Ben ik dan de enige die geluid leuk maar niet heel spannend vind? Ik heb een relatief dikke (als in dimensies niet qua specs

) plasma waar naar mijn mening best geluid in zit. Het enige nadeel is dat hij niet heel erg hard kan. Voor normaal gebruik wel, maar op feestjes met luidruchtige kids liepen wel tegen zijn max aan.
Ik heb voor de lol en ter vergelijk mijn good old,,,,,euh nou ja voornamelijk old/retro/bejaarde Kenwood (kennen jullie deze nog nog nog

) receiver (dat heette back then nog stereo toren

) er op aangesloten. En ja dat geluid is mooier, en het kan harder, maar bijna altijd kijken we 's avond tv op standje 10 en staat de stereo dus gewoon uit. (zowel voor onze kids als ook voor de buren......hoop wel dat ons volgende huis iets betere geluids isolatie heeft ).
En nee dat is dat uitgeraard geen dolby vision of atmos, maar puur vergelijk stereo geluid vanuit tv VS stereo geluid vanuit twee medium size speakers.
Er staat wel een soundbar in de planning zodat de stereo van zijn verdiende pensioen kan gaan genieten. Of toch wel een receiver maar dan met kleine WAG vriendelijke speakers. Omdat ik zelf dus absoluut geen audiofiel ben vind ik een (wel goede) soundbar eigenlijk ook prima.
Tuurlijk heb je voor hetzelfde geld betere specs met een receiver, echter als je ook leuke design speakers wil die ook nog is goed geluid hebben....dan word mogelijk lastig.
Voor gaming is het in fps games natuurlijk wel leuk en ook praktisch om goed surround te hebben, maar als dat je main reason is, zou ik lekker voor een (wederom goede) headset gaan.
Ik speel dat genre zo goed als niet dus voor mij is dat iig niets iets om rekening mee te houden.
Haha dat is wel het beste
Seriously tho........8k lijkt me iets dat ik alleen maar ga kopen als het op dat moment het laagste beschikbare is. Voor een tv is dat echt kansloos. Hell voor mij als iemand op middelbare leeftijd is het wsl voor een monitor al zinloos

(ik ben overigens nog niet brildragend, mijn vader is pas op bijna 60 jarige aan een leesbril gegaan, maar hij was daar ook vrij eigenwijs in

)
[
Voor 18% gewijzigd door
Sagat op 06-09-2017 09:44
]