Gamertag: timmie271
Laat maar even weten of het was is! ben namelijk wel benieuwdEreaser schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:36:
[...]
Bedankt![]()
Ga hem zeker even uit proberen, ben wel benieuwd!
Verwijderd
Een maand werkende Xbox live gok ik.Tits schreef op maandag 25 april 2016 @ 09:49:
GwG al bekend voor mei?:-D
Gisteren VPN opgezet zoals ik altijd doe, game proberen te kopen met Argentijns adres dat al aan mijn cc is gekoppeld, maar krijg de melding dat deze manier van betalen niet mogelijk is
Ik heb/had dus welgeteld 1 hardcopy game (Rocksmith 2014, aangezien je hier een gitaarkabel bij nodig hebt). Gisteren wilde ik spelen en ja hoor, disk nergens meer te vinden
Na een hoop ergernis besloten hem dan toch maar digitaal te kopen voor 31 euri in de ARG store (in NL 70

Uiteindelijk maar voor 40 in de BRA store gekocht met giftscards.
Maar zou balen zijn als het niet meer mogelijk is in de ARG store te kopen.
Hier geen problemen, heb vorige week nog een gouden tank (WoT) gekocht via de Argentijnse storeMaverick! schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:52:
Ligt het aan mij of kun je niet meer met credit card in de Argentijnse store kopen?
Gisteren VPN opgezet zoals ik altijd doe, game proberen te kopen met Argentijns adres dat al aan mijn cc is gekoppeld, maar krijg de melding dat deze manier van betalen niet mogelijk is
xbox 360, xbox one gt:coachman1978
Wordt de betaling niet tegengehouden door je cc maatschappij heb ik ook gehad met de aankoop van The Division. Een telefoontje was genoeg om dit vrij te geven.Maverick! schreef op maandag 25 april 2016 @ 12:52:
Ligt het aan mij of kun je niet meer met credit card in de Argentijnse store kopen?
Gisteren VPN opgezet zoals ik altijd doe, game proberen te kopen met Argentijns adres dat al aan mijn cc is gekoppeld, maar krijg de melding dat deze manier van betalen niet mogelijk is![]()
Ik heb/had dus welgeteld 1 hardcopy game (Rocksmith 2014, aangezien je hier een gitaarkabel bij nodig hebt). Gisteren wilde ik spelen en ja hoor, disk nergens meer te vinden![]()
Na een hoop ergernis besloten hem dan toch maar digitaal te kopen voor 31 euri in de ARG store (in NL 70), loop je dan natuurlijk ook hier weer tegenaan.
Uiteindelijk maar voor 40 in de BRA store gekocht met giftscards.
Maar zou balen zijn als het niet meer mogelijk is in de ARG store te kopen.
Xbox Live Knalle Arie
Blijven die games en DLC dan op de XBone staan, of gaan die dan ook weg samen met het account?
Die zijn gekoppeld aan het account. Dus als je de accounts weghaalt, zijn de games ook weg.CDA441 schreef op maandag 25 april 2016 @ 18:31:
Ik heb een tweedehandse Xbone op de kop getikt, maar daar staan nog 2 accounts van de vorige bezitter op, inclusief games. Ik wil de games dus nog behouden, maar het account moet ik niet hebben.
Blijven die games en DLC dan op de XBone staan, of gaan die dan ook weg samen met het account?
Wel vaag dat iemand zijn XBO verkoopt maar dan wel z'n account open laat staan.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 12-09 22:32
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Verwijderd
Niet als die accounts de tweedehandse Xbox als home hebben ingesteld. En dat hebben ze. Anders kom je de games niet spelen.iamjustin schreef op maandag 25 april 2016 @ 18:54:
[...]
Die zijn gekoppeld aan het account. Dus als je de accounts weghaalt, zijn de games ook weg.
Wel vaag dat iemand zijn XBO verkoopt maar dan wel z'n account open laat staan.
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 25-04-2016 19:39 ]
Hij zei dat ik ze kon verwijderen en dat de games blijven staan, maar dat is dus toch niet zo
Nouja, dan speel ik maar op zijn acc.
Verwijderd
Als die accounts van hem jouw nieuwe Xbox als home hebben aangemerkt kun je zo op je eigen account spelen.CDA441 schreef op maandag 25 april 2016 @ 20:04:
Hmmm, dan maar beter laten staan, zijn ook wel gevorderd in het spel
Hij zei dat ik ze kon verwijderen en dat de games blijven staan, maar dat is dus toch niet zo
Nouja, dan speel ik maar op zijn acc.
En als ze een nieuwe Xbox kopen en daarop aangeven dat het hun home Xbox is, ben je je games kwijt (een account kan maar 1 home Xbox hebben).Verwijderd schreef op maandag 25 april 2016 @ 20:14:
[...]
Als die accounts van hem jouw nieuwe Xbox als home hebben aangemerkt kun je zo op je eigen account spelen.
Dus ik hoop niet dat je voor de games hebt betaald.
(Dat is dus ook de reden dat je geen accounts moet kopen op eBay of je moet direct alle gegevens van dat account veranderen incl telnr, wachtwoord reset vragen, adres, etc)
Ik heb je een link gestuurd.s1ck schreef op maandag 25 april 2016 @ 20:08:
Helaas werken de links niet meer voor US/Russian/Brazilian marketplace. Kan iemand me ergens anders naar doorverwijzen?
Misschien... maar ik heb al een aantal games in Argentinië gekocht, waaronder ook TD een paar weken geleden, en nu werkt het opeens niet meer. Maar goed, tot zover niemand anders met dit issue.Marvie schreef op maandag 25 april 2016 @ 17:59:
[...]
Wordt de betaling niet tegengehouden door je cc maatschappij heb ik ook gehad met de aankoop van The Division. Een telefoontje was genoeg om dit vrij te geven.
Verwijderd
Beter dan normaal. Alien Isolation en AC Syndicate vallen wel op qua prijs.
Alien Isolation is ook al eens goedkoper geweest. Denk toen 8/9 euro ofzo iets.Verwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:40:
https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-47/
Hmm, denk dat ik AC: Rogue op pik zodat ik van m'n extra euros af benVerwijderd schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 12:40:
https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-47/
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles

[ Voor 21% gewijzigd door justifire op 26-04-2016 14:17 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Die staat nog niet bij de backwards compatibility toch?Ereaser schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 13:58:
[...]
Hmm, denk dat ik AC: Rogue op pik zodat ik van m'n extra euros af ben
Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel
Helaas niet, maar omdat het de enige AC is die ik nog niet gespeeld heb heb ik m toch maar aangeschaft. Mijn 360 maar weer eens aanslingerenVirgoMossel schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:20:
[...]
Die staat nog niet bij de backwards compatibility toch?
Jammer, heb hem liggen maar tis teveel moeite om mijn 360 weer te installerenTomba schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 14:26:
[...]
Helaas niet, maar omdat het de enige AC is die ik nog niet gespeeld heb heb ik m toch maar aangeschaft. Mijn 360 maar weer eens aanslingeren
Xbox: Virgo Mossel | Twitch: Virgomossel
Ik kan zelfs mijn vrienden online zien maar hij blijft aangeven 'connect to live'
[ Voor 26% gewijzigd door Notna op 26-04-2016 16:17 ]
http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status geen errors en Smart Glass login werkt wel.. VaagNotna schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 16:15:
Ben ik de enige die niet naar live kan connecten ondanks dat alle testen aangeven dat ik een prima internet connectie heb?
Ik kan zelfs mijn vrienden online zien maar hij blijft aangeven 'connect to live'
https://powershellisfun.com
Na het opnieuw uit en inloggen van mijn account deed de boel het weer. Super wazigGiveMeThoseTags schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 16:20:
[...]
http://support.xbox.com/en-US/xbox-live-status geen errors en Smart Glass login werkt wel.. Vaag
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Verwijderd
Costume Quest is best vermakelijk. Mooi dat Grid 2 terug komt. Mis daar nog een enkele achievement en had het spel jaren terug al weggeven.
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Haha lekker toch? Maar uhmmmmm je kan gewoon de games "activeren" op je account en later downloaden wanneer je er aan toe komt! Heb je geen extra HD voor nodig, alhoewel het natuurlijk wel gaaf staat om een giga rits aan games te hebben!!DeMoN schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:11:
Waar ben ik eigenlijk mee bezig. Heb de afgelopen 2 weken amper kunnen spelen, maar wel een 3TB externe disk gekocht en op Xbox gekoppeld, zodat ik niet alle aanbiedingen en free games mis. Hmmm nu weer gratis spellen, vreemde gewoonte wetende dat ik er geen tijd voor heb. Toch, die dingen gratis downloaden door alleen even via je webbrowser op 'buy' te klikken is gewoon een heerlijk gevoel
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Ja is ook wel zo, maar ergerde me er ook aan dat mijn schijf (500GB) zo vol zat. Sommige games wil je toch gewoon hebben, COD, GTA5, Tomb Raider, Metro en dan laatst gratis Sunset Overdrive. Vervelend dat ik toen al op 80% storage of zo zat.. dus ook wel een goed gevoel dat dit niet zo snel meer volkomt.Bunta schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:18:
[...]
Haha lekker toch? Maar uhmmmmm je kan gewoon de games "activeren" op je account en later downloaden wanneer je er aan toe komt! Heb je geen extra HD voor nodig, alhoewel het natuurlijk wel gaaf staat om een giga rits aan games te hebben!!
Externe disk werkt overigens prima en om deze post nog een beetje inhoud te geven, het is deze pricewatch: Seagate Expansion Desktop 3TB Zwart
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Precies. Je mist niets als je schijf bijna vol zit. Tenzij je ze direct wil spelen natuurlijk.Bunta schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 21:18:
[...]
Haha lekker toch? Maar uhmmmmm je kan gewoon de games "activeren" op je account en later downloaden wanneer je er aan toe komt! Heb je geen extra HD voor nodig, alhoewel het natuurlijk wel gaaf staat om een giga rits aan games te hebben!!
"Kopen" voor later kan gewoon.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik België heb ik met mijn internetlimiet maar 150 GB per maand.Donstil schreef op woensdag 27 april 2016 @ 10:40:
[...]
Precies. Je mist niets als je schijf bijna vol zit. Tenzij je ze direct wil spelen natuurlijk.
"Kopen" voor later kan gewoon.
Als je dan elk game opnieuw moet downloaden als je het een keertje wilt spelen wordt het moeilijk.
Verwijderd
Ik deel je gevoel. Hoewel ik bijna niks anders speel dan BO3 en een ander spel die ik uitspeel als ik te moe ben om headshots uit te delen.DeMoN schreef op dinsdag 26 april 2016 @ 22:19:
[...]
Ja is ook wel zo, maar ergerde me er ook aan dat mijn schijf (500GB) zo vol zat. Sommige games wil je toch gewoon hebben, COD, GTA5, Tomb Raider, Metro en dan laatst gratis Sunset Overdrive. Vervelend dat ik toen al op 80% storage of zo zat.. dus ook wel een goed gevoel dat dit niet zo snel meer volkomt.
Externe disk werkt overigens prima en om deze post nog een beetje inhoud te geven, het is deze pricewatch: Seagate Expansion Desktop 3TB Zwart
Nu is dat Rise of the Tomb Raider. Grandioos spel. De challenges (expeditions) zijn wel pokke moeilijk. Gelukkig zijn het maar 27 moeilijke levels voor 25 gamerscore. Gelukkig is een andere achievement geglicht wat betekent dat ik een uur of 4 van het spel opnieuw mag spelen. Kan ik tenminste nog wat langer van Lara genieten voordat Arkham Knight en the Witcher hun dlc aangepakt wordt.
Haha is dat nog steeds een ding in Belgie? Onwijs ouderwets in deze open wereld. Doen alle providers dat?Tits schreef op woensdag 27 april 2016 @ 10:42:
[...]
Ik België heb ik met mijn internetlimiet maar 150 GB per maand.
Als je dan elk game opnieuw moet downloaden als je het een keertje wilt spelen wordt het moeilijk.
(Aan 150 GB heb ik bij verre geen genoeg btw)
[ Voor 4% gewijzigd door harrytasker op 27-04-2016 11:21 ]
Neen, enkel de populairste (Telenet). Je kan wel voor 10 euro meer "onbeperkt" surfen, maar ik betaal nu al 67 euro voor enkel internet, vaste lijn en digitale televisie (wel met huur van digicorder en het kabelabonnement). Ik vind dat al geld genoeg.Donstil schreef op woensdag 27 april 2016 @ 11:09:
[...]
Haha is dat nog steeds een ding in Belgie? Onwijs ouderwets in deze open wereld. Doen alle providers dat?
(Aan 150 GB heb ik bij verre geen genoeg btw)
kan daar ook niet aan uit. Bij ons zijn alle nieuwe games dezelfde prijs (69,99 euro), maar in zo'n landen verschilt dat altijd.harrytasker schreef op woensdag 27 april 2016 @ 11:21:
Waarom kost bijvoorbeeld Gears4 €112,- in Argentinie? Gaat nergens over. Andere spellen daarentegen zijn stukken goedkoper. Wordt dat express gedaan om te voorkomen dat wij hier goedkoop AAA games op de kop kunnen tikken?
Ooh ik dacht al, je klaagt dus eigenlijk over iets wat je jezelf aandoetTits schreef op woensdag 27 april 2016 @ 11:36:
[...]
Neen, enkel de populairste (Telenet). Je kan wel voor 10 euro meer "onbeperkt" surfen, maar ik betaal nu al 67 euro voor enkel internet, vaste lijn en digitale televisie (wel met huur van digicorder en het kabelabonnement). Ik vind dat al geld genoeg.
Ik klaag over de prijs die ik ervoor moet neerleggen en leg uit waarom ik een externe HD op een Xbone wel handig vindDonstil schreef op woensdag 27 april 2016 @ 11:41:
[...]
Ooh ik dacht al, je klaagt dus eigenlijk over iets wat je jezelf aandoet
[ Voor 11% gewijzigd door Tits op 27-04-2016 12:09 ]
Verwijderd
77 is hetzelfde bedrag als Ziggo 200/20 onbeperkt met tv etc in Nederland. Ik dacht dat Nederlanders zuinig waren, maar het schijnt dat Belgen er ook wat van kunnen.Tits schreef op woensdag 27 april 2016 @ 11:36:
[...]
Neen, enkel de populairste (Telenet). Je kan wel voor 10 euro meer "onbeperkt" surfen, maar ik betaal nu al 67 euro voor enkel internet, vaste lijn en digitale televisie (wel met huur van digicorder en het kabelabonnement). Ik vind dat al geld genoeg.
Oud nieuwsVerwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 12:30:
[...]
Ik dacht dat Nederlanders zuinig waren, maar het schijnt dat Belgen er ook wat van kunnen.
[ Voor 13% gewijzigd door harrytasker op 27-04-2016 13:43 ]
Ik heb even op de website van Ziggo gekeken. Voor dat geld krijgen jullie er nog een databank aan films bij en voetbal. Hiervoor moeten wij nog eens 35 euro dokken. Dat is in totaal 112 per maand voor een "beetje" TV en internet. Toch geld genoeg vind ik. Anyway, het ging mij gewoon erover dat ik ook alle games gewoon opsla op een externe harde schijf. Dan kan je er meteen aan en zo kom in toe met mijn gierige 150 GB;-)Verwijderd schreef op woensdag 27 april 2016 @ 12:30:
[...]
77 is hetzelfde bedrag als Ziggo 200/20 onbeperkt met tv etc in Nederland. Ik dacht dat Nederlanders zuinig waren, maar het schijnt dat Belgen er ook wat van kunnen.
Lijkt me idd ook vaag dat ze hun acc lieten staan. Zullen denk ik niet snel een nieuwe xbone kopen
Verwijderd
Die berg films en voetbal is wat mooier weergegeven dan het is. Het zijn oude klote films en 1 zender waar wat Spaans voetbal op getoond wordt. Maar goed ik snap je punt. Mijn punt was dat ik een grapje over Belgen wou maken.Tits schreef op woensdag 27 april 2016 @ 14:02:
[...]
Ik heb even op de website van Ziggo gekeken. Voor dat geld krijgen jullie er nog een databank aan films bij en voetbal. Hiervoor moeten wij nog eens 35 euro dokken. Dat is in totaal 112 per maand voor een "beetje" TV en internet. Toch geld genoeg vind ik. Anyway, het ging mij gewoon erover dat ik ook alle games gewoon opsla op een externe harde schijf. Dan kan je er meteen aan en zo kom in toe met mijn gierige 150 GB;-)
Ben benieuwd wat het is, gewoon een Slim variant van de One?
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
xbox 360, xbox one gt:coachman1978
http://www.amazon.de/gp/a...QMVQYF3EHCSPVX&th=1&psc=1
Als het gebeurd, wordt het duidelijk een E3'tjeWinterBase schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:11:
Rumor: An "Xbox One II" mass production started in Feb 2016
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Nice !Coachman1978 schreef op woensdag 27 april 2016 @ 21:20:
King's Quest Chapter 1: A Knight to Remember is gratis
Mooi even uitproberen nu deze week de seasonpass voor €19,- in de Russische store staat.
XBL: DonFrans
Dit weekend maar eens een 2e playthrough doen
Verwijderd
Mooi op tijd. Twee weken na de 100%.:)Martinspire schreef op donderdag 28 april 2016 @ 09:26:
Eerste grote update voor Quantum Break is uit (releasenotes hier)
Dit weekend maar eens een 2e playthrough doen
Aankomende tijd heb ik waarschijnlijk instabiel internet. Werkt hitman ook offline?
Helaas niet, snap ook niet waarom het spel daar niet genadeloos op af is gemaakt. Ik heb de laatste 2 dagen al zeker vijf keer een disconnect gehad tijdens het spelen. Daarnaast loopt het spel ook wel eens vast bij het laden en dat laden gaat toch al niet snelgiantgiantus schreef op donderdag 28 april 2016 @ 15:21:
Hitman voor 32€ in de russische store. Mooie prijs.
Aankomende tijd heb ik waarschijnlijk instabiel internet. Werkt hitman ook offline?
Xbox op offline spel opstarten en dan kan je gewoon offline spelenharrytasker schreef op donderdag 28 april 2016 @ 17:16:
[...]
Helaas niet, snap ook niet waarom het spel daar niet genadeloos op af is gemaakt. Ik heb de laatste 2 dagen al zeker vijf keer een disconnect gehad tijdens het spelen. Daarnaast loopt het spel ook wel eens vast bij het laden en dat laden gaat toch al niet snel
Verwijderd
Frogger and Galaga Legions DX are now available on Xbox One Backward Compatibility.

Verwijderd
Frog get is dan meer backwards backwards backwards backwards backwards compatible.Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 18:11:
Larry Hryb
Frogger and Galaga Legions DX are now available on Xbox One Backward Compatibility.
[afbeelding][afbeelding]
Vandaag BO1 tweedehands gekocht. Mijn onderbuik zegt dat hij snel gespeeld kan worden. Zo niet heb ik een onderzetter van vijf euro.
Verwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 19:45:
[...]
Frog get is dan meer backwards backwards backwards backwards backwards compatible.![]()
Vandaag BO1 tweedehands gekocht. Mijn onderbuik zegt dat hij snel gespeeld kan worden. Zo niet heb ik een onderzetter van vijf euro.
ROTTR alle score attacks op gold halen net zoals jij bijvoorbeeld
[ Voor 3% gewijzigd door timmie271 op 28-04-2016 21:10 . Reden: Smiley's van Samsung werken niet :9 ]
Verwijderd
Ben halverwege. Wordt wel geremd door dit soort gepruts.timmie271 schreef op donderdag 28 april 2016 @ 20:15:
[...]
😂😂😂😂 ben ook nog steeds aan het wachten tot ie BC word. Tot die tijd heb ik gelukkig nog zat spellen om uit te spelen.
ROTTR alle score attacks op gold halen net zoals jij bijvoorbeeld.
http://xboxdvr.com/gamer/exactor%20it/video/17051288
Dat kost dan wel flink tijd ja als je dat steeds hebt. Ben vandaag en morgen nog thuis (Wat je thuis noemtVerwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 20:39:
[...]
Ben halverwege. Wordt wel geremd door dit soort gepruts.
Nog 10 te gaan waarvan ik er 8 zeker weten ga halen en de laatse 2 (dat zijn 10 en alle levels op gold halen), daar zal ik wel even zoet mee zijn. Daarna alle tijd om te wachten tot de Season Pass in de aanbieding komt
Is deze game echt veel moeilijker dan die versie ervoor (definitive edition)? Die had ik zonder moeite uit op de moeilijkste graad. Ook erg vermakelijk. Anders moet je het gewoon bij COD houden, dat is iets waar je nog een klein beetje aanleg voor hebtVerwijderd schreef op donderdag 28 april 2016 @ 20:39:
[...]
Ben halverwege. Wordt wel geremd door dit soort gepruts.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Verwijderd
De game zelf is niet moeilijk. De challenges zijn dat wel. Voor mij althans. Third person ligt mij niet zo. Kijk altijd over de verkeerde schouder en denk in cover te zitten terwijl ik dat niet zit.DeMoN schreef op donderdag 28 april 2016 @ 23:42:
[...]
Is deze game echt veel moeilijker dan die versie ervoor (definitive edition)? Die had ik zonder moeite uit op de moeilijkste graad. Ook erg vermakelijk. Anders moet je het gewoon bij COD houden, dat is iets waar je nog een klein beetje aanleg voor hebt
Beetje aanleg zegt ie. Ik ben een COD God zeg ik je!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 29-04-2016 09:58 ]
Topper, kan alleen niets zien xD video is prive...?
nieuws: Elite Dangerous: Horizons komt naar Xbox One
ik zeg... COOL!
nu nog de cross platform er in... ;-)
Die was alweer snel weg.mfreriks schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 13:58:
[...]
Topper, kan alleen niets zien xD video is prive...?
http://www.eurogamer.nl/a...stark-industries-xbox-one
Maar,
Er worden slechts drie exemplaren van de console gemaakt die via de socialmediakanalen van Xbox Frankrijk worden weggegeven.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Ja benieuwd.WinterBase schreef op woensdag 27 april 2016 @ 18:11:
Rumor: An "Xbox One II" mass production started in Feb 2016
Wel weer typisch Tweakers, geen nieuwswaarde blijkbaar voor de voorpagina of ik moet iets gemist hebben.
Je filmpje werkt niet en zonder beschrijving is het ook lastig zoeken wat het was.
Voor de liefhebbers van gratis games, DC Universe Online is vanaf vandaag te spelen:
https://store.xbox.com/en...2c-4793-8b52-76760b6730f7
Bijna 35gb download en qua graphics niet heel veel bijzonders, maar gratis is altijd nog wel het proberen waard. Schijnt verder niet een top MMO te zijn (en oorspronkelijk kwam ie al in 2009 uit. En op de PS4 was ie al in 2013. Maar goed.
Hier een trailer:
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Vanmorgen werkte hij wel gewoon.Martinspire schreef op vrijdag 29 april 2016 @ 17:56:
[...]
Je filmpje werkt niet en zonder beschrijving is het ook lastig zoeken wat het was.
Als je twee post verder had gelezen had je trouwens kunnen zien dat deze reactie overbodig is.
SinergyX in "[XBO] Xbox One - Deel 5"
PSN/XBL: WinterBaseNL | Switch: SW-7681-1103-9430 | Steam: 39983632
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Voor fps meestal bovenste voor springen en reloaden.
Onderste voor wapens / granaten wissellen.
Voor racers schakelen / achteruit kijken / handrem.
Vind hem vooral in Gears erg fijn werken.
LU melee RU run/slide
LD Lancer RD Gnasher
[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 30-04-2016 15:49 ]
Ik probeer het tweede van hitman te kopen maar mijn creditcard wordt geweigerd terwijl ik het op dezelfde manier doe als altijd (VPN maken, inloggen, kopen enz)
Ik gebruik ze met name voor de combinatie knoppen (LT/RT of LB/RB) en voor de L3/R3 knoppen, om mijn pookjes wat te sparen (bv in Division is dat om snel van de ladder te glijden).WinterBase schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 14:15:
Sinds vanochtend ook een Elite controller in bezit. Huidige controller was aan vervanging toe dus waarom niet. Prachtig mooi en luxe ding, heb 'm alleen nog niet gebruikt. Vanavond maar eens doen. Ben benieuwd in hoeverre de trigger buttons aan de achterzijde m'n spelervaring kunnen verbeteren. Gebruiken jullie ze alle vier, en in wat voor soort games? Shooters of ook in RPG's?
Verwijderd
Overigens heeft het spel me 52 uur lil opgeleverd. Geen moment verveeld (behalve tijdens het speedrunnen voor de crypts.) Het verschil tussen 50 uur voor alles of 5 uur voor een alles negerend playthrough verklaart wel waarom achievement hunter vet is!
Is de season pass de moeite?
Donderdag nog gedaan, werkte toen zonder probleem.Donstil schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 21:46:
Hee werkt kopen in Argentinië niet meer?
Ik probeer het tweede van hitman te kopen maar mijn creditcard wordt geweigerd terwijl ik het op dezelfde manier doe als altijd (VPN maken, inloggen, kopen enz)
Cogitationis poenam nemo patitur
Mm vreemd. Hier werkt het niet meer, zowel hitman Season2 als QuantumBreak zijn niet meer te kopen.Bullet NL schreef op zondag 01 mei 2016 @ 00:29:
[...]
Donderdag nog gedaan, werkte toen zonder probleem.
Store geeft de melding dat er een andere manier van betalen gekozen moet worden.
Ik zie online dat het (ook hier iemand) dat het bij wel meer mensen niet meer werkt. Misschien is de uitschakeling gefaseerd oid.
Opzich wel jammer.
Verwijderd
Al gebeld met je CC maatschappij? Even zeggen dat je iets in Argentinië wil kopen zorgt er voor dat ze het niet tegenhouden.Donstil schreef op zondag 01 mei 2016 @ 00:42:
[...]
Mm vreemd. Hier werkt het niet meer, zowel hitman Season2 als QuantumBreak zijn niet meer te kopen.
Store geeft de melding dat er een andere manier van betalen gekozen moet worden.
Ik zie online dat het (ook hier iemand) dat het bij wel meer mensen niet meer werkt. Misschien is de uitschakeling gefaseerd oid.
Opzich wel jammer.
Net voor je geprobeerd, het werkt hier gewoon nog steeds "normaal"Donstil schreef op zondag 01 mei 2016 @ 00:42:
[...]
Mm vreemd. Hier werkt het niet meer, zowel hitman Season2 als QuantumBreak zijn niet meer te kopen.
Opzich wel jammer.
Ik geloof er niets van dat ze gefaseerd deze mogelijkheid uitzetten.
Bovendien, via VPN zit ik gewoon in Argentinië, ik ben dan voor MS niet anders als welke andere Argentijn.
Klopt je adres in Argentinië wel? MS zal deze mogelijkheid echt niet "zomaar" uitzetten.
Ik kon het laatst ook niet, bleek dat de Argentijnse VPN server waar ik op inlogde in onderhoud was, via VPN kon ik wel inloggen, maar mijn Nederlandse IP was toen gewoon zichtbaar.
Wat geeft whatismyipadress aan wanneer jij je VPN gebruikt?
Oké zonde, thnx voor het testen.Bullet NL schreef op zondag 01 mei 2016 @ 01:46:
[...]
Net voor je geprobeerd, het werkt hier gewoon nog steeds "normaal"
Ik geloof er niets van dat ze gefaseerd deze mogelijkheid uitzetten.
Bovendien, via VPN zit ik gewoon in Argentinië, ik ben dan voor MS niet anders als welke andere Argentijn.
Klopt je adres in Argentinië wel? MS zal deze mogelijkheid echt niet "zomaar" uitzetten.
Ik kon het laatst ook niet, bleek dat de Argentijnse VPN server waar ik op inlogde in onderhoud was, via VPN kon ik wel inloggen, maar mijn Nederlandse IP was toen gewoon zichtbaar.
Wat geeft whatismyipadress aan wanneer jij je VPN gebruikt?
Er was hier van de week ook al iemand waar het ineens niet meer werkte.
Ik doe de VPN inlog met ViperVPN op mijn iPhone, werkte altijd prima, als ik dat iP test kom ik idd in Argentinië uit.
Adres zou opzich nog wel kunnen, ik heb daar namelijk maar wat ingevuld, iets wat totaal niet bestaat maar wel aan de voorwaarden voldeed.
Ik ga als laatste mogelijkheid nog even dat adres proberen te verranderen, anders lijkt het toch geblokkeerd te worden helaas.
Mijn creditcard maatschappij gesproken. Zien geen binnenkomende betalingen van gister. Is niets geblokkeerd zo het lijkt (deze functie staat ook niet aan op mijn kaart omdat ik er veel mee reis)Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 01:39:
[...]
Al gebeld met je CC maatschappij? Even zeggen dat je iets in Argentinië wil kopen zorgt er voor dat ze het niet tegenhouden.
Probeer eens een andere VPN, vanmorgen weer iets voor de kinderen gekocht, het werk "normaal"Donstil schreef op zondag 01 mei 2016 @ 09:50:
[...]
Oké zonde, thnx voor het testen.
Er was hier van de week ook al iemand waar het ineens niet meer werkte.
Ik doe de VPN inlog met ViperVPN op mijn iPhone, werkte altijd prima, als ik dat iP test kom ik idd in Argentinië uit.
Adres zou opzich nog wel kunnen, ik heb daar namelijk maar wat ingevuld, iets wat totaal niet bestaat maar wel aan de voorwaarden voldeed.
Ik ga als laatste mogelijkheid nog even dat adres proberen te verranderen, anders lijkt het toch geblokkeerd te worden helaas.
[...]
Mijn creditcard maatschappij gesproken. Zien geen binnenkomende betalingen van gister. Is niets geblokkeerd zo het lijkt (deze functie staat ook niet aan op mijn kaart omdat ik er veel mee reis)
Ik geloof niet dat ze aan individuele uitsluiting doen, dus ik ga er vanuit dat het specifiek iets is in jou Argentijnse account, c.q. verbinding naar Argentinië
Vond het al zo vreemd dat je die achievement misteVerwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 00:11:
Moest voor een glitched achievement de vijf crypts in Rise-of-the-Tomb-Raider nog een keer bezoeken in New game. Was na 3,5 uur bij de laatste. Voor de grap doorgespeeld tot het einde. In 4 uur en 34 minuten heb ik de volledige SP van Tomb Raider uitgespeeld.
Overigens heeft het spel me 52 uur lil opgeleverd. Geen moment verveeld (behalve tijdens het speedrunnen voor de crypts.) Het verschil tussen 50 uur voor alles of 5 uur voor een alles negerend playthrough verklaart wel waarom achievement hunter vet is!![]()
Hoe lang ben je nu uiteindelijk bezig geweest met die gold stars? Dat is eigenlijk het enige nog wat ik moet op wat hertjes en mannetjes neerschieten na dan.
Season pass ga ik halen zodra die in de aanbieding komt. Los van het feit of het goede of slechte extra's zijn
Verwijderd
Ik geloof rond de 15 uur. Kan ook goed tien of twintig uur geweest zijn.timmie271 schreef op zondag 01 mei 2016 @ 10:55:
[...]
Vond het al zo vreemd dat je die achievement miste.
Hoe lang ben je nu uiteindelijk bezig geweest met die gold stars? Dat is eigenlijk het enige nog wat ik moet op wat hertjes en mannetjes neerschieten na dan.
Season pass ga ik halen zodra die in de aanbieding komt. Los van het feit of het goede of slechte extra's zijn. Had al wel begrepen dat het korte verhaaltje zijn a la 2-4 uurtjes.
Volgens mij was bij geen enkele Tomb Raider de season pass echt de moeite waard. Vooral ook omdat de story-content nogal vaag was. Bij die laatste komt er ineens een laag fantasy overheen en dat vond ik zelf erg jammer (en ook erg ongeloofwaardig daar de game zelf vrij realistische insteek had, beter dan de vorige). Verder een heleboel muffe troep als nieuwe outfits, verkapte modussen die weinig voorstellen en wat nieuwe wapens die je toch niet gaat gebruiken. Ik zou het niet uitgeven, of het moet echt een euro kosten.Verwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 00:11:
Moest voor een glitched achievement de vijf crypts in Rise-of-the-Tomb-Raider nog een keer bezoeken in New game. Was na 3,5 uur bij de laatste. Voor de grap doorgespeeld tot het einde. In 4 uur en 34 minuten heb ik de volledige SP van Tomb Raider uitgespeeld.
Overigens heeft het spel me 52 uur lil opgeleverd. Geen moment verveeld (behalve tijdens het speedrunnen voor de crypts.) Het verschil tussen 50 uur voor alles of 5 uur voor een alles negerend playthrough verklaart wel waarom achievement hunter vet is!![]()
Ben ik er nog even mooi zoet mee als ik weer terug benVerwijderd schreef op zondag 01 mei 2016 @ 11:26:
[...]
Ik geloof rond de 15 uur. Kan ook goed tien of twintig uur geweest zijn.Vond het nogal pittig eerlijk gezegd.
De vorige had geen season pass naar miin weten evenmin als alle andere. Of ik heb wat gemist hoorMartinspire schreef op zondag 01 mei 2016 @ 11:31:
[...]
Volgens mij was bij geen enkele Tomb Raider de season pass echt de moeite waard. Vooral ook omdat de story-content nogal vaag was. Bij die laatste komt er ineens een laag fantasy overheen en dat vond ik zelf erg jammer (en ook erg ongeloofwaardig daar de game zelf vrij realistische insteek had, beter dan de vorige). Verder een heleboel muffe troep als nieuwe outfits, verkapte modussen die weinig voorstellen en wat nieuwe wapens die je toch niet gaat gebruiken. Ik zou het niet uitgeven, of het moet echt een euro kosten.
[ Voor 56% gewijzigd door timmie271 op 01-05-2016 11:59 ]
Verwijderd
Zoiets dacht ik al. Aan de achievements te zien, niet veel soeps. Houden we geld in de knip en ga ik alle extra challenges in Arkham Knight maar eens halen. Het kan niet zo zijn dat ik niet alle achievements in een Arkham game heb.Martinspire schreef op zondag 01 mei 2016 @ 11:31:
[...]
Volgens mij was bij geen enkele Tomb Raider de season pass echt de moeite waard. Vooral ook omdat de story-content nogal vaag was. Bij die laatste komt er ineens een laag fantasy overheen en dat vond ik zelf erg jammer (en ook erg ongeloofwaardig daar de game zelf vrij realistische insteek had, beter dan de vorige). Verder een heleboel muffe troep als nieuwe outfits, verkapte modussen die weinig voorstellen en wat nieuwe wapens die je toch niet gaat gebruiken. Ik zou het niet uitgeven, of het moet echt een euro kosten.
En daarna The witcher dlc, life is Strange, Knights quest en game of thrones afmaken. Heb nog wel wat te gaan.
Oh, is deel 2 van Hitman uit dan ? Heb bij de release de volledige game gekocht. Nu wel spijt van. Veel connectie problemen gehad en challenges die gewoon wel door mij gehaald zijn, maar niet geregistreerd door de game. Heb dat eerste gedeelte vrij vaak gespeeld en was er toen wel een beetje klaar mee. Nu is het gewoon weer hetzelfde, alleen in een andere setting.... Maar goed, ik moet niks, dus kan dat ook nog wel eens volgend jaar spelen.Donstil schreef op zaterdag 30 april 2016 @ 21:46:
Hee werkt kopen in Argentinië niet meer?
Hoe zit het eigenlijk met die elite controller en die extra knoppen aan de onderkant ? Ik heb nu vaak in Battlefield 4 dat ik in combat net iets te hard op de thumbsticks druk waardoor je ineens gaat liggen. Kun je dat met die nieuwe controller uitschakelen ? Dus dat de thumbsticks alleen voor bewegen zijn en de knoppen aan de onderkant alleen kunt instellen om te liggen/opstaan ?
XBL: MRE Inc
Verwijderd
Dat kan. Je kunt thumbstick klik, bumpers en axyb aan de paddles koppelen. Werkt top. Handig tegen de narcolepsie in BF4!MRE-Inc schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 07:35:
[...].
Hoe zit het eigenlijk met die elite controller en die extra knoppen aan de onderkant ? Ik heb nu vaak in Battlefield 4 dat ik in combat net iets te hard op de thumbsticks druk waardoor je ineens gaat liggen. Kun je dat met die nieuwe controller uitschakelen ? Dus dat de thumbsticks alleen voor bewegen zijn en de knoppen aan de onderkant alleen kunt instellen om te liggen/opstaan ?
____
Nieuwe deals with gold:
https://majornelson.com/2...microsoft-publisher-sale/
Damn you Exactor it. Nu moet ik eigenlijk wel die elite controller kopenVerwijderd schreef op dinsdag 03 mei 2016 @ 08:02:
[...]
Dat kan. Je kunt thumbstick klik, bumpers en axyb aan de paddles koppelen. Werkt top. Handig tegen de narcolepsie in BF4!
____
Nieuwe deals with gold:
https://majornelson.com/2...microsoft-publisher-sale/
Grootste nadeel dan weer is dat Junior ook zo'n ding wil. En aangezien ik het wel tof vind dat Junior in mijn voetsporen aan het treden is op game gebied, gun ik hem dat ook wel. Alleen 2x 150 euro
Overigens waar haal je alle game tijd vandaan ? Werkt je om de hoek van waar je woont en heb je een nanny die de 2ling verzorgt ofzo ?
XBL: MRE Inc
Dit topic is gesloten.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.