Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 19:19
Tits schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 12:18:
[...]

Idem, het spel gaat ook terug veel meer gespeeld worden indien het BC wordt.
Het word sowieso BC de vraag is alleen wanner :+. Ze beloofden het al zowat 4 maanden terug als 1 van de 1e spellen, maar daar bleef het tot nu toe ook bij...

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 08-06 13:35

Tomba

Quis custodiet ipsos custodes?

Tits schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 11:38:
Weet iemand hoe het precies zit met de pre-order van Quantum Break? Krijg je een pc-code die je kan verpatsen?
En hoe zit het met Alan Wake, is dat ook een code of hangt deze "vast" aan de disc van Quantum Break?

Hoe zit het met te preorderen in de Braziliaanse marketplace, is zo een pc-code dan ook geldig in de Benelux?
Als het goed is krijg je inderdaad een code voor de PC versie zodra hij uit is, die van Alan Wake heb ik al gehad (Via een Xbox message)

tomba.tweakblogs.net || Mijn V&A

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 21:25
timmie271 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 07:18:
[...]

1: xbox 360 spellen:
1e spel is 1e helft van de maand.
2e spel is 2e helft van de maand
Xbox one spellen:
1e spel is hele maand
2e spel is vanaf de 2e helft tot de 1e helft van de volgende maand.
.

2: Nooit last van. Maar als het ook kan typ ik het in via de pc of telefoon omdat dat gewoon een stuk sneller gaat.

Edit: controller al wel eens geüpdatet of niet? Of je gevoeligheid staat misschien te hoog anders zou ik het ook niet weten. Wel kun je nog die 4 pijltjes linksonderin (D-pad?) gebruiken voor het toetsenbord.
Top voor de info over de games, duidelijk.

Controllers zijn up-to-date, het gebeurt ook via de pad dus niet alleen de stick.
Gevoeligheid moet ik eens naar kijken, nooit geweten dat ik deze in het dashboard gedeelte kon instellen ( want het gaat gewoonweg fout zodra ik iets moet typen ).

Thanks voor de tip, deze zal ik vanavond even nakijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
JeroenC schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 15:15:
[...]

Top voor de info over de games, duidelijk.

Controllers zijn up-to-date, het gebeurt ook via de pad dus niet alleen de stick.
Gevoeligheid moet ik eens naar kijken, nooit geweten dat ik deze in het dashboard gedeelte kon instellen ( want het gaat gewoonweg fout zodra ik iets moet typen ).

Thanks voor de tip, deze zal ik vanavond even nakijken.
Hmm, had even verder moeten kijken bij mij valt er toch niets in te stellen wat betreft gevoeligheid voor zover ik kan zien.

heb je anders al geprobeerd de xbox te resetten? Schijnt op een een of andere manier ook heel veel problemen op te lossen zoals bij mij met de externe HDD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
timmie271 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 16:05:
[...]

Hmm, had even verder moeten kijken bij mij valt er toch niets in te stellen wat betreft gevoeligheid voor zover ik kan zien.

heb je anders al geprobeerd de xbox te resetten? Schijnt op een een of andere manier ook heel veel problemen op te lossen zoals bij mij met de externe HDD.
Ja die heb ik vorige week op de fabrieksinstellingen gezet aangezien die zo traag als stroop werd. Dat is gelukkig wel verholpen, maar dat met het type nog niet volledig ( het gaat al beter na een aantal OS updates, maar nog niet 100% ). Het is soms vervelend (zoals gisteren met netflix inloggen, dat kan niet via de telefoon) dat je erop moet letten langzaam te typen, vroeger op de 360 ging ik als een speer, maar nu ben ik non stop aan het opletten of die wel de juiste letter pakt en niet 1 letter door springt.
Telefoon is voor veel situaties wel een oplossing (zolang ze gebruik maken van het xbox one/os toetsenbord en niet een alternatief zoals netflix:D)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
JeroenC schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 16:29:
[...]

Ja die heb ik vorige week op de fabrieksinstellingen gezet aangezien die zo traag als stroop werd. Dat is gelukkig wel verholpen, maar dat met het type nog niet volledig ( het gaat al beter na een aantal OS updates, maar nog niet 100% ). Het is soms vervelend (zoals gisteren met netflix inloggen, dat kan niet via de telefoon) dat je erop moet letten langzaam te typen, vroeger op de 360 ging ik als een speer, maar nu ben ik non stop aan het opletten of die wel de juiste letter pakt en niet 1 letter door springt.
Telefoon is voor veel situaties wel een oplossing (zolang ze gebruik maken van het xbox one/os toetsenbord en niet een alternatief zoals netflix:D)
Ergens denk ik dat het wel een xbox probleempje is aangezien je er last van hebt met de stick en de D-pad. Met die 2e zou je er in principe geen last van mogen hebben, omdat dat maar een 1 klik systeem is..

Maar het blijft wel apart..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
timmie271 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 16:54:
[...]

Ergens denk ik dat het wel een xbox probleempje is aangezien je er last van hebt met de stick en de D-pad. Met die 2e zou je er in principe geen last van mogen hebben, omdat dat maar een 1 klik systeem is..

Ja precies, helemaal op het begin toen ik de xbox net thuis had staan ervaarde ik dit probleem ontiegelijk, nieuwe xbox one controller erbij gekocht ( niet voor dit, maar voor mijn vriendin ) en ook daarmee dit probleem.. Een aantal updates verder en probleem is ver verholpen, bij mijn neef die dus de xbox one een aantal maanden later (half jaar oid) gekocht heeft, ervaart hetzelfde probleem..
Zou dit dan heeeel toevallig een slechte batch controllers zijn? Het lijkt soms alsof die ''het signaaltje'' 2x stuurt ipv 1..

Maar goed als voor de rest niemand hier dit probleem ervaart, dan zullen wij 2 (mijn neef en ik) gewoon ergens pech mee hebben :D (nee het is niet het gebruik, ook wanneer ik er goed op let dat ik maar 1x klik / naar links duw, kan die 2x naar links gaan.

Zelfde probleem in BF4 trouwens, spawnpoint kiezen of class, switcht gerust 1 spawnpoint verder. Leuk als je 1x klik en direct op A klikt, je spawnt ergens waar je niet wilt spawnen :D Oftewel dat moet je allemaal voorzichtig doen en goed opletten, iets wat ik op dat moment liever gewoon niet doe :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 31-03 09:48
timmie271 schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 16:54:
[...]

Ik heb het ook een tijdje gehad. Vreselijk irritant was het! Gelukkig gebruik ik het toetsenbord amper, dus had er nooit veel last van. Inmiddels is het langzame effect weg, maar zou ook niet 1-2-3 weten wat ik gedaan heb om hem te verhelpen.
Wel een tijd terug nog terug naar fabrieksinstellingen gegaan nadat ik uit het preview programma ben gestapt, maar ik denk dat het daarvoor al gefixed was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 16:12
Net de demo van Final Fantasy gespeeld........ Nou zat ik best te wachten op deze game maar de demo geeft mij niet echt gevoel om tot aankoop over te gaan terwijl voor het spelen van de demo dit een game was die ik moest hebben. Battle system is een beetje vreemd maar het ziet er wel weer goed uit.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 20:56
Dat battle systeem was voor mij voor de demo al reden om af te haken maar ik wil het nog wel een kans geven via de demo.

Ik verlang naar de eerste FF's.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:30
Tomba schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 14:33:
[...]

Als het goed is krijg je inderdaad een code voor de PC versie zodra hij uit is, die van Alan Wake heb ik al gehad (Via een Xbox message)
Is dat de code voor de "normale"Alan Wake game? Die heb ik nog niet gekregen. Ik heb wel de code gehad voor AW American Nightmare.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 170423

Larry Hryb ‏

Saints Row IV is now available on Xbox One Backward Compatibility.

Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/Ce42sGBXEAA1M4e.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRzr
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 14-05 22:26
Zijn er mensen die problemen ondervinden met het aankopen van US gift cards (XBOX ook op US) en daarmee ineens niet meer betalingen mee kunnen verrichten? Inmiddels ben ik al meer dan 1 jaar in het bezit van de XBOX ONE en vanaf moment 1 koop ik mijn games in de US store. Nu geeft de store het volgende terug:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/EsTal3J.png

Het zou jammer zijn als ik deze gift card van 22 euro voor niks gekocht heb en vervolgens geen season pass voor The Witcher 3 (geweldige game!) daarmee kan kopen!

Hebben jullie ideeën over mogelijke vervolgstappen die ik kan ondernemen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 08-06 00:13

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

VPN gebruikt?

[ Voor 24% gewijzigd door janvanduschoten op 31-03-2016 19:34 ]

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRzr
Bedoel je of ik dat eens moet proberen of dat ik dat in de eerste instantie geprobeerd had?
Nee, ik heb geen gebruik gemaakt van een proxy ;). Dit werkte vroeger gewoon door de localization settings op US te zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
TheRzr schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 19:35:
[...]

Bedoel je of ik dat eens moet proberen of dat ik dat in de eerste instantie geprobeerd had?
Nee, ik heb geen gebruik gemaakt van een proxy ;). Dit werkte vroeger gewoon door de localization settings op US te zetten.
Afgelopen weekend hetzelfde probleem met Argentijnse en Russische store (Wilde nog wat aanschaffen met de Spring Sale) werkte ook niet meer en voorheen nooit problemen gehad met betalingen direct met mijn CC. Wel altijd VPN gebruikt gehad voor het betreffende land! Kreeg exact dezelde foutmelding als jij.
Hopelijk is het iets van tijdelijke aard....

[ Voor 11% gewijzigd door harrytasker op 31-03-2016 19:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheRzr
harrytasker schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 19:42:
[...]

Afgelopen weekend hetzelfde probleem met Argentijnse en Russische store (Wilde nog wat aanschaffen met de Spring Sale) werkte ook niet meer en voorheen nooit problemen gehad met betalingen direct met mijn CC. Wel altijd VPN gebruikt gehad voor het betreffende land! Kreeg exact dezelde foutmelding als jij.
Dat klinkt niet positief, lijkt erop dat het verstandig is om even te voorzichtig te zijn met het aanschaffen van (grote bedragen) giftcards... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:54
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Silversin schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 20:08:
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen
Al gebruikt :'(

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wow, in 4 minuten tijd?

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Famous
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 20-12-2024

Famous

R 400+

Nee in een minuutje. ;)

Xbox live: Ghesous | Polo AW GTI 275pk, 450nm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 07-06 23:05
[...]

Dat hoop ik ook dat dit tijdelijk is,ik heb nog aardig wat Giftcards van de Singapore store.
Ik heb op een ander forum ook gelezen dat er ook daar veel mensen zijn die dit probleem opeens hebben met aankopen in een buitenlandse store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

skreppiedoe schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 17:37:
[...]

Is dat de code voor de "normale"Alan Wake game? Die heb ik nog niet gekregen. Ik heb wel de code gehad voor AW American Nightmare.
American nightmare inderdaad. Ging er vanuit dat het origineel inbegrepen was, is dat niet zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 22:30
Tomba schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 21:49:
[...]

American nightmare inderdaad. Ging er vanuit dat het origineel inbegrepen was, is dat niet zo?
Die code komt nog, het is alleen nog niet bekend wanneer precies. Zal vast ergens rond 5 april zijn.

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Saven
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 08-06 11:17

Saven

Administrator

nexhil schreef op woensdag 30 maart 2016 @ 13:26:
[...]

Deze set net afgelopen maandag voor 349,15 Euro gehaald (incl de 2e controller) bij Bart-Smit :(
(0.15 euro voor het tasje :p )
Me2, ik voel je pijn :')

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Vandaag nog voor bijna 100 euro in de Argentijnse store gekocht, geen enkel problemen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Silversin
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:54
Volgens mij is er iemamd constant aan het f5'en is voor codes =p

Gaat altijd heel snel hier =p

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TheRzr schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 19:19:
Zijn er mensen die problemen ondervinden met het aankopen van US gift cards (XBOX ook op US) en daarmee ineens niet meer betalingen mee kunnen verrichten? Inmiddels ben ik al meer dan 1 jaar in het bezit van de XBOX ONE en vanaf moment 1 koop ik mijn games in de US store. Nu geeft de store het volgende terug:

[afbeelding]

Het zou jammer zijn als ik deze gift card van 22 euro voor niks gekocht heb en vervolgens geen season pass voor The Witcher 3 (geweldige game!) daarmee kan kopen!

Hebben jullie ideeën over mogelijke vervolgstappen die ik kan ondernemen?
Op zich kan het een tijdelijke issue zijn. Met gift-cards waren proxys en VPNs nog niet nodig, dus ik hoop niet dat dat gaat veranderen. Gister werkte het voor mij nog wel, dus ik denk niet dat het echt ineens veranderd is. Gewoon morgen even opnieuw proberen.

Martinspire - PC, PS4, X1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06 11:54

nexhil

BAM!

Nu.nl is niet zo positief over Quantum break:
http://www.nu.nl/reviews/...eak-voelt-flinterdun.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 261819

JeroenC schreef op donderdag 31 maart 2016 @ 16:59:
[...]

Ja precies, helemaal op het begin toen ik de xbox net thuis had staan ervaarde ik dit probleem ontiegelijk, nieuwe xbox one controller erbij gekocht ( niet voor dit, maar voor mijn vriendin ) en ook daarmee dit probleem.. Een aantal updates verder en probleem is ver verholpen, bij mijn neef die dus de xbox one een aantal maanden later (half jaar oid) gekocht heeft, ervaart hetzelfde probleem..
Zou dit dan heeeel toevallig een slechte batch controllers zijn? Het lijkt soms alsof die ''het signaaltje'' 2x stuurt ipv 1..

Maar goed als voor de rest niemand hier dit probleem ervaart, dan zullen wij 2 (mijn neef en ik) gewoon ergens pech mee hebben :D (nee het is niet het gebruik, ook wanneer ik er goed op let dat ik maar 1x klik / naar links duw, kan die 2x naar links gaan.

Zelfde probleem in BF4 trouwens, spawnpoint kiezen of class, switcht gerust 1 spawnpoint verder. Leuk als je 1x klik en direct op A klikt, je spawnt ergens waar je niet wilt spawnen :D Oftewel dat moet je allemaal voorzichtig doen en goed opletten, iets wat ik op dat moment liever gewoon niet doe :D
Herkenbaar probleem, ik heb sinds een aantal maanden exact hetzelfde. D-pad rechts wordt vaak dubbel geregistreerd, dit is erg goed te merken met het typen van tekst en het navigeren in het dashboard. L-stick rechts werkt praktisch niet, ik moet mijn L-stick schuin omhoog/omlaag houden om naar rechts te gaan. Racen is hierdoor praktisch onmogelijk geworden. Ik weet nu niet of dit door gebruikt komt of niet (ben normaal zeer zuinig op mijn spullen) maar ik ga toch een nieuwe controller kopen om te kijken of het probleem op te lossen is.

Note: Ik gebruik het preview-dashboard, controller heeft de laatste firmware.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
[...]

Vandaag nog eens geprobeerd in de Russische store en blijkt weer te werken. Wel jammer dat ik de Spring Sale hierdoor een beetje gemist heb :(

Acties:
  • +4 Henk 'm!
Gros is ook niet zo positief over nu.nl, niets bijzonders daar te zien dus :P

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 31-05 12:08
De reviews zijn precies inderdaad niet unaniem positief.

Jammer (beetje zoals bij hitman:( )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 21:31
Nu is dan ook niet echt een review bron die ik (iig) serieus neem :P

Vanmorgen even de reviews van Kotaku en Polygon gelezen en begin er zeker zin in te krijgen!

http://www.polygon.com/20...-break-review-xbox-one-pc
http://kotaku.com/quantum-break-the-kotaku-review-1768387991

Jammer alleen dat ik pas de 16e weer thuis ben om het te kunnen spelen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
even een snelle vraag: ik zag dat dark souls voor de 360 bc heeft... kan ik deze gewoon downloaden op mijn xboxone via xbox.com?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Hey hey don't shoot the messenger! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
ThatsHollywood schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 13:08:
even een snelle vraag: ik zag dat dark souls voor de 360 bc heeft... kan ik deze gewoon downloaden op mijn xboxone via xbox.com?
Als je hem digitaal hebt kan je hem via my games and apps op Xbox One downloaden.
Van xbox.com naar Xbox One gaat voor zo ver ik weet niet, omdat je niet kan kiezen of hij gedownload word dus kiest hij automatisch de 360 download queue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
Als je het spel op disk heb gewoon in de xbox one stoppen en hij gaat zelf installeren.
Als je het spel digitaal hebt moet je het zelf forceren om te installeren.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Kan je gewoon kopen in de store voor de X360 mocht je hem nog niet hebben.
Vervolgens naar 'my games en apps' op de Xbox One, naar rechts scrollen en dan staat hij daar tussen de 'ready to instal' games.
Dikke tip : bij pre-order van Dark Souls 3 krijg je Dark Souls 1 gratis (download op X360 en / of Xbox One)
Framerates zijn zo nu en dan om te janken maar de laadtijden zijn wel heerlijk kort, kortom : GENIETEN !!! *O*

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 01-04-2016 14:31 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThatsHollywood
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
justifire schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 14:29:
Kan je gewoon kopen in de store voor de X360 mocht je hem nog niet hebben.
Vervolgens naar 'my games en apps' op de Xbox One, naar rechts scrollen en dan staat hij daar tussen de 'ready to instal' games.
Dikke tip : bij pre-order van Dark Souls 3 krijg je Dark Souls 1 gratis (download op X360 en / of Xbox One)
Framerates zijn zo nu en dan om te janken maar de laadtijden zijn wel heerlijk kort, kortom : GENIETEN !!! *O*
THX :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopendeVogel
Anoniem: 261819 schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 12:09:
[...]

Herkenbaar probleem, ik heb sinds een aantal maanden exact hetzelfde. D-pad rechts wordt vaak dubbel geregistreerd, dit is erg goed te merken met het typen van tekst en het navigeren in het dashboard. L-stick rechts werkt praktisch niet, ik moet mijn L-stick schuin omhoog/omlaag houden om naar rechts te gaan. Racen is hierdoor praktisch onmogelijk geworden. Ik weet nu niet of dit door gebruikt komt of niet (ben normaal zeer zuinig op mijn spullen) maar ik ga toch een nieuwe controller kopen om te kijken of het probleem op te lossen is.

Note: Ik gebruik het preview-dashboard, controller heeft de laatste firmware.
Hmm nja mijne reageert wel gewoon, alleen soms dan tikt die 2x een richting uit ipv 1x. Ik heb het probleem met 2 verschillende controllers, 1 die ik bij release had en 1 die ik nu ongeveer 6 maanden in bezit heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mobygo76
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 23:47
Quantum Break toch gekocht. Wel fysiek, kan ik hem daarna verkopen. 52 euro vind ik een mooie prijs bij yourgamezone.nl

[ Voor 8% gewijzigd door mobygo76 op 01-04-2016 18:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bunta
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 02-06 16:12
justifire schreef op vrijdag 01 april 2016 @ 19:42:
Damn die Doom beta speelt lekker weg _/-\o_
Waan me weer helemaal in de Quake III Arena tijd met die rocketlauncher :9~
Icm Elite controller is het helemaal geweldig.
Bah ik heb geen code........ Maak ff een paar filmpjes voor in je feed kan ik ook vast genieten.

Xbox One: GodShieldRevs Twitch: GodShieldRevs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 07-06 23:13
Sunset overdrive in de gold actie voor 2de helft april nice. En dead space voor de 360

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 30-05 09:41
Ik heb ook Quantum Break gekocht. Vond het wel mooi dat ik hem ook meteen op de PC krijg. Ben benieuwd of ik uiteindelijk op de PC ga spelen of X1.

Het zou mooi zijn als er cross-save zou zijn, lekker op de pc met de hoge-graphics en dan vanuit bed op de tv verder spelen.

Xbox Live: AlpBJK PSN: alp1903

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Smoonshine
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 22:33

Smoonshine

Feyenoord!!

Zo, de sprong in het diepe maar eens gewaagd en Trackmania Turbo gekocht uit de Argentijnse store. Hij is nu aan het downloaden dus ben benieuwd. Het enige waar ik over in zit is dat ik de proefversie al eens uit de NL Store heb gehaald. Ik hoop dat het goed gaat en dat dat elkaar niet dwars zit.

uhm...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Smoonshine schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 10:33:
Zo, de sprong in het diepe maar eens gewaagd en Trackmania Turbo gekocht uit de Argentijnse store. Hij is nu aan het downloaden dus ben benieuwd. Het enige waar ik over in zit is dat ik de proefversie al eens uit de NL Store heb gehaald. Ik hoop dat het goed gaat en dat dat elkaar niet dwars zit.
Nooit geen problemen mee gehad, dus komt goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 337891

Vette reclame. Is al gepreordered. Voor mijn broertje. Die het wel leuk vindt. :)

Heb DS1 tot NG++ gespeeld bij die twee bazen die je tegelijk bevecht. Toen was ik na zes miljoen deaths helemaal klaar er mee.

In ander nieuws. QB ziet er tof uit. Dat het maar 10 tot 12 uur duurt vind ik een pre. Ook het ontbreken van multiplayer en challenge modes vind ik mooi. Eindelijk weer eens een spel dat puur gebouwd is om een verhaal en gameplay zonder al die onzin er om heen. Ik denk dan aan MP in AC en Tomb Raider of honderd costume challenges in Batman. Spellen als QB of Mad Max vind ik stukken fijner.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Kartale schreef op zaterdag 02 april 2016 @ 00:20:
Het zou mooi zijn als er cross-save zou zijn, lekker op de pc met de hoge-graphics en dan vanuit bed op de tv verder spelen.
Dat is dus ook zo!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Had stiekem gehoopt op twee achievement lists. :) Dit is ook wel OK. Eens kijken hoeveel het verschil tussen de pc op minimum specs en de One is qua graphics.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 337891 schreef op zondag 03 april 2016 @ 11:11:
[...]

Vette reclame. Is al gepreordered. Voor mijn broertje. Die het wel leuk vindt. :)

Heb DS1 tot NG++ gespeeld bij die twee bazen die je tegelijk bevecht. Toen was ik na zes miljoen deaths helemaal klaar er mee.

In ander nieuws. QB ziet er tof uit. Dat het maar 10 tot 12 uur duurt vind ik een pre. Ook het ontbreken van multiplayer en challenge modes vind ik mooi. Eindelijk weer eens een spel dat puur gebouwd is om een verhaal en gameplay zonder al die onzin er om heen. Ik denk dan aan MP in AC en Tomb Raider of honderd costume challenges in Batman. Spellen als QB of Mad Max vind ik stukken fijner.
Mja 10 uur is niet zo gigantisch, maar er zijn nog wel een paar keuzes die ik dan wel wil herspelen. Schijnt namelijk redelijk ingrijpend te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 19:51

v8power67

Psn: Mausosaurus

Heb een raar probleem met mijn x1..
Gister f1 en MotoGP kijken en vond beeld beetje happerig.
Soms bij bewegende camera was het gewoon niet smooth.
Nu net de x1 weer opgestart(staat in snelle opstart modus Ben naam kwijt) en TV happerde echt gigantisch.. Dus ik via menu de x1 restarten en hij slaat vast. Zette nog wel mijn TV en ziggo box uit maar beeld was vastgeslagen.
Dus ik x1 hard resetten en nu werkt alles weer smooth.
Heb het idee dat als ik te lang die snelle opstart modus gebruikt dat mijn x1 op gegeven moment echt traag en trippend wordt. Heb dit al vaker gehad. Alleen met dat TV niet zo erg..
Meer mensen hier last van ? Zijn er oplossingen ? Of ligt het aan mijn x1?
Zou een keer een Factory reset kunnen doen. Nog nooit gedaan. Neem aan dat mijn externe hdd dan gewoon veilig is of moet je die loskoppelen ?

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 13-04 17:53

DeMoN

Pastafari

v8power67 schreef op zondag 03 april 2016 @ 13:17:
Heb een raar probleem met mijn x1..
Gister f1 en MotoGP kijken en vond beeld beetje happerig.
Soms bij bewegende camera was het gewoon niet smooth.
Nu net de x1 weer opgestart(staat in snelle opstart modus Ben naam kwijt) en TV happerde echt gigantisch.. Dus ik via menu de x1 restarten en hij slaat vast. Zette nog wel mijn TV en ziggo box uit maar beeld was vastgeslagen.
Dus ik x1 hard resetten en nu werkt alles weer smooth.
Heb het idee dat als ik te lang die snelle opstart modus gebruikt dat mijn x1 op gegeven moment echt traag en trippend wordt. Heb dit al vaker gehad. Alleen met dat TV niet zo erg..
Meer mensen hier last van ? Zijn er oplossingen ? Of ligt het aan mijn x1?
Zou een keer een Factory reset kunnen doen. Nog nooit gedaan. Neem aan dat mijn externe hdd dan gewoon veilig is of moet je die loskoppelen ?
Heb dit ook wel eens. Als de Xbox in Instant-On staat en ik gebruik dit 2 of 3 weken lang zo, dan moet ik hem een keer rebooten om weer 'vers' te krijgen. In mijn geval haperen games gewoon een beetje, vooral in COD online merk je dat natuurlijk. Dacht eerst dat het lag was, maar is dus soms de X1 zelf. Ik zit trouwens in preview program met laatste firmware, zal wel gewoon Windows zijn, dat moet je nou eenmaal soms rebooten :+

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Laatst online: 19:51

v8power67

Psn: Mausosaurus

DeMoN schreef op zondag 03 april 2016 @ 13:21:
[...]

Heb dit ook wel eens. Als de Xbox in Instant-On staat en ik gebruik dit 2 of 3 weken lang zo, dan moet ik hem een keer rebooten om weer 'vers' te krijgen. In mijn geval haperen games gewoon een beetje, vooral in COD online merk je dat natuurlijk. Dacht eerst dat het lag was, maar is dus soms de X1 zelf. Ik zit trouwens in preview program met laatste firmware, zal wel gewoon Windows zijn, dat moet je nou eenmaal soms rebooten :+
Okee thnx voor je feedback. Dan weet ik dat het dus kan gebeuren. Dacht misschien iets mis met mijn x1.

Moet zeggen heb verder erg weinig problemen met mijn x1. Zeker sinds ik externe hdd heb en wat hickups in games ermee weg zijn.
Momenteel game ik echter zeer weinig tot niet. Mn ps4 gebruik ik ook zeer weinig. Niet omdat er iets mis mee is maar heb een beetje een dip qua gaming.. Vind niks interessant en heb niks te spelen op moment.
Heel soms speel ik the division nog wel eens op ps4 maar verder gebruik ik alleen de x1 heel de dag voor TV en YouTube etc.
X1 is een mooi apparaat, en is handig ook buiten gaming om.
Jammer dat er alleen voor mij nu niks leuks qua games op te spelen is...
Maar dit ligt 100% aan mij Ben beetje gaming moe..

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• halofreak1990
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 17-05-2024
Iemand anders dit probleem?

Heb m'n save voor Dark Souls op m'n 360 naar de Cloud Saved Games verplaatst en geüpload.
Echter, bij het starten van Dark Souls op de Xbox One, zegt 'ie "Save games are still uploading on another Xbox. If you use cloud saved games in this session, you may lose progress."

Het enige wat ik kan bedenken is dat ik na het installeren van DS op m'n Xbox One meteen het spel gestart heb, en pas later de save van m'n 360 geüpload heb. Maar dan zou hij toch inmiddels het zaakje gesynct moeten hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Woop woop. Quantum Break is nu aan het installeren. Heb hem via cdkeys besteld. Ben benieuwd of alle preorder bonussen dan gelden. Als ik het tekstje in de store lees, lijkt het wel zo maar helemaal duidelijk is het me niet. We gaan het zien de 6e. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
Oh, heerlijk! :o Dat maakt het toch nog een stuk interessanter nu. Scoort ook vrij hoog deze game. Jammer dat ik het komende weken even druk heb. Dus moet mijn best doen om deze game te laten liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:09

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Bah, ik ben toch wel heel erg Division beu. Gelukkig heb ik Primal nog om mij bezig te houden :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kartale schreef op zondag 03 april 2016 @ 15:05:
[...]

Oh, heerlijk! :o Dat maakt het toch nog een stuk interessanter nu. Scoort ook vrij hoog deze game. Jammer dat ik het komende weken even druk heb. Dus moet mijn best doen om deze game te laten liggen.
Verhalende singleplayers kun je meestal na een maand voor 30 piek op Marktplaats oppikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 337891 schreef op zondag 03 april 2016 @ 15:02:
Woop woop. Quantum Break is nu aan het installeren. Heb hem via cdkeys besteld. Ben benieuwd of alle preorder bonussen dan gelden. Als ik het tekstje in de store lees, lijkt het wel zo maar helemaal duidelijk is het me niet. We gaan het zien de 6e. :)
Zijn er uberhaupt pre-order bonussen (afgezien van de Windows-store download) dan? Ik wist trouwens niet dat key-sites ondertussen ook al diverse xbox games verkochten? Of is het maar select aantal titels?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martinspire schreef op zondag 03 april 2016 @ 16:11:
[...]

Zijn er uberhaupt pre-order bonussen (afgezien van de Windows-store download) dan? Ik wist trouwens niet dat key-sites ondertussen ook al diverse xbox games verkochten? Of is het maar select aantal titels?
Ja. Alan Wake GOTY en AW American Nightmare.

Select aantal titels kun je ook als key kopen. Scheelt vaak wel wat geld. Heb QB voor 44 USD gekocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
halofreak1990 schreef op zondag 03 april 2016 @ 14:28:

Heb m'n save voor Dark Souls op m'n 360 naar de Cloud Saved Games verplaatst en geüpload.
Echter, bij het starten van Dark Souls op de Xbox One, zegt 'ie "Save games are still uploading on another Xbox. If you use cloud saved games in this session, you may lose progress."

Het enige wat ik kan bedenken is dat ik na het installeren van DS op m'n Xbox One meteen het spel gestart heb, en pas later de save van m'n 360 geüpload heb. Maar dan zou hij toch inmiddels het zaakje gesynct moeten hebben?
Lijkt er op dat de save files door elkaar heen lopen ?
De X360 is aan het uploaden naar de cloud, jij start ondertussen DS op de Xbox One die vervolgens een nieuwe save aanmaakt en upload naar de cloud.
Oppassen dat de nieuwe (foutieve) save niet de oude X360 save overschrijft !
Zou DS even opstarten op de X360, kijken of die save nog goed is, stukje spelen, netjes quitten via menu en wachten totdat de X360 de save geupload heeft (lampje op powerknop stopt met knipperen)
Daarna DS op de Xbox One opstarten, cloudsave selecteren, syncen en verder spelen :)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

Martinspire schreef op zondag 03 april 2016 @ 16:11:
[...]

Bij Key sites is het altijd goed oppassen de ene keer gaat het om een key en de andere keer gaat het om een account die je met z'n 5en deelt.

Maar goed inderdaad, ik heb zo o.a. Ryse voor 12 euro gekocht (key).
Vaak gaat het om de games die bij bundels verkocht worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Helaas is er geen lijst met authorised sellers (amazon o.a) en grijs gebied verkopers (cdkeys).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kartale
Anoniem: 337891 schreef op zondag 03 april 2016 @ 16:05:
[...]

Verhalende singleplayers kun je meestal na een maand voor 30 piek op Marktplaats oppikken.
Je hebt daarin gelijk, ik heb echter alles digitaal. Deze trouwens ook al gepreordered paar dagen terug. Kwamen alleen wat dingen tussen die ik komende weken moet afhandelen. Vandaar dat ik het spel moet laten liggen/staan. Hoe noem je iets wat op je harde schijf staat? Rusten...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Kartale schreef op zondag 03 april 2016 @ 20:17:
[...]

Je hebt daarin gelijk, ik heb echter alles digitaal. Deze trouwens ook al gepreordered paar dagen terug. Kwamen alleen wat dingen tussen die ik komende weken moet afhandelen. Vandaar dat ik het spel moet laten liggen/staan. Hoe noem je iets wat op je harde schijf staat? Rusten...
Ronddraaien (5400/7200rpm). :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
nexhil schreef op zondag 03 april 2016 @ 19:35:
[...]

Bij Key sites is het altijd goed oppassen de ene keer gaat het om een key en de andere keer gaat het om een account die je met z'n 5en deelt.

Maar goed inderdaad, ik heb zo o.a. Ryse voor 12 euro gekocht (key).
Vaak gaat het om de games die bij bundels verkocht worden.
Ja klopt. Ik koop ook alleen maar keys voor bv Steam. Maar eigenlijk nooit voor de console. Misschien wat beter in de gaten houden, al zie ik vooral MS titels verschijnen en niet van Ubi, EA of anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
cdkeys verkoopt volgens mij idd enkel games die ook in bundels zitten. Hoe ze eraan geraken weet ik niet, maar ik denk nu bij Quantum Break ook dat je de pre-ordercadeautjes krijgt.

De prijs is ook wat omhoog gegaan nu ze weten dat ze de keys voor de release hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

Voor de mensen die graag een schijfje willen, Wehkamp heeft QB nu in de aanbieding voor 48 euro:

http://www.wehkamp.nl/spe...x-one/C25_5EF_5EF_685336/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
halofreak1990 schreef op zondag 03 april 2016 @ 14:28:

Een vriend van mij had dit probleem ook, bij mij werkte het echter wel gewoon meteen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-06 13:37
Ik heb sinds een paar dagen dat de Xbox random geen beeld meer geeft, duurt een paar seconden en er zit niet echt een patroon in ofzo. Gebeurde tijdens the Division en Plex, hard reset helpt niet. TV werkt prima, reageert gewoon op afstandsbediening tijdens die zwarte stukken. Iemand suggesties?

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

MarkH NL schreef op maandag 04 april 2016 @ 10:57:
Ik heb sinds een paar dagen dat de Xbox random geen beeld meer geeft, duurt een paar seconden en er zit niet echt een patroon in ofzo. Gebeurde tijdens the Division en Plex, hard reset helpt niet. TV werkt prima, reageert gewoon op afstandsbediening tijdens die zwarte stukken. Iemand suggesties?
kabel niet lekker meer?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MarkH NL
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 08-06 13:37
Zal de boel eens aanduwen maar lijkt me niet omdat de tv niet aangeeft dat het signaal weg is :(

Xbox Live: MarkH

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tomba

Tomba

MarkH NL schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:29:
[...]

Zal de boel eens aanduwen maar lijkt me niet omdat de tv niet aangeeft dat het signaal weg is :(
Kan toch de kabel zijn inderdaad. Ik had iets vergelijkbaars met mijn HTPC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil

nexhil

BAM!

[...]

Als het iets met HDCP zou zijn dan zou je waarschijnlijk die digitale ruis beelden krijgen.
Daarom zou ik het richting ingang/tv, uitgang/xbox of de kabel zoeken.
Kabel is mijn inziens het makkelijkste testen, daarom zou ik daar beginnen. Succes :)

Voordat ik hem op V&A zet eerst even voor jullie:
Ik heb nog een key voor The Division liggen die ik bij mijn nieuwe ONE kreeg. Eemand interesse om deze te ruilen tegen een key van Quantum Break?

[ Voor 18% gewijzigd door nexhil op 04-04-2016 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DennusB
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online

Owner of DBIT Consultancy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 21:09

Winkiller

De Mopperpot

Notna schreef op zondag 03 april 2016 @ 15:26:
Bah, ik ben toch wel heel erg Division beu.
Opvallend dat dit soort kreten vaak langskomen bij de grote titels, doen ze toch iets verkeerd denk ik. :+
Hoe komt het toch dat grote titels binnen een maand eigenlijk al op deze manier afgeserveerd worden ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Winkiller schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:51:
[...]

Opvallend dat dit soort kreten vaak langskomen bij de grote titels, doen ze toch iets verkeerd denk ik. :+
Hoe komt het toch dat grote titels binnen een maand eigenlijk al op deze manier afgeserveerd worden ?
Mensen hebben vaak te hoge verwachtingen, spelen het spel vervolgens ontzettend veel en dan gaat het vervelen omdat er niet genoeg content is om ze bezig te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

[...]

Had ik ook last van. Bij gebeurde het bij gebruik van een splitter (speel COD op een monitor en de rest op Tv. Geen zin om steeds te wisselen.) Nadat ik de splitter weggehaald heb is het probleem ook weg. Kabels zou ik het dus ook in zoeken. Het gaat niet om beter induwen. Je hebt of signaal of niet bij hdmi. Zou eerder een andere kabel proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Winkiller schreef op maandag 04 april 2016 @ 11:51:
[...]

Mwoah ligt niet alleen aan de titels. We zijn nou eenmaal al wat gewend ivm vroeger, waardoor games minder indruk maken en we al veel dingen eerder hebben gedaan. Verder heb ik het idee dat de meesten meer tijd hebben dan vroeger om een game eens goed te spelen waardoor je er ook sneller op uitgekeken raakt.

Daar waar ik vroeger rustig 50 uur na het uitspelen van een game bezig kon zijn, is dat nu een stuk korter. Been there, done that dingetje dus.
Ik denk dat als ik 10 jaar jonger was geweest, ik ook wel langer met de games had kunnen doen. En daarbij zijn games ook minder uniek als vroeger. Toen waren open-world games nog wel een uitzondering, maar dat is nu ook niet meer. Ook games met physics of shooters zijn er zat. De games zijn dus niet echt slechter geworden, maar voor velen neemt de herspeelbaarheid af.

Zelf ook uitgekeken op The Division. Als er nog een TDM in had gezeten, had ik misschien wel langer bezig geweest, maar nu vind ik er weinig meer aan. Is op zich niet erg, ik heb mn lol er al dik uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martinspire schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:08:
[...]

Mwoah ligt niet alleen aan de titels. We zijn nou eenmaal al wat gewend ivm vroeger, waardoor games minder indruk maken en we al veel dingen eerder hebben gedaan. Verder heb ik het idee dat de meesten meer tijd hebben dan vroeger om een game eens goed te spelen waardoor je er ook sneller op uitgekeken raakt.

Daar waar ik vroeger rustig 50 uur na het uitspelen van een game bezig kon zijn, is dat nu een stuk korter. Been there, done that dingetje dus.
Ik denk dat als ik 10 jaar jonger was geweest, ik ook wel langer met de games had kunnen doen. En daarbij zijn games ook minder uniek als vroeger. Toen waren open-world games nog wel een uitzondering, maar dat is nu ook niet meer. Ook games met physics of shooters zijn er zat. De games zijn dus niet echt slechter geworden, maar voor velen neemt de herspeelbaarheid af.

Zelf ook uitgekeken op The Division. Als er nog een TDM in had gezeten, had ik misschien wel langer bezig geweest, maar nu vind ik er weinig meer aan. Is op zich niet erg, ik heb mn lol er al dik uit.
Er zit TDM in Black Ops 3. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ben alleen uitgekeken op heel COD. Gaat me te snel en de game lijkt erop gebouwd om je zoveel mogelijk te naaien. Doe mij maar wat langzamere shooters zodat het meer op skill aan komt en je meer dan 1 gevecht kunt overleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martinspire schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:12:
[...]

Doe mij maar wat langzamere shooters zodat het meer op skill aan komt en je meer dan 1 gevecht kunt overleven.
Deze zin snap ik niet helemaal. Ik schiet wel eens 2 mensen op een rij af. Soms zelfs drie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ereaser
Anoniem: 337891 schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:14:
[...]

Deze zin snap ik niet helemaal. Ik schiet wel eens 2 mensen op een rij af. Soms zelfs drie!
Ik denk dat Martin bedoelt dat je na 4-5 kogels al dood bent. Degene die als eerste begint met raak schieten wint, verder komt er weinig tactiek aan te pas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 337891 schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:14:
[...]

Wauw, mag ik je hand schudden!!!!

Dat is toch niks in vergelijking met killstreaks van vroeger. Blops1 vond ik daardoor nog wel prima te doen, maar daarna is het brandhout, al lang bv MW1 me ook al niet.

Aan de andere kant zit overigens weer HALO waarbij je 34 minuten bezig bent om alleen al het schild eraf te schieten.

Maar goed, ieder zijn ding.
Ereaser schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:18:
[...]

Ik denk dat Martin bedoelt dat je na 4-5 kogels al dood bent. Degene die als eerste begint met raak schieten wint, verder komt er weinig tactiek aan te pas.
Klopt, en vooral dat je op 10 verschillende plekken moet letten helpt dan niet. Of dat brakke spawnsysteem wat na 10 jaar nog steeds niet gefixed is.

[ Voor 27% gewijzigd door Martinspire op 04-04-2016 12:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
Weet iemand ondertussen al of er Nederlandse ondertiteling is bij Quantum Break?
Ik weet het, de meeste van jullie gebruiken liever gewoon engelse subs, maar mijn engels is echt niet top en ik wil graag het verhaal volledig kunnen volgen:-).

(Is er geen aparte topic voor QB?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tits schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:19:
Weet iemand ondertussen al of er Nederlandse ondertiteling is bij Quantum Break?
Ik weet het, de meeste van jullie gebruiken liever gewoon engelse subs, maar mijn engels is echt niet top en ik wil graag het verhaal volledig kunnen volgen:-).

(Is er geen aparte topic voor QB?)
Kans is groot, maar heb nog niets erover gezien. Tweet de devs anders en laat het ons weten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tits
Martinspire schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:22:
[...]

Kans is groot, maar heb nog niets erover gezien. Tweet de devs anders en laat het ons weten ;)
Gedaan, maar ze hebben niet gereageerd. Dit doet het slechtste vermoeden:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Martinspire schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:19:
[...]

Wauw, mag ik je hand schudden!!!!

Dat is toch niks in vergelijking met killstreaks van vroeger. Blops1 vond ik daardoor nog wel prima te doen, maar daarna is het brandhout, al lang bv MW1 me ook al niet.

Aan de andere kant zit overigens weer HALO waarbij je 34 minuten bezig bent om alleen al het schild eraf te schieten.

Maar goed, ieder zijn ding.

[...]

Klopt, en vooral dat je op 10 verschillende plekken moet letten helpt dan niet. Of dat brakke spawnsysteem wat na 10 jaar nog steeds niet gefixed is.
Ik onderdreef een beetje over mijn streaks omdat je natuurlijk wel enige skills nodig hebt voor COD. Anders had iedereen een kdr van 0,99. Als je steeds afgeknald wordt is roepen dat het een skillloos spel is dat door tryhards gespeeld wordt wel de makkelijkste manier om je eigen tekortkomingen te maskeren. ;)

Los daarvan snap ik iedereen die klaar met COD is hoor. Ik heb Ghost en AW nauwelijks gespeeld. Daardoor is BO3 lekker fris. BO3 is ook wel echt de beste COD sinds BO1. Zit veel minder bullshit in en speelt snel weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:08:
[...]
Heb momenteel ook alles wel gezien in The Division, loop zo nu en dan nog een rondje darkzone om wat vrienden te helpen maar dat is het ook wel.
Wachten is nu gewoon op de update van 12 April waarin als we de devs mogen geloven behoorlijk wat fixes, vernieuwingen en uitbreidingen zitten.
En zoals vaak met deze spellen (kijk naar Destiny) worden ze eerst helemaal kapot gespeeld totdat alles behaald is en dan kan een uitgever blijkbaar werkelijk niets meer goed doen in de ogen van spelers :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Notna

Notna

Where are you?®

justifire schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:58:
[...]

Heb momenteel ook alles wel gezien in The Division, loop zo nu en dan nog een rondje darkzone om wat vrienden te helpen maar dat is het ook wel.
Wachten is nu gewoon op de update van 12 April waarin als we de devs mogen geloven behoorlijk wat fixes, vernieuwingen en uitbreidingen zitten.
En zoals vaak met deze spellen (kijk naar Destiny) worden ze eerst helemaal kapot gespeeld totdat alles behaald is en dan kan een uitgever blijkbaar werkelijk niets meer goed doen in de ogen van spelers :+
Ik ben pas level 20 main game en heb niet eens de main story uitgespeeld danwel alles gebieden unlocked. Ik had er gewoon _zo_ geen zin meer in ineens. Het verhaal pakt mij compleet niet, en hoewel veel games va Ubi repetitief zijn stoort het mij in the Division wel het meeste gek genoeg.

En die DZ :F. Ik ben er nu 5 keer in geweest en iedere keer als ik er in ging had ik 2 minuten de kans om te lopen voordat ik door een groep van 4 werd afgeschoten. En ik heb gewoon geen zin om zelf in zo een groep te duiken. Meh, miskoop imo.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Notna schreef op maandag 04 april 2016 @ 13:00:
[...]

Ik ben pas level 20 main game en heb niet eens de main story uitgespeeld danwel alles gebieden unlocked. Ik had er gewoon _zo_ geen zin meer in ineens. Het verhaal pakt mij compleet niet, en hoewel veel games va Ubi repetitief zijn stoort het mij in the Division wel het meeste gek genoeg.

En die DZ :F. Ik ben er nu 5 keer in geweest en iedere keer als ik er in ging had ik 2 minuten de kans om te lopen voordat ik door een groep van 4 werd afgeschoten. En ik heb gewoon geen zin om zelf in zo een groep te duiken. Meh, miskoop imo.
Ach ja, zo heb ik ook nog wel een aantal spellen op de digitale plank liggen....
Ene spel spreekt iemand nu eenmaal meer aan dan het andere.
Dan kan ik wel gaan beginnen over dat je niet in je eentje de Dark Zone in moet gaan maar dat zal aan jouw ervaring niet veel veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Anoniem: 337891 schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:27:
[...]

Ik onderdreef een beetje over mijn streaks omdat je natuurlijk wel enige skills nodig hebt voor COD. Anders had iedereen een kdr van 0,99. Als je steeds afgeknald wordt is roepen dat het een skillloos spel is dat door tryhards gespeeld wordt wel de makkelijkste manier om je eigen tekortkomingen te maskeren. ;)

Los daarvan snap ik iedereen die klaar met COD is hoor. Ik heb Ghost en AW nauwelijks gespeeld. Daardoor is BO3 lekker fris. BO3 is ook wel echt de beste COD sinds BO1. Zit veel minder bullshit in en speelt snel weg.
Ik snap het wel hoor, maar waar ik bij de meeste spellen vanaf dag 1 wel mee kan komen, gaat het bij COD altijd vrij brak de eerste dagen. Ook het voordeel van laggy tegenstanders komt me behoorlijk de neus uit. En om de 1 of andere manier weten tegenstanders me altijd net te pakken als ik ergens niet meer kijk of iets. En tel daar de killstreaks bij en ik zit me meer te frustreren dan dat ik effe lekker aan het knallen ben. Verder ben je wel degelijk in het nadeel ivm cod-spelers die elke game elke dag spelen (en die zijn er ook nog vrij veel). Naast het feit dat ik nooit met grote parties online ga en je dan bijna altijd in het nadeel bent. Nee, COD is gewoon mijn ding niet meer en dat ligt niet zozeer/alleen aan mn (algemene) skills.

Rocket League is helemaal zo'n game die ik altijd wel kan opstarten omdat het eigenlijk nooit echt slecht gaat (wel even een dipje of inkomen maar 2e of 3e potje gaat altijd al weer heerlijk).

offtopic:
Ik zal mijn klaagzang over COD hier maar bij laten, anders tik ik zo 10 pagina's weg :X
justifire schreef op maandag 04 april 2016 @ 12:58:
[...]

Ik verwacht eigenlijk niet veel van die update. Sure er zullen dingen beter werken, maar er mist gewoon een fatsoenlijke PvP en dat is jammer. verder komt er mogelijk maar 1 of 2 missies bij waar je dan weer iets van 15 minuten mee bezig bent. Nou joepie. Ik mag hopen dat je niet eerst verplicht bent te grinden voor gold-gear voor je de missie op normal mag spelen.

PvP is bij de meeste games wel waarom gamers blijven hangen en het minder snel als "klaar" aanvoelt. Het is alleen jammer dat vrijwel niemand R6Siege of Battlefront meer spelen, want in je eentje is dat ook geen klap meer aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kropie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 27-04 23:11
Anoniem: 337891 schreef op zondag 03 april 2016 @ 15:02:
hoi je krijg alleen quantum break for xbox one ik heb via facebook gelezen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 23:05
Weet iemand of en hoe je Quantum Break nu al kan spelen op de X1?
Alleen de console op locatie Australië zetten werkt helaas niet :(
Pagina: 1 2 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.