- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 22:29
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Verwijderd
Goede tip. Mijn zoon heeft gisteren 1 van mijn headsets gesloopt. Volledig draadloos betekent dat hij hem nog verder kan gooien! (en belangrijker dat de controller dan niet mee vliegt.)justifire schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:47:
Mooi headsetje, volledig draadloos, zelfs geen basisstation nodig
https://www.gamespot.com/...tly-to-xbox/1100-6452837/
[afbeelding]
Heb een voorafgaande bestelling (zo heet dat op de site) gedaan.
Dan moet je toch je config eens na kijken want er is wel degelijk merkbaar verschil:quorumz schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:58:
[...]
en ik blijf erbij dat ik weinig tot geen verschil merk met de diverse config in games behalve dat half indrukken een voordeel heeft met schieten
Ik heb het momenteel zo staan in Battlefield 1. Soms vergeet ik de switch terug te zetten naar Standaard als ik uit een vliegtuig kom en de Piloot setting heb gebruikt. Dan raak ik echt niks omdat mijn crosshair dan echt met 350 km/u over het scherm raast in de Piloot stand.
Over die headset.... Ik heb een Astro A50 met verloop stukje voor de Elite controller (3.5mm plug ding) en als ik daar aan draai dan hoort de hele party dat. Vrij irritant, dus ben ik eigenlijk wel op zoek naar een volledig draadloze headset, maar ik heb het op een of andere manier niet zo met Turtle Beach. Hoor er vaak slechte ervaringen over. Wellicht valt het mee hoor, maar ik kijk nog wel even verder.

XBL: MRE Inc
Mijne wordt morgen opgehaald (ook verkocht). Nu vlug nog verkopen voor de originele Xbox One nog minder waard is...
Ik wacht tot op de X, zo lang kan ik niet zonder ;-)Dragunov schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:54:
Opmerkelijk hoeveel Xbox One console opeens op Marktplaats en dergelijke verkocht worden, vooral nu de laatste week.
Mijne wordt morgen opgehaald (ook verkocht). Nu vlug nog verkopen voor de originele Xbox One nog minder waard is...
Cogitationis poenam nemo patitur
Dragunov schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:54:
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

heeft hij dezelfde schelpen als deze:justifire schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:47:
Mooi headsetje, volledig draadloos, zelfs geen basisstation nodig
https://www.gamespot.com/...tly-to-xbox/1100-6452837/
[afbeelding]
https://www.gamemania.nl/...con-chat-headset-xbox-one

want het zit allejezus klote
hm jouwe heeft 2 schelpen.. ik blaas mijn geluid over mijn dolby atmos set heen...
Effen terug de PS3 bovenhalen om films te zien en mss toch nog eens een spel draaien erop. Zolang kan ik wel zonder de Xbox One.Bullet NL schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:55:
[...]
Ik wacht tot op de X, zo lang kan ik niet zonder ;-)
In feite een goeie twee maand wachten is het nog
Precies.... Sterker....Stel dat hij vanmiddag stuk zou gaan, dan heb ik vanavond nog een andere ;-)MAX3400 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:56:
[...]
De mijne is zometeen net 4 jaar oud. Nog even afgezien van "wenselijke garantie", schrijf ik dit soort spul toch binnen 3 jaar af. Voor mij is mijn Xbox dus 0 Euro waard. Als 'ie al verkocht wordt ergens in november, is elke Euro mooi meegenomen.
Ik heb de alle eerste Xbox nog (origineel), de Xbox 360, de Xbox 360S en de One natuurlijk...
Straks de One X er bij, aangezien ik 2 one's niet zo zinvol vind gaat mijn huidige weg.
Die paar tientjes lijken mij niet wereldschokkend.Dragunov schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:54:
Opmerkelijk hoeveel Xbox One console opeens op Marktplaats en dergelijke verkocht worden, vooral nu de laatste week.
Daarbij verwacht ik helemaal geen grote daling in waarde, de One zal immers de komende jaren nog volledig ondersteund worden. Ook omdat One (S) en One X spelers altijd gewoon samen kunnen gamen. Oftewel, het verschil is heel anders dan we gewend zijn (Xbox 360 naar Xbox One bijvoorbeeld).
Kijk naar de waarde van de PS4, die heeft amper de lijden onder de introductie van de PS4 Pro.
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Dat is wat anders. Dat is het verschil in waarde tussen de PS4 en Xbox One. Dat zegt weinig over de verdere prijsdaling door de introductie van de Xbox One X.Dragunov schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:26:
Als ik zie hoeveel ze maar geven voor een Xbox One in vergelijking met een PS4 in Gamemania, dan ben ik blij dat ik me console nog kwijtgeraak aan de prijs die ik ervoor vraag
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Hoeveel geven ze dan voor beide consoles ?Dragunov schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:26:
Als ik zie hoeveel ze maar geven voor een Xbox One in vergelijking met een PS4 in Gamemania, dan ben ik blij dat ik me console nog kwijtgeraak aan de prijs die ik ervoor vraag
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Eigenlijk kan lager dan 200 euro voor een console niet, tenzij het echt einde levens duur is (en dan nog, bij bijvoorbeeld de wii u waren ze 'opeens' weg uit de winkelsRossi46 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 12:36:
[...]
Dat is wat anders. Dat is het verschil in waarde tussen de PS4 en Xbox One. Dat zegt weinig over de verdere prijsdaling door de introductie van de Xbox One X.
Maar ik hoop/verwacht leuke one s bundels als de one x er is. Tevens al diverse mooie bundels gezien rond black friday en cyber monday en al die ongein. Ik wil max 200 voor een nieuwe uitgeven, en dan eigenlijk het liefst ook 2 controllers hebben (jaja gierige hollander, dubbeltje eerste rang & all that).
Mijn voordeel is dat is er dus geen haast mee heb. Mijn zoon heeft nog nooit geklaagd over dat hij fifa 16 heeft.....en dat zou eigenlijk de hoofdreden voor mij zijn om 'versneld' te kopen.
Maar daarnaast dus v&a in de gaten houden.......als ik een console 'voor eeuwig' wil houden (voor zover dat kan, blijft techniek en alles gaat helaas uiteindelijk kapot) dan wil ik deze toch het liefste nieuw.
In het geval van de S koop ik hem voor 1 a 2 jaar en dan zal hij zoals ik hier eerder poste toch wel vervangen worden. Of een one x (slim) of misschien wel one x versie2 oid, wie zal het zeggen.
[ Voor 6% gewijzigd door Sagat op 25-08-2017 13:05 ]
10 second ninja DONE
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Diep respect dat je het zo lang vol houdtSagat schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:03:
[...]
Eigenlijk kan lager dan 200 euro voor een console niet, tenzij het echt einde levens duur is (en dan nog, bij bijvoorbeeld de wii u waren ze 'opeens' weg uit de winkelsmaar de gamecube en bijvoorbeeld de ps tv ware echt voor onder de 100 euro te krijgen in de winkels )
Maar ik hoop/verwacht leuke one s bundels als de one x er is. Tevens al diverse mooie bundels gezien rond black friday en cyber monday en al die ongein. Ik wil max 200 voor een nieuwe uitgeven, en dan eigenlijk het liefst ook 2 controllers hebben (jaja gierige hollander, dubbeltje eerste rang & all that)
Maar daarnaast dus v&a in de gaten houden.......als ik een console 'voor eeuwig' wil houden (voor zover dat kan, blijft techniek en alles gaat helaas uiteindelijk kapot) dan wil ik deze toch het liefste nieuw.
In het geval van de S koop ik hem voor 1 a 2 jaar en dan zal hij zoals ik hier eerder poste toch wel vervangen worden. Of een one x (slim) of misschien wel one x versie2 oid, wie zal het zeggen.
Volgens mij kijk je al maanden voor een leuke S aanbieding, als ik zoiets in mijn kop krijg zou hij er het liefst diezelfde avond nog staan

Haha het is meer eigenwijsheid en backlogjustifire schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:06:
[...]
Diep respect dat je het zo lang vol houdt![]()
Volgens mij kijk je al maanden voor een leuke S aanbieding, als ik zoiets in mijn kop krijg zou hij er het liefst diezelfde avond nog staan
Ze waren er nieuw voor 200, dan ga ik niet nu meer richting 300 betalen. Als ik geen andere (current) games te spelen had dan zou het anders zijn.
Maar ik krijg er wel meer zin in nu de one x dichterbij komt. En helemaal nu DF aangeeft dat het powerverschil toch wel erg goed merkbaar was........toch die twijfel om dan voor de X te gaan.
Maar je begrijpt dat als ik al moeilijk doe over 300 ipv 200, ik 500 helemaal lastig vind
10 second ninja DONE
Hmmm, het is eigenlijk heel simpel..... Gewoon per direct stoppen met moeilijk doen!Sagat schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:11:
[...]
Maar je begrijpt dat als ik al moeilijk doe over 300 ipv 200, ik 500 helemaal lastig vind
Stel.... Je doet 3 jaar met een console, ding kost 500 euro nieuw.... Voor uit, incl Xbox Live en EA access (2 games van MS per maand en de EA blockbusters)
Dat is over 3 jaar een totale aanschaf van 499 euro, + 3x 45 euro (Xbox Live) en 3x 25 euro (EA Access) betaal je dus = € 709 euro..... Dan betaal je dus per dag net geen 65 cent..... Doe je langer met de Xbox One X, dan wordt hij dus alleen maar goedkoper!
Ligt er toch aan wat het mag kosten?Sagat schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:11:
[...]
Even afgezien van randvoorwaarden zoals een TV en electriciteit; als jij 500 Euro moet uitgeven om in 3 jaar 2 games te spelen van elk 10 uur, dan is het een hoge investering.
Ik persoonlijk heb in elke Forza 200 uur zitten ongeveer. Dat is 600 uur sinds de release van de One. Ik betaal (incl. de games) dus 800 Euro om 600 uur te mogen gamen. Dat is, voor mij persoonlijk, een heel stuk goedkoper dan 4 jaar lang een up-to-date PC te mogen draaien.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Verwijderd
[ Voor 30% gewijzigd door Verwijderd op 25-08-2017 13:58 ]
Toch geef ik bij de meeste games die ik veel speel ook nog geld uit aan DLC. En niet alleen season passes voor maps of missies e.d., maar ook cosmetics. Voor R6S heb ik toch nog wat extra skins e.d. gekocht. Niet omdat ik het echt nodig heb, maar omdat ik ze gewoon mooi vind en als ik een game vaak speel, vind ik het ook geen probleem om geld uit te geven voor iets waar ik toch aardig wat uurtjes in maak. Vind een aantal elite-skins of character skins namelijk ook erg mooi. Wel ga ik niet voor hele opvallende skins (in Siege) omdat je dan simpelweg te goed opvalt, maar je kunt het toch wel zien dat ik anders ben dan normaal.Kluutmaran schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:49:
Ik sta alleen al in FIFA 17 op +600 uur, het is het goedkoopste tijdsverdrijf dat ik kan vinden hoor 😁 Daarom doe ik ook niet moeilijk om nu 500 euro uit te geven voor betere Graphics en ervaring.
Ik heb er dan ook geen probleem mee als games dat soort cosmetics gaan verkopen en ook voor sommige extra shit vind ik het ook geen probleem om te betalen (kaart met collectibles in FH3 bv). Je hebt vast net zoveel plezier als je het zelf moet zoeken, maar het feit dat ze het aanbieden voor gamers als ik, vind ik prima. Pay to win vind ik wel verkeerd (iedereen wel denk ik), maar veel devs hebben het tegenwoordig toch wel onder controle wat ze wel of niet moeten doen. Bij Siege en Rocket League vond ik het ook grappig dat ze nu items verkopen voor de teams die de pro-leagues spelen. Dat soort integratie moeten ze echt veel meer doen.
Verwijderd
Als je zo beredeneert moet je alles wat je leuk vindt kopen ongeacht prijs. Je tekst leest als de kredietreclames eind jaren 90. Terugrekenen naar de laagst mogelijke termijnbedragen om grote uitgaven te rechtvaardigen is een hele goede manier om jezelf in financiële problemen te brengen.Bullet NL schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:39:
[...]
Hmmm, het is eigenlijk heel simpel..... Gewoon per direct stoppen met moeilijk doen!
Stel.... Je doet 3 jaar met een console, ding kost 500 euro nieuw.... Voor uit, incl Xbox Live en EA access (2 games van MS per maand en de EA blockbusters)
Dat is over 3 jaar een totale aanschaf van 499 euro, + 3x 45 euro (Xbox Live) en 3x 25 euro (EA Access) betaal je dus = € 709 euro..... Dan betaal je dus per dag net geen 65 cent..... Doe je langer met de Xbox One X, dan wordt hij dus alleen maar goedkoper!
justifire schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:06:
[...]
Diep respect dat je het zo lang vol houdt![]()
Ik denk eerlijk gezegd dat de aanpak van @Sagat contraproductief werkt.Sagat schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:11:
[...]
Haha het is meer eigenwijsheid en backlog![]()
Ze waren er nieuw voor 200, dan ga ik niet nu meer richting 300 betalen. Als ik geen andere (current) games te spelen had dan zou het anders zijn.
Maar ik krijg er wel meer zin in nu de one x dichterbij komt. En helemaal nu DF aangeeft dat het powerverschil toch wel erg goed merkbaar was........toch die twijfel om dan voor de X te gaan.
Ik kan natuurlijk in niemand z'n portemonnee kijken, maar we hebben het hier over een paar honderd euro voor iets dat je jaren gaat gebruiken. En waar je echt naar uit kijkt. Dan is het - mijn inziens - veel effectiever om gewoon de portemonnee te trekken en zo'n ding te kopen. Al dat V&A in de gaten houden en constant afwegen kost tijd en moeite. Ik steek die inzet liever in nuttiger dingen, dat is mij meer waard dan die paar honderd euro uitgesmeerd over een aantal jaren.
Als je nog kind/puber/student bent dan gaat deze vlieger natuurlijk minder/niet op, maar naar mijn weten is @Sagat die status al lang voorbij
Bullet NL schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:55:
[...]
Ik wacht tot op de X, zo lang kan ik niet zonder ;-)
Ik heb mijn Xbox One afgelopen weekend verkocht aan mijn schoonbroertje. Ook direct een pre-order geplaatst voor de Xbox One X. Omdat ik nog een PS4 had kon ik daar de tijd wel mee overbruggen. Maar omdat ik sinds afgelopen weekend een 4K TV heb, kon ik de verleiding niet weerstaan om de PS4 te verkopen en er een PS4 Pro voor terug te kopen. Ook al gebruik ik de PlayStation minder dan de Xbox, ik kan natuurlijk niet tot aan November geen console hebben óf niet in 4K gamen terwijl ik daar wel het scherm voor heb.Dragunov schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 11:58:
[...]
Effen terug de PS3 bovenhalen om films te zien en mss toch nog eens een spel draaien erop. Zolang kan ik wel zonder de Xbox One.
In feite een goeie twee maand wachten is het nog
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Toch heeft @Bullet NL hier zeker een punt. Zie ook mijn bovenstaande post.Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:03:
[...]
Als je zo beredeneert moet je alles wat je leuk vindt kopen ongeacht prijs. Je tekst leest als de kredietreclames eind jaren 90. Terugrekenen naar de laagst mogelijke termijnbedragen om grote uitgaven te rechtvaardigen is een hele goede manier om jezelf in financiële problemen te brengen.
Ik vind het ook behoorlijk krom dat er hordes mensen zijn (ook hier) die enorm 'backloges' hebben (wat opgeteld vaak om best wat centen gaat), dat fenomeen bijna als iets 'stoers' zien (zelf nooit begrepen), maar dan wel moeilijk gaan doen over de aanschaf van een nieuwe console
Want zoals gezegd meestal game ik maar paar uurtjes per week. En ja gamen is mijn main hobby en daar geef ik geld aan uit, daarom heb ik dus genoeg te spelen, want ps4 pro, switch en genoeg games. Waarbij ik wel gelijk zeg, het is ook een mijn sport om voor minimaal geld maximaal lol te krijgen.
Daarnaast, ik speel games voornamelijk sp. En ik stoor me meestal niet aan gfx......dus ja waarom nu dan al het 'grote geld' uitgeven? Als je xbox live weglaat (want mainly sp) en ea access voor het gemak even dan kom ik op 45cent voor die one x.......maar 2 jaar eers een s-je......27 cent. 2 jaar later zal de one x volgens mij echt wel stukkie goedkoper zijn......voor het gemak 300 aangehouden en dan kom je weer op 27 cent.
Nogmaals ik hou rekening met mijn vrouw echter als er toch een reden is om die aanschaf te doen dan 'mag' dat, net zoals dat geld voor haar hobbies. Maar ook zij doet het rustig aan.
Maar mijn kids worden ouder, op een gegeven moment willen ze wsl ook spelen wat iedereen dan speelt, en natuurlijk het liefst op een zo hoog mogelijke kwaliteit......tsja dan word dit wsl wat lastiger vol te houden, maar dan kan je weer een beetje spelen met 50% pappa en mamma en 50% zelf sparen etc.
En tsja het budget hunten kan je natuurlijk net zo fanatiek doen als je zelf wilt, Ik zit (gelukkig) echt niet al mijn vrije tijd mp en v&a af te struinen, maar ik kijk wel geregeld op pepper enzo.
[ Voor 7% gewijzigd door Sagat op 25-08-2017 14:26 ]
10 second ninja DONE
Nee, natuurlijk niet.... Je moet nooit lenen, behalve de hypotheek heb ik geen andere lening. Nu weet ik wel, mijn situatie is niet de situatie van een ander. Maar ik ben wel van mening dat iedereen zou moeten streven om lening vrij te leven. Immers, geld lenen kost geld!Verwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:03:
[...]
Als je zo beredeneert moet je alles wat je leuk vindt kopen ongeacht prijs. Je tekst leest als de kredietreclames eind jaren 90. Terugrekenen naar de laagst mogelijke termijnbedragen om grote uitgaven te rechtvaardigen is een hele goede manier om jezelf in financiële problemen te brengen.
De aanschaf van Xbox terug rekenen naar een dag, en of maand prijs is juist heel zinvol.
Iedereen weet wat hij/zij per maand netto binnen krijgt, ik bedoel.... Dat is het bedrag wat op de bank binnenkomt.
Je hebt je vaste lasten van je woningen, verzekeringen, infra, enz enz, maar ook kleden en eten. Wanneer je weet wat je te besteden hebt per maand, kan je dus ook heel makkelijk zien als je de 65 cent per dag of € 20,65 per maand kan missen voor de aanschaf van een Xbox.
Natuurlijk, je moet het geld hebben liggen. Waarbij ik er vanzelfsprekend vanuit ga dat iemand niet hoeft te lenen voor een dergelijke aanschaf.
Kijk, het is voor mij heel simpel, geld wat ik niet heb kan ik niet uitgeven. Dus moet je zorgen dat er geld overblijft om iets uit te kunnen geven
Nu hoor ik Winkiller al weer denken.... Het is allemaal de schuld van de marketing!
Ach mensen lijken het vandaag de dag toch nog heel normaal te vinden bij telefoons van 800 (tot over de 1000) euroVerwijderd schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 14:03:
[...]
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Tja.... de ene persoon koopt een nieuwe Dacia de ander wil een nieuwe MercedesSinergyX schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:30:
[...]
Ach mensen lijken het vandaag de dag toch nog heel normaal te vinden bij telefoons van 800 (tot over de 1000) euro
Daar doe ik dan weer niet aan meeSinergyX schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:30:
[...]
Ach mensen lijken het vandaag de dag toch nog heel normaal te vinden bij telefoons van 800 (tot over de 1000) euro
Sterker nog ik begin nu heel ongeduldig te worden en baal dat dat ding niet gewoon lekker in September gelanceerd wordt. Wil best graag F1 2017 halen, maar dat MOET gewoon in 4K en dat kan nog effe niet dus.
Het worden een lange 2.5 maanden

Je vergeet Project Cars 2, meneertje...DutchOwnage schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 15:54:
Na dat recente artikel op Digital Foundry over de wat oudere titels die een One X sausje hebben gekregen, ben ik toch weer aardig om. Heel indrukwekkend en kan niet wachten om straks weer The Witcher. Quantum Break, ROTTR, Gears 4 (moet ik nog aan gaan beginnen) Forza Horizon 3 enz enz. in glorieus 4K HDR te gaan spelen
![]()
Sterker nog ik begin nu heel ongeduldig te worden en baal dat dat ding niet gewoon lekker in September gelanceerd wordt. Wil best graag F1 2017 halen, maar dat MOET gewoon in 4K en dat kan nog effe niet dus.
Het worden een lange 2.5 maanden
Die haal ik natuurlijk wel op releasedag. Las dat ze het voor de paupers zonder stuurtje ook een beetje makkelijker aangepast hebben, dus ben weer van de partij
Waar ik trouwens ook heel, heel erg naar uitkijk is The Crew 2 maar dat duur nog wel even.

Mwah op bol.com hebben ze er nog genoegKluutmaran schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:43:
Volgens mij loopt die xbox one x best aardig...
[afbeelding]
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Een laat bericht van LarryKluutmaran schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:43:
[afbeelding]
Xbox-marketinghoofd Aaron Greenberg:
"de voorraad van de Project Scorpio-editie van de nieuwe consoles [knip] bleek binnen een dag op te zijn."
nieuws: Microsoft: Scorpio-editie van Xbox One X is populairste pre-order tot...
bol.com is wel erg zeker van hun zaak.. Bij de productbeschrijving staat nu dit als eerste zin:
Bron: https://www.bol.com/nl/p/...-x-1-tb/9200000077389271/We krijgen gelimiteerde aantallen van de Xbox One X Project Scorpio Edition. We weten het aantal limited editions dat we krijgen. Als je een exemplaar hebt gereserveerd krijg je deze gegarandeerd.
En de knop om te reserveren werkt nog steeds...
Dan krijgen ze er of heel veel van binnen, of er wordt bijna niks besteld daarMr Magic schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:11:
[...]
bol.com is wel erg zeker van hun zaak.. Bij de productbeschrijving staat nu dit als eerste zin:
[...]
Bron: https://www.bol.com/nl/p/...-x-1-tb/9200000077389271/
En de knop om te reserveren werkt nog steeds...
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Nou kom maar op met de zwarte uitvoering voor het pauper volk, ik zit er klaar voor !Kluutmaran schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:43:
[afbeelding]
yesssssss!justifire schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:52:
[...]
Nou kom maar op met de zwarte uitvoering voor het pauper volk, ik zit er klaar voor !
Black is what i want.......
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
The blacker the berry, the sweeter the juice !
Bol.com heeft geen pre-pre-orders geaccepteerd. Iedereen bij Gamemania en mediamarkt moesten bij de pre-verkoop toen er nog niets verkocht mocht worden, een aanbetaling doen. Die mensen gaan nu niet meer bij bol.com kopen, want dan zijn ze hun aanbetaling kwijt.BlazeMuis schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 17:14:
[...]
Dan krijgen ze er of heel veel van binnen, of er wordt bijna niks besteld daar
Daarnaast is bol.com officieel een van de resellers die door MS werd genoemd, dus kan me voorstellen dat bol.com idd een flink aantal geleverd krijgt voor in alle landen waar ze aktief zijn. Dus die kunnen ook nog herschikken binnen die landen.
Welke landen?SunnieNL schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:10:
[...]
Bol.com heeft geen pre-pre-orders geaccepteerd. Iedereen bij Gamemania en mediamarkt moesten bij de pre-verkoop toen er nog niets verkocht mocht worden, een aanbetaling doen. Die mensen gaan nu niet meer bij bol.com kopen, want dan zijn ze hun aanbetaling kwijt.
Daarnaast is bol.com officieel een van de resellers die door MS werd genoemd, dus kan me voorstellen dat bol.com idd een flink aantal geleverd krijgt voor in alle landen waar ze aktief zijn. Dus die kunnen ook nog herschikken binnen die landen.
Ah dacht dat ze in meerdere landen aktief waren. Kon me van vroeger zo'n land-select lijstje herinneren bij het bezoeken van de siteRossi46 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 18:28:
[...]
Welke landen?Bol.com is onderdeel van Ahold en Delhaize (sinds hun fusie) en enkel actief op de Nederlandse en Belgische markt.
PS4: 500GB (€150)justifire schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 13:02:
[...]
Hoeveel geven ze dan voor beide consoles ?
XBOX One 500GB: (€85)

Ik moet toegeven, als ze ze daarvoor binnen krijgen is het wel een goed uitgevoerd verdienmodel
Je krijgt geen geld ervoor, enkel een Game Mania waardebonRossi46 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 19:40:
[...]
![]()
Ik moet toegeven, als ze ze daarvoor binnen krijgen is het wel een goed uitgevoerd verdienmodel
Nog mooier. Ze hebben dan dus gegarandeerde omzet. Die boys zijn wel clever daarDragunov schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:20:
[...]
Je krijgt geen geld ervoor, enkel een Game Mania waardebon
Daar krijg je dalijk de xox voorPhusebox schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:08:
Hmm ben al weer klaar met F1 2017... Kunnen ze nu echt werkelijk waar die screen tearing niet eens fixen daar...?
Ipv hun game optimaliseren voor de oude x1...
Vraag me zeer af wat dit gaat doen voor de toekomst van de originele x1 en ps4.. vrees erg voor deze gamers.
Tax the rich, feed the poor 'Til there are no rich no more!!!
Heb in een preview gezien en gelezen dat deze versie naast frame drops ook tearing heeft.v8power67 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:52:
[...]
Daar krijg je dalijk de xox voor
Vraag me zeer af wat dit gaat doen voor de toekomst van de originele x1 en ps4.. vrees erg voor deze gamers.
De Xbox One X en PS4 Pro hebben ook last van tearing. Zolang ze dit niet gaan oplossen met een patch laat ik de game mooi liggen. Hoe mooi het ook zal zijn in 4K HDR, tearing is echt killing.v8power67 schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:52:
[...]
Daar krijg je dalijk de xox voor
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
Phusebox schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:56:
[...]
Heb in een preview gezien en gelezen dat deze versie naast frame drops ook tearing heeft.
Oei dat is niet goed dan....Rivanov schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:57:
[...]
De Xbox One X en PS4 Pro hebben ook last van tearing. Zolang ze dit niet gaan oplossen met een patch laat ik de game mooi liggen. Hoe mooi het ook zal zijn in 4K HDR, tearing is echt killing.
Zonde zeg want als iets belangrijk is in zon racer is het fps. En screen tearing verpest weer het mooie beeld..
Allemaal leuk en aardig, maar er is geen TV die FreeSync ondersteund, momenteel.SecondGuess schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 21:11:
xbox one x heeft de optie om freesync te gebruiken. Dan heb je geen last van screen tear.
Plus hoe zit het met hdmi 2.0a en freesync ?
Want xox heeft hdmi 2.0a ipv 2.1 begreep ik.
https://www.recoregame.co...ecore-definitive-edition/
Onder andere:
Load Times
- When dying, reload times for combat encounters went from 30-60 seconds to < 5 seconds
- Restarting traversals and arenas are now instantaneous (was a load before)
- Optimized Level/Area Load Times
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Ze hadden de oude ReCore gewoon niet uit moeten brengen maar uitstellen.Bbfreak schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 21:30:
Interessante informatie over ReCore update.
Onder andere:
Load TimesAls je de lijst leest lijkt het haast een halve rebuild... Misschien toch nog eens oppikken want het idee pakt me nog steeds wel.
- When dying, reload times for combat encounters went from 30-60 seconds to < 5 seconds
Overduidelijk dat de game nog lang niet klaar was maar er wel gereleased moest worden.
Ga hem ook zeker nog eens opstarten, al is het maar om te zien hoe het er in native 4K uitziet op de X
Dit is een lijst van amd met alle monitoren die freesyns ondersteunen. Je moet een monitor hebben die freesync op hdmi ondersteunt.
Hier een artikel van eurogamer die het goed uitlegt.
http://www.eurogamer.net/...rts-freesync-and-hdmi-vrr
Wauw was voor mij echt een doorn in het oog. Soms moest ik een area 5x opnieuw doen. Die reload tijden maakte dat heel snel irritant. Fijn dat het speelbaarder wordt.Bbfreak schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 21:30:
Interessante informatie over ReCore update.
Onder andere:
Load TimesAls je de lijst leest lijkt het haast een halve rebuild... Misschien toch nog eens oppikken want het idee pakt me nog steeds wel.
[ Voor 12% gewijzigd door SecondGuess op 25-08-2017 21:58 ]
Zou weinig zin hebben als de hdmi 2.1 standaard nog niet beschikbaar is voor televisie fabrikanten.Phusebox schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 22:11:
Jammer dat de oleds van LG geen freesync ondersteunen. De nieuwe modellen hebben wel 120Hz dus freesync zou niet onlogisch zijn.
Je hoeft hem niet voor 4K aan te schaffen. Kan ook voor 1080p, maar dan met 60 fps, HDR en Dolby Atmos.Wom schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 16:51:
Mocht ik een 4K televisie hebben had ik er ook wel al een gekocht, maar gevoelsmatig moet ik eerste die tv in huis hebben voor ik de One X kan goedpraten voor mezelf. Daarbij, ik ben nu Return to Arkham aan het spelen, dus voor grafisch geweld ben ik niet enorm gevoelig merk ik.
Dat stelt ook eisen aan je huidige apparatuur, maar wellicht heb je die al
En hij is zwart en nog kleiner
Screen tearing?! What about de verschrikkelijk slechte graphics? Lijkt wel 480i upscale naar 1080p, F1 2016 was WAY beter. Het is zo gruwelijk slecht dat ik na 10 laps gestopt ben. Schandalig slecht. En daar betaal je dan de volle mep (digital download) voor.Phusebox schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 20:08:
Hmm ben al weer klaar met F1 2017... Kunnen ze nu echt werkelijk waar die screen tearing niet eens fixen daar...?
/edit
En screen tearing, waarom toch die eeuwige obsessie voor die 60fps?! Flikker toch op daarmee en laat de game zelf bepalen ipv fixed rate. Das echt zo'n multiplayer shooter dingetje. Slechte beslissing.
[ Voor 17% gewijzigd door UltraSub op 25-08-2017 23:24 ]
Moet je onderstaand filmpje eens kijken zo rond de 5 min. Zijn ze bijna lyrisch over de graphics, niet over de framerate 🤡. Is wel een XboxoneX.. .UltraSub schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 23:22:
[...]
Screen tearing?! What about de verschrikkelijk slechte graphics? Lijkt wel 480i upscale naar 1080p, F1 2016 was WAY beter. Het is zo gruwelijk slecht dat ik na 10 laps gestopt ben. Schandalig slecht. En daar betaal je dan de volle mep (digital download) voor.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Net een stream van de nieuwe CoD gezien. Werken die nog steeds met die engine uit 1978? Graphics zijn niet allesbepalend maar het mag toch wel een beetje van deze tijd zijn.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Ik weet van niks, maar dit is Rise of the Tomb Raider en niet Tomb Raider definitive edition die bij GwG..Lekker Ventje schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:09:
Dat is de Tomb Raider versie die pas bij Gold zat? Dan wacht ik nog effe een paar maanden voor ik die ga spelen.
Net een stream van de nieuwe CoD gezien. Werken die nog steeds met die engine uit 1978? Graphics zijn niet allesbepalend maar het mag toch wel een beetje van deze tijd zijn.
Moet nog steeds alles op gold halen en extreme survivor kan ik deze geweldige game ook van m'n lijstje afstrepenjustifire schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 00:48:
Goede reden om alsnog de laatse achievements te halen![]()
[video]
Gamertag: timmie271
Worden de extras van de seasonpass ook geüpgrade?justifire schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 00:48:
Goede reden om alsnog de laatse achievements te halen![]()
[video]
Rise of the Tomb Raider heeft nooit bij Gold gezeten. Wel The Definitive Edition (feitelijk een opgepoetste XB360 game). En Temple of the 'Dinges', maar dat is een heel ander soort Tomb Raider game.Lekker Ventje schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 10:09:
Dat is de Tomb Raider versie die pas bij Gold zat? Dan wacht ik nog effe een paar maanden voor ik die ga spelen.
Scalpers have arrived.
Gaat denk ik toch niet echt een succes worden. Als ze gewoon nog te bestellen zijn is het sowieso dom maar buiten dat wie gaat er meer betalen voor een ander kleurtje? Het is niet als bij de Switch of PS4 dat er straks nergens voorraad is.TheNostra schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 13:15:
Eerste Scorpio staat al op marktplaats. Prijs: 800 euro.
Scalpers have arrived.
Lopen genoeg mensen rond die dat gewoon aftikken.
Best slim, zeker als voor jezelf het niet uit maakt of je een scorpio edition hebt of de normale. Zo wil ik ook wel 300 euro verdienen;)
Lichtpuntje...
Grootste verschil wat ik kon zien op mn 1080p mobiel was een behoorlijk verschil in texture kwaliteit.
En dat de 60 fps modus schijnbaar stabieler is.
Maar dat mochten ze niet capturen dus geen beelden van.
Opzich netjes maar vond geen echte hele grote stap, mede uiteraard door mn 1080p schermpje.
Maar het is in ieder geval weer stukje beter/mooier.
Ben zeer benieuwd rond november als digital foundry alles gaat vergelijken. Als dalijk verschillen te groot worden vrees ik voor mn portemonnee...
[ Voor 4% gewijzigd door v8power67 op 26-08-2017 15:27 ]
Als het om gamen en eten gaat vrees ik nooit voor mijn portemonnee. Enkel voor mijn vrije tijdv8power67 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:25:
Zag net een filmpje van digital foundry van tomb raider ps4 pro vs xbox one x.
Grootste verschil wat ik kon zien op mn 1080p mobiel was een behoorlijk verschil in texture kwaliteit.
En dat de 60fpa modus schijnbaar wat stabieler is.
Maar dat mochten ze niet capturen dus geen beelden van.
Opzich netjes maar vond geen echte hele grote stap, mede uiteraard door mn 1080p schermpje.
Maar het is in ieder geval weer stukje beter/mooier.
Ben zeer benieuwd rond november als digital foundry alles gaat vergelijken. Als dalijk verschillen te groot worden vrees ik voor mn portemonnee...
Of er echt grote merkbare verschillen tussen de games op de X en Pro zullen zijn betwijfel ik. En als ik Horizon Zero Dawn op mijn Pro zie dan kan ik me al nauwelijks voorstellen dat het nog beter kan, wat een pracht en praal is dat.
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Maar dat is een exclusive die halen 9/10 meer uit een console dus logisch is dan verschil kleiner.Lekker Ventje schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:28:
[...]
Als het om gamen en eten gaat vrees ik nooit voor mijn portemonnee. Enkel voor mijn vrije tijd![]()
Of er echt grote merkbare verschillen tussen de games op de X en Pro zullen zijn betwijfel ik. En als ik Horizon Zero Dawn op mijn Pro zie dan kan ik me al nauwelijks voorstellen dat het nog beter kan, wat een pracht en praal is dat.
Maar multiplatform kan soms best wel grote verschillen verschillen gaan tonen.
Maar zou nu met die tomb raider wel willen zien als hij tegelijkertijd uit kwam op beide. Is dalijk ruim jaar verder dus hebben meer tijd ervoor gehad.
Maar hoe dan ook die 12gb ram gaat verschillen in texture kwaliteit leveren. Tenzij een dev zwaar fucked up..
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Verschil was inderdaad best groot, vooral de kleding en huid van Lara en op rotsblokken e.d. gaven veel meer detail weer. Ik keek op een Samsung 55" 4K tv op ongeveer 2.7 meterv8power67 schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 15:25:
Ik denk ook wel dat dat te verwachten valt. Wat je zegt voornamelijk die extra ram gaat verschil maken in de kwaliteit van de (4K) textures. Toch ook weer een slimme zet van MS geweest om nog eens een extra gig aan devs beschikbaar te stellen.
Komt bij mij toch weer stiekem de graphicshoer naar boven. De gemiddelde gamer gaat die textures wss echt niet zo snel opvallen.
[ Voor 21% gewijzigd door DutchOwnage op 26-08-2017 17:12 ]
Mwah paar maanden geleden 177 met FH3 en twee controllers...
Waar? in NL? Goedkoopste wat ik de laatste maanden gezien heb is 199 euro met FH3 in Belgie en DLD bij de MM. Je moet inderdaad het juiste moment weten te kiezen...Phusebox schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 17:16:
[...]
[ Voor 12% gewijzigd door harrytasker op 26-08-2017 17:23 ]
Verwijderd
Het idee is juist dat je daardoor direct de YT filmpjes kunt bekijken, i.p.v. in een nieuwe tabblad...Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 17:41:
Allemaal mooi en aardig, maar vind het heel iri lezen met zoveel films ed ertussen, kan dat niet anders gelinkt worden. Met iri bedoel ik best wel onoverzichtelijk.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Dit is een forum, geen boek.Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 17:41:
Allemaal mooi en aardig, maar vind het heel iri lezen met zoveel films ed ertussen, kan dat niet anders gelinkt worden. Met iri bedoel ik best wel onoverzichtelijk.
Verwijderd
Dat was geloof ik wel de 500GB versie en niet de 1TB? Heb zelf €188 betaald recentelijk voor de 500GB FH3 bundle met 1 controller, maar voor de 1TB versie met 1 controller, FH3 en Fifa 18 is 199 een nette prijs naar mijn mening.Phusebox schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 17:16:
[...]
Edit: laat maar, ik lees verkeerd, dit gaat ook om een 500GB versie, dan is de deal alsnog best goed naar mijn mening maar niet zo extreem goed als ik dacht.
[ Voor 16% gewijzigd door Verwijderd op 26-08-2017 20:48 ]
Dit forum is bedoelt om informatie te delen, het embedden van bijvoorbeeld YouTube video's hoort daar, wanneer ontopic, bij.Verwijderd schreef op zaterdag 26 augustus 2017 @ 17:41:
Verwijderd

Toch wel een groot verschil....
Het gaat er ook niet om hoe lelijk ze is....Verwijderd schreef op zondag 27 augustus 2017 @ 11:21:
Hoezo, ze kijkt even lelijk in beide plaatjes.
Het detail qua lelijkheid is belangrijk...
Maar ja geen HDMI 2.1 televisies. Misschien in 2018... Aan de andere kant true 2160p met 60Hz en HDR kan deze doos toch niet aan.
Dit topic is gesloten.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.