Hij unlocked op het moment dat de store waar je hem in hebt gekocht hem unlocked. De meeste stores is dat 0.00u, in de US is dat rond 0.00 in t midden van de US.Steven030 schreef op maandag 04 april 2016 @ 18:20:
Weet iemand of en hoe je Quantum Break nu al kan spelen op de X1?
Alleen de console op locatie Australië zetten werkt helaas niet
Mwah, ik zou zo weer uren in BO1 kunnen stoppen. MW2 ook nog wel.... Zaterdag middag even BO3 op de PS4 gespeeld en werd van alle kanten afgeschoten. Zal wel door mijn veel te goede verbinding komen en het feit dat de DS4, ondanks dat die beter en groter is dan de DS3, gewoon een gigantische kut controller is en blijft. De thumb sticks zijn bol ipv hol zoals bij de X1 controller. Hoe verzin je het. Minimaal contact dus met je duimen en ze glijden er daarom continu af. Erg fijn als je in combat zit.Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:27:
[...]
Ik onderdreef een beetje over mijn streaks omdat je natuurlijk wel enige skills nodig hebt voor COD. Anders had iedereen een kdr van 0,99. Als je steeds afgeknald wordt is roepen dat het een skillloos spel is dat door tryhards gespeeld wordt wel de makkelijkste manier om je eigen tekortkomingen te maskeren.![]()
Los daarvan snap ik iedereen die klaar met COD is hoor. Ik heb Ghost en AW nauwelijks gespeeld. Daardoor is BO3 lekker fris. BO3 is ook wel echt de beste COD sinds BO1. Zit veel minder bullshit in en speelt snel weg.
Verder is BO3 natuurlijk ook een gigantisch kut spel wat de naam COD eigenlijk niet eens mag dragen. Als het spel bv Future Dimension had geheten zou niemand de link met COD ooit leggen. Wat dat betreft heeft Vince Zampella het goed gedaan. Die heeft gewoon een COD kloon gemaakt en het beestje de naam Titanfall gegeven en over 6 jaar spelen we deel 6, compleet uitgemolken en wel....
Overigens net 1 jaar Xbox Live bij Wehkamp gekocht. Had nog 3x 10 euro kortingsbonnen liggen, dus van 49,99 nu voor 21 euro inclusief verzenden.
XBL: MRE Inc
Verwijderd
Moet je maar geen ps4 kopen.MRE-Inc schreef op maandag 04 april 2016 @ 19:43:
[...]
Mwah, ik zou zo weer uren in BO1 kunnen stoppen. MW2 ook nog wel.... Zaterdag middag even BO3 op de PS4 gespeeld en werd van alle kanten afgeschoten. Zal wel door mijn veel te goede verbinding komen en het feit dat de DS4, ondanks dat die beter en groter is dan de DS3, gewoon een gigantische kut controller is en blijft. De thumb sticks zijn bol ipv hol zoals bij de X1 controller. Hoe verzin je het. Minimaal contact dus met je duimen en ze glijden er daarom continu af. Erg fijn als je in combat zit.
Verder is BO3 natuurlijk ook een gigantisch kut spel wat de naam COD eigenlijk niet eens mag dragen. Als het spel bv Future Dimension had geheten zou niemand de link met COD ooit leggen. Wat dat betreft heeft Vince Zampella het goed gedaan. Die heeft gewoon een COD kloon gemaakt en het beestje de naam Titanfall gegeven en over 6 jaar spelen we deel 6, compleet uitgemolken en wel....
Overigens net 1 jaar Xbox Live bij Wehkamp gekocht. Had nog 3x 10 euro kortingsbonnen liggen, dus van 49,99 nu voor 21 euro inclusief verzenden.
Wat moet een COD ontwikkelaar doen? Kloon maken met lichte verbeteringen en het is te veel hetzelfde (mw3 en BO2). Nieuwe elementen toevoegen die de gameplay beïnvloeden en het is geen COD (AW en BO3). Een enorm kutspel uitbrengen en het is een enorm kutspel (Ghosts).
Wat mij betreft is BO3 een stap in de goede richting na 5 jaar matig (hoewel BO2 en mw3 best ok waren). Een simpel WW2 spel wordt het helaas niet meer. En het zal wel werken want Activision blijft maar winst maken.
Wat ze moeten doen ? Dat is juist het probleem met COD, niks moeten ze doen. Gewoon eens een jaartje wachten. Bij Ubisoft zijn ze er nu eindelijk ook achter dat elk jaar een nieuwe Assassins Creed niet meer werkt. Kun je wel alle steden afgaan, maar de game blijft hetzelfde. Alleen ander naampje en andere setting.Verwijderd schreef op maandag 04 april 2016 @ 20:56:
[...]
Moet je maar geen ps4 kopen.![]()
Wat moet een COD ontwikkelaar doen? Kloon maken met lichte verbeteringen en het is te veel hetzelfde (mw3 en BO2). Nieuwe elementen toevoegen die de gameplay beïnvloeden en het is geen COD (AW en BO3). Een enorm kutspel uitbrengen en het is een enorm kutspel (Ghosts).
Wat mij betreft is BO3 een stap in de goede richting na 5 jaar matig (hoewel BO2 en mw3 best ok waren). Een simpel WW2 spel wordt het helaas niet meer. En het zal wel werken want Activision blijft maar winst maken.
Over 3 jaar weten ze (COD ontwikkel studio's) van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen. Dan wordt het COD Super Mega Uber Advanced Future Ghost Warfare 4 met een mix van WW2 soldaten met futuristische helmpjes die kunnen walljumpen met een KAR98 of Lee Enfield in hun hand.
Tis precies wat Martinspire al zegt, we hebben het allemaal wel een keer gezien
XBL: MRE Inc
Verwijderd
Dat klinkt nog eens goed! Ik koop CoD: SMUAFGW4 direct!MRE-Inc schreef op maandag 04 april 2016 @ 21:17:
[...]
Wat ze moeten doen ? Dat is juist het probleem met COD, niks moeten ze doen. Gewoon eens een jaartje wachten. Bij Ubisoft zijn ze er nu eindelijk ook achter dat elk jaar een nieuwe Assassins Creed niet meer werkt. Kun je wel alle steden afgaan, maar de game blijft hetzelfde. Alleen ander naampje en andere setting.
Over 3 jaar weten ze (COD ontwikkel studio's) van gekkigheid niet meer wat ze moeten verzinnen. Dan wordt het COD Super Mega Uber Advanced Future Ghost Warfare 4 met een mix van WW2 soldaten met futuristische helmpjes die kunnen walljumpen met een KAR98 of Lee Enfield in hun hand.
Tis precies wat Martinspire al zegt, we hebben het allemaal wel een keer gezien
Morgen ligt er weer een nieuw spelletje in de brievenbus, Dirt Rally (Legend Edition). voor 47 euro aangeschaft bij Mediamarkt. Vind dit wel een leuke prijs. Jammer genoeg komt het spel pas in de avond binnen waardoor ik waarschijnlijk pas woensdagavond kan gaan spelen.
Xbox Live Gamertag: RickS29 | FC 2552-4842-4168
Er zit geen Nederlandse ondertiteling bij de game. In ieder geval niet bij de game aangeschaft in de Nederlandse Xbox Store.Tits schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:19:
Weet iemand ondertussen al of er Nederlandse ondertiteling is bij Quantum Break?
Ik weet het, de meeste van jullie gebruiken liever gewoon engelse subs, maar mijn engels is echt niet top en ik wil graag het verhaal volledig kunnen volgen:-).
(Is er geen aparte topic voor QB?)
Ga nu even de game proberen. Zie trouwens dat je vanuit de game de episode pack nu wel kunt downloaden (kon eerst niet ook al had je de game pre-ordered)
Edit: even gespeeld en bevat wel. In ieder geval ziet het er mooi uit en gebeurt er voldoende. Keuzes zijn ook wel tof gedaan en in ieder geval nodigt dat uit om minimaal 1x te herspelen.
Prima cast ook, veel bekende acteurs (mocht je wel wat tv kijken). Eerste was in ieder geval wel de moeite waard (al kwam ie wat stroef op gang). In totaal 1,5 uur bezig geweest met act 1 + episode 1, maar nu maffen en morgen weer verder
[ Voor 37% gewijzigd door Martinspire op 05-04-2016 03:04 ]
Verwijderd
https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-44/
Deals with gold voor deze week. Houd je hand maar op de knip. Het is niet veel.
Ik heb het ook gezien. Als denk dat, als het niet in de Nederlandse store is, dat het dan ook niet op de discversie zal zijn. Jammer, dit kan de grote kost toch niet zijn?Martinspire schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 01:23:
[...]
Er zit geen Nederlandse ondertiteling bij de game. In ieder geval niet bij de game aangeschaft in de Nederlandse Xbox Store.
Ga nu even de game proberen. Zie trouwens dat je vanuit de game de episode pack nu wel kunt downloaden (kon eerst niet ook al had je de game pre-ordered)
Edit: even gespeeld en bevat wel. In ieder geval ziet het er mooi uit en gebeurt er voldoende. Keuzes zijn ook wel tof gedaan en in ieder geval nodigt dat uit om minimaal 1x te herspelen.
Prima cast ook, veel bekende acteurs (mocht je wel wat tv kijken). Eerste was in ieder geval wel de moeite waard (al kwam ie wat stroef op gang). In totaal 1,5 uur bezig geweest met act 1 + episode 1, maar nu maffen en morgen weer verder
Ik ga vanavond ook eindelijk eens starten. Vermoedelijk meteen op hard, aangezien het spel blijkbaar toch niet echt lang is.
Die heb ik ook nog niet binnen. Net als de code voor Alan Wake.Martinspire schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:05:
Heeft iemand trouwens al een code of iets gekregen om in de Windows Store ook Quantum Break aan te schaffen? Hier nog niks binnen namelijk.
Verwacht dat die in de loop van de dag wel binnenkomt.
Ik heb wel 1 Alan Wake code binnen, maar volgens mij moet er nog 1 komen?SunnieNL schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:15:
[...]
Die heb ik ook nog niet binnen. Net als de code voor Alan Wake.
Ja, eentje heb ik er ook binnen. Maar nog niet van Alan Wake GOTY edition.Martinspire schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:17:
[...]
Ik heb wel 1 Alan Wake code binnen, maar volgens mij moet er nog 1 komen?
Heb de vraag over de win10 code ook op twitter gesteld aan Major Nelson en het Quantum Break team
(maar vermoed dat die nog op bed liggen gezien de nachtelijke launch
Inderdaad heel karig...Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 08:32:
https://majornelson.com/2...ld-and-spotlight-sale-44/
Mag ook wel en keer wat minder, Paasweekend was aardig met aanbiedingen.
Als je forza horizon 2 helemaal compleet wil hebben is het wel een mooie aanbieding verder is het niet veel soeps idd.
Gamertag: timmie271
Zou ik hem wel in Argentinië kopen. Omgerekend EUR 19,80timmie271 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:44:
Als je forza horizon 2 helemaal compleet wil hebben is het wel een mooie aanbieding verder is het niet veel soeps idd.
Al helemaal uitgespeeld dus maakt voor mij niet zoveel meer uitMaverick! schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 10:46:
[...]
Zou ik hem wel in Argentinië kopen. Omgerekend EUR 19,80
[ Voor 12% gewijzigd door timmie271 op 05-04-2016 11:24 ]
De Forza-games zijn altijd wel redelijk fixed qua prijs. Echte promoties vind je daar moeilijk precies, zeker met Horizon.timmie271 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:04:
[...]
Al helemaal uitgespeeld dus maakt voor mij niet zoveel meer uit.
Had anders voor in totaal 27 euro het spel en de season pass nieuw van forza horizonTits schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 11:27:
[...]
De Forza-games zijn altijd wel redelijk fixed qua prijs. Echte promoties vind je daar moeilijk precies, zeker met Horizon.
Ben ook zeer benieuwd, helaas pas van het weekend tijd om te spelen. Overigens kon ik gewoon de Episode pack vooraf downloaden (op mijn Xbone zelf gedaan), wat ging er bij jou mis dan?Martinspire schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 01:23:
[...]
Er zit geen Nederlandse ondertiteling bij de game. In ieder geval niet bij de game aangeschaft in de Nederlandse Xbox Store.
Ik overigens ook nog geen Alan Wake of QB Win10 key.
Ik vind dat bij Quantum Break de Microsoft branding wel héél opzichtig is. Alles wat gebruikt wordt is een Microsoft device; Windows Phones, Surface Pro 3/4, Windows 10 computers... Op zich niets mis mee, maar ietsje minder had van mij wel gemogen. Voor de rest een puike game. Ook de live action scenes zijn om te smullen.
Microsoft heeft de (ontwikkeling van de) game ook betaald dus wat had je dan verwachthalofreak1990 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:18:
Ik vind dat bij Quantum Break de Microsoft branding wel héél opzichtig is. Alles wat gebruikt wordt is een Microsoft device; Windows Phones, Surface Pro 3/4, Windows 10 computers... Op zich niets mis mee, maar ietsje minder had van mij wel gemogen. Voor de rest een puike game. Ook de live action scenes zijn om te smullen.
Er stond gewoon alleen "bundle only" of iets dergelijks. Iig geen download-knop. Maar goed, hij is nu toch al binnen.Tomba schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 12:40:
[...]
Ben ook zeer benieuwd, helaas pas van het weekend tijd om te spelen. Overigens kon ik gewoon de Episode pack vooraf downloaden (op mijn Xbone zelf gedaan), wat ging er bij jou mis dan?
Ik overigens ook nog geen Alan Wake of QB Win10 key.
Verder hoor ik dat de Windows-versie deze middag om 15.00 in de store komt, dus mogelijk daarna de keys?
In series valt het me ook steeds meer op.halofreak1990 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:18:
NCIS: Los Angelos, Hawaii 5-0, Continuum... er zijn zo ontzettend veel series waarin Microsoft producten plaatst. En niet eens de minste. Hawaii 5-0 heeft al tijden een Surface Table en Hub staan.
De Windows Phones in QB zijn trouwens wel oud en draaien nog WP 8
Volgens mij staat het aan 69,99 euro nu in de store. Lijkt mij duur voor een PC-game.Martinspire schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:00:
[...]
Er stond gewoon alleen "bundle only" of iets dergelijks. Iig geen download-knop. Maar goed, hij is nu toch al binnen.
Verder hoor ik dat de Windows-versie deze middag om 15.00 in de store komt, dus mogelijk daarna de keys?
Mwoah, ik stoor me er niet veel aan. Het verhaal eiste dat men belde, dus dan komen die telefoons in beeld. Nog geen Surface gezien trouwens.halofreak1990 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 13:18:
Verder is Nissan de auto-leverancier. Dat lijkt me nu ook wel duidelijk
Martinspire schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 16:28:
[...]
Mwoah, ik stoor me er niet veel aan. Het verhaal eiste dat men belde, dus dan komen die telefoons in beeld. Nog geen Surface gezien trouwens.
spoiler:
De tablet die ze Amy voorhouden als ze haar onder druk zetten met foto's van haar huis, is een Surface, en natuurlijk de 4 kleinere schermen die de IT goeroe rechts van zich heeft staan. Allemaal Surfaces.
Hangt dat niet af van welke keuze je maakt? Die kwam bij mij niet voorbijhalofreak1990 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 18:15:
[...]
spoiler:De tablet die ze Amy voorhouden als ze haar onder druk zetten met foto's van haar huis, is een Surface, en natuurlijk de 4 kleinere schermen die de IT goeroe rechts van zich heeft staan. Allemaal Surfaces.
spoiler:
Kill em all.
[ Voor 6% gewijzigd door Martinspire op 05-04-2016 18:30 ]
Ben positief verrast over Quantum Break. Nog niet veel gespeeld, maar zit goed in elkaar. Pakkend verhaal, gameplay af en toe wel een beetje vervelend, bijvoorbeeld dat je niet zelf kan coveren of kan schieten zonder te richten. Verder vooral hele mooie en met aandacht ontworpen omgevingen, kunnen eigenlijk alle games wel een puntje aan zuigen.
Ik vind het jammer dat je, als je in het Preview program zit, niet de Developer Unlock kunt doen.
Beetje vreemde melding "Sorry, you can't be in two preview groups". En om nou voor één feature een compleet andere preview te maken, lijkt me ook niet echt handig. Dat zou betekenen dat er in de Development Preview mogelijk dingen worden gedaan die incompatibel blijken met de andere preview. Maar goed, ik ben Microsoft niet.
Beetje vreemde melding "Sorry, you can't be in two preview groups". En om nou voor één feature een compleet andere preview te maken, lijkt me ook niet echt handig. Dat zou betekenen dat er in de Development Preview mogelijk dingen worden gedaan die incompatibel blijken met de andere preview. Maar goed, ik ben Microsoft niet.
Er lag helemaal in het begin ook al een Lumia ergens op de grond (in game) waarop duidelijk Windows Phone draaidehalofreak1990 schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 18:15:
[...]
spoiler:De tablet die ze Amy voorhouden als ze haar onder druk zetten met foto's van haar huis, is een Surface, en natuurlijk de 4 kleinere schermen die de IT goeroe rechts van zich heeft staan. Allemaal Surfaces.
spoiler:
Trouwens, iemand anders gezien dat, geloof ik, Martin helemaal in het begin van het spel, als je de taxi uitstapt, gewoon op de hoek van de straat staat? Althans, ik geloof dat hij het was.
[ Voor 23% gewijzigd door Thomas op 05-04-2016 20:15 ]
Verwijderd
ThomasXIV schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 20:09:
[...]
spoiler:Trouwens, iemand anders gezien dat, geloof ik, Martin helemaal in het begin van het spel, als je de taxi uitstapt, gewoon op de hoek van de straat staat? Althans, ik geloof dat hij het was.
spoiler:
Yups. Dacht ff dat ik in The Wire zat.
Net act 1 gespeeld. Heb de smaak te pakken. Tv show na afloop was wel aardig. Niet veel meer dan Usa pulp tv maar wellicht wordt het beter.
Waar ik echt van schrok is dat Martinspire net zo een rotzak is als ik. Tenminste als je de keuze aan het einde van act1 ziet.
[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 05-04-2016 22:00 ]
Dank voor de tip exactor
. Wilde ze eigenlijk allemaal verzamelen maar helaas tot nu toe niet overal gelukt... Denk dat ik 't voor de 2e playthrough bewaar. Ga zo ook maar weer 'ns verder.
Verwijderd
Ik ben een beetje in dubio. Heb er twee gemist in act 2-1. Wil het verhaal compleet maar heb ook zin om door te gaan. Lastig lastig.ThomasXIV schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 22:16:
Dank voor de tip exactor. Wilde ze eigenlijk allemaal verzamelen maar helaas tot nu toe niet overal gelukt... Denk dat ik 't voor de 2e playthrough bewaar. Ga zo ook maar weer 'ns verder.
Heb act 2 part 1 opnieuw gedaan, had 3 van die chronos dingen gemist, vond ik wat te veel. Hier en daar ook nog wat van die extra info gemist (toch gek, want ik zoek echt overal), die laat ik tot een volgende playthrough over.
Hoe meer ik speel hoe belachelijker ik die nu.nl review vind trouwens, heeft die vent het spel uberhaupt wel gespeeld? Wat een achterlijke kul staat er in die review zeg
. Vind het tot nu toe een uitmuntend spel, het kan natuurlijk altijd beter, maar een 8-9 is het zeker waard, het speelt goed, ziet er top uit, verhaal is interessant. Vind die serie eigenlijk ook best leuk
. Fijn om even een break te hebben van het spel zelf, en het is nog geinig om te kijken ook.
Vind dit wel een goede review, sowieso een site die altijd goed reviewt IMO, ook zeer kritisch als het moet. http://www.thejimquisition.com/quantum-break-review/
Hoe meer ik speel hoe belachelijker ik die nu.nl review vind trouwens, heeft die vent het spel uberhaupt wel gespeeld? Wat een achterlijke kul staat er in die review zeg

Vind dit wel een goede review, sowieso een site die altijd goed reviewt IMO, ook zeer kritisch als het moet. http://www.thejimquisition.com/quantum-break-review/
Ik ben volgens mij zo ver dat nog niemand van mn vrienden me voorbij is, maar dat maakt niet uit.Verwijderd schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 21:56:
[...]
spoiler:Yups. Dacht ff dat ik in The Wire zat.
Waar ik echt van schrok is dat Martinspire net zo een rotzak is als ik. Tenminste als je de keuze aan het einde van act1 ziet.Wel tof dat je ziet wat je vrienden gedaan hebben.
Ik speel momenteel de game uit zoals ik denk dat de boeven zouden redeneren ipv wat mij het beste uitkomt of wat het minst slecht is. Dus wat ik weet maar zij niet, dat laat ik er even buiten.
Ik zal de keuzes (nog) niet verklappen, maar de 2e playthrough gaat in ieder geval anders. Ook zag ik dat mijn keuzes allemaal onder de 50% zaten, dus dat is wel grappig
Verder vind ik dat de tv-delen me erg meevallen. En ook de shootouts worden eindelijk wat leuker. Erheen rennen en iemand op zijn bakkes meppen blijft imo de leukste aanval
Wat me trouwens opvalt is dat er 1 of andere noise-filter overal overheen zit. Vind het zelf eerder irritant dan mooi en het lijkt echt bewust gedaan. Qua verhaal vind ik hem in ieder geval goed te pruimen. Ondertussen bij ongeveer de ontknoping aanbeland, dus dit wordt nog even een latertje ben ik bang
[ Voor 5% gewijzigd door Martinspire op 06-04-2016 00:06 ]
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 07:06
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Zonde dat jullie het verhaal niet kunnen volgen door een paar achievements.
Heb het me al eerder afgevraagd of dat chievo-hunten geen afbreuk doet aan de spelbeleving, hier is dus duidelijk het antwoord
Zou hem zelf gewoon lekker doorspelen en evt een tweede playthrough doen voor de chievos.
Dan heb je en gameplay zoals het bedoeld is, en de game op 100 %
Win Win
Heb het me al eerder afgevraagd of dat chievo-hunten geen afbreuk doet aan de spelbeleving, hier is dus duidelijk het antwoord

Zou hem zelf gewoon lekker doorspelen en evt een tweede playthrough doen voor de chievos.
Win Win
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Hehe, mja zo speel ik ook altijd mijn games. Al komt er niet vaak een 2e playthroughjustifire schreef op woensdag 06 april 2016 @ 00:08:
Heb het me al eerder afgevraagd of dat chievo-hunten geen afbreuk doet aan de spelbeleving, hier is dus duidelijk het antwoord![]()
Win Win

Maar weet iemand eigenlijk al hoeveel eindes QB heeft? Gewoon 2 na aanleiding van de laatste keuze, 1 of juist weer meerdere?
Verwijderd
Waar heb je het over? Het gaat hier om het opnieuw laden van een checkpoint zodat je alle stukjes verhaal meekrijgt. Lijkt me weinig afbreuk doen aan een spelervaring.justifire schreef op woensdag 06 april 2016 @ 00:08:
Heb het me al eerder afgevraagd of dat chievo-hunten geen afbreuk doet aan de spelbeleving, hier is dus duidelijk het antwoord![]()
Win Win
Grinden op 40 levels in NFS:Rivals, save glitchen voor no deaths op Ori en CSI spelen voor 1000gs in 5 uur. Dat is bederf van spel ervaring. Drie minuten opnieuw een Level induiken niet echt. Zeker niet als je daardoor een briljante screenplay vindt!
In andere spelervaring. Op hard is ie niet super moeilijk maar dwingt je wel om alle abilities te gebruiken en wat tactische te spelen. Wel een aanrader wat mij betreft anders is het van cutscene naar cutscene hollen. Was op normal begonnen maar vond er niet veel aan zo.
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2016 00:26 ]
Ik doe hem zelf 3x aangezien een van de archievements is dat je hem op easy uit speelt (en ik nu op normaal speel)justifire schreef op woensdag 06 april 2016 @ 00:08:
Win Win
Ik vind het tot nu toe een prachtige ervaring. Goede mix tussen verhaal en gameplay. Grafisch vind ik hem ook héél sterk. Voor mij de echte Max Payne 3:-) (ik heb wel nooit Alan Wake gespeeld, dus kan daar niet mee vergelijken).SunnieNL schreef op woensdag 06 april 2016 @ 06:40:
[...]
Ik doe hem zelf 3x aangezien een van de archievements is dat je hem op easy uit speelt (en ik nu op normaal speel)
Hoe zit dat met die achievements? Kan je level replay doen voor de rest van de collectibles te vangen? Of voor de andere keuzes te maken?
volgens mij krijg je meteen de 3 achievements als je het op hard uitspeelt.
De Alan Wake code had ik vorige week ergens, maar de W10 code heb ik nog niet ontvangen.SunnieNL schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 09:15:
[...]
Die heb ik ook nog niet binnen. Net als de code voor Alan Wake.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Quantum Break bevalt mij ook prima. Het voelt aan als een SciFi Alan Wake en dat is goed 
Grafisch top, gunfights kunnen heerlijk balletterig aanvoelen als je je powers gebruikt (ik zit zowat nooit in cover, dat is m.i. amper nodig). Dat live action deel komt wat amateuristisch over qua belichting en framing en zo maar is evengoed leuk gedaan.
Daarnaast gisteren ook een start gemaakt met Dirt Rally (die was me bijna voorbij geraced, had helemaal niet door dat die gisteren uit zou komen). Wat vet is die. Ik hou van Rally games en deze gaat tenminste weer echt terug naar de roots van Colin McRae Rally (zij het met (iig in het begin) wat korte stages (5 minuten max, waar is de tijd van Network Q RAC Rally gebleven waar je soms zomaar 45 minuten intens aan het racen was...)).
Grafisch top, gunfights kunnen heerlijk balletterig aanvoelen als je je powers gebruikt (ik zit zowat nooit in cover, dat is m.i. amper nodig). Dat live action deel komt wat amateuristisch over qua belichting en framing en zo maar is evengoed leuk gedaan.
Daarnaast gisteren ook een start gemaakt met Dirt Rally (die was me bijna voorbij geraced, had helemaal niet door dat die gisteren uit zou komen). Wat vet is die. Ik hou van Rally games en deze gaat tenminste weer echt terug naar de roots van Colin McRae Rally (zij het met (iig in het begin) wat korte stages (5 minuten max, waar is de tijd van Network Q RAC Rally gebleven waar je soms zomaar 45 minuten intens aan het racen was...)).
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Klopt, ik sprak Microsoft support net (chat). Ze gaven aan dat ze de codes straks in batches gaan opsturen en dat het vandaag moet binnenkomen. De game staat overigens al in de store zag ik net.Martinspire schreef op dinsdag 05 april 2016 @ 15:00:
[...]
Er stond gewoon alleen "bundle only" of iets dergelijks. Iig geen download-knop. Maar goed, hij is nu toch al binnen.
De codes voor Alan Wake worden na +- 7 dagen verstuurd gaf hij aan. Dat is standaard zei hij erbij. Dus kan iets meer, iets minder worden.
Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903
Nice, ben benieuwd. De win10 code is voor een vriend van me, gezien ik zelf geen gaming pc meer heb. Maar die zat gisteren al verlekkerd op de bank te kijken hoe ik speeldeKartale schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:18:
[...]
Klopt, ik sprak Microsoft support net (chat). Ze gaven aan dat ze de codes straks in batches gaan opsturen en dat het vandaag moet binnenkomen. De game staat overigens al in de store zag ik net.
De codes voor Alan Wake worden na +- 7 dagen verstuurd gaf hij aan. Dat is standaard zei hij erbij. Dus kan iets meer, iets minder worden.
Alan Wake GOTY is ook nog niet als BC game uit, dus die zal ook eerst vrijgegeven moeten worden voor je uberhaupt iets hebt aan de code (of je moet op de 360 willen spelen)
Ik zie af en toe GTA 5 langskomen en ondanks dat ik hem op de 360 heb uitgespeeld, wil ik opnieuw. Beetje balen dat je hem dan ook weer volledig opnieuw mag kopen.
Aangezien ik niet meer aan schijfjes doe, wil ik hem downloaden. Dat kost €69,99 via Xbox Live. Normaal vind ik voor games wel codes online voor veel minder, maar voor GTA lukt me dat niet. Klopt het dat die niet online te koop is met key?
Ik zie overigens wel voor 25,- verkopers die werken met account sharing, maar dat hoeft van mij niet.
Aangezien ik niet meer aan schijfjes doe, wil ik hem downloaden. Dat kost €69,99 via Xbox Live. Normaal vind ik voor games wel codes online voor veel minder, maar voor GTA lukt me dat niet. Klopt het dat die niet online te koop is met key?
Ik zie overigens wel voor 25,- verkopers die werken met account sharing, maar dat hoeft van mij niet.
In Colombiaanse store is hij zo'n 15 euro goedkoper, maar alsnog aan de prijs helaas...PWM schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:32:
Ik zie af en toe GTA 5 langskomen en ondanks dat ik hem op de 360 heb uitgespeeld, wil ik opnieuw. Beetje balen dat je hem dan ook weer volledig opnieuw mag kopen.
Als je eind december toevallig goedkoop Canadees tegoed hebt ingeslagen kost hij daar nu zo'n 30 euro, dat is nog te overzien
[ Voor 8% gewijzigd door GmR op 06-04-2016 10:42 ]
Verwijderd
Net de reviews gelezen. Klinkt erg goed zeg. Ouderwets rallyen. Heb CmR Rally uren gespeeld op de PS1. Misschien moet deze er ook aan gaan geloven.Willybubba schreef op woensdag 06 april 2016 @ 09:45:
Quantum Break bevalt mij ook prima. Het voelt aan als een SciFi Alan Wake en dat is goed
Zoals ik eerder al meldde: MS games zie je wel vaak voorbij komen op key-sites, maar andere games niet. GTA is dan wel een paar keer in de aanbieding geweest, maar verder is ie nog vrij duur. En hoewel de game wel leuk is om uit te spelen in first person mode (al moet ik zeggen dat ik hem op Oculus Rift leuker vind op die manier lol), denk ik niet dat je hem veel goedkoper gaat vinden. Misschien kun je gamesharen met iemand die hem al heeft?PWM schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:32:
Hij is wel erg lastig. Moet nog even de moeilijkheidsgraad en assists aanpassen, maar vind hem nog iets te pittig zo. Vooral de combinatie tussen bocht doorkrijgen (ook al staat de instelling op early) en de hoeveelheid die je moet remmen, is even wennen (lees: kut).Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:04:
[...]
Net de reviews gelezen. Klinkt erg goed zeg. Ouderwets rallyen. Heb CmR Rally uren gespeeld op de PS1. Misschien moet deze er ook aan gaan geloven.
Dat de eerste achievement was "over de kop gaan, op je wielen komen en weer verder rijden" en de tweede "auto total loss rijden", geeft wel aan wat voor game het is
Verder vind ik het jammer dat je met die oude barrels begint en niet nog gewoon een moderne (eventueel trage) auto. Ben niet zo van die oude meuk.
Ugh ik ga deze game ook halen vandaag, en klinkt allemaal erg goed. En ik vind het rijden in die "oude barrels" juist het vetsteMartinspire schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:08:
Hij is wel erg lastig. Moet nog even de moeilijkheidsgraad en assists aanpassen, maar vind hem nog iets te pittig zo. Vooral de combinatie tussen bocht doorkrijgen (ook al staat de instelling op early) en de hoeveelheid die je moet remmen, is even wennen (lees: kut).
Dat de eerste achievement was "over de kop gaan, op je wielen komen en weer verder rijden" en de tweede "auto total loss rijden", geeft wel aan wat voor game het is
Verder vind ik het jammer dat je met die oude barrels begint en niet nog gewoon een moderne (eventueel trage) auto. Ben niet zo van die oude meuk.
Via Custom Event kun je met de nieuwe kanonnen rijden.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Hij is al wel een paar keer in de aanbieding geweest voor ongeveer 40 euro.PWM schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:32:
Vind ik persoonlijk nog steeds te veel voor een spel wat ik al de de 360 helemaal uitgespeeld heb.
Ja weet ik, maar voor je carrière is het wel eerst met barrels. Verder zag ik dat de nieuw auto's dusdanig duur zijn, dat ik me niet kan voorstellen dat je daar snel in kunt rijden?Rivanov schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:20:
Via Custom Event kun je met de nieuwe kanonnen rijden.
Maar goed, vermaak me eerst nog even prima met Quantum Break. Ben bij het einde, maar is wel even fucking lastig (en brakke savepoints ook), maar we bikkelen ons er wel even doorheen.
Hij is pittig ja, maar ik finish tot nog toe (Greece en Monte Carlo) als tweede of derde. Geheim is denk ik niet overal plankgas doen... Denk ook dat veel Rallygame-ervaring wel helpt. Ben ook niet van de ouwe meuk maar ik heb wat filmpjes gezien van verderop (Pikes Peak Hillclimb) en ik ben wel blij dat ik niet hoef te starten met die wagens. Mijn god dat gaat hard.Martinspire schreef op woensdag 06 april 2016 @ 11:08:
Hij is wel erg lastig. Moet nog even de moeilijkheidsgraad en assists aanpassen, maar vind hem nog iets te pittig zo. Vooral de combinatie tussen bocht doorkrijgen (ook al staat de instelling op early) en de hoeveelheid die je moet remmen, is even wennen (lees: kut).
"I've seen things you people wouldn't believe. Attack ships on fire off the shoulder of Orion. I watched C-beams glitter in the dark near the Tannhauser gate. All those moments will be lost in time... like tears in rain... Time to die."
Dirt Rally lijkt me ook wel wat, vind wat realistischer racen wel leuk (vermaak me best met Forza 6, al merk ik wel dat ik beter rijd in FH2 bijvoorbeeld), en ik heb verder alle Dirt's gespeeld, maar volgens mij is dit wel echt wat anders dan wat ik gewend ben.
Heb gisteravond een half uurtje gedaan, en inderdaad de 1ste 2 achievements waren over de kop gaan en total loss. Moeilijkheidsgraad staat wel hoog maar ik vind het uitdagend. Word nog wel veel oefenen maar vind het tof dat het terug is naar waar dirt 1 en dirt 2 waren. Lekker alleen het parkoers afleggen.
Ook had ik alweer een paar vloek momentjes van oh ships scherpe bocht ga veel te hard.
Ook had ik alweer een paar vloek momentjes van oh ships scherpe bocht ga veel te hard.
[ Voor 12% gewijzigd door RickS29 op 06-04-2016 12:42 ]
Mja, daarbij helpt het ook niet mee hoe hoog de penalty is voor weer naar de track te gaan of te resetten. Beetje hoog imo.RickS29 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:40:
Heb gisteravond een half uurtje gedaan, en inderdaad de 1ste 2 achievements waren over de kop gaan en total loss. Moeilijkheidsgraad staat wel hoog maar ik vind het uitdagend. Word nog wel veel oefenen maar vind het tof dat het terug is naar waar dirt 1 en dirt 2 waren. Lekker alleen het parkoers afleggen.
Ja inderdaad die tijdpenalty is echt dodelijk voor je positie (wel realistisch) Ook als je de race opnieuw wilt doen 1000 credits is ook hoog.Martinspire schreef op woensdag 06 april 2016 @ 12:48:
[...]
Mja, daarbij helpt het ook niet mee hoe hoog de penalty is voor weer naar de track te gaan of te resetten. Beetje hoog imo.
Ik zag de game ergens beschreven worden als de Dark Souls van de racegames. Vond ik wel vrij raak eigenlijk
11 oktober GOW4!!
Gears of War 4 drops October 11! Check out the cover art & interview w/ @GearsViking on EW!
http://www.ew.com/article...te-cover-art?iid=sr-link1
Gears of War 4 drops October 11! Check out the cover art & interview w/ @GearsViking on EW!
http://www.ew.com/article...te-cover-art?iid=sr-link1
[ Voor 98% gewijzigd door harrytasker op 06-04-2016 15:24 ]
Vandaag een Xbox One 1TB met 2 controller besteld voor naast mij PS4, Quantum Break lijkt me een erg vet spel dus die er maar meteen bij besteld.
Ze hebben de W10 codes ook veranderd naar 7-10 dagen. Dus ze komen vandaag niet meer binnen. Ik heb het gevoel dat ze dit hebben gedaan, omdat ze de doorverkoop ervan een beetje willen tegengaan. Dat is de enige reden die ik kan bedenken waarom zo iets zo lang kan duren.The codes for Alan Wake and the Windows 10 version began going out yesterday. You should receive them within 7-10 days.
Ik ga de code sowieso niet gebruiken; heb Alan Wake al op disc. Maar ik weet nog wel iemand binnen mijn familie die 'm wel wil hebben.Kartale schreef op woensdag 06 april 2016 @ 19:56:
[...]
Ze hebben de W10 codes ook veranderd naar 7-10 dagen. Dus ze komen vandaag niet meer binnen. Ik heb het gevoel dat ze dit hebben gedaan, omdat ze de doorverkoop ervan een beetje willen tegengaan. Dat is de enige reden die ik kan bedenken waarom zo iets zo lang kan duren.
Verwijderd
Mijn Quantum Break save is weg. Nou ja, ik zie hem wel bij games&apps maar niet in game. Daar heb ik alleen de optie om een New game te starten.
Gebeurde na een restart van de One. Wel matigjes. Ga maar wat anders spelen in de hoop dat ze het patchen.
Edit: hard reset, cache clearen en local save verwijderen loste het niet op helaas. Tijd voor BO3.
Gebeurde na een restart van de One. Wel matigjes. Ga maar wat anders spelen in de hoop dat ze het patchen.
Edit: hard reset, cache clearen en local save verwijderen loste het niet op helaas. Tijd voor BO3.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 06-04-2016 20:55 ]
Een onverwachte restart of geplande vanuit het menu?Verwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 20:36:
Mijn Quantum Break save is weg. Nou ja, ik zie hem wel bij games&apps maar niet in game. Daar heb ik alleen de optie om een New game te starten.
Ik kan me voorstellen dat bij onverwachte reboot op het moment dat de savegame wordt weggeschreven, deze zo corrupt raakt dat het spel hem niet meer kan openen.
Ach, kun je alvast de andere keuzes bekijkenVerwijderd schreef op woensdag 06 april 2016 @ 20:36:
Verwijderd
Gepland. Spel netjes afgesloten terwijl ik in het menu zat. Toen een reset. Had ik beter niet kunnen doen.SunnieNL schreef op woensdag 06 april 2016 @ 21:42:
[...]
Een onverwachte restart of geplande vanuit het menu?
Ik kan me voorstellen dat bij onverwachte reboot op het moment dat de savegame wordt weggeschreven, deze zo corrupt raakt dat het spel hem niet meer kan openen.

Beetje jammer dit...Kartale schreef op woensdag 06 april 2016 @ 19:56:
[...]
Ze hebben de W10 codes ook veranderd naar 7-10 dagen. Dus ze komen vandaag niet meer binnen. Ik heb het gevoel dat ze dit hebben gedaan, omdat ze de doorverkoop ervan een beetje willen tegengaan. Dat is de enige reden die ik kan bedenken waarom zo iets zo lang kan duren.
Hoorde ook dat de Windows Store niet helemaal vlekkeloos werkte, erg lage downloadspeeds. Misschien willen ze om die reden ook wat spreiding?Kartale schreef op woensdag 06 april 2016 @ 19:56:
[...]
Moest je je Alan Wake wegdoen voor een paar euro geef je maar een kick.halofreak1990 schreef op woensdag 06 april 2016 @ 19:59:
[...]
Ik ga de code sowieso niet gebruiken; heb Alan Wake al op disc. Maar ik weet nog wel iemand binnen mijn familie die 'm wel wil hebben.
Kan je hem sowieso verkopen of is hij gekoppeld via je xbox one account? bv dat je via hetzelfde emailadres moet inloggen in de marketstore.Kartale schreef op woensdag 06 april 2016 @ 19:56:
[...]
Alan wake code heb ik ook wel interesse in als iemand die niet gaat gebruiken 
EDIT: Zit ook nog steeds te wachten tot Crysis 3 BC wordt
EDIT: Zit ook nog steeds te wachten tot Crysis 3 BC wordt
[ Voor 28% gewijzigd door mfneed op 07-04-2016 09:30 ]
Ik denk een code die je kan verkopen, waarom zouden ze het anders over het 'versturen van codes' hebben constant. Heb nog geen account gekoppelde codes gezien, die alleen onder X account kunnen worden redeemed. Dan zouden ze bij wijze van gewoon tegelijkertijd met je X1 order een vinkje bij PC versie kunnen zetten en dan zou je zonder iets in te voeren kunnen downloaden op de pc. Lijkt mij...Tits schreef op donderdag 07 april 2016 @ 09:07:
[...]
Kan je hem sowieso verkopen of is hij gekoppeld via je xbox one account? bv dat je via hetzelfde emailadres moet inloggen in de marketstore.
Alan Wake American Nightmare kwam ook gewoon als code binnen dus neem aan QB ook.Kartale schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:03:
[...]
Ik denk een code die je kan verkopen, waarom zouden ze het anders over het 'versturen van codes' hebben constant. Heb nog geen account gekoppelde codes gezien, die alleen onder X account kunnen worden redeemed. Dan zouden ze bij wijze van gewoon tegelijkertijd met je X1 order een vinkje bij PC versie kunnen zetten en dan zou je zonder iets in te voeren kunnen downloaden op de pc. Lijkt mij...
*knip*
[ Voor 96% gewijzigd door Uniciteit op 09-04-2016 13:55 ]
Ik heb je gepm'ed:-)Willybubba schreef op donderdag 07 april 2016 @ 10:50:
Ik heb overigens nog een Alan Wake American Nightmare code liggen; die heb ik destijds al digitaal gehaald. Bij interesse PM even.
Ik heb niks binnen voor W10 in ieder geval. Jammer want wilde het eens op mijn nieuwe laptop testen.Kartale schreef op woensdag 06 april 2016 @ 10:18:
[...]
Klopt, ik sprak Microsoft support net (chat). Ze gaven aan dat ze de codes straks in batches gaan opsturen en dat het vandaag moet binnenkomen. De game staat overigens al in de store zag ik net.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Da's een goed prijsje inderdaadPWM schreef op donderdag 07 april 2016 @ 13:22:
Geen fan van discs, maar Halo Mac voor 9.95 bij de Intertoys, laat ik niet liggen
Ben hier bijna klaar met Quantum Break. Al met al echt een goed spel tot nu toe. Enige waar ik me af en toe aan stoor is dat je niet zelf kan bukken, dat je soms je krachten niet kunt gebruiken (in meer verhalende delen van het spel), en (kleine spoiler, gaat niet over het verhaal o.i.d.):
spoiler:
dat je af en toe, als de tijd stilstaat en er zowel "normale" vijanden als vijanden zijn die wel in zo'n stutter kunnen bewegen, je niet die normale vijanden kunt vermoorden. Komt nog wel eens voor dat nadat je alle vijanden die zo'n suit aanhebben hebt vermoord de tijd weer doorgaat en je die normale moet vermoorden, waarom kun je niet gewoon alvast op en schieten en ze doden, des noods vallen ze dood neer wanneer de tijd weer start...
MCC in tot nu toe een onderzetter van 10,- Ik wist dat de matchmaking niet goed was, en dat het nu rustig zou zijn.
Maar na 5 uur heeft hij nog geven speler, laat staan game, gevonden.
Ga er maar niet vanuit dat je ooit iets vind... Bij mij waren er periodes dat 'ie het wel deed maar ook vaak niet. Heb het zelf ook meer voor de campaign.PWM schreef op donderdag 07 april 2016 @ 17:36:
MCC in tot nu toe een onderzetter van 10,- Ik wist dat de matchmaking niet goed was, en dat het nu rustig zou zijn.
Verwijderd
Als hij niet binnen 30 sec een game heeft hup de lobby uit en opnieuw zoeken. Brak? Yep! Werkt het? Yep! Niet dat ik het nog online speel maar goed.PWM schreef op donderdag 07 april 2016 @ 17:36:
Quantum Break heb ik inmiddels uitgespeeld, op normal wel te verstaan. Vrijwel alle collectibles gevonden. Weet alleen niet of ik 'm nog eens wil spelen, achievements boeien me niet en volgens mij zijn de verschillen te verwaarlozen qua keuzes, heb het idee dat dat meer invloed heeft op de serie dan de game zelf. In ieder geval een hele goede game, ben er ~15 uur mee zoet geweest en dus zo ongeveer alles ontdekt, 800/1000 gamerscore binnen.
Verwijderd
Niet om je op te jutten maar je kunt de junctions opstarten, je keuze aanpassen en weer afsluiten. Dan krijg je de achievement ook gewoon.ThomasXIV schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:28:
Quantum Break heb ik inmiddels uitgespeeld, op normal wel te verstaan. Vrijwel alle collectibles gevonden. Weet alleen niet of ik 'm nog eens wil spelen, achievements boeien me niet en volgens mij zijn de verschillen te verwaarlozen qua keuzes, heb het idee dat dat meer invloed heeft op de serie dan de game zelf. In ieder geval een hele goede game, ben er ~15 uur mee zoet geweest en dus zo ongeveer alles ontdekt, 800/1000 gamerscore binnen.
In ander nieuws: mijn save game is nog steeds foetsie. Ik ga niet opnieuw beginnen totdat ik weet dat het opgelost is. Wel jammer want zat er goed in. Dan maar eens een start maken aan de nieuwste Tomb Raider. Ook wel leuk denk ik.
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 07-04-2016 19:46 ]
Yep weet 't, maarja, eigenlijk geen zin meer inVerwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:45:
[...]
Niet om je op te jutten maar je kunt de junctions opstarten, je keuze aanpassen en weer afsluiten. Dan krijg je de achievement ook gewoon.
Verwijderd
Kreeg net de key voor die Alan Wake add-on American Nightmare. Heb het spel via cdkeys gekocht. Pre-order binussen gelden dus ook daarvoor!
Ook maar Dirt Rally gekocht
. Wat Twitch streams lopen kijken en kon er niet meer mee wachten. Even installeren en dan nog lekker crashen
.
Is inderdaad een mogelijkheid, maar dan zie je dus niet de gevolgen ervan. Maar dat doe ik straks ook pas als ik hem op PC kan doen. Als ik hem daar toch al gratis krijg ...Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:45:
[...]
Niet om je op te jutten maar je kunt de junctions opstarten, je keuze aanpassen en weer afsluiten. Dan krijg je de achievement ook gewoon.
Ik ben bezig op hard. Ik weet ook niet of ik hem nog eens ga spelen als ik hem uit heb. De collectibles vind je inderdaad vrij gemakkelijk als je het systeem éénmaal door hebt. Maar goed ook, ik ben echt niet de gamer die hele levels zit te zoeken naar een muntje.ThomasXIV schreef op donderdag 07 april 2016 @ 19:28:
Ik vind hem tot nu toe meevallen op hard. (Ik begin aan Act 3) Enkel ergens in het midden van act 2 heb ik het een aantal keren moeten proberen omdat er te veel enemies waren:-).
Ik merk dat ik tot nu toe steeds maar weer de eerste (of tweede) collectible mis per act.Tits schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 09:37:
[...]
Ik ben bezig op hard. Ik weet ook niet of ik hem nog eens ga spelen als ik hem uit heb. De collectibles vind je inderdaad vrij gemakkelijk als je het systeem éénmaal door hebt. Maar goed ook, ik ben echt niet de gamer die hele levels zit te zoeken naar een muntje.
Ik vind hem tot nu toe meevallen op hard. (Ik begin aan Act 3) Enkel ergens in het midden van act 2 heb ik het een aantal keren moeten proberen omdat er te veel enemies waren:-).

Kartale schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 10:05:
[...]
Ik merk dat ik tot nu toe steeds maar weer de eerste (of tweede) collectible mis per act.
spoiler:
Volgens mij zitten de collectibles niet in de omgevingen waar er geschoten moet worden. correct me if i'm wrong 
In de tijd dat ik het speelde eigenlijk nooit problemen gehad.Verwijderd schreef op donderdag 07 april 2016 @ 17:52:
[...]
Als hij niet binnen 30 sec een game heeft hup de lobby uit en opnieuw zoeken. Brak? Yep! Werkt het? Yep! Niet dat ik het nog online speel maar goed.
Een enkele keer dat hij na het laden bij iedereen blijft hangen, maar dat was het wel.
Dit is echt een toffe game. Heel uitdagend en je gaat crashen, maar dat is dan ook echt je eigen schuldThomasXIV schreef op donderdag 07 april 2016 @ 21:03:
Ook maar Dirt Rally gekocht. Wat Twitch streams lopen kijken en kon er niet meer mee wachten. Even installeren en dan nog lekker crashen
.
Yepwes- schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 11:23:
[...]
Dit is echt een toffe game. Heel uitdagend en je gaat crashen, maar dat is dan ook echt je eigen schuld
Verder gewoon super uitdagend. Nu met de weekly event bezig (1960's in griekenland), ook daar kun je niet herstarten dus neem ik ook niet zo veel risico's. Zit wel echt aan het scherm gekluisterd, goed opletten, luisteren, poeh... Heerlijk intens. En inderdaad, soms vlieg je er af, net te laat remmen bij een square right o.i.d., maar aan de andere kant, als je zo'n haarspeltbocht echt op het randje neemt of na zo'n jump op volle snelheid op het randje van een afgrond belandt dan is dat ook wel heel erg vet
Vind dit stiekem leuker dan Forza. In Forza kwam het vaak neer op rivals zo vaak opnieuw doen, soms tientallen rondes, dat je een track en hoe je bochten neemt tot in perfectie kunt (en zelfs dan secondes van de topscores afzitten
Haha leuk he, ik heb tot nu toe al 2x mijn save weggegooid omdat ik niet tevreden was. Ook zie ik ingame niet dat ik mijn pre-order auto heb terwijl mijn xbox deze wel netjes bij de game heb staan. Hoe heb jij je moeilijkheidsgraad staan ?ThomasXIV schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:46:
[...]
Yep. Vind 'm heel leuk, deel van de career gedaan in een Cooper, wat ik trouwens best een fijn autotje vind. Duurde even voordat ik 'm helemaal door had, en in de eerste 2 "landen" 2e geeindigd. In Duitsland eindelijk eerste. Heb ook zo'n daily event gedaan (in de sneeuw met een peugot geloof ik), daar deed ik 3 minuten langer over dan de snelste tijd... Je kan 'm niet herstarten en moet echt doorgaan, ken die hele auto niet, en op sneeuw rijden is verdomd lastig, met die hopen sneeuw langs de weg voelde ik me net een bowlingbal die tussen van die veiligheidsrailtjes heen en weer ketst
.
Verder gewoon super uitdagend. Nu met de weekly event bezig (1960's in griekenland), ook daar kun je niet herstarten dus neem ik ook niet zo veel risico's. Zit wel echt aan het scherm gekluisterd, goed opletten, luisteren, poeh... Heerlijk intens. En inderdaad, soms vlieg je er af, net te laat remmen bij een square right o.i.d., maar aan de andere kant, als je zo'n haarspeltbocht echt op het randje neemt of na zo'n jump op volle snelheid op het randje van een afgrond belandt dan is dat ook wel heel erg vet.
Vind dit stiekem leuker dan Forza. In Forza kwam het vaak neer op rivals zo vaak opnieuw doen, soms tientallen rondes, dat je een track en hoe je bochten neemt tot in perfectie kunt (en zelfs dan secondes van de topscores afzitten) , dan vind ik dit toch leuker.
Moeilijkheidsgraad van de andere drivers nog niet naar gekeken, maar assists heb ik allemaal uit staan, schakelen handmatig (geen clutch). Net de weekly event uitgereden en ben op plaats 269 gezet, zat altijd een behoorlijke afstand tussen de nummer 1, maar ik zit in elke afzonderlijke rally (het waren er 6) in de top tierRickS29 schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 13:10:
[...]
Haha leuk he, ik heb tot nu toe al 2x mijn save weggegooid omdat ik niet tevreden was. Ook zie ik ingame niet dat ik mijn pre-order auto heb terwijl mijn xbox deze wel netjes bij de game heb staan. Hoe heb jij je moeilijkheidsgraad staan ?
Hier trouwens 1 keer de save weggegooid helemaal in het begin, maar toen bakte ik er ook echt helemaal niks van. Zou 't nu ook wel kunnen doen, want ik rij denk ik hierna een stuk beter, maar goed... Het boeit me niet zo veel

[ Voor 25% gewijzigd door Thomas op 08-04-2016 13:41 ]
Helemaal mee eensThomasXIV schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 12:46:
[...]
Yep. Vind 'm heel leuk, deel van de career gedaan in een Cooper, wat ik trouwens best een fijn autotje vind. Duurde even voordat ik 'm helemaal door had, en in de eerste 2 "landen" 2e geeindigd. In Duitsland eindelijk eerste. Heb ook zo'n daily event gedaan (in de sneeuw met een peugot geloof ik), daar deed ik 3 minuten langer over dan de snelste tijd... Je kan 'm niet herstarten en moet echt doorgaan, ken die hele auto niet, en op sneeuw rijden is verdomd lastig, met die hopen sneeuw langs de weg voelde ik me net een bowlingbal die tussen van die veiligheidsrailtjes heen en weer ketst
.
Verder gewoon super uitdagend. Nu met de weekly event bezig (1960's in griekenland), ook daar kun je niet herstarten dus neem ik ook niet zo veel risico's. Zit wel echt aan het scherm gekluisterd, goed opletten, luisteren, poeh... Heerlijk intens. En inderdaad, soms vlieg je er af, net te laat remmen bij een square right o.i.d., maar aan de andere kant, als je zo'n haarspeltbocht echt op het randje neemt of na zo'n jump op volle snelheid op het randje van een afgrond belandt dan is dat ook wel heel erg vet.
Vind dit stiekem leuker dan Forza. In Forza kwam het vaak neer op rivals zo vaak opnieuw doen, soms tientallen rondes, dat je een track en hoe je bochten neemt tot in perfectie kunt (en zelfs dan secondes van de topscores afzitten) , dan vind ik dit toch leuker.
Ik ben gisteren ook begonnen met de weekly events en ik vind het echt leuk dat je maar 1 kans krijgt, geen herstart of rewind.
Speel je met de normale controller? Ik zit nog steeds te twijfelen of ik een Elite controller aan ga schaffen. Stuurtje zou helemaal mooi zijn maar om dat nou iedere keer weer op te bouwen in de woonkamer..
Rij gewoon met een normale controller. Stuur hier wil ik ook niet, precies om die reden. Elite controller vind ik te duur, misschien in te toekomst eens aanschaffen, maar ben best tevreden over de gewone controllers.wes- schreef op vrijdag 08 april 2016 @ 13:46:
[...]
Helemaal mee eens![]()
Ik ben gisteren ook begonnen met de weekly events en ik vind het echt leuk dat je maar 1 kans krijgt, geen herstart of rewind.
Speel je met de normale controller? Ik zit nog steeds te twijfelen of ik een Elite controller aan ga schaffen. Stuurtje zou helemaal mooi zijn maar om dat nou iedere keer weer op te bouwen in de woonkamer..
E: Al zie ik dat die elite controllers nu al voor 115 te koop zijn... Maarja, dan moet ik er weer zo'n play & charge kit bij kopen (of ik gebruik er 1 uit m'n andere 2 controllers)... Als ze nou eens naar 100 of misschien zelfs iets minder zakken schaf ik er wel 1 aan.
[ Voor 16% gewijzigd door Thomas op 08-04-2016 13:56 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.