Acties:
  • +1 Henk 'm!
Phusebox schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 11:35:
[...]

Maar ja geen HDMI 2.1 televisies. Misschien in 2018... Aan de andere kant true 2160p met 60Hz en HDR kan deze doos toch niet aan.
Je begrijpt me niet, ik geeft niet aan wat hij niet kan, ik geef aan wat het verschil is...... Dat zijn twee totaal verschillende dingen.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MartijnS72
  • Registratie: Augustus 2000
  • Niet online
De capaciteit van een 4K UHD Blu-ray disc lijkt mij niet relevant voor een oudere game als Rise of the Tomb Raider? Daarbij, games worden toch niet op 4K schijfjes geleverd?

Hoe zouden ze dat gaan doen in de toekomst met Xbox One X-enhanced games? De originele One ondersteunt geen 4K discs en er zijn ook regio's waar je niet blij wordt van een verplichte download van 100+ GB.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SpoekGTi
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 13-09 08:36
MartijnS72 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 11:55:
De capaciteit van een 4K UHD Blu-ray disc lijkt mij niet relevant voor een oudere game als Rise of the Tomb Raider? Daarbij, games worden toch niet op 4K schijfjes geleverd?

Hoe zouden ze dat gaan doen in de toekomst met Xbox One X-enhanced games? De originele One ondersteunt geen 4K discs en er zijn ook regio's waar je niet blij wordt van een verplichte download van 100+ GB.
De games worden voor zover ik weet op normale blu ray disks geleverd, maar hij ziet of het een 4K console is of niet en download dan de overige benodigdheden zoals extra assets and 4K texture packs. Kortom ja het wordt mooier, en ja het installeren wordt er alleen maar irritanter op.

Ik ruk nu al vaak gewoon de LAN kabel uit mijn One om het installeren zonder patches te doen want dan gaat het een stuk vlotten.

Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13-09 11:33

MRE-Inc

Copa Mundial de Fútbol de 1982

quorumz schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 11:52:
[...]

als ik een foto blurry maak heb je al snel verschillen...de ps4pro lijkt me wat overdreven blurred (die zal echt wel een scherp beeld geven)
Denk dat het zo echt wordt weergegeven op de PS4 Pro. Kijk ook maar het eerder genoemde filmpje op YouTube van de gameplay. Dan zie je dat grijze jasje van Lara op beide consoles en dan zie je gewoon veel minder detail op het jasje op de PS4 Pro.

Uiteraard zijn de verschillen echt über mega 100miljoen miljard keer te verwaarlozen :') ;w

XBL: MRE Inc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:59
http://flatpanelshd.com/n...on=showfull&id=1491972609

Als je dit zo leest is HDMI 2.1 eigenlijk best belangrijk. Als je voor een nieuwe tv aan het kijken bent (die doorgaans heel wat jaartjes meegaan) valt er best wat te zeggen om het een jaar uit te stellen.

Zeker voor de fps azijnpissers onder ons.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ik vind het wel bijzonder.... De Xbox X is echt veel sterker dan de concurrentie, toch lijken sommigen dat niet te willen erken.... Erkende publicisten als de mannen van Digital Foundry geven aan positief verrast te zijn van de XBox X mogelijkheden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 11:18:
[afbeelding]

Toch wel een groot GIGANTISCH verschil....
Heb jouw bericht wat aangepast. Nu begint het tenminste ergens op te lijken. Die foto van de PS4 Pro stelt niks meer voor naast die van de Xbox One X. Hopelijk zien we dit ook ingame terug!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• timmie271
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 12-09 18:44
SpoekGTi schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:00:
[...]

De games worden voor zover ik weet op normale blu ray disks geleverd, maar hij ziet of het een 4K console is of niet en download dan de overige benodigdheden zoals extra assets and 4K texture packs. Kortom ja het wordt mooier, en ja het installeren wordt er alleen maar irritanter op.

Ik ruk nu al vaak gewoon de LAN kabel uit mijn One om het installeren zonder patches te doen want dan gaat het een stuk vlotten.
Ik laat hem juist altijd via het internet installeren :+ gaat bijna 2x zo snel ten opzichte vanaf de disc installeren... Heb het een keer gedaan via disc en ben toen maar wat anders gaan doen..

Gamertag: timmie271

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 23:21

v8power67

Psn: Mausosaurus

Wel erbij bedenken dat hij ruim een jaar geleden op de ps4 pro uitkwam en nu dus een jaar extra de tijd hebben gehad te optimaliseren voor de xox.
Zoals sommige opmerkten op neogaf, lijkt het wel alsof ze bepaalde nieuwe technieken toegepast hebben die in oude versie niet zat zelfs niet op pc.
En nee xox is niet krachtiger dan een high end pc.
Dit is gewoon wat extra dev tijd doet met zon game.
Laten we gewoon echte vergelijkingen gaan doen zodra er games komen op beide platformen op zelfde datum.
Dat is wat eerlijker te vergelijken dan lijkt mij.

Maar dat er verschillen zullen komen lijkt me.meer dan logisch. Ia ruim jaar later uitgekomen en denk dat tegen de launch tijd van xox de ps4 pro rond 300-350 te vinden zal zijn. Dus dan moet er ook wel echt een verschil zijn wil hij zijn 500 euro waard zijn.

Ga het allemaal goed bekijken rond de launch, ben zeer benieuwd wat hij gaat doen. Heb nog maar een peasant 1080p scherm maar toch ps4 pro ziet er daarop fenomenaal uit dus kan met de xox beter worden.
De komende maanden gaan hopelijk leuk worden :)

[ Voor 31% gewijzigd door v8power67 op 27-08-2017 13:02 ]

Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 13-09 16:21

Sagat

Is pappa x2!

Ik ben zo blij dat in mijn tv meubel 5 consoles aangesloten zitten. Ik zet meestal alles uit dus dan ben je idd overgeleverd aan wachten. Dus lekker op een andere console gamen (of tv kijken of op me phone derpen).

Laats op me 360 een game geinstalleerd (voor improved load times en minder geluid) maar in de tijd die het duurde mijn hoesjes op alfabetische volgorde gezet 8)7

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Gezien het verhaal rond freesync, zit ik te denken gewoon een ~24-27 4k monitor te gaan kopen, speciale mount op m'n playseat maken en 'in your face' te gaan rijden. TV kijken doe je het toch niet voor, dat is toch allemaal 1080p uitzending en kan ik m'n normale TV nog voor gebruiken.

Alleen zijn er volgens mij maar bizar weinig monitoren die ook HDR ondersteunen.

[ Voor 12% gewijzigd door SinergyX op 27-08-2017 13:10 ]

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

SinergyX schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:09:
Gezien het verhaal rond freesync, zit ik te denken gewoon een ~24-27 4k monitor te gaan kopen, speciale mount op m'n playseat maken en 'in your face' te gaan rijden. TV kijken doe je het toch niet voor, dat is toch allemaal 1080p uitzending en kan ik m'n normale TV nog voor gebruiken.

Alleen zijn er volgens mij maar bizar weinig monitoren die ook HDR ondersteunen.
Owh zie nu je edit maar wou net vragen idd zijn er eigenlijk 4k hdr freesync 2 monitoren ?
Want geloof dat de xox alleen freesync 2 ondersteund toch ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
v8power67 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:11:
[...]

Owh zie nu je edit maar wou net vragen idd zijn er eigenlijk 4k hdr freesync 2 monitoren ?
Want geloof dat de xox alleen freesync 2 ondersteund toch ?
Dat sowieso, ik kijk wel tegen de tijd dat de XBX uit is, dan zullen wel de reviews komen voor beste TV daarmee te hebben.

Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Tags NL
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 19:25

Tags NL

Harmful or Harmless?

Nieuwe headset pre-order gedaan, Turtle Beach 700. Surround, wireless, als controller te pairen zonder chatheadset adapter of kastje aan je Xbox.. Nice

https://www.gamingheadset...stealth-700-xbox-one.html

https://powershellisfun.com

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Beetje een standaard antwoord, ik had gehoopt met de gamescom dat ze wel wat projecten lieten zien..
Vind dit wel erg jammer, leuk dat die X zo sterk is, maar als je een exclusive heb dan wordt daar veel meer uitgehaald dan met een multiplat..

Ik mis de tijden dat Xbox goede exclusives had, helaas is dat al jaren geleden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
giantgiantus schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:13:

Als je dit zo leest is HDMI 2.1 eigenlijk best belangrijk. Als je voor een nieuwe tv aan het kijken bent (die doorgaans heel wat jaartjes meegaan) valt er best wat te zeggen om het een jaar uit te stellen.

Voorlopig kan ik ook nog verder met me Samsung UE40ES7000. Dan later kijken voor nieuwe TV

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die x o x op marktplaats staat gereserveerd voor mij, Heb hem dan eenbdag voor de release, helaas wel eerst aftikken. Maar no probs, doe dat ook elke jaar met mn ifone

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon93
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 13-09 17:15
Dragunov schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:35:
[...]

PS4: 500GB (€150)
XBOX One 500GB: (€85)
Kennis kreeg 120 euro voor een XBox One 1 TB + GTA 5, overwatch, bf1, bf4, infinite warfare, r6 siege bij Game Mania. Goeie handel daar ja :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb al tijden https://www.wehkamp.nl/Wi...5142542-ASI-303187444688- 868381180000&gclid=EAIaIQobChMIttDsvcX31QIVURgbCh1rzgY4EAQYASABEgIaofD_BwE&gclsrc=aw.ds&dclid=CLGE28DF99UCFdWKdwodMNcLbg

voor iedereen die 4kzoekt echt zeer nice spul

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 27-08-2017 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 04-09 00:31
razRDJ schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:41:
[...]

Kennis kreeg 120 euro voor een XBox One 1 TB + GTA 5, overwatch, bf1, bf4, infinite warfare, r6 siege bij Game Mania. Goeie handel daar ja :)
Hoeveel zou een console dan in feite nog waard zijn met twee controllers, zonder spellen, zonder Kinect?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• CowboyDolf
  • Registratie: Augustus 2017
  • Laatst online: 10-10-2024
Op gamescom heb ik een code gekregen voor 1 maand gratis Xbox Game Pass. Zelf heb ik geen xbox One dus gooi ik de code hierzo. Volgens mij is het een persoonlijke code en kan dus maar 1 iemand hem gebruiken. Dit doe je door naar www.xbox.com/redeemcode te gaan en daar in te loggen met je Microsoft account.
Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

GONE!

Geen probleem! :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 12-09 18:30
CowboyDolf schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 16:08:
Op gamescom heb ik een code gekregen voor 1 maand gratis Xbox Game Pass. Zelf heb ik geen xbox One dus gooi ik de code hierzo. Volgens mij is het een persoonlijke code en kan dus maar 1 iemand hem gebruiken. Dit doe je door naar www.xbox.com/redeemcode te gaan en daar in te loggen met je Microsoft account.
***members only***

Geen probleem! :D
Ik heb het gebruikt, enorm bedankt! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13-09 10:16
Sorry, maar dit lijkt me een aardige fan-edit, en niet zozeer een echte vergelijking. de PS4 Pro versie van TR heeft ook een 4k modus, dus dat het hele beeld vele malen onscherper is kan al niet.

Ik wacht wel op de echte vergelijkingen...

[offtopic]
het lijstje klopt ook niet helemaal

- backwards compatibility: alleen met de PS Now dienst. Daarmee ook op een PC te spelen(!)
- cross-platform: zeker wel aanwezig in enkele games (PC-PS4 in Rocket League), dus niet geheel afwezig

[ Voor 22% gewijzigd door Geronimous op 27-08-2017 16:34 ]

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
razRDJ schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:41:
[...]

De xbox one en xbox one S zijn tweedehands ook echt niets waard hoor. Kijk maar eens naar de prijzen op marktplaats.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jeroenimoes schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 16:27:

- backwards compatibility: alleen met de PS Now dienst. Daarmee ook op een PC te spelen(!)
Dat is een streamingsdienst met echte PS3's, dat is geen BC, dat is remote-play op z'n best.

Acties:
  • +2 Henk 'm!
Wat Microsoft ook doet met de Xbox, volgens sommigen is hij per definitie minder dan de concurrentie.....
Al is het maar omdat er Microsoft op staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 16:40:
[...]

De xbox one en xbox one S zijn tweedehands ook echt niets waard hoor. Kijk maar eens naar de prijzen op marktplaats.
Software, sure (al is dat ook extreem weinig). Console kun je wel meer voor krijgen. Als je het allemaal via marktplaats verkoopt, haal je minimaal het dubbele op, maar ik denk dat je zelfs nog wel 300 ervoor kunt krijgen.

Martinspire - PC, PS5, XSX

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Martinspire schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 17:44:
[...]

Software, sure (al is dat ook extreem weinig). Console kun je wel meer voor krijgen. Als je het allemaal via marktplaats verkoopt, haal je minimaal het dubbele op, maar ik denk dat je zelfs nog wel 300 ervoor kunt krijgen.
Ik heb recent een one S gekocht en verkocht voor 125,- Mijn xbox one elite heb ik (zonder controller) voor 150 verkocht. Niet te vergelijken met Ps4 tweedehands markt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
justifire schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 17:30:
Is hier weer lachen gieren brullen _O-
Goh best een groot verschil, dan zal het wel geblurred zijn :')
Yup :+

[ Voor 4% gewijzigd door harrytasker op 27-08-2017 18:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
giantgiantus schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 12:13:

Domme vraag ondanks dat ik niet helemaal simpel ben: eigenlijk staat er dus in dat artikel het volgende?

Als je geen HDMI 2.1 op je TV hebt, kan je dus niet "freesyncen" en als een game vertraagt naar 27fps, dan zie je ook daadwerkelijk 27fps oftewel stuttering. En als je wel HDMI 2.1 hebt en de game vertraagt naar 27fps, dan hou je netjes je stabiele 60fps op beeld maar het spel lijkt dan zelf langzamer te lopen (want je beweegt mogelijk maar 27fps ver).

Correct?

Zo ja, er is dus 0 risico om een XOX op een HDMI 2.0 TV aan te sluiten; je houdt alle HDR-standaarden en overige blaat maar puur het freesyncen wordt niet ondersteund.

In a nutshell; je moet wel een eikel van een developer hebben wil je op een XOX nog resources tekort komen om je game zo te programmeren dat 60fps op die specs niet kunnen en je dus ergens meer dan 50% resources tekort komt om naar bijvoorbeeld 27fps te droppen.

Anyone?

Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:59
MAX3400 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 21:57:
[...]

Domme vraag ondanks dat ik niet helemaal simpel ben: eigenlijk staat er dus in dat artikel het volgende?

Als je geen HDMI 2.1 op je TV hebt, kan je dus niet "freesyncen" en als een game vertraagt naar 27fps, dan zie je ook daadwerkelijk 27fps oftewel stuttering. En als je wel HDMI 2.1 hebt en de game vertraagt naar 27fps, dan hou je netjes je stabiele 60fps op beeld maar het spel lijkt dan zelf langzamer te lopen (want je beweegt mogelijk maar 27fps ver).

Correct?
Dat is niet hoe ik het begrijp. Wat ik ervan snap: Als je een HDMI 2.1 tv hebt dan past de TV zijn Hz aan aan de FPS die de console uitstuurt, alles loopt dus even snel maar met minder Hz. Als de console dus 27fps uitstuurt zal de TV op 27Hz (of een veelvoud daarvan) gaan draaien waardoor je dus geen tearing e.d. hebt en de ervaring van die lagere fps soepeler zal zijn dan zonder FreeSync.
Zo ja, er is dus 0 risico om een XOX op een HDMI 2.0 TV aan te sluiten; je houdt alle HDR-standaarden en overige blaat maar puur het freesyncen wordt niet ondersteund.
Ja
In a nutshell; je moet wel een eikel van een developer hebben wil je op een XOX nog resources tekort komen om je game zo te programmeren dat 60fps op die specs niet kunnen en je dus ergens meer dan 50% resources tekort komt om naar bijvoorbeeld 27fps te droppen.

Anyone?
Het zal inderdaad niet veel voorkomen verwacht ik. Veel van die technologie is natuurlijk gewoon om nieuwe TV's te verkopen... Maar het is goed dat de XOX het al ondersteunt.

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Freesync doet toch de refresh rate van de tv(hertz) syncen aan je fps.
Waardoor.als.je onder de 30fps komt en dus stutter en screentearing kan krijgen elimineert omdat de tv dan op zelfde hz ververst als de fps van de console op dat moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ramon
En een artikel van TheVerge over de XOX "The Xbox One is probably not for you". https://www.theverge.com/...on-analysis-gamescom-2017

Wat de schrijver wel vergeet en waar er volgens mij ook veel van zijn, zijn mensen die gewoon de kat uit de boom kijken. Mensen die ook geen PS4 Pro hebben gekocht om af te wachten waar Microsoft mee zou komen. Het kan best zijn dat mensen begin volgend jaar pas echt de keuze maken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MAX3400 schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 21:57:
[...]

Anyone?
Fps wordt beïnvloed door wat er allemaal vertoond wordt. Hoe meer er gerekend moet worden des te minder fps kan je systeem uitpoepen. 4k is wat meer dan 1080. Je moet juist geen eikel van een developer zijn wil je fps gelijk/stabiel houden bij een veel hogere resolutie.

Elke generatie consoles heeft zijn specs. Hoeveel spellen ken je die stabiel 60fps op de max resolutie van een console draaien? Waarom zouden developers het nu plotseling wel kunnen op een nieuwe console?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Tags NL schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 13:22:
Nieuwe headset pre-order gedaan, Turtle Beach 700. Surround, wireless, als controller te pairen zonder chatheadset adapter of kastje aan je Xbox.. Nice

https://www.gamingheadset...stealth-700-xbox-one.html
Ga hem ook halen, maar via coolblue moet je het volledige bedrag direct aftikken. Aangezien het toch geen storm zal lopen met de verkoop, bestel ik hem gewoon 4 september en dan de volgende dag in huis zonder 150 euro voor uit te betalen.

Ben wel benieuwd hoe deze klinkt in tegenstelling tot de first gen Astro A50. Wil iig van al die chat kabel af. Multiplayer doe ik toch niet op de PS4, dus als deze headset daar niet mee geconnect kan worden, dan gebruik ik voor de PS4 wel een cheap ass koptelefoontje.....als ik de PS4 dan nog heb.....staat voornamelijk stof te happen en onder de indruk van TLOU en UC4 ben ik nou ook niet echt...... Zonde geld ? Ja.....Boeie ? Ja !!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuisjeNL
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 21:09
Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 15:38:
Die x o x op marktplaats staat gereserveerd voor mij, Heb hem dan eenbdag voor de release, helaas wel eerst aftikken. Maar no probs, doe dat ook elke jaar met mn ifone
En, betaal jij daar 800 euro voor;) ?

(Ik heb er dan ook nog wel een!)

Lichtpuntje...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• giantgiantus
Ramon schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 23:46:
En een artikel van TheVerge over de XOX "The Xbox One is probably not for you". https://www.theverge.com/...on-analysis-gamescom-2017

Wat de schrijver wel vergeet en waar er volgens mij ook veel van zijn, zijn mensen die gewoon de kat uit de boom kijken. Mensen die ook geen PS4 Pro hebben gekocht om af te wachten waar Microsoft mee zou komen. Het kan best zijn dat mensen begin volgend jaar pas echt de keuze maken.
Ik vind het wel een overtuigend verhaal. Veel mensen hebben console om af en toe een potje FIFA te spelen. Dan is een xbox one S of een Ps4 al prima. Bovendien schijnt 100€ verschil (in praktijk meer) met Ps4 pro ook wel impact te hebben (was iig zo met release van xbox one en Ps4).

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

giantgiantus schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 07:08:
[...]
Ik vind het wel een overtuigend verhaal. Veel mensen hebben console om af en toe een potje FIFA te spelen. Dan is een xbox one S of een Ps4 al prima. Bovendien schijnt 100€ verschil (in praktijk meer) met Ps4 pro ook wel impact te hebben (was iig zo met release van xbox one en Ps4).
Ik ben mijn economische lessen behoorlijk vergeten, maar was het niet zo dat je een 4 of 5 tal groepen had.......pioneers, early adapters, intermediate en late comers ofzo?

Er zitten hier imho uiteraard, een paar pioneers die gewoon hoe dan ook het nieuwste van ms willen. En daar is ook helemaal niets mis mee he.

De switch had ik op dag van release.
k zelf ben bij de ps4 denk ik na 1 jaar ingestapt en bij de pro wat sneller geloof dat ik die binnen 1 maand had nadat deze uit was.....maar dat was omdat ik zwaar ontevreden was over de geluidsoverlast van mijn ps4.

Bij de x360 was ik ook ongeveer na 1 jaar ingestapt, maar heb de console daarna nog 2x gekocht met vernieuwde revisies.....dingen als hdmi, meer schijfruimte en wederom minder geluidsproduktie zorgen ervoor dat ik er dan geen enkel probleem mee had om de portemonnee te trekken. De ps3 kwam veel later, ook daar heb ik gewacht tot ik een leuke bundel voor 200 euro zag. En mijn mening over deze console is dat ondanks er goede games voor zijn, ik toch echt de x360 fijner vind.

Bij deze gen zal het voor mij andersom blijven, vermoed ik nu. Ergens tussen nu en 2 maanden verwacht ik echt een one toe te voegen aan mijn ' console museum'. Nogmaals voor 90% zeker zal dit een one s worden, maar ik hou het topic zeker in de gaten. De 4k tv gaat er komen, en minimaal 65"....ik zit er normaliter wel ver vanaf, maar net als nu zal ik dan met sommige games gewoon dichterbij de tv gaan zitten :)

TLDR, ik zit een dan zelf net in early adaptor denk ik. Ik ren meestal niet (meer) op dag 1 naar de winkel, maar stap relatief vroeg ik met dit soort produkten. Met wel het voorbehoud dat als ik een main gen heb, ik dan de 2 en 3 keuze in de generatie dus duidelijk niet meer snel hoef te hebben.
Ik denk echter dat het grote geld zit in de massa. En belangrijkste voor hun wat ik in het artikel lees....je zit het minder de stap tussen hd en 4k, en nog relevanter.......4k checkerboarding en ' echt' 4k.

Dus de ondergrens heeft genoeg aan een regulier one of ps4, de iets meer eisende gamer zal in de meeste scenairo's eerder kiezen voor een ps4 pro dan one x. En de echte power user zal toch naar pc gaan. Zit je dan met de one x een beetje in ' no mans land?'

Ik vrees van wel.
Als ik Sony was zou ik het lekker 2 jaar zo laten terwijl je ondertussen op je gemakkie die ps5 ontwikkelen.
Zelfs als het ondanks mijn theorie wel een super succes wordt hebben ze nu al zo'n voorsprong dat deze gen dan nog als overwinning bij hun blijft.

Maar desondanks wel respect voor wat ms doet, na de orginele xbox....die de krachtigste van zijn gen was, en de x360...die misschien iets minder powerfull dan ps3 was, maar wel een jaar eerder en het daardoor prima gedaan heeft (ik weet eigenlijk niet of ze die gen gewonnen hebben, maar zelfs 50/50 is een prima resultaat als je kijkt hoe de eerste box het deed).......ondanks het initiele RROD disaster.

En nu weer, de one had gewoon een slechte start, en ze staan er niet goed voor.......of in ieder geval, niet zo goed vergeleken met de ps4, of met de vorige console gen dus.
Maar met deze zet laten ze imho wel zien dat ze de xbox gamer zeker niet in de kou laten staan en nu dus de optie geven voor de most powerfull console ever. Dat is wel weer goed pr die je dan meeneemt naar de volgende release.

De klacht 'maar er zijn geen/te weinig exclusives?' Je kan dat ook zien als kip/ei verhaal. de one was minder krachtig dan de ps4. Met nu met de beste hardware, krijg je ook de beste versies....en daardoor wordt ook weer interestanter voor exclusives lijkt me. Van die kant uit geredeneerd snap ik deze strategie van ms ook.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
Sagat schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 09:28:
[...]

Ik ben mijn economische lessen behoorlijk vergeten, maar was het niet zo dat je een 4 of 5 tal groepen had.......pioneers, early adapters, intermediate en late comers ofzo?

Er zitten hier imho uiteraard, een paar pioneers die gewoon hoe dan ook het nieuwste van ms willen. En daar is ook helemaal niets mis mee he.

De switch had ik op dag van release.
k zelf ben bij de ps4 denk ik na 1 jaar ingestapt en bij de pro wat sneller geloof dat ik die binnen 1 maand had nadat deze uit was.....maar dat was omdat ik zwaar ontevreden was over de geluidsoverlast van mijn ps4.

Bij de x360 was ik ook ongeveer na 1 jaar ingestapt, maar heb de console daarna nog 2x gekocht met vernieuwde revisies.....dingen als hdmi, meer schijfruimte en wederom minder geluidsproduktie zorgen ervoor dat ik er dan geen enkel probleem mee had om de portemonnee te trekken. De ps3 kwam veel later, ook daar heb ik gewacht tot ik een leuke bundel voor 200 euro zag. En mijn mening over deze console is dat ondanks er goede games voor zijn, ik toch echt de x360 fijner vind.

Bij deze gen zal het voor mij andersom blijven, vermoed ik nu. Ergens tussen nu en 2 maanden verwacht ik echt een one toe te voegen aan mijn ' console museum'. Nogmaals voor 90% zeker zal dit een one s worden, maar ik hou het topic zeker in de gaten. De 4k tv gaat er komen, en minimaal 65"....ik zit er normaliter wel ver vanaf, maar net als nu zal ik dan met sommige games gewoon dichterbij de tv gaan zitten :)

TLDR, ik zit een dan zelf net in early adaptor denk ik. Ik ren meestal niet (meer) op dag 1 naar de winkel, maar stap relatief vroeg ik met dit soort produkten. Met wel het voorbehoud dat als ik een main gen heb, ik dan de 2 en 3 keuze in de generatie dus duidelijk niet meer snel hoef te hebben.
Ik denk echter dat het grote geld zit in de massa. En belangrijkste voor hun wat ik in het artikel lees....je zit het minder de stap tussen hd en 4k, en nog relevanter.......4k checkerboarding en ' echt' 4k.

Dus de ondergrens heeft genoeg aan een regulier one of ps4, de iets meer eisende gamer zal in de meeste scenairo's eerder kiezen voor een ps4 pro dan one x. En de echte power user zal toch naar pc gaan. Zit je dan met de one x een beetje in ' no mans land?'

Ik vrees van wel.
Als ik Sony was zou ik het lekker 2 jaar zo laten terwijl je ondertussen op je gemakkie die ps5 ontwikkelen.
Zelfs als het ondanks mijn theorie wel een super succes wordt hebben ze nu al zo'n voorsprong dat deze gen dan nog als overwinning bij hun blijft.

Maar desondanks wel respect voor wat ms doet, na de orginele xbox....die de krachtigste van zijn gen was, en de x360...die misschien iets minder powerfull dan ps3 was, maar wel een jaar eerder en het daardoor prima gedaan heeft (ik weet eigenlijk niet of ze die gen gewonnen hebben, maar zelfs 50/50 is een prima resultaat als je kijkt hoe de eerste box het deed).......ondanks het initiele RROD disaster.

En nu weer, de one had gewoon een slechte start, en ze staan er niet goed voor.......of in ieder geval, niet zo goed vergeleken met de ps4, of met de vorige console gen dus.
Maar met deze zet laten ze imho wel zien dat ze de xbox gamer zeker niet in de kou laten staan en nu dus de optie geven voor de most powerfull console ever. Dat is wel weer goed pr die je dan meeneemt naar de volgende release.

De klacht 'maar er zijn geen/te weinig exclusives?' Je kan dat ook zien als kip/ei verhaal. de one was minder krachtig dan de ps4. Met nu met de beste hardware, krijg je ook de beste versies....en daardoor wordt ook weer interestanter voor exclusives lijkt me. Van die kant uit geredeneerd snap ik deze strategie van ms ook.
Probleem alleen is dat exclusives niet zomaar uit de lucht komen vallen, Microsoft heeft te weinig eigen capable studio's die nog werkelijk echte kwaliteit AAA exclusives maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Recon24 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 09:58:
[...]

Probleem alleen is dat exclusives niet zomaar uit de lucht komen vallen, Microsoft heeft te weinig eigen capable studio's die nog werkelijk echte kwaliteit AAA exclusives maken.
Precies, met de lure van ' most powerfull console' komen de studio wellicht naar ms toe, ipv andersom. En als je zelf gaat praten met studios heb je natuurlijk wel nu een extra troef in handen.

En dat bedoelde ik ook dat ik de strategie wel snap, op korte termijn niet direct de absolute winst (al hoewel ze voor de prijs denk ik wel wat winst pakken per console, en mensen die voor 500 euro een console halen zullen vast wel meer spellen dan alleen fifa halen.........) maar voor de lange termijn vind ik het absoluut een stap in de goede richting.

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 17:17
Sagat schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:02:
[...]

Precies, met de lure van ' most powerfull console' komen de studio wellicht naar ms toe, ipv andersom. En als je zelf gaat praten met studios heb je natuurlijk wel nu een extra troef in handen.

En dat bedoelde ik ook dat ik de strategie wel snap, op korte termijn niet direct de absolute winst (al hoewel ze voor de prijs denk ik wel wat winst pakken per console, en mensen die voor 500 euro een console halen zullen vast wel meer spellen dan alleen fifa halen.........) maar voor de lange termijn vind ik het absoluut een stap in de goede richting.
Die studio's kijken eerder naar welke console het grootste afzetgebied heeft. En dat is de PS4, by far.

MS heeft met het niet hebben/afstoten van kwalitatief hoogwaardige studio's een strategische misser begaan welke ze niet zo 1-2-3 kunnen repareren.

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Recon24
  • Laatst online: 15-08-2022
Rossi46 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:36:
[...]

Die studio's kijken eerder naar welke console het grootste afzetgebied heeft. En dat is de PS4, by far.

MS heeft met het niet hebben/afstoten van kwalitatief hoogwaardige studio's een strategische misser begaan welke ze niet zo 1-2-3 kunnen repareren.
Studio's lopen niet gauw naar Microsoft toe lijkt me. Microsoft moet inderdaad moeite doen om exclusives te bemachtigen die ze niet zelf ontwikkelen.

Japanse studio's zullen altijd eerder naar Sony stappen vanwege de relatie, en Sony heeft sinds de PS1 tijdperk sowieso een grote klanten bestand opgebouwd en een relatie met iedere uitgever. Sony PS is altijd al het grootste platform geweest en alleen puur vanwege de "power" op dit moment heb je nog geen garantie dat de games ook daadwerkelijk beter zijn. Ik zie daar ook eigenlijk niet gauw verandering in komen, waardoor Sony ook totaal geen haast heeft om met een nieuwe console te komen.

Wat Microsoft goed doet met Windows is dat games zowel op PC als Xbox te spelen zijn. Krachtigste console zijn is in dit geval ook maar weer tijdelijk en van wat we nu zien doet de Pro er ook niet veel voor onder. Het gaat er uiteindelijk om wat je ermee kan en wat je eruit weet te persen.

Persoonlijk hoop ik voor Microsoft dat ze niet denken dat Crackdown 3 en Sea of Thieves hun grote games moeten zijn, want dit is meer matig dan AAA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

Rossi & Recon:
Ik ben het absoluut eens met jullie punten hoor, maar (ik val in herhaling) imho...... wat ze gedaan hebben is een gedeelte van het kip/ei probleem aangepakt.

Ze hadden te weining exclusives EN ze waren de minste krachtige van de 2.
Dus dan ben je een minder grote installed user base en daardoor minder aantrekkelijk om exclusives voor te ontwikkelen.

Uiteraard heeft MS dit ook ingezien. Dus vermoedelijk is het niet gelukt om de studio's naar de huidige one te lokken, en met de one x hebben ze iig een meerwaarde. En goede pr.......vind ik. Ze doen iets. En zelfs in dat verge artikel werd de bouwkwaliteit geroemd. Technisch lijkt het prima voor elkaar te zijn dus. (al hoewel ik zeer geintresseerd ben als november straks komt.....of er toch een of ander issue de kop opsteekt).

Aan jullie de vraag, wat had MS dan wel moeten doen om de situatie te verbeteren?

10 second ninja DONE

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Rossi46
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 13-09 17:17
Sagat schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 10:51:
Rossi & Recon:
Ik ben het absoluut eens met jullie punten hoor, maar (ik val in herhaling) imho...... wat ze gedaan hebben is een gedeelte van het kip/ei probleem aangepakt.

Ze hadden te weining exclusives EN ze waren de minste krachtige van de 2.
Dus dan ben je een minder grote installed user base en daardoor minder aantrekkelijk om exclusives voor te ontwikkelen.

Uiteraard heeft MS dit ook ingezien. Dus vermoedelijk is het niet gelukt om de studio's naar de huidige one te lokken, en met de one x hebben ze iig een meerwaarde. En goede pr.......vind ik. Ze doen iets. En zelfs in dat verge artikel werd de bouwkwaliteit geroemd. Technisch lijkt het prima voor elkaar te zijn dus. (al hoewel ik zeer geintresseerd ben als november straks komt.....of er toch een of ander issue de kop opsteekt).

Aan jullie de vraag, wat had MS dan wel moeten doen om de situatie te verbeteren?
De slechte verkopen van de One hebben ze echt niet van te voren ingecalculeerd, anders dan hadden ze het product wel anders ontworpen. Dus je kunt niet zeggen dat ze daarom veel minder (samenwerkingen met) goede studio's hebben.

Ze hadden veel minder moeten leunen op hun oude IP's (Halo, GoW, etc.) en voor meer vernieuwing moeten gaan. Dat is natuurlijk een richting met veel meer risico's, maar je ziet nu wat het gevolg is van het niet nemen van dat risico. Wellicht hadden ze ook wat minder arrogant moeten zijn, dat is iets dat altijd bij MS op de loer ligt...

Maar goed, zoals ik al eerder zei, als ze nou eens met een (goede) nieuwe Fable op de proppen zouden komen, dan zou dat al heel wat schelen (en ja, dat is dan weer een oude IP maar die is bij lange na niet zo uitgemolken als Halo e.d.).

iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 23:58:
[...]

Ga hem ook halen, maar via coolblue moet je het volledige bedrag direct aftikken. Aangezien het toch geen storm zal lopen met de verkoop, bestel ik hem gewoon 4 september en dan de volgende dag in huis zonder 150 euro voor uit te betalen.

Ben wel benieuwd hoe deze klinkt in tegenstelling tot de first gen Astro A50. Wil iig van al die chat kabel af.
Zit je weer met zo'n crappy ophanging van de oorschelpen die na 3 jaar stuk gaan. Nee de Astro A50 Gen3 lijkt me duidelijk beter. Gebruik hem nog elke dag met plezier. Geen chatkabels, niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Rossi46 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:28:
[...]

De slechte verkopen van de One hebben ze echt niet van te voren ingecalculeerd, anders dan hadden ze het product wel anders ontworpen. Dus je kunt niet zeggen dat ze daarom veel minder (samenwerkingen met) goede studio's hebben.

Ze hadden veel minder moeten leunen op hun oude IP's (Halo, GoW, etc.) en voor meer vernieuwing moeten gaan. Dat is natuurlijk een richting met veel meer risico's, maar je ziet nu wat het gevolg is van het niet nemen van dat risico. Wellicht hadden ze ook wat minder arrogant moeten zijn, dat is iets dat altijd bij MS op de loer ligt...

Maar goed, zoals ik al eerder zij, als ze nou eens met een (goede) nieuwe Fable op de proppen zouden komen, dan zou dat al heel wat schelen (en ja, dat is dan weer een oude IP maar die is bij lange na niet zo uitgemolken als de Halo e.d.).
Het is bijvoorbeeld ook erg zonde dat Scalebound gecanceld is door MS, een game met potentie absoluut, echter schrik je wel zo bepaalde studios af dat zo een game ineens gecancelled wordt.
Ik blijf bij het idee dat ze zelf geen idee hebben wat ze aan het doen zijn.

Zo een nieuwe Fable zoals je zegt is een heel mooi idee, en daar sta ik absoluut achter, dat is een hele mooie exclusieve.

Ze hebben in het verleden bijvoorbeeld ook leuke titels met Sunset Overdrive en ook Quantum Break (vond hem niet geweldig) maar goed beide games waren gewoon prima.
En het zou ook zomaar kunnen zijn dat zij vinden dat het niet genoeg oplevert, en dat vind ik jammer.. exclusieve games is iets wat een console ook uniek maakt.
Nogmaals leuk die extra kracht en maar na een minuut in de game denk ik daar al niet meer aan..

Ze moeten gewoon eens ballen tonen, en niet van die onzin verkondigen van er komen nog zat exclusieve niet aangekondigde titels aan.. waar the fuck wacht je op? je brengt een console uit over 2 maanden, maak mensen alvast warm voor de dingen die komen gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nieuwevolger
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 18-08-2023
Er is geen één westerse studio die vrijwillig exclusives maakt voor consoles. De meeste exclusives worden door microsoft of Sony gewoon gefinancierd. Dan is het gewoon een kwestie voor een onafhankelijke studio om 1 van de 2 overtuigen zodat ze een game willen financieren.

Daarnaast heb je nog indie games die naast de pc naar 1 van de 2 platformen komt, omdat de ontwikkelaar te weinig mankracht heeft om voor meerdere platformen tegelijk te ontwikkelen.

En als laats heb je nog de Japanse ontwikkelaars. Die hebben al heel weinig behoefte om voor de xbox te ontwikkelen omdat ze geen thuismarkt hebben daar en Sony en Nintendo hebben daar beide nog hele oude contacten liggen met uitgevers. Daarom is persona al 20 jaat exclusive voor de playstation en yakuza sinds het ps2 tijdperk. Dat kan microsoft eigenlijk niet doorbreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik ben sinds deze week weer eens begonnen met gamen. Dark Souls III en Rime. :)

Dark Souls is weer echt tof. Speel af en toe wel een beetje met een walkthrough. Ik heb helaas niet meer de tijd om uren doelloos rond te lopen op zoek naar ieder hoekje van de wereld, zoals ik in Dark Souls 1 wel deed. Wel merk ik dezelfde frustraties en overwinningsgevoel als je eenmaal een area hebt gecleared met een shortcut of een eindbaas hebt gekilled.

Rime heb ik het eerste chapter klaar. Ook erg tof :) Maar denk dat die even moet wachten op Dark Souls...

Oja, en ik ben nog steeds verliefd op mijn elite controller. Wat is dat een prachtig stukje techniek. In de keuze voor een platform speelt dat, naast grafische kwaliteit en exclusives, voor mij ook een belangrijke rol. De brakke controller van de PS3 is een van de redenen geweest dat ik na een uurtje of twee Uncharted 3 uit heb gezet en nooit meer heb opgestart. En nee, kom niet met de opmerking dat je met converters of 3rd party controllers kunt spelen.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-08-2017 12:40 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Martinspire schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 11:29:
[...]

Zit je weer met zo'n crappy ophanging van de oorschelpen die na 3 jaar stuk gaan. Nee de Astro A50 Gen3 lijkt me duidelijk beter. Gebruik hem nog elke dag met plezier. Geen chatkabels, niks.
Wel een basis station. Dat heeft die TB700 niet. Die gedraagt zich al controller of iets dergelijks. Bouw kwaliteit...tja..... Astro kost het dubbele voor je betaald daar ook voor de naam.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sagat

Sagat

Is pappa x2!

uchiha tijntje schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:38:
En nee, kom niet met de opmerking dat je met converters of 3rd party controllers kunt spelen.
Wel de opmerking dat je remakes op de ps4 kan spelen met superieure ds4 controller? :P
Die wsl nog steeds niet zo fijn is als de elite.......

Seriously ik snap het hoor. Op zich stoor ik me niet heel erg aan de ds3, maar het helpt zeker niet mee.
Zoals ik eerder aangaf was last gen x360 mijn main platform en daar zal de controller absoluut aan meehelpen, BEHALVE dat de dpad van de x360 controllers afschuwelijk zijn. Op dat vlak vind ik ds3 t.o.v. x360 pad wel beter.

10 second ninja DONE

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MRE-Inc schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 12:58:
[...]

Wel een basis station. Dat heeft die TB700 niet. Die gedraagt zich al controller of iets dergelijks. Bouw kwaliteit...tja..... Astro kost het dubbele voor je betaald daar ook voor de naam.
Mijn Astro gaat tenminste niet snel stuk. Verder is zo'n basisstation vooral handig om hem in te zetten om op te laden. Hoef je niet met kabeltjes te kloten om die er vervolgens nog in te steken ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Mensen, regelmatig lees ik hier dat de Xbox verkopen dramatisch zijn..... Ik heb het even opgezocht, via VGChartz hebben ze een inschatting gemaakt, daar staat de Xbox One verkoop op meer dan 30 miljoen exemplaren, wanneer ik naar de PS4 kijk dan heeft dit apparaat meer dan 60 miljoen exemplaren verkocht.

Het verschil met de Xbox 360 en PS3 is met een totaal verkoop van 85 miljoen stuks over 7 jaar natuurlijk een stuk lager. Maar aan de andere kant, ondanks dat tegen elke Xbox twee PS4's worden verkocht is het niet zo dat de verkoop van de Xbox One tot nu toe "slecht", "dramatisch" of waardeloos is. Bedoel, er zijn toch ruim 30 miljoen exemplaren verkocht, de hoeveelheid games per console was tot voor kort bij Xbox eigenaren hoger dan bij andere merken. Live, waar mensen al jaar en dag voor betalen, in ruil van een zeer goed online platform. Abonnement diensten als Gamepass en EA Access, natuurlijk verdient MS hier niet "alles" aan. Maar MS heeft het echt wel op een akkoordje met EA gegooid om dit op haar platform uit te rollen.... Van elke 25 euro van het jaar abonnement welke via de Store verkocht worden gaat dus echt een x bedrag zo naar de zakken van MS.

Afijn, ik kan er een miljoen naast zitten in de aantallen, de Xbox verkoopt (of verkocht) minder dan de PS4 varianten, maar nu met de Xbox One X lijken de aantallen weer een boost te krijgen.

Feitelijk is het verdienmodel groter dan alleen maar de ruwe console verkopen, dat laat ik hier boven wel zien.

Er staat MS niets in de weg om de 85 miljoen van de Xbox 360 te benaderen. Sterker, met de Xbox One X versie denk ik dat ze genoeg "hardware" in huis hebben om de verkoop een enorme slinger de goede kant op te geven.

Aangezien het afgelopen jaar is gebleken dat voor elke PS4 pro's 5 normale versies verkocht werden ben ik wel benieuwd hoe de situatie er volgend jaar bij de XBox line-up ervoor staat. Ik denk "ondanks de exlusives" we wel eens positief verrast kunnen zijn.

Het is hier al vaker geschreven, exclusive content is 1, maar het blijft een kip of ei verhaal. Aan de hardware zal het bij de XBox X niet liggen. MS heeft op pure hardware power de lat flink boven een PS4 Pro weten te te leggen. Nu kunnen ze dus doen waar het softwarehuis van nature goed in is. Het ontwikkelen van software, dus van games die het volledige potentieel van de XBox One X laten zien.

Je mag als platform nu (op dit moment dus) wel een aantal exclusieve titels in je portfolio hebben, maar wat heb je daar aan als alle mutiplats er vanaf 7 november veel mooier uit zien op een andere console.

[ Voor 15% gewijzigd door Bullet NL op 28-08-2017 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bah nu laat de rubbergrip van mijn (3de) Elite controller alweer los :r
Geen zin om weer contact op te nemen met MS, zal wel buiten de garantie vallen ook deze keer.
Justifire gaat op zoek naar het lijmpistool }:|
Toch jammer dat ze op zo'n degelijk product juist daar dan weer met de pet naar gegooid hebben.

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:16:
Geen zin om weer contact op te nemen met MS, zal wel buiten de garantie vallen ook deze keer.
Toch jammer dat ze op zo'n degelijk product juist daar dan weer met de pet naar gegooid hebben.
Hey.... Die kolenschoppen van jou zijn natuurlijk ook uniek van structuur, bedoel.... op de hoeveelheid eelt, zand en tuinafval is geen controller te ontwerpen.

"Hint", misschien moet je het probleem dus niet bij de duurzaamheid van je controller zoeken :+ :D _/-\o_

Afijn, mijn Elite begint een beetje raar herrie te maken op de trilmotoren.... Het klinkt een beetje als of een geit een klysma krijgt terwijl ze hem met een voorhamer op zijn achterwerk slaan...

Een soort van Behhhhhhhhhhh, maar dan erg fout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:23:
[...]

Hey.... Die kolenschoppen van jou zijn natuurlijk ook uniek van structuur, bedoel.... op de hoeveelheid eelt, zand en tuinafval is geen controller te ontwerpen.

"Hint", misschien moet je het probleem dus niet bij de duurzaamheid van je controller zoeken :+ :D _/-\o_

Afijn, mijn Elite begint een beetje raar herrie te maken op de trilmotoren.... Het klinkt een beetje als of een geit een klysma krijgt terwijl ze hem met een voorhamer op zijn achterwerk slaan...

Een soort van Behhhhhhhhhhh, maar dan erg fout...
Hoog tijd dat Husqvarna eens met een degelijke controller op de markt komt !

(Zie dat over iets meer dan een uur Killing Floor 2 unlocked, HYPE !! *O* )

[ Voor 4% gewijzigd door justifire op 28-08-2017 16:51 ]

- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙

Acties:
  • +1 Henk 'm!
justifire schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:48:
[...]

Hoog tijd dat Husqvarna eens met een degelijke controller op de markt komt !
Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/MAsV1R4.png

Met extra lang 105cm blad op alles en iedereen op afstand te houden??

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Nice..... Weer een unieke functie als ik het goed heb..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
Bullet NL schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:13:

Het is hier al vaker geschreven, exclusive content is 1, maar het blijft een kip of ei verhaal. Aan de hardware zal het bij de XBox X niet liggen. MS heeft op pure hardware power de lat flink boven een PS4 Pro weten te te leggen. Nu kunnen ze dus doen waar het softwarehuis van nature goed in is. Het ontwikkelen van software, dus van games die het volledige potentieel van de XBox One X laten zien.

Je mag als platform nu (op dit moment dus) wel een aantal exclusieve titels in je portfolio hebben, maar wat heb je daar aan als alle mutiplats er vanaf 7 november veel mooier uit zien op een andere console.
Dat is de grote vraag of ze zich uberhaubt wel gaan focussen op software, want allemaal leuk, maar het is niet alsof het hele MS team met de hardware bezig was en dat ze de software links lieten liggen.
Of misschien wel, het zou eigenlijk wel des MS zijn om zoiets te doen..

Grappig betreft je laatste zin, als je deze zin op je zelf toepast wat heb jij dan eigenlijk gehad aan de Xbox One? ik bedoel de PS4 en pro waren sterker dan de Xbox One, Playstation had al die tijd al de exclusives maar wat had je dan in godsnaam aan een Xbox One waarin de multiplats er een stuk minder uitzagen...

Eigenlijk een rare laatste zin van je dus, het is maar de vraag of de Xbox One X daadwerkelijk goed gaat verkopen, het prijskaartje is het geen wat voorlopig nog erg hoog is, de content is okayisch maar niet schikbarend geweldig, en de 4k televisies zijn voorlopig nog niet de norm..

Tevens zie ik de mensen die online gamen ook niet heel snel de overstap maken dit omdat de vrienden community vaak erg belangrijk is, wat waarschijnlijk ook de hoofdredenen was voor jou bij de Xbox te blijven (ondanks dat de multiplats er minder mooi uitzagen)

Je verhaal komt een beetje over alsof je een PR man ben van MS om ze een hart onder de riem te steken.

Ondanks mijn pre-order voor de X ben ik vooralsnog niet echt hyped, laten we gewoon afwachten wat er gebeurt met de X.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Origins schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 17:52:
[...]
Grappig betreft je laatste zin, als je deze zin op je zelf toepast wat heb jij dan eigenlijk gehad aan de Xbox One? ik bedoel de PS4 en pro waren sterker dan de Xbox One, Playstation had al die tijd al de exclusives maar wat had je dan in godsnaam aan een Xbox One waarin de multiplats er een stuk minder uitzagen...
BF4 was is wel stukken scherper op de One, bij PS4 lijkt het wel of er een soft filter overheen zat. En ik weet dat Bullet een zwak heeft voor scherpe dingen.

Afgezien daarvan heeft hij destijds een One gekocht omdat ik er ook een had gekocht, niet waar Bullet ? :>

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• giantgiantus
Origins schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 17:52:
[...]

Eigenlijk een rare laatste zin van je dus, het is maar de vraag of de Xbox One X daadwerkelijk goed gaat verkopen, het prijskaartje is het geen wat voorlopig nog erg hoog is, de content is okayisch maar niet schikbarend geweldig, en de 4k televisies zijn voorlopig nog niet de norm.
Vind de argumentatie van bullet vaak best inzichtelijk. Maar vraag me dit ook wel af. Lijkt me gewoon een fout in zijn redenatie eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• maurieske72
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 13-09 11:45
justifire schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 16:16:
Ik heb precies hetzelfde met mijn 2e Elite Controller overal laat die los,echt waardeloos dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
justifire schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:22:
[...]

BF4 was is wel stukken scherper op de One, bij PS4 lijkt het wel of er een soft filter overheen zat. En ik weet dat Bullet een zwak heeft voor scherpe dingen.

Afgezien daarvan heeft hij destijds een One gekocht omdat ik er ook een had gekocht, niet waar Bullet ? :>
Uiteraard er zullen altijd uitzonderingen zijn, maar over het algemeen waren de games beter op de Playstation 4.
En met de Pro werd dat eigenlijk alleen maar scherper en beter, maar ook ik weet wel dat Bullet het liefst ten alle tijden op de Xbox One speelt.. ook al komt er bij wijs van spreken een nieuwe console van de concurrent op de markt die de Xbox One X weer weg blaast.
En dat maakt ook niet uit, want iedereen heeft zijn/haar voorkeur.

En dat kan voor de multiplats/exclusieve games zijn, voor je vrienden of voor je controller..

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Origins schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 18:37:
[...]

Uiteraard er zullen altijd uitzonderingen zijn, maar over het algemeen waren de games beter op de Playstation 4.
En met de Pro werd dat eigenlijk alleen maar scherper en beter, maar ook ik weet wel dat Bullet het liefst ten alle tijden op de Xbox One speelt.. ook al komt er bij wijs van spreken een nieuwe console van de concurrent op de markt die de Xbox One X weer weg blaast.
En dat maakt ook niet uit, want iedereen heeft zijn/haar voorkeur.

En dat kan voor de multiplats/exclusieve games zijn, voor je vrienden of voor je controller..
Mooier, ja.
Beter ? Weet niet wat er beter moet zijn :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Niet online
justifire schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:12:
[...]

Mooier, ja.
Beter ? Weet niet wat er beter moet zijn :?
Framerate?
En deze zullen dus weer mooier en beter zijn op de Xbox One X.

[ Voor 14% gewijzigd door Origins op 28-08-2017 19:15 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

Wel grappig te zien dat de mensen die alrijd erg tegen het x1 vs ps4 waren, nu zelf het aanhalen nu dat de xox uitkomt...
En dat de vergelijkingen van digital foundry destijds in twijfel werden getrokken want xbox verloor en nu is digital foundry de shiznit...

Maar om het weer over xbox te hebben hier..
Ben zeer benieuwd hoe dalijk de grote multiplatform games als een Assassin's Creed origins, red dead redemption, battlefront 2 etc het gaan doen op de xox.
Die games gaan toch het gros overhalen die twijfelen als deze echt grote stappen bieden.
(Zoals ik al eerder gezegd heb ik vind nu tomb raider vergelijken geen echt eerlijke vergelijking ivm ruim jaar dev tijd extra voor de xox).
Dus ben echt benieuwd wat de komende maanden gaan bieden.
Hoe dan ook gaat de x1 bij mij de deur uit want raak hem niet tot nauwelijks aan.
Dus wordt of een nieuwe tv en later een xox, of hou het bij mn pro en doe mn pc voor Xbox exclusives gebruiken.
Of er komt meteen een xox en spaar voor een tv.
Ga het goed in de gaten houden komende maanden.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

Verwijderd

v8power67 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:27:
Wel grappig te zien dat de mensen die alrijd erg tegen het x1 vs ps4 waren, nu zelf het aanhalen nu dat de xox uitkomt...
En dat de vergelijkingen van digital foundry destijds in twijfel werden getrokken want xbox verloor en nu is digital foundry de shiznit...
Mijn mening over de totale zinloosheid van het continu vergelijken van de Consoles is niet veranderd doordat de X krachtiger wordt dan de Pro. Ik blijf het retesaai en totaal offtopic vinden.

Het is wat mij betreft jammer dat er geen ps VS xbox topic is. Net zoals de scheiding in game topics tussen PC en Console de inhoudelijke discussies rondom drivers weg houdt uit gamediscussie zou dat de inhoudsloze discussie over welke console beter is weghalen uit beide topics.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
(Zoals ik al eerder gezegd heb ik vind nu tomb raider vergelijken geen echt eerlijke vergelijking ivm ruim jaar dev tijd extra voor de xox).
Dat hadden ze voor de PS4 release ook, die kwam een jaar later uit, daarna ook nog bijna een jaar voor de Pro versie.
Tijd voor meer goed nieuws:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• v8power67

v8power67

harrytasker schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 19:48:
[...]

Dat hadden ze voor de PS4 release ook, die kwam een jaar later uit, daarna ook nog bijna een jaar voor de Pro versie.
Tijd voor meer goed nieuws:
[video]
Ja maar ondanks dat ze dus extra tijd hebben gehad voor de ps4 pro versie. Hebben ze nog veel.meer rijd kunnen steken in de xox versie.
Zeker gezien de deal die ze met ms hebben gehad omtrent die game is het niet raar dat deze versie beter is. ( Niet dat de xox niet beter is dan pro bedoel meer dat er gewoon meer aandacht aan besteed puur alleen al in dev tijd.)

Dus ik ben meer benieuwd naar de nieuwe games die gelijktijdig releasen op beide.
Dit geeft een meer accuraat beeld.

Al denk ik dat alleen al die 12gb ram best wel eeens een grote deal kan gaan worden. Pc ultra textures op een console is best wel big deal.
Eigenlijk meer dan het 4k gebeuren als je mij vraagt.
Icm met 16x af dat dan wel anders vergaan de details van textures alweer heel snel...

[ Voor 22% gewijzigd door v8power67 op 28-08-2017 20:01 ]

Acties:
  • +4 Henk 'm!

Verwijderd

Ach man dat gezever hier. PS4 fanboys (niet allen) zaten vaak te pronken dat hun console beter was. Nu een koekje van eigen deeg van Microsoft. De Xbox One X is krachtiger, Sony volgende console zal weer krachtiger dan de One X zijn en daarna komt Microsoft weer met een betere versie. Zo is dat nu eenmaal met hardware.

[ Voor 38% gewijzigd door Verwijderd op 28-08-2017 20:29 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Heeft degene die speelt parkinson of zo? Wat is die debiel aan de pookjes en triggers aan het hannesen?
Wordt bijna misselijk als ik er naar kijk.
Het was vooral dat ze niet eerlijk aan het meten waren bij digital foundry. Dat ze vergelijkingen maakten met PC-hardware. Zo van "op deze en deze pc-hardware die vergelijkbaar is (not) draait het op zoveel FPS, dus dan moet het op de X1 ook zo zijn". Daar is zeker wel veel aan veranderd. Maar het is nooit zo'n incest orgy als bij Neogaf geweest. Maar gelukkig wordt daar bijna nooit meer naar gelinkt.

[ Voor 9% gewijzigd door Martinspire op 28-08-2017 21:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Niet online
Martinspire schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 21:22:
[...]

Heeft degene die speelt parkinson of zo? Wat is die debiel aan de pookjes en triggers aan het hannesen?
Wordt bijna misselijk als ik er naar kijk.
Denk dat hij aan het proberen was om framedrops te krijgen 🤣

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Ha, vandaag even rondgevraagd bij een aantal mensen (leveranciers) over HDMI 2.1 voor VRR op de Xbox One X. Surprise surprise: geen van de 5 grootste merken in NL heeft een TV met HDMI 2.1 en niemand kan bevestigen dat het voor Q2 2018 leverbaar is.

Dus, voor degenen die VRR op de Xbox One X willen hebben: in november je nieuwe console kopen en pas ergens in de zomer je nieuwe TV dus.

Verder onderzoek: zeeeeer waarschijnlijk kunnen bepaalde huidige TV's een firmware upgrade krijgen (als de hardware al voldoet) maar je bent officieel wel verplicht om nieuwe bekabeling te kopen vanwege de verhoogde bandbreedte eisen/mogelijkheden van HDMI 2.1.

Ligt het aan mij of heeft Microsoft met de One X ineens de omslag gemaakt van "lekker couch-gamen" naar "koop maar een 24" freesync monitor en ga maar op 60cm zitten gamen"?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja uitverkocht moet wel he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 13:22

Bozznl

GT: The Bozzz88

MAX3400 schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 22:56:
Ha, vandaag even rondgevraagd bij een aantal mensen (leveranciers) over HDMI 2.1 voor VRR op de Xbox One X. Surprise surprise: geen van de 5 grootste merken in NL heeft een TV met HDMI 2.1 en niemand kan bevestigen dat het voor Q2 2018 leverbaar is.

Dus, voor degenen die VRR op de Xbox One X willen hebben: in november je nieuwe console kopen en pas ergens in de zomer je nieuwe TV dus.

Verder onderzoek: zeeeeer waarschijnlijk kunnen bepaalde huidige TV's een firmware upgrade krijgen (als de hardware al voldoet) maar je bent officieel wel verplicht om nieuwe bekabeling te kopen vanwege de verhoogde bandbreedte eisen/mogelijkheden van HDMI 2.1.

Ligt het aan mij of heeft Microsoft met de One X ineens de omslag gemaakt van "lekker couch-gamen" naar "koop maar een 24" freesync monitor en ga maar op 60cm zitten gamen"?
Dat er op dit moment geen tv is met hdmi 2.1 lijkt me wel bekend. Hopelijk in de volgende lichting dan kom je idd ongeveer op de zomer uit, ik wacht daar ook op. Wel jammer dat ze het nog niet kunnen bevestigen. Tot die tijd nog aan de 1080p (denk ik), tenzij bekend word gemaakt welke tv's van dit jaar zo'n firmware upgrade krijgen.

Verder voel ik mij totaal niet geroepen om een freesync monitor aan te schaffen, dus ik vind zelf van niet. Het is ook een extra optie en geen harde eis. Die XOX komt hier gewoon om lekker te couch-gamen met hopelijk volgend jaar een nieuwe tv ;).

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Ramon

De vraag is eerder hoe relevant is VRR nou écht? Ik game al jaren op een monitor zonder FreeSync en dat gaat uitstekend. Is er enige reden om aan te nemen dat dat met de Xbox One X niet meer zo zal zijn? Volgens mij niet. Het is gewoon Microsoft die toekomstbestendig wil zijn door de komende versie van de standaard te ondersteunen.
Ligt aan jou. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bozznl schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 23:36:
[...]

Dat er op dit moment geen tv is met hdmi 2.1 lijkt me wel bekend. Hopelijk in de volgende lichting dan kom je idd ongeveer op de zomer uit, ik wacht daar ook op. Wel jammer dat ze het nog niet kunnen bevestigen. Tot die tijd nog aan de 1080p (denk ik), tenzij bekend word gemaakt welke tv's van dit jaar zo'n firmware upgrade krijgen.
+
Ramon schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 07:20:
[...]
De vraag is eerder hoe relevant is VRR nou écht? Ik game al jaren op een monitor zonder FreeSync en dat gaat uitstekend. Is er enige reden om aan te nemen dat dat met de Xbox One X niet meer zo zal zijn? Volgens mij niet. Het is gewoon Microsoft die toekomstbestendig wil zijn door de komende versie van de standaard te ondersteunen.
Grappig, LG hield zijn kaarten dicht tegen de borst en wilde weinig zeggen over firmwares/modellen. En Samsung wist niet eens precies wat HDMI 2.1 maar wist wel te vertellen dat ze HDCP2.2 hebben :+

Vind het wel best hoor; ik zit ook niet echt te wachten op "freesync" maar begin nu wel snel te twijfelen of ik een nieuwe TV aanschaf voor FM7 uitkomt zodat ik al meteen kan wennen aan de grootte en de nieuwe input-lag. Hangt dat ding vast als in november de XOX komt.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• Ramon
@MAX3400 FM7 draait sowieso strak op 60fps volgens digitalfoundry dus met een HDMI 2.1 tv merk je niets van enige toegevoegde waarde van VRR :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

Tja, dan kun je blijven wachten met aanschaf van een nieuwe TV. Ik had hem op de planning staan voor eind dit jaar, echter kwam er onverwachts een wintersport tussen door en na de aanschaf van een X1X en volgende week waarschijnlijk een nieuwe headset van 150 euro, vind ik het eigenlijk wel weer welletjes.

Als ik heel eerlijk moet zijn, heb ik destijds in 2013 mijn tv ook gewoon "blind" gekocht zonder te kijken wat die tv allemaal kon en wat mijn destijds gloednieuwe X1 toen kon. Die nieuwe tv is er eigenlijk alleen maar gekomen omdat ik van 42 naar 55 inch wilde en omdat de 42 inch plasma HDMI poorten te kort had omdat ik mijn X360 ook nog wilde houden om af en toe op te gamen.

Tijdens het gamen let ik niet zo op al die grafische shizzle het enige wat me af en toe wel eens opvalt is die draw distance in BF1. Dan loop ik ergens naar toe en dan zie ik eens struiken opdoemen die er 2 tellen eerder niet waren. Ik zou niet eens weten wat de huidige inputlag is van mijn tv. Zou veel uit moeten maken als ik dat her en der lees, echter de meeste potjes BF1 sluit ik positief af qua K/D, dus zo slecht doe ik het ook weer niet. Wellicht dat het nog beter gaat met een tv die 21ms input lag heeft, maar dat zie ik dan wel weer.

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 12-09 21:58
Hier een gratis code van voor één maand aan Xbox Game Pass: 97VWD-DRHH4-VXX2T-DVYR9-Y9Y3Z

Later op de dag zal ik er nog eentje posten 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bozznl
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 13-09 13:22

Bozznl

GadgetJunkPhone schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 10:42:
Hier een gratis code van voor één maand aan Xbox Game Pass: 97VWD-DRHH4-VXX2T-DVYR9-Y9Y3Z

Later op de dag zal ik er nog eentje posten 8)
Code is al ingewisseld.... toch bedankt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Update voor ReCore is nu ook live (6.4GB) incl. 20 nieuwe achievements en 500 GS
Dus wie het nog een kans wil geven :)
Degene met een discversie worden geupgrade naar de digitale versie, kan de disc voortaan in het hoesje blijven.
Ook een interessante manier om ReCore uit de knakenbak te graaien en gratis te updaten naar de Definitive Edition ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
justifire schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:58:
Update voor ReCore is nu ook live (6.4GB) incl. 20 nieuwe achievements en 500 GS
Dus wie het nog een kans wil geven :)
Degene met een discversie worden geupgrade naar de digitale versie, kan de disc voortaan in het hoesje blijven.
Ook een interessante manier om ReCore uit de knakenbak te graaien en gratis te updaten naar de Definitive Edition ;)
kopen we er met zijn allen 1 en iedereen snel installeren :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 10-09 11:14
Verwijderd schreef op maandag 28 augustus 2017 @ 20:26:
Ach man dat gezever hier. PS4 fanboys (niet allen) zaten vaak te pronken dat hun console beter was. Nu een koekje van eigen deeg van Microsoft. De Xbox One X is krachtiger, Sony volgende console zal weer krachtiger dan de One X zijn en daarna komt Microsoft weer met een betere versie. Zo is dat nu eenmaal met hardware.
Maar games he, Ik was vroeger 100 % Xbox 360, maar nu heb ik een Xbox One en PS4, maar speel helaas nooit meer op de One. Alleen soms Forza

In de toekomst zie ik dat ook niet veranderen.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mars18 schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 14:38:
[...]

Maar games he, Ik was vroeger 100 % Xbox 360, maar nu heb ik een Xbox One en PS4, maar speel helaas nooit meer op de One. Alleen soms Forza

In de toekomst zie ik dat ook niet veranderen.
Ach, games zijn games. Verschil voor mij is nog steeds de controller, nu helemaal met de elite controller (nee, die wired dingen moet ik niet).

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
Bozznl schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 13:35:
[...]

Code is al ingewisseld.... toch bedankt :)
Hier nog een code voor een maand Xbox Game Pass: 4FWDM-Y4HW3-C9P4V-T3MWJ-YKH2Z

Kreeg een hele stapel in m'n handen geduwd op Gamescom, dus vandaar dat ik er nu een aantal weggeef :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stefmeister
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 13:39
GadgetJunkPhone schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:12:
[...]

Kreeg een hele stapel in m'n handen geduwd op Gamescom, dus vandaar dat ik er nu een aantal weggeef :P
tikfout? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Da_vie
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17:34
GadgetJunkPhone schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:12:
[...]

Code not found krijg ik :)

Acties:
  • +3 Henk 'm!
Wel zo netjes als je een code pakt dat je even een bedankje in het forum plaatst...
Wil je codes delen kan je dat ook met de "member" functie doen, dan kunnen alleen ingelogde Tweakers hem zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
Inderdaad een tikfoutje... moet 4WFDM zijn! Sorry!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ruvetuve
  • Laatst online: 13-09 11:38
GadgetJunkPhone schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:26:
[...]

Nice, dankjewel! Ik ga hem is checken! Vriendelijk van je :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• MRE-Inc

MRE-Inc

GadgetJunkPhone schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:26:
[...]

Dan werkt hij idd. Heb hem alleen niet geredeemed. Ik heb de lijst met games bekeken en daar zit voor mij niet zoveel boeiends tussen en diegene die boeiend zijn, heb ik al. Van de games die boeiend zijn, heb ik momenteel geen tijd. Plus dat ik BF1 toch nog steeds een van de leukste games vind van dit moment.

Toch bedankt dat je de game passes hier deelt ! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• GadgetJunkPhone
Bullet NL schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:21:
Wel zo netjes als je een code pakt dat je even een bedankje in het forum plaatst...
Wil je codes delen kan je dat ook met de "member" functie doen, dan kunnen alleen ingelogde Tweakers hem zien.
Sorry, maar hoe gebruik ik die member functie? Of heb je link waar dat staat?

Is inderdaad een goed voorstel namelijk, want dan deel ik de codes voortaan op die manier!

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Bullet NL schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:21:
Ingelogde tweakers zijn net zo erg |:(

Deals with gold :

Xbox One

Assassin’s Creed Chronicles – Trilogy – 60%
Assassin’s Creed Chronicles: China – 50%
Assassin’s Creed Chronicles: India – 50%
Assassin’s Creed Chronicles: Russia – 50%
Assassin’s Creed 4 Black Flag – 60%
Assassin’s Creed 4 Black Flag Illustrious Pirates Pack – 50%
Assassin’s Creed 4 Black Flag – Freedom Cry – 50%
Assassin’s Creed 4 Black Flag – Season Pass – 67%
Assassin’s Creed Syndicate – 60%
Assassin’s Creed Syndicate Gold Edition – 60%
Assassin’s Creed Syndicate – Jack the Ripper – 60%
Assassin’s Creed Syndicate – Season Pass – 67%
Assassin’s Creed Syndicate – Steampunk Pack – 50%
Assassin’s Creed Syndicate – Streets of London Pack – 50%
Assassin’s Creed Syndicate – The Last Maharaja Missions Pack – 50%
Assassin’s Creed Syndicate – Victorian Legends Pack – 50%
Assassin’s Creed The Ezio Collection – 50%
Assassin’s Creed Triple Pack: Black Flag, Unity, Syndicate – 67%
Assassin’s Creed Unity – 60%
Assassin’s Creed Unity – Secrets of the Revolution – 60%
Battle Islands: Commanders – Exclusive Battle Over Berlin Bundle* – 35%
Bulletstorm: Full Clip Edition Duke Nukem Bundle* – 50%
Bulletstorm: Full Clip Edition* – 50%
Dead or Alive 5 Last Round – Character: Kokoro – 0% / 100%
Dead or Alive 5 Last Round – Core Fighters 30 Character Set – 20% / 30%
Dead or Alive 5 Last Round – Flower Set – 20% / 30%
Dead or Alive 5 Last Round – Honoka Character + Debut Costume Set – 20% / 30%
Dead or Alive 5 Last Round – Mai Shiranui + Debut Costume Set – 20% / 30%
Dead or Alive 5 Last Round – Naotora Ii + Debut Costume Set – 20% / 30%
Dead or Alive 5 Last Round – Newcomer Set – 20% / 30%
Dead or Alive 5 Last Round – Pop Idol Costume Set – 20% / 30%
Dead or Alive 5 Last Round – Shrine Maiden Costume Set – 20% / 30%
Dead or Alive 5 Last Round – Ultimate Kokoro Content – 30% / 50%
Doodle God: Ultimate Edition* – 50%
Evolve Digital Deluxe* – 75%
Evolve Ultimate Edition* – 75%
Evolve* – 75%
Final Fantasy Type-0 HD* – 50%
Forza Horizon 2 VIP* – 80%
Forza Motorsport 6 Fast & Furious Car Pack* – 50%
Forza Motorsport 6 VIP* – 75%
Goat MMO Simulator* – 67%
Goat Simulator: GoatZ* – 67%
Goat Simulator: PAYDAY* – 60%
Goat Simulator: Waste Of Space* – 35%
Mafia 3 Deluxe Edition* – 35%
Mafia 3 Season Pass* – 35%
Mafia 3 * – 35%
Ride 2* – 60%
Tom Clancy’s Rainbow Six Siege Complete Edition* – 45%
Tom Clancy’s Rainbow Six Siege Year 2 Gold Edition* – 45%
Tom Clancy’s Rainbow Six Siege* – 50%
Tour de France 2017* – 40%

Xbox 360

0 Day Attack on Earth* – 50%
Assassin’s Creed – 75%
Assassin’s Creed Brotherhood – 75%
Assassin’s Creed 3 – 75%
Assassin’s Creed 3 Season Pass – 67%
Assassin’s Creed 3 The Betrayal – 67%
Assassin’s Creed 3 The Infamy – 67%
Assassin’s Creed 3 The Redemption – 67%
Assassin’s Creed 3 – The Hidden Secrets Pack – 67%
Assassin’s Creed 3 : The Battle Hardened Pack – 67%
Assassin’s Creed Liberation HD – 67%
Assassin’s Creed Revelations – 75%
Assassin’s Creed Rogue – 67%
Bound by Flame* – 75%
Contrast* – 75%
Crystal Defenders* – 50%
Divinity 2 – The Dragon Knight Saga* – 75%
Faery: Legends of Avalon* – 75%
Final Fantasy 13-2* – 50%
Gyromancer* – 50%
Mafia 2* – 75%
Moon Diver* – 50%
Space Invaders Extreme* – 50%
Space Invaders Infinity Gene* – 50%
Trials Fusion – DLC Empire of the Sky – 67%
Trials Fusion – DLC Riders of the Rustland – 67%
Trials Fusion – Season Pass – 70%
Trials Fusion: After The Incident – 67%
Trials Fusion: Fault One Zero – 67%
Trials Fusion: Fire in the deep – 67%
Trials Fusion: Welcome to the Abyss – 67%
Yosumin! LIVE* – 50%

Acties:
  • 0 Henk 'm!
GadgetJunkPhone schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:29:
[...]

Sorry, maar hoe gebruik ik die member functie? Of heb je link waar dat staat?

Is inderdaad een goed voorstel namelijk, want dan deel ik de codes voortaan op die manier!
[ membersonly ] "code" [/ ] haakjes aaneengesloten.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

MRE-Inc schreef op dinsdag 29 augustus 2017 @ 15:28:
[...]

Dan werkt hij idd. Heb hem alleen niet geredeemed. Ik heb de lijst met games bekeken en daar zit voor mij niet zoveel boeiends tussen en diegene die boeiend zijn, heb ik al. Van de games die boeiend zijn, heb ik momenteel geen tijd. Plus dat ik BF1 toch nog steeds een van de leukste games vind van dit moment.

Toch bedankt dat je de game passes hier deelt ! _/-\o_
Nette vent ben je MRE. Mag ook wel eens gezegd worden. :+

Gisteren begonnen aan Shadow Warrior 2. Tot nu toe snap ik bal van het verhaal maar heb ik vooral wel zin om verder te spelen. Je voelt je vanaf moment 1 een badass. Het is dat Doom 2016 bestaat anders was dit de bruutste game van de afgelopen jaren geweest (bruut niet bedoeld alsin vet of cool of goed maar als bruut).
Pagina: 1 ... 112 ... 125 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.

Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.