Bleek dit nog iets te zijn?Rev! schreef op donderdag 22 juni 2017 @ 17:05:
https://www.aliexpress.co.../1047859_32769948093.html
Ik heb deze charger besteld, zitten ook 2 accu's bij (helaas wel in het Wit, GF heeft een paarse controller). Heb hem nog niet binnen, maar als hij goed bevalt haal ik ook wel een zwarte accu.
Gebruik nu ook gewoon oplaadbare batterijen, maar het voordeel hiervan is is dat ze altijd zijn opgeladen, en je hebt een nette opbergplek voor je controllers.
Ik ben ouder... Haha!TheNostra schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:42:
[...]
Er is ooit een onderZoek gedaan naar inkomens. En daaruit kwam inderdaad dat xbox gamers over het algemeen meer geld hadden te besteden.
Lag vooral aan het feit dat xboxers ouder waren en dus overal het algemeen ook meer inkomen hadden.
Of dat nog steeds zo is geen idee.
Excuses, helemaal vergeten.
De set opzich is prima en netjes en werkt ook goed. Helaas zijn de accu's maar 300mah waardoor ze na 4u alweer leeg zijn. Niet aan te raden dus als je veel achter elkaar gamed.
Ik heb ook een PS4 maar die wordt enkel nog gebruikt voor Netflix en Youtube in 4K. Enige game die ik daar op speel is Horizon Dawn en die zat in de bundel bij de Pro.TheNostra schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 15:42:
[...]
Er is ooit een onderZoek gedaan naar inkomens. En daaruit kwam inderdaad dat xbox gamers over het algemeen meer geld hadden te besteden.
Lag vooral aan het feit dat xboxers ouder waren en dus overal het algemeen ook meer inkomen hadden.
Of dat nog steeds zo is geen idee.
De XBox is duidelijk mijn main, mede vanwege de Elite controller. En ik zal de gemiddelde leeftijd ook wel omhoog trekken aangezien ik zo ongeveer al met Omroep Max mee op reis mag
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Hoe waardevol of betrouwbaar de informatie is weet ik niet maar heb met een gamemania filiaal (althans een werknemer daarvan) gesproken en die zei dat ze 2 Scorpio edities kregen en een paar (maximaal vijf was de schatting) normale maar die aantallen waren nog niet definitief bekend.
Beetje gek dat bol.com er zoveel zou krijgen dan...
Maar wat ik erger vond was dat hij beweerde dat de Scorpio versies eerder werden geleverd aan klanten dan de normale... Hoop het niet.
Maar wat ik erger vond was dat hij beweerde dat de Scorpio versies eerder werden geleverd aan klanten dan de normale... Hoop het niet.
xbox live / psn / steam / nintendo id: phusebox | iRacing
Hou toch eens op met die speculaties, we zien vanzelf wel of we het krijgen ja of nee.Phusebox schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:20:
Hoe waardevol of betrouwbaar de informatie is weet ik niet maar heb met een gamemania filiaal (althans een werknemer daarvan) gesproken en die zei dat ze 2 Scorpio edities kregen en een paar (maximaal vijf was de schatting) normale maar die aantallen waren nog niet definitief bekend.
Een hoop onzin.Phusebox schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:20:
Don't shoot the messenger... Zoals ik al zei dit is puur wat mij werd verteld
Phusebox schreef op zondag 20 augustus 2017 @ 22:06:
Hmm krijg net bericht dat Coolblue de Xbox one x misschien helemaal niet gaat krijgen dus ben benieuwd wat ze gaan aankondigen qua verkrijgbaarheid.
Mijn oom werkt voor Nintendo en heeft gezegd dat er genoeg Scorpios zullen zijn.Phusebox schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:20:
Als je kijkt naar de originele bron van de xbox site werd coolblue en gamemania niet genoemd, bol.com, intertoys en bartsmit wel, zou best mogelijk zijn dat die 3 'direct' met MS zaken doen, de rest dus maar de 'restjes' zal moeten bestellen.Phusebox schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:20:
Maarja, is per saldo allemaal met een vaatje zout te nemen.
Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
- justifire
- Registratie: December 2001
- Laatst online: 11:16
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox One Wireless Controller (V1)
- Microsoft Xbox Live
- Microsoft Xbox One Kinect 2.0 Sensor
- Microsoft Stereo Headset Adapter Xbox One
- Microsoft Xbox One Play & Charge Kit
- Microsoft Xbox One Elite Wireless Controller
- Microsoft Xbox One draadloze controller (V2)
- Microsoft Xbox One Digitale TV Tuner
- Microsoft Xbox Gift Card
- Microsoft Xbox One Chat Headset
- Microsoft Xbox One Chatpad
- Microsoft Xbox One Stereo Headset
- Microsoft Xbox Wireless Adapter for Windows 10
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One 500GB
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Wat maakt dat nou uit, jij had de Scorpio edition toch besteldPhusebox schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:20:
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Even wat olie op het vuur; ik zou het helemaal bet vinden als de Scorpio een paar weken of een maand eerder wordt uitgeleverd.Phusebox schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:39:
Don't shoot the messenger... Zoals ik al zei dit is puur wat mij werd verteld
PES 2018, FIFA, Project Cars 2, FM7, Assassins Creed, CoD; komen allemaal uit voor 7 november. Het zou inderdaad een enorme stunt zijn van Microsoft als ze hun flagship-games (grote verkopen / exclusives) direct op 4K kunnen aanbieden aan degenen die het vertrouwen hebben gehad om een console met groene stickertjes te bestellen.
Mijn advertenties!!! | Mijn antwoorden zijn vaak niet snowflake-proof
Andere kant is dat altijd al een rare datum geweest, daar de grote jongens allemaal eind september/begin oktober hun games uitbrengen, maar je vervolgens nog een maand moet wachten om bv '4k hype' van FM7 te kunnen zien.MAX3400 schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 19:01:
[...]
Even wat olie op het vuur; ik zou het helemaal bet vinden als de Scorpio een paar weken of een maand eerder wordt uitgeleverd.
PES 2018, FIFA, Project Cars 2, FM7, Assassins Creed, CoD; komen allemaal uit voor 7 november. Het zou inderdaad een enorme stunt zijn van Microsoft als ze hun flagship-games (grote verkopen / exclusives) direct op 4K kunnen aanbieden aan degenen die het vertrouwen hebben gehad om een console met groene stickertjes te bestellen.
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.
Kun je wel het verschil ervaren door eerst alles in crappy 900p te spelen 
Maar ehm ik heb beide besteld overigens.
Maar ehm ik heb beide besteld overigens.
Tsja, je kunt het ook omdraaien. Als de XBO X een release had gehad vóórdat alle nieuwe games uit zouden komen, dan zou de Scorpio bij release weer geen aansprekende titels hebben. Beetje kip-ei verhaal.
Ik denk dat MS het wel slim doet. De XBO X komt uit op het moment dat iedereen zich is aan het oriënteren op het aankomende 'holiday season'. Wat leuker dan op dat moment een XBO X te kopen en/of cadeau te doen
Ik denk dat MS het wel slim doet. De XBO X komt uit op het moment dat iedereen zich is aan het oriënteren op het aankomende 'holiday season'. Wat leuker dan op dat moment een XBO X te kopen en/of cadeau te doen
iRacing Profiel XBL: Ross1fum1 PSN: Rossifum1
Mss wel een sneer van MS omdat de Gamemania pre-orders aan nam voordat dit daadwerkelijk mocht.SinergyX schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 18:48:
[...]
Als je kijkt naar de originele bron van de xbox site werd coolblue en gamemania niet genoemd, bol.com, intertoys en bartsmit wel, zou best mogelijk zijn dat die 3 'direct' met MS zaken doen, de rest dus maar de 'restjes' zal moeten bestellen.
Maarja, is per saldo allemaal met een vaatje zout te nemen.
Coolblue krijgt gewoon een levering lijkt me. Vorige x hadden ze hem ook op de release date.
Ze verliezen hun naam als ze onzin roepen op de website
Ze verliezen hun naam als ze onzin roepen op de website
Goed nieuws, hopelijk weet het bol.com web care team waar ze over pratenilluvattarr schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 11:29:
Blijkbaar weet bol.com wel precies hoeveel consoles ze krijgen en zal de pre-order stop worden gezet als dit aantal bereikt is.
https://twitter.com/bol_com_games/status/900251493009420289
Scorpio edition pre-orderen betekent dus wel levering op launch day volgens hun twitter!
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Als ik het zo op verschillende fora bekijk in zowel binnen als buitenland lacht LG echt zijn lul uit zijn broek met de aankondiging van de Xbox One X
Geeft een flinke boost aan B6 / C7 verkopen als ik de berichten zo lees.
@quorumz
Shadow Warrior 2
Is het midden tussen Doom en Warhammer : End Times - Vermintide, me like !!
Zie trouwens de eerste gameclips van Killing Floor 2 al verschijnen, zin in !
@quorumz
Shadow Warrior 2
[ Voor 11% gewijzigd door justifire op 23-08-2017 23:31 ]
- Just1fire's gameprofile - It's all fun and games, until someone loses an eye ⊙
Pre-order geplaatst. Als Xbox fan van het eerste uur kon ik moeilijk anders, hij komt er toch dus dan liever deze speciale editie, hoe weinig het ook toevoegt.
Bij bol.com gedaan, Coolblue België stond hij niet eens op de site.
Heb het enige tijd aangekeken, vergeleken met de PS4 pro, en mijn keuze gemaakt. Naar mijn mening heeft Microsoft het roer weer in de goede richting staan en krijg je met de X een veel meer complete console met voor je geld.
De exclusives blijft een minpunt, maar ik speel vooral multiplatform games en ben een Forza fan, dus daar kan ik al mooi mee starten en dan zien we wel wat moois er nog volgt de komende jaren.
Bij bol.com gedaan, Coolblue België stond hij niet eens op de site.
Heb het enige tijd aangekeken, vergeleken met de PS4 pro, en mijn keuze gemaakt. Naar mijn mening heeft Microsoft het roer weer in de goede richting staan en krijg je met de X een veel meer complete console met voor je geld.
De exclusives blijft een minpunt, maar ik speel vooral multiplatform games en ben een Forza fan, dus daar kan ik al mooi mee starten en dan zien we wel wat moois er nog volgt de komende jaren.
Gamertag: I Darks I PSN: Sgt_Darks
Heb de B6 sinds dit weekend. Het is ook een fantastisch scherm.justifire schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 23:29:
Als ik het zo op verschillende fora bekijk in zowel binnen als buitenland lacht LG echt zijn lul uit zijn broek met de aankondiging van de Xbox One X
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- quorumz
- Registratie: December 2010
- Niet online
/u/388904/crop5b854129b3f25_cropped.png?f=community)

Ja ik vind het ook wel een vet spel, later is de moeilijkheidsgraad wel behoorlijk en moet je goede kaartjes op je wapens hebben (en opletten dat je jezelf er niet mee aan gort schiet). Coop is ook erg lache. Wil je voor alle achievements gaan moet je je heel erg vervelenjustifire schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 23:29:
@quorumz
Shadow Warrior 2![]()

Is killing floor 2 nu ala de zombie modus in call of duty. Je staat bij een huisje en er komen waves of is het wel een verhaal ala Zombie Army Trilogy, dat maak ik niet echt op uit trailer of zelfs sommige filmpjes
- quorumz
- Niet online

R6 Siege S3 Operation Blood Orchid
Ace Combat 7
Ace Combat 7
[ Voor 28% gewijzigd door quorumz op 24-08-2017 07:31 ]
Ace Combat 4 is de enige game die ik uit de serie heb gespeeld maar die heb ik dan ook helemaal kapot gespeeld.
Op een of andere manier heb ik de game serie helemaal uit het oog heb verloren, misschien deeltje 7 toch maar weer eens proberen
XboxLive: Dave 130R
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Vanavond 23.00 uur release van Path of Exile (F2P)
[YouTube: https://youtu.be/D7GGf4-1O-E://]
@quorumz
Killing Floor 2 nooit gespeeld maar wat ik er van begrepen heb speel je op een map en moet je het een x aantal ronden volhouden ala CoD / Gears
Op de map is ook een shop aanwezig waar je spullen kan kopen.
Draait vooral om het levellen van je character als ik het goed begrijp.
De hoge reviewscores voor de pc versie maken dit voor mij in ieder geval een no-brainer !
[YouTube: https://youtu.be/H1Ju349K0zU://]

[YouTube: https://youtu.be/D7GGf4-1O-E://]
@quorumz
Killing Floor 2 nooit gespeeld maar wat ik er van begrepen heb speel je op een map en moet je het een x aantal ronden volhouden ala CoD / Gears
De hoge reviewscores voor de pc versie maken dit voor mij in ieder geval een no-brainer !
[YouTube: https://youtu.be/H1Ju349K0zU://]
Vet!justifire schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 10:34:
Vanavond 23.00 uur release van Path of Exile (F2P)![]()
[video]
Heb de beta tijdje gespeeld maar was gestopt omdat alles toch gereset zou worden.
Vond het wel wat overweldigend met alle mogelijkheden. Maar dat maakt de de speelstijlen natuurlijk wel gevarieerder.
Vraag me af of je de beta kan updaten of dat je hem moet verwijderen en opnieuw installeren.
PSN jschut_82 | Xbox: JSchut82
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Hier ook met de beta gestopt om dezelfde reden.JSchut schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:32:
[...]
Vet!
Heb de beta tijdje gespeeld maar was gestopt omdat alles toch gereset zou worden.
Vond het wel wat overweldigend met alle mogelijkheden. Maar dat maakt de de speelstijlen natuurlijk wel gevarieerder.
Vraag me af of je de beta kan updaten of dat je hem moet verwijderen en opnieuw installeren.
Volgens mij is het een verse installatie en kan de beta de prullenbak in.
Update : Verse instal van 9.19 GB

Agony gameplay
[YouTube: https://youtu.be/aSGIaiuqb-Y://]
[YouTube: https://youtu.be/qt_2gBMBPhE]
[ Voor 15% gewijzigd door justifire op 24-08-2017 12:03 ]
Wat mij betreft mogen ze die morgen uitleveren! Hoppa, lekker in 4K gamen met een design wat net wat anders is dan die stomme zwarte videorecorder-behuizingen. Lekker interessant dat er wat interieur-pissers zijn die het niet mooi vinden.
Ben wel blij dat ik dus de Scorpio Editie heb besteld!
Verwijderd
Ben ook blij met de Scorpio. De gewone vind ik vooral lelijk door de gekleurde knoppen op de controller, wat de Scorpio niet heeft. En dat zwart naar grijs is ook heel mooi gedaan.MAX3400 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 11:59:
[...]
Wat mij betreft mogen ze die morgen uitleveren! Hoppa, lekker in 4K gamen met een design wat net wat anders is dan die stomme zwarte videorecorder-behuizingen. Lekker interessant dat er wat interieur-pissers zijn die het niet mooi vinden.![]()
Ben wel blij dat ik dus de Scorpio Editie heb besteld!
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2017 12:03 ]
Mooi, dat grijs...

Wil je in mijn Scorpio-clubje? Is veel gezelliger dan met die gasten die gekleurde knoppen hebbenVerwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:02:
[...]
Ben ook blij met de Scorpio. De gewone vind ik vooral lelijk door de gekleurde knoppen op de controller
Is dat nu echt zwart+grijs? of vertekend dat puur door de foto's? Ik moet zeggen dat ik ondanks de pre-order twijfel nog wel even kan wachten (voornamelijk door gebrek aan 4k tv) tot de eerste prijsdrop / en of bundel. Hoewel ik een impuls aankoop niet uitsluit wanneer er meer duidelijkheid komt over de "enhanced" features van de oudere spelen voor 1080 tvs.
Ergens vind ik het wel jammer dat er niet standaard een elite controller bij zit gezien de positionering van het product als zijnde "premium voor de hardcore gamer"
*edit: idd grijs lees ik op windowscentral
Ergens vind ik het wel jammer dat er niet standaard een elite controller bij zit gezien de positionering van het product als zijnde "premium voor de hardcore gamer"
*edit: idd grijs lees ik op windowscentral
[ Voor 23% gewijzigd door Stefmeister op 24-08-2017 12:22 ]
Verwijderd
Haha.MAX3400 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:03:
[...]
Wil je in mijn Scorpio-clubje? Is veel gezelliger dan met die gasten die gekleurde knoppen hebben
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 24-08-2017 12:27 ]
Pff, wat een tijd voor een release. Zal wel weekend worden voor mij. Heb ik vanavond wel de tijd om te kijken welke build ik ga doe, ik ga niet net als op de PC met zes verschillende karakters aan de gang.justifire schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 10:34:
Vanavond 23.00 uur release van Path of Exile (F2P)![]()
[video]
@quorumz
De hoge reviewscores voor de pc versie maken dit voor mij in ieder geval een no-brainer !![]()
[video]
Switch - XBox Series X - PS5 -Vita - 3DS - Primo XL - Monolith Classic - Monolith Junior
Heb de C7 stiekem voor de XoX gekochtjustifire schreef op woensdag 23 augustus 2017 @ 23:29:

Ben echt benieuwd hoe het er uit gaat zien.
Gekleurde knoppen? Wie heeft er tegenwoordig nog een normale controller??? Elite is my friendMAX3400 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 12:03:
[...]
Wil je in mijn Scorpio-clubje? Is veel gezelliger dan met die gasten die gekleurde knoppen hebben
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Dit dus.mike0001 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:19:
[...]
Gekleurde knoppen? Wie heeft er tegenwoordig nog een normale controller??? Elite is my friend
De controller van de X wordt de derde die in de la beland.
Ga toch niet met zo'n grijze muis onder de televisie zitten ?!
Once you go black.....
Wordt een dure opslag dan...justifire schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:25:
[...]
Dit dus.
De controller van de X wordt de derde die in de la beland.
Ga toch niet met zo'n grijze muis onder de televisie zitten ?!
Once you go black.....
Day One controller nog in plastic, Scorpio controller zometeen in plastic...
haha dus als ik mijn one straks koop kan ik hier 'voor weinig' wel een controller redden uit iemand zijn la?
Doet me beetje denken aan pc users
ElitecontrollergebruikersMasterRace!
Doet me beetje denken aan pc users
ElitecontrollergebruikersMasterRace!
[ Voor 26% gewijzigd door Sagat op 24-08-2017 13:43 ]
10 second ninja DONE
Met de gewone one, one s en Oculus rift waar er ook een bij zat heb ik nou ook drie controllers naast mijn elite, maar vorige week op campzone is dat eindelijk eens nuttig geweest. Met zijn vieren Diablo zitten spelen. Dat was leukMAX3400 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 13:29:
[...]
Wordt een dure opslag dan...
Day One controller nog in plastic, Scorpio controller zometeen in plastic...
Gamertag: FinrazielNL
Wow, hij is nog lelijker dan ik eerst al dacht.

Ik vind 'm prachtig en ben erg blij dat ik de Scorpio Edition had. Had ook de Xbox One Day One Edition (op releasedag in Duitsland gekocht destijds) en vond dat altijd wel speciaal om het op de controller te zien staan. 
Ook de Scorpio is weer nét iets anders dan de normale. En met de zwarte buttons heeft het ook wel een stealthier look.
Ook de Scorpio is weer nét iets anders dan de normale. En met de zwarte buttons heeft het ook wel een stealthier look.
‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Gameplay van de Xbox exclusive die HZD en TLOU doen verbleken !
Je mag hem wel aan mij geven hoor als je 't niks vindPhusebox schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:02:
[...]

Q: Can we keep politics out of punkrock pls? A: FUCK NO YOU FASCIST PIECE OF SHIT!
Ziet er wel leuk uit. Hoop dat die een 2 player modes krijgt. Lijkt mij wel een leuk spel om met mijn zoontje te spelenjustifire schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:33:
[video]
Echt epic inderdaad. Dit moet toch wel de exclusive zijn die bullet wél vet vind.justifire schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:33:
[video]
Wat zijn nou dé games die jullie met vrienden op de bank spelen? Hier komt Fifa of Forza voorbij en Gears of War is ook al gebeurd. Maar ben eigenlijk op zoek naar vers bloed. Een hele avond Fifa hoeft van mij nu ook niet direct.
Wachten is op een nieuwe tennisgame (volgend jaar als Big Ben wat opschiet), maar verder? Wat spelen jullie?
Wachten is op een nieuwe tennisgame (volgend jaar als Big Ben wat opschiet), maar verder? Wat spelen jullie?
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Overcooked (met mijn GF dan)
Rocket League iets voor je? Kun je zelfs Multi-Player spiltscreen doen als je wilt.
Rocket League iets voor je? Kun je zelfs Multi-Player spiltscreen doen als je wilt.
Trials Fusion local multiplayer. (Nu gratis met Games with Gold)
Nieuwe games with gold geeft ons Forza 5 en Oxenfree
.
https://twitter.com/majornelson/status/900734903624617985
Ja ja nu weten we het wel dat bij deze het design je niet aan staat.Phusebox schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 14:02:
[...]
Always tell people you have a plan even if you don't. People will always love to hear that you have a plan. It gives hope.
Dat is een nette Line up. Mag ook wel eens gezegd worden!Kluutmaran schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 17:05:
Nieuwe games with gold geeft ons Forza 5 en Oxenfree.
erg netjes, ik ben blij.Kluutmaran schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 17:05:
Nieuwe games with gold geeft ons Forza 5 en Oxenfree.
Verwijderd
Worms, overcooked, castle crashers, Rayman Legends, lara croft en de tempel van nog iets en Netflix.Wom schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:57:
Wat zijn nou dé games die jullie met vrienden op de bank spelen? Hier komt Fifa of Forza voorbij en Gears of War is ook al gebeurd. Maar ben eigenlijk op zoek naar vers bloed. Een hele avond Fifa hoeft van mij nu ook niet direct.
Thanks, die Overcooked gekocht en is nu braaf aan het downloaden. Rocket League wist ik niet dat die offline gameplay had (
) maar dat kan ook wel eens interessant zijn<

Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ah eindelijk een AI difficulty slider in F1 2017... Jaren op gewacht. Benieuwd of het ook goed werkt. Eens beginnen aan mijn eerste weekend.
Die is toch nog steeds pre-orderPhusebox schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 20:47:
Ah eindelijk een AI difficulty slider in F1 2017... Jaren op gewacht. Benieuwd of het ook goed werkt. Eens beginnen aan mijn eerste weekend.
Geen idee kreeg een popup dat ie klaar was om te starten. Ik dacht ook morgen pas
Die van mij is nog gelocked tot morgen. Ergens anders dan NL besteld?Phusebox schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 21:19:
[...]
Geen idee kreeg een popup dat ie klaar was om te starten. Ik dacht ook morgen pas
Nog even de mededeling dat morgen een leuke indie-game uitkomt: Absolute Drift: Zen Edition
€ 11,99 is ook wel een mooi prijsje.
[ Voor 42% gewijzigd door Martinspire op 24-08-2017 21:24 ]
Dus als ik "pre-order" kan ik misschien gaan downloaden?Phusebox schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 21:19:
[...]
Trouwens, wtf altijd de laatste tijd met veel games "alleen in bundel beschikbaar". Flauwekul.
/edit
Net ge-preorderd, plop, downloading now.
@Martinspire Gewoon in .nl store.
[ Voor 10% gewijzigd door UltraSub op 24-08-2017 21:30 ]
Oh ja uit Hong Kong uiteraard....Martinspire schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 21:20:
[...]
Die van mij is nog gelocked tot morgen. Ergens anders dan NL besteld?
Nog even de mededeling dat morgen een leuke indie-game uitkomt: Absolute Drift: Zen Edition
[video]
€ 11,99 is ook wel een mooi prijsje.
Intertoys heeft de Xbox One X nu op de site staan:
http://www.intertoys.nl/x...ect-scorpio-edition-zwart
Xbox One X at Gamescom - Enhanced Games Previewed!
Goed nieuws!
Gisteren zelf ook de Xbox One Experience gedaan in het zelfde achterkamertje waar ook deze 2 heren op dat moment aanwezig waren
En zelf ook GOW4, Forza 7,QB , Super Lucky's Tale gespeeld.
Goed nieuws!
Gisteren zelf ook de Xbox One Experience gedaan in het zelfde achterkamertje waar ook deze 2 heren op dat moment aanwezig waren
[ Voor 83% gewijzigd door harrytasker op 24-08-2017 21:43 ]
Downloaden kan ik ook wel. Maar spelen niet. Kijk maar in de store, dan staat daar gewoon wanneer ie beschikbaar komt.UltraSub schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 21:23:
[...]
Dus als ik "pre-order" kan ik misschien gaan downloaden?
Trouwens, wtf altijd de laatste tijd met veel games "alleen in bundel beschikbaar". Flauwekul.
/edit
Net ge-preorderd, plop, downloading now.
@Martinspire Gewoon in .nl store.
DigitalFoundry is inderdaad aardig onder de indruk.... De verwijzing naar vorig jaar is ook wel mooi.harrytasker schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 21:38:
Xbox One X at Gamescom - Enhanced Games Previewed!
[video]
Goed nieuws!
Gisteren zelf ook de Xbox One Experience gedaan in het zelfde achterkamertje waar ook deze 2 heren op dat moment aanwezig warenEn zelf ook GOW4, Forza 7,QB , Super Lucky's Tale gespeeld.
Het lijkt er dus echt op dat de Xbox X een flink stuk verder is dan de concurrentie.
Cogitationis poenam nemo patitur
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Slordig ! Heb geen mailtje gehad van ze terwijl ik me daar wel voor op had gegeven.ggj87 schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 21:31:
Intertoys heeft de Xbox One X nu op de site staan:
En vooraf betalen, wil gewoon reserveren en betalen bij afhalen.
Loop 7 November wel gewoon de Media Markt binnen.
[ Voor 15% gewijzigd door justifire op 24-08-2017 22:55 ]
Het is dus in elk geval significant. Toen bekend bekent werd de Xbox X behoorlijk wat extra power zou krijgen dan het gene wat nu op de markt is werd daar door een aantal mensen bijna laconiek op gereageerd.... Het verschil zou je niet kunnen zien.Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 22:20:
40-50% betere prestaties dan de PS4 pro, dat is indrukwekkend.
Nu blijkt dat dit toch echt wel het geval is, erg goed om te lezen dat een One X echt stukken beter presteert.
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Kan ook niet anders, native 4K vraagt flink wat meer kracht dan checkerboard.Bullet NL schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 22:54:
[...]
Het is dus in elk geval significant. Toen bekend bekent werd de Xbox X behoorlijk wat extra power zou krijgen dan het gene wat nu op de markt is werd daar door een aantal mensen bijna laconiek op gereageerd.... Het verschil zou je niet kunnen zien.
Nu blijkt dat dit toch echt wel het geval is, erg goed om te lezen dat een One X echt stukken beter presteert.
Beter een hele upgrade dan een halve upgrade.justifire schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 22:57:
[...]
Kan ook niet anders, native 4K vraagt flink wat meer kracht dan checkerboard.
Maar goed, ik zal me maar weer druk gaan maken om de exclusieve games die ik (niet) mis....
Dat was toch al bekend met de TFLOPS? ~4 vs ~6?Verwijderd schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 22:20:
40-50% betere prestaties dan de PS4 pro, dat is indrukwekkend.
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Path of Exile is live ! (Gratis)
https://www.microsoft.com...wc95bzpfbs7?wa=wsignin1.0
Was m'n eerste gedachte, tot ik de prijs zag.
Ik laat em lekker kek zijn, maar niet bij mij thuis
(even buiten de kans dat hij ws niet eens draadloos kan)
[ Voor 4% gewijzigd door SinergyX op 24-08-2017 23:32 ]
Ziet er wel cool uit, maar de paddles zien er wel veel minder handig uit dan die van de elite... Ben benieuwd hoe dat zou werken.
En ja het is wel serieus duur... Maar de officiële prijs voor de elite is ook 150. Als de straatprijs wat lager komt te liggen en de paddles beter werken dan ze er uit zien zou het wel wat kunnen zijn.
Gamertag: FinrazielNL
En ze hebben weinig van de open beta geleerd daar, knuppels.justifire schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 23:22:
Heb samen met anderen tijdens de gesloten beta op het forum aangegeven dat er geen geluid aanwezig was tijdens het spelen. Dat zou via een patch opgelost worden maar wanneer die patch kwam wisten ze nog niet.
Hitanimaties zijn nog steeds met enige regelmaat een stuk voor de mobs te zien in plaats van op de mobs. Dat heb ik tijdens de beta ook al aangegeven.
Nu drie weken verder is de game gereleased en beide zijn nog steeds niet gefixed.
Hou dan geen beta als je spelbedervende bugs niet fixed of pas na de release op wilt lossen.
[ Voor 10% gewijzigd door Lekker Ventje op 25-08-2017 06:20 ]
Tuurlijk was het al bekend, alleen als er weinig tot geen exclusieve games zijn heb je weinig andere onderwerpen om over te praten.Ramon schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 23:06:
[...]
Dat was toch al bekend met de TFLOPS? ~4 vs ~6?
Ik heb nog wel een vraag: Welke games zijn leuk voor iemand die totaal niet goed is met een controller qua shooters? ( * Ramon )Origins schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:10:
[...]
Tuurlijk was het al bekend, alleen als er weinig tot geen exclusieve games zijn heb je weinig andere onderwerpen om over te praten.
Ik speel heel af en toe Forza en FIFA, heb me uitstekend vermaakt met Life is Strange. reCore vond ik weinig aan.... Splinter Cell Conviction op de 360 (wanneer komt die in Backward Compat.?) was goed te doen omdat je kan schuilen en dan alle tijd hebt om rustig te richten... Maar Blacklist heb ik toch op de PC gespeeld. Ik wil graag een keer Lovers in a Dangerous Spacetime spelen met z'n 4en, maar 4 gamervrienden bij elkaar krijgen is lastig
Tips?
Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/
Niemand op de paren-club die met je joystick wil spelen?
Heb je de originele Gears of War al eens gespeeld? Ondanks dat de multiplayer best tricky en lang kan zijn, heb ik de Career/Story echt iets van 8x uitgespeeld. Het kan in je eentje maar ook met een vriend.
Precies! Hoe is jou mening over de besturing?Phusebox schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 20:47:
Ik heb gister twee vrije trainingen kunnen doen aangezien ik hem pas na 00:00 kon spelen, persoonlijk vind ik het onwijs fijn rijden en een echte positieve vooruitgang vergeleken bij F1 2016
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
Eigenlijk merkte ik niet veel verschil. Vond de bochtensnelheid tegenvallen, aangezien ik daar het grootste verschil had verwacht.G_Dragon schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:25:
[...]
Precies! Hoe is jou mening over de besturing?
Ik heb gister twee vrije trainingen kunnen doen aangezien ik hem pas na 00:00 kon spelen, persoonlijk vind ik het onwijs fijn rijden en een echte positieve vooruitgang vergeleken bij F1 2016
Ah oke die vond ik juist lekker soepel verlopen haha, helaas moest ik er na twee vrije trainingen mee stoppen en ben ik nu op het werk want ben ontzettend benieuwd naar de AI en de rest van de game.Phusebox schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:42:
[...]
Eigenlijk merkte ik niet veel verschil. Vond de bochtensnelheid tegenvallen, aangezien ik daar het grootste verschil had verwacht.
Hoop dat voor u die bochtensnelheid ervaring snel zal verranderen, is natuurlijk nooit leuk dat iets tegenvalt.
✮ Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †
https://www.co-optimus.com/system/24/xbox-one.htmlWom schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:57:
Hier kan je selecteren op couch games. Split screen games etc.
Splitscreen is over het algemeen wel aan te raden op een leuk formaat tv. Want in de tijd van de nintendo Cube met ze vieren spelen heb ik vierkante ogen opgelopen
Heb vanochtend de download aangezet!justifire schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 23:22:
Hopelijk hebben ze de bugs verholpen die er voor zorgde dat je sommige quests niet kon afmaken.
Gister alle trails tracks tot en met hard op platinum gezet in Trials Fusion. Nu even tijd voor wat anders haha. Slime rancher. Wat een aparte game. Dacht even snel kijken. Echter ging ik vervolgens ander half uur later naar bed dan vooraf bedacht
Sf4 via backwards compat.Wom schreef op donderdag 24 augustus 2017 @ 15:57:

10 second ninja DONE
- quorumz
- Niet online

Controller ziet er wel cool uit, ik geil wel op leds en ik zie dat volume control/mute er aan zit, dat lijkt me nog het grootste voordeel. Ik heb in het algemeen vaak last van echo's in een party chat wanneer mensen een 3rd party head set gebruiken met zo'n los blokje. Best irritant en lijkt ook niet oplosbaar misschien dat hiermee minder is.
Waar ik bang voor ben is dat hij zwaar is, ik vind de elite way te zwaar als je een hele dag gamed.. (en ik blijf erbij dat ik weinig tot geen verschil merk met de diverse config in games behalve dat half indrukken een voordeel heeft met schieten.)
Geen idee of er andere controllers zijn waar volume controls zo ge-integreerd zijn
3rd party headset is nog altijd beter dan via Kinect.
Persoonlijk vind ik de Elite prima qua gewicht. Zelfs na een uur of 2 gamen (meer komt eigenlijk bijna niet meer voor).quorumz schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:58:
[...]
Controller ziet er wel cool uit, ik geil wel op leds en ik zie dat volume control/mute er aan zit, dat lijkt me nog het grootste voordeel. Ik heb in het algemeen vaak last van echo's in een party chat wanneer mensen een 3rd party head set gebruiken met zo'n los blokje. Best irritant en lijkt ook niet oplosbaar misschien dat hiermee minder is.
Waar ik bang voor ben is dat hij zwaar is, ik vind de elite way te zwaar als je een hele dag gamed.. (en ik blijf erbij dat ik weinig tot geen verschil merk met de diverse config in games behalve dat half indrukken een voordeel heeft met schieten.)
Geen idee of er andere controllers zijn waar volume controls zo ge-integreerd zijn
Je kunt voor alle controllers ook een adapter aanschaffen waarbij die volume mogelijkheden zijn ingebouwd ;

Kost volgens mij iets tussen de 20 a 30e.
Deze gebruik ik samen met mijn Elite controller omdat je dan gewoon direct alles kunt aanpassen.
2 linker knoppen : Links boven zet je game geluid harder, links onder zet je party of gamechat harder
Midden : Mute microfoon
2 rechter knoppen algemene volume harder/zachter
Ideaal als je het mij vraagt om zo "on-the-fly" je microfoon te muten. Ik adem schijnbaar relatief hard en om mijn partychat te vervuilen met mijn gehijg is ook weer zowat
Natuurlijk kun je het ook softwarematig aanpassen, maar als je midden in een FPS game zit dan wil je niet eerst de home-knop drukken -> configuratie -> etc. doen.
Iemand al gezien of je in F1 2017 nu met split screen kunt rijden zodat ik eindelijk eens kan racen met mijn zoontje? Kan vanavond pas testen
Bedankt. Handige site!TheNostra schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:51:
[...]
https://www.co-optimus.com/system/24/xbox-one.html
Hier kan je selecteren op couch games. Split screen games etc.
Splitscreen is over het algemeen wel aan te raden op een leuk formaat tv. Want in de tijd van de nintendo Cube met ze vieren spelen heb ik vierkante ogen opgelopen
Zie nu net dat ik Goat Simulator via co-op op mijn tv kan spelen. Ik voorspel een aantal hilarische avonden
Nog niet getest en ben momenteel op het werk, ben vanacht wel opgebleven tot 00:00 om te spelen.UltraSub schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:41:
Iemand al gezien of je in F1 2017 nu met split screen kunt rijden zodat ik eindelijk eens kan racen met mijn zoontje? Kan vanavond pas testen
Ben gelijk begonnen met een char maken en carreer, zal even googlen voor je moment..
Als ik de review van IGN moet geloven:
There’s no split-screen play |
[ Voor 16% gewijzigd door G_Dragon op 25-08-2017 10:04 ]
Ahhhh, de headset adapter. Ook weer zoiets dat MS vreselijk slecht in de markt heeft gezet ("pfff, je hebt een adapter nodig voor je headset"), terwijl het juist een zeer praktisch product isReefun schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:36:
[...]
Persoonlijk vind ik de Elite prima qua gewicht. Zelfs na een uur of 2 gamen (meer komt eigenlijk bijna niet meer voor).
Je kunt voor alle controllers ook een adapter aanschaffen waarbij die volume mogelijkheden zijn ingebouwd ;
[afbeelding]
Deze gebruik ik samen met mijn Elite controller omdat je dan gewoon direct alles kunt aanpassen.
2 linker knoppen : Links boven zet je game geluid harder, links onder zet je party of gamechat harder
Ideaal als je het mij vraagt om zo "on-the-fly" je microfoon te muten. Ik adem schijnbaar relatief hard en om mijn partychat te vervuilen met mijn gehijg is ook weer zowat![]()
Natuurlijk kun je het ook softwarematig aanpassen, maar als je midden in een FPS game zit dan wil je niet eerst de home-knop drukken -> configuratie -> etc. doen.

- quorumz
- Niet online

ja ik weet dat ze bestaan, maar mijn ervaring is dat die regelmatig voor echo's zorgenReefun schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 09:36:
[...]
Persoonlijk vind ik de Elite prima qua gewicht. Zelfs na een uur of 2 gamen (meer komt eigenlijk bijna niet meer voor).
[afbeelding]
Ideaal als je het mij vraagt om zo "on-the-fly" je microfoon te muten. Ik adem schijnbaar relatief hard en om mijn partychat te vervuilen met mijn gehijg is ook weer zowat![]()
- justifire
Shut up and squat !!
- Microsoft Xbox
- Microsoft Xbox Live
- Gaming headsets
- Game-accessoires
- Gamecontrollers
- Microsoft
- Microsoft Xbox One S
- Consoles
Squat, deadlift and benchpress should fix thisquorumz schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 08:58:
[...]
ik vind de elite way te zwaar als je een hele dag gamed..
Dat is niet het probleem van die adapter, maar van de gebruikte headset.quorumz schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:22:
[...]
ja ik weet dat ze bestaan, maar mijn ervaring is dat die regelmatig voor echo's zorgen
Ik kan zonder problemen gewoon voetbal opzetten als ik in een party zit, enkel als ik praat hoor je dat, maar pak ik m'n logitech headset, kunnen ze zelfs het roeren van m'n koffie horen.
Nergens last van ? Wij gebruiken beide thuis de adapter en heb nog nooit een echo gehoord in Party of gamechat erdoor.quorumz schreef op vrijdag 25 augustus 2017 @ 10:22:
[...]
ja ik weet dat ze bestaan, maar mijn ervaring is dat die regelmatig voor echo's zorgen
Enige 'nadeel' wat ik kan verzinnen van dit ding is dat de controller iets anders vast houdt plus wellicht ietswat extra gewicht. Alhoewel dat naar mijn mening verwaarloosbaar is t.o.v. de voordelen ervan.
Dit topic is gesloten.
Let op:
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.
Dit is een topic over de Xbox One en opvolger en NIET een topic over welke console beter is.
Extra Xbox-gerelateerde topics:
- [XBO] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen
- [XBO] Problemen en garantie-afhandelingen
- [XBO] Xbox One Preview-programma invite topic
- Lijst met Xbox gamer tags van Tweakers [!] Externe site! Oude lijst [!] Externe site! Google Docs-link.