Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 12-09 08:15
MRE-Inc schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:09:
[...]

Damn you Exactor it. Nu moet ik eigenlijk wel die elite controller kopen 8) Hoe vaak ik "per ongeluk" in het heetst van de strijd die thumbstick indruk en dan ga liggen..... Dat heeft me al vele kills gekost.

Grootste nadeel dan weer is dat Junior ook zo'n ding wil. En aangezien ik het wel tof vind dat Junior in mijn voetsporen aan het treden is op game gebied, gun ik hem dat ook wel. Alleen 2x 150 euro :'(

Overigens waar haal je alle game tijd vandaan ? Werkt je om de hoek van waar je woont en heb je een nanny die de 2ling verzorgt ofzo ?
Bij Mediamarkt is hij deze week 131 euro misschien wat gunstiger :P

Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:02:
[...]

Dat kan. Je kunt thumbstick klik, bumpers en axyb aan de paddles koppelen. Werkt top. Handig tegen de narcolepsie in BF4!
Dit verhelpt niet direct het probleem van het indrukken van de thumbstick.
Of je moet crouch toewijzen aan een andere knop en die dan toewijzen aan een flipper, maar dan ben je dus wel een knop kwijt die normaal onder de thumbstick zou zitten (lees passieve actie)
In dat geval zou je met buttonmaping het probleem ook al op kunnen lossen / verplaatsten.
Flippers zijn geen extra knoppen, eerder sneltoetsen van de bestaande knoppen.

[ Voor 14% gewijzigd door justifire op 03-05-2016 11:48 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 11:46:
[...]

Dit verhelpt niet direct het probleem van het indrukken van de thumbstick.
Of je moet crouch toewijzen aan een andere knop en die dan toewijzen aan een flipper, maar dan ben je dus wel een knop kwijt die normaal onder de thumbstick zou zitten (lees passieve actie)
In dat geval zou je met buttonmaping het probleem ook al op kunnen lossen / verplaatsten.
Flippers zijn geen extra knoppen, eerder sneltoetsen van de bestaande knoppen.
Daar heb je gelijk in. Mee kan beter leren hoe je wel fatsoenlijk gamet. Al heb ik daar weinig vertrouwen in gezien zijn resultaten uit het verleden. :+

@mre Ik heb een cursus timemanagement gedaan. En ik slaap niet. Dat levert veel tijd op. :)

Wat je wel kan doen is via de controlschema's zorgen dat iets onschuldige als spotten onder een vervangbare knop komt. Dan heb je minder last als je uitschieters met je kolenschoppen. :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-05-2016 12:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Wat vinden jullie van Gear 4?
Heb toch erg genoten vroeger, 1 en 2 gespeeld, 3 niet helaas.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

Zo, GTA 5 dan maar op disc gescoord voor 20,- :) Dat is beter dan die 69.99.

Straks eens even lekker spelen met mijn zoon van 4 :p En nee, je hoeft jeugdzorg niet te bellen. Beetje cruisen door de stad en de stunts doen is ook GTA :)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Kalimba is nu gratis te downloaden in de Japanse store.
Je hoeft alleen je regio op Japan te zetten en je kan hem gratis downloaden. :)

https://store.xbox.com/en...e9-446a-8979-3a5d88c6a674

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Annoying-Orange schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 15:11:
Kalimba is nu gratis te downloaden in de Japanse store.
Je hoeft alleen je regio op Japan te zetten en je kan hem gratis downloaden. :)

https://store.xbox.com/en...e9-446a-8979-3a5d88c6a674
Mijn dank is groot! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Larry Hryb ‏

Jet Set Radio, MX vs. ATV Reflex & Texas Hold ‘Em are now available on Xbox One Back Compatibility

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Chiz025W4AA3dfm.jpgAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Chiz07GW0AEZvvA.jpgAfbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Chiz09CWwAExpZc.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

https://store.xbox.com/en...42-420d-a94b-48d251a0c3b1

BF Hardline season pass lijkt gratis. Komt misschien door EA access. Geen idee maar ik heb hem net gratis binnengehaald. Veel plezier. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Alleen speelt helaas haast niemand de DLC van Hardline...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 18:13:
Larry Hryb ‏

Jet Set Radio, MX vs. ATV Reflex & Texas Hold ‘Em are now available on Xbox One Back Compatibility

[afbeelding][afbeelding][afbeelding]
@Microsoft Waar blijven de serieuze titels? Bijv. NFS: Carbon of Forza Motorsport (2 t/m 4)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rockvee2 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:17:
Alleen speelt helaas haast niemand de DLC van Hardline...
Niet met die instelling nee! :)

De kans dat ik het nog een keer opstart is niet groot maar wel aanwezig. Vond het best een vermakelijk spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 13:09

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 20:18:
[...]

De kans dat ik het nog een keer opstart is niet groot maar wel aanwezig. Vond het best een vermakelijk spel.
Is het ook, na Battlefield 4 had ik gewoon weer iets nodig en hardline was lekker qua graphics en snelheid met goede wapens. Jammer van de bugs en crashes maar de laatste DLC was alles stukken beter

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 20:18:
[...]

Ik ben zelf level 62 op hardline maar om nou servers te joinen 2\32... Maar ik ga het zeker nog een keer oppakken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Magic
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 10:49
halofreak1990 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 20:12:
[...]

@Microsoft Waar blijven de serieuze titels? Bijv. NFS: Carbon of Forza Motorsport (2 t/m 4)
Of Burnout: Paradise die al in oktober vorig jaar op Twitter werd aangekondigd... |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:44
Martinspire schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:15:
[...]

Already purchased: 3/17/2015 ;w
Beter met EA Access
€49.99.....

Spel zelf wel gekocht en die gratis DLC ervan, maar 50 euro is mij wat teveel :+.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 22:15:
[...]

Already purchased: 3/17/2015 ;w
Heb je lekker lang kunnen genieten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 04:08
Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 19:15:
https://store.xbox.com/en...42-420d-a94b-48d251a0c3b1

BF Hardline season pass lijkt gratis. Komt misschien door EA access. Geen idee maar ik heb hem net gratis binnengehaald. Veel plezier. :)
Als je EA Access hebt is deze gratis. Normaal niet.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:59
Ook blij met mijn gratis dlc van Hardline. Wou het spel toch binnenkort weer eens oppakken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 10:44
Gisteren The Park gekocht, gespeeld en uitgespeeld. Dit zou nou echt een perfect spel zijn voor VR. Het is een thriller / horror game welke zich afspeelt in een pretpark. Voor 7 euro een tof spel.

Erg makkelijke achievements ook, 1000/1000 in 1.5 uur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
halofreak1990 schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 20:12:
[...]

Je moet even de publishers zelf aanspreken :P Zij zeggen ja of nee tegen een titel voor de backcompat list.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
Rivanov schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 07:57:
[...]

Als je EA Access hebt is deze gratis. Normaal niet.
Deze DLC's zijn overigens wel gratis zonder EA access:
Battlefield 4 - Dragons Teeth
Battlefield Hardline - Robbery

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Jaguar645 schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 12:17:
[...]

Je moet even de publishers zelf aanspreken :P Zij zeggen ja of nee tegen een titel voor de backcompat list.
Voor EA games zou dat kunnen, ja. Echter is bij Forza Microsoft de publisher, en valt Forza onder First-Party games, welke, iig toen het werd aangekondigd, volgens MS prio hadden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VirgoMossel
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 09:46
Klopt zijn gratis omdat EA promotie maakt voor Battlefield 6.
Vandaar ;)

Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 12:12:
[...]

Daar heb je gelijk in. Mee kan beter leren hoe je wel fatsoenlijk gamet. Al heb ik daar weinig vertrouwen in gezien zijn resultaten uit het verleden. :+

@mre Ik heb een cursus timemanagement gedaan. En ik slaap niet. Dat levert veel tijd op. :)

Wat je wel kan doen is via de controlschema's zorgen dat iets onschuldige als spotten onder een vervangbare knop komt. Dan heb je minder last als je uitschieters met je kolenschoppen. :)
Hahaha, stfu >:)

Zal straks eens kijken of ik wat kan remappen in BF4. Volgens mij was er ook een of ander menuutje bijgekomen op de One. Daar kon je ook wat instellen.

Cursus time management heb ik ook gedaan. Niet slapen is geen optie 8)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:42

Bozznl

GT: The Bozzz88

VirgoMossel schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 15:29:
[...]

Klopt zijn gratis omdat EA promotie maakt voor Battlefield 6.
Vandaar ;)
BF 6 alweer :o :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VFRRijder
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08:01
Battlefield 5. Vrijdag om 22:00 is het event.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Star Wars: The Force Unleashed 1 & 2 Backwards Compatible

May the 4th be with you!

https://www.trueachieveme...-backwards-compatible.htm

[ Voor 8% gewijzigd door harrytasker op 04-05-2016 20:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 07:42

Bozznl

VFRRijder schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 19:52:
[...]

Battlefield 5. Vrijdag om 22:00 is het event.
Ja dat begrijp ik :p.

Ot: zeker kijken ben benieuwd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Ik sta op het punt de elite controller te kopen. Gezien reviews aangeven dat hij ook bij bezwete handen in je handen blijft zitten en op sommige momenten heb ik het gevoel dat ik dat wel kan gebruiken. Werkt hij ook met de play and charge kit?

Daarnaast jullie gedachten: met de mogelijke remake van bioshock in aantocht, zouden ze de oude nog backwards compatibel maken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
SunnieNL schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 21:28:
Ik sta op het punt de elite controller te kopen. Gezien reviews aangeven dat hij ook bij bezwete handen in je handen blijft zitten en op sommige momenten heb ik het gevoel dat ik dat wel kan gebruiken. Werkt hij ook met de play and charge kit?

Daarnaast jullie gedachten: met de mogelijke remake van bioshock in aantocht, zouden ze de oude nog backwards compatibel maken?
Werkt prima met de play & charge kit.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Net Ryse Legendary, The Park en Superhot gekocht. Met die laatste begonnen. Echt een gaaf spelleke tot nu toe. Moeilijk maar cool. Het is een FPS waarin niks gebeurt als jij niet beweegt. Ik dacht na 2 levels; hoe kan dit nou moeilijk worden. Na 10 levels weet ik het wel. Strategisch bewegen en knallen is erg goed uitgewerkt. Aanradertje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op woensdag 04 mei 2016 @ 22:37:
Net Ryse Legendary, The Park en Superhot gekocht. Met die laatste begonnen. Echt een gaaf spelleke tot nu toe. Moeilijk maar cool. Het is een FPS waarin niks gebeurt als jij niet beweegt. Ik dacht na 2 levels; hoe kan dit nou moeilijk worden. Na 10 levels weet ik het wel. Strategisch bewegen en knallen is erg goed uitgewerkt. Aanradertje. :)
Hmm, Superhot leek me ook wel wat, maar wel aan de dure kant (tenminste, die indruk kreeg ik). En heb je hem dan op de hoogste moeilijkheidsgraad staan dat je hem moeilijk vind worden of is het gewoon lastig?

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 00:53:
[...]

Hmm, Superhot leek me ook wel wat, maar wel aan de dure kant (tenminste, die indruk kreeg ik). En heb je hem dan op de hoogste moeilijkheidsgraad staan dat je hem moeilijk vind worden of is het gewoon lastig?
Ik heb nog geen moeilijkheidsgraad gezien. Niets aangepast dus. Gewoon lastig. :) Duur? Kan wel. Ben na drie uur op 80% van het verhaal. Er zit van allerlei extra Game modes in maar of het replaywaarde heeft weet ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bearclaw
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 20-02 19:01

Heb geen elite controller, maar wel een forza controller met diamond grip aan de achterkant. Voor mij is het wel een wereld van verschil. Zou elke controller moeten hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online

Ik vond de controller aan het begin ook duur en er had voor dat geld absoluut een Accu in gemogen maar ik heb de knoop doorgehakt en er geen seconde spijt van gehad. Wat een heerlijk ding is het.

Het is echt een wereld van verschil met de standaard controller.

Ik heb echter welk het probleem dat de linker pook los zit (Vanaf het punt waar hij hoort kan hij omhoog zeg maar), niets ernstigs en je merkt het met spelen ook niet maar slordig is het wel voor een duur ding.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 13:56:
Ik heb echter welk het probleem dat de linker pook los zit (Vanaf het punt waar hij hoort kan hij omhoog zeg maar), niets ernstigs en je merkt het met spelen ook niet maar slordig is het wel voor een duur ding.
Ik had hetzelfde en kon dat ding laten vervangen, US MS blijkt maar 3 maanden garantie te geven, NL ging toch mee tot een jaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 14:32:
[...]

Ik had hetzelfde en kon dat ding laten vervangen, US MS blijkt maar 3 maanden garantie te geven, NL ging toch mee tot een jaar.
Ooh goed dat ik het weet, ga ik morgen even met ze schatten.
Thnx!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 12-09 21:59
Major Nelson is morgen ook bij het bf eventueel. Mogelijk exclusieve deal? Dlc of iets dergelijks misschien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Misschien wel, maar ik denk dat het normaal is dat Major Nelson bij zo groot evenement is .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Superhot blijft genieten. Uitgespeeld en er blijken talloze challenge modes. Ben nu bezig met een katana only playthrough. Heb de tactieken wel beter door. Als je super traag beweegt kun je alles ontwijken. Ziet er daarna wel echt flitsend uit in de realtime replay.

Of dit spel twintig euro waard is, ligt aan je voorkeuren. Voor iemand die bullettime in Max Payne en met tijd spelen in super time force tof vind, is het in elk geval een goed spelletje. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 05-05-2016 19:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
mobygo76 schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 18:34:
Major Nelson is morgen ook bij het bf eventueel. Mogelijk exclusieve deal? Dlc of iets dergelijks misschien.
Zal me niet verbazen als die DLC weer 1 week eerder voor een bepaald platform komt. Bij Battlefield heeft dat overigens gewisseld. BF3 had Sony het een week eerder, bij BF4 was het weer MS. Gezien Sony weer COD lijkt te hebben met ook een week eerder de DLC zal het me niet verbazen als nu BF5 hetzelfde doet als BF4.

Nu hopen dat de game ook wat beter wordt :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Martinspire schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 19:37:
[...]
.

Nu hopen dat de game ook wat beter wordt :+
Als het maar geen future shooter gaat worden, gewoon ergens 1944 of misschien current tegen IS ofzo ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 12-09 18:00
Heb vaak het probleem dat ik de LB knop hard in moet drukken anders detecteert hij het niet. Of valt weg. Meer mensen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Als de game f2p was had ik de game zeker vaker gespeeld maar voor het geld wat ze er voor vragen vind ik het niet waard.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GiveMeThoseTags schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 19:47:
[...]

Als het maar geen future shooter gaat worden, gewoon ergens 1944 of misschien current tegen IS ofzo ;)
Tja, we weten het pas later vandaag om 22.00

En dan kijken we hier: http://www.battlefield.com/nl-nl/event
offtopic:
Ligt het aan mij of klopt die GMT niet?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Net weer een setje Eneloop Pro batterijen besteld voor mijn zoontjes zijn Xbox One Controller, gebruik ze zelf nu iets van twee weken en eindelijk GEEN controller disconnects meer! Mijn zoontje had nog GP oplaadbatterijen, die je bij de Albert Heijn kan krijgen, en disconnects plus haperend geluid door zijn headset.

Zelf dus totaal geen last meer van, had uiteindelijk eerst ook problemen met de play & charge kit omdat die accu blijkbaar ook niet stabiel is naar mate je die vaker oplaadt.. Eerst dus simpele GP batterijen gebruikt en dat gaat ook wel goed, maar na iets van 20 keer opladen krijg je dit soort disconnects.

Voordeel van Eneloop (Pro) batterijen is gewoon dat ze na een jaar nog steeds 85% garanderen wat met andere oplaad batterijen hard naar beneden gaat en je ze dus ook steeds vaker moet laden.

Alternatief zou een lange USB kabel zijn maar.. Nee :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Annoying-Orange
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 17-01-2023
Martinspire schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:14:
[...]
offtopic:
Dat dacht ik laatst dus ook. GMT 22:00 zou bij ons 23:00 zijn, maar het is over 10 uur dus moet de GMT 21:00 zijn, dan klopt het wel.

xbl: superlucky luke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 09:14:
[...]

Tja, we weten het pas later vandaag om 22.00

En dan kijken we hier: http://www.battlefield.com/nl-nl/event
offtopic:
Gmt ligt momenteel 2 uur achter onze tijd. (het is nu hier 1224 gmt is nu 1024.) Gmt 2200 zou dus 0000 onze tijd moeten zijn. Klopt idd geen zak van. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
SinergyX schreef op donderdag 05 mei 2016 @ 14:32:
[...]

Bedankt voor de Tip, heb de controller inmiddels aangemeld via de chat. Je mag hem er idd voor omruilen :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Bestaan er gratis apps voor Nederlandse radiostations?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 13:22
Eneloops doen het inderdaad echt perfect samen met de Elite controller :) gebruik die dingen nu al sinds het begin in de originele controller en ze gaan ook echt heel lang mee.

Vandeweek ook een 2e Elitecontroller in huis gekregen maar die is vooral voor het gebruik als ik op de PC aan het gamen ben en vervangt daar de 360 controller. Pure luxe ik weet het maar sinds ik die Elite heb is al het andere niet goed genoeg meer :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gebruik al vanaf de Duitse release de play&charge kit, ook nooit geen problemen mee.
Disconnects had ik met de vanilla controller zo nu en dan totdat het win10 preview dashboard uitkwam met bijbehorende controller update, sindsdien nooit meer een disconnect gehad.
Met de Elite controller icm play&charge kit hier nooit last van gehad.
Was trouwens laatst weer een update voor zodat de thumbstick nog iets preciezer reageren, handig dat je je Elite controller gewoon draadloos kan updaten.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Fireshade schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 15:27:
Bestaan er gratis apps voor Nederlandse radiostations?
Hoe bedoel je ?

Wil je radio luisteren via je Xbox One ? Gebruik dan Tunein Radio (gratis)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 16:49:
Gebruik al vanaf de Duitse release de play&charge kit, ook nooit geen problemen mee.
Disconnects had ik met de vanilla controller zo nu en dan totdat het win10 preview dashboard uitkwam met bijbehorende controller update, sindsdien nooit meer een disconnect gehad.
Met de Elite controller icm play&charge kit hier nooit last van gehad.
Was trouwens laatst weer een update voor zodat de thumbstick nog iets preciezer reageren, handig dat je je Elite controller gewoon draadloos kan updaten.
Same here. Alles gaat goed totdat de accu bijna leeg is. Dan disconnect hij wel eens een keer. Prima reminder om er een snoertje aan te hangen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

BF4 premium is gratis met EA access. Limited time aanbod schijnbaar.

____

In ander nieuws: Superhot blijft gaaf. Heb nu 2 van de 10 challenge modes gedaan. Lekker ziek moeilijk. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-09 17:21
Martinspire schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:20:
BF1 trailer:

En nee, die afkorting is niet handig :X
Hoop blabla en weinig beelden zoals gewoonlijk tijdens het event.
Weet door die paarden niet zo goed wat ik er van moet vinden.
Wachten op meer nieuws en beelden

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Martinspire schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 22:20:
BF1 trailer:
[video]

En nee, die afkorting is niet handig :X
Leuk zo zonder een enkele seconden in game footage.

[ Voor 3% gewijzigd door Donstil op 07-05-2016 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 15:18:
[...]

Van 0:30 tot 0:35 lijkt me daadwerkelijke gameplay, verder is het inderdaad een mooi opgepoetste cg-trailer :r
En Black Ops 2 had al paarden. Waar komt BF de volgende keer mee? Vissen? :+

Vind het wel een gave trailer. Mooi kleurrijk en een interessante setting. Niet dat ik het koop na de debacle van een release van BF3 en 4 en de save game glitch die nog steeds niet gepatcht is in 4.

Mijn hoop is op Titanfall 2, gevestigd qua fps dit jaar. COD en BF worden hem sowieso niet voor mij. Zie mezelf namelijk ook niet een ruimteschip besturen. Dan koop ik wel Elite.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
Zojuist alle achievements gehaald in GRID 2 behalve online en DLC. Was nog goed te doen, en ik vond het een vermakelijk race spel. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RickS29 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 18:22:
Zojuist alle achievements gehaald in GRID 2 behalve online en DLC. Was nog goed te doen, en ik vond het een vermakelijk race spel. :)
Je kunt er een paar in private races doen. Als je wil doe ik mee. Moet er ook nog een paar doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 11:53:
[...]

Leuk zo zonder een enkele seconden in game footage.
Het is wel ingame maar het meeste zal toch wel uit cutscenes komen en niet zozeer gameplay zelf. Maar gezien Battlefront er ook wel schitterend uit ziet, zie ik niet waarom het er verder niet zo uit kan zien in BF1. Ik hoop alleen dat het wel 1080p wordt (of op zijn minst 900p)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
Verwijderd schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 18:35:
[...]

Je kunt er een paar in private races doen. Als je wil doe ik mee. Moet er ook nog een paar doen.
Ik vind het goed, Heb nu namelijk niemand die dit spel speelt. Ik kan nu wel, moet wel het spel even weer installeren :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
RickS29 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 18:50:
[...]

Ik vind het goed, Heb nu namelijk niemand die dit spel speelt. Ik kan nu wel, moet wel het spel even weer installeren :)
Voor fun en chievos halen ben ik ook van de partij. Ben alleen nog niet aan het spel begonnen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:41
Ik ben sinds 10 minuten eigenaar van een xbox one :D kon de aanbieding niet laten liggen bij bol.com: 1tb xone the division bundle +1 extra controller 329 euro :)
hallo allemaal :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 22:37:
Ik ben sinds 10 minuten eigenaar van een xbox one :D kon de aanbieding niet laten liggen bij bol.com: 1tb xone the division bundle +1 extra controller 329 euro :)
Hallo :w

Trekt je kaart alvast, leuke games te koop :P
Ghostmode online please.. anders 1 groot drama.

[ Voor 27% gewijzigd door SinergyX op 07-05-2016 23:49 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 10:23
RickS29 schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 18:50:
[...]

Als ik tijd heb wil ik ook wel meehelpen hoor, ik zal je wel even toevoegen. Ik ben nog niet begonnen maar dat mag de pret niet drukken.
Ik blijf het btw wel irritant vinden dat je voor de BC games (with gold) nog steeds een geldige betaalmethode moet toevoegen, zeker omdat ik lang niet altijd een 360 in de buurt heb.

[ Voor 19% gewijzigd door skreppiedoe op 08-05-2016 01:19 ]

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RickS29
skreppiedoe schreef op zondag 08 mei 2016 @ 01:15:
[...]

Als ik tijd heb wil ik ook wel meehelpen hoor, ik zal je wel even toevoegen. Ik ben nog niet begonnen maar dat mag de pret niet drukken.
Ik blijf het btw wel irritant vinden dat je voor de BC games (with gold) nog steeds een geldige betaalmethode moet toevoegen, zeker omdat ik lang niet altijd een 360 in de buurt heb.
Is goed hoe meer zielen hoe meer vreugd. Ik heb zelf paypal aan mijn account toegevoegd, daarmee ben ik gelukkig van het gezeik af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Kol Nedra schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 22:37:
Welkom :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
skreppiedoe schreef op zondag 08 mei 2016 @ 01:15:
[...]

Te bedenken dat ik nooit wat koop via de xbox :+. Alles gaat via de pc bij mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

Martinspire schreef op zaterdag 07 mei 2016 @ 18:48:
[...]

Het is wel ingame maar het meeste zal toch wel uit cutscenes komen en niet zozeer gameplay zelf. Maar gezien Battlefront er ook wel schitterend uit ziet, zie ik niet waarom het er verder niet zo uit kan zien in BF1. Ik hoop alleen dat het wel 1080p wordt (of op zijn minst 900p)
Het is de engine, dus geen CGI. Dat zegt echter nog steeds niks, want het toont inderdaad geen gameplay en ook niet hoe het er nou daadwerkelijk uitziet op een console bijvoorbeeld. Net als met alle games die de engine gebruiken om trailers te maken kom je vaak bedrogen uit (Division, Watchdogs, maar ook GTA:V bijvoorbeeld), want deze trailers worden natuurlijk op bakbeesten (misschien niet eens in real-time) gerendered met resoluties (van textures), draw distances, effecten, etc. die je echt niet in de daadwerkelijke game terug zal zien, en al helemaal niet op de consoles.

Het is niet veel meer dan mooie over the top shots, je kan hier heel weinig over afleiden wat gameplay betreft, behalve een aantal wapens, voertuigen, locaties.

Word zelf trouwens absoluut niet warm van de trailer, ziet er weer lekker overdreven uit. Laatste BF die IMO de moeite waard was was BC2, sinds dien is elke BF die ik heb gekocht een miskoop geweest.

[ Voor 8% gewijzigd door Thomas op 08-05-2016 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 11:41
Dankje :)

Trouwens wie mij wilt toevoegen als vriend mag dat. Gamertag; Chemist NL

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• turbopinda
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 16-12-2024
Hoi kan iemand mij helpen met het volgende:

Ik krijg al een een kleine week de melding dat ik een update moet uitvoeren. Dan druk ik op OK en vervolgens begint deze (net als normaal) de downloaden. Dan start de console opnieuw op om te updaten, maar als de console eenmaal opnieuw opstart blijft ie in slaap en gaat de port uit.

Dan kan ik de power uit het stopcontact halen. 10 seconde later er weer in en de Xbox gaat weer netjes aan. Echter heeft ie de update dan niet afgemaakt en begint moet ik weer op ok drukken en begint de download weer. Nadat de download voltooid is gaat ie weer uit om niet meer wakker te worden.

Weet iemand hoe ik dit irritante probleem kan oplossen? Aangezien de xbox na de voedingtruck gewoon weer opstart denk ik niet dat mijn voeding stuk is, of dat de xbox stuk is. Lijkt wel of een herstart automatisch leidt tot nooit meer aangaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Niet online
Heb je al geprobeerd je cache te legen? 10 seconden de xbox power button drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
Probeer voor het updaten alle externe disken en eventueel de Kinect los te halen. Daarna normale update procedure doorlopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

turbopinda schreef op zondag 08 mei 2016 @ 16:00:
Hoi kan iemand mij helpen met het volgende:

Ik krijg al een een kleine week de melding dat ik een update moet uitvoeren. Dan druk ik op OK en vervolgens begint deze (net als normaal) de downloaden. Dan start de console opnieuw op om te updaten, maar als de console eenmaal opnieuw opstart blijft ie in slaap en gaat de port uit.

Dan kan ik de power uit het stopcontact halen. 10 seconde later er weer in en de Xbox gaat weer netjes aan. Echter heeft ie de update dan niet afgemaakt en begint moet ik weer op ok drukken en begint de download weer. Nadat de download voltooid is gaat ie weer uit om niet meer wakker te worden.

Weet iemand hoe ik dit irritante probleem kan oplossen? Aangezien de xbox na de voedingtruck gewoon weer opstart denk ik niet dat mijn voeding stuk is, of dat de xbox stuk is. Lijkt wel of een herstart automatisch leidt tot nooit meer aangaan.
Als die zo raar doet zou ik fabrieksinstellingen terugzetten. Als daarna updaten niet werkt, contacten met MS support voor garantie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
timmie271 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 14:54:
[...]

Te bedenken dat ik nooit wat koop via de xbox :+. Alles gaat via de pc bij mij.
De 360 games with gold kan ik alleen kopen via de website als ik een betaaloptie toevoeg. Benieuwd hoe jij dat doet zonder paypal of creditcard aan je account toe te voegen. :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
skreppiedoe schreef op zondag 08 mei 2016 @ 21:05:
[...]

De 360 games with gold kan ik alleen kopen via de website als ik een betaaloptie toevoeg. Benieuwd hoe jij dat doet zonder paypal of creditcard aan je account toe te voegen. :?
Ik heb paypal :9.
Anders kan het inderdaad niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
timmie271 schreef op zondag 08 mei 2016 @ 21:22:
[...]

Ik heb paypal :9.
Anders kan het inderdaad niet.
Duidelijk, maar het zou niet nodig moeten zijn, bij de playstation kan je alles (ps3/4/ vita) via de site regelen . Dus het kan wel :+u

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

skreppiedoe schreef op zondag 08 mei 2016 @ 21:47:
[...]

Duidelijk, maar het zou niet nodig moeten zijn, bij de playstation kan je alles (ps3/4/ vita) via de site regelen . Dus het kan wel :+u
Reden is dat ze niet willen dat er miljoenen accounts worden aangemaakt die bestemd zijn voor doorverkoop van games with gold. Als je een 360 hebt, gaat MS er van uit dat je het voor je zelf koopt. Als je een geldig betaalbewijs hebt ook. Als je geen van beide hebt onderscheid niks jou van een doorverkoper. Doorverkopen vinden de uitgevers van GwG niet zo leuk.

Onhandig voor jou dat je geen zin hebt om de veiligste betaalmiddel die er is te koppelen aan je account danwel vervelend voor jou dat je denkt een lans te breken voor privacy danwel vervelend voor jou dat je minderjarig bent. Maar je zou ook geen auto downloaden toch? En na de uitleg van de waarom snap je het misschien ook. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
Verwijderd schreef op zondag 08 mei 2016 @ 22:03:
[...]

Reden is dat ze niet willen dat er miljoenen accounts worden aangemaakt die bestemd zijn voor doorverkoop van games with gold. Als je een 360 hebt, gaat MS er van uit dat je het voor je zelf koopt. Als je een geldig betaalbewijs hebt ook. Als je geen van beide hebt onderscheid niks jou van een doorverkoper. Doorverkopen vinden de uitgevers van GwG niet zo leuk.

Onhandig voor jou dat je geen zin hebt om de veiligste betaalmiddel die er is te koppelen aan je account danwel vervelend voor jou dat je denkt een lans te breken voor privacy danwel vervelend voor jou dat je minderjarig bent. Maar je zou ook geen auto downloaden toch? En na de uitleg van de waarom snap je het misschien ook. :+
Ik begrijp je volledig, echter zal je voor die "fake" accounts wel een gold abbo af moeten sluiten anders kan je die games niet downloaden/spelen....toch? En wat betreft minderjarig....ik heb ergens in de seventies mijn eerste game ervaring beleefd met pong, dus die tijd ligt ver achter me :) .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
skreppiedoe schreef op zondag 08 mei 2016 @ 23:50:
[...]

Ik begrijp je volledig, echter zal je voor die "fake" accounts wel een gold abbo af moeten sluiten anders kan je die games niet downloaden/spelen....toch? En wat betreft minderjarig....ik heb ergens in de seventies mijn eerste game ervaring beleefd met pong, dus die tijd ligt ver achter me :) .
Eind jaren 90 ikke dus loop nog heel wat ervaring achter :9. Ach ja, gebruik PayPal voor meerdere dingen dus dan is het geen probleem. En goedkoper dat een cc op het moment.

Edit: mijn ervaring met gamen komt vanaf 2005 of ergens in die richting. Ben zelf van eind jaren 90 :+.

[ Voor 8% gewijzigd door timmie271 op 09-05-2016 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Ik sinds begin jaren 80. Ook een of ander Pong spelletje op een of andere console van de ABN Bank.

Edit: Deze dus.

Afbeeldingslocatie: http://www.pong-picture-page.de/catalog/images/abn-bank-tv-spel-pong-au-807.jpg

Over die games with Gold. Als ik die games "koop" dan worden ze altijd direct naar de X1 gedownload. De meeste van die games speel ik niet eens, maar omdat het gratis is, klik ik ze toch maar aan. Maar doordoor raakt de schijf wel vol van mijn X1. Is er niet ergens een optie om die games niet direct te laten downloaden, maar in het rijtje "Ready to Install" te zetten ? Eergisteren moest ik eerst een stuk of 10 van die GwG games verwijderen alvorens ik het 2e deel van Hitman kon downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat kan helaas niet mre. Optie: spel 'kopen' terwijl je One aanstaat. Dan cancel je de download meteen.

Alternatief is always on uitzetten en de download cancellen als je de One aanzet. Maar dan kan mre junior niet meer op afstand aan de slag.

Dit feestje wordt nog leuker als je gameshared. Mijn broertje wordt gestoord van al mijn aankopen die zijn harde schijf volbouwen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:59:

Dit feestje wordt nog leuker als je gameshared. Mijn broertje wordt gestoord van al mijn aankopen die zijn harde schijf volbouwen. :)
Klinkt bekend ;) Ik heb 2Tb eraan hangen en no problemo, hij nog de standaard 500Gb :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

GiveMeThoseTags schreef op maandag 09 mei 2016 @ 11:02:
[...]

Klinkt bekend ;) Ik heb 2Tb eraan hangen en no problemo, hij nog de standaard 500Gb :P
Hehe. Hier hetzelfde. :)

Bespaartip: koop the park niet. In 1 uur 1000gs is de enige feature. Heb hem gekocht omdat een review zei dat het baanbrekend anders dan anders was. Dat is een leugen. The park is misschien wel het slechtste spel van 2016. De twee schrikmomenten zijn als kartonnen figuurtjes omhoog klappen. Het verhaal doet zijn best om psychologisch onderbouwd te zijn maar slaat helemaal nergens op.

Terug naar Arkham Knight ga ik. En Superhot verder spelen. Superhot is echt gaaf. Zeker de 22euro die ik betaald heb waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DrakeNL
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-09 13:26
Verwijderd schreef op vrijdag 06 mei 2016 @ 21:35:
BF4 premium is gratis met EA access. Limited time aanbod schijnbaar.

____

In ander nieuws: Superhot blijft gaaf. Heb nu 2 van de 10 challenge modes gedaan. Lekker ziek moeilijk. :)
en zo te zien is het aanbod alweer verlopen. :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op maandag 09 mei 2016 @ 10:59:
Dat kan helaas niet mre. Optie: spel 'kopen' terwijl je One aanstaat. Dan cancel je de download meteen.

Alternatief is always on uitzetten en de download cancellen als je de One aanzet. Maar dan kan mre junior niet meer op afstand aan de slag.

Dat dacht ik al, had de instellingen al nagekeken, maar kon zo 1 2 3 niet iets vinden. En MRE jr moet gewoon kunnen gamen op afstand dus always on uitzetten is geen optie :)

Ik moet ook maar eens opzoek gaan naar een >=2TB schijf. Mijn externe schijf van 1TB is ook al weer vol. Ik ben het type van: Die 45Gb game data van die game die ik al een jaar niet meer heb gespeeld, laat ik toch maar op de hdd staan, want je weet maar nooit als ik over 3 maand ineens toch die game wil spelen.

Vanavond BF Hardline, mijn miskoop van de eeuw (Super duper Extra Fucking Digital Uber Deluxe versie) er maar eens afgooien inclusief Watch_Dogs en diverse AC games. Leuk dat ik ze heb, maar ik download ze wel weer een keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronster
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 12-09 14:12
Voor de geïnteresseerden:
Alan Wake op CDkeys.com voor EUR 2.52.
Alle DLC's zijn (momenteel?) gratis.
BWC voor XBone.

Heb hem maar eens gekocht. Sfeertje spreekt me denk ik wel aan :)

XBox: Ronsterrrrr || Meta Quest: Ronsterrr

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MRE-Inc schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:02:
[...]
Vanavond BF Hardline, mijn miskoop van de eeuw (Super duper Extra Fucking Digital Uber Deluxe versie) er maar eens afgooien inclusief Watch_Dogs en diverse AC games. Leuk dat ik ze heb, maar ik download ze wel weer een keer.
Ik krijg BF Hardline deze week nog binnen als het goed is :9. Wel op disk dus kan hem altijd nog doorverkopen :).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Maverick! schreef op maandag 09 mei 2016 @ 14:37:
Voor de geïnteresseerden:
Alan Wake op CDkeys.com voor EUR 2.52.
Alle DLC's zijn (momenteel?) gratis.
BWC voor XBone.

Heb hem maar eens gekocht. Sfeertje spreekt me denk ik wel aan :)
Dank u! :)
Pagina: 1 ... 7 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.