Daar doe ik het wel voorGmR schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:05:
[...]
Met coupon code 'gameladen' zelfs nog iets goedkoper. Je komt dan op €35,14 uit.
Ook besteld. Thx voor de tip!GmR schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 14:05:
[...]
Met coupon code 'gameladen' zelfs nog iets goedkoper. Je komt dan op €35,14 uit.
Verwijderd
Grafisch was hij toen echt goed. Ik maak me meer zorgen om de besturing. Maar in mijn herinnering is het een topspel. Topspellen blijven goed speelbaar. Kijk maar naar GoW1 of Halo 2.Tits schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:56:
[...]
Idem, ik vrees alleen bij Alan Wake dat ik hem grafisch echt wel te zwak ga vinden voor 2016. Dat spel is toch al 6 jaar oud.
PSA: Laatste dag om Lords of the Fallen en Dead Space 1(360BC) gratis te krijgen. Sunset Overdrive en Saints Row (360 BC) zijn vanaf morgen gratis.
[ Voor 29% gewijzigd door Martinspire op 15-04-2016 23:10 ]
Komen mooi op tijdMartinspire schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 23:04:
PSA: Laatste dag om Lords of the Fallen en Dead Space 1(360BC) gratis te krijgen. Sunset Overdrive en Saints Row (360 BC) zijn vanaf morgen gratis.
The wolf amung us en the walking dead uitgespeeld (eindelijk ervanaf
Gamertag: timmie271
Ik zag net iets voorbij komen van 50 dollar korting via het xbox rewards programma als je update van 360 naar de one......hebben we dat ook in NL? Dat rewards programma sowieso toch wel (al dacht ik dat het minder fijn was dan de us versie...) ?
10 second ninja DONE
Grafisch vind ik Sunset Overdrive geweldig maar het is niet mijn ding, gaat veel te snel allemaal
Maar nu ik de game toch gratis heb gekregen ga ik gewoon eens een keer wat aankloten en kijken hoever ik kom.
Gisteren eindelijk aan van Helsing begonnen, heerlijke game om te spelen. Dat soort games mogen vaker voorbij komen. Dungeon Siege 3 moet ik ook nog spelen.
Gisteren eindelijk aan van Helsing begonnen, heerlijke game om te spelen. Dat soort games mogen vaker voorbij komen. Dungeon Siege 3 moet ik ook nog spelen.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Thanks voor het melden.Verwijderd schreef op zaterdag 16 april 2016 @ 07:33:
[video]
Sunset Overdrive nu gratis voor Gold leden.
Ziet er prima uit.
Verwijderd
De aanbieding in Nederland is dat je te dure spellen kan kopen om in de toekomst 10% korting te krijgen op te dure spellen. Rewards is hier nog niet de moeite. Ik zou eerder kijken voor aanbiedingen van winkels voor inruil.Sagat schreef op zondag 17 april 2016 @ 08:27:
Ik zag net iets voorbij komen van 50 dollar korting via het xbox rewards programma als je update van 360 naar de one......hebben we dat ook in NL? Dat rewards programma sowieso toch wel (al dacht ik dat het minder fijn was dan de us versie...) ?
Kwam er van het weekend achter dat ik The Witcher 2 niet kan downloaden en installeren op de xbox one. Ik weet dat hij BC is maar hij staat niet tussen de lijst met beschikbare spellen. Ook als ik naar de store ga via de xbox geeft hij aan dat ik moet betalen. via xbox.marketplace staat er bij het spel dat ik het aangeschaft heb. Iemand hier die ook problemen heeft met Witcher 2 ?
Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168
Verwijderd
Ik had geen problemen met Witcher 2 en die staat dan ook geinstalleerd op mijn X1.RickS29 schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:19:
Kwam er van het weekend achter dat ik The Witcher 2 niet kan downloaden en installeren op de xbox one. Ik weet dat hij BC is maar hij staat niet tussen de lijst met beschikbare spellen. Ook als ik naar de store ga via de xbox geeft hij aan dat ik moet betalen. via xbox.marketplace staat er bij het spel dat ik het aangeschaft heb. Iemand hier die ook problemen heeft met Witcher 2 ?
Zie je hem wel staan als je hier kijkt ? ( https://account.microsoft.com/billing/orders#/) Aankoopgeschiedenis van je Microsoft account
Nee hier zie ik hem niet tussen staan. Maar in deze lijst ook geen gratis spellen, ik heb the witcher 2 paar maanden terug gratis aangeschaft.Rockvee2 schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:07:
Zie je hem wel staan als je hier kijkt ? ( https://account.microsoft.com/billing/orders#/) Aankoopgeschiedenis van je Microsoft account
Dit probleem kwam bij mij ook voor. Mijn console staat op Amerikaans geloof ik, maar ik had hem op een of andere manier gedownload via de Nederlandse market. Beetje raar, maar volgens mij is dat het probleem. Probeer je console naar Nederlands te zetten of Amerikaans, ligt er aan wat je nu hebt.RickS29 schreef op maandag 18 april 2016 @ 10:19:
Dit moet het inderdaad oplossen. Dit komt omdat The Witcher op de 360 regio gebonden was. Er is dus een aparte EU versie.Bearclaw schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:31:
[...]
Dit probleem kwam bij mij ook voor. Mijn console staat op Amerikaans geloof ik, maar ik had hem op een of andere manier gedownload via de Nederlandse market. Beetje raar, maar volgens mij is dat het probleem. Probeer je console naar Nederlands te zetten of Amerikaans, ligt er aan wat je nu hebt.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:32
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Pareltje
[YouTube: https://youtu.be/XKbnz_l_MA8]
Ben trouwens erg onder de indruk van de muziek in deze game, vooral tijdens bossfights sluit het perfect aan bij de setting en zet tijdens het gevecht precies de juiste sfeer neer

[YouTube: https://youtu.be/XKbnz_l_MA8]
Ben trouwens erg onder de indruk van de muziek in deze game, vooral tijdens bossfights sluit het perfect aan bij de setting en zet tijdens het gevecht precies de juiste sfeer neer
[ Voor 71% gewijzigd door justifire op 18-04-2016 17:09 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Toen een vriend van mij hem net had, had hij zijn title screen muziek over de mic laten horen. Dacht dat hij al bij de laatste baas was johjustifire schreef op maandag 18 april 2016 @ 16:57:
Pareltje![]()
[video]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Die intro vind ik ook te gek.Ereaser schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:10:
[...]
Toen een vriend van mij hem net had, had hij zijn title screen muziek over de mic laten horen. Dacht dat hij al bij de laatste baas was joh
Heb vaak last met calibreren voordat de game start waardoor het soms minuten duurt voor ik kan spelen.
Enigste spel waar ik het geneens erg vind, kan ik tenminste weer even naar het schitterende intro luisteren
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Gears 4 beta is binnen, gedownload en wel.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Verwijderd
De spanning stijgt. Zou Phusebox voor het eerst ooit een spelletje leuk vinden om te doen of zal het weer eens niks zijn? Je leest het binnen nu en 24 uur op tweakers.net!Phusebox schreef op maandag 18 april 2016 @ 18:58:
Gears 4 beta is binnen, gedownload en wel.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:39:
[...]
De spanning stijgt. Zou Phusebox voor het eerst ooit een spelletje leuk vinden om te doen of zal het weer eens niks zijn? Je leest het binnen nu en 24 uur op tweakers.net!

Niks spannends aan hoor...Verwijderd schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:39:
[...]
De spanning stijgt. Zou Phusebox voor het eerst ooit een spelletje leuk vinden om te doen of zal het weer eens niks zijn? Je leest het binnen nu en 24 uur op tweakers.net!
En het spelletje ook niet
Iemand belang bij mijn code voor de Gears of War 4-bèta?
*je moet langer dan een jaar geregistreerd zijn bij tweakers
Code is al weg.
*je moet langer dan een jaar geregistreerd zijn bij tweakers
Code is al weg.
[ Voor 45% gewijzigd door mathy_ op 18-04-2016 21:54 ]
Last van kalibreren, je controller ofzo?justifire schreef op maandag 18 april 2016 @ 17:13:
[...]
Die intro vind ik ook te gek.
Heb vaak last met calibreren voordat de game start waardoor het soms minuten duurt voor ik kan spelen.
Enigste spel waar ik het geneens erg vind, kan ik tenminste weer even naar het schitterende intro luisteren
Nog even m.b.t. de GoW4 beta, krijg je de code gewoon van Microsoft in je Xbox messages of kan je gewoon downloaden en gamen als je de remake had gekocht?
Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs
Je ontvangt een bericht net als bij de Gears 3 code etc.Bunta schreef op maandag 18 april 2016 @ 22:48:
[...]
Last van kalibreren, je controller ofzo?
Nog even m.b.t. de GoW4 beta, krijg je de code gewoon van Microsoft in je Xbox messages of kan je gewoon downloaden en gamen als je de remake had gekocht?
Ja nadat ik hem terug op NL heb gezet kon ik hem downloaden via de storeBearclaw schreef op maandag 18 april 2016 @ 11:31:
[...]
Dit probleem kwam bij mij ook voor. Mijn console staat op Amerikaans geloof ik, maar ik had hem op een of andere manier gedownload via de Nederlandse market. Beetje raar, maar volgens mij is dat het probleem. Probeer je console naar Nederlands te zetten of Amerikaans, ligt er aan wat je nu hebt.
Zojuist heb ik ook een code binnen gekregen voor de Fallout 4 auto in Forza 6. Morgen maar eens proefrijden.
Even terug komen op de disconnects van de controller waar we het een paar weken geleden over hadden.
Ik heb toen een volledige batterij lading op batterijen gespeeld. En ca 5 disconnects gehad gedurende die periode. Nu speel ik sinds zaterdag weer op dat Accu ding en al zeker tien keer de connectie verloren.
Batterijen lost het dus zeker niet volledig op maar het is wel een heel stuk beter speelbaar.
Ik heb toen een volledige batterij lading op batterijen gespeeld. En ca 5 disconnects gehad gedurende die periode. Nu speel ik sinds zaterdag weer op dat Accu ding en al zeker tien keer de connectie verloren.
Batterijen lost het dus zeker niet volledig op maar het is wel een heel stuk beter speelbaar.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik heb nu nog 2 disconnects op een avond. Had er voorheen rond de 10 (met batterijen). Babyfoon is tegenwoordig uitDonstil schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 06:44:
Even terug komen op de disconnects van de controller waar we het een paar weken geleden over hadden.
Wanneer is de beta van Gears 4? zie namelijk dat ik ook een code heb mogen ontvangen!! 
EDIT: al actief zie ik! nice
EDIT: al actief zie ik! nice
[ Voor 16% gewijzigd door mfneed op 19-04-2016 08:16 ]
Nou ik heb er nogal moeite mee :-P
Hiervoor alleen Bloodborne gespeeld, die is wel wat makkelijker dan deze. Ik moet denk ik nog in de flow komen of zo. Ben op de High Wall of Lothric zooo smerig vaak doodgegaan.
Maar ik ben er denk ik door, shortcut is geunlocked. Ik vermoed dat er een Boss op me wacht.
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Ik ben redelijk voldaan momenteel met de Souls/Borne games. Heb alle games uitgespeeld behalve Demon Souls.Willybubba schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:25:
[...]
Hiervoor alleen Bloodborne gespeeld, die is wel wat makkelijker dan deze. Ik moet denk ik nog in de flow komen of zo. Ben op de High Wall of Lothric zooo smerig vaak doodgegaan.
Maar ik ben er denk ik door, shortcut is geunlocked. Ik vermoed dat er een Boss op me wacht.
Dark Souls 3 in het Japans uitgespeeld (supertoffe game) en wilde em opnieuw beginnen in het Engels. Maar na een uurtje of 2 was ik er wel klaar mee.
"We have an update for everyone.Bunta schreef op maandag 18 april 2016 @ 19:30:
Ik heb mijn code nog niet.........
Microsoft Operations had an issue this morning with their code drop and unfortunately the codes will not be distributed in chronological order as originally messaged. We will be doing another code drop this evening to help address some of the issues. As noted before, codes will be going out in waves as we ramp up our servers through the beta.
Starting tomorrow morning (pacific time), we will be sending out a higher volume of codes to help compensate for this change and due to server stability seen during Day 1 of our beta.
This change and volume will carry on through Wednesday and Thursday morning (pacific time) which will cover off on everyone for early access.
We apologize for the confusion during this process and we are looking forward to seeing everyone in-game during the beta."
Bron
Bah, ik heb UE speciaal gekocht voor de beta, en nog geen code
Gisteravond heb ik ipv. de beta te spelen filmpjes bekeken, ook leuk maar niet wat ik had verwacht

Gisteravond heb ik ipv. de beta te spelen filmpjes bekeken, ook leuk maar niet wat ik had verwacht
Goedkope week zo als er geen nieuwe deals with gold komen deze week
.
Verwijderd
http://www.storeparser.com/en-US/xbox-one/deals/timmie271 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:39:
Goedkope week zo als er geen nieuwe deals with gold komen deze week.
Voila. De deals voor de week.
Twijfel over batman season pass, divinity en misschien zelfs farm sim.
Heb er zelf af en toe ook nog weleens last van. Met name als er een laptop in de buurt staat. Heb al meegemaakt dat tijdens Fallout 4 m'n poppetje uit zichzelf begon te bewegen doordat de mousepad werd gebruikt. Ook andersom, dat ik aan het spelen ben en de pointer op het scherm van de laptop ook meebeweegt. Echt onwijs vaag. Meestal als dat gebeurd dan disconnect de controller ook ff.Pannekoek81 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:05:
[...]
Ik heb nu nog 2 disconnects op een avond. Had er voorheen rond de 10 (met batterijen). Babyfoon is tegenwoordig uit. Maar het blijft irritant. Vrij snel weer een verbinding met de controller. Maar geen party. Daarvoor weer de controller uit en weer aan.

Tales from the Borderlands 1-5 = $20Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:49:
[...]
http://www.storeparser.com/en-US/xbox-one/deals/
Tales from the Borderlands 2-5 = $15
Tales from the Borderlands 1 (los) = $0
Logisch
hehe eindelijk is die season pass afgeprijst van batman, daar was ik al even op aan het wachten. Bedankt voor de heads-up. Ik had zelf gisteravond al de deals van deze week gezien maar daar stond toen niks interessants tussen.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:49:
[...]
Oh nice, Dishonored Definitive Edition... Hoewel ik 'm al op de PC en X360 heb gespeeld is dat wel een leuke als 'ie in euro's wat minder kost (bij de MM ligt 'ie geloof ik voor 18 euro in de schappen...).
Arkham Knight is hier zeer goed bevallen, dus ik kon de season pass ook niet laten liggen. Iets meer dan een tientje in de Canadese store is geen geldRickS29 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 13:17:
[...]
hehe eindelijk is die season pass afgeprijst van batman, daar was ik al even op aan het wachten. Bedankt voor de heads-up. Ik had zelf gisteravond al de deals van deze week gezien maar daar stond toen niks interessants tussen.
Wel een beetje lelijk dat ze in de EU store bijna 3x zoveel vragen

Verwijderd
Ja zag ik ook. Voor 60 euro = 60 dollar doe ik de moeite niet. Maar voor 27 euro = 14 dollar wel. Bizarre pricing.GmR schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 15:10:
[...]
Arkham Knight is hier zeer goed bevallen, dus ik kon de season pass ook niet laten liggen. Iets meer dan een tientje in de Canadese store is geen geld.
Wel een beetje lelijk dat ze in de EU store bijna 3x zoveel vragen
Zelfs dan, 50 dollar = 45 euro op offgamers.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:04:
[...]
Ja zag ik ook. Voor 60 euro = 60 dollar doe ik de moeite niet. Maar voor 27 euro = 14 dollar wel. Bizarre pricing.
Verwijderd
Ja. Dat is zo. Maar dan koop ik liever zonder extra moeite. Ik ben niet van Nederlandse afkomst. Balans tussen zuinigheid en moeite slaat hier anders uit.Ereaser schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 16:25:
[...]
Zelfs dan, 50 dollar = 45 euro op offgamers.
Ik koop alleen maar met gift cards, xbox staat standaard op US. Ik moet dus zowieso ergens een giftcard kopen, en terug naar de Nederlands Store switchen kost me meer moeiteVerwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 17:00:
[...]
Ja. Dat is zo. Maar dan koop ik liever zonder extra moeite. Ik ben niet van Nederlandse afkomst. Balans tussen zuinigheid en moeite slaat hier anders uit.
Shots fired!!Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 17:00:
[...]
Ja. Dat is zo. Maar dan koop ik liever zonder extra moeite. Ik ben niet van Nederlandse afkomst. Balans tussen zuinigheid en moeite slaat hier anders uit.
Kan iemand Quantum Break aanraden? Door Dark Souls 3 wordt deze game compleet genegeerd door me. Weet niet of dat terecht is. Lijkt me een game dat volgende maand voor 30 euro in de afprijsbak te vinden is.
Top! Never alone inclusief de DLC maar gekocht voor minder dan 6 SGD die ik nog had staan in de Singapore storeVerwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 12:49:
[...]
Ik vind het echt een fantastisch spel, maar ik hou dan ook wel van dit type games. Persoonlijk vind ik geen drol aan DS serie, maar zo heeft iedereen zijn dingSilversin schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 17:27:
[...]
Shots fired!!![]()
Kan iemand Quantum Break aanraden? Door Dark Souls 3 wordt deze game compleet genegeerd door me. Weet niet of dat terecht is. Lijkt me een game dat volgende maand voor 30 euro in de afprijsbak te vinden is.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Alle begin is moeilijk..... en verderop word het nog moeilijkerWillybubba schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 08:25:
[...]
@Bunta
Dark Souls 3 word iedere keer gecalibreerd / gecheckt op updates wanneer je het spel opstart.
Had vanmorgen trouwens de GoW4 betacode in de inbox, vanavond maar eens even kijken of het wat is.
[ Voor 7% gewijzigd door justifire op 19-04-2016 17:43 ]
Er zullen heus wat exemplaren bij de Used Games terecht komen. En het is ook geen spel wat je weken bezig houdt met spelen. Maar het zit verder wil slim in elkaar, heeft een originele insteek en de keuzes die je mag maken zijn wel leuk. Grafisch over het algemeen erg mooi, al stoorde ik me zelf aan het geforceerde en niet uit te zetten grain-effect.Silversin schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 17:27:
[...]
Shots fired!!![]()
Kan iemand Quantum Break aanraden? Lijkt me een game dat volgende maand voor 30 euro in de afprijsbak te vinden is.
Als je hem goedkoper kunt aanschaffen moet je dat zeker doen. Anders denk ik dat je je nog wel bezig kunt houden met DS3
Verwijderd
Net de season pass van Arkham Knight gekocht. (wees gerust Ereaser in de US store.
) Viel me meteen een mooie verbetering op. Gekochte spul staat nu rechts naast het spel onder ready to install. Dat was de vorige keer dat ik veel tegelijk moest installeren niet zo. Bij witcher en Forza moest ik het uit de store plukken. Hebben ze stiekem en leuk geregeld zo!
Ik heb hem ook zojuist gehaald, eindelijk de game compleet.Verwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 17:47:
Net de season pass van Arkham Knight gekocht. (wees gerust Ereaser in de US store.) Viel me meteen een mooie verbetering op. Gekochte spul staat nu rechts naast het spel onder ready to install. Dat was de vorige keer dat ik veel tegelijk moest installeren niet zo. Bij witcher en Forza moest ik het uit de store plukken. Hebben ze stiekem en leuk geregeld zo!
Heb je dit trouwens al gelezen ?
http://www.xgn.nl/nieuws/...collection-release-gelekt
Lijkt mij wel tof, heb zelf de andere delen hier al liggen, maar heb nooit zo veel zin om de 360 aan te sluiten en aan te zetten

Dan loop je wat achterVerwijderd schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 17:47:
Net de season pass van Arkham Knight gekocht. (wees gerust Ereaser in de US store.) Viel me meteen een mooie verbetering op. Gekochte spul staat nu rechts naast het spel onder ready to install. Dat was de vorige keer dat ik veel tegelijk moest installeren niet zo. Bij witcher en Forza moest ik het uit de store plukken. Hebben ze stiekem en leuk geregeld zo!
Hmmm zit te twijfelen aangezien ik ook nog lego star wars the force awakens special edition wil preorderen, alleen al vanwege het poppetjeRickS29 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 18:21:
[...]
Ik heb hem ook zojuist gehaald, eindelijk de game compleet.
Lijkt mij wel tof, heb zelf de andere delen hier al liggen, maar heb nooit zo veel zin om de 360 aan te sluiten en aan te zetten
Verwijderd
Nog een keer Asylum en City op 100% zetten? Ja graag! Zeker Asylum is een briljant spel. Speel hem elk jaar wel een keertje uit. City vind ik minder maar staat nog wel hoog op mijn topspellen lijstje!RickS29 schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 18:21:
[...]
Ik heb hem ook zojuist gehaald, eindelijk de game compleet.
Quantum Break lijkt mij nou echt de perfecte Game with gold voor over twee jaar ofz.Silversin schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 17:27:
[...]
Shots fired!!![]()
Of een om over een jaar voor €10,- uit de Argentijnse store te halen.
Jawel een nieuwe trailer xdoos vriendjes ,
[YouTube: http://youtu.be/4UdSpFXz8Q4]Jammer dat deze in oktober pas uit komt ,
[YouTube: http://youtu.be/4UdSpFXz8Q4]Jammer dat deze in oktober pas uit komt ,
[ Voor 21% gewijzigd door Fe® op 19-04-2016 19:39 ]
Walking on the bright side of life
Lekker sfeertje!Fe® schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 19:38:
Jawel een nieuwe trailer xdoos vriendjes ,
[video]Jammer dat deze in oktober pas uit komt ,
Ik heb 2 GOW4 beta codes gekregen. Mocht iemand interesse hebben. PM.
En hij is weg
En hij is weg
[ Voor 14% gewijzigd door wes- op 20-04-2016 09:47 ]
Dat dachten een hoop mensen ook van Ryse, toen toch maar voor een tientje opgepikt en was het meer dan waard. Gameplay boeit net lang genoeg tot de story voorbij is en de characters zien er echt prachtig uit.Donstil schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 19:18:
Quantum Break lijkt mij nou echt de perfecte Game with gold voor over twee jaar ofz.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Ryse is zijn geld meer dan waard, zijn maar weinig spellen die dat grafische niveau halen op console, heb me daar goed mee vermaakt !
Vind Gears 4 beta tegenvallen, te veel kleurtjes en plastic characters naar mijn zin.
Had gehoopt dat ze meer zouden voortborduren op het grauwe sfeertje van Gears Ultimate.
Vind Gears 4 beta tegenvallen, te veel kleurtjes en plastic characters naar mijn zin.
Had gehoopt dat ze meer zouden voortborduren op het grauwe sfeertje van Gears Ultimate.
Idd. En die GWG kan je ook niet voorspellen. Ik had nooit gedacht dat Sunset Overdrive zo snel erbij ging zitten & zeker niet voor de zomer, want voor mij is dit een echt zomerspelletje. Niet te serieus, kleurig...justifire schreef op dinsdag 19 april 2016 @ 23:23:
Ryse is zijn geld meer dan waard, zijn maar weinig spellen die dat grafische niveau halen op console, heb me daar goed mee vermaakt !
Ik had eerder gedacht aan Ryse, DR3, eventueel Forza 5 omdat deze toch gratis zat bij een preorder van de One.
Ik gok wel voor volgende maanden op Saints Row 4 (Xbox One), Dishonored, Walking dead S2 en Sleeping Dogs (Xbox One).
Verwijderd
Wat is Rise of the Tomb Raider een prachtspel zeg. Los van het verhaal(sla alles over) vind ik alles top. Voetafdrukken in de sneeuw, logisch vindbare collectibles, leuke skills, prachtige uitzichten, gebalanceerde gevechten (op survivor). Echt top. Zit op 60% completion en nog geen moment verveeld!
niet? Sunset overdrive leek mij vanaf het begin al een prima kandidaat voor GWG. Zelfde geld voor Ryse en DeadRising3 welke ik in de komende maanden ook wel verwacht.Tits schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:05:
[...]
Idd. En die GWG kan je ook niet voorspellen. Ik had nooit gedacht dat Sunset Overdrive zo snel erbij ging zitten & zeker niet voor de zomer, want voor mij is dit een echt zomerspelletje. Niet te serieus, kleurig...
Ik had eerder gedacht aan Ryse, DR3, eventueel Forza 5 omdat deze toch gratis zat bij een preorder van de One.
Ik gok wel voor volgende maanden op Saints Row 4 (Xbox One), Dishonored, Walking dead S2 en Sleeping Dogs (Xbox One).
Saints Row IV is via backwards compatible nu beschikbaar met Games with Gold.Tits schreef op woensdag 20 april 2016 @ 09:05:
Dishonored en Sleeping Dogs zijn al een keer bij Games with Gold op de 360 geweest, dus ik denk niet dat deze nog een keer bij Games with Gold komen.
Het grote nadeel van de vorige game vond ik de enorme herhaling die steeds optrad. Klimmen/zoeken > grote shootout > Klimmen/zoeken > Shootout > enz enz. Zit dat er nog steeds in?Verwijderd schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:24:
Wat is Rise of the Tomb Raider een prachtspel zeg. Los van het verhaal(sla alles over) vind ik alles top. Voetafdrukken in de sneeuw, logisch vindbare collectibles, leuke skills, prachtige uitzichten, gebalanceerde gevechten (op survivor). Echt top. Zit op 60% completion en nog geen moment verveeld!
Edit: ook vond ik het altijd super irritant dat als je net een geheime tempel hebt ontdekt, deze via een enorme puzzel en meegebrachte sleutels weet te openen er vervolgens tientallen volledige bewapening vijanden je op staan te wachten. Nu heeft uncharted dat ook wel dus het zal er wel bij horen maar het maakt het openen/ontdekken van "oude tempels" behoorlijk onrealistisch.
[ Voor 26% gewijzigd door Donstil op 20-04-2016 13:13 ]
Ja is helemaal top, moet hem nog uitspelen. Ga ik zeker doenVerwijderd schreef op woensdag 20 april 2016 @ 11:24:
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Verwijderd
Het eerste wat je beschrijft is wel de basis van het spel. Herhalend eentonig vind ik het niet. Alles is net even anders. Maar goed de vorige vond ik ook erg goed dus het kan goed zijn dat je het anders ziet.Donstil schreef op woensdag 20 april 2016 @ 13:09:
[...]
Het grote nadeel van de vorige game vond ik de enorme herhaling die steeds optrad. Klimmen/zoeken > grote shootout > Klimmen/zoeken > Shootout > enz enz. Zit dat er nog steeds in?
Edit: ook vond ik het altijd super irritant dat als je net een geheime tempel hebt ontdekt, deze via een enorme puzzel en meegebrachte sleutels weet te openen er vervolgens tientallen volledige bewapening vijanden je op staan te wachten. Nu heeft uncharted dat ook wel dus het zal er wel bij horen maar het maakt het openen/ontdekken van "oude tempels" behoorlijk onrealistisch.
Tot nu toe zitten er geen moderne gastjes in prehistorische tempels. Dat vind ik ook altijd brak. Wel zijn er andere verrassingen in de prehistorische tempels.
Als je de 2013 versie niet leuk vond zou ik deze ook overslaan.
Zo, 1000/1000 voor Quantum Break.
Toch wel een leuke ervaring geweest, ik vrees alleen dat ik het game nu nooit meer ga aanraken.
Ik had ook enkele bugs, zoals dat de omgeving helemaal wit werd en ik enkel het hoofdpersonage nog kon zien, ik moest hiermee het spel volledig opstarten in andere levels deed het dit ook. Het bleef ook éénmalig echt hangen, ik heb de xbox moeten heropstarten. Daarnaast heb ik alle collectables, maar in de tijdlijn blijft niet alles op 100 procent staan. Nu, ik hoop dat het aan het game lag en niet dat mijn xbox de geest aan het geven is:-)
Toch wel een leuke ervaring geweest, ik vrees alleen dat ik het game nu nooit meer ga aanraken.
Ik had ook enkele bugs, zoals dat de omgeving helemaal wit werd en ik enkel het hoofdpersonage nog kon zien, ik moest hiermee het spel volledig opstarten in andere levels deed het dit ook. Het bleef ook éénmalig echt hangen, ik heb de xbox moeten heropstarten. Daarnaast heb ik alle collectables, maar in de tijdlijn blijft niet alles op 100 procent staan. Nu, ik hoop dat het aan het game lag en niet dat mijn xbox de geest aan het geven is:-)
Ligt zeer waarschijnlijk aan de game, ik heb hem aan de kant gelegd en ga weer verder als er een update uit komt. Sfeer bevalt mij goed, dus ga hem zeker weer spelen als de bugs er uit zijn.Tits schreef op donderdag 21 april 2016 @ 09:26:
Zo, 1000/1000 voor Quantum Break.
Beste mede tweakers, even een audio technische vraag mbt de xbox one. Ik heb day 1 controllers en game icm met zo'n stereo adatper en een sony MDR1-1a als headset. Dat werkt qua audio ontvangst perfect maar ik krijg het maar niet voor elkaar om met verstaandbaar te maken in de chats.
Een aardige google zoektocht leert me dat dat komt omdat mn headphone snoer OMTP is (apple standaard compliant), en de xb1 graag CTIA wilt hebben. Dit wordt deels bevestigd door het feit dat wanneer ik een adapter van OMTP naar CTIA tussen mn headphone en de stereoadpater gooi en heeeeeeeel zacht mn chat te horen is als ik schreeuw.
Dit is blijkbaar een bekend (en onwerkbaar) probleem met verschillende weerstanden blabla, dus mijn enige "echte" oplossing is een "echt" CTIA headphone snoer gebruiken. Heeft iemand van jullie dit zelfde probleem al getackeld en zoja met welk snoer? Op de verschillende aftermarket replacements cables staat nl niet perse bij of ze CTIA/AHJ of OMTP zijn.
Een aardige google zoektocht leert me dat dat komt omdat mn headphone snoer OMTP is (apple standaard compliant), en de xb1 graag CTIA wilt hebben. Dit wordt deels bevestigd door het feit dat wanneer ik een adapter van OMTP naar CTIA tussen mn headphone en de stereoadpater gooi en heeeeeeeel zacht mn chat te horen is als ik schreeuw.
Dit is blijkbaar een bekend (en onwerkbaar) probleem met verschillende weerstanden blabla, dus mijn enige "echte" oplossing is een "echt" CTIA headphone snoer gebruiken. Heeft iemand van jullie dit zelfde probleem al getackeld en zoja met welk snoer? Op de verschillende aftermarket replacements cables staat nl niet perse bij of ze CTIA/AHJ of OMTP zijn.
YMMV. Ik heb 'm op normal uitgespeeld, maar tijdens het spelen geen enkele bug tegengekomen.mathy_ schreef op donderdag 21 april 2016 @ 10:10:
[...]
Ligt zeer waarschijnlijk aan de game, ik heb hem aan de kant gelegd en ga weer verder als er een update uit komt. Sfeer bevalt mij goed, dus ga hem zeker weer spelen als de bugs er uit zijn.
Mensen is XBL offline?
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Zit je bij Ziggo? Probleem lijkt daar te zitten, aangezien er niets staat op de Xbox Live status pagina.Format-C schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 18:32:
Mensen is XBL offline?
Wel belachelijk, trouwens, dat je in zo'n situatie niet eens jezelf kunt aanmelden op je Xbox.
edit:
Nou, hehe, eindelijk, na 20 pogingen eindelijk aan weten te melden op m'n Xbox
[ Voor 12% gewijzigd door halofreak1990 op 22-04-2016 21:56 ]
Zall idd bij Ziggo gelegen hebbenhalofreak1990 schreef op vrijdag 22 april 2016 @ 21:54:
[...]
Zit je bij Ziggo? Probleem lijkt daar te zitten, aangezien er niets staat op de Xbox Live status pagina.
Wel belachelijk, trouwens, dat je in zo'n situatie niet eens jezelf kunt aanmelden op je Xbox.
edit:
Ducati 899 Panigale / CM MB511 RGB/ 7800X3D @ ML360R RGB/ RTX4090 FE/ Gigabyte B650 GAMING PLUS/ G.Skill Trident Z5 DDR5 6000 CL30 A-Die / Team MP34 M2 PCIe 1TB SSD/ Crucial MX500 2,5" 1TB/ 5TB SATA / Gbyte WBAX200/ CM V850/ Scarlett Solo / AOC AG493UCX
Hier ligt ook alles plat
. Kan zelf alleen mijn eigen activiteiten zien in de de xbox app..
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
En wederom nergens last van gehad.
Zou dat komen doordat mijn xbox op uk staat ?
Verwijderd
Lijkt me stug. Hier ook nergens last van gehad gisterenavond. Xbox staat op Ierland en heb Xiggo.justifire schreef op zondag 24 april 2016 @ 10:19:
En wederom nergens last van gehad.
Bij mij deed de xbox het wel. Alleen alles eromheen wat betreft pc en telefoon lag het plat, trueachievements.com had er ook last vast namelijk...
Mocht iemand interesse hebben in de closed beta van Mirrors Edge. Ik heb nog een vriendjes code over. De eerste die Banaan! DMt, krijgt de code terug als reply. 
Is inmiddels vergeven
Is inmiddels vergeven
[ Voor 9% gewijzigd door PL3X4N op 24-04-2016 13:55 ]
Eindelijk... Mijn dag kan niet meer kapot.
Ik kreeg de laatste tank in het eindlevel van QB maar niet kapot op niveau hard.
En uurtje terug is het eindelijk gelukt
Ik kreeg de laatste tank in het eindlevel van QB maar niet kapot op niveau hard.
En uurtje terug is het eindelijk gelukt
spoiler:
door gebruik te maken van de gang en de (ik noem het zelf maar) 'quantum bommen' van Paul zelf
http://xboxclips.com/Sunn...15-4ed9-808c-4969e204f56d
http://xboxclips.com/Sunn...15-4ed9-808c-4969e204f56d
[ Voor 11% gewijzigd door SunnieNL op 24-04-2016 13:56 ]
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Even een tip voor wie Gears of War 4 beta spelen.
Onder opties kan je de regio veranderen naar EU, deze staat standaard op US.
Onder opties kan je de regio veranderen naar EU, deze staat standaard op US.
Heb me prima vermaakt met de Mirror's Edge beta. De mogelijkheid om de stad te verkennen en echt je eigen routes te kiezen i.p.v. een set voorgebakken paden is een mooie verbetering t.o.v. het origineel. Een paar kleine grafische glitches en inconstente billboards (een aantal zeer low res en een aantal HD) daargelaten ziet het er prachtig uit. Was al enthousiast door de teaser,
spoiler:
en denk dat ik deze gewoon ga kopen als 'ie uitkomt.
wat eigenlijk gewoon een gameplay video van de beta was
laatste tijd is het wel raak he met die takedowns van microsoft xbox live.. man man man..
continu storingen.. meer mensen zo'n last..
Gisteravond en nu weer.epamel schreef op zondag 24 april 2016 @ 21:32:
laatste tijd is het wel raak he met die takedowns van microsoft xbox live.. man man man..
xbox 360, xbox one gt:coachman1978
Party crashesVerwijderd schreef op zondag 24 april 2016 @ 21:51:
[...]
Hier niks aan het handje. Om 20u ingelogd en om 21u weer.
xbox 360, xbox one gt:coachman1978
Verwijderd
Zit de hele avond in party. Gekke bedoening weer. Dat sommigen wel last hebben en anderen weer niet.
Ja de stabiliteit is niet meer wat het geweest is. Ten tijden van de 360 lag het er naar mijn idee nooit uit.epamel schreef op zondag 24 april 2016 @ 21:32:
Soms voor onderhoud maar nooit/zelden vanwegen een storing.
Ja klopt erg jammer.. hij doet het nog steeds niet..
Mja nu is niet alleen Social met problemen maar ook de core services. En de meeste aanvallen komen vreemd genoeg uit China momenteel (richting Seattle e.d.).
En hoewel je soms nog prima kunt chatten, wordt je bij games als Rocket League vrolijk uit de game gegooid (crashed). Erg fijn dus
En hoewel je soms nog prima kunt chatten, wordt je bij games als Rocket League vrolijk uit de game gegooid (crashed). Erg fijn dus

- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Wederom heel de dag geen problemen gehad.
Inloggen, parties, online gamen etc. niets aan het handje.
Inloggen, parties, online gamen etc. niets aan het handje.
[ Voor 17% gewijzigd door justifire op 25-04-2016 00:37 ]
Bedanktmfreriks schreef op maandag 25 april 2016 @ 08:36:
Voor de liefhebbers!
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Ga hem zeker even uit proberen, ben wel benieuwd!
Code is al gebruikt, als je hem invoert..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.