Acties:
  • 0 Henk 'm!

• draakhoofd
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
PWM schreef op donderdag 07 april 2016 @ 17:36:
MCC in tot nu toe een onderzetter van 10,- Ik wist dat de matchmaking niet goed was, en dat het nu rustig zou zijn.

Maar na 5 uur heeft hij nog geven speler, laat staan game, gevonden.
werk co-op wel gewoon met iemand uit je vriendenlijst?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PWM
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

PWM

draakhoofd schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:03:
[...]
werk co-op wel gewoon met iemand uit je vriendenlijst?
Ja, en zo heel af en toe kom ik nu in een potje. Maar het duurt 5 minuten in en uit gaan voordat dat het geval is.

Zo zonde. Ik heb op de Xbox Halo 2 en 3 op veel oudere netwerken (zowel thuis als hun kant) probleemloos gespeeld, en nu krijgen ze het niet voor elkaar. Als ik CoD open zit ik in 2.6 seconde in een game.

Het speelt wel weer erg lekker. Halo 2/3 waren toch wel absolute toppers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18:44
PWM schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 14:17:
[...]

Ja, en zo heel af en toe kom ik nu in een potje. Maar het duurt 5 minuten in en uit gaan voordat dat het geval is.

Zo zonde. Ik heb op de Xbox Halo 2 en 3 op veel oudere netwerken (zowel thuis als hun kant) probleemloos gespeeld, en nu krijgen ze het niet voor elkaar. Als ik CoD open zit ik in 2.6 seconde in een game.

Het speelt wel weer erg lekker. Halo 2/3 waren toch wel absolute toppers.
Ik had/heb iedere keer wel relatief snel een potje, zeker als je op een gegeven moment in een groep zat. Al duurt het zoeken naar een nieuwe groep wel wat langer dan de nog nieuwere spellen zoals halo 5 en CoD 3.

Maar is wel bij meer spellen dat er niet veel man online is ongeacht het jaar van uitbreng. Forza horizon is amper iemand op te vinden. Bad company 2 is ook amper iemand op te vinden, maar op bad company daarentegen is juist heel veel man te vinden. Je moet eigenlijk gewoon geluk hebben.

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Thomas

☷☰

timmie271 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 16:03:
[...]

Ik had/heb iedere keer wel relatief snel een potje, zeker als je op een gegeven moment in een groep zat. Al duurt het zoeken naar een nieuwe groep wel wat langer dan de nog nieuwere spellen zoals halo 5 en CoD 3.

Maar is wel bij meer spellen dat er niet veel man online is ongeacht het jaar van uitbreng. Forza horizon is amper iemand op te vinden. Bad company 2 is ook amper iemand op te vinden, maar op bad company daarentegen is juist heel veel man te vinden. Je moet eigenlijk gewoon geluk hebben.
Toen ik Horizon nog speelde, half jaartje geleden ongeveer, waren er nog erg veel mensen online. Horizon 2 bedoel ik trouwens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
ThomasXIV schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 18:53:
[...]

Toen ik Horizon nog speelde, half jaartje geleden ongeveer, waren er nog erg veel mensen online. Horizon 2 bedoel ik trouwens.
Op horizon 2 zijn er idd nog veel online te vinden (pas sinds kort helemaal uitgespeeld en toen was er ook nog heel veel man online). Maar dat is dan ook een heel stuk uitgebreider en leuker dan die van horizon.

[ Voor 9% gewijzigd door timmie271 op 08-04-2016 19:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Dan is 't dus ook niet gek dat er minder op Horizon zijn te vinden. Halo MCC was gewoon kut qua matchmaking dus kan me niet voorstellen dat veel mensen dat nog spelen. Als je Halo online wil op de One ben je helaas op Halo 5 aangewezen (hoewel ik dat ook heel leuk vind online, maar het is inderdaad geen Halo 2 of 3...) .

E: Trouwens, mochten mensen Dirt Rally spelen, voeg me toe, tag staat in m'n signature. Ben dit weekend niet thuis dus ook niet bezig, vanaf maandag(avond) weer :).

[ Voor 20% gewijzigd door Thomas op 08-04-2016 19:08 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:15
Ik zit nu eens te kijken naar het kopen uit andere stores.
Ik zie bijv dat r6 siege 40€ goedkoper is in Argentinië... De vraag is nu alleen als ik in de weer ga met die giftcards, spel aanschaf op mijn account, kan mijn broertje op zijn xbox via family share dan ook de game nog krijgen? Want alles wat we nu kopen via keys of digital laat hij meteen zien als downloadable in mijn games en apps op de eigen xbox, geld dat ook voor andere regios enz

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:36

GmR

Soullancer schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 01:26:
Ik zie bijv dat r6 siege 40€ goedkoper is in Argentinië... De vraag is nu alleen als ik in de weer ga met die giftcards, spel aanschaf op mijn account, kan mijn broertje op zijn xbox via family share dan ook de game nog krijgen? Want alles wat we nu kopen via keys of digital laat hij meteen zien als downloadable in mijn games en apps op de eigen xbox, geld dat ook voor andere regios enz
Dat geldt inderdaad ook voor aankopen uit andere regios.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• timmie271
Soullancer schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 01:26:
Enigste nadeel is wel dat Argentinie voor zover ik kan vinden en hier begrepen heb geen giftcards heeft. Je zult dus met een VPN en creditcard moeten gaan werken (staat onderin ook compleet uitgelegd).

Die onderste vraag is al beantwoord, maar het maakt voor de xbox totaal niet uit waar je het koopt. Bij mij konden m'n neef een broertje ook gewoon beide Forza Horizon 2 spelen die ik in Singapore gekocht heb ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soullancer
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 00:15
timmie271 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 10:41:
[...]

Enigste nadeel is wel dat Argentinie voor zover ik kan vinden en hier begrepen heb geen giftcards heeft. Je zult dus met een VPN en creditcard moeten gaan werken (staat onderin ook compleet uitgelegd).

Die onderste vraag is al beantwoord, maar het maakt voor de xbox totaal niet uit waar je het koopt. Bij mij konden m'n neef een broertje ook gewoon beide Forza Horizon 2 spelen die ik in Singapore gekocht heb ;).
Ah.. :'(
Ik heb wel een "prepaid" creditcard, aangezien er zoveel problemen zijn met cc uit Nederland, zou zo'n prepaid kaartje wel werken via VPN?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Soullancer schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 11:55:
[...]

Ik heb wel een "prepaid" creditcard, aangezien er zoveel problemen zijn met cc uit Nederland, zou zo'n prepaid kaartje wel werken via VPN?
Laat je weten of het gelukt is?

Edit: Gisteren de Netduma R1 geinstalleerd. Doet het meteen goed qua NAT open etc. Hoefde daarvoor niks te regelen. Zelfs static IP is gewoon niet nodig. Wat geo-filtering betreft is het een tof idee om alleen tegen Nederlanders te CoDen. Jammere is alleen dat de servers in Ierland staan dus je moet Ierland meenemen waardoor je alsnog 1000km verder op moet verbinden. :'(

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 09-04-2016 12:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 12-09 13:04
[...]

Heb zelf ook een prepaid CC en werkt perfect samen met VPN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 12:33:
[...]

Laat je weten of het gelukt is?

Edit: Gisteren de Netduma R1 geinstalleerd. Doet het meteen goed qua NAT open etc. Hoefde daarvoor niks te regelen. Zelfs static IP is gewoon niet nodig. Wat geo-filtering betreft is het een tof idee om alleen tegen Nederlanders te CoDen. Jammere is alleen dat de servers in Ierland staan dus je moet Ierland meenemen waardoor je alsnog 1000km verder op moet verbinden. :'(
Merk je ook dat je minder lag hebt? Ik ervaar hier met de standaard router van Ziggo (op wat DNS problemen na werkt ie wel goed) geen lag. en die keren dat ik het wel heb ligt het meestal aan de xbox zelf :+.
[...]

Ik heb alleen paypal. Dus zelf nog geen een keer getest, maar de reactie hierboven doet het via prepaid CC en ik hoor er meerdere het wel via een prepaid CC doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 14:49:
[...]

Merk je ook dat je minder lag hebt? Ik ervaar hier met de standaard router van Ziggo (op wat DNS problemen na werkt ie wel goed) geen lag. en die keren dat ik het wel heb ligt het meestal aan de xbox zelf :+.

[...]
Tot nu toe geen laggy potjes er mee ervaren terwijl ik met de modem/router van Ziggo daar wel regelmatig last van had. Maar goed dat kan ook toeval zijn. Heb deze gekocht omdat mijn router het een paar maanden geleden begeven heeft en ik de ziggo routing functies niet goed/uitgebreid genoeg vind. Als ik geen router miste had ik niet dit bedrag voor een upgrade betaald. :)

Voordeel van de netduma: geofiltering, bandbreedte verdeling tijdens gamen, ping restricties en host kunnen bannen. Dat laatste is vooral mooi. Ik heb de VS BO3 servers geband en speel daar dus niet meer op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 16:10:
[...]

Tot nu toe geen laggy potjes er mee ervaren terwijl ik met de modem/router van Ziggo daar wel regelmatig last van had. Maar goed dat kan ook toeval zijn. Heb deze gekocht omdat mijn router het een paar maanden geleden begeven heeft en ik de ziggo routing functies niet goed/uitgebreid genoeg vind. Als ik geen router miste had ik niet dit bedrag voor een upgrade betaald. :)

Voordeel van de netduma: geofiltering, bandbreedte verdeling tijdens gamen, ping restricties en host kunnen bannen. Dat laatste is vooral mooi. Ik heb de VS BO3 servers geband en speel daar dus niet meer op.
Dat laatste kan best wel prettig zijn soms ja :+. Mijn vader gaat binnenkort toch bellen met Ziggo voor een nieuw modem/router :9. Wij hebben de thomson 870 staan dus misschien dat daar ook nog een verschil in zat?

Als je nu geen lag meer hebt is het altijd goed :).

Hebben ze 2.5 jaar na het uitbrengen van Battlefield 4 nog steeds niet alle bugs uit het spel gehaald? Kan soms iemand niet killen omdat ie in het open staat ofzo |:( 8)7.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coachman1978
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 07-09 17:21
timmie271 schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 16:44:
[...]
Hebben ze 2.5 jaar na het uitbrengen van Battlefield 4 nog steeds niet alle bugs uit het spel gehaald? Kan soms iemand niet killen omdat ie in het open staat ofzo |:( 8)7.
Wees blij dat je save file niet is verdwenen zoals bij veel andere tijdens de campaign

xbox 360, xbox one gt:coachman1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Coachman1978 schreef op zondag 10 april 2016 @ 12:49:
[...]

Wees blij dat je save file niet is verdwenen zoals bij veel andere tijdens de campaign
Echt zo brak dat dit nooit gefixt is. Heb ook achievements die niet unlocked zijn terwijl dat wel had moeten gebeuren. Ik heb bijvoorbeeld die van Level 3 uitspelen maar niet die van Level 2. Prutsers. Heb het spel maar afgeschreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Coachman1978 schreef op zondag 10 april 2016 @ 12:49:
[...]

Dat scheelt dan wel weer bij mij ja :).

Al moet ik toegeven dat het 2 jaar geleden helemaal brak was (toen op de pc).
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 13:09:
[...]

Echt zo brak dat dit nooit gefixt is. Heb ook achievements die niet unlocked zijn terwijl dat wel had moeten gebeuren. Ik heb bijvoorbeeld die van Level 3 uitspelen maar niet die van Level 2. Prutsers. Heb het spel maar afgeschreven.
Daar heb je niet veel aan idd 8)7. Gelukkig unlockt ie ze bij mij wel allemaal na een paar seconden denktijd :9.

Zijn die DLC van battlefield 4 mulitplayer uitbreidingen? Kan het niet als extra campaign vinden namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:58
Campaign heeft geen uitbreidingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 10 april 2016 @ 13:09:
[...]

Je was toch maar opnieuw met Quantum Break begonnen? Savegame terug of gewoon voor achievements bezig? Enne, zit er nog veel verschil tussen de keuzes? (eventueel reageren in spoiler)

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
ChuckyDevil schreef op zondag 10 april 2016 @ 14:37:
Campaign heeft geen uitbreidingen
Dan zijn het dus multiplayer uitbreidingen. Bedankt voor de info :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zondag 10 april 2016 @ 15:01:
[...]
Je was toch maar opnieuw met Quantum Break begonnen? Savegame terug of gewoon voor achievements bezig? Enne, zit er nog veel verschil tussen de keuzes? (eventueel reageren in spoiler)
Yep, opnieuw begonnen. Was uiteindelijk heel snel weer bij act 3. Moet nog 2 collectibles oppikken voordat ik met keuzes ga knoeien. Heb gelezen dat collectibles anders worden als je je keuze aanpast. Weet dus nog niet of het echt anders wordt. Hoorde dat het voornamelijk de filmpjes betreft.
spoiler:
Hoewel Hardline zorgt dat Tommy de taxi chauffeur je helpt ipv Amy als je PR kiest. Zo zal er wel meer licht afwijken. Die keuze heb ik bij mijn herstart dus anders gedaan. Heb per ongeluk 1 cutscene geskied. Mis daardoor nog een achievement. :)
Zal de 100% vanavond wel hebben. En dan op naar Rise of the Tomb Raider!

Edit: skip de credits trouwens niet. Komt een extra cutscene aan het einde.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-04-2016 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14:47

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op zaterdag 09 april 2016 @ 16:10:
[...]

Dat laatste is vooral mooi. Ik heb de VS BO3 servers geband en speel daar dus niet meer op.
Speel zelf geen BO3, maar die heeft dus dedicated servers begrijp ik hier uit ? MW2 en BO1 hadden dat volgens mij niet (zijn de laatste die ik gespeeld heb).

Waarom ik dit vraag....gisteren even met junior mee gekeken op de PS4 toen hij BO3 aan het spelen was. Viel mij op dat hij hele magazijnen in de tegenstander aan het pompen was en gewoon geen kill krijgen. Andersom natuurlijk wel. Junior was natuurlijk met 3 kogels gekilled. Heeft ook een negatieve K/D ondanks dat hij beter speelt dan ik, veel voorzichtiger en minder rushend. Op een of andere manier heb ik blijkbaar een te goede internet verbinding want als ik de kill cams terug kijk, dan vraag ik me echt af hoe het een kill kan zijn. Gewoon er naast schieten en dan toch een kill krijgen.

Anyway, BO3 is natuurlijk ook een bagger game, maar dat had ik al een keer gezegd :)

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 19:05
Ik heb dit weekend toch de Elite controller aangeschaft. Man wat een unit _/-\o_

De paddles zijn zeer aangenaam maar ik ben nog aan het testen wat nou een goede configuratie is voor race spellen. Ik dacht eigenlijk dat linkerpaddle: terugschakelen en rechterpaddle: opschakelen de beste methode zou zijn maar speelt imo een beetje onhandig.

Trouwens, de geur van de elite controller doet mij denken aan de eerste xbox, of een net nieuw gekochte auto 8)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op maandag 11 april 2016 @ 07:59:
[...]

Speel zelf geen BO3, maar die heeft dus dedicated servers begrijp ik hier uit ? MW2 en BO1 hadden dat volgens mij niet (zijn de laatste die ik gespeeld heb).

Waarom ik dit vraag....gisteren even met junior mee gekeken op de PS4 toen hij BO3 aan het spelen was. Viel mij op dat hij hele magazijnen in de tegenstander aan het pompen was en gewoon geen kill krijgen. Andersom natuurlijk wel. Junior was natuurlijk met 3 kogels gekilled. Heeft ook een negatieve K/D ondanks dat hij beter speelt dan ik, veel voorzichtiger en minder rushend. Op een of andere manier heb ik blijkbaar een te goede internet verbinding want als ik de kill cams terug kijk, dan vraag ik me echt af hoe het een kill kan zijn. Gewoon er naast schieten en dan toch een kill krijgen.

Anyway, BO3 is natuurlijk ook een bagger game, maar dat had ik al een keer gezegd :)
Je speelt meestal op dedicated servers ja. Rechtsbovenin op het scorebord zie je een nummer. Als die op 'e' eindigd zit je goed.

Wat jij beschrijft klinkt als input lag van je tv / monitor. Lag compensation werkt juist goed in deze. Of junior heeft de schiet skills van pa overgenomen. Dan is het wel logisch dat hij negatief gaat. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 10:08:
[...]

Je speelt meestal op dedicated servers ja. Rechtsbovenin op het scorebord zie je een nummer. Als die op 'e' eindigd zit je goed.

Wat jij beschrijft klinkt als input lag van je tv / monitor. Lag compensation werkt juist goed in deze. Of junior heeft de schiet skills van pa overgenomen. Dan is het wel logisch dat hij negatief gaat. :+
Nee mijn skills heeft hij niet overgenomen :D Ik heb overigens nergens last van als ik BF4 speel. Schiet ze 1 voor 1 af. Tis echt een COD dingetjes. Gewoon een brakke game.... Laggers hebben voordeel....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
MRE-Inc schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:43:
[...]

Nee mijn skills heeft hij niet overgenomen :D Ik heb overigens nergens last van als ik BF4 speel. Schiet ze 1 voor 1 af. Tis echt een COD dingetjes. Gewoon een brakke game.... Laggers hebben voordeel....
Weet nog niet wat ik verkeerd doe maar in BF4 kom ik met maar 4 man in een spel.... en in black ops 3 heb ik wel altijd volle teams.

Overigens geen last van de lag behalve dan dat het nog altijd anders schiet dan met een muis :+.

Komende week toch bezig met the walking dead the complete season uit te spelen. Wat een bagger spel is het eigenlijk :+. Heb de serie dan ook nooit gekeken, maar als die hier op lijkt zal ik die ook nooit gaan kijken :9.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op maandag 11 april 2016 @ 11:43:
[...]

Heb ook een snelle verbinding maar nergens last van. Enige is dat je soms op VS servers komt als er veel man online zijn. Dat speelt natuurlijk klote. Maar goed, het is maar waar je last van wil hebben. Ik vind COD fijner dan BF4 omdat ik wat minder vaak niet over stenen die tot mijn enkel komen kan lopen. :) Uiteindelijk speel je toch waar je beter en bent of meer lol in hebt.

Tomb Raider is echt briljant. Nu ik een paar uur gespeeld heb, snap ik niet dat ik hem niet gelijk bij release heb gehaald. Hoewel dit me wel 30 piek heeft bespaard. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 12:32:
[...]

Tomb Raider is echt briljant. Nu ik een paar uur gespeeld heb, snap ik niet dat ik hem niet gelijk bij release heb gehaald. Hoewel dit me wel 30 piek heeft bespaard. :)
Toch wel op survivor gestart? :9. Merk dat het soms best lastig is als je levens niet automatisch terugkomen :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:04:
[...]

Toch wel op survivor gestart? :9. Merk dat het soms best lastig is als je levens niet automatisch terugkomen :+.
Natuurlijk op survivor. Zou niet weten waarom ik op iets anders zou spelen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:07:
[...]

Natuurlijk op survivor. Zou niet weten waarom ik op iets anders zou spelen. :)
Anders kun je natuurlijk niet alle chievos halen :9. Enne als je mijn tas tegenkomt onderweg wel laten liggen hè :Y.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

timmie271 schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:17:
[...]

Anders kun je natuurlijk niet alle chievos halen :9. Enne als je mijn tas tegenkomt onderweg wel laten liggen hè :Y.
Los van achievements speel ik altijd op de hoogste stand. Dat dwingt je bij goede spellen om alle mogelijkheden te gebruiken. Brakke spellen die dat niet doen (granaatregen op world at war bijv) stop ik gewoon mee. Uiteindelijk boeit goede, uitdagende gameplay een stuk meer dan 1000gs.

Voldoening van een Elite killen op normal? Meh. Voldoening op Legendary? Op en top.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:21:
[...]

Los van achievements speel ik altijd op de hoogste stand. Dat dwingt je bij goede spellen om alle mogelijkheden te gebruiken. Brakke spellen die dat niet doen (granaatregen op world at war bijv) stop ik gewoon mee. Uiteindelijk boeit goede, uitdagende gameplay een stuk meer dan 1000gs.

Voldoening van een Elite killen op normal? Meh. Voldoening op Legendary? Op en top.
Daar heb je ook wel gelijk in. Alleen kom ik niet zo ver op legandary tegen al die elites :9. Grunts lukt nog wel :+.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R4m0n_46
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 06-08 15:52
Damn, wat Dark Souls III reviews bekeken en ondanks dat ik nog nooit een Dark Souls heb gespeeld lijkt me dit toch wel bruut awesome.

Misschien morgen maar even m'n zuurverdiende centjes gaan spenderen in de lokale gameshop hiero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
R4m0n_46 schreef op maandag 11 april 2016 @ 14:24:
Damn, wat Dark Souls III reviews bekeken en ondanks dat ik nog nooit een Dark Souls heb gespeeld lijkt me dit toch wel bruut awesome.

Misschien morgen maar even m'n zuurverdiende centjes gaan spenderen in de lokale gameshop hiero.
Ga je geen spijt van krijgen :)
imho is de DS-serie toch echt wel het beste wat er te spelen is, ever !

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bol.com games ‏

Xbox One Console - 500GB met topgame of 2e controller nu voor 289,-!

https://www.bol.com/nl/d/...-329/269400012/index.html

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/CfxW3t9XEAE8R3w.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Alan Wake code binnen van mijn QB preorder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SunnieNL
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 11-09 13:22
harrytasker schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:29:
Alan Wake code binnen van mijn QB preorder!
Komt net ook bij mij binnen. Nu de win10 code nog.

Btw, in de waarschijnlijk laatste act waar je het tegen Paul moet opnemen. Hoe overleef je dan de oranje/rood gekleurde schokgolf? Heb hem de eerste keer per ongeluk overleefd maar weet niet hoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SunnieNL schreef op maandag 11 april 2016 @ 18:33:
[...]

spoilers
Maak er anders spoilers van. Game is pas een week uit he. :)

spoiler:
Het zijn bommen. Je hebt kleine terwijl de mannetjes leven en grote als alle mannetjes dood zijn. Je moet dodgen of timerushen naar de rand van het rode bij de kleine. Is erg onvoorspelbaar. Ik heb gewoon geen seconde stil gezeten. Dan lukt het wel. De grote moet je helemaal naar de andere kant van het level racen. Is een erg lastig gevecht. Heb er een keer of 20 over gedaan op hard.

Hier ook Alan Wake binnen. Vergeet de DLC niet mee te scoren.

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 11-04-2016 19:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
De aanbiedingen van de komende week:

https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-45/

Voor de liefhebbers:

https://majornelson.com/2...w-available-for-xbox-one/

[ Voor 30% gewijzigd door timmie271 op 12-04-2016 07:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 19:08:
[...]

Maak er anders spoilers van. Game is pas een week uit he. :)

spoiler:
Het zijn bommen. Je hebt kleine terwijl de mannetjes leven en grote als alle mannetjes dood zijn. Je moet dodgen of timerushen naar de rand van het rode bij de kleine. Is erg onvoorspelbaar. Ik heb gewoon geen seconde stil gezeten. Dan lukt het wel. De grote moet je helemaal naar de andere kant van het level racen. Is een erg lastig gevecht. Heb er een keer of 20 over gedaan op hard.

Hier ook Alan Wake binnen. Vergeet de DLC niet mee te scoren.
spoiler:
Hij heeft het denk ik over die grote rode bubbels. Die moet je ontwijken door naar de andere kant van de map te gaan. Makkelijkste is om in het zwembad te gaan staan en dan afstand te nemen. Als de bubbel Paul bereikt, dan stopt het
Win10 codes will begin to deploy tomorrow for those who pre-ordered on Xbox.com or Xbox One. They will deploy in waves just like the Alan Wake codes, thanks again for all your patience!
Dus morgen maar eens kijken :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 21:31
[...]

idd, ik had zo wel iets gedacht maar toch, thanks...

We zitten niet eens in de topic van het game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Verwijderd schreef op maandag 11 april 2016 @ 13:21:
[...]

Brakke spellen die dat niet doen (granaatregen op world at war bijv) stop ik gewoon mee. Uiteindelijk boeit goede, uitdagende gameplay een stuk meer dan 1000gs.
Haha, COD he, dus brak ;)

Maareh je weet toch dat CoD WaW door 3Arc gemaakt is en die hebben altijd een soort van grenade spam/soldier spam die pas ophoudt zodra jij ergens 1 stap naar voren doet ? Bij WaW is dat ergens voorbij die spider holes.

Zou jij als CoD veteran toch moeten weten :P

Overigens mag WaW ook al als BC komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

[...]

Btw, in de waarschijnlijk laatste act waar je het tegen Paul moet opnemen. Hoe overleef je dan de oranje/rood gekleurde schokgolf? Heb hem de eerste keer per ongeluk overleefd maar weet niet hoe.
spoiler:
rennen, ze stoppen op een gegeven moment

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-09 11:47
Update van The Division is aan het binnenlopen hier nu :)

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:30:
[...]

Haha, COD he, dus brak ;)

Maareh je weet toch dat CoD WaW door 3Arc gemaakt is en die hebben altijd een soort van grenade spam/soldier spam die pas ophoudt zodra jij ergens 1 stap naar voren doet ? Bij WaW is dat ergens voorbij die spider holes.

Zou jij als CoD veteran toch moeten weten :P

Overigens mag WaW ook al als BC komen.
Dat soort triggers zijn juist wat ik brak vind. :)

Je zet me overigens neer als enorme COD fanboy. Dat valt reuze mee. De nieuwste vind ik idd briljant. De twee hiervoor zijn super slecht. Heb beide misschien 16 uur in totaal gespeeld. Als je mijn gamelijst ziet, zie je dat ik niet zo seriegebonden ben. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

Kwam gisteren een maffe bug tegen in Dirt Rally, enkel op die track, daarna geen last meer van gehad. Had de game wel even herstart en toen was 'ie er nog steeds (op die track);

[YouTube: https://youtu.be/aq5RyazKUSU]

Ook alleen maar met die camera positie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Good news everyone:
"We're excited to return to E3 this year where we'll showcase more games and experiences coming later in 2016 and beyond, starting with our briefing at 9:30 AM PDT on Monday, June 13."
Dat vertaald zich naar maandag, 13 juni 2016, 18:30:00 wanneer dus de Microsoft E3 presentatie zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Larry Hryb

Garou MOTW, Sonic the Fighters & Duke Nukem MP are now available on Xbox One Back Compatibility:

https://majornelson.com/b...e-backward-compatibility/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 15:28
Ik heb inmiddels de Win10 code voor Quantum break binnen, nu nog ff kijken wat ik ermee ga doen.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Geef het aan iemand weg van je vriendenkring die een goede Windows 10 PC heeft en die het spel nog niet heeft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Opuske schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 11:59:
Update van The Division is aan het binnenlopen hier nu :)
Hier is het weer echt dikke drama met de Xbox Live connectie. 16 Mbit op een 200 Mbit lijn. 9% in 20 minuten :(

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Donstil schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:14:
[...]

Hier is het weer echt dikke drama met de Xbox Live connectie. 16 Mbit op een 200 Mbit lijn. 9% in 20 minuten :(
Misschien zit je op een bottleneck server, Hier even de update voor Destiny gedownload , ging erg snel op een 210 MBIT lijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Rockvee2 schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:24:
[...]

Misschien zit je op een bottleneck server, Hier even de update voor Destiny gedownload , ging erg snel op een 210 MBIT lijn
Xbox volledig uitgezet en weer gestart, gaat nu 40mbit. Nog niet geweldig maar een goeie verbetering.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Opuske
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 02-09 11:47
Donstil schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 20:14:
[...]

Kwam hier binnen op 4 minuutjes :)

Xbox Live : Doctor Wodka http://gotxbox.maykel.net/Gamer/Details/24

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Probleempje lag weer eens bij ziggo, DNS aanpassing, reboot en het vlamde binnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:54:
Probleempje lag weer eens bij ziggo, DNS aanpassing, reboot en het vlamde binnen.
Ik heb ook ziggo. Dns op die van Google (8.8.8.8. & 8.8.4.4.). Heb nooit problemen mbt downloadsnelheid. Misschien helpt dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 09-09 13:09

Tags NL

Harmful or Harmless?

Donstil schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 21:54:
Het rebooten van je modem was waarschijnlijk al genoeg, snap nog steeds niet hoe het eventueel sneller resolven van een Microsoft download server naar een ip-adres je downloads sneller zou laten gaan 8)7

https://powershellisfun.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
ThomasXIV schreef op dinsdag 12 april 2016 @ 12:44:
Kwam gisteren een maffe bug tegen in Dirt Rally, enkel op die track, daarna geen last meer van gehad. Had de game wel even herstart en toen was 'ie er nog steeds (op die track);

[video]

Ook alleen maar met die camera positie.
Is een bekend probleem, ik heb dezelfde discotheek bug 1 keer gehad. Hopelijk met een volgende update opgelost.

Edit: Blijft een fijn karretje die Mini :)

[ Voor 4% gewijzigd door wes- op 13-04-2016 10:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
Twijfel een beetje om mijn Xbox one te upgraden naar een 1TB model. Nu kan ik nog iets krijgen voor een 500 GB model en ik zit bijna door mijn garantie heen.

Misschien wat dom, maar zo heb ik het met de X360 ook gedaan (toen hadden ze wel meer problemen met de RROD).

Zijn er over het algemeen minder hardwareproblemen met de One?

Ik heb een externe HDD eraan hangen, dus het is misschien wat dom:P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Hmm Gears 4 beta niet te preloaden en dus echt wachten op de key... Hopelijk gewoon in mijn mail de 18e :D

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Tits schreef op woensdag 13 april 2016 @ 10:36:
Twijfel een beetje om mijn Xbox one te upgraden naar een 1TB model. Nu kan ik nog iets krijgen voor een 500 GB model en ik zit bijna door mijn garantie heen.

Misschien wat dom, maar zo heb ik het met de X360 ook gedaan (toen hadden ze wel meer problemen met de RROD).

Zijn er over het algemeen minder hardwareproblemen met de One?

Ik heb een externe HDD eraan hangen, dus het is misschien wat dom:P
Als iemand er nog redelijk wat voor wil betalen en je dus met weinig geld meer een nieuwe kan kopen met weer twee jaar garantie.. Tsja.. Kun je doen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Decennia
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21-07 09:14

Decennia

VECTORHEAD

Sinds de PS4 nu ook streaming heeft, was ik benieuwd of er een manier is om de Xbox One op dezelfde manier te laten streamen. Dus buiten het thuisnetwerk om. De PS4 app zoekt namelijk dit netwerk op, waardoor je overal waar je een goede verbinding hebt (op werk bijvoorbeeld) kan spelen. Is dit ook mogelijk met de app van de XBOX of is er een tussenwerk? Ik zou t cool vinden als ik op mijn Xbox kan spelen als ik op bezoek ben bij mijn broer. Ik las iets over een DMZ connectie, maar kwam er niet helemaal uit. :)

Gegroet!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 00:12

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Decennia schreef op woensdag 13 april 2016 @ 11:33:
Sinds de PS4 nu ook streaming heeft, was ik benieuwd of er een manier is om de Xbox One op dezelfde manier te laten streamen. Dus buiten het thuisnetwerk om. De PS4 app zoekt namelijk dit netwerk op, waardoor je overal waar je een goede verbinding hebt (op werk bijvoorbeeld) kan spelen. Is dit ook mogelijk met de app van de XBOX of is er een tussenwerk? Ik zou t cool vinden als ik op mijn Xbox kan spelen als ik op bezoek ben bij mijn broer. Ik las iets over een DMZ connectie, maar kwam er niet helemaal uit. :)
Ik heb dit niet getest, maar mogelijk lukt het mbv een VPN verbinding (naar je huisnetwerk toe dus)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-05 21:10
Wat ik heb gelezen toen die functie uitkwam is dat je met port forwarding een heel eind komt. Je moet dan in de smartglass app je publieke IP opgeven en dan zal deze vanzelf connectie maken.

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik moe/mag/wil mijn Xbox Live weer verlengen, echter waar ik vorig jaar een verlenging voor een jaar kon kopen voor rond de 30 euro kom ik nu allemaal prijzen tegen tussen de 40 en 45 euro... Hebben ze de prijzen allemaal omhoog gegooid? Heeft iemand nog een leuke aanbieding gezien????

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
GiveMeThoseTags schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:35:
[...]

Het rebooten van je modem was waarschijnlijk al genoeg, snap nog steeds niet hoe het eventueel sneller resolven van een Microsoft download server naar een ip-adres je downloads sneller zou laten gaan 8)7
Toch is het wel de oplossing en ik ben hierin niet alleen als ik het internet moet geloven :)

Maakt mij verder ook niet echt uit waarom, als het maar opgelost is.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
GiveMeThoseTags schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:35:
[...]

In een zeer kleine, beknopte, notendop. Dat heeft met Geo-Targeting te maken. Kan op 2 manieren;

DNS: Neem DNS server 8.8.8.8 (google). Dit is niet 1 server, het zou ook raar zijn als deze ene server praktisch alle DNS requests afhandelt van iedereen die dit hebben ingesteld (en dat zijn er veel). De bandbreedte en de capaciteit van deze server zou dan gigantisch moeten zijn. 8.8.8.8 gaat naar load-balancer welke op basis van je geografische locatie doorverwijst naar een locale DNS server. Deze DNS server weet de beste end-point voor jou te vinden omdat deze DNS server alleen deze end-points kent.

Hostname/FQDN: Net als met de Google DNS server kan je ook je website achter 1 dns naam plaatsen. Je load-balacer weer je vandaan komt en stuurt je dan door naar de beste locatie.

Wat gaat er vaak fout. Je eigen DNS houd totaal geen rekening met geo-location aware services en heeft zelf een paar (vaak handmatig ingevulde) forwarders ingesteld. Deze gaan direct naar de DNS servers achter bijvoorbeeld 8.8.8.8 maar dan in de voor jou verkeerde regio. In deze zones staan end-points die voor jou helemaal klote zijn en dankzij slechte peering kom je dan uit op trage downloads.

Daarom kan het dus nut hebben om een betere DNS dienst te gebruiken. Omdat deze wel snapt wat jou beste end-point is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tags NL

Tags NL

Harmful or Harmless?

Yaz schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:47:
[...]

In een zeer kleine, beknopte, notendop. Dat heeft met Geo-Targeting te maken. Kan op 2 manieren;

DNS:

Wat gaat er vaak fout. Je eigen DNS houd totaal geen rekening met geo-location aware services en heeft zelf een paar (vaak handmatig ingevulde) forwarders ingesteld. Deze gaan direct naar de DNS servers achter bijvoorbeeld 8.8.8.8 maar dan in de voor jou verkeerde regio. In deze zones staan end-points die voor jou helemaal klote zijn en dankzij slechte peering kom je dan uit op trage downloads.

Daarom kan het dus nut hebben om een betere DNS dienst te gebruiken. Omdat deze wel snapt wat jou beste end-point is.
Ik begrijp hoe dat werkt, ben Network/System Engineer ;) Maar de DNS van Ziggo stelt de vraag van : He, waar is de download.microsoft.com oid site voor Xbox want ik wil het adres voor die Xbox gebruiker die wil updaten. Hier heb je het globale adres. Ok, die Xbox gaat naar het globale adres en de loadbalancer/CDN stuurt je naar de dichtsbijzijnde (Akamai?) download server.

Of je nu die vraag aan de DNS van Google stelt of aan die van Ziggo, beiden geven dezelfde adressen terug want DNS zones zijn nu eenmaal in sync. Het is meer het Content Delivery Network wat blijkbaar faalt. Je pad en peering vanuit je provider Ziggo zal niet anders zijn.

Mogelijke theorie is dat de Ziggo DNS servers niet het beste result terug geven en dat Google daar slimmer in is? (Of eventueel OpenDNS)

[ Voor 4% gewijzigd door Tags NL op 13-04-2016 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thomas
  • Niet online

Thomas

☷☰

wes- schreef op woensdag 13 april 2016 @ 09:53:
[...]

Is een bekend probleem, ik heb dezelfde discotheek bug 1 keer gehad. Hopelijk met een volgende update opgelost.

Edit: Blijft een fijn karretje die Mini :)
Ach, zo erg is de bug gelukkig niet. De Mini is top ja :D. Rijdt heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
GiveMeThoseTags schreef op woensdag 13 april 2016 @ 13:17:
[...]

Ik begrijp hoe dat werkt, ben Network/System Engineer
Jij. Maar niet iedereen. Daarom een uitleg in een notedop ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op woensdag 13 april 2016 @ 12:02:
Ik moe/mag/wil mijn Xbox Live weer verlengen, echter waar ik vorig jaar een verlenging voor een jaar kon kopen voor rond de 30 euro kom ik nu allemaal prijzen tegen tussen de 40 en 45 euro... Hebben ze de prijzen allemaal omhoog gegooid? Heeft iemand nog een leuke aanbieding gezien????
Dollarprijs heeft ook wat invloed gehad, ligt nu allemaal weer iets dichter bij elkaar.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
Ik ben ook op zoek en kom ook niet lager dan rond de 40 euro. Ook geen goede deals op Ebay..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
  • Laatst online: 13:34
Vandaag een Xbox one gekocht . Bevalt erg goed :)
Had al een PS4 maar nu kan ik vergelijken, hehe
Meteen maar Dark Souls 3 gekocht

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Je moet je X1 sowieso zo instellen dat Instant On mogelijk is. Dan moet je nog van de andere locatie een bericht sturen naar je X1 om deze aan te zetten. De PS4 remote play app heeft dat ingebouwd, maar de Xbox app heeft dat niet. Je zult daar dus iets voor moeten verzinnen.

Ik heb zelf de X1 in de DMZ staan en UPNP aan staan op mijn router. Volgens mij niks specifieks mbt port forwarding.

Het grootste probleem wat je hebt, is dat je dus een soort van Wake On Wan pakketje via het internet bij je X1 aan moet laten komen. Hiervoor heb je het externe ip adres van je internet verbinding voor nodig en het Xbox Live Device ID van je X1.

Zelf heb ik dit gebruikt: https://github.com/Schamper/xbox-remote-power

Je kan ook de onderstaande app installeren en je gegevens invullen. Werkt ook prima:
https://www.microsoft.com/store/apps/9nblggh5fmd1

Enige wat je dan nog moet doen, is op de externe locatie de Xbox app openen en connectie maken met je X1 via het publieke ip adres van je internet verbinding, je controller op de laptop aansluiten en gamen. Mijn zoon speelt zo na school op de X1 als hij door de week bij zijn moeder is.

Houd er wel rekening mee dat je een fatsoenlijke upload nodig hebt. Ik hem momenteel 15mbit upload op mijn ziggo verbinding en dat is genoeg om op medium kwaliteit te gamen, maar het houdt niet over. Daarom stap ik volgende maand over op een 1Gbit glas verbinding :P

Streamen op de hoogste kwaliteit trok mijn 15mbit upload namelijk helemaal dicht.
Dit viel mij ook al op. Vorig jaar voor 31 euro gekocht, nu lukt dat niet meer. Vorige week heb ik een hardcopy code gehaald bij de wehkamp. Wij hadden nog 3 van die kortingscodes liggen van Wehkamp die je krijgt bij een hellofresh maaltijdbox. Daar zitten elke week een paar kortingscodes bij van bv fonq, wehkamp etc.... Daardoor kwam mijn prijs op 19 euro exclusief 1,50 euro verzendkosten. Dus ren naar buiten als het oud papier wordt opgehaald en kijk in je straat of iemand die kortingscodes heeft weggegooid.

Had vorig jaar een agenda item gemaakt dat mijn Xbox Live op 19 maart 2016 zou verlopen met een herinnering er aanvast van 1 maand. Op 19 februari zag ik dus netjes een outlook herinnering op mijn telefoon en laptop staan zodat ik een maand de tijd had om een code te kunnen kopen. Nu ik dus een hardcopy code (ja dus zo'n kraskaart) had gekocht, hoefde ik niet op het laatste moment te haasten zodat mijn XBL niet onderbroken wordt.

[ Voor 35% gewijzigd door MRE-Inc op 14-04-2016 07:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yaz
Het viel me een half jaar geleden al op de XBL "duurder" is geworden. Dit heeft voornamelijk te maken met de koerswisselingen en niet zozeer met een prijsstijging bij MS. Je zal dus idd of een aanbieding/kortingskaart moeten gebruiken of gewoon accepteren dat het dit jaar iets duurder is.

Overigens kan je meerdere XBL jaren tegelijk activeren. Deze worden dan netjes achter elkaar gezet. Dus stel dat je weer eens iets voor 25-30 euro kan krijgen kan je misschien gelijk het best 4 stuks kopen. Ben je weer een jaartje of 4 klaar.

Ik zie overigens dat offgamers een van de goedkopere is (40 euro).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
Yaz schreef op donderdag 14 april 2016 @ 09:22:
Het viel me een half jaar geleden al op de XBL "duurder" is geworden. Dit heeft voornamelijk te maken met de koerswisselingen en niet zozeer met een prijsstijging bij MS. Je zal dus idd of een aanbieding/kortingskaart moeten gebruiken of gewoon accepteren dat het dit jaar iets duurder is.

Overigens kan je meerdere XBL jaren tegelijk activeren. Deze worden dan netjes achter elkaar gezet. Dus stel dat je weer eens iets voor 25-30 euro kan krijgen kan je misschien gelijk het best 4 stuks kopen. Ben je weer een jaartje of 4 klaar.

Ik zie overigens dat offgamers een van de goedkopere is (40 euro).
Zo heb ik het ook gedaan. Ik heb nu tot 2018 geloof ik:D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wes-
Iusedto schreef op woensdag 13 april 2016 @ 22:31:
Vandaag een Xbox one gekocht . Bevalt erg goed :)
Had al een PS4 maar nu kan ik vergelijken, hehe
Meteen maar Dark Souls 3 gekocht
Tof! Ik kon niet wachten op Dark Souls 3 dus heb de Japanse (ps4) een paar weken geleden gekocht (en uitgespeeld)
Oh en enjoy the silence en daarmee bedoel ik je stille Xbox :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
wes- schreef op donderdag 14 april 2016 @ 09:38:
[...]
Oh en enjoy the silence en daarmee bedoel ik je stille Xbox :)
Ja, dat was trouwens het eerste wat mij opviel.
Xbox is veel stiller dan mijn PS4. Echt een enorm verschil.

Jammere is weer wel dat al mijn (PC) headsets wel werken op de PS4 maar het niet doen op de Xbox.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
Iusedto schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:10:
[...]

Ja, dat was trouwens het eerste wat mij opviel.
Xbox is veel stiller dan mijn PS4. Echt een enorm verschil.

Jammere is weer wel dat al mijn (PC) headsets wel werken op de PS4 maar het niet doen op de Xbox.
Heb je dan geen nieuwe controller met 3.5-mm audio jack?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Iusedto
Tits schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:38:
[...]
Heb je dan geen nieuwe controller met 3.5-mm audio jack?
Jawel, twee zelfs.
Maar mijn headsets zijn USB. IK had ze daarom gewoon in de Xbox geplugd maar dat werkt dus niet.

FUMES et CARNES

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op donderdag 14 april 2016 @ 10:19:
[...]

Goedkoper dan dit word het momenteel niet :
https://www.g2a.com/xbox-...ion-card-gold-global.html

https://www.xbox-live.com/en/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:01:
[...]

€38,89 is dus goedkoper dan €36,- :?
Verschil is kleiner, bij G2A komen er nog betalings fee's bij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
36 euro, + bijna 2 euro voor PayPal of CC....

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op donderdag 14 april 2016 @ 13:01:
[...]

€38,89 is dus goedkoper dan €36,- :?
Ik moet leren om de dollar prijs in het dollar vakje te zetten ipv het euro vakje. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Verwijderd schreef op donderdag 14 april 2016 @ 15:41:
[...]

Ik moet leren om de dollar prijs in het dollar vakje te zetten ipv het euro vakje. :)
Kan handig zijn idd :+.

Ook al begonnen aan TR Definitive edition zag ik? Ik moet nog steeds een paar rot chievos en alle multis..

Bijna the walking dead uitgespeeld :). Merk wel dat dat soort spellen niet mijn smaak zijn en dus blij ben dat ie gratis was. Alleen nog even the wolf amung us uitspelen en dan heb ik ze wel gehad voorlopig.. Life is strange vind ik wel erg leuk om te spelen dus hopelijk lukt het nog om m hem uit te spelen dit weekend :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op donderdag 14 april 2016 @ 19:44:
[...]

Is dat dan goedkoper of duurder dan € 38,89 ? :z
Bovendien is het € 0,50 toeslag.
0,50? doe eens een linkje... ik zit op 1.80 toeslag... :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DM89
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 23:55
Quantum Break 100% uitgespeeld :D van mij mag deel 2 snel komen :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Meulendijks89 schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 10:03:
Quantum Break 100% uitgespeeld :D van mij mag deel 2 snel komen :P
Same here. Echt een fijn spel. De mix van Alan Wake light en Max Payne light beviel me wel.

Het feit dat ik 45 euro betaald heb en de Win10 code voor 20 euro kon verpatsen helpt natuurlijk ook mee. :)

Alan Wake ga ik niet verkopen. Heb de DLC toen wel gekocht maar nooit gespeeld. Die is na Tomb Raider en de DLC van The witcher 3 aan de beurt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
Verwijderd schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:52:
[...]

Same here. Echt een fijn spel. De mix van Alan Wake light en Max Payne light beviel me wel.

Het feit dat ik 45 euro betaald heb en de Win10 code voor 20 euro kon verpatsen helpt natuurlijk ook mee. :)

Alan Wake ga ik niet verkopen. Heb de DLC toen wel gekocht maar nooit gespeeld. Die is na Tomb Raider en de DLC van The witcher 3 aan de beurt.
Idem, ik vrees alleen bij Alan Wake dat ik hem grafisch echt wel te zwak ga vinden voor 2016. Dat spel is toch al 6 jaar oud.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mfneed
  • Registratie: Oktober 2012
  • Laatst online: 11-09 18:23
Dyinglight seasonpass trouwens ook in prijs gestegen? Digitalgameprices geeft verkeerde prijzen aan :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tits schreef op vrijdag 15 april 2016 @ 11:56:
[...]

Idem, ik vrees alleen bij Alan Wake dat ik hem grafisch echt wel te zwak ga vinden voor 2016. Dat spel is toch al 6 jaar oud.
Valt mee, het is vooral een donkere game. Donkere games zien er over het algemeen wat mooier en realistischer uit dan als het daglicht zou zijn.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 21:59
http://m.gameladen.com/xb...-mm.html?a_aid=newsletter

Misschien deze dan. Kreeg een email vanochtend

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• GmR
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 12-09 12:36

GmR

Met coupon code 'gameladen' zelfs nog iets goedkoper. Je komt dan op €35,14 uit :).
Pagina: 1 ... 4 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.