Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:50:
[...]

Nette vent ben je MRE. Mag ook wel eens gezegd worden. :+

Gisteren begonnen aan Shadow Warrior 2. Tot nu toe snap ik bal van het verhaal maar heb ik vooral wel zin om verder te spelen. Je voelt je vanaf moment 1 een badass. Het is dat Doom 2016 bestaat anders was dit de bruutste game van de afgelopen jaren geweest (bruut niet bedoeld alsin vet of cool of goed maar als bruut).
Ik las ergens over vliegende ledematen en kruiwagens vol bloed ofzo? Op die manier bruut?

* Sagat denkt semi onbewust aan de orginele doom difficulty setting 'knee deep in the dead' :D

(/me kan een beetje bloed n guts in videogames en ook movies wel waarderen btw)

[ Voor 47% gewijzigd door Sagat op 29-08-2017 17:26 . Reden: met quote erbij is het iets duidelijker waarover ik praat... ]

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sagat schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 17:21:
[...]

Ik las ergens over vliegende ledematen en kruiwagens vol bloed ofzo? Op die manier bruut?

* Sagat denkt semi onbewust aan de orginele doom difficulty setting 'knee deep in the dead' :D

(/me kan een beetje bloed n guts in videogames en ook movies wel waarderen btw)
Dat. Maar ook dat je moves hebt en verschillende soorten wapens die leuk zijn om in te zetten. Plus je wordt beloond voor het gevecht opzoeken. In veel spellen is een beetje snipen vanuit cover de beste methode (gears, halo, cod, bf). Ik vind spellen waarbij full frontal assault de manier is, erg gaaf (Doom, Wolfenstein (eigenlijk kun je bij die laatste allebei even goed doen)). Helaas zijn dat er niet zoveel.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 29-08-2017 18:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 16:50:
[...]

Nette vent ben je MRE. Mag ook wel eens gezegd worden. :+

Gisteren begonnen aan Shadow Warrior 2. Tot nu toe snap ik bal van het verhaal maar heb ik vooral wel zin om verder te spelen. Je voelt je vanaf moment 1 een badass. Het is dat Doom 2016 bestaat anders was dit de bruutste game van de afgelopen jaren geweest (bruut niet bedoeld alsin vet of cool of goed maar als bruut).
Helemaal mee eens ! Echt weer die ouderwetse Serious Sam speelstijl :9
Doom blijft voor alsnog heer en meester maar Shadow Warrior 2 is een goede tweede.
Alhoewel....Killing Floor 2 >:)

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 18:25:
[...]

Doom blijft voor alsnog heer en meester maar Shadow Warrior 2 is een goede tweede.
op de x1x eens met zijn 4en spelen dan (ivm framedrops), de andere 2 die altijd mee doen hebben het spel ook en een of meerdere x1x's besteld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

justifire schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 18:25:
[...]

Ik zou killing floor 2 zo halen als ik tijd en zin voor/in coop ooit had. En ik zombies niet extreem suf vond. Verder ziet het er tof uit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mars18 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:38:
[...]

Maar games he, Ik was vroeger 100 % Xbox 360, maar nu heb ik een Xbox One en PS4, maar speel helaas nooit meer op de One. Alleen soms Forza

In de toekomst zie ik dat ook niet veranderen.
Wat is er met games. Alle games welke ik speel zijn er op verkrijgbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:55:
[...]

Wat is er met games. Alle games welke ik speel zijn er op verkrijgbaar.
Gewoon niet op reageren.... Don't feed the... 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 23:58

R.G

Goedenavond Tweakers, hoe gaat het? Een vraagje met b.t.t Xbox live intern thuis

Klopt het als je 2 Xbox ones hebt
Met 2 verschillende m$ accounts waarvan 1tje gold actief heeft en deze Xbox one instelt als home Xbox. Kan je dan met de andere Xbox met 2 Exemplaren van een game samen online co op spelen ? Bijvoorbeeld halo 5? Of heb je maar een exemplaar nodig? En kan je dubbel met het gold account spelen op beiden xboxen?

Hoe zit dat dan met saves? En achievements ^^ ben benieuwd naar ervaringen en tips

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
R.G schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 20:10:
Goedenavond Tweakers, hoe gaat het? Een vraagje met b.t.t Xbox live intern thuis

Met 2 verschillende m$ accounts waarvan 1tje gold actief heeft en deze Xbox one instelt als home Xbox. Kan je dan met de andere Xbox met 2 Exemplaren van een game samen online co op spelen ? Bijvoorbeeld halo 5? Of heb je maar een exemplaar nodig? En kan je dubbel met het gold account spelen op beiden xboxen?

Hoe zit dat dan met saves? En achievements ^^ ben benieuwd naar ervaringen en tips
Saves zijn gekoppeld aan je account, dus geen probleem. Je hebt het spel 1 keer nodig (digitaal), dan kan je zonder problemen tegenelkaar spelen. En ook maar 1 Gold account als je de ene box als Home instelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Ty ^^ goed antwooord en duidelijk, mocht Xbox live ooit stoppen zijn al onze gekochte games en ontvangen kwijt? Over 5-15 jaar? Huren we dus eigenlijk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
R.G schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 20:15:
Ty ^^ goed antwooord en duidelijk, mocht Xbox live ooit stoppen zijn al onze gekochte games en ontvangen kwijt? Over 5-15 jaar? Huren we dus eigenlijk?
Weet je natuurlijk nooit, maar als je ziet dat je tegenwoordig xbox360 en binnenkort ook xbox original spelletjes kan spelen, zou ik me daar niet te druk overmaken.
Je koopt een licentie, is niet hetzelfde als huren. Gamepass en EA access is meer het verhuurmodel.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 19:31:
[...]

Ik zou killing floor 2 zo halen als ik tijd en zin voor/in coop ooit had. En ik zombies niet extreem suf vond. Verder ziet het er tof uit!
Ja KF2 draait wel op coop inderdaad.
Echt zo'n spel dat je eerst denkt 'is dit het nou ?' om een paar uur later zwaar verslaafd te zijn :X
Zodra je wat perks hebt vrijgespeeld speelt het waanzinnig lekker weg.
Dankzij de verschillende klasses / perks / wapens blijft het ook lekker gevarieerd.
En ja, 6 man die volle bak staan te knallen en te rammen is natuurlijk altijd dikke pret ! *O*

[ Voor 3% gewijzigd door justifire op 29-08-2017 23:19 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Hoewel ik helemaal hyped daarvoor ben, zit ik met 2 dingen: Zelfs een high-end PC kan die game niet normaal draaien en helaas zie je duidelijk in de trailer dat dit PC versie is (Get Item (R)).

Voor veel dingen moet je namelijk je PC laten draaien (zoals je workers laten werken, fishing en grote hoeveelheid materials verwerken), de Xbox gebruikt aanzienlijk stukje minder dan mijn PC :D

Cross en shared account/characters kan ik enkel van dromen (net zoals Warframe).

[ Voor 6% gewijzigd door SinergyX op 30-08-2017 00:14 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JSchut
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:13

JSchut

.....

Zier er leuk uit! Deze ga ik in de gaten houden.

PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:20
Nice!

Zou voor mij een reden zijn om een X te kopen!

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Registratie: Mei 2004
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Jan_V schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 08:47:
[...]

Nice!

Zou voor mij een reden zijn om een X te kopen!
Hij zal speelbaar zijn op alle Xbox One modellen, zoals alle games voor Xbox One :)
Je hebt de X alleen nodig voor de zogenaamde "4K ervaring".
https://www.gamespot.com/...to-xbox-one/1100-6450763/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:25
Star Wars Battlefront in de store opgepikt voor 6 of 7 EUR,

Ik kon vorig jaar de full price niet opbrengen, maar nu voor dat geld met alle extra content, eigenlijk is het nog wel een leuk spel voor 's avonds een uurtje lekker te knallen. Maakt mij extra geïnteresseerd in deel twee.

En terug wat actief bezig met Forza 6, wanneer een nieuw deel op komst is heb ik altijd een 'hulp ik heb nog niet alles uitgespeeld' - gevoel.

Ik heb deze week mijn aloude slaapkamer 32" LCD vervangen door een 43" 4k exemplaar, ter voorbereiding op de Xbox One X. Het voelt nu reeds als een ferme upgrade van de graphics, al is de output hetzelfde gebleven. Ik zit er maar 2 meter vanaf, vandaar 'slechts' 43 inch gekocht, maar nu zie ik pas hoeveel detail en overzicht ik gemist heb op mijn kleinere tv.

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reefun
  • Registratie: November 2013
  • Niet online
R.G schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 20:10:

Zoals al vermeld door iemand kun je dus alles delen. Dat heb ik hier thuis ook gedaan.

Boven staat een XB1 en beneden. De XB1 boven speelt mijn vrouw op. Van die XB1 heb ik mijn "Home Xbox" ingesteld. Zij heeft de XB1 beneden als haar "Home XBOX" ingesteld.

Ik heb dan de Xbox Live account. Als zij dan boven inlogged op mijn "Home xbox" mag zij gratis er gebruik van maken. Daar ik beneden speel log ik daar automatisch in. Op deze manier kunnen wij gelijktijdig gebruik maken van gold én alle digitaal gekochte games. Dat laatste werkt dus óók met eventuele Season Passes / DLC.

Voorbeeld ; Voor Battlefield 1 heb ik de deluxe + premium. Wij kunnen gewoon alle DLC mappen spelen gelijktijdig zonder problemen.

Savegames worden opgeslagen in de cloud. MAAR ; Het komt wel vaak voor dat deze tijd nodig hebben om te synchronizeren. Ik speel dan beneden bijvoorbeeld Stardew Valley, heb de meuk opgeslagen en ga vervolgens boven verder spelen. Het is meerdere keren voor gekomen dat mijn savegame van beneden niet heeft gesynchroniseerd met de cloud waardoor ik boven inene al mijn 'werk' beneden kwijt ben.

Inmiddels ben ik er wel achter dat je de game dus moet laten saven, vervolgens de game echt afsluiten via de XB1. Even een minuut laten staan dan zou hij het goed moeten synchroniseren.

Al om al ben ik er érg blij mee dat dit zo kan. Ik hoef geen een game meer twee keer aan te schaffen wat aanzienlijk scheelt in prijs. Vroeger als we bijv. de nieuwe CoD wouden spelen moest ik én 2x XBL Gold aanschaffen én 2x de game zelf (en eventuele DLC als we dat wouden). Nu alles maar één keer. Heerlijk systeem! Het zou nóg mooier zijn als ik het zou kunnen delen met 2 Xboxes (dus 3 Xboxes in totaal) zodat ik ook niets extras zou hoeven aan te schaffen voor mijn dochter in de toekomst :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Darks schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:25:
Star Wars Battlefront in de store opgepikt voor 6 of 7 EUR,

Ik kon vorig jaar de full price niet opbrengen, maar nu voor dat geld met alle extra content, eigenlijk is het nog wel een leuk spel voor 's avonds een uurtje lekker te knallen.
Ik zat ook naar die aanbieding te kijken. Maar het idee dat ik straks nota bene als keizer Palpatine dode rebels aan het looten ben, verpestte het hele vooruitzicht in dat spel voor mij. In het spel kan alles, maar sommige dingen moeten gewoon niet kunnen :P
Maakt mij extra geïnteresseerd in deel twee.
Ik ook, maar dan voor de single player campaign met een -naar men zegt- ijzersterk verhaal :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fireshade
  • Niet online

Fireshade

het is al een moje wir

Kan je dat wat nader specificeren?
Reefun schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:29:
[...]
Als zij dan boven inlogged op mijn "Home xbox" mag zij gratis er gebruik van maken.
Met haar eigen account op jouw Home Xbox?
Daar ik beneden speel log ik daar automatisch in.
Met jou eigen account op haar Home Xbox?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jan_V
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 01:20
Fireshade schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 11:43:
[...]

Hij zal speelbaar zijn op alle Xbox One modellen, zoals alle games voor Xbox One :)
Je hebt de X alleen nodig voor de zogenaamde "4K ervaring".
https://www.gamespot.com/...to-xbox-one/1100-6450763/
Top! Geen reden om een X te kopen dus :-)

Battle.net - Jandev#2601 / XBOX: VriesDeJ

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DubbelU
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 13-09 10:49
Weet iemand waar je de Xbox One X kan bestellen? En wat voor versies er komen?

In de topicwaarschuwing staat een link naar [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen. We verwachten bovendien iets meer inzet van jezelf voor je vragen stelt waar je makkelijk zelf een antwoordt op kunt vinden :). Gebruik de zoekfunctie van het forum, kijk in de openingspost van dit topic of ga naar het juiste topic.

[ Voor 79% gewijzigd door Geronimous op 30-08-2017 20:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 18:30
DubbelU schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:21:
Serieus? Als je even de tijd neemt om even snel te zoeken op Google dan vind je al genoeg.

Bol.com, intertoys.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jan_V schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:17:
[...]

Top! Geen reden om een X te kopen dus :-)
Ik speel de PC versie, ik wil echt niet weten hoe dit op de non-X gaat draaien.

(apart genoeg had Pearl Abyss aangegeven dat op de GC2017 de XBX versie speelbaar zou zijn, maar heb daarna niemand er meer over gehoord).

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Reefun
  • Niet online
Fireshade schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:36:
Kan je dat wat nader specificeren?

[...]

Met haar eigen account op jouw Home Xbox?

[...]

Met jou eigen account op haar Home Xbox?
Ja klopt. Beneden heb ik dan zo ingesteld dat hij automatisch mij inlogged. Omdat ik gold heb en de spellen digitaal heb gekocht kan ik gewoon op de xbox (haar home xbox) beneden spelen.

En omdat ik dan de Xbox boven als mijn home xbox heb ingesteld is de gold en de digitaal aangekochte spellen standaard gedeeld met iedereen die daarop speelt.

Beneden zou mijn vrouw dan ook kunnen spelen. Ik wordt automatisch ingelogged, zij logged zichzelf handmatig in en omdat ik dan gelijktijdig ben ingelogged kan ze alsnog gebruik maken van gold en de digitaal aangekochte spellen. Ideaal systeem zo d:)b

Wat we niet kunnen doen is dat ik boven op mijn home xbox speelt en zij beneden. Omdat ik dan boven ben ingelogged kan ze mij beneden niet inloggen waardoor er niets is gedeeld. Maar dat komt toch niet voor. Óf ze speelt samen met mij online, of we spelen een singleplayer spel beneden onder haar naam bijvoorbeeld.

[ Voor 16% gewijzigd door Reefun op 30-08-2017 13:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• wimpie007
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 15:37
DubbelU schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 13:21:
*knip* really..

[ Voor 7% gewijzigd door Geronimous op 30-08-2017 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:27
Werd gisteren netjes gebeld door de Intertoys of ik toch geen interesse had in de Scorpion Editie. Konden ze regelen maar dan wél even direct 500 knaken aftikken. Heb er vriendelijk voor bedankt en hou het lekker bij de "standaard" editie :) . Moet toch nog even klein beetje sparen. Tenminste, kan het wel doen maar voelt gewoon even niet zo lekker om nu 500 af te tikken voor iets waar ik (helaas) nog ruim 2 maanden op moet wachten.

Wachten is k*t zeg om het zo maar even te zeggen. Die lijst met 4K enhanced titels groeit met de dag en wij maar wachten :-(

[ Voor 13% gewijzigd door DutchOwnage op 30-08-2017 15:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
DutchOwnage schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:22:
Werd gisteren netjes gebeld door de Intertoys of ik toch geen interesse had in de Scorpion Editie. Konden ze regelen maar dan wél even direct 500 knaken aftikken. Heb er vriendelijk voor bedankt en hou het lekker bij de "standaard" editie :) . Moet toch nog even klein beetje sparen. Tenminste, kan het wel doen maar voelt gewoon even niet zo lekker om nu 500 af te tikken voor iets waar ik (helaas) nog ruim 2 maanden op moet wachten.

Wachten is k*t zeg om het zo maar even te zeggen. Die lijst met 4K enhanced titels groeit met de dag en wij maar wachten :-(
Ik hoop nog op een COD WW2 bundel

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• DutchOwnage
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:27
Zou mooi zijn. Maar beter gooien ze Forza 7 gratis bij alle One X preorders >:) . Onder het mom van even de kracht van het beest showcasen.

Never gonna happen offcourse :z

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Defnosh
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 14:12
wimpie007 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:31:
[...]

Ik hoop nog op een COD WW2 bundel
Denk het niet vanwege de deal tussen Activision en Sony...
DutchOwnage schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 15:36:
Zou mooi zijn. Maar beter gooien ze Forza 7 gratis bij alle One X preorders >:) . Onder het mom van even de kracht van het beest showcasen.

Never gonna happen offcourse :z
Ik denk (hoop/gok) dat er rond de release van de One X wel een dergelijke bundel komt. Daarom nog even gewacht met pre-orderen:P

[ Voor 49% gewijzigd door Defnosh op 30-08-2017 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
  • Laatst online: 08-09 08:19
Het heeft geen haast ik wacht tenminste tot volgend jaar maar toch vreemd dat alle specificaties bekend zijn van XB1X maar niet de voeding en stroomverbruik terwijl ik hier benieuwd naar ben..

De X komt voor nu voor games als Skyrim en Fallout 4 zwaar gemod en natuurlijk Anthem en ARK etc. de ontwikkelingen van Mods en Optimalisering op het XB platform gaat geweldig en verwacht dat het aardig in de buurt komt met PC en Nexus!

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
Dan voelen personen zich met de Scorpio flink genaaid als ze geen extra game krijgen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dragunov schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:44:
Dan voelen personen zich met de Scorpio flink genaaid als ze geen extra game krijgen
Hoogstens diegene die geen Xbox nu hebben, voor iedereen met een xbox is het in de basis ook gewoon een upgrade en hij komt op een dusdanig 'raar' moment uit dat ik er niet zo 123 een game bij zou willen hebben die ik op dat moment nog niet gekocht zou hebben (Forza, FIFA, PC2, Destiny 2), enige uitzondering zou COD:WW2 zijn, maar die verwacht ik niet.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
#no_free_games !!! *O*

@JehannesWeggen Dan kan je nog wel even wachten als je alle specs wil weten/gebruiken; zoals eerder gemeld/gediscussierd in dit topic, kan niemand zijn One X 100% optimaal gebruiken tot, op zijn vroegst, zomer 2018 en zo niet later. Iets met HDMI 2.1, VRR etc.

/edit: ik heb van de week al gedacht f*** it; ik ga dus gewoon tussen nu en 29 september een nieuwe TV kopen. Dan maar geen VRR op mijn One X. Budget, planning en wenslijst was er toch al; nu alleen nog even een goede deal regelen met bezorgen en ophangen.

[ Voor 32% gewijzigd door MAX3400 op 30-08-2017 17:00 ]

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
SinergyX schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:55:
[...]

Hoogstens diegene die geen Xbox nu hebben, voor iedereen met een xbox is het in de basis ook gewoon een upgrade en hij komt op een dusdanig 'raar' moment uit dat ik er niet zo 123 een game bij zou willen hebben die ik op dat moment nog niet gekocht zou hebben (Forza, FIFA, PC2, Destiny 2), enige uitzondering zou COD:WW2 zijn, maar die verwacht ik niet.
Er zit volgens mij een maand gamepass bij en daar zitten ongetwijfeld wat Scorpio Enhanced spellen in tegen die tijd. In elk geval Recore.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• R.G

R.G

Reefun schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 12:29:
[...]

Zoals al vermeld door iemand kun je dus alles delen. Dat heb ik hier thuis ook gedaan.

Boven staat een XB1 en beneden. De XB1 boven speelt mijn vrouw op. Van die XB1 heb ik mijn "Home Xbox" ingesteld. Zij heeft de XB1 beneden als haar "Home XBOX" ingesteld.

Ik heb dan de Xbox Live account. Als zij dan boven inlogged op mijn "Home xbox" mag zij gratis er gebruik van maken. Daar ik beneden speel log ik daar automatisch in. Op deze manier kunnen wij gelijktijdig gebruik maken van gold én alle digitaal gekochte games. Dat laatste werkt dus óók met eventuele Season Passes / DLC.

Voorbeeld ; Voor Battlefield 1 heb ik de deluxe + premium. Wij kunnen gewoon alle DLC mappen spelen gelijktijdig zonder problemen.

Savegames worden opgeslagen in de cloud. MAAR ; Het komt wel vaak voor dat deze tijd nodig hebben om te synchronizeren. Ik speel dan beneden bijvoorbeeld Stardew Valley, heb de meuk opgeslagen en ga vervolgens boven verder spelen. Het is meerdere keren voor gekomen dat mijn savegame van beneden niet heeft gesynchroniseerd met de cloud waardoor ik boven inene al mijn 'werk' beneden kwijt ben.

Inmiddels ben ik er wel achter dat je de game dus moet laten saven, vervolgens de game echt afsluiten via de XB1. Even een minuut laten staan dan zou hij het goed moeten synchroniseren.

Al om al ben ik er érg blij mee dat dit zo kan. Ik hoef geen een game meer twee keer aan te schaffen wat aanzienlijk scheelt in prijs. Vroeger als we bijv. de nieuwe CoD wouden spelen moest ik én 2x XBL Gold aanschaffen én 2x de game zelf (en eventuele DLC als we dat wouden). Nu alles maar één keer. Heerlijk systeem! Het zou nóg mooier zijn als ik het zou kunnen delen met 2 Xboxes (dus 3 Xboxes in totaal) zodat ik ook niets extras zou hoeven aan te schaffen voor mijn dochter in de toekomst :+
Super :) ook bedankt voor jouw antwoord :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tri Force
  • Laatst online: 08-09 08:19
MAX3400 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:58:
#no_free_games !!! *O*

@JehannesWeggen Dan kan je nog wel even wachten als je alle specs wil weten/gebruiken; zoals eerder gemeld/gediscussierd in dit topic, kan niemand zijn One X 100% optimaal gebruiken tot, op zijn vroegst, zomer 2018 en zo niet later. Iets met HDMI 2.1, VRR etc.

/edit: ik heb van de week al gedacht f*** it; ik ga dus gewoon tussen nu en 29 september een nieuwe TV kopen. Dan maar geen VRR op mijn One X. Budget, planning en wenslijst was er toch al; nu alleen nog even een goede deal regelen met bezorgen en ophangen.
Hi Max sorry ik volg het XB1 forum niet echt maar dank voor de info ik zal dit forum in de gaten houden :)

Oh als je een TV zoekt.. pricewatch: LG 43UH610V Zwart een tijdje terug deze gekocht en met de PS4 Pro en XB1S een prachtig resultaat voor tussen de 20W en 50W ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:59
:X

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
SinergyX schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 16:55:
[...]

Maar als ze echt willen tonen wat de X kan, of toch wat al bij benadering is, dan mogen ze gerust Forza 7 erbij geven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 00:06
Oke, opmerkelijk. Had zojuist Mediamarkt Ekkersrijt op m'n voicemail.
Ze wisten me te vertellen dat Mediamarkt géén Scorpio Edition kan leveren en dat Microsoft deze enkel online verkoopt. Ze adviseerden mij de Scorpio Edition via Bol.com te bestellen.

Nu scheelt het dat ik dit al direct op zondag 20 augustus heb gedaan, na de keynote op Gamescom. Dus ben sowieso verzekerd van de Scorpio. Maar vind het wel een vreemd verhaal want ik was vorige week nog bij de Mediamarkt en toen bevestigden ze nogmaals dat hun wel de Scorpio zouden krijgen.

Waarom dan nu die omslag?!

[ Voor 3% gewijzigd door Rivanov op 30-08-2017 21:27 ]

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Rivanov schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 20:59:
Oke, opmerkelijk. Had zojuist Mediamarkt Ekkersrijt op m'n voicemail.
Ze wisten me te vertellen dat Mediamarkt géén Scorpio Edition kan leveren en dat Microsoft deze enkel online verkoopt. Ze adviseerden mij de Scorpio Edition via Bol.com te bestellen.

Nu scheelt het dat ik dit al direct op zondag 20 augustus heb gedaan, na de keynote op Gamescom. Dus ben sowieso verzekerd van de Scorpio. Maar vind het wel een vreemd verhaal want ik was vorige week nog bij de Mediamarkt en toen bevestigden ze nogmaals dat hun wel de Scorpio zouden krijgen.

Waarom dan nu die omslag?!
Zou niet teveel waarde hechten aan verhalen van "simpele medewerkers". Het kan onwetendheid zijn, meningen van inkopers kunnen veranderen. Zo was ik maanden terug bij de Paradigit waar de verkoper mij verzekerde dat ze echt geen Surface Laptop zouden gaan verkopen. En nu staat ie er toch gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Ramon schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:38:
[...]

Zou niet teveel waarde hechten aan verhalen van "simpele medewerkers". Het kan onwetendheid zijn, meningen van inkopers kunnen veranderen. Zo was ik maanden terug bij de Paradigit waar de verkoper mij verzekerde dat ze echt geen Surface Laptop zouden gaan verkopen. En nu staat ie er toch gewoon.
Het was volgens mij geen 'simpele' medewerker. Zij stond er bij toen ik de pre-order plaatste samen met de inkoper. Dus ze weet als het goed is wel waar ze het over heeft. Vooralsnog laat ik m'n pre-order daar ook wel staan. Dan heb ik Bol.com, die volgens hun website mij garanderen dat ik de Scorpio Edition krijg, en Mediamarkt als tweede optie.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Rivanov schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:42:
[...]

Het was volgens mij geen 'simpele' medewerker. Zij stond er bij toen ik de pre-order plaatste samen met de inkoper. Dus ze weet als het goed is wel waar ze het over heeft. Vooralsnog laat ik m'n pre-order daar ook wel staan. Dan heb ik Bol.com, die volgens hun website mij garanderen dat ik de Scorpio Edition krijg, en Mediamarkt als tweede optie.
Waarom niet gewoon bij de Intertoys?
http://www.intertoys.nl/g...ect-scorpio-edition-zwart
Kan je ook nog met Afterpay betalen.....

Bij de Coolblue staat ie ook nog gewoon te preorderen.
https://www.coolblue.nl/p...ne-x-scorpio-edition.html

[ Voor 10% gewijzigd door harrytasker op 30-08-2017 21:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:42:
[...]

Toevallig vandaag nog gesproken met een grote distributeur van Xbox artikelen in NL...
Ze weten het dom weg nog niet.... Er is nog helemaal niets bekend over aantallen die worden verstuurd.

Ik denk dat de mediamarkt verkoper maar wat roept, vooral omdat ze los van hun voorinkoop nog geen duidelijkheid krijgen over hoeveel Xboxen ze toegewezen krijgen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Bullet NL schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:58:
[...]

Toevallig vandaag nog gesproken met een grote distributeur van Xbox artikelen in NL...
Ze weten het dom weg nog niet.... Er is nog helemaal niets bekend over aantallen die worden verstuurd.

Ik denk dat de mediamarkt verkoper maar wat roept, vooral omdat ze los van hun voorinkoop nog geen duidelijkheid krijgen over hoeveel Xboxen ze toegewezen krijgen.
Dan zullen er of héél veel gemaakt zijn of heel veel mensen teleurgesteld worden...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harrytasker schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:00:
[...]

Dan zullen er of héél veel gemaakt zijn of heel veel mensen teleurgesteld worden...
Ik verwacht geen problemen.... ;)
Maar ik heb ook alleen maar invloed op het gene wat ik zelf inkoop :P

[ Voor 12% gewijzigd door Bullet NL op 30-08-2017 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
Het is weer communicatie op z'n MIcrosofts. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:01:
Nee joh, hier heef MS niets mee te maken.... Tussen handel....
MS levert netjes wat de distributie kanalen inkopen... Tot op zeker hoogte natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
Rivanov schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:01:
Ik zou eerder zeggen dit is communicatie van de "nieuwe Microsoft", namelijk waarbij geen beloftes worden gedaan.

Hier een artikel over distributie van de Xbox 360, als je wilt weten hoe makkelijk/moeilijk zo een launch is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kluutmaran
  • Laatst online: 03-08 21:45
harrytasker schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 21:55:
[...]

Waarom niet gewoon bij de Intertoys?
http://www.intertoys.nl/g...ect-scorpio-edition-zwart
Kan je ook nog met Afterpay betalen.....

Bij de Coolblue staat ie ook nog gewoon te preorderen.
https://www.coolblue.nl/p...ne-x-scorpio-edition.html
Bol heeft actie waarbij je maandelijks een spel voor een jaar kan winnen, dat is voor mij reden om daar te bestellen. En als het geld al van mijn rekening is mis ik het niet langer en is het als hij komt een cadeau ipv een kostenpost 😁

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimpie007
* knip * > Feedback op moderatie binnen Spielerij

[ Voor 85% gewijzigd door Geronimous op 31-08-2017 10:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
wimpie007 schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:49:
[...]

Wat? Dat is toch geen scheldwoord? Gewoon een aanduiding voor iemand die zelf te lui is om iets in google in te typen
Denk dat dat viel onder "slechte replies FAQ" en dan had je beter op https://gathering.tweaker...rt_messagereport/52412449 kunnen klikken (rapporteer-linkje voor die specifieke vraag).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Kluutmaran schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:42:
[...]

Bol heeft actie waarbij je maandelijks een spel voor een jaar kan winnen, dat is voor mij reden om daar te bestellen. En als het geld al van mijn rekening is mis ik het niet langer en is het als hij komt een cadeau ipv een kostenpost 😁
Ik wilde eigenlijk aangeven dat mocht er bij de MM niet geleverd gaat worden, hij gewoon nog een preorder kan doen bij de bovenstaande winkels.
Bullet NL schreef op woensdag 30 augustus 2017 @ 22:03:
[...]

Nee joh, hier heef MS niets mee te maken.... Tussen handel....
MS levert netjes wat de distributie kanalen inkopen... Tot op zeker hoogte natuurlijk.
Ze hebben voor zover ik weet toch gewoon het hele distributienetwerk zelf in handen? Dan zou het eerder zijn dat Mediamarkt niet weet hoeveel ze per filiaal gaan leveren. MS levert gewoon vanuit hun distributiepunten, dus daar gaan ook pallets naar MM (distributie) toe.

Maar dat het een onervaren medewerker zou zijn geloof ik ook niet. Die gaan geen voicemails inspreken.

[ Voor 8% gewijzigd door Martinspire op 31-08-2017 04:17 ]

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Martinspire schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 04:17:
[...]

Ze hebben voor zover ik weet toch gewoon het hele distributienetwerk zelf in handen? Dan zou het eerder zijn dat Mediamarkt niet weet hoeveel ze per filiaal gaan leveren. MS levert gewoon vanuit hun distributiepunten, dus daar gaan ook pallets naar MM (distributie) toe.

Maar dat het een onervaren medewerker zou zijn geloof ik ook niet. Die gaan geen voicemails inspreken.
Nee, MS heeft een centraal magazijn voor de EU in Brabant staan, vanaf daar worden de West-Europese distributeurs geleverd. MS levert dus niet rechtstreeks uit.

Dan moet je denken aan GameWorld, Priox, Micromedia, Videoservice Nederland, Innelec e.d.
Techdata, Copaco en Ingrammicro doen vreemd genoeg weer niets met de Xbox.

Verwijderd

Bullet NL schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 08:49:
[...]

Nee, MS heeft een centraal magazijn voor de EU in Brabant staan, vanaf daar worden de West-Europese distributeurs geleverd. MS levert dus niet rechtstreeks uit.

Dan moet je denken aan GameWorld, Priox, Micromedia, Videoservice Nederland, Innelec e.d.
Techdata, Copaco en Ingrammicro doen vreemd genoeg weer niets met de Xbox.
Dat de IT distribiteurs er niets mee doen ligt niet aan hem maar aan Microsoft. Teveel officiele inkoopkanalen is niet goed voor ze.

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:09
justifire schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 08:54:
Eerste Xbox One X Enhanced hoesjes gespot, de molen komt op gang :)
[afbeelding]
Fijn! Eindelijk atmos supported games :-)

Kan niet wachten!

Lichtpuntje...

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
Bol.com garandeert de levering van de xbox one x Scorpio als je hem nu reserveert. Net maar even gedaan, ben benieuwd.

• Yaz
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 17-05 21:10
FrankoNL schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:00:
Bol.com garandeert de levering van de xbox one x Scorpio als je hem nu reserveert. Net maar even gedaan, ben benieuwd.
Loze woorden als je het mij vraagt. Heb je ook gevraagd wat hun tegenprestatie is als ze het niet lukt? Want wat ze niet geleverd krijgen kunnen ze ook niet doorsturen en dan krijg jij gewoon een keiharde "Sorry!" te horen zonder compensatie. Dit soort dingen is altijd gokken. Ik help je hopen dat het lukt maar het zou me niets verbazen als de initiële voorraden allang op zijn. Vooral duitsland schijnt los gegaan te zijn met bestellingen.

Gamertag: YazNL

• Motion2
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11-09 13:19
LuisjeNL schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 09:36:
[...]

Fijn! Eindelijk atmos supported games :-)

Kan niet wachten!
Ja.. Het volgende probleem is de Wife Acceptance Factor want dat betekent een nieuwe receiver.. LOL :P

• FrankoNL
Yaz schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:14:
[...]

Loze woorden als je het mij vraagt. Heb je ook gevraagd wat hun tegenprestatie is als ze het niet lukt? Want wat ze niet geleverd krijgen kunnen ze ook niet doorsturen en dan krijg jij gewoon een keiharde "Sorry!" te horen zonder compensatie. Dit soort dingen is altijd gokken. Ik help je hopen dat het lukt maar het zou me niets verbazen als de initiële voorraden allang op zijn. Vooral duitsland schijnt los gegaan te zijn met bestellingen.
Ja, honderd procent zekerheid heb je nooit natuurlijk. Het zou een wanprestatie zijn van hun kant (want ze komen hun afspraken niet na) maar goed, dan kan je 3 dingen doen. Ontbinden, schadevergoeding eisen of nakoming vorderen. Schade is er niet dus die valt af dan blijven ontbinden en nakoming vorderen over, daar heb je dus weinig aan ;)

Maar goed: Ze geven op de website aan dat Microsoft ze heeft verteld hoeveel ze er krijgen, dus we vertrouwen er maar op.
Helaas, tot onze spijt is het door jou (vooraf) bestelde artikel niet leverbaar.
Dat vinden wij bij Bol.com ontzettend vervelend, daarom geven we je alvast €5,- korting op je volgende aankoop.
Je kan natuurlijk gewoon blijven wachten op jouw bestelling, wij leveren deze zodra er weer beschikbaarheid is !
:+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22:53

Player1S

Probably out in the dark

Motion2 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 13:22:
[...]

Ja.. Het volgende probleem is de Wife Acceptance Factor want dat betekent een nieuwe receiver.. LOL :P
Dat ik geen W.A.F. meer heb is juist een reden dat er geen XOX komt voorlopig. :/
Moet straks eerst nieuwe inboedel (op woonkamermeubilair na) aanschaffen. Daarnaast is mijn huidige tv een HD-Ready dus max 720p. Dat heeft dan ook hogere prioriteit.

Was de W.A.F. er overigens wel dan was er ook geen XOS geweest en zat ik nog steeds op mn 360 te gamen :X

[ Voor 10% gewijzigd door Player1S op 31-08-2017 14:47 ]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

Hier juist bijna een omgekeerde W.A.F. aangezien alle technologische vernieuwingen 2017 & 2018 al zijn goedgekeurd.

• FrankoNL
L1nt schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 14:46:
[...]

Dat ik geen W.A.F. meer heb is juist een reden dat er geen XOX komt voorlopig. :/
Moet straks eerst nieuwe inboedel (op woonkamermeubilair na) aanschaffen. Daarnaast is mijn huidige tv een HD-Ready dus max 720p. Dat heeft dan ook hogere prioriteit.

Was de W.A.F. er overigens wel dan was er ook geen XOS geweest en zat ik nog steeds op mn 360 te gamen :X
Trouwen ... brrrrrr :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

moah, op zich niks mis mee..... het is de liefde die vervelend was. Achteraf wist het verstand in 2010 al wel dat het een en ander niet helemaal leek te kloppen en in 2016 werd dat ook voor het hart duidelijk.

Mocht ik ooit nog iemand tegenkomen waar beide van zeggen dat het klopt wil ik best wel weer ja zeggen.

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!

• Vecodo
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 10-09 06:36
XBOX gaat er hier voorlopig niet komen. Sowieso maar even wachten op bundels. Op 1 of andere manier krijg ik mijn vrouw ook nog niet helemaal overtuigd waarom deze er moet komen.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankoNL
Vecodo schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:28:
XBOX gaat er hier voorlopig niet komen. Sowieso maar even wachten op bundels. Op 1 of andere manier krijg ik mijn vrouw ook nog niet helemaal overtuigd waarom deze er moet komen.
Omdat je het wil? .... Lijkt me voldoende reden.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 13:22

Bozznl

GT: The Bozzz88

Vecodo schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:28:
Je moet gewoon een deal sluiten, jij een XBOX ONE X en zij een nieuwe.... stofzuiger EN een dweil. >:)

GT: The Bozzz88

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

Ik snap echt niet dat mensen zo onder de plak zitten dat ze niet eens kunnen kopen wat ze willen kopen. Jouw vrouw wil het niet? Leuke vrouw heb je dan die je het niet gunt zeg. Of je staat zelf gewoon gigantisch zwak in je schoenen, dat kan ook. Voor mij is het heel simpel, als ze mij mijn hobby niet gunt, dan mag ze direct weg! Miljarden andere vrouwen waar ik uit kan kiezen, dus tot ziens.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Player1S

Player1S

Probably out in the dark

Verwijderd schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:41:
Ik snap echt niet dat mensen zo onder de plak zitten dat ze niet eens kunnen kopen wat ze willen kopen. Jouw vrouw wil het niet? Leuke vrouw heb je dan die je het niet gunt zeg. Of je staat zelf gewoon gigantisch zwak in je schoenen, dat kan ook. Voor mij is het heel simpel, als ze mij mijn hobby niet gunt, dan mag ze direct weg! Miljarden andere vrouwen waar ik uit kan kiezen, dus tot ziens.
Mooi makkelijk praten. Niet iedereen is even mondig in het echt dan vanachter z'n toetsenbordje. Liefde maakt letterlijk blind.

En als de vrouw dan zegt dat niet uit kan want hypotheek/kinderen/vakantie dan geloof je dat nog wel eens

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FrankoNL
L1nt schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:59:
[...]

Mooi makkelijk praten. Niet iedereen is even mondig in het echt dan vanachter z'n toetsenbordje. Liefde maakt letterlijk blind.

En als de vrouw dan zegt dat niet uit kan want hypotheek/kinderen/vakantie dan geloof je dat nog wel eens
Zolang het is omdat men het geld niet kan missen vanwege prioriteiten (dus inderdaad de hypotheek of kids) begrijp ik het volkomen.

Wanneer het is omdat de "vrouw het niet wil" dan snap ik er werkelijk waar niks van. Jouw geld, jij bepaald. Punt.

Moet je eens kijken hoe ze staat te steigeren als ze een keer geen nieuwe schoenen (ik generaliseer even, schoenen is een makkelijk cliche.) mag kopen. Dan geeft de man vaak toe. Ik heb vaker in dergelijke relaties gezeten. ik accepteer dat gedrag niet meer en dat zou niemand moeten pikken.

[ Voor 9% gewijzigd door FrankoNL op 31-08-2017 16:12 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!
FrankoNL schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:08:
[...]

Zolang het is omdat men het geld niet kan missen vanwege prioriteiten (dus inderdaad de hypotheek of kids) begrijp ik het volkomen.

Wanneer het is omdat de "vrouw het niet wil" dan snap ik er werkelijk waar niks van. Jouw geld, jij bepaald. Punt.

Moet je eens kijken hoe ze staat te steigeren als ze een keer geen nieuwe schoenen (ik generaliseer even, schoenen is een makkelijk cliche.) mag kopen. Ik heb vaker in dergelijke relaties gezeten. ik accepteer dat gedrag niet meer en dat zou niemand moeten pikken.
Maar waarom mag ze dan geen nieuwe schoenen kopen ?
Haar geld, zij bepaalt. Punt.
Of ligt het toch iets genuanceerder ? O-)

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:41
Ik ben deze topic al een tijdje aan het volgen.
Mijn xbox one x staat inmiddels al een aantal maanden gereserveerd.
Echter heb ik besloten om ook voor een nieuwe tv te gaan.

Zoals eerder verteld, zijn er nog geen beschikbare tv's met een HMDI 2.1 poort.
Na contact met Sony zojuist, vertelde de medewerker mij dat de tv die ik op het oog heb, HDCP 2.2 ondersteunt en daarom ook met HDMI 2.1 overweg kan.

Mijn kennis hierover is zeer klein, dus zou iemand dit kunnen bevestigen?
Zou beetje lullig zijn, als ik nu een nieuwe tv koop voor mijn xbox one x en na een tijdje blijkft dat ik nog niet overal gebruik van kan maken ( HDR enz).

• FrankoNL
justifire schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:13:
[...]

Maar waarom mag ze dan geen nieuwe schoenen kopen ?
Haar geld, zij bepaalt. Punt.
Of ligt het toch iets genuanceerder ? O-)
Nee dat is precies dezelfde situatie inderdaad. Zij is daar net zo hard vrij in.

Je ziet vaak echter dat een vrouw een man dingen wil verbieden maar dat wanneer de man hetzelfde zou doen het huis te klein is.... Dus dat je daarom lekker moet doen wat je wil, kan zij dat ook doen.

Vrouwen zijn over het algemeen vrij irrationele wezens, zeker de wat jongere generatie.

Acties:
  • +9 Henk 'm!

• joon
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 12-09 15:57
Vorige week dinsdag nadat ik zag dat het eindelijk ook in Nederland kon, een Xbox controller ontworpen in het Xbox design lab, had een nieuwe nodig en dacht waarom niet die 10-15 euro extra voor iets unieks.
Vandaag is die dan eindelijk binnen gekomen (het verschepen ervan duurde best lang!) en ben er best blij mee :D

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/xLXG91Q.jpg

• Dragunov
Mooie controller!!!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 17:17
justifire schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 08:54:
Eerste Xbox One X Enhanced hoesjes gespot, de molen komt op gang :)
[afbeelding]
Staat wel erg ielig op het hoesje zeg. Had verwacht dat ze dat wel wat harder van de daken zouden schreeuwen...

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Darow schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 16:23:
...HDCP 2.2 ondersteunt en daarom ook met HDMI 2.1 overweg kan
BS dus... Tenminste, ik ben met een kleine heksenjacht bezig en heb Sony al 3x gesproken deze week via verschillende manieren. Ze leveren geen 2.1 op dit moment en kunnen niet eens aangeven of bepaalde TV's wel al "HDMI 2.1 hardware hebben maar nog een firmware update nodig hebben".

In a nutshell; HDCP 2.2 is als standaard al in 2013 vastgelegd; HDMI 2.1 pas in maart dit jaar. Onmogelijk dus dat iemand zegt "ja, als je HDCP 2.2 hebt, heb je dus HDMI 2.1".

• Darow
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:41
MAX3400 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 18:30:
[...]

BS dus... Tenminste, ik ben met een kleine heksenjacht bezig en heb Sony al 3x gesproken deze week via verschillende manieren. Ze leveren geen 2.1 op dit moment en kunnen niet eens aangeven of bepaalde TV's wel al "HDMI 2.1 hardware hebben maar nog een firmware update nodig hebben".

In a nutshell; HDCP 2.2 is als standaard al in 2013 vastgelegd; HDMI 2.1 pas in maart dit jaar. Onmogelijk dus dat iemand zegt "ja, als je HDCP 2.2 hebt, heb je dus HDMI 2.1".
Thanks zo een vermoeden had ik al. Dan zal ik zelf ook nog contact met Sony gaan opnemen hierover.

• Darks
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 22:25

Na contact met Sony zojuist, vertelde de medewerker mij dat de tv die ik op het oog heb, HDCP 2.2 ondersteunt en daarom ook met HDMI 2.1 overweg kan.

Zou beetje lullig zijn, als ik nu een nieuwe tv koop voor mijn xbox one x en na een tijdje blijkft dat ik nog niet overal gebruik van kan maken ( HDR enz).
Hoe het met de standaarden zit weet ik niet direct, ik kan je wel onderstaande site aanraden voor uitgebreid advies en reviews:

http://www.rtings.com/tv

Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023

Ik denk dat de medewerker gewoon uit z'n nek lult, want dat kan de beste man nooit weten en Sony zelf of welke tv fabrikant dan ook heeft dat nooit gezegd.

• Rossi46
justifire schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 19:07:
[...]

Nergens voor nodig.
Het is een extraatje, geen verkoopstunt.
Right...

Ze maken een nieuwe console ("The most powerful console ever"), welke moet verkopen. Die verkoopt enkel bij voldoende games welke van de extra kracht gebruik maken. Dus als een game daar daadwerkelijk gebruik van maakt, dan wil je dat naar je klanten communiceren. Dat doe je niet d.m.v. zo'n mini tekstje.

[ Voor 3% gewijzigd door Rossi46 op 31-08-2017 20:31 ]

Rossi46 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:30:
[...]

Right...

Ze maken een nieuwe console ("The most powerful console ever"), welke moet verkopen. Die verkoopt enkel bij voldoende games welke van de extra kracht gebruik maken. Dus als een game daar daadwerkelijk gebruik van maakt, dan wil je dat naar je klanten communiceren. Dat doe je niet d.m.v. zo'n mini tekstje.
Joh, wat maakt het uit? Het mag er van mij in spijkerschrift op staan, als de content maar aangepast is voor de XBX

Iedereen die een XBX koopt weet waar hij op moet letten, daar gaat het om.

• harrytasker
  • Niet online
Bullet NL schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:41:
[...]

Joh, wat maakt het uit? Het mag er van mij in spijkerschrift op staan, als de content maar aangepast is voor de XBX

Iedereen die een XBX koopt weet waar hij op moet letten, daar gaat het om.
"There's no power greater than X"
Marketing mag gerust wat aggressiever inderdaad, maar dat gaat pas echt lukken als het apparaat uit is en er ook daadwerkelijk vergelijkingen verschijnen. DF doet het al vrij goed. Ik denk persoonlijk dat MS zelf niet deze vergelijkingen gaat maken, maar meer zoals op de Gamescom deden met deze bordjes:
Plays Better On
Dus meer indirecte opmerkingen t.o.v. de Pro.

[ Voor 12% gewijzigd door harrytasker op 31-08-2017 20:59 ]

• Lekker Ventje
  • Registratie: Juni 2014
  • Laatst online: 12-09 21:37
L1nt schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 15:59:
[...]

Doe net als ik en haal een poezebeest in huis. Heb je toch af en toe iets warms wat tegen je aan kruipt maar je hebt geen gezeur over het formaat tv, dat een versterker duurder is dan €500, dat er vier consoles in huis actief zijn en je hoeft de Playseat ook niet te verantwoorden :)

Maar ik heb makkelijk praten want als ik verliefd word is dat niet op een vrouw maar op een stuk elektronica of een Vespa en dat maakt het leven een heel stuk makkelijker.

Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Doucht dat nou lekker samen met die Vespa? :+

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon
Rossi46 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:30:
[...]

Right...

Ik ben benieuwd hoe jij de doos zou aanpassen dan? Je kan hem niet paars oid maken want iedereen en hun familie weet dat xbox one doosjes groen zijn. Bovendien zijn er 35 miljoen xbox ones en S verkocht en nog 0 X'en dus je doelgroep ligt nog steeds daaro vooral. Daarnaast zullen er weinig mensen zijn die een Xbox One X kopen omdat ze op een doos zien dat een bepaald spel ervoor enhanced is, verwacht ik.
harrytasker schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 20:56:
[...]

"There's no power greater than X"
Marketing mag gerust wat aggressiever inderdaad, maar dat gaat pas echt lukken als het apparaat uit is en er ook daadwerkelijk vergelijkingen verschijnen. DF doet het al vrij goed. Ik denk persoonlijk dat MS zelf niet deze vergelijkingen gaat maken, maar meer zoals op de Gamescom deden met deze bordjes:
[afbeelding]
Dus meer indirecte opmerkingen t.o.v. de Pro.
Sowieso zijn directe vergelijkingen in reclames in veel landen verboden. Het duurt verder nog 3 maanden voor die dingen uitkomen en ik denk dat het weinig zin heeft om op mainstream kanalen reclame te maken als je nog niet naar de winkel kan om het spul aan te schaffen. Pas als de fans hun devices hebben en winkels normale voorraad hebben zullen ze reclame gaan maken verwacht ik.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Rossi46
Ramon schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 21:51:
[...]

Ik ben benieuwd hoe jij de doos zou aanpassen dan? Je kan hem niet paars oid maken want iedereen en hun familie weet dat xbox one doosjes groen zijn. Bovendien zijn er 35 miljoen xbox ones en S verkocht en nog 0 X'en dus je doelgroep ligt nog steeds daaro vooral. Daarnaast zullen er weinig mensen zijn die een Xbox One X kopen omdat ze op een doos zien dat een bepaald spel ervoor enhanced is, verwacht ik.

[...]
Sowieso zijn directe vergelijkingen in reclames in veel landen verboden. Het duurt verder nog 3 maanden voor die dingen uitkomen en ik denk dat het weinig zin heeft om op mainstream kanalen reclame te maken als je nog niet naar de winkel kan om het spul aan te schaffen. Pas als de fans hun devices hebben en winkels normale voorraad hebben zullen ze reclame gaan maken verwacht ik.
Zat voorbeelden hoe het beter kan. Een 'lipje' op de verpakking met een opvallende tekst. Een 'banner' aan de onderkant zoals je nu ook al zoiets hebt aan de bovenkant als het om een 'Xbox exclusive gaat', etc-etc-etc. Er zijn legio opties. Alles beter dan hoe het in dat voorbeeld wordt gebruikt, een zwart mini tekstje, weggemoffeld in de bovenhoek, welke totaal wegvalt tegen de rest van de verpakking. Zet het er dan niet op.

Overigens wordt het wel steeds irritanter in dit topic. Het lijkt wel alsof er geen kritiek geleverd mag worden op MS :r

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Rossi46 schreef op donderdag 31 augustus 2017 @ 22:59:
[...]

Het lijkt wel alsof er geen kritiek geleverd mag worden op MS Microsoft!!!!!! :r
Fixed >:)

Ach, het lijkt erop alsof we tijdelijk 3 kampen hebben; de lurkers, de off-topics en de OneX (allen met hun eigen meningen natuurlijk).

Je zou bijna zeggen; spoel het topic door naar 20 november. Zijn we van veel geneuzel af en mogelijk kunnen we dan inhoudelijker beoordelen hoe de OneX het doet en gaat het weer over games, apps etc.

Verwijderd

idd
Pagina: 1 ... 113 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.