14:33:
[...]
Hoeveel bespaar je op je jaarbasis met deze manier van werken ?
Soms zelfs iets meer, voorbeeld...
The Division Gold Edition Argentijnse store 52 euro, in de Nederlandse 109,-
The Division Standaard, Argentijnse store 34 euro, in de Nederlandse 69,99
Cogitationis poenam nemo patitur
Ik had de gold edition zelfs voor 42 euro uit de Argentijnse store. Dat scheelt toch wel erg veel met de Nederlandse prijzen. Jammer dat het zo werkt maar als het zoveel scheelt is het wel de moeite waard.Bullet NL schreef op maandag 23 mei 2016 @ 15:47:
[...]
Tot 50%, beetje afhankelijk van de game.
Soms zelfs iets meer, voorbeeld...
The Division Gold Edition Argentijnse store 52 euro, in de Nederlandse 109,-
The Division Standaard, Argentijnse store 34 euro, in de Nederlandse 69,99
Al koop je 1 spel per jaar heb je er vaak nog voordeel. Spellen nieuw zijn soms 70 euro, als je die dan voor 60 dollar koopt bespaar je al 15 euro.Winkiller schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:27:
Natuurlijk jullie kopen meer dan een casual gamer, dan kan je er een gratis spel uithalen, sorry.
Om giftcards te redeemen moeten de regio settings van je xbox account matchen met de market van de kaart. Dit is dus anders dan de VPN en creditcard methode die voorheen werkte, want daar hoefde het niet bij.
Bijv. Je koopt een singapore giftcard in de Ms store, deze kan je alleen succesvol redeemen als je xbox live account op de regio singapore staat, is dit niet het geval dan krijg je een foutmelding.
Je kan 1 keer per 3 maanden de regio van je xbox account veranderen.
Over de reden waarom de creditcard truck bij vele niet meer werkt.... Dit heeft te maken met het feit dat Microsoft de controle heeft aangescherpt, ze doen nu op de kaart zelf ook nog een zogenoemde BIN check, daarmee zien ze dan dat de kaart bijv. uitgegeven is in een ander land en daarom weigeren ze de payment.
In theorie zou dan een oplossing zijn dat je voor iedere store een CC hebt die in het land van de store is uitgegeven, geen idee of zoiets haalbaar is? Kan ik een Argentijnse Creditcard aanvragen terwijl ik in NL woon? Idem voor andere regio's.
Wat voor kaart gebruik jij dan?Bullet NL schreef op zondag 22 mei 2016 @ 19:31:
[...]
Ik kan nog steeds "gewoon" in het buitenland kopen, geen enkel probleem....
[ Voor 20% gewijzigd door PacinoAllstars op 23-05-2016 19:00 ]
Hoeft niet hoor. Gewoon gift card redemen via xbox.com. Dan even wisselen naar de juiste landen store en kopen. Hij is dan gekoppeld aan je account en kan je hem downloaden uit ieder store waarop je xbox toevallig staat.PacinoAllstars schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:57:
[...]
Om giftcards te redeemen moeten de regio settings van je xbox account matchen met de market van de kaart. Dit is dus anders dan de VPN en creditcard methode die voorheen werkte, want daar hoefde het niet bij.
Bijv. Je koopt een singapore giftcard in de Ms store, deze kan je alleen succesvol redeemen als je xbox live account op de regio singapore staat, is dit niet het geval dan krijg je een foutmelding.
Je kan 1 keer per 3 maanden de regio van je xbox account veranderen.
Over de reden waarom de creditcard truck bij vele niet meer werkt.... Dit heeft te maken met het feit dat Microsoft de controle heeft aangescherpt, ze doen nu op de kaart zelf ook nog een zogenoemde BIN check, daarmee zien ze dan dat de kaart bijv. uitgegeven is in een ander land en daarom weigeren ze de payment.
In theorie zou dan een oplossing zijn dat je voor iedere store een CC hebt die in het land van de store is uitgegeven, geen idee of zoiets haalbaar is? Kan ik een Argentijnse Creditcard aanvragen terwijl ik in NL woon? Idem voor andere regio's.
[...]
Wat voor kaart gebruik jij dan?
Dus gewoon via xbox.com kopen ipv je xbox one
Meen je dit serieus? Zo maar eens proberen danmtouw78 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:03:
[...]
Hoeft niet hoor. Gewoon gift card redemen via xbox.com. Dan even wisselen naar de juiste landen store en kopen. Hij is dan gekoppeld aan je account en kan je hem downloaden uit ieder store waarop je xbox toevallig staat.
Dus gewoon via xbox.com kopen ipv je xbox one
In ieder geval voor mensen die willen weten waarom ze niet meer je CC accepteren...
https://www.binlist.net/
Als het goed is komt bij de meeste mensen hier als country the Netherlands uit... deze checken hebben ze dus tegenwoordig ingebakken
[ Voor 4% gewijzigd door PacinoAllstars op 23-05-2016 19:06 ]
Neeehhhhhh, je moet een account in Singapore hebben, incl adres. Je moet verweg blijven van een regioswap. Dan doe je het verkeerd.PacinoAllstars schreef op maandag 23 mei 2016 @ 18:57:
[...]
I know, daarom moet jij je account regio ook niet veranderen. Nogmaals, dan doe je het verkeerd.Je kan 1 keer per 3 maanden de regio van je xbox account veranderen.
Dit is niet waar, het enige waar ze naar kijken is als een bepaalde creditcard een adres heeft in een land en dat het IP adres daar mee klopt.Over de reden waarom de creditcard truck bij vele niet meer werkt.... Dit heeft te maken met het feit dat Microsoft de controle heeft aangescherpt, ze doen nu op de kaart zelf ook nog een zogenoemde BIN check, daarmee zien ze dan dat de kaart bijv. uitgegeven is in een ander land en daarom weigeren ze de payment.
zie hier bovenIn theorie zou dan een oplossing zijn dat je voor iedere store een CC hebt die in het land van de store is uitgegeven, geen idee of zoiets haalbaar is? Kan ik een Argentijnse Creditcard aanvragen terwijl ik in NL woon? Idem voor andere regio's.
Visa en of 2 mastercards, zo bijzonder is het niet. En nogmaals, geen accountswap gebruiken.[...]
Wat voor kaart gebruik jij dan?
Nogmaals, ze filteren op accountadres en IP afkomst. Je Xbox account is gekoppeld aan je MS account, deze laatste kan je gewoon wereldwijd gebruiken.PacinoAllstars schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:05:
[...]
Meen je dit serieus? Zo maar eens proberen dan
In ieder geval voor mensen die willen weten waarom ze niet meer je CC accepteren...
https://www.binlist.net/
Als het goed is komt bij de meeste mensen hier als country the Netherlands uit... deze checken hebben ze dus tegenwoordig ingebakken
Vandaag een account in Argentinië aangemaakt voor iemand die net op Xbox Live zit, met een creditcard die koud 4 weken oud is (nieuwe aanvraag). Wanneer je het op de juiste manier doet werkt het gewoon.
[ Voor 18% gewijzigd door Bullet NL op 23-05-2016 19:11 ]
Dus als ik nu in zuid africa payment details aanmaak kan ik zuid africa kaarten redeemen.Bullet NL schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:07:
[...]
Neeehhhhhh, je moet een account in Singapore hebben, incl adres. Je moet verweg blijven van een regioswap. Dan doe je het verkeerd.
[...]
I know, daarom moet jij je account regio ook niet veranderen. Nogmaals, dan doe je het verkeerd.
[...]
Dit is niet waar, het enige waar ze naar kijken is als een bepaalde creditcard een adres heeft in een land en dat het IP adres daar mee klopt.
[...]
zie hier boven
[...]
Visa en of 2 mastercards, zo bijzonder is het niet. En nogmaals, geen accountswap gebruiken.
[...]
Nogmaals, ze filteren op accountadres en IP afkomst. Je Xbox account is gekoppeld aan je MS account, deze laatste kan je gewoon wereldwijd gebruiken.
Vandaag een account in Argentinië aangemaakt voor iemand die net op Xbox Live zit, met een creditcard die koud 4 weken oud is (nieuwe aanvraag). Wanneer je het op de juiste manier doet werkt het gewoon.
Ik doe dit nu een klein jaar en tot vorige week nooit problemen gehad.
Dus jouw account staat al deze tijd nog op regio Nederland?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Als er zuid-afrikaanse giftcards zouden zijn wel jaPacinoAllstars schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:18:
[...]
Dus als ik nu in zuid africa payment details aanmaak kan ik zuid africa kaarten redeemen.
Ik doe dit nu een klein jaar en tot vorige week nooit problemen gehad.
Dus jouw account staat al deze tijd nog op regio Nederland?
Maar voor Rusland, Singapore en Brazilie werkt het wel zo simpel inderdaad
zojuist een test gedaan met 100R werkt perfect voor Zuid-Africa.justifire schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:27:
[...]
Als er zuid-afrikaanse giftcards zouden zijn wel ja
Maar voor Rusland, Singapore en Brazilie werkt het wel zo simpel inderdaad
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Haha jij kan gewoon je eigen vragen gaan beantwoorden johPacinoAllstars schreef op maandag 23 mei 2016 @ 19:29:
[...]
zojuist een test gedaan met 100R werkt perfect voor Zuid-Africa.
Wist overigens niet dat zuid-afrika ook giftcards had ?
Anyway, er staat al drie jaar een link in de topic-warning met een how-to voor aankopen in het buitenland.
Valt wel mee, er zijn meer vrij grote titels in de aanbieding. Zelfs gta5 ligt nu op 35 euro.justifire schreef op maandag 23 mei 2016 @ 13:45:
[...]
Zie dat dit ook geld voor Forza 6 en Rise of the Tomb Raider (beide 57% korting)
In de bulk deals zitten 16 games, maar als je zoekt tussen 20-40 euro vind je meer grote aanbiedingen
[ Voor 15% gewijzigd door SunnieNL op 23-05-2016 22:18 ]
Link: https://marketplace.xbox....6-925b68c7a441?noSplash=1
Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168
Thanks! Gelijk even gehaaldRickS29 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:42:
Voor de mensen die Dirt 3 hebben en spelen, de VIP pass is gratis te downloaden.
Aanbiedingen voor de komende week.
Het kijken wel waard heb ik het idee.
Zijn ook voornamelijk games voor de 360.
Werkt niet bij mij op het moment dus later nog maar een keer proberen....RickS29 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:42:
Voor de mensen die Dirt 3 hebben en spelen, de VIP pass is gratis te downloaden.
[ Voor 54% gewijzigd door timmie271 op 24-05-2016 07:38 ]
Gamertag: timmie271
Oe, 27 euro voor Fallout 4 ( ~52 euro voor de deluxe edition). Kan ik mooi testen of het bij mij nog werkttimmie271 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 07:09:
https://majornelson.com/2...sale-xbox-360-super-sale/
[...]
Werkt niet bij mij op het moment dus later nog maar een keer proberen....
Raar probleem eigenlijk.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Bioshock serie ziet er wel interresant uit! Zie alleen dat die nog niet te draaien zijn op de One?timmie271 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 07:09:
[...]

[ Voor 9% gewijzigd door mfneed op 24-05-2016 08:13 ]
Sinds zaterdag in gebruik. Iedere avond online en zondag overdag zat mijn zoontje op de xbox. Tot op heden 1 disconnect. Normaal gesproken per avond minimaal 5. Dus voor mij al een hele verbetering
nothing stops this train
Bij mij wel gelukkig. Er gaan verschillende berichten rond. Bij de ene wel, bij de ander niet. Eneloops batterijen worden ook geregeld genoemd.Kol Nedra schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:47:
Met normale duracel batterijen heb ik ook af en toe disconnects, dus een play and charge kit is beter?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Zombie Army Trilogie voor €8,- in Brazilietimmie271 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 07:09:
[...]
Geniaal.
Deed me ontzettend denken aan de oude delen, maar voelde toch fris en modern aan. De gameplay is snel, hectisch, chaotisch. Heerlijke wapens. Loopt lekker vlot, FOV is instelbaar.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik gebruik Eneloops, echt nog nooit een disconnect gehad. Ik wissel ze om met Ikea oplaadbare batterijen (Eneloops in de lader), ook nog nooit een disconnect mee gehad. Er staat ook verder weinig in de buurt wat kan storen, alleen een dect oplaadstation, geen babyfoon (thank god!) meer of dat soort stoorzenders.Kol Nedra schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 08:47:
Met normale duracel batterijen heb ik ook af en toe disconnects, dus een play and charge kit is beter?
Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw
Ik denk dat ik Dark Souls 1 DLC, Mirror's Edge en Lost Planet 3 op piktimmie271 schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 07:09:
Net even geprobeerd via Brazillië, Argentinië en Zuid Afrika dit te kopen (resp. 8 tot 11 euro) maar ook ik ben helaas buitengesloten van het buitenland shoppen

Eneloops heb ik ook maar ook ik heb zo nu en dan disconnects dus Eneloops zijn geen oplossing, het zal wel aan randapparatuur liggen.janvanduschoten schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:08:
[...]
Ik gebruik Eneloops, echt nog nooit een disconnect gehad. Ik wissel ze om met Ikea oplaadbare batterijen (Eneloops in de lader), ook nog nooit een disconnect mee gehad. Er staat ook verder weinig in de buurt wat kan storen, alleen een dect oplaadstation, geen babyfoon (thank god!) meer of dat soort stoorzenders.
Paar weken terug ook iets in Argentinie willen kopen maar dit lukte mij ook niet meer, in de Russische store lukte het mij nog wel.Notna schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:44:
[...]
Net even geprobeerd via Brazillië, Argentinië en Zuid Afrika dit te kopen (resp. 8 tot 11 euro) maar ook ik ben helaas buitengesloten van het buitenland shoppen
[ Voor 26% gewijzigd door Earzz op 24-05-2016 12:14 ]
XboxLive: Dave 130R
No shitEreaser schreef op maandag 23 mei 2016 @ 16:59:
[...]
Al koop je 1 spel per jaar heb je er vaak nog voordeel. Spellen nieuw zijn soms 70 euro, als je die dan voor 60 dollar koopt bespaar je al 15 euro.
De laatste titel van mij uit het buitenland (US Store) was Forza Horizon 2.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Giftcard kopen via offgamers, redeemen op xbox.com en kopen maarNotna schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 10:44:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door justifire op 24-05-2016 14:09 ]
Stel ik wil de xbox verkopen aan iemand, moet ik dan perse mijn xboxlive account meegeven?
Of kan je deze spellen ook spelen zonder mijn account, dus een nieuw account aanmaken?
Digitale spellen zijn gekoppeld aan je account. Als je dus de spellen mee wilt verkopen dan zou dat betekenen dat jij je account ook moet afgeven.hotymoty schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:05:
Ik heb een Xbox One met 2 digitale spellen: Masterchief Collection en Star Wars Battlefront.
Stel ik wil de xbox verkopen aan iemand, moet ik dan perse mijn xboxlive account meegeven?
Of kan je deze spellen ook spelen zonder mijn account, dus een nieuw account aanmaken?
Ter aanvulling: Als jij nooit meer een Xbox One neemt en die Xbox als home console ingesteld blijft staan, dan kunnen die spellen nog gewoon gespeeld worden door de nieuwe eigenaar (met een nieuw account).hotymoty schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 16:05:
Ik heb een Xbox One met 2 digitale spellen: Masterchief Collection en Star Wars Battlefront.
Maar zoals hierboven aangeven blijven de spellen van jou, dus kan jij een nieuwe Xbox One als home console instellen en heeft de nieuwe eigenaar geen toegang meer tot de spellen.
[ Voor 13% gewijzigd door Ereaser op 24-05-2016 17:00 ]
hmm overal op internet vind ik deze:
The Xbox One lineup includes Rise: Son Of Rome and Lichdom: Battlemage
Son Of Rome heb ik al gehad en dat geiten spel lijkt mij niks.. Lichdom of the crew lijken me allebei wel tof.
Dus wie er ook gelijk heeft ( jij of het internet ) voor mij zit in beiden wel 1 leuk spel vanaf de 3e week juni
Major heeft gesproken dus de foto hierboven is datgene wat je krijgt.JeroenC schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 17:43:
[...]
hmm overal op internet vind ik deze:
The Xbox One lineup includes Rise: Son Of Rome and Lichdom: Battlemage
Son Of Rome heb ik al gehad en dat geiten spel lijkt mij niks.. Lichdom of the crew lijken me wel tof.
Dus wie er ook gelijk heeft ( jij of het internet ) voor mij zit in beiden wel 1 leuk spel vanaf de 3e week juni
Bedankt voor de tip! Gelijk even "gekocht"RickS29 schreef op maandag 23 mei 2016 @ 22:42:
PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Aah chill !
Ryse had ik toch al en Lichdom blijkt tegen te vallen.
Dan is Goatsimulator een stuk leuker, The Crew is dan weer meh....
Paar uurtjes in Overwatch zitten, erg vermakelijk

Verwijderd
Verwacht je overwatch langer te spelen? Is het solo een beetje te pruimen?justifire schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 18:02:
[...]
Aah chill !
Ryse had ik toch al en Lichdom blijkt tegen te vallen.
Dan is Goatsimulator een stuk leuker, The Crew is dan weer meh....
Paar uurtjes in Overwatch zitten, erg vermakelijk
Ik wens alle achievement hunters vast super veel plezier met Flappy Goat! koop maar vast een nieuwe controller
Had stiekem gehoord op Ryse zodat je sneller mensen zou vinden voor de co-op. The Crew hoef ik niet te spelen. Middelmatige race games genoeg!
Wat de geruchten over gwg Ryse betreft. Er zat Japanse tekst in het plaatje. Japan heeft vaak andere gwg dan de rest van de wereld.
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 24-05-2016 18:30 ]
Hoop dat ie het spelletje wel overleefdVerwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 18:29:
[...]
Ik wens alle achievement hunters vast super veel plezier met Flappy Goat! koop maar vast een nieuwe controller
Misschien dat we hem op die manier alsnog kunnen verkrijgenHad stiekem gehoord op Ryse zodat je sneller mensen zou vinden voor de co-op. The Crew hoef ik niet te spelen. Middelmatige race games genoeg!
Wat de geruchten over gwg Ryse betreft. Er zat Japanse tekst in het plaatje. Japan heeft vaak andere gwg dan de rest van de wereld.
OMG Goat Simulator
En Super Meatboy is geloof ik BC? Die wilde ik ook altijd graag al spelen. Leuke GWG weer
Verwijderd
SMB was al tijden BC. Hij staart al weken naar me vanaf mijn ready to install. Ik heb te veel name herinneringen aan de laatste zone om door te spelen.DeMoN schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:24:
[...]
OMG Goat Simulator![]()
En Super Meatboy is geloof ik BC? Die wilde ik ook altijd graag al spelen. Leuke GWG weer
Hoe zit dat met Xbox 360 Arcade games eigenlijk. Die waren al vaak gewoon 1080p toch?Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 20:27:
[...]
SMB was al tijden BC. Hij staart al weken naar me vanaf mijn ready to install. Ik heb te veel name herinneringen aan de laatste zone om door te spelen.
Als ik die nu dus via Bc speel dan is dat toch gewoon precies hetzelfde als een native One Arcade game?
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
[ Voor 99% gewijzigd door justifire op 25-05-2016 07:49 ]
Black Flag (ook Ubisoft) was ook niet verkrijgbaar in Japan, was ook al wat aan het denken.Verwijderd schreef op dinsdag 24 mei 2016 @ 18:29:
[...]
Verwacht je overwatch langer te spelen? Is het solo een beetje te pruimen?
Had stiekem gehoord op Ryse zodat je sneller mensen zou vinden voor de co-op. The Crew hoef ik niet te spelen. Middelmatige race games genoeg!
Omgekeerd: ze hebben in Japan wel al Bioshock gehad, dus dan moeten ze deze ook nog een 2de maal geven:-) (wat ze trouwens in Japan wel al gedaan hebben)
Nu hebben ze in Japan ook Kalimba en Slash Dash ipv Sunset Overdrive, Defense Grid 2 en Costume Quest 2Tits schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:34:
[...]
Black Flag (ook Ubisoft) was ook niet verkrijgbaar in Japan, was ook al wat aan het denken.
Omgekeerd: ze hebben in Japan wel al Bioshock gehad, dus dan moeten ze deze ook nog een 2de maal geven:-) (wat ze trouwens in Japan wel al gedaan hebben)
Verwijderd
Kun je een Japans account maken en die spelen binnenhalen? Luie vraag waarvoor excuses.Ereaser schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 09:38:
[...]
Nu hebben ze in Japan ook Kalimba en Slash Dash ipv Sunset Overdrive, Defense Grid 2 en Costume Quest 2
Tembo is uitgespeeld. Cool spel. Ben nu met Heart of Stone van witcher bezig. Echt een goede dlc. Heel veel aandacht voor details en leuke verhaallijn en. Ben zeer benieuwd naar Blood and Wine op 31 mei!
Je kan gewoon je regio op japans zettenVerwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:58:
[...]
Kun je een Japans account maken en die spelen binnenhalen? Luie vraag waarvoor excuses.![]()
Tembo is uitgespeeld. Cool spel. Ben nu met Heart of Stone van witcher bezig. Echt een goede dlc. Heel veel aandacht voor details en leuke verhaallijn en. Ben zeer benieuwd naar Blood and Wine op 31 mei!
Je kan ze gewoon via de japanse xbox.com website downloaden.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 11:58:
[...]
Kun je een Japans account maken en die spelen binnenhalen? Luie vraag waarvoor excuses.
Het schijnt wel dat je daarmee de ToS overtreed, maar Microsoft doet er niks tegen en mensen hebben het al eens aan support gevraagd, die vinden het blijkbaar ook prima
Xbox.com Kalimba - JP
Xbox.com SlashDash - JP
Blijft 1080 yen, ondanks dat ik gold heb..Ereaser schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:06:
[...]
Je kan ze gewoon via de japanse xbox.com website downloaden.
Het schijnt wel dat je daarmee de ToS overtreed, maar Microsoft doet er niks tegen en mensen hebben het al eens aan support gevraagd, die vinden het blijkbaar ook prima
Xbox.com Kalimba - JP
Xbox.com SlashDash - JP
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
En als je het probeert in een incognito/inprivate tab (met de links naar de Japanse store hierboven) en je opnieuw aanmeldt met je Microsoft-account? Dan zie ik de prijs veranderen naar ¥ 1080 ¥ 0.
[ Voor 6% gewijzigd door MartijnS72 op 25-05-2016 13:44 ]
Fixed! ThxMartijnS72 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 13:41:
[...]
En als je het probeert in een incognito/inprivate tab (met de links naar de Japanse store hierboven) en je opnieuw aanmeldt met je Microsoft-account? Dan zie ik de prijs veranderen naar ¥ 1080 ¥ 0.
Straks aan de euverkant van de nach door wach de veurjaorszon
xbox 360, xbox one gt:coachman1978
The 2017 Xbox, which is codenamed Scorpio, will have a more powerful GPU, according to three people familiar with this model, speaking anonymously because they were not authorized to speak about Microsoft’s plans. We hear that it will also be technically capable of supporting the Oculus Rift and that Microsoft is pursuing a partnership with Oculus.
As for 2016, sources have told us there’s at least a more compact version coming by year’s end. One source believed it will include a larger 2TB hard drive, double the capacity of the most spacious current model. We’re expecting Microsoft to announce the more compact machine at E3 next month.
[ Voor 74% gewijzigd door wes- op 25-05-2016 17:20 ]
Ook zou er een stream apparaat komen van 100 dollar en een apple tv achtig apparaat. Bron: insidegamer.nl
Microsoft moet eigenlijk wel mee gaan met de ps4k neo en eventueel de nx anders zouden ze waarschijnlijk tot 2018 met een apparaat zitten wat kwa kracht totaal niet kan mee concurreren. Ben ook benieuwd hoe klein de xbox slim dan word.
Pre-ordered!!!

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Ik wacht nog wel even, heb geen zin om €1200 af te tikken.Donstil schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 18:35:
Een Xbox One + Rift (Liever de vive maar oké) zie ik wel zitten hoor. Laat maar komen. Mijn geld krijgen ze.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Tijd zat om te sparen dus? Als het gerucht 2017 is, kan dat ook "holiday season 2017" zijn oftewel nog 17 maandjes wachten oftewel een knaak per dag sparenLekker Ventje schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 18:46:
[...]
Ik wacht nog wel even, heb geen zin om €1200 af te tikken.

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
Hmm. Ik wil liever geen gedoe met mijn account. Misschien over angstig maar bewust de tos overtreden ga ik niet aan beginnen. Uit De VS kopen is zo wijdverbreid dat ik vertrouwen heb dat er geen ban volgt. Voor gratis spellen heb ik dat vertrouwen wat minder. Een minder betalende klant is toch anders dan een niets betalende klant.Ereaser schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 12:06:
[...]
Je kan ze gewoon via de japanse xbox.com website downloaden.
Xbox.com Kalimba - JP
Xbox.com SlashDash - JP
Even goed, dank voor je antwoord.
Zolang ik voor de prijs van één Oculus Rift twee Xbox One consoles kan kopen, komt die er echt niet in. Die nieuwe Xbox wil ik, afhankelijk van de prijs (bijv. €500,-), e.v.t. wel in huis halen.MAX3400 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 18:47:
[...]
Tijd zat om te sparen dus? Als het gerucht 2017 is, kan dat ook "holiday season 2017" zijn oftewel nog 17 maandjes wachten oftewel een knaak per dag sparen
En dan is het nog afwachten welke games de Rift gaan supporten, en of het wel aan te raden is om een bepaald spel met de Rift te spelen. Bijv. Mirror's Edge gaat 'm never nooit worden; de helft van de maneuvres die je daar doet zijn fysiek onmogelijk met de Rift zolang er een kabel aan zit, en dus wordt je kotsmisselijk omdat je de bewegingen die je ziet niet kunt volgen.
Geld is voor mij absoluut geen probleem maar voor wat het hele VR nu biedt ga ik geen €800 neertellen.MAX3400 schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 18:47:
[...]
Tijd zat om te sparen dus? Als het gerucht 2017 is, kan dat ook "holiday season 2017" zijn oftewel nog 17 maandjes wachten oftewel een knaak per dag sparen
Verwijderd
Geld is niet de reden maar toch is geld wel de reden dat je het niet koopt. Voor een tientje had je het immers wel gedaan.Lekker Ventje schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:18:
[...]
Geld is voor mij absoluut geen probleem maar voor wat het hele VR nu biedt ga ik geen €800 neertellen.
VR is de nieuwe minidisc/3dTV. Veel hype, is best leuk, is heel duur en gaat hem never nooit worden. Uiteraard zo maar een mening van een dude op tweakers.net maar het zou me verbazen als deze mening niet klopt.
VR heeft wel degelijk toekomst maar anders dan zoals gamers het zien vermoed ik. Pas geleden zei een analyst dat de toekomst van VR vooral in de smartphone ligt zoals nu bij Samsung. Meer dan 90% van de content gaat bestaan uit filmpjes van mensen die bv op vakantie geweest zijn, niet voor niets dat Google via de smartphone en Android op VR in gaat zetten.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:32:
[...]
Geld is niet de reden maar toch is geld wel de reden dat je het niet koopt. Voor een tientje had je het immers wel gedaan.![]()
VR is de nieuwe minidisc/3dTV. Veel hype, is best leuk, is heel duur en gaat hem never nooit worden. Uiteraard zo maar een mening van een dude op tweakers.net maar het zou me verbazen als deze mening niet klopt.
Bij games hangt het vooral van de content af en of je in de nabije toekomst draadloos kunt gamen. Ik voorzie de nodige ongelukken in de huiskamers zolang je met een snoer aan je console of PC vastzit.
Maar je vergelijking met 3D zal ook wel gedeeltelijk gaan kloppen, feit blijft dat je met een bril jezelf van de rest van de omgeving afsluit, net als bij een 3D bril. En dat kan ook een barriere opwerpen We gaan het zien
[ Voor 30% gewijzigd door jori040 op 25-05-2016 20:12 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
http://www.gameinformer.c...d-xbox-one-evolution.aspx
Vandaar dat ik het er als disclaimer bij heb gezet, maar volgens mij valt het risico wel mee.Verwijderd schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:02:
[...]
Hmm. Ik wil liever geen gedoe met mijn account. Misschien over angstig maar bewust de tos overtreden ga ik niet aan beginnen. Uit De VS kopen is zo wijdverbreid dat ik vertrouwen heb dat er geen ban volgt. Voor gratis spellen heb ik dat vertrouwen wat minder. Een minder betalende klant is toch anders dan een niets betalende klant.
Even goed, dank voor je antwoord.
Ter vergelijking, een 980ti is ~5TFLOPS. Vraag me alleen af wat de prijs wordt.
Ik wel. Laatst voor het eerst de HTC Vive opgehad en was direct verkocht, wat een fantastische ervaring gaf die tamelijk simpele (DuckHuntVR) demo al.Lekker Ventje schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 18:46:
[...]
Ik wacht nog wel even, heb geen zin om €1200 af te tikken.
Ik de oculus rift een keer opgehaald en dat gaat best goed totdat je in een achtbaan gaat zittenDonstil schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 23:51:
[...]
Ik wel. Laatst voor het eerst de HTC Vive opgehad en was direct verkocht, wat een fantastische ervaring gaf die tamelijk simpele (DuckHuntVR) demo al.
Al zie ik hem hier niet gratis, maar de actie zou al gestart moeten zijn. Misschien dat de store via de console wel werkt.
[ Voor 33% gewijzigd door Martinspire op 26-05-2016 10:33 ]
Voor mij is het de reden om mijn Xbone te verkopen en niet te vervangen. Ik kocht ooit een console voor het gebruiksgemak. Plug & play, geen hardware upgrades nodig, doet het voor een lang termijn.Silversin schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 23:27:
Laat maar komen die 'Scorpio'. Gooi hem meteen in de pre-oder. Laatste geruchten spreken over een ~6TFLOPS.
Ter vergelijking, een 980ti is ~5TFLOPS. Vraag me alleen af wat de prijs wordt.
De vorige generatie was, naar mijn mening, perfect. Met de Xbone ben ik minder blij
Verschil in hardware betekent verschil in kwaliteit betekent verschillende versies van spellen betekent meer assets. Tenzij alle data op één schijfje gaat passen gaan er verschilllende edities uitkomen. Er komt dan een moment dat bepaalde edities rendabeler zijn dan anderen.
Nu vond ik het aanbod in games al bedroevend. Op de PC's zijn veel leuke RPG's uitgekomen die niet op de console te spelen zijn en de consolegames gaan allemaal richting multiplayer (waar ik niet van hou) en nu heeft de console ook nog eens zijn meerwaarde verloren. Gelukkig was ik al bezig met een nieuwe PC samen te stellen en dit is dus het punt dat ik weer terug keer naar waar ik begon: The PC Master Race.

Ninety percent of everything is crap.
Lekker Ventje schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 19:18:
[...]
Geld is voor mij absoluut geen probleem maar voor wat het hele VR nu biedt ga ik geen €800 neertellen.

Microsoft moet wel heel veel doen willen ze de markt willen terug pakken. Een console releasen die 6TF aan kracht heeft wint het nog niet.
Je gooit dus niets weg, de verwachting dat je console 5+ jaar mee kan blijft dan ook net zo staan. je hebt er alleen een alternatief naast.... Wil je meer Powerrrrrrrrr dan kan je overstappen (of gewoon instappen in de Xbox wereld) door een nieuwe te kopen.
Echter, en ik schreef het net al.... Met je huidige console is niets mis en blijft het gewoon doen....
We gaan er gewoon naar toe dat je mainstream consoles krijgt en hi-end modellen voor de spec-freaks... De games die je kan spelen zijn het zelfde, alleen een verschil tussen mooie knikkers en parels...
En wat als de developers geen zin hebben om te ontwikkelen voor knikkers en parels? Linksom of rechtsom, het is meer werk om voor verschillende types consoles te programmeren. En er komt niet magisch meer ontwikkelgeld of -tijd bij. Ergens zal er dus iets gekort moeten worden.Bullet NL schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 13:50:
We gaan er gewoon naar toe dat je mainstream consoles krijgt en hi-end modellen voor de spec-freaks... De games die je kan spelen zijn het zelfde, allen de mooie knikkers worden parels...
Ik bewonder je optimisme maar ik heb mijn twijfels. Helemaal omdat de prestatie verschilllen absurd groot zijn. Ik kan niet geloven dat ze dat alleen gaan gebruiken voor een hogere framerate en resolutie.
Dat lijkt me een beetje onzin. In de pc gaming is dit toch al jaren zo?Oppedmi1 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:02:
[...]
En wat als de developers geen zin hebben om te ontwikkelen voor knikkers en parels? Linksom of rechtsom, het is meer werk om voor verschillende types consoles te programmeren. En er komt niet magisch meer ontwikkelgeld of -tijd bij. Ergens zal er dus iets gekort moeten worden.
Ik bewonder je optimisme maar ik heb mijn twijfels. Helemaal omdat de prestatie verschilllen absurd groot zijn. Ik kan niet geloven dat ze dat alleen gaan gebruiken voor een hogere framerate en resolutie.
Je kan ontwikkelen voor low, mid en high end pc's. Zal voor de X one en X one+ hetzelfde zijn.
Klopt, in de PC wereld was dat inderdaad zo. In de console wereld is het compleet nieuw en ik ben van mening dat dat echt gevolgen gaat hebben. Er moeten keuzes worden gemaakt waar dat voorheen niet nodig was.mike0001 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:04:
[...]
Dat lijkt me een beetje onzin. In de pc gaming is dit toch al jaren zo?
Je kan ontwikkelen voor low, mid en high end pc's. Zal voor de X one en X one+ hetzelfde zijn.
Ik denk dat het een superkleine moeite is. Zeker aangezien in de toekomst nagenoeg elke X1(of hoger) spel ook voor W10+ uit gaat komen. Er moet dus sowieso al met meerdere platformen rekening gehouden worden. Dan maakt die ene (die dan ook nog statisch is) ook niet meer uit.Oppedmi1 schreef op donderdag 26 mei 2016 @ 14:12:
[...]
Klopt, in de PC wereld was dat inderdaad zo. In de console wereld is het compleet nieuw en ik ben van mening dat dat echt gevolgen gaat hebben. Er moeten keuzes worden gemaakt waar dat voorheen niet nodig was.
Vind deze discussie ook plaats in de PS4 thread of zijn we hier gewoon aan het paniekvoetballen omdat het kan? Ik vind het dus een beetje overtrokken.
Help me even. Wat maakt hem hier precies onbetrouwbaar? Ik lees niets nieuws of negatiefs?justifire schreef op woensdag 25 mei 2016 @ 20:17:
Het zou Phil Spencer wel in 1 klap onbetrouwbaar maken.
http://www.gameinformer.c...d-xbox-one-evolution.aspx
[ Voor 20% gewijzigd door Yaz op 26-05-2016 14:31 ]
Gamertag: YazNL
Dit topic is gesloten.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.