Acties:
  • +2 Henk 'm!
Rossi46 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:59:
[...]

Zat voorbeelden hoe het beter kan. Een 'lipje' op de verpakking met een opvallende tekst. Een 'banner' aan de onderkant zoals je nu ook al zoiets hebt aan de bovenkant als het om een 'Xbox exclusive gaat', etc-etc-etc. Er zijn legio opties. Alles beter dan hoe het in dat voorbeeld wordt gebruikt, een zwart mini tekstje, weggemoffeld in de bovenhoek, welke totaal wegvalt tegen de rest van de verpakking. Zet het er dan niet op.

Overigens wordt het wel steeds irritanter in dit topic. Het lijkt wel alsof er geen kritiek geleverd mag worden op MS :r
Die laatste moet je uitleggen, jij deponeert een stelling, daar krijg je allemaal fatsoenlijke reacties op. Jij zoekt de discussie op met je stelling "matige reclame voor extra Xbox X content op game verpakkingen"

Ik zie grotere aanprijzing niet als nuttig, geloof namelijk niet dat game daar beter door gaat verkopen.
Andere geven hun motivatie aan in dit topic.

Dit heef toch niets met kritiek op MS te maken, jij deponeert een stelling die in mijn ogen zwak is. Waar jij in je laatste regel naar verwijst staat daar helemaal los van.

Vergeet niet, je gaat zelf op een bepaalde manier de discussie aan. Bovendien, MS eist maar een aantal dingen op de verpakking van een game, ik geloof niet dat de vorm hoe de extra Xbox X content daar bij zal horen. Dit zullen ze bij de uitgevers van de game laten liggen. Althans dat schat ik zo in.

ps.... Fysieke games..... Iedereen is toch al lang digitaal bezig?? :+

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
justifire schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 02:14:
Nights costume en Xbox One X enhanced *O*
[afbeelding]
Ja, je moet goed kijken maar het staat er echt op.
Kleine onopvallende tekstjes in de rechterbovenhoek van het hoesje waar je straks toch even op gaat letten als je het beest in huis hebt :Y
Plaatje hier niet zichtbaar.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:41:
Ik snap echt niet dat mensen zo onder de plak zitten dat ze niet eens kunnen kopen wat ze willen kopen. Jouw vrouw wil het niet? Leuke vrouw heb je dan die je het niet gunt zeg. Of je staat zelf gewoon gigantisch zwak in je schoenen, dat kan ook. Voor mij is het heel simpel, als ze mij mijn hobby niet gunt, dan mag ze direct weg! Miljarden andere vrouwen waar ik uit kan kiezen, dus tot ziens.
Idd !!!. Kijk, ik snap best dat er in sommige gezinnen andere prioriteiten liggen en de maandelijkse inkomsten daar op afgesteld moeten worden, maar verantwoorden doe ik allang niet meer. Overigens zijn de rekeningen bij ons gewoon gedeeld en naar verhouding betaal ik ook meer aan de gezamelijke kosten, dus bij ons is het wel evenredig verdeeld. Toch houd ik geld over en daar koop ik gewoon een nieuwe Xbox One X voor. Ik meld het aan mevr. MRE en die zegt: Oh......prima en die gaat verder met waar ze mee bezig is.

Aan de andere kant heb je ook weer van die vrouwen die jou je 500 euro uitgave voor je Xbox One X niet gunnen maar zelf wel elke dag thuis komen met potje nagellak dit, t-shirtje dat en prullaria zo en er dan bij vermelden dat de prijs máár 6 euro was, dus eigenlijk geen geld en kun je dus niet laten liggen en dus een koopje. Aan het eind van de maand zijn al die zgn koopjes bij elkaar opgeteld zo'n 200 euro en als je dan kijkt wat je allemaal hebt.....3x niks..... Been there done that.....

Overigens lees ik vandaag her en der verhalen van Xboxen die na de laatste update zich zelf naar fabrieksinstellingen resetten. https://mspoweruser.com/m...ug-latest-xbox-one-build/

Het is mij echter niet duidelijk of dit om een insider update/build gaat of een wereldwijde release. Klaarblijkelijk QA niet helemaal op orde bij MS.

XBL: MRE Inc

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Zoooo herkenbaar... Gister nog over gehad en exact dezelfde gedachten en uitgavenpatroon, weliswaar niet met Mw @MRE-Inc maar met Mw @MAX3400 ;)

Nieuwe maand, nieuwe kansen!!! Insides builds, GwG games, 2 race-games deze maand op de kalender en weer een dag dichter bij de One X

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

MAX3400 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 07:41:
[...]

Zoooo herkenbaar... Gister nog over gehad en exact dezelfde gedachten en uitgavenpatroon, weliswaar niet met Mw @MRE-Inc maar met Mw @MAX3400 ;)

Nieuwe maand, nieuwe kansen!!! Insides builds, GwG games, 2 race-games deze maand op de kalender en weer een dag dichter bij de One X
Hell yeah, one down, 66 to go.... Het aftellen is wel begonnen. Heb op mijn Windows 10 telefoon (zijn die er nog dan ????? 8) even een live tile aangemaakt met de app genaamd DayCounter die elke dag aftelt naar de release dag.

Edit: countdown appje voor Windows 10. Inclusief live tile: https://www.microsoft.com/store/apps/9NBLGGH4RJG2

Gebruikte afbeelding voor de live tile: https://www.hardwaremax.i...-presenta-xbox-one-x.html

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/ext/f/NwAzUyKTGxQxtD1GHDNsuaZD/medium.png

[ Voor 13% gewijzigd door MRE-Inc op 01-09-2017 08:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:21

Sagat

Is pappa x2!

justifire schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:06:
@Sagat
Dit geen mooie deal voor jou ?
http://www.mediamarkt.nl/...za-horizon-3-1532453.html
Kan je de tweede controller en FH3 op marktplaats gooien, moet je toch wel onder de grens van €200,- kunnen komen :)
Thanks, is idd wel een interesante, echter ivm met verhuizen zal het deze maand nog niet worden. Ik verwacht eerder in oktober. Mogelijk dan ook weer richting (nog betere) black friday/cyber monday deals :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Xbox One X helemaal nog niet HDMI 2.1
Certified for 2.0 now. Will certify for 2.1 when the spec is finalized (it isn't yet, hopefully by Nov).
Bron: Mike Ybarra

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

MAX3400 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 08:48:

[...]

Toch fijn dat Mike reageert daarop. Volgens mij krijgen die gasten dagelijks tig van zulke vragen.....Ik zie de communicatie bij MS met kleine stapjes vooruit gaan 8) Nu nog weten of HDMI-CEC wordt toegepast en dat ik dmv de guide butten op mijn controller de X1X kan aanzetten, de tv aangaat en de juiste input geselecteerd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 08:48:

[...]

Mja dan is ie qua hardware al wel klaar, maar als de spec nog niet officieel is, kun je hem er ook niet op ratificeren.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:33
justifire schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:45:
Voor de BF1 fans met een HDR televisie, vanaf 5 September wordt dit ondersteund :)
https://www.battlefield.c...se-date-hdr-battlefield-1
Jep, was echt zeer blij om dit gisteren te lezen! Wil nu wel de Premium Pass aanschaffen voor de PS4. :+

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Martinspire schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:02:
[...]

Mja dan is ie qua hardware al wel klaar, maar als de spec nog niet officieel is, kun je hem er ook niet op ratificeren.
Vreemd, het HDMI consortium heeft een half jaar geleden alle specs vastgelegd en is al bezig met v2.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeLyon
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 03-08 11:58
justifire schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:45:
Voor de BF1 fans met een HDR televisie, vanaf 5 September wordt dit ondersteund :)
https://www.battlefield.c...se-date-hdr-battlefield-1
Zo dat werd tijd, had stilletjes de hoop al opgegeven dat dit er nog zou komen.. HDR maakt een flink verschil in beleving imho.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

MAX3400 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:58:
#no_free_games !!! *O*

@JehannesWeggen Dan kan je nog wel even wachten als je alle specs wil weten/gebruiken; zoals eerder gemeld/gediscussierd in dit topic, kan niemand zijn One X 100% optimaal gebruiken tot, op zijn vroegst, zomer 2018 en zo niet later. Iets met HDMI 2.1, VRR etc.

/edit: ik heb van de week al gedacht f*** it; ik ga dus gewoon tussen nu en 29 september een nieuwe TV kopen. Dan maar geen VRR op mijn One X. Budget, planning en wenslijst was er toch al; nu alleen nog even een goede deal regelen met bezorgen en ophangen.
Bezorgen en ophangen is zeker belangrijk. Ik twijfel of ik nog iets wil laten bouwen zoals een houten tussen shot om zo mooi kabels te kunnen wegwerken.....als ik voor die route kies kan de tv vast ook wel opgehangen worden dan :)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
DeLyon schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:07:
[...]

Zo dat werd tijd, had stilletjes de hoop al opgegeven dat dit er nog zou komen.. HDR maakt een flink verschil in beleving imho.
Vind HDR nog een groter verschil maken dan enkel 4K. Dus ben er ook zeer content mee.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

L1nt schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:46:
[...]

Dat ik geen W.A.F. meer heb is juist een reden dat er geen XOX komt voorlopig. :/
Moet straks eerst nieuwe inboedel (op woonkamermeubilair na) aanschaffen. Daarnaast is mijn huidige tv een HD-Ready dus max 720p. Dat heeft dan ook hogere prioriteit.

Was de W.A.F. er overigens wel dan was er ook geen XOS geweest en zat ik nog steeds op mn 360 te gamen :X
Ieder nadeel hep zijn voordeel?

Maar sterkte met deze vervelende situatie iig.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Geachte MAX3400,

Bedankt voor uw contact met Sony Support.

Onze televisies hebben op dit moment nog geen 2.1 hdmi interface. Deze functie zal bij onze OLED TV's in 2018 worden toegevoegd. Meer informatie hierover vind u op onze Sony website onder de nieuws sectie.

Wij hopen u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,

SONY SUPPORT TEAM
Oftewel; als je in 2018 bakken met geld over hebt, is er dus een kans (!!!) dat de A1 opvolgers met HDMI 2.1 worden geleverd. :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
MAX3400 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:04:
[...]

Vreemd, het HDMI consortium heeft een half jaar geleden alle specs vastgelegd en is al bezig met v2.2
Zal nog wel in de certificatie-fase zitten (dus hoe ze iets gaan certificeren). Dat de standaard vast staat is prima. Maar dat betekent niet dat alles klaar is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

FrankoNL schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:25:
[...]

Nee dat is precies dezelfde situatie inderdaad. Zij is daar net zo hard vrij in.

Je ziet vaak echter dat een vrouw een man dingen wil verbieden maar dat wanneer de man hetzelfde zou doen het huis te klein is.... Dus dat je daarom lekker moet doen wat je wil, kan zij dat ook doen.

Vrouwen zijn over het algemeen vrij irrationele wezens, zeker de wat jongere generatie.
_O-

offtopic:
Het gaat totaal oftopic maar ik vond het een mooie uitspraak.
Ik ga overigens gelijk de hand in eigen boezem steken en dat ik me af en toe nog steeds te druk maak over videogames en/of voetbal (geen controllers of remotes gesloopt ofzo, maar schreeuwen tegen de tv is ook niet erg rationeel 8)7 )

Mocht het overigens bij ons misgaan, dan denk ik dat ik er wel een tijdje klaar mee ben het andere geslacht. Maar ben het volledig met een eerdere uitspraak eens 'als je de juist daarna tegenkomt kan je zo nog maar een keer ja zeggen'.

Maar meneer v/d Gijp heeft volgens mij de beste oplossing, hij is (dacht ik?) nog steeds getrouwd, maar heeft gewoon een extra huis voor zichzelf.....LAT heet dat geloof ik, al hoewel hij geloof ik ook nog geregeld bij zijn eega slaapt

TV's blijft ook natuurlijk gedeeltelijk off-topic, echter zonder een tv heb je niet heel erg veel aan een console. Ik ben toch nieuwsgierig hoe jullie tegen deze aan kijken.

Optie 1:
1x veel geld uitgeven voor een dure tv (in mijn geval denk ik aan 2k wat ik hoop geld vind iig)
of
Optie 2:
2x iets minder uitgeven, maar dan wel eerder vervangen. (dus 1k en dan over 4-5 jaar vervangen, en dan wederom dat uitgeven).

Sowieso ben je met tv's overgeleverd aan techniek en als je pec hebt stop een tv na4 of zelfs 3 jaar al met goed functioneren, maar bj het uitgeven van 2k wil ik de tv echt lang gebruiken. 8-10 jaar, waarbij het dan ook niet ondenkbaar is dat de tv uiteindelijk doorgaat naar een slaapkamer ofzo natuurlijk.

Maar omdat de techniek momenteel in een transitie fase zit (van hd naar 4k, hdr erbij, hdmi standaarden die doorblijven ontwikkelen, lcd of oled, en niet onbelangrijk, er word imho steeds meer gelet op input lag bij tv's) denk ik dat 2x wat minder geld uitgeven voor een tv op dit moment de betere optie is.....

Wat vinden jullie?

[ Voor 28% gewijzigd door Sagat op 01-09-2017 09:43 . Reden: stukkie over tv toegevoegd ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:17
Bullet NL schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 23:47:
[...]

Die laatste moet je uitleggen, jij deponeert een stelling, daar krijg je allemaal fatsoenlijke reacties op. Jij zoekt de discussie op met je stelling "matige reclame voor extra Xbox X content op game verpakkingen"

Ik zie grotere aanprijzing niet als nuttig, geloof namelijk niet dat game daar beter door gaat verkopen.
Andere geven hun motivatie aan in dit topic.

Dit heef toch niets met kritiek op MS te maken, jij deponeert een stelling die in mijn ogen zwak is. Waar jij in je laatste regel naar verwijst staat daar helemaal los van.

Vergeet niet, je gaat zelf op een bepaalde manier de discussie aan. Bovendien, MS eist maar een aantal dingen op de verpakking van een game, ik geloof niet dat de vorm hoe de extra Xbox X content daar bij zal horen. Dit zullen ze bij de uitgevers van de game laten liggen. Althans dat schat ik zo in.

ps.... Fysieke games..... Iedereen is toch al lang digitaal bezig?? :+
Zwak? Zeg jij dit nou? _O-

Na je relaas van een weekje terug waarin je stelde dat je altijd de meest krachtige console wilt hebben en daarom 'blind' voor de Xbox One X gaat. Terwijl je nu op de Xbox One speelt en niet op de PS4 of PS4 Pro. Kort gezegd; je probeerde recht te lullen wat krom was in een poging je aankoop en/of de Xbox One te verdedigen. En ik was niet de enige die je daar op wees. Dat was pas zwak.

Nu gebeurt eigenlijk precies hetzelfde. Ik heb inderdaad kritiek op de wijze waarop Microsoft die 'Xbox One X enhanced' games in de markt zet. Dit staat namelijk haaks op de wijze waarop de ze console zelf in de markt wordt gezet. Daarbij schreeuwen ze van de daken dat het ding zo verschrikkelijk krachtig is. Waar je enkel wat aan hebt bij voldoende 'Xbox One X enhanced games'. Dus als die er zijn (zoveel zijn het er echt nog niet, gekeken naar het totale aanbod aan games) dan dien je dat ook duidelijk te communiceren naar je klanten. Nu is het half werk, alsof het amper iets toevoegt. Dat is inconsistent en een gemiste kans.

Vervolgens komen er een aantal reacties welke totaal geen houd snijden. "Het verkoopt toch wel". Ja, onder Tweakers soortige personen wellicht, maar dat is nog altijd maar een fractie van de totale userbase. Daar heeft Microsoft weinig aan. Of gaan we nu ineens zeggen dat het niet uitmaakt of de console goed gaat verkopen of niet?

PS4 gebruikers willen nog weleens als fanboys in de hoek worden gezet, maar hier zijn een aantal gasten minstens net zo erg. Altijd weer recht lullen wat krom is.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
XBX is gemaakt voor de "echte" Xbox fans, wie dat zijn moet je zelf uitmaken en wordt als zodanig in de markt gezet. De prijs is dan ook navenant. Iemand die een XBX weet wat hij koopt en dat is ook wat Phil Spencer vaak heeft gezegd, dat de XOS veel meer verkocht gaat worden. De X is net als de Elite controller voor de mensen die net dat beetje extra willen. De doorsnee consument pakt toch gewoon de S die de helft kost. Iemand die een X koopt weet wel welke titels enhanced zijn. Maar goed, ik hou ook meer van een wat aggressievere marketing :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:27
Sagat schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:32:
[...]

Maar meneer v/d Gijp heeft volgens mij de beste oplossing, hij is (dacht ik?) nog steeds getrouwd, maar heeft gewoon een extra huis voor zichzelf.....LAT heet dat geloof ik, al hoewel hij geloof ik ook nog geregeld bij zijn eega slaapt
[/ot]
Gijpie is gewoon een baas. Wát een leven heeft die kerel zeg. Gewoon wél de lusten maar niet de lasten gehad al die jaren. Helaas is zijn vrouw begin dit jaar totaal onverwachts overleden. Gijp heeft vanaf dat moment zijn leven behoorlijk omgegooid, vooral ook omdat hij nu de volledige zorg over zijn zoontje op zich heeft genomen. Erg knap van hem als je heel je leven om 0500 uur je nest induikt en s'middags om 1400 er weer eens een keertje uitkwam. Nu gaat gewoon dagelijks de wekker om 0700 om die knul klaar te maken voor de schooldag.

Wat betreft die One X enhanced logo's: MS gaat er vooralsnog gewoon vanuit dat de S verreweg de meest verkochte console zal blijven binnen de Xbox familie. Misschien dat ze zich daarom nog enigszins gereserveerd opstellen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Martinspire schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:26:
[...]

Zal nog wel in de certificatie-fase zitten (dus hoe ze iets gaan certificeren). Dat de standaard vast staat is prima. Maar dat betekent niet dat alles klaar is ;)
Inderdaad, als een standaard klaar is, betekent het niet automatisch dat je al kunt certificeren.
Om dat te doen moet een testprocedure bepaald/ontwikkeld worden. Normaal gebeurt dat door of onder leiding van de standardisatieorganisatie, waar ook de industrie bij betrokken is voor input en feedback.
Om samen tot een testprocedure te komen kan inderdaad veel tijd kosten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

harrytasker schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 10:12:
XBX is gemaakt voor de "echte" Xbox fans, wie dat zijn moet je zelf uitmaken en wordt als zodanig in de markt gezet. De prijs is dan ook navenant. Iemand die een XBX weet wat hij koopt en dat is ook wat Phil Spencer vaak heeft gezegd, dat de XOS veel meer verkocht gaat worden. De X is net als de Elite controller voor de mensen die net dat beetje extra willen. De doorsnee consument pakt toch gewoon de S die de helft kost. Iemand die een X koopt weet wel welke titels enhanced zijn. Maar goed, ik hou ook meer van een wat aggressievere marketing :p
Ik denk zelf dat ze het nu express onopvallend er op zetten, omdat de One X nu gewoon nog niet te koop is.
Want anders krijg je vragen en twijfel bij de consument. Nieuwe consolekopers gaan misschien wel wachten tot de One X uitkomt, en in de tussentijd beslissen ze misschien wel voor een PS te gaan. Dat wil je niet hebben natuurlijk.
Tenslotte is het ook mogelijk dat Microsoft tegen zijn content partners heeft gezegd dat er een speciaal logo eraan komt voor One X Enhanced, maar dat die gewoon nog niet klaar is. Microsoft en marketing zijn nooit echt een briljante stel geweest :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het moet de doorsnee consument die zelfs nog geneens van de X gehoord heeft ook niet afschrikken om te kopen.
Die denkt misschien dat het spel niet goed zal lopen op de normale One.
Ik verwacht zelf dat MS het op termijn gewoon gaat verlangen van ontwikkelaars om alle nieuwe games eeen extra X sausje te geven.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Sagat schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:32:
[...]

_O-

offtopic:
Het gaat totaal oftopic maar ik vond het een mooie uitspraak.
Ik ga overigens gelijk de hand in eigen boezem steken en dat ik me af en toe nog steeds te druk maak over videogames en/of voetbal (geen controllers of remotes gesloopt ofzo, maar schreeuwen tegen de tv is ook niet erg rationeel 8)7 )

Mocht het overigens bij ons misgaan, dan denk ik dat ik er wel een tijdje klaar mee ben het andere geslacht. Maar ben het volledig met een eerdere uitspraak eens 'als je de juist daarna tegenkomt kan je zo nog maar een keer ja zeggen'.

TV's blijft ook natuurlijk gedeeltelijk off-topic, echter zonder een tv heb je niet heel erg veel aan een console. Ik ben toch nieuwsgierig hoe jullie tegen deze aan kijken.

Optie 1:
1x veel geld uitgeven voor een dure tv (in mijn geval denk ik aan 2k wat ik hoop geld vind iig)
of
Optie 2:
2x iets minder uitgeven, maar dan wel eerder vervangen. (dus 1k en dan over 4-5 jaar vervangen, en dan wederom dat uitgeven).

Sowieso ben je met tv's overgeleverd aan techniek en als je pec hebt stop een tv na4 of zelfs 3 jaar al met goed functioneren, maar bj het uitgeven van 2k wil ik de tv echt lang gebruiken. 8-10 jaar, waarbij het dan ook niet ondenkbaar is dat de tv uiteindelijk doorgaat naar een slaapkamer ofzo natuurlijk.

Maar omdat de techniek momenteel in een transitie fase zit (van hd naar 4k, hdr erbij, hdmi standaarden die doorblijven ontwikkelen, lcd of oled, en niet onbelangrijk, er word imho steeds meer gelet op input lag bij tv's) denk ik dat 2x wat minder geld uitgeven voor een tv op dit moment de betere optie is.....

Wat vinden jullie?
Tsja, het is natuurlijk moeilijk in je portomonnee kijken :) Een 4K met HDR waar je wat aan hebt kost je al snel 1200/1300 euro (de Samsungs). Wil je echt mooi HDR dan ga je richting een OLED en die zijn minimaal 1600/1700 euro.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
FrankoNL schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:24:
[...]

Tsja, het is natuurlijk moeilijk in je portomonnee kijken :) Een 4K met HDR waar je wat aan hebt kost je al snel 1200/1300 euro (de Samsungs). Wil je echt mooi HDR dan ga je richting een OLED en die zijn minimaal 16000/17000 euro.
> 70" aub :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
Dan ga je makkelijk over de 2000/2500 heen ;)

Acties:
  • +2 Henk 'm!
FrankoNL schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:42:
[...]

Daarom had ik je reply al aangepast met een extra 0 >:)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
75" gamed best lekker ja
FrankoNL schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:42:
[...]

met je ogen dicht ga je daar over heen als je hoge nit waarde wilt hebben en een duur paneel (dus geen edge lit), > 6000/7000 euro en 20.000 voor de oled variant (ok die is 77" van sony, zie tweakers artikel van gisteren)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
quorumz schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:52:
[...]

75" gamed best lekker ja

[...]

met je ogen dicht ga je daar over heen als je hoge nit waarde wilt hebben en een duur paneel (dus geen edge lit), > 6000/7000 euro en 20.000 voor de oled variant (ok die is 77" van sony, zie tweakers artikel van gisteren)
Ik laat die 70 + maar even zitten dan. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

FrankoNL schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:24:
[...]

Tsja, het is natuurlijk moeilijk in je portomonnee kijken :) Een 4K met HDR waar je wat aan hebt kost je al snel 1200/1300 euro (de Samsungs). Wil je echt mooi HDR dan ga je richting een OLED en die zijn minimaal 1600/1700 euro.
in mijn post stond dat ik in principe 2k kan vrijmaken ;), echter het liefst wilde ik 65"(groter mag altijd :D ) en oled met hdr.
Volgens mij is dat momenteel lastig. Vandaar de 2e optie, dan heb ik alles behalve oled (en daarmee dus hdr minder mooi en nits geloof ik..) maar over 5 jaar zie je dan wel weer verder.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Winkiller
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 20:13

Winkiller

De Mopperpot

Rossi46 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:56:
[...]

Na je relaas van een weekje terug waarin je stelde dat je altijd de meest krachtige console wilt hebben en daarom 'blind' voor de Xbox One X gaat. Terwijl je nu op de Xbox One speelt en niet op de PS4 of PS4 Pro. Kort gezegd; je probeerde recht te lullen wat krom was in een poging je aankoop en/of de Xbox One te verdedigen. En ik was niet de enige die je daar op wees. Dat was pas zwak.

Nu gebeurt eigenlijk precies hetzelfde. Ik heb inderdaad kritiek op de wijze waarop Microsoft die 'Xbox One X enhanced' games in de markt zet. Dit staat namelijk haaks op de wijze waarop de ze console zelf in de markt wordt gezet. Daarbij schreeuwen ze van de daken dat het ding zo verschrikkelijk krachtig is. Waar je enkel wat aan hebt bij voldoende 'Xbox One X enhanced games'. Dus als die er zijn (zoveel zijn het er echt nog niet, gekeken naar het totale aanbod aan games) dan dien je dat ook duidelijk te communiceren naar je klanten. Nu is het half werk, alsof het amper iets toevoegt. Dat is inconsistent en een gemiste kans.

Vervolgens komen er een aantal reacties welke totaal geen houd snijden. "Het verkoopt toch wel". Ja, onder Tweakers soortige personen wellicht, maar dat is nog altijd maar een fractie van de totale userbase. Daar heeft Microsoft weinig aan. Of gaan we nu ineens zeggen dat het niet uitmaakt of de console goed gaat verkopen of niet?

PS4 gebruikers willen nog weleens als fanboys in de hoek worden gezet, maar hier zijn een aantal gasten minstens net zo erg. Altijd weer recht lullen wat krom is.
Ik durfde het niet nogmaals te zeggen, gelukkig doe jij het nu +1 :+

Acties:
  • +2 Henk 'm!
quorumz schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 11:52:
[...]

75" gamed best lekker ja

[...]

Dan moet de vrouw haar auto maar verkopen, moet elkaar wat gunnen is het niet ? >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 09:56:
[...]

Bovenstaande heeft helemaal niets te maken met een ingebrachte stelling van jou, waar ik op reageer, dat de extra content minimaal op een XBox gamedoosje staat.
Zoals ik al eerder schreef, uitgevers moet nog opstoom komen, de Xbox enhanced games zijn nog niet eens beschikbaar. Jij reageert op een foto van 1 game. Wie zegt dat andere uitgevers het niet beter uitdragen?
Juist de niet casual gamer is de doelgroep van de XBox X.
Zullen we het niet persoonlijk maken?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:53

Player1S

Probably out in the dark

Lekker Ventje schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:40:
[...]

Doe net als ik en haal een poezebeest in huis. Heb je toch af en toe iets warms wat tegen je aan kruipt maar je hebt geen gezeur over het formaat tv, dat een versterker duurder is dan €500, dat er vier consoles in huis actief zijn en je hoeft de Playseat ook niet te verantwoorden :)

Maar ik heb makkelijk praten want als ik verliefd word is dat niet op een vrouw maar op een stuk elektronica of een Vespa en dat maakt het leven een heel stuk makkelijker.
Mijn dochter is allergisch voor katten anders kwam er zeker 1. Sterker nog. Tot zo'n 2,5 jaar geleden een lief poezebeest gehad

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nou rubber grip van mijn Elite zit weer redelijk vast.
Heb secondenlijm gebruikt, lijmpistool was te dik om er goed onder te komen.
Zit nog wel een klein bobbeltje onder en de rand is nu iets hoger dan het plastic van de bovenzijde maar dat merk ik toch niet met die eeltklauwen van me >:)
Benieuwd hoe lang het nu blijft zitten anders haal ik een scuf elite kit.
https://scufgaming.com/eu...-and-pro-grip-handle-kit/

Afbeeldingslocatie: https://media.scufgaming.com/pub/media/catalog/product/cache/image/1500x1200/e9c3970ab036de70892d86c6d221abfe/x/b/xbox_elite_black_grip_handle_thumbsticks_accessories_1.png

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 01-09-2017 20:16 ]

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Rivanov
Ze konden beter samen gaan werken met LG i.v.m. OLED. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:16:
Ze konden beter samen gaan werken met LG i.v.m. OLED. :+
Qua beeldkwaliteit op dit moment wel.
Qua afzet is Samsung natuurlijk veel interessanter.
Bovendien zal het niet lang duren voor Samsung ook in de OLED business stapt, waarschijnlijk zo massaal dat de prijs een stuk naar beneden kan en OLED ook voor Henk en Ingrid bereikbaar wordt.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rivanov
Denk niet dat Samsung in OLED gaat stappen en zich enkel op QLED gaat focussen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:09
justifire schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:20:
[...]

Qua beeldkwaliteit op dit moment wel.
Qua afzet is Samsung natuurlijk veel interessanter.
Bovendien zal het niet lang duren voor Samsung ook in de OLED business stapt, waarschijnlijk zo massaal dat de prijs een stuk naar beneden kan en OLED ook voor Henk en Ingrid bereikbaar wordt.
Die blijven op qled, overigens is de huidige qled geen 'echte' qled. Die komen pas later en is een goede concurrent voor oled (in principe beter)

Wel goede manier overigens om reclame te maken, meer mensen 4k en meer mensen one x 8)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 20:08:
Kijk nu gaan we praten, Microsoft en Samsung slaan de handen inéén :)

[afbeelding]
Voor mij niet hoor Samsung; heb mijn eisen/wensen nu duidelijk gemaakt op GoT en hoop tussen nu en enkele weken een TV te hebben waar ik initieel FM7 1080p60 op kan spelen en over een paar maanden op 2160p60.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MAX3400 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 23:01:
[...]

Voor mij niet hoor Samsung; heb mijn eisen/wensen nu duidelijk gemaakt op GoT en hoop tussen nu en enkele weken een TV te hebben waar ik initieel FM7 1080p60 op kan spelen en over een paar maanden op 2160p60.
Mooi topic !
Ben op tv gebied ook geen fan van samsung, heb altijd het idee dat ze concessies doen op kwaliteit om de prijs zo veel mogelijk te drukken, niets mis mee maar niet waar mijn voorkeur ligt.
Als ik jou was zou ik de presentatie van LG met modellen van 2018 afwachten, misschien komen ze dan wel met een 70-75" OLED onder de 6K

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Daar is het veels te vroeg voor. De prijzen van de 55 inch oled tv's zullen wel naar beneden gaan.

[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 01-09-2017 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
MAX3400 schreef op vrijdag 1 september 2017 @ 23:01:
[...]

Never mind, verkeerd gelezen.

[ Voor 24% gewijzigd door FrankoNL op 02-09-2017 01:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:25
Wel leuk dat die Spotify app er eindelijk is, lekker racen met de Fast & Furious soundtrack op de achtergrond :)

Omtrent TV's, ik heb nu een 4k TV gekocht, maar dat is dan 'maar' een 43" Sony LED. Voor een redelijke prijs is dit voor mij al een hele vooruitgang voor mijn slaapkamer setup. Het grote high-end (lees: OLED) segment is mij nog veel te duur, laat de technologie nog maar wat ontwikkelen en de prijzen zakken.

[ Voor 58% gewijzigd door Darks op 02-09-2017 01:29 ]

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 21:58
Gasten,

Ik heb nog een twee codes over voor de Call of Duty WWII beta. Mogelijk is er een code wel al gebruikt, die had ik namelijk aan een vriend gegeven maar die laat niks weten. Dus check de codes hieronder!

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Laterzzz!

*Laat even in het forum weten als je een code hebt gebruikt

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

GadgetJunkPhone schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 10:17:
Gasten,

Ik heb nog een twee codes over voor de Call of Duty WWII beta. Mogelijk is er een code wel al gebruikt, die had ik namelijk aan een vriend gegeven maar die laat niks weten. Dus check de codes hieronder!

***members only***

***members only***

Laterzzz!

*Laat even in het forum weten als je een code hebt gebruikt
Thanks, heb de onderste kunnen redeemen. Vanmiddag eens spelen.

:') Installeer op Xbox One knopje werkt natuurlijk alleen voor je Home Xbox. Maar omdat ik games deel met junior, en ik dus mijn home Xbox op zijn Xbox (die 30km verderop staat) heb ingesteld, download de game op zijn Xbox dus. Eens uitzoeken hoe ik die beta op mijn xbox krijg.... Anders hem maar eens bellen en kan hij dit weekend aan de slag.

[ Voor 24% gewijzigd door MRE-Inc op 02-09-2017 10:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 18:22

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Op Kinguin zijn codes voor de WW2 beta te krijgen voor 3 euro. Het is te merken dat Sony en Activision een deal hebben want de Xbox versie is flink afgedankt.

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • +2 Henk 'm!
BroWohsEdis schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 12:31:
Op Kinguin zijn codes voor de WW2 beta te krijgen voor 3 euro. Het is te merken dat Sony en Activision een deal hebben want de Xbox versie is flink afgedankt.
Ik heb de beta op beide platformen gedaan en kan stellen dat op beiden dramatisch slecht eruit ziet. En ook speelt het slecht. Vind hem minder mooi en minder leuk dan World At War (waar ie sterk aan doet denken). Nee, die gaat geen records breken. Wel is het een goede graadmeter voor reviewers. Overal waar ie meer dan een voldoende scoort, hoef je niet (meer) serieus te nemen >:)

[ Voor 11% gewijzigd door Martinspire op 02-09-2017 13:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BroWohsEdis
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11-09 18:22

BroWohsEdis

George Orwell was right.

Martinspire schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:01:
[...]

Ik heb de beta op beide platformen gedaan en kan stellen dat op beiden dramatisch slecht eruit ziet. En ook speelt het slecht. Vind hem minder mooi en minder leuk dan World At War (waar ie sterk aan doet denken). Nee, die gaat geen records breken. Wel is het een goede graadmeter voor reviewers. Overal waar ie meer dan een voldoende scoort, hoef je niet (meer) serieus te nemen >:)
De maps zijn zo verschrikkelijk slecht ontworpen, de headglitch spots kijken zo de spawn in. Is de hit detection op PS4 ook ongekend slecht?

"So that's how democracy dies, with a thunderous applause"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Kan ook echt niet tot wachten tot hij in m'n TV meubel staat, naast de PS4 Pro. Wat een heerlijk klein apparaat i.t.t. het bakbeest van de Xbox One.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Martinspire schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 13:01:
[...]

Bedankt voor de key he. Super om 2 uur een brakke game uit 2006 te spelen!

Stiekem vond ik het nog best grappig om het te spelen. Cod doet nog steeds 1 ding goed: je beweegt heel soepel. Daar kunnen bf, destiny en andere fps wat van leren. Voor de rest vond ik het niet erg boeiend. De ingebouwde lag zit er nog steeds in. Heb geen splitscreen tests gedaan zoals bij vorige versies maar ik weet nu al dat mijn tegenstander iets anders ziet dan ik. Dan hoeft het al niet meer van mij.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:56

Superkiwi

Hoi doei

Hey, een Wipeout voor de Xbox d:)b
het is wel duidelijk waar de inspiratie vandaan komt; het lijkt wel een directe opvolger.

[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 02-09-2017 15:08 ]

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

justifire schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:09:
Het beest ontleed :

[afbeelding]

Hier is hij dan eindelijk, de unboxing van de retail versie.
En mooi zwart dat hij is ! _/-\o_ Hebben !!

[video]
Ik krijg spontaan honger en zin om te gamen.... 65 dagen te gaan...... :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
justifire schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 14:09:
Het beest ontleed :

[afbeelding]

Hier is hij dan eindelijk, de unboxing van de retail versie.
En mooi zwart dat hij is ! _/-\o_ Hebben !!

[video]
Plaatje doet het niet in Firefox omdat Firefox geen webp ondersteunt. Misschien in het vervolg gewoon de jpeg van imgur plaatsen?

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
In Edge ook niet hoor

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Royeboi schreef op dinsdag 28 februari 2017 @ 16:21:
Jammer dat ze de games er ook weer uit kunnen halen... je zal maar net een game aan het spelen zijn en die verwijderen ze dan uit de Game Pass Vault.

[...]
Ze hebben aangeven dat ze het op tijd bekend maken wanneer een spel weggaat, zodat je tijd genoeg hebt om het uit te spelen, daarnaast kan je het spel natuurlijk ook kopen met extra korting, als je het wilt blijven spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Ramon schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 18:27:
[...]

Plaatje doet het niet in Firefox omdat Firefox geen webp ondersteunt. Misschien in het vervolg gewoon de jpeg van imgur plaatsen?
Foto opnieuw ingeladen en bewerkt

Afbeeldingslocatie: http://i67.tinypic.com/2mo2ohu.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rossi46
harrytasker schreef op zaterdag 2 september 2017 @ 19:25:
[...]

Ze hebben aangeven dat ze het op tijd bekend maken wanneer een spel weggaat, zodat je tijd genoeg hebt om het uit te spelen, daarnaast kan je het spel natuurlijk ook kopen met extra korting, als je het wilt blijven spelen.
Korting op de standaard veel te hoge 'digitale' prijzen van oude(re) games...

Is eigenlijk al bekend gemaakt hoe hoog die korting zal zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rossi46 schreef op zondag 3 september 2017 @ 00:10:
[...]

Korting op de standaard veel te hoge 'digitale' prijzen van oude(re) games...

Is eigenlijk al bekend gemaakt hoe hoog die korting zal zijn?
50-80%, was tijdens E3 dacht ik gezegd.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steven030
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 22-08 09:59
Voor de liefhebbers heb ik ook 2 codes voor de CoD: WWII beta over:

VH4JT-4X74C-9R9WV-27P9W-F47YZ

VDM9D-K4JV6-JGKJ7-XVHVM-QCFDZ

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:09
Steven030 schreef op zondag 3 september 2017 @ 14:10:
Voor de liefhebbers heb ik ook 2 codes voor de CoD: WWII beta over:

VH4JT-4X74C-9R9WV-27P9W-F47YZ

VDM9D-K4JV6-JGKJ7-XVHVM-QCFDZ
Onderste heb ik gebruikt, dankjewel d:)b

Lichtpuntje...

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Xbox One X Scorpio is echt mooi.
Afbeeldingslocatie: https://pbs.twimg.com/media/DIuQIkSUIAAlWgP.jpg:large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KW25
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:50
Die controller is ook heerlijk, zo helemaal zwart.

MacBook Pro 13" 2017 512GB  iPhone 13 Pro 128GB

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-05 21:10
Bovenste code is ook gebruikt (niet door mij.. anders wel ;) )

Gamertag: YazNL

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Hij is ook gewoon gewoon gelijkmatig zwart, met een subtiele "microblokjes" print over het gehele oppervlak. De controller is ook gewoon effen zwart. Er is dus geen kleurverloop oid zoals sommigen hier dachten.
YouTube: 1ST HANDS ON: Xbox One X Project Scorpio Edition!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nexhil
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 09:57

nexhil

BAM!

Heeft iemand anders nog een cod Beta code over? Mijn dank is groot!

Begin trouwens wel echt een beetje hyped te worden voor die ONE X. Eigenlijk meer dan voor de originele XBO 😂

[ Voor 46% gewijzigd door nexhil op 03-09-2017 18:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
Hmm, Of de X verkoopt heeeel erg goed of Greenberg probeert een hype te creëren. Ik vermoed het laatste en dat moet ie dan niet doen. Dat staat zo goedkoop.

http://gamingbolt.com/xbo...-out-says-aaron-greenberg

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Lekker Ventje schreef op zondag 3 september 2017 @ 18:54:
Hmm, Of de X verkoopt heeeel erg goed of Greenberg probeert een hype te creëren. Ik vermoed het laatste en dat moet ie dan niet doen. Dat staat zo goedkoop.
Makkelijk gezegd. Maar je weet het dus niet :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Lekker Ventje schreef op zondag 3 september 2017 @ 18:54:

http://gamingbolt.com/xbo...-out-says-aaron-greenberg
Gewoon beperkte productiecapaciteit hebben. Is ook genoeg _O-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

nexhil schreef op zondag 3 september 2017 @ 17:50:
Begin trouwens wel echt een beetje hyped te worden voor die ONE X. Eigenlijk meer dan voor de originele XBOX 😂
Same, vond destijds de cube en ps2 veel interresanter ;)

Jaja er stond een afkorting ;)
Een letter dan had het wel gewerkt.

[ Voor 12% gewijzigd door Sagat op 03-09-2017 20:38 ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phusebox
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 14:04
Fireshade schreef op zondag 3 september 2017 @ 17:39:
[...]

Hij is ook gewoon gewoon gelijkmatig zwart, met een subtiele "microblokjes" print over het gehele oppervlak. De controller is ook gewoon effen zwart. Er is dus geen kleurverloop oid zoals sommigen hier dachten.
Ja hij is inderdaad zwart... Onder die laag verf die ervoor zorgt dat hij van grijs naar zwart overloopt middels een raster druk. Still ugly.

xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op zondag 3 september 2017 @ 23:59:
Op de X dan toch maar eens beginnen aan de DLC :)

[video]
Zou het gewoon nu doen. Dlc is misschien nog beter dan de main game. Wat een spel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Nu online
Fireshade schreef op zondag 3 september 2017 @ 17:39:
[...]

Er is toch duidelijk een kleurverloop te zien op de Scorpio Edition? Of snap ik niet wat je bedoelt? Ik denk dat de Scorpio Edition mooi is als je hem op de stand neerzet, voor platte plaatsing denk ik dat ik de normale mooier vind.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Ramon schreef op maandag 4 september 2017 @ 00:37:
[...]

Er is toch duidelijk een kleurverloop te zien op de Scorpio Edition? Of snap ik niet wat je bedoelt? Ik denk dat de Scorpio Edition mooi is als je hem op de stand neerzet, voor platte plaatsing denk ik dat ik de normale mooier vind.
Door het raster verloopt de kleur van rechts naar links van zwart naar grijs.
Bovendien zit er in het raster aan de bovenzijde over het gehele vlak een grote X.
"De fans" vinden dit geweldig, ik wacht met smart op de pauperversie zonder onderzetter, grijze decals, groene teksten en zwarte knopjes op de controller.
Wil gewoon een wolf in schaapskleren. En dan het liefst een zwart schaap :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Beltoni
  • Registratie: Maart 2015
  • Laatst online: 09-09 11:25
justifire schreef op maandag 4 september 2017 @ 00:51:
[...]

Door het raster verloopt de kleur van rechts naar links van zwart naar grijs.
Bovendien zit er in het raster aan de bovenzijde over het gehele vlak een grote X.
"De fans" vinden dit geweldig, ik wacht met smart op de pauperversie zonder onderzetter, grijze decals, groene teksten en zwarte knopjes op de controller.
Wil gewoon een wolf in schaapskleren. En dan het liefst een zwart schaap :P
Zit die X niet alleen op de doos? Ben nog geen afbeelding tegengekomen waarbij je de X op de console zag staan.

Kan zijn dat ik niet heb opgelet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
Beltoni schreef op maandag 4 september 2017 @ 08:39:
[...]

Zit die X niet alleen op de doos? Ben nog geen afbeelding tegengekomen waarbij je de X op de console zag staan.

Kan zijn dat ik niet heb opgelet.
Enkel op de doos. Vond ik ook een tegenvaller. Als ze de Scorpio Edition echt speciaal hadden willen maken, dan hadden ze die X ook op de bovenkant van de console moeten laten terugkomen.

Nu is het gewoon een standaard Xbox One X met een lelijk kleurverloop :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
Ondanks dat ik een pre-order geplaatst heb, voegt de 'Scorpio Edition' ook weinig toe naar mijn mening. Of ik nu deze of een gewone krijg zou mij eigenlijk niet veel uit maken.

Ik heb wel een goed gevoel bij de komst van de console. Als ik eerlijk ben, hebben ze met de gewone XO de bal toch wat misgeslagen. In tegenstelling tot eerdere generaties was de power gewoon veel te laag, dan die absurde focus op kinect en dan ook nog een design dat hooguit acceptabel te noemen was...

Maar goed, de pendel zwaait naar de andere kant nu en ik ben tevreden dat Microsoft terug 'het licht' gezien heeft. In tegenstelling tot hun concurrent, hebben ze blijkbaar wel veel moeite gestoken in het ontwerp en ontwikkeling van hun nieuwe console en dat apprecieer ik wel. Als ik opnieuw zoveel geld uitgeef aan een console wil ik tenminste het gevoel hebben dat ik ook waar voor mijn geld krijg.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 22:57

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Ben ook niet _zo_ gecharmeerd van de Scorpio editie dat ik het met man en macht moet bemachtigen. Ik wacht mooi de eerste reviews af in november voor ik uberhaubt ga nadenken over een XBO-X. Ik heb geen 4k TV ( en die staat voorlopig ook niet op de planning) en wil dus graag zien hoeveel het verschil is op een 'normale' Full HD TV en wat de verdere voordelen zijn van de kracht van de XBO-X met huidige en oudere spellen.

Kan ik altijd nog met Kerst mijn slag slaan. Tenminste, als dan niet 'de voorraad er compleet doorheen is'

En anders is het gewoon wachten :+

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Phusebox schreef op zondag 3 september 2017 @ 20:42:
[...]

Ja hij is inderdaad zwart... Onder die laag verf die ervoor zorgt dat hij van grijs naar zwart overloopt middels een raster druk. Still ugly.
Tsja hij is wel enigsinds neutraal een zou niet opvallen tussen anders home av items. Ik zelf neig ook meer dan een normale one x dan een scorpio qua uiterlijk (hah! Das nog wel een mooi WAG arugment voor mij.....'kijk schat deze is compacter dan de s' :+ )

Sowieso vind ik consoles over het algemeen niet erg mooi. Mijn ps4 pro vind ik nog net niet :r maar het scheelt weinig.
offtopic:
Ff nostalgisch overzicht:
Ps3 vind ik alle 3 de versie ook lelijk, en de x360 kan er in zijn allerlaaste incarnatie net mee door.
De ps2 had nog wel iets van een leuke uitstraling destijds, en daarvoor had sega het naar mijn mening het beste voor elkaar, de saturn had ook de wat serieuzere AV uitstraling, en de megardive model 1 kwam op mij altijd zeer futuristisch over :)
Wat dan natuurlijk helemaal teniet gedaan word als je er een 32x op zet, maar die heb je in principe toch niet nodig :P

Haha en helemaal old skool, maar de atari 2600 woody/darth vader 8)
Of misschien meer <+:)

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:05:
[...]

Tsja hij is wel enigsinds neutraal een zou niet opvallen tussen anders home av items. Ik zelf neig ook meer dan een normale one x dan een scorpio qua uiterlijk (hah! Das nog wel een mooi WAG arugment voor mij.....'kijk schat deze is compacter dan de s' :+ )

Sowieso vind ik consoles over het algemeen niet erg mooi. Mijn ps4 pro vind ik nog net niet :r maar het scheelt weinig.
offtopic:
Ff nostalgisch overzicht:
Ps3 vind ik alle 3 de versie ook lelijk, en de x360 kan er in zijn allerlaaste incarnatie net mee door.
De ps2 had nog wel iets van een leuke uitstraling destijds, en daarvoor had sega het naar mijn mening het beste voor elkaar, de saturn had ook de wat serieuzere AV uitstraling, en de megardive model 1 kwam op mij altijd zeer futuristisch over :)
Wat dan natuurlijk helemaal teniet gedaan word als je er een 32x op zet, maar die heb je in principe toch niet nodig :P

Haha en helemaal old skool, maar de atari 2600 woody/darth vader 8)
Of misschien meer <+:)
Zou niet misstaan in het audiomeubel :P
Afbeeldingslocatie: http://pongmuseum.com/collection/_picts/Philips-VideoPac-G7000-sideset.jpg

Blijft zonde dat Sega naar de klote is gegaan, de Dreamcast was imo zijn tijd ver vooruit.
Laatst nog even Soul Calibur opgestart, ziet er nog steeds geweldig uit :Y

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-05 21:10
Darks schreef op maandag 4 september 2017 @ 09:29:
Ondanks dat ik een pre-order geplaatst heb, voegt de 'Scorpio Edition' ook weinig toe naar mijn mening. Of ik nu deze of een gewone krijg zou mij eigenlijk niet veel uit maken.
Niet persoonlijk tegen jou maar het valt me op dat bij de launch van de Xbox One iedereen een "Day One" editie probeerde te krijgen of zelfs blij was als het een maand later nog gelukt was wegens niet opgehaalde reserveringen. Nu er "Project Scorpio" op staat vinden veel mensen het spontaan niet spannend en zelfs hinderlijk. Beetje apart. Zou het hebben gescheeld als op de launch versie Day One heeft gestaan ipv Project Scorpio?
justifire schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:57:
[...]

Zou niet misstaan in het audiomeubel :P
<plaatje te groot om 2x onder elkaar te plaatsen ;)>
Die had ik. Die had ik :D. Happelaar (Munchkin) was een monsterlijk spel wat ik zoveel gespeeld heb.
Afbeeldingslocatie: http://computermuseum.50megs.com/images/vp-munchkin.jpg

[ Voor 21% gewijzigd door Yaz op 04-09-2017 11:47 ]

Gamertag: YazNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
Yaz schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:44:
[...]

Niet persoonlijk tegen jou maar het valt me op dat bij de launch van de Xbox One iedereen een "Day One" editie probeerde te krijgen of zelfs blij was als het een maand later nog gelukt was wegens niet opgehaalde reserveringen. Nu er "Project Scorpio" op staat vinden veel mensen het spontaan niet spannend en zelfs hinderlijk. Beetje apart. Zou het hebben gescheeld als op de launch versie Day One heeft gestaan ipv Project Scorpio?
Er zit dan ook niets speciaals bij, en buiten een ander kleurtje en 2x 'Project Scorpio' is hij net hetzelfde als de gewone variant. Persoonlijk wou ik gewoon een pre-order plaatsen zodat ik er eentje heb op launch, en dat bleek dan een Scorpio Edition te zijn, so be it :)

Eigenlijk mis ik de tijd dat je bij een speciale editie van iets, hetzij console, game, film.. een grote doos kreeg met een poster, uitgebreid handboek, action figure, woordje van de uitgever, extra content.. Laatste keer dat ik aangenaam verrast was bij het uitpakken van een product was mijn Kingston Hyper X Cloud headset, mooie stevige en complete doos met allerlei toebehoren, hele brief van het ontwerpteam over de passie voor hun product.. Het geeft toch een leuker gevoel dan wat vervelende harde plastic en verder niets, of in het geval van een game, klikken op 'purchase and download'. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sagat schreef op maandag 4 september 2017 @ 10:05:
[...]

Het is hoe jij het wil neerzetten, net als een PC kast, of dat ding is functioneel en moet gewoon ergens uit zicht, of je hebt een mooie blingbling kast en dat ding moet vol in zicht.

Net als de Forza, Halo, Ironman of Titanfall edition, zo'n ding koop je om gewoon in zicht te hebben, niet weg te stoppen ergens in een kastje.

Daarom vond ik toen de PS3 GT5 edition zo'n teleurstelling, was gewoon een standaard zwart ding.

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

SinergyX schreef op maandag 4 september 2017 @ 11:58:
[...]

Het is hoe jij het wil neerzetten, net als een PC kast, of dat ding is functioneel en moet gewoon ergens uit zicht, of je hebt een mooie blingbling kast en dat ding moet vol in zicht.

Net als de Forza, Halo, Ironman of Titanfall edition, zo'n ding koop je om gewoon in zicht te hebben, niet weg te stoppen ergens in een kastje.

Daarom vond ik toen de PS3 GT5 edition zo'n teleurstelling, was gewoon een standaard zwart ding.
Dat ben ik wel met je eens, je kan met decals ook een hoop doen (of airbrushen als je artistiek bent). Ik neig inderdaad sowieso naar de vanilla kant (waarbij ik het bij mijn 360 leuk vond dat deze zwart werd ipv van wit, en nu bij mijn ps4 ik een witte weer leuker vind dan het standaard zwart 8)7

En....het is har-stik-ke fout, maar ik vind die gouden uitvoering van de ps4 ook nog wel mooi. Als die er in 'pro' versie was, zou ik die misschien nog wel overwegen ook.

then again, zoals gezegd vind ik de pro sowieso geen mooi ontwerp, beter dat ie helemaal niet opvalt :P

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ik wil de Scorpio alleen al omdat je dan zwarte A B Y X knoppen hebt i.p.v. de gekleurde bij de normale versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Rivanov schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:55:
Ik wil de Scorpio alleen al omdat je dan zwarte A B Y X knoppen hebt i.p.v. de gekleurde bij de normale versie. :)
Dan is dit een betere keus voor jou, denk ik:
https://xboxdesignlab.xbox.com/nl-NL/customize
Slechts 80 euro ipv 500 euro, en je hoeft niet te wachten tot november :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rivanov
Fireshade schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:01:
[...]

Dan is dit een betere keus voor jou, denk ik:
https://xboxdesignlab.xbox.com/nl-NL/customize
Slechts 80 euro ipv 500 euro, en je hoeft niet te wachten tot november :P
Ik heb mijn Xbox One Day One Edition al verkocht in afwachting op de Xbox One X Scorpio. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
Rivanov schreef op maandag 4 september 2017 @ 13:55:
Knoppen zijn bij allebei overigens even zwart.

Beetje flauw, maar kijk in het Design Lab: je hebt de keuze uit Grijs op zwart en Kleuren op zwart.

Overigens zijn die kleuren best makkelijk als je iemand laat spelen die niet aan de Xbox Controller gewend is,
nog niet kan lezen, of juist op Nintendo consoles speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
MartijnS72 schreef op maandag 4 september 2017 @ 14:48:
[...]

Knoppen zijn bij allebei overigens even zwart.

Beetje flauw, maar kijk in het Design Lab: je hebt de keuze uit Grijs op zwart en Kleuren op zwart.

Overigens zijn die kleuren best makkelijk als je iemand laat spelen die niet aan de Xbox Controller gewend is,
nog niet kan lezen, of juist op Nintendo consoles speelt.
Er spelen weinig andere mensen dan ikzelf op mijn consoles. Enkel mijn vrienden maar die hebben zelf een PS4 of Xbox. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tiny
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-06 23:03

Tiny

Wat eten we?

[b

[...]

Die had ik. Die had ik :D. Happelaar (Munchkin) was een monsterlijk spel wat ik zoveel gespeeld heb.
[afbeelding]
JAAAH!! Happelaar!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xGROOVER
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 22:37
Iemand toevallig f1 2017 digital download tegen gekomen? de 70 euro op de microsoft store is net iets teveel. Normaal kom ik hem wel ergens tegen helaas dit keer niet.
Pagina: 1 ... 114 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.