Die laatste moet je uitleggen, jij deponeert een stelling, daar krijg je allemaal fatsoenlijke reacties op. Jij zoekt de discussie op met je stelling "matige reclame voor extra Xbox X content op game verpakkingen"Rossi46 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:59:
[...]
Zat voorbeelden hoe het beter kan. Een 'lipje' op de verpakking met een opvallende tekst. Een 'banner' aan de onderkant zoals je nu ook al zoiets hebt aan de bovenkant als het om een 'Xbox exclusive gaat', etc-etc-etc. Er zijn legio opties. Alles beter dan hoe het in dat voorbeeld wordt gebruikt, een zwart mini tekstje, weggemoffeld in de bovenhoek, welke totaal wegvalt tegen de rest van de verpakking. Zet het er dan niet op.
Overigens wordt het wel steeds irritanter in dit topic. Het lijkt wel alsof er geen kritiek geleverd mag worden op MS
Ik zie grotere aanprijzing niet als nuttig, geloof namelijk niet dat game daar beter door gaat verkopen.
Andere geven hun motivatie aan in dit topic.
Dit heef toch niets met kritiek op MS te maken, jij deponeert een stelling die in mijn ogen zwak is. Waar jij in je laatste regel naar verwijst staat daar helemaal los van.
Vergeet niet, je gaat zelf op een bepaalde manier de discussie aan. Bovendien, MS eist maar een aantal dingen op de verpakking van een game, ik geloof niet dat de vorm hoe de extra Xbox X content daar bij zal horen. Dit zullen ze bij de uitgevers van de game laten liggen. Althans dat schat ik zo in.
ps.... Fysieke games..... Iedereen is toch al lang digitaal bezig??
Cogitationis poenam nemo patitur