Ik moet duidelijk nog ff oefenen. Heb al hondjes tegen me gehad. >.<
Werkt niet! Heb ik ook gedaan,koop namelijk zo altijd mijn games. Alleen 360 spellen kan ik alleen kopen in NL, omdat ik ooit mijn account aangemaakt heb met NL account. Dus wil je 360 spellen kopen in de US store, moet je een Amerikaanse account hebben. Of heb ik het nu helemaal mis?Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 22:13:
[...]
Vandaar dat ik regio aanpassen erbij typte.
Heb je een link naar de game?
Verwijderd
Ja. Je moet je Microsoft account regio veranderen. https://commerce.microsof...PROC_ChangeBillingCountryharrytasker schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 22:23:
[...]
Werkt niet! Heb ik ook gedaan,koop namelijk zo altijd mijn games. Alleen 360 spellen kan ik alleen kopen in NL, omdat ik ooit mijn account aangemaakt heb met NL account. Dus wil je 360 spellen kopen in de US store, moet je een Amerikaanse account hebben. Of heb ik het nu helemaal mis?
Heb je een link naar de game?
Is een hoop gedoe. Want je kunt dan alleen met VPN dingen kopen uit de VS. Heb het ooit zo gehad in de 360 tijdperk. Mag ook maar X keer per jaar veranderen wat wel eens vervelend kon zijn. Weet het fijne er niet meer van, want te lang geleden. Ik koop nu zo zelden 360 spellen dat ik het maar op NL laat. Voor de One shop ik wel weer rond maar eigenlijk alleen in de VS. Allerhande toestanden voor een paar piek doen, heb geen puf voor.
Ja, dacht ik alVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 22:27:
[...]
Ja. Je moet je Microsoft account regio veranderen. https://commerce.microsof...PROC_ChangeBillingCountry
Is een hoop gedoe. Want je kunt dan alleen met VPN dingen kopen uit de VS. Heb het ooit zo gehad in de 360 tijdperk. Mag ook maar X keer per jaar veranderen wat wel eens vervelend kon zijn. Weet het fijne er niet meer van, want te lang geleden. Ik koop nu zo zelden 360 spellen dat ik het maar op NL laat. Voor de One shop ik wel weer rond maar eigenlijk alleen in de VS. Allerhande toestanden voor een paar piek doen, heb geen puf voor.
Paar piek ? Ik heb rond kerst Just Cause 3 en RoTR samen voor 60 euro gekocht op het moment dat beide games voor 59,99 per stuk in de NL store stonden. 1 gratis games dus voor mij.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 22:27:
[...]
Allerhande toestanden voor een paar piek doen, heb geen puf voor.
Helaas was JC3 een behoorlijke tegenvaller. Moet deze nog steeds uitspelen, maar het eiland is een stuk minder levendig dan in JC2.
RoTR daarentegen was een top game !!!
XBL: MRE Inc
Verwijderd
Sure. Je kunt zo besparen en het iets eerder spelen. Als je er zin in hebt vooral doen! Ik heb rottr voor 20 piek tweedehands gekocht en JC kan voor datzelfde. In de sale zijn ze allebei in de VS al een keer digitaal voor 30 geweest. Maandjes wachten en geen gekloot vind ik wel makkelijk.MRE-Inc schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 23:04:
[...]
Paar piek ? Ik heb rond kerst Just Cause 3 en RoTR samen voor 60 euro gekocht op het moment dat beide games voor 59,99 per stuk in de NL store stonden. 1 gratis games dus voor mij.
Helaas was JC3 een behoorlijke tegenvaller. Moet deze nog steeds uitspelen, maar het eiland is een stuk minder levendig dan in JC2.
RoTR daarentegen was een top game !!!
Ik bespaar maandelijks stukken meer door mijn auto vijf minuten verder weg te parkeren van mijn werk danwel eigen brood mee te brengen dan ik doe door een keer in de maand iets in ZA te kopen.
daarnaast is mijn cyrillisch vrij beperkt
Ik ben inmiddels weer begonnen met GTA 5. Hij is ook voor een tweede keer waanzinnig en ziet er heerlijk uit op de One.
Ik speel vanaf Disc (natuurlijk geinstalleerd, maar dat kan denk ik niet anders). Als ik hard rij, begint het spel wat te schokken, de framerate kakt in. Ga ik van het gas af, is het meteen weer weg.
Is dat "normaal" voor GTA op de One?
Ik speel vanaf Disc (natuurlijk geinstalleerd, maar dat kan denk ik niet anders). Als ik hard rij, begint het spel wat te schokken, de framerate kakt in. Ga ik van het gas af, is het meteen weer weg.
Op de interne schijf of op een externe? Advies toen de gam uit kwam was te installeren op externe schijf om haperingen te voorkomen.PWM schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:48:
Ik ben inmiddels weer begonnen met GTA 5. Hij is ook voor een tweede keer waanzinnig en ziet er heerlijk uit op de One.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Speel hem vanaf de interne schijf. Zal eens kijken of ik nog ergens een HD heb liggen die ik kan gebruiken.
Dit heeft bij mij het issue ook zo goed als verholpen.SinergyX schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 09:56:
[...]
Op de interne schijf of op een externe? Advies toen de gam uit kwam was te installeren op externe schijf om haperingen te voorkomen.
Verwijderd
Ik heb net een downloadcode gekocht voor black ops 1 en wil deze nu redeemen op mijn xbox one.
Ik tik de code in. Hij herkent de code en als ik dan confirm staat er something went wrong. Give it another try. Zwaar irritant.
Ik dacht lekker even oude tijden te laten herleven op mijn xbox one.
Dit moet toch gewoon kunnen met die backwards compatability en alles?
Ik tik de code in. Hij herkent de code en als ik dan confirm staat er something went wrong. Give it another try. Zwaar irritant.
Wellicht is het handiger deze op de site te redeemen die lijkt daar beter mee om te gaan
En als je de code redeemed in de Xbox App of online op de webpagina van xbox.com ?Verwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 10:51:
Ik heb net een downloadcode gekocht voor black ops 1 en wil deze nu redeemen op mijn xbox one.
Gisteravond ook COD BO gespeeld. Verbaasde me dat ik binnen 2 tellen de controller layout van BO weer onder de knie had. Normaal speel ik altijd BF4 en de controller layout die ik daar heb, verschilt best wel van BO1, maar het ging eigenlijk in 1x goed.
Verwijderd
Nee hij doet het ook niet op de site. Hij herkent de code wel. Maar als ik confirm staat er try again later.
Als ik hem probeer te kopen in de store, zonder code, staat er dat hij Op het moment niet te koop is op xbox one. (0x8c150020)
Als ik hem probeer te kopen in de store, zonder code, staat er dat hij Op het moment niet te koop is op xbox one. (0x8c150020)
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 18-05-2016 11:44 ]
Ik wil wat in de argentijnse store kopen maar bij betaling krijg ik de melding dat er iets is misgegaan.
Locale settings van website staan op Argentinie en gebruik een VPN verbinding.
Vorige maand nog gewoon kunnen bestellen. Hebben meer mensen hier last van?
Jup, zelfde hierFrankB2k schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:50:
Ik wil wat in de argentijnse store kopen maar bij betaling krijg ik de melding dat er iets is misgegaan.

Maverick! schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:52:
Ligt het aan mij of kun je niet meer met credit card in de Argentijnse store kopen?
Gisteren VPN opgezet zoals ik altijd doe, game proberen te kopen met Argentijns adres dat al aan mijn cc is gekoppeld, maar krijg de melding dat deze manier van betalen niet mogelijk is![]()
Ik heb/had dus welgeteld 1 hardcopy game (Rocksmith 2014, aangezien je hier een gitaarkabel bij nodig hebt). Gisteren wilde ik spelen en ja hoor, disk nergens meer te vinden![]()
Na een hoop ergernis besloten hem dan toch maar digitaal te kopen voor 31 euri in de ARG store (in NL 70), loop je dan natuurlijk ook hier weer tegenaan.
Uiteindelijk maar voor 40 in de BRA store gekocht met giftscards.
Maar zou balen zijn als het niet meer mogelijk is in de ARG store te kopen.
[ Voor 52% gewijzigd door Ronster op 18-05-2016 11:51 ]
Ibood guitar hero live weer een dag later verzending, vroeg me al af waarom ik bijna nooit iets kocht daar.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Hmmm vreemd.
90% van mijn spellen heb in buitenlandse stores gekocht.
Nu wil ik via de Amerikaanse store black ops 1 aanschaffen voor de BWC
Of ik het nu via de site op iPhone doe.
VPN via OSX of via de Browser plugin (Chrome en Firefox)
Al bekijk ik de hele website in het Amerikaans/us, Ik blijf bij een euro prijs uitkomen als ik wil betalen!
Hebben ze ze het dan toch dicht gegooid? Ik heb ook nog voldoende US tegoed op mijn US account staan, maar die hele betaal methode krijg ik niet meer.
Al bekijk ik de hele website in het Amerikaans/us, Ik blijf bij een euro prijs uitkomen als ik wil betalen!
Hebben ze ze het dan toch dicht gegooid? Ik heb ook nog voldoende US tegoed op mijn US account staan, maar die hele betaal methode krijg ik niet meer.
Bij mij staat hij nog op de 19e versturen.SinergyX schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:57:
Ibood guitar hero live weer een dag later verzending, vroeg me al af waarom ik bijna nooit iets kocht daar.
[ Voor 21% gewijzigd door nexhil op 18-05-2016 13:38 ]
Nu ook, maar dit was vorige week namelijk nog de 18de.
De 360 store is niet regio vrij en is verbonden aan de '360 account region' van je account.nexhil schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 12:10:
Hmmm vreemd.
Klopt en dat is al jaaaaaren zo. Exactor IT heeft het gisteren ook al geschreven, je moet je account verhuizen van NL naar US. Probleem is echter dat je dat maar 1x in de 90 dagen kan doen. Dus even terug switchen is er niet bij.Ereaser schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 13:57:
[...]
De 360 store is niet regio vrij en is verbonden aan de '360 account region' van je account.
Daarom ben ik zaterdag naar de lokale GameMania gegaan en heb een 2e hands COD MW1 gehaald voor 9,99. Een van de weinige games die ik op 1000GS heb
Dus als ik het goed begrijp moet ik voor aankopen in Argentinië mijn account verhuizen naar dat landMRE-Inc schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:04:
[...]
Klopt en dat is al jaaaaaren zo. Exactor IT heeft het gisteren ook al geschreven, je moet je account verhuizen van NL naar US. Probleem is echter dat je dat maar 1x in de 90 dagen kan doen. Dus even terug switchen is er niet bij.
Daarom ben ik zaterdag naar de lokale GameMania gegaan en heb een 2e hands COD MW1 gehaald voor 9,99. Een van de weinige games die ik op 1000GS hebVooral de Mile High club achievement was lastig.

Ah ja klopt!MRE-Inc schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:04:
[...]
Klopt en dat is al jaaaaaren zo. Exactor IT heeft het gisteren ook al geschreven, je moet je account verhuizen van NL naar US. Probleem is echter dat je dat maar 1x in de 90 dagen kan doen. Dus even terug switchen is er niet bij.
Daarom ben ik zaterdag naar de lokale GameMania gegaan en heb een 2e hands COD MW1 gehaald voor 9,99. Een van de weinige games die ik op 1000GS hebVooral de Mile High club achievement was lastig.

Dat ligt eraan voor welke console je games wilt kopen:FrankB2k schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:14:
[...]
Dus als ik het goed begrijp moet ik voor aankopen in Argentinië mijn account verhuizen naar dat land
Xbox360 games: Je account verhuizen naar ander land om in de valuta van dat land te kunnen betalen;
Xbox One games: Je account niet verhuizen, maar VPN opzetten naar ander land en in je browser xbox.com opstarten in dat land, bv http://www.xbox.com/en-us voor de US store en dan je aankoop doen in de valuta van dat land.
Verwijderd
Met aankopen in de VS met credit hoef je niet eens een VPN op te zetten!MRE-Inc schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 14:34:
[...]
Dat ligt eraan voor welke console je games wilt kopen:
Xbox360 games: Je account verhuizen naar ander land om in de valuta van dat land te kunnen betalen;
Xbox One games: Je account niet verhuizen, maar VPN opzetten naar ander land en in je browser xbox.com opstarten in dat land, bv http://www.xbox.com/en-us voor de US store en dan je aankoop doen in de valuta van dat land.
Je legt hem mooier uit dan ik. Misschien is dit onderwerp wel wat voor de topicwarning overigens. Het is nogal ingewikkeld met regio's, vpns en verschillen tussen One en 360.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:37
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Zo, DOOM op 1000GS, imho beste (SP) shooter van 2016
Echt weer eens old-skool vermaak, geen gezeik, gewoon pompen met die handel !!
Echt weer eens old-skool vermaak, geen gezeik, gewoon pompen met die handel !!
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Net na uncharted 4 uitgespeeld te hebben, mijn xbox one maar weer eens aangeslingerd en Black Ops 1 gedownload. Eindelijk gelukt na het wijzigen van mijn regio op xbox.com.
En ik moet zeggen, het speelt heerlijk zonder die jetpacks en die futuristische shit. Back to basics.
Ik hoop dat die remastered Modern Warfare ook los verkocht gaat worden, want ik heb weinig zin om die nieuwe er voor te kopen.
En ik moet zeggen, het speelt heerlijk zonder die jetpacks en die futuristische shit. Back to basics.
Ik hoop dat die remastered Modern Warfare ook los verkocht gaat worden, want ik heb weinig zin om die nieuwe er voor te kopen.
Voorlopig word ie niet los verkocht dus ga er maar niet vanuit, moet zelf toch eerste de 360 variant uitspelenVerwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:13:
Net na uncharted 4 uitgespeeld te hebben, mijn xbox one maar weer eens aangeslingerd en Black Ops 1 gedownload. Eindelijk gelukt na het wijzigen van mijn regio op xbox.com.
Gamertag: timmie271
Ik heb trouwens 1 jaar gold abonnement nodig, weet iemand een goede site waar ze nu een mooie actie ervoor hebben?
nothing stops this train
Verwijderd
Hier bijvoorbeeld:Kol Nedra schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 09:24:
Ik heb trouwens 1 jaar gold abonnement nodig, weet iemand een goede site waar ze nu een mooie actie ervoor hebben?
https://livekaarten.nl/xbox-live-gold
Maar even verder Googlen op Xbox Live Gold en misschien vindt je het nog goedkoper dan dat.
Bij Game Mania had ik eergisteren nog de gratis tweede gitaar die al eerder genoemd was hier, en betaalde ik in totaal ook €45. Misschien even een vestiging in de buurt bellen of ze die promo nog hebben liggen, en dan iBood annuleren?SinergyX schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 11:57:
Vanaf gisteren worden er 1 miljoen oude inactieve gamertags vrijgegeven.
https://account.xbox.com/en-US/changegamertag hier kun je de beschikbaarheid bekijken en claimen indien beschikbaar.
https://account.xbox.com/en-US/changegamertag hier kun je de beschikbaarheid bekijken en claimen indien beschikbaar.
Krijg ik net mailtje dat ie is verzondeningo92 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 10:47:
[...]
Bij Game Mania had ik eergisteren nog de gratis tweede gitaar die al eerder genoemd was hier, en betaalde ik in totaal ook €45. Misschien even een vestiging in de buurt bellen of ze die promo nog hebben liggen, en dan iBood annuleren?
Hmm. Mirrors Edge Catalyst kan in de pre-order: https://store.xbox.com/nl...71f8e86e8?cid=majornelson
Komt overigens ook pas 9 juni uit, dus je hebt nog even
Komt overigens ook pas 9 juni uit, dus je hebt nog even
[ Voor 13% gewijzigd door Martinspire op 19-05-2016 11:13 ]
Mijne is ook verzondenSinergyX schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 11:06:
[...]
Krijg ik net mailtje dat ie is verzondendie laatste dag overleef ik nu ook wel
Is het niet mogelijk om met het tegoed wat je op je xbox account hebt staan iets te kopen op xbox.com, ik heb genoeg geld op mijn account staan alleen kan ik Black Ops voor de 360 niet kopen, ik moet een paypal of CC invoeren maar dat heb/wil ik niet. Op de xbox one is het niet mogelijk om Black Ops aan te schaffen en zegt ie dat het via een 360 of xbox.com moet maar dat gaat dus ook niet?
Helaas niet. Enige wat je kan doen als je paypal of cc heb. Deze toevoegen. Game kopen met tegoed. Dan weer je paypal\cc eraf halen.
Heeft Microsoft hun Xbox Store dicht getimmerd ? Krijg een spel niet meer gekocht in Rusland, Hong Kong, Zuid Afrika. Heb al verschillende VPN gebruikt, maar geen succes meer bij mij.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Vreemd. Ik heb via acties van MS wel eens tegoeden gekregen, maar daar kon ik gewoon gedeeltelijke betalingen mee doen; had het tegoed als betaalmethode gekozen, en Microsoft haalde automatisch het resterende deel van m'n CC.BoomTree schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 19:28:
Heb even mijn CC ingevoerd, ik kan dan alleen via CC betalen en de optie voor tegoed is er niet.
Probeerde je via de site, of je Xbox360 te kopen? Misschien dat het daarmee te maken heeft. Ik deed mijn betaling toentertijd vanaf m'n Xbox360.
Gebruik je je creditcard of Xbox Tegoed?danplo schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 19:44:
Heeft Microsoft hun Xbox Store dicht getimmerd ? Krijg een spel niet meer gekocht in Rusland, Hong Kong, Zuid Afrika. Heb al verschillende VPN gebruikt, maar geen succes meer bij mij.
Al vanaf het begin met creditcard, nooit geen problemen mee gehad.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 12 Pro Max 256GB / LG OLED C8 65”
Via de site, ik heb geen xbox 360 meer. Blijkbaar kan je via de site alleen maar met CC of PayPal betalen helaas. Mijn zwager heeft nog een 360 liggen dus ga het via hem doen.halofreak1990 schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 20:00:
[...]
Vreemd. Ik heb via acties van MS wel eens tegoeden gekregen, maar daar kon ik gewoon gedeeltelijke betalingen mee doen; had het tegoed als betaalmethode gekozen, en Microsoft haalde automatisch het resterende deel van m'n CC.
Probeerde je via de site, of je Xbox360 te kopen? Misschien dat het daarmee te maken heeft. Ik deed mijn betaling toentertijd vanaf m'n Xbox360.
Ik en vele andere hebben dit helaas ook. Het lijkt erop alsof Microsoft dit gefaseerd aan het dicht zetten is want voor sommige hier werkt het nog wel.danplo schreef op donderdag 19 mei 2016 @ 19:44:
Ik kan sinds een paar weken niet meer kopen in Argentinië en daarvoor was er hier ook al iemand die het melde. Als je er op Googled kom je ook veel meldingen tegen.
Jammer maar helaas ben ik bang.
Het kopen van Russisch tegoed in de Russische Microsoft store heb ik trouwens nog niet geprobeerd, misschien is dat het proberen nog wel waard (dat deed ik voor de VPN truuk altijd).
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Hopelijk kun je nog kopen met tegoed! Ik lees inderdaad veel over ene keer wel en de andere keer niet met VPN. Moet nog even snel Overwatch pre-orderen.
[ Voor 16% gewijzigd door Bearclaw op 20-05-2016 00:03 ]
Ziezo, defense grid 2 vanavond even uitspelen. Zit alleen nog met 1 achievement straks waar ik verder ook niet zoveel van snap. je moet voor iedere tower een special hebben, maar van de laser en voor de temporal heb ik nog steeds niks gehad.... Zou erg zuur zijn als ik daar heel lang op blijf hangen straks
.
[ Voor 9% gewijzigd door timmie271 op 20-05-2016 09:41 ]
Daarvoor bestaat deze magische site: http://www.trueachievemen...e-Grid-2/achievements.htmtimmie271 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 09:40:
Ziezo, defense grid 2 vanavond even uitspelen. Zit alleen nog met 1 achievement straks waar ik verder ook niet zoveel van snap. je moet voor iedere tower een special hebben, maar van de laser en voor de temporal heb ik nog steeds niks gehad.... Zou erg zuur zijn als ik daar heel lang op blijf hangen straks.
Die zeggen gewoon spelen of de hele tijd met dezelfde toren... Maar krijg alles voor de andere torens en niet degene die ik nodig hebEreaser schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:14:
[...]
Daarvoor bestaat deze magische site: http://www.trueachievemen...e-Grid-2/achievements.htm
Bij de achievements die jij bedoelt staat er dat je General Cai (laser) en Colonel Rissler (Temporal) in je command team moet hebben. Misschien dat dat het probleem is?timmie271 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:24:
[...]
Die zeggen gewoon spelen of de hele tijd met dezelfde toren... Maar krijg alles voor de andere torens en niet degene die ik nodig heb, ongeacht wat ik doe.... Dus dat is de reden waarom ik die achievement niet snap..
10 Items No less 31 (10)Ereaser schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:32:
[...]
Bij de achievements die jij bedoelt staat er dat je General Cai (laser) en Colonel Rissler (Temporal) in je command team moet hebben. Misschien dat dat het probleem is?
Enable a Tower Augmentation Item on 10 Towers.
Deze bedoel ik.
Dus bij iedere toren een special en het speciale wapen bovenaan. Hebben we het dan over dezelfde?
Ik krijg namelijk voor alles de specials behalve voor de laser tower en de temporal tower.
Dat denk ik ja, heb het spel zelf niet gespeeld dus vandaartimmie271 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:38:
[...]
10 Items No less 31 (10)
Enable a Tower Augmentation Item on 10 Towers.
Deze bedoel ik.
Dus bij iedere toren een special en het speciale wapen bovenaan. Hebben we het dan over dezelfde?
Ik krijg namelijk voor alles de specials behalve voor de laser tower en de temporal tower.
Maar de 2e oplossing zegt "Tower Augmentation items seem to be given randomly after winning a level" dus gewoon blijven spelen en dan krijg je hem hopelijk vanzelf.
het jammere alleen is dat ik al op 82 gold medals zit en heb al zeker 20-30 van die specials gehad...Ereaser schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:53:
[...]
Dat denk ik ja, heb het spel zelf niet gespeeld dus vandaar
Maar de 2e oplossing zegt "Tower Augmentation items seem to be given randomly after winning a level" dus gewoon blijven spelen en dan krijg je hem hopelijk vanzelf.
Ga nog wel die andere manier proberen op practice met elite. Misschien dat ik ze dan wel krijg..
Moet ook toegeven dat ik ondertussen gewoon andere dingen op de pc aan het doen ben nadat alle toren neergezet zijn
The Division Sleeper Agent Editie stond gisteren even bij Bart Smit voor 60 euro. Ik wou hem bestellen na mijn werk, maar ik was al blijkbaar te laat. Jammer:(
Ik weet 't nog niet. Heb de beta gespeeld, maar vond dat niet genoeg om het bedrag van €69,99 te rechtvaardigen. Voor een first person shooter moba, want dat is het ongeveer, vind ik €20,- meer op zijn plaats.Bearclaw schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 00:03:
Moet nog even snel Overwatch pre-orderen.
Verwijderd
Lees de comments onder de eerste guide. Je krijgt de aug voor je meest gebruikte toren...timmie271 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 11:24:
[...]
Die zeggen gewoon spelen of de hele tijd met dezelfde toren... Maar krijg alles voor de andere torens en niet degene die ik nodig heb, ongeacht wat ik doe.... Dus dat is de reden waarom ik die achievement niet snap..
Die heb ik ook gelezen ja. Misschien maar is een keer alleen maar lasers plaatsen... Laatste paar keer heb ik ook alleen maar lasers geplaatst maar toen kreeg ik nog steeds die voor de gun en tesla.... en dat terwijl ik de tesla amper gebruikt heb, maar al wel vol heb...Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 13:02:
[...]
Lees de comments onder de eerste guide. Je krijgt de aug voor je meest gebruikte toren...
Doe ik vanmiddag/vanavond wel even alleen practice met de laser en temperor
Edit: heb er ineens een van de laser zonder dat ik een melding kreeg. Nu alleen nog die van de temporal....
[ Voor 8% gewijzigd door timmie271 op 20-05-2016 18:18 ]
Mensen kopen het toch wel, die game zal met een paar maanden wel een keertje voor 20 euro in de acties langskomen. Ik heb zelf voor $60 battleborn genomen, als ik dit nu al tegen de uren wegzet die ik heb gespeeld, nog best goedkoop vergeleken met andere (AAA) games.halofreak1990 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:58:
[...]
Ik weet 't nog niet. Heb de beta gespeeld, maar vond dat niet genoeg om het bedrag van €69,99 te rechtvaardigen. Voor een first person shooter moba, want dat is het ongeveer, vind ik €20,- meer op zijn plaats.
Ik had nog giftcards van de Singapore store en die kon ik gelukkig nog inleveren,was al bang dat dit ook niet meer zou gaan,heb er nog een aantal.Bearclaw schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 00:03:
Hopelijk kun je nog kopen met tegoed! Ik lees inderdaad veel over ene keer wel en de andere keer niet met VPN. Moet nog even snel Overwatch pre-orderen.
Yeey guitar hero live binnen 
Kwaliteit van gitaar is wel achteruit gegaan in de jaren
credticard icm met vpn werkt hier ook niet meer deed dit altijd in singapore en argentinie
Gelukt om te kopen voor 9,99 dollar? Hoe? Ben al een half uur van alles aan het proberen maar het wil niet lukkenVerwijderd schreef op woensdag 18 mei 2016 @ 18:13:
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
Verwijderd
In welke zin? Ik heb de nieuwe en die van GH5 en het is dezelfde stuk stuk fragiele plastic Heb ik het idee.SinergyX schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 18:33:
Yeey guitar hero live binnen
___
.
Tembo the badass elephant is best wel cool. Ergens tussen sonics een makkelijk spel in met wat meer onverwachte zaken.
Ik had World Tour, was ook gewoon plastic, maar van Live lijkt het zachter plastic en ik kan dus de steel (of hoe noem je dat ding?) met weinig kracht al lichtjes links/rechts draaien.Verwijderd schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 22:21:
[...]
In welke zin? Ik heb de nieuwe en die van GH5 en het is dezelfde stuk stuk fragiele plastic Heb ik het idee.
De ..err.. ding voor effect zit ook precies voor de 'xbox knop', wil je beetje wiebelen met dat ding, zit je weer op je dashboard

20 is weer overdreven weinig. Betaal zelf maar 15 eu pp met game share en andere kortingen. 40 euro is prima voor deze game.halofreak1990 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:58:
[...]
Ik weet 't nog niet. Heb de beta gespeeld, maar vond dat niet genoeg om het bedrag van €69,99 te rechtvaardigen. Voor een first person shooter moba, want dat is het ongeveer, vind ik €20,- meer op zijn plaats.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
20 zuurverdiende euro's ?!halofreak1990 schreef op vrijdag 20 mei 2016 @ 12:58:
[...]
Heb er een dubbeltje voor over, wil dan op de eerste rij zitten en dan mogen ze in hun handjes wrijven voor de vele honderden uren programeerwerk die ze er in hebben zitten
Maar even serieus, ik twijfel ook nog over deze game.
Speelt heerlijk weg, lekker veel variatie en Blizzard, de ontwikkelstudio die nog nooit teleur heeft gesteld.
Waarschijnlijk is Diablo III Reaper of Souls : Ultimate Evil Edition de game waar een ieder de meeste gratis content ooit voor heeft gekregen, dit belooft wat voor Overwatch.
Kan hem in Singapore aanschaffen voor 5 tientjes.
Ben alleen bang dat het erg snel een herhaling word van A naar B lopen, rinse and repeat.
Wie gaan hem hier halen ? Dat helpt misschien iets in de knoop doorhakken
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Het verschil met Diablo III Reaper of Souls: Ultimate Evil Edition is dat Overwatch v.z.i.w. multiplayer-only is, en Diablo III nog een uitstekende single player modus had. Daarbij was mijn Ultimate Evil Edition volgens mij een tientje goedkoper bij aanschaf, maar dat terzijde.justifire schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 00:55:
[...]
20 zuurverdiende euro's ?!
Heb er een dubbeltje voor over, wil dan op de eerste rij zitten en dan mogen ze in hun handjes wrijven voor de vele honderden uren programeerwerk die ze er in hebben zitten
Speelt heerlijk weg, lekker veel variatie en Blizzard, de ontwikkelstudio die nog nooit teleur heeft gesteld.
Waarschijnlijk is Diablo III Reaper of Souls : Ultimate Evil Edition de game waar een ieder de meeste gratis content ooit voor heeft gekregen, dit belooft wat voor Overwatch.
Kan hem in Singapore aanschaffen voor 5 tientjes.
Ben alleen bang dat het erg snel een herhaling word van A naar B lopen, rinse and repeat.
Wie gaan hem hier halen ? Dat helpt misschien iets in de knoop doorhakken
Ik wil Overwatch op zich ook wel maar vind de prijs wat te hoog om eerlijk te zijn. Even kijken of 'ie ergens goedkoop te krijgen is.
Play & charge ding gehaald. Eens kijken of dat minder disconnects oplevert. Gebruikte nog gewoon duracell.
Verwijderd
Als lage spanning het probleem is zou ik eerder denken dat Duracell beter werkt. Ik heb zelf eneloops er in zitten. Gaan fijn lang mee en kosten inclusief lader hetzelfde als de play en charge kit.Pannekoek81 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 17:22:
Play & charge ding gehaald. Eens kijken of dat minder disconnects oplevert. Gebruikte nog gewoon duracell.
Wat in de basis niet meer was dan paar nieuwe maps, wat difficulty zut, berg gear (90% nutteloze zut), maar in de basis van de characters is nooit wat veranderd. Als dat de basis is voor overwatch, was het helemaal een goede reden links te laten leggen. Op de PC is de game btw nog erger, wat een kiddies daar rondlopen met de 'chance of kick' onzin, ben ik blij dat ik met battleborn aan de slag ben gegaan.justifire schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 00:55:
Als de accu bijna leeg is heeft ie wel om de haverklap disconnects en anders is het zelden bij mij.Pannekoek81 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 17:22:
Vorig weekend zijn wel de accu's van de 360 gesneuveld (gewoon uit elkaar gevallen
Verwijderd
bol.com games
Vandaag is Guitar Hero Live voor alle platformen de dagdeal voor slechts 34,99!
https://www.bol.com/nl/p/...038377/?s2a#product_title

Kan je beter naar Game Mania gaan. Krijg je 2 gitaren voor een tientje extra.Verwijderd schreef op zondag 22 mei 2016 @ 11:34:
bol.com games
[afbeelding]
Zie eerdere berichten in dit topic.
Play & Charge icm elite controller is een Drama hier. Meerdere disconnects per uur en helaas ook met de nieuwe elite die ik van Microsoft heb ontvangen deze week.Pannekoek81 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 17:22:
Op Duracell batterijen is het een enkele disconnect per batterij duur. Ik speel dus niet meer met de P&C als het aankomt op de Elite controller.
Schandalig dat Microsoft dit nog steeds niet opgelost heeft trouwens. Er klagen zo veel mensen over.
Is dat niet met 1 gitaar?Donstil schreef op zondag 22 mei 2016 @ 11:48:
[...]
Kan je beter naar Game Mania gaan. Krijg je 2 gitaren voor een tientje extra.
Zie eerdere berichten in dit topic.
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=32186
Vind dit wel een hele aantrekkelijke prijs trouwens. Misschien maar bestellen.
Heb je de firmware van je controller al geupdate? Had er hier eerst ook erg veel last van, nu nog maar nauwelijks.Donstil schreef op zondag 22 mei 2016 @ 11:51:
[...]
Play & Charge icm elite controller is een Drama hier. Meerdere disconnects per uur en helaas ook met de nieuwe elite die ik van Microsoft heb ontvangen deze week.
Op Duracell batterijen is het een enkele disconnect per batterij duur. Ik speel dus niet meer met de P&C als het aankomt op de Elite controller.
Schandalig dat Microsoft dit nog steeds niet opgelost heeft trouwens. Er klagen zo veel mensen over.
Game Mania winkels geven (afhankelijk van de voorraad) hier tijdelijk een tweede gitaar bij voor dezelfde prijs.ThomasXIV schreef op zondag 22 mei 2016 @ 11:57:
[...]
Is dat niet met 1 gitaar?
http://www.gamemania.nl/D...spx?tabid=88&gmgame=32186
Vind dit wel een hele aantrekkelijke prijs trouwens. Misschien maar bestellen.
Yup helaas wel.ThomasXIV schreef op zondag 22 mei 2016 @ 12:04:
[...]
Heb je de firmware van je controller al geupdate? Had er hier eerst ook erg veel last van, nu nog maar nauwelijks.
Het zal vast te maken hebben met iets in de omgeving hier (Fatsoenlijk WiFi, 4G, zoiets) maar het blijft een Xbox One ding.
De PS4 heeft er namelijk geen last van.
[ Voor 34% gewijzigd door Donstil op 22-05-2016 12:06 ]
De PS4 gebruikt volgens mij BlueTooth voor de controllers, en niet Wi-Fi Direct, wat de Xbox One gebruikt, AFAIK.Donstil schreef op zondag 22 mei 2016 @ 12:05:
[...]De PS4 heeft er namelijk geen last van.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Nog niet officieel bevestigd maar zou mooi zijn 

Red dead, Ryse en Bioshock? I call bullshitjustifire schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:03:
[afbeelding]
Zou mooi zijn als RDR backwards compatible wordt...
Vind die lijst ook wat te mooi om waar te zijn, al is er natuurlijk een kans dat Microsoft heeft besloten eens wat goede releases toe te voegen aan games with gold.
Vind die lijst ook wat te mooi om waar te zijn, al is er natuurlijk een kans dat Microsoft heeft besloten eens wat goede releases toe te voegen aan games with gold.
Nice. Ryse zit ik wel op te wachten, nooit gekocht maar toch wel benieuwd naar eigenlijk.justifire schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:03:
[afbeelding]
timmie271 schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 20:00:
[...]
Als de accu bijna leeg is heeft ie wel om de haverklap disconnects en anders is het zelden bij mij.
Vorig weekend zijn wel de accu's van de 360 gesneuveld (gewoon uit elkaar gevallen) dus daar eneloop batterijen voor gekocht. Kan ik ze altijd nog in de One stoppen of voor iets anders gebruiken
Donstil schreef op zondag 22 mei 2016 @ 11:51:
[...]
Play & Charge icm elite controller is een Drama hier. Meerdere disconnects per uur en helaas ook met de nieuwe elite die ik van Microsoft heb ontvangen deze week.
Gistermiddag gebruikt. Gisteravond en mn zoontje was vanmorgen nog aan het spelen. Tot op heden 0 disconnects. Met duracell was het sowieso iedere avond wel raak. Baby foon uit scheelde al enorm. Maar nu keer een avond zonder disconnect is toch fijn.Verwijderd schreef op zaterdag 21 mei 2016 @ 17:29:
[...]
Als lage spanning het probleem is zou ik eerder denken dat Duracell beter werkt. Ik heb zelf eneloops er in zitten. Gaan fijn lang mee en kosten inclusief lader hetzelfde als de play en charge kit.
Vervelende van disconnect is ook dat de headset het niet doet. Controller moet dan weer uit en weer aan.
Maar goed komende tijd maar kijken of dit beter werkt dan de duracell. Anders de eneloops halen. Die tip las ik ook ergens.
Blijft idd een xbox ding. Met de 360 had ik dit probleem niet. Locatie exact hetzelfde (360 is verhuisd). Bedraad aangesloten. Maar goed verbetering voor nu aanwezig.
Microsoft heeft alleen maar zichzelf met het dicht timmeren van aankopen in buitenlandse stores. Ik vind 45 euro tegenwoordig al op het randje of ik het wel of niet koop. Bij 70 euro koop ik gewoon geen enkel spel meer hoogstens nog tweedehands.
Heb al sinds de release een PS4 thuis staan maar nog geen enkel spel voor gekocht omdat daar de online prijzen echt absurd zijn.
Heb al sinds de release een PS4 thuis staan maar nog geen enkel spel voor gekocht omdat daar de online prijzen echt absurd zijn.
[ Voor 21% gewijzigd door Phusebox op 22-05-2016 14:05 ]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Jij koopt een console dus puur om enkel naar te kijken ?
Mijn eerste elite controller had heel veel last van disconnects toen bij support een nieuwe aangevraagd en toen was er geen enkel probleem meer gewoon effe contact op nemen met ms
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Rare jongenPhusebox schreef op zondag 22 mei 2016 @ 14:04:
[ Voor 5% gewijzigd door Winkiller op 22-05-2016 14:28 ]
Ik heb Drive Club gekregen en dat was crap.
Verder heb ik geen ps plus want geen spellen dus waarom een abonnement nemen (en ook dat is vele malen duurder dan xbox live).
Zit ook al sinds z'n release te wachten op de dag dat hij als GWG beschikbaar komt.Donstil schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:59:
[...]
Nice. Ryse zit ik wel op te wachten, nooit gekocht maar toch wel benieuwd naar eigenlijk.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
justifire schreef op zondag 22 mei 2016 @ 14:23:

Ik had hem gereserveerd ooit voor DriveClub. Maar die werd uitgesteld en aangezien iemand zo gek was om 300 euro te betalen voor 1 van mijn 2 reserveringen (heb altijd een backup bij een console launch), kon ik het niet laten om hem voor 100 euro op te pikken.justifire schreef op zondag 22 mei 2016 @ 14:23:
DriveClub later dus gekregen, maar dat was zoals gezegd een drama. Verder zijn er niet echt exclusives die me aanspreken. Uncharted 4 pik ik wel van marktplaats voor 20 euro over een paar maanden.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Trouwens zojuist Overwatch in de Singapore store gekocht.
Kon nog gewoon SE giftcards kopen met PayPal, die even redeemen en downloaden maar
Geloof niet dat ze deze methode snel tegen zullen houden omdat je de giftcards in de officiele ms-store koopt, ipv direct games aankopen met creditcard.
Kon nog gewoon SE giftcards kopen met PayPal, die even redeemen en downloaden maar
Geloof niet dat ze deze methode snel tegen zullen houden omdat je de giftcards in de officiele ms-store koopt, ipv direct games aankopen met creditcard.
Lijkt een beetje too good to be true maar ik ga dansen op de tafel als dit de juni lijst isjustifire schreef op zondag 22 mei 2016 @ 13:03:
[afbeelding]
Vooral Red Dead Redemption zou super zijn aangezien ik die nog eigenlijk moet uitspelen...
klopt, giftcards werkt nog, ik kan dinsdag pas weer swappen van regio (sta nu op argentina). Ik twijfel alleen om te swappen naar Zuid Africa ipv Singapore, omdat die net iets goedkoper lijkt.justifire schreef op zondag 22 mei 2016 @ 16:19:
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Swappen van regio
Ik kan nog steeds "gewoon" in het buitenland kopen, geen enkel probleem....justifire schreef op zondag 22 mei 2016 @ 16:19:
Cogitationis poenam nemo patitur
"Nog" idd. Ik kon het tot twee weken geleden ook "gewoon". Ondanks dat er niets is veranderd werkte het ineens niet meer.Bullet NL schreef op zondag 22 mei 2016 @ 19:31:
[...]
Ik kan nog steeds "gewoon" in het buitenland kopen, geen enkel probleem....
Contact gehad met mijn creditcard maatschappij. Daar werd niets geblokkeerd, de aanvraag kwam niet eens bij hun aan.
Andere VPN providers geprobeerd. Niets werkte
Collega kreeg het ook niet meer werkend, hier verhalen dat het stopt. Online ook.
Het is langzaam einde verhaal ben ik bang. Laten we hopen dat het voor de gene waar het werkt ook zo blijft nog even.
Op steeds meer fora word gemeld dat vpn en creditcard methode bij steeds minder mensen begint te werken. Gisteren zelf nog gekocht met gift cards iig, vpn niet geprobeerd. Regio's als Argentinië en Colombia hebben geen gift cards
Vervelend voor de gene waarbij het niet meer kan, ik klaag voorlopig niet ;-)
Net weer wat uit de Argentijnsestore gekocht, geen centje pijn.
Net weer wat uit de Argentijnsestore gekocht, geen centje pijn.
[ Voor 30% gewijzigd door Bullet NL op 23-05-2016 08:57 ]
Cogitationis poenam nemo patitur
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.