Dat is beter dan dat 10tje wat hij nu kost (in de aanbieding notabene)Maverick! schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:37:
Voor de geïnteresseerden:
Alan Wake op CDkeys.com voor EUR 2.52.
Alle DLC's zijn (momenteel?) gratis.
BWC voor XBone.
Heb hem maar eens gekocht. Sfeertje spreekt me denk ik wel aan
In Singapore staan de eerste aanbiedingen er al op http://www.xbox.com/en-SG/Live/deals-with-gold?xr=shellnav
Let op de prijzen van de aanbiedingen zelf zijn nog niet aangepast.
Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168
Boel CoD dus als iemand zije collectie compleet wil maken digitaal.RickS29 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 22:26:
In Singapore staan de eerste aanbiedingen er al op http://www.xbox.com/en-SG/Live/deals-with-gold?xr=shellnav
https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-48/
[ Voor 12% gewijzigd door timmie271 op 10-05-2016 07:07 ]
Gamertag: timmie271
Bleh, ik wil eigenlijk COD MW nog wel eens spelen. Maar Microsoft loopt weer te fucken. In de US store kost deze X360 titel dus $19,99 maar met de DWG gaat er 50% af, dus $9,99. Wil je afrekenen, wordt je naar de NL store geleid waarde prijs dus 29 euro is en met DWG 15 euro. Dan haal ik hem wel van marktplaats voor 8 euro.timmie271 schreef op maandag 09 mei 2016 @ 23:02:
[...]
Boel CoD dus als iemand zije collectie compleet wil maken digitaal.
https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-48/
En ja, het zal wel weer met BTW te maken hebben, maar het verschil in BTW tussen de US prijzen en de EU prijzen is echt geen 10 euro.
https://marketplace.xbox....5-d802415607e6?noSplash=1
Wilde hem digitaal aanschaffen voor het geval deze titel ooit, (over 35 jaar) naar het BC programma komt. Wellicht kan ik hem over 5 jaar eindelijk weer eens spelen op de Xbox 6.
XBL: MRE Inc
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 13:37
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Kreeg dit vanochtend in de mail van Ducati Europe.
Leuk idee, maar ja... Milestone

[ Voor 24% gewijzigd door justifire op 10-05-2016 12:27 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Milestone of niet, ik vind dit toch wel errug cool hoor!justifire schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:24:
[video]
Kreeg dit vanochtend in de mail van Ducati Europe.
Leuk idee, maar ja... Milestone

Ben benieuwd naar de gameplay.
Hee leuk idd. Ik bestel er ook een.Maverick! schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:40:
EUR 45 voor Guitar Hero Live incl. controller.
Leuke deal, dus besteld
Vroeger best wel lol gehad met GuitarHero 2, vrienden en bier
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Toppie, heb de PS3 versie gehad, meteen deze besteldMaverick! schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:40:
Leuke deal, dus besteld
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ook besteld...Maverick! schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:40:
Leuke deal, dus besteld
Las iets met online samenspelen, dus ik zie een tweakers guitarband ontstaan
Voor wie Halo 5 nog niet heeft. Mooie aanbieding bij Bol.com voor de Limited Collectors Edition: € 99,-
https://www.bol.com/nl/p/...box-one/9200000045966695/
https://www.bol.com/nl/p/...box-one/9200000045966695/
Zover ik de review las, heb je soort van MTV waar je met de nummers die dan spelen, live meespelen.SunnieNL schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:28:
[...]
Ook besteld...
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Haha dat zou stiekem best tof zijn.SunnieNL schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 21:28:
[...]
Ook besteld...
Haha idd!
Ik ben sowieso wel van de muziek games. Heel veel uren zitten in Rockband, Lego Rockband, Guitar Hero en Lips op de 360, Singstar op PS3 en in Rocksmith 2014 op de XBone.
Deze laatste heb je trouwens een echte gitaar bij nodig en het werkt verbazingwekkend goed. Dus als je echt gitaar wil leren spelen is dit echt een aanrader!
Hiermee kun je ook echt online met elkaar met gitaren en bas jammen geloof ik
Trailer:
[YouTube: https://youtu.be/l1Fb9GguOyg]
Grote probleem wat ik met Rocksmith heb (ook al heb ik hem zelf niet), is dat je daar echt een nummer moet leren. Rock Band en Guitar Hero zijn lekker pickup&play waarbij je meteen je favoriete nummers mee kunt doen. Daarnaast zijn het leuke party-games en heb je bij Rock Band echt een gigantische library aan beschikbare nummers. Wil je echt gitaar leren spelen dan is Rocksmith wel erg tof, maar zo serieus hoeft het van mij eigenlijk niet.Maverick! schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 09:53:
[...]
Haha idd!
Ik ben sowieso wel van de muziek games. Heel veel uren zitten in Rockband, Lego Rockband, Guitar Hero en Lips op de 360, Singstar op PS3 en in Rocksmith 2014 op de XBone.
Deze laatste heb je trouwens een echte gitaar bij nodig en het werkt verbazingwekkend goed. Dus als je echt gitaar wil leren spelen is dit echt een aanrader!
Hiermee kun je ook echt online met elkaar met gitaren en bas jammen geloof ik
Trailer:
[video]
Zat even die tracklist te kijken, geen Within Temptation en Evanensence (ok 1 nummer) meer, dat waren toch m'n favo nummers in GH World tour.
Je moet idd wel wat serieuzer met een gitaar aan de slag willen aangezien je er 1 moet kopen als je er nog geen hebtMartinspire schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:11:
[...]
Grote probleem wat ik met Rocksmith heb (ook al heb ik hem zelf niet), is dat je daar echt een nummer moet leren. Rock Band en Guitar Hero zijn lekker pickup&play waarbij je meteen je favoriete nummers mee kunt doen. Daarnaast zijn het leuke party-games en heb je bij Rock Band echt een gigantische library aan beschikbare nummers. Wil je echt gitaar leren spelen dan is Rocksmith wel erg tof, maar zo serieus hoeft het van mij eigenlijk niet.
Als je geen interesse hebt in echt gitaar leren spelen kun je Rocksmith zeker links laten liggen.
Ze hebben trouwens wel een behoorlijke song database hoor. Rond de 50 bij de game en rond de 620 dlc
Ook zitten er grappige games bij, maar die hebben wel als doel je een bepaald aspect van gitaarspelen bij te brengen.
EDIT: RS songdb
Verder heeft het een online ranking waar ik altijd wel erg gevoelig voor ben
[ Voor 3% gewijzigd door Ronster op 11-05-2016 10:30 ]
Wist niet dat jij een metal head wasSinergyX schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:16:
Zat even die tracklist te kijken, geen Within Temptation en Evanensence (ok 1 nummer) meer, dat waren toch m'n favo nummers in GH World tour.
In Rocksmith zijn mijn meest gespeelde nummers die van Killswitch Engage.
Dit zie ik nog niet zo snel in GH verschijnen
Nouja, noem die 2 niet echt metal, maar beetje rock op z'n tijd is nooit slecht.Maverick! schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:27:
Wist niet dat jij een metal head was![]()
My Curse zat in Guitar Hero 3, en schijnbaar zit In Due Time in Guitar Hero LiveMaverick! schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:27:
[...]
Wist niet dat jij een metal head was![]()
Voor Rock Band zijn My Curse, The End Of Heartache, The Arms Of Sorrow en Starting Over te krijgen. KSE is dus weldegelijk ook in de andere franchises te vinden
Oh echt? Vet! Ben wel een redelijke fanGmR schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:40:
[...]
My Curse zat in Guitar Hero 3, en schijnbaar zit In Due Time in Guitar Hero Live
Voor Rock Band zijn My Curse, The End Of Heartache, The Arms Of Sorrow en Starting Over te krijgen. KSE is dus weldegelijk ook in de andere franchises te vinden.
[ Voor 3% gewijzigd door Ronster op 11-05-2016 11:44 ]
Rocksmith heeft inderdaad net als Rock Band een flnke libary, maar die nieuwe Guitar Hero weer totaal niet.Maverick! schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 10:18:
[...]
Je moet idd wel wat serieuzer met een gitaar aan de slag willen aangezien je er 1 moet kopen als je er nog geen hebt![]()
Als je geen interesse hebt in echt gitaar leren spelen kun je Rocksmith zeker links laten liggen.
Ze hebben trouwens wel een behoorlijke song database hoor. Rond de 50 bij de game en rond de 620 dlc
Ook zitten er grappige games bij, maar die hebben wel als doel je een bepaald aspect van gitaarspelen bij te brengen.
EDIT: RS songdb
Verder heeft het een online ranking waar ik altijd wel erg gevoelig voor ben
Mwa, ik vind het wel aardig eigenlijkMartinspire schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 11:23:
[...]
Rocksmith heeft inderdaad net als Rock Band een flnke libary, maar die nieuwe Guitar Hero weer totaal niet.
Guitar Hero Live tracks
Voor het eerst dat ik naar de tracklist kijk, maar zie wel een paar erg leuke bands waaronder een paar die ik niet echt verwachte. Chevelle (yes!!), Paramore, Pantera, SlipKnot, Korn, Biffy Cliro, ZZ Top...
Ik ga er een hoop lol aan beleven zie ik alweer
Andere kant mis je wel grote namen als Guns 'n roses (even de solo uit November rain doen
), Bon Jovi of Metallica, en je kan blijkbaar geen nummers uit voorgaande versies spelen, wat zover ik zie bij Rock Band dus wel kan. Ach, Eye of the Tiger zit er tenminste in 
Ach heb er weer even lol mee, dat is het belangrijkste
[ Voor 10% gewijzigd door SinergyX op 11-05-2016 12:23 ]
Metallica had ik ook graag gezien, maar die hebben hun eigen spelSinergyX schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 12:22:
Andere kant mis je wel grote namen als Guns 'n roses (even de solo uit November rain doen), Bon Jovi of Metallica, en je kan blijkbaar geen nummers uit voorgaande versies spelen, wat zover ik zie bij Rock Band dus wel kan. Ach, Eye of the Tiger zit er tenminste in
Alleen Metallica hoeft dan weer niet voor mij.
Haha, Eye of the tiger! Mooi deuntje voor een of andere FIFA compilatie
Hoe zit het eigenlijk met GuitarHero Live. Zit daar ook weer een winkel voor losse nummers in? Daar haalde ik nog wel eens wat uit namelijk.
Irritant trouwens dat iBood verzendingen altijd zo lang duren, zal hier ook wel weer zo zijn.
Irritant trouwens dat iBood verzendingen altijd zo lang duren, zal hier ook wel weer zo zijn.
Verwachte verzenddatum is 18-05, nog goeie week dus.Donstil schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 20:52:
Hoe zit het eigenlijk met GuitarHero Live. Zit daar ook weer een winkel voor losse nummers in? Daar haalde ik nog wel eens wat uit namelijk.
Je hebt ~60 nummers via Live (met echt publiek etc) en de overige 200+ zijn te spelen via GHTV. Soort van MTV speelt de hele dag genres/blokken en iedereen kan dan meekijken of spelen. Je kan ook in style van Spotify losse nummers spelen, elk nummer kost 1 token, zo'n token kan je of met ingame currency kopen (met goed spelen ofzo?) of via de store tokens kopen.
Ooh de 18e valt nog mee. Ik heb dat helemaal niet gezien in mijn bevestiging (of overheen gelezen).SinergyX schreef op woensdag 11 mei 2016 @ 21:02:
[...]
Verwachte verzenddatum is 18-05, nog goeie week dus.
Je hebt ~60 nummers via Live (met echt publiek etc) en de overige 200+ zijn te spelen via GHTV. Soort van MTV speelt de hele dag genres/blokken en iedereen kan dan meekijken of spelen. Je kan ook in style van Spotify losse nummers spelen, elk nummer kost 1 token, zo'n token kan je of met ingame currency kopen (met goed spelen ofzo?) of via de store tokens kopen.
Dat van het soort MTV kanaal kan opzich wel leuk zijn. Zo speel je ook de nummers die je zelf niet zou kiezen enz. Alleen dan is het maar wel te hopen dat ze hier niet binnenkort de stekken uitrekken door de magere verkopen .
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Oeh ja, morgen DooM. Erg zin in, een echte old school shooter met keycards en secrets en zo. Lang geleden!
Daarnaast krijg ik morgen ook de Elite Controller... Ben ik ook heel benieuwd naar.
Daarnaast krijg ik morgen ook de Elite Controller... Ben ik ook heel benieuwd naar.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik heb Zoo Tycoon ff geprobeerd. Normaal speel ik zulke games wel graag, maar dit is toch wel erg kiddy.
Iemand al wat verder gespeeld? Komt het wat op gang?
Iemand al wat verder gespeeld? Komt het wat op gang?
Trouwens, Doom is gewoon te koop bij de Media Markt Amsterdam Bijlmer. Was best verrast, ik dacht dat de release eind mei zou zijn.
edit: €53,- fyi
edit: €53,- fyi
[ Voor 6% gewijzigd door Silversin op 12-05-2016 13:06 ]
In eerste instantie leek het me allemaal net niet, laatste trailers gaf wel goede hoop
Verwijderd
Ben aan Ryse begonnen. Heb hem op Centurion uitgespeeld met een death of vijf. Nu aan legendary begonnen. Dat valt vies tegen zeg. Enorme sprong in moeilijkheidsgraad.
Wel een cool spelletje. Lekker lomp rammen ligt mij wel.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Echt ideale combinatie, DOOM met de flippertjes van de Elite controllerWillybubba schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 10:25:
Oeh ja, morgen DooM. Erg zin in, een echte old school shooter met keycards en secrets en zo. Lang geleden!
Ja Legendary is pittig, vooral dat stukje waar die gasten al die speren gooien vanaf die steigers, en dat stuk boven in de torenVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:55:
Ben aan Ryse begonnen. Heb hem op Centurion uitgespeeld met een death of vijf. Nu aan legendary begonnen. Dat valt vies tegen zeg. Enorme sprong in moeilijkheidsgraad.

Moet hem ook nog een keer op Legendary doen, dat wordt dus nog watVerwijderd schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 14:55:
Verwijderd
Zo ver ben ik nog niet eens. Zat gisterenavond (supermoe weliswaar) vast in Level 2. Grootste probleem was dat Heavy attacks (die je nauwelijks kan blocken) niet meer met een kleurtje worden weergegeven. Moet denk ik wat beter op gaan letten.justifire schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 15:51:
[...]
[...]
Ja Legendary is pittig, vooral dat stukje waar die gasten al die speren gooien vanaf die steigers, en dat stuk boven in de toren
@ereaser er zitten twee co-op cheevos in. Laat maar weten als je die ff wil boosten. Heb ik een mooie tegenprestatie voor die lelijke 10gs voor Tomb Raider.
Weet iemand hier hoe Microsoft gerepareerde/vervangende controllers retour zend?
Ik heb maandag mijn Elite op laten halen door UPS en deze is daar dinsdag bezorgd. Gister middag kreeg ik een mailtje dat het vervangende product onderweg was maar de UPS meneer had vandaag helaas niets bij zich.
Gaat de terugweg ook met UPS of jullie weten?
Ik heb maandag mijn Elite op laten halen door UPS en deze is daar dinsdag bezorgd. Gister middag kreeg ik een mailtje dat het vervangende product onderweg was maar de UPS meneer had vandaag helaas niets bij zich.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Zo dat DOOM zet de Xbox wel aan het werk zeg, lijkt wel een stofzuiger.
Heb nog nooit meegemaakt dat de fans constant staan te blazen.
Van het weekeind gelukkig wat kouder weer, zal ook wel een bekkie schelen.
Ooh ja voor ik het vergeet, DOOM singleplayer is vet !
Echt lekker lomp knallen, zagen en rammen terwijl het tempo er flink in blijft zitten, aanrader !!
Even een tip : zet FOV op max (110) in de graphics settings, een ruimer zichtsveld speelt zo veel beter
Heb nog nooit meegemaakt dat de fans constant staan te blazen.
Van het weekeind gelukkig wat kouder weer, zal ook wel een bekkie schelen.
Ooh ja voor ik het vergeet, DOOM singleplayer is vet !
Echt lekker lomp knallen, zagen en rammen terwijl het tempo er flink in blijft zitten, aanrader !!
Even een tip : zet FOV op max (110) in de graphics settings, een ruimer zichtsveld speelt zo veel beter
Maar haalt dat niet de essentie van Doom er uit? Schrikeffect weg omdat je ziet wat er aankomt?justifire schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 01:04:
Do, or do not. There is no try. - Master Yoda
Maverick! schreef op dinsdag 10 mei 2016 @ 12:40:
Leuke deal, dus besteld

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Bij GameMania is hij voor hetzelfde geld in de aanbieding en is hij nog wel voor alle platformen beschikbaar.Phusebox schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:43:
[...]
Zit al sinds de release te wachten op een mooie deal en dan mis ik deze... fuck me sideways
http://www.gamemania.nl/Default.aspx?tabid=85&skey=guitar&opt=all
[ Voor 18% gewijzigd door Smoonshine op 13-05-2016 09:46 ]
uhm...
Kreeg alleen controller terug via DHL in een bubbeltjesenvelop.Donstil schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 23:12:
Weet iemand hier hoe Microsoft gerepareerde/vervangende controllers retour zend?
Master chief controller incl. doosje heen gestuurd en terug alleen een andere controller... Daar baalde ik wel een beetje van.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Speelde DOOM op pc altijd op fov120 dus vind het eerder een stukje nostalgieElectricHead schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:39:
[...]
Maar haalt dat niet de essentie van Doom er uit? Schrikeffect weg omdat je ziet wat er aankomt?
Deze DOOM draait voornamelijk om de snelle actie dus dan is het wel zo fijn dat je enigszins overzicht hebt van wat er aan komt, waar je heen moet en waar de pickups liggen.
Kan niet wachten om vanavond weer de kettingzaag te hanteren, waarschijnlijk een beroepstik
Ook een goeie prijsPhusebox schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:43:
[...]
Zit al sinds de release te wachten op een mooie deal en dan mis ik deze... fuck me sideways
Gaat nu ook enorm traag.timmie271 schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 09:47:
[...]
Kreeg alleen controller terug via DHL in een bubbeltjesenvelop.
Master chief controller incl. doosje heen gestuurd en terug alleen een andere controller... Daar baalde ik wel een beetje van.
Heen UPS binnen 24 uur afgeleverd. Nu al drie dagen wachten.
Hier wel, netjes verpakt in doosje met noppenfolie en wat standaard papierzut erbij. Is bij jou toch erg snel gegaan, ging bij mij bijna een week overheen voordat ik pas een andere kreeg toegezonden.Donstil schreef op donderdag 12 mei 2016 @ 23:12:
Wat was het defect bij jullie Elite controllers?SinergyX schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 17:04:
[...]
Hier wel, netjes verpakt in doosje met noppenfolie en wat standaard papierzut erbij. Is bij jou toch erg snel gegaan, ging bij mij bijna een week overheen voordat ik pas een andere kreeg toegezonden.
Thnx! gr.
Volgens mij hadden wij hetzelfde, linker pookje kwam 'los' (je kon hem ~1mm optillen), die van mij bleef dan ook vast zitten in een richting.epamel schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 18:51:
[...]
Wat was het defect bij jullie Elite controllers?
Thnx! gr.
Verwijderd
Net bij GM voor 45 euro twee gitaren plus Guitar Hero gescoord. Vrij goede aanbieding dacht ik.
Vanavond maar eens Ryse overslaan en aan het tokkelen!
Is dat Guitar Hero Live ook?Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 20:42:
Net bij GM voor 45 euro twee gitaren plus Guitar Hero gescoord. Vrij goede aanbieding dacht ik.Vanavond maar eens Ryse overslaan en aan het tokkelen!
Want dat is een nog fijnere aanbieding dan wij hier hadden via iBood
Edit: He shit ik zie hem nieuw alleen nog maar met 1 gitaar.
[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 13-05-2016 22:51 ]
Verwijderd
Is Guitar Hero Live idd. Heb even gespeeld. Wel wennen met rare knopjes.Donstil schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 22:41:
[...]
Is dat Guitar Hero Live ook?
Want dat is een nog fijnere aanbieding dan wij hier hadden via iBood
Edit: He shit ik zie hem nieuw alleen nog maar met 1 gitaar.
Ik ging er idd heen voor de versie op de site met 1 gitaar voor 45. Tot mijn verbazing kwam de verkoper terug met twee dozen. Kon ze samen zo meenemen voor 45. Is een zo lang de voorraad strekt actie. In Nijmegen zijn ze sinds mijn bezoek in elk geval voor de One uitgestrekt.
Wees overigens gewaarschuwd. Er zitten irritante 2 en 19 gamerscore achievements in.
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 13-05-2016 23:14 ]
Whow dat geluk wil ik ook wel hebben.Verwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 23:14:
[...]
Is Guitar Hero Live idd. Heb even gespeeld. Wel wennen met rare knopjes.
Ik ging er idd heen voor de versie op de site met 1 gitaar voor 45. Tot mijn verbazing kwam de verkoper terug met twee dozen. Kon ze samen zo meenemen voor 45. Is een zo lang de voorraad strekt actie. In Nijmegen zijn ze sinds mijn bezoek in elk geval voor de One uitgestrekt.
Wees overigens gewaarschuwd. Er zitten irritante 2 en 19 gamerscore achievements in.
Heb zojuist gereserveerd bij een GM hier in de buurt.
Ga het morgen even oppikken, annuleer ik die iBood versie morgen wel weer.
Ik ga alvast duimen voor twee gitaren
Ik wil graag een spel kopen in de za store. Nou las ik wel eens dat je dan je creditcard firma moeten bellen. Maar wat moet je dan vragen?
En 12, 18, 24 etc. Net zoals in dirt rally, daar zitten ze ook tussen met die rare getallenVerwijderd schreef op vrijdag 13 mei 2016 @ 23:14:
[...]
Is Guitar Hero Live idd. Heb even gespeeld. Wel wennen met rare knopjes.
Maar wat speelt grid 2 eigenlijk vervelend.. 1e komen te staan lukt niet omdat de auto de hele tijd in de slip raakt...
Verwijderd
Log met VPN aan in op Xbox.com (op ZA uiteraard) en doe je aankoop. Als de betaling niet lukt bel je je CC service en zeg je dat je een aankoop in ZA wil doen en of er misschien een blok op zit/een betaling is tegengehouden.mobygo76 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 11:16:
Ik wil graag een spel kopen in de za store. Nou las ik wel eens dat je dan je creditcard firma moeten bellen. Maar wat moet je dan vragen?
Lol EA Access kost in Argentina maar 18 euro voor een jaar dat is een koopje
[ Voor 1% gewijzigd door deurklinkje op 14-05-2016 14:34 . Reden: Foutje in het omrekenen van Valuta ]
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Bedankt ! Ga ik nu even op zoek naar een gratis vpn voor za😎
sorry het was 18 euro naja nog altijd een koopjemobygo76 schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 14:11:
Bedankt ! Ga ik nu even op zoek naar een gratis vpn voor za😎
3900 WP O / 4100 WP W | Daikin 2mxm50n | Daikin FTXM 25 | Daikin FTXM 35
Ik heb net Guitar Hero Live opgehaald bij de GM hier. Nu zie ik dat er in de verpakking geen game zit.
Daardoor ben ik naar de Store gegaan op mijn Xbox en online alleen daar staat de game als "niet beschikbaar"
Wat houd dit in? Hoe hebben jullie deze game geïnstalleerd?
Daardoor ben ik naar de Store gegaan op mijn Xbox en online alleen daar staat de game als "niet beschikbaar"
Verwijderd
Hebben ze je dan niet een promotional extra guitar verkocht? In 1 van mijn dozen zat het spel met een gitaar. In de ander alleen een gitaar. Zonder spel kun je niet zo veel.Donstil schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 16:31:
Ik heb net Guitar Hero Live opgehaald bij de GM hier. Nu zie ik dat er in de verpakking geen game zit.
Hebben hem gekocht bij GM Oosterhout. Aantal keer contact gehad na kopen maar daar zat helaas geen vaart in.
Uiteindelijk bleek Dordrecht nog open. Die gebeld en kregen idd te horen wat hierboven staat, dit was gek genoeg niet bekend bij de andere winkel.
Dikke pluim voor het oplossen van de situatie door GM Dordrecht trouwens. Niet daar gekocht en toch zo behulpzaam. Top
Ik heb er nu dus ook twee. Vanavond lekker spelen dus en iBood annuleren.
Uiteindelijk bleek Dordrecht nog open. Die gebeld en kregen idd te horen wat hierboven staat, dit was gek genoeg niet bekend bij de andere winkel.
Dikke pluim voor het oplossen van de situatie door GM Dordrecht trouwens. Niet daar gekocht en toch zo behulpzaam. Top
[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 14-05-2016 18:06 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Mooi controllertje 

Verwijderd
Dat is zeker netjes van die Dordrecht mensen. Wel slim van ze. Anders had je het hele weekend lopen balen van GM.Donstil schreef op zaterdag 14 mei 2016 @ 18:05:
Hebben hem gekocht bij GM Oosterhout. Aantal keer contact gehad na kopen maar daar zat helaas geen vaart in.
Al gewend aan de nieuwe lay-out? Ik bak er nog helemaal niks van. Maar goed de liedjes klinken op casual hetzelfde als op expert.
Nou ik vind het persoonlijk bij vlagen super irritant dat de game maar "door" lijkt te gaan. Het is niet echt afgelopen na een liedje in de "carrier" mode.Verwijderd schreef op zondag 15 mei 2016 @ 12:05:
[...]
Dat is zeker netjes van die Dordrecht mensen. Wel slim van ze. Anders had je het hele weekend lopen balen van GM.
Al gewend aan de nieuwe lay-out? Ik bak er nog helemaal niks van. Maar goed de liedjes klinken op casual hetzelfde als op expert.
We waren hier met zijn allen best goed geworden in de vorige delen maar moeten nu echt weer van voren beginnen lijkt het. Vind dat overschakelen van witte naar zwarte noten best pittig.
GuitarHeroTV hebben we het meeste gespeeld trouwens, best leuk hoe je indirect tegen andere speelt die ook op dat moment in de TV modus zitten. Hopelijk trekt Activision niet te al te snel de stekker uit die servers.
Verwijderd
Ryse op legendary is klaar. Ben aan de MP begonnen. Mooi concept gevuld met matige spelers. Eén voordeel is wel dat de achievement voor 3 revives in 2 minuten gepiept was.
Wat me het meeste bij zal blijven van dit spel is hoe Marcus ladders beklimt. Wat een aap.
Wat me het meeste bij zal blijven van dit spel is hoe Marcus ladders beklimt. Wat een aap.
Weer een gratis game in de Japanse store, dit keer SlashDash.
Japan zal wel andere gwg hebben.
https://store.xbox.com/en...89-4140-b8f1-604fac05909a
Japan zal wel andere gwg hebben.
https://store.xbox.com/en...89-4140-b8f1-604fac05909a
xbl: superlucky luke
Hoe werkt dat trouwens met dat games with gold? Peggle hoort toch gratis te zijn?
nothing stops this train
Als het goed is staat hij er sinds vandaag bij. Moet je wel even bij de 360 games kijken.Kol Nedra schreef op maandag 16 mei 2016 @ 17:36:
Hoe werkt dat trouwens met dat games with gold? Peggle hoort toch gratis te zijn?
Unravel nu 10 euro. 8,20 euro in de RUS store. Denk alleen dat die game over een maand of 3 wel GwG is en dus gratis. Staat iig wel op mijn lijstje om te spelen.
Op het moment niet zo veel leuke nieuwe games dus op de PS4 nu eerst maar eens Uncharted 3 uitspelen en daarna Uncharted 4.
GwG zou ik ni denken, eerder toegevoegd aan The VaultMRE-Inc schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:22:
[...]
Unravel nu 10 euro. 8,20 euro in de RUS store. Denk alleen dat die game over een maand of 3 wel GwG is en dus gratis. Staat iig wel op mijn lijstje om te spelen.
Op het moment niet zo veel leuke nieuwe games dus op de PS4 nu eerst maar eens Uncharted 3 uitspelen en daarna Uncharted 4.
https://images.eurogamer....x-1/quality/80/format/jpg
Heeft iemand al kunnen controleren of je Black ops 1 al kan spelen op de X1?
Verwijderd
Als de geruchten over release BO1 via BC op de One kloppen speel je vanavond BO1 neem ik aan!MRE-Inc schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 09:22:
[...]
Ik heb het net even aan een vriend van mij gevraagd die nu op de xbox zit, De disc versie werkt nietRockvee2 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:43:
https://images.eurogamer....x-1/quality/80/format/jpg

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168
Misschien wordt het later vandaag geactiveerd? Het is nog vroeg in de ochtend in de VS.
Mike Yberra heeft iets op zijn twitter gezet met over 8 uur dat er iets is.
Mike Yberra heeft iets op zijn twitter gezet met over 8 uur dat er iets is.
[ Voor 31% gewijzigd door Rockvee2 op 17-05-2016 13:06 ]
Ik probeer het vandaag na werk wel even. Heb een digitale licentie. Benieuwd of er nog hackers in zitten
Verwijderd
"Call of Duty: Black Ops wordt binnenkort speelbaar op Xbox One"

Op de dashboard van de vorige console van Microsoft is een afbeelding te zien met de tekst “COD: Black Ops – Nu te spelen op Xbox One”. Officieel is de toevoeging van Black Ops voor Xbox One nog niet bevestigd.

Op de dashboard van de vorige console van Microsoft is een afbeelding te zien met de tekst “COD: Black Ops – Nu te spelen op Xbox One”. Officieel is de toevoeging van Black Ops voor Xbox One nog niet bevestigd.
Black Ops is aan het installeren.
Wel retetraag met download =)
[ Voor 34% gewijzigd door Silversin op 17-05-2016 18:03 ]
Verwijderd
Sorry voor deze hypepost. Laat je weten of het werkt? Ik wil knallen!Silversin schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:01:
Black Ops is aan het installeren.
Edit : als de pers voorlichter van MS het zegt zal het wel goed zitten. https://mobile.twitter.co...status/732601579933716480
[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2016 18:13 ]
Laat ik BO nu precies voor ps3 hebben

Volgens mij werkt het prima. Ben eerder benieuwd naar de performance. Volgens mij is dit de eerste 60fps bc game?Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:11:
[...]
Sorry voor deze hypepost. Laat je weten of het werkt? Ik wil knallen!
Edit : als de pers voorlichter van MS het zegt zal het wel goed zitten. https://mobile.twitter.co...status/732601579933716480
Verwijderd
Yep. Volgens mij ook. Al was BO1 niet fixed 60 op de 360. Smoke en napalm zorgde voor flinke drops. Op PS3 draaide hij volgens mij net wat lager als ik het me goed herinner.Silversin schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:16:
[...]
Volgens mij werkt het prima. Ben eerder benieuwd naar de performance. Volgens mij is dit de eerste 60fps bc game?
Ik heb net even de disc van BO 1 in mijn xbox one gedaan en hij begon meteen met installeren
Heb deze ook altijd 1 van de betere call of duty gevonden
Heb deze ook altijd 1 van de betere call of duty gevonden
Ik krijg steeds een disconnected from Xbox Live error, jij ook?Rockvee2 schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:21:
Als je problemen heb met BO . Herstart je Xbox.
Restart heeft niet geholpen.
BO1 draait prima. Licht last van pop-in, maar bijna niet merkbaar.
Verwijderd
Als je problemen hebt net Black Ops I opstarten dan moet je even de X1 3 minuten van de stroom halen.
Dat heeft bij mij gewerkt en ik ga zo spelen.
Dat heeft bij mij gewerkt en ik ga zo spelen.
Kan iemand mij vertellen hoe ik gratis aan Peggle kan komen/downloaden? als ik erop klik moet ik er €9,49 euro voor betalen

nothing stops this train
Verwijderd
Heb je gold? Ben je ingelogd met het account waarmee je gold hebt?Kol Nedra schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 20:17:
Kan iemand mij vertellen hoe ik gratis aan Peggle kan komen/downloaden? als ik erop klik moet ik er €9,49 euro voor betalen
jaVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 20:28:
[...]
Heb je gold? Ben je ingelogd met het account waarmee je gold hebt?
nothing stops this train
Pak je wel de goeie link?Kol Nedra schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 20:17:
https://marketplace.xbox....5-d80258410889?noSplash=1
Raar, als ik hier wil kopen staat er €17,49. Want $9,99 incl. BTW en invoer is inderdaad €17,49? Dat is gewoon 1 keer zo duurVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 18:16:
[...]
Hij zit in deals with gold voor een tientje...

[ Voor 18% gewijzigd door harrytasker op 17-05-2016 21:58 ]
Verwijderd
VPN+regio aanpassen naar VS. NIet dat ik daar zin in heb gehad.harrytasker schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 21:51:
[...]
Raar, als ik hier wil kopen staat er €17,49. Want $9,99 incl. BTW en invoer is inderdaad €17,49? Dat is gewoon 1 keer zo duur
Potje 1: Nuketown met alleen maar P1 spelers. Als dit geen noob stompen wordt!
Edit: Meh. Niet om smoesjes te maken maar wat speelt dit raar op de One zeg. Ben totaal niet meer gewend aan dat niet springen en hij lijkt frames over te slaan.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 17-05-2016 22:06 ]
Werkt niet voor mij, want ik wordt telkens doorgestuurd naar de NL xbox360 site.Verwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 22:00:
[...]
VPN+regio aanpassen naar VS. NIet dat ik daar zin in heb gehad.
En dat klopt want 360 spellen zijn gekoppeld aan je account en als je een NL account hebt, gebeurt dit!
Verwijderd
Vandaar dat ik regio aanpassen erbij typte.harrytasker schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 22:08:
[...]
Werkt niet voor mij, want ik wordt telkens doorgestuurd naar de NL xbox360 site.
En dat klopt want 360 spellen zijn gekoppeld aan je account en als je een NL account hebt, gebeurt dit!
Jup....gespeeld. Binnenkort ff partyVerwijderd schreef op dinsdag 17 mei 2016 @ 12:45:
[...]
Als de geruchten over release BO1 via BC op de One kloppen speel je vanavond BO1 neem ik aan!
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.